ACER Aspire 5024WLMi

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.370 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 13:43
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:52:
[...]

Had ik ook last van toen ik een verse windows install deed. Als je bij het scherm waar je de foto genomen heb rechttermuisknop klikt en klikt op stuurprogramma bijwerken > verbinding maken met windows update en pats boem, zijn die drivers netjes installed.
Dit heb ik ook all geprobeerd, had echter alleen zin voor de USB poorten de rest is nog steeds het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magicw00b schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:00:
[...]

Dit heb ik ook all geprobeerd, had echter alleen zin voor de USB poorten de rest is nog steeds het zelfde.
Vaag. Heb net jou foto vergeleken met wat er bij mij opstaat maar alle dingen die als "niet geinstalleerd"staan heb ik totaal niet. COM poorten zitten niet op deze laptop. Weet je zeker dat je alle software heb geinstalleerd die op de acer site staat? Wat ook nog wel eens wil helpen is "installatie ongedaan maken" doen. Volgende keer als windows opstart herkent ie de nieuwe hardware en wil ie em wel vaak zelf installeren.

• Magicw00b
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:25:
[...]

Vaag. Heb net jou foto vergeleken met wat er bij mij opstaat maar alle dingen die als "niet geinstalleerd"staan heb ik totaal niet. COM poorten zitten niet op deze laptop. Weet je zeker dat je alle software heb geinstalleerd die op de acer site staat? Wat ook nog wel eens wil helpen is "installatie ongedaan maken" doen. Volgende keer als windows opstart herkent ie de nieuwe hardware en wil ie em wel vaak zelf installeren.
alles wat jij hierboven beschrijft heb ik all geprobeerd, ik weet niet of ik het all vermeld had maar het gaat hier om Windows XP Profesional

• Magicw00b
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:52:
[...]

Had ik ook last van toen ik een verse windows install deed. Als je bij het scherm waar je de foto genomen heb rechttermuisknop klikt en klikt op stuurprogramma bijwerken > verbinding maken met windows update en pats boem, zijn die drivers netjes installed.
Bij de installatie is mij gevraagd om wat voor computer het ging, ik kon kiezen uit een lijstje. ik heb voor standaard computer gekozen maar ik had ook kunnen kiezen voor x486 en nog een aantal anderen. Welke heb jij gekozen ?

Verwijderd

Ik heb de home edition van XP erop staan.

• Magicw00b
Magicw00b schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 19:03:
Na het opnieuw installeren van mijn laptop met Windows Xp Profesional heb ik het idee dat ik een aantal drivers mis(heb alle drivers die op de acer site staan geinstaleerd) bij het opstarten vind hij steeds weer een pci apparaat, als ik dan naar apparaatbeheer ga zie ik het volgende:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=JRKR87DN

ook zegtie als ik een usb 2.0 apparaat aansluit dat er een snel apparaat op een langzaame usb poort is aangesloten. Wie helpt me en verteld me wat ik mis >:)

en weet er toevalig ook iemand waar ik dat acer arcade vandaan kan halen?
Na een volledig nieuwe installatie is het probleem opgelost.

• MaZeS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
Oke, heb nu windows x64 edition geinstalleerd op de D schijf.
De C schijf die de standaard XP bevat heb ik geconverteerd naar ntfs, dual boot dus.
Weet niet op systeem herstel nog werkt. Nog niet getest.
Xp64 werkt goed, de drivers van Acer vallen me nog niet tegen.
Heb alleen de southbridge drivers van ati.com gebruikt omdat die waarschijnlijk nieuwer zijn.

Probleem is alleen dat Launch Manager/hotkeyapp.exe crasht als je een account gebruikt zonder admin rechten. Weet iemand daarom of het mogelijk is een programma te laten starten als een andere gebruiker? (soort "run as" voor opstarten)

• Magicw00b
ok nieuw probleem, als ik een file van meer dan 100 mb probeer te downloaden slaat de dowload vast als deze op ongeveer 30% is. Nu heb ik het vermoeden dat dit komt doordat ik download met c.a. 500 kB/s en dat dit de standaard 4200RPM schijf dit niet kan verwerken (dit is trouwens met een bedraad netwerk)

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Magicw00b schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:17:
ok nieuw probleem, als ik een file van meer dan 100 mb probeer te downloaden slaat de dowload vast als deze op ongeveer 30% is. Nu heb ik het vermoeden dat dit komt doordat ik download met c.a. 500 kB/s en dat dit de standaard 4200RPM schijf dit niet kan verwerken (dit is trouwens met een bedraad netwerk)
een 4200rpm schijf die geen 500kb/s trekt, ga fietsen jij ;)
ik geloof best dat de schijf geen topprestaties levert, maar Windows runnen en 500kb/s downen moet ie toch echt wel aankunnen volgens mij :P
ik ben nog steeds aan het sparen voor mn 5024 btw, interessant om te lezen over de mogelijke bottlenecks, maar ik vraag ne nog steeds af of PC3200 geheugen in de 5024 wel op 200Mhz wil lopen, net als enkele anderen ;)
ik heb nog geen bevestiging of benchmarks gelezen, wat ik heel graag wel zou willen zien voor ik m koop!!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Ik kan maar niet kiezen tussen de 5024WLMi en de 1692WLMI. Ik ga de laptop op de HvA gebruiken (technische informatica). Gamen doe ik tegenwoordig niet meer aan dus zal hem meer gebruiken voor programmeren, downloaden, internetten al dat soort werk. Aan de ene kant heb ik heel graag een 64bit cpu maar vind het ook wel weer relax dat de 1692 meer geheugen heeft en een snellere hd maar helaas heeft deze een 32bit cpu. Voor de toekomst lijkt het met wel een groot voordeel als ik 64bit software kan draaien (denk dat dat na de introductie van Vista wel veel meer zal komen. mss heb ik dat wel helemaal fout en kan ik beter over een aantal jaar een nieuwe laptop kopen met 64bit cpu, maarja dat kost ook weer $$). Moet ik nu gewon voor de 5024 gaan of is de 1692 een betere keuze??

Heb al vlink van de search gebruik gemaakt en hier in het topic gelezen maar kan dan niet tot een keuze komen.

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
Ik wil 1gig aan geheugen gaan bestellen. Maar moet ik nou 2700 of 3200 hebben? Zou iemand me 'n link kunnen sturen uit de pricewatch met de juiste snelheid? En een goed soort geheugen? Zo snel mogelijk uiteraard. CL 2.5 is toch vrij standaard he?

Laten we lekker link gaan doen!!!

• Magicw00b
jeroen__online schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 18:59:
[...]

een 4200rpm schijf die geen 500kb/s trekt, ga fietsen jij ;)
ik geloof best dat de schijf geen topprestaties levert, maar Windows runnen en 500kb/s downen moet ie toch echt wel aankunnen volgens mij :P
ik ben nog steeds aan het sparen voor mn 5024 btw, interessant om te lezen over de mogelijke bottlenecks, maar ik vraag ne nog steeds af of PC3200 geheugen in de 5024 wel op 200Mhz wil lopen, net als enkele anderen ;)
ik heb nog geen bevestiging of benchmarks gelezen, wat ik heel graag wel zou willen zien voor ik m koop!!
Nee bedankt, fietsen doe ik all genoeg. Ik kon het me zelf ook niet voorstellen maar der gaat duidelijk ergens iets mis met het verwerken van de na mijn idee.

Edit:Het probleem lijkt in internet explorer te zitten, als ik een willekeurige download manager gebruik heb ik nergens last van. zwaar irritant overigens

[ Voor 10% gewijzigd door Magicw00b op 25-08-2005 20:34 ]

Verwijderd

DarkWingDuck schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:17:
Ik wil 1gig aan geheugen gaan bestellen. Maar moet ik nou 2700 of 3200 hebben? Zou iemand me 'n link kunnen sturen uit de pricewatch met de juiste snelheid? En een goed soort geheugen? Zo snel mogelijk uiteraard. CL 2.5 is toch vrij standaard he?
Dan zou ik gelijk voor PC3200 gaan. Kost niet veel meer dan PC2700 en je heb een goeie kans dat ie het gelijk doet (volgens sommigen hier) en anders zou het met een nieuwe bios opgelost moeten zijn. Geheugen wat je dan zou zoeken is 200 pins SoDimm 512 MB PC3200. Hebben ze standaard bij mediamarkt, informatique etc. van Dane-Elec, Corsair, Kingston, A-Data etc. Alleen weet ik niet wel geheugen de mensen hebben die het wel op 200 Mhz hebben lopen.

• maxjuh
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:57:
[...]

Dan zou ik gelijk voor PC3200 gaan. Kost niet veel meer dan PC2700 en je heb een goeie kans dat ie het gelijk doet (volgens sommigen hier) en anders zou het met een nieuwe bios opgelost moeten zijn. Geheugen wat je dan zou zoeken is 200 pins SoDimm 512 MB PC3200. Hebben ze standaard bij mediamarkt, informatique etc. van Dane-Elec, Corsair, Kingston, A-Data etc. Alleen weet ik niet wel geheugen de mensen hebben die het wel op 200 Mhz hebben lopen.
ik zou ook wel graag willen weten welk geheugen de mensen hebben die het op 200Mhz draaien.

en nog sugesties/antwoorden op mijn andere vraag paar posts hierboven

• DarkWingDuck
ik wil 1 reepje van 1 gig bestellen, niet 2 van 512. Op die manier kan ik 't nog 's uitbreiden.

Hoe zit het eigenlijk met het standaard geheugen wat erin zit? Is dat ook 3200? Want als ik 1reepje van 1gig zou aanschaffen wat op 3200 draait en het standaard geheugen is 2700, dan zal die nieuwe toch ook op 2700 gaan draaien? Dan zou 't beter zijn om die oude 2 eruit te halen?

• DarkWingDuck
en past DDR2 er eigenlijk in? Werkt het dan gewoon, zonder probs? Of hebben die andere geheugenbanken?

• Magicw00b
DarkWingDuck schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:27:
en past DDR2 er eigenlijk in? Werkt het dan gewoon, zonder probs? Of hebben die andere geheugenbanken?
nee is en andere aansluiting

Verwijderd

maxjuh schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:00:
Ik kan maar niet kiezen tussen de 5024WLMi en de 1692WLMI. Ik ga de laptop op de HvA gebruiken (technische informatica). Gamen doe ik tegenwoordig niet meer aan dus zal hem meer gebruiken voor programmeren, downloaden, internetten al dat soort werk. Aan de ene kant heb ik heel graag een 64bit cpu maar vind het ook wel weer relax dat de 1692 meer geheugen heeft en een snellere hd maar helaas heeft deze een 32bit cpu. Voor de toekomst lijkt het met wel een groot voordeel als ik 64bit software kan draaien (denk dat dat na de introductie van Vista wel veel meer zal komen. mss heb ik dat wel helemaal fout en kan ik beter over een aantal jaar een nieuwe laptop kopen met 64bit cpu, maarja dat kost ook weer $$). Moet ik nu gewon voor de 5024 gaan of is de 1692 een betere keuze??

Heb al vlink van de search gebruik gemaakt en hier in het topic gelezen maar kan dan niet tot een keuze komen.
geen van beide, sorry hoor - maar het apparaat is van plastic gemaakt..
laat me je 1 tip geven, neem een alu laptop

ik pers. vind die nec van TUE erg mooi..

serieus, je hebt een stevige laptop nodig.

wat je moet doen is: ga mediamarkt in -> plus wat echte computer toko's ........
voelen / proberen vasthouden ruiken - zoek een laptop die goed bij je past

[smal]laten we realistisch blijven, bovenstaande heeft niets met de technische prestaties te maken[/small]

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 22:49 ]

• maxjuh
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:43:
[...]

wat je moet doen is: ga mediamarkt in -> plus wat echte computer toko's ........

laten we realistisch blijven, bovenstaande heeft niets met de technische prestaties te maken
een stevige laptop ivm dat ik hem mee neem de stad in en naar school? Zoveel kan dat toch niet kwaad? Betwijfel het een beetje of ik voor ongeveer de zelfde prijs met ongeveer de zelfde specificaties (liefst turion cpu) een alu laptop kan vinden... voorbeelden van goeie sterke laptops of zeggen andere mensen dat het niet zoveel uit maakt dat de Acer van plastic is? (vind het namelijk wel een erg mooi apperaatje)

Ik zal in iedergeval nog ff verder kijken en mss morgen is proberen wat computer toko's te bezoeken... thx for your advice

[ Voor 18% gewijzigd door maxjuh op 26-08-2005 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
[...]

[smal]laten we realistisch blijven, bovenstaande heeft niets met de technische prestaties te maken[/small]
naar mijn mening is het niet zo van belang van welk materiaal een laptop gemaakt is, maar meer hoe de contructie is. daarbij vind ik dat de 5025WLMi een ztevige contructie heeft.
en als je daarbij dan nog en stevige tas/sleeve koopt kan er naar mijn id niks mis gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
Sorrry voor de repost maar:

ik wil 1 reepje van 1 gig bestellen, niet 2 van 512. Op die manier kan ik 't nog 's uitbreiden.

Hoe zit het eigenlijk met het standaard geheugen wat erin zit? Is dat ook 3200? Want als ik 1reepje van 1gig zou aanschaffen wat op 3200 draait en het standaard geheugen is 2700, dan zal die nieuwe toch ook op 2700 gaan draaien? Dan zou 't beter zijn om die oude 2 eruit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geheugen wat er standaard inzit is 2 X 256 MB PC2700 geheugen. 1 X 1024 MB PC3200 Geheugen kost meer dan 2 X 512 MB PC 3200. Denk dat het ook weinig nut heeft om er 2 gig aan geheugen in te zetten. Zelf wil ik ook voor de 2 X 512 MB gaan maar eerst even afwachten op de testjes van de medegebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
Ik wil er 1 reepje van 1 gig in zetten, om 'm later nog uit te kunnen breiden met 512mb. Ik vind de prijs (voor zover ik ze op pricewatch zie) nog niet een dusdanig verschil om voor 2x 512 te kiezen.

Maar wat zouden goeie zijn die op pricewatch staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
Ik heb even zitten neuzen en heb er 3 van 512 gevonden die qua prijs nog wel kunnen.

pricewatch: 512MB PC3200 DDR SO-DIMM (A-Data) - CL 3

pricewatch: 512MB PC3200 DDR SO-DIMM (Corsair VS512SDS400) - CL 2,5

pricewatch: 512MB PC3200 DDR SO-Dimm (Dane-Elec) - CL 3

Is het verschil van die Cas' dusdanig dat die van 2,5 merkbaar sneller/beter is?

Qua 1gig had ik deze gezien (voor zover ik weet draaien die allemaal op CL 3)

pricewatch: 1GB PC3200 DDR SODIMM, CL3 (Crucial, CT12864X40B)

pricewatch: 1GB PC3200 DDR SO-Dimm (Dane-Elec)

pricewatch: 1GB PC3200 DDR2 SODIMM, CL3 (Crucial, CT12864AC40E)

Heeft iemand toevallig 1 van deze 6 aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 16-09 22:43
ik heb de corsair 2x 512mb een aantal weken geleden aangeschaft, works like a charm, en om de 200mhz mythe maar even erbij te halen, PC3200 draait in deze laptop gewoon op 166mhz (pc2700). Je zal ze niet op 200mhz krjgen via het bios oid. misschien dat je met en windows based overclock tooltje de 200mhz kan halen, maar standaard draait het gewoon op166mhz.

Denk niet dat er hier veel zijn die hun spiksplinter nieuwe 5024 wilen overclocken met alle gevolgen van den.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
dus ik zou net goed

Corsair 1024MB SODIMM DDR, 333 Corsair PC2700 200pins

kunnen kopen?

[ Voor 10% gewijzigd door DarkWingDuck op 26-08-2005 14:07 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeS
Het is geen overclocken, want de turion ondersteund gewoon ddr 3200 en heeft de geheugencontroller geintegreerd.
Zie http://www.amd.com/us-en/...al/33227A-0_tur_block.jpg
Het is eerder instellen. Blijkbaar doet de acer bios het instellen niet helemaal correct, dus kun je rustig een tooltje als a64 tweaker gebruiker. (los van of het tooltje ook daadwerkelijk werkt, want dat weet ik niet)
Er zijn overigens mensen die aangeven dat hun geheugen wel op 200mhz loopt.
BlowFish schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:11:
ik heb de corsair 2x 512mb een aantal weken geleden aangeschaft, works like a charm, en om de 200mhz mythe maar even erbij te halen, PC3200 draait in deze laptop gewoon op 166mhz (pc2700). Je zal ze niet op 200mhz krjgen via het bios oid. misschien dat je met en windows based overclock tooltje de 200mhz kan halen, maar standaard draait het gewoon op166mhz.

Denk niet dat er hier veel zijn die hun spiksplinter nieuwe 5024 wilen overclocken met alle gevolgen van den.

[ Voor 5% gewijzigd door MaZeS op 26-08-2005 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
[...]

En de Nec van de tue is niet van plastic? Bovendien kost de Nec laptop via de TUe 2000 euro, en is de garantie via het NSC echt ruk. Dus nee dank je, dan koop ik liever een Acer met een breedbeeld scherm en betere specs(na wat geknutsel met HD en geheugen) die gewoon van mezelf is, ipv maar een gedeelte van jezelf en een gedeelte van de TUe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeS
Kan me wel voorstellen dat je bv met een ring een flinke kras op de behuizing van de 5024 zou kunnen zetten, maar het is mijn nog niet gelukt.
Er is verder niets mis me de kwaliteit van de behuizing als je het mij vraagt. Hij zal er in ieder geval niet minder om functioneren.
Die Nec met de 5024 vergelijken vind ik net als appels met peren vergelijken.
Jij koopt dus echt een laptop voor de show, ik liever om de prijs/technische-kwaliteit verhouding en met een lichte blik op ontwikkelingen in de toekomst.(goede videokaart voor aerosol etc./ 64 bits voor hopelijk snellere prestaties o.a. door 64 bits ondersteuning in Windows Vista)

at je moet doen is: ga mediamarkt in -> plus wat echte computer toko's ........

[ Voor 61% gewijzigd door MaZeS op 26-08-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
MaZeS schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:19:
Kan me wel voorstellen dat je bv met een ring een flinke kras op de behuizing van de 5024 zou kunnen zetten, maar het is mijn nog niet gelukt.
Er is verder niets mis me de kwaliteit van de behuizing als je het mij vraagt. Hij zal er in ieder geval niet minder om functioneren.
Die Nec met de 5024 vergelijken vind ik net als appels met peren vergelijken.
Jij koopt dus echt een laptop voor de show, ik liever om de prijs/technische-kwaliteit verhouding en met een lichte blik op ontwikkelingen in de toekomst.(goede videokaart voor aerosol etc./ 64 bits voor hopelijk snellere prestaties o.a. door 64 bits ondersteuning in Windows Vista)

[...]
Ben ik het ook helemaal mee eens :) heb hem dan ook vandaag besteld. Gelijk de 7K60 en 2x 512 pc3200 Kingston geheugen erbij gekocht (met een laptop tas natuurlijk erbij). Als ik hem binnen heb zal ik is checken of ik het geheugen op 200mhz kan laten draaien en meld ik het hier wel ff.

* maxjuh hoop dat hij snel binnen is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZeS schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:19:
Jij koopt dus echt een laptop voor de show
[...]
Als je een keer een IBM van een titanium (legering) / of powerbook in je handen zou hebben gehad weet je dat die wel een stootje kunnen hebben, ik betwijfel of m'n 5024 heel blijft indien dit gebeurd.. daarom gebruik ik deze 5024 als m'n huis tuin en keuken hoer. en me IBM voor buitens huis.

Nadat ik van de week een keer vol met me knie er op ging zitten (80kg) .. toen ik m'n wekker wou pakken.. was ik blij / verbaasd dat ie het nog deed :P

ik ben zeer te spreken over de technische prestaties. De kwaliteit van lak / stevigheid valt me wel een beetje tegen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
heeft er iemand al ervaring met de 5k100 schijven van hitachi? En zijn deze beter dan de Western Digital Scorpio's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 12:22
Ook ik heb m besteld, bij dynabyte.. Na wat afdingen er 50 pleuros vanaf gekregen toen ik zei m dan wel bij Alternate te gaan halen waar ie 1149 is. Dus krijg ik m nu ook mee voor de 1149,- Bovendien heb ik er ook nog eens een muisje van logitech van 30 euro bij gekregen..

Best netjes.. Alleen de verzekering / garantie even ergens anders regelen, die van dynabyte vergoed geen diefstal op school, er waar ga ik m nu ook alweer gebruiken?? 8)7

Damn wat duurt het lang tot het woensdag is..

[ Voor 6% gewijzigd door --WaaZaa-- op 28-08-2005 22:49 ]

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog geen verzekering tegengekomen die wel dekt op scholen.

Zo'n kensington lock is misschien een aanrader voor je. Is de kans dat ze jouw laptop pakken toch weer een stukkie kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
Ja die moet ik er idd ook nog bijzoeken..

Zal het toch is even met mn pa over hebben, die alles betaald.. Als er helemaal geen verzekeringen zijn die op scholen dekken..

Iemand anders die er wel 1 kent / heeft?

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Verwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:05:
Ben nog geen verzekering tegengekomen die wel dekt op scholen.

Zo'n kensington lock is misschien een aanrader voor je. Is de kans dat ze jouw laptop pakken toch weer een stukkie kleiner
Is een grappig, maar doordat ze met een stukje karton open te maken zijn is het niet DE beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Edit: Dubbelpost

[ Voor 99% gewijzigd door Magicw00b op 29-08-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

nu de 200Mhz mythe de wereld uit lijkt te zijn, heb ik nog een vraagje:
hoe lang doet de gemiddelde 5024WLMI met zn batterij (maximaal, bij normaal surf/werkgedrag of zoiets)?
volgens de specificaties zou ie 3.5u mee moeten kunnen, maar haalt ie dat ook daadwerkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijd aan het twijfelen of ik een laptop zou kopen. Maar ik ga dit schooljaar toch informatica doen en het is altijd handig. En heb net vakantiejob gedaan dus dat is niet echt een probleem :9

Kan iemand mij soms hogeresolutie foto's sturen (hoger dan 1280 * 1024) aub? _/-\o_

Verder ben ik zeker overtuigd door deze topic (30 blz is lang :X ) door te lezen, ik ga er wel zeker een HDD met meer toeren in proppen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje maar ik vermoed het ergste...

Ik heb net 2 uur geleden de 5024 gekocht maar stuit nu op een heel vaag iets.
Hij is netjes de opstarprocedure begonnen en ik heb kunnen kiezen welke Windows XP taal ik wilde: Nederlands, Engels of Frans. Gekozen voor de Nederlandse en daarna heeft ie voor de 2e of 3e keer Norton Ghost opgestart. Echter na 5 procent geeft Ghost een "file output error" van A:\Ghostterr.txt.
Omdat er naar mijn weten geen floppy-drive inzit wordt dat een beetje lastig.
Druk je daarna op "ok" of "cancel" reboot de laptop en begint alles weer van voor af aan.
Ik heb geprobeerd om het bestand op de c en de d schijf aan te laten maken maar daarna geeft ie een fout met betrekking tot het bronbestand. Verder nog geprobeerd om het via de recovery cd's te proberen maar helaas.
En er is nog iets redelijk vreemds: na het Acer POST scherm staat er "windows 98 opstarten". Het lijkt mij dat daar Windows XP moet staan, toch?

Iemand een lumineus idee of kijk ik ergens gruwelijk overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
@Bruggie
Ik weet niet wat de foutmelding inhoud maar is het niet gewoon een idee om een clean install te doen. Dus ff boel formateren en dan windows xp te installeren (of nog beter de 64bit editie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeS
Hoezo is het een mythe, en waarom is deze de wereld uit?
Er is één iemand die zegt dat het bij hem niet werkt en dat de mythe is afgelopen, en het geheugen zou niet kunnen draaien op 200mhz?
Met een beetje geluk komt er misschien zelfs ooit nog wel een bios update waarmee het standaard allemaal wat beter werkt op 200mhz.
jeroen__online schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:21:
nu de 200Mhz mythe de wereld uit lijkt te zijn, heb ik nog een vraagje:
hoe lang doet de gemiddelde 5024WLMI met zn batterij (maximaal, bij normaal surf/werkgedrag of zoiets)?
volgens de specificaties zou ie 3.5u mee moeten kunnen, maar haalt ie dat ook daadwerkelijk?

[ Voor 12% gewijzigd door MaZeS op 29-08-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

MaZeS schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:40:
Hoezo is het een mythe, en waarom is deze de wereld uit?
Er is één iemand die zegt dat het bij hem niet werkt en dat de mythe is afgelopen, en het geheugen zou niet kunnen draaien op 200mhz?
Met een beetje geluk komt er misschien zelfs ooit nog wel een bios update waarmee het standaard allemaal wat beter werkt op 200mhz.

[...]
het geheugen KAN wel draaien op 200Mhz meen ik gelezen te hebben (A64 tweaker?) , maar niet standaard door de BIOS, althans, dat is de enige geloofwaardige bevestiging die ik tot nu toe gelezen heb :?
die bios update naar volledige ondersteuning van PC3200 modules zou erg riant zijn, maar dan vraag ik mij ten zeerste af waarom Acer dit niet gewoon in de vorige update heeft gedaan, waar het geheugen al van 133Mhz naar 166Mhz ging.

Ik geef toe, het kan zijn dat dit bewust is gedaan door Acer vanwege de standaard PC2700 modules, maar het kan ook zo zijn dat die ene geloofwaardige afknapper (max. 166Mhz geheugen) foutief was en er nu aardig wat mensen met PC3200 modules (daadwerkelijk op 200Mhz) lekker zitten te surfen zonder hier wat te posten....

Intussen twijfel ik nog steeds een beetje, hoewel het me een fantastisch apparaat lijkt :) (zeker met een geheugen upgrade ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeS
Dat 166mhz eerst niet werkte was een bug in de bios waarvoor ze waarschijnlijk snel een update hebben uitgebracht om het aantal klachten te beperken (omdat ze nou eenmaal een laptop met pc2700 geheugen beloven).
Hopelijk komt er nog een update voor pc3200 geheugen, omdat er volgens mij geen reden is waardoor dit niet mogelijk zou zijn.
A64 tweaker lijkt trouwens inderdaad niet echt te werken bij nader inzien.
Denk dat ie toch niet helemaal compatible is met de turion.
Mijn Sisoft Sandra geheugen bandbreedte score is overigens 2436MB/sec voor floats en ints in windows xp 32bit met het standaard geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
Ok, ik kan echt iedere 5024 eigenaar het aan raden de HD te vervangen met een 5400 of een 7200 schijf te vervangen. Dit scheelt aanzienlijk. Photoshop cs2 start nu bijv in 3 sec op. Tussen de slaapstand opstarten of gewoon windows xp opnieuw opstarten zit ook niet zo gek veel verschil meer. Doen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:00
cmegens schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:29:
Ok, ik kan echt iedere 5024 eigenaar het aan raden de HD te vervangen met een 5400 of een 7200 schijf te vervangen. Dit scheelt aanzienlijk. Photoshop cs2 start nu bijv in 3 sec op. Tussen de slaapstand opstarten of gewoon windows xp opnieuw opstarten zit ook niet zo gek veel verschil meer. Doen dus!
_/-\o_ _/-\o_

En nou ff serieus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
cmegens schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:29:
hehehe :+ ... dat was ik ook al gelijk van plan maar helaas zijn die 7k60 hd'tje nu beetje moeilijk leverbaar. Al wel besteld maar dat zal jammer genoeg nog wel ff duren dus eerst nog maar ff zonder 7200rpm hd'tje maar wel met 2x 512mb OCZ pc3200 geheugen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxjuh schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:58:
[...]

hehehe :+ ... dat was ik ook al gelijk van plan maar helaas zijn die 7k60 hd'tje nu beetje moeilijk leverbaar. Al wel besteld maar dat zal jammer genoeg nog wel ff duren dus eerst nog maar ff zonder 7200rpm hd'tje maar wel met 2x 512mb OCZ pc3200 geheugen :D.
(informatique in bergschenhoek), daar heb ik m'n 7k60 gehaald, en ik heb er totaal geen spijt van
als je de specs van die schijf bekijkt snap je waarom.

als ik me niet vergis zit hiitachi nu op model 40fzo van deze schijf... deze schijven worden ook vaak in blades gebruikt / en ze zijn betrouwbaar.

als iemand wilt dat ik een test oid draai.. laat het ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
ik ben wel heel erg benieuwd naar het verschil in geluidproductie van een 5400 of een 7200...Weet iemand me dat te vertellen in decibellen? Of heeft iemand toevallig zin om 'n microfoontje erbij te houden met de standaard schijf en een 5400/7200 schijf? Zou top zijn ;)

Toshiba MK8026GAX, 80GB (5400rpm, ATA100, 16MB)

dat lijkt me wel 'n leuk schijfje, iemand ervaring?

[ Voor 18% gewijzigd door DarkWingDuck op 30-08-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, na een paar uur dit topic en enkele anderen te hebben doorgespit heb ik tog nog enkele vragen voor jullie:
ik zit er hard over te denken deze laptop (acer apire 5024Wmli) te gaan bestellen voor studie...

Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor 1. gamen( duh:P) 2. office

de spellen die ik wil gaan spelen zijn LoTr: BFME, sudeki, fable etc.

Mijn vraag is id deze laptop geschikt voor mij, of kan ik beter de Acer aspire 2023Wmli halen?? wat zij de voordelen van de 5024 to de 2023??? een normale vergelijking maken/vinden is mij niet echt gelukt.... alleen dan de turion vd de sempron 3000+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:37:
Beste mensen, na een paar uur dit topic en enkele anderen te hebben doorgespit heb ik tog nog enkele vragen voor jullie:
ik zit er hard over te denken deze laptop (acer apire 5024Wmli) te gaan bestellen voor studie...

Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor 1. gamen( duh:P) 2. office

de spellen die ik wil gaan spelen zijn LoTr: BFME, sudeki, fable etc.

Mijn vraag is id deze laptop geschikt voor mij, of kan ik beter de Acer aspire 2023Wmli halen?? wat zij de voordelen van de 5024 to de 2023??? een normale vergelijking maken/vinden is mij niet echt gelukt.... alleen dan de turion vd de sempron 3000+ 8)7
googlen leert:
Acer Aspire 2023 WLMi
Acer Aspire 2023WLMi - Pentium M 1.6 GHz - RAM 512 MB - HD 60 GB - DVD±RW / DVD-RAM - Mdm - LAN EN, Fast EN, Gigabit EN, 802.11g - Centrino - Win XP Home - 15.4" TFT WXGA (1280 x 800)
De 2023 heeft zo te zien een Mobility Radeon 9700, deze presteert iets slechter dan de Mobility X700 in de 5024. De processor (en de chipset) is zuiniger dan de 5024, maar de cpu zelf presteert wel weer minder.. Verder zijn de 2 redelijk vergelijkbaar, maar voor mij is bovenstaande genoeg reden om voor de 5024 te kiezen O-)

[ Voor 44% gewijzigd door jeroen__online op 30-08-2005 17:05 . Reden: toch een r9700... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosR
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:37:Mijn vraag is id deze laptop geschikt voor mij, of kan ik beter de Acer aspire 2023Wmli halen?? wat zij de voordelen van de 5024 to de 2023??? een normale vergelijking maken/vinden is mij niet echt gelukt.... alleen dan de turion vd de sempron 3000+ 8)7
Als je het over een Sempron 3000+ hebt dan bedoel je waarschijnlijk de Aspire 3023WLMi.
Die is identiek aan de 5024WLMi m.u.v. de CPU en de prijs.
3023WLMi: 32 bits Sempron 3000+ 1.8GHz 128kb L2 cache 62Watt
5024WLMi: 64 bits Turion 64 ML34 1.8GHz 1024kb L2 cache 35Watt ruim 100 euro meer
Ik heb voor de Turion gekozen, voor de extra Cache, lager energieverbruik en 64 bit toekomst.

Correctie: waarschijnlijk betreft het bij de Sempron toch de "thin and Light" 25W versie van de Mobile Sempron. Zo staat hij in ieder geval bij BestelAcer en ComputerPirates beschreven.

[ Voor 14% gewijzigd door JosR op 31-08-2005 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JosR schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:52:
[...]
Als je het over een Sempron 3000+ hebt dan bedoel je waarschijnlijk de Aspire 3023WLMi.
Die is identiek aan de 5024WLMi m.u.v. de CPU en de prijs.
3023WLMi: 32 bits Sempron 3000+ 1.8GHz 128kb L2 cache 62Watt
5024WLMi: 64 bits Turion 64 ML34 1.8GHz 1024kb L2 cache 35Watt ruim 100 euro meer
Ik heb voor de Turion gekozen, voor de extra Cache, lager energieverbruik en 64 bit toekomst.
Hartstikke bedankt:) ik bedoelde de 3023Wmli, srry guys!!!!! maar dan denk ik toch ook dat het de Turion word!!!!!! TNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxjuh schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 23:58:
[...]

"
En loopt bij jou het OCZ geheugen wel op 200 Mhz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:14:
[...]

"
En loopt bij jou het OCZ geheugen wel op 200 Mhz?
laptop en geheugen nog niet binnen helaas. Ga het gelijk proberen als ik hem binnen dan post ik hier wel ff of het gelukt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
Magicw00b schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 01:51:
[...]

Is een grappig, maar doordat ze met een stukje karton open te maken zijn is het niet DE beveiliging.
En die dingen van trust, die met een cijferslot? Maw, zijn er andere merken die wel goed beveiligen?

bv: Caselogic ding

Ik heb totaal geen ervaring met notebooks of beveiliging ervan..

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het "slecht" is om 1x 512MB en 1x256 MB RAM in je laptop te steken? Ik dacht gelezen te hebben dat dit niet echt goed is en dat je beter 2 dezelfde reepjes erin steekt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:07:
Weet iemand of het "slecht" is om 1x 512MB en 1x256 MB RAM in je laptop te steken? Ik dacht gelezen te hebben dat dit niet echt goed is en dat je beter 2 dezelfde reepjes erin steekt?!
dit gaat alleen op waneer je een dual channel systeem hebt, 'slecht' voor je machine is het niet
maar de performance gaat erop achteruit.

5024werkt toch niet dual channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 04:55:
ik den dat hij bedoeld 1 reepje van 1024mb ipv 2x 512mb zodat je in de toekomst nog een reepje van 1024mb erbij kan stoppen, er is namelijk geen sprake van dual channel :Y)
^^ up yours

(en idd, dat had in 1 posting gekunt..)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramkoemar
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11-2024
ik ben ook van plan deze lappy aan te schaffen, en vroeg me af of alle 64-bit drivers al beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle 64 bit drivers staan op de acer site of op de ftp server bij aspire 3020/5024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeS
Ramoe schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:08:
ik ben ook van plan deze lappy aan te schaffen, en vroeg me af of alle 64-bit drivers al beschikbaar zijn.
Ik heb alles werkend met xp 64. Behalve de modem, want die hoef ik niet.

Paar kleine dingetje die makkelijk zijn om te weten zijn:

Download drivers voor de touchpad van synaptics.com, en stel in wat de scrollknoppen moeten doen (anders doen ze niets)

Download drivers voor de turion bij amd.com.

Download drivers voor de southbridge(voor sm bus etc) bij ati.com (onder Motherboards with ATI Graphics) en laat de eventueel nog niet vanzelf gedetecteerde apparaten even scannen in de driver map. Zorg ervoor dat je bij het installeren van de x700 drivers je voor custom installatie kiest, anders krijg je de southbridge drivers van acer er overheen.(weet niet of die veel ouder zijn)

Stel bij irda fast infrared port onder device manager "vishay tfds-6500" in voor transciever a en b.
Anders werkt infrarood niet.

Voor het wirelessgedeelde is het verplicht om dus de launchmanager te installeren.

De rest van de drivers vind je dus op de acer site (die op dit moment volgens mij plat ligt): http://csd.acer.com.tw/SI...702e0016527b?OpenDocument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
MaZeS schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:25:
[...]

De rest van de drivers vind je dus op de acer site (die op dit moment volgens mij plat ligt): http://csd.acer.com.tw/SI...702e0016527b?OpenDocument
ligd niet plat hoor. Maar je moet deze hebben: ftp://ftp.support.acer-euro.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik heb hem nu ook binnen :)

Helaas alleen een dode subpixel ergens rechtsbovenin, jammer maar helaas. Valt alleen op bij zwarte achtergronden dus zo ernstig vind ik het nog niet.

Wel ff wennen aan een laptop toetsenbord maar dat gaat wel lukken.

Voor de rest, vet dingetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeS
Hij ligt wel plat, maar je kun het inderdaad ook van de ftp site downloaden:
ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/aspire_3020_5020/

Of bedoel je dat de link bij jou wel werkt?

[ Voor 7% gewijzigd door MaZeS op 03-09-2005 10:36 . Reden: Inmiddels is de website wel weer online... ]

• DarkWingDuck
*bump*
DarkWingDuck schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:11:
ik ben wel heel erg benieuwd naar het verschil in geluidproductie van een 5400 of een 7200...Weet iemand me dat te vertellen in decibellen? Of heeft iemand toevallig zin om 'n microfoontje erbij te houden met de standaard schijf en een 5400/7200 schijf? Zou top zijn ;)

Toshiba MK8026GAX, 80GB (5400rpm, ATA100, 16MB)

dat lijkt me wel 'n leuk schijfje, iemand ervaring?

• JShal
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-07 07:14
Joepie! Ik heb ook mijn nieuwe Acer Aspire 5024WLMi binnen! Helaas heeft mijn scherm enkele dode subpixels. In de garantievoorwaarden (zie quote) wordt alleen gesproken over dode pixels, niet over dode subpixels. Ik heb daarom 2 vragen:

1) Wordt een pixel 'dood' beschouwd als er ook maar 1 of 2 van de subpixels 'dood' zijn?
2) Is een subpixel 'dood' als de gehele subpixel niet meer oplicht, of is hier ook sprake van als maar een gedeelte werkt. (ik wist niet dat dat kon, maar ik heb ze. En nee, het zijn geen stofdeeltjes die het licht gedeeltelijk blokkeren, dat ben ik al nagegaan)

BvD
Hacku schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:07:
[...]

Ik heb er maar even de garantie voorwaarden bijgenomen:

Uitsluitingen:
Kleine defecten aan het LCD scherm voorkomende in producten voorzien van LCD technologie, waarvan niet meer dan (4) defecte pixels per miljoen op een LCD scherm en waarvan ook, als het LCD scherm in (9) gelijke delen worden verdeeld er maar (1) defecte pixel mag zijn in het centrum van het scherm.

Denk dat ik even geluk heb.
Een dode pixel, ok, maar in het midden van het scherm stoort het echt :(

Notebook ]Acer Aspire 5024WLMi / 5633WLMi / MacBook Pro 2,2 GHz | Desktop AMD Athlon 1600+ Signature is oud ;)

• JShal
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-07 07:14
Nu ik nog wat beter check, het lijkt wel dat sommige subpixels alleen dood zijn bij een bepaalde inkijkhoek, zit er stof in de TFT plaat ?! Komt dit wel eens voor? Met het oog vallen de dode subpixels niet erg op, maar met een grote loep zie je toch dat niet alle subpixels even netjes oplichten. Gelukkig is het in ieder geval niet zo erg dat ik me er erg aan stoor, gewoon je hoofd een beetje verplaatsen. ;)

Notebook ]Acer Aspire 5024WLMi / 5633WLMi / MacBook Pro 2,2 GHz | Desktop AMD Athlon 1600+ Signature is oud ;)

• MaZeS
Heb net een mailtje gekregen van Acer over het niet werken van de launch manager onder Windows XP x64 zonder admin rechten.
Komt erop neer dat ze niet eens gaan kijken omdat ze geen garanatie hebben gegeven dat Windows x64 werkt. :r . Noh ja, het was ook niet van levensbelang...
Thank you for contacting Acer America. Acer has not tested or qualified
64bit for the Acer notebook products, we have no information as to
functionality and features of the notebook with this operating system. I'm
sorry I am unable to assist with this issue.

Respectfully,
Karen Cavil
Acer America E-Mail Technical Support

• flashin
JShal schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:35:
Nu ik nog wat beter check, het lijkt wel dat sommige subpixels alleen dood zijn bij een bepaalde inkijkhoek, zit er stof in de TFT plaat ?! Komt dit wel eens voor? Met het oog vallen de dode subpixels niet erg op, maar met een grote loep zie je toch dat niet alle subpixels even netjes oplichten. Gelukkig is het in ieder geval niet zo erg dat ik me er erg aan stoor, gewoon je hoofd een beetje verplaatsen. ;)
hm de enige subdode pixel licht bij mij alleen duidelijk op bij donkere kleuren, richting zwart toe.

Ik vind trouwens het geluid uit de speakers net tegenvallen, ik bedoel uit mijn telefoon komt al bijna beter geluid :)

edit: zou iemand missch de standaard acer wallpaper kunnen emailen naar mij? Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/67160/FFFFFF/5C5850

Ik ben je na ontvangst eeuwig dankbaar :>

[ Voor 15% gewijzigd door flashin op 01-09-2005 18:35 ]

Verwijderd

zoals al eerder gezegd wil ik deze laptop dus gaan bestellen, amar op heel veel sites (pw) is onduidelijk of er x600 of x700 kaart inzit... ik nam aan dat er in dit model (5024Wmli) alleen een x700 zit.... klopt dit nu of geven de shops verkeerde info 8)7

( ik zit te denken om hem te bestellen bij encyshop)

• MaZeS
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 17:24:
zoals al eerder gezegd wil ik deze laptop dus gaan bestellen, amar op heel veel sites (pw) is onduidelijk of er x600 of x700 kaart inzit... ik nam aan dat er in dit model (5024Wmli) alleen een x700 zit.... klopt dit nu of geven de shops verkeerde info 8)7

( ik zit te denken om hem te bestellen bij encyshop)
Er zit een x700 in:
Aspire 5024WLMi :
AMD Turion™ 64 ML-34 processor (1MB L2 cache, 1.8 GHz, 400MHz), Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2, 15.4TFT WXGA Acer CrystalBrite, 512MB RAM (2x256), 80GB HDD, DVD Dual double layer (slot), LiIon, 56K modem, Wired Gigabit Lan & Wireless 802.11b/g, no FDD, 128MB ATI X700, 6-in-1 card reader .

De beschrijving bij o.a. encyshop is een algemene beschrijving van de 5020 serie. In Nederland bestaat deze enkel uit de 5024WLMi op het moment.

Verwijderd

ok dan Thx voor de quick reply!!!!!

nog een klein vraagje (ja ik weet het ik ben egt een grote n00b op dit gebied)

ik ga deze laptop kopen ter vervangingin van mijn desktop..

P4 2.4Ghz
512 Mb pc 3200
ati 9800 pro 128mb

ga ik het verschil (veel?) merken

als deze vraag beantwoord is ga de knopp gewoon doorhakken ;)

• MaZeS
Moeilijk te zeggen.
Qua gaming zul je er denk ik niet veel op vooruitgaan.
Heb zelf een 2.4 p4 met pc2700 geheugen pc, en de 5024wlmi is een stuk sneller met vooral opstarten.
Moet er wel bijzeggen dat mijn desktop systeem een beetje vervuild is geraakt.
Als je een beetje zoekt naar vergelijkingen van de athlon 64 ( turion is vrijwel identiek ) met een pentium 4 zou een 1.8 processor ongeveer gelijk moeten scoren met een P4 2.8/3.0
Maar ja, dat is ook weer afhankelijk van wat je precies gaat doen (gamen of bijvoorbeeld multimedia bewerken)

[ Voor 41% gewijzigd door MaZeS op 01-09-2005 19:54 ]

• flashin
qua gaming zit je ong. hetzelfde. Met een x700 kun je best netjes gamen hoor, maar met mijn 9800pro toch net iets meer fps :)

Verwijderd

PEEPZ: neem pixel garantie indien mogelijk, dat bespaard een hoop irritatie

weet iemand hoeveel dode je moet hebben :/ dode pixels / sub pixels voor garantie..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 20:15 ]

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
ik heb het ook zo is vergeleken met 3dmark scores van mijn p4 2.8ghz ht 9800pro 128mb (1gb mem), en het ligt idd ongeveer gelijk (pc iets meer), maarja als je erover nadenkt hoe zo'n hitteplaat je hebt hangen in de kast van je pc en dat alles ook in een compact platic kastje kan vind ik het een hele prestatie.

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Ik krijg de keuze om mn 5024 om te ruilen voor een m60-148 van toshiba. Als ik even niet naar de prijs kijk, daar gaat het me totaal niet om, wat zal ik doen? Heb net een uurtje gezocht naar de prestaties van die x600 maar kan me niet voorstellen dat die beter / net zo goed presteert als de x700 in deze laptop.

Iemand een zinnige argument om het toch te doen? (mja die m60 is geil enzo maar zal de Intel M 2.0 met een x600 128mb beter presteren dan deze laptop?)

Btw primair heb ik een laptop om mee te nemen naar lannetjes en om wat op te proggeren als ik op de bank hang/lig

specs m60:

Product Description: Toshiba Satellite M60-148 - Pentium M 760 2 GHz - 17" TFT
Dimensions (WxDxH): 39.4 cm x 28 cm x 3.7 cm
Weight: 3.6 kg
Mobile Technology: Intel Centrino
System Type: Notebook
Built-in Devices: Stereo speakers, wireless LAN aerial
Processor: Intel Pentium M 760 2 GHz
Cache Memory: 2 MB - L2 Cache
RAM: 512 MB (installed) / 2 GB (max) - DDR II SDRAM
Card Reader: 5 in 1
Hard Drive: 100 GB - 5400 rpm
Optical Storage: DVDRW (+R double layer) / DVD-RAM
Display: 17" TFT active matrix WXGA+ (1440 x 900) - 24-bit (16.7 million colours)
Graphics Controller: ATI MOBILITY RADEON X600 - 128 MB
Audio Output: Sound card
Telecom: Fax / modem - 56 Kbps
Networking: Network adapter - Ethernet, Fast Ethernet, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g
Input Device: Keyboard, touchpad
Power: AC 110/230 V ( 50/60 Hz )
Battery: Lithium Ion
Run Time (Up To): 2.5 hour(s)
Operating System: Microsoft Windows XP Home Edition
Manufacturer Warranty: 1 year warranty

[ Voor 5% gewijzigd door Tom-my op 01-09-2005 23:12 ]

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Verwijderd

Foef, een 17 inch laptop. Wat een mega ding. Waarom mag je em eigenlijk omruilen? De X700 presteerd wel een stuk beter dan de X600. De 2.0 Intel is sneller als de turion die er in deze zit maar daar lever je weer een flink stuk batterij duur voor in. Afwegingen die alleen jij kan maken maar persoonlijk zou ik bij de 5024 blijven.

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

batterij doet er niet zo toe voor mij, gaat mij om de prestaties mbt gamen, maar ik vraag me af of die 2.0 de x700 een beetje kan bijbenen samen met een x600

[ Voor 2% gewijzigd door Tom-my op 01-09-2005 23:28 . Reden: typo ]

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 19:48
Vanmorgen gehaald als tweede game pc vergelijkbaar met me 3.0 ghz intel en radeon 9800 pro en moet zeggen het werkt goed :) Net WoW MC raid gedaan en hij trok alles perfect op 1280 bij 800. Top laptop ook geen dode pixels dus helemal perfect!!!

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
SpeeDRaZoR3 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:50:
Vanmorgen gehaald als tweede game pc vergelijkbaar met me 3.0 ghz intel en radeon 9800 pro en moet zeggen het werkt goed :) Net WoW MC raid gedaan en hij trok alles perfect op 1280 bij 800. Top laptop ook geen dode pixels dus helemal perfect!!!
En hoe is het met het fan geluid met de laatste revisies? fan slaat niet aan met wat www/chat?
En jullie hebben ook geen last meer van dat dvd klepje wat eraf viel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
SpeeDRaZoR3 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:50:
De 5024??? Hoe heb je verder je instellingen staan dan :S kweetnie of je ooit IF ingelopen bent, hoe is het dan? Ik ga er binnenkort 1gig ram inzetten en eventueel een snellere schijf (als er ik 's 'n antwoord op m'n vraag heb gehad daarover, op de vorige pagina :P )

Dolby: ik heb nog steeds geen last van 't klepje.. mr ik gebruik 'm ook niet vaak. Qua fan valt 't reuze mee in www/chat. Maar moet erbij zeggen, dit is m'n 1e laptop dus heb geen vergelijkingsmateriaal..

Weet iemand nou hoe 't ziet met geluidproductie van 'n 5400 en 'n 7200? Qua verschil en ook qua hitte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heel dit forum gelezen en moet zeggen dat het wel interessant was. Ik heb ruim 2 maand de 5024 en ben er zeer tevreden over, enkel het toetsenbord vind ik wat goedkoop overkomen.

Soms valt mijn scherm wel eens uit maar als ik het dan wat meer open of dicht doe is het beeld er terug. Ik heb geen zin om hem daarvoor naar Acer op te sturen aangezien dit maar nu en dan eens gebeurt.

Nu heb ik wel een vraagje, sinds ik de nieuwe driver voor de cpu installed heb kan ik de cool & quiet niet meer instellen. Bij energie heb ik het op "minimaal energieverbruik" gezet maar de CPU staat constant op 1,8 geklokt. Iemand enig idee hoe dit zou komen ?

Nog een vraagje, in LOTR ondervind ik dat het niet helemaal soepel draait maar nu vraag ik mij af of dit hoofdzakelijk zou komen door de trage hd of het RAM geheugen.

Alle reacties zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 09:49:
Ik heb heel dit forum gelezen en moet zeggen dat het wel interessant was. Ik heb ruim 2 maand de 5024 en ben er zeer tevreden over, enkel het toetsenbord vind ik wat goedkoop overkomen.

Soms valt mijn scherm wel eens uit maar als ik het dan wat meer open of dicht doe is het beeld er terug. Ik heb geen zin om hem daarvoor naar Acer op te sturen aangezien dit maar nu en dan eens gebeurt.

Nu heb ik wel een vraagje, sinds ik de nieuwe driver voor de cpu installed heb kan ik de cool & quiet niet meer instellen. Bij energie heb ik het op "minimaal energieverbruik" gezet maar de CPU staat constant op 1,8 geklokt. Iemand enig idee hoe dit zou komen ?

Nog een vraagje, in LOTR ondervind ik dat het niet helemaal soepel draait maar nu vraag ik mij af of dit hoofdzakelijk zou komen door de trage hd of het RAM geheugen.

Alle reacties zijn welkom :)
'Ik heb heel dit forum gelezen en moet zeggen dat het wel interessant was.'
daar kan ik me iets bij voorstellen B)

wbt. C&C, kan je de orginele drivers niet opnieuw installeren? /

over LOTR: als je in het configuratiescherm kijkt zie je systeembeheer staan
daar onder staat een tool 'Prestaties' waarmee je kan bekijken hoeveel geheugen er gebruikt word

Op deze manier zou je er wel achter kunnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
dolby schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 00:59:
[...]

En hoe is het met het fan geluid met de laatste revisies? fan slaat niet aan met wat www/chat?
En jullie hebben ook geen last meer van dat dvd klepje wat eraf viel?
Fan hoor je amper als je chat of gewoon surft. Met spel draait ie af en toe op volle toeren maar niet dat het echt lastig is dat je denkt van hou aub op met blazen. En klepje zit er ook nog steeds op, beetje aan lopen fruneken maar hij wilt er niet af :).

WoW speel ik op medium setting alles en 1280 bij 800. IF lagged wel een beetje, maar wel iets minder dan me vaste pc. Maar ja er moet ook eigenlijk gewoon 1024 geheugen in, zodat je als je bij AH komt niet 5 sec je scherm stil staat.

Zal morgen is de mark scores uploaden met system specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 10:10

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Omdat het hier toch een beetje over de 5000-serie van Acer gaat, probeer ik mijn vraag maar even hier te stellen.

Ik ben een beetje aan het rondneuzen voor een (budget-)notebook van tussen de 600 en 750 euro. In eerste instantie viel mijn oog op een Acer Aspire 3000, maar aangezien dit Sempron-systeem niet lang met een accu doet, lijkt me dit bij nader inzien niet een geweldig systeem.

Nu heb ik in de Pricewatch zitten neuzen, en gezien dat een Aspire 5001LMI (1,6HHz Turion, 512MB, 40GB, 15" TFT) qua prijs net iets boven die 3000 zit (bijna 750 euro), en in ieder geval een stuk beter met z'n accu om kan gaan. Echter, ik zag ook dat de Acer TravelMate 2355LCi erg populair is. Deze heeft net als de 5001LMI 512MB geheugen en 40GB HD, maar een Intel Celeron Mobile 1,4GHz en deze is een ruime honderd euro goedkoper.

Nu is mijn vraag een beetje, kan ik die honderd euro beter in mijn zak houden en een TravelMate 2355LCi kopen, of heeft de Aspire 5001LMI echt genoeg extra voordelen voor zijn prijs?

BTW, ik zal de notebook vooral voor wat officewerk, mailen, surfen, mp3-tje luisteren gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeS
Over de vergelijking x600 / x700:
Kijk eens bij Tomshardware. Voor wat ik zo kon zien is de x700 de helft sneller ongeveer.
Voor de mensen die overigens 3Dmark draaien op je laptop: De x700 draait standaard alleen op vol vermogen als de laptop op netstroom zit, anders klokt hij terug.

De geluidsproductie van de Hitachi 7K serie( in decibell ):

Hitachi 7K serieStandaard schijf
Idle (typical)2.72.3
Op (typical)3.32.7
Idle (maximum)3.02.6
Op (maximum)3.52.9

[ Voor 25% gewijzigd door MaZeS op 03-09-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Laatst online: 20:55
tijn.online schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:35:
Omdat het hier toch een beetje over de 5000-serie van Acer gaat, probeer ik mijn vraag maar even hier te stellen.

Ik ben een beetje aan het rondneuzen voor een (budget-)notebook van tussen de 600 en 750 euro. In eerste instantie viel mijn oog op een Acer Aspire 3000, maar aangezien dit Sempron-systeem niet lang met een accu doet, lijkt me dit bij nader inzien niet een geweldig systeem.

Nu heb ik in de Pricewatch zitten neuzen, en gezien dat een Aspire 5001LMI (1,6HHz Turion, 512MB, 40GB, 15" TFT) qua prijs net iets boven die 3000 zit (bijna 750 euro), en in ieder geval een stuk beter met z'n accu om kan gaan. Echter, ik zag ook dat de Acer TravelMate 2355LCi erg populair is. Deze heeft net als de 5001LMI 512MB geheugen en 40GB HD, maar een Intel Celeron Mobile 1,4GHz en deze is een ruime honderd euro goedkoper.

Nu is mijn vraag een beetje, kan ik die honderd euro beter in mijn zak houden en een TravelMate 2355LCi kopen, of heeft de Aspire 5001LMI echt genoeg extra voordelen voor zijn prijs?

BTW, ik zal de notebook vooral voor wat officewerk, mailen, surfen, mp3-tje luisteren gebruiken...
Waar dat soort werk kan je net zo goed een Pentium III laptop kopen... 8)7

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZeS schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:51:
Idle (typical) 2.7
Op (typical) 3.3
Idle (maximum) 3.0
Op (maximum) 3.5
7k IS DE BOM B)

hier nog wat specs van: http://www.memorysuppliers.com/hitre7600297.html

Hitachi Travelstar 7K60 08K0939 Hard Disk Drive Environmental Data
Operating:
Ambient temperature: 5° to 55° C
Relative humidity: 8% - 90% non-condensing
Maximum wet bulb: 29.4° C non-condensing
Shock: 200G/2ms half-sine wave
Random Vibration: 0.67G (5 - 500Hz)
Sine wave Vibration: 1.0G (5 - 500Hz)

Non-operating:
Ambient temperature: -40° to 65° C
Relative humidity: 5% - 95% non-condensing
Maximum wet bulb: 40° C non-condensing
Shock: 1,000G/1ms half-sine wave
Vibration: 5.0G (22 - 500Hz)

Again: het klepje van de 5024 wat bij de HD zit is dicht, meestal zo bij laptops.. anyway 8)
hij word te warm denk ik. als je niet zo'n koelplaat gebruikt.

zou het zinvol zijn, om zo'n klepje te perforeren. zodat de hd koele lucht 'aan kan trekken'
..natuurkundig gezien: warmte stijgt, maar als er ventilatie is, kan de warmte afgevoerd worden.. niet?

Volgens mij is het tijd voor een 5024wlmi mod B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 10:10

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Rossi46 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:51:
[...]

Waar dat soort werk kan je net zo goed een Pentium III laptop kopen... 8)7
Op dit moment misschien wel, maar ik wil er toch ook wel een beetje mee de toekomst in kunnen en dan misschien ook ietwat zwaardere applicaties kunnen draaien. Maar mag ik uit deze reactie concluderen dat volgens jou de TravelMate meer dan voldoende zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met grote twijfels! of het word deze acer notebook of misschien toch een asus notebook:

acer 5024

specs bekend bij jullie

of een asus z718Ne (mycom editie gebaseerd op m6 serie)

centrino 1,7
1 Ghz
15,4 1280x800 sony achtig scherm glans
ati 9700 64
80 Gb
cardreader
2 jaar pick up return

1299

wat zijn jullie bevindingen qua prestaties, service etc tegenover deze asus acer:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:15:
ik zit met grote twijfels! of het word deze acer notebook of misschien toch een asus notebook:

acer 5024

specs bekend bij jullie

of een asus z718Ne (mycom editie gebaseerd op m6 serie)

centrino 1,7
1 Ghz
15,4 1280x800 sony achtig scherm glans
ati 9700 64
80 Gb
cardreader
2 jaar pick up return

1299

wat zijn jullie bevindingen qua prestaties, service etc tegenover deze asus acer:?
Enige wat beter is de 1gb geheugen tenminste denk dat je daarmee die 1ghz bedoelt, en acer kost maar gemiddeld 1100 euro dus voor die 200 euro zou ik gewoon geheugen upgraden van de acer. Acer heeft ook de sony achtige glans dus daarvoor hoef je het ook niet doen. Videokaart en proc zijn ook sneller,dus ja ik zou voor de acer gaan dan :)

Kwa service verschil weet ik ook niet want heb gelukkig nog geen contact hoeven opnemen met Acer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeS
Weet niet of hier meer mensen last van hebben, maar de klok van mijn 5024 loopt te snel.
In ieder geval als ik zonder netstroom werk, met netstroom heb ik nog niet getest.
Binnen 9 minuten zit de klok 11minuten en 50seconden verder.
Spelletjes worden hier een stuk moeilijker door :P.

Over een vraag hierboven over dat de processor op 1.8 ghz blijft draaien:
Heb je de drivers voor de Turion wel geinstalleerd van de amd site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

MaZeS schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:51:
Over de vergelijking x600 / x700:
Kijk eens bij Tomshardware. Voor wat ik zo kon zien is de x700 de helft sneller ongeveer.
Voor de mensen die overigens 3Dmark draaien op je laptop: De x700 draait standaard alleen op vol vermogen als de laptop op netstroom zit, anders klokt hij terug.

Hitachi 7K serieStandaard schijf
Idle (typical)2.72.3
Op (typical)3.32.7
Idle (maximum)3.02.6
Op (maximum)3.52.9
ik heb ze maar ff naast elkaar gezet, de toshiba krijgt mijn voorkeur, bf2 loopt op dezelfde instellinge + het scherm is veel groter (grote pre, dat breedbeeld vond ik niet zo met gamen). Dus ik ga de acer omruilen voor een m60 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al een tijdje sterk te twijfelen tussen de
Acer TM4102WLMi en de Aspire5024WLMi.

Ik heb mijn laptop voornamelijk nodig voor mijn studie, niet te zware progjes zullen het zijn, maar ik wil ernaast ook wat 3d moddeling werk doen en games spelen. Ik wil er ook op de universiteit mee kunnen werken èn in de trein, daarom heeft de TM op dit moment mijn voorkeur. De TM is in mijn ogen makkelijker om ook buiten de deur mee te werken want de 5024 heeft Crystalbrite, wat op mij erg spiegelend en storend overkwam (wel mooi scherp) en de 5024 is niet echt zuinig. Maar het heeft wel weer een Turion en een 128 MB X700

Is het Crystalbritescherm inderdaad storend als je er bijv. in de trein of op sterk verlichte plaatsen mee wil werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 16:38:
Ik zit al een tijdje sterk te twijfelen tussen de
Acer TM4102WLMi en de Aspire5024WLMi.

Ik heb mijn laptop voornamelijk nodig voor mijn studie, niet te zware progjes zullen het zijn, maar ik wil ernaast ook wat 3d moddeling werk doen en games spelen. Ik wil er ook op de universiteit mee kunnen werken èn in de trein, daarom heeft de TM op dit moment mijn voorkeur. De TM is in mijn ogen makkelijker om ook buiten de deur mee te werken want de 5024 heeft Crystalbrite, wat op mij erg spiegelend en storend overkwam (wel mooi scherp) en de 5024 is niet echt zuinig. Maar het heeft wel weer een Turion en een 128 MB X700

Is het Crystalbritescherm inderdaad storend als je er bijv. in de trein of op sterk verlichte plaatsen mee wil werken?
Niet zuinig? 8)7 ik haal makkelijk 3 a 4 uur met wat internetten, word ect. enne ik vind het scherm helemaal niet vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Magicw00b schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:38:
[...]

Niet zuinig? 8)7 ik haal makkelijk 3 a 4 uur met wat internetten, word ect. enne ik vind het scherm helemaal niet vervelend
ik zag vd week in de winkel bij informatique de acer aspire 1692 staan, deze heeft volgens mij hetzelfde scherm als de 5024; op het eerste gezicht lijkt het scherm veel te reflecteren, maar voor zover ik daar kon zien valt het bij de juiste hoek en 'focus' best mee :)

ik post hier nu al enkele maanden trouwens, maar heb de 5024wlmi nog steeds niet gehaald, ik denk dat het toch maar eens tijd wordt :Y)
alle gebruikerservaringen uit dit topic hebben mij inmiddels wel voor 90% overtuigd dat ik met de 5024 een zeer capabele laptop in handen kan krijgen, waarvoor hartelijk dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
jeroen__online schreef op zondag 04 september 2005 @ 19:44:
[...]

ik zag vd week in de winkel bij informatique de acer aspire 1692 staan, deze heeft volgens mij hetzelfde scherm als de 5024; op het eerste gezicht lijkt het scherm veel te reflecteren, maar voor zover ik daar kon zien valt het bij de juiste hoek en 'focus' best mee :)

ik post hier nu al enkele maanden trouwens, maar heb de 5024wlmi nog steeds niet gehaald, ik denk dat het toch maar eens tijd wordt :Y)
alle gebruikerservaringen uit dit topic hebben mij inmiddels wel voor 90% overtuigd dat ik met de 5024 een zeer capabele laptop in handen kan krijgen, waarvoor hartelijk dank _/-\o_
ben er van overtuigd dat je een goede beslissing maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 01:44
Over dat geheugen op 200mhz. Bij mij werkt het standaard geheugen prima op 200mhz als ik dat met A64tweaker instel. Sisoft gaat van +-2450mb/sec naar 3000. Alleen als A64Tw. de instellingen automatisch laat toepassen bij het opstarten dan loopt ie vast. Het beste is gewoon gelijk na het opstarten op 200 zetten. K heb het trouwens nog niet met lossere timings geprobeerd, misschien dat ie het dan wel trek bij het laden van windows, k zal nog wel eens wat test.
Weet er iemand trouwens een proggie om de cpu over te klokken? Zal wel alleen via de htt gaan, MP gelockt boven de hoogste(9x) waarde??? Volgens mij kan de cpu makkelijk op 2000mhz draaien aangezien hij op 1,3v op 1800mhz loopt en 0.925 op 800. Strandaard is geloof ik 1,45 op 1800 dus de warmte die die op dat voltage produceert moet ie kunnen verwerken. Snelheid laat het ook wel wat warmer lopen maar ik denk 1,375 2000mhz.

[ Voor 3% gewijzigd door The Reeferman op 05-09-2005 06:36 ]

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.