[PC] Boiling Point: Road To Hell

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 2.503 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik heb het net weer even gespeeld, toch wel verslavend.
Jammer alleen dat het spel gruwelijk hapert, vooral tijdens het autorijden. Heb erg vaak dat ik lekker aan het autorijden ben, hapering, en hop daar lig ik met een dubbele salto op mn kop in de berm. Kan ik weer gaan quickloaden.

Soms lijkt er over missies niet al te lang nagedacht te zijn... Ik moest een pickup met chemisch spul erin jatten bij 1 of ander afgelegen mafia dorp (noorden van de map ergens). Ik erheen met mijn pas gekochte automobiel, geparkeerd 500 meter voor het dorpje, en ik het dorpje in. Paar mafioso afgeknald (valt nog niet mee met een telkens haperend wapen), en pickup gejat. Ik terug naar legerbasis, naar de leider, geld gekregen, allemaal leuk. Kom ik buiten, pickup weg. Allemaal leuk en aardig, maar hoe moet ik nou weer naar m'n auto toe?
Heb toen maar de buschauffeur uitgehangen. Eerst wilde ik met de bus naar m'n auto toe, maar ik werd door een Mafia heli kapotgeschoten vlak voor ik er was. Quickload, dan maar met de bus naar Puerto Sombra. Daar aangekomen ff wat missies voor de CIA doen. Ik moest voor een pakketje naar het gas station ten oosten van de stad, dus ik nam de taxi naar het kruispunt vlakbij. Kom ik na het pakketje aangenomen te hebben weer bij het kruispunt, is de taxi weer verdwenen!
Ik helemaal teruglopen naar Sombra, daar een pickup van een paar bandieten gejat en op zoek gegaan naar m'n auto. Ik nam een shortcut door de wildernis, en op gegeven moment weer een hapering --> auto in het water. Ik naar de kant zwemmen met piranhas achter me aan, kom ik op een strandje waar 2 goverment soldiers staan. Worden ze ineens aangevallen door een slang! :D Ik die slang neerschieten, bedankje kon er geeneens van af. Ik maar verder lopen (moest nog 1,5 km ofzo), toen kwam ik een rotspartij met waterval tegen. Gelukkig draait Saul daar zn hand niet voor om, als je maar lang genoeg op 'w' drukt beklimt hij de steilste hellingen. Daar nog een stukje door de wildernis (moest nog 2 jaguars, een slang en een nest bijen van me afschieten), et voila daar stond m'n auto weer. Ik blij, tot ik zag hoeveel benzine er nog in zat... :'(

Afijn, dat was weer een anekdote uit het woelige leven van Saul Meyers.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
Chi3F schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:48:
Ik blij, tot ik zag hoeveel benzine er nog in zat... :'(
Ja dat heb ik ook weleens in de middle of nowhere gehad, niet prettig :P
Ik vind het spel wel geinig, alleen jammer dat ie af en toe in ene ff lagstoot krijgt en dat je auto dan tegen een muur geparkeert staat :P
Voorderest is het wel leuk dat je auto's kan kopen (en een huis van 50k :/ ) enzo maar wel beetje eentonig om door de jungle te rijden, ik moet maar ff heli zoeken (heb net leer boek gehad van don pedro)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Chi3F schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:48:
Ik heb het net weer even gespeeld, toch wel verslavend.
Jammer alleen dat het spel gruwelijk hapert, vooral tijdens het autorijden. Heb erg vaak dat ik lekker aan het autorijden ben, hapering, en hop daar lig ik met een dubbele salto op mn kop in de berm. Kan ik weer gaan quickloaden.[/img]
- Je AGP Aperture size in BIOS vergroten (hielp bij mij enorm!)
- Ergens in de game.ini staat CacheMemory=10, verander dit naar CacheMemory=128
Soms lijkt er over missies niet al te lang nagedacht te zijn... Ik moest een pickup met chemisch spul erin jatten bij 1 of ander afgelegen mafia dorp (noorden van de map ergens). Ik erheen met mijn pas gekochte automobiel, geparkeerd 500 meter voor het dorpje, en ik het dorpje in. Paar mafioso afgeknald (valt nog niet mee met een telkens haperend wapen), en pickup gejat.
Voortaan je wapens kopen ipv jatten (ivm WEAR). Gekochte wapens met 0% wear, haperen niet.
Ik terug naar legerbasis, naar de leider, geld gekregen, allemaal leuk. Kom ik buiten, pickup weg. Allemaal leuk en aardig, maar hoe moet ik nou weer naar m'n auto toe?
Heb toen maar de buschauffeur uitgehangen. Eerst wilde ik met de bus naar m'n auto toe, maar ik werd door een Mafia heli kapotgeschoten vlak voor ik er was. Quickload, dan maar met de bus naar Puerto Sombra. Daar aangekomen ff wat missies voor de CIA doen. Ik moest voor een pakketje naar het gas station ten oosten van de stad, dus ik nam de taxi naar het kruispunt vlakbij. Kom ik na het pakketje aangenomen te hebben weer bij het kruispunt, is de taxi weer verdwenen!
Ik helemaal teruglopen naar Sombra, daar een pickup van een paar bandieten gejat en op zoek gegaan naar m'n auto. Ik nam een shortcut door de wildernis, en op gegeven moment weer een hapering --> auto in het water. Ik naar de kant zwemmen met piranhas achter me aan, kom ik op een strandje waar 2 goverment soldiers staan. Worden ze ineens aangevallen door een slang! :D Ik die slang neerschieten, bedankje kon er geeneens van af. Ik maar verder lopen (moest nog 1,5 km ofzo), toen kwam ik een rotspartij met waterval tegen. Gelukkig draait Saul daar zn hand niet voor om, als je maar lang genoeg op 'w' drukt beklimt hij de steilste hellingen. Daar nog een stukje door de wildernis (moest nog 2 jaguars, een slang en een nest bijen van me afschieten), et voila daar stond m'n auto weer. Ik blij, tot ik zag hoeveel benzine er nog in zat... :'(
Auto niet jatten maar kopen (die blijven staan). Auto met 'Z' uitzetten, dan blijft ie geen benzine slurpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

EquiNox schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:46:
[...]

- Je AGP Aperture size in BIOS vergroten (hielp bij mij enorm!)
- Ergens in de game.ini staat CacheMemory=10, verander dit naar CacheMemory=128

[...]

Voortaan je wapens kopen ipv jatten (ivm WEAR). Gekochte wapens met 0% wear, haperen niet.

[...]

Auto niet jatten maar kopen (die blijven staan). Auto met 'Z' uitzetten, dan blijft ie geen benzine slurpen.
Zal straks die performance dingen even proberen, thnx.

Ik weet idd dat gejatte wapens veel wear hebben, maar had op dat moment even geen geld om zelf een goed wapen te kopen. Inmiddels heb ik bij de RTN-25 legerbasis een nieuwe infantry rifle gekocht, schiet een stuk fijner.

Dat met die auto's wist ik ook, maarja als je voor een missie een auto moet jatten is het natuurlijk niet zo handig dat die gelijk verdwijnt op de legerbasis, waardoor je geen vervoer meer hebt.

Trouwens ook zoiets stoms: als je in je auto stapt en er staat een civilian naast, en je rijdt weg, heb je grote kans dat je hem heel even aantikt waardoor hij gelijk dood op de grond ligt. Dat had ik net dus, gelijk alle civilians boos, gooide er ineens eentje een granaat onder m'n auto! Tijd voor F8 dus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:11
* Loona35 is lekker aan het installeren met dat leuke muziekje op het moment...

Moet ik gvd vanavond, morgen ochtend werken en daarna afgesproken emt vrienden en vriendin hele weekend. Soms kan het sociale leven echt goed shit zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:00
loona35 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:28:
* Loona35 is lekker aan het installeren met dat leuke muziekje op het moment...

Moet ik gvd vanavond, morgen ochtend werken en daarna afgesproken emt vrienden en vriendin hele weekend. Soms kan het sociale leven echt goed shit zijn :D
dat muziekje kan je ook los luisteren:

staat in de map van boiling point onder "\sounds\music\credits_music.ogg"

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-04 13:45
nouw...net uitgespeeld...dat einde slaat echt werkelijk nergens op :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:06

Martinspire

Awesomeness

ow vertel... heb nl ff geen zin meer .. doe het wel ff in spoilers pls

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 18:51
Conan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:17:
nouw...net uitgespeeld...dat einde slaat echt werkelijk nergens op :r
dat vond ik nou ook, net of je het spel voor nog maar voor de helft gespeeld hebt, het zoeken naar Lisa en de missions zijn niet uitgebalanceerd, alsof je nog lang niet klaar was met de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Zit het nou een paar uurtjes te spelen maar ik vind het toch niet echt boeien. Het concept leek me echt super maar zoals het nu is uitgewerkt is het echt bagger. Het is af en toe nog eens een stukje moeielijk, maar dat komt dan puur omdat me pc hapert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 22:26
Ik ben nog niet zo lang bezig met het spel maar ik heb nu een savegame met een bug
als ik uit de auto stap dan blijft ik continu naar voren lopen :(

Mischien iemand die een console command ervoor weet zoiets als -moveforward ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ik heb trouwens geen buds gehad tot nu toe..het enige wat vreselijk irritant is, is dat je gejatte auto steeds verdwijnt en je een shit eind kunt gaan lopen soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-04 13:45
djmantri schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:41:
ow vertel... heb nl ff geen zin meer .. doe het wel ff in spoilers pls
komt ie dan he ;)

spoiler:
Naar mate het einde nadert kom je er 8er dat de baas van Don Pedro (ben zn naam ff kwijt) je dochter heeft ontvoerd omdat hij bezig is met een satteliet systeem waarmee ieders hersens over wordt genomen en er zo world peace onstaat :? Je dochter is hier alleen niet vatbaar voor en wordt daarom vast gehouden ofzo. Jij gaat dus naar dat complex, en je hebt eerder van een professortje een chip gekregen waardoor je niet vatbaar bent voor die radiation. Vervolgens kill je 200 poppetjes en je komt in een kamer waar je de 'boss' ziet op een tv scherm. Vervolgens heleboel blabla en de missie gaat verder. Je moet namelijk de satelliet slopen. Dit eenmaal gedaan krijg je een cutscene waar je in een helikopter zit met je dochter (was bij mij heel erg donker, bij jullie ook? zag helemaal nix) en die begint te vertellen dat ze een nieuwe baan als rode kruis medewerkster in nepal wilt aannemen....

EN DAT IS HET EINDE...
Als je dit een domme beschrijving vondt?! dan is het in werkelijkheid nog dommer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
Trouwens ook zoiets stoms: als je in je auto stapt en er staat een civilian naast, en je rijdt weg, heb je grote kans dat je hem heel even aantikt waardoor hij gelijk dood op de grond ligt. Dat had ik net dus, gelijk alle civilians boos, gooide er ineens eentje een granaat onder m'n auto! Tijd voor F8 dus...
Ja, dat ken ik ja. Je moet ongeveer in een boog van 10 meter om ze heen rijden anders liggen ze dood op straat. En dan worden vooral die oude omaatjes erg agressief. En om die nou om te gaan leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Tigertje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 00:44:
[...]

Ja, dat ken ik ja. Je moet ongeveer in een boog van 10 meter om ze heen rijden anders liggen ze dood op straat. En dan worden vooral die oude omaatjes erg agressief. En om die nou om te gaan leggen...
Ik ben nu geen vriendjes meer met de civilians... Ik zat in opdracht van de politie wat bandieten neer te knallen achter het motel, stapt er ineens een civilian uit z'n busje om mij met z'n AK te beschieten! Moest hem dus wel omleggen, en toen waren de civilians m'n enemy. Ondanks dat ik een tijdje daarvoor nog een oud omaatje nog aan medicijnen had geholpen...

Nou rent iedereen schreeuwend voor me weg, en die macho figuren vinden het leuk om op me te schieten. Ik schiet maar niet terug, anders krijg ik ze helemaal nooit meer bevriend.
Heb sowieso het idee dat ik het niet goed aanpak, alleen de government is een close friend, en de mafia, guerilla's, bandieten en civilians zijn allemaal m'n vijand... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Moet je even naar de bank gaan en 1000 pesos doneren aan de goede doelen, dan worden de civilians weer je vriendjes :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Ik had bij de architect een 'Project' gekocht (je huis) alleen wat kan ik daarmee? Hoe zorg ik dat dat ook een echt huis word? :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119335

Tigertje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 00:44:
[...]

Een x werd ik bekogeld met granaten door die lieve oude omatjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Als ik zo dat xenus-hq forum doorlees heeft nog niemand een huis kunnen plaatsen :S
Leuk, heb ik daar 50k aan verspild.
Die helikopter van die car dealer is trouwens wel belachelijk langzaam en als er een vijandelijke heli achter je aanzit heeft hij je in 3 schoten kapot :/
Ik had net ook me eerste crash, ik vloog met me heli boven PS en toen werd het denk ff wat te zwaar voor me pc oid en toen stopte het spel er mee.
Maar als iemand toch wel een huis heeft weten te plaatsen ofzo iets dan zou ik graag horen waar en hoe :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

had je maar geen moneycheat moeten gebruiken... ;) :P

Nog mensen met nuttige (geteste) ini file tweaks?!

volgens roddelaar "the Inquier' zou de nieuwe Cat 5.6 een hele grote performance boost geven ipv de usual bugfixen.

Nu nog de patch van Deep Shadows en we zijn de beta fase voorbij :+

[ Voor 74% gewijzigd door SAiN ONeZ op 03-06-2005 18:30 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139460

dit lijkt mu zo un vet spel... maar ik ben bang dat hij het op mijn op sterven na dode bak niet meer doet. Maja dit zijn mun specs, heeft iemand hoop dat hij het op zun allerlelijkst doet?

Specs:
Asus P4b-266
P4 1,8 Ghz
768 mb DDR Ram geheugen (1x 256 1x 512)
FX 5200 (128 mb)

Voordat ik hem kkop en hij doet ut niet en het een teleurstelling wordt vraag ik het dus maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
sain onez schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:12:
had je maar geen moneycheat moeten gebruiken... ;) :P
Met dit spel heb je geen moneycheat nodig, het geld stroomt met bakken binnen ;)
Maar ik snap niet waarom je 50k kan uitgeven aan een huis als je geen huis kan bouwen :S

Helikopter heb ik weggegooid (lees: eerdere savegame geladen :P ) want ik werd elke keer neergeschoten door vijandige heli's als ik een missie ging doen :/

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 139460 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:29:
dit lijkt mu zo un vet spel... maar ik ben bang dat hij het op mijn op sterven na dode bak niet meer doet. Maja dit zijn mun specs, heeft iemand hoop dat hij het op zun allerlelijkst doet?

Specs:
Asus P4b-266
P4 1,8 Ghz
768 mb DDR Ram geheugen (1x 256 1x 512)
FX 5200 (128 mb)

Voordat ik hem kkop en hij doet ut niet en het een teleurstelling wordt vraag ik het dus maar ff.
Ik zou zeggen, bespaar je de teleurstelling.
Het loopt misschien wel op je pc, maar echt lekker gaat het niet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

spoiler:
Nadat ik bij die baas van de killer ben aangekomen, en ik het 2,5min moet uitzitten/knallen voordat ie door die gast zijn broer met die heli word opgepikt. Waarna ik bij hem el cheapo el equipmento kan kopen. maar ik heb net daarvoor hoop man moeten omkopen, en ben platzak, ben nu maar eerst die andere stad, die in handen van de Guerilleas is..

Afbeeldingslocatie: http://img228.echo.cx/img228/6495/newcity2ih.jpg

Pfffff, krijg zin om op vakantie te gaan :9~ zeker als de tequila zo cheap is

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-05 20:25

TommyGun

Stik er maar in!

Wie de trainer nog zoekt;

http://www.gamersnet.nl/cheats/cheat.php?id=1727
Features: Eén miljoen pesos, draag meer gewicht in je rugzak, bijna onzichtbaar, spring enorm hoog. Zorg bij de laatste optie dat je onzichtbaarheid uitzet, anders zal je gewoon tot normale hoogte kunnen springen.

[ Voor 61% gewijzigd door TommyGun op 04-06-2005 03:07 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

is er ook een trainier dat het spel beter loopt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wouw, het spel is nog maar een stuk of 10 keer gecrashed.. \o/ :{

[ Voor 167% gewijzigd door kamerplant op 04-06-2005 18:11 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Hoe plant je die Synthadren op het nacht kastje in 3e missie van de politie ?
"Plant the Synthadren on a night table"
Alles al geprobeerd niks werkt :/

Ik kan het niet vinden hier, ook niet met search.
Iemand ?

[ Voor 4% gewijzigd door ScrooLoose op 04-06-2005 17:54 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:17

K-Jay

Klaas Jan

ScrooLoose schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:54:
Ehm, je krijgt het spul van de politiebaas, je gaat naar de juiste plek en je drukt op enter. Net zoals je op enter drukt om met iemand te gaan praten zeg maar.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134526

Ik heb hem geinstalleerd en er meteen weer afgegooid.....
Zo'n spel als dit kan heel mooi zijn en dat is ze ook aardig gelukt, maar dan moeten de systeem eisen niet zo belachelijk hoog liggen.
Alle nieuwe spelen draai ik met gemak maar dit spel valt blijkbaar niet tussen de nieuwe spellen, want het speelt voor geen meter.
Erg groot minpunt want het had heel leuk kunnen zijn.

Ik wacht wel op GTA San Andreas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Laatst online: 05-02 18:50
ScrooLoose schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:54:
"Plant the Synthadren on a night table"
Alles al geprobeerd niks werkt :/

Ik kan het niet vinden hier, ook niet met search.
Iemand ?
waarschijnlijk zit je in de verkeerde kamer. Loop nog maar eens om het pand heen waar je inzit. Er zitten vaak twee trappen in en die leiden naar verschillende kamers...
Ik wacht wel op GTA San Andreas
dat sowieso...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 05-06-2005 03:18 . Reden: Vergeet de edit-knop niet te gebruiken. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Hmm... was idd de verkeerde kamer :) , dacht dat ik alle kamers wel gehad had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105284

zit missies voor de gouvernement te doen en zit nu op een punt dat ik 1 boormissie kan doen voor de boatswain waar ik motorboat handling voor nodig heb en 1 voor die commandant in die basis waar ik tracked vehicle handling voor nodig heb, dat zijn de 2 die ik nog niet heb als vaardigheden, waar krijg ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Anoniem: 105284 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 00:34:
zit missies voor de gouvernement te doen en zit nu op een punt dat ik 1 boormissie kan doen voor de boatswain waar ik motorboat handling voor nodig heb en 1 voor die commandant in die basis waar ik tracked vehicle handling voor nodig heb, dat zijn de 2 die ik nog niet heb als vaardigheden, waar krijg ik die?
spoiler:
auto: start je mee
boat: krijg je van editor
navy boat: nadat editor vermoord is ligt het op zijn bureau
plane: krijg je van don pedro eerste keer dat je hem ontmoet
heli: krijg je van jaime in de el negro (?) bar of van aztec als je hem red (main story line)
tracked: vind je op de grond als je tijdens main story line de abandoned factory missie doet, als die gast dood is na die cutscene ligt het in die kamer

ik hoop dat dit helpt :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik weet nu ook waarom het bij mij niet loopt.
Door wat ik de PMG faq te bladeren over geheugengebruik, en dit na het spel te bekijken,
kwam ik erachter dat ik ruim 550 MB tekort kom :|
Zie hier.
Kijk naar piek en trek totaal fysiek eraf.

Is dat spel nou niet zo geweldig gecode?
Het gebruikt wel erg veel ram, alles staat op low etc, vrij maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik ben bezig met een missie voor de indianen, moet de vredespijp naar de shaman brengen.
Na de halve map bereisd te hebben kan ik die gast niet vinden.
Er staan wel wat indianen rondom een berg, maar dat is dan ook alles.
Iemand die dit gelukt is?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

spoiler:
check de achterkant van die berg, daar is een ingang van een grot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Heb hem net geinstalleerd maar ik krijg de resolutie niet op 1280x1024.
1280x960 is de enige optie die in de buurt komt.
Is er een manier om hem toch op de juiste resolutie te krijgen?
Ziet er gewoon mooier uit op m'n TFT met een juiste reso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoF
  • Laatst online: 14-05 22:16
Hoe krijg jij de res uberhaupt op 1280? Mijn optiemenu blijft steken op 1158.. :'(

Ook iemand enig idee waarom ik de missie "go eavesdropping on gang members in the forrest" (3e missie van die CIA-agent, niet de main quest) niet complete krijg? Ik kan bij de tempel in het bos komen zonder gezien te worden, ik zie de gang members staan, maar ze praten niet, weinig te 'eavesdroppen' dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:50

GG85

.......

Topicstarter
Gebruik je microfoon........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:17

K-Jay

Klaas Jan

melly schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:59:
Heb hem net geinstalleerd maar ik krijg de resolutie niet op 1280x1024.
1280x960 is de enige optie die in de buurt komt.
Is er een manier om hem toch op de juiste resolutie te krijgen?
Ziet er gewoon mooier uit op m'n TFT met een juiste reso :)
Heb je al geprobeerd de game.ini handmatig aan te passen?

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146190

Bij mij loopt hij, geheel soepel

1024x768 Game settings High

Asus P4P800 Ultra deluxe
Intel P4 3000 HT 800 Fsb
1024 MB 3200 Dual band (www.GeilUsa.com)
ATI R 9800 Pro 128 MB
(dvd's en hdd's maken nie uit)

Ik wil niet AMD aanvallen maar iedereen die klaagt over traag en schokken heeft een AMD CPU.

Rat

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 146190 op 06-06-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen wat in godsnaam de functie is van de bullhorn?? Je kan er wel mee wat bleren naar je enemy maar vervolgens gebeurd er nix... :O

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Fiddle schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:05:
Kan iemand mij vertellen wat in godsnaam de functie is van de bullhorn?? Je kan er wel mee wat bleren naar je enemy maar vervolgens gebeurd er nix... :O
als je beetje verstopt bent (crouch/prone) in de jungle en er zit een vijandelijke hele achter je aan kan je met die bullhorn gaan schreeuwen en dan vliegen ze soms weg.
Tenminste dat las ik op het xenus-hq forum en toen ik het probeerde ging die heli ook even weg.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 146190 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:59:
Bij mij loopt hij, geheel soepel

1024x768 Game settings High

Asus P4P800 Ultra deluxe
Intel P4 3000 HT 800 Fsb
1024 MB 3200 Dual band (www.GeilUsa.com)
ATI R 9800 Pro 128 MB
(dvd's en hdd's maken nie uit)

Ik wil niet AMD aanvallen maar iedereen die klaagt over traag en schokken heeft een AMD CPU.

Rat
Zou kunnen ja, maar dat ligt dan aan het spel, en niet aan AMD ;) Een AMD 64 3200+ moet dat spel toch gewoon zonder schokken aankunnen

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 06-06-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben nu bij zo'n missie dat ik met een knakker van de CIA moet praten, maar hij vindt me niet lief omdat ik een aantal van die CIA gasten onder vuur heb genomen. En nu wil hij dus niet met me praten.

Weet iemand dus hoe ik m'n banden met de CIA kan versterken?

[ Voor 20% gewijzigd door mjszwo op 06-06-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

spoiler:
In de beginstad heb je , als van het plein afkomt, links van de toren, een doorgang (behoorlijk donker van de schaduw) daar staat die gast, die om te kopen valt, en je daardoor CIA faction points geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
sain onez schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:13:
spoiler:
In de beginstad heb je , als van het plein afkomt, links van de toren, een doorgang (behoorlijk donker van de schaduw) daar staat die gast, die om te kopen valt, en je daardoor CIA faction points geeft...
thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Afbeeldingslocatie: http://img191.echo.cx/img191/849/naamloos0vk.jpg

rechts van je hier, is de bank, en vanuit hier dus links van de toren, de gang in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Ik had ook een probleempje met de CIA.
Ik moest voor 1 zo'n CIA missie documenten bij een ander CIA mannetje ophalen (Agent Thompson ofzo). Ging allemaal goed, maar hij vroeg ook of ik hem in veiligheid wilde brengen (naar Puerto Sombra 5 km verderop). Ook prima, ik ben de beroerdste niet. Vervolgens volgt hij mij, en wil ik dat ie m'n auto instapt (dat eind ga ik echt niet lopen). Maar als ik m'n auto instap gaat die halve gare CIA agent in dekking naast m'n auto zitten. Ik krijg hem met geen mogelijkheid m'n auto in dus. Weet iemand hoe dat werkt?
Want ik heb hem uiteindelijk gewoon niet meegenomen, alleen nu zit ik bij een missie van de CIA waarbij ik hem uit de put moet helpen ergens in een Guerilla kamp, en ik wil niet weer het gezeik krijgen dat hij niet instapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

yep hier ook(soms heel) shokkerig met m'n AMD 2500+, 1024 mb mem, Geforce 6800GT
Zou toch moeten denken dat dit het toch wel aardig aankan :/

Hopelijk fixen ze die AMD bug in de eerste volgende patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 17-05 22:26
Games schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:17:
Ik ben nog niet zo lang bezig met het spel maar ik heb nu een savegame met een bug
als ik uit de auto stap dan blijft ik continu naar voren lopen :(

Mischien iemand die een console command ervoor weet zoiets als -moveforward ofzo ?
Nog iemand die me hiermee kan helpen ? kost me toch wat tijd als ik opnieuw moet beginnen.

non-patched versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Chi3F schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:17:
Ik had ook een probleempje met de CIA.
Ik moest voor 1 zo'n CIA missie documenten bij een ander CIA mannetje ophalen (Agent Thompson ofzo). Ging allemaal goed, maar hij vroeg ook of ik hem in veiligheid wilde brengen (naar Puerto Sombra 5 km verderop). Ook prima, ik ben de beroerdste niet. Vervolgens volgt hij mij, en wil ik dat ie m'n auto instapt (dat eind ga ik echt niet lopen). Maar als ik m'n auto instap gaat die halve gare CIA agent in dekking naast m'n auto zitten. Ik krijg hem met geen mogelijkheid m'n auto in dus. Weet iemand hoe dat werkt?
Want ik heb hem uiteindelijk gewoon niet meegenomen, alleen nu zit ik bij een missie van de CIA waarbij ik hem uit de put moet helpen ergens in een Guerilla kamp, en ik wil niet weer het gezeik krijgen dat hij niet instapt.
lol check je radar, je moet even naar de andere kant van de brug (die er meteen naast is) rijden/lopen en als die CIA dude dan bij je is verdwijnt hij, dan rijd je gewoon naar CIA die je de opdracht gaf en praat je met hem en dan is het klaar
Die Thompson verdwijnt dus zeg maar gewoon hij stapt niet in of uit de auto

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Heeft er iemand al die blauwe supersportwagen, ferrari, whatever gereden? Zag em staan bij een legerkampje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

blijkt niet de 14k waard te zijn, hij rijdt harder, maar dat merk je amper, wat je wel merkt, is dat het nog meer lagt, doordat de auto het snelst rijdt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-05 09:38
Wie weet hoe de functie eavesdrop (afluisteren) werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die richtmicrofoon in de richting van baddies houden, en je pikt het op, je hoort ook statisch gekraak zodra je de goede kant opricht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Dark Lord schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:39:
[...]

lol check je radar, je moet even naar de andere kant van de brug (die er meteen naast is) rijden/lopen en als die CIA dude dan bij je is verdwijnt hij, dan rijd je gewoon naar CIA die je de opdracht gaf en praat je met hem en dan is het klaar
Die Thompson verdwijnt dus zeg maar gewoon hij stapt niet in of uit de auto
Oke dan ik had idd de radar niet gecheckt, leek me logisch dat hij gewoon wilde meerijden... :D
Nou kan ik iig die andere opdracht doen, weet ik zeker dat ik niet weer hetzelfde gezeik krijg. Hoop dat Agent Thompson dan weer vriendjes met me wil worden, want vorige keer toen ik hem in de steek liet vond hij me niet zo lief meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
K-Jay schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:35:
[...]

Heb je al geprobeerd de game.ini handmatig aan te passen?
Gedaan...helaas werkt het niet :(
Krijg een error:
Game supports video modes only 4:3 aspect raios.
Please configure display settings

Iemand nog andere ideen om mijn reso op 1280x1024 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
sain onez schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:16:
blijkt niet de 14k waard te zijn, hij rijdt harder, maar dat merk je amper, wat je wel merkt, is dat het nog meer lagt, doordat de auto het snelst rijdt... :+
14k maar? En die vintage (die oldtimer) kost 25k :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

was het bij jullie ook zo slecht weer vandaag?!

echt hondeweer!! :+
Afbeeldingslocatie: http://img26.echo.cx/img26/5198/hondeweer1qt.png

nog paar, omdat ze zo mooi zijn :P

Afbeeldingslocatie: http://img148.echo.cx/img148/6190/creepy6hk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img135.echo.cx/img135/9141/hey6pc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img162.echo.cx/img162/5638/houseinjungle9ix.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img187.echo.cx/img187/374/ola3pp.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door SAiN ONeZ op 07-06-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145071

sain onez schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:36:

[afbeelding]
Kijk je wel uit.... Straks wordt je nog geraakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

sain onez schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:36:

[afbeelding]
Wauw, zoiets heb ik nog niet eens gezien, ziet er wel leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Laatst online: 06-05 09:38
sain onez schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:08:
die richtmicrofoon in de richting van baddies houden, en je pikt het op, je hoort ook statisch gekraak zodra je de goede kant opricht....
Moet je de microfoon eerst kopen of krijg je die bij de missie. Ik kreeg namelijk geen microfoon oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik heb zelf het probleem, dat ik, terwijl ik goede banden met civilians en ook government heb, niet de taxi kan nemen, krijg wel de hele map met locaties, kan deze ook kiezen maar krijg deze niet bevestigd :?

heb ook niet in het begin eens een proefritje gemaakt ofzo, maar wilde me nu eens saaie trip van 17km tussen de 2 steden eens besparen :/

Ik had die mic al vrij snel, zou ff niet meer weten waar ;(

[ Voor 89% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-06-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Je moet eerst ff naar de Editor van de krant gaan waar je dochter voor werkte, je krijgt dan wat basis stuf waarna je in principe vrij bent om te doen wat je zelf wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134725

Niet helemaal, want de zooi die je van de editor krijgt, kan je niet uit je inventory gooien. die heb je in princiepe nodig om het spel te kunnen spelen :).

ff tussendoor, waar kan ik een helikopter kopen? Ik moet nu namelijk telkens meer dan 6 kilometer rijden voor missies. En dit duurt me allemaal te lang.

Nu heb ik een missie dat ik 15 kilometer verderop moet zijn, met een auto ben je dan al gauw een half uur onderweg :(

Ik las ergens dat je een helikopter bij de auto dealer kan krijgen, maar die heb ik aangesproken, maar die had (nog steeds) alleen auto's.

Suggestie, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134725

EU Patch is uit! :)

Klik HIER om hem te downloaden.

Btw, de system specs zijn bij deze patch opeens FLINK gestegen, misschien een idee op de startpost aan te passen?

System Requirements for Boiling Point: Road to Hell
System Requirements
* System: PC
* Operating System: Windows 2000/XP
* Processor: Pentium 4 2GHz or faster
* Memory: 512 MB RAM
* Hard Drive Space: 4 GB free space
* DVD-ROM: 6X DVD ROM
* Video Card: 128MB video RAM with full hardware T&L support. (GeForce4 MX or intel extreme Graphics family are not supported)
* Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
* Multi-player: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) supported. Broadband Internet connection required for on-line play.
* DirectX Version: 9.0c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-05 13:42
Het spel hapert bij mij als de tering, ik heb de grafische instellingen gewoon op de standaard staan. Mijn PC is een AMD64 3000+ @ 3300+ en 1024MB ram, verder een 9700pro. Moet toch genoeg zijn, met het oog op GF4 recommended..

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

defragmenteer je HDD eens en alle andere apps die in de achtergrond draaien uit, met name virusscanners en dergelijke....

tjek me bovenstaande screens, zijn genomen in me playsettings, loopt toch erg goed.. ( heb er wel me hele pc voor overhoop gehaald... (bios settings) driver terugthrottlen naar 5.1 ofzo.

Maar het is het allemaal waard.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoF
@NoepZor

Ik heb ook een Athlon 64 3000+, ook 1024MB RAM, maar een 6600GT, en daar draait ie vloeiend op.. ik denk dat de game qua vidkaart hoge eisen stelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139460

EU Patch is uit!

Klik HIER om hem te downloaden.

Btw, de system specs zijn bij deze patch opeens FLINK gestegen, misschien een idee op de startpost aan te passen?

System Requirements for Boiling Point: Road to Hell
System Requirements
* System: PC
* Operating System: Windows 2000/XP
* Processor: Pentium 4 2GHz or faster
* Memory: 512 MB RAM
* Hard Drive Space: 4 GB free space
* DVD-ROM: 6X DVD ROM
* Video Card: 128MB video RAM with full hardware T&L support. (GeForce4 MX or intel extreme Graphics family are not supported)
* Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
* Multi-player: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) supported. Broadband Internet connection required for on-line play.
* DirectX Version: 9.0c
Helpt deze patch ook een beetje tegen die fokked up performance of doet ie het nog steeds op geen pc. Kweet ni of iemand hum al heeft, anders zou ik graag ff hore of ie nu wat beter gaat lope.

Ik zit namelijk nog te twijfelen of ik hem zal kopen...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Gebruik de GAME.INI uit de startpost.....
Haalt een hoop gestotter weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De patch schijnt ook bugs uit het geluid weg te halen, ben ik wel blij mee :)
Ga em zo maar ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92647

GG85 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:30:
Gebruik de GAME.INI uit de startpost.....
Haalt een hoop gestotter weg..
Dat had ik dus ook gedaan, maar dan ziet alles er een stuk minder uit (veel blokkeriger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
loona35 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:10:
Heeft er iemand al die blauwe supersportwagen, ferrari, whatever gereden? Zag em staan bij een legerkampje...
Als je geld over hebt is het echt wel een coole bak :D
Lekker snel en stuurt ook wel redelijk :P
TRASH_LORD schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:47:
[...]

Moet je de microfoon eerst kopen of krijg je die bij de missie. Ik kreeg namelijk geen microfoon oid.
Je krijgt hem de eerste keer dat je met de editor praat, dan krijg je ook een xenus fragment, camera, car keys en boat handling book. :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Wanneer krijg je btw je helicopter vlieg dinges? :P Heb pas boot en vliegtuig....

Handig die geld trainer. Die blauwe Ferrari die overiges zeer lekker rijd was zo binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Gewoon de main quest volgen en je krijgt al je handboeken.
Gewoon mee stoppen als je ze allemaal hebt en lekker voor jezelf gaan touren, na de mainquest kan dat namelijk niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoF
Voor alle mensen die last hebben vd performance, sluit echt ALLE programma's af die draaien op de achtergrond. Het verschil tussen vloeiend lopen en de hele tijd haperingen is bij mij al verholpen door een BitTorrent client af te sluiten.

Het draait zo vloeiend als het maar kan hier

(Ik heb een Athlon 64 3000+, 1GB RAM en een GeForce 6600GT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 17-05 13:33
Hmm.. dat word dus ff een herinstall voor die eu patch..

Hij vind het niet echt leuk dat ik de amerikaanse patch al had gebruikt..

Maar ben benieuwd wat het is...

(opzich geen ramp om ff te herinstallen.. Kan ik weer ff dat heerlijke install nummer luisteren.. :))

-edit:

Zoals al gezegd.. het spel zuigt nog steeds na de patch.. Complete huizen zijn 1 zwart vlak en schaduw envenzo.. Nu kan dat ook aan de catalyst driver liggen.. maar schokt ook nog steeds :|

[ Voor 28% gewijzigd door Rexcore op 07-06-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Rexcore schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 19:06:
Hmm.. dat word dus ff een herinstall voor die eu patch..

Hij vind het niet echt leuk dat ik de amerikaanse patch al had gebruikt..

Maar ben benieuwd wat het is...

(opzich geen ramp om ff te herinstallen.. Kan ik weer ff dat heerlijke install nummer luisteren.. :))
Doe geen moeite. Geen prestatie winst door die patch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ligt het aan mij of werkt die aangepaste game.ini alleen maar slechter bij mij? Normaal stottert het spel al ongeloofelijk hard, en met die aanpassing was het helemaal niet te doen :|
Tevens werkt die trainer ook niet bij mij, laat m'n spel steeds crashen als ik een toetsencombo doe om een cheat te activeren (misschien maar goed ook :P)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 17-05 14:52
Om de een of andere reden crash het spel 7/10 keer als ik probeer te quick saven. Mssn omdat hij schrikt van de bedragen die ik moet regelen om aan info te komen (nu weer 22k voor die geile bank directeur). Maar nee ff serieus iemand een idee waarom hij ineens af en toe crasht?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 09:32
Wat voor zevers zijn dat hier nu feite, nen mens moet naar het uithoekje van de map (20km) auto valt midden in de jungle stil, te voet de overige 10km, je komt dan daar aan, na nen tijdje is de missie uitgespeeld (zeggen ze) en ik moet terug naar dat stadje, terug een 10tal km te voet todat ineens in me gedachten schoot dat ik best dood ging, dan moest ik niet wandelen :p Na uren zoeken blijkt het dus dat ik terug naar dat uithoekje van die map moet, ... is om zot te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134171

SnoF schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:20:
Voor alle mensen die last hebben vd performance, sluit echt ALLE programma's af die draaien op de achtergrond. Het verschil tussen vloeiend lopen en de hele tijd haperingen is bij mij al verholpen door een BitTorrent client af te sluiten.

Het draait zo vloeiend als het maar kan hier

(Ik heb een Athlon 64 3000+, 1GB RAM en een GeForce 6600GT)
Heb precies hetzelfde systeem... alleen die van mij wil nog niet zo lukken met lekker lopen..
Hoe hoog heb jij alle settings staan?

Ik heb nu die drie missies van die maffiabaas gedaan, alleen mijn relastie met de goverment is nu dik in de min, ik word alleen nog maar neergeknald vanuit de lucht, op het water, spoorbomen, ik word er lijp van!! 8)7
Iemand een tipje om mijn relatie met de goverment te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
TheGeneral schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 20:25:
Om de een of andere reden crash het spel 7/10 keer als ik probeer te quick saven. Mssn omdat hij schrikt van de bedragen die ik moet regelen om aan info te komen (nu weer 22k voor die geile bank directeur). Maar nee ff serieus iemand een idee waarom hij ineens af en toe crasht?
Meeste bedragen kun je ook omzeilen, hier bijvoorbeeld:
spoiler:
Koop bos bloemen van dat Oma'tje voor de bank, ga naar dat linker bankmeisje en geef haar de bloemen, de rest wijs zichzelf.
beont schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 21:46:
Wat voor zevers zijn dat hier nu feite, nen mens moet naar het uithoekje van de map (20km) auto valt midden in de jungle stil, te voet de overige 10km, je komt dan daar aan, na nen tijdje is de missie uitgespeeld (zeggen ze) en ik moet terug naar dat stadje, terug een 10tal km te voet todat ineens in me gedachten schoot dat ik best dood ging, dan moest ik niet wandelen :p Na uren zoeken blijkt het dus dat ik terug naar dat uithoekje van die map moet, ... is om zot te worden
Tsja, je moet wel zorgen dat je tank vol is :P
Ook niet vergeten om de motor van je auto uit te zetten met Z :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

laten we het wat kleurrijk houden :)
Afbeeldingslocatie: http://img122.echo.cx/img122/844/anotherhouse3ar.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img122.echo.cx/img122/9431/woww7bv.jpg

Zit zelf volgens mij niet ver van het eind meer af, bugs don't bug me anymore, denk dat ik de game eerst doorloop, voordat ik patch en dan nog eens op me gemak de missies doorspitten, in een, waarschijnlijk niet veel verbetererde, gepatchte omgeving....

Er is nu een VS, Russian en EU patch uit die alledrie verschillen in grootte, terwijl de readme dezelfde bugfixes vermeldt!? :X 8)7 (23,12 en 77mb res.) weird shit, Gringo 8)

iemand die vind dat de patch iets positiefs brengt, buiten mission fixes !? autos zouden evengoed verdwijnen en de crashes agv 35+mb savegames houden evengoed aan...

[ Voor 13% gewijzigd door SAiN ONeZ op 08-06-2005 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Nou laat die pacth maar zitten jongens... Sinds ik de patch geinstalleerd heb, zakt mijn auto gewoon als ik aan het rijden ben om de zoveel meter door de grond heen en pleur ik als het ware van de map... Ook als ik nu door de stad loop is de performance nog kutter. Echt hoor, hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om zo'n patch te releasen.. Wat een ongelofelijke prutsers die mensen ATARI. Ik koop dus echt nooit meer een spel van hen... laat dat wel even duidelijk zijn...

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Heb de patch nog niet gedraait, maar laat die volgens mij maar beter even w88, totdat ik de game uitgespeeld heb.

Zou het wegzakken niet kunnen doordat je die trainer gedraaid hebt, of die VS patch!?

al de saves gebackupped, en een fresh install gedaan, met daarna de EU patch enkel!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Dit was al een fresh install omdat ik na de andere patch ook gezeik had... toen ik na de install van deze EUR patch ging spelen, kreeg ik dat "door de grond zak" probleem. Die trainer heb ik tijdje terug 1 malig gebruikt voor de 1.000.000 pesos. Daarna nooit meer gebruikt. het is dus direct gekomen na de patch.... Dat is me dus wel duidelijk... :(

Ik hoop gewoon zooooo dat atari keihard failliet gaat door dat gepruts van hun... Kunnen ze dan niets fatsoenlijks afleveren? Zoveel gamers klagen over hun manier van releasen (en vervolgens nog niet eens kunnen patchen/fixxen). We moeten ze gewoon boycotten O-) Dan wordt er geen geld meer aan die pruts-B-gamefabriek meer uitgegeven en is en zo plaats voor nieuwe bedrijven die we een kans kunnen geven om ons vertrouwen te winnen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Leren jullie eerst een je pc te configureren en niet zo achtelijk veel achtergrond programma's te draaien....
Ik draai hier op een XP2600, 1 gig ram, en een Radeon 9800pro met alles vol open, alleen antialiasting uit op 1280x960 zonder ook maar de minste hapering of gestotter met framerate's tussen de 20 en 50fps.
Wat ik hiervoor gedaan heb is zorgen voor een goede WinXP installatie, nieuwe nforce drivers, omegadrivers en de game.ini uit de startpost icm eu patch 1.
Snap het probleem echt niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119762

Fiddle schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:17:
Ik hoop gewoon zooooo dat atari keihard failliet gaat door dat gepruts van hun... Kunnen ze dan niets fatsoenlijks afleveren? Zoveel gamers klagen over hun manier van releasen (en vervolgens nog niet eens kunnen patchen/fixxen). We moeten ze gewoon boycotten O-) Dan wordt er geen geld meer aan die pruts-B-gamefabriek meer uitgegeven en is en zo plaats voor nieuwe bedrijven die we een kans kunnen geven om ons vertrouwen te winnen. _/-\o_
Misschien moeten juist meer mensen dit spel gaan kopen. Zodat ze meer geld naar het team in dat Oostblok land kunnen sturen. Zodat ze hun team uit kunnen breiden met nog betere mensen. Qua spel is dit nml een prima spel en zit het leuk in elkaar. Technisch zouden ze nog wel het een en ander kunnen leren denk ik. Farcy kon ik nml met mijn R9600XT en XP2400+ makkelijk op ultra high en 1152x864 spelen, en dit spel kan ik max op 800x600 op graphics high en AA x1 spelen. Dit moet dus beter kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
I know... ATARI geeft het de kans niet om het wat moois te laten worden.. dat is waar ik zo pissed om ben.

Offtopic, het lijkt me heel sterk dat jij met je systeempje far cry op ultra high draait. Ik heb namelijk hetzelfde systeempje gehad, en ik draaide hem op high net/redelijk... met in drukke fights wat haperig.
Altijd die vreemde verhalen van mensen die met oudere systemen alles high kunnen draaien enzo :|
Goed nu is dat bij BP niet heel vreemd want dat is als je het mij vraagt gewoon slecht programmering maar bij games als FarCry enzo... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 09:32
Dark Lord schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:32:
[...]

Meeste bedragen kun je ook omzeilen, hier bijvoorbeeld:
spoiler:
Koop bos bloemen van dat Oma'tje voor de bank, ga naar dat linker bankmeisje en geef haar de bloemen, de rest wijs zichzelf.

[...]

Tsja, je moet wel zorgen dat je tank vol is :P
Ook niet vergeten om de motor van je auto uit te zetten met Z :P
Neen, maar heb ondertussen dat leven opnieuw gespeeld, en die auto valt terug stil op dezelfde plaats (met een nieuwe auto en benzine etc stond op 90%, wel vreemd, je kan zelfs niet meer instappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119762

Fiddle schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:34:
Offtopic, het lijkt me heel sterk dat jij met je systeempje far cry op ultra high draait. Ik heb namelijk hetzelfde systeempje gehad, en ik draaide hem op high net/redelijk... met in drukke fights wat haperig.
Altijd die vreemde verhalen van mensen die met oudere systemen alles high kunnen draaien enzo :|
Goed nu is dat bij BP niet heel vreemd want dat is als je het mij vraagt gewoon slecht programmering maar bij games als FarCry enzo... :?
Geen 50fps maar toch echt wel speelbaar, AA en AF staan wel uit dan. En mijn 9600XT heeft een lichte OC gehad en mijn XP2400+ rekent met 2170Mhz..

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 119762 op 08-06-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Laatst online: 16-05 18:51
beont schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:30:
[...]

Neen, maar heb ondertussen dat leven opnieuw gespeeld, en die auto valt terug stil op dezelfde plaats (met een nieuwe auto en benzine etc stond op 90%, wel vreemd, je kan zelfs niet meer instappen)
Als dat rechtsboven is in de map bij de vulkaan dan valt je auto inderdaad stil. ALs je daar geen opdracht hebt, moet je er niet in de buurt komen :P

spoiler:
Als je de opdracht hebt om naar die vulkaan te gaan dan heb je het spel bijna uitgespeeld, je auto valt dan stil door een of andere elektronisch veld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 17-05 14:52
Nee, het is niet te spelen als ik niet meer kan saven! Wat jammer dit had echt een leuk spel kunnen zijn. Zal het nog wel eens proberen als patch 36 uit is ofzo.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-03 23:22
nieuwe patch geinstalleerd. maar nu heb ik het probleem dat het spel nu een bepaalde tijd gewoon muurvast loopt. :'( iemand een ID wat dat zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Furbyk1ller schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:24:
nieuwe patch geinstalleerd. maar nu heb ik het probleem dat het spel nu een bepaalde tijd gewoon muurvast loopt. :'( iemand een ID wat dat zou kunnen zijn?
Ik gok een bug, zou niet de eerste zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-03 23:22
jah ik heb et gewoon op willekeurige tijdstippen en op willekeurige plekken... zou wel een gare bug zijn if you ask me... :| :/ :'( ;(
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste