[PC] Boiling Point: Road To Hell

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 2.553 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:38

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

damn, als een jojo nu al zeker 4x openneer gereden.
ik balen...
spoiler:
Kom in grot, moet ik terug voor paspoort, vervolgens heb ik nog een missie voor die Agent J. openstaan, kan ik dat kamp van Don E opblazen eerst, wack ik iedereen, blijkt dat ik geen TNT meer in me broekzak had, ik weer terug naar tankstationwapondealer kom ik terug in kamp iedereen weer gerespawnt |:( nouja toen weer terug voor de revolutie te vermoorden :Y) weer terug en weer terug met paspoort.. f$#ing taxibug, en neee ik patch me game nog ff niet...

Afbeeldingslocatie: http://img247.echo.cx/img247/7529/naamloos5me.png

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117053

Voor alle mensen die schijnbaar een systeem niet goed kunnen configureren.

Start->uitvoeren->tik msconfig->enter-> klik op tabje opstarten->vink alle crap uit die er staat.

Ga naar www.microsoft.com->download en installeer Microsoft antispyware->scan het systeem.

Herstart het systeem en voila! Dan werkt het ineens vloeiend.

Ben al bij 4 vrienden langs geweest deze week omdat ze klaagde dat het spel zogenaamd slecht was. 3 van hen hadden zoveel processen draaien dat ik me verbaasde dat ze uberhaubt nog iets op het systeem konden uitvoeren. Die andere vriend had zoveel spyware beestjes op z'n pc dat hij een eigen direntuin kon gaan beginnen. Daarom hecht ik ook altijd weinig waarde aan commentaar over games van andere gebruikers. Zelfs 95% van "de tweakers" schijnt niet te weten hoe je fatsoenlijk een systeem configureerd en onderhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

Anoniem: 117053 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:27:

Start->uitvoeren->tik msconfig->enter-> klik op tabje opstarten->vink alle crap uit die er staat.

Ga naar www.microsoft.com->download en installeer Microsoft antispyware->scan het systeem.

Ben al bij 4 vrienden langs geweest deze week omdat ze klaagde dat het spel zogenaamd slecht was. 3 van hen hadden zoveel processen draaien dat ik me verbaasde dat ze uberhaubt nog iets op het systeem konden uitvoeren. Die andere vriend had zoveel spyware beestjes op z'n pc dat hij een eigen direntuin kon gaan beginnen. Daarom hecht ik ook altijd weinig waarde aan commentaar over games van andere gebruikers. Zelfs 95% van "de tweakers" schijnt niet te weten hoe je fatsoenlijk een systeem configureerd en onderhoudt.
woord! hier precies hetzelfde... ik zag dat 't heerlijk draaide op verse XPtjes en mensen die 't ook probeerden op systemen waar al geruime tijd op gewerkt was liepen maar te klagen. heb het hier ook al eerder gezegd in deze topic; alles uit t/m je AV. no processes go!

wat dat laatste betreft ben ik het roerend met je eens.

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Bij mij hapert het ook, en dat heeft toch echt niks met spyware of achtergrondprocessen te maken.
Verder vind ik die 95% sterk overdreven, het is gewoon zo dat het spel nogal buggy is, vooral mensen met een ATI videokaart en een AMD cpu (zoals ik) hebben er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

tjeck al me screens dan maar eens in dit topic, zit ook met ATI en AMD64 en nergens last van...

HDD defraggen, en msconfig uitvinken, als het dan nog brak loopt dan zou je wss maar 512mb hebben...

en ook de cat drivers zouden goed werken onder de 5.2

overal wat op te verzinnen, behalve dan de bugs...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

sain onez schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:12:
tjeck al me screens dan maar eens in dit topic, zit ook met ATI en AMD64 en nergens last van...

HDD defraggen, en msconfig uitvinken, als het dan nog brak loopt dan zou je wss maar 512mb hebben...

en ook de cat drivers zouden goed werken onder de 5.2

overal wat op te verzinnen, behalve dan de bugs...
Mijn hdd is goed op orde, en ik heb 800MB ram vrij, en toch hapert het op alle videoinstellingen.
Het is volgens mij ook een bekend probleem bij ATI, aangezien ik hoorde (stond het niet ergens in dit topic :? ) dat bij Catalyst 5.6 er een performanceboost kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:47

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik heb sinds vandaag ook dit spel en het spel is toch wel ontzettend buggy. Af en toe krijg ik het idee dat dit spel gewoon nooit getest is op bugs. Als je bijv. de telefoon opneemt en het gesprek is afgelopen, dan blijft de bovenin gewoon staan, ook al switch je naar een wapen. Het gaat pas weg als je een gesprek start met een ander. Ook crasht het spel soms keihard en dan krijg ik een foutmelding.

Er zitten ook wel grappige bugs in, zoals een koffer die op nekhoogte een meter naast zijn eigenaar zweeft. Of auto's met waypoints die in gebouwen zitten, waardoor de auto's tegen muren aan staan te karren. En niet te vergeten de breakdancende ratten en civilians die tegen muren aan rennen als ze bang zijn :P

En een tip voor wat quick cash:
spoiler:
Je moet ratten neerknuppelen met je mes en dan oppakken. Die kan je vervolgens verkopen aan de eigenaar van het pompstation net buiten het eerste dorpje :P

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47
Als je je Vsync aanzet dan is naar mijn menig je beeld wat soepeler om naar te kijken.(zeker een tip om te proberen)

Verder kan je FSAA ook makkelijk op 2x zetten kwa fps maakt dat niet veel uit, maar daar integen is de beeldkwaliteit wel stukken beter.(op mijn systeem dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105284

ik moet voor de main queste iemand gaan vinden die in een of andere kolenmijn is, ik kom op die plaats maar hij zit onder de grond, waar is de ingang naar die mijn (heb half uur zitten zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

Oei wat ziet dit spel er mooi uit. Ik weet niet of iemand van jullie een vergelijking kan maken met GTA: San andreas (beetje vroeg misschien)??? Maar welk spel is volgens jullie beter, boiling point of san andreas???

Het zier er grafisch allemaal erg realistisch uit gezien de screenshots... ik ken weinig mooire games qua graphics, maar de gameplay..? veel bugs lees ik hier, zijn er ook mensen verslaafd aan dit spel, ondanks de bugs??

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 09-06-2005 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

ik heb er zelfs windows voor opnieuw geinstalleerd maar loopt nog steeds brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ben er bijna doorheen, zit achter die weazel don aan die em steeds smeert :O

Maak hier even echte thumbnails van aub. 1MB per screenshot is echt teveel.

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 11-06-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Europese patch versie 1.1 is uit !!!

ftp.download-center.com/international/boilingpoint

PATCH 1.1 FIXES THE FOLLOWING

1. Sometimesall items from inventory were lost
2. Sounds not playing properly after a long gaming section
3. Improper animation is played after death
4. On some few PC's the game is slow after a long session
5. Random exception (crash) on load/save when save-file exceeds 40MB
6. Random exception (crash) when entering a car (using KEY "e")
7. Car in the inventory can disappear

http://www.uk.atari.com/index.php?pp=download&did=110

[ Voor 75% gewijzigd door Games op 11-06-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben patch aan het downloaden, is maar 74MB :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:25

Q-bone

Dusss...

Anoniem: 105284 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 20:48:
ik moet voor de main queste iemand gaan vinden die in een of andere kolenmijn is, ik kom op die plaats maar hij zit onder de grond, waar is de ingang naar die mijn (heb half uur zitten zoeken)
heb je al iets kunnen vinden, want ik zit daar dus ook vast.... erg gaar.

enne waar kan ik ene huisje kopen ;)

enne als laatste. De goverment schiet me echt helemaal lek, want die zijn echt heel rood. En de mafia en guerilla's :P zijn groen. kan ik dige gewoon uitmoorden totdat de goverment weer normaal is? en hoe hou je eigenlijk de civilians weer te vriend? door het laggen rijd ik er vaak eentje plat, en ze zijn nu dus boos op me >:)

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik heb een probleem met het geluid. Mijn central speaker wordt niet herkent, of althans, er komt geen geluid uit. Als een persoon voor me staat hoor ik dus niet wat ze zeggen. Iemand een oplossing?

Verder heb ik ook last van perfomance problemen. Ik draai een 2.8 p4, 512mb en een r9700p. 1024x768, 2xAA en effects op normal. Je zou denken dat ie redelijk soepel zou draaien maar hij laad steeds, vooral bij rijden van voertuigen is dat irritant. Het verpest het spel ook heel erg voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

512mb geheugen, is dat niet weinig tegenwoordig??? 't zou daar wel eens aan kunnen liggen. Battlefield 2 loopt ook niet echt lekker met maar 512mb ram.

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 11-06-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Ik ben bij het begin van het spel nog en hier en daar wat missie's gedaan maar je staat zo op -9 bij bepaalde groepen :(

Heeft dat nog veel onvloed op het main verhaal om het te oplossen als je erge ruzie heb met bepaalde groeperingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Wellicht tijd voor een upgrade ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Q-bone:
spoiler:
ja, je moet aan de andere kant van de berg zijn, daar is er een grote mijn dorp ding

dus te zuiden van waar die gozer zit is er een bergketen , er gaat een weg naartoe, neem die tot je bij de berg komt, de mafia en guerillia's zijn wat over en weer aan het schieten in de berg heb je wat mijnschachten, probeer ze uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143164

Wel vet spel... maar loopt nie ech lekker hier |:( .. (p4 3.0 ghz, xfx 6600gt 1 GB dual channel ram) snap dr nix van, volgens mij moet alles gewoon op high kunne.. maar dat valt echt niet te spelen. Iemand tips?? ook vink ut spel nogal moeilijk in mkaar zitte.. met geld e.d. :S maoge.. heb ut net pas dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Anoniem: 143164 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:37:
Wel vet spel... maar loopt nie ech lekker hier |:( .. (p4 3.0 ghz, xfx 6600gt 1 GB dual channel ram) snap dr nix van, volgens mij moet alles gewoon op high kunne.. maar dat valt echt niet te spelen. Iemand tips?? ook vink ut spel nogal moeilijk in mkaar zitte.. met geld e.d. :S maoge.. heb ut net pas dus..
Bij mij loopt hij wel soepel.

Ik gebruik deze GAME.ini http://www.koevis.demon.nl/GAME.rar
Verder heb ik de resolutie op 1600x1200 2xaa (FSAA) en Vsync aan ( beeldkwaliteit en soepelheid is beter met vsync aan )

Zorg dat je weinig tot geen achtergrond programma's heb draaien. (vooral virusscanner uitzetten)

Virtual memory heb ik 1GB hoger gezet dan normaal ( initial size )

Beste is het spel niet op de zelfde HD te hebben als waar je C: op staat.

Vooral het grass helemaal uitzetten scheelt enorm veel fps, maar als je die GAME.ini download en die gebruik staan je videosettings wel goed op resolutie,vsycn en FSAA na.
Je moet alleen je user controls weer goed zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Games op 12-06-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145386

Euro Patch 1 of Euro patch 1.1 !
Nog steeds wegvallende stemmen !
Euro Patch 2.2 (alles weg ??)
wagens haperen soms.

Dell inspiron9200
P4 2,7ghz 1gig ram
128mb ati 9700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

ik dit ook maar eens proberen, met een amd 64 34000+ en radeon 9600pro en 768mb ram lukte het mij niet een op 800*600-->nieuwe xp install en alles medium verder....
Games schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:31:
[...]

Bij mij loopt hij wel soepel.

Ik gebruik deze GAME.ini http://www.koevis.demon.nl/GAME.rar
Verder heb ik de resolutie op 1600x1200 2xaa (FSAA) en Vsync aan ( beeldkwaliteit en soepelheid is beter met vsync aan )

Zorg dat je weinig tot geen achtergrond programma's heb draaien. (vooral virusscanner uitzetten)

Virtual memory heb ik 1GB hoger gezet dan normaal ( initial size )

Beste is het spel niet op de zelfde HD te hebben als waar je C: op staat.

Vooral het grass helemaal uitzetten scheelt enorm veel fps, maar als je die GAME.ini download en die gebruik staan je videosettings wel goed op resolutie,vsycn en FSAA na.
Je moet alleen je user controls weer goed zetten.

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:28

TommyGun

Stik er maar in!

Goed geprogrammeerde spellen werken perfect met verschillende achtergrond progsels aan. Daarbij is 20 á 50 FPS niks. Ik haal zelfs meer met GTA San Andreas op Very High met 10 progsels in m'n System Tray. Gewoon ruk. Net zoals Driv3r. Schande zeg. Echt sonde. Opdoeken dat ATARI idd |:(

[ Voor 17% gewijzigd door TommyGun op 14-06-2005 17:50 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-06 21:23
is gewoon bagger spel atari maakt niet anders meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

SwornEnemy schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:54:
is gewoon bagger spel atari maakt niet anders meer.
IDD,

Ik vind het zowieso al heel wat dat ze dat spel (ongetest??) op de markt kunnen brengen.. Atari had het bij Pong moeten houden... Dit was een mooi spel voor Rockstar Games geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan

Aangezien jij jezelf bij de overige 5% lijkt te rekenen, kan je ons misschien ook uitleggen, waarom in het spel bij veel mensen hier, de resolutie maar tot 1024x768 gaat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Mischien kan je TFT het niet aan ?

Op mijn pc kan ik hem zelf op de hoogste resolutie zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147017

Ik snap niets van jullie performans problemen ik heb daar namelijk helemaal niet veel last van. Soms een kleine hapering tijdens het rijden maar voor de rest geen probleem. Ik heb een p4 met een geforce TI4200 en 512mb. De resolutie staat op 1024x768 en de boel staat op medium.
Waar ik wel een probleem mee heb is dat F1,F2,F3 en F4 niet blijken te doen wat ze zouden moeten doen vanaf F6 is weer alles in orde. Kent iemand daar de oorzaak van?¿?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
Games schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 18:22:
Mischien kan je TFT het niet aan ?

Op mijn pc kan ik hem zelf op de hoogste resolutie zetten.
Alle games speel ik tot nu toe op 1280x1024.
Heb een 17 inch TFT scherm, dus is dat de native resolutie.
Het spel is gewoon gebrekkig, update heeft helaas niets geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

Anoniem: 147017 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:03:
Ik snap niets van jullie performans problemen ik heb daar namelijk helemaal niet veel last van. Soms een kleine hapering tijdens het rijden maar voor de rest geen probleem. Ik heb een p4 met een geforce TI4200 en 512mb. De resolutie staat op 1024x768 en de boel staat op medium.
Waar ik wel een probleem mee heb is dat F1,F2,F3 en F4 niet blijken te doen wat ze zouden moeten doen vanaf F6 is weer alles in orde. Kent iemand daar de oorzaak van?¿?
Cola in je tobo?

Naa, ff serieus.. draai je niet toevallig programma's op de achtergrond die deze toetsen gebruiken als sneltoets oid? Zou kunnen dat op deze manier de toetsen onderschept en dus zeg maar niet aankomen bij het spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134171

Ik vind het raar.. Bij mijn trading skill staat nog steeds friendly customer, terwijl ik al heel veel dingen heb gekocht en verkocht.. is dit een bug of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147017

Geen flauw idee welk programma dat juist die vier toetsen nodig zou hebben. Zo heel veel heb ik niet draaien op de achtergrond
Anoniem: 136640 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:58:
[...]

Cola in je tobo?

Naa, ff serieus.. draai je niet toevallig programma's op de achtergrond die deze toetsen gebruiken als sneltoets oid? Zou kunnen dat op deze manier de toetsen onderschept en dus zeg maar niet aankomen bij het spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

foutje...

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 16-06-2005 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Ik heb een goeie Boiling Point fan-site gevonden.

http://www.boiling-point.net/

En wat info over patch versie 2.0:

We are working on patch 2.0 now. Beside general bug fixing there will be following serious improvements:

1. improved car dynamics
2. improved passer-by behaviour
3. cans to refuel cars
4. upgrades to repair weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:59
Dat zou cool zijn, als ze die auto's konden laten rijden zoals in GTA:SA, in plaats van die bots auto-handling zoals nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319

Pff, eens in de 2 weken komen ik kijken of het spel wat vooruit gegaan is d.m.v patches etc.
Blijkbaar niet,

San Andreas all the way :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-06 17:39
ik heb de game net ook geinstalleerd,

maar als ik hem opstart laad ie dat eerste scherm uit en blijft het beeld zwart .

crtl+alt+del , en dan staat er reageert niet :p

echt vaag , is dit een bugje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119762

Ik heb helaas Boiling Point maar van mijn computer gehaald. Na mijn computer op alle fronten geoptimaliseerd te hebben lukt het maar niet om het spel lekker soepel te laten draaien. Jammer, het had een erg leuk spel kunnen zijn als ze maar een knap team van programeurs er op hadden gezet.

Lekker verder met San Andreas, dat loopt nml als een zonnetje op 1152x864 en very high graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
07.23.2005
Patch 2.0 has already been released in Russia. EU & US version will be available soon. Right now ATARI does final testing. Thanks everybody for comments on our site they help us greatly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyL0204
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:29
Eindelijk is Patch 2.0 uit, kijken of het spel nu wel te spelen is!

http://www.boiling-point.net/

Hij staat ook op www.gamershell.com (onder Patches and Fixes.)

BOILING POINT PATCH 2 NOTES

Description

Improvement

-Game stability, reduces the unexpected crashes when playing, loading a savegame…
-Car dynamics / helicopter dynamics Cars : better realism when a car hits the player or the -Non Playable Character, better behaviour of IA in trucks or cars.
-General improvement of IA: NPC and warrior IA, characters move when hooting, adapt their behaviour according to the situation
-Weapon balance, weapon upgrades correct, and at he Arms dealer, all weapons are available for purchase according to the design of the game

Fixes

-Car's disappearance
-Collision : grenades do not remain stuck in walls when launched, prisoners do not remain stuck in walls when delivered, tree have collisions.
-Position of dead bodies has been reworked, animation of the jaguar is more realistic
-Player and Non Playable Player positions in the environment have been checked and no character appears in mid-air or stuck in one of the scenery item. Clipping issues have been solved as well.
-Missions : fixing some bugs. Bus drive missions : the money earned after completing a mission now corresponds to the expected amount which is promised before starting the mission. Whimpy mission: the objective is now complete only when Whimpy is rescued at night as stated in the objective. Missions which have been completed are cleared from the Missions Objectives Screen.
-Hints are now appearing opportunely
-Sounds which were missing (e.g. splash water) are now implemented
-Camera control when firing from Pirania
-Rendering landscape when flying on plane
-Some situations where user car gets lost
-NPC name which sometimes appeared in the list of vehicles
-In the list of vehicles, now the last car you were using is N1
-Snake which were able to bite you when crawling
-Too big moon has been readjusted
-Corrupted frames between AVI movies
-Windows look like dark squares when it rains
-Some doors disappear under some view angles on indoor levels
-Boat which appeared to be filled with water / Boat trace disappears and flockers under some viewing angles
-Some flickering carpets on federal base, flickering posters in city, flickering triangles when lit by flashlights on small river bridge
-Shadows of dogs
-Water and landswell now animated in 6th cutscene
-White square from car lights are no more visible on GeForce cards, white square is no more visible around moon at some days
-Grenades explode before NPC die
-Flowers in Granny's hands
-Tail of the plane touches the ground
-Music sudden volume change fixed
-Some localisation issues, mistranslations, missing speeches, text overlappings have been fixed

Optimization

-Grass rendering and fixed flickering on hill tops

Additions

-Added cans to fuel different kind of vehicles
-Upgrades to repair weapons
-Support of non 4:3 video modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

draait nu wel lkkrder dhier

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

lekker genoeg om het spel aan te schaffen voor €30 straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 25-06 01:36
Meer mensen die nu positiever zijn over deze in mijn ogen mooie game, dus met andere woorden loopt hij nu ook iets vloeiender? Was best ver met die patch 2.0 moet ik dan ook weer opnieuw beginnen?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160408

oke, een grote bump.

dit spel ben ik weer gaan spelen nadat ik vernomen had dat patch V2.0 uitgekomen was. nu speelt het lekker en is nu erg leuk om dat doen. nog iemand meer die dit spel nog speelt? waarom dit topic een stille dood is gestorven weet ik niet, want eigenlijk is dit gewoon een goed spel

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 160408 op 04-04-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-06 17:16
Zit eraan te denken om ook te gaan proberen.

Heb het orgineel eigenlijk nooit gespeeld maar heb sinds kort een echte game-PC waarop die lekker vloeiend zou moeten draaien. Toendertijd stikte die inderdaad van de bugs las ik in reviews, daarom eigenlijk niet eens geprobeerd omdat de systeemspecs ook aan de hoge kant lagen toen.

Misschien als hem ergens goedkoop kan vinden toch maar eens proberen weer. Maar wil eerst weten of die op een 8800 draait, laatste tijd teveel games met bugs en slechte ondersteuning voor mijn 8800 gekocht die in de kast staan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:09

Infinchible

Woef!

Ik heb hem hier thuis ook nog liggen, heb hem een maandje geleden gekocht omdat hij toen nog maar €5,- was ergens. Anders had ik het ook zeker niet gedaan. Heb hem weer welgeteld 1 dag op mijn pc hebben staan, daarna lag hij er weer af. Het is niet mijn spel :) Het bewegen en de feeling van de game zijn gewoon echt lelijk. Net als de car handling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben er eigenlijk weer mee begonnen vanwegen stalker. dat spel is nog veel erger kwa bugs wn het draait niet fatsoenlijk op Vista. ik had vernomen dat patch V2.0 uit is. dus ik dacht laat ik dat eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Ziet dit er nog een beetje behoorlijk uit allemaal?

Dan installeer ik gewoon gelijk die 2.0 patch, maar volgens mij is het redelijk oud. Voor 5 euro nog wel het overwegen waard. Mooie games vind ik FarCry, HL2 en DarkMessiah (1280x1024 alles high). Weet niet of dit beetje in dat rijtje past...

Zal dadelijk eens ergens binnenlopen kijken of die nog te koop is, zie hem wel bij verschillende webshops staan voor minimaal 15 euro, maar dan zie ik liever eerst wat meer positieve racties. Waar was die 5 euro als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom zij die graphics zo belangrijk? het is gewoon een goed spel. als je echt een mooi spel wilt koop je het besteb gewoon Oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Graphics zijn niet alles.

HL2 is nou niet bepaald een gloednieuw spel, net als FarCry. Toch vind ik beide heel vermakelijk. Je moet echter wel ergens een grens trekken, anders kunnen we net zo goed met zijn alle Pong gaan spelen weer, en kunnen ze high-end kaarten ook maar beter schrappen. Waarom zouden ze nog een R600 uitbrengen als iedereen toch liever voor gameplay gaat, ook een onboard oplossing kan Tetris aan.

//Ontopic//

Net even wat reviews gelezen en overal komen ze tot de conclusie dat zonder alle bugs het spel zeker een 9+ waard zou zijn. Dus toch maar even proberen met die 2.0 patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:09

Infinchible

Woef!

Anoniem: 160408 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:33:
waarom zij die graphics zo belangrijk? het is gewoon een goed spel. als je echt een mooi spel wilt koop je het besteb gewoon Oblivion.
Ik vind het écht geen goed spel. Ik wil het af en toe nog wel eens een kans geven, maar na 10 minuten vliegt hij weer van mijn harde schijf. De bugs die erin zitten, de manier waarop je loopt, het schieten en het autorijden, het klopt gewoon allemaal niet! Het irriteert me mateloos en ja, ik had patch 2 geïnstalleerd.

Een mooi spel is inderdaad Oblivion, maar dat is dan ook meteen een 100x beter spel.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste