Die hoge kurbs mijd ik nog maar even zo veel mogelijk. Als je ze niet vol genoeg neemt sta je achterstevoren...neem je ze te vol sta je in het grind. Ik heb het wel geprobeerd, maar in een race neem ik liever het zekere voor het onzekere. Later als ik mijn ideale lijn verder heb uitgewerkt ga ik die grenzen maar eens proberen te verleggen.
De postitie van de stoel vind ik prettig zo. Ik denk dat dat nogal persoonlijk is. In mijn eigen auto zit ik ook zo laag en ver naar achter. Het voelt dus wel vertrouwd
Ik weet nu inmiddels toch wel hoe breed en lang de auto is. Ik hoef de weg niet volledig te zien om te weten waar hij is.
Vannavond ga ik maar eens proberen minder vleugel te rijden en de grip die ik daarmee verlies wat proberen te compenseren met meer antirollbar en zachtere springs. Wat meer ride-height misschien ook (reed nu met 7.0 voor / 7.5 achter en 6 wing achter).
Ook de bochten zachter nemen klinkt logisch, ik ben zo gewend om te pushen dat dat een gewoonte afleren wordt. Aan de andere kant zal ik gewoon eerder moeten gaan remmen met minder vleugel dus misschie lost dat zichzelf wel op.
En harder tussen de bandenstapels door dus
(damn....vet)
Bedankt voor alle tips!
Waar blijft het filmpje van David? Ben wel benieuwd
De postitie van de stoel vind ik prettig zo. Ik denk dat dat nogal persoonlijk is. In mijn eigen auto zit ik ook zo laag en ver naar achter. Het voelt dus wel vertrouwd
Vannavond ga ik maar eens proberen minder vleugel te rijden en de grip die ik daarmee verlies wat proberen te compenseren met meer antirollbar en zachtere springs. Wat meer ride-height misschien ook (reed nu met 7.0 voor / 7.5 achter en 6 wing achter).
Ook de bochten zachter nemen klinkt logisch, ik ben zo gewend om te pushen dat dat een gewoonte afleren wordt. Aan de andere kant zal ik gewoon eerder moeten gaan remmen met minder vleugel dus misschie lost dat zichzelf wel op.
En harder tussen de bandenstapels door dus
Bedankt voor alle tips!
Waar blijft het filmpje van David? Ben wel benieuwd