Het Grote TomTom Mobile Topic Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 50.226 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VicSmurf
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:28
Daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.

Wat ik ook graag wil weten of ik de TomTom 5 kaarten die ik bij mijn PDA heb of ik deze ook kan activeren op mijn TomTom Mobile. Ik weet dat je op 2 verschillende PDA's de kaarten kunt activeren maar gaat dat ook op voor een PDA en een Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Anoniem: 32767 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:48:
[...]

Niet meer nodig.

Er zijn nu de Plus kaarten. Dit is een landkaart + Major Roads of Europe. Zo heb ik al de plus mappen van groot brittanie en benelux.

Wat je dus doet is de Plus kaart van land van bestemmingpakken. En klaar! Overigens zijn de plus kaarten nog nieuwer. Deze hebbem kaartversienummer 571
Waar haal je die pluskaarten vandaan? Staan die op het geheugenkaartje / cd-rom bij aankoop? Of

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

ZeilDude schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:44:
[...]

Waar haal je die pluskaarten vandaan? Staan die op het geheugenkaartje / cd-rom bij aankoop? Of
Ze zijn OOK te koop ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 03:24
Waarom kun je niet gewoon tot aan de grens van frankrijk rijden en daar bij het toll poortje een nieuwe route plannen naar bestemming?

Of werkt dat niet?
Zie dan het voordeel van plus en major roads niet...

Gewoon even een plaats in de buurt van de grens opzoeken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862

okeej, ik heb hier TomTom perfect draaiend op een Orange spv c500
maar als ik mijn telefoon uitzet moet ik dus alles weer opnieuw doen.

1. dus GPS ontvanger opnieuw zoeken
2. opniew key ingeven
3. opniew naam wijzigen

kan dit nergens worden ingsteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-04 22:19
Anoniem: 66862 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:22:

2. opniew key ingeven
3. opniew naam wijzigen

Zelfde probleem hier. Wordt er gek van.
TomTom (5) zet m'n bluetooth ook telkens uit waardoor ik steeds opnieuw alles moet instellen.
Zeer irritant! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Anoniem: 66862 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:22:

2. opniew key ingeven
3. opniew naam wijzigen

Kijk of er ergens een bestandje op "read only" staat. Daarom bewaart hij niets.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143875

nickpma schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:57:
Waarom kun je niet gewoon tot aan de grens van frankrijk rijden en daar bij het toll poortje een nieuwe route plannen naar bestemming?

Of werkt dat niet?
Zie dan het voordeel van plus en major roads niet...

Gewoon even een plaats in de buurt van de grens opzoeken dus
Dat kan, maar het is een voordeel bij de Major Roads of Europa en dus ook Benelux plus dat je in de buurt van je bestemming kan navigeren en als je dan een keer frankrijk bent wisselen. Dan heb je een idee wat je afstand en tijd gaat zijn tot aan de bestemming. Het is ook mogelijk om dacht ik kaarten van de omgeving te downloaden. Dus als je dan Benelux Plus hebt en die omgevingskaart van je bestemming dan hoef je daar alleen nog maar naar toe te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06 00:31

404error

Page Not Found

Topicstarter
ALs je bijvoorbeeld naar Duitsland gaat is de Plus kaart van Duitsland ideaal. Je selecteert die kaart en kan meteen de eindbestemming invoeren. Het eerste stukje van je huis naar de snelweg ken je toch wel zonder navigatie! Dan hoef je helemaal niet te wisselen!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
Vandaag TTM 5 voor het eerst gebruikt met gps ontvanger (Adapt).
Moet zeggen dat het leuk werkt, tenzij je over een brug wordt gestuurd die net is gesloopt. :D
En daar zit je dan met je leuke navigatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146530

axis schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:38:
[...]

Ik ben ook een uur bezig geweest voordat ik het had werken.. Heb je COM7 aangezet en toen volgens de instructie pas gepaired? De naam kan ook case-sensitive zijn: 'TomTom Wireless GPS'.. Tussendoor paar keer telefoon rebooten? :) Post anders eens een stappenplan van wat je precies doet..
probeer com 7 te activeren maar kan em niet vinden vind wel com 6
waar vind ik com7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136906

IK heb een vraagje die jullie misschien hier wel weten

k heb mijn PDA (hp5455) TT5 Upgrade binnen . Installeren en al gaat prima echter krijg ik het niet voor elkaar dat hij mijn gps muis (Navi XT) te herkennen.

Binnen TT3 was dat nooit een probleem .
Iemand een idee waar ik de mist in ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Laatst online: 20-06 00:31

404error

Page Not Found

Topicstarter
Artz schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:32:
Vandaag TTM 5 voor het eerst gebruikt met gps ontvanger (Adapt).
Moet zeggen dat het leuk werkt, tenzij je over een brug wordt gestuurd die net is gesloopt. :D
En daar zit je dan met je leuke navigatie ;)
En daarom kun je de optie vermijdt opstakel gebruiken!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131450

Ik gebruik al een aaantal maanden een c5oo en tomttom mobile. Eea werkt prima tot afgelopen week. Ik krijg het echter nu niet meer voor elkaar om een bruikbaar GPS signaal te krijgen
de muis blijft maar knipperen (blauw) voorheen ging dat knipperen binnen een paar seconden over in een constant brandend blauw lampje.
Heb geen idee wat ik moet doen, heb bluetooth device al weggegooid en middels new in het menu gezocht naar een nieuwe device, de muis wordt dan direct gevonden vraagt om een code, ik geef daaar 0000 in is dat correct?
maar helaas het blijft maar knipperen.
iemand enig idee?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:30
Artz schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:50:
[...]

Zelfde probleem hier. Wordt er gek van.
TomTom (5) zet m'n bluetooth ook telkens uit waardoor ik steeds opnieuw alles moet instellen.
Zeer irritant! :)
Ik heb nu ook TomTom Mobile 5 ipv de oude versie en gebruik m vaak als routeplanner, zonder GPS. Echter, als ik dat doe is hij wel in verbinding met mijn BT carkit of mijn BT headset.
Nu heb ik dus ook het probleem dat TTM5 de bluetooth verbinding eruit knalt als hij afsluit. Ook tijdens het starten gooit ie ff bluetooth plat. Iemand een idee hoe op te lossen? Ik ben geen optie tegengekomen.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
404error schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:57:
[...]

En daarom kun je de optie vermijdt opstakel gebruiken!
Waar zit die optie?

Maar als hij denkt dat een brug een weg is die er ligt is het toch geen obstakel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Artz schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:57:
[...]

Waar zit die optie?

Maar als hij denkt dat een brug een weg is die er ligt is het toch geen obstakel? :)
Onder de functie vind alternatief. En dan kies je een afstand. Kijk als nou net die brug in de steigers staat dan
kan je ook niet anders dan een omweg kiezen, maar een paar maanden daarna kan je hem wel
gebruiken. Dus gewoon vind alternatief en dan vermijd 5.000 meter of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136906 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:57:
IK heb een vraagje die jullie misschien hier wel weten

k heb mijn PDA (hp5455) TT5 Upgrade binnen . Installeren en al gaat prima echter krijg ik het niet voor elkaar dat hij mijn gps muis (Navi XT) te herkennen.

Binnen TT3 was dat nooit een probleem .
Ik ben er zelf inmiddels uit je moet in het GPS menu niet de bleu touth nemen maar de nmea vaste verbinding en daar de compoort nemen waar je muis op vast zit.

Bug van TT dus :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-06 21:17
DaLass schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:35:
[...]

Ik heb nu ook TomTom Mobile 5 ipv de oude versie en gebruik m vaak als routeplanner, zonder GPS. Echter, als ik dat doe is hij wel in verbinding met mijn BT carkit of mijn BT headset.
Nu heb ik dus ook het probleem dat TTM5 de bluetooth verbinding eruit knalt als hij afsluit. Ook tijdens het starten gooit ie ff bluetooth plat. Iemand een idee hoe op te lossen? Ik ben geen optie tegengekomen.
Mijn ervaring is dat je de GPS ontvanger nu juist niet meer TomTom Wireless GPS moet noemen, maar BT GPS (dit i.t.t. de eerdere versie van TTM) . Als ik hem TomTom Wireless GPS noemde werd de pairing na elke keer TT gebruik verwijderd. Als ik hem BT GPS noem blijft de pairing bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-06 13:17

SeatRider

Hips don't lie

Anoniem: 136906 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:57:
Ja, je post in de verkeerde groep. Dit gaat over Tomtom mobile voor smartphones. :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133489

ik heb het volgend probleem ..als ik een kaart op mijn storgecard kopieer dan krijg ik de fout melding
(kan faces.dat niet kopieeren.kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat) die fout melding geeft die niet met de benelux-F-map alleen met andere mappen major roads werkt ook.
ik doe dat met een cardreader wie kan me daar mee helpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artz
Gister rond Bergen op Zoom en daarom heen sloeg m'n GPS ontvangertje totaal op hol.
Pijltje in Tomtom liep steeds naast de weg waarop ik reed. Bij elk zijweggetje ging ze een alternatieve route uitstippelen, maarja, dat sloeg natuurlijk nergens op.
Net of er in een instelling in de ontvanger was gewijzigd. Hij zat er steeds een paar meter naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-06 06:34
Anoniem: 133489 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 10:25:
ik heb het volgend probleem ..als ik een kaart op mijn storgecard kopieer dan krijg ik de fout melding
(kan faces.dat niet kopieeren.kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat) die fout melding geeft die niet met de benelux-F-map alleen met andere mappen major roads werkt ook.
ik doe dat met een cardreader wie kan me daar mee helpen :?
Zo'n soort foutmelding heb ik ook een keer gehad, ik neem aan dat je dit al gecheckt heb maar bij mij bleek toen dat de SD-card vol was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
Ik heb soms dat TomTom5 niet wil starten. Als ik dan mijn telefoon opnieuw opstart, doet ie het wel gewoon. Herkent iemand deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

ZeilDude schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:47:
Ik heb soms dat TomTom5 niet wil starten. Als ik dan mijn telefoon opnieuw opstart, doet ie het wel gewoon. Herkent iemand deze problemen?
Klopt, heb ik wel eens last van. Maar ik heb nog geen oplossing gevonden/gezocht omdat ik het programma daarvoor nog te weinig gebruik. :X

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZeilDude schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:47:
Met welk toestel? Geheugenprobleem misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
Ik heb een Nokia 6680 met een 256MB MMS-RS DV kaartje van Transcend. Ik heb ook wel wat programma's op het interne geheugen geïnstallerd. Misschien staat daar te veel? Heeft TT5 een soort van 'werkgeheugen' nodig?

Ik ben trouwens van plan om TT te gaan kopen, als ie uit is voor mijn telefoon. Daarom ben ik 'm nu aan het testen (zonder GPS overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZeilDude schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:59:
Ik heb een Nokia 6680 met een 256MB MMS-RS DV kaartje van Transcend. Ik heb ook wel wat programma's op het interne geheugen geïnstallerd. Misschien staat daar te veel? Heeft TT5 een soort van 'werkgeheugen' nodig?

Ik ben trouwens van plan om TT te gaan kopen, als ie uit is voor mijn telefoon. Daarom ben ik 'm nu aan het testen (zonder GPS overigens).
Het zal niet zozeer het externe, maar het interne geheugen zijn dat je gebruikt. Je moet proberen bij Nokia toestellen niet te veel intern te installeren. Dat ding heb maar weinig geheugen. Probeer alles
zoveel mogelijk extern te installeren op programma's zoals Smartprofiles en ScreenSaver na dan. Die zijn wel handig als die blijven draaien. Maar ja, die vragen niet veel. Andere programma's wel en die zouden wel eens net te veel geheugen wegsnoepen naast het feit dat je gewoon wat programma's gebruikt die hier en daar wat geheugen gebruiken.

Ik heb gelezen dat je straks TomTom ook kan kopen voor de 6630, daar zal de 6680 en 6681 dan ook wel bij zijn. Kan me niet anders dan logisch zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 143875 op 12-06-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 11:45
edit

[ Voor 94% gewijzigd door Maite op 14-06-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heey, ik zou zelf een aantal van die stemmen willen aanpassen, ik wil namelijk een ding dong ofzo voor de stem zetten zodat m'n bluetooth headset wordt geactiveerd, want nu mis ik net de helft van het gesproken aanwijzing en dat is knap lastig. Wie kan me hierbij helpen of uitleggen hoe ik dit zelf kan regelen?

Ps. heeft niet iemand al dit zelfde probleem gehad en dit al succesvol weten aan te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da kan volgens mij niet, maar wat gaat er dan fout bij jou. Ik heb nergens last van. Ik gebruik
gewoon mij headset en als ik dan de voice instructie hoor komt ie mooi op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeilDude
Anoniem: 143875 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 17:41:
[...]

Ik heb gelezen dat je straks TomTom ook kan kopen voor de 6630, daar zal de 6680 en 6681 dan ook wel bij zijn. Kan me niet anders dan logisch zijn.
Ik moet zeggen dat het allemaal wel erg lang op zich laat wachten. Zo krijg je wel een beetje de neiging op alvast een ontvanger te kopen. En tsja, heb je dan nog wel zin om nog eens 300 euro neer te leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoorde wel dat die ontvanger van TomTom heel goed was. Als ie los te krijgen is dan is het een
mooie upgrade vanuit die oude ontvanger die ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Canard schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:16:
[...]

Zo'n soort foutmelding heb ik ook een keer gehad, ik neem aan dat je dit al gecheckt heb maar bij mij bleek toen dat de SD-card vol was.
ja die is nog lang niet vol maar ik krijg wel de benelux-F-map 390 als ik een ander kaart erop wil zetten BV .een 566 dan krijg ik alleen de fout melding bij faces.dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Vanmiddag heb ik met een kameraad een 80km gereden, hij met een iPaq en ik met een SPV c500, allebei TomTom 5. Moet zeggen dat de mobile versie niets onder doet ten opzichte van Navigator op de iPaq, het scherm is natuurlijk iets kleiner maar qua informatie en wegen het scherm enz.. is er geen verschil! Beide plande dezelfde route en het navigeren ging perfect, in beide hadden we ook alle flitspalen gezet en dat werd allemaal netjes aangegeven!

Ik had eerst gedacht dat het toch wel minder zou zijn op het scherm van mijn 'telefoon' maar dat viel dus 100% mee _/-\o_

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paultjuh1980
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Ik heb TomTom geprobeerd en moet zeggen dat het niet doet wat het zou moeten doen.

Ik heb zelf een scooter en kies dus voor fietsroute of de route waar je een maximum snelheid kan invoeren.

Zogauw je wilt gaan navigeren buiten de stad waar je woont, kom je altijd terechtbij een autosnelweg of een N weg. Ook als ik eenmaal voor zo een weg staat en ik kies voor een alternatief of als ik wegen weghaal bij de totale routeplanning kom ik toch steeds weer terecht bij een weg waar ik niet op kan. Het enigste wat dan helpt is wegrijden en dan berekent die een andere route, maar toch kom je dan steeds weer bij een weg waar je niet op kan als een bromfietser, fiets en wandelaar. Behoorlijk irriterend. Ik denk dat deze optie alleen maar kan als je binnen een stad of dorp blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
paultjuh1980 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:28:
Ik heb TomTom geprobeerd en moet zeggen dat het niet doet wat het zou moeten doen.

Ik heb zelf een scooter en kies dus voor fietsroute of de route waar je een maximum snelheid kan invoeren.

Zogauw je wilt gaan navigeren buiten de stad waar je woont, kom je altijd terechtbij een autosnelweg of een N weg. Ook als ik eenmaal voor zo een weg staat en ik kies voor een alternatief of als ik wegen weghaal bij de totale routeplanning kom ik toch steeds weer terecht bij een weg waar ik niet op kan. Het enigste wat dan helpt is wegrijden en dan berekent die een andere route, maar toch kom je dan steeds weer bij een weg waar je niet op kan als een bromfietser, fiets en wandelaar. Behoorlijk irriterend. Ik denk dat deze optie alleen maar kan als je binnen een stad of dorp blijft.
Deze software is ook niet bedoelt voor de fietser/brommer/wandelaar maar gewoon een leuk extra optie. Ga je met je scooter hele einden rijden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:17
ik heb precies hetzelfde. pas op wat je doet, want bij mij was m'n bestandssysteem na een keer beschadigd en dus kon ik em opnieuw formateren.. heel vaag dat het alleen bij dat bestand is!
Anoniem: 133489 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:58:
[...]

ja die is nog lang niet vol maar ik krijg wel de benelux-F-map 390 als ik een ander kaart erop wil zetten BV .een 566 dan krijg ik alleen de fout melding bij faces.dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paultjuh1980
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
awwexl schreef op zondag 12 juni 2005 @ 23:39:
[...]

Deze software is ook niet bedoelt voor de fietser/brommer/wandelaar maar gewoon een leuk extra optie. Ga je met je scooter hele einden rijden dan?
Woon in een dorpje dus moet ik vaak in buurtdorpen en steden zijn.

Deze software zou wel geschikt moeten zijn want dat staat in de omschrijving van het product; ook een ''leuk extra'' zou gewoon 100 procent moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Ik heb een weekje geleden de overstap gemaakt van TomTom Mobile 3 naar TomTom mobile 5. Leuk, die nieuwe opties maar er is een flink nadeel. Het zuipt batterijen! Ik heb even de search gebruikt in dit topic en ik heb er nog niets over kunnen vinden, maar, hebben jullie ook ervaring hiermee?

Ik gebruik hem op mijn 6600 en met Mobile 3 kan ik veel langer navigeren dan met 5. Vreet hij meer processorkracht? (is wel logisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Laatst online: 06-06 07:27

roma0803

Lost

Ik ben de draad even kwijt over de kaarten, ik hoor nu ook iets over weer nieuwere kaarten waar Major Roads of Europe bij in zitten? De versie .390 is van de vorige TTM, versies .562 en .563 van TTM5 en nu nog weer andere nummers?

Hopie dankie maar vast.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-06 20:49
Ik heb sinds dit weekend ook TomTom Mobile 5. M'n SD-kaart in m'n SPV c500 gedaan en opgestart. Ik zie keurig in het startmenu 2 snelkoppelingen. Als ik dan TomTom Mobile opstart dan komt er een groen scherm met een juridische kennisgeving. Rechtsonderin moet ik dan op "Akkoord" drukken. Echter, dan doet het programma niets meer. Het loopt gewoon vast!

Wat is er fout?

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146654

ik gebruik tomtom 5 benelux, in combinatie met de mre kaarten van versie 3, en dit werkt probleemloos:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133489 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:58:
[...]

klopt vind het ook raar dat ik dat alleen maar heb met sommige kaarten maar had je nog problemen
toen je hem had geformarteerd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56611

nathalia schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:01:
Ik heb sinds dit weekend ook TomTom Mobile 5. M'n SD-kaart in m'n SPV c500 gedaan en opgestart. Ik zie keurig in het startmenu 2 snelkoppelingen. Als ik dan TomTom Mobile opstart dan komt er een groen scherm met een juridische kennisgeving. Rechtsonderin moet ik dan op "Akkoord" drukken. Echter, dan doet het programma niets meer. Het loopt gewoon vast!

Wat is er fout?
Dit probleem komt vaker voor:

If you run into problems in de MAP selection or the green "I Agree" screen do this:

Create a file called CurrentMap.dat in notepad with the following single line in it

" \Storage Card\Great-Britain-Map\

There is a single blank space after the final \ There is no closing "
Of course you can change the map folder name in the file to correspond with the map folder that you have.

Copy your new file to here:
\Storage\My Documents\TomTom

NB: De naam Great-Britain-Map moet je veranderen in de naam van de directory waarin je kaart staat, bijvoorbeeld Benelux-Map:
" \Storage Card\Benelux-Map\

Heb hier hetzelfde gehad en nu werkt ie netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-06 20:49
Anoniem: 56611 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:29:
[...]

Dit probleem komt vaker voor:

If you run into problems in de MAP selection or the green "I Agree" screen do this:

Create a file called CurrentMap.dat in notepad with the following single line in it

" \Storage Card\Great-Britain-Map\

There is a single blank space after the final \ There is no closing "
Of course you can change the map folder name in the file to correspond with the map folder that you have.

Copy your new file to here:
\Storage\My Documents\TomTom

NB: De naam Great-Britain-Map moet je veranderen in de naam van de directory waarin je kaart staat, bijvoorbeeld Benelux-Map:
" \Storage Card\Benelux-Map\

Heb hier hetzelfde gehad en nu werkt ie netjes.
Lijkt me de perfecte oplossing! Maar wat moet je doen als je meerdere kaarten gebruikt? Ik gebruik de ene dag de Benelux kaart, de andere dag de Duitsland kaart. Dit komt omdat ik in de grensstreek werk.

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56611

Je kunt bijvoorbeeld de Benelux Plus Map gebruiken. Maar met een beetje geluk gaat de kaartselectie na deze truuk weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-06 14:19
Heb voor me Nokia6600 het DaneElec 128MB kaartje omgewisseld met een Kingmax 256Mb, echter stottert TomTom nu als een gek en schokt het beeld, iemand enig idee, kaartje zou met PIP techniek nog sneller dan standaard MMC moeten zijn, niet dus!!!. Nokia6600 firmware is (nog steeds) 3.42.1.
Of wordt het gewoon omruilen naar een ander merk MMC?

Uhuh...volgens mij is er een verkeerde flitspaal_all me kaartje opgegaan...ff checkuh....
Inderdaad dit was het probleem...dom dom dom & dom 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door LLaTeM op 13-06-2005 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik draai nu een paar dagen TT5, maar ik heb een probleempje er mee: ik kan geen hardware buttons aan acties koppelen: ik had altijd de home-knop op navigate-home staan, contacts op dag/nachtkleuren, etc. Dit was altijd een PERFECTE oplossing van TT3.
Echter, ik kan het nu niet meer vinden in TT5:(
Weet iemand hoe ik de hardware buttons weer kan programmeren om acties uit te voeren in TT5, zonder dat de windows-acties boven komen?

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Even een vraag. Ik heb onlangs een Orange SPV-C500 overgenomen van iemand
met daarop Tomtom mobile 5 geïnstalleerd. Tomtom werkt prima, enkel krijg ik
geen stemgeluid. Ook niet als ik probeer om een bepaalde stem te selecteren (via wijzig stem).
Op de storage card waar Tomtom op geïnstalleerd staat zie ik wel de map 'Voices' staan, met
daarin allerlei vif en chk bestanden.
Wat zou het probleem kunnen zijn? Kan mijn telefoon niet omgaan met vif bestanden? Staat
de map 'Voices' wel in de juiste directory? (deze staat nu in de hoofdroot, naast de mappen 'tomtom', '2577' etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74233

Ik heb alleen nog niet gevonden hoe je naar je contactpersonen moet navigeren. Hoe doe je dat met tomtom mobile 2005?
axis schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:07:
Wicked! Ik heb TomTom 4.43 nu een weekje draaien op mijn T-Mobile SDA met een ADAPT GPS unit (106 euro, pdashop), en ik ben helemaal enthousiast.. Hoe enorm supervet is dit!

Zelfs met alleen de spraak vind ik TomTom geweldig.. Ik ben twee dagen lang met mijn telefoon in mijn binnenzak en mijn oordopjes in, op de motor rond gaan rijden, van dorp naar dorp.. Geweldig..

Eergisteren de flitspalen erin gezet, nog niet echt tijd gehad om die te testen, maar dat komt nog wel.

Het enige nadeeltje dat ik heb kunnen vinden is dat ik het idee heb dat het enorm stroom slurpt van mijn telefoon.. Maar opzich ook niet zo vreemd natuurlijk.

En een beetje vreemd dat je niet meteen naar contactpersonen kan navigeren, maar dat is in 5 opgelost heb ik gelezen. Way to go TomTom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racverberne
  • Laatst online: 13:05
Anoniem: 74233 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:04:
Ik heb alleen nog niet gevonden hoe je naar je contactpersonen moet navigeren. Hoe doe je dat met tomtom mobile 2005?
Dat is een apart programma (Contacts Navigation) dat bij een symbian-toestel in de map system/apps geplaatst moet worden. Daarmee kun je door je contactpersonen bladeren en als je een adres hebt ingesteld kun je een route laten plannen.

P4 1,6@2,24 MSI 845 ultra-c retail cooler 1 casefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146010

Hoe zit het nu met TTM5 en kaarten van Europa? Ik las op de Tomtom site dat je deze alleen op een geheugenkaart i.c.m. met de applicatie zelf kan kopen. En zo zullen bijvoorbeeld de Benelux en Duitsland op fysiek andere geheugenkaarten staan.

Ik wil 2 extra kaarten kopen (Duitsland en Scandinavie) maar niet de geheugenkaarten en ik wil alles op een 1Gb miniSD zetten en via een "wissel kaart" van kaart wisselen. Kan dat? Hoe zat dit bij TTM4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146752

mpx220 werkend met adapt gps en tomtom mobile 5!

- Gps pairen met je mpx220.
- Tomtom op sd kaart zetten
- bluetooth aanzetten onder instellingen-->bluetooth
- naar bureau -accessoires gaan-->BT seriele poort setup--> " uitgaande compoort" 6 aanvinken.
- Hierna verbinding maken met gps ontvanger (instellingen -> bluetooth)
- Tomtom starten en onder wijzig voorkeuren ,toon gps status-->stel in-->andere draadloze gps.
Klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

CSB

:D

Ik zal de vraag nogmaals stellen, sinds ik nog geen oplossing heb gevonden.
Ik heb sinds kort TTM5 en deze werkt super. Alleen lukt het mij niet om flitspalen in mijn POI te krijgen. Ik weet dat bij TTM4 dit gewoon kon door flitspaal_all in de tomtom map te kopieren, maar bij 5 werkt dit niet.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138254

CSB schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:43:
Ik heb sinds kort TTM5 en deze werkt super. Alleen lukt het mij niet om flitspalen in mijn POI te krijgen. Ik weet dat bij TTM4 dit gewoon kon door flitspaal_all in de tomtom map te kopieren, maar bij 5 werkt dit niet.

Vreemd dat dit niet werkt.. de mijne heb ik gewoon in de beneluxmap erbij gezet.en kan hem daarna ook selecteren in de nuttige plaatsen.

weet je zeker dat je wel de flitspaal_all voor mobile heb en niet die van de navigator versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143634

Ik heb het in TT5 op dezelfde manier gedaan als in TT4: de POI bestanden naar de Benelux map kopieren (dus niet naar de TomTom map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136078

Het volgende is me opgevallen:

Als je op de snelweg rijdt en je neemt de afslag naar een andere richting. Tomtom geeft aan “neem de afslag”. Daarna geeft Tomtom weer aan “ga de snelweg op !”, terwijl je eigenlijk altijd nog op de snelweg rijdt. Dit is best wel raar. :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
roma0803 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:57:
Ik ben de draad even kwijt over de kaarten, ik hoor nu ook iets over weer nieuwere kaarten waar Major Roads of Europe bij in zitten? De versie .390 is van de vorige TTM, versies .562 en .563 van TTM5 en nu nog weer andere nummers?

Hopie dankie maar vast.
Klopt, er zien nieuwe kaarten met Major Roads erin verwerkt. De Benelux versie heet dan "Benelux Plus map"
Het is me echter nog steeds niet gelukt om de nieuwe kaarten aan de praat te krijgen op de SPV C500. Hij vraagt telkens om activatie. Is hier inmiddels al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146654

dat is een beetje raar want buiten de eerste registratie op de tomtom codes website kan ik na registratie van tomtom5 benelux ook de europakaarten gebruiken. om welke registratie gaat het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136078 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:16:
Het volgende is me opgevallen:

Als je op de snelweg rijdt en je neemt de afslag naar een andere richting. Tomtom geeft aan “neem de afslag”. Daarna geeft Tomtom weer aan “ga de snelweg op !”, terwijl je eigenlijk altijd nog op de snelweg rijdt. Dit is best wel raar. :? :X
HIj ziet de nieuwe weg weer als een snelweg, daarom roept ie dat. Is wel vreemd ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
Anoniem: 146654 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:34:
dat is een beetje raar want buiten de eerste registratie op de tomtom codes website kan ik na registratie van tomtom5 benelux ook de europakaarten gebruiken. om welke registratie gaat het precies?
Vreemd, bij mij werkt na registratie de oude (v390) Benelux kaart inderdaad wel, en de Major roads ook. Maar voor alle andere nieuwe kaarten vraagt hij wederom om registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
supersatan schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:58:
[...]

Vreemd, bij mij werkt na registratie de oude (v390) Benelux kaart inderdaad wel, en de Major roads ook. Maar voor alle andere nieuwe kaarten vraagt hij wederom om registratie.
Hmm bij mij werkt de benelux map inderdaad ook...de nieuwere versie nog niet...

zou je me kunnen helpen met het gebruik van major roads supersatan? Hoop et; nickpostma hetemail . je weet wel...

Verder komt er ook een versie van Navigon Mobile Navigator 5 voor de mobiele telefoon...goede concurrent voor tomtom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-06 21:57
Ik zit met iets vervelend.

Ze hebben mijn straat van richting gedraaid vorige zomer, dus elke keer dat ik wegrij begint tomtom 5 te zagen. is er een manier om dit aan te passen? Manueel de rijrichting aanpassen?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14

n00bs

Het is weer Zomer!

Hoe zit het eigenlijk met losse GPS ontvangers voor TomTom Mobile (ik heb er echt geen verstand van), kan je elke willekeurige GPS ontvanger nemen die op je mobiel aangesloten kan worden of een BT versie, of moet je speciaal een TomTom GPS ontvanger nemen en zit er verschil in kwaliteit tussen de ontvanger en zoja welke verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:10
Ik heb nu op mijn 6630 TomTom 5 werkend met de nieuwe Benelux Plus Map. Dit is versie 571. De kaart kon ik nergens vinden, totdat ik de versie voor TT5 pda vond. Deze blijkt dus perfect te werken op TT5 Mobile. Erg handig, de complete Benelux op huisnummer-niveau en de rest van Europa de grote wegen. De kaart is iets meer dan 160 mb groot.

Ik heb geen problemen met activatie, de kaart deed het meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk even goed naar welke kaart je de pio kopieerd. de map heet in TTM4 anders dan in TTM5 en als je via een automatisch prg update kan het zijn dat hij het in de verkeerde map plaatst !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
Dropsen schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:57:
Ik heb nu op mijn 6630 TomTom 5 werkend met de nieuwe Benelux Plus Map. Dit is versie 571. De kaart kon ik nergens vinden, totdat ik de versie voor TT5 pda vond. Deze blijkt dus perfect te werken op TT5 Mobile. Erg handig, de complete Benelux op huisnummer-niveau en de rest van Europa de grote wegen. De kaart is iets meer dan 160 mb groot.

Ik heb geen problemen met activatie, de kaart deed het meteen.
Dat klopt wat je daar zegt. Jij hebt de Symbian versie voor Nokia. Ik heb de versie voor MS Windows Mobile voor smartphones. Daar is volgesn mij nog geen crack voor die je in staat stelr de nieuwste kaarten te gebruiken. Als dat wel zo is hoor ik 't natuurlijk graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146988

Ben enthousiaste gebruiker van TT5 en heb een vraagje over het tonen van POI's (NP) tijdens het navigeren.

Is het mogelijk om ook de POI's, waarvoor geen waarschuwingssignaal is ingesteld, te vertonen op het scherm tijdens het navigeren/rijden ??

Met de optie 'Bekijk kaart' zie ik uiteraard wel alle POI's, maar ik wi ze ook graag zien tijdens het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 19:28

fulgore

goud

supersatan schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:12:
[...]

Dat klopt wat je daar zegt. Jij hebt de Symbian versie voor Nokia. Ik heb de versie voor MS Windows Mobile voor smartphones. Daar is volgesn mij nog geen crack voor die je in staat stelr de nieuwste kaarten te gebruiken. Als dat wel zo is hoor ik 't natuurlijk graag.
Dan vertel ik jou bij deze dat er al enige dagen een nieuwe executable te vinden is waarmee de nieuwste kaarten te gebruiken zijn (inc. de PLUS kaarten) op een MS Windows Smartphone zoals de C500 en de SDA/8020
Ik heb een SDA en het werkt PERFECT. _/-\o_

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Anoniem: 146988 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:58:
Ben enthousiaste gebruiker van TT5 en heb een vraagje over het tonen van POI's (NP) tijdens het navigeren.

Is het mogelijk om ook de POI's, waarvoor geen waarschuwingssignaal is ingesteld, te vertonen op het scherm tijdens het navigeren/rijden ??

Met de optie 'Bekijk kaart' zie ik uiteraard wel alle POI's, maar ik wi ze ook graag zien tijdens het rijden.
Ja, gewoon aanvinken welke POI je wilt zien. Per POI kun je aangeven of je een signaal wil horen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
fulgore schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:59:
[...]

Dan vertel ik jou bij deze dat er al enige dagen een nieuwe executable te vinden is waarmee de nieuwste kaarten te gebruiken zijn (inc. de PLUS kaarten) op een MS Windows Smartphone zoals de C500 en de SDA/8020
Ik heb een SDA en het werkt PERFECT. _/-\o_
Dat is mooi om te lezen. Hoe kan ik die herkennen dan?

[ Voor 20% gewijzigd door funske op 16-06-2005 13:11 ]

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
foutje...

[ Voor 96% gewijzigd door nickpma op 16-06-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84954

Ik heb nu ook tomtom 5 gekocht voor mijn dell axim x5 (windows mobile 2003) met leadtek 9813 gps

Maar na een paar zinnen valt het geluid weg en naar een paar minuten de backlight.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

funske schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:25:
[...]

Dat is mooi om te lezen. Hoe kan ik die herkennen dan?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dat had ik ook verwacht, maar helaas ik zie de POI's waarvoor geen waarschuwingssignaal is ingesteld, niet op het scherm tijdens de navigatie......... Wat die ik fout ?? nb ik gebruik TT5 op een Smartphone, is dat het 'probleem' ??.
fulgore schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:00:
[...]

Ja, gewoon aanvinken welke POI je wilt zien. Per POI kun je aangeven of je een signaal wil horen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Heeft iemand linkje of iets dergelijks waar ik "major roads Europe" vandaan kan halen:?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:18:
Heeft iemand linkje of iets dergelijks waar ik "major roads Europe" vandaan kan halen:?

thnx
Ja hoor => www.tomtom.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146988 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 15:23:
Ja, dat had ik ook verwacht, maar helaas ik zie de POI's waarvoor geen waarschuwingssignaal is ingesteld, niet op het scherm tijdens de navigatie......... Wat die ik fout ?? nb ik gebruik TT5 op een Smartphone, is dat het 'probleem' ??.

[...]
Heb je de POI's wel aan staan? Je hebt de opties GEEN NP en daarnaast nog de instellingen voor de POI's deze moeten wel goed staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 143875 op 16-06-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143875 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:38:
[...]

Heb je de POI's wel aan staan? Je hebt de opties GEEN NP en daarnaast nog de instellingen voor de POI's deze moeten wel goed staan.

MR
Yep: ik heb:
- bij 'Wijzig voorkeuren': 'Toon NP' aanstaan
- 'Onderhoud nuttige plaatsen':
-- bij 'Kies nuttige plaatsen', de Benzinestations en Geldautomaten aangevinkt
-- bij 'Waarschuw als plaats nabij', alleen de Benzinestations een geluidje gegeven
Resultante is dat ik bij naderen van een benzinestations geluid hoor en deze op het scherm, de Geldautomaten zie ik niet.??!!
Nogmaals. het gaat mij om POI's tijdens het navigeren............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146988 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:57:
[...]

Yep: ik heb:
- bij 'Wijzig voorkeuren': 'Toon NP' aanstaan
- 'Onderhoud nuttige plaatsen':
-- bij 'Kies nuttige plaatsen', de Benzinestations en Geldautomaten aangevinkt
-- bij 'Waarschuw als plaats nabij', alleen de Benzinestations een geluidje gegeven
Resultante is dat ik bij naderen van een benzinestations geluid hoor en deze op het scherm, de Geldautomaten zie ik niet.??!!
Nogmaals. het gaat mij om POI's tijdens het navigeren............
Je moet ook de geldautomaten een geluidje geven. Dan zie je die ook knipperen als je in de buurt bent. De geldautomaten zie je wel in het veld staan als je er 1 tegen komt deze gaan alleen niet knipperen en geeft ook geen geluid als je er geen waarschuwing aangegeven hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 143875 op 16-06-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

fulgore schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:59:
[...]Ik heb een SDA en het werkt PERFECT. _/-\o_
Interessant...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 133714 op 16-06-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130854

Tipje van de sluier? :P :D

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 130854 op 16-06-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar mag hier niet over gesproken worden...

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 133714 op 16-06-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130854

Ok royaal ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 130854 op 16-06-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zeg ik!

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 133714 op 16-06-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147111

Hallo allemaal,

ik heb de topics over tomtom aandachtig doorgelezen maar heb nog enkele vragen..

Werkt Tomtom mobile 5 goed op een T-mobile SDA...
Ik zoek iets wat een dekking heeft voor de west europese landen
(duitsland, frankrijk, benelux, oostenrijk, zwitserland etc)

Ik ga de navigatie voornamelijk op de motor gebruiken, daar zit een bluetooth headset (in de helm) gebouwd.. maar de GPS muizen zijn ook via BT... Kunnen er meerdere bluetooth verbindingen aangegaan worden tegelijkertijd?

Kunnen er in combinatie met een TTM5 ook andere BT ontvangers gebruikt worden die niet van TomTom zelf zijn?

Je leest overal over verschillende versies van TTM5 met betrekking tot het besturingssysteem van je telefoon.. Nokia 6600 etc maken gebruik van Symbian? Maar waar maakt de SDA gebruik van???

Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Laatst online: 15:21

jerry_a

doei

Anoniem: 147111 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:44:
Hallo allemaal,

ik heb de topics over tomtom aandachtig doorgelezen maar heb nog enkele vragen..

Werkt Tomtom mobile 5 goed op een T-mobile SDA...
Ik zoek iets wat een dekking heeft voor de west europese landen
(duitsland, frankrijk, benelux, oostenrijk, zwitserland etc)

Ik ga de navigatie voornamelijk op de motor gebruiken, daar zit een bluetooth headset (in de helm) gebouwd.. maar de GPS muizen zijn ook via BT... Kunnen er meerdere bluetooth verbindingen aangegaan worden tegelijkertijd?

Kunnen er in combinatie met een TTM5 ook andere BT ontvangers gebruikt worden die niet van TomTom zelf zijn?

Je leest overal over verschillende versies van TTM5 met betrekking tot het besturingssysteem van je telefoon.. Nokia 6600 etc maken gebruik van Symbian? Maar waar maakt de SDA gebruik van???

Alvast bedankt!!!
Ja, ja, ja, Windows Mobile

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

jerry_a schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:53:
[...]

Ja, ja, ja, Windows Mobile
:X (/me moet beter lezen "SDA")

Bij mobile krijg je wel altijd een gps ontvanger!

[ Voor 54% gewijzigd door grhmpf op 16-06-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Sorry foutje, teveel topics gezien. Begin het door mekaar te halen. Mijn excuses.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
jerry_a schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:05:
Sorry foutje, teveel topics gezien. Begin het door mekaar te halen. Mijn excuses.
Nergens voor nodig, je antwoord was precies goed :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

P_de_B schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:07:
[...]

Nergens voor nodig, je antwoord was precies goed :)
Begon al aan mezelf te twijfelen. Heb zelf een c500. SDA is hetzelfde alleen in een ander jasje.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grhmpf schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:58:
[...]

:X (/me moet beter lezen "SDA")

Bij mobile krijg je wel altijd een gps ontvanger!
je bedoelt dat je hem krijgt wanneer je TomTom mobile koopt.....

Uhm kopen. (meer zeg ik er niet over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138254

Anoniem: 147111 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:44:
Hallo allemaal,

Ik ga de navigatie voornamelijk op de motor gebruiken, daar zit een bluetooth headset (in de helm)
Zal wel een probleem worden ,je kan maar 1 verbinding aangaan.

En dit gaat wel niet over tomtom maar wat voor bluetoothsysteem heb jij in je helm..ik zoek ook zo iets.

is het orgineel of een zelf verzonnen systeem

Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143875 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:39:
[...]

Je moet ook de geldautomaten een geluidje geven. Dan zie je die ook knipperen als je in de buurt bent. De geldautomaten zie je wel in het veld staan als je er 1 tegen komt deze gaan alleen niet knipperen en geeft ook geen geluid als je er geen waarschuwing aangegeven hebt.
Vlgs. mij praten we vlak langs elkaar heen: ik probeer nu juist ook de POI's die wel zijn aangevinkt, maar waarvoor ik geen geluidssignaal heb aangezet, toch op het scherm te tonen tijdens het navigeren.. Lukt mij, ondanks de hints nog steeds niet............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Anoniem: 146988 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:40:
[...]

Vlgs. mij praten we vlak langs elkaar heen: ik probeer nu juist ook de POI's die wel zijn aangevinkt, maar waarvoor ik geen geluidssignaal heb aangezet, toch op het scherm te tonen tijdens het navigeren.. Lukt mij, ondanks de hints nog steeds niet............
Vreemd, ik heb de benzinepompen aan staan ZONDER geluidsignaal en zie ze gewoon.

Gebruik je wel de POI's van TT zelf of een alternatieve :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fulgore schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:53:
[...]

Vreemd, ik heb de benzinepompen aan staan ZONDER geluidsignaal en zie ze gewoon.

Gebruik je wel de POI's van TT zelf of een alternatieve :?
Ik gebruik de POI's van TT zelf: gebruik je ook TT op een Nokia 6600 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Anoniem: 146988 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:55:
[...]

Ik gebruik de POI's van TT zelf: gebruik je ook TT op een Nokia 6600 ?
Nope, op een SDA (windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fulgore schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 22:04:
[...]

Nope, op een SDA (windows)
Dan zal dat de verklaring zijn dat het bij jou wel werkt.
Iemand met een Nokia 6600 die wel POI's zonder geluid op zijn navigatie map ziet langskomen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja daar ben ik dus over aan het nadenken... Een kennis van mij heeft een helm met bluetooth gekocht.

De helm
Afbeeldingslocatie: http://www.cellman.it/images/Casco_motorola.jpg

Alleen voor mij is dat geen optie op een sport motor...
echter dit kan ook: http://www.bertduursma.nl...20tooth%20Systeem%205.pdf

Ben een tijdje aan het nadenken geweest over hoe ik zoiets zelf kon maken maar nu blijkt dat mijn telefoon maar 1 bluetooth verbinding ondersteunt zal ik iets met een draadje moeten verzinnen.. Of is er voor de SDA ook een Gps ontvanger te vinden met draadje?

anders is dit misschien wat
Afbeeldingslocatie: http://www.mobileplaza.nl/Displays/itechClip-II.jpg
Anoniem: 138254 schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 21:39:
[...]

Zal wel een probleem worden ,je kan maar 1 verbinding aangaan.

En dit gaat wel niet over tomtom maar wat voor bluetoothsysteem heb jij in je helm..ik zoek ook zo iets.

is het orgineel of een zelf verzonnen systeem

Alvast bedankt voor de info.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 147111 op 16-06-2005 22:36 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We willen er nog even extra op wijzen dat het uitwisselen van email adressen niet de bedoeling is. De neiging naar andere dingen dan product bespreking wordt dan heel groot en te gemakkelijk.

Het is inmiddels bekend dat er op minder legale manieren met deze software te werken is, echter zien we hier liever geen verwijzingen hiernaar (ook niet indirect, of vragen/hulp over niet-legaal verkregen software).