Ja, dat vond ik dus ook al gek, btw, de 42" had volgens mij zelfs wifi.Chocovla schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:35:
Ik bedoelde hier een hdtv afspeelapparaat/chip mee. Wat het streamen betreft vrees ik dat dat een utopie is. Zeker aangezien Philips zich in zijn eigen documentatie al behoorlijk tegenspreek. In de vroegere versies van deze folder werd de ethernet poort nl. expliciet genoemd terwijl hij bij de laatste versie niet meer wordt genoemd , alleen nog onderin wordt afgebeeld. Zie ik het goed en heeft de tv ook usb en memory card aansluitingen misschien dat daar iets mee kan worden gedaan.
IIG: ze zeggen dat je spellen en softwareupdates kan draaien vanaf memorypen/memorykaartje.
DWZ dat je software op deze TV kan draaien (spellen). Als dat zo is dan is het theoretisch gezien mogelijk om een soort client te maken die vanaf de memorypen draait, en dus op de ethernetpoort beeld ontvangt en weergeeft, dan moet er uiteraard nog een streaming server zijn, maar ik denk dat dit theoretisch mogelijk is.