ff een kleine waarschuwing: met die hiitachi 7k60 kan het zo zijn dat je laptop een stuk warmer word als je hem INTENSIEF gebruikt, ik was vanmiddag aan het gamen maar was ff die koelplaat vergeten
3 kwartier later voel ik aan me laptop (bij touchpad) en ik verbrand bijna me hand
toen voelde ik aan de onderkant, echt lOEI heet was dat ding.
toen heb ik vervolgens gelijk ff het klepje open geschroeft (terwijl ie aan stond
... was een slecht idee.. geheugen zit daar ook, en dat wil je dus echt niet aanraken......)
maargoed, Ambient temperature mag niet boven de 55° C graden uit komen
ik verzeker je dat dat ding in z'n eigen 'sop' lag gaar te koken.. kon de hd niet 2 tellen aanraken
zeker boven de 60graden....... ik moet erbij zeggen dat me audigy er ook in zat en die word ook loei heet.. maar het hd & pcmcia compartiment zijn van elkaar gescheiden.. dus dat zal niet echt veel invloed hebben gehad denk ik... al bij al: als je een 7k60 erin hebt zitten en je gaat 'flink' aan de slag
houd er rekening dat je voor extra koeling moet zorgen
-nogmaals: zal het zin hebben om gaatjes in dat klepje te boren? zodat ie via de onderkant ??alsnog warmte kwijt kan?????? (denk aan een soort van perforatie)
3 kwartier later voel ik aan me laptop (bij touchpad) en ik verbrand bijna me hand
toen voelde ik aan de onderkant, echt lOEI heet was dat ding.
toen heb ik vervolgens gelijk ff het klepje open geschroeft (terwijl ie aan stond
maargoed, Ambient temperature mag niet boven de 55° C graden uit komen
ik verzeker je dat dat ding in z'n eigen 'sop' lag gaar te koken.. kon de hd niet 2 tellen aanraken
zeker boven de 60graden....... ik moet erbij zeggen dat me audigy er ook in zat en die word ook loei heet.. maar het hd & pcmcia compartiment zijn van elkaar gescheiden.. dus dat zal niet echt veel invloed hebben gehad denk ik... al bij al: als je een 7k60 erin hebt zitten en je gaat 'flink' aan de slag
houd er rekening dat je voor extra koeling moet zorgen

-nogmaals: zal het zin hebben om gaatjes in dat klepje te boren? zodat ie via de onderkant ??alsnog warmte kwijt kan?????? (denk aan een soort van perforatie)
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 122815 op 07-09-2005 22:24 ]