Bedankt het is gelukt!
MooiAnoniem: 83639 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:53:
Bedankt het is gelukt!
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Ik wil wat ruimte vrijmaken op mijn TomTom Mobile 5 kaartje. Nu zat ik eraan te denken om de overbodige stemmen eraf te gooien, zodat ik alleen nog de Bram stem overhoud.
Als ik in de map Voices kijk zie ik alleen maar een berg .chk en .vif files. Wie kan er mij vertellen welke de Bram voice is zodat ik de rest kan deleten?
Als ik in de map Voices kijk zie ik alleen maar een berg .chk en .vif files. Wie kan er mij vertellen welke de Bram voice is zodat ik de rest kan deleten?
Kan gewoon via de software, is wel zo veilig.wiscel schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 17:44:
Ik wil wat ruimte vrijmaken op mijn TomTom Mobile 5 kaartje. Nu zat ik eraan te denken om de overbodige stemmen eraf te gooien, zodat ik alleen nog de Bram stem overhoud.
Via menu naar Wijzig stem en dan stem kiezen en op C(op Nokia toestellen) drukken.
Eerder (veel eerder) in deze thread waren er ook gebruikers die de melding 'geen kaarten gevonden' op hun Nokia 6600 zagen. En inderdaad, sinds vandaag heb ik ook deze vervelende melding. TT is per saldo niet meer te gebruiken.
Het probleem treedt op sinds gisteravond, toen een Bluetooth-backup naar PC Suite van de Nokia 6600 ineens onverwacht werd afgebroken ('verbinding verbroken'). Ik vermoed dus dat er bestanden beschadigd zijn. Heeft iemand hier ervaring mee, of een oplossing voor?
Op de MMC in de telefoon lijken -via de standaard bestandsbeheerfunctie- alle bestanden gewoon aanwezig, ook de Benelux-map zit vol met files. De kaarten zijn dus nog wel aanwezig, zo lijkt het, alleen onzichtbaar voor TTM. Maar ik begrijp dat PC Suite of de bestandsbeheerfunctie van de 6600 niet alle bestanden laten zien?
Ik heb alleen het originele TTM-MMC-kaartje, geen anderen. Ook -nog- geen cardreader. Maar die kan ik maandag eventueel kopen.
Help?
Thx, Peter.
Het probleem treedt op sinds gisteravond, toen een Bluetooth-backup naar PC Suite van de Nokia 6600 ineens onverwacht werd afgebroken ('verbinding verbroken'). Ik vermoed dus dat er bestanden beschadigd zijn. Heeft iemand hier ervaring mee, of een oplossing voor?
Op de MMC in de telefoon lijken -via de standaard bestandsbeheerfunctie- alle bestanden gewoon aanwezig, ook de Benelux-map zit vol met files. De kaarten zijn dus nog wel aanwezig, zo lijkt het, alleen onzichtbaar voor TTM. Maar ik begrijp dat PC Suite of de bestandsbeheerfunctie van de 6600 niet alle bestanden laten zien?
Ik heb alleen het originele TTM-MMC-kaartje, geen anderen. Ook -nog- geen cardreader. Maar die kan ik maandag eventueel kopen.
Help?
Thx, Peter.
Anoniem: 118943
Mijn broer heeft/had ook tomtom mobile 5 voor de nokia 6600, maar hij heeft nu een andere foon, dus ik mag m nu van m hebben. Ik heb nu de orange SPV E200. Maar als ik het kaartje erinsteek en de telefoon aandoe staat dat pictogrammetje nie in het menu. Wie kan mij hiermee helpen, please!?!
Ik heb de qtek 8020 besteld, compleet met tomtom 5 (origineel dus). Ik moet het pakket nog ontvangen, dus ik ben benieuwd of er een plus-kaart bij zit. Ik verwacht het niet, omdat ik nergens iets zie over een plus-kaart. Niet op de tomtom-site en niet op de sites van verschillende aanbieders. Eigenlijk heb ik alleen op dit forum over de plus-kaarten gehoord, dus ik vraag me af hoe jullie aan die wetenschap zijn gekomen. De tijd zal het leren.
Ik heb eigenlijk een andere vraag. Tomtom is geinstalleerd op een 128 MB kaartje. Ik wil echter meer dan alleen tomtom, dus moet ik tomtom op een ander kaartje zetten. Ik weet dat ik dit het beste kan doen met een cardreader (computer op verborgen bestanden weergeven zetten), maar ik zit met het volgende. Ik heb begrepen dat tomtom geregistreerd moet worden. Moet ik dit doen vóór of na het kopieeren op een ander kaartje, of maakt dat niet uit? M.a.w. Als ik eerst registreer en dan kopieer, kopieer ik dan de registratie automatisch mee?
Ik heb eigenlijk een andere vraag. Tomtom is geinstalleerd op een 128 MB kaartje. Ik wil echter meer dan alleen tomtom, dus moet ik tomtom op een ander kaartje zetten. Ik weet dat ik dit het beste kan doen met een cardreader (computer op verborgen bestanden weergeven zetten), maar ik zit met het volgende. Ik heb begrepen dat tomtom geregistreerd moet worden. Moet ik dit doen vóór of na het kopieeren op een ander kaartje, of maakt dat niet uit? M.a.w. Als ik eerst registreer en dan kopieer, kopieer ik dan de registratie automatisch mee?
Volgens mij maakt het niet uit wanneer je het doet. De registratie wordt weggeschreven in een bestandje dat je meekopieert. Dus als je 'm al geregistreerd hebt, dan kopieer je de registratie vanzelf mee.MarcSchuring schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 12:16:
(....) Ik heb begrepen dat tomtom geregistreerd moet worden. Moet ik dit doen vóór of na het kopieeren op een ander kaartje, of maakt dat niet uit? M.a.w. Als ik eerst registreer en dan kopieer, kopieer ik dan de registratie automatisch mee?
When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Anoniem: 144326
Dit komt omdat de Nokia 6600 een symbian toestel is en de Spv E200 een windows mobile telefoon.Mijn broer heeft/had ook tomtom mobile 5 voor de nokia 6600, maar hij heeft nu een andere foon, dus ik mag m nu van m hebben. Ik heb nu de orange SPV E200. Maar als ik het kaartje erinsteek en de telefoon aandoe staat dat pictogrammetje nie in het menu. Wie kan mij hiermee helpen, please!?!
Waarschijnlijk heeft je broer de bestandjes voor de windows versie van het geheugenkaartje geflikkerd om plaats te sparen. Je moet eens kijken of het mapje 2577 mee op het kaartje staat, zit het exe bestandje in om het program te runnen
Anoniem: 147111
Ik heb tomtom mobile werkend op mijn SDA.. Nu wil ik de kaarten van duitsland en frankrijk erop zetten geeft hij:
Uw apparaatcode is
Bezoek
www.ttcode.com
voor een
activatiecode voor
dit apparaat
Waarom moet dit ik heb tomtom zelf al geactiveerd op mijn gsm???
Uw apparaatcode is
Bezoek
www.ttcode.com
voor een
activatiecode voor
dit apparaat
Waarom moet dit ik heb tomtom zelf al geactiveerd op mijn gsm???
Anoniem: 143875
Je hebt alleen de Benelux kaart geregistreerd. Je kan niet zomaar andere kaarten gebruiken. Je
moet die registreren en dat gaat alleen als je een productcode hebt gehad van die kaarten. Die
code krijg je alleen als je de kaarten ook echt koopt. Door die code in te voeren op TTcode kan
je je kaarten registreren op je toestel.
moet die registreren en dat gaat alleen als je een productcode hebt gehad van die kaarten. Die
code krijg je alleen als je de kaarten ook echt koopt. Door die code in te voeren op TTcode kan
Dus dan moet ik voor 299 euro extra kaarten bij kopen incl. gps ontvanger etc...Anoniem: 143875 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:21:
Je hebt alleen de Benelux kaart geregistreerd. Je kan niet zomaar andere kaarten gebruiken. Je
Dus wanneer je een product code heb voor die kaart werkt dat??
Zo werkt het tot dusver! Je kan eens proberen of de Maps of Western Europe op je toestel werken, maar ik denk dat dat alleen voor de TomTom GO is. Je leest wellicht hier nog andere dingen van mensen die die kaarten wel hebben werken, maar dat is niet legaal en hier niet toegestaan.
Ik heb een ipaq 2210 met Haicom 303MMF CF kaart, toen ik deze had aangeschaft heb ik TomTom 5 erop gezet. Tijdens het rijden bleek dat de ontvangst erg slecht was, het duurde soms wel een half uur tot hij de eerste fix had, verder viel de verbinding zomaar weg op willekeurige momenten, en gaf hij bij GPS ontvangst steeds maar 1 blokje weer.
Eerst dacht ik dat het aan de hardware lag, maar toen ik TomTom 3 erop had gezet, bleek de ontvangst daar wel perfect, er was constant volledige ontvangst en tot nu toe geen uitval gehad. Ook heb ik het idee dat de batterij een stuk langer meegaat.
Op de TomTom site heb ik niets over dit probleem kunnen vinden. Aangezien ik TomTom 5 opzich fijner vind, wil ik toch graag die GPS ontvangst gefixt hebben, wie weet op welke manier dit kan?
Eerst dacht ik dat het aan de hardware lag, maar toen ik TomTom 3 erop had gezet, bleek de ontvangst daar wel perfect, er was constant volledige ontvangst en tot nu toe geen uitval gehad. Ook heb ik het idee dat de batterij een stuk langer meegaat.
Op de TomTom site heb ik niets over dit probleem kunnen vinden. Aangezien ik TomTom 5 opzich fijner vind, wil ik toch graag die GPS ontvangst gefixt hebben, wie weet op welke manier dit kan?
upgrade naar 5.10 al gedaan?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
jup, zonder resultaatWijnands schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 19:28:
upgrade naar 5.10 al gedaan?
heb je al ingesteld of het gps signaal van een serieele adapter afkomt of van bluetooth?
zonder die instellling blijft ie elke keer zoeken en wordt beretraag...
Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !
Probeer eens een andere NMEA gps muis. Ik had exact hetzelfde probleem met mijn officiele TT bluetooth GPS muis.
Ik gebruik nu de driver voor "OVERIGE NMEA GPS MUIS" Daarna 9600 baud geselcteerd en de juiste BT poort.
Tomtom vind nu netjes binnen 15-30 seconden een GPS FIX.
Ik gebruik nu de driver voor "OVERIGE NMEA GPS MUIS" Daarna 9600 baud geselcteerd en de juiste BT poort.
Tomtom vind nu netjes binnen 15-30 seconden een GPS FIX.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
waar moet je dat instellen? ik heb gewoon gekozen voor "ander kabel-NMEA-GPS" op 4800 baud en vervolgens "CF_CARD_GE" gekozen. Hij herkent hem nu wel dus dat moet goed zijn lijkt me.orca schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:57:
heb je al ingesteld of het gps signaal van een serieele adapter afkomt of van bluetooth?
Denk dat het er aan ligt dat TomTom 3 ook in Sirf mode kan werken en TomTom 5 alleen in NMEA mode.
Mijn gps zat eens in Sirf mode en had toen ook stukken sneller ontvangst, maar wilde toen niet met tomtom 5 werken. Pas toen hij in NMEA mode stond wilde hij wel weer, maar duurt weer langer voor je ontvangst hebt.
Kan het fout hebben maar vermoed dat dat het is.
Kan pas opgelost worden als ze TomTom 5 ook in sirf mode laten werken.
Mijn gps zat eens in Sirf mode en had toen ook stukken sneller ontvangst, maar wilde toen niet met tomtom 5 werken. Pas toen hij in NMEA mode stond wilde hij wel weer, maar duurt weer langer voor je ontvangst hebt.
Kan het fout hebben maar vermoed dat dat het is.
Kan pas opgelost worden als ze TomTom 5 ook in sirf mode laten werken.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
hmm vreemd dat ze die drivers eruit halen dan, als je ziet hoeveel SIRF ontvangers er zijn.. op deze manier zullen weinig mensen geld neer willen leggen voor de update naar TT5
of proberen ze hiermee hun eigen GPS muis erdoor te drukken?
hoe zit het met TomTom 4 dan? ondersteund ie wel SIRF?
of proberen ze hiermee hun eigen GPS muis erdoor te drukken?
hoe zit het met TomTom 4 dan? ondersteund ie wel SIRF?
[ Voor 3% gewijzigd door plakbandrol op 14-08-2005 00:06 ]
Net nog een rondje gereden van een half uur met tomtom5 en al die tijd geen fix kunnen krijgen, tomtom3 erop gezet, en zelfs hier binnen krijgt ie in nog geen 30 sec een fix met 4 sattelieten
dus voorlopig hou ik het bij tomtom3, ook al zit daar geen optie op om fietsroutes te doen..
of anders toch maar eens wat alternatieven proberen zoals Destinator en Route66
dus voorlopig hou ik het bij tomtom3, ook al zit daar geen optie op om fietsroutes te doen..
of anders toch maar eens wat alternatieven proberen zoals Destinator en Route66
[ Voor 6% gewijzigd door plakbandrol op 14-08-2005 02:10 ]
kijk eens op het pocketpc forum, je bent niet de enigste maar er zijn oplossingen voor.
http://www.pocketpc-club.nl/index.php
http://www.pocketpc-club.nl/index.php
Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 PT130 Shine bjr 2021
Kijk anders eens naar Alturion, ook wel een leuk programma en ondersteund zelfs wandelroutes
ik heb wel de major roads of europe erop staan is dat hetzelfde?Anoniem: 143875 schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:05:
Zo werkt het tot dusver! Je kan eens proberen of de Maps of Western Europe op je toestel werken, maar ik denk dat dat alleen voor de TomTom GO is. Je leest wellicht hier nog andere dingen van mensen die die kaarten wel hebben werken, maar dat is niet legaal en hier niet toegestaan.
Anoniem: 130854
Nog een vraagje,
Tijdje terug had ik ergens een site gevonden waarop je andere stemmen kon downloaden, 150% volume enzovoort. Heeft iemand dat adres?
Tijdje terug had ik ergens een site gevonden waarop je andere stemmen kon downloaden, 150% volume enzovoort. Heeft iemand dat adres?
http://www.laurusbuth.nl/Anoniem: 130854 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:36:
Nog een vraagje,
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Anoniem: 26986
Weet iemand als tomtom mobile 5 werkt met de "Adapt Bluetooth GPS receiver"
die wil ik namelijk halen morgen, maar ik wil natuurlijk wel zeker weten als het werkt...
die wil ik namelijk halen morgen, maar ik wil natuurlijk wel zeker weten als het werkt...
misschien offtopic, maar ik heb net destinator 5 erop gezet, alleen wil deze niet starten, als je het programma aanklikt zie je het splash-screen, met onderaan een blauwe balk die volloopt, op zo'n eenderde stopt de balk en reageert er niets meer
ik zit al van alles te proberen maar tot nu toe geen succes
ik zit al van alles te proberen maar tot nu toe geen succes
Er waren ook truukjes zodat je gps driver van 3 kon gebruiken op versie 5 maar volgens mij zal dat weining helpen. Heb je tomtom helpdesk al eens geprobeerd eigenlijk?
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Dat werkt. Daarover staat genoeg in dit forum.
Ik heb nu een Nokia 6600 met Mobile5 maar ik wil een Nokia 9300 kopen, dit is niet dezelfde versie toch?
Heeft iemand hier al Mobile5 op een Nokia 9300 draaien?
Googlen doet wonderen:Bierkameel schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 08:47:
Ik heb nu een Nokia 6600 met Mobile5 maar ik wil een Nokia 9300 kopen, dit is niet dezelfde versie toch?
http://www.google.nl/sear...nokia+9300+tomtom+5&meta=
Het is niet dezelfde versie. Je zult een andere versie moeten kopen. De Nokia 6600 is Series 60 en de Nokia 9300 is Series 80.
Anoniem: 73373
Is er ook al een stukje software beschikbaar die je POI kan beheren? Iets als Checkpoint of PIO-handler, maar dan voor de Mobile versie van Tomtom?
Ik gebruik zelf al enige maanden PoieditAnoniem: 73373 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:29:
Is er ook al een stukje software beschikbaar die je POI kan beheren? Iets als Checkpoint of PIO-handler, maar dan voor de Mobile versie van Tomtom?
http://www.poiedit.com
Maar daar kun je de geluiden toch niet veranderen? En wat ook een leuke toevoeging van Checkpoint is, dat als je bij een flitspaal te hard rijd alleen dan een melding krijgt...fulgore schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:36:
[...]
Ik gebruik zelf al enige maanden Poiedit
http://www.poiedit.com
Ja, maar zo specifiek vroeg je het niet, btw jou genoemde Poihandler ondersteunt ook TTM5.Anoniem: 73373 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 10:39:
[...]
Maar daar kun je de geluiden toch niet veranderen? En wat ook een leuke toevoeging van Checkpoint is, dat als je bij een flitspaal te hard rijd alleen dan een melding krijgt...
Is dat wel zo? De 9300 staat wel op de compatibiliteitslijst van TomTom en zou dus moeten werken met TTM5.Anoniem: 143875 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 09:53:
Het is niet dezelfde versie. Je zult een andere versie moeten kopen. De Nokia 6600 is Series 60 en de Nokia 9300 is Series 80.
Ja, want als ik even ga Googlen stuit ik op oa deze pagina waarin gerept wordt dat TTM5 voor series 80 de 1e week van augustus uit komt.roma0803 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:38:
[...]
Is dat wel zo? De 9300 staat wel op de compatibiliteitslijst van TomTom en zou dus moeten werken met TTM5.
http://www.pdatotaal.info/forum/printthread.php?t=11431
Het is al gewoon te koop hoor. Je kan het gewoon kopen via de site van TomTom. Als het op de lijst
staat wil het niet zeggen dat je 1 pakket kan kopen en dat dit dan op elk toestel van die lijst werkt. Het betekend dat ze pakketten hebben die je kan kopen die op het toestel werken. Ze heten allemaal TomTom Mobile 5, maar er zijn toch nog wel 5 verschillende soorten:
- Series 60
- Series 80
- Series 90
- Windows Smartphone
- UIQ
Je kan niet de ene versie op een ander model draaien.
staat wil het niet zeggen dat je 1 pakket kan kopen en dat dit dan op elk toestel van die lijst werkt. Het betekend dat ze pakketten hebben die je kan kopen die op het toestel werken. Ze heten allemaal TomTom Mobile 5, maar er zijn toch nog wel 5 verschillende soorten:
- Series 60
- Series 80
- Series 90
- Windows Smartphone
- UIQ
Ga ik je toch echt ongelijk in geven. Ik heb TTM5 draaien op mijn Windows Smartphone (MPx220) en datzelfde pakket draaiende gehad op mijn Nokia 6670 (Series 60 UI) en nu net getest op de Nokia 9500 (Series 80 UI) van een vriend. In alle gevallen probleemloos werkend met hetzelfde pakket. Het wordt volgens mij als één pakket verkocht voor meerdere besturingssystemen. Niet alle (systeem-)mappen van het pakket zijn altijd nodig, daarom kun je op Ebay zg. Symbian versies kopen. Hier zijn de bestanden die alleen voor Windows Mobile gebruikt worden uitgehaald om het beter passend op een klein kaartje te krijgen. Overigens zijn dit illegale versies.Anoniem: 143875 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 17:15:
Het is al gewoon te koop hoor. Je kan het gewoon kopen via de site van TomTom. Als het op de lijst
- Series 60
- Series 80
- Series 90
- Windows Smartphone
- UIQ
Ah dat zou zeer goed nieuws zijn, ik heb wel het complete pakket dus volgens mij ook voor meerdere GSM's, ik ga het uitproberen morgen.
Roma, vroeger was dat zo met S60 en MS-SP.
Nu is dat niet meer. Als je nu een doos koopt met Series 80 dan kan je dat pakket niet draaien
op een Series 60 device. Probeer het maar eens. Nu zijn alle pakketten los getrokken. Bij de
oude versie TTM4 was het nog wel samen nu niet meer.
De app files zijn onderandere anders. Ik kan wel zeggen dat er in de toekomst er iets heel moois
komt wat precies is wat jij nu noemt, maar dan ff een stapje verder.
Nu is dat niet meer. Als je nu een doos koopt met Series 80 dan kan je dat pakket niet draaien
op een Series 60 device. Probeer het maar eens. Nu zijn alle pakketten los getrokken. Bij de
oude versie TTM4 was het nog wel samen nu niet meer.
De app files zijn onderandere anders. Ik kan wel zeggen dat er in de toekomst er iets heel moois
komt wat precies is wat jij nu noemt, maar dan ff een stapje verder.
Ik heb hier nog een CD TomTom Citymaps 3, maar nu wil ik hem graag installeren op mn Nokia 6681, alleen is de installatie, gemaakt voor een pocket PC, dus weet ik niet hoe ik precies de maps op mn telefoon krijgt, heeft iemand toevalig een idee hoe dit moet?
Bedankt.
Bedankt.
Het is me dus al gelukt door in mn temp mapje tekijke, om bij de bestanden te komen, nu alleen de vraag waar ik die bestanden moet plaatsen?Anoniem: 26986 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:23:
Ik heb hier nog een CD TomTom Citymaps 3, maar nu wil ik hem graag installeren op mn Nokia 6681, alleen is de installatie, gemaakt voor een pocket PC, dus weet ik niet hoe ik precies de maps op mn telefoon krijgt, heeft iemand toevalig een idee hoe dit moet?
Bedankt.
Ik denk niet dat dat gaat lukken.Anoniem: 26986 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:23:
Bedankt.
Anoniem: 55648
Ok na veel forums te hebben bezocht kom ik er nog steeds niet helemaal uit. Ik heb LEGAAL ttm5 op mijn c500 en wil een ander geluid aan mijn POI's geven. Ik update deze met de hand want POIedit werkt niet met de poiplace site.
waar moet ik die aangepaste geluiden neerzetten zodat ik ze kan selecteren in tomtom?
waar moet ik die aangepaste geluiden neerzetten zodat ik ze kan selecteren in tomtom?
Je moet zorgen dat jer ergens een aangepaste data.chk vandaan plukt. Als je die in de map tomtom plaatst (ff de originele backuppen of renamen) dan heb je andere geluiden. Ze heten in Tomtom dan nog steeds Cow, Beep, Polite etc, maar als je ze test zijn het wel andere geluiden.Anoniem: 55648 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 15:12:
Ok na veel forums te hebben bezocht kom ik er nog steeds niet helemaal uit. Ik heb LEGAAL ttm5 op mijn c500 en wil een ander geluid aan mijn POI's geven. Ik update deze met de hand want POIedit werkt niet met de poiplace site.
Peter, doe vooral geen moeite de thread te lezen of de forum rules te accepteren. Verwacht niet teveel hulp.
Volgens mij is het zo te halen bij de meeste elektronica zaken, bijv dixons.
Mediamarkt heb ik het niet zien liggen, daar hadden ze een rek gevuld met route66 dozen. Anders kijk even op de site van tomtom daar zijn vast wel enkele verkooppunten te vinden.
[ Voor 18% gewijzigd door Canaria op 19-08-2005 01:34 ]
Anoniem: 131522
Hey mensen even een vraagje, kan ik tomtom mobile ook werkend krijgen op mijn 6630 zonder een GPS ontvanger te hebben? Dus dat ik alleen straten opzoek of iets dergelijks, maar dat hij geen hele route voor mij uitstippeld.
Alvast bedankt,
Bart
Alvast bedankt,
Bart
Ja dat kan, hij kan ook route voor je uitstippelen(tekst, plaatjes, kaart, demo of samenvatting).Anoniem: 131522 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:39:
Hey mensen even een vraagje, kan ik tomtom mobile ook werkend krijgen op mijn 6630 zonder een GPS ontvanger te hebben? Dus dat ik alleen straten opzoek of iets dergelijks, maar dat hij geen hele route voor mij uitstippeld.
Alvast bedankt,
Bart
Dit doe je met geavanceerde planning.
Ja maar als ik het opstart dan vraagt hij steeds naar de gps. Hij zegt dan al ..... sec geen gps signaal. Doe ik iets fout en zo ja wat moet ik precies doen?kenniani schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:51:
[...]
Ja dat kan, hij kan ook route voor je uitstippelen(tekst, plaatjes, kaart, demo of samenvatting).
Dit doe je met geavanceerde planning.
Bart
Het enige wat je fout doet is dat je die melding NIET negeert.Anoniem: 131522 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:02:
[...]
Ja maar als ik het opstart dan vraagt hij steeds naar de gps. Hij zegt dan al ..... sec geen gps signaal. Doe ik iets fout en zo ja wat moet ik precies doen?
Bart
Wanneer je die gewoon negeert kun je doen wat Kenniani hierboven beschreven heeft.
Ja ik kan inmiddels in het menu, maar dan moet ik eerst uit het programma. En dan kijken bij mijn 6630 wat de actieve programma's zijn en dan opnieuw openen, en zo elke keer als ik een actie/menu in wil.fulgore schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 13:57:
[...]
Het enige wat je fout doet is dat je die melding NIET negeert.![]()
Wanneer je die gewoon negeert kun je doen wat Kenniani hierboven beschreven heeft.
@ AMDPowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrAnoniem: 73373 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:25:
[...]
Je moet zorgen dat jer ergens een aangepaste data.chk vandaan plukt. Als je die in de map tomtom plaatst (ff de originele backuppen of renamen) dan heb je andere geluiden. Ze heten in Tomtom dan nog steeds Cow, Beep, Polite etc, maar als je ze test zijn het wel andere geluiden.
Probeer deze eens ( wel eerst een backup van de originele maken)
http://www.savefile.com/files/1891212
Heb ik in elkaar geflanst voor iemand met C500,maar geen reponse gekregen of hij het doet of niet.
Ik hoor het mischien van jouw....
Grtz,
The Brook
99,9 % Van de Computerproblemen zit tussen de bureaustoel en het toetsenbord
Weet niet of het al genoemd werd in dit topic, maar kwam dit op een ander forum tegen:
Maak een menu in TT navigator / mobile. (niet meer zoveel bladeren)
Kies je taal op de site
http://www.skux.net/tomtom/menubuilder2/index.php
Na export sla je deze op pocket pc: TomTom/SDKregistry/TomTom.mnu
SDKRegistry map even aanmaken.
Werkt ook met windows smartphones.
Symbian nnb.
Kan het helaas niet testen/uitproberen omdat ik een 6680 heb en daarmee werkt het (nog) niet
Maak een menu in TT navigator / mobile. (niet meer zoveel bladeren)
Kies je taal op de site
http://www.skux.net/tomtom/menubuilder2/index.php
Na export sla je deze op pocket pc: TomTom/SDKregistry/TomTom.mnu
SDKRegistry map even aanmaken.
Werkt ook met windows smartphones.
Symbian nnb.
Kan het helaas niet testen/uitproberen omdat ik een 6680 heb en daarmee werkt het (nog) niet
Anoniem: 120404
De Topicstarter gaf aan dat dit produkt op een MMC kaartje z'n 100 mb. info in beslag neemt en dit gekrimpt kan worden tot 65 mb.
Het programma beslaat zo'n 100Mb op het 128Mb MMC-kaartje, maar bevat dan ook nog vele gesproken talen. Als je de talen die je niet gebruikt allemaal weghaald dan hou je ongeveer 65Mb over.
Heeft iemand enige idee welke map ik moet induiken om de overbodige gesproken talen te delete
http://image63.webshots.com/63/4/9/40/427840940awUOqj_fs.jpg
Het programma beslaat zo'n 100Mb op het 128Mb MMC-kaartje, maar bevat dan ook nog vele gesproken talen. Als je de talen die je niet gebruikt allemaal weghaald dan hou je ongeveer 65Mb over.
Heeft iemand enige idee welke map ik moet induiken om de overbodige gesproken talen te delete
Weet iemand waarom citymaps onder tomtom mobile 5 het niet doen?
Ik heb namelijk, gewoon de ".sis"geinstaleerd, maar de map komt niet onder mijn wisselkaart te staan
Ik heb namelijk, gewoon de ".sis"geinstaleerd, maar de map komt niet onder mijn wisselkaart te staan
You don't have permission to access /63/4/9/40/427840940awUOqj_fs.jpg on this server.Anoniem: 120404 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:07:
De Topicstarter gaf aan dat dit produkt op een MMC kaartje z'n 100 mb. info in beslag neemt en dit gekrimpt kan worden tot 65 mb.
Anoniem: 120404
Als het goed is moet het nu wel werkenj-w schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:23:
[...]
You don't have permission to access /63/4/9/40/427840940awUOqj_fs.jpg on this server.
You are not authorized to view this pageAnoniem: 120404 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:36:
[...]
Als het goed is moet het nu wel werken
You are not authorized to view this pageAnoniem: 120404 schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:36:
[...]
Als het goed is moet het nu wel werken
PS voices
Weet iemand een paar (goede) webshops die TTM5 voor de P910i aanbieden?
Heb via de pricewatch gekeken maar daar is er nog geen die ze aanbied.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Anoniem: 17304
Bedankt Brook, ik heb al zoveel data.chk bestanden getest maar deze werkt eindelijk!!!The Brook schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 21:37:
[...]
@ AMDPowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Probeer deze eens ( wel eerst een backup van de originele maken)![]()
http://www.savefile.com/files/1891212
Heb ik in elkaar geflanst voor iemand met C500,maar geen reponse gekregen of hij het doet of niet.
Ik hoor het mischien van jouw....![]()
Grtz,
The Brook
Hoe heb je deze gemaakt als ik mag vragen? (en misschien een tip voor de handleiding van flitspaal.nl?)
edit:
(ik heb een T-Mobile SDA trouwens)
(ik heb een T-Mobile SDA trouwens)
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 17304 op 24-08-2005 10:45 ]
Anoniem: 77800
Weet iemand of het probleem met de POI's al opgelost is?
Ik heb nog steeds deze niet werkend, in de vorige versie TTM3 had ik hier nooit problemen mee.
Ik heb nog steeds deze niet werkend, in de vorige versie TTM3 had ik hier nooit problemen mee.
Welk probleem?Anoniem: 77800 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:12:
Weet iemand of het probleem met de POI's al opgelost is?
Bij mij werkt TTM prima op een 6681
Anoniem: 130854
Op m'n werk maak ik gebruik van VDO-Dayton navigatie, deze hebben de "boordcomputer" optie, hierin is te zien:
afgelegde afstand
gemiddelde snelheid
tijdsduur
En dit kan je dus gewoon resetten. Dit vind ik een best leuke optie, ik probeer de gemiddelde snelheid altijd zo hoog mogelijk te krijgen
Helaas zit er (nog) niet zoiets op TomTom, is hier misschien een ander proggie of plugin oid voor?
afgelegde afstand
gemiddelde snelheid
tijdsduur
En dit kan je dus gewoon resetten. Dit vind ik een best leuke optie, ik probeer de gemiddelde snelheid altijd zo hoog mogelijk te krijgen
Helaas zit er (nog) niet zoiets op TomTom, is hier misschien een ander proggie of plugin oid voor?
Anoniem: 149987
Ik heb de forums al doorgescrold maar kon niets vinden!
astu....Anoniem: 149987 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 22:26:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| Dansk - Brigitte - data00.chk Deutsch - Werner - data01.chk Deutsch - Lisa - data02.chk English - Tim (GB) - data04.chk English - Jane (GB) - data05.chk English - Lori (US) - data07.chk English - Bonnie (US) - data08.chk English - Richard (US) - data09.chk Español - Marta - data10.chk Français - Jacques - data11.chk Français - Catherine - data12.chk Italiano - Chiara - data13.chk Nederlands - Bram - data14.chk Nederlands - Eva - data15.chk Nederlands - Nora - data16.chk Nederlands - Cora (B) - data17.chk Norsk - Liv - data18.chk Svenska - Astrid - data19.chk Norsk - Jørgen - data20.chk Svenska - Patrik - data21.chk Español - Antonio - data22.chk Dansk - Nils - data23.chk Italiano - Roberto - data24.chk Português - Joaquim - data25.chk Português - Catarina - data26.chk Suomi - Kati - data27.chk Suomi - Matti - data28.chk |
btw.
volgens mij kun je in TomTom zelf ook (bij voices) de stemmen verwijderen...

[ Voor 4% gewijzigd door digital8 op 26-08-2005 01:17 ]
Iemand?Anoniem: 130854 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 19:37:
Op m'n werk maak ik gebruik van VDO-Dayton navigatie, deze hebben de "boordcomputer" optie, hierin is te zien:
afgelegde afstand
gemiddelde snelheid
tijdsduur

Misschien domme vraag: ondanks verwoede pogiingen lukt het niet POI (flitspalen, trajectcontrole, weetikveel) op tomtom mobile 5 te plaatsen. Heb Nokia 6600. OV2 en BMP gedownload vio poiedit en flitspalen. Knippen en plakken in benelux-F mapje. En helaas.... niets te zien bij ´nuttige plaatsen´. Volgens mij vergeet ik iets simpels of zo...
Wie weet het antwoord?
Wie weet het antwoord?
Je zult ook nog moeten kiezen in TomTom zelf: menu,5,6,4,1 (kies nuttige plaatsen).jipjo schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 11:57:
Misschien domme vraag: ondanks verwoede pogiingen lukt het niet POI (flitspalen, trajectcontrole, weetikveel) op tomtom mobile 5 te plaatsen. Heb Nokia 6600. OV2 en BMP gedownload vio poiedit en flitspalen. Knippen en plakken in benelux-F mapje. En helaas.... niets te zien bij ´nuttige plaatsen´. Volgens mij vergeet ik iets simpels of zo...
Wie weet het antwoord?
Niets gaat vanzelf
Have Fun Funske
Ja dat wist ik wel..... Het probleem is dat ik in de lijst met nuttige plaatsen dan vervolgens nergens flitspalen of trajectcontroles tegen kom!
Heb je zelf andere POI's er in gezet?jipjo schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 12:16:
Ja dat wist ik wel..... Het probleem is dat ik in de lijst met nuttige plaatsen dan vervolgens nergens flitspalen of trajectcontroles tegen kom!
Volgens mij kunnen er namelijk niet meer dan ± 32 verschillende POI's toegevoegd worden.
Have Fun Funske
Het zijn er minder dan 32. en zoals ik al zei: ze staan in de benelux-F-Map. Die bestanden daarin zetten is het probleem niet, maar helaas kan ik dan evengoed geen flitspaal of trajectcontrole vinden in het programma, dus ook niet bij ´nuttige plaatsen´. In welke map moeten ze staan?
Anoniem: 149194
Ze moeten gewoon in de benelux kaart map. Zoals iemand al eerder riep: doe dit met een cardreader/writer op je pc en niet via de nokia software! Zorg ook dat het plaatje (bmp) en het ov2 bestand dezelfde naam hebben (op de extensie (.bmp vs .ov2) na. Moet zeker te weten werken. Als het niet werkt is misschien je ov2 corrupt ofzo. Test in dat geval eens of het met een andere ov2 (desnoods andere categorie) wel werkt...
Ergens gaat het mis, ik zie alleen niet waar. En na 5 uren van lezen hier, ben ik de oplossing nog niet tegengekomen.
Gegevens:
telefoon: Orange SPV C500 (versie 4.21.1088, build 14132)
navigatiepakket: TTM 5
GPS-muis: Rikaline 6030
Als ik TTM op het kaartje zet en daarna de stappen volg zoals in de openingspost (ook de traffic patch is geïnstalleerd), geeft TT nog steeds de melding dat er "Al ... min/uur geen bruikbaar GPS-signaal" is. Het maakt niet uit of ik gewoon achter de pc zit (voor het open raam) of buiten sta. Hij herkent de muis dus wel ?? (blauwe lampje brand ook continu), maar dat is ook het enige lampje dat brand. (Telefoon geeft een blauw knipperend signaal)
Ook werken de stemmen niet en kan ik geen van de stemmen selecteren. Wel staan er 57 .vif-bestanden met bijbehorende .chk-bestanden in de voices-map.
Waar zit de fout en hoe is dit op te lossen?
Gegevens:
Als ik TTM op het kaartje zet en daarna de stappen volg zoals in de openingspost (ook de traffic patch is geïnstalleerd), geeft TT nog steeds de melding dat er "Al ... min/uur geen bruikbaar GPS-signaal" is. Het maakt niet uit of ik gewoon achter de pc zit (voor het open raam) of buiten sta. Hij herkent de muis dus wel ?? (blauwe lampje brand ook continu), maar dat is ook het enige lampje dat brand. (Telefoon geeft een blauw knipperend signaal)
Ook werken de stemmen niet en kan ik geen van de stemmen selecteren. Wel staan er 57 .vif-bestanden met bijbehorende .chk-bestanden in de voices-map.
Even stap voor stap. "Geen GPS Signaal" is een andere melding dan "Geen GPS Apparaat". Bij de eerste melding (signaal) ziet ie dus de muis, maar heeft de muis geen fix. Je weet zeker dat ie meld dat er al x minuten geen signaal is?TheKeeper schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:12:toon volledige bericht
Ergens gaat het mis, ik zie alleen niet waar. En na 5 uren van lezen hier, ben ik de oplossing nog niet tegengekomen.
Gegevens:
Uit hoeveel mappen (1e niveau) bestaat jouw TTM5 pakket? Dit moeten er 10 zijn (waarbij ik niet zeg dat je ze allemaal nodig hebt, maar we proberen de fout te lokaliseren).
Ik heb ook geprobeerd tomtom aan de praat te krijgen, precies zoals jij ook gedaan hebt.Floris-K schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:19:
op de c550 zit die BT configuratie dus niet...
Heb het wel al voor elkaar !
Tomtom aangezet, terug naar bureablad met rode knop.
Instellingen -> Bluetooth -> menu -> apparaten.
Vervolgens de gps muis zoeken en toevoegen.
Dan met pijltje terug naar tomtom gaan toen gaf ie aan: geen gps signaal(eerst was het ' geen gps-apparaat')
vervolgens buiten op de vensterbank een minuut of 10 laten liggen en begon tt te gillen dat ik rechtsaf moest.
Hij had dus verbinding !! De 1e keer schijnt nogal moeizaam te gaan .. bleek bij mij dus ook.
Nu werkt ie helemaal perfect !
Alleen bij mij pakt ie het gps apparaat nog steeds niet HOLUX GR 231)
Ik heb eerst apparaat toegevoegd -> com 6 aangezet (beveiliging aan of uit) -> in tomtom voor ander apparaat gekozen
Nog steeds geen gps apparaat...
Enig idee waarom niet?
- moet de beveiliging bij com6 aan staan?
- moet ik com7 toevoegen?
- moet ik iets anders doen?
Please help!
Com 6 geen beveiliging... daarna heb ik com 7 toegevoegd met als apparaat de BT gps muis. Daarna heb ik de foon opnieuw opgestart... GPS adapter ook uit.. Telefoon weer aan.. BT GPS aan... ff wachten nog... dan TomTom aan en toen had ie vrijwel snel een fix... werkt perfect!nickpma schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:12:toon volledige bericht
[...]
Ik heb ook geprobeerd tomtom aan de praat te krijgen, precies zoals jij ook gedaan hebt.
Alleen bij mij pakt ie het gps apparaat nog steeds niet HOLUX GR 231)
Ik heb eerst apparaat toegevoegd -> com 6 aangezet (beveiliging aan of uit) -> in tomtom voor ander apparaat gekozen
Nog steeds geen gps apparaat...
Enig idee waarom niet?
- moet de beveiliging bij com6 aan staan?
- moet ik com7 toevoegen?
- moet ik iets anders doen?
Please help!
Zit nu al 2 minuten met het ding naast me, tomtom pakt hem nietDaJohn schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 20:36:
[...]
Com 6 geen beveiliging... daarna heb ik com 7 toegevoegd met als apparaat de BT gps muis. Daarna heb ik de foon opnieuw opgestart... GPS adapter ook uit.. Telefoon weer aan.. BT GPS aan... ff wachten nog... dan TomTom aan en toen had ie vrijwel snel een fix... werkt perfect!
Alles precies gedaan zoals jij zei...toch raar!
Op mij sda werkt het wel, vanalles geprobeerd nu, tomtom er maar opnieuw opzetten?
/edit: tomtom er opnieuw opgezet, no luck, tomtom blijft hem niet vinden
er moet toch iets zijn waardoor het werkt?
[ Voor 10% gewijzigd door nickpma op 29-08-2005 21:45 ]
Sinds een maand of 2 werk ik met TomTom Mobile 5 op een SPV C500.
Nu heb ik pas geleden ontdekt dat TomTom na langer gebruik vastloopt
Ik heb al een paar keer een harde reset gedaan en alles opnieuw geïnstalleerd, maar schijnbaar helpt dit allemaal niet.
Zijn er meer mensen die dit hebben en weet iemand een oplossing?
Nu heb ik pas geleden ontdekt dat TomTom na langer gebruik vastloopt
Ik heb al een paar keer een harde reset gedaan en alles opnieuw geïnstalleerd, maar schijnbaar helpt dit allemaal niet.
Have Fun Funske
Niemand?Specht schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 11:41:
Weet iemand een paar (goede) webshops die TTM5 voor de P910i aanbieden?
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
De melding was letterlijk overgenomen van het scherm en dus heeft ie geen bruikbaar GPS-signaal.roma0803 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:54:
[...]
Even stap voor stap. "Geen GPS Signaal" is een andere melding dan "Geen GPS Apparaat". Bij de eerste melding (signaal) ziet ie dus de muis, maar heeft de muis geen fix. Je weet zeker dat ie meld dat er al x minuten geen signaal is?
Uit hoeveel mappen (1e niveau) bestaat jouw TTM5 pakket? Dit moeten er 10 zijn (waarbij ik niet zeg dat je ze allemaal nodig hebt, maar we proberen de fout te lokaliseren).
TTM5 bestaat uit 11 mappen nadat ik de trafficpatch eroverheen gegooit heb. (misschien niet nodig, die was voor TTM3?)
edit:
Heel vreemd... ik leg de muis gewoon nog eens in de vensterbank en hij werkt, gewoon een kwestie van slecht werkende muis
Nu alleen nog de werkend zien te krijgen. Hij heeft gewoon geen enkele werkende stem en als ik 'wijzig stem' doe, wil hij ook niet scrollen door de namen/stemmen.
Heel vreemd... ik leg de muis gewoon nog eens in de vensterbank en hij werkt, gewoon een kwestie van slecht werkende muis
Nu alleen nog de werkend zien te krijgen. Hij heeft gewoon geen enkele werkende stem en als ik 'wijzig stem' doe, wil hij ook niet scrollen door de namen/stemmen.
[ Voor 19% gewijzigd door TheKeeper op 30-08-2005 17:49 ]
Ik heb nu geloof ik al alle combinaties geprobeerd op mijn C550, niks werkt met TomTom...nickpma schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 21:22:
[...]
Zit nu al 2 minuten met het ding naast me, tomtom pakt hem niet
Alles precies gedaan zoals jij zei...toch raar!
Op mij sda werkt het wel, vanalles geprobeerd nu, tomtom er maar opnieuw opzetten?
/edit: tomtom er opnieuw opgezet, no luck, tomtom blijft hem niet vinden
er moet toch iets zijn waardoor het werkt?
Dat wordt dus de telefoon of de gps ontvanger verkopen....ik zie er geen toekomst meer in!
Valt je GPS-muis wel onder de ondersteunde modellen?nickpma schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:54:
[...]
Ik heb nu geloof ik al alle combinaties geprobeerd op mijn C550, niks werkt met TomTom...
Dat wordt dus de telefoon of de gps ontvanger verkopen....ik zie er geen toekomst meer in!
Ik zou dus zeggen: nieuwe muis en deze verkopen
Anoniem: 136100
Graag wil ik ruimte maken binnen TomTom Mobile 5, met name door overbodige stemmen te deleten. ik maak gebruik van Eva icm versterkt volume, uit mijn hoofd data15.chk. Kan ik nu mbv mijn cardreader alle overbodige stemmen uit de Voices map verwijderen? Of moet ik daar iets anders voor doen?
Tevens stottert TomTom Mobile 5 bij mij heel iets, zelfs icm de speciale smartphone poi bestandjes van flitspaal.nl. Is hier nog iets tegen te doen? Ik dacht misschien creeer ik wat ruimte door overbodige stemmen te verwijderen en loopt het daarna wel soepel?
Gr. bounzer
Tevens stottert TomTom Mobile 5 bij mij heel iets, zelfs icm de speciale smartphone poi bestandjes van flitspaal.nl. Is hier nog iets tegen te doen? Ik dacht misschien creeer ik wat ruimte door overbodige stemmen te verwijderen en loopt het daarna wel soepel?
Gr. bounzer
Ik heb geen oplossing maar het is mij ook al een keer gebeurt, wordt je niet vrolijk van als je een alternatieve route aan het proberen bent.funske schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:00:
Sinds een maand of 2 werk ik met TomTom Mobile 5 op een SPV C500.
Nu heb ik pas geleden ontdekt dat TomTom na langer gebruik vastloopt![]()

Maar een collega van me heeft het zelfde probleem. Wat me we opviel dat de telefoon erg warm is als hij vastloopt.
Zou het iets te maken kunnen hebben, met andere geïnstalleerde software?? Ik heb Oxios ToDoList, CityTime Alarms,Smart Explorer EN,QuickClose,QuickReset,Sprite Backup, TCPMP (BetaPlayer),Smart SS er op staan. Zou het kunnen zijn dat één van deze programma´s het vastlopen veroorzaakt?? Ik kan het me haast niet voorstellen, maar toch??tspawn schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 10:01:
[...]
Ik heb geen oplossing maar het is mij ook al een keer gebeurt, wordt je niet vrolijk van als je een alternatieve route aan het proberen bent.
Maar een collega van me heeft het zelfde probleem. Wat me we opviel dat de telefoon erg warm is als hij vastloopt.
Have Fun Funske
Dat dacht ik ook, maar ik heb alleen powerbar erop staan en me collega heeft er niets op staan.
Overigens is het ook opvallend dat tomtom 5, het batterijbeheer niet goed terug zet. Vaak na gebruik blijft alles op nooit staan in batterijbeheer. En de andere keer verandert hij het wel terug.
Overigens is het ook opvallend dat tomtom 5, het batterijbeheer niet goed terug zet. Vaak na gebruik blijft alles op nooit staan in batterijbeheer. En de andere keer verandert hij het wel terug.
Anoniem: 153717
Ook hier even vragen: ik heb een jaar geleden een Qtek 8080 gekocht met TT Mobile pakket. Ik heb nu een Nokia 6680, maar krijg de software niet werkend. Natuurlijk al wel overgezet op de geschikte dv rs-mmc kaart, maar ik mis volgens mij een installerbestandje ofzo. Please Help!
alvast bedankt!
alvast bedankt!
Even lezen in het topic levert me op:
Nokia werkt met Symbian en dan heb je extra bestanden nodig, die op de Windows-smartphones niet nodig zijn. Het pakketje krijg je dus nooit werkend op deze manier.
Nokia werkt met Symbian en dan heb je extra bestanden nodig, die op de Windows-smartphones niet nodig zijn. Het pakketje krijg je dus nooit werkend op deze manier.
Heej ja... klopt. Ik snapte er al geen snars van. Nu begrijp ik waarom het licht aan blijft staan somstspawn schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:51:
Dat dacht ik ook, maar ik heb alleen powerbar erop staan en me collega heeft er niets op staan.

TomTom veranderd zelf een aantal instellingen als hij opgestart wordt. Als hij dan vastloopt en je de batterij eruit moet halen, staan deze instellingen nog steeds zoals TTM ze heeft ingesteld. Dus op "nooit" in batterijbeheer.tspawn schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 15:51:
Hetzelfde gebeurt als je TTM niet echt afsluit (met menu,6,6,5) maar met "home" of "back" teruggaat naar het beginscherm.
Als je TTM gewoon afsluit, dan herstelt hij alle instellingen prima; zelfs Bluetooth wordt netjes uitgezet als deze vooraf uit stond
Have Fun Funske
Dit topic is gesloten.
Let op:
We willen er nog even extra op wijzen dat het uitwisselen van email adressen niet de bedoeling is. De neiging naar andere dingen dan product bespreking wordt dan heel groot en te gemakkelijk.
Het is inmiddels bekend dat er op minder legale manieren met deze software te werken is, echter zien we hier liever geen verwijzingen hiernaar (ook niet indirect, of vragen/hulp over niet-legaal verkregen software).
We willen er nog even extra op wijzen dat het uitwisselen van email adressen niet de bedoeling is. De neiging naar andere dingen dan product bespreking wordt dan heel groot en te gemakkelijk.
Het is inmiddels bekend dat er op minder legale manieren met deze software te werken is, echter zien we hier liever geen verwijzingen hiernaar (ook niet indirect, of vragen/hulp over niet-legaal verkregen software).