[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 8

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.363 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Corona schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:58:
[...]

Waarom dat??Het gaat steeds beter vind ik.Ok,soms is er wat gezeur,maar dan nog,het word steeds leuker,de tijden komen steeds meer bij elkaar te liggen.Dus qua competitie is het beter,nu nog het gedrag op de baan (welke ook steeds beter word,ook ik maak mij soms schuldig,maar wie niet :) )
Denk als je gewoon nog ff(maand 1/2) wacht met league dat alles goed komt..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Wat is er trouwens met Fabian gebeurd? PC in de fik gegaan? Rekening niet betaald en verbinding afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Goldfinger schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:06:
Wat is er trouwens met Fabian gebeurd? PC in de fik gegaan? Rekening niet betaald en verbinding afgesloten?
Fabian = Dutch3men. Hij leeft gewoon hoor :P
kijk maar op pagina 7

[ Voor 5% gewijzigd door R-B op 08-05-2005 23:08 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het gaat juist om het gedrag op de baan, niet om de tijden.

Ik lees al die discussies waarin sommigen zich gedragen als een groepje 12-jarigen en gewoon het punt niet zien. Das best wel jammer en vermoeiend, ik heb daar echt geen trek in.

Weet niet of anderen nog zin hebben om een league te organiseren maar wat mij betreft houdt het nu een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
ZAMoRANo schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:07:
Het gaat juist om het gedrag op de baan, niet om de tijden.

Ik lees al die discussies waarin sommigen zich gedragen als een groepje 12-jarigen en gewoon het punt niet zien. Das best wel jammer en vermoeiend, ik heb daar echt geen trek in.

Weet niet of anderen nog zin hebben om een league te organiseren maar wat mij betreft houdt het nu een beetje op.
Wat zit je nou te zeuren... Je hebt zelf nog nooit mee gereden. Het ging vandaag juist heel goed, dat er twee mensen nu aan het discussieren zijn, wil nog niet zeggen dat het "punt" niet gezien wordt...

Volgens mij komt er ook nooit een league, anders zou deze er al geweest zijn. Je zou volgende keer mee kunnen rijden, leuk om te proberen. ;)

Jij lijkt nu trouwens wel een 12-jarige :X

[ Voor 5% gewijzigd door Mr.David op 08-05-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Mr.David schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:12:
[...]

Wat zit je nou te zeuren... Je hebt zelf nog nooit mee gereden. Het ging vandaag juist heel goed, dat er twee mensen nu aan het discussieren zijn, wil nog niet zeggen dat het "punt" niet gezien wordt...

Volgens mij komt er ook nooit een league, anders zou deze er al geweest zijn. Je zou volgende keer mee kunnen rijden, leuk om te proberen. ;)

Jij lijkt nu trouwens wel een 12-jarige :X
Ik heb met jou nog nooit een race gereden nee, maar met een hoop anderen hier wel.
Aan de discussies (die eigenlijk altijd hetzelfde zijn) valt heus wel te zien wie welk gedrag vertoont op de baan, ook heb ik het daar af en toe over met mensen die wel met jullie meerijden op de servers.

De league kan in principe binnen 1 week opstarten, we hebben vooral gewacht op een nieuwe patch. De rest ligt er, op wat kleine dingetjes na. Maar eerlijk gezegd heb ik niet veel zin om er nog meer tijd in te steken (zoveel vrije tijd heb ik nu ook weer niet op dit moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
ZAMoRANo schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:19:
[...]

Ik heb met jou nog nooit een race gereden nee, maar met een hoop anderen hier wel.
Aan de discussies (die eigenlijk altijd hetzelfde zijn) valt heus wel te zien wie welk gedrag vertoont op de baan, ook heb ik het daar af en toe over met mensen die wel met jullie meerijden op de servers.

De league kan in principe binnen 1 week opstarten, we hebben vooral gewacht op een nieuwe patch. De rest ligt er, op wat kleine dingetjes na. Maar eerlijk gezegd heb ik niet veel zin om er nog meer tijd in te steken (zoveel vrije tijd heb ik nu ook weer niet op dit moment).
Ey Zamo,

Laat het nou gewoon nog 2 maandjes rusten.. Dan is het kaf OF koren geworden OFis het afgetaait .Langzaam maar zeker gaat het wel de goeie kant op. De eerste paar rondes zijn nu nog kritiek, maar het wordt wel beter.

Mocht je er echt geen zin in hebben, dan wil ik het wel van je over nemen. Maar nogmaals, wacht nog 2 maandjes en kom zelf ook weer een paar keer meerijden (we missen je :P)

Daarnaast betwijfel ik op GTR op het moment betrouwbaar genoeg is voor een league.

[ Voor 5% gewijzigd door MrBarBarian op 08-05-2005 23:31 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
wacht maar op de volgende patch, want met dit soort starts - waarbij iedereen warped als de ziekte en er overal pacecars STIL staan waar de meesten zich op kapot rijden - is het geen doen... ik heb het tot nu toe op iedere server gezien dus het ligt niet aan de league server in het algemeen. zij die vooraan starten hebben er het meeste profijt van want die kunnen met een enkele warp/lag nog weg rijden maar de midden moot houdt zo de achterblijvers en zichzelf tegen met alle gevolgen van dien...

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
ZAMoRANo schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:19:
[...]

Mag er dan niet meer gediscussieerd worden.Ik denk juist dat door dit soort discussies het er alleen maar beter op kan worden.
Ik heb nog nooit een game gezien waar men online speelde en er geen problemen,cq scheldpartijen waren.En ik game al een aantal jaartjes online.(eigenlijk alleen maar online :P ).
En laten we wel wezen,het gaat steeds beter.Er is geen gescheld op de baan,tenminste,niet constant.
Men helpt elkaar,zowel met setups als met tips.
De tijden worden steeds beter,men let steeds meer op,kijk maar naar de reactie van de nr 1 van de laatste race.
En het zijn eigenlijk elke avond dezelfden die racen.Dus op een bepaald moment weet je wie snel is,en hoe hij/zij rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

jeehaa schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:30:
wacht maar op de volgende patch, want met dit soort starts - waarbij iedereen warped als de ziekte en er overal pacecars STIL staan waar de meesten zich op kapot rijden - is het geen doen... ik heb het tot nu toe op iedere server gezien dus het ligt niet aan de league server in het algemeen. zij die vooraan starten hebben er het meeste profijt van want die kunnen met een enkele warp/lag nog weg rijden maar de midden moot houdt zo de achterblijvers en zichzelf tegen met alle gevolgen van dien...
Zeer goede reden dus om een strakke tijd neer te zetten zodat je meer naar voren staat :P

Na deze week krijg ik ook wat meer tijd om lekker te gamen *racen* online. Klote school met zijn examens :r

[ Voor 8% gewijzigd door R-B op 08-05-2005 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
ZAMoRANo schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:55:
Wat een geouwehoer hier zeg, wat mij betreft kunnen we de GoT-league wel schrappen. Misschien ga ik maar zelf een leuke league zoeken waar ik rustig aan mee kan doen.
Dit is een beetje een kort door de bocht reactie Zamo. De laatste weken zit er echt wel een stijgende lijn in qua gedrag. Geef het nog een paar maandjes de tijd en dan kunnen we met GT legends misschien een league rijden ;).
Maar dit optimisme kan ook voortkomen uit het feit dat ik in een goede stemming ben, omdat ik de hele avond in de binnenstad van Eindhoven heb vertoefd....
Dit is overigens ook de reden voor het feit dat ik vanavond wederom niet bij de race was :).

[ Voor 32% gewijzigd door Fiskare op 09-05-2005 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Goldfinger schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:06:
Nee ik leef nog hoor. Maar ik zat niet goed in me vel:
1. Mijn wagen gleed alle kanten op had het gevoel als of de phifix (hoe schrijf je het) zijn veranderd.
2. Mijn rechter oog zit verstopt of zo dus zit met een irritante zuis in me hoofd.
3. Barcelona ligt me voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Corona schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:41:
[...]

Mag er dan niet meer gediscussieerd worden.Ik denk juist dat door dit soort discussies het er alleen maar beter op kan worden.
Ik heb nog nooit een game gezien waar men online speelde en er geen problemen,cq scheldpartijen waren.En ik game al een aantal jaartjes online.(eigenlijk alleen maar online :P ).
En laten we wel wezen,het gaat steeds beter.Er is geen gescheld op de baan,tenminste,niet constant.
De tijden worden steeds beter,men let steeds meer op,kijk maar naar de reactie van de nr 1 van de laatste race.
En het zijn eigenlijk elke avond dezelfden die racen.Dus op een bepaald moment weet je wie snel is,en hoe hij/zij rijd.
Er mag gediscussieerd worden alleen wel op een wat volwassener niveau. Bekijk eerst de replay van een 'ongelukje' en vertel dan pas je verhaal hier op tweakers zonder al te veel geschreeuw. Gisteren tikte Arnaud mij ook 2X van de baan, daar maakte ik mij ook niet druk om. Shit happens het kan de beste dus ook overkomen. Een foutje is snel gemaakt in GTR.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MrBarBarian schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:27:
[...]

Ey Zamo,

Laat het nou gewoon nog 2 maandjes rusten.. Dan is het kaf OF koren geworden OFis het afgetaait .Langzaam maar zeker gaat het wel de goeie kant op. De eerste paar rondes zijn nu nog kritiek, maar het wordt wel beter.

Mocht je er echt geen zin in hebben, dan wil ik het wel van je over nemen. Maar nogmaals, wacht nog 2 maandjes en kom zelf ook weer een paar keer meerijden (we missen je :P)

Daarnaast betwijfel ik op GTR op het moment betrouwbaar genoeg is voor een league.
Dat GTR op dit moment niet ideaal is voor een league speelt idd ook mee.
Ik doe zelf niet mee omdat:

a) ik een tijdje geen zin had in GTR
b) nu ik weer zin heb moet ik eerst zorgen dat alles naar behoren werkt in mn nieuwe setup, vooral aan de pedalen moet ik zo wennen dat ik liever eerst weer offline oefen zodat ik niemand in de weg zit.

Misschien kijken we over 2 maanden idd wel weer, misschien ook niet.
Corona schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:41:
[...]

Dit noem ik weer zo'n typische reactie.
Of je leest niet goed, of je snapt het niet.
Mijn punt is dat de discussies altijd hetzelfde zijn (over het algemeen), maar het feit dat die discussies blijven bestaan duidt er toch op dat sommigen er niet van leren.
En de discussies zijn een beetje van het niveau moddergooien vaak.

Dat mensen elkaar helpen, dat is natuurlijk mooi. Maar dat de tijden verbeteren vind ik wel het minst belangrijk.
Bovendien moet je er denk ik naar streven om met iedereen goed te kunnen rijden, ookal weet je niet hoe ze rijden. Dat betekent dat jij je zaakjes gewoon netjes op orde hebt.
Een foutje kan altijd, maar blijf je dan netjes gedragen en zorg ervoor dat je er alles aan doet om het de volgende keer te voorkomen. Die instelling lijkt bij een aantal mensen (ik heb wel een goed beeld wie dat zijn) te ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
R-B schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:56:
[...]

Zeer goede reden dus om een strakke tijd neer te zetten zodat je meer naar voren staat
zoals je zelf begrijpt is dit een non-sense opmerking want achteraan staan ook aardig 'ervaren' rijders die gewoon nog aan het experimenteren zijn, zo ik ook... dus een drogreden. bovendien zijn de voorsten gewoon sneller en beter, echter op deze manier komt er nooit een leuke race voor de middenmoot en daar achter

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
ZAMoRANo schreef op maandag 09 mei 2005 @ 00:16:
[...]

Een foutje kan altijd, maar blijf je dan netjes gedragen en zorg ervoor dat je er alles aan doet om het de volgende keer te voorkomen. Die instelling lijkt bij een aantal mensen (ik heb wel een goed beeld wie dat zijn) te ontbreken.
Probeer wel een beetje tussen de regels door te lezen. Uiteindelijk ben ik degene die er na de start twee man afgeknikkerd heeft (nogmaals sorry), maar dit was dan ook het enige incident in de hele race. Valt eigenlijk reuze mee dus. Ook vorige week op Brno ging het prima, trouwens. :) :)

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik start bewust overal achteraan en eindig vaak in de top tien omdat bijna elke race er wel idioten zijn die elkaar door onbesuist gedrag eraf rijden.
Het voordeel is gewoon als je als laatste start dat je ziet wat er gebeurt en dat je het kunt ontwijken.
Soms gebeurt het dat ik in de middenmoot start dan ga ik al bewust naar de zijkant om iedereen er voorbij te laten.
Ik merk wel dat je niet de snelste rondetijden hoeft te rijden om een goeie plek te halen, want het schijnt voor een aantal mensen op de servers nogal moeilijk te zijn om in verloop van de race op de baan te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
ZAMoRANo schreef op maandag 09 mei 2005 @ 00:16:

[...]

Dit noem ik weer zo'n typische reactie.
Of je leest niet goed, of je snapt het niet.
Mijn punt is dat de discussies altijd hetzelfde zijn (over het algemeen), maar het feit dat die discussies blijven bestaan duidt er toch op dat sommigen er niet van leren.
En de discussies zijn een beetje van het niveau moddergooien vaak.

Dat mensen elkaar helpen, dat is natuurlijk mooi. Maar dat de tijden verbeteren vind ik wel het minst belangrijk.
Bovendien moet je er denk ik naar streven om met iedereen goed te kunnen rijden, ookal weet je niet hoe ze rijden. Dat betekent dat jij je zaakjes gewoon netjes op orde hebt.
Ik snap het wel degelijk hoor.En je hebt gelijk dat de discussies constant hetzelfde zijn.
Blijkbaar is het zo dat er na de race nog steeds dingen zijn gebeurd die niet hadden hoeven te gebeuren.
Maar die discussies zijn natuurlijk logisch om op z'n Johan Cruijff's te zeggen,het heeft natuurlijk met de game te maken.Dit spel is nou eenmaal geen shooter waar je kan respawnen.Eenmaal kapot,dan is het over.
Ach,en het moddergooien is ookal een stuk minder,soms reageer je in een opwelling van verstandsverbijstering :P .Ik heb het erger gezien.Ik heb hier een post gezien dat de sfeer een suk beter is geworden :)
Maar zoals de meesten hier beamen is het niveau een stuk beter geworden de afgelopen weken.
ik zie echt een groot verschil tussen ons qua respect vergeleken met de public simbin en 10tacle servers.Laar mij maar lekker op de tweakers servers rijden,ik weet dan iig dat het wel goedkomt.
Ik moet wel zeggen datik het een stuk moelijker vind om met 25 man te rijden,in vergelijking met de 10 tot 15 die er normaal zijn.

Maar waar ik echt blij om ben is de hulp die je elkaar geeft,niet alleen qua game,maar ook de eventuele problemen van de crashes van de game.En ik persoonlijk ben daar super blij mee.
Nu nog hopen dat de game wat stabieler word,want zoals gisteravond,dat er auto's stilstaan door weet ik wat dan ook,maakt het er ook niet beter op.
Soms moet je gewoon uitwijken van de schrik als je ineens de pacecar ziet staan,en juist dan gebeuren ongelukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Z ach ja de league

Als ik zie hoe makkelijk de opzet is die bijvoorbeeld simracing heeft dan snap ik niet dat het allemaal zo lang duurt .... eerst is het de website ....dan het forum ...dan wordt er express gewacht tot mensen een beetje kunnen rijden .... dan weer dit ...dan weer dat ....dan weer geen zin .....dan is het 1.4 ....etc etc

Die league komt er gewoon niet ....en niet in de laatste plaats omdat er 2 van de 3 organisatoren geen GTR rijden volgens mij ... alleen fabian doet het nog actief ... zo ook de NGT league waar ook alleen fabian actief aan bezig was.....

Het wordt tijd dat er een paar stokkies worden overgedragen ......

een paar testraces rijden .... dan goed evalueren wie mee mag doen en wie niet .... en hoppa je hebt een startveld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Dit zijn mijn tijden over de gehele race op Barca.

1:44:202 (1) Start
1:40:571 (2)
1:40:688 (3)
1:40:212 (4)
1:39:787 (5)
1:40:063 (6)
1:39:787 (7)
1:39:739 (8
1:39:379 (9) Fastest lap
1:41:064 (10)
1:41:592 (11)
1:40:561 (12)
1:40:939 (13)
1:40:942 (14)
1:40:415 (15)
1:41:369 (16)
1:41.054 (17)
2:35:745 (18) Pitstop
1:54:025 (19) Pitstop outlap
1:43:431 (20)
1:43:920 (21)
1:41:756 (22)
1:40:411 (23)
1:40:192 (24)
1:39:998 (25)
1:40:596 (26)
1:40:401 (27)
1:41:521 (28)
1:41:174 (29)
1:40:729 (30)
1:40:101 (31)
1:40:486 (32)
1:40:489 (33)
1:41:457 (34) Finish

Je ziet dat (ondanks 25 man verkeer) mijn tijden stabiel zijn. Dat zegt natuurlijk wat over de andere rijders. Mijn banden heb ik van begin tot eind netjes gehouden. Ik heb daardoor ook geen enkele spin gehad 8) .

Kan iemand de gehele uitslag posten? Ik weet alleen wie er 1ste en 2de geworden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:37:

Als ik zie hoe makkelijk de opzet is die bijvoorbeeld simracing heeft dan snap ik niet dat het allemaal zo lang duurt .... eerst is het de website ....dan het forum ...dan wordt er express gewacht tot mensen een beetje kunnen rijden .... dan weer dit ...dan weer dat ....dan weer geen zin .....dan is het 1.4 ....etc etc

Die league komt er gewoon niet ....en niet in de laatste plaats omdat er 2 van de 3 organisatoren geen GTR rijden volgens mij ... alleen fabian doet het nog actief ... zo ook de NGT league waar ook alleen fabian actief aan bezig was.....

een paar testraces rijden .... dan goed evalueren wie mee mag doen en wie niet .... en hoppa je hebt een startveld...
Als we dit een dezer dagen nu eens rustig op msn bespreken, dan moet er vast iets te regelen zijn. Zo te horen ligt de site klaar. De server van Goldfinger voldoet nog altijd, dus nu alleen nog een paar mensen die zin hebben om de league te organiseren (lees mensen die zich niet populair willen maken hier :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was dus een slachtoffer van die stilstaande pace-car.
Mijn voorganger reed "door"de pacecar, en voor ik kon uitwijken reed ik er tegenaan.
Kon hem niet vooruit duwen, dus probeerde ik een stukkie achteruit te rijden om er omheen te rijden.
Maar achteruit ging ik plankgas, zonder wielspin 1 km/h, daarna vooruit, maar ging niet harder dan 3 km/h.
En als ik stuurde achter de pace-car, werd de lucht zwart.
Dus vandaar boven in beeld Daaaaaaag.
En kreeg toen te zien dat ik was uitgevallen door suspension problemen
Nog nooit zoiets vaags gezien (wel, maar niet in een game).
Verdorie eerder van een feest teruggekomen, en de drank binnen de perken gehouden, krijg je dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Fiskare schreef op maandag 09 mei 2005 @ 10:14:
[...]

Als we dit een dezer dagen nu eens rustig op msn bespreken, dan moet er vast iets te regelen zijn. Zo te horen ligt de site klaar. De server van Goldfinger voldoet nog altijd, dus nu alleen nog een paar mensen die zin hebben om de league te organiseren (lees mensen die zich niet populair willen maken hier :))
Ja ik wil wel gewoon doorgaan met het organiseren van de league. Het enige waar we nog even op moeten wachten zijn de regels en we zouden dan igg de league kunnen starten maybe 2 testraces of zo. Misschien dat we vanavond eff in het irc channel hierover kunnen praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
De server van Goldfinger voldoet goed, alleen ik vergeet telkens dat ik na een race op deze server niet op de button voor de rondetijden moet klikken, want dan krijg ik een ctd. Ook ik zag 3 of 4 stilstaande pacecars tijdens de warmuplap, waarin ik trouwens licht werd geraakt door "B B B" maar die heeft volgens mij nog niet zoveel meegedaan, dus daar ga ik niet over zeuren.

Maar ik weet niet of Goldfinger veel heeft lopen "testen" met de server qua instellingen, misschien is een reinstall van GTR een optie?

Wat doen we vanavond? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Quantor schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:24:
De server van Goldfinger voldoet goed, alleen ik vergeet telkens dat ik na een race op deze server niet op de button voor de rondetijden moet klikken, want dan krijg ik een ctd. Ook ik zag 3 of 4 stilstaande pacecars tijdens de warmuplap, waarin ik trouwens licht werd geraakt door "B B B" maar die heeft volgens mij nog niet zoveel meegedaan, dus daar ga ik niet over zeuren.

Maar ik weet niet of Goldfinger veel heeft lopen "testen" met de server qua instellingen, misschien is een reinstall van GTR een optie?

Wat doen we vanavond? :9
Geen idee wat we vanavond doen ik zou wel eens een stresstest willen hebben op mijn Tweakers.net 100Mbit server. Dan weet ik namelijk hoeveel man ik daarop kan laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

jeehaa schreef op maandag 09 mei 2005 @ 00:40:
[...]

zoals je zelf begrijpt is dit een non-sense opmerking want achteraan staan ook aardig 'ervaren' rijders die gewoon nog aan het experimenteren zijn, zo ik ook... dus een drogreden. bovendien zijn de voorsten gewoon sneller en beter, echter op deze manier komt er nooit een leuke race voor de middenmoot en daar achter
Ik bedoel niet zo.. Omdat de voorste niet die peacecar tegenkomen en de achterste wel, kan je toch beter vooraan staan? Zo bedoel ik het ;)

Ben benieuwd of ik vanavond bij kan zijn. Ik zie het wel :)

[ Voor 7% gewijzigd door R-B op 09-05-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
R-B schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:41:
[...]

Ik bedoel niet zo.. Omdat de voorste niet die peacecar tegenkomen en de achterste wel, kan je toch beter vooraan staan? Zo bedoel ik het ;)
Het mag geen issue zijn waar je staat. Zowel achteraan als vooraan moet er goed gereden kunnen worden, punt uit. (ook door de pace overigens :P)

Ondanks dat het vervelend is dat ik de eerste bocht aan het Verstappen was (en daardoor eigelijk niet rij waar ik behoor te rijden) is het wel grappig om door het veld naar voren te rijden. In het begin rij je gemakkelijk gaten dicht en in uitremmen e.d. eenvoudig. Maar langzamerhand word het allemaal lastiger, en das wel leuk.. m.a.w. je maakt wel wat meer mee als je vanachter komt.. (ik had gister een schitterende actie bij Quantor (?) die me totaal niet verwachte :P)

Ik heb er ook al aan zitten denken om expres langzaam te kwali'en om zo een crash (waarschijnlijk) te voorkomen en dan naar voren te rijden. Als je dat goed doet moet een resultaat richting de top 5 mogelijk zijn. Maja, het is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.

Ik heb trouwens gister de replay zitten kijken, en daar kwamen een aantal nieuwe issues voor mij voorbij:
- De warmup-lap en start ontbraken gewoon, de replay begon pas bij de tweede helft van de eerste ronde
- auto's verdwijnen gewoon, je hoort ze wel, maar ziet ze niet (daardoor kon ik een aantal leuke acties dus niet goed bekijken (o.a. die uitrem actie met Quantor en een inhaal actie tussen 2 NGT's door op het rechte eind met David erachter die me voor de eerste keer ging lappen.. was erg gaaf :P)
- de auto's rijden soms enorm schokkerig

Is dit nieuw binnen 1.4 of ben ik de enige?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
MrBarBarian schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:52:
[...]

- auto's verdwijnen gewoon, je hoort ze wel, maar ziet ze niet (daardoor kon ik een aantal leuke acties dus niet goed bekijken (o.a. die uitrem actie met Quantor en een inhaal actie tussen 2 NGT's door op het rechte eind met David erachter die me voor de eerste keer ging lappen.. was erg gaaf :P)

Is dit nieuw binnen 1.4 of ben ik de enige?
Dit heb ik in alle versies van GTR al gehad en heb geen idee wat het is. Ik heb dit trouwens altijd als ik inboard meekijk via de TV Feed heb ik er geen last van.

[ Voor 9% gewijzigd door FabiandJ op 09-05-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:37:

Frank doet niet meer mee met organiseren.
Ik rijd alleen offline op dit moment, om eerder genoemde redenen. Fabian rijdt idd wel nog online.

Verder hoef ik me niet te "verdedigen", ik doe het ook gewoon voor mn plezier.

Als ik weer constant genoeg ben om online te rijden zal ik wel eens mee komen doen, dan zien we wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Hier is de xcsystems.nl skin voor de viper, kudos gaan naar dai22.

Afbeeldingslocatie: http://www.xcsystems.nl/images/XCSViper01.jpg

Download hier

Hij is gtrmanager compatible en komt in een nieuwe slot.

[ Voor 23% gewijzigd door JVLK op 09-05-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
Die league kan tot 15 december georganiseerd worden want daarna is de website offline. :+ Verlengen doe ik het hosting pakket niet namelijk. Knake lycos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Als er dan nog zo fanatiek geraced wordt is er vast wel iemand die wat ruimte over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
MrBarBarian schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:52:
[...]

(ik had gister een schitterende actie bij Quantor (?) die me totaal niet verwachte :P)
als dat in die zeer langzame bocht 5 was, dan heb ik je laten gaan, zag namelijk dat die ferrari zo gemakkelijk naar me toe reed, dat ik ruimte gaf om me binnen door in te halen, gewoon om het risico te voorkomen dat je me eraf tikt. Ik ga alleen op het einde van de wedstrijd verdedigend rijden en het verschil was daarnaast dermate groot. (had ik toen m'n achterbumper nog? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Vanavond brno doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren een vraag: Ligt het aan mij of is GTR online na de update 1.4 alleen maar slechter geworden. Wordt telkens van servers afgegooid en volgens mij zijn er veel minder mensen online. Bovendien zijn alle Simbin servers weg???? Waar ligt dit alles aan en ervaren jullie hetzelfde???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Quantor schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:13:
[...]

als dat in die zeer langzame bocht 5 was, dan heb ik je laten gaan, zag namelijk dat die ferrari zo gemakkelijk naar me toe reed, dat ik ruimte gaf om me binnen door in te halen, gewoon om het risico te voorkomen dat je me eraf tikt. Ik ga alleen op het einde van de wedstrijd verdedigend rijden en het verschil was daarnaast dermate groot. (had ik toen m'n achterbumper nog? :)
Echt niet (ga nou mij lol niet verprutsen :P).. Maar als jij gewoon had ingestuurd had het ook goed gegaan...

Je was je bumper toen allang kwijt.. Dat was volgens mij de tweede keer dat ik je inhaalde.. Je was hem de eerste keer al kwijt, toen haalde ik je (weet het niet helemaal zeker) op het rechte eind in. Daarvoor reed er een witte Viper voor je die zijn voorbumper kwijt was. Die Viper maakte een fout in de laatste bocht (zonder voorbumper vallen bochten altijd wat tegen ;))..

En een auto zonder voorbumper, met daarvoor een auto zonder achterbumper.. daarvan krijg je vermoedens..

@DJ_mike..
De lobby is enorm verbeterd... qua gameplay merk ik amper verschil.

[ Voor 4% gewijzigd door MrBarBarian op 09-05-2005 18:22 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Ik heb mijn eerste filmpje met Windows Movie Maker gemaakt. B)
In het filmpje is te zien hoe ik gudurende de gehele race auto's lap. Eerst zie je een screenshot van de auto die gelapped wordt daar na zie je de actie vanuit de cockpit. Je kan zien hoe netjes bijna :P iedereen aan de kant gaat. Ik moet het alleen nog ergens hosten....

Ps. Sorry Tim@blablabla.com dat ik in het gras duwde.. was niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Mr.David schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:33:
In het filmpje is te zien hoe ik gudurende de gehele race auto's lap.
Dus geen gast optreden van mij? Jammer.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Goldfinger schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:41:
[...]

Wel van mij! Zien!

Ik kan hem wel voor je hosten denk ik..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Goldfinger schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:41:
[...]

Jawel.... Jij doet ook mee.

Jij bent bij de start het voorbeeld van een klassieke fout in de eerste bocht. :+

En inderdaad daarna kom jij niet meer in het filmpje voor. Moet je maar niet zo hard rijden. :D

Voor de rest word iedereen volgens mij gelaped behalve vroege uitvallers.

Fabian heeft het filmpje inmiddels. Als het goed is post hij het filmpje vanavond nog. O-)
Tnx Fabian de Jong!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Mr.David op 09-05-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussendoor, en ter info aan anderen.
Vanmiddag heb ik GTR gekocht en geinstalleerd. alles zonder problemen.
Het spel draait bij mij super op een systeem met deze specs:

AMD Athlon XP 2500+ Barton, overclocked naar 3200+ (ik hoor soms dat GTR dit niet leuk vind?)
Corsair TWINX-C2PT (2x256, 400 Mhz, dual-channel)
Abit NF7-S rev 2.0 met laatste BIOS
Club3D Radeon 9800 Pro 128Mb non-OC.

Verder gebruik ik van alles de laatste WHQL drivers en heb ik Windows XP Pro met SP2 helemaal up2date.

GTR heb ik nu perfect lopen met 1.4 patch (online nog niet geprobeerd).

Ik heb met de demo al kunnen oefenen, maar helaas werkt mijn rode MOMO Force niet meer. Met toetsenbord zuigt het big-time en heb daarom de DFP in bestelling staan voor € 109,=

Voor de rest heb ik met de volgende sims ervaring:

- Grand Prix 2
- Grand Prix 3
- Grand Prix 4
- F1 2000
- F1 2001
- F1 Challenge '99-'02

Voor mensen die het spel nog willen kopen: op mijn systeem draai ik alles op het hoogste wat ik kan aanklikken, met een resolutie van 1280x1024 @ 32 bit, zonder FSAA en AA.
Ik zit eigenlijk altijd op minimaal 50 FPS wat ik zo snel heb gezien.

ZoneAlarm schakel ik standaard uit, evenals Daemon Tools en PeerGuardian. Wat ik dan overhoud is Norton Ghost, nForce mixer en mijn ATi icoontje.

Ook heb ik nog een vraag. Ik heb in het Option menu alle grafische dingen aanstaan, dus ook Mirrors en Virtual Mirror. Helaas heb ik bij geen enkele auto ingame ook daadwerkelijk zicht in de zijspiegels. Ik heb alleen het rechthoekige 'losse' spiegeltje ingame. Is hier een oplossing voor?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, en heb ik mensen die problemen ondervinden geholpen door hoe ik mijn systeem configureerd heb, zowel hardware als software.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:36

Rayzman

+31 Rayzman

Als je virtual mirror aan heb staan werken je echte spiegels niet meer. Het is stom, maar het is nou eenmaal zo.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, gelukt! Jammer is dan weer dat sommige wagens geen binnenspiegel hebben, of dat je voor de zijspiegels de cockpit view helemaal moet uitzoomen...

FF bekijken wat ik t fijnst vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:21
zit ik in het filmpje? :P ik spinde namelijk toen je me voor de 2de x lapte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Furbyk1ller schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:12:
zit ik in het filmpje? :P ik spinde namelijk toen je me voor de 2de x lapte :P
`

Iedereen komt in het filmpje voor, behalve mensen die in de pits staan en mensen die vroeg uitvielen. Eerst zie je een screenie van de auto, daarna kijk je mee in de cockpit van mijn Ferrari F550. Als iemand de fout in gaat dan wordt er nog een filmpje getoont van de actie, maar dan van buitenaf. Er zit een relaxed achtergrond muziekje bij en hij duurt een minuut of 13 a 14. Ik vind 'm zelf zeer goed gelukt, zeker omdat dit mijn eerste X is. Ik moet alleen nog weten hoe ik met Fraps meer FPS kan krijgen. De kwaliteit van de ingame movies zijn een beetje laag. Dat komt doordat ik een frame drop krijg als ik wil opnemen. Mijn FPS droppen van de 90 a 110 naar de 15. Wie weet de oplossing? Het filmpje is ongeveer 80MB.

Wie kan de volledige uitslag nou posten? Wie is er eerste geworden in de NGT klasse?

Fabian... Waar blijft het filmpje nou.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Mr.David schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:31:
[...]
`

Iedereen komt in het filmpje voor, behalve mensen die in de pits staan en mensen die vroeg uitvielen. Eerst zie je een screenie van de auto, daarna kijk je mee in de cockpit van mijn Ferrari F550. Als iemand de fout in gaat dan wordt er nog een filmpje getoont van de actie, maar dan van buitenaf. Er zit een relaxed achtergrond muziekje bij en hij duurt een minuut of 13 a 14. Ik vind 'm zelf zeer goed gelukt, zeker omdat dit mijn eerste X is. Ik moet alleen nog weten hoe ik met Fraps meer FPS kan krijgen. De kwaliteit van de ingame movies zijn een beetje laag. Dat komt doordat ik een frame drop krijg als ik wil opnemen. Mijn FPS droppen van de 90 a 110 naar de 15. Wie weet de oplossing? Het filmpje is ongeveer 80MB.

Wie kan de volledige uitslag nou posten? Wie is er eerste geworden in de NGT klasse?

Hier kunnen jullie het filmpje vandaan halen: heb hem weer offline gehaald hij trok nogal veel bandbreedte en ik zit daar met een datalimiet. Dus als je hem toch wilt zal je even moeten wachten.

[ Voor 13% gewijzigd door FabiandJ op 09-05-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
De server doet het weer! Nadat ie net vastgelopen was :) over 5 min :+

[ Voor 12% gewijzigd door Boinkie op 09-05-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Damn , begon net snel te worden :P

Hij staat bij niet meer in de lijst nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Mr.David schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:31:
[...]
`

Mark was eerste in NGT, op de 6e plek met een GT3
Waar kun je de volledige uitslag vinden? Ik was iig 4e, gestart als 22e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een programma om mee op te nemen is wellicht Camtasia Studio. je kunt dit ook makkelijk gebruiken voor video-tutorials aangezien hij kan opnemen wat je doet met je muis.

heb mn opa als es kunnen uitleggen hoe je een bijlage moest toevoegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komt het dat ik online in sommige spellen in kan komen tijdens de qalifying en bij sommigen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 21:33:
hoe komt het dat ik online in sommige spellen in kan komen tijdens de qalifying en bij sommigen niet?
Omdat de admins dit zo hebben ingesteld in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik dat ook instellen als ik een game host ?
zoja hoe doe ik dat dan ?
want is wreed ambetand als ge aan het kwalifiseren bent en er komt nog iemand in spel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Pfffff,ik word nu echt een beetje radeloos en gek van dit spel.Weer een bsod,en geen foutcode,gewoon een blue screen. :( :(
Dus alle hulp cq info van anderen is welkom.
Wie heeft er hier ook bsod's??

@ nootie,sorry voor mijn reactie
was wel een goede tijd van mij op enna,een 1:34.***,de top 5 zat lekker dicht bij elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Wie heeft het filmpje nou al gezien... Ik ben er zelf wel trots op namenlijk :D .

Het is wel leuk om een aantal dingen van de races op zondag op deze manier samen te vatten. Dit filmpje gaat voornamenlijk over het opzij gaan van achterliggers (omdat daar altijd over gedicussieerd wordt), maar een race verslag is wel cool op deze manier. Ook voor de mensen die er niet bij waren of overwegen het spel nog aan te schaffen. ;)

Edit... Ik zie dus net dat het filmpje weer offline is gehaald. :/

[ Voor 8% gewijzigd door Mr.David op 09-05-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
leuk filmpje, maar als je een samenvatting van de race wil maken moet je de hoogtepunten van de wedstrijd zelf weergeven niet alleen die van jou natuurlijk :P maar voor de rest een erg leuk filmpje.

voor de trage framerate, lagere ingame res en lagere opneem res (half size).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer jammer jammer :r

Eerst een nette P 6 qually (ik kon echt niet harder)... De race begon met een typisch 1st corner accident rustig teruggeklommen van P-ergens-achterin naar P2...
10 minuten voor t einde.... P L O F... motor opgeblazen (geen hoge temp)... redde het nog terug naar de pits (rollen in z'n vrij) maar de jongens konden 'm niet meer maken. t mocht schijnbaar niet zo zijn :'(

Nog een compliment voor de ngt-ers voor het zo goed in de spiegel kijken :)

Oh ja toffe film david. Leuk om al die inhaalmomenten achter elkaar te zien _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

GTR doet het nu helemaal niet meer bij mij :'(
Kom niet meer door de CD check. Er is niets veranderd aan mijn setup, alleen patch 1.4, maar daarna heeft hij het nog wel gedaan. Mijn oude truc met opstarten met de GTR CD in de drive en dan meteen GTR aanklikken als Windows is opgestart werkt ook niet meer ... klote StarForce :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik spinde in de warmup 8)7 was me nog nooit gebeurd. Sorry voor de overlast mensen.
Leuk track zeg! Had er nog nooit gereden. ook niet offline. Ligt me wel, al haalde ik nog maar een 1.36.7 (in quali kwam ik niet verder dan 1:38).

Setup is echt belangrijk op dat track. Heel anders als op Barcelona b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Dutch3men schreef op maandag 09 mei 2005 @ 20:50:
[...]

Hier kunnen jullie het filmpje vandaan halen: heb hem weer offline gehaald hij trok nogal veel bandbreedte en ik zit daar met een datalimiet. Dus als je hem toch wilt zal je even moeten wachten.
Ik wil m ook zien :) K heb jammer genoeg geen webspace over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Furbyk1ller schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:03:
leuk filmpje, maar als je een samenvatting van de race wil maken moet je de hoogtepunten van de wedstrijd zelf weergeven niet alleen die van jou natuurlijk :P maar voor de rest een erg leuk filmpje.

voor de trage framerate, lagere ingame res en lagere opneem res (half size).
Dit was ook geen samenvatting... Dit filmpje ging alleen om de achterblijvers en niet om mij. Er wordt altijd zoveel gediscussieerd over de achterblijvers, dat ze niet opletten enzo. Ik vond juist dat ze goed opletten, daarover heb ik dit filmpje gemaakt.

Half size had ik al gedaan. Volgende keer set ik mijn ingame settings wel lager.

Als iemand 80MB kan hosten hoor ik het graag

MrBabarian ik ben nu bij mijn vriendin, moeten we morgen ff regelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mr.David op 09-05-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:36

Rayzman

+31 Rayzman

Wie was die gast die achter mij hoorde te starten in de 550? Zat de hele tijd op de bumper van die GT3.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
nogmaals.. ik wel.. geef hem dan..

webspace dus..

David: morgen op msn dan!

Staat in me profiel :P beurdy@priest.com

[ Voor 65% gewijzigd door MrBarBarian op 09-05-2005 23:39 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Moet je me alleen ff een hint geven hoe ik je kan vinden...

Ik ben te vinden via d.way@chello.nl

Sorry voor deze slow chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corona schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:41:
Pfffff,ik word nu echt een beetje radeloos en gek van dit spel.Weer een bsod,en geen foutcode,gewoon een blue screen. :( :(

was wel een goede tijd van mij op enna,een 1:34.***,de top 5 zat lekker dicht bij elkaar
Bedankt Corona dat je het zo sportief opvat, zat me heel de race niet lekker.... wel gewonnen btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
De mensen die 1:32 rijden......gaan jullie volgas door die 1na laatste chicane ofzo? Die met die 2 bandenstapels midden op de weg?
Waar win je zo veel tijd? Mijn snelste ronde was een 1:36.7 . Was mijn eerste keer op het track en denk dat ik er zeker nog wel een sec of 2 af kan halen maar .... 1.32... of zelfs onder de 1:30....??? Waar kun je zo veel tijd winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Bram77 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:45:
De mensen die 1:32 rijden......gaan jullie volgas door die 1na laatste chicane ofzo? Die met die 2 bandenstapels midden op de weg?
Waar win je zo veel tijd? Mijn snelste ronde was een 1:36.7 . Was mijn eerste keer op het track en denk dat ik er zeker nog wel een sec of 2 af kan halen maar .... 1.32... of zelfs onder de 1:30....??? Waar kun je zo veel tijd winnen?
Ik weet iig 1 ding waar ik veel winst maakte toen ik er wat meer reed: Laatste stukje bochten voor de finish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik geef het op :(
Dit spel gaat niet meer werken bij mij op de een of andere reden. Heb de CD schoongemaakt, GTR uninstalled, gereboot, opnieuw geinstalled + patch 1.4 eroverheen, en de CD check failed nog steed. Starforce support betekent ook niks voor me, niets nuttigs te vinden op hun brakke site. Het GTR forum probeer ik niet eens meer, nog nooit een zinnig antwoord gekregen. Dit spel is bugged tot en met, in ieder geval op mijn systee, schone Windows of niet, Catalyst 5.4 of niet, nieuwste Starforce drivers of niet, nieuwste firmware in mijn NEC1300 of niet ... ik weet het niet meer.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Arfman schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 00:23:
Dit spel gaat niet meer werken bij mij op de een of andere reden. Heb de CD schoongemaakt, GTR uninstalled, gereboot, opnieuw geinstalled + patch 1.4 eroverheen, en de CD check failed nog steed. Starforce support betekent ook niks voor me, niets nuttigs te vinden op hun brakke site. Het GTR forum probeer ik niet eens meer, nog nooit een zinnig antwoord gekregen. Dit spel is bugged tot en met, in ieder geval op mijn systee, schone Windows of niet, Catalyst 5.4 of niet, nieuwste Starforce drivers of niet, nieuwste firmware in mijn NEC1300 of niet ... ik weet het niet meer.
[domme modus]
Knopje omzetten van: Alles gaat fout, GTR is naar de t*f*s stand naar GTR werkt prachtig :+
[/domme modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Kon ik dat maar zeggen :'(
Naja ik ga nu pitten, morgen ben ik niet thuis, kijk er woensdag nog wel een keer naar. Anders verpats ik hem maar op marktplaats.nl ofzo, heb het wel gehad nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
R-B schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:48:
[...]
Ik weet iig 1 ding waar ik veel winst maakte toen ik er wat meer reed: Laatste stukje bochten voor de finish
Ik heb even een filmpje gemaakt van mijn hotlap tijdens de race. het was de eerste keer dat ik op Enna reed dus er zitten nog wel wat foutjes in, maar geen 6 seconden naar mijn idee.
Iemand tips?

http://www.matata.nl/remote/Enna_1.36.7.wmv

edit: in het filmpje staat -> laptime: 1:37.6...dat moet dus 1:36.7 zijn |:(

Een track naar mijn hart..... Heerlijk om je auto door dat kiertje te smijten....echt bizar dat dat elke keer goed gaat.

[ Voor 11% gewijzigd door Bram77 op 10-05-2005 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Wat betreft de eerste sector.. je kan nog wat tijd winnen door iets zachter de bochten in te gaan, gas los en er harder uit te komen. Vooral functioneel in de eerste mini chicane voor het eerste grote rechtestuk... Dan komt dus de chicane met de Bandenstapels, Volgens mij kan je hier veel harder doorheen. Neem vooral een stuk van de linker Curb mee en blijf sowieso beetje gas geven om de auto stabiel te houden. Bij de volgende korte chicane kan je wat meer links afsnijden om eerder op het gas te kunnen.
Vervolgens de laatste chicane met de banden, die neem je wel redelijk, kan nog wel iets eerder op t gas.

In de allerlaatste sectie voor de start kan je nog wat tijd winnen door eerst rechts en dan links de Curbs te pakken en vervolgens je auto zo te manouvreren dat je zo vroeg mogelijk kan insturen het rechte stuk op, opdat je zo snel mogelijk gas kan geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

ik lees dit topic voor het eerst. En ik vraag me af of dit een beetje de tegenhanger van Grand Turismo van de playstation is. Want Grand Turismo 1 op de playstation 1 was het laatste racespel wat ik echt leuk vond.

Wil met een gamepad spelen. Lijkt dit spel op grand turismo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Aou daar maar niet vanuit gaan. Dit IS echt een simulatie spel. :) Je kan alleen met de auto's rijden dia aan de FIA GT meedoen, dus niet met wagens die je normaal op straat komt.

tevens maak je gebruik van bestaande circuits en rij je nooit door steden zoals bij GT1

Spel is trouwens goed te spelen met een gamepad. Wel moet deze analoog te bedienen zijn, stuurt wat straker. (vind ik tenminste)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:16:
GTR doet het nu helemaal niet meer bij mij :'(
Kom niet meer door de CD check. Er is niets veranderd aan mijn setup, alleen patch 1.4, maar daarna heeft hij het nog wel gedaan. Mijn oude truc met opstarten met de GTR CD in de drive en dan meteen GTR aanklikken als Windows is opgestart werkt ook niet meer ... klote StarForce :(
Arfman schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 00:23:
Ik zal jullie wel een beetje ondersteunen want de rest schijnt het lullen over een race toch weer belangrijker te vinden dan het supporten van jullie.
Je kunt hier ( http://www.10tacle.com/gtr-game/en/index.php?FAQs ) Kijken en dan vooral hoofdstuk 7 bekijken.
Ik weet niet van welk merk jullie systemen zijn, want je kunt eventueel op die site kijken voor de juiste grafische drivers voor jullie systeem.
Ik heb deze problemen ook regelmatig en als ik dan het systeem herstart doet ie het wel weer.
wat mij ook is opgevallen is als je bv Hitmanpro je systeem laat scannen, dat het spel daarna instabieler is en soms het helemaal niet meer doet.

Ik vind het jammer dat dit forum weer eens ernstig verstek laat gaan.
Een forum is er volgens mij om problemen op te lossen en eventueel het spel te verbeteren, maar dat schijnt hier toch anders te zijn.
Dit is geen klaagzang maar een STATEMENT.
Ik hoop dat jullie de volgende keer wel zo volwassen zijn om mensen die problemen met dit spel hebben te helpen (ook al is de vraag al 100 keer gesteld), want hoe fijn zouden jullie het vinden als jullie de volgende keer geholpen worden!!!!

Mvg
Uradius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

stalscu schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 06:12: Lijkt dit spel op grand turismo?
Nee.

Gran Turismo is een arcade, met een zeer vlakke 'learning curve'. Daar kun je dus al na een half uurtje prutsen een redelijk rondje rijden. Om lekker mee te rijden in GTR kost VEEL meer tijd en moeite. Maar goed, dat is het ook wel waard :)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corona schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:41:

is het geen voedingsprobleem / of temp / of je geheugen dat niet meer goed is ......

Ik heb zelf al eens een reset moeten doen omdat ik mijn HDD's op 133 ATA had gezet .... maar werkte mijn Moederbord niet lekker mee ...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximinez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 08:11
stalscu schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 06:12:
ik lees dit topic voor het eerst. En ik vraag me af of dit een beetje de tegenhanger van Grand Turismo van de playstation is. Want Grand Turismo 1 op de playstation 1 was het laatste racespel wat ik echt leuk vond.

Wil met een gamepad spelen. Lijkt dit spel op grand turismo?
Daar is al genoeg over geschreven. Zoek even in de voorgaande delen. Of kijk op http://www.gtr-game.com/forums/index.php?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Laatst online: 09-09 09:18

BruT@LysT

Fear and Loathing

Tjah echt irritant af en toe hoor dat GTR... ik draai momenteel nog met versie 1.2.3.0, dit werkte altijd prima... krijg ik ineens super veel last van BSOD's, zelfs als ik em in een race even met 'escape' pauzeer reset mijn pc na een paar minuten spontaan. Het enige wat ik echter veranderd heb zijn wat BIOS instellingen. Daarvoor had ik namelijk geen enkel probleem en kon zo de hele dag racen. Ik heb het probleem alleen nog niet helemaal kunnen vinden. Ik heb btw een nforce2 moederplank (Abit NF7-S 2.0). Voordat het probleem ontstond had ik btw ook de ventilator van de Chipset uitstaan omdat deze zoveel herrie maakte. Sinds ik hem weer eens aan heb gezet om iets hogere overclocks te proberen zijn de problemen ontstaan. Nu draait het systeem weer "zoals eerst", maar de problemen zijn gebleven. Toch maar eens proberen die fan weer uit te zetten, alsof dat instabiliteit veroorzaakt... heel vreemd in elk geval.

[ Voor 10% gewijzigd door BruT@LysT op 10-05-2005 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:04

Snoes

marcel

Ben benieuwd naar het filmpje van David.

Wil wel eens zien hoe iedereen netjes aan de kant gaat. Jammer dat ik niet meegereden heb.
Kan ook goed aan de kant gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Bram77 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 01:42:
[...]

Ik heb even een filmpje gemaakt van mijn hotlap tijdens de race. het was de eerste keer dat ik op Enna reed dus er zitten nog wel wat foutjes in, maar geen 6 seconden naar mijn idee.
Iemand tips?

Een track naar mijn hart..... Heerlijk om je auto door dat kiertje te smijten....echt bizar dat dat elke keer goed gaat.
Je setup is ook niet goed. Je moet met nog minder vleugel rijden en je moet harder door de bandenstapel. Tevens kan je (zoals eerder gezegt) iets rustiger de bocht ingaan en harder er uit komen. Bij Enna scheelt dit zeer veel tijd vanwege de lange rechte stukken.

Mijn tijd op een RaceMoRe server. 1:29:531
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/patser.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 07:49:
[...]

is het geen voedingsprobleem / of temp / of je geheugen dat niet meer goed is ......

Ik heb zelf al eens een reset moeten doen omdat ik mijn HDD's op 133 ATA had gezet .... maar werkte mijn Moederbord niet lekker mee ...
Ik denk het niet dat ik een temp probleem heb.Cpu is dmv mbm5 te zien op mijn lcd,en is in de socket 40 graden,en cpu 50 via diode.Dit was ook zo bij de overclock.Ik moet f mijn cpu loeler schoonmaken denk ik.
Videokaart is met een Zalman ZM80D-HP dual heatpipe max 65/45 graden bij intensief gamen.Ik weet alleen niet waar deze temps voor staan,ik neem aan hetzelfde als bij de cpu,dus diode en iets anders.Dit is uitgelezen met atitool 0.0.23
Voltages heb ik iets hoger staan,nl cpu=1.7 volt en geheugen 2.7 volt.
Geheugen is goed,tenminste,bij de laatste problemen die ik ooit heb gehad.Lag toen aan mijn oude mobo.Sindsdien eigenlijk ook nooit meer getest.
Ik heb voor de rest ook geen problemen.Ik kan bv uren achter elkaar spelen,bv stronghold 2 en geen problemen hebben.
Dit geld ook voor GTR,uren spelen,en dan ineens vanuit het niets een bsod.Gisteren bv was ik rond 20:00 op de server,en de crash kreeg ik zo rond 22:40 denk ik.Geen problemen met spelen,geen lag,heel af en toe een framedropje,maar dat is een bekend probleem.
En als ik dan reboot,dan kan ik weer uren spelen,het blijft alleen raar.
Ik heb wel gemerkt dat het redelijk vaak voorkomt dat wanneer ik ingame chat,dus typ,dat ik dan een bsod krijg.
Het gekke is dat ik ook helemaal geen stopcode krijg,dus ik kan niet zien wat nou het probleem is.
Systeem slaat vast,je hoort de schijf in parkeerstand gaan,tenminste die tik die je hoort dan,en echt een volledig blue screen.

Sys specs staat onderin.
Drivers up to date,dus laatste catalyst,laatste nforce,windows up to date.
Draai hier wel met norton 2005 av,maar dat schakel ik uit als ik ga racen.
Wat opgestart word:
ATI control center
norton av
zonealarm firewall
lcd driver
msn
mbm5
printersoftware
bwmeter
atitool 0.0.23
deamontools
en nvidia nvmixer

Ik word zoals gezegd hier echt helemaal krankjorum van.Het gaat steeds beter met racen,gister zelfs de 3e quali tijd,super setup voor mij gevonden voor enna,en dan race je,en dan krijg je dit.

@nootie,

geeft niet man,achteraf had ik toch al een bsod.Maar toch baalde ik wel.Voor de rest niet druk om maken,daarom typte ik al sorry voor mijn reactie.Dit omdat het niet de 1e x is dat het mij gebeurt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ow wat ik me ook net bedenk ik dat het probleem met die BSOD's wel eens gekomen kan zijn sinds ik op 4x AA en 8X AF ben gaan spelen. Eerst had ik em op 2x AA staan... misschien driver bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
BruT@LysT schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:52:
Ow wat ik me ook net bedenk ik dat het probleem met die BSOD's wel eens gekomen kan zijn sinds ik op 4x AA en 8X AF ben gaan spelen. Eerst had ik em op 2x AA staan... misschien driver bugje?
Nee, ik draai ook 4x aa en 8x AF en heb opzich niet heel veel meer problemen dan eerst.

@Uradius666:
Kort door de bocht reactie van je op dit forum af te kraken. We hebben niet alle antwoorden, en we kunnen die ook niet van e.a. boom plukken. Als ik een vraag lees waar ik geen antwoord op heb, dan reageer ik niet.. Dus als je totaal geen antwoorden krijgt, ga er dan maar vanuit dat niemand een antwoord weet.
Ik ben het met je eens dat er binnen het topic niet altijd even nuttige berichten worden gepost en er (te?) veel over verreden races wordt gesproken. Veel kan ook prima via MSN of IRC.. maarja, das al vaker geroepen en dat werkt blijkbaar dus niet..

@Corona en anderen met verhalen over hun hardware:
Lijkt me stug dat je hardware veranwoordelijk is voor de crashed. Als je compu verder stabiel loopt (ook bij andere intensieve games), dan zou het erg apart zijn als GTR oppeens die hardwarefouten naar boven brengt.
Als je je geheugen hebt gecontroleerd, je cpu/gpu hebt gestresstest.. en dat gaat allemaal goed, dan is je systeem stabiel. GTR is en blijft gewoon brak en daar gaat (denk ik) geen verandering in komen.. ja misschien vanaf GTR2.. Ik denk je moet leven met de crashes.. SimBin laat een hoop kansen liggen, en verliest veel fans hierdoor. Maar ik geloof niet meer dat ze er iets aan kunnen (of willen) doen.

[ Voor 27% gewijzigd door MrBarBarian op 10-05-2005 09:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
MrBarBarian schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:09:
[...]

@Corona en anderen met verhalen over hun hardware:
Lijkt me stug dat je hardware veranwoordelijk is voor de crashed. Als je compu verder stabiel loopt (ook bij andere intensieve games), dan zou het erg apart zijn als GTR oppeens die hardwarefouten naar boven brengt.
Als je je geheugen hebt gecontroleerd, je cpu/gpu hebt gestresstest.. en dat gaat allemaal goed, dan is je systeem stabiel. GTR is en blijft gewoon brak en daar gaat (denk ik) geen verandering in komen.. ja misschien vanaf GTR2.. Ik denk je moet leven met de crashes.. SimBin laat een hoop kansen liggen, en verliest veel fans hierdoor. Maar ik geloof niet meer dat ze er iets aan kunnen (of willen) doen.
Lees nou eerst f de quote.

Er werd wat gevraagd,dit naar aanleiding van een post van mij.Dit forum is heel groot.Er zijn er hier veel die dit spel spelen.Er zijn er hier veel met problemen.Als wij elkaar kunnen helpen dan moeten we dat zeker doen.En als er oplossingen zijn,dan die meedelen.
Dat geld ook voor de bsod's die heel veel hebben.Ik bv krijg helemaal geen stopcode.Dan kan je zoeken totdat je een ons weegt,maar wat het is,ik weet het niet.
Misschien zijn er hier wel mensen die een stopcode hebben gehad.Als dat zo is,post m dan,misschien heeft een ander er namelijk ook wat aan.
Daar is oa ook dit forum voor,elkaar helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Bram77 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 01:42
Dat heb ik nu ook met deze baan. Zweet na een paar rondjes in je klauwen en trap de rempedalen zowat door de vloer heen :)

Je kunt in elk geval een stuk sneller door de eerste bochten sectie, want daar kon ik je in mijn GT3 makkelijk volgen. Vooral de laatste S goed nemen, zodat je eerder op je gas kunt en die snelheid het lange rechte stuk mee opneemt. Ook de eerste "bandenstapel" kun je veel harder doorheen, later remmen en een versnelling hoger. Daarna zou ik het niet meer weten omdat ik er zo van schrok dat je zo vroeg en hard remde voor die bocht dat ik te snel terugschakelde, bandjes blokkeerde en tegen de bandenstapel aan knalde. :(

David, leuk filmpje (lekkere muziek) en goed te zien hoe weinig je gehinderd wordt door achterblijvers. Nu gaat het bij jou, Arnaud, Tim, Fabian etc ook erg makkelijk omdat jullie zo veel controle over de auto hebben _/-\o_ . Weten dat iemand aan een autobreedte genoeg heeft en in staat is om de binnenkant van een bocht te houden maakt het laten passeren ook een stuk makkelijker.

Na korte race op league server heb ik nog een race in Enna op de 10Tacle server gespeeld en daar weer wat nieuws meegemaakt. Bij de start zag ik in mijn spiegel auto's met volle snelheid op mij afkomen en ik dacht daar gaan we weer. Ipv dat ze mij raakten, reden ze gewoon dwars door mij heen en later in de eerste ronde nog een keer. Als ik naar de replay kijk sta ik ook bij de start in de pitsbox en begint die pas halverwege de eerste ronde. :?

[ Voor 4% gewijzigd door Markao645 op 10-05-2005 10:00 ]

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Markao schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:59:
[...]
Daarna zou ik het niet meer weten omdat ik er zo van schrok dat je zo vroeg en hard remde voor die bocht dat ik te snel terugschakelde, bandjes blokkeerde en tegen de bandenstapel aan knalde. :(
Ah was jij dat. Ja, sorry :) Ik ken de baan dus nog niet zo goed omdat het m'n eerste keer was. Je ging nog wel zo netjes aan de kant...
Ik heb wel meer foutjes gemaakt in die race waar anderen last van hadden denk ik. Maar toch, je leert een baan op geen enkele manier zo snel kennen als door er gewoon een race op te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Corona schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 08:42:
[...]

Ik denk het niet dat ik een temp probleem heb.Cpu is dmv mbm5 te zien op mijn lcd,en is in de socket 40 graden,en cpu 50 via diode.Dit was ook zo bij de overclock.Ik moet f mijn cpu loeler schoonmaken denk ik.
Videokaart is met een Zalman ZM80D-HP dual heatpipe max 65/45 graden bij intensief gamen.Ik weet alleen niet waar deze temps voor staan,ik neem aan hetzelfde als bij de cpu,dus diode en iets anders.Dit is uitgelezen met atitool 0.0.23
Voltages heb ik iets hoger staan,nl cpu=1.7 volt en geheugen 2.7 volt.
Geheugen is goed,tenminste,bij de laatste problemen die ik ooit heb gehad.Lag toen aan mijn oude mobo.Sindsdien eigenlijk ook nooit meer getest.
Ik heb voor de rest ook geen problemen.Ik kan bv uren achter elkaar spelen,bv stronghold 2 en geen problemen hebben.
Dit geld ook voor GTR,uren spelen,en dan ineens vanuit het niets een bsod.Gisteren bv was ik rond 20:00 op de server,en de crash kreeg ik zo rond 22:40 denk ik.Geen problemen met spelen,geen lag,heel af en toe een framedropje,maar dat is een bekend probleem.
En als ik dan reboot,dan kan ik weer uren spelen,het blijft alleen raar.
Ik heb wel gemerkt dat het redelijk vaak voorkomt dat wanneer ik ingame chat,dus typ,dat ik dan een bsod krijg.
Het gekke is dat ik ook helemaal geen stopcode krijg,dus ik kan niet zien wat nou het probleem is.
Systeem slaat vast,je hoort de schijf in parkeerstand gaan,tenminste die tik die je hoort dan,en echt een volledig blue screen.

Sys specs staat onderin.
Drivers up to date,dus laatste catalyst,laatste nforce,windows up to date.
Draai hier wel met norton 2005 av,maar dat schakel ik uit als ik ga racen.
Wat opgestart word:
ATI control center
norton av
zonealarm firewall
lcd driver
msn
mbm5
printersoftware
bwmeter
atitool 0.0.23
deamontools
en nvidia nvmixer

Ik word zoals gezegd hier echt helemaal krankjorum van.Het gaat steeds beter met racen,gister zelfs de 3e quali tijd,super setup voor mij gevonden voor enna,en dan race je,en dan krijg je dit.

@nootie,

geeft niet man,achteraf had ik toch al een bsod.Maar toch baalde ik wel.Voor de rest niet druk om maken,daarom typte ik al sorry voor mijn reactie.Dit omdat het niet de 1e x is dat het mij gebeurt :'(
zet atitool eens uit, miss helpt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Bram77 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:55:
[...]

Ah was jij dat. Ja, sorry :) Ik ken de baan dus nog niet zo goed omdat het m'n eerste keer was. Je ging nog wel zo netjes aan de kant...
Ik heb wel meer foutjes gemaakt in die race waar anderen last van hadden denk ik. Maar toch, je leert een baan op geen enkele manier zo snel kennen als door er gewoon een race op te rijden.
begrijp me niet verkeerd, jij deed niets fout. Als je achter iemand rijd moet je er gewoon rekening meehouden dat die ander andere rempunten heeft en dat deed ik deze keer niet(genoeg ;) ).

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Furbyk1ller schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:42:
[...]

zet atitool eens uit, miss helpt dat
Die gebruik ik alleen maar om de temperaturen te monitoren.Kaart is niet overgeclokced,maar ik probeer het vanavond wel even.
Vanavond weer Enna??vind het echt een leuk circuit,en deze word niet zo vaak gereden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik doe vanavond ook weer mee op enna :) leuke track op de een of andere manier kan iedereen redelijk mee komen op deze track (zelfs ik:) ) waardoor het tenminste echt op een race gaat lijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
waarom geen oscherleben? ookal is enna ook leuk hoor, ik ben der vnaaf iig wel weer bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Furbyk1ller schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:17:
waarom geen oscherleben? ookal is enna ook leuk hoor, ik ben der vnaaf iig wel weer bij :)
Doe maar enna :D

Net ff op getest. tot nu toe 1.31.7 :X

daarna zat ik er weer 0.5 onder in 1e sector alleen toen was dat leuke paaltje er.. dus weg tijd :P

[ Voor 17% gewijzigd door R-B op 10-05-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 01:42[/message]:
[...]

Iemand tips?
Ff een tip uit een andere hoek...
Ik zou wat dichter met m'n neus op het stuur gaan zitten en de stoel wat omhoog zetten (rechtermuisknoppen + bewegen)... Dan zie je wat meer track en wat minder interieur... Ook zou ik het meekijken met de stuurbeweging uitzetten, je ziet dan beter wat de auto doet t.o.v. de track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:42:
[...]

Ik zou wat dichter met m'n neus op het stuur gaan zitten en de stoel wat omhoog zetten (rechtermuisknoppen + bewegen)... Dan zie je wat meer track en wat minder interieur... Ook zou ik het meekijken met de stuurbeweging uitzetten, je ziet dan beter wat de auto doet t.o.v. de track.
Dat viel mij ook op ja.. Ik zit altijd zover mogelijk naar voren.. maar wel zo dat ik nog het MoTec display kan zien, en als ik mijn hoofd een beetje draai in me spiegels gluur..

Opzich zou ik dat meekijken wel aanlaten. In een bocht ga je nl altijd automatisch de bocht in kijken, en dat gaat weer beter als je display ook meedraait.. (of regel een trackIR, dan nog veel beter :P)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Bram77 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 01:42:
[...]

Iemand tips?

Ah even je filmpje bekeken.
In al die bochten tot einde doe je bijna fout. Je moet durfen om meer over de kurbs te gaan rijden. Want jij blijft zowat alleen op asfalt rijden. Vooral aan begin van de ronde.. Ik denk als je meer over de kurbs durft te gaan dat er zo 2/3 sec afhaalt. omdat je sneller uit de bochten komt

En zie david, je kan veel harder door de bandenstapels rijden

[ Voor 4% gewijzigd door R-B op 10-05-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:42:
[...]

Dit is wel een persoonlijke keuze, ikzelf kan veel beter rijden als er zoveel mogelijk gesimuleerd wordt. Dus World movement en G-Force op 100% en meekijken met sturen heb ik op 50% staan. Rijdt heerlijk, beweegt ook veel, maar das in het echt ook zo. Zo zie je wat beter hoe hard je remt en accellereert en wanneer je auto gaat uitbreken etc. Maar zoals ik al zei, is dit een zeer persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

R-B schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:49:
[...]

Ah even je filmpje bekeken.
In al die bochten tot einde doe je bijna fout. Je moet durfen om meer over de kurbs te gaan rijden. Want jij blijft zowat alleen op asfalt rijden. Vooral aan begin van de ronde.. Ik denk als je meer over de kurbs durft te gaan dat er zo 2/3 sec afhaalt. omdat je sneller uit de bochten komt

En zie david, je kan veel harder door de bandenstapels rijden
Kurbs willen in het begin, en zeker met standaard afstellingen er nog wel eens voor zorgen dat je auto spontaan wegtrekt of achterstevoren komt te staan, dus dan kan je ze inderdaad beter vermijden :)
Zet altijd je vering wat zachter en ga wat klooien aan je fast-bump/fast-rebound settings om zonder problemen over kurbs te gaan. Bandenspanning kan vaak ook wel wat minder.

----

Ik zal ook eens die Enna gaan oefenen ookal vind dat een superklote baan magoed... ik houdt meer van de F1 circuits. Dat betonnen circuit en de veel te brede baan ziet er gewoon niet uit man. Ik rij liever op Barcelona, Monza en Magny-Cours... dat rijdt in elk geval makkelijk en kan ik ook nog winnen met AI op 100%

[ Voor 17% gewijzigd door BruT@LysT op 10-05-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Op Estoril wordt bijna ook nooit gereden. Ik heb daar 1 X een GT race op een Tweaker server gereden en dat is al een maand geleden. Toevallig gaf ik een online demonstratie aan mijn broer op moederdag. Dat was een NGT (jaja.. ik begin de smaak te pakken te krijgen) race op Estoril. Ik kende de bochten op Estoril niet eens meer uit mijn hoofd. Maar na een aantal quali laps had ik de smaak te pakken en scheurde ik met mijn Porsche GT3 over het circuit. Toch ook een leuk circuit dat Estoril. Misschien is dat iets voor vanavond?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.