jups
andere spellen doen het ook gewoon goed.
[ Voor 13% gewijzigd door jos_zwa op 06-05-2005 11:59 ]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
jups
[ Voor 13% gewijzigd door jos_zwa op 06-05-2005 11:59 ]
Verwijderd
1.4 patch eropzetten ...maar dan de engelstalige ...dan is je spel grotendeels weer engelsjos_zwa schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:30:
vraagje:
ik heb voor dit spel een logitech wingman formula force gp race stuurtje gekocht maar ik krijg de force feedback maar niet aan de praat. ik merk helemaal geen schokken in het stuur ofzo als ik bots of wat dan ook. ik heb de duitse versie, maar mijn duits is heel slecht. ik weet niet of iemand hier even wat shots kan posten over de juiste instellingen? naar mijn weten heb ik gewoon de force feedback op full staan (sterkte) maar ik merk dus nix.
Force feedback doet het wel in andere spellen of in de Wingman software?jos_zwa schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:30:
vraagje:
ik heb voor dit spel een logitech wingman formula force gp race stuurtje gekocht maar ik krijg de force feedback maar niet aan de praat. ik merk helemaal geen schokken in het stuur ofzo als ik bots of wat dan ook. ik heb de duitse versie, maar mijn duits is heel slecht. ik weet niet of iemand hier even wat shots kan posten over de juiste instellingen? naar mijn weten heb ik gewoon de force feedback op full staan (sterkte) maar ik merk dus nix.
[ Voor 8% gewijzigd door Bram77 op 06-05-2005 12:34 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Snoes op 06-05-2005 13:41 ]
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 15:11 ]
De filmpjes volgen weer op je site neem ik aanVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:10:
Ik ga van het weekend ff checken of Spa nog veranderd is sinds vorig jaar
Verwijderd
ik neem m'n camera niet mee deze keer ..dat doe ik in augustus wel weer ... ze geven nogal veel regen op ... duzzz dan ga ik niet filmen .... ben ook nog niet in vorm trouwensFiskare schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:52:
[...]
De filmpjes volgen weer op je site neem ik aan....
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Evert en Jan wanneer gaan we nou eens GT newskin doen?Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:40:
Vanavond even racen op Monza.
Tweakers.newskin.ngt
Quali. 7.30
Race 8.15
Lengte 45 minuten
Alle skins van Archeogtr.free.fr
ww:got
Evert
Dat ken ik, volume helemaal open en dan oordopjes in en een helm op, puur realismeZAMoRANo schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:38:
Er was niemand thuis dus ik had de speakers eens vol open gedraaid, dan is het toch wel weer lekker om even de F550 op zn staart te trappen.
Only fools are enslaved by time and space.
Ik vind een koptelefoon niet zo heel erg, maar ik mis wel de trillingen van de bass (subwoofer ligt onder mn stoel).LoneRanger schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:10:
[...]
Dat ken ik, volume helemaal open en dan oordopjes in en een helm op, puur realisme![]()
Het is gewoon een must om een beetje extra volume uit de boxen te laten komen.
Wat dat betreft is het wel een nadeel dat de zomer eraan komt en mensen weer buiten gaan zitten.
Een koptelefoon is toch niet hetzelfde.
Oh, ben nog een 1/2 secondje verwijderd van de 1:40 op Barca.
eens kijken of ik in juni nog wat onboard opnames kan maken op barca.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:04:
[...]
ik neem m'n camera niet mee deze keer ..dat doe ik in augustus wel weer ... ze geven nogal veel regen op ... duzzz dan ga ik niet filmen .... ben ook nog niet in vorm trouwens![]()
Regenbandjes
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Mr.David op 07-05-2005 01:13 ]
Verwijderd
Mr.David schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:35:
Wat voelt dat lekker als je er zo geknokt voor hebt.
Wat kunnen 18 minuten ontzettend lang duren als je 1ste rijd.
Edit: Tracker gefeliciteerd met je eerste RaceMoRe overwinning!! Ik heb het gevolgd via de RaceMoRe site. Eerste in de quali, een hele tijd 2de in de race daarna eerste!! Mooie constante 1:36:ers in zijn Porsche 996 GT3 op Doni.
Ik herinner nog de race @ Monza met jou net zoietsMr.David schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:35:
Whoooo.... Net mijn eerste race op RaceMore gehad.![]()
Ik kwam laat in quali 2 binnen snel een paar laps gereden. Ik had gelukkig mijn setups kant en klaar liggen (van vorige X de quali met Richard en Patrick). Ik kon er alleen een 1:43:5 uithalen vanwege de drukte. Net genoeg voor pole.De race duurde 18 minuten. Bij de start kon gelukkig ongeschonden door de eerste bocht komen. Mijn auto voelde lekker aan en had er een flink tempo in. Terwijl ik constant 1:44:ers en zelfs een paar 1:43:ers in de race reed bleef een 1 of andere Vince gewoon bumper kleven
. Met mijn hartslag op 150 en zweet in mijn handen heb ik het volgehouden zonder een foutje te maken.
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Wat voelt dat lekker als je er zo geknokt voor hebt.
Wat kunnen 18 minuten ontzettend lang duren als je 1ste rijd.
Edit: Tracker gefeliciteerd met je eerste RaceMoRe overwinning!! Ik heb het gevolgd via de RaceMoRe site. Eerste in de quali, een hele tijd 2de in de race daarna eerste!! Mooie constante 1:36:ers in zijn Porsche 996 GT3 op Doni.
Verwijderd
80 is te koud je moet tussen de 90 en 100 zien te komen. Als je banden temp te koud is moet je een zachtere band nemen.Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 10:00:
Hoe kun je de bandentemp gelijk krijgen?
Heb de Kba wel gelijk en wil nu de bandentemp gelijk krijgen.
Wat is de goede Kba, ik dacht zelf 170Kba en wat is de juiste bandentemp, ik dacht zelf zo rond de 80 graden??
Als je softe compound nog niet warm krijgt, dan ligt het maar aan eens ding: jouw rijstijl.. Later remmen, harder door de bochten en eerder gasgeven dus.Requiem19 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:35:
Je kan inderdaad een zachtere band nemen, maar heb je al de zachtste band en blijft de temperatuur toch nog te laag, kan je een paar dingen doen.
Je kan meer negative camber instellen, wat ervoor zorgt dat ik geloof vooral de buitenkanten van de banden qua temperatuur verhogen en je kan bijvoorbeeld ook je vering iets harder afstellen, wat voor meer frictie = meer warmte zorgt.
Let ook goed op de temperatuur van de baan, die wisselt nogal in GTR, zelfs tussen de verschillende sessies.. Dat speelt natuurlijk ook een belangrijke rol
Verwijderd
Volgens mij vraagt hij om je password, en niet om je serial.Bram77 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:41:
Om RaceMore te gebruiken moet ik mijn online-key invoeren...? Ik vind dat wat freaky. Maar er zijn dus mensen hier die dat al hebben gedaan?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 17:02 ]
VET!!!! mooi kleuren combi
Jawel.Ik heb mij gister ook geregged,en moest ook mijn online serial intikken.Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:50:
[...]
Volgens mij vraagt hij om je password, en niet om je serial.
ff offtopic- Ik krijg bij NR2003 mn pedalen niet aan de praat, of mn stuur niet.
Ondersteund dat geen 2 controllers? of doe ik (waarschijnlijk) iets fout?
ziet er iid goed uit, Alleen ik rij 550 sorry
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Ja ik heb dat gedaan. Volgens mij is het een soort "steam" achtige registratie. Je koppelt volgens mij hiermee permanent een nick aan een key. Verder staan de pics van nootie z'n nieuwe pendalen [rml]hier[/rml]Bram77 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:41:
Om RaceMore te gebruiken moet ik mijn online-key invoeren...? Ik vind dat wat freaky. Maar er zijn dus mensen hier die dat al hebben gedaan?
[ Voor 11% gewijzigd door Ghostrider op 07-05-2005 18:27 . Reden: Typo's ook altijd ;) ]
Asus Zenbook i7 256gb
Hoi, welkom bij het sim-racing gebeuren dan. Als je de engelse 1.4 patch installeerd is GTR voor het grootste deel engels, geloof ik.. daarnaast is GTR ook compleet engels te krijgen dmv gtr-manager... Zie de OP...Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:13:
yoo
heb het spel net van iemand gekocht is wel duits kan iemand zeggen of ik het kan omzetten in engels?
en zo ja als het dan int engels staat moet ik dan engels patchen of duits? en welke is de laaste patch?
cya later
Nadat je eerst offline voldoende ervaring hebt opgedaan graagIk neem aan dat we je binnenkort wel online zien
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Verwijderd
Doe zelf eens moeite.. of gaat de volgende vraag zijn of we ook voor jou kunnen sturen?Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:55:
kan je ff die manager geven voor alles in het engels te zetten
maar varag is heb duitse versie maar dan engelse taal welke patches moet ik dan nemen duitse of engelse???
lol simracing doe ik al langer maar ind is eerste keer GTR
cya
Oei, je was me voor met een botte opmerking.MrBarBarian schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:57:
[...]
Doe zelf eens moeite.. of gaat de volgende vraag zijn of we ook voor jou kunnen sturen?
daar gaat me hulpvaardige bui
[ Voor 3% gewijzigd door Mr.David op 07-05-2005 20:20 ]
Bij een dedicated kan je dat niet instellen hoor doormiddel van een vinkje of zo. Dit moet je instellen in je PLR file.Thijs B schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:11:
Hey ik host nu een servertje Tweakers TEST met max 10 players en dat gaat tot mijn verbazing prima op adsl met max 95 kb up.
Maarre bij de race wordt de formation lap elke keer overgeslagen weet iemand waar je dat kan instellen, bij een dedicated kan je het instellen maar ik host het gewoon op mijn pc dus geen dedicated en dan kan je dat nergens instellen ???????
maar het nadeel is, ik ga ECHT NIET later voor deze crap betalenMr.David schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:17:
Bij mij gaat het anders heel goed hoor.... Ik sta inmiddels op plaats 18. Hier een paar patser screenies.
4 van de 4 races gewonnenWaaronder een NGT race
[afbeelding]
Deze is net gereden 'New track record op Barca' was een gezellige NGT race met 2 mede tweakers. Jan Duijs en M. v/d Meulen volgens mij. Ik moet eerlijk zeggen dat het niveau op de RaceMore servers een stuk hoger is dan op de Tweakers servers. Achterblijvers laten je zeer professioneel voorbij. Daardoor verliezen beide auto's bijna geen tijd.
[afbeelding]
En deze is ook vandaag gereden. Nog een track record.![]()
[afbeelding]
Sorry hoor, maar ik moest 't ff met jullie delen. Als ik het aan mijn vriendin vertel dan kijkt ze me een beetje raar aan.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Hmmm, ik zag dat je me inmiddels ingehaalt heb in de ranking. Maar dat het niveau een stuk hoger is, dat ben ik niet met je eens. Er zijn genoeg gasten die het bij de start verprutsen of zelfs in de race. Ben vanmiddag namelijk nog even loeihard rechtdoor getikt aan het einde van het rechte stuk op Barca, waarna het einde race was voor mij... Ik moet wel zeggen dat veel lui wel ontzettend hard kunnen rijden. Tevens snap ik ook niet helemaal hoe het zit met de puntentelling. Ik stond halvewege de week op de 3e plaats met 1026 punten, sindsdien zijn er alleen maar punten vanaf gegaan, ook al rijdt ik races uit op de 3e of 4e plaatsMr.David schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:17:
Bij mij gaat het anders heel goed hoor.... Ik sta inmiddels op plaats 18. Hier een paar patser screenies.
4 van de 4 races gewonnenWaaronder een NGT race
[afbeelding]
Deze is net gereden 'New track record op Barca' was een gezellige NGT race met 2 mede tweakers. Jan Duijs en M. v/d Meulen volgens mij. Ik moet eerlijk zeggen dat het niveau op de RaceMore servers een stuk hoger is dan op de Tweakers servers. Achterblijvers laten je zeer professioneel voorbij. Daardoor verliezen beide auto's bijna geen tijd.
[afbeelding]
En deze is ook vandaag gereden. Nog een track record.![]()
[afbeelding]
Sorry hoor, maar ik moest 't ff met jullie delen. Ik kan het moeilijk aan mijn vriendin vertellen dan kijkt ze me een beetje raar aan.
Volgens mij nietBoinkie schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:23:
Uhm, ligt het aan mij? Maar die more servers zijn gewoon dezelfde servers als in de normale lobby hoor, het is alleen makkelijker joinen en je ranking wordt bijgehouden. Dus het niveau blijft altijd hetzelfde :}
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 20:36 . Reden: Verhaal stond er toch al wel ]
Ik doe het iig niet. Zonde van me geldVerwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:29:
[...]
Ben er echter nog steeds niet uit of ik er voor wil betalen...
Verwijderd
De More server, die blauwe dus, staan volgens mij niet in de lobby en volgens mij wordt alleen op deze servers de ranking bij gehouden...Correct me if i'm wrong...Boinkie schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:23:
Uhm, ligt het aan mij? Maar die more servers zijn gewoon dezelfde servers als in de normale lobby hoor, het is alleen makkelijker joinen en je ranking wordt bijgehouden. Dus het niveau blijft altijd hetzelfde :}
Ik stond ook 20 maar ja.. dat kan een race later zomaar 866 zijn, dat is RaceMore.Mr.David schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:17:
[ Voor 12% gewijzigd door OzBoz op 07-05-2005 20:59 ]
Verwijderd
Kan je zelf ophalen:Corona schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:36:
Wie kan mij trouwens f de replay geven van de race van net,ik wil m wel hebben,was wel trots op mijzelf in het begin
Verwijderd
waarvoor huldeKan je zelf ophalen:
ftp: 130.89.164.46
user: gotgtr
pass: gtr
Jezus alweer barcelona.. Doe eens uniek?Goldfinger schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:29:
Vanavond de vaste zondagavond race:Ik weet niet of ik er zelf op tijd bij kan zijn en zal vanmiddag de server alvast aanzetten. In dat geval zullen jullie zelf de volgende sessie's moeten voten.
- Server: Tweakers League Server
- Pass: got
- Track: Barcelona
- Duur: 59min. (33%)
- Weer: droog
- Qual2: 20:00 - 20:30
- Warmup: 20:30 - 20:35
- Race: 20:35
Verwijderd
Verwijderd
HIj doet Barcelona omdat hij, Mark en ik woensdag een league race op die baan hebben.R-B schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:39:
[...]
Jezus alweer barcelona.. Doe eens uniek?![]()
iig ben er toch niet. Moet werken
Ey, niet zeuren! Goldfinger heeft vorige week al gezegt dat het deze week barca zou worden. Vorige week is het al een andere baan geworden omdat velen dat wilde..pur_DutchDevil schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:49:
En dan willen jullie de baan 1000x gereden hebben ipv 999x???
En daar komt ook nog eens bij dat je op de Tweakers.net 100Mbit server gewoon zelf een baan kan uitkiezen alleen niemand doet dat gaat gewoon rijden op de baan die geladen is atm. Dus tja dan doe je het dus compleet zelf.MrBarBarian schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:55:
[...]
Ey, niet zeuren! Goldfinger heeft vorige week al gezegt dat het deze week barca zou worden. Vorige week is het al een andere baan geworden omdat velen dat wilde..
En als je niet op barca wilt rijden, kom je toch lekker niet?
Verwijderd
Ergens bij advanced/options staat een vinkje ad new players ad save speed of in garage, die moet je op garage zetten...Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:35:
Hoi
Ik zit met een vervelend probleem online dat ik nog niet eerder bij de posts tegen ben gekomen.
Tijdens online trainen en qualifiseren heb ik elke keer een freeze van een seconde tot twee seconden op het moment dat er iemand inlogd. De naam staat eerst ook in het rood boven en daarna in het groen.
Marco
Verwijderd
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Toetsenbord zal geen optie zijn, maar heb je geen joystick?Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:43:
Kolere, gister tijdens mijn wedstrijd een knieband om zeep geholpen. Zal een tijd niet kunnen racen, want dat werkt niet echt als je van je enkel tot je bovenbeen in een spalk zit...![]()
nou dat was vast geen f550 maar een F2020 naar het ontwerp van schumacher en AlonsoLoneRanger schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:08:
1:04.710 -> 1:40.791
1:04.848 -> 1:39.860
Mijn winst/verlies ligt hem in de laatste 2 bochten.
Dit alles in een F550 Marinello.
Is een sector tijd hejeehaa schreef op zondag 08 mei 2005 @ 19:58:
[...]
nou dat was vast geen f550 maar een F2020 naar het ontwerp van schumacher en Alonso
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Bertuss op 08-05-2005 21:50 ]
Excuus Corona.. Ik dacht dat jij diegene was die spinde in de bocht, waardoor ik dus ook weer ging. En daardoor had ik iets van "ik eerst weg, daarna jij"... Verkeerd gekeken, het was nl een f550 die dat deedCorona schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:12:
Bij de 2 e spin die ik had was ook B Baars gespind.Ik rij weer verder,komt hij de baan op zonder te kijken!!
[ Voor 9% gewijzigd door MrBarBarian op 08-05-2005 21:51 ]
hier een megagroot excuus van mijn kant!Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:26:
Ik stond op een 0 stop strategie, was ff afwachten of ik de race uit zou kunnen rijden. Banden wilden maar niet warm worden, daarvoor was het asfalt veel te koud. Op een gegeven moment kwam furbykiller opzetten, ik lag toen iets van 4e. Dat je dan sneller bent, oke, maar dan hoef je nog niet met een noodgang in mijn kofferbak te rammen. Je kwam wel van heel erg ver, en zo vroeg remde ik niet eens. Anyway, ik houd het maar op een raceaccident maar ik kon mijn weg niet meer vervolgen.
Tja ik vind dat toch wel heeeel wazig steeds in de warm-up lap. Ik heb steeds hetzelfde:Goldfinger schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:53:
David gefeliciteerd, volgens mij heb je een wereld race gereden. Ondanks je voorsprong bleef je snelle ronden rijden en kon ik geen klap dichterbij komen.
En wat een beginnersfout maakte ik zeg, eerste bocht schoot ik rechtdoor het grind in. Tim en Fabian hadden een wereld start en gingen me links op het rechte stuk voorbij, dacht nog een kans te houden door rechts te houden maar daar proberen te remmen resulteerde in blokkerende wielen en gelukkig kon ik zonder iemand te raken de bocht missen.
Toen rond de 10de plek de race verder aangevallen, fabian en tim vielen uit en op een geven moment reed ik weer rond op plek 2, met David ver voor. Die maakte geen fout dus uiteindelijk na nog wat foutjes van mijn kant, met 40 sec. achterstand de race uitgereden op plek 2.
Kan iemand misschien een filmpje maken van de pace car problemen in de warm up lap? Vooraan heb ik namelijk niks gemerkt en liep het allemaal soepel.
Dat meen je niet he??Ik weet t,ik heb t ook s gedaan,en ik heb toen beloofd het nooit meer te doen.Dit zorgt voor heel veel irritatie.En dat ben ik nu al na die stomme actie van Fastcossie.MrBarBarian schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:47:
[...]
Excuus Corona.. Ik dacht dat jij diegene was die spinde in de bocht, waardoor ik dus ook weer ging. En daardoor had ik iets van "ik eerst weg, daarna jij"... Verkeerd gekeken, het was nl een f550 die dat deed
Maar ik probeerde het goed te maken door je daarna voor me te laten...
Dat weet ik,maar ben zoveel sneller dat het helemaal geen nut heeft om te blokken.Komt ook doordat ik nogal gefrustreerd was door fastcossie.Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:06:
quote van het wauwelende biermerk:Rij achter J Duijs,en die let dus niet goed genoeg op.Natuurlijk hall ik op verkeerde plekken in,maar in principe moet mijn gt bak beter remmen,en een betere wegligging hebben.
Mijn reactie: ik lig op plaats 18 en het biermerk op 19 ,hoezo opletten?
Je verremt je volledig en ik let niet op, zal voortaan opletten dat jij je niet meer verremd.De replay levert weer een paar interessante gevallen voor de Comissie op kan ik jullie melden,met fatcossie toch als onbetwiste winnaar in deze.
[ Voor 58% gewijzigd door Corona op 08-05-2005 22:16 ]
Verwijderd
Dat meen ik welCorona schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:01:
[...]
Dat meen je niet he??Ik weet t,ik heb t ook s gedaan,en ik heb toen beloofd het nooit meer te doen.Dit zorgt voor heel veel irritatie.En dat ben ik nu al na die stomme actie van Fastcossie.
ik zie hem haast nooit op de servers,en als ie zo doet,mag ie van mij ook wegblijven.
Ik wil hiermee zeggen dat een raceongeluk kan gebeuren,maar dit KAN echt niet.
Fastcossie
[ Voor 8% gewijzigd door Mr.David op 08-05-2005 22:53 ]
Je hebt gelijk dat je zegt dat je er juist voor gewaarschuwd wordt voor het begin van de race.Dus kan je dan juist verwachten dat iemand al eerder remt,toch??fastcossie schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:27:
Verder remde Bart na de start bij het 200m punt ipv het 100m punt. Dat je iets eerder remt dan
met warme banden ok, maar 100m. In ieder geval, door de klap (het ging aardig hard) schrok ik
nogal en was even de concentratie kwijt. Hierdoor raakte ik jou ook nog, waarvoor excuses.
Ik vind trouwens wel dat als je, zoals jij schrijft al 3 auto's hebt ingehaald na de start, je precies aan het doen bent waarvoor aan het begin gewaarschuwd werd, nl. in de eerste ronde de race proberen te winnen. ...
Nope,ik had al aardig wat schade na de eerste crash,maar deze erbij was de "druppel",ik had echt haast geen grip meerMrBarBarian schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:26:
[...]
Dat meen ik wel
Ik zie nu in de replay dat jij ook spinde in die bocht (onafhankelijk van mij en mijn voorganger.. En die voorganger die niet zijn remmen vast had, toen ie spinde.. en daardoor achteruit naar de binnenkant van de bocht reed.. ik zat dus in principe aan de goede (binnenkant) van de bocht om langs hem te komen)
Maar van mij kan je nooit veel schade hebben gehad lijkt me..
Yep,probeer ze ook zo heet mogelijk te krijgen.Al heb je daar niets aan,want je banden zijn nog niet op temp,dus heb je nog steeds geen grip.fastcossie schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:39:
Nou vooruit dan maar.
Even iets over dat remmen nog: Ik heb de laatste paar bochten van de warm-up lap constant met de rem erop gereden.
Hierdoor bij opkomen rechte stuk zijn remmen 500 graden. Zijn er meer mensen die dit doen zo?
[ Voor 41% gewijzigd door Corona op 08-05-2005 22:42 ]
Fastcossie
Ja, je weet dat dat punt gaat komen.. De eerste kan op het normale punt remmen, de tweede iets eerder enz enz.. En de eerste bocht begin ik inderdaad (zeker na de afgelopen keren op barca) redelijk vroeg met remmen.. Nu is dat niet direct vol, maar ik begin wel afstand te maken, om verschillende redenen:fastcossie schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:27:
Zullen we het even leuk houden, ja? Ik ben iedere dag op de servers te vinden, en alle tweakers
races heb ik tot nu toe uitgereden.
Verder remde Bart na de start bij het 200m punt ipv het 100m punt. Dat je iets eerder remt dan
met warme banden ok, maar 100m. In ieder geval, door de klap (het ging aardig hard) schrok ik
nogal en was even de concentratie kwijt.
[ Voor 6% gewijzigd door MrBarBarian op 08-05-2005 22:47 ]
Waarom dat??Het gaat steeds beter vind ik.Ok,soms is er wat gezeur,maar dan nog,het word steeds leuker,de tijden komen steeds meer bij elkaar te liggen.Dus qua competitie is het beter,nu nog het gedrag op de baan (welke ook steeds beter word,ook ik maak mij soms schuldig,maar wie nietZAMoRANo schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:55:
Wat een geouwehoer hier zeg, wat mij betreft kunnen we de GoT-league wel schrappen. Misschien ga ik maar zelf een leuke league zoeken waar ik rustig aan mee kan doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Corona op 08-05-2005 23:00 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq