[PC] Boiling Point: Road To Hell

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 2.595 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:21
@ ddtommie

ik ben gewoon het meer overgezwommen :P stukje gelopen :)

Maar heb nu wel de auto die ik wilde, de bak die op een Humvee lijkt :) Bij mijn vaste stekkie gegapt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij draait het spel dus echt enorm bagger met bijna alle opties op low kom ik op 25 fps met een 3.0ghz 1024ram 6800GT ze moeten echt iets aan die performance doen.....heeft iemand mischien nog tips voor de performance ? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
yep, als je de interpunctie op 4x zit, gaat het iets beter :)

maar hier loopt het zodra je uit de stad bent gewoon goed :) Zodra hij de stad moet gaan renderen loopt het ook bagger. Mja, hopen op een patch, al geloof ik niet dat die veel effect zal hebben..

[ Voor 64% gewijzigd door Schuey op 22-05-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:31:
[...]

Dat zou ik toch niet doen, spel is niet echt goed hoor. De performace is zeer slecht, ik speel em op 800x600 alles op low, mooi is anders kan ik je vertellen. Ik heb een p4 2.8Ghz 9800PRO en 1GB DDR RAM. Het verhaal is wel leuk en ik ga het ook echt nog wel een paar keer spelen maar kopen zal ik dit spel zeker niet. Ik vind het eigenlijk waanzinnig slecht dat dit spel zo verkocht word.
ik heb hem dus gekocht....geinstalleerd....gespeeld...terwijl ik nog downloads aan had staan en wat internet vensters...

vind hem lekker soepel lopen. niet echt veel foutjes kunnen ontdekken
als ik naar de villa rijd wil ie weleens iets gaan stotteren, maar dat is een fractie van een seconde
lopen door de stad en in de buurt vande villa...(verder ben ik nog niet gekomen) gaat allemaal goed

en qua instellingen heb ik nog niks veranders...staat nog op default

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:37
Schuey schreef op zondag 22 mei 2005 @ 19:13:
yep, als je de interpunctie op 4x zit, gaat het iets beter :)

maar hier loopt het zodra je uit de stad bent gewoon goed :) Zodra hij de stad moet gaan renderen loopt het ook bagger. Mja, hopen op een patch, al geloof ik niet dat die veel effect zal hebben..
Vreemd, stad gaat bij mij even soepel als de jungle.. Maarja ik heb x800 pro met gpu core van 500mhz ;)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Jah das hardstikke leuk voor je, maar op mijn systeem (zie onder) zou ik een spel met graphics als dit toch ook op hoog moeten draaien... net als de anderen hier.

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 19:04
Schuey schreef op zondag 22 mei 2005 @ 19:06:
@ ddtommie

ik ben gewoon het meer overgezwommen :P stukje gelopen :)

Maar heb nu wel de auto die ik wilde, de bak die op een Humvee lijkt :) Bij mijn vaste stekkie gegapt :D
Heuh? Ik word steeds opgegeten door piranha's als ik ga zwemmen.... Dus ik ben om het meer heengelopen :)

Ik heb nu trouwens wat missies voor de indianen gedaan, krijg ik allemaal artifacs, iemand enig idee wat ik daar mee moet? (of waar ik ze kan verkopen :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
Heb ff heel snel het topic doorgelezen maar ik kan nog steeds niet uitmaken watvoor game het is maar het klinkt erg leuk! is het een soort RPG/FPS game ofzo ala Morrowind met toekomstige settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Nou, ik heb net mijn eerste uurtje van het spel erop zitten :D
Heb nog geen missie gedaan of dergelijke, ik ben eerst nog wat gaan verkennen en ik moet zeggen het is gewoon harstikke cool dat je kunt gaan en staan waar je wilt! _/-\o_
Wat ook mooi is, zijn de verschillende weers-omstandigheden en het worden van dag en nacht :)
Zo liep ik 's nachts door de jungle en plotseling hoorde ik gesiss op de achtergrond, dus ik draai me om, maar zie niemand in deze donkerte. Dus ik zet mijn zaklamp aan, draai me om SPRINGT er ineens een slang op me af! Zo dat was even schrikken :*) _/-\o_

IIk moet zeggen, het is een leuk spel. Het loopt af en toe wat buggy, maar hij is goed te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

hmm, zouden een paar mensen misschien echte in-game screenies willen posten van hoe het er een beetje uitziet? Screenies op inet zie ik niet veel bijzonders op, en al helemaal geen gangs mafia of andere opponents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
ddtommie schreef op zondag 22 mei 2005 @ 23:13:
[...]

Heuh? Ik word steeds opgegeten door piranha's als ik ga zwemmen.... Dus ik ben om het meer heengelopen :)

Ik heb nu trouwens wat missies voor de indianen gedaan, krijg ik allemaal artifacs, iemand enig idee wat ik daar mee moet? (of waar ik ze kan verkopen :*) )
In het 1e dorp waar je begint (Puerto Sombra) zit een winkeltje. Daar zit iemand die je (volgens de verkoper/koper zelf) een goeie prijs geeft voor artifacts (ook goud en diamanten enzo). Hij zegt dat hij de enige is die dat soort dingen van je koopt. Ik weet niet precies waar in Puerto Sombra maar je moet maar een beetje rondlopen. Bij het gebouw staan iig 2 borden van de winkel, ga daar het trappetje op en dan naar binnen. SUCCES ! (zelf werk ik niet voor de indianen maar hier zou je de boel dus kwijt moeten kunnen)

Weet iemand wat je overigens met de Xenus artifacts kan als je ze ze allemaal hebt??

spoiler:
Bij dit zelfde winkeltje kun je ook 1e van de Xenus artifacts kopen

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiggie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-04 11:16
Die koper/verkoper zit in het zelfde gebouw als die architect (die je voor de main quest moet spreken).

Verder is het een heel mooi spel. Dat zit 'm vooral in alle details en het is een heel goede mix tussen RPG en FPS :)

Tip:
spoiler:
als de civilians boos op je zijn, dan kun je bij de bank een gift van 1000 pesos doen voor armen en daklozen, dan houden ze weer heel veel van je
:P

Tag User In

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik vind die hoofdpersoon wel op Arnold Vosloo (Acteur uit o.a. Hard Target, The Mummy) lijken :P

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/boilingpoint.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:04
Dude, dat is ie ook! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
hoe gaan de gastjes eigenlijk dood? ragdoll of scripted? heb hem nog niet gekocht maar ik ben erg nieuwschierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Geen ragdolls helaas, allemaal animated...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ingame pics please!

[ Voor 64% gewijzigd door Mister_X op 23-05-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10
iedere keer als ik Boiling Point opstart klapt hij er direct weer uit , dit is echt f*****g irritant. :(
heb dit spel nog geen een keer kunnen spellen
Als iemand anders hier een oplossing voor weet laat het effe weten , de mensen die niet geregisteert zijn kunnen de technische support forum niet op komen.
(het had iets te maken met een programma dat op de achtergrond loopt dat BP :RtH laat crashen) :?

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

dierkx36 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:04:
iedere keer als ik Boiling Point opstart klapt hij er direct weer uit , dit is echt f*****g irritant. :(
heb dit spel nog geen een keer kunnen spellen
Als iemand anders hier een oplossing voor weet laat het effe weten , de mensen die niet geregisteert zijn kunnen de technische support forum niet op komen.
(het had iets te maken met een programma dat op de achtergrond loopt dat BP :RtH laat crashen) :?
Registreren :?
wat zijn je specs?
of een orgineel spel kopen ?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
ingame pics zou wel leuk zijn, iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Laatst online: 11:04
heeft deze game nou ook een Multiplayer gedeelte?? ben het in de hele thread niet tegengekomen. (of ik zie iets grandioos over het hoofd)

Als dit wel het geval is koop ik m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Het maakt niet uit of ie legaal of illegaal is , er zijn meer mensen met dit probleem
Zie de mail van Henkus : [rml][ PC] Boiling Point: Road To Hell[/rml]
Er is schijnbaar een oplossing op die technische forums , maar daar is niet op te komen omdat:
1)je nu alleen toegelaten wordt als je geregisteert bent
2)je op dit moment niet kan registreren
Mijn PC zou dit speel makkelijk aan moeten kunnen , zie de spec's :

AMD 3500+ 64-bit
Asus A8V Deluxe
1024 MB PC3200 Dual-Channel RAM van Twinmos
Sapphire X800 XT (was een pro vivo), en nee ik heb er nog nooit problemen mee gehad
1* Maxtor 200GB S-ata (primair)
1* Maxtor 160GB IDE (secondair)
Audigy 2 ZS
Realtek 8129 netwerkkaart voor breedband internet
Benq 1620 DVD-brander
LG DVD-ROM speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ik heb atari een mailtje gestuurd, ik verveelde me op mijn werk namelijk :). Nu maar afwachten of ze de moeite doen om te antwoorden. Tis immer het proberen waard iig.
Hello

I'm having some issues with Boiling Point Road to hell which I bought last friday. First of all: my complements. It's a great game wich has lots of potential but it's suffering from lots of bugs. One of the most annoying bugs is that when you do a mission (for example: the one were you learn to fly a plane) your vehicle is gone when you return. The vehicle is still visible on the map (marked by a cross) but not visible to the eye.

Another important issue is that lots of people are experiencing very bad performance. Even on high-end systems. Mine for example, which is quite high-end in my opinion, is a Overclocked AMD Athlon 2800+ @ 2250Mhz, 1024Mb DDR RAM DualChannel, Overclocked NVIDIA 6800LE @ GT... I'm using the latest drivers.
According to the README-file I could set a the settings to high but in fact if I do this, i will experience very low FPS. I now run "accepteble" FPS at LOW settings.

Now the big question is, when is a patch comming and will these issues be solved in this patch?

Thanx in advance,
Arno Sekeris
The Netherlands
Ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 15-09 10:08
Iemand die me kan helpen?

spoiler:
Iemand enige idee waar ik die courier kan vinden die ik moet redden? Is de 2de level van Don Esteban zeg maar. Hij zit ergens op een berg denk ik aan gezien er een ^ bij me radartje staan, maar ik kom niet dichter in de buurt dan 0,8.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 19:18

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

als je er ook nog bij vermeld had dat je je voltrails van je voeding gemod had, hadden ze direct nóg een punt om je op te wijzen, ze zullen je eerst tig mails terugsturen waarin ze opperen je eerst je cpu OC uit te zetten, je mem timings te loosenen en je originele bios terug te flashen. :+

Niet dat dit deze bad performance in de weg zal zitten maar voor hun een makkelijke reden om het van hun af te schuiven en aan je tweakgewoontes wijdden.

Ik heb me zojuist simpel kunnen registreren op het forum maar daar word je ook nie vrolijk van.
Enkele tips waren HD defragmenteren, mem timings losser zetten, pagefile buffer enablen (als je die met bv 1gb uit hebt staan, en dan bv min-max gelijk houden op bv 1500mb) cat 5.4 voor ATI zou CTD kunnen geven, terwijl oudere drivers terug installeren, niets oplosten, en er ook mensen met cat 5.4 konden draaien.

Er was nog niemand écht in de .ini file gedoken, maar daar waren wat leuke dingen te vinden.

Goed lopen (mits een vette gamebak) zou lukken door alles high of zelfs max, maar viewing distance 600 en detail van character niet max.. ze meenden daar dat het laggen vooral met soundissues te maken had.

Wilde hem van de week halen, maar echt positief is het hier niet.. :'(

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
I denk dat ze het allemaal op het overclockte systeempje zullen gooien jah terwijl ze dondergoed weten dat het aan het spel ligt en niet aan mijn pc'tje, die is immers gewoon stabiel. Maar het belangrijkste is gewoon weten wanneer die patch komt en wat er in gefixt gaat worden, maar of ze dat kwijt willen? aan de anderekant... ik betaal fucking 50 euro's hiervoor, het is toch wel mijn goed recht dit te weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Heb je je geregisteerd bij atari of op deze :
http://www.boiling-point....=forum/phorum.php?index,7
Dit forum is opgezet door een fan en is een van de enigste die nog iets aan ondersteunign geeft
atari (op de franse afdeling na) levert schijnbaar nog geen technische ondersteuning aan Boiling Point
Ik heb het franse forum al bekeken alleen mijn frans is niet zo dendert (lees volledig afwezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:46
Hoe komen jullie toch aan zoveel geld ingame? Ik blijf steeds rond de 1000-1500 pesos hangen.
Elke keer moet ik weer dingen kopen of rijd m'n auto zo kapot zodat ie gerepareerd moet worden.
Iemand tips? :) Heb het wachten tot die groepen zijn uitgevochten en hun wapens stelen en verkopen ook geprobeerd, maar gaat niet echt hard. Ik kan die speedboot niet eens kopen, laat staan een nieuwe auto of vlieglessen nemen.

Ik ben na een weekend spelen en finetunen weer opnieuw begonnen. Had in mijn vorige game een beetje teveel vijanden gemaakt. (Niet onderhandelen, maar met geweld alles oplossen. Met als resultaat dat je wel veel vijanden hebt. :P) Dit werkt allemaal niet in je voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:12
AMD XP 2600+. 512 MB geheugen, maxtor 160 gb 7200 toeren schijf en een Ati Radeon 9800 pro.
Onspeelbaar, serieus. 800*600x16 bit kleuren, alles op laag, en dan nog.
Ook vind ik dat highlighten van mensen intens irritant. Naja, het is in potentie een zeer leuk spel, maar als het zo loopt, wacht ik wel tot de budgetbak als ik een beter systeem heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
henk83 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:38:
Hoe komen jullie toch aan zoveel geld ingame? Ik blijf steeds rond de 1000-1500 pesos hangen.
Elke keer moet ik weer dingen kopen of rijd m'n auto zo kapot zodat ie gerepareerd moet worden.
Iemand tips? :) Heb het wachten tot die groepen zijn uitgevochten en hun wapens stelen en verkopen ook geprobeerd, maar gaat niet echt hard. Ik kan die speedboot niet eens kopen, laat staan een nieuwe auto of vlieglessen nemen.
Voor dezelfde werkgever missies bijven doen. Want bij elke werkgever (in de 1e paar missies) krijg je een schrale vergoeding, naarmate je meer missies doet ga je lekker verdienen. Zo kreeg ik in de laatste missie van de maffia 4000. Bij elke opvolgende missie voor dezelfde clan wordt de vergoeding elke keer een stapje hoger...Dus missch volgende keer 4500 of 5000. :D

Bij die architect kan je overigens een huis laten bouwen :S voor 50.000 Pesos, weet iemand daar meer over??

@ DIERKX36
Hoe registreer ik me daar? Of kan dat niet meer?

[ Voor 18% gewijzigd door Fiddle op 23-05-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
Fiddle schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:55:
[...]

Voor dezelfde werkgever missies bijven doen. Want bij elke werkgever (in de 1e paar missies) krijg je een schrale vergoeding, naarmate je meer missies doet ga je lekker verdienen. Zo kreeg ik in de laatste missie van de maffia 4000
Ja dat hoopte ik al. Ik had in mijn vorige game bijna alles voor de local politie gedaan.
Die beginnen een keertje rustig met 400 pesos. :X
Ben nu inderdaad alles maar netjes aan het volgen en ben bij de mafia aan het werk.(start met 1100 pesos 8))

Ik ben verder, ondanks sommige bugs, erg tevreden met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Centrino laptop met alsvolgt:
1.5ghz
512MB RAM
64mb Ati Radeon 9600

Happert als de ziekte. Totaal aan wachttijden loopt op tot 8-9 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Mennuz schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:53:
AMD XP 2600+. 512 MB geheugen, maxtor 160 gb 7200 toeren schijf en een Ati Radeon 9800 pro.
Onspeelbaar, serieus. 800*600x16 bit kleuren, alles op laag, en dan nog.
Ook vind ik dat highlighten van mensen intens irritant. Naja, het is in potentie een zeer leuk spel, maar als het zo loopt, wacht ik wel tot de budgetbak als ik een beter systeem heb :)
ik heb precies het zelfde systeem als jij... en idd bij mij is het ook niet om te spelen.. mocht je een oplossing gevonden hebben zal ik zeer blij zijn als je die met ons (mij) wilt delen :D want het lijkt me echt een stoer spel als ie gewoon goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 16:59:
Centrino laptop met alsvolgt:
1.5ghz
512MB RAM
64mb Ati Radeon 9600

Happert als de ziekte. Totaal aan wachttijden loopt op tot 8-9 minuten.
Ja, maar die laptop is ook niet bijster geschikt voor gamen :)

Laten we nu trouwens maar ophouden met "ik heb de volgende specs en hij hapert" replies.
Het enige wat je kunt doen is wachten op een patch (als die komt)

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 23-05-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze replies zijn anders wel zeker nuttig :)

Zo kunnen mensen hun eigen systeem met de geposte specs vergelijken, en kijken of het werkt (en zo niet, het spel niet kopen)

Op mijn eigen laptop (bovenstaande specs zijn van mijn leenlaptop) werkt hij wel (Pentium M 1.7GHZ, 1024MB RAM, de rest hetzelfde)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:11:
[...]

Het enige wat je kunt doen is wachten op een patch (als die komt)
de game is zooo afgeraffelt dat een patch niet veel zal uithalen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
Yes , ik heb e'm aan de praat (vraag niet hoe)
Net effe gespeelt en het eerste dat opvalt was dat het geluid happert bij gesprekken.
Ten tweede kan ik mijn resolutie niet op 1240*1024 zetten
Speel e;m nu op 1024*768 op very high en het loopt niet slecht

Fiddle , als je die een link bedoelt die ik in mijn vorige mail neer heb gezet , je kan daar op het moment niet registreren.
Die gast die de site beheert heeft problemen met de bandbreedte (teveel bezoekers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb een heel vreemd probleem, op mijn laptop draait het spel opzich goed (op het gemis van wat Ram na) hij draait vloeiend met alles op Very High, behalve op de stukjes dat ie af en toe moet laden, dan zit je wel is een minuut te wachten, maarja, dat is een laptop offcourse.

Specs:
AMD Athlon XP Mobile 2500+
ATI Radeon 9600 Mobile (64 mb)
512 MB
60gb hdd @ 4200rpm

En nu heb ik hem op mijn desktop geinstalleerd, maar zodra ik hem daar opstart (direct na de dubbelklik, ik zie niks van boiling point zelf) zegt hij dit:

"The application failed to initialize properly (0xc000001d). Click on OK to terminate the application."

Specs desktop:
AMD Thunderbird 1400mhz
1024 DDR Ram
200gb Maxtor @ 7200rpm
NVidia Geforce 4 TI4200 128mb 8x AGP

Iemand een oplossing voor mij? op internet kan ik niks vinden, en op het forum van boiling point kan je nu even niet registreren..

[ Voor 8% gewijzigd door El_Quedro op 23-05-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

El_Quedro schreef op maandag 23 mei 2005 @ 17:51:
Ik heb een heel vreemd probleem, op mijn laptop draait het spel opzich goed (op het gemis van wat Ram na) hij draait vloeiend met alles op Very High, behalve op de stukjes dat ie af en toe moet laden, dan zit je wel is een minuut te wachten, maarja, dat is een laptop offcourse.

Specs:
AMD Athlon XP Mobile 2500+
ATI Radeon 9600 Mobile (64 mb)
512 MB
60gb hdd @ 4200rpm

En nu heb ik hem op mijn desktop geinstalleerd, maar zodra ik hem daar opstart (direct na de dubbelklik, ik zie niks van boiling point zelf) zegt hij dit:

"The application failed to initialize properly (0xc000001d). Click on OK to terminate the application."

Specs desktop:
AMD Thunderbird 1400mhz
1024 DDR Ram
200gb Maxtor @ 7200rpm
NVidia Geforce 4 TI4200 128mb 8x AGP

Iemand een oplossing voor mij? op internet kan ik niks vinden, en op het forum van boiling point kan je nu even niet registreren..
Clonecd mischien geiinstaleerd? Probeer anders wat progies uit te zetten die in de achtergrond draaien.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Net geinstalleerd, spel lijkt me leuk! Alleen op mijn pc ( mid-end) is het helaas niet speelbaar.
Athlon Xp 2400
512 DDR
9600xt

Ik wacht wel op een patch (als die ooit komt en vraag mij af of dat wat gaat uitmaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Wat zijn we toch weer blij met Atari met hun geweldige spelidee <-oprecht) wat in de praktijk veelal schokt en lang moet laden. Ze hebben zelfs gratis voor ons (ja, de kopers!) gratis bugs toegevoegd! en daar hadden ze niet eens extra werk aan! Ze verdienen er ook nog eens geld mee!

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik er voor een tijdje mee stop totdat ik nieuw geheugen heb en er een eventuele patch is uitgekomen omdat ik het zo nagenoeg onspeelbaar vind en dat lange laadtijden onder een spel direct verbannen moeten worden.

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:25
Mag ik even duidelijk maken dat je minimaal 1024 mb ram nodig hebt.
ik heb een P4 2.8, R9800pro, 1024 ram en het draaid hier redelijk goed, maar als kijk dat hij met 1024mb al flink moet laden dan kan ik mij voorstellen dat het met 512mb ram onspeelbaar is.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
kan je niet ergens je geld op een bank gooien ofzo??? Om nou met 20k aan pesos rond te lopen vind ik niet zo fijn als ik word neergeknald.

En waar is dochter van me heeft die niet ergens een huis waar ik kan overnachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
omfg.. die game gebruikt gewoon 1000mb van m'n 1024.. vind je het gek dat het soms zo ernstig gaat haperen als het wat wil laden! :/
PowerCow schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:42:
kan je niet ergens je geld op een bank gooien ofzo??? Om nou met 20k aan pesos rond te lopen vind ik niet zo fijn als ik word neergeknald.

En waar is dochter van me heeft die niet ergens een huis waar ik kan overnachten?
Quicksave? ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Sluuut op 23-05-2005 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
Ik liep nog tegen een forum aan met veel info en screenshots :) (vanaf pagina 50 ongeveer)
preys-world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35

Martinspire

Awesomeness

hmmm de game draaid hier aardig moet ik zeggen
ik heb de default settings iets omhoog gegooid (waterreflectie aan enzo)
en het draaid hier goed
specs: amd 2800 (2,4ghz) 1024 mb dual channel, ati 9600xt en mn hd zit aardig vol
dadelijk ff proberen met de nieuwe ati drivers of dat nog wat winst geeft
btw ik heb nog niet in een auto gereden maar af en toe als ie de omgeving gaat laden (hoezo geen laden... amehoela, je krijgt geen scherm nee maar laden doet ie wel degelijk)

btw ook muf als je gaat zette op de achterkant dat ie niet hoeft te laden enzo, wrom zie je als je hem opstart en ingame zit al 2 laadschermen??

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 08:56

GG85

.......

Topicstarter
PowerCow schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:42:

Ga eens naar de bank :)

Uhm, je dochter moet je juist vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
djmantri schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:55:
hmmm de game draaid hier aardig moet ik zeggen
ik heb de default settings iets omhoog gegooid (waterreflectie aan enzo)
en het draaid hier goed
specs: amd 2800 (2,4ghz) 1024 mb dual channel, ati 9600xt en mn hd zit aardig vol
dadelijk ff proberen met de nieuwe ati drivers of dat nog wat winst geeft
btw ik heb nog niet in een auto gereden maar af en toe als ie de omgeving gaat laden (hoezo geen laden... amehoela, je krijgt geen scherm nee maar laden doet ie wel degelijk)

btw ook muf als je gaat zette op de achterkant dat ie niet hoeft te laden enzo, wrom zie je als je hem opstart en ingame zit al 2 laadschermen??
Quit the bullshit, tuurlijk moet er geladen worden, hoe wou je anders spelen???
Ze bedoelen dat er geen levels inzitten en er dus ingame er in principe geen laadtijden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
hebben jullie in het spel al eens tequila gedronken? wel grappig dat je dan de kleuren in het spel ziet veranderen, en dat je niet meer rechtdoor ken lopen :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
henk83 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:45:
Ik liep nog tegen een forum aan met veel info en screenshots :) (vanaf pagina 50 ongeveer)
preys-world
Afbeeldingslocatie: http://img191.echo.cx/img191/9185/whatthefuckever6rs.jpg

:D :'( :D

Afbeeldingslocatie: http://img1.imgsatellite.com/u/05/140/14/BP1.jpg

mss een oplossing voor de mensen die performance problemen hebben, mss dat dit helpt:
Oh, and you know what? This game doesn't support SLI. The performance problems I had at the start...were all down to having SLI enabled. I disabled it, now I can run it in 4x FSAA and all settings to max with no trouble at all.
OK I think this is a keeper. Got it running, no worries. You need to go into Game.txt (kill the 4 AVIs BTW, they take ages) and lower a lot of stuff but it works huzzah. Quite slowly but huzzah anyhow. Even quartering the fogging distance gives you a long view.
WOOT This Game Is Good!
remember my specs? 1.53ghz real ("2500" AMD pts) 512mb gf4200
Runs well with my settings. Or just as well as anyone elses. I recommend to all that you reduce the fogging distance in GAME.txt. You won't notice if you halve if.
Once again the medium spec system pulls through.
I also changed from vertex lighting (what is it???) to regular and I get all the shadows so it no longer looks like its running in software!
Turning off Fast Write on ATI cards makes a definite difference to the performance.
allemaal van t forum gehaald van de ereste quote! bedankt henk _/-\o_

[ Voor 84% gewijzigd door ADMK op 23-05-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
GG85 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:08:
[...]

Ga eens naar de bank :)

Uhm, je dochter moet je juist vinden....
ik bedoel dus of me dochter niet een huis heb waar ik kan overnachten.

Bij de bank kon ik alleen mijn telefoonrekening betalen de eerste keer dat ik daarnaar toe ben gegaan. Zeker wat over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
damn, net een auto gekocht, rij ik meteen een afgrond in, auto op de kop, en loop nu in de middle of nowhere met maar 5 pesos :(

wwwwwoow, net 4 teqilia achterover geslagen :p

[ Voor 17% gewijzigd door Mister_X op 23-05-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
PowerCow schreef op maandag 23 mei 2005 @ 20:49:
[...]
ik bedoel dus of me dochter niet een huis heb waar ik kan overnachten.

Bij de bank kon ik alleen mijn telefoonrekening betalen de eerste keer dat ik daarnaar toe ben gegaan. Zeker wat over het hoofd gezien.
je kan in een motel een uiltje knappen, of in je auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 22:07
Dit lijkt me een zeer vermakelijk spel...

Drinken, touren, dingetjes kopen.. enz.

Jammer van die klote bugs! :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier speelt het best wel goed, lees --->respectabel.Laden gaat ook wel lekker snel (binnen 30 sec ong). 2 veranderingen die ik heb uitgevoerd: namelijk de lightning op vertex gezet ipv regular + LOD settings iets lager gezet, FOW staat op 900 Meter. Voor de rest zijn alle settings op zn alle hoogst -;)
Verder partitie formateerd en paar achtergrond processen uitgezet.

Specs:
Amd 2600+ @ 2100MHZ
1024MB Ram
Ati 9800 pro @ XT

Spel heeft veel potentie, leuk sfeertje en veel vrijheid.Aleen veel te veel bugs.
Minimaal 1024MB ram is een must!

edit: en als je nix hoort van de gesprekken zet je music en sound effects iets lager, enjoy!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan gewoon met alles op het hoogste spelen @ 1280x960 :P

Specs: P4 3.0 Ghz
1024 MB RAM
XFX 6600GT

laad wel af en toe een paar seconde maar heb ergens gelezen dat na een reboot van je pc dat verholpen kan zijn. moet dat nog ff proberen :P (ow en had nog een paar proggies aanstaan ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Bij mij loopt ie ook goed! en dit is dus de novalogic engine (joint operations/escalion!) super engine! super spel tot nu toe, ik nu proberen serieus te spelen! Had al iemands auto teruggevonden net (kerel in de kroeg ontmoet, die had na 4 jaar sparen een auto gekocht, en die was na 1 dag al meteen gejat door bandits :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
Fiddle schreef op maandag 23 mei 2005 @ 00:25:
[...]

In het 1e dorp waar je begint (Puerto Sombra) zit een winkeltje. Daar zit iemand die je (volgens de verkoper/koper zelf) een goeie prijs geeft voor artifacts (ook goud en diamanten enzo). Hij zegt dat hij de enige is die dat soort dingen van je koopt. Ik weet niet precies waar in Puerto Sombra maar je moet maar een beetje rondlopen. Bij het gebouw staan iig 2 borden van de winkel, ga daar het trappetje op en dan naar binnen. SUCCES ! (zelf werk ik niet voor de indianen maar hier zou je de boel dus kwijt moeten kunnen)

Weet iemand wat je overigens met de Xenus artifacts kan als je ze ze allemaal hebt??
Thanks, heb de zooi nu verkocht...

Pff dat geld begint steeds vervelender te worden, moet voor allerlei info al gauw 5000-7000 pesos dokken. En een helicopter of sportwagen kost 15000, en als je die missies nou achter elkaar aan kon doen maar je moet elke keer een end rijden.... wel geniaal spel hoor daar niet van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 15-09 10:08
He ik heb een vraagie, als ik een boot/auto zie staan die niet van mij is en ik wil hem even "lenen" dan mekkert hij "No Go Amigo!". Is er toch een manier om het voertuig te lenen?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
OMG, waar in dat game.txt document vind ik dat fogging distance... :| kan niet vinden, ik lees nu dat veel mensen met mindere systemen een betere performance hebben gekregen dan ik door dit soort geintjes... niet zo koel.

Misschien is het ook handig om tips voor betere performance in de startpost te verwerken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het dus ff gespeeld vanavond en had ook last van de performance problemen. Toen ik hoorde van driver updates dacht ik laat ik mijn omega drivers 2.6.12 eens naar 2.6.25a te updaten.

Nou sinds ik dat heb gedaan start het spel niet meer op ;( Hij herkent mijn videokaart ineens niet meer en crashed al meteen zodra het spel probeert op te starten terwijl hij het hiervoor meteen deed 8)7 Ik heb geprobeerd om terug te switchen naar versie 2.6.12 en het spel vervolgens ook nog eens herinstalleerd maar hij blijft nu deze melding geven:

RADEON X800 Series (Omega 2.6.25a) , HARDWARE - GetDeviceCaps() failed.
Xenus.exe caused an EXCEPTION_BREAKPOINT in module kernel32.dll at 001B:77E538B2

P4 2.6Ghz
ATI Radeon X800 pro
512 mbram

beetje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Fiddle schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:21:
OMG, waar in dat game.txt document vind ik dat fogging distance... :| kan niet vinden, ik lees nu dat veel mensen met mindere systemen een betere performance hebben gekregen dan ik door dit soort geintjes... niet zo koel.

Misschien is het ook handig om tips voor betere performance in de startpost te verwerken... :)
EnvFogStart=3000 ;òóìàí íà óëèöå
EnvFogEnd=59500

onder het kopje [Game]

stomme is dus dat er in die game.ini gewoon commando's staan voor NET play.

[ Voor 8% gewijzigd door MeneerKrab op 23-05-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Wallhack :D
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lind1469/besthandig.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Tip voor mensen waarbij de game stottert met schieten:
Zet blooming of glow uit. Bij mij begon de zooi te hakkelen zodra er geschoten werdt en vooral in close combat en dat is nu helemaal verholpen.

Ge-tweakte game.ini:
Ik heb even m'n GAME.INI getweakt wat voor een behoorlijke performance boost zorgt terwijl de mipmap en lodbias detail nog gewoon op hun hoogst staan, net als de rest van de grafische settings :P. Zeker het proberen waard: hier te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhum ik heb een vraagje over een missie
missie 2 van de bandits moet je naar een appartement en daar iets stelen.
Nou kom ik daar zit er een hacker 8ter zn pc,wat moet ik doen?
Ik heb die gast zn keel door gesneden maar gebeurt ook nix, kan zn uber pc ook niet stelen.:P
BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

je zit een verdieping te hoog :P kijk op je radar dan zie je een pijltje naar beneden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua performance kan ik niet klagen (alles staat op max), maar zou het erg vinden met het systeem dat ik heb.

Asus A8V Deluxe
AMD Athlon 64 3500+
Geil Value PC3200 2GB
AOpen 6800ULTRA 256 DDR3

Heb wel eens last van de occasionele hickup als hij iets aan het laden is op de achtergrond, maar verder dus geen problemen.

Aangezien velen toch wel klagen (met reden) over het te gevoelige rijgedrag, kan je dit aanpassen door in het controls scherm de sensitivity helemaal op max te zetten.
Ga niet zeggen dat dit alles oplost, maar het verbeterd wel aanzienlijk hierdoor.
Kwam dit toevallig tegen op het forum van Deep Shadows.

Leuke game maar je moet er wel effe aan wennen.
Laat ze toch ook maar komen met die patch, want buiten het vorig genoemde zag ik op die military base dat alle kerels die binnenstonden gewoon IN de meubels stonden en niet ervoor of ernaast.
Ook een beetje belachelijk was dat sommigen geknield in de kamers zaten alsof ze elke minuut gingen aangevallen worden of aan het bidden waren.
Voor de rest ga ik deze nog een hele tijd spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Laatst online: 31-01-2024
babba schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:14:
Ik vind die hoofdpersoon wel op Arnold Vosloo (Acteur uit o.a. Hard Target, The Mummy) lijken :P

[afbeelding]
check http://www.imdb.com/title/tt0458332/ dat is hem idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:50:
Ik had het dus ff gespeeld vanavond en had ook last van de performance problemen. Toen ik hoorde van driver updates dacht ik laat ik mijn omega drivers 2.6.12 eens naar 2.6.25a te updaten.

Nou sinds ik dat heb gedaan start het spel niet meer op ;( Hij herkent mijn videokaart ineens niet meer en crashed al meteen zodra het spel probeert op te starten terwijl hij het hiervoor meteen deed 8)7 Ik heb geprobeerd om terug te switchen naar versie 2.6.12 en het spel vervolgens ook nog eens herinstalleerd maar hij blijft nu deze melding geven:

RADEON X800 Series (Omega 2.6.25a) , HARDWARE - GetDeviceCaps() failed.
Xenus.exe caused an EXCEPTION_BREAKPOINT in module kernel32.dll at 001B:77E538B2

P4 2.6Ghz
ATI Radeon X800 pro
512 mbram

beetje jammer :(
Misschien de nieuwe drivers downloaden tijdelijk todat omega dit ook heeft? De versie die jij heb draait op 5.4.

Catalyst™ for Windows XP

Version 5.5 with Catalyst™ Control Center (33MB)*

www.ati.com.
Schijnt dat dan je probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 19:04
Vind toch jammer dat deze game niet soepel draait op mijn systeem. Het begon met Far Cry wat al niet lekker draaide, ik heb toen nog een nieuwe GFX kaart gekocht, maar dit hielp ook weinig. Ook HL2 draaide niet echt lekker, is dat normaal?

Specs:

AthlonXP 1700+ @ 2200 mhz (166*zoveel)
Abit NF7S 2.0
1024 DDR PC2700 (333mhz)
Geforce 5900XT @ standaard (Club3D)
Windows XP SP2

Dit is wel niet het nieuwste van het nieuwste, maar is het zo erg?? :'(

Vind het verder wel een toffe game, alleen ben nog geen actie tegengekomen maar ben ook nog maar net begonnen eigenlijk.

spoiler:
Heb een wagen gekocht bij de dealer, wat achteraf eigenlijk niet hoefde, omdat ik bij de krant een wagen kreeg, deze heb ik weer aan die dealer verkocht.
Ook grappig is dat die gast bij de krant eerst zegt dat hij 2000 pesos wil voordat hij informatie geeft, maar na wat aandringen doet hij het gewoon gratis! Dus weer 2000 uitgespaard. Volgens mij maakt het ook geen zak uit of je nou wel of niet vriendelijk doet.

De graphics vind ik best ok. Het geluid is niet zo best, de stemmen klinken erg zacht, het is niet verstaanbaar.
Ook is er aardig veel gelul tot nu toe, wil wat meer actie.
Als er een patch uit komt is dit zeker wel een leuke game.

[ Voor 56% gewijzigd door eX0duS op 24-05-2005 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:11
Om mezelf een teleurstelling te voorkomen , zou het op mijn sys goed gespeeld kunnen worden?

Amd64 3200+ 754
512 ddr400
36.7GB 10k rmp
6800 non GT/ ultra 128 mb

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik heb gemerkt dat als je je ronddraaid als je met iemand praat en je hoort er geen geluid uit, dat als je omgekeerd staat je het uit je achterste speakers hoort, ofwel hij wil die stemmen niet op de voorste zetten... erg vaag, maar wel grappig aangezien je iedereen de achterkant van je lichaam showt als je ermee praat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:07:
Vind toch jammer dat deze game niet soepel draait op mijn systeem. Het begon met Far Cry wat al niet lekker draaide, ik heb toen nog een nieuwe GFX kaart gekocht, maar dit hielp ook weinig. Ook HL2 draaide niet echt lekker, is dat normaal?

Specs:

AthlonXP 1700+ @ 2200 mhz (166*zoveel)
Abit NF7S 2.0
1024 DDR PC2700 (333mhz)
Geforce 5900XT @ standaard (Club3D)
Windows XP SP2

Dit is wel niet het nieuwste van het nieuwste, maar is het zo erg?? :'(

Vind het verder wel een toffe game, alleen ben nog geen actie tegengekomen maar ben ook nog maar net begonnen eigenlijk.

spoiler:
Heb een wagen gekocht bij de dealer, wat achteraf eigenlijk niet hoefde, omdat ik bij de krant een wagen kreeg, deze heb ik weer aan die dealer verkocht.
Ook grappig is dat die gast bij de krant eerst zegt dat hij 2000 pesos wil voordat hij informatie geeft, maar na wat aandringen doet hij het gewoon gratis! Dus weer 2000 uitgespaard. Volgens mij maakt het ook geen zak uit of je nou wel of niet vriendelijk doet.

De graphics vind ik best ok. Het geluid is niet zo best, de stemmen klinken erg zacht, het is niet verstaanbaar.
Ook is er aardig veel gelul tot nu toe, wil wat meer actie.
Als er een patch uit komt is dit zeker wel een leuke game.
Het lijkt me niet normaal nee...

Ik heb een Radeon 9500...

HL2 & Farcry liepen bij mij uitstekend zonder lag. Op 1024 x 768 en alles bijna op high. / Very high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
spyros schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:12:
Om mezelf een teleurstelling te voorkomen , zou het op mijn sys goed gespeeld kunnen worden?

Amd64 3200+ 754
512 ddr400
36.7GB 10k rmp
6800 non GT/ ultra 128 mb
dat trekt ie makkelijk maar doordat er nog al wat 'bugs' inzitten hebben een hoop mensen performance problemen, dit komt dus niet door het systeem zelf, maar door de game (compatibileit?)

Ik heb zelf een 3500+@2.6gh + 6800LE@GT en 1gb dc geheugen (a8v delux mobo)

Bij mij draait ie vrij goed, ik ga vanavond die getweakte game.ini van hierboven proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:24:
[...]

Het lijkt me niet normaal nee...

Ik heb een Radeon 9500...

HL2 & Farcry liepen bij mij uitstekend zonder lag. Op 1024 x 768 en alles bijna op high. / Very high.
mwa gezien de reputatie van deze game engine, is die 9500 magertjes hoor. en HL2 vind ik nou ook niet echt een super-gfx game (zag er allemaal 'oud' uit) Deze game vraagt ook veel cpu/ram power ivm de grote mappen de vele mogelijkheden(rpg/fps) die het bied.

Ik hou het erbij dat het software bugs zijn, waardoor het niet overal optimaal loopt, dus maak je allemaal maar geen zorgen over 'trage systemen' die nog vrij nieuw zijn ;)

Oja , het geluid vind ik wel heel erg beroert! daar mogen ze van mij als eerst wat aan doen ;)

En het blijft jammer dat die aka47 zoveel hapert, die staat juist bekend om zijn betrouwbaar heid, zoiezo vind ik al die machinegeweren vrij snel haperen, je kan niet echt lekker sproeien....

[ Voor 13% gewijzigd door Mister_X op 24-05-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister_X schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:29:
[...]

mwa gezien de reputatie van deze game engine, is die 9500 magertjes hoor. en HL2 vind ik nou ook niet echt een super-gfx game (zag er allemaal 'oud' uit) Deze game vraagt ook veel cpu/ram power ivm de grote mappen de vele mogelijkheden(rpg/fps) die het bied.

Ik hou het erbij dat het software bugs zijn, waardoor het niet overal optimaal loopt, dus maak je allemaal maar geen zorgen over 'trage systemen' die nog vrij nieuw zijn ;)

Oja , het geluid vind ik wel heel erg beroert! daar mogen ze van mij als eerst wat aan doen ;)

En het blijft jammer dat die aka47 zoveel hapert, die staat juist bekend om zijn betrouwbaar heid, zoiezo vind ik al die machinegeweren vrij snel haperen, je kan niet echt lekker sproeien....
OK!

Kijken hoe Boiling point loopt vanmiddag, anders morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ik ga denk ik gelijk al die *.ini gebruiken. Lijkt me echt een super leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

moet je wel ff kijken of je ook een radeon 9800pro hebt, anders moet je ff kijken wat er anders is en dat ff erin zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Mister_X schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:29:
[...]

Het geluid is zeker beroert echt slecht gewoon als je in een heli of een jeep zit met machine hoor je geen eens geluid als je schiet of rijd en zo zijn er nog vele soundbugs vooral irritant is het dat je de stemmetjes niet verstaat, erg raar ook om er stemmetjes in te doen en ze vervolgens niet verstaanbaar te maken,

Die ak happert waarschijnlijk omdat je hem van de grond hebt gepakt, als je een nieuwe koopt is wear 0% en happert die niet.

Moet zeggen dat ik het een beetje jammer vindt dat 80% van de post hier over performence problemen gaat.
Verder vindt ik het echt een strak spel, fuck de bugs en andere domme dingen. Zodra je rambo gaat uithangen in de jungle wordt het echt strak, de shootouts zijn zeker cool, mischien net niet farcry waardig maar dit spel biedt veel meer dan fracry :)

Ik heb btw gelezen op geloof ik de officiele site of ergens anders dat het eland iets van 500km2 is maar heb weer ergens gelezen dat het eiland 25 km2 is, wat ik nou niet echt bijzonder groot vind. Hoe groot is het eiland nou? :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Nee maar van mij aan, het is gruwelijk groot, ik ging gister naar die stad rechts onderin rijden en ik was serieus 20min. bezig als het niet langer is... (en dan reed ik nog in een redelijk snelle jeep)

Heb vanochtend die inifile evnen getest en het word er juist weer haperig door... :(

Die machinegun met die opgebouwde sniper "assault carbine" (heckler & koch ofzo) is trouwens echt een 1337 wapen _/-\o_ , wel duur, maar echt wreed. Weet iemand waar ik verder die sniper kan vinden/kopen? (ziet eruit als een ak met een scope. En heeft deze ook een snelle fire-rate net als de assault carbine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Over de multiplayer gesproken, ik heb ernaar gegoogled en vond een interview met 1 van de Developers.
De multiplayer wordt een gratis patch die binnenkort er nog aan komt! :)
GS: What plans, if any, are there for multiplayer in Boiling Point? Any specifics on modes or other features you'd like to share?

PW: The multiplayer features have not been confirmed at this point. We will likely release the single-player game and then follow up with a free multiplayer patch after launch.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Hou het nuttig aub :)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

is wel vet maar ze zijn volgens mij al slordig geweest met het maken van het spel, dus dit kan nog wel ff duren denk ik ( ik zou tenminste eerst beginnen met een patch en daarna pas mp aangezien het spel eerst goed moet zijn (had al gemoeten maar zal wel tijdsdruk zijn geweest ofzo)
naja ben iig stuk blijer met mn aankoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien aan de reacties is dit wel een erg orginele en ambitieuze game :)
Is deze game het aanschaffen waard ondanks alle bugs etc. die er inzitten?

specs: geforce FX5950 Ultra 256mb, 1024 Mb Ram, P 3.2. Zou het hier redelijk op draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

je zou zeggen van wel... maar met dit spel weet je het maar nooit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
wow, hoe zal ik me dat mp moeten voorstellen? capture the flag van de ene kant in de map naar de andere? :D

Ik ben nu niet thuis, maar kan iemand wat coole pics/filmpjes posten?

[ Voor 62% gewijzigd door Mister_X op 24-05-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
het zit idd wel vol met bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister_X schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:04:
wow, hoe zal ik me dat mp moeten voorstellen? capture the flag van de ene kant in de map naar de andere? :D

Ik ben nu niet thuis, maar kan iemand wat coole pics/filmpjes posten?
Of deathmatch met z'n 2en.

Eerst 45 min lopen, en vervolgens schieten, en dan weer 30 min om naar de andere kant te lopen...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
de intentie van het spel trok me aan , maar nu het zo schokkerig en bugie is...... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
evilpin0 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:04:
[...]

Ik heb btw gelezen op geloof ik de officiele site of ergens anders dat het eland iets van 500km2 is maar heb weer ergens gelezen dat het eiland 25 km2 is, wat ik nou niet echt bijzonder groot vind. Hoe groot is het eiland nou? :)
Het is 25 bij 25 km dus 625 km2. Ik ben ook naar die stad rechtsonder gereden maar dan kom je echt veel herhaling tegen, wordt gauw saai: overal dezelfde tankstations, zelfde mensen, overal exact dezelfde tunnels, dezelfde zandweggetjes met dezelfde bochtpatronen.. op zich wel logisch natuurlijk die ontwikkelaars zijn ook niet gek ;)

Ik rij nu overal gewoon met de taxi naar toe en daar jat ik dan ff een auto. Maar weet iemand hoe je een taxi kan bellen o.i.d.? Ik wacht nu steeds tot er eentje langs komt rijden maar dat duurt soms best lang....

@Mister_X: Ik meen ergens gelezen te hebben dat MP een soort co-op mode wordt?

edit: in een oude FAQ staat het volgende:
Q: Will there be a multiplayer? And what is the min connect speed?
A: Yes, there’ll be CTF, DeathMatch and Cooperative at least. 33'600 – is enough

Maarja er staan meer dingen in dat interview waar ik vraagtekens bij heb, zoals:
Multilayered textures 512x512. Our technology allows to forget the times when you've seen tiles.
In de stad zie ik alleeeen maar tiles :)

[ Voor 26% gewijzigd door ddtommie op 24-05-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich is het natuurlijk wel logisch dat het zo buggy is, het moet natuurlijk wel enorm veel tijd kosten op een gebied van 25X25 te testen. Halflife 2 is niet buggy maar speelt naar mijn idee veeeel te lineair waardoor het snel gaat vervelen.

Ik twijfel nog steeds of ik vanmiddag naar de winkel ga om het te kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:28:
Op zich is het natuurlijk wel logisch dat het zo buggy is, het moet natuurlijk wel enorm veel tijd kosten op een gebied van 25X25 te testen. Halflife 2 is niet buggy maar speelt naar mijn idee veeeel te lineair waardoor het snel gaat vervelen.

Ik twijfel nog steeds of ik vanmiddag naar de winkel ga om het te kopen :?
Ik denk dat je nog even kunt wachten op de patch. Mocht de patch de meeste bugs oplossen, dan kopen. Ik koop vaak spellen, maar na een tijdje begint het vervelend te worden en heb ik spijt dat ik het spel gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik vraag me ook of het het kopen waard is. Ik heb veel over dit spel gehoord en wat gelezen in de recente pc zone.. :o Lijkt me wel gaaf, lekker uitgebreid en je kan zelf je eigen keuzes maken. Misschien toch maar wachten op de demo dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt meer en meer verslavend als je er wat tijd insteekt. 8)
Over een patch zou ik mij ook niet gaan zorgen maken want klik maar eens hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:08:
Het werkt meer en meer verslavend als je er wat tijd insteekt. 8)
Over een patch zou ik mij ook niet gaan zorgen maken want klik maar eens hier.
Kon ook niet uitblijven natuurlijk :)
Ben er wel blij mee, nu nog zien hoe lang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All bugs met for now concerning problems of running the game are about setting up drivers correctly.
Nou ik weet toch wel zeker dat er bugs in dit spel zitten die echt niet alleen met drivers te maken hebben maar simpelweg met crappy coden! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Ik wacht wel lekker op GTA SA ...
Want dit crappie schieten, autorijden en lopen zuigt gewoon :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 08:58:
Qua performance kan ik niet klagen (alles staat op max), maar zou het erg vinden met het systeem dat ik heb.

Asus A8V Deluxe
AMD Athlon 64 3500+
Geil Value PC3200 2GB
AOpen 6800ULTRA 256 DDR3

Heb wel eens last van de occasionele hickup als hij iets aan het laden is op de achtergrond, maar verder dus geen problemen.

Aangezien velen toch wel klagen (met reden) over het te gevoelige rijgedrag, kan je dit aanpassen door in het controls scherm de sensitivity helemaal op max te zetten.
Ga niet zeggen dat dit alles oplost, maar het verbeterd wel aanzienlijk hierdoor.
Kwam dit toevallig tegen op het forum van Deep Shadows.

Leuke game maar je moet er wel effe aan wennen.
Laat ze toch ook maar komen met die patch, want buiten het vorig genoemde zag ik op die military base dat alle kerels die binnenstonden gewoon IN de meubels stonden en niet ervoor of ernaast.
Ook een beetje belachelijk was dat sommigen geknield in de kamers zaten alsof ze elke minuut gingen aangevallen worden of aan het bidden waren.
Voor de rest ga ik deze nog een hele tijd spelen.
Beetje zwaar offtopic, maar heeft dat moederbord agp/pci lock :?
Met 2gb geheugen lijkt het me wel logisch dat hij soepel moet draaien...

Over de bugs gesproken, moet je de console eens openen, elke miliseconde komt er zowat een bug voorbij geschoten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het er eigenlijk helemaal niet zo geweldig uit zien, zelfs met de settings redelijk hoog niet..
Komt dat misschien omdat de map zo groot is? van dichtbij ziet alles er toch wél redelijk uit.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste