[PC] Boiling Point: Road To Hell

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 2.552 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 23:26

GG85

.......

Topicstarter
Deep Shadows & Atari Presents:

Afbeeldingslocatie: http://www.atari.com/boilingpoint/medias/index_r1_c2.gif

Intro
Laten guerilla's echt dobbelstenen beslissen of ze zich eerst wel dan niet dronken zuipen voor ze een regeringscomplex bestormen op zoek naar wapens en gijzelaars? Misschien niet, maar het zal wel gebeuren in deze Boiling Point, een game dat jou, de speler, in het midden van een broeierig warm en politiek explosief Zuidamerikaans land dropt. Bereid je alvast voor op een lang en zweterig avontuur. Boiling Point is in de eerste plaats een eerstepersoonsshooter met een stevige dosis rollenspelelementen en een vrijheid die bijna die van een Grand Theft Auto game evenaart in een laadschermloze wereld die meer dan 600 vierkante kilometer groot is. Yup, dit klinkt haast te goed om waar te zijn.

Jij bent Saul Meyers, een grimmige ex-militair, wiens dochter – een onderzoeksjournaliste - verdwenen is in dit tropische land. Het is zo goed als zeker dat er kwaad opzet en kidnapping in het spel is. Saul gooit wat muskietenmelk en diarreepillen in een draagtas, zet zijn stoerste gezicht op en trekt erop uit. Af en toe zal hij een telefoontje of (als je niet opneemt) berichtje van zijn verbitterde ex-vrouw krijgen die je vraagt hoever je staat met het terugvinden van jullie dochter, maar voor de rest ben je eigenlijk zo vrij als je zelf wil om dit hoofddoel na te jagen. Er is immers veel te zien en te beleven in het niet echt bestaande tropische Realia.

Je begint je avonturen in de fictieve stad Puerta Sombra, waar je de straten te voet zal verkennen vanuit het standaard eerstepersoonsstandpunt van dit game. Hier ontmoet je onmiddellijk al de vertegenwoordigers van de zes belangrijkste machtsgroepen van het land. Deze zullen je allemaal missies geven en afhankelijk van je prestaties, de aard van de missies en je gedrag, zullen er sommigen je vriendelijker en andere juist steeds vijandiger gezind zijn. Deze groepen zijn de lokale maffia, de guerrilla's, de bandieten, de indianen, de regering en de CIA, en natuurlijk de neutrale groep burgers. Deze laatste groep zal je nooit een missie geven, maar burgers zullen wanneer ze zich bedreigd of agressief voelen, niet twijfelen om hun wapens te trekken en ze te gebruiken. U hoort het goed, neutrale burgers kunnen je aanvallen in een uitgestrekte vrije speelwereld. En net zoals een ander beroemd game waarin dit ook kan gebeuren, kan je in Boiling Point ook een massa verschillende voertuigen besturen. Dit varieert van nog nauwlijks rijdende autowrakken, over rivierboten tot helicopters en tanks. De besturing hiervan is redelijk intuïtief en degelijk, maar ze lopen wel allemaal schade op als je er te achteloos mee omspringt. De overheid heeft het overigens ook niet graag wanneer je een burgervoetganger doodrijdt – tenzij ze deze niet zo heel vriendelijk gezind was natuurlijk.

Afhankelijk van je daden en dialoogkeuzes, kan je je verhoudingen met bepaalde groepen verbeteren (en dus ook verslechteren). Je zal interactie hebben met allerlei personages waarbij gebruik gemaakt wordt van dialoogstructuren die wel wat lijken op die uit Star Wars: Knights of the Old Republic. Ze zijn overigens allemaal voorzien van volledige stemversies. Afhankelijk van je relatie met een personage zullen er bepaalde dialoogkeuzen en andere interactiemogelijkheden beschikbaar zijn (en in sommige gevallen hangt het dan weer af van met hoeveel drankjes of geld je hen omkoopt). Het spel volgt wel een grote hoofdmissie (het terugvinden van je dochter), maar ontwikkelaar Deep Shadows belooft meer dan honderd zogenaamde zijmissies. Deze variëren van huurmoorden, het te pakken krijgen van bezwarende documenten en wat er nog meer in het voordeel van één van de zes machtsgroepen zou kunnen zijn. Je kan zelfs beslissen even te relaxen en in de jungle op luipaarden te jagen en hun huiden aan de locale indianen te verkopen. Een andere keer zal je op een koffertje stuiten dat documenten bevat waar de CIA heel blij mee is, maar waardoor de Maffia je al iets minder sympathiek gaat vinden. Als je echter met knallende vuurwapens een maffiabasis binnen zou vallen, dan zullen ze je veel meer als slechts een ietsje minder sympathiek vinden.
toon volledige bericht

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200503/small1112185490_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200503/small1112186232_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Ronn/200505/small1115649821_0.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200503/small1112185970_1.jpg

Movies

Boiling Point: Road to Hell Movie #1
Boiling Point: Road to Hell Movie #2
Boiling Point: Road to Hell Movie #3
Boiling Point: Road to Hell Movie #4
Boiling Point: Road to Hell Vehicles Movie #1
Boiling Point: Road to Hell Vehicles Movie #2

Review's

Preview's vind je hier:
Fok! games
Gamer.nl
Gamespy
Gamespot

Website

Officiele website: http://www.atari.com/boilingpoint/

Systeemeisen

* System: PC
* Operating System: Windows 2000/XP
* Processor: Pentium 4 2GHz or faster
* Memory: 512 MB RAM
* Hard Drive Space: 4 GB free space
* DVD-ROM: 6X DVD ROM
* Video Card: 128MB video RAM with full hardware T&L support. (GeForce4 MX or intel extreme Graphics family are not supported)
* Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
* Multi-player: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) supported. Broadband Internet connection required for on-line play.
* DirectX Version: 9.0c

Edit: Enkele performance tips

De game is ondertussen te koop en tot nu bevalt hij op wat lastige bugs na bij de meeste mensen super. Zeker het kopen waard dus :).
Hieronder enkele performance tweaks:

Ge-tweakte game.ini:
Ik heb even m'n GAME.INI getweakt wat voor een behoorlijke performance boost zorgt terwijl de mipmap en lodbias detail nog gewoon op hun hoogst staan, net als de rest van de grafische settings :P.
Stotteren van de game rijdens bijvoorbeeld rijden wordt voor zo'n 80% opgelost met de tweaks
Zeker het proberen waard: hier te downloaden.

Patches

07-05-05: EU Patch 1: hier

[ Voor 29% gewijzigd door GG85 op 07-06-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Groot spel, geen laadtijden, fps :*)
Dat klinkt erg goed, ik ga maar ns op deze game letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ziet er leuk uit, ben benieuwd

Ik bespeur een beetje de game engine van novalogic (joint operatins)

[ Voor 55% gewijzigd door Mister_X op 11-05-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Sorry, ik ben erg op physics gesteld. Deze engine heeft wel wat rigid body physics maar geen ragdoll. Het ziet er erg belabberd uit zo met elk vijandje dat je tegen komt die op dezelfde manier dood gaat. Helemaal niet immersief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-06 08:01
Na lang zoeken heb ik iets over de system requirements gevonden op www.xenus-hq.net (xenus is de oude naam van dit spel)

Minimum: 1 GHz, GF3, 512 Mb.
Recommended: 1.8 GHz, GF4, 512 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Thx, komt in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nog maar 8 daagjes :D, zou ie dan echt uitkomen? Ik hoop het echt, dit weet dan hopelijk even de honger tot stalker te stillen, aangezien dit een kloon is (en nee, das geen kritiek das alleen maar goed, ik bedoel als stalker zo lang op zich laat w88)

Heeft dit spel trouwens ook "iron-sights"? Net als in stalker? Hope so

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the tempter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-12-2022
screenshots lijken erg op FarCry.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

Fiddle schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:50:
Nog maar 8 daagjes :D, zou ie dan echt uitkomen? Ik hoop het echt, dit weet dan hopelijk even de honger tot stalker te stillen, aangezien dit een kloon is (en nee, das geen kritiek das alleen maar goed, ik bedoel als stalker zo lang op zich laat w88)

Heeft dit spel trouwens ook "iron-sights"? Net als in stalker? Hope so
hoe komt je er bij dat ie al over 8 dagen uit zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-06 18:10
Ziet erg goed uit! is er een demo?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
dark4ever schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 16:54:
[...]

hoe komt je er bij dat ie al over 8 dagen uit zou komen?
De releasedate is toch 20 mei??

Edit:
Bronnen
http://www.gamershell.com/news/20638.html
http://www.tgsgamestore.nl/product_info.php/products_id/1279

Misschien leuk om te verwerken in de startpost ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Fiddle op 12-05-2005 17:27 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
de game is gold gegaan mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ik had dat ook ergens gelezen laatst jah, echt beter, kan haast niet w88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
In de startpost mischien :)?

[ Voor 6% gewijzigd door GG85 op 12-05-2005 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Mmmmmh, daar staat het OOK jah nu je het zegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Nope, en die komt volgens mij ook niet.
Hoe zit het eigenlijk met de MP in dit spel?? Is die er? Enzo jah? wat en hoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Ik vraag me echt af of deze game iets gaat worden. Hoe ze het beschrijven wat je allemaal kan doen lijkt me echt super! Het ziet er dan ook nog is redelijk goed uit. Alleen deze punten had ik ook bij Driver 3 van de zelfde uitgever trouwens (Atari). Alleen vond driver 3 echt bagger, en ben een beetje bang dat dit ook slecht gaat worden. Aan de andere kant met de filmjes enzo die ik tot nu toe gezien heb moet ik zeggen dat het er wel allemaal stoer uit ziet enzo. Alleen heb nog wat bedenkingen over hoe de vijhand reageerd... want vond het nog al dom in de filmpjes die ik zag. Gewoon een beetje rambo stijl naar je toe lopen of staan waar geen bescherming is enzo. Dat vind ik nogal jammer. Maar goed over 6 dagen zullen we het weten :D (wel minder dat het 3 dagen voor m'n examens is :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ja, datzelfde heb ik nou ook altijd. Altijd als er toetsen komen komt er ook toevallig net weer een koele game uit... :(

Maar ik geen je verw8ingen geen ongelijk hoor, want driv3r was idd bagger. Maar wat het verschil hier is :: Van Driv3r hadden we geen echte ingame beelden die de gameplay weergeven. je zag er alleen de koele races en de graphics. In de BP filmpjes is wel degelijk gameplay te zien. Bij driv3r wist je dus niet wat je verw88n moest, bij BP wel dankzij deze filmpjes.

Ook de previews zijn behoorlijk positief erover. Echter zeggen ze bij elke review wel van, dat er nog wat kleinere bugs gefixt moeten worden en dat als die verholpen zijn dat het zeker een goed spel is. Nu is het dus de vraag of hier ook werk van gemaakt wordt... Maar het gebeurd vaker dat er weinig met die bugs gedaan wordt. Afw88en dus.

Maargoe, wat bugs ofnie, Een combinatie van een FPS en een RPG is het voor mij helemaal en ik w8 al serieus jaren of dit genre.. Dus voor mij is het al gouw goed denk ik.
(kennen jullie soms nog meer FPS/RPG's? Behalve deus ex en stalker?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 11:14

Martinspire

Awesomeness

ik heb hem vandaag gezien bij de FRS in verscheidene plaatsen (heb wat afgereisd vandaag) maar heb hem niet gekocht omdat er nog geen reviews waren...
en dus ook geen cijfers
of heb ik iets gemist...
iemand al n linkje?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:46
ja ik wil eerst ook wel wat reviews voor ik besluit tot kopen (of niet). btw dus jij hebt em vandaag (19 mei tenslotte) al zien liggen? apart :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Gaargod schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:05:
ja ik wil eerst ook wel wat reviews voor ik besluit tot kopen (of niet). btw dus jij hebt em vandaag (19 mei tenslotte) al zien liggen? apart :|
Ik zag em ook al in de minder legale circuits.
De officiële releasedatum schijnt morgen te zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

RoD schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:40:
[...]

Ik zag em ook al in de minder legale circuits.
De officiële releasedatum schijnt morgen te zijn? :?
Raar dan dat er nog 0 reviews van zijn. Ik heb net ff op gamerankings gekeken, maar daar hebben ze ook nog niks.

@Fiddle:
Op dit forum spreken we Nederlands.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 19-05-2005 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Anoniem: 34169 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:50:
[...]

Raar dan dat er nog 0 reviews van zijn. Ik heb net ff op gamerankings gekeken, maar daar hebben ze ook nog niks.

@Fiddle:
Op dit forum spreken we Nederlands.
Dan ben ik best benieuwd wat volgens jouw Nederlands is... Inburgeringscursus anybody? :O

(shit... daar zat Engels in... :+ )

ANYWAYS..... Hopen dat die reviews snel komen, want ik ga toch het risico niet nemen hem zomaar te kopen, ook al ben ik zo'n FPS/RPG aanhanger. Ik ben namelijk noggal goed in miskopen doen namelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Fiddle op 20-05-2005 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Heeft iemand dit spel al gekocht? of heeft iemand hier al een review over gevonden? Want wil graag weten hoe dit spel speeld. En aangezien hij illegaal ook nog niet te krijgen is weet ik niet wat ik er van moet verw88. En wil wel een goed spel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dat willen we allemaal wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Laatst online: 21:46
dark4ever schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:39:
En aangezien hij illegaal ook nog niet te krijgen is weet ik niet wat ik er van moet verw88. En wil wel een goed spel kopen.
dan zoek jij cker niet goed, kijk maar eens wat RoD paar posts hierboven zei :P :P

[ Voor 17% gewijzigd door Gaargod op 20-05-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem zojuist gekocht... mooi doosje wel enzo, en een heel mooi landkaartje zit er bij, heel droog in de vorm van een vakantie foldertje van het desbetreffende land. :+ Ik ben nu aant werk. Vannaaf als ik thuis ben zal ik hem uit proberen en jullie verslag brengen...

En is het nix? Dan ruil ik hem mooi voor Guild Wars ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Fiddle op 20-05-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
We wachten met spanning :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 09:13
Wat een geweldige game, ik heb hem net een uurtje gespeeld en vind het echt zeer lachen. Het is zo interactief, je kan overal naartoe en iedereen aanspreken.. graphics zijn mooi, stadje heeft een mooie sfeer. Wat ik echt te gek vind is als je in een bar gaat zuipen, je scheef gaat lopen en allemaal rare kleuren ziet :D

Er zijn alleen ook wat kleine nadeeltjes, soms knipperen deuren en soms gaat de muziek ineens keihard aan.. Die heb ik dan ook wat zachter gezet ;)
De overgangen van de achtergrondgeluiden kloppen ook niet echt, als je vanaf een plek met water naar het bos loopt dan hoor je van de 1 op de andere seconden het water niet meer en hoor je ineens vogeltjes fluiten.. Wat mij betreft hadden ze die overgang wel wat soepeler mogen maken.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 00:26

edward2

Schieten op de beesten

Volgens mij wordt dit wel een leuke game, met veel locaties en gameplay. Ben benieuwd.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Geluid hapert/kraakt af en toe en de bestruring van voertuigen is niet te doen :|
Stuur reageerd helemaal niet goed, en als hij reageerd dan gaat de auto in 1x 90 graden terwijl dat helemaal niet kan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Fiddle schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 00:20:
[...]

Dan ben ik best benieuwd wat volgens jouw Nederlands is... Inburgeringscursus anybody? :O

(shit... daar zat Engels in... :+ )

ANYWAYS..... Hopen dat die reviews snel komen, want ik ga toch het risico niet nemen hem zomaar te kopen, ook al ben ik zo'n FPS/RPG aanhanger. Ik ben namelijk noggal goed in miskopen doen namelijk.
Het niet gebruiken van hoofdletters, niet bestaande afkortingen gebruiken, woorden als verw8en, niet te begrijpen zinnen, grammaticaal klopt het voor geen meter, au/ou gebruik, maargoe, etc etc.
Beetje MsN-Br3eZaH taal als je het mij vraagt, heel irritant dus ;)

Ontopic:
Lijkt me zeer vet spel, heel gaaf verhaal als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ik ben net met de installatie begonnen. Ben nog niet aan spelen toegekomen, dat doen we zo, MITS DAT LUKKEN GAAT!

Mijn 1e impressie? So far NOT GOOD
Doe de DVD der in, 1e foutmelding... Iets met dat de toepassing werd afgebroken en dat ik andere applicaties moet afsluiten. Noujah goed, zodoende... DVD er opnieuw der in en installeren die hap.

Einde installatie van een minuut of 10 vraag ie netjes of ik een snelkoppeling wil, jah hoor wil ik wel, vervolgens staat ie er. Dubbelklik je er op kan ie Xenus.exe niet vinden. (Xenus |:( ??) Anyways, handmatig kan ik hem ook niet vinden, dus ga nu opnieuw installen.

Zo'n begin geeft zo'n slechte afgeraffelde/superslechte indruk... Maargoed het gaat tenslotte om de game.

EDIT:
@ Spellingswijze-en-interpunctie-zeik-aapje.... je kon me heus wel volgen. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Fiddle op 20-05-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144390

ik ben wel benieuwd hoe zwaar hij loopt, dit las ik op een ander forum:

Radeon 9800xt, Athlon 64 3000+, 1gb DDr Ram

45 fps in the city
38 fps on the jungle street
25 fps in dense jungle

die in die dense jungle is behoorlijk wat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 10:28
Xenus is zoals de game eerst zou heten, blijkbaar hebben ze wat oude code laten zitten :P

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik hoor ook van andere mensen die hem gespeeld hebben dat het tegenvalt en buggy is. Zie isonews voor meer info.

Jammer want het leek me wel een goed spel :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
DenniZ schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:08:
Ik hoor ook van andere mensen die hem gespeeld hebben dat het tegenvalt en buggy is. Zie isonews voor meer info.

Jammer want het leek me wel een goed spel :)
Eerst zien dan geloven, deux ex werd ook afgekraakt toen het uitkwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien dat er een hoop te verhelpen is met een patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Anoniem: 144390 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 18:12:
ik ben wel benieuwd hoe zwaar hij loopt, dit las ik op een ander forum:

Radeon 9800xt, Athlon 64 3000+, 1gb DDr Ram

45 fps in the city
38 fps on the jungle street
25 fps in dense jungle

die in die dense jungle is behoorlijk wat :p
Ik heb een XP 3200+, X800 pro en 1gb mem.. en hij hapert soms :/
RoD schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:22:
Misschien dat er een hoop te verhelpen is met een patch :)
Ik denk het wel.. zo enorm buggy is het nou ook weer niet. Ik heb ergere dingen meegemaakt, zoals Rollercoaster Tycoon 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 23-06 16:19

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Is hij goed?

Dan haal ik hem morgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

-ETz-Memphis Z schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:53:
Is hij goed?

Dan haal ik hem morgen :p
Kijk eens een paar posts boven je, daar staan een paar ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
OKAY okay... :) De performance is nu wat beter. Ik heb namelijk een (grafisch-) optie paneel over het hoofd gezien |`( . Heb AA uitgezet (stond op 2) en wat slidertjes iets terug gezet. Met deze fps is het nu acceptabel speelbaar. (echter vind ik het nogsteeds een belediging voor mijn systeem, die is toch echt wel krachtig :) )

*AMD Athlon 2800+ @ 2200 MHZ
*Geforce 6800LE @ GT
*1GIG DDR RAM

Het is toch wel leuk nu itt mijn 1e indruk. Koele wapens gekocht en lekker touren in mijn karretje. Ben al even de jungle in geweest en das erg mooi.

Ook kwam ik midden in de jungle 2 soldaatjes van die "military-faction" tegen. Midden in de bush bush waar ze aan het patrouleren waren. Dreigend zeiden ze dat ik moest stoppen. Dus ik doe dat en vervolgens ziet ie, "ow, you're a friend" en mag je doorlopen.

Het zijn de kleine dingetjes die het hem doen.

Er zitten wel aardig wat bugs in jah, de geluiden zijn niet zo subtiel en lopen niet even lekker over. Knipperende textures op deurtjes, Het soms tijdelijk wegvallen van de textures (did I mention performance?) En zo schoot ik mijn mooie nieuwe shotgun leeg op een 12 jarig joche die om pesos liep te bedelen en vervolgens deed de agent achter me nix... |)

MAAAAARRRR..... ik vind het toch wel leuk nu, Al heb ik nog niet lang genoeg gespeeld om echt een goed oordeel te geven maar het idee om hem terug te brengen is er nu wel even uit, dus wees niet gelijk getreugd. Ik heb nog niet gezegd dat het een slecht spel is :)

Ik denk iig dat de meningen over deze game heer erg gespreid zullen zijn. Sommige zullen het een echte typisch onafgewerkte ATARI game vinden en het keihard afkraken. Anderen zullen de wat mindere kanten voor lief nemen.

Het spel zal geen hoge ogen gooien in de komende reviews maar het is absoluut vermakelijk en zeer leuk. Alleen al die vrijheid en mooie decors _/-\o_
Gewoon wat meer ontwikkeltijd (of een mooie patch :)) zou net even de mindere dingetjes zo kunnen verhelpen. Maargoed, we kennen ATARI immidels wel.

Mijn oordeel tot nu toe:
Als jij die enkele bugs en "niet-echt-in-buurt-van-halflife-gameplay" voor lief kunt nemen is een spel waar jij erg veel plezier van kan hebben.Niet in de trend van kopen die hap, maar w8 liever op een eventuele demo, want zoals ik al zei, de meningen zullen heel gespreid zijn. Ik ga me er in ieder geval mee vermaken de komende tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Hmm, als ik de TS zo lees vind ik het iig een zeer boeiende gameplay. Het heeft idd wat weg van GTA VC en dat je in een FPS zoals deze ook met tanks kan crossen is vrij nieuw in zon soort game. Maar de screenshots, ieek :/ NOFI maar zo zag een game er 3 jaar geleden misschien uit.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01:23
Als ik het zo lees krijg ik Postal 2 flashbacks :)
Ook maar eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 24-06 23:02

TommyGun

Stik er maar in!

Klinkt goed en ziet er goed uit! Ben hem aan het leechen dus :) GamePlay boven Graphics _/-\o_

[ Voor 58% gewijzigd door TommyGun op 21-05-2005 01:24 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

Ik heb het vage probleem op een Intel P3 tualatin van 1,2 Ghz met een Geforce 4mx440 (nieuwste drivers) 320mb ram dat hij een fout geeft met de videokaart..

Of de kaart word niet ondersteund of ik moet mijn drivers updaten.. Wat kan ik doen om dit te fixen? Ik zie nog geen patch op hun site staan..
jopie schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 22:04:
Als ik het zo lees krijg ik Postal 2 flashbacks :)
Ook maar eens naar kijken.
Idd dat denk ik dus ook ja..

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 136640 op 21-05-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

je pc is te sloom voor dit spel denk ik, zeker die videokaart, die is nl veeeeeeels te langzaam en niet eens ondersteund denk ik...
btw iemand al reviews gezien of cijfers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heeft iemand deze al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:10
Ik heb hem ook sinds gisteren. Installatie ging prima, geen foutmeldingen zoals boven genoemd.
De eerste paar keer spelen waren echt dramatisch, hij liep slecht op 1024, maar weer heel goed op 1600. Veel vastlopers ed. meestal wanneer ik in een auto stapte leek het alsof hij het niet trok.
Bleek achteraf een driver probleem te zijn. Nieuwste Catalists geinstalleerd en de meeste problemen zijn weg. Het spel loopt ook een stuk soepeler nu.

Qua gameplay vind ik hem tussen GTA en Battlefield Vietnam inzitten, waarbij de engine mij doet denken aan Operation Flashpoint.

Mijn voordelen:
De sfeer is lekker. Leuke muziek op de achtergrond.
Leuk dat de weersomstandigheden en tijd ook echt veranderd.
De omgeving is echt gigantisch groot. Ik ben eerst maar voor de politie gaan werken om geld te verdienen. Moest een opdracht doen in het Guerilla kamp, ongeveer 11 km buiten Puerto Sombra.
Dat betekend dus echt 10-15 minuten rijden voor je er bent, erg gaaf! En dat zonder laden. :D
De keuze in vervoersmiddelen lijkt mij vrij groot. Heb tot nu toe alleen in auto's gereden en de boot lessen genomen. Maar wat ik zo nu en dan voorbij zie komen ziet er leuk uit. Ik rij nu rond in een gestolen hummer (met reservewiel :+) ), omdat ik mijn gekregen auto heb laten staan 10 km verderop waar ik de laatse keer dood ging. Die ga ik dus echt niet lopend ophalen, en de taxi lijkt niet echt te werken. (Kan wel een lokatie aanklikken, maar vervolgens niet op 'ok' klikken :/ .
Erg leuk dat mijn 'farcry tactieken' hier eigenlijk niet werken; heel rustig door de jungle sneaken om één voor één je vijand af te schieten. Voor je het weet heb je een of ander beest dat je aanvalt.

Nadelen:
Over het algemeen genomen vind ik deze eerste release buggy. Ik heb last van veel missende stemmen. En de menu's werken bij mij echt niet lekker. Deze bevriezen eerst, om vervolgens weer verder te gaan.
Het geluid loopt niet altijd lekker. Zit vaak verschil in volume in en sommige overgangen gaan inderdaad wel wat abrupt.
Ik vind hem verder grafisch best te doen. Sommige dingen zijn niet heel erg mooi, maar zeker niet storend.
Sommige dingen zijn gewoon vreemd. Een vijand gooit een granaat ongeveel 5 meter van mij vandaan en ik beschadig niet.
Ik rijd een government gast dood (zegt ie: government is now your enemy), om vervolgens 100 meter verder vrolijk goedgekeurd te worden door de government wegblokkade en door mag rijden.
De besturing van de auto's is matig, maar niet echt storend. Wel jammer is dat alleen de toerenteller in m'n auto werkt. Tenminste bij het eerste wrak wat je krijgt, de hummer en jeep.

Maargoed niet echt zaken die niet door een patch kunnen worden opgelost.
Ik denk dat ik wel een tijdje zoet ben met deze game, in ieder geval tot de bf2 demo. :)

Spekkies:
abit ic7 mobo
1024MB ram
P4 3.2
X800pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

wel grappig, het hoofdpersoon van deze game is een acteur die in 24 season 4 een terrorist speelt habib marwan. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 21-05-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
henk83 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:39:
Ik heb hem ook sinds gisteren. Installatie ging prima, geen foutmeldingen zoals boven genoemd.
De eerste paar keer spelen waren echt dramatisch, hij liep slecht op 1024, maar weer heel goed op 1600. Veel vastlopers ed. meestal wanneer ik in een auto stapte leek het alsof hij het niet trok.
Bleek achteraf een driver probleem te zijn. Nieuwste Catalists geinstalleerd en de meeste problemen zijn weg. Het spel loopt ook een stuk soepeler nu.
Ah, handig om te weten, ik ga ff upgraden naar 5.5 (heb nu 5.4)
Qua gameplay vind ik hem tussen GTA en Battlefield Vietnam inzitten, waarbij de engine mij doet denken aan Operation Flashpoint.
No way! Operation Flashpoint was zo gaar als maar kon, deze engine is veel stabieler en lijkt het meeste op Postal 2. Vattlefield Vietnam/GTA vind ik het totaal niet op lijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
Sluuut schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:01:
No way! Operation Flashpoint was zo gaar als maar kon, deze engine is veel stabieler en lijkt het meeste op Postal 2. Vattlefield Vietnam/GTA vind ik het totaal niet op lijken...
Niet echt interessante discussie, maar het gedrag van de voertuigen doet me dus echt aan ofp denken.
Zelfde geldt voor de grafische weegave van veel zaken. Maarrr, Postal 2 heb ik nog nooit gespeeld. :)

Boiling Point speelt zelf vanaf 5.4, volgens de readme.

edit: na wat screensots te zien van postal 2, moet ik zegen dat het daar inderdaad ook wel op lijkt. :+

[ Voor 10% gewijzigd door henk83 op 21-05-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, als ik dit spel ga kopen (of op een andere manier verkrijgen O-) ) dan wacht ik toch eerst ff tot er een patch uit is, met al die bugs vertrouw ik het niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik ook, maar ach ik verwacht dat ze wel bezig zijn
dat deden ze bij atari nl bij driver ook, maar dat was een spel met zo megaveel bugs dat het dwijlen met de kraan open is... (hoewel nog wel ietsiepietsie vermakelijk hoor :o )
maar iemand al wat cijfers gezien?? ik wil nl kunnen zien wat de gamers ervan vinden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik zag hem helaas nog niet liggen bij de mediamarkt, of andere winkels

misschien dat futureshop hem heeft liggen, maar daar stond best wel een rij( rotterdam dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
Ik heb hem, naar aanleiding van een post hier, bij freerecordshop gehaald.
Hij is overigens prima speelbaar hoor, ook met de bugs die er nu inzitten. Ik vind ze persoonlijk niet echt storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
futureshop moet dus futurezone zijn...mijn fout....had ze net gebeld, maar ze hebben het nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Heb em dan maar gewoon blind gekocht :P

Hij is nu aan het installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

henk83 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:39:

knip
Ik verwacht dan ook wel veel na de patch.. Hopen dat het dan echt een goede game word!

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 136640 op 21-05-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Hmz het spel loopt hier voor geen meter :/

Zijn er ook drivers voor Nvidia die wat problemen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
Sluuut schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:01:
[...]

Ah, handig om te weten, ik ga ff upgraden naar 5.5 (heb nu 5.4)

[...]

Operation Flashpoint was zo gaar als maar kon, deze engine is veel stabieler en lijkt het
Dat viel wel mee, maar OF had flink wat bugs maar alsnog was de game zeer goed en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Heb de nieuwste ATi drivers al maar jezus wat een lag zeg? Niet normaal meer. Zelfs op 1600 x 1200. En over de besturing van de voertuigen zal ik het maar niet hebben. Verder is het wel een leuk spel maar ik hoop dat er snel een patch komt want dit is niet normaal te spelen zo. (Specs in signature, daar ligt het zeker weten niet aan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

miss omdat je een 9800 non pro hebt??

en btw, zeggen dat ie op zelfs 1600x1200 niet goed loopt is n beetje raar, je moet dan toch lager zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

TommyGun schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:49:
Heb de nieuwste ATi drivers al maar jezus wat een lag zeg? Niet normaal meer. Zelfs op 1600 x 1200. En over de besturing van de voertuigen zal ik het maar niet hebben. Verder is het wel een leuk spel maar ik hoop dat er snel een patch komt want dit is niet normaal te spelen zo. (Specs in signature, daar ligt het zeker weten niet aan...)
oh ...
vid kaart is niet zo goed hoor
speel gewoon op 800*600 oid dat dtrekt die misschien wel

[ Voor 6% gewijzigd door shameblaster op 21-05-2005 17:08 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

djmantri schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 16:51:
miss omdat je een 9800 non pro hebt??

en btw, zeggen dat ie op zelfs 1600x1200 niet goed loopt is n beetje raar, je moet dan toch lager zitten?
Op 1600x1200 loopt ie wel iets beter zoals iemand hier in dit topic ook al zei. Heel vreemd.
Computer zooi verouderd ook altijd veels te snel :Z Zal wel 's op 800x600 draaien dan en in de ATi opties alles op Performence.

[ Voor 17% gewijzigd door TommyGun op 21-05-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik vind het zoiezo al raar dat ie zoveel performance nodig heeft.. slecht programmeerwerk?? afraffelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
djmantri schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:28:
ik vind het zoiezo al raar dat ie zoveel performance nodig heeft.. slecht programmeerwerk?? afraffelen??
heeft meer te maken met het feit dat de complete wereld in 1 keer ingeladen is.
wat technisch gezien vreselijk zwaar is, dus ik vind het nog knap dat het nog uberhaupt goed draaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Drake: You got a point there... helemaal nog niet over nagedacht dat het in 1x geladen word.. Als je er zo over nadenkt is het wel heeeel knap... Bij Postal 2 werden maar kleine delen van de levens geladen en zat hij constant te laden...

Ik vind het schieten trouwens best lastig, mikken is erg moeilijk in deze game.

spoiler:
Weet iemand hoe je bij de villa bij de geheime doorgang de deur openkrijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
HuggyB schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:30:
Sorry, ik ben erg op physics gesteld. Deze engine heeft wel wat rigid body physics maar geen ragdoll. Het ziet er erg belabberd uit zo met elk vijandje dat je tegen komt die op dezelfde manier dood gaat. Helemaal niet immersief.
Om nou een spel niet te spelen puur vanwege het feit hoe de mannetjes doodgaan is een beetje raar.
Ragdoll is ook niet alles. Schiet je iemand in zijn been, blijkt zijn health op dat moment 0 te worden en dan is ie opeens verlamd en zakt ie in elkaar.....

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Dat spel laat mn pc rebooten joh, als ik een nieuwe game wil starten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 13:01

El_Quedro

Pininfarina

Begrijp ik nou goed dat het multiplayer deel verloren is gegaan? op de site onder het kopje 'features' staat het er niet bij, maar in het andere topic van Boiling Point staat het nog wel beschreven :|

Dat zou wel erg jammer zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120141

Volgens de readme moet ik dit spel op very high kunne draaie.
Maar hij schokt nu gewoon om de zoveel tijd en echt soepel gaat het niet. heb de omega 5.4 drivers.
Heb het idee dat dit aan de drivers moet liggen omdat ik alle andere spelle wel makkelijk ken draaie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
strakke game :) veel bugs en andere domme zoals elke keer op zelfde plek de zelfde mannetjes aant vechten zien enzo maar voor de rest is het een cool spel, maar ik denk just cause een heel stuk beter gaat worden dan deze game

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Anoniem: 120141 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 19:59:
Volgens de readme moet ik dit spel op very high kunne draaie.
Maar hij schokt nu gewoon om de zoveel tijd en echt soepel gaat het niet. heb de omega 5.4 drivers.
Heb het idee dat dit aan de drivers moet liggen omdat ik alle andere spelle wel makkelijk ken draaie.
Idd. Games zoals SWAT 4 en Brothers in Arms draai ik simpel op High zonder drops dus. Jah oke hij laad wel het hele level in één keer maar dat gebeurd toch bij het opstarten (Loading screens) en niet tijdens het spelen waardoor het zo gaat laggen? Imho gewoon slecht geprogrammeerd / afgeraffeld zoals iemand anders ook al zei. Ik zie dan liever het load systeem van GTA VC. Alleen laden als je naar een volgend level of land gaat. Daarbij is het geen slechte game hoor. Is nog goed te spelen op max performance :).

[ Voor 7% gewijzigd door TommyGun op 22-05-2005 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 11:57
Sluuut schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:58:
Drake: You got a point there... helemaal nog niet over nagedacht dat het in 1x geladen word.. Als je er zo over nadenkt is het wel heeeel knap... Bij Postal 2 werden maar kleine delen van de levens geladen en zat hij constant te laden...

Ik vind het schieten trouwens best lastig, mikken is erg moeilijk in deze game.

spoiler:
Weet iemand hoe je bij de villa bij de geheime doorgang de deur openkrijgt?
spoiler:
Sleutel kopen voor 3000 pesos, bij de architect van het huis?

Weet iemand leuke trucjes om snel aan geld te komen? Behalve een 17km lange busroute rijden voor 350 pesos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vet spel hoor

Hij loopt alleen wat dramatisch @ Athlon 2800, 512 ddr, radeon 9800 Pro... waar ligt het aan?

Maar erg cool, je bent supervrij, kunt alles doen. Ik vind het een topgame, en de graphics, tsja ze zijn niet zo slecht dat het storend is. GTA 3 is nu ook niet meer mooi, maar nog wel super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Lees page 2 maar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ik zie dat ik niet de enige persoon ben met perfornamce problemen... Ik zou hem met mijn systeem (zie specs) hem toch ook goed moeten kunnen draaien (volgens de readme alles op high/veryhigh)
Dit zou misschie wel met een patch verholpen kunnen worden.

Ik gebruik momenteel de 76.45Drivers. Weet iemand of andere drivers misschien beter werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 15-06 12:50

Distortion

Bottle to Throttle

Ik heb een P4, 1.8 met een Ati 9600XT, 512 mb mem. Bij mij draait het redelijk alles op low. Ik heb mijn swap file vergroot naar 1500 mb, en de partities gedefragmenteerd. Dit helpt wel degelijk.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:25
ik heb em dus ook gespeeld, hier mijn ervaringen :)

Ik las hier al de probleempjes, dus begon met gemenge gevoelens. Om met de deur in huis te vallen, het liep voor geen centimeter. Draai nu op 800*600,weather effects uit, en het meeste op low, en geen anti aliasing. En het draait lekker! Dan eindelijk wat kunnen gaan doen.
Het verhaal zelf heeft niet zoveel om het lijf, maar de dingen die je moet ondernemen om je doel te bereiken, en vooral hoe, spreken mij erg aan. Het valt je, na het eerste gesprek, en als je je inventory etc bekeken hebt, meteen op hoe dik de RPG saus is, die ze erover hebben gegooid. Je begint met 1000 pesos, maar om je doel te bereiken zal je wat meer geld nodig hebben. Hetzij voor wapens, auto's en andere hulpmiddelen die o zo handig zijn. Neem nu de auto, die heb je best hard nodig, aangezien je soms een kwartier aant lopen bent, en nog nergens bent.. Mja een auto kost geld. Je kan een 2e hands dealer opzoeken, en een oud barrel kopen. Om geld te gaan verdienen, kan je bij verschillende groepen eens gaan vragen of ze geen werk voor je hebben. Dat kunnen drugsdealers zijn, guerilla's, bandieten, of zelfs de politie en nog veel meer.

Dan nog een leuke tip
spoiler:
als je snel veel wapens en ammo wilt hebben, rijd dan uit de stad, en echt na 2 kilometer kom je meestal al bij een eerste vuurgevecht uit. FF wachten tot ze elkaar afgeslacht hebben, en alle wapens en ammo en dergelijke pakken. Dat pleur je allemaal in de achterbak van je auto. Dan rijd je verder, kom je weer een vuurgevecht tegen. Zelfde verhaal. Rijd je weer terug, en met een beetje gelijk is het vorige gevecht opnieuw van start gegaan. Als je achterbak en jouw rugtasje volzitten, wapenhandelaar opzoeken en het heel het zooitje verpatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 15-06 12:50

Distortion

Bottle to Throttle

Over de auto`s gesproken: De handling van de auto`s is echt belabberd. Dit heeft mij al 2 auto`s gekost, doordat ik ze in het water reed. :( . Voor de rest vind ik het een boeiend spel, mede doordat je alle ruimte in het spel hebt, en je zelf kunt kiezen welke kant je opgaat.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
weet trouwens iemand waar ik wapens kan verkopen? :P Krijg ze maar niet aan de man..
wil ik trouwens gelijk een leuke sniper rifle kopen, als die al in de game zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-06 11:10
*Knip*

Jazeker. Ik heb inmiddels op het forum van Boiling Point gezien dat er meer mensen zijn met dit probleem. Ook als je de orginele versie hebt.

Ik ben er inmiddels achter dat 1 van de programma's die op de achtergrond draaien er voor zorgen dat Boling Point direct na het opstarten al weer uitgeschakeld wordt.

Ik heb nu alle overbodige programma uitgeschakeld en nu werkt het spel wel. Wel programma het precies is weet ik nog niet (ik heb geen virus scanner) maar als ik het weel zal ik het hier posten.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-05-2005 12:37 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

@henkus, mn specs lijken een beetje op die van jou... kun je miss je performance ook erbij zetten?? bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik ga zometeen ( vandaag zondag) maar eens bij free record shop kijken of ie er inderdaad is.
ben hem ook wel aan het downloaden, maar hij ziet er zo gaaf uit, dat ik hem toch orgineel wilt hebben

kijken hoe ie op mijn computer draaid

pentium 4 . 3,4 mhz...1024 mb ram....radeon 9800 pro xt

en de wereld word niet in 1 keer geladen, maar tijdens het spelen, net zoals gran theft auto san andreas...( denk ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Haha, heb de filmpjes zonet bekeken... lijkt me wel een geinige game, Gameplay gezien de flimpjes lijkt een beetje een mix tussen GTA en BFV.

Hoop dat ik em zo snel mogelijk binnen heb en als het leuk blijkt te zijn dan koop ik deze game wel officeel. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Als mensen problemen hebben met hun warez versie: Jammer. Daar wordt hier geen support aan geleverd.

Reageren op deze modbreak is overigens niet nodig.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-05-2005 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

nnndoh schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:10:
ik ga zometeen ( vandaag zondag) maar eens bij free record shop kijken of ie er inderdaad is.
ben hem ook wel aan het downloaden, maar hij ziet er zo gaaf uit, dat ik hem toch orgineel wilt hebben

kijken hoe ie op mijn computer draaid

pentium 4 . 3,4 mhz...1024 mb ram....radeon 9800 pro xt

en de wereld word niet in 1 keer geladen, maar tijdens het spelen, net zoals gran theft auto san andreas...( denk ik dan)
Dat zou ik toch niet doen, spel is niet echt goed hoor. De performace is zeer slecht, ik speel em op 800x600 alles op low, mooi is anders kan ik je vertellen. Ik heb een p4 2.8Ghz 9800PRO en 1GB DDR RAM. Het verhaal is wel leuk en ik ga het ook echt nog wel een paar keer spelen maar kopen zal ik dit spel zeker niet. Ik vind het eigenlijk waanzinnig slecht dat dit spel zo verkocht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik hoop maar dat er gauw een patch uitkomt die ook wat aan de performance doet, anders zou ik het toch wel erg jammer vinden.
Ik heb ook een 9800 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Je kan ook gewoon naar dat kantoortje gaan waar je dochter gewerkt heeft en een auto ophalen (die van je dochter was). Kan je helemaal gratis aan een auto komen

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Anoniem: 10456 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:31:
[...]

Dat zou ik toch niet doen, spel is niet echt goed hoor. De performace is zeer slecht, ik speel em op 800x600 alles op low, mooi is anders kan ik je vertellen. Ik heb een p4 2.8Ghz 9800PRO en 1GB DDR RAM. Het verhaal is wel leuk en ik ga het ook echt nog wel een paar keer spelen maar kopen zal ik dit spel zeker niet. Ik vind het eigenlijk waanzinnig slecht dat dit spel zo verkocht word.
Ben het hier volledig mee eens. Wacht met je geld tot GTA San Andreas ofzo uitkomt, want dit is echt om te huilen: performance, bugs, lang geleden dat ik het zo bagger heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

The_Cook schreef op zondag 22 mei 2005 @ 14:27:
[...]

Ben het hier volledig mee eens. Wacht met je geld tot GTA San Andreas ofzo uitkomt, want dit is echt om te huilen: performance, bugs, lang geleden dat ik het zo bagger heb gezien.
Driv3r? >:) (ook Atari trouwens)

Ik heb het spel nu een paar uurtjes gespeeld, maar ik denk dat dit me niet lang kan boeien, het spel valt telkens in herhaling lijkt het wel. Vooral die gesprekken zijn zwaar eentonig. Ook de performance en de besturing van auto's word ik niet blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Hebben jullie al wel eens gekeken of je niet toevallig een lekke band hebt? Dan gaat je auto namelijk nogal raar doen :D

Ik vind het echt een super spel, alleen hapert het spul nog wel eens, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

Tsja, vanmiddag in een ruk doorgespeeld, wat is het gaaf zeg. Hier gaat ie ook als dikke stront door een trechter zo soepel. En ik ben voor 99% zeker dat het aan het interne geheugen ligt, want de harde schijf is ook constant bezig met zuigen. Deze week maar wat geheugen er bij kopen. Het is namelijk best vervelend als je met een auto rijdt en hij blijft gewoon een minuut de omgeving laden terwijl je beeld stilstaat. Niet fijn. Verder: topspel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Preddie schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:36:
Je kan ook gewoon naar dat kantoortje gaan waar je dochter gewerkt heeft en een auto ophalen (die van je dochter was). Kan je helemaal gratis aan een auto komen
Die later kapot gaat waardoor je toch weer een 2ehands moet kopen...
bertenernie schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:50:
Tsja, vanmiddag in een ruk doorgespeeld, wat is het gaaf zeg. Hier gaat ie ook als dikke stront door een trechter zo soepel. En ik ben voor 99% zeker dat het aan het interne geheugen ligt, want de harde schijf is ook constant bezig met zuigen. Deze week maar wat geheugen er bij kopen. Het is namelijk best vervelend als je met een auto rijdt en hij blijft gewoon een minuut de omgeving laden terwijl je beeld stilstaat. Niet fijn. Verder: topspel! :)
Ik heb 1 gig.. zal hij meer dan dat gebruiken? Volgens mij mag ik mn hdd ook eens defraggen, zal vast wat uitmaken.

[ Voor 51% gewijzigd door Sluuut op 22-05-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
hier ook 1 gig ddr :)

damn, wat ik nu net had :(
ik stouw altijd mijn auto helemaal maar dan ook helemaal vol met guns, en die ga ik verpatsen, vooral ammo verdien je afschuwelijk veel mee, 1 peso per round ongeveer voor 5.56 kogels :)
Mgoed ik ging tussendoor ff mijn vliegbrevet halen. ik land die kist netjes, woei brevet, is mijn bak weg :( En het was zon mooie zwarte SUV waar de cia vaak in rijd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Had net hele maffia base uitgemoord nog 1 hp, ik helemaal naar me auto lopen is die weg. 2de keer al dat ik dit meemaak hoort die ofzo? lijkt mij vanniet. En waarom happert me wapens 50% van de tijd kan me wel voorstellen dat een wapen happert maar lijkt me sterk dat alle wapens daar zo happeren, erg dom en storend haalt de vaart uit de gameplay. De besturing van de autos is zwaar brak totaal niet realtische.Ook is de "sound balance"ver te zoeken, ik hoor amper stemmetjes maar ander egeluiden hoor ik weer keihard. Anyway vind het verder wel een strak spel :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
  • Laatst online: 02-06 11:57
Sluuut schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:51:
[...]

Die later kapot gaat waardoor je toch weer een 2ehands moet kopen...

[...]

Ik heb 1 gig.. zal hij meer dan dat gebruiken? Volgens mij mag ik mn hdd ook eens defraggen, zal vast wat uitmaken.
Je kunt je auto laten repareren, is ook duur maar minder duur dan een nieuwe kopen... Of iemand in een auto neerknallen en die meenemen natuurlijk :p

Heb net vliegles gehad maar toen ik klaar was was m'n auto kwijt, blijkt dat ie onder de grond is gezakt, het pijltje wijst daar naar toe iig.... vervelende bug, moet nu 6 km lopen want er rijden verder geen auto's daar...

Of weet iemand hoe je op een random plek een taxi kunt bestellen?

edit:
@schuey: lees net pas dat jij precies hetzelfde hebt op het vliegveld.... hoe ben jij teruggegaan? :)
@evilpin0: Over de haperende guns, als je een gun jat van iemand heeft ie een aantal % wear, als je een nieuwe koopt is dat 0% en dan doen ze het perfect. Wel realistisch dus maar ook behoorlijk irritant soms.

[ Voor 28% gewijzigd door ddtommie op 22-05-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90951

Is er al iemand die zich verdiept heeft in de Game.ini?
Moet toch mogelijk zijn om die [Console] te fixen met een EnableCheat?

Of weet iemand al een trainer te vinden.

Ik wil eens ff lekker raggen zonder dat ik lamgeschoten wordt door een of andere Jezus Christus...

:)
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste