ik zie zelf ook alleen maar voordelen voor een pc mixer en ik wil ook de behringer gaan kopen..
Weet jij of ie al te koop is?
en waar?
WOuter
en waar?
WOuter
Verwijderd
Als je nu eens het topic zou lezen zou je weten dat ie pas in het derde kwartaal uit komt. Dat is tussen morgen en eind september. Verder weet er hier niemand een precieze datum, dus gewoon het topic in de gaten houden.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:44:
ik zie zelf ook alleen maar voordelen voor een pc mixer en ik wil ook de behringer gaan kopen..
en waar?
WOuter
Inderdaad.. had graag die andere linkDaChosen1 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 01:55:
waarschijnlijk lees je het zelf niet helemaal goed, als je oplet zie je dat hij het filmpje al gezien heeft en dat hij het heeft over die andere site waar staat dat hij eind juli uitkomt...
Ben er ook wel naar benieuwd,Heeft iemand nog een linkje naar fora of iets dergelijks waar over de Behringer wordt gediscussieerd??
Helemaal mee eens..King_Louie schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:12:
Het apparaat is af, breng het dan ook uit!
Het zou natuurlijk kunnen dat ze nog niet precies weten wanneer ie uitkomt, en het maar gewoon op september houden om zich zelf in te dekken. Ik wacht in ieder geval af...DJ_Jorizzz schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:15:
[...]
Helemaal mee eens..
Het is wel ver opgeschoven, het zou een paar weken geleden al ongeveer uitkomen.
Nu is het nog 2 maanden wachten(of nog wat weekjes langer)
Even terugkomend op je bericht.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:44:
....
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 07:10 ]
[ Voor 8% gewijzigd door JorisPenders op 03-07-2005 11:55 ]
Verwijderd
Verwijderd
De beller is sneller, dus als je het echt wilt weten, bel een audiozaak en laat ze contact opnemen met de importeur van Behringer. Anders moet je gewoon net als de rest hier wachten tot (waarschijnlijk) september.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:17:
niemand anders nog wat gehoord over de behringer BCD 2000? Ikzelf had ze een tijdje trug een mailtje gestuurd maar nog steeds geen reactie terug
Verwijderd
Verwijderd
ok dan, zou wel superchill zijnVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:39:
Hmm, ik heb de BCD2000 afgelopen dinsdag (12 juli) besteld bij Coditronix in Eindhoven. Volgens hen konden ze het apparaatje zonder problemen bestellen bij Behringer, met een levertijd van ca. 1 week (dat zou dus een dezer dagen zijn). De verkoper garandeerde me er ook nog van dat het no way langer dan 2 weken zou duren, dus ik ben benieuwd.
Ik hou jullie iig op de hoogte over hoe het loopt.
[ Voor 23% gewijzigd door Stinger666 op 18-07-2005 23:30 ]
Dit maakt allemaal weinig uit alsje hem als midi-controller gebruikt. Je bestuurt er dan enkel de software mee, geluidskaart van je pc doet de rest. Dus ruis ed.heb je gen last van. Als je dit ding 5 uur / dag zit te mishandelen gaat hij inderdaad sneller stuk. Als je echter af en toe er wat mee speelt kan je er veel langer plezier aan beleven.Stinger666 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 23:10:
Ik heb de hele draad niet gelezen maar ik advieseer dit soort apparaten van Behringer niet te kopen. Mijn ervaring uit de Pro-Audio kant is dat alle mixers of apparaten van Behringer waarmee gemixed mee kan worden binnen een jaar kapot zijn, een defect hebben, of ruisen. Daarnaast zijn de koptelefoonversterkers niet om over naar huis te schrijven. Je kunt een beetje degelijke Sennheiser HD25 niet eens op half vermogen krijgen. Nee dan heb ik het net over hard maar over vol geluid.
In dit geval een interne voeding i.p.v. die maffe losse blokken maarr waarschijnlijk zijn de PCB's niet gescheiden waardoor je geluid verstoort raakt. Daarnaast druk je drukknopjes wel eens de console in.
Ik heb het allemaal meegemaakt en gezien. Doe het niet. Zonde van je geld.
Een goed voorbeeld is de MX8000 FOH Mixer. Een wannabee pro audio tafel van aanschaf 1000 euro. (Prijs geeft al een indicatie van de kwaliteit voor een 32 kanaals mixer) Na 1 jaar is de 2e handswaarde niet meer dan 200 euro, vanwege de altijd aanwezige defecten.
Behringer is erg inventief en goed in het betere jatwerk, alleen ze moeten het voor weinig geld kunnen produceren en met winst verkopen. Faders en potmeter zijn het eeuwige probleem bij dit merk. Waarom niet gewoon ff dikke kwaliteit erin en de prijs wat omhoog. Beter voor je naam en uiteindelijk voor je omzet.
Succes met jullie keuze!
Verwijderd
Dat is iets wat ik me dus ook afvraag, maar dat zien we vanzelf wel, als ik het ding volgende week nog niet heb zal ik ze eens even op de feiten wijzenWat betreft de persoon die hem bij coditronix heeft gekocht, het zal mij benieuwen of je hem binnen 2 weken krijgt. Behringer is namelijk nog druk bezig met de console en als het goed is kan dus nog niemand zo'n console uit leveren.
Kijk eens welke website ik onderhoud, ik heb dus wel een redelijk contact met diverse fabrikanten en hoor zo links en rechts nog wel eens watVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:06:
[...]
Hoe zeker ben je van het feit trouwens dat ze nog druk bezig zijn aan die Behringer, aangezien ze em al dubbel en dik gepresenteerd hebben en ik van verschillende kanten gehoord heb dat het dingetje al lang klaar is
Om maar met de deur in huis te vallen: welke controller (qua features vergelijkbaar) zou je ons dan wel aanraden?
[ Voor 37% gewijzigd door R2D2 op 20-07-2005 01:52 ]
Vind die Behringer er toch een stuk netter uit zien, tis alleen jammer dat hij niet gewoon voor ieder kanaal een output heeft, zodat je op een mengpaneel zelf kan mixen.WhiteDog schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 08:05:
Volgende de site (http://www.kontrol-dj.com/html_eng/sales/sales_faq.htm) is hij zelfs al te koop... mooi ding! Vanaf 9 stuks kun je ook korting krijgen, dit kan wel eens een inkoppactie worden
[ Voor 7% gewijzigd door DyStiC op 20-07-2005 09:45 ]
Verwijderd
Behringer weet ook dat je een kut product nog prima kunt verkopen als de buitenkant er maar goed uit ziet. Daar trappen mensen simpelweg met beide ogen in.DyStiC schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 09:39:
[...]
Vind die Behringer er toch een stuk netter uit zien.
Dat is inderdaad geen onbekend iets.MMS_El_Guapo schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 21:37:
Behringer staat bekend om slechte kwaliteit?
Ik heb het over de dj gear en niet over PA gebeuren. Mixers van Behringer zijn gewoon ronduit ruk, op een paar modellen na uit het verleden.Ik wil niet heel vervelend zijn, maar ik heb inmiddels al 5 jaar een Behringer DX-500 mixer. Krakende faders, krakende pot-meters, brakke knoppen? Nergens last van. Daarnaast heb ik m'n complete speakerset van Behringer (4x B1800X (18" basskasten) en 2x B1220 (12"/1" toppen)). Ook in de afgelopen 2 jaar nog geen enkel probleem mee gehad.
Wat ik dus ook zeg.... Mensen vallen vaak alleen nogal voor de behuizing en de looks, dat ziet er wel leuk uit maar trek eens zo'n mixer los en je schrikt je dood.Wat ik wel kan zeggen: Behringer is budget. Dat ben ik wel met je eens. Je krijgt waarvoor je betaald. Je betaald niet heel veel, maar verwacht dan ook niet heel veel te krijgen!
Daar is niets op tegen. Echter zit er een groot verschil tussen echte pro gear en wannabee pro gear van de merken die jij op noemt.Voor het gemak en uit financiëel perspectief, gebruik ik gewoon "budget" apparatuur:
DAP Mission versterkers
Numark CD spelers
Behringer Mixer
Behringer luidsprekers
Licht van JB systems en Showtec.
Wat is er op tegen? Het werkt allemaal uitstekend!
Zit ik al jaren :-Pbtw. Over draaien met behulp van de computer, zou je ook eens kunnen kijken op het forum van New-Line
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 11:11 ]
Dat hangt natuurlijk af van welke software je gebruikt en wat de mogelijkheden hierin zijn. Maar in de meeste programmas lijkt me dit geen probleem.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:09:
Kan je met die Behringer BCD2000 ook gewoon Mp3's invoegen en dan gewoon lekker de hele avond(bijv op een feest) lekker nummers(mp3) achter elkaar(overlaten lopen) spelen, met leuke samples ertussen natuurlijk..??
Dit vraag ik omdfat dit NIET bij de DM2 kan, daar moet je eerst de muziek op stop zetten om weer nieuwe nummers te importeren..
Verwijderd
moet je bij de Behringer BCD2000 ook nog software erbij kopen dan...zit dat er niet bij...DyStiC schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 11:36:
[...]
Dat hangt natuurlijk af van welke software je gebruikt en wat de mogelijkheden hierin zijn. Maar in de meeste programmas lijkt me dit geen probleem.
Zit wel software bij maar je kan hem ook met andere software gebruiken. Als je wat wilt weten over de bijgeleverde software kun je het e.e.a. lezen in de handleiding welke op de site van Behringer staat.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:08:
[...]
moet je bij de Behringer BCD2000 ook nog software erbij kopen dan...zit dat er niet bij...
Verwijderd
jah die is niet nederlandsDyStiC schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:22:
[...]
Zit wel software bij maar je kan hem ook met andere software gebruiken. Als je wat wilt weten over de bijgeleverde software kun je het e.e.a. lezen in de handleiding welke op de site van Behringer staat.
Dan gooi je hem even door een online vertaal machiene. (en komop zeg een beetje engels leert men vandaag de dag toch nog wel op school?)
Verwijderd
Verwijderd
sorry ik ben niet zo goed als jouReind schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 12:45:
[...]
Dan gooi je hem even door een online vertaal machiene. (en komop zeg een beetje engels leert men vandaag de dag toch nog wel op school?)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2005 14:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik hoop vdan voor je dat ie door de brievenbus kan, en als dat kan, hoop ik dat ie dan nog heel isontopic: bij welke winkels is dat ding te koop...zou hem graag willen hebben
(al is ie al tekoop){/quote]
Hij is nog steeds niet te krijgen maar wel te bestellen bij verschillende zaken naar het schijnt. Moet je ff op http://www.behringer.com/BCD2000/index.cfm?lang=ENG kijken, rechts "Dealer Locator" en de rest wijst zich vanzelf.
D'r gaan nogal wat speculaties rond over wanneer het ding daadwerkelijk beschikbaar is, dus meer dan afwachten kunnen we niet. Ik heb 'em bijna 2 weken geleden besteld, dus het lijkt me dat zodra ie leverbaar is ik em op de mat heb liggen, waarna ik uiteraard ff hier iets laat horen
[ Voor 22% gewijzigd door Stinger666 op 24-07-2005 14:28 ]
Maar daarvoor moet je 2 ipods hebben, maar wel handig, hoef je geen laptop mee te sleuren.Stinger666 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:28:
Dit lijkt er meer op: nieuws: Apple 'in the mix': DJ-console met iPods als geluidsbron
[afbeelding]
Numark is ook een gerespecteerder merk dan Tehringer
Ja, ik ook, dj console werkt wel goed, alleen de bediening kon beter.Buiten de Hercules DJ Console is er niet bepaald zoiets, en op de Hercules miste ik gewoon het een en ander aan essentiele bediening.
[ Voor 81% gewijzigd door XWB op 24-07-2005 14:39 ]
Verwijderd
Dat zal allemaal wel en is leuk en aardig, maar wederom geen optie. Zoals al gezegd hebbie daar 2 ipods voor nodig, is het ding zelf al duurder en lijkt het een relatief simpel dingetje te zijn. Bovendien heb ik er liever m'n laptopje gewoon bij aangezien de extra mogelijkheden van de dj-software altijd een leuke bijkomstigheid zijnStinger666 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 14:28:
Dit lijkt er meer op: nieuws: Apple 'in the mix': DJ-console met iPods als geluidsbron
[afbeelding]
Numark is ook een gerespecteerder merk dan Tehringer
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:48:
Het zal wel een hele domme vraag zijn:
Zit er in die Behringer een geluidskaart ingebouwd dus krijg ik wel beter beluid dan mijn HDA op mijn laptop? En kan ik ook bijvoorbeeld mijn Ipod er op aansluiten als ik even geen gebruik kan maken van de laptop? Of een CD Speler?
Je zult de BCD2000 dus op een versterker aan moeten sluiten om het geluid naar je luidsprekers te sturen.Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 22:55:
En hoe zit het met de aansluitingen moet ik dit nog aansluiten op een versterker of kunnen de boxen gelijk hierop. Ik heb namelijk nu een CD speler van LG met 2 10watt boxjes en daar wou ik stukken grotere boxxen opzetten en dan via mijn laptop of en mijn ipod de mixer aansturen en het zou dan dus het fijnst zijn als er gewoon boxen op aangesloten kunnen worden.
(ik ben een totale noob op dit gebied)
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 23:08 ]
Je stereo is de versterkerVerwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:06:
Oke dat is duidelijk maar een Stereo telt zeker niet mee als een versterker of is dat dan de bottleneck?
Wat is een goedkope maar goede versterker?
[ Voor 67% gewijzigd door XWB op 24-07-2005 23:13 ]
Alle apparatuur met een aux/line input die in staat is het audiosignaal naar luidsprekers te sturen kun je gebruiken. Als jouw HiFi apparatuur dus over zo'n aansluiting beschikt kun je deze daar pima voor gebruiken. Ik zelf ben van plan de Logitech Z-2200 set te gebruiken. Dit is een speakerset bedoeld voor de PC, maar heeft een verlengstukje waarmee je de 3.5mm plug (het formaat dat je ook vaak ziet bij koptelefoons voor bijv. een discman, MP3 spelers e.d.) om kan zetten naar 2 tulip stekkers. Zo kan ik deze set dus rechtstreeks op de BCD2000 aansluiten en heb ik dus zonder al te veel moeite goed en vooral hard geluidVerwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:06:
Oke dat is duidelijk maar een Stereo telt zeker niet mee als een versterker of is dat dan de bottleneck?
Verwijderd
Als ik je goed begrijp dan zit er dug geen geluidskaart in? Want ik vindt HDA niet echt heel mooi klinken of zal ik daar geen last van hebben (een audigy 2zs voor notebooks is ook weer 100 euro)Hacku schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:11:
DNetwerk bedoelde of er een geluidskaart inzit, de dj console van hercules bijvoorbeeld, heeft een 5.1 geluidskaart aan boord.
.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2005 23:23 ]
Geen idee, het is me niet zo duidelijk op de website. Maar voor mij maakt dit weinig uit, thuis heb ik:Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 23:16:
[...]
Als ik je goed begrijp dan zit er dug geen geluidskaart in? Want ik vindt HDA niet echt heel mooi klinken of zal ik daar geen last van hebben (een audigy 2zs voor notebooks is ook weer 100 euro)
[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 24-07-2005 23:23 ]
Verwijderd
Is al een keer eerder gezegd maar goed.. Je zult de BCD-2000 op een versterker aan moeten sluiten, het signaal zal dus versterkt moeten worden voordat deze uit je speakers komt. Je hebt voorzover ik weet niet eens een geluidskaart nodig in je pc, het audio signaal en stuurgegevens worden via USB verzonden en ontvangen tussen de BCD-2000 en je PC. Het audio signaal zal dan via de master-out aangesloten worden op een versterker waar tenslotte je speakers aan hangen. Lijkt me logisch dat de master output ook op je Line-IN van je geluidskaart kunt aansluiten.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:11:
Ik wil graag die BCD-2000 om gewoon thuis lekker te draaien(wie weet in de toekomst ook op -kleine- feesten)...maar wat heb ik naast de BCD-2000 nog meer nodig dan...?
Kan je ook gewoon de BCD-2000 op je computer aansluiten en dat je dan gewoon je muziek draai op je PC-boxen...? Zoja, is het dan hetzelfde kwaliteit dan dat je muziek afspeel in bijv. windows media player..?
Het zulllen miss wel domme vragen zijn maar ik heb er totaal geen verstand van...vind het gewoon cool om muziek te draaien/mixen..
Lijkt me verstandig dat je ff de handleiding op de site leest, hier staat zo'n beetje alle informatie in die er bekend is. Je kunt 2 analoge apparaten aansluiten (dus ook een iPod (met monster o.i.d. kabel), verder qua bediening zal het dan beperkt zijn, aangezien je de besturing niet kunt gebruiken (pitch, bend, loop etc.) wel kan je waarschijnlijk de qualizers en de fader gebruiken. Is dus meer bedoeld om een draaitafel op aan te sluiten.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 13:44:
Maar zou ik hem ook kunnen aansluiten op mijn Ipod?
[ Voor 20% gewijzigd door DyStiC op 25-07-2005 14:56 ]
Verwijderd
wat is precies een versterker..DyStiC schreef op maandag 25 juli 2005 @ 14:50:
[...]
Is al een keer eerder gezegd maar goed.. Je zult de BCD-2000 op een versterker aan moeten sluiten, het signaal zal dus versterkt moeten worden voordat deze uit je speakers komt. Je hebt voorzover ik weet niet eens een geluidskaart nodig in je pc, het audio signaal en stuurgegevens worden via USB verzonden en ontvangen tussen de BCD-2000 en je PC. Het audio signaal zal dan via de master-out aangesloten worden op een versterker waar tenslotte je speakers aan hangen. Lijkt me logisch dat de master output ook op je Line-IN van je geluidskaart kunt aansluiten.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 15:09 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:05:
[...]
wat is precies een versterker..en hoeveel kost een versterker
Hij gebruikt hem dus niet alleen om de software mee aan te sturen, maar ook om de audiosignaal door te geven. Het eindsignaal komt dus uit de console, dus hier zul je vervolgens nog wat mee moeten doen, zie mijn eerdere post.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:09:
Als je dat ding puur en alleen als USB-console gebruikt om je DJ-software mee aan te sturen werkt het geluidstechnisch gewoon hetzelfde als het zou werken als je zonder die console werkt.
Verwijderd
dus je hebt niet persee een versterker nodig...?Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:09:
Als je dat ding puur en alleen als USB-console gebruikt om je DJ-software mee aan te sturen werkt het geluidstechnisch gewoon hetzelfde als het zou werken als je zonder die console werkt. Oftewel dat kan prima op je pc met pc boxen, en de geluidskwaliteit zal afhankelijk van het mixprogramma wat je gebruikt minstens even goed als de media player zijn.
Versterken kan dan zoals al het andere geluid op de pc softwarematig bijvoorbeeld. In ieder geval zo zit het volgens mij in elkaar, kan zijn dat ik er naast zit
Verwijderd
Dus op een DVD-speler zit een versterker..?DyStiC schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:14:
[...]
Een versterker is zo'n ding waar je je audio apparatuur op aansluit zoals bijvoorbeeld een cd-speler, dvd-speler indien je tenminste niet zo'n alles-in-één ding hebt.
Loop eens langs de lokale MediaMarkt, de Block, Expert etc. en ga daar eens kijken naar wat prijzen, ligt er maar net aan hoe gek je het wil maken. Voor professionele versterkers moet weer bij hele andere winkels zijn, maar volgens mij heb jij meer aan een Sony/Philips reciever oid.
Nee. Loop je apparaten maar naar of er ergens een AUX ingang op zit, als dit het geval is kan je daar de console op aansluiten.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:40:
Dus op een DVD-speler zit een versterker..?
Verwijderd
hoe kan je zien dat er een AUX ingang op een apperaat zit,,,weet niet hoe dat eruit ziet hoorDyStiC schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:52:
[...]
Nee. Loop je apparaten maar naar of er ergens een AUX ingang op zit, als dit het geval is kan je daar de console op aansluiten.
om het even simpel uit te leggen: nee, je hebt niet perse een versterker nodig mits je hem op je pc aansluit. Je geluid komt gewoon uit je pc net als bij winamp bijvoorbeeld. Als je in je pc een geluidskaart en boxjes hebt zitten tenminste. Met de BCD 2000 kun je dan alleen de knopjes van je mixprogramma ipv met de muis, met echte knoppen bedienen. Je computer werkt dus zeg maar als versterker. Pas als je ZONDER pc gaat werken, moet je er een versterker op aan sluiten. Als je er 2 cd spelers op aansluit bv. Je kunt dus niet rechtstreeks een paar speakers op de BCD 2000 aansluiten. Ik zelf heb naast mijn computerboxjes ook nog mijn stereo aangesloten op mijn computer dus zal het wel lekker klinken denk ik zo, je hebt tegenwoordig trouwens aardig zware speakersetjes voor aan je pc.. Voor het huis, tuin en keukengebruik zal dat wel voldoende zijn, als je ergens gaat draaien op een feestje moet je natuurlijk wel een flinke versterker hebben.Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2005 @ 15:39:
[...]
dus je hebt niet persee een versterker nodig...?
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
Verwijderd
Jep, goed samengevat, zijn we daar ook weer over klaarDaChosen1 schreef op maandag 25 juli 2005 @ 18:50:
[...]
*knip*
Ik ben trouwens nu het wachten wel een beetje zat... hij mag nu wel een keer uitkomen.
Verwijderd
Verwijderd
Damn...Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 07:20:
Heb ff een mailtje gestuurd naar een winkel voor dit soort spullen en die mailen het volgende terug:
"Op het moment dat Behringer ze kan leveren hebben wij ze ook in huis. Ik heb ze meteen besteld na de introductie, maar ze zijn nog niet leverbaar...Ze verwachten hem ergens in september"
dat duurt nog wel even dus...
Behalve dat je er 2 iPods voor nodig hebt en dat dus een onbetaalbare zaak gaat worden heeft het apparaat ook geen pitch control. Knappe jongen die dus de hele avond een beetje club staat te draaien en ze ook nog eens naadloos aan elkaar weet te mixenVerwijderd schreef op zondag 24 juli 2005 @ 16:37:
[...]
Dat zal allemaal wel en is leuk en aardig, maar wederom geen optie. Zoals al gezegd hebbie daar 2 ipods voor nodig, is het ding zelf al duurder en lijkt het een relatief simpel dingetje te zijn. Bovendien heb ik er liever m'n laptopje gewoon bij aangezien de extra mogelijkheden van de dj-software altijd een leuke bijkomstigheid zijn
Verwijderd
Verwijderd
Krijd je die er gratis bij geleverd dan..?DJ_Jorizzz schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:39:
Ik ga er wel mee draaien, het werkt ook lekker (ben er inmiddels redelijk ervaren mee, klinkt wel leuk (als je nagaat dat het alleen met de computermuis is))
Ik wil ook het progje van Behringer zelf even bestuderen dat ze erbij leveren
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zo te zien heeft het programma van Behringer meerdere cuepoints dus zou je hem ook als een sampler kunnen gebruiken,denk dat dit programma wel eens een goede concurrent voor Traktor zou kunnen zijn omdat die zo te zien meer functies heeft dan Traktor als ik de screenshot bekijk.Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:18:
hopelijk kan je er wel leuke samples(van die leuke geluidjes) erbij doen(voor tijdens de nummerwiseling), want dat kan niet met traktor...of wel soms...?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 09:01 ]
Verwijderd
Eerder gezegd:Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 09:00:
Ik woon in Antwerpen (Deurne) en ik zou graag eens willen weten welke winkels (online of offline, maakt ni uit) er dicht in deze buurt zijn die zo'n behringer apparaten verkopen?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2005 14:23 ]
[ Voor 14% gewijzigd door T7D_Sneezy op 07-08-2005 19:30 ]
De Behringer heeft hier een hoofdtelefoonaansluiting voor waarmee je dit kan doen, als je dit op de PC wilt doen heb je twee geluidskaarten nodig of software die bij een surroundkaart de voor en achter kanalen kan scheiden zodat je daar je speakers en hoofdtelefoon op aan kan sluiten.T7D_Sneezy schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 19:29:
Sorry voor deze klein kick, maar ik heb een gerelateerde vraag
Hoe maken jullie het mogelijk om met een koptelefoon vooruit te kunnen luisteren in de track die je wilt gaan draaien na de track die nu speelt? Zit hiervoor een speciale uitgang op de mixman of iets dergelijks?
Verwijderd
Verwijderd
Beste Jelmer Bijlsma,
IK HEB HEM NOG NIET BINNEN, LEVERTIJD IS ONBEKEND
Met vriendelijke groet,
Service afeling
Coditronix BV
Verwijderd
Deze plek is te koop.
Verwijderd
als ik nou me behringer op me pc aansluit en ga draaien via me pc(boxies van de pc)...kan ik dan ook via de behringer luister na een andere track...?King_Louie schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 20:12:
[...]
De Behringer heeft hier een hoofdtelefoonaansluiting voor waarmee je dit kan doen, als je dit op de PC wilt doen heb je twee geluidskaarten nodig of software die bij een surroundkaart de voor en achter kanalen kan scheiden zodat je daar je speakers en hoofdtelefoon op aan kan sluiten.
Zoals ik het begrepen heb wel. Ik kan je geen 100% garantie geven aangezien ik het apparaat nog niet hebVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:24:
[...]
als ik nou me behringer op me pc aansluit en ga draaien via me pc(boxies van de pc)...kan ik dan ook via de behringer luister na een andere track...?
Verwijderd
Ja, dit kan gewoon. Je kunt de Behringer gewoon als USB-console gebruiken alleen om je DJ-software te besturen. Hiermee kun je dus alles wat je normaal met je software doet, bv. Traktor DJ Studio, gewoon aansturen met de console. Dus ook perfect mixen met alle functies zoals jij ze wilt op het paneel (stukken beter als met de muis dus).Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 14:24:
[...]
als ik nou me behringer op me pc aansluit en ga draaien via me pc(boxies van de pc)...kan ik dan ook via de behringer luister na een andere track...?
Verwijderd
Verwijderd
Deze plek is te koop.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq