[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.720 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:48

sapphire

Die-hard pruts0r

Naja het hoort niet iig want mij overige 3 setjes die ik al een tijd heb doen eht al jaar-en-dag prima.

Maar iig morgen even emt ze bellen en dan maar kijken wat eruit komt, kan namelijk ook me geld voor dat paneel terugvragen en dan haal ik me UV plexi wel bij bouwplastics want daar moet ik sowieso nog heen. Naja kijk wel.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-06 05:28
Gister "even" waterkoeling inbouwen.

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/4445/afbeelding0077du.th.jpg

Hier was alles al ingebouwd.

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/1241/afbeelding0114ur.th.jpg

Nog een keer.

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/4120/afbeelding0201yu.th.jpg

Hier bezig met inbouwen.

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/2687/afbeelding0282va.th.jpg

Cpu blok...en ik krijg die vervloekte lucht er niet uit :(

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/9135/afbeelding0306bg.th.jpg

Zalman Vga blok :)

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/3467/afbeelding0313cj.th.jpg

Hier alles ingebouwd en kabels opgeruimd :) en je me hdd zit er al in..(tip..helemaal bovenin:P)
en me rad zeer Hi-Tech opgehangen met 2 blokjes hout :P

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/3784/afbeelding0340fn.th.jpg

hier fototje met vinger voor de flits om mooi effect te creeren:)

Black Ice Extreme 120 X 120mm
WaterChill CPU Cooler block
700 l/hr Hydor Pump with push on fittings [220V Plug]
Zalman ZM-GWB1 VGA-koelblok
goedkoop 120mm fan ding..

Specs:
P4 2,4 @ 3,0 Northwood
Asus P4P800S
Asus Radeon 9200SE
Q-tec 450W dual fan..(tis nu een enkelfanner:P.)
512Mb Infineon

ik zoek nog een goede 120mm fan:)...stilte is niet noodzakelijk...wel veel airflow:)

en morgen ga ik even extra slang halen dan kan ik me pompje netjes wegwerken naast me rad:).
morgen als ik me pomp heb verplaatst zal ik meteen fotos online gooien:)

[ Voor 5% gewijzigd door Wouzziej op 07-07-2005 23:46 . Reden: idd een Q-tec voeding..t'is al laat. ]

2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjens
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 16:57
Wouter!! schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:10:

Specs:
P4 2,4 @ 3,0 Northwood
Asus P4P800S
Asus Radeon 9200SE
Sweex 450W dual fan..(tis nu een enkelfanner:P.)
512Mb Infineon

ik zoek nog een goede 120mm fan:)...stilte is niet noodzakelijk...wel veel airflow:)

en morgen ga ik even extra slang halen dan kan ik me pompje netjes wegwerken naast me rad:).
morgen als ik me pomp heb verplaatst zal ik meteen fotos online gooien:)
Op die plaatjes zie ik toch echt een q-tec voeding, of heb ik dat nu fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Rayden schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:24:
[...]

Op die plaatjes zie ik toch echt een q-tec voeding, of heb ik dat nu fout ?
Goed gezien, ik heb die PSU ook in m'n AMD XP 1700+ zitten maar hij wordt vervangen door een andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-06 05:28
sorry mensen..t'is laat...ik maak te lange dagen deze week:P

2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Laatst online: 08-06 18:09
@ Wouter!!

Is die kast niet een beetje klein voor waterkoeling?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Hoezo te klein, het past toch makkelijk ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik heb even een vraagje,

Ik wil m'n voorkant helemaal van plexiglas gaan maken, Uv plexiglas voor de duidelijkheid. Maar nu heb ik dus een probleem, de platen van AC Ryan zijn maar 48Cm en ik heb minstens 62Cm ( in de hoogte ) nodig. Weet iemand misschien een winkel waar ze wel platen hebben die groter dan 48CM zijn? De afmeting van m'n front is 62CM ( H ) 18CM ( B ). Ik heb 2 platen nodig, 1 X een Zwarte en 1 X een groene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-03 17:18
Heaget schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:42:
Ik heb even een vraagje,

Ik wil m'n voorkant helemaal van plexiglas gaan maken, Uv plexiglas voor de duidelijkheid. Maar nu heb ik dus een probleem, de platen van AC Ryan zijn maar 48Cm en ik heb minstens 62Cm ( in de hoogte ) nodig. Weet iemand misschien een winkel waar ze wel platen hebben die groter dan 48CM zijn? De afmeting van m'n front is 62CM ( H ) 18CM ( B ). Ik heb 2 platen nodig, 1 X een Zwarte en 1 X een groene.
www.bouwplastics.nl :Y) Dat is alleen wel plexiglas, en geen Acryl zoals van acryan. Als het goed is staan in de FAQ nog wel meer adressen.
Maar kun je het niet gewoon uit 2 delen laten bestaan? Dat je het zorgt dat het randje niet echt zichtbaar is?

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Site staat in ieder geval in m'n favorieten. Dat Fluoriserent plexiglas, werkt dat onder UV licht of wat? Want daar gaat het eigenlijk om.

Ik heb al een oplossing, bedankt he!

Nu heb ik gelijk nog een vraag, een 5.25 connector daar staat toch 12V op? Als ik die nu gebruik voor 4 ledjes, 12/4=3V dan hoef ik toch geen weerstand te gebruiken?

[ Voor 48% gewijzigd door Heaget op 08-07-2005 13:31 . Reden: Spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

brinkdinges schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:53:
[...]

www.bouwplastics.nl :Y) Dat is alleen wel plexiglas, en geen Acryl zoals van acryan. Als het goed is staan in de FAQ nog wel meer adressen.
Maar kun je het niet gewoon uit 2 delen laten bestaan? Dat je het zorgt dat het randje niet echt zichtbaar is?
Yes idd, prima zaakje en met scherpe prijzen. Ben er net nog geweest maar ze waren net dicht, dan maar via de website bestellen :P

Om weer terug te komen over mijn gedoe met Tweakend, ik heb Theo van Tweakend vannochtend direct gemailed en ik kreeg even later een net mailtj terug, dat de kosten voor hen zijn ect.

Go Tweakend, dit word 1 van mij favo mod shops _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door sapphire op 08-07-2005 20:33 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik presenteer u: Erik1's GCS ® (Ghetto Cooling System)

Mijn videokaart fan was DOA dus eraf gesloopt, maar zonder ventilatortje werd mijn arme 6600GT kaartje 61C idle en 86C tijdens 3D Games, dus dat moet koeler. Nu blaast er al een fan de kast in maar de lucht hieruit moet beter naar de videokaart worden geblazen en vervolgens weer de kast uit worden geleid. Dit heb ik bewerkstelligd door het doormiddel van stukken karton forceren van de luchtstroom :)

Afbeeldingslocatie: http://img126.imageshack.us/img126/2512/img1946tn9bu.jpg
Het systeem wordt op zijn plaats gehouden door een CD doosje met daarin een WinXP CD.

Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/4642/img1947tn9nb.jpg
Zoals je ziet wordt de lucht via de 6600GT heatsink naar buiten geleid.

Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/1369/img1948tn5so.jpg
Vanaf de zijkant

Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/7636/img1953tn7iy.jpg
Het systeem in werking :o

De resultaten:

Idle: 61C --> 49C

Stressed: 86C --> 67C

Er komt binnenkort (Volgende week oid) een mooie VGA Koeler aan, maar tot die tijd voldoet dit prima :)

Wel oerlelijk maar boeiend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143640

gelukkig laat je het niet zo! Maar zolang het ff voldoet is het een prima oplossing, leuk bedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Meneer aard

Porsche rulez!

Anoniem: 143640 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 22:59:
gelukkig laat je het niet zo! Maar zolang het ff voldoet is het een prima oplossing, leuk bedacht!
Zo kan het ook, maar mijn fans van die hitte golf van laatst heb ik snel bevestigt met ty wraps doen nog steeds dienst :+ Gaat nog goed, lekker laten zitten..

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131133

Erik1 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 22:50:
Ik presenteer u: Erik1's GCS ® (Ghetto Cooling System)

Mijn videokaart fan was DOA dus eraf gesloopt, maar zonder ventilatortje werd mijn arme 6600GT kaartje 61C idle en 86C tijdens 3D Games, dus dat moet koeler. Nu blaast er al een fan de kast in maar de lucht hieruit moet beter naar de videokaart worden geblazen en vervolgens weer de kast uit worden geleid. Dit heb ik bewerkstelligd door het doormiddel van stukken karton forceren van de luchtstroom :)

[afbeelding]
Het systeem wordt op zijn plaats gehouden door een CD doosje met daarin een WinXP CD.

[afbeelding]
Zoals je ziet wordt de lucht via de 6600GT heatsink naar buiten geleid.

[afbeelding]
Vanaf de zijkant

[afbeelding]
Het systeem in werking :o

De resultaten:

Idle: 61C --> 49C

Stressed: 86C --> 67C

Er komt binnenkort (Volgende week oid) een mooie VGA Koeler aan, maar tot die tijd voldoet dit prima :)

Wel oerlelijk maar boeiend 8)7
hahahahah LOL :P
Goed verzonnen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 131133 op 09-07-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-06 08:55
ik ben al een hele tijd bezig met mn mod, maar geen zin om een CiP te openen. hier dan maar eens een plaatje van mn window. k heb m geloof ik wel 3 keer veranderd. eerst alleen het wietblad middenin. daarna ook buitenom weg zodat ik meer kon zien, en toen ging k mn kast omdraaien, moest het blad ook andersom (vandaar het hapje linksbovenin) alles zit vast met rvs boutjes en moertjes. eerst zit er een grote plaat plexi, daarop een plaat plexi in de vorm van het wietblad en daarna het metale blad. als ik een dremel met graveerstift vast krijg ga ik nog nerven in het blad graveren om oa een barst in het blad linksboven weg te werken O-) en misschien ga ik de boel nog verlichten. ook moet ik nog eens kijken of ik het handvat ook zwart kan krijgen (die verrekte chieftec kasten die als "zwart" worden verkocht zijn donkergrijs |:( )

Afbeeldingslocatie: http://www.freepgs.com/daniel_kunst/got/window.jpg

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142826

Wow echt nice, heb je het met een vijl zo gedetailleerd gekregen? Graveerstiftjes zijn niet duur, heb vandaag 3 verschillende voor 2.25€ gekocht dus :). Die rand is wel dun, blijft hij wel stevig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

DaNiEl KuNsT schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:05:
ik ben al een hele tijd bezig met mn mod, maar geen zin om een CiP te openen. hier dan maar eens een plaatje van mn window. k heb m geloof ik wel 3 keer veranderd. eerst alleen het wietblad middenin. daarna ook buitenom weg zodat ik meer kon zien, en toen ging k mn kast omdraaien, moest het blad ook andersom (vandaar het hapje linksbovenin) alles zit vast met rvs boutjes en moertjes. eerst zit er een grote plaat plexi, daarop een plaat plexi in de vorm van het wietblad en daarna het metale blad. als ik een dremel met graveerstift vast krijg ga ik nog nerven in het blad graveren om oa een barst in het blad linksboven weg te werken O-) en misschien ga ik de boel nog verlichten. ook moet ik nog eens kijken of ik het handvat ook zwart kan krijgen (die verrekte chieftec kasten die als "zwart" worden verkocht zijn donkergrijs |:( )

[afbeelding]
Gaaf hoor. Ik denk dat ik een heroinespuit uit mijn sidepanel ga dremelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Laatst online: 18-06 08:55
Anoniem: 142826 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:20:
Wow echt nice, heb je het met een vijl zo gedetailleerd gekregen? Graveerstiftjes zijn niet duur, heb vandaag 3 verschillende voor 2.25€ gekocht dus :). Die rand is wel dun, blijft hij wel stevig??
ik heb alles met de decoupeerzaag gedaan en 2 ijzerzaagjes verspilt. de rand is ongeveer 4 cm breed en nog zeer stevig, vooral met 4 mm plexi erachter.

k ben nu met de voorkant bezig, is ook een heel karwei. tussen het plastic gedeelte en de rest van de kast komt namelijk een lichtgevende rand van 7 mm dik plexi en ik heb de 3,5" bays dichtgemaakt.

verder nog 2 eigen harddisk rekjes gemaakt op de bodem van de kast waar in totaal 6 harddisks in kunnen (3 per rekje) ;)

en de grootste verandering dus de kast omgedraaid. window zit nu rechts als je voor de kast staat. voeding onderin naast de harddisks en de pci sloten bovenin :)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 12:00

Chiron

Moderator Discord
Heaget schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:12:
@ Wouter!!

Is die kast niet een beetje klein voor waterkoeling?!
valt wel mee.. als ik het zo zie zou die radiator zelfs nog binnenboord kunnen, als je de fan aan de buitenkant monteert..

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116991

Hallo ik denk dat ik het beste hier terecht kan met mijn vraag. Want een heel topic lijkt me lichtelijk overdreven.

Ik ben bezig met een mod en wil in mijn kast ledjes maken de heel langzaam uit en aan gaan zodat je zon gloei effect krijgt. Dit wil ik doen met uv ledjes deze moeten dan uit het zicht blijven zodat de kast een gloei effect krijgt.

Mijn probleem is alleen dat ik helemaal niks van electro afweet en totaal geen benul heb wat ik nu moet doen. één ding weet ik wel en dat is dat ik 10 ledjes wil UV niet te fel. En alles moet op de standaard 12 volt van de computer draaien en dan wil ik ook nog het liefst dat ik het schakel gebeuren (printplaat) kwijt kan in een 3,5" bay.

zo moet het er ongeveer uitzien.

|----*-------------------------*-----|
|000000000000000000000|
|*0000000000000000000*|
|000000000000000000000|
|000000000000000000000|
|000000000000000000000|
|*00000000kast00000000*|
|000000000000000000000|
|000000000000000000000|
|*0000000000000000000*|
|000000000000000000000|
|-----*------------------------*-----|

|---- zijn de wanden van de kast
* zijn de ledjes
0 is opvulling spaties werkte niet.

Ik heb al gezocht op google en hier op got maar het is moeilijk zoeken als je niet weet wat je pricies zoekt als iemand weet welk schema ik moet volgen dan kan ik hem wel samen met een vriend in elkaar solderen.

Alvast bedankt.

martin-sweers@hetnet.nl

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 116991 op 13-07-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 23:51
Heaget schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 21:26:
[...]

Hmm mijn inverter maakt ook wel een vreemd geluidje, maar niet altijd. Beetje vreemd. Anyway, als tweakend een beetje klantvriendelijk is dan betalen ze gewoon de verzendkosten of ze sturen gewoon nog een groen paneel op.
mijnes ook, maar alleen alsie tussen de 7v en de 10v krijgt (aangesloten op rheobus), op hoeveel hertz pieptie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-06 07:49
Weet iemand of je een Via moederbord + cpu kan gebruiken voor een muziekcomputer in combinatie met Alcatech BPM Studio?

Ik zit te peinzen of ik een Via neem of dat ik het op een andere manier doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149337

Ik was genoodzaakt deze opstelling te maken doordat 'k geen houder had voor mijn 3e hardeschijf, ( 2 standaard, de derde is de oude van me xbox, stond muziek op :P )

Dan zoek je in je kamer naar 'n oplossing om die hd togg niet aan de draadjes te laten bungelen.
Ik vond een Deo bus, na watproberen bleef die toch staan, het resultaat |:( :
Afbeeldingslocatie: http://server2.uploadit.org/files/Mtwisk-deopc.jpg

:r Niet mooi, niet handig. Dus die gaa'k er maar weer snel afhalen. Wel leuk aanzicht (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-06 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

DaNiEl KuNsT schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:05:

[afbeelding]
Nice

Bestel dan een grijze kast erbij. Die hebben wel een zwart handvat :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
volgens mij vindt je harde schijfje dat niet zo lekker (8>

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:38

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/flabah/casemod/lcd%20002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/flabah/casemod/lcd.jpg

ja... ik verveelde me :P

[ Voor 5% gewijzigd door Jellabie op 15-07-2005 00:10 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Hm ziet er lekker uit dat lcd in je tobo :)

Hoe zit het nu vast? gewoon lijmen?
En heb je ook ff een pic waar je de afwerking van de rand goed kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Laatst online: 28-05 12:50

blaatschaaap

schaap

ziet er cool uit, alleen het gat nog een beetje meer afwerken :)

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Danjel schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 01:09:
Hm ziet er lekker uit dat lcd in je tobo :)

Hoe zit het nu vast? gewoon lijmen?
En heb je ook ff een pic waar je de afwerking van de rand goed kan zien?
met die vijzen?

en een pic voor de afwerking... ik heb het expres zonder flits getrokken :X

Is nog niets afgewerkt... komt nog :)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
haha oke,

Ik ben benieuwd dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ase-
ziet er erg nice uit, heb het nooit eerder gezien.
wat kan je nog meer met dat display dan de tijd 'displayen' by the way ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

ase- schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 02:54:
ziet er erg nice uit, heb het nooit eerder gezien.
wat kan je nog meer met dat display dan de tijd 'displayen' by the way ?
zowat alles :)

temps... winamp... cpu load... hoeveel ram ik nog over heb
hoeveel mb heb ik nog vrij op mijn hdd's...

noem maar op :)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Anoniem: 149337 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:54:
Ik was genoodzaakt deze opstelling te maken doordat 'k geen houder had voor mijn 3e hardeschijf, ( 2 standaard, de derde is de oude van me xbox, stond muziek op :P )

Dan zoek je in je kamer naar 'n oplossing om die hd togg niet aan de draadjes te laten bungelen.
Ik vond een Deo bus, na watproberen bleef die toch staan, het resultaat |:( :
[afbeelding]

:r Niet mooi, niet handig. Dus die gaa'k er maar weer snel afhalen. Wel leuk aanzicht (8>
oei, das niet zo'n handige opstelling, je wil geen dooie hdd neem ik aan. Hou cd/dvdspelers en harde schijven altijd horizontaal of vertikaal, als ze draaien (aanstaan), maar nooit schuin.
Zoek dan een schoenendoos als houder of leg hem op een cdromdrive oid. Nu met het warme weer en raampje open gaat er ergens een deur open in het huis, komt er een windvlaagje en valt je axe deo om, dag harde schijf (en data) en misschien dag onderdelen waar ie kortsluiting mee maakt als ie de kast in swingt...

niet echt een mod, meer onhandig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ase-
Race Eend schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 09:19:
[...]

oei, das niet zo'n handige opstelling, je wil geen dooie hdd neem ik aan. Hou cd/dvdspelers en harde schijven altijd horizontaal of vertikaal, als ze draaien (aanstaan), maar nooit schuin.
Zoek dan een schoenendoos als houder of leg hem op een cdromdrive oid. Nu met het warme weer en raampje open gaat er ergens een deur open in het huis, komt er een windvlaagje en valt je axe deo om, dag harde schijf (en data) en misschien dag onderdelen waar ie kortsluiting mee maakt als ie de kast in swingt...

niet echt een mod, meer onhandig :+
dat zeg ik 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149337

Het was voor een korte tijd. hij is er nu alweer af _/-\o_ na alle data op me andere hardeschijfe te zetten. Maargoed, ik heb niet egt logisch nagedacht over die houding idd, beter horizontaal kunnen doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Ik ben bezig met m'n front paneel,

Afbeeldingslocatie: http://img317.imageshack.us/img317/5151/r03000081jt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51195

kool karakter lcd met grafische mogelijkheid !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140923

Anoniem: 143640 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 22:59:
zo isoleer je toch alleen maar je rammetjes bovenop, met die cd o_O Valt het karton anders weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 17-06 13:35

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Mn vriendin snapte mijn case-modding nooit dus heb ik haar er maar even bij betrokken.
Ziehier het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/tr.vandenberg/Pooh%20pannel.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Laatst online: 14-04 13:35
Met wat voor inkt is dat erop getekend? Of hoe heb je dat gedaan? Geprint en dan overgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143640

Schattig! :P

Hoe heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130034

Zou nog mooier zijn als je de randjes er super strak zou uit figuurzagen en vijlen met een dual kit gele ccfl's erachter :) Maar niet te min, mooi gedaan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Ives schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:57:
Met wat voor inkt is dat erop getekend? Of hoe heb je dat gedaan? Geprint en dan overgezet?
Ik heb de Kast helemaal ingetaped en daarna het "logo" uitgeprint en op de tape geplakt....
Daarna de zwarte lijnen met een hobbymes ingesneden en de losgekomen tape er af gehaald. daarna heb je je zwarte lijnen alleen nog over en dan spuit je er zwart overheen en tadaa.
Alleen het snijden duurt wel eventjes :P kleine 3 uur snijden

btw bedankt voor de leuke reacties :>

[ Voor 5% gewijzigd door Armageddon_2k op 16-07-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Laatst online: 31-05 22:30
Offtopic!!:

Ik heb laats zo'n kast gezien die ik wel mooi vond, weet alleen niet hoe hij heet. Het is een kast [duh] met aan de voorkant zwart plexiglas O+ Volgens mij voor de rest ook zwart.. Genoeg info 8)7 |:( ?

edit:

Denk dat het een een of andere Super Flower is.

[ Voor 14% gewijzigd door GleNnoS_ op 17-07-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Laatst online: 04-04-2024
neen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Kleine update:

Nieuwe GPU koeler (Vantec Iceberq 4)
UV Groene IDE kabel (rounde)
Nieuw frontje voor DVD brander

Afbeeldingslocatie: http://www.van-halen.nl/pics/tweakers/shuttlefull3_klein.jpg

Dit was de laatste update, eerst geld sparen nu en Campzone 2005 :P

[ Voor 13% gewijzigd door Breaker op 17-07-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Breaker schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:32:
Kleine update:

Nieuwe GPU koeler (Vantec Iceberq 4)
UV Groene IDE kabel (rounde)
Nieuw frontje voor DVD brander

[afbeelding]

Dit was de laatste update, eerst geld sparen nu en Campzone 2005 :P
Diep respect voor je barebone, echt heel mooi. Ik wist het wel met die dvd speler van jou. Mooi window maken dat ik me dvd/cd kon zien spinnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Nu online
Anoniem: 30670 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:07:
[...]

Diep respect voor je barebone, echt heel mooi. Ik wist het wel met die dvd speler van jou. Mooi window maken dat ik me dvd/cd kon zien spinnen 8)
Was ook de bedoeling. Maar er waren veel die zeiden dat ik het alleen stickervrij moest maken etc. En eerlijk gezegd vind ik dit mooier :)

Wel jammer dat ik her en der nog enkele krasjes op de kast heb zitten :( en de afwerking van de kap is niet geweldig... moet ik nog ff wat op vinden (herspuiten denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Breaker schreef op zondag 17 juli 2005 @ 21:16:
[...]

Was ook de bedoeling. Maar er waren veel die zeiden dat ik het alleen stickervrij moest maken etc. En eerlijk gezegd vind ik dit mooier :)

Wel jammer dat ik her en der nog enkele krasjes op de kast heb zitten :( en de afwerking van de kap is niet geweldig... moet ik nog ff wat op vinden (herspuiten denk ik)
Stickervrij... maar is bling bling maken niet mooier? het is maar een idee maar misschien is het mooi om hem te scuren en te polijsten zodat je een mooie zilveren look krijgt ipv die doffe grijs.. verder iid een eerug nice kasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Nu online
Armageddon_2k schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:09:
[...]

Stickervrij... maar is bling bling maken niet mooier? het is maar een idee maar misschien is het mooi om hem te scuren en te polijsten zodat je een mooie zilveren look krijgt ipv die doffe grijs.. verder iid een eerug nice kasje
Met de lak glimt hij al aardig :) vind wel mooi zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147854

Ik ben een beginnende modder, wil t graag leren dus heb een koffermod gemaakt
Wilde wel een nette en dat is me flink gelukt, hij is nog lang niet af, morgen alles sleeven...

leek me wel een goed mod begin!

http://home.wanadoo.nl/beekmail/piccs/RIMG0002.jpg

Sorrie niet zo scherp mja:)

Lees de topicwarning nog es: geen plaatjes van <600pixels breed!

[ Voor 14% gewijzigd door Sprite_tm op 19-07-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNGm
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-03 09:35
En niet gethumbnailed... In de FAQ staat dat het plaatje niet breder mag zijn dan 600px

Verder zie ik weinig spannends in de mod zitten. Maar goed. Ga vooral door en probeer 'm een beetje leuker te maken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-06 13:17
Het plaatje doet het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147854

Dankjullie nee hij is erg simpel:) t is mn 1e mod... heb mn 2e al helemaal in mn hoofd!

Dan ga ik er proberen een CIP van te maken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-06 21:39

Aapje

Opel-beun
Ik had eik een koelertje op deze kaart zitten, maar die viel eraf van jeweetwel... :P
iig ik wou dus dat niet meer 1sec lijm != handig
otherwords :P
Afbeeldingslocatie: http://81.171.80.135/vidkaart1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://81.171.80.135/vidkaart2.jpg
geen slechte mod :P
beetje arctic silver ertussen en voila :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

Dat ding ziet er echt gigantisch uit! Post eens een pic vanaf de zijkant :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Op verzoek:
Afbeeldingslocatie: http://81.171.80.135/vidkaart3.jpg
Valt opzicht reuze mee, had vroeger een grotere op me 3dfx banshee zitten :)

Het is trouwens een Asus Magic 440mx :x niet veel soeps maar das op 't moment wat ik als 'beste' prut kaart heb liggen :x

[ Voor 32% gewijzigd door Aapje op 19-07-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

Mooi! Idd niet erg groot nee. Zal wel stil zijn :z :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wel een btje oversized, ik had op me ouwe 440MX het standaard blokkie, en die is dus echt maar 1/3 ervan :P Wel nuttig voor overclocken.. voor zover dat nuttig is bij zo'n graka ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06 10:52

Jelte,89

Woodworking

Zou het schelen met zo'n kreng op je kaart. Heb je al getest of ie te clocken is ? Mischien idee'tje voor mij

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86836

Ligt het aan mij of zit heb blokje er iets scheef op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Ten eerste: Het is een magic, zit standaart passief koel ding op, maar die viel er dus af :P
Ennnn hij zit nu in een pc die op debian draait, en niet met de X server opstart :x dus beats me of ik um overkan klokken :x
Weet wel dat me dual amd wel overgeklokt is dus dan zou het agp slot mee moeten gaan :P
Temperatuur van blokje? Beats me, hij word niet echt warm :x (kaart zelf ook niet :))

Ohja:
Anoniem: 86836 schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:42:
Ligt het aan mij of zit heb blokje er iets scheef op ?
Ligt niet aan jou, khad te snel de boor in 't koelblokje gezet :P

[ Voor 24% gewijzigd door Aapje op 21-07-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148990

lol als je dat passief blok op mijn videokaart zou zetten zou hij tegen m'n geluidskaart aankomen zo groot :| O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86836

BaBoOn schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 13:48:
[...]

Ligt niet aan jou, khad te snel de boor in 't koelblokje gezet :P
Mwah, maar het lijkt ook dat hij nog eens scheef op de core zit, maar dat lijkt mij niet of wel ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunameh
  • Laatst online: 16-06 09:31
BaBoOn schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 21:43:
Op verzoek:
[afbeelding]
Valt opzicht reuze mee, had vroeger een grotere op me 3dfx banshee zitten :)

Het is trouwens een Asus Magic 440mx :x niet veel soeps maar das op 't moment wat ik als 'beste' prut kaart heb liggen :x
Mwahaha wat een ding :P zon ding zit bij mij op me chipset _/-\o_

Wat is een ander woord voor synoniem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Tsunameh schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 17:03:
[...]

Mwahaha wat een ding :P zon ding zit bij mij op me chipset _/-\o_
Geniaal idee krijg ik door jou ;) MSI Fan van me K7D is toch dood :x
Vraag me af of me chipset een heel groot blokje lekker vind :)

Edit:
het heet te maken met http://www.xpcgear.com/tha1cobacofo.html zo'n koelblokje (koper alleen dus) en een ijzerzaag
en een 6cm fan :+

[ Voor 19% gewijzigd door Aapje op 21-07-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119928

vandaag even een test graveer logo gemaakt, hij is niet super gelukt want ik had niet echt een vaste hand vandaag. Morgen gaat hij opnieuw. (foto is klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://www.djlorenzo.nl/fotos/hl2thumb.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147846

lol grappig :P... alleen niet zo'n mooi strak logo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119928

ja hij gaat morgen overnieuw, en dan goed. Nieuw plexi zonder krasjes en ik neem er dan de tijd voor.Het was meer een test of het een beetje mooi was, en de foto is niet zo scherp maar in het echt ziet het er best goed uit. Ben een echte hl2 fan dus dit moet op me kast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 21-06 21:52
tja nieuwe HD erbij, geen ruimte, ja met floppydrive werd me hd 45 graden ofzo, dat kan natuurlijk niet dus moest de floppydrive eruit (2 keer in het jaar gebruik ik floppys 8)7 )
beetje een gat wat er dan overblijft:
Afbeeldingslocatie: http://img345.imageshack.us/img345/2880/img000167id.jpg

men pakke de dremel, stukkie hout en wat gaas en dan komt er dit ui

Afbeeldingslocatie: http://img345.imageshack.us/img345/6951/img000241sp.jpg

niet de afwerking van een ediejo of een waterkoud maar goed genoeg voor mij :Y)
9 van de 10 keer zit er toch een deurtje voor

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104854

Sommige kennen mijn kast misschien al wel:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC01494.jpg
Allemaal heel mooi, maar ik bleef met die domme overhang achter zitten, Ediejo had daar een prachtige oplossing voor gevonden en dus op dezelfde wijze opgelost, toen kwamen we hier op uit:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC01510.jpg

Na Ediejo's Lian Li in het echt gezien te hebben op het NKCM was ik helemaal weg van die plexiplaat er tussen die oplicht, dat wilde ik ook, dus via ediejo zo'n plaat besteld en er tussen, ook gelijk aluminium panelen op maat, ook via Ediejo.
Om het geheel wat makkelijker te kunnen vervoeren heb ik ook nog V2000 wieltjes besteld.
Daarna een avond flink gezaagt en geboort (tegen de zin van ons mam) en toen kwam dit er uit:

Eerste foto van het geheel:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC01525.jpg

De volgende dag bij daglicht meteen nog wat foto's gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC01520.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC01521.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC01522.jpg
(ja, de beschermfolie zit nog op het alu)

Daarna de hardware er in:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC01531.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC01528.jpg
en met flits:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC01527.jpg

En om af te sluiten nog wat avondpics:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC01533.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC01534.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v176/timbrabus/DSC01535.jpg

To do:
-LCD van prom naar voren halen
-Window à la Lian Li in de prom
-2de psu

That's all, hope you like it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 21-06 21:52
tim is dat die mobo die je toen gekocht had? dfi lanparty ?
ziet er goed uit man alleen nog wat achter je floppydrive doen, vind ik niet zo bij de goede afwerking passen ;) en heb je maar wat mazzel met ome ed :+

btw ediejo: dat spuiten van uv verf is goed gelukt, primer 3 min laten inwerken dan meteen de uv paint ziet er top uit 8)

[ Voor 23% gewijzigd door KillaZ op 25-07-2005 09:24 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
@Brabus:

Ik vind het net dezelfde case van Ediejo alleen dan de blauwe versie :P.

Maar hij is wel vet O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xghost schreef op maandag 25 juli 2005 @ 22:13:
@Brabus:

Ik vind het net dezelfde case van Ediejo alleen dan de blauwe versie :P.

Maar hij is wel vet O+
Hehe, nou.. ik kan niet tippen aan die van Ediejo hoor, maar ik ben hier al hardstikke tevrede mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138440

@ Brabus

wat zijn je specs van je pc ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Specs:
DFI NF4 SLI-DR
AMD 64 3000+ Venice
1GB Corsair Xpert 3200XL LED memory
XFX 6800Ultra
550Watt Ultra X-connect psu
36GB Raptor for OS
2*200GB Sata

en natuurlijk... de ECT prometeia 2 GT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 33% gewijzigd door Ediejo op 25-07-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ediejo schreef op maandag 25 juli 2005 @ 23:11:
Nice Specs,

Maar ik had toch liever een PoV kaart erin gezien ipv XFX niet dat er met XFX wat mis is, maar PoV heeft gewoon mijn voorkeur. ;)

edit:
11366 in 3DMark05 heb ik nog niet uit een XFX 6800GT in SLI zien komen. ;)
Tja, ik betaal toch echt niet €75 meer voor een PoV kaart :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Kan iemand mij een tip geven hoe ik deze connector ( dus de pinnetjes aan de bovenkant ) aan kan sluiten?

Afbeeldingslocatie: http://www1.nl2.conrad.com/m/7000_7999/7400/7410/7415/741556_LB_00_FB.EPS.jpg

Ik zat al te denken aan een printplaat, maar de pinnetjes zitten 2 mm van elkaar af (en heb nog geen printplaat gevonden met 2 mm tussen de gaatjes). Is ook gewoon kabels eraan solderen + krimpkous een optie?

Edit:
En kan iemand mij vertellen of het kwaad kan als ik maar een VGA kabeltje maak van 20 cm lang? :P

[ Voor 22% gewijzigd door jeroenzelle op 26-07-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-06 23:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Jeroenz18 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:31:
Kan iemand mij een tip geven hoe ik deze connector ( dus de pinnetjes aan de bovenkant ) aan kan sluiten?

[afbeelding]

Ik zat al te denken aan een printplaat, maar de pinnetjes zitten 2 mm van elkaar af (en heb nog geen printplaat gevonden met 2 mm tussen de gaatjes). Is ook gewoon kabels eraan solderen + krimpkous een optie?
Yup, ik zou niet weten waarom niet. Maar dan heb je wel een vaste hand en een fijne soldeerstift + dito tin nodig :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-06 15:38

[afbeelding]

Edit:
En kan iemand mij vertellen of het kwaad kan als ik maar een VGA kabeltje maak van 20 cm lang? :P
Als je het soldeerd zarg dat het kabeltje niet al te lang is, mooiste is een stukje flat kable en dan tussen iedere data ader een ground ader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Goed idee!... meteen ff flatcable zoeken ... misschien heb ik hier nog 1tje liggen...

Edit: jammer genoeg niet , dan maar binnenkort ff naar de electronica winkel.

[ Voor 35% gewijzigd door jeroenzelle op 26-07-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140453

daar bestaan printjes voor ze, kleintjes waar dat juist op past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9542

[afbeelding]

Edit:
je hebt ook gewoon dat soort connectors waar je direct een flatcable in kan persen, is helemaal makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Anoniem: 140453 schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 21:34:
daar bestaan printjes voor ze, kleintjes waar dat juist op past.
Heb je link? ... Ik kan het in ieder geval niet vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cablerichy935
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05-2022

cablerichy935

there is more 2 come

Hallo,

Ik heb wat anders gedaan met mijn autoradio, ik heb hem verwerkt in mijn zelfgemaakte bed het zit in 1 van mijn ' nachtkastjes'
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~m.voskuyl//thumbs/100_2346.JPG (clickable)
Er zit een radio/mc, cdwisselaar van Pioneer + Pioneer boxen mijn mijn voeten einde, en natuurlijk de AB, zodat ik van uit mijn bed zenders qc cd's kan wisselen. De antenne heb ik aangesloten aan mijn kabelaansluiting (met dank aan UPC), nu heb ik alle zenders die er ook op de kabel zitten.
De voeding gaat middels een travo (2x 12v 8 Ah) met een gelijkrichter en afgezekerd met 6Ah.

mijn voeten einde:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~m.voskuyl/thumbs/100_2345.JPG(clickable)
En dat ene 'nachtkastje':

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~m.voskuyl//thumbs/100_2344.JPG(clickable)

nou laat maar horen wat jullie ervan vinden.

wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
Leuk om hem dan als wekker te gebruiken :P. Word je lekker elke ochtend wakker geschud door het getril :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

WELCOME TO THE JUNGLE!!!
AAH!? is't al zo laat!?
mooi man! wil ik ook wel ;)

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 16:18

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

- Ik heb m'n window wat kleiner gemaakt, er zat eerst een standaard Lian Li window in die over de gehele breedte liep, en de acryl plaat met zwarte inbus boutjes bevestigd aan paneel.

- 80 mm ventilator in het dak van de case vervangen door een 120 mm, en mooi afgewerkt met stand-off's en dunne luchtslang voor de randen.

- Spiegel op de bodem van de case.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/king88/Map02/Dsc102.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/king88/Map02/Dsc00858.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/king88/Map02/Dsc00854.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/king88/Map02/Dsc00853.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door JoeCool op 28-07-2005 00:49 ]

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125150

voorkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 16:18

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooie kast!
binnekant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-03 17:18
Goh, je kunt het ook normaler vragen hoor.

Joe, ik vind hem erg gaaf uit zien. Heb je een hele nieuwe zijkant gemaakt? De standoffs geven een leuk effect aan de fan :)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was maar ene geintje, het is al duidelijk dat het zowel van binnen erg netjes is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06 21:48
Ben ook ff 2 weken druk bezig geweest met de decoupeerzaag en de Dremel (die de kastdeur toch eigenlijk te dik vond)
Het idee begon om mijn clanlogo (De bokkerijders) in mijn deur te verwerken.

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://hubertus-brandaan.nl/delerium/foto/Casemod/20-29/27.JPG

Meer foto's

[ Voor 21% gewijzigd door mhoogendam op 28-07-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Laatst online: 15-06 22:14
Ik heb een tijdje geleden mijn nieuwe pc in elkaar gezet en heb hiervoor een CM-Stacker gebruikt, het is het niet waard om een heel nieuw topic te openen dus post ik hier een aantal afbeeldingen. :)

Afbeeldingslocatie: http://xiqum.net/img/foto/pc/sptn/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xiqum.net/img/foto/pc/hrdw/15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xiqum.net/img/foto/pc/csmw/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xiqum.net/img/foto/pc/csmw/10.jpg

Ondertussen zitten er alweer 2 extra 80mm Titan Alu Fan's in. Deze konden namelijk eerste niet worden geleverd dus heb ik ze maar bij een andere winkel gehaald. Ik wil onderin nog een gegraveerde spiegel om het geheel wat mooier te maken.

Meer foto's vind je hier.

[ Voor 6% gewijzigd door Xiqum op 28-07-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142826

mhoogendam schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:23:
Ben ook ff 2 weken druk bezig geweest met de decoupeerzaag en de Dremel (die de kastdeur toch eigenlijk te dik vond)
Het idee begon om mijn clanlogo (De bokkerijders) in mijn deur te verwerken.

Resultaat:
[afbeelding]

Meer foto's
Nice werkje!
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
AUB alleen plaatjes/thumbnails van maximaal 600 pixels breed posten.