Even serieus en zonder misleidende smiletjes: bij mij liep alles de hele race perfect.
En meestal als mensen last van lag hebben gehad, hoor je dat als eerste.
Verwijderd
Even serieus en zonder misleidende smiletjes: bij mij liep alles de hele race perfect.
1. Zou kunnen maar heb dan geen idee wat te traag is.Bram77 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 01:55:
Ik heb geen last gehad van lag oid, maar als je de replay bekijkt is het wel duidelijk dat 'iets' op, of nog waarschijnlijker over, zijn liemiet zit. De eerste helft van de race is bijna niet te kijken in de replay. Blijft continu hangen....het geluid klinkt raar (happerig) en de wielen staan stil bij veel auto's.
Dit kan 3 oorzaken hebben mijns inziens...
1. De computer waarop de server draait is niet snel genoeg
2. De vebinding van de server is te traag
3. De server staat op ISDN, daardoor gaat het spel zelf 'denken' (minder data verwerken) zodra de hoveelheid data verplaatst over het 'netwerk' (internet) meer is dan over een ISDN verbinding kan.
De laatste optie lijkt me het waarschijnlijkst. Ik hoop dat dat het is want het zou erg jammer zijn als er mensen niet mee kunnen racen omdat de server/verbinding niet zo veel spelers aan kan. Al is dit geen klacht natuurlijkZowiezo super relaxt dat er uberhaupt geraced kan worden.
Dank aan de verantwoordelijken
Nee dat kan ook niet, zoals ik al eerder zij moet werken..Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 01:14:
[...]
Meld je gewoon aan als reserve, heb ik ook gedaan, ik was zelf ook te laat.
In zo'n groot en gevarieerd gezelschap vallen er zeker al voor de eerste race mensen af, bovendien is er nog een kansje dat er meer dan 30 mensen mee kunnen doen (volgens Fabian).
Fabian: de server was enorm snel vanavond, totaal geen last van lag gehad.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Kan me niet herinneren dat ik al een keer eerder met zo'n veld zonder lag ben gestart. Ook in de race niemand die bleef hangen of wat voor een lag verschijnselen dan ook, dus ook voor mij liep alles perfect.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 02:30:
[...]
En meestal als mensen last van lag hebben gehad, hoor je dat als eerste.
idd, het enige wat je hoef te zien is de blauwe vlag, op dat punt heeft de gozer achter je alleen recht op je in te halen. word de blauwe vlag niet gezwaaid. moet ie zelf maar proberen waar ie je eruit kan remmen. ik heb chat in car ook uit, ik vind dat iedereen dat moet doen, zodat je als je bent uitgevallen, gewoon nog even kan napraten met de andere uitvallers. anders hebben de uitvallers toch ook bijna niks te doen?Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:30:
Ik had in ronde 3, 1 fps, waardoor ik genoodzaakt was om van de baan af te sturen, voordat ik iemand zou raken oid.
Maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik met een nieuwe naam reed, en de grafische intellingen voor die player nog niet gewijzigd had, alles stond nog op high of full, met 20 zichtbare auto's, en dat is voor mijn rig iets te gortig.
Was wel schitterend om te zien dat de top 5 of 6, 10 ronden ofzo aan een touwtje reden.
Maar ben er ook voor om tijdens de race met incar chat uit te rijden, word een beetje nerveus van dat pass left, ty, np enz. leid enorm af, en om nu als enige zonder te rijden komt misschien arrogant over als je eventueel geen sorry zegt ofzo,. maar we mogen er vanuit gaan dat geen ongeluk of tikje met opzet gebeurd, toch?
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Ik zou zeker minder plezier hebben in een andere auto echter ik heb gewoon nr16 gepakt. Bovendien gaan ik en Nootie in een team rijdenWhuzz schreef op zondag 15 mei 2005 @ 22:59:
[...]
Heb je minder plezier gehad nu je in een andere auto moest rijden?
Asus Zenbook i7 256gb
Dus of jij nu (ik noem maar wat) F550 nr 1 of F550 nr2 hebt scheelt bij jou in het speelplezier?GreenFury schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:11:
Ik zou zeker minder plezier hebben in een andere auto
En dus de league-regels aan je laars gelaptechter ik heb gewoon nr16 gepakt.
[ Voor 61% gewijzigd door Whuzz op 16-05-2005 13:02 ]
Waarmee je dus goed aangeeft dat je, naar mijn mening, nogsteeds niet goed doorhebt wat simracing inhoudt...GreenFury schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:11:
[...]
Ik zou zeker minder plezier hebben in een andere auto echter ik heb gewoon nr16 gepakt. Bovendien gaan ik en Nootie in een team rijden
Toevallig is er wel dergelijk verschil tussen de verschillende F550 auto's ik rij dan ook nr16 omdat ik vind dat die een beter dashboard heeft en gewoon veel beter rijd in mijn mening.Whuzz schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:14:
[...]
Dus of jij nu (ik noem maar wat) F550 nr 1 of F550 nr2 hebt scheelt bij jou in het speelplezier?
Apart
[ Voor 31% gewijzigd door Ghostrider op 16-05-2005 15:06 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Hoe kom jij erbij dat je meer rechten hebt op een auto als je jezelf vaker laat zien? Als dat zo zou zijn, dan zou iedereen die de ngt-league heeft gereden ook een voorkeurspositie verdienen, en dat is nu ook niet het geval..GreenFury schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:03:
[...]
Toevallig is er wel dergelijk verschil tussen de verschillende F550 auto's ik rij dan ook nr16 omdat ik vind dat die een beter dashboard heeft en gewoon veel beter rijd in mijn mening.
Ik snap nogsteeds niet waarom iedereen niet gewoon de kans krijgt dmv shootout om de beste auto tekrijgen. Volgens mij heeft 50% niet de juiste auto dat is niet relaxt voor iedereen En die jeroen heb ik anders voor deze leuge race nog nooit op een got server gezien beetje raar dat hij dan ineens er is en ineens dezelfde auto als ik pakt
[ Voor 28% gewijzigd door Fuelke op 16-05-2005 15:41 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Volgens mij is dat dashboard dan echt het enige verschil, want kwa rijgedrag zijn ze allemaal hetzelfde toch?GreenFury schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:03:
Toevallig is er wel dergelijk verschil tussen de verschillende F550 auto's ik rij dan ook nr16 omdat ik vind dat die een beter dashboard heeft en gewoon veel beter rijd in mijn mening.
Als je je tijd wil vergelijken met anderen raad ik je aan om niet de 24H maar de gewone Spa in GTR te kiezen, is n.l. de versie die de meesten gebruiken in de GTRank.Whuzz schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:19:
[...]
Heb net mijn tijd op 24Spa in de 360 verbeterd en sta nu op P28 in GTRank. In mijn laatste ronde zat ik weer een halve seconde onder mijn snelste tijd, alleen ik spinde in de busstop
Er kan dus nog een halve seconde van mijn tijd af met de huidige setup, die 48 liter benzine aan boord had (ik rijd met 3x fuel consumption) offline. Dan te bedenken dat de setup pas half af is en ik voor het eerst (sinds de demo) op Spa rijd vandaag... moet toch in de Top-10 kunnen komen binnenkort. Valt me niet tegen. Ik had eigenlijk niet gedacht dat ik in de buurt van de top-100 zou zitten...
HmkayFuelke schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:20:
Die #16 van Wieth mist volgens mij ook ±20pk tov de andere 550's
Had ik gezien, alleen ik ben toevallig met een championship bezig, waardoor ik dus op de 24H uitkom. Als mijn championship klaar is zal ik wel eens een weekje gaan zitten om serieuze tijden produceren, ben nu nog voornamelijk beetje aan het aanklooien om alle circuits te leren kennen.Markao schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:31:
Als je je tijd wil vergelijken met anderen raad ik je aan om niet de 24H maar de gewone Spa in GTR te kiezen, is n.l. de versie die de meesten gebruiken in de GTRank.
Omdat die andere rijeigenschappen heeft (hij is idd trager) maar hij rijd gewoon lekker (ook heeft hij een anders dashboard)Whuzz schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:33:
[...]
Hmkay
Waarom zou iemand (er van uitgaand dat die persoon geen spastische rechtervoet heeft en dus niet met vermogen kan omgaan) persé een wagen willen hebben met 20 PK minder
Asus Zenbook i7 256gb
Ben ik dan de enige die expres niet voor de simpelste auto kiest? Lijkt me dat de lol er dan toch vrij snel van af is?[b]
Omdat die andere rijeigenschappen heeft (hij is idd trager) maar hij rijd gewoon lekker (ook heeft hij een anders dashboard)
Verwijderd
Asus Zenbook i7 256gb
De meesten zullen hier wel de legale inmiddels wel hebben, helaas staat de policy van GoT het niet toe om over cracks oid te chatten hier.malinwa schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:29:
hebben jullie allemaal de legale versie van dit spel ?
ik zit in de knoei met die beveiliging
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Echt he, ik hoop dat simbin zelf met update komt voor DB 9B-lennium schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:02:
laatst zag ik op tv een stukje FIA GT.... ik wil in zo'n DB9 rijden!!! wat een gave bak
die gasten doen nog niet mee voor punten maar puur om te testen en toch winnen ze ! 1e & 2e
zijn er al echte mods voor dit spel ?
[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 17-05-2005 00:50 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door MrBarBarian op 17-05-2005 16:55 ]
Laat maar komen, ook in GTRGT - Aston Martin DBR9 voor Russian Age Racing/Cirtek
Het Britse Russian Age Racing/Cirtek rijdt vanaf de 24 Uren van Francorchamps eind juli met een Aston Martin DBR9. De DBR9 komt dan in de plaats van de Ferrari 550 Maranello.
Zoals we afgelopen zaterdag al hadden aangekondigd, heeft RAR een akkoord bereikt om als eerste privé-team in de FIA GT een Aston Martin in te zetten. Het debuut wordt dus Spa met vaste rijders Christophe Bouchut, Alexei Vasiliev en Nicolai Fomenko. De vierde man wordt later bekendgemaakt.
Het team heeft nog niet beslist of het ook in 2006 met de DBR9 zal uitpakken. In ieder geval heeft Aston Martin al met BMS Scuderia Italia een overeenkomst bereikt voor volgend seizoen.
Afgelopen weekend behaalde Aston Martin in Silverstone de dubbel tijdens de derde FIA GT-race van het seizoen.
[ Voor 11% gewijzigd door MrBarBarian op 17-05-2005 17:03 ]
Whoot, DB9 zal dus lekker sneller zijnFuelke schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:58:
Peter Kox bedoel je
Nog meer goed Aston Martin nieuws
[...]
Laat maar komen, ook in GTR
Ik hoor meer mensen over GTR 2 .... zijn daar al nieuwtjes over dan ? features ofzo ?R-B schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:39:
[...]
Whoot, DB9 zal dus lekker sneller zijn. Dit word mijn auto voor GTR 2 denk ik
Ik weet eigenlijk niet of die al in ontwikkeling is, er is alleen maar nieuws over GTL. Maar Simbin heeft al aangegeven dat GTR 2 over het 2004 seizoen zal gaan wat dus een aantal nieuwe tracks zal bevatten (Hockenheim, Imola etc.) en nieuwe auto's zoals de Maserati MC12 en de BMW M3 maar nog geen DBR9.Bertuss schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:34:
[...]
Ik hoor meer mensen over GTR 2 .... zijn daar al nieuwtjes over dan ? features ofzo ?
Zelfs al zou GTR2 over 2005 gaan, dan valt het nog te betwijfelen of die DBR9 erin zit, aangezien ie niet meerijdt in het kampioenschap zoals eerder gezegt..kNarf schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:19:
[...]
Ik weet eigenlijk niet of die al in ontwikkeling is, er is alleen maar nieuws over GTL. Maar Simbin heeft al aangegeven dat GTR 2 over het 2004 seizoen zal gaan wat dus een aantal nieuwe tracks zal bevatten (Hockenheim, Imola etc.) en nieuwe auto's zoals de Maserati MC12 en de BMW M3 maar nog geen DBR9.
Maar zoals Fuelke heeft gepost doet er vanaf Spa wel een privé-DBR9 mee die dus wel punten kan scorenMrBarBarian schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:45:
[...]
Zelfs al zou GTR2 over 2005 gaan, dan valt het nog te betwijfelen of die DBR9 erin zit, aangezien ie niet meerijdt in het kampioenschap zoals eerder gezegt..
who cares?R-B schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:14:
ging weer lekker..
Er is nu een race gaande op estoril..
ging lekker lag 2..
Op gegeven moment krijg ik extreem veel last van lag lag lag..
tot ik eraf schoot. kapte er meteen mee. Zo is niet te rijden
[ Voor 132% gewijzigd door Bram77 op 17-05-2005 23:55 ]
Fastcossie
ken dat gevoel. Heb het idee dat GTR en speelbaarheid een kwestie is van de zwakste schakel. Heb zelf veel problemen gehad met GTR online en nadat ik mijn P4 2.5 had ingeruild voor een AMD 3400 en een nieuwe 600 Watt voeding de oude Online problemen ( 1FPS bug) niet meer gehad ( met een geforce 4). Voor mijn gevoel hoeft er online hoeft er maar één te zijn met een lage FPS en een trage verbinding en voor de rest wordt de speelbaarheid een stuk minder. Moet wel zeggen dat ik sinds de nieuwe dedicated server veel minder last heb van lag op de 100 Mbit en League server.fastcossie schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:38:
Hier reden we met mannetje of 8 rond en laatste kwartier ontzettend last van lag. Erg vreemd allemaal.
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Je kan adhv de bordjes zien waar je moet remmen, gewoon dat punt onthouden.. En veeeel oefenen.jos_zwa schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:26:
.knip.....heeft iemand hier tips voor? misschien is er een bepaalde truc/regel voor t.o.v. de bordjes langs de weg die aangeven wat de afstand is tot de bocht?
.......
ik weet niet nog steeds niet hoe ik de abs aan kan zetten. ik zie wel ABS staan links onder, maar ik weet niet hoe ik het kan activeren. er is geen key voor te vinden in het controler menu en de muis werkt ook in het spel verder niet. ik denk dat het erg handig is om ABS te gebruiken om het te leren, dus als iemand weet hoe dit moet zou het mooi zijn...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 09:33 ]
[ Voor 4% gewijzigd door jeehaa op 18-05-2005 09:40 ]
Wat ik zo vreemd vind is dat ik me niet kan herinneren dat er in seizoen 2003 wel een lamborghini meereed in het kampioenschap...MrBarBarian schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:45:
[...]
Zelfs al zou GTR2 over 2005 gaan, dan valt het nog te betwijfelen of die DBR9 erin zit, aangezien ie niet meerijdt in het kampioenschap zoals eerder gezegt..
Verwijderd
Je zegt het zelf eigenlijk al, bordjes langs de weg. Maar staar je hier niet blind op, er zijn meerdere objecten die je als rempunt kan nemen(boom, hek, etc)jos_zwa schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:26:
ik ben nog steeds druk aan het oefenen om mijn race skills op te krikken. ik vind die corvette wel lekker rijden, maar ik vind het nog best moeilijk om in te schatten op welk moment ik moet remmen. als ik met een kleine 300 km/h op een redelijke scherp mocht af komt (gele pijl) rem ik soms weer net iets te vroeg waardoor ik gewoon weer gas moet geven op de bocht in te gaanen soms ben ik weer net een seconde te laat waardoor ik er weer uitvlieg.. heeft iemand hier tips voor? misschien is er een bepaalde truc/regel voor t.o.v. de bordjes langs de weg die aangeven wat de afstand is tot de bocht?
ik weet niet nog steeds niet hoe ik de abs aan kan zetten. ik zie wel ABS staan links onder, maar ik weet niet hoe ik het kan activeren. er is geen key voor te vinden in het controler menu en de muis werkt ook in het spel verder niet. ik denk dat het erg handig is om ABS te gebruiken om het te leren, dus als iemand weet hoe dit moet zou het mooi zijn...
Is inderdaad vreemd.. Simbin mixt volgens mij wel meer, o.a. met de Seat, Gillet, Lotus en Mosler die volgens mij er in 2004 bij zijn gekomenGrimm9mm schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:45:
[...]
Wat ik zo vreemd vind is dat ik me niet kan herinneren dat er in seizoen 2003 wel een lamborghini meereed in het kampioenschap...
[ Voor 8% gewijzigd door MrBarBarian op 18-05-2005 10:17 ]
Zit niet in het spel vanwege licentie problemen.Grimm9mm schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:45:
[...]
Wat ik zo vreemd vind is dat ik me niet kan herinneren dat er in seizoen 2003 wel een lamborghini meereed in het kampioenschap...
Witte Says
hmm, ik hou het voorlopig op 5.4.. Is nu goed zatCorona schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:25:
Ik heb een vraagje aan de ATI videokaart bezitters.
Er zijn nieuwe catalyst drivers uit en nu ben ik benieuwd wie ze heeft geinstallerd.Is er een performance winst?Heb je na het installeren van de drivers ctd's gehad,of een bsod?
Want op zich loopt 5.4 goed bij mij,op de om de zoveel tijd terug kerende bsod.
[ Voor 42% gewijzigd door Bram77 op 18-05-2005 18:54 ]
Nah, ik heb het na 3 rondes al redelijk gezien eigelijk..Bram77 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:53:
Vet! Checke checke! ..... Slipstreamen!
Wel alleen echt leuk als je allemaal met de zelfde auto rijd.
[ Voor 10% gewijzigd door MrBarBarian op 18-05-2005 19:01 ]
Verwijderd
Ferrari gaat steeds minder voor de snelheid en steeds meer voor de looks(uiterlijk), als ze wilden hadden ze al een veel snellere auto (ja zelfs sneller als de enzo) kunnen bouwen, ze hebben tog geld zatRequiem19 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:27:
Eigenlijk raar dat de 575 langzamer is dan de 550. Als ik het tenminste goed begrijp is de 575 de opvolger van de 550. Dan zou je toch denken dat hij wel sneller zou moeten zijn. Maarja, de racewereld is een apart wereldje
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb zonet een paar rondjes op dat kleinste baantje gereden. 'k vind er echt geen moer aan en snel gaat het ook nog niet eens op dat baantje. Op welke baan rij jij zo hard?? Het rechte eind op bijv monza is een stuk langer als op zo'n oval geloof ik.MrBarBarian schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:00:
[...]
Nah, ik heb het na 3 rondes al redelijk gezien eigelijk..
Misschien leuk als je met 50 auto's de op baan zit.. maar geen server kan dat aan..
Wel de eerste keer dat ik over de 300km/u ben gekomen in de 575
Op die grote met 3 bochten...Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:14:
[...]
Ik heb zonet een paar rondjes op dat kleinste baantje gereden. 'k vind er echt geen moer aan en snel gaat het ook nog niet eens op dat baantje. Op welke baan rij jij zo hard?? Het rechte eind op bijv monza is een stuk langer als op zo'n oval geloof ik.
[ Voor 24% gewijzigd door Ghostrider op 18-05-2005 21:21 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Ghostrider op 18-05-2005 21:31 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Was een leuke race,toch nog de 4e plaats gehaald na een stop n go aan het begin van de race.GreenFury schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:20:
[afbeelding]
Hier de uitslag van de race op een tweakers sever (buiten de league om) Leuke baan maar die S bocht bij de pits kan je eigenlijk tehard door. Dat is vaak niet helemaal eerlijk.Ik ga een cleane race alleen die mark mosman ofzo die lagte als de...Ik ramde em zelfs een keer omdat ik hem gewoon niet zag, Gelukkig geen schade
[ Voor 26% gewijzigd door Requiem19 op 18-05-2005 21:39 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Welke kerbs ? De busstop bedoel je ?GreenFury schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:50:
Ik probeer de 1e rondes van een langere race altijd voorzichtig terijden, Als je echt bang bent dat de persoon achter je je ramd probeer dan licht je rempendaal aanteraken. Je remlichten gaan aan en meestal is de bootschap wel duidelijk. Ik heb met deze race geen pits gemaakt maar mijn banden werden ook maar 75graden mid-slicks kennelijk daardoor sleten ze totaal niet hardIk heb de hele race 2:20/2:21'jes gereden dit omdat ik toch wel voorzichtig reed.
In de qualify kan ik makkelijk 2:17 op softs dat sommigen 2:10 halen is echt supersnel maar dat komt ook omdat ze dan over die curbs bij de pit ingang rammen met 90~100km/h dat kan wel in de qualify maar het is iets tegevaarlijk in een langere race.
Asus Zenbook i7 256gb
Wil graag zien hoe die mensen dat doen, want zou niet weten hoe je daar met 100 overheen moet ... lukt mij niet ... sta ik gegarandeerd in de muur of achterstevoren.GreenFury schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:06:
Ja die bedoel ik. Als je daaroverheen ramt scheelt het je zo'n 4 seconden beetje oneerlijk eigenlijk.
[ Voor 42% gewijzigd door Bertuss op 18-05-2005 22:26 ]
Lees jij dit topic wel .... je bent niet de eerste namenlijkVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:22:
psssssssssst
king of ovals is geariveerd....![]()
http://www.10tacle.com/gtr-game/en/index.php?Downloads
Als jij het niet leuk vindt dat de andere sneller zijn moet je zelf eens wat harder gaan rijden. Deze opmerking slaat niet echt ergens op. Montoya gaat toch ook niet zeuren dat Raikkonen veel harder gaat dan hij in dezelfde auto.(Ik zie hem al tegen Ron Dennis zeggen: Ron, he's going to fast through Eau Rouge, that's not possible! he cheats!) Als je zelf je op een bepaald moment je limiet bereikt hebt is het altijd lastig om te zien waar je sneller kan, dat geldt ook voor degenen die 2.11 rijden. Er zijn namelijk mensen die ook 2.09 kunnen rijden.Bertuss schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:09:
[...]
Wil graag zien hoe die mensen dat doen, want zou niet weten hoe je daar met 100 overheen moet ... lukt mij niet ... sta ik gegarandeerd in de muur of achterstevoren.
Owja nog even over de training ... tis niet dat ik de top 4 niet een goede tijd gunde, maar ik vond er zo geen klap aan. de nummers 5 t/m 10 ongeveer zaten allemaal in de 2.16 en jullie rijden zomaar 4sec sneller. Dat is niet leuk gewoon ... verpeste het voor mij. Maar goed ... zal er niet verder over zeuren, want jullie zeggen dat het eerlijk gegaan is, dan geloof ik jullie op je woord, maar 'normaal' heb je niet zulke grote verschillen. en dit is toch echt een sim![]()
![]()
Je moet helemaal links op die bustop aanrijden, vlak langs het mannetje in de 3. Dan rem los en je stuiterd er zo overheen. Als je doorschiet raak je licht de muur maar vaak geen 360Bertuss schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:09:
[...]
Wil graag zien hoe die mensen dat doen, want zou niet weten hoe je daar met 100 overheen moet ... lukt mij niet ... sta ik gegarandeerd in de muur of achterstevoren.
Owja nog even over de training ... tis niet dat ik de top 4 niet een goede tijd gunde, maar ik vond er zo geen klap aan. de nummers 5 t/m 10 ongeveer zaten allemaal in de 2.16 en jullie rijden zomaar 4sec sneller. Dat is niet leuk gewoon ... verpeste het voor mij. Maar goed ... zal er niet verder over zeuren, want jullie zeggen dat het eerlijk gegaan is, dan geloof ik jullie op je woord, maar 'normaal' heb je niet zulke grote verschillen. en dit is toch echt een sim![]()
![]()
Asus Zenbook i7 256gb
We gaan die oval is even checken. Ziet er wel leuk uitBertuss schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:24:
[...]
Lees jij dit topic wel .... je bent niet de eerste namenlijk
Ooow daar .. jaa wederom niet realistisch en inderdaad niet echt eerlijk.GreenFury schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:44:
[...]
Je moet helemaal links op die bustop aanrijden, vlak langs het mannetje in de 3. Dan rem los en je stuiterd er zo overheen. Als je doorschiet raak je licht de muur maar vaak geen 360Niet teveel snijden dan krijg je een warning
Kromme vergelijking, maar goed daar kon ik op wachten. Moet je luisteren, het gaat mij om het feit dat het niet realistisch is dat er 4 mensen 4 seconden sneller is dan de rest ... en de rest waren er ongeveer 15 in dit geval. Dan klopt er iets niet. Zeker niet als die rest ook nog eens allemaal ongeveer even snel is. Zit toch ook niet steeds 4 seconden tussen ? Zie je in echte racerij ook niet.Requiem19 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:43:
[...]
Als jij het niet leuk vindt dat de andere sneller zijn moet je zelf eens wat harder gaan rijden. Deze opmerking slaat niet echt ergens op. Montoya gaat toch ook niet zeuren dat Raikkonen veel harder gaat dan hij in dezelfde auto.(Ik zie hem al tegen Ron Dennis zeggen: Ron, he's going to fast through Eau Rouge, that's not possible! he cheats!) Als je zelf je op een bepaald moment je limiet bereikt hebt is het altijd lastig om te zien waar je sneller kan, dat geldt ook voor degenen die 2.11 rijden. Er zijn namelijk mensen die ook 2.09 kunnen rijden.
De Busstop chicane hard nemen, zoals dat ook gebeurd in het echte racen en zoals iedereen, lees iedereen, doet op de chicanes van Enna, scheelt je misschien 1/1.5 seconde, meer echt niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Bertuss op 18-05-2005 22:53 ]
Let op,dit is geen commentaar.Maar WAAR en hoe halen jullie in godsnaam de winst qua tijd,in vergelijking met de rest???Want wat ik ook doe,ik kom niet lager dan 2:16 met een corvette.Nou is deze auto niet zo snel als de saleen of de F550,maar toch,ikke niet begrijp nie !!Requiem19 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:43:
[...]
Als jij het niet leuk vindt dat de andere sneller zijn moet je zelf eens wat harder gaan rijden. Deze opmerking slaat niet echt ergens op. Montoya gaat toch ook niet zeuren dat Raikkonen veel harder gaat dan hij in dezelfde auto.(Ik zie hem al tegen Ron Dennis zeggen: Ron, he's going to fast through Eau Rouge, that's not possible! he cheats!) Als je zelf je op een bepaald moment je limiet bereikt hebt is het altijd lastig om te zien waar je sneller kan, dat geldt ook voor degenen die 2.11 rijden. Er zijn namelijk mensen die ook 2.09 kunnen rijden.
De Busstop chicane hard nemen, zoals dat ook gebeurd in het echte racen en zoals iedereen, lees iedereen, doet op de chicanes van Enna, scheelt je misschien 1/1.5 seconde, meer echt niet.
Bertuss,leg je er nou maar bij neer dat wij niet zo snel zijnBertuss schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:50:
[...]
Ooow daar .. jaa wederom niet realistisch en inderdaad niet echt eerlijk.
[...]
Kromme vergelijking, maar goed daar kon ik op wachten. Moet je luisteren, het gaat mij om het feit dat het niet realistisch is dat er 4 mensen 4 seconden sneller is dan de rest ... en de rest waren er ongeveer 15 in dit geval. Dan klopt er iets niet. Zie je in echte racerij ook niet.
[ Voor 24% gewijzigd door Corona op 18-05-2005 22:53 ]
Het maakt me niet uit dat wij langzamer zijn. Het maakt me uit dat zij sneller zijn.Corona schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:51:
[...]
Let op,dit is geen commentaar.Maar WAAR en hoe halen jullie in godsnaam de winst qua tijd,in vergelijking met de rest???Want wat ik ook doe,ik kom niet lager dan 2:16 met een corvette.Nou is deze auto niet zo snel als de saleen of de F550,maar toch,ikke niet begrijp nie !!
[...]
Bertuss,leg je er nou maar bij neer dat wij niet zo snel zijn
Zoals ik al typte,ik weet ook niet waar ik nog wat zou kunnen winnen.Was vandeweek als een kind zo blij dat ik 2:16 haalde
Als je 2.16 op spa rijd in een GT sta je op de site GTRank niet eens in de top 1000, dus voorlopig nog maar even flink oefenen lijkt mij.Bertuss schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:50:
Kromme vergelijking, maar goed daar kon ik op wachten. Moet je luisteren, het gaat mij om het feit dat het niet realistisch is dat er 4 mensen 4 seconden sneller is dan de rest ... en de rest waren er ongeveer 15 in dit geval. Dan klopt er iets niet. Zeker niet als die rest ook nog eens allemaal ongeveer even snel is. Zit toch ook niet steeds 4 seconden tussen ? Zie je in echte racerij ook niet.
Ps. als je zo graag de vergelijking wil maken met de werklijkheid .... in F1 gebeurd het afgezien van regen nooit dat de eerste 4, 4 sec voorsprong heeft op de rest.
Waarom nemen jullie die GTR rank er toch steeds bij ... das toch zo onbetrouwbaar als de pest. Of heb ik dat nu mis ?Markao schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:56:
[...]
Als je 2.16 op spa rijd in een GT sta je op de site GTRank niet eens in de top 1000, dus voorlopig nog maar even flink oefenen lijkt mij.
[ Voor 30% gewijzigd door Bertuss op 18-05-2005 23:04 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Corona op 18-05-2005 23:00 ]
[/quote]Bertuss schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:50:
Ps. als je zo graag de vergelijking wil maken met de werklijkheid .... in F1 gebeurd het afgezien van regen nooit dat de eerste 4, 4 sec voorsprong heeft op de rest.
Hoe je sneller kan gaan: zorg ervoor dat je elke bocht zo hard mogelijk uitkomt zodat je zoveel mogelijk wint op elk rechtestuk. Probeer verschillende lijnen. Gebruik de hele breedte van de baan, vaak gebruiken mensen maar 90%. Kijk waar je de kerbstones wel en niet mee moet/kan pakken. Stel je setup zo af dat je makkelijk en met veel grip kan uitacceleren. En kijk mee met mensen die snel zijn. En soms moet je je erbij neer leggen dat je gewoon niet zo snel bent als iemand anders.. niet iedereen is gewoon even goed. SuccesCorona schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:51:
[...]
Let op,dit is geen commentaar.Maar WAAR en hoe halen jullie in godsnaam de winst qua tijd,in vergelijking met de rest???Want wat ik ook doe,ik kom niet lager dan 2:16 met een corvette.Nou is deze auto niet zo snel als de saleen of de F550,maar toch,ikke niet begrijp nie !!
[...]
Ik reed in de races constant 2.14 a 2.15. In de qualy kan ik wel een 2.13 a 2.12 halen zonder al te rare kuren uit te halen. Op spa is er op 4 punten heel veel tijd te pakken.Bertuss schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:50:
[...]
Ooow daar .. jaa wederom niet realistisch en inderdaad niet echt eerlijk.
[...]
Kromme vergelijking, maar goed daar kon ik op wachten. Moet je luisteren, het gaat mij om het feit dat het niet realistisch is dat er 4 mensen 4 seconden sneller is dan de rest ... en de rest waren er ongeveer 15 in dit geval. Dan klopt er iets niet. Zeker niet als die rest ook nog eens allemaal ongeveer even snel is. Zit toch ook niet steeds 4 seconden tussen ? Zie je in echte racerij ook niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Fiskare op 18-05-2005 23:08 ]
Laten we maar over de vergelijking met IRL stoppen, want dat blijft krom.Requiem19 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:02:
[...]
Logisch, in de formule 1 rijden alleen maar rijders die uitgezocht zijn op hun talent (op de rijders van Minardi en Jordan na). Dit zijn allemaal professionals, wij zijn slechts enkele hobbyisten, waarvan de ene waarschijnlijk iets meer talent heeft dan de ander. Tevens is het zo dat wij niet allemaal 4 seconden sneller waren. David reed 2.11.8, ik 2.12.7 en John 2.13.x als ik het goed heb. Jasper zat daar nog iets achter met 2.14.x. Vervolgens waren er een aantal mensen in de 2.16. Kennelijk is dat een snelle basistijd, die je haalt als je de goede lijnen rijdt, hoe sneller de tijden worden hoe lastiger het is om sneller te gaan. Vind het eerlijk gezegd wel redelijk hilarisch dat als er iemand sneller is er vaak met een beschuldigende vinger wordt gewezen.. dacht eigenlijk dat dat alleen maar voorkwam op de simbin servers waar iedereen speedbug roept als iemand snel is.
Hoe je sneller kan gaan: zorg ervoor dat je elke bocht zo hard mogelijk uitkomt zodat je zoveel mogelijk wint op elk rechtestuk. Probeer verschillende lijnen. Gebruik de hele breedte van de baan, vaak gebruiken mensen maar 90%. Kijk waar je de kerbstones wel en niet mee moet/kan pakken. Stel je setup zo af dat je makkelijk en met veel grip kan uitacceleren. En kijk mee met mensen die snel zijn. En soms moet je je erbij neer leggen dat je gewoon niet zo snel bent als iemand anders.. niet iedereen is gewoon even goed. Succes
Tja 2.14 kan ik goed inkomen nog als je een goed rondje hebt. Maar goed het zal wel aan mij liggen dan idd ...Fiskare schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:06:
[...]
Ik reed in de races constant 2.14 a 2.15. In de qualy kan ik wel een 2.13 a 2.12 halen zonder al te rare kuren uit te halen. Op spa is er op 4 punten heel veel tijd te pakken.
1) Eau rouge goed doorkomen.
2) Het inremmen van Les Combes
3) Het inremmen van Les Fagnes
4) De busstop
De "snellere" mensen nemen die bochten blijkbaar wat beter. Mag ik je er wel aan herinneren dat Mark, Fabian en Arnaud ook snel zijn en dat die bij de simracing.nl league tussen de 5e en 10e plaats rondrijden?
De mensen die op 4 seconde van de eerste rij zaten vanavond halen gewoon nog niet het maximum uit de auto! Punt. Er is maar 1 oplossing: Oefenen en nog eens....
Ik denk het welBertuss schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:12:
[...]
Tja 2.14 kan ik goed inkomen nog als je een goed rondje hebt. Maar goed het zal wel aan mij liggen dan idd ...
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| 1 Bob Bakker Netherlands SALEEN S7-R 0 02:09.549 [+] | [--] 2 Andre de Vries Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:09.843 [+] | [--] 3 Hielke Kerstma Netherlands LAMBORGHINI MURCIELAGO R-GT 0 02:10.129 [+] | [--] 4 Hielke Kerstma Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:10.681 [+] | [--] 5 Martin van der Bent Netherlands SALEEN S7-R 0 02:10.811 [+] | [--] 6 Richard Kortland Netherlands FERRARI 575 GTC 0 02:10.938 [+] | [--] 7 René Venderbosch Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:11.551 [+] | [--] 8 Arnaud Paagman Netherlands LISTER STORM 0 02:11.835 [+] | [--] 9 Mark Schuttenhelm Netherlands LAMBORGHINI MURCIELAGO R-GT 0 02:11.872 [+] | [--] 10 Marcel Meessen Netherlands SALEEN S7-R 0 02:11.989 [+] | [--] 11 Freddy van Vliet Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 1 02:12.366 [+] | [--] 12 Fabian Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:12.524 [+] | [--] 13 Martijn Klimstra Netherlands LAMBORGHINI MURCIELAGO R-GT 0 02:12.563 [+] | [--] 14 Arnaud Paagman Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:12.584 [+] | [--] 15 Jeroen Netherlands FERRARI 575 GTC 0 02:12.681 [+] | [--] 16 Michiel Pompert Netherlands CHEVROLET CORVETTE C5-R 0 02:12.698 [+] | [--] 17 Paul Westers Netherlands SALEEN S7-R 0 02:12.725 [+] | [--] 18 Marcel Meessen Netherlands LAMBORGHINI MURCIELAGO R-GT 0 02:12.741 [+] | [--] 19 Stefan Sigwarth Netherlands LISTER STORM 0 02:12.747 [+] | [--] 20 Arnaud Paagman Netherlands FERRARI 575 GTC 0 02:12.836 [+] | [--] 21 Freddy van Vliet Netherlands SALEEN S7-R 1 02:12.911 [+] | [--] 22 Sebastian Keijmel Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:12.975 [+] | [--] 23 Alex Ott Netherlands SALEEN S7-R 0 02:12.983 [+] | [--] 24 Marcel Meessen Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:13.032 [+] | [--] 25 Aalt Bischoff Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:13.118 [+] | [--] |
Waar heb je deze vandaag als ik mag vragen??Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:37:
De top 15 ken ik nu zo'n beetje ... allemaal sehr schnell... Bertuss de tijden komen vanzelf ... met de juiste setup natuurlijk
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 1 Bob Bakker Netherlands SALEEN S7-R 0 02:09.549 [+] | [--] 2 Andre de Vries Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:09.843 [+] | [--] 3 Hielke Kerstma Netherlands LAMBORGHINI MURCIELAGO R-GT 0 02:10.129 [+] | [--] 4 Hielke Kerstma Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:10.681 [+] | [--] 5 Martin van der Bent Netherlands SALEEN S7-R 0 02:10.811 [+] | [--] 6 Richard Kortland Netherlands FERRARI 575 GTC 0 02:10.938 [+] | [--] 7 René Venderbosch Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:11.551 [+] | [--] 8 Arnaud Paagman Netherlands LISTER STORM 0 02:11.835 [+] | [--] 9 Mark Schuttenhelm Netherlands LAMBORGHINI MURCIELAGO R-GT 0 02:11.872 [+] | [--] 10 Marcel Meessen Netherlands SALEEN S7-R 0 02:11.989 [+] | [--] 11 Freddy van Vliet Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 1 02:12.366 [+] | [--] 12 Fabian Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:12.524 [+] | [--] 13 Martijn Klimstra Netherlands LAMBORGHINI MURCIELAGO R-GT 0 02:12.563 [+] | [--] 14 Arnaud Paagman Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:12.584 [+] | [--] 15 Jeroen Netherlands FERRARI 575 GTC 0 02:12.681 [+] | [--] 16 Michiel Pompert Netherlands CHEVROLET CORVETTE C5-R 0 02:12.698 [+] | [--] 17 Paul Westers Netherlands SALEEN S7-R 0 02:12.725 [+] | [--] 18 Marcel Meessen Netherlands LAMBORGHINI MURCIELAGO R-GT 0 02:12.741 [+] | [--] 19 Stefan Sigwarth Netherlands LISTER STORM 0 02:12.747 [+] | [--] 20 Arnaud Paagman Netherlands FERRARI 575 GTC 0 02:12.836 [+] | [--] 21 Freddy van Vliet Netherlands SALEEN S7-R 1 02:12.911 [+] | [--] 22 Sebastian Keijmel Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:12.975 [+] | [--] 23 Alex Ott Netherlands SALEEN S7-R 0 02:12.983 [+] | [--] 24 Marcel Meessen Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:13.032 [+] | [--] 25 Aalt Bischoff Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:13.118 [+] | [--]
Ik ga even hardop denken dus neem het niet te serieus.Fiskare schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:19:
[...]
Ik denk het wel. Lees dit stukje over een maand of 2 nog maar eens terug. Volgens mij heb je er dan een hele andere kijk op. Zo niet, dan ligt jouw limiet gewoon wat lager. Dit is nu juist waarom het dus wel een goede sim is. Bij een arcadespel kan iedereen even snel rijden. Bij een sim komt er ook nog iets anders bij kijken...
Only fools are enslaved by time and space.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq