[PC] Boiling Point: Road To Hell

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 2.516 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakerhenk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:46
Heb Boiling Point een aantal dagen gespeeld, het valt mij erg tegen.
Dit spel is duidelijk veel te vroeg uitgegeven, er zitten nog veel te veel bugs in.
Grafisch vind ik het ook tegenvallen, te hoekig allemaal en veel te veel herhalingen van gebouwen en personen. Het spel hapert mij ook te veel.
Misschien ben ik teveel verwend met Far Cry, Half-Life 2, Doom 3, Pariah en The Chronicles of Riddick.
Heb Boiling Point ondertussen van mijn PC verwijderd, zonde van mijn Euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
weakerhenk schreef op zondag 29 mei 2005 @ 21:41:
Dit spel is duidelijk veel te vroeg uitgegeven, er zitten nog veel te veel bugs in.
Grafisch vind ik het ook tegenvallen, te hoekig allemaal en veel te veel herhalingen van gebouwen en personen. Het spel hapert mij ook te veel.
Misschien ben ik teveel verwend met Far Cry, Half-Life 2, Doom 3, Pariah en The Chronicles of Riddick.
Je hebt een spel verwijdert alleen al door de graphics :{ ? je hebt je dus niet in verdiept ofzo..?
Ik vond zelf ook de graphics tegenvallen maar de gameplay was echt tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 18:54
^^ eensch

En ik vind dat als je wat knutselt met de settings, en je voldoet aan de systeem eisen, dan kan je best nog wel lekker soepel spelen.. Ik doe het alleen al voor de gameplay..

Maar dit is dus echt zo'n spel wat meer aandacht heeft besteed aan gameplay dan aan grafisch.. En dat kan ik zo nu en dan toch echt wel waarderen. Want er komen de laatste tijd weinig spellen uit met wat een goeie gameplay/diepgang (of überhaupt orgineel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind het grafisch eigenlijk allemaal wel prima.
Wat mij meer irriteert is het geluid, het werkt niet bij het schieten en met auto's.
Erg jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Of dat het geluid zomaar wegvalt onder een conversatie die je nog niet kent is ook nogal geweldig irritant trouwens

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Blade_V schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:50:
Of dat het geluid zomaar wegvalt onder een conversatie die je nog niet kent is ook nogal geweldig irritant trouwens
Kun je dat niet verhelpen door je iets van de persoon waar je tegen praat af te keren?
Als je recht tegenover die persoon staat, valt het geluid weg, maar als je iets van em wegdraait werkt het geluid prima bij mij. (alleen veelste zacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104491

Ik had vandaag ook weer zo'n stomme bug voor de kiezen. Ik was ff lekker een eindje aan het rijden in BP naar die Indiaan toe om zo'n jaguar af te slachten. Allemaal gelukt natuurlijk. En toen ik weer terug reed over de brug zakte ik in eens door de brug waarnaa ik maar bleef vallen met mijn gammele brik.

Wie heeft dit nog meer gehad?

Wel mooi (piep) kan weer opnieuw beginnen met dat stukje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145071

weakerhenk schreef op zondag 29 mei 2005 @ 21:41:
Ik speel het spel nu al iets langer dan 4 dagen. Mij valt het echt niet tegen! Top spel, ik heb nog geen bugs gezien. Misschien weet ik ze ook niet te vinden kan ook maarja, let er gewoon niet op. Heerlijk spel !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145178

Zo slecht op het grafische gebied is het nou ook weer niet, ja oke als je het vergelijkt met far cry e.d loopt het wat achter maar niet echt om je flink aan te irriteren toch? Tenminste, beetje overdreven naar mijn idee.

Anyway, speel het spel ook nog vaak. Speelt lekker weg en is een leuke aansluiting als straks gta:sa uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als de graphics ook echt goed waren geweest, zou dat betekenen dat er nog meer moest worden gelaad, waardoor het spel behoorlijk onspeelbaar was geweest :P
Tenminste dat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik heb de ini uit de TS, ik heb toch echt geen slecht systeem.
Alles staat op low, lager kan niet.
En nog is het onspeelbaar, niet even in het begin, nee de hele tijd :|
Graphics boeien me nooit zo, gameplay wel.
Maar dit spel biedt geen van beide terwijl m'n systeem ( zie eerdere post ) ruim aan de eisen voldoet.

Slechte kwaliteit dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 18:54
SH4D3H schreef op zondag 29 mei 2005 @ 23:39:
Maar dit spel biedt geen van beide terwijl m'n systeem ( zie eerdere post ) ruim aan de eisen voldoet.

Slechte kwaliteit dit.
Ik heb bijna hetzelfde systeem als jou. Alleen het verschil is dat ik 400 mhz geheugen heb.. en wat ik van jou opmaak is dat je 210 hebt?

Ik weet niet als het uitmaakt.. maar logisch gezien lijkt het me wel degelijk iets uit te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 10:05

GG85

.......

Topicstarter
SH4D3H schreef op zondag 29 mei 2005 @ 23:39:

Slechte kwaliteit dit.
Ik (TS) gebruik de zelfde INI als jij (heb um zelf gemaakt) en bij mij draait ie perfect!
Enige verschil is dat ik 1024Mb RAM heb, verder exact hetzelfde systeem als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:24

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

kan qua performance nog wat getweakt worden, en de bugs zijn erg vervelend, maar die game is zo vet

en dat ie grafisch niet meekan is onzin..

Afbeeldingslocatie: http://img191.echo.cx/img191/849/naamloos0vk.th.jpg

heb er al heel wat uren inzitten, en nog is het maar amper groen op me map... het neutralizeren van groeperingen is op den duur echt wel nodig.. wat een freaks...

Iemand al voor die Botanist dat vliegtuig boven hun akker neergemaait? pffff... tough sh#t :'(

[ Voor 33% gewijzigd door SAiN ONeZ op 30-05-2005 03:05 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand een idee waar ik de handleiding voor de government (marine) boten kan krijgen?

(+ de handleiding voor de sportauto's?)

Voor de rest heb ik alles al.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 145178 op 30-05-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die marineboot besturingen volgens mij op het kantoor van de editer die gewackt werd door die sniper. heb enkel pas de boot gedaan, wilde hiermee wachten totdat de auto-verdwijn-truuc-bug opgelost is......

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 14:20
sain onez schreef op maandag 30 mei 2005 @ 00:59:
kan qua performance nog wat getweakt worden, en de bugs zijn erg vervelend, maar die game is zo vet

en dat ie grafisch niet meekan is onzin..

[afbeelding]

heb er al heel wat uren inzitten, en nog is het maar amper groen op me map... het neutralizeren van groeperingen is op den duur echt wel nodig.. wat een freaks...

Iemand al voor die Botanist dat vliegtuig boven hun akker neergemaait? pffff... tough sh#t :'(
Dat ziet er lekker uit vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

RoD schreef op zondag 29 mei 2005 @ 22:34:
Ik vind het grafisch eigenlijk allemaal wel prima.
Wat mij meer irriteert is het geluid, het werkt niet bij het schieten en met auto's.
Erg jammer :/
Misschien tog maar kopen in plaats van de reloaded versie

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

shameblaster schreef op maandag 30 mei 2005 @ 14:43:
[...]

Misschien tog maar kopen in plaats van de reloaded versie
O-)
Eerst ff testen, ik ga em waarschijnlijk wel kopen ja :P

Als er een goeie patch uitkomt

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 30-05-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Rexcore schreef op zondag 29 mei 2005 @ 23:58:
[...]
Ik heb bijna hetzelfde systeem als jou. Alleen het verschil is dat ik 400 mhz geheugen heb.. en wat ik van jou opmaak is dat je 210 hebt?

Ik weet niet als het uitmaakt.. maar logisch gezien lijkt het me wel degelijk iets uit te maken.
210 DDR ;)
Dat maakt dus 420 MHz.
Dat kan het dus niet zijn.

Loopt ie bij jou wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:41
/ik vind het nog steeds een leuke game maar het is jammer van de slechte structuur in missies enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

hmmm zit nu alleen een beetje met die ruzies.. heb net een bendeleider voor de cia om gelegt.
Was eigelijk beetje te simpel, auto goed parkeren met draaiende motor, met .44 om de hoek hs plaatsen, auto in en weg zonder verder baddies om te leggen of geraakt te worden, maar probleem is wel dat ik gelijk een enemie van de civilians en de bandits ben... kan nu dus niet meer normaal door het beginstadje heerijden want word dan gelijk beschoten..

Hoe kan ik weer maten worden met vijanden en wat is een leuke werkgever om mee te beginnen??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

waarom draait dit spel brak? pentium 4 3ghz 1bg intern swab file staat op 2gig, nvidia 6800 gt 128mb

op 1024, nou ja hangen doet die niet t beeld. maar als je in een bepaalde richting loopt dan heeft die nog weleens last van haperend rot beeld. ze mogen weleens met wat patches komen, want dit is gewoon geld aftroggelen van de onschuldige mensen. Er zou eens een stiching moeten komen die spellen checken op bugs, en als er teveel troep inzit het bedrijf verbieden om het uit te brengen.

Je wilt toch ook geen auto, waar de ophanging onder je auto vandaan valt, en de airbag uitspringt tijdens het rijden, dat zijn gewoon ongeoorloofde situaties en zo zou dat ook in gamers wereld zijn.

Zouden ze verplicht zijn om je geld terug te betalen als je daar om eist bij zo een buggy spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:51:
waarom draait dit spel brak? pentium 4 3ghz 1bg intern swab file staat op 2gig, nvidia 6800 gt 128mb

op 1024, nou ja hangen doet die niet t beeld. maar als je in een bepaalde richting loopt dan heeft die nog weleens last van haperend rot beeld. ze mogen weleens met wat patches komen, want dit is gewoon geld aftroggelen van de onschuldige mensen. Er zou eens een stiching moeten komen die spellen checken op bugs, en als er teveel troep inzit het bedrijf verbieden om het uit te brengen.

Je wilt toch ook geen auto, waar de ophanging onder je auto vandaan valt, en de airbag uitspringt tijdens het rijden, dat zijn gewoon ongeoorloofde situaties en zo zou dat ook in gamers wereld zijn.

Zouden ze verplicht zijn om je geld terug te betalen als je daar om eist bij zo een buggy spel?
Daar heb je gelijk in, ik vraag me wel eens af, testen ze zulke dingen dan niet als ze het spel dan uitbrengen? :r.
Maar, het goede nieuws is dat ze druk bezig zijn met een nieuwe patch. Hopen dat die snel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Wat een onwijs slecht gecodeerd spel zeg! bleh!

Hopelijk gaat Atari nu eindelijk eens failliet!!

Heb een 3400+ / 1024 / SATA80gb / 6800

geen enkel moment lagvrij, het laden duurt 4min34 seconden! voordat ik in de menu ben! ook de Ini uit de startpost helpt niet.

Iemand een idee of moetk het maar gewoon weer uninstallen ?

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

m0n0 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:11:

geen enkel moment lagvrij, het laden duurt 4min34 seconden! voordat ik in de menu ben! ook de Ini uit de startpost helpt niet.

Welke drivers?
Veel achtergrondprocessen aan?
Welke instellingen in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

heb alleen mIRC minimized draaien.

Nieuwste nVida drivers, en net een reboot gehad. Ook als ik het spel quit dan duurt het dik 2 minuten voordat mijn desktop resolutie terug knalt naar wat het hoort te zijn.

Speelde op 800x600-16bit btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Probleem heb ik ook, heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien een probleem met dat type videokaarten.
Met een patch, of met nieuwe drivers zal het vast wel verholpen zijn, want met die specs moet je het goed kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

6800gt willen ook nog wel es problemen hebben met fastwrites in bios( dus uítzetten), daar ook zorgen dat je AGP aperture size 256 of 512mb is. Zorgen dat je de juiste NVIDIA driver hebt.. zijn specifieke die je moet gebruiken.. zorgen dat je HDD's zijn gedragmenteerd en je pagefile is ingesteld op de helft van je ram (512mb min - 512max) en op een andere schijf(partitie) dan de game staat geinstalleerd...

na 3 dagen tweaken loopt het vrij aardig, en alles vol open. ook resos

winchester 3200+ x800XT PE + 2x512mb Gskill LE + audigy2 DR

merkte dat audigy drivers updaten naar die officieele van mei 2005 of de betas uit april 2005 zelfs nog betere resultaten geven.

ook ga in uit de game nadat ik me quickload heb gedaan ( en ik dus in de game al zit, en hij nog 1-2 min heeft zitten bijladen...) als er geen hdd activity meer is, dan alt+tab dan rambooster starten en em het vrije ram ( wat dan vaak nog 100mb van de 1024mb maar is ... 8)7 ) door dit progsel laten optimaliseren, dan is er vaak weer 400-500mb vrij dan rambooster sluiten en terug de game in...

moet zeggen na al dit gekloot vallen alleen nog maar de bugs op, en de performance drops zijn volgens combinatie van dingen, memoryleaks, soundisseus, bufferen van data... ( patch is hard nodig ;( )

hey, but still loving it :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Ik vind het nogsteeds het grootste bullshit wat er is ! Zelfs HL2 heeft niet eens zulke fuckups!

Het heeft niks met je 3d kaart te maken aangezien het laden al eeuwen duurt nogvoordat je grafishe dingen kan zien. Het is dus gewoon een bijzonder gare engine, zou me niks verbazen als het 3gb gewoon aan scheve code is !

De patch werkt niet eens hiero! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

m0n0 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:11:

p4 3.2 / 1024 / 36Gb s-ata / 9800XT en als een mes door de boter.

atari eindelijk eens failliet? en dan noemen ze mij wel eens kinderachtig |:(

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
lol mensen met een beter systeem loopt het spel niet en ik met me oude systeempje draai het vloeiend

amd xp 3000+
1024 ddr400 dual channel
geforce 6600gt
200 gb sata150 7200rpm 8mb cash

speel het spel op allerhoogste settings

[ Voor 11% gewijzigd door jorisw86 op 30-05-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41343

Heb ook geen last van de problemen zoals hier beschreven.

Systeem:
AMD 2800+
1 gig ram
40 gb hdd 7200
Nvidia GF FX5700 256
WinXP SP2

Settings op med/high.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41343 op 30-05-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

jorisw86 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:59:
lol mensen met een beter systeem loopt het spel niet en ik met me oude systeempje draai het vloeiend

amd xp 3000+
1024 ddr400 dual channel
geforce 6600gt

toch vreemd... als ik het op mijn systeempje speel gaat het niet echt vloeiend ( op 1024 met 1 aliasing en normal settings) .. en mijn sys is toch net iets sneller dan dat van jouw :S:S
mag ik vragen welke drivers je voor gpu en sound gebruikt?? en draai je winxp sp2 ??

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

ik heb nu wel weer iets leuks, :D ik rijd naar dat bamboedorp om te gaan kijken wrom ze hulp nodig hebben. sta ik bij dat opperhoofd in z'n hutje te kletsen, wordt heel dat godganze dorp onder vuur genomen door een of andere helicopter. ze knallen die gast voor m'n neus neer, door het dak van z'n hutje heen. die gast valt dood op de grond neer en maakt keurig z'n dialoog af over of ik even een panter wil killen voor hun. z'n lippen en alles bewogen nog ghehe. weer zo'n mooie bug.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74173

Ik heb een zeer irritant probleem tijdens het schieten met welk wapen dan ook.

Als ik zwaar in gevecht ben met bijvoorbeeld de overheid, dan wil ik een kerel neerschieten maar vervolgens doet mijn wapen niets. Je hoort wel een klikje net of ik geen kogels meer heb, maar er gaat wel één kogel uit het magazijn.
Eerst dacht ik dat het kwam doordat je niet op vrienden kan schieten maar de overheid is ondertussen mijn grootste vijand dus mag ik aannemen dat ik ze nu wel neer mag schieten.
Is dit nu gewoon de zoveelste bug of ben ik gewoon de enigste die er last van heeft?
Ik heb update 1 er ondertussen opstaan.

En er is nog iets.
Hoe komt het dat het me nog steeds niet is gelukt om een granaat te gooien in Boiling Point Road to Hell? Er is nergens een toets voor en ook staat een granaat niet onder de wapens bij de 1, 2, 3 enz. toetsen.
Ik heb wel genoeg granaten bij me.
Moet ik dat eerst leren van iemand net als vliegen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Anoniem: 74173 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:25:
Ik heb een zeer irritant probleem tijdens het schieten met welk wapen dan ook.

Als ik zwaar in gevecht ben met bijvoorbeeld de overheid, dan wil ik een kerel neerschieten maar vervolgens doet mijn wapen niets. Je hoort wel een klikje net of ik geen kogels meer heb, maar er gaat wel één kogel uit het magazijn.
Eerst dacht ik dat het kwam doordat je niet op vrienden kan schieten maar de overheid is ondertussen mijn grootste vijand dus mag ik aannemen dat ik ze nu wel neer mag schieten.
Is dit nu gewoon de zoveelste bug of ben ik gewoon de enigste die er last van heeft?
Ik heb update 1 er ondertussen opstaan.

En er is nog iets.
Hoe komt het dat het me nog steeds niet is gelukt om een granaat te gooien in Boiling Point Road to Hell? Er is nergens een toets voor en ook staat een granaat niet onder de wapens bij de 1, 2, 3 enz. toetsen.
Ik heb wel genoeg granaten bij me.
Moet ik dat eerst leren van iemand net als vliegen enzo?
als je de rest van dit topic even vluchtig doorgenomen had, dan had je gezien dat dat jammen van 't wapen bij 't spel hoort. als je even op i duwt, dan krijg je je inventory. als je dan, in het bovenste vak, op één van je guns klikt staat er wat info over. waaronder; wear xx%. die wapens waar jij mee probeert te knallen heb je zeker van een dode vijand weggenomen. als je gewoon je guns bij de dealer haalt, kost wat, maar wel 0% wear.

en als je toch bezig bent in je inventory dan sleep meteen die granaat van het bovenste vak naar rechtsonder in een van die vakkies. kun je hem daar mooi kiezen met je cijfertoetsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74173

thx ik ga het meteen proberen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

spoiler:
Als je snachts door het bos kachelt en je breekt je assen ineens door een stel houten kisten met daarin een groene W1 upgrade, ff goed onthouden en posten, zijn wear upgrade die voor dat specifiek weapon het oplost tot 0% wear, en is door jezelf uit te voeren, meen in een Inca tempel waar ik wat bandits afschoot er ook een gevonden te hebben, maar door een quickload em vergeten ben.. :/ (zal er nog wel eens langsfietsen...) heb in het begin en combat en een assualt weapon met 0% gevonden, in een bandit mission 2 0% wear uzis, die vet te combineren zijn, netzo als desert eagles, en aan die killer van die snitchin' reporter wacken hield ik een perfect sniperrifle over...
hoop bazookas en AA heatseakers ontvangen en niet gebruikt.. toch wel makkelijk zo een kofferbak.. :+

Nu snel die euro patch waardoor ik die 'On-hold' missies van al die rij- en vaarbewijzen kan gaan halen, omdat me freaking car steeds in de pleuris zakt en ik rennen voor bijen en slangen kan terug naar het dorp :( .

volgens dat userforum zou je dmv eens in een andere auto hoppen dan weer ff snel in je eigen, het laten verdwijnen van de autos kunnen tegengaan, ga het zo testen....
m0n0 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 21:43:
Ik vind het nogsteeds het grootste bullshit wat er is ! Zelfs HL2 heeft niet eens zulke fuckups!

Het heeft niks met je 3d kaart te maken aangezien het laden al eeuwen duurt nogvoordat je grafishe dingen kan zien. Het is dus gewoon een bijzonder gare engine, zou me niks verbazen als het 3gb gewoon aan scheve code is !

De patch werkt niet eens hiero! :r
een map van 625 square km of zelfs miles bufferen waar je kan gaan of staan is wel wat anders als wat lineare levels van HL2, die heel erg klein beperkt in bewegingsruimte of -richting zijn

Ik ben toch al verkocht, maar hoorde wat interresants (nouja, meer rampzalig) toen ik vertelde ergens gelezen te hebben dat dit een engine zou zijn (Vital Engine 2)die eerder ontwikkeld is geworden voor STALKER, werd me door trouwe STALKER fan vertelt dat deze als beta zijn gereleased en na enkele dagen teruggeroepen is, en men op een totaal andere engine is gaan verder borduren.. eventueel dat hieraan een hoop performance isseus zijn te wijten... (dit is louter speculatief en mogelijk je reinste stierenpoep ;))

US patch bleek enkel wat ia bugs en mission correcties te bevatten, russische patch blijkt teruggeroepen te zijn, dus heb weinig hoop op een (performanceboost) patch die tevredenheid zal scheppen... :/

[ Voor 43% gewijzigd door SAiN ONeZ op 31-05-2005 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sain onez schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:52:
spoiler:
Als je snachts door het bos kachelt en je breekt je assen ineens door een stel houten kisten met daarin een groene W1 upgrade, ff goed onthouden en posten, zijn wear upgrade die voor dat specifiek weapon het oplost tot 0% wear, en is door jezelf uit te voeren, meen in een Inca tempel waar ik wat bandits afschoot er ook een gevonden te hebben, maar door een quickload em vergeten ben.. :/ (zal er nog wel eens langsfietsen...) heb in het begin en combat en een assualt weapon met 0% gevonden, in een bandit mission 2 0% wear uzis, die vet te combineren zijn, netzo als desert eagles, en aan die killer van die snitchin' reporter wacken hield ik een perfect sniperrifle over...
hoop bazookas en AA heatseakers ontvangen en niet gebruikt.. toch wel makkelijk zo een kofferbak.. :+

Nu snel die euro patch waardoor ik die 'On-hold' missies van al die rij- en vaarbewijzen kan gaan halen, omdat me freaking car steeds in de pleuris zakt en ik rennen voor bijen en slangen kan terug naar het dorp :( .

volgens dat userforum zou je dmv eens in een andere auto hoppen dan weer ff snel in je eigen, het laten verdwijnen van de autos kunnen tegengaan, ga het zo testen....
Die euro patch is toch nog niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 10:05

GG85

.......

Topicstarter
Gewoon je auto's kopen, geen problemen dan.

Wat me opvalt is dat veel mensjes hier niet gewend zij RPG's te spelen.
-Denken dat niet altijd kunnen schieten een bug is terwijl ze met een versleten wapen probeeren te knallen.
-De auto besturing fucked-up vinden terwijl ze op lekke banden rijden zonder dat zelf te weten.

Ik snap het probleem niet hoor, op een XP2600, 1gig ram, en een 9800pro draait het spel met de INI uit de startpost zonder stoten en met een goede framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134725

Vage shit dit hoor.

Ik zit op de recommended specs qua proc (1800+) en geheugen(512 MB DDR), en een ATI Radeon 9800 Pro. (uiteraard is 1024 beter, maar volgens de recommende specs is 512 genoeg, dan mag je er toch vanuit gaan datj e met alles op low, zou moeten kunnen spelen :S)

Maar de game loopt met alles op low, en 800x600 voor geen ééne kloot :S.

Het enige wat de performance wel wat booste was het virtueel geheugen van Windows omhoog schroeven. stond op 750, nu op 1500 tot max 3000.

Hopelijk komt Atari nog met een patch om deze game enigsinds speelbaar te maken, want wat ik tot nu toe gezien heb, was wel erg vet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
dat upgraden van je wapen is best h**rig, had ik allemaal koffertjes gekocht (blauw, groen, etc) wil ik de zooi mooi upgraden, zegt ie dat ik niet genoeg ervaring heb! weg koffer weg geld :) .. Zelfs als ik met de blauwen begin zegt ie dat soms :). Let op dus, niet meteen je wapen upgraden doe het stap voor stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
sain onez schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:52:

een map van 625 square km of zelfs miles bufferen waar je kan gaan of staan is wel wat anders als wat lineare levels van HL2, die heel erg klein beperkt in bewegingsruimte of -richting zijn

Ik ben toch al verkocht, maar hoorde wat interresants (nouja, meer rampzalig) toen ik vertelde ergens gelezen te hebben dat dit een engine zou zijn (Vital Engine 2)die eerder ontwikkeld is geworden voor STALKER, werd me door trouwe STALKER fan vertelt dat deze als beta zijn gereleased en na enkele dagen teruggeroepen is, en men op een totaal andere engine is gaan verder borduren.. eventueel dat hieraan een hoop performance isseus zijn te wijten... (dit is louter speculatief en mogelijk je reinste stierenpoep ;))

US patch bleek enkel wat ia bugs en mission correcties te bevatten, russische patch blijkt teruggeroepen te zijn, dus heb weinig hoop op een (performanceboost) patch die tevredenheid zal scheppen... :/
Ik blijf erbij dat deze engine van novalogic is, (joint ops, delta-force bhd, joip ops - escalation), ik kan het mis hebben...

[ Voor 35% gewijzigd door Mister_X op 31-05-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Mister_X schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:20:
dat upgraden van je wapen is best h**rig, had ik allemaal koffertjes gekocht (blauw, groen, etc) wil ik de zooi mooi upgraden, zegt ie dat ik niet genoeg ervaring heb! weg koffer weg geld :) .. Zelfs als ik met de blauwen begin zegt ie dat soms :). Let op dus, niet meteen je wapen upgraden doe het stap voor stap.
zou sowieso met de grijze beginnen, en ze zijn enkel uit te voeren door speciaal aanwezige proffies die vaak bij een wapendealer zitten, in de stad, en vaker op de verschillende bases, guerilla en government....
Mister_X schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:22:
[...]

Ik blijf erbij dat deze engine van novalogic is, (joint ops, delta-force bhd, joip ops - escalation), ik kan het mis hebben...
Je hebt het mis volgens mij, hij is al Vital Engine ontwikkeld voor Codename: Outbreak die uit 2001 meen ik gereleased is, die ook van Deep Shadows is. :o ;)

Als Vital Engine2 geoptimaliseerd voor Nexus (originele working titel) en dit op kwam op een laag pitje.. mijn vermoeden is dat ie toen voor STALKER verder ontwikkeld is en blijkbaar dus geflopt is, en hij door ATARI weer tot leven is gebracht als Boiling Point....

Stel je voor hoe heftig dit word als je mp kan gaan spelen en je sneaky iedereen kan ambushen, zodat je hele bases kan overnemen.... vind het de volwassen stoere broer van de GTA serie...

ALL YOUR BASES BELONG TO US... :7

-x-[SswL]-x- 8)

[ Voor 45% gewijzigd door SAiN ONeZ op 31-05-2005 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
sain onez schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 00:40:
[...]

zou sowieso met de grijze beginnen, en ze zijn enkel uit te voeren door speciaal aanwezige proffies die vaak bij een wapendealer zitten, in de stad, en vaker op de verschillende bases, guerilla en government....

[...]
Moet een andere dude de upgrade doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:35
jorisw86 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 22:59:

amd xp 3000+
1024 ddr400 dual channel
geforce 6600gt

Als nou 2Ghz had gestaan en 9800 oke, oud systeempje mijn broertje heeft hetzelfde vorige maand gekocht. Dus oud systeempje zou ik het niet noemen, zit nog zeker boven de gemiddelde pc (8>

[ Voor 3% gewijzigd door TomSmit82 op 31-05-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-05 12:56
Mister_X schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 08:09:
[...]

Moet een andere dude de upgrade doen??
Als je in de stad naar die wapen handelaar gaat, ga dan naar die dude aan het andere tafeltje. die kan wapen upgrades fixen.

Voor de rest heb ik het idee dat ik een vroege beta aan het spelen ben. De meest irritante bugs:

- hangs/pauses van +- 10-15 seconden waardoor je in een auto over de weg gelanceerd wordt zodra het spel weer verder gaat.
- sound wat soms wegvalt
- performance problemen ondanks snel systeem
- vooral bij planes is het alsof je een baksteen met vleugels aan het besturen bent, auto's zijn wel OK, helicopters zijn goed bestuurbaar.
- mission errors, te veel om op te noemen, meest irritante is nog wel dat je alexander banco (de huurmoordenaar die de editor neergeknald heeft) 2x kan omleggen in z'n villa, waardoor je missies onder 'search for lisa' dus fucked up zijn en verdwijnen.
- Door de grond heenvallen als je uit je helicopter stapt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ben aangeland dat ik die weapontransports moet doen naar die mooie villa....

Afbeeldingslocatie: http://img255.echo.cx/img255/9435/naamloos8re.th.jpg

Eerst de truck, daarna de heli....

Alleen moet ik me auto dan weer op die brug achterlaten, zit ram vol met verzamelt vuurwerk, en heb al via dat userforum gehoort als tip even in een andere te springen en dan weer in je eigen dan zou bij terugkomst je truck er nog staan, maar niet dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
als je in een gejatte bak rondrijd is tie weg als je er te ver vanaf gaat. heb je em gekocht dan blijft tie staan. Ik zou zo snel mogelijk die wapens bij het dichtsbijzijnde gas station verpatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

sorry, niet vermeld, maar tis zo'n oud barrel dat ik bij zo een marktkraam gekocht heb, langs de hoofdweg... |:( (meende ook goedkoop uit te zijn, maar ding is zo traag als..... :/ )

had wel als tip opgevolgd eerst in een andere te springen dan weer terug in je eigen, en dan zou bij terugkomst hij er nog staan...

Zo gezegd, zo gedaan, maar dus dikke banaan :+

wel was alles weg, dus lijken, andere jeeps die er al stonden, maar ook het gestrande voertuig, waarin ik dus die Grote-Switch-Truuk mee wilde uithalen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
hmm vreemd, ik had ergens bij een vorige missie een piranha gekregen, die stond nog netjes op de brug nadat ik de truck had afgeleverd bij de guerillas. Als je trouwens echt geld wilt verdienen ga dan opdrachten voor de indianen doen, die geven je van die verzamel indianen stukken die je weer kan verpatsen in de stad bij een collector. Krijg je afhankelijk van het item tussen de 500 en 3000 pesos voor :)

Hoeveel xenos stenen hebben de meeste hier al verzameld? Ik zit nu op 4 of 5 stenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
cool, ik ben net begonnen met die indianen (takke end rijden) met die spear, terwijl de goverment bij mij als ultra friendly staat (balkje helemaal naar rechts). Ik ga ook wat meer voor hun werken, ik heb alleen hekel aan mafia/bandits/guerilla's :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit met een vaag probleem:

Ik doe een missie voor de "2e" basis van de gouverment. Ik moet in deze missie het warenhuis/supplies van Geurillia's kapoet maken.

Deze supplies liggen een stukkie boven het vliegveld van de 2e leger basis, is een soort inca ruïne, met in het midden zo'n grote inca/azteken tempel/piramide waar je tegenop kan lopen. Volgens mijn kompas liggen de supplies daar in.

Maar die tempel zelf kan je niet in, je kan er wel onder komen, en daar staan idd 4 of 5 weapon crates, 4 van de 5 kan je er opblazen, maar de 5e wil niet kapot :(.

Maar je kompas geeft aan dat je "on site" bent, maar wel met een pijltje naar boven. (kortom, je staat er dus recht onder). Maar daar boven is die inca tempel, waar ik zeker van weet dat je er niet in kan komen...

Iemand enig idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Ik heb die weapon crates die tegen de wand staan opgeblazen met een RPG. dat ging prima. Als je die niet hebt dan moeten granaten ook wel helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

twiekert schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:20:
Ik heb die weapon crates die tegen de wand staan opgeblazen met een RPG. dat ging prima. Als je die niet hebt dan moeten granaten ook wel helpen :)
Klopt, die heb ik ook gemolt. maar dan staan er nog 2 in het midden van de zaal. 1 met een weapon upgrade erin, en dan nog een dichte weapon crate. En die wil niet kapot. Of hoeft niet ook niet kapot, en gaat het alleen om de weapon crates aan de zijkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

Ok nu 3gig geheugen in mijn pc, van broer en broertje, en t loopt al stukken beter.

dus mensen koop 2gig extra geheugen als je al 1 gig hebt :D 8)7

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 105758 op 31-05-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om het wat duidelijker te maken:

Klik

Daar zegt ie: on site. Maar ik sta boven op een piramide/tempel waar niets is. alleen ligt recht onder mij, (onder de grond), nog één weapons crate die je niet kan opblazen :(.

Some1 plz help me out :).

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 134725 op 31-05-2005 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Dat klopt je moet ondergronds wezen. maar die middelste weapon crates heb ik helemaal niet opgeblazen. De crates vernietigen die tegen de wand liggen is genoeg om de missie te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

meen zelf de missie al gehaald te hebben, maar had wel al gelezen op dat userforum dat anderen hiermee ook problemen hadden, en het blijkbaar een bug zou zijn.....

Probeer eens je quicksave opnieuw te laden, kijken of het dan ineens wel goed pakt?! heb ik ook al eens vaker meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens druk 2x op tab dan verandert je radar in een klein (overzichtelijker) mapje rechtsbovenin je beeld. Stuk fijner naar mijn idee :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Anoniem: 105758 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:29:
Ok nu 3gig geheugen in mijn pc, van broer en broertje, en t loopt al stukken beter.

dus mensen koop 2gig extra geheugen als je al 1 gig hebt :D 8)7
Heb net 2 x 512 besteld om erin te prikken ipv mn huidige 2 x 256, mag toch hopen dat dat wel verbetering geeft... In combinatie met mijn Raid0 opstelling die er ook binnenkort komt.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

backgroundprocesses zijn dodelijk voor dit spel. alles uit en zo kaal mogelijk. dan loopt ie goed. zonder ini gerommel. toen heb ik eens gekeken wat m'n geheugengebruik was, xenus.exe; +700Mb! :/ dus een Gb is wel een minimum zou je kunnen zeggen. anders swapt ie zichzelf wezenloos.

[ Voor 9% gewijzigd door iH8 op 31-05-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 21:39
Kan best kloppen die 700mb, ik had 300 in gebruik en hij kwam op de 1000.. had nog ongeveer 24 mb vrij :P

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:41
Hoe krijg je de goverment weer een beetje als vriend? Mafia enz. neerschieten? Ik heb een missie volbracht die ik alleen nog naar de basis moet brengen alleen dan word ik overhoop geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Commandante Ricardo overhoop knallen helpt vast wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Waar kan je je indian relics kwijt? Heb heel Puerto Sombra afgezocht naar een gek die ze wil hebben, maar kon het niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik zag dit spel op T.net staat en het leek me wel wat... het zag er een beetje farcry achtig uit en daar hou ik wel van..
Nou spel geinstalleerd.. ging prima.. spel opstarten.. best lang wachten..
Eindelijk ff kijken bij opties.. was allemaal prima.. video stond op normal.. heb vsync uitgezet omdat ik had gelezen dat als je dat uit zette hij dan beter loopt.. ik spelen.. nou het loopt echt * * *..
Echt niet soepel.. terwijk ik toch een redelijke pc heb.

AMD Athlon 64 3200+ @ 2300Mhz..
Asus A8V Deluxe
2x 512MB DDR400 PC3200
Chaintech Geforce FX 5900XT (hoger geklokt dan gewone 5900)
2x Seagate Barracude @ RAID0

Eens kijken of er een patch is ofzo.. B) want nu vind ik het echt een gaar spel... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Niet online
Op zich loopt het spel bij mij best aardig, op het laden tussendoor na dan. Als ik het spel afsluit krijg ik van Win Xp steeds de melding dat er onvoldoende virtueel geheugen is B) :P

AMD 2600+
512MB
6600 256MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 10:57
Ik zit vast met een missie van de 2e Government basis: 2 raketlanceerwagens bij een incapiramide met daaromheen ruines. In de kelder een munitieopslagplaats.
Als ik de lanceerinstallaties platschiet en de munitieopslagplaats vernietig dan blijft mijn radartje gewoon op één van de doelen staan. Ik kom er niet doorheen
Chi3F schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:14:
Waar kan je je indian relics kwijt? Heb heel Puerto Sombra afgezocht naar een gek die ze wil hebben, maar kon het niet vinden...
Is een quest om iets te vinden, dus die moet je niet verkopen lijkt mij

Bij mij loopt het overigens goed genoeg: 25-40fps op XP2600, 1024mb intern met ATI9700pro, op 1024x768 met opties op high en 2x FSAA

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 31-05-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ik ben nu mooi in de butt gefucked! :(

Zoals al eerder beschreven zit ik vast in de missie waarin je een stockpile wapens van de Guerilla op moet blazen voor de 2e leger basis... (om precies te zijn is dat Hier) Alleen, als ik deze op blaas krijg ik géén mission complete :(. Al geprobeerd om quickloads te laden en het opnieuw te proberen, geen succes. Daarna heb ik de missie gelaten voor wat het is, en ben ik andere missies gaan doen. Wellicht dat als ik eerst een paar andere missies deed, later die eene missie wél zou werken. Mooi niet dus!

Ik zit nu dus min of meer vast. Want ik kan ook geen opdrachten doen voor het militaire vliegveld, omdat ik nog geen helicopter kan vliegen. (wel vliegtuig, maar dat doet er niet toe). En om één of andere reden vermoed ik, dat ik het boek, waarmee ik helicopter vliegen kan leren, pas krijg, als ik alle opdrachten voor militaire basis 2 heb volbracht... En daar zit ik nu dus vast! :(

Als iemand hier een savegame heeft oid, of me op een andere manier kan helpen. Please do so!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chi3F schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:14:
De gast die ze koopt zit in hetzelfde huis als de architect. Naast het Motel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 10:57
Anoniem: 134725 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 19:14:
Hmm, ik ben nu mooi in de butt gefucked! :(

Zoals al eerder beschreven zit ik vast in de missie waarin je een stockpile wapens van de Guerilla op moet blazen voor de 2e leger basis... (om precies te zijn is dat Hier) Alleen, als ik deze op blaas krijg ik géén mission complete :(. Al geprobeerd om quickloads te laden en het opnieuw te proberen, geen succes. Daarna heb ik de missie gelaten voor wat het is, en ben ik andere missies gaan doen. Wellicht dat als ik eerst een paar andere missies deed, later die eene missie wél zou werken. Mooi niet dus!
so!
lol, same here dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Voor wie wil weten waar een aantal van de Xenos stenen te krijgen zijn:

spoiler:
1. Van de Editor krijg je er eentje
2. Don Pedro heeft er eentje te koop.
3. De Collector in Puerto Sombra heeft er eentje te koop.
4. De Indiaan (black nogwattes, zit rechts-onder ongeveer in de map) geeft er eentje als je al z'n missies uitgevoerd hebt.
5. Een kerel in een benzinestation heeft een xenus steen als je em een sniper rifle kado doet met alle duurste upgrades. (tip: gebruik het sniper rifle van alexander banco + koop de upgrades in puerto sombra van de gun handelaar, kost je dan ongeveer 8000 pesos).
Het benzine station ligt tussen de hoofdweg van Puerto Sombra naar de andere stad toe, na de brug. Je herkent het zo als je er langs rijd, er staat namelijk een derde mannetje rechts van de kerel waar je je auto kan laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Tsja, ik wil toch ook even mijn mening geven over dit spel. Ik heb er nu al heel wat gameplay uren opzitten en heb er gemengde gevoelens bij.

Ik kom niet echt grote bugs tegen, maar als je naar de grafische kwaliteit kijkt en dan de soepelheid waarmee het (niet) loopt is dat eigenlijk best wel erg. Vooral in de stadjes is het één grote schokkende rotzooi, en ik heb geen onaardige PC (AMD64 @ 2600 mhz, 2x 6600GT SLI, 1GB RAM, 2x200GB HD in RAID).

Het grootste probleem van het spel vind ik de schijnvrijheid. Het wordt vaak vergeleken met Morrowind, maar daar was overal iets te doen, je kon van alles jatten, je kon met iedereen praten... In BP moet je het hebben van opdrachten van de 'factions', voor de rest zijn er nauwelijks personen met wie je interactie kan hebben.

Het landschap is groot maar de dingen liggen erg ver uit elkaar. Ik ben de halve map over gecrosst in een Humvee en het valt me erg tegen wat ik tegenkom. Het ergste is dat iedere gasstation er hetzelfde uitziet, ook kom ik keer op keer dezelfde mafia hinderlaag tegen, dezelfde shootouts met exact dezelfde autowrakken, dezelfde bruggen met wederom autowrakken die exact hetzelfde geplaatst zijn etc. etc. Ja, zo kan ik ook 25x25 kilometer vol krijgen. Er zijn hele gebieden (vooral onderin de map langs de randen) waar gewoonweg niks is behalve bossen.

De handling van de auto's is erbarmelijk slecht. De draai as zit in het midden. Zelden een spel gehad met zulke slechte onrealistische handling. Om nog maar te zwijgen over het belachelijke 2D onoverzichtelijke dashboard zonder spiegels etc etc. Slecht slecht sleeeeeeecht.

Wat wel leuk is, is dat er een hoop wapens zijn en dat je lekker kan upgraden enzo, en troep verzamelen in je auto om het dan te verpatsen (al levert het geen reet op als je kijkt hoeveel moeite het kost). Je hebt echt het idee van "dit is mijn auto en daar blijft iedereen af, of anders". Flink wat fruit, ammo en reservewielen inslaan en op avontuur als een echte Henk Wijngaard over de snelweg crossen. Cool.

Het is een leuk spel maar lang niet zo gedetailleerd uitgewerkt als bijvoorbeeld Morrowind. Dit is uitspelen en deleten wat mij betreft.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat betreft het uitspelen ben je nog wel flink zoet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
stefijn schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 19:13:
Ik zit vast met een missie van de 2e Government basis: 2 raketlanceerwagens bij een incapiramide met daaromheen ruines. In de kelder een munitieopslagplaats.
Als ik de lanceerinstallaties platschiet en de munitieopslagplaats vernietig dan blijft mijn radartje gewoon op één van de doelen staan. Ik kom er niet doorheen

[...]

Is een quest om iets te vinden, dus die moet je niet verkopen lijkt mij

Bij mij loopt het overigens goed genoeg: 25-40fps op XP2600, 1024mb intern met ATI9700pro, op 1024x768 met opties op high en 2x FSAA
ow daar ben ik ook! was daar dood gegaan en toen effe gestop! je moet volgens mij alles kapotmaken, ook de poppetjes :) misschien loopt er nog 1 rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm,

Nu ik er weer voor de zoveelste keer terug kom, is wel het "on site" punt veranderd, maar dat ligt nu ergens midden in de ruïne waar niet is. Ook daaronder is niets te vinden :(.

Ik heb de 2 SAM site's met RPG's gemolt, en alle ventjes afgeknalt. (iig heb ik er een half uur rond gelopen, en ik hoorde geen ventjes meer roepen). Maar nog steeds niet: mission complete :(

Verdorie, hier wordt ik pissig van, ik wil verder spelen! :'(

edit:

Op een andere site, heeft iemand een oplossing voor die bug, maar de forum search werkt daar niet, en ik kan niet het desbetreffende topic vinden... Hij geeft in een ander topic wat ik las wel een hint naar dat topic, maar zonder link :(

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 134725 op 01-06-2005 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

als ik vaak wat mis, dan kijk ik vaak via die tab weer terug te zetten naar dat kleine rode compas, want dat geeft ie de afstand naar het doel aan, en bij halen van sub-missie zie je em weer ver weg wijzen naar bv de basis waar je je hierna vaak moet melden (en mis je blijkbaar wat dan zul je toch op iets in de buurt gewezen moeten worden...) :?

spoiler:
als iemand problemen met de CIA heeft, kan je via een gast onder de donkere doorgangen hiervoor naar de zijkant van de grote toren in de beginstad onderhandelen om het weer recht te trekken, voor problemen met mafia en government zijn hiervoor gasten in de 'Zwarte Panter Club' , better bring some pile of money :7

hier kan je em vinden vooruit de tunnel in, hierachter staat die grote toren.
Afbeeldingslocatie: http://img233.echo.cx/img233/4771/towerview10uw.jpg

van hieruit gezien links van de toren, daar de gang in....
Afbeeldingslocatie: http://img250.echo.cx/img250/4090/cityview8yx.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door SAiN ONeZ op 01-06-2005 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115890

Captain Pervert schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:05:
Tsja, ik wil toch ook even mijn mening geven over dit spel. Ik heb er nu al heel wat gameplay uren opzitten en heb er gemengde gevoelens bij.

Ik kom niet echt grote bugs tegen, maar als je naar de grafische kwaliteit kijkt en dan de soepelheid waarmee het (niet) loopt is dat eigenlijk best wel erg. Vooral in de stadjes is het één grote schokkende rotzooi, en ik heb geen onaardige PC (AMD64 @ 2600 mhz, 2x 6600GT SLI, 1GB RAM, 2x200GB HD in RAID).

Het grootste probleem van het spel vind ik de schijnvrijheid. Het wordt vaak vergeleken met Morrowind, maar daar was overal iets te doen, je kon van alles jatten, je kon met iedereen praten... In BP moet je het hebben van opdrachten van de 'factions', voor de rest zijn er nauwelijks personen met wie je interactie kan hebben.

Het landschap is groot maar de dingen liggen erg ver uit elkaar. Ik ben de halve map over gecrosst in een Humvee en het valt me erg tegen wat ik tegenkom. Het ergste is dat iedere gasstation er hetzelfde uitziet, ook kom ik keer op keer dezelfde mafia hinderlaag tegen, dezelfde shootouts met exact dezelfde autowrakken, dezelfde bruggen met wederom autowrakken die exact hetzelfde geplaatst zijn etc. etc. Ja, zo kan ik ook 25x25 kilometer vol krijgen. Er zijn hele gebieden (vooral onderin de map langs de randen) waar gewoonweg niks is behalve bossen.

De handling van de auto's is erbarmelijk slecht. De draai as zit in het midden. Zelden een spel gehad met zulke slechte onrealistische handling. Om nog maar te zwijgen over het belachelijke 2D onoverzichtelijke dashboard zonder spiegels etc etc. Slecht slecht sleeeeeeecht.

Wat wel leuk is, is dat er een hoop wapens zijn en dat je lekker kan upgraden enzo, en troep verzamelen in je auto om het dan te verpatsen (al levert het geen reet op als je kijkt hoeveel moeite het kost). Je hebt echt het idee van "dit is mijn auto en daar blijft iedereen af, of anders". Flink wat fruit, ammo en reservewielen inslaan en op avontuur als een echte Henk Wijngaard over de snelweg crossen. Cool.

Het is een leuk spel maar lang niet zo gedetailleerd uitgewerkt als bijvoorbeeld Morrowind. Dit is uitspelen en deleten wat mij betreft.
Ik ben het 100% met je eens vooral dat dashboard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145386

webside van deep-shadow is niet meer toegankelijk.
heeft er iemand nog toegang ?

misschien toch nog een eu patch ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Weet iemand een money cheat of trainer?

Ik vind het eigenlijk niet leuk om te gebruiken maar het punt is... als je voor 1 dezelfde baas missies blijft doen, ga je meer verdienen na elke missie, tot 7 a 8000 ofzo. Maar der komt een punt dat hij geen missies meer voor je hebt en dat je bij de andere mafiabaas moet gaan werken.
Dan krijg je bagger weinig omdat je als het ware weer opnieuw begint bij een nieuwe baas. Voor de 2e missie bijvoorbeeld, een nog verdomd moeilijke ook. Ik kreeg maar 2000 Pesos. En daarvoor moest ik een gruwelijk grote army-base binnendringen en een truck stelen. Ik bedoel, dat schiet niet echt op. Voor zo'n xenus stone heb je al gauw 10.000 nodig. Of wil je dat don nagwat je helpt met het zoeken van de moordenaar van the editor kost dat je 20.000. Zo blijf ik bezig... :@ ik ben alleen maar side-missies voor clans aan het doen. ik wil nu wel even verder met de mainquest...

Anybody?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Bij die politie kost het maar 12.000 + 3000 aan die hamburger verkoper om het kenteken te krijgen.

Gelijk dik cash betalen om een opdracht te halen hoeft soms helemaal niet.

bijvoorbeeld voor die bankrekening waar de bankdirecteur 20K pesos voor vraagt:
spoiler:
i.p.v. op zoek te gaan naar 20.000 pesos kan je ook het volgende doen:

1. koop een bloemetje bij die ouwe tante voor de bank.
2. glimlach lief naar de bankbediende en geef haar een bloemetje
3. je hebt nu een date :P ga savonds naar de kroeg en hoor haar uit over de bank.
4. je hebt informatie over een ontslagen programmeur, ga naar de programmeur thuis.
5. de rest wijst wel vanzelf.

het enige wat het je dan kost is een paar kogels om iemand om te leggen, +- 2000 pesos om wat te kopen (ik verklap niet alles :P) en wat reistijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Thx !!! Maar euhm... :) wat kan ik met een bank rekening :S

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

twiekert schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:21:
Bij die politie kost het maar 12.000 + 3000 aan die hamburger verkoper om het kenteken te krijgen.

Gelijk dik cash betalen om een opdracht te halen hoeft soms helemaal niet.

bijvoorbeeld voor die bankrekening waar de bankdirecteur 20K pesos voor vraagt:
spoiler:
i.p.v. op zoek te gaan naar 20.000 pesos kan je ook het volgende doen:

1. koop een bloemetje bij die ouwe tante voor de bank.
2. glimlach lief naar de bankbediende en geef haar een bloemetje
3. je hebt nu een date :P ga savonds naar de kroeg en hoor haar uit over de bank.
4. je hebt informatie over een ontslagen programmeur, ga naar de programmeur thuis.
5. de rest wijst wel vanzelf.

het enige wat het je dan kost is een paar kogels om iemand om te leggen, +- 2000 pesos om wat te kopen (ik verklap niet alles :P) en wat reistijd :)
Slim! :) Ik heb 20.000 Pesos aan Don moeten betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Fiddle schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 12:30:
Thx !!! Maar euhm... :) wat kan ik met een bank rekening :S
Dat is een opdracht om een rekening nummer te achterhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fiddle schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 11:54:
Weet iemand een money cheat of trainer?

Ik vind het eigenlijk niet leuk om te gebruiken maar het punt is... als je voor 1 dezelfde baas missies blijft doen, ga je meer verdienen na elke missie, tot 7 a 8000 ofzo. Maar der komt een punt dat hij geen missies meer voor je hebt en dat je bij de andere mafiabaas moet gaan werken.
Dan krijg je bagger weinig omdat je als het ware weer opnieuw begint bij een nieuwe baas. Voor de 2e missie bijvoorbeeld, een nog verdomd moeilijke ook. Ik kreeg maar 2000 Pesos. En daarvoor moest ik een gruwelijk grote army-base binnendringen en een truck stelen. Ik bedoel, dat schiet niet echt op. Voor zo'n xenus stone heb je al gauw 10.000 nodig. Of wil je dat don nagwat je helpt met het zoeken van de moordenaar van the editor kost dat je 20.000. Zo blijf ik bezig... :@ ik ben alleen maar side-missies voor clans aan het doen. ik wil nu wel even verder met de mainquest...

Anybody?
Ik weet er geen, en wil het ook niet weten want anders is het spel niet meer leuk.
Wat je het beste kunt doen is op google kijken? Denk dat er wel een paar uit zijn inmiddels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
kep een trainertje gevonden waarbij je een miljoen pesos kan krijgen, das wel lekker... Dan koop ik de beste auto. (die verdwijnt dus niet meer) sniper + alle upgrades (8> . En als ik het goed begrijp kan je bij de achitect een huis kopen voor 50.000 pesos :D.... En zo kan ik dan iig verder met de main quest want ik vind die clan-missies wel veel van hetzelfde en het neemt allemaal zoveel tijd in.... (wat ik niet heb) Dus voor mij maakt het de gameplay juist wat leuker. Als ik echter google op cheats vind ie nix, alleen maar health & armor cheats :( Allen het probleem is van een trainer is dat deze het vaak niet doen... ik ga het vanaaf testen.

Als iemand een betere oplossing heeft hoor ik het graag...

[ Voor 14% gewijzigd door Fiddle op 01-06-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Fiddle schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:30:
kep een trainertje gevonden waarbij je een miljoen pesos kan krijgen, das wel lekker... Dan koop ik de beste auto. (die verdwijnt dus niet meer) sniper + alle upgrades (8> . En als ik het goed begrijp kan je bij de achitect een huis kopen voor 50.000 pesos :D.... En zo kan ik dan iig verder met de main quest want ik vind die clan-missies wel veel van hetzelfde en het neemt allemaal zoveel tijd in.... (wat ik niet heb)
Als jij een zeilboot koopt voor de ontspanning, ga je zeker ook alleen maar op de motor varen omdat zeilen zo sloom gaat?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
Captain Pervert schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:47:
[...]

Als jij een zeilboot koopt voor de ontspanning, ga je zeker ook alleen maar op de motor varen omdat zeilen zo sloom gaat?
Ik snap het ook niet, wat is er nou de lol van om te cheaten ? er zit dan toch totaal geen uitdaging en doel meer in :?

En zo moeilijk is dat spel nou ook weer niet hoor, ik heb een stapel wapens, vlieg in een gekochte helicopter, heb 30K pesos op zak, en iedereen is m'n vriendje (okee behalve de bandits en de mafia dan, maar die mag ik niet :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Moet toegeven dat ik afentoe wel ff wat health bijcheat of zo een moeilijke missie toch nog te halen ipv opn te moeten beginnen.

Tis juist de opzet om alle submissies te doen zodat daarna de verhaallijn ook evenredig loopt..

heel vreemd iets, gisteren had BP opgestart, normaal ga ik dan uit de game om met rambooster extra vrij ram te krijgen. Dit deed ik eens niet en het liep opvallend lekker..

Nadat ik het afgesloten had, wat na tijdje gamen ook lekker vlot ging :X :? en bleek dat er nog een pot fifa openstond :+

bij enkel BP cacheproblemen en met een extra app open minder problemen, wazig :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Ik zit nu in het begin van het spel, en heb wel wat geldprobleempjes...

Ik dacht van 'kom ik verzamel wat wapens bij de shootout en ga ze daarna verpatsen' maar toen bleek ik maar 20 pesos ofzo per wapen te kunnen vangen! 8)7

Schoot niet echt op ofzo. Ik kan wel met de bus gaan rijden, maar 400 pesos naar de andere kant van de map vind ik wel wat weinig. En ik moet nog even m'n indian relic zien te verpatsen, misschien dat dat wat oplevert.

No way dat ik echter ga cheaten, ik vind wel andere manieren... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 01-06 14:20
ach jongens toch.. nog een paar dagen en dan is GTA san andreas toch uit.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Hoe kom ik eigenlijk in de console? De tilde (~) werkt niet meer. :? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Chi3F schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:51:
Ik zit nu in het begin van het spel, en heb wel wat geldprobleempjes...

Ik dacht van 'kom ik verzamel wat wapens bij de shootout en ga ze daarna verpatsen' maar toen bleek ik maar 20 pesos ofzo per wapen te kunnen vangen! 8)7

Schoot niet echt op ofzo. Ik kan wel met de bus gaan rijden, maar 400 pesos naar de andere kant van de map vind ik wel wat weinig. En ik moet nog even m'n indian relic zien te verpatsen, misschien dat dat wat oplevert.

No way dat ik echter ga cheaten, ik vind wel andere manieren... :P
Viel mij ook een beetje tegen. Het schiet pas op op het moment dat je wat sterker bent en flink wat guns bij je kan dragen, dan wacht je heel lang tot je auto propvol is en ga je heen en weer sjouwen tussen je auto en de gundealer. Maar dan nog is het geen vetpot. Volgens mij kan je beter nog syringes gaan verkopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 16:23

TommyGun

Stik er maar in!

Ben ook maar eens bezig geweest en een GAME.ini gemaakt die best goed draait op mijn systeem!

P4 2.6 @ 3.2 HT
1 GB DDR Ram
ATi Radeon 9800

Voor verdere specs, zie mijn signature.

Dus probeer het eens zou ik zeggen? (Met best goed bedoel ik FPS van rond de 50 en soms haperen.)

Download

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
nauw.. uitgespeeld.. Valt wel een beetje tegen hoor. van die xenos stenen hoor je ook niks meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

hehe nuttig, stond net op het punt je tips op te volgen om die maar te verzamelen, ivm eventuele belangrijkheid naarmate de game vorderde... niet dus :>

vond het een mooi home-made plaatje..
en er worden weinig screens gepost vind ik..

Afbeeldingslocatie: http://img135.echo.cx/img135/9141/hey6pc.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door SAiN ONeZ op 01-06-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133247

Ja , wat heb je nou aan die stenen? Wat kan je er mee? "Would enable the user to travel anywhere" :S
Maaruh , ik heb gehoord dat als je in Catalyst Geometry Instancing aanzet hij beter loopt , kan iemand dat testen? Ik merk geen verschil in ieder geval.
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste