[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 8

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.365 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Die hoge kurbs mijd ik nog maar even zo veel mogelijk. Als je ze niet vol genoeg neemt sta je achterstevoren...neem je ze te vol sta je in het grind. Ik heb het wel geprobeerd, maar in een race neem ik liever het zekere voor het onzekere. Later als ik mijn ideale lijn verder heb uitgewerkt ga ik die grenzen maar eens proberen te verleggen.

De postitie van de stoel vind ik prettig zo. Ik denk dat dat nogal persoonlijk is. In mijn eigen auto zit ik ook zo laag en ver naar achter. Het voelt dus wel vertrouwd :) Ik weet nu inmiddels toch wel hoe breed en lang de auto is. Ik hoef de weg niet volledig te zien om te weten waar hij is.

Vannavond ga ik maar eens proberen minder vleugel te rijden en de grip die ik daarmee verlies wat proberen te compenseren met meer antirollbar en zachtere springs. Wat meer ride-height misschien ook (reed nu met 7.0 voor / 7.5 achter en 6 wing achter).
Ook de bochten zachter nemen klinkt logisch, ik ben zo gewend om te pushen dat dat een gewoonte afleren wordt. Aan de andere kant zal ik gewoon eerder moeten gaan remmen met minder vleugel dus misschie lost dat zichzelf wel op.
En harder tussen de bandenstapels door dus :D (damn....vet)

Bedankt voor alle tips!

Waar blijft het filmpje van David? Ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Bram77 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:20:
Die hoge kurbs mijd ik nog maar even zo veel mogelijk. Als je ze niet vol genoeg neemt sta je achterstevoren...neem je ze te vol sta je in het grind. Ik heb het wel geprobeerd, maar in een race neem ik liever het zekere voor het onzekere. Later als ik mijn ideale lijn verder heb uitgewerkt ga ik die grenzen maar eens proberen te verleggen.

De postitie van de stoel vind ik prettig zo. Ik denk dat dat nogal persoonlijk is. In mijn eigen auto zit ik ook zo laag en ver naar achter. Het voelt dus wel vertrouwd :) Ik weet nu inmiddels toch wel hoe breed en lang de auto is. Ik hoef de weg niet volledig te zien om te weten waar hij is.

Vannavond ga ik maar eens proberen minder vleugel te rijden en de grip die ik daarmee verlies wat proberen te compenseren met meer antirollbar en zachtere springs. Wat meer ride-height misschien ook (reed nu met 7.0 voor / 7.5 achter en 6 wing achter).
Ook de bochten zachter nemen klinkt logisch, ik ben zo gewend om te pushen dat dat een gewoonte afleren wordt. Aan de andere kant zal ik gewoon eerder moeten gaan remmen met minder vleugel dus misschie lost dat zichzelf wel op.
En harder tussen de bandenstapels door dus :D (damn....vet)

Bedankt voor alle tips!

Waar blijft het filmpje van David? Ben wel benieuwd :)
Hehe ff over die kurb's, ik ros hem er gewoon overheen de meeste >:)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn visie over curb's is...
Je kunt vol over curb's gaan als je daarna niet hoeft te accelereren, b.v. 1e chicane op Monza, en dan bedoel ik de 1e curb bij het naar rechts insturen.
De 2e bocht van die chicane, linksaf dus, daar moet je wel de curb vermijden.
Omdat je daarna dus wel moet accelereren.
En wat je dus niet wil met optrekken is dat er veel onballans in de wagen is, wat je dus krijgt als je over die curb rijd/raced/knalt.
En wat voor deze chicane geldt, werkt bij de meeste wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:44
Ik ben het wel met je eens Nootie. Maar het is ook zo dat je vooral niet al te scherp kan sturen of hard remmen als je over een Curb gaat. Vooral de combinatie van sturen en remmen (bijvoorbeelde de eerste chicane van Monza) is geen goede. Door je weight transfer bij het remmen krijgt de voorzijde teveel grip en heb je een flinke kans op zo'n tergend langzame, niets aan te doen, spin.

Hetzelfde geldt denk ik grotendeels voor Chicane's waarna/bij je niet moet sturen. Ookal moet je acceleren, toch kan je ze redelijk hard nemen. Alleen moet je niet te snel acceleren op de curbs.

Enna is een iets ander geval omdat je echt cubrs meepakt met een flink vaartje. De eerste bandenstapel is een goed voorbeeld van hoe je vooral niet van je gas moet gaan. Doe je dat wel, duikt de voorkant iets teveel naar beneden en heb je net teveel onbalans. Niet dat je volgas over de curbs moet, maar gewoon klein beetje gas houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
WOOPTIE WOOP :D

Net op een 10tacle server 1e geworden, de 1e keer sinds dit spel :D
Echt een spannende race was het imo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:49:
Ik ben het wel met je eens Nootie. Maar het is ook zo dat je vooral niet al te scherp kan sturen of hard remmen als je over een Curb gaat. Vooral de combinatie van sturen en remmen (bijvoorbeelde de eerste chicane van Monza) is geen goede. Door je weight transfer bij het remmen krijgt de voorzijde teveel grip en heb je een flinke kans op zo'n tergend langzame, niets aan te doen, spin.

Hetzelfde geldt denk ik grotendeels voor Chicane's waarna/bij je niet moet sturen. Ookal moet je acceleren, toch kan je ze redelijk hard nemen. Alleen moet je niet te snel acceleren op de curbs.

Enna is een iets ander geval omdat je echt cubrs meepakt met een flink vaartje. De eerste bandenstapel is een goed voorbeeld van hoe je vooral niet van je gas moet gaan. Doe je dat wel, duikt de voorkant iets teveel naar beneden en heb je net teveel onbalans. Niet dat je volgas over de curbs moet, maar gewoon klein beetje gas houden.
Het was maar een voorbeeldje, en idd Enna is een geval appart, vooral de laatste chicane.
Ik wil het eigenlijk geen curb's noemen, het geluid doet wel prrrrrrrrrrt prrrrrrrrrrt( :) ), en de FF doet het maar echt omhoog of omgooien doet ie niet.
Maar zo heeft ieder circuit wel iets, wat die baan die baan maakt B) .
Het is gewoon een kwestie van trial and (veel) error.
Niet vastpinnen op 1 racelijn maar andere lijnen rijden/proberen, bochtsnelheden een x veranderen, een x vol over die curb, andere x niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
waarom lig ik er ineens uit :(

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhhhhh

Afbeeldingslocatie: http://mark.0wn3d.nl/gtr%20screenshots/racemore.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
aaaaarg jammer zeg.
ik stond al gelijk op regenbanden en dan klapt die er uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Ok, zojuist voor het eerst online meegedaan op de GoT-server. Oschersleben nooit gereden, best moeilijk. Droge kwali, natte baan bij de race (stond wel op slicks, want het regende niet meer). 2x op hetzelfde punt gespind. Allemaal best, want ik had opzich best lol. En toen ... connection lost. :(

Dat was mijn race voor 4 minuten. }:O

Ben dus niet de enige. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Smarron op 10-05-2005 20:43 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
race had zowiezo weinig kans gehad door de natte baan, baan was niet wet, maar soacked, lijp echt. Furbi excuus van het tikje. iedereen remt vroeg, ik ook maar ik ging er vanuit dat iedereen rustig remde daar, ontwijken kon nie meer

edit: heel simbin doet t niet meer

[ Voor 8% gewijzigd door jeehaa op 10-05-2005 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik vloog eruit. Valt niet mee op slicks op een natte baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:42:
waarom lig ik er ineens uit :(
:'( Ik ook.
Lig ik eindelijk eens tweede, alles onder controle in de stromende regen 8)
.... "Saving hotlap, server joined" o.i.d. en finito. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is weer up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:21
eindelijk oscherleben, ik d8 leuke race. NOT. begint regen, met forecast: dry. dus ik met droogweerbanden de baan op (wou voor een 0 stopper gaan) . ik rijd de 1ste bocht et gras in (klassieke koude banden/remmen fout). uit het gras ben ik weer mensen in gaan halen. maar ik ben der gewoon 2 keer afgetikt, 1ste keer door jan herman, oke, die kon gebeuren, was een zacht tikkie, het is je vergeven jan. maar die 2de! door tenaka ofzo, ik haal em netjes in op het rechte stuk, rem gewoon netjes voor turn 2/3 (?) hij komt van mijlenver: BAM, ik lig der weer af. echt, dat vond ik niet kunnen. :( wel in de quali 1.22.8 gereden, was de enige in de 1.22 samen met mark schuttenhelm en arnaut paagmans ;) :)

maarja, balen dus.

hoop dat we nog een x oscherleben kunnen doen, want ik ben er best wel snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was trouwens ge-joined via RaceMore, geldt dat toevallig ook voor de anderen die eruit zijn geknikkerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga zo mn DFP bestellen bij HD.nl
volgens de site zijn er ongeveer 136 op voorraad.

ik betaal vooruit en maak het over via de Girofoon. weet iemand hoe lang het dan duurt voordat ik mijn stuur binnen heb (lees: wanneer is mijn betaling bij hun binnen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Resultaat van David Spielberg :P

http://www.xs4all.nl/~beurdy/GTR.wmv

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Nou eindelijk mijn filmpje online.

Hier wat meet tekst en uitleg over bepaalde inhaal/opzij gaan acties.

3 minuut 30 zie je hoe het maar net goed ging tussen de geel/rode F550 nr. 10 (zonder achter bumper) Ik schrok zelf ook dat ik zo hard dichterbij kwam, maar hij begreep de bedoeling en liet het gaatje net groot genoeg.

4 minuut 10 Het ongelukje met de Lambo is mijn schuld. Ik dacht dat hij een gaatje voor mij maakte, maar hij ging weer terug naar links. Daardoor wilde ik naar rechts, maarop dat moment raakte ik de Lambo zachtjes waardoor hij ff door het gras moest.

5 minuut 30 schrok ik van de rook voor mij, daardoor spinde ik bijna.

6 minuut 30 gaat het ff fout voor mij. De Saleen liet het gaatje open,maar ik ging zelf te ruim waardoor ik ff stof moest happen.

Op 7:15 Saleen liet een krap gaatje over.

Op 7:40 gaat Jan Herman, die heel veel geleerd heeft sinds de race op Monza _/-\o_ (dat mag wel gezegd worden) een beetje te overdreven opzij.

Op 8:30 Is de weer de geel/rode F550 (zonder bumper) die zeer veel race inzicht heeft. Hij laat weer een mooi gaatje vallen.

Op 11:30 Maakt de Saleen het zichzelf en mij lastig door een klein raceje met mij aan te gaan.
Als hij een meter eerder remde of iets meer ruimte had gelaten aan binnenkant dan was er niets aan de hand geweest.

David Spielberg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
beter overdreven dan weer een hap uit de achterkant door arnaud ;) j/k

de race is voor mij ook al weer over. had een wereld start vanaf p9 reed ineen keer door naar 5...

slaap koppen daaro. echt close racing in de 2de turn, zat erug dicht op tracker. maar ik kon aardig mijn eigen tempo rijden. Helaas deed Quantor dat ook en die kwam steeds dichterbij, dus die koos op het rechte eind eieren voor zijn geld en remde heeeel vroeg waardoor ik hem even kwijt was. maar een ronde later kwam hij weer zo veel dichter bij dat ik probeerde later te remmen, dat was helaas veel te laat. en in mijn haast om weer aan te haken raakte ik mijn front kwijt waardoor ik na 116 seconden weer de baan op kwam met 1 ronde achterstand. heb nog even 1.23 achter de nummer 11 gereden nadat ik hem weer had ingehaald maar verremde me zo hard dat ik m gepeerd ben. was een warrige maar niet onplezierige avond zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Mr.David schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:20:
[...]

4 minuut 10 Het ongelukje met de Lambo is mijn schuld. Ik dacht dat hij een gaatje voor mij maakte, maar hij ging weer terug naar links. Daardoor wilde ik naar links, maarop dat moment raakte ik de Lambo zachtjes waardoor hij ff door het gras moest.

David Spielberg 8)
Die lambo was ik. Op dat moment was ik in gevecht met een rode ferari voor positie die jij dus net daarvoor passeerde en ik had totaal niet in de gaten dat er inneens een ANDERE rode ferari achter mij zat wat de leader was vandaar dat ik niet zomaar opzij ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
in dat filmpje ga ik zelfs 2 keer heel enthousiast opzij. al heel vroeg zie je me die knik naar links geven. ik zag je daar aankomen maar ik zou anders ook recht over de curbs gereden zijn; daar heb ik al eens de spoiler van een Boxter op krom gereden en in de game ben ik ook regelmatig gespind. dus even snel de omweg nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Blijft een raar spel.De jongens hadden vanavond allemaal een disconnect,ik had tijdens de warm up een bsod :( ,zal je altijd zien,kan je niet meer joinen :( .
Uiteindelijk wou ik f posten hier,en ik zie dus dat de server gereset is ofzo.
Ik gelijk natuurlijk joinen,en yep,hij doet het weer :)
Alleen geen tijd voor qualifying,dus stond achteraan.
Had een wereld start,alleen na een paar ronden had ik al teveel van mijn banden gevergd.Was net alsof ik op ijs reed :P
Verkeerde keuze dus,en dat terwijl de baan nou niet echt warm was,27 graden ofzo.
Ik had dus softs.
Pitstop gemaakt,en natuurlijk de banden verwisseld voor mediums.
En geen bsod!!!!!!!!!!!! _/-\o_

Lekker de race uitgereden en in de laatste ronde toch nog 6e geworden.

Maar nu een vraag over de banden.
Bij welke temperatuur moet je eigenlijk al mediums nemen??Als de baan temp boven de 25 graden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Afbeeldingslocatie: http://img223.echo.cx/img223/4929/naamloos5nv.jpg

mijn allereerste overwinning in de tweakers server :+ _/-\o_ echt, de laatste paar rondes kwam paagman wel steeds dichterbij, ik zette walles op alles :P uiteindelijk nog iets van 1 sec verschil ofzo.

corona: bedankt dat je me zo netjes voorliet :*)
mark: bedankt dat je de pit in ging :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[...]

Hier wat meet tekst en uitleg over bepaalde inhaal/opzij gaan acties.

3 minuut 30 zie je hoe het maar net goed ging tussen de geel/rode F550 nr. 10 (zonder achter bumper) Ik schrok zelf ook dat ik zo hard dichterbij kwam, maar hij begreep de bedoeling en liet het gaatje net groot genoeg.
...
Op 8:30 Is de weer de geel/rode F550 (zonder bumper) die zeer veel race inzicht heeft. Hij laat weer een mooi gaatje vallen.
Bedankt voor het compliment 8)

Zie nu pas hoe hard jij de laatste bocht voor het rechte stuk uit kunt komen, daar ga ik op oefenen.

[ Voor 8% gewijzigd door Quantor op 10-05-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furbyk1ller schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:08:

mijn allereerste overwinning in de tweakers server :+ _/-\o_ echt, de laatste paar rondes kwam paagman wel steeds dichterbij, ik zette walles op alles :P uiteindelijk nog iets van 1 sec verschil ofzo.
G o e d gereden man! 8)7

Ik dacht nog ff de replay van de tweakers 100mbit server op te halen maar de url (ftp://GTR:GTR@130.89.161.88/) die ik heb lijkt niet te werken.... 'document contains no data'

Heeft iemand een urlletje voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit gedacht dat ik het zou zeggen ;) maar het niveau gaat toch wel omhoog ...

Hier de start ! .. mooi close allemaal en niks aan het handje !!!.. complimenten :)

http://mark.0wn3d.nl/GTR%20vids/Start%20oschers.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:30:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen ;) maar het niveau gaat toch wel omhoog ...

Hier de start ! .. mooi close allemaal en niks aan het handje !!!.. complimenten :)

http://mark.0wn3d.nl/GTR%20vids/Start%20oschers.wmv
Jullie waren mij alleen vergeten :o .

Ik moest mijn race setup nog maken, dus ik de garage in bandjes tanken je kent het wel... Kom ik uit de garage zie ik dat ze al begonnen waren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:39:
[...]

Ik moest mijn race setup nog maken, dus ik de garage in bandjes tanken je kent het wel... Kom ik uit de garage zie ik dat ze al begonnen waren....
opletten he ! .. je was de enige ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
gaaf filmpje, ik ben ook de heletijd in beeld :P :*) jmmr van die spin arnaud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Furbyk1ller schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:53:
gaaf filmpje, ik ben ook de heletijd in beeld :P :*) jmmr van die spin arnaud
Jammer da tik al weg was, maja kon ik mooi even 3den >:)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja joh, topsport is keihard. ;)
Maar ik heb je gemist, verder waren alle toppers (en ik :9 ) vanavond aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
euj,.... ik was er ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is inderdaad te merken dat het niveau omhoog gaat (sowiso op alle servers). Het gebeurt bijna niet meer dat er volledige retards rondrijden, en met de overheerlijke kick functie zijn de fuckers ook zo uit de game.

Ik vind het ook lachen om af en toe op een 10tacle servertje te rijden, omdat je hier binnen een uur eigenlijk hebt gequallied en geraced. Het enige nadeel is de fixed incar view op die servers... het spijt me, maar ik zie geen steek in een GT wagen...

Wat ik wel jammer blijf vinden is mensen die na 1 klein foutje meteen uit de race stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Bandjes tanken :?
Dat duurt vast lang ja. :7

De tijd die je krijgt voor het maken van je setup is ook nogsteeds te kort IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ging bij mij redelijk lekker vanavond. Bungelde op een gegeven moment rond P6 tot ik een keer spinde en een stuk auto kwijt was. Doorgereden naar de pit, maar nergens mijn stal te vinden. Dat pijltje wat je normaal ziet was er niet. Ik heb voor elke stal een keer stil gestaan, maar geen enkele was van mij :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Hey, ff een n00b vraagje van mij. Ik oefen vooral op Spa en ik heb nog wel eens bij het aanremmen dat mijn achterkant naar buiten wil breken. Ik neem aan dat ik dan gewoon te laat geremd heb, maar hoe kan ik zo corrigeren dat ik niet spin en alleen mijn snelheid verlies? Ik probeer eigenlijk alleen nog maar te rijden zonder te spinnen, sinds ik erachter kwam dat ABS en TCS uit hoort. Nu ben ik weer 8 tot 10 seconden langzamer per rondje ;(. Maar goed, als ik normaal rondjes kan rijden ga ik vanzelf wel weer sneller....

Edit: ik probeer iets te bereiken in een F550 (misschien ook handig om te weten m.b.t. mijn vraag)
En ik stuur met een DFP, wat hebben jullie als maximale remdruk? Ik heb nu 90%, bij 100 blokkeer ik teveel.

[ Voor 17% gewijzigd door SayWhatAgain! op 10-05-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
SayWhatAgain! schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:19:
Hey, ff een n00b vraagje van mij. Ik oefen vooral op Spa en ik heb nog wel eens bij het aanremmen dat mijn achterkant naar buiten wil breken. Ik neem aan dat ik dan gewoon te laat geremd heb, maar hoe kan ik zo corrigeren dat ik niet spin en alleen mijn snelheid verlies? Ik probeer eigenlijk alleen nog maar te rijden zonder te spinnen, sinds ik erachter kwam dat ABS en TCS uit hoort. Nu ben ik weer 8 tot 10 seconden langzamer per rondje ;(. Maar goed, als ik normaal rondjes kan rijden ga ik vanzelf wel weer sneller....
Door oa je brakes meer naar voren te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Je achterkant breekt uit omdat de achterkant 'harder' gaat dan de voorkant..

Je kan dus de brake balance veranderen, zodat er meer met de achterwielen geremt wordt.. of je differential iets aanpassen (waarschijnlijk wat meer coast)..

Daarnaast kan je niet meer voluit remmen op het moment dat je de bocht in gaat sturen, vooral dat is belangrijk om op te letten voor jou (denk ik)

Ik spreek Corona tegen :P

[ Voor 8% gewijzigd door MrBarBarian op 10-05-2005 23:29 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Corona schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:22:
[...]

Door oa je brakes meer naar voren te zetten.
Ik bedoel eigenlijk meer: hoe kan ik het beste corrigeren als ik merk dat de achterkant wegbreekt? Of gaat dat uberhaupt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
zien jullie mijn inhaal actie bij de start, de 2de witte viper :P stelletje slaapkoppen, ingehaald worden door de meest instabiele rijder :) iemand riep iets van stop en go maar dat kan niet voor mij geweest zijn. bij greenflag mag je gewoon inhalen, dus niet pas vanaf de streep, heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Alvast bedankt, dat voluit remmen bij insturen doe ik ook niet meer, maar soms ben je wat laat en dan wil je nog ff harder remmen dan eigenlijk kan. Ik denk dat de rembalans meer naar achter wel zal helpen. Tsja, en vroeg remmen is beter in het begin, maar moeilijk om te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
ZAMoRANo schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:09:
[...]

Bandjes tanken :?
Dat duurt vast lang ja. :7

De tijd die je krijgt voor het maken van je setup is ook nogsteeds te kort IMHO.
Volgens mij ben ik de komma vergeten :+

Het zat zo... de warmup werd direct weg gevote, waarschijnlijk omdat jullie de race setup al klaar hadden liggen van de race ervoor.

In de tussentijd is David Spielberg weer bezig geweest. Ik heb een Hotlap op Enna gereden en ik heb er weer een filmpje van gemaakt. 8) Wie kan Hosten? :D

Edit 1:29:6XX Wie durft er nog harder door de bandenstapels van beton. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Mr.David op 10-05-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
als je hgard de grindbak in durft moet je vooral harder gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:02:
euj,.... ik was er ook niet :P
* SLIK *
BIJNA alle toppers, dat zei ik toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ode aan de achterblijvers.
Mooi gemaakt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Idd kekke filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:38:
[...]

* SLIK *
BIJNA alle toppers, dat zei ik toch? :+
Hehe goed dat je bijna zegt ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Bram77 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 01:42:
[...]

Ik heb even een filmpje gemaakt van mijn hotlap tijdens de race. het was de eerste keer dat ik op Enna reed dus er zitten nog wel wat foutjes in, maar geen 6 seconden naar mijn idee.
Iemand tips?

http://www.matata.nl/remote/Enna_1.36.7.wmv

edit: in het filmpje staat -> laptime: 1:37.6...dat moet dus 1:36.7 zijn |:(

Een track naar mijn hart..... Heerlijk om je auto door dat kiertje te smijten....echt bizar dat dat elke keer goed gaat.
Hier mijn filmpje alla David Spielberg 8)

http://rapidshare.de/files/1687862/Enna.wmv.html

Hmmm beetje gare hosting. Als iemand nog 25MB over heeft?

[ Voor 5% gewijzigd door Mr.David op 11-05-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:27:
zien jullie mijn inhaal actie bij de start, de 2de witte viper :P stelletje slaapkoppen, ingehaald worden door de meest instabiele rijder :) iemand riep iets van stop en go maar dat kan niet voor mij geweest zijn. bij greenflag mag je gewoon inhalen, dus niet pas vanaf de streep, heerlijk :D
Je raakte daarbij wel die andere viperdriver 8)

t was puur geluk dat we d'r niet afgingen 8) 8)

Afbeeldingslocatie: http://img226.echo.cx/img226/8536/closecall0eh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Mr.David schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:28:
[...]
Edit 1:29:6XX Wie durft er nog harder door de bandenstapels van beton. 8)7
Zie in mijn Motec data (1.37.3... not bad at all :) ) dat ik er met mijn Porsche met 180 kmh door beide heen jens |:( |:( , dus ben wel benieuwd wat zo'n F550 doet, alleen die gare duitse hosting werkt niet mee.

edit; gelukt, moest wat meer geduld hebben. Verbaasd wat voor een braaf/clean rondje het is, pak op een aantal punten veel meer curb mee.

[ Voor 26% gewijzigd door Markao645 op 11-05-2005 12:27 ]

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Mr.David schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 00:01:
[...]

Vet man :D
Thanx, tis duidelijk dat ik alle tijd zal moeten gaan winnen op de streights. Bochten neem je niet veel sneller als ik.

edit: Wat is je gemiddelde tijd in een race?

[ Voor 6% gewijzigd door Bram77 op 11-05-2005 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 00:06:
[...]

Je raakte daarbij wel die andere viperdriver 8)

t was puur geluk dat we d'r niet afgingen 8) 8)

[afbeelding]
volgens mij raakte ik je niet hoor, maar t was wel echt heel close. bovendien, als ik je geraakt zou hebben dan was het recht achterop dus de kans dat we er dan af zouden vliegen was mindern dan als je iets van opzij of schuinachter tikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Bram77 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 00:45:
[...]

Vet man :D
Thanx, tis duidelijk dat ik alle tijd zal moeten gaan winnen op de streights. Bochten neem je niet veel sneller als ik.

edit: Wat is je gemiddelde tijd in een race?
De bochten gaan niet veel sneller, omdat ik met Wing 3 of 4 rijd.

Dit zijn de tijden op een Tweaker server voordat ik (en de rest) een kapotte moter kreeg. Arnaud ging wel ff met de instellingen spelen van de server |:( . Hier rij ik gewoon mijn eigen tempo en push niet.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/tijden.jpg

Hier zie je mijn snelheid door de bandjes
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/enna.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Weet iemand of het mogelijk is om in de arcade mode meer auto''s toe te voegen dan de standaard
bijvoorbeeld 7 in weekend warrior.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Mr.David schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 00:01:
[...]

Je weet de gegevens nog.. zeg het ff als ie er staat...

ik moet er geld voor gaan vragen, ken ik rijk worden

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
MrBarBarian schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:03:
[...]

Je weet de gegevens nog.. zeg het ff als ie er staat...

ik moet er geld voor gaan vragen, ken ik rijk worden
Ik ben nu op mijn werk... Vanavond weer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<a href="http://img76.echo.cx/my.php?image=porschevolveld3hi.jpg" target="_blank">[img]"http://img76.echo.cx/img76/4955/porschevolveld3hi.th.jpg"[/img]</a>

Waneer gaan we dit doen?

uhh tgaat weer fout... lama

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:00:
<a href="http://img76.echo.cx/my.php?image=porschevolveld3hi.jpg" target="_blank">[img]"http://img76.echo.cx/img76/4955/porschevolveld3hi.th.jpg"[/img]</a>

Waneer gaan we dit doen?

uhh tgaat weer fout... lama
link naar plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
hebben we dacht ik al eens gedaan. tis wel een stuk leuker als iedereen in dezelfde klasse rijd, dan komt het echt aan op ervaring en kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Binnenkort anders eens een Elise race rijden ofzo, daar ben ik ook wel voor te porren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
jaaa lekker traag :) volgens mij is het dan net karten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
jeehaa schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:47:
jaaa lekker traag :) volgens mij is het dan net karten :)
Euh, als er een auto is waarin je goed leert sturen, dan is het de Elise wel.

De Elise is inderdaad niet snel, en daardoor is het hoogst belangijk de opgbouwde snelheid te behouden.. m.a.w. je leert in een Elise extreem goed de racelijn te (her)kennen.

Wat mij betreft is de Elise verplichte kost voor iedere nieuwkomer (net als NGT)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
Vanavond Elise race cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
"Een keer" wil toch niet meteen zeggen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
hehehe :) we zien wel.... vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
MrBarBarian schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:01:
[...]

Euh, als er een auto is waarin je goed leert sturen, dan is het de Elise wel.

De Elise is inderdaad niet snel, en daardoor is het hoogst belangijk de opgbouwde snelheid te behouden.. m.a.w. je leert in een Elise extreem goed de racelijn te (her)kennen.

Wat mij betreft is de Elise verplichte kost voor iedere nieuwkomer (net als NGT)
Soms denk ik wel eens dat je het beter kan leren in een GT (met traction control op low bijv.) dan in een NGT. Sommige NGT's zijn zo tricky. Ik merk bij mezelf dat ik altijd erg slecht ben in de 360 bij het aanremmen. Heel de auto is onrustig en zwiebert dan alle kanten op... Maarja, misschien ligt dat aan mij, of mijn afstelling. Enige NGT voordeel is het beperte vermogen waardoor je je geen zorgen hoeft te maken over te snel, te veel gas geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Requiem19 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:25:
[...]

Soms denk ik wel eens dat je het beter kan leren in een GT (met traction control op low bijv.) dan in een NGT. Sommige NGT's zijn zo tricky. Ik merk bij mezelf dat ik altijd erg slecht ben in de 360 bij het aanremmen. Heel de auto is onrustig en zwiebert dan alle kanten op... Maarja, misschien ligt dat aan mij, of mijn afstelling. Enige NGT voordeel is het beperte vermogen waardoor je je geen zorgen hoeft te maken over te snel, te veel gas geven
Dat is volgens mij juist de belangrijkste les bij NGT-rijden. Een NGT breekt inderdaad heel gemakkelijk uit bij het remmen, daardoor leer je gedoseert remmen. En daarmee heb je weer voordeel in een GT. Een GT remt ontzettend veel makkelijker, maar bij bijv in-corner-braking komen de lessen van NGT zeker wel van pas.

Op bijv. Barca kan je (meestal) redelijk makkelijk zien of iemand NGT heeft gereden of niet bijv.

Persoonlijk merk ik ook dat ik in een GT wat 'slordig' ga rijden. Foutjes compenseer je in een GT vrij gemakkelijk met extra/minder gas. In een NGT is dat wat moeilijker, dus zit je 'vaster' an de race-lijn. Ik stap dus sowieso nog wel regelmatig in een NGT (en ja, in het begin valt het remmen altijd weer even tegen).
driften in een GT is niet zo lastig, een NGT is een heeel ander verhaal

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik ben wel voor een 360 race op Barca vannavond :)
Een auto waar iedereen wel mee uit de voeten kan. Alle auto's gelijk en een track wat iedereen zo ongeveer kan dromen. Dat kan een erg spannende race worden. Zo van....een peleton over de finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het leuker om een niet de geijkte wagens te nemen maar de "specials" zoals de:

# Mosler
# Toledo
# Gillet Vertigo

Daar heeft sowieso nog bijna niemand mee gereden dus voor iedereen gelijke kansen ......

Met de Mosler en toledo wil ik echt heel graag kunnen rijden maar het lukt me maar niet .... Het moet toch mogelijk zijn om daar een goede setup voor te maken .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:33:
Misschien is het leuker om een niet de geijkte wagens te nemen maar de "specials" zoals de:

# Mosler
# Toledo
# Gillet Vertigo

Daar heeft sowieso nog bijna niemand mee gereden dus voor iedereen gelijke kansen ......

Met de Mosler en toledo wil ik echt heel graag kunnen rijden maar het lukt me maar niet .... Het moet toch mogelijk zijn om daar een goede setup voor te maken .....
# Mosler: Nog nooit in gereden, ik zou niet eens weten hoe de cockpit er uit ziet. :o
# Toledo: 1X in gereden op Spa. Leek me redelijk stabiel. 2 maanden geleden.
# Gillet: Vertigo ook maar 1X in gereden en dat was ook 2 maanden geleden.

Ik schaam me diep.... :| In een aantal auto's heb ik gewoon nog nooit gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:33:

# Mosler
# Toledo
# Gillet Vertigo

Mee eens! Lijkt mij ook leuk om eens in te racen. Baan maakt me dan niet zo veel uit.

Help, zo'n seat is heel wat anders als een lister. Die seat wil alleen maar rechtdoor, enorm veel onderstuur. Of het ligt aan mij natuurlijk......

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb de 1e 4 races van het NGT kampioenschap met de Gillet gereden, erg leuk.
Zeker als je ook een aantal GT3's en 360's weet te verslaan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een goede setup heb voor de Mosler dan rij ik er de "GOT" league mee ... heb er alleen weinig hoop op dat ik dat voor elkaar ga krijgen maar goed ;)

Zo'n mooie auto _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
vanwege de naam? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, het voorstel was een porscherace, maar alles is best.
Mocht het een bepaalde wagen of klasse zijn, noem dat dan in de naam v/d server, dat is makkelijker.
Of kan er op de server ingesteld worden met wat je mag/moet rijden.

@ZAMoRANo, bedank voor dat linkje, maar wat doe ik verkeerd?, vorige x zeiden ze me dat ik die link zonder [ ] moest hebben.
Ik krijg er 3 te zien, 1 voor website, en 2 voor forum, de vraag is dus welke, en waarom is die link zo lang? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

liefste GEEN porsche race vanavond :X

Mosler etc, of de elise mij best >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gtr-game.com/download/gtr_king_of_ovals.wmv

1e bewegende beelden van de ovals, en oh oh oh wat gaaf.
Kunnen ze wel zeggen dat deze wagens daar niet op thuis horen, maar als je dit niet gaaf vindt, ben je ergens hard tegenaan gelopen volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:58:

Kunnen ze wel zeggen dat deze wagens daar niet op thuis horen, maar als je dit niet gaaf vindt, ben je ergens hard tegenaan gelopen volgens mij
Mwah, het is een heel ander soort racen en het past niet helemaal in de "Get Real" filosofie.
Ik word er niet heel warm of koud van eerlijk gezegd, maar ik snap wel dat Simbin dit soort dingen moet doen voor de uitgever in Noord-Amerika.

En ach, het is gratis. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Als ik op ovals wil rijden start ik Nascar Racing 2003 wel op. Dit is niks :X
Jammer dat van tevoren aangekondigde 'extra tracks' dan uiteindelijk een paar ovals blijken te zijn, ik had veel liever wat fictieve roadcourses gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

supergoed rijden doe ik totaal niet goed. maar ik wil best wel zo'n race bijwonen, zelf niet rijden maar gewoon meezien.

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:17:
Als ik op ovals wil rijden start ik Nascar Racing 2003 wel op. Dit is niks :X
Jammer dat van tevoren aangekondigde 'extra tracks' dan uiteindelijk een paar ovals blijken te zijn, ik had veel liever wat fictieve roadcourses gezien.
Ook toevallig, dit kom ik net tegen.
De ploeg verantwoordelijk voor NR2003 gaat weer sims maken

http://www.first-racing.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je joinen in een server, maar dan bij de start niet op de baan gaan staan. In de pitbox kan je dan de hele race via de monitor volgen.

Ik ben zojuist wat rondjes wezen karren in de Vertigo, maar mijn display op mijn stuur doet wat vreemd. Hoeveel toeren ik draai is te zien, maar niet in welke versnelling ik rij. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:26:
Dan moet je joinen in een server, maar dan bij de start niet op de baan gaan staan. In de pitbox kan je dan de hele race via de monitor volgen.

Ik ben zojuist wat rondjes wezen karren in de Vertigo, maar mijn display op mijn stuur doet wat vreemd. Hoeveel toeren ik draai is te zien, maar niet in welke versnelling ik rij. Iemand een oplossing?
dat staat rechts ergens in een apart display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:58:

wauw, wat zullen der opt begin veel uber crashes zijn zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ovals racen is vet. Aftellen van de auto is een vak apart....
Het mooistis het als je met allemaal ongeveer even snelle auto's rijd. Slipstreamen.... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmuze
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10-2024

kingmuze

so don&#039;t fear

Furbyk1ller schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:31:
[...]
wauw, wat zullen der opt begin veel uber crashes zijn zeg :P
Ovals zijn inderdaad cool!

Heeft iemand al de optie gevonden om tijdelijk de idiale lijn aan te zetten (bestaat die wel ??) want dat is erg handig voor oefenen.

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:27:
[...]

dat staat rechts ergens in een apart display
Dat schermpje had ik idd ook gezien. Probleem is alleen dat dit schermpje het ook niet doet. Dat lampje wat er boven zit dat aangeeft als je op moet schakelen werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
gaan we vanaaf nog een race doen? gewoon of x-auto only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:45:
[...]

Dat schermpje had ik idd ook gezien. Probleem is alleen dat dit schermpje het ook niet doet. Dat lampje wat er boven zit dat aangeeft als je op moet schakelen werkt wel.
Ff doormeten, waarschijnlijk zit er gewoon ergens een draadje los :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

tweakers server weer op zen gat :X

Er is wat mis met dat ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit echt met spanning op mijn DFP te wachten, die moet maandag/dinsdag komen.
tot die tijd is het behelpen met een *toetsenbord*.
de enige auto/track combo die dan in de hand te houden is, is de Elise op Monza.
met de standaard setup van GTR rijd ik dan een 2:11:xxx Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/shutup.gif

hebben jullie tips als mijn stuur er is, met welke auto ik het beste kan beginnen en waar?
kort samengevat: met welke wagens zijn jullie als beginner begonnen?

ik heb overigens ruime ervaring met F1 sims van zowel het G. Crammond teamals met de mensen van EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat even op de tweakers server: connection lost...

Onder de naam Jones met een seat Toledo, auto breekt zo rap uit, moeilijk onder controlle te houden:s

Wie gaat er nog een race rijden vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
R-B schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:35:
tweakers server weer op zen gat :X

Er is wat mis met dat ding..
Geen idee wat ermee is.
En kon het zelf niet af en toe controleren omdat ik zelf een League race had met Simracing en ben daar 8ste gefinisht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Dutch3men schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:36:
[...]

Geen idee wat ermee is.
En kon het zelf niet af en toe controleren omdat ik zelf een League race had met Simracing en ben daar 8ste gefinisht.
feli!, lijkt me toch een goede plek ofniet dan? hoeveel deelnemers waren er in die race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furbyk1ller schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:42:
[...]

feli!, lijkt me toch een goede plek ofniet dan? hoeveel deelnemers waren er in die race?
30 ! deelnemers waarvan de top 10 binnen 1 ronde _/-\o_

ik was 4e en arnaud 9e

Word onbeschoft goed gereden daar !

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Dutch3men schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 22:36:
[...]

Geen idee wat ermee is.
Arnaud (oops Fabian :) ),

gebeurde zelfde als een aantal dagen geleden. Track Estoril-->practise 1--> door voten --> next session
en dan loopt die vast.

Beide Heren weer een nette uitslag gereden zie ik, dus grats.
Word onbeschoft goed gereden daar !
Unofficial FILSCA Track Record (1.38.9) op FILSCA, dus dat mag je wel hard noemen :)

ps: Veel plezier met de verplichte pitsstop-discussie die nu wel los zal barsten ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Markao645 op 11-05-2005 23:21 ]

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Markao schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:16:
[...]

Arnaud,

gebeurde zelfde als een aantal dagen geleden. Track Estoril-->practise 1--> door voten --> next session
en dan loopt die vast.

Beide Heren weer een nette uitslag gereden zie ik, dus grats.

ps: Veel plezier met de verplichte pitsstop-discussie die nu wel los zal barsten ;)
Ik ben Fabian ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nette uitslagen daar in de league mannen. ;)

Ik vind het nu wel jammer dat ik me daar niet heb ingeschreven, maargoed ik krijg mijn kans nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Hopelijk binnenkort een locale league?

Het was zo lekker rustig op de 100Mbit server dat ik vannavond maar wat aan de setup voor Barca (Saleen) ben gaan pielen. Met resultaat!

Ik heb mijn gerratios aangepast op een manier die beter bij het track past en beter bij mijn rijstijl. Ook heb ik de vering voor en achter 1 tikje zachter gezet en de brake ballance van 59/41 naar 60/40.

Ik kan nu met race-setup redelijk consequent 1:40 rijden. Voorheen was dat +/- 1:42 (met race setup). Downforce is zo belangrijk op Barca. Minder wing (staat nu op max = 10) resulteerd direct in veel lagere rondentijden. Dus meer snelheid moet toch ergens anders vandaan komen dan van minder grip. Gearratios dus.

Echt leuk om zo diep in te gaan op 1 track en 1 auto.

Nootie reed gewoon 1:35 _/-\o_ op Barca met een f550
Of was dat de speedbug?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.