[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 8

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.355 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Bram77 schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:33:
Heb je de adapter wel aangesloten :)?
jups

andere spellen doen het ook gewoon goed.

[ Voor 13% gewijzigd door jos_zwa op 06-05-2005 11:59 ]

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos_zwa schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:30:
vraagje:

ik heb voor dit spel een logitech wingman formula force gp race stuurtje gekocht maar ik krijg de force feedback maar niet aan de praat. ik merk helemaal geen schokken in het stuur ofzo als ik bots of wat dan ook. ik heb de duitse versie, maar mijn duits is heel slecht. ik weet niet of iemand hier even wat shots kan posten over de juiste instellingen? naar mijn weten heb ik gewoon de force feedback op full staan (sterkte) maar ik merk dus nix.
1.4 patch eropzetten ...maar dan de engelstalige ...dan is je spel grotendeels weer engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jos_zwa schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:30:
vraagje:

ik heb voor dit spel een logitech wingman formula force gp race stuurtje gekocht maar ik krijg de force feedback maar niet aan de praat. ik merk helemaal geen schokken in het stuur ofzo als ik bots of wat dan ook. ik heb de duitse versie, maar mijn duits is heel slecht. ik weet niet of iemand hier even wat shots kan posten over de juiste instellingen? naar mijn weten heb ik gewoon de force feedback op full staan (sterkte) maar ik merk dus nix.
Force feedback doet het wel in andere spellen of in de Wingman software?

In principe zijn er niet veel instellingen nodig, op high of full settings moet je alles gewoon kunnen voelen.

BTW: Je kunt de Duitse versie gewoon patchen met de Engelse 1.4 update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

het lag aan de drivers. ik heb de nieuwste even gedownload en alles werk.
wat vinden jullie de meest realistische forcefeekback instellingen? want mijn stuur trilt nu wel erg veel en trekt vaak in het begin van de race al naar rechts. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb m op medium staan en dan op 70%. Zelfde stuurtje.
Als je m op full zet ben je aan het einde van een race 2x zo bezweet :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bram77 op 06-05-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik op High 100% maar dat verschilt natuurlijk erg per persoon en type stuur.

Als je stuur naar 1 kant trekt (komt vaak voor bij Logitech), moet je in-game even volledig allebei de kanten op sturen en dan het stuur zichzelf laten centreren. Dat kun je gewoon in de pits doen, dan is het meestal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:04

Snoes

marcel

mijn thrustmaster FFB heeft daar ook "last" van. Inderdaad, gewoon even helemaal naar links en naar rechts sturen en je bent er van af.

Overigens heb ik hem op medium en 50 % staan. Je voelt alles goed, maar niet overdreven.

[ Voor 6% gewijzigd door Snoes op 06-05-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik heb bij de special effects de Momo Force aangeklikt, geeft toch nog wat leuke extra effectjes. Dan staat de sterkte standaard op 98 %, maar als dat teveel van t het goede is kan je natuurlijk met de Logitech Profiler nog het een en ander aanpassen qua sterkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga van het weekend ff checken of Spa nog veranderd is sinds vorig jaar

8)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:10:
Ik ga van het weekend ff checken of Spa nog veranderd is sinds vorig jaar
8)
De filmpjes volgen weer op je site neem ik aan :p....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiskare schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:52:
[...]

De filmpjes volgen weer op je site neem ik aan :p....
ik neem m'n camera niet mee deze keer ..dat doe ik in augustus wel weer ... ze geven nogal veel regen op ... duzzz dan ga ik niet filmen .... ben ook nog niet in vorm trouwens :P

Regenbandjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 22:17

Smarron

The bend

Zo, ben voor het eerst ingelogd op de server van GoT! Donington geloof ik ??

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond even racen op Monza.
Tweakers.newskin.ngt
Quali. 7.30
Race 8.15
Lengte 45 minuten
Alle skins van Archeogtr.free.fr
ww:got

Evert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:40:
Vanavond even racen op Monza.
Tweakers.newskin.ngt
Quali. 7.30
Race 8.15
Lengte 45 minuten
Alle skins van Archeogtr.free.fr
ww:got

Evert
Evert en Jan wanneer gaan we nou eens GT newskin doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb voor het eerst sinds een meer dan een maand weer eens GTR opgestart vandaag. :P
Reden: mn Frex pedalen heb ik eindelijk goed afgesteld.

Ik moet zeggen dat het wel wat toevoegt om met een perfect afgesteld rempedaal aan het einde rechte stuk vol in de ankers te gaan, eventjes blokkeren en vlak voor het insturen de druk verminderen en dan die bocht perfect te nemen. Naar mijn gevoel heb ik er weer een stukje controle bij.

Er was niemand thuis dus ik had de speakers eens vol open gedraaid, dan is het toch wel weer lekker om even de F550 op zn staart te trappen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 19:38:

Er was niemand thuis dus ik had de speakers eens vol open gedraaid, dan is het toch wel weer lekker om even de F550 op zn staart te trappen. :)
Dat ken ik, volume helemaal open en dan oordopjes in en een helm op, puur realisme :+
Het is gewoon een must om een beetje extra volume uit de boxen te laten komen.
Wat dat betreft is het wel een nadeel dat de zomer eraan komt en mensen weer buiten gaan zitten.
Een koptelefoon is toch niet hetzelfde.

Oh, ben nog een 1/2 secondje verwijderd van de 1:40 op Barca.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:10:
[...]

Dat ken ik, volume helemaal open en dan oordopjes in en een helm op, puur realisme :+
Het is gewoon een must om een beetje extra volume uit de boxen te laten komen.
Wat dat betreft is het wel een nadeel dat de zomer eraan komt en mensen weer buiten gaan zitten.
Een koptelefoon is toch niet hetzelfde.

Oh, ben nog een 1/2 secondje verwijderd van de 1:40 op Barca.
Ik vind een koptelefoon niet zo heel erg, maar ik mis wel de trillingen van de bass (subwoofer ligt onder mn stoel).

Met mn nieuwe pedalen moet ik echt weer opnieuw leren rijden denk ik, het ging nog allemaal niet zo heel snel. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:04:
[...]

ik neem m'n camera niet mee deze keer ..dat doe ik in augustus wel weer ... ze geven nogal veel regen op ... duzzz dan ga ik niet filmen .... ben ook nog niet in vorm trouwens :P

Regenbandjes _/-\o_
eens kijken of ik in juni nog wat onboard opnames kan maken op barca.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van de ctd ,maar wat een actie david ,uitremmen van tracker.Die 1.4 is een ramp dat is wel duidelijk nu,is al een mail naar simbin,ben benieuwd of er reactie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Whoooo.... Net mijn eerste race op RaceMore gehad. :9~
Ik kwam laat in quali 2 binnen snel een paar laps gereden. Ik had gelukkig mijn setups kant en klaar liggen (van vorige X de quali met Richard en Patrick). Ik kon er alleen een 1:43:5 uithalen vanwege de drukte. Net genoeg voor pole 8) .De race duurde 18 minuten. Bij de start kon gelukkig ongeschonden door de eerste bocht komen. Mijn auto voelde lekker aan en had er een flink tempo in. Terwijl ik constant 1:44:ers en zelfs een paar 1:43:ers in de race reed bleef een 1 of andere Vince gewoon bumper kleven _/-\o_ . Met mijn hartslag op 150 en zweet in mijn handen heb ik het volgehouden zonder een foutje te maken. :Y) :7 8) _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/tijd.jpg

Wat voelt dat lekker als je er zo geknokt voor hebt.
Wat kunnen 18 minuten ontzettend lang duren als je 1ste rijd.

8) Pats mode... Nog een race gereden. 8)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/win.jpg
Nu ga nooit meer op een RaceMoRe server rijden. Kan ik zeggen dat ik ongeslagen ben :P

Edit: Tracker gefeliciteerd met je eerste RaceMoRe overwinning!! Ik heb het gevolgd via de RaceMoRe site ;) . Eerste in de quali, een hele tijd 2de in de race daarna eerste!! Mooie constante 1:36:ers in zijn Porsche 996 GT3 op Doni. :Y)

[ Voor 28% gewijzigd door Mr.David op 07-05-2005 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:35:

Edit: Tracker gefeliciteerd met je eerste RaceMoRe overwinning!! Ik heb het gevolgd via de RaceMoRe site ;) . Eerste in de quali, een hele tijd 2de in de race daarna eerste!! Mooie constante 1:36:ers in zijn Porsche 996 GT3 op Doni. :Y)
Afbeeldingslocatie: http://img182.echo.cx/img182/181/racemoretracker8eu.jpg

phew... t is inderdaad peentjes zweten op die m.o.r.e. servers.

Was idd een strakke race maar heb wel geluk gehad... Ondanks t feit dat ik de pole had (een vierendertiger) was er in de race een supersnelle gast die per ronde 1 sec uitliep...
Bleek op t laatst dat ie niet genoeg brandstof had 8)7 Zitten wij niet mee natuurlijk :)

Ik begin de puntentelling van more een beetje door te krijgen en wat belangrijk is dat je elke uitrijdt... De meeste mensen hebben dit door m.a.g. dat relatief veel mensen de race uitrijden en er een soort extra spanning op de race staat. Dat hele rankinggebeuren is erg daarom ook erg leuk (nu het nog gratis is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mr.David schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:35:
Whoooo.... Net mijn eerste race op RaceMore gehad. :9~
Ik kwam laat in quali 2 binnen snel een paar laps gereden. Ik had gelukkig mijn setups kant en klaar liggen (van vorige X de quali met Richard en Patrick). Ik kon er alleen een 1:43:5 uithalen vanwege de drukte. Net genoeg voor pole 8) .De race duurde 18 minuten. Bij de start kon gelukkig ongeschonden door de eerste bocht komen. Mijn auto voelde lekker aan en had er een flink tempo in. Terwijl ik constant 1:44:ers en zelfs een paar 1:43:ers in de race reed bleef een 1 of andere Vince gewoon bumper kleven _/-\o_ . Met mijn hartslag op 150 en zweet in mijn handen heb ik het volgehouden zonder een foutje te maken. :Y) :7 8) _/-\o_

[afbeelding]

Ik herinner nog de race @ Monza met jou net zoiets :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je de bandentemp gelijk krijgen?
Heb de Kba wel gelijk en wil nu de bandentemp gelijk krijgen.
Wat is de goede Kba, ik dacht zelf 170Kba en wat is de juiste bandentemp, ik dacht zelf zo rond de 80 graden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 10:00:
Hoe kun je de bandentemp gelijk krijgen?
Heb de Kba wel gelijk en wil nu de bandentemp gelijk krijgen.
Wat is de goede Kba, ik dacht zelf 170Kba en wat is de juiste bandentemp, ik dacht zelf zo rond de 80 graden??
80 is te koud je moet tussen de 90 en 100 zien te komen. Als je banden temp te koud is moet je een zachtere band nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Je kan inderdaad een zachtere band nemen, maar heb je al de zachtste band en blijft de temperatuur toch nog te laag, kan je een paar dingen doen.

Je kan meer negative camber instellen, wat ervoor zorgt dat ik geloof vooral de buitenkanten van de banden qua temperatuur verhogen en je kan bijvoorbeeld ook je vering iets harder afstellen, wat voor meer frictie = meer warmte zorgt.

Let ook goed op de temperatuur van de baan, die wisselt nogal in GTR, zelfs tussen de verschillende sessies.. Dat speelt natuurlijk ook een belangrijke rol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Requiem19 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:35:
Je kan inderdaad een zachtere band nemen, maar heb je al de zachtste band en blijft de temperatuur toch nog te laag, kan je een paar dingen doen.

Je kan meer negative camber instellen, wat ervoor zorgt dat ik geloof vooral de buitenkanten van de banden qua temperatuur verhogen en je kan bijvoorbeeld ook je vering iets harder afstellen, wat voor meer frictie = meer warmte zorgt.

Let ook goed op de temperatuur van de baan, die wisselt nogal in GTR, zelfs tussen de verschillende sessies.. Dat speelt natuurlijk ook een belangrijke rol
Als je softe compound nog niet warm krijgt, dan ligt het maar aan eens ding: jouw rijstijl.. Later remmen, harder door de bochten en eerder gasgeven dus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Om RaceMore te gebruiken moet ik mijn online-key invoeren...? Ik vind dat wat freaky. Maar er zijn dus mensen hier die dat al hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Absoluut niet mee eens. Sommige banen zijn erg zacht voor de banden, vooral Oschersleben als het daar niet zo heel warm is. Het lijkt met dat het dan weinig zin heeft om harder te gaan remmen of iets te scherp in te sturen om je banden op te warmen, zo slijten ze alleen maar, wat je natuurlijk niet wilt in een race. Als je gewoon heel smooth rijdt met weinig slijtage kan je wel eens last hebben van te lage temps :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:41:
Om RaceMore te gebruiken moet ik mijn online-key invoeren...? Ik vind dat wat freaky. Maar er zijn dus mensen hier die dat al hebben gedaan?
Volgens mij vraagt hij om je password, en niet om je serial.

ff offtopic- Ik krijg bij NR2003 mn pedalen niet aan de praat, of mn stuur niet.
Ondersteund dat geen 2 controllers? of doe ik (waarschijnlijk) iets fout?

Lama, ze doen het al

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Wat vinden jullie van deze skin?

Afbeeldingslocatie: http://www.xcsystems.nl/images/XCSViper01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

JVLK schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:56:
Wat vinden jullie van deze skin?

[afbeelding]
VET!!!! mooi kleuren combi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:50:
[...]

Volgens mij vraagt hij om je password, en niet om je serial.

ff offtopic- Ik krijg bij NR2003 mn pedalen niet aan de praat, of mn stuur niet.
Ondersteund dat geen 2 controllers? of doe ik (waarschijnlijk) iets fout?
Jawel.Ik heb mij gister ook geregged,en moest ook mijn online serial intikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

jos_zwa schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:05:
[...]

VET!!!! mooi kleuren combi :D
ziet er iid goed uit, Alleen ik rij 550 sorry :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

R-B schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:11:
[...]

ziet er iid goed uit, Alleen ik rij 550 sorry :P
Ik ook, maar dat mag de pret niet drukken.
Af en toe in een andere racebak is ook grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yoo
heb het spel net van iemand gekocht is wel duits kan iemand zeggen of ik het kan omzetten in engels?
en zo ja als het dan int engels staat moet ik dan engels patchen of duits? en welke is de laaste patch?
cya later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Bram77 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:41:
Ja ik heb dat gedaan. Volgens mij is het een soort "steam" achtige registratie. Je koppelt volgens mij hiermee permanent een nick aan een key. Verder staan de pics van nootie z'n nieuwe pendalen [rml]hier[/rml]

[ Voor 11% gewijzigd door Ghostrider op 07-05-2005 18:27 . Reden: Typo's ook altijd ;) ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:13:
yoo
heb het spel net van iemand gekocht is wel duits kan iemand zeggen of ik het kan omzetten in engels?
en zo ja als het dan int engels staat moet ik dan engels patchen of duits? en welke is de laaste patch?
cya later
Hoi, welkom bij het sim-racing gebeuren dan. Als je de engelse 1.4 patch installeerd is GTR voor het grootste deel engels, geloof ik.. daarnaast is GTR ook compleet engels te krijgen dmv gtr-manager... Zie de OP...

Ik neem aan dat we je binnenkort wel online zien ;)

echt behulpzaam ben ik vandaag :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik neem aan dat we je binnenkort wel online zien
Nadat je eerst offline voldoende ervaring hebt opgedaan graag :)

Ik erger me er nogsteeds aan mensen die joinen en zich dan pas bedenken "Ja maar deze baan ken ik niet Andere baan please!!"

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde eigenlijk om rechts en links de temperatuur gelijk te krijgen!
Er zit vaak +/- 10 graden verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ff die manager geven voor alles in het engels te zetten
maar varag is heb duitse versie maar dan engelse taal welke patches moet ik dan nemen duitse of engelse???

lol simracing doe ik al langer maar ind is eerste keer GTR

cya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:55:
kan je ff die manager geven voor alles in het engels te zetten
maar varag is heb duitse versie maar dan engelse taal welke patches moet ik dan nemen duitse of engelse???

lol simracing doe ik al langer maar ind is eerste keer GTR

cya
Doe zelf eens moeite.. of gaat de volgende vraag zijn of we ook voor jou kunnen sturen?

daar gaat me hulpvaardige bui :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MrBarBarian schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:57:
[...]

Doe zelf eens moeite.. of gaat de volgende vraag zijn of we ook voor jou kunnen sturen?

daar gaat me hulpvaardige bui :(
Oei, je was me voor met een botte opmerking. :7

Maar idd, doe zelf eerst eventjes moeite om te zoeken, er wordt al aangegeven waar je moet kijken en er is altijd nog google. Het is hier geen helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Die retards van RaceMore willen ook nog geld vragen.. nou laat dan eerst die sukkels eens een stel goede codekloppertjes in dienst nemen zodat dat hun so-called ranking ook eens gaat werken. Tering wat een eikels.

Afbeeldingslocatie: http://fizion.nl/zooi/cunts.gif

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Hey ik host nu een servertje Tweakers TEST met max 10 players en dat gaat tot mijn verbazing prima op adsl met max 95 kb up.

Maarre bij de race wordt de formation lap elke keer overgeslagen weet iemand waar je dat kan instellen, bij een dedicated kan je het instellen maar ik host het gewoon op mijn pc dus geen dedicated en dan kan je dat nergens instellen ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Bij mij gaat het anders heel goed hoor.... Ik sta inmiddels op plaats 18 8) . Hier een paar patser screenies.
4 van de 4 races gewonnen _/-\o_ Waaronder een NGT race
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/patser2.jpg

Deze is net gereden 'New track record op Barca' was een gezellige NGT race met 2 mede tweakers. Jan Duijs en M. v/d Meulen volgens mij. Ik moet eerlijk zeggen dat het niveau op de RaceMore servers een stuk hoger is dan op de Tweakers servers :X . Achterblijvers laten je zeer professioneel voorbij. Daardoor verliezen beide auto's bijna geen tijd.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/patser3.jpg

En deze is ook vandaag gereden. Nog een track record. :9
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/patser.jpg

Sorry hoor, maar ik moest 't ff met jullie delen. Ik kan het moeilijk aan mijn vriendin vertellen dan kijkt ze me een beetje raar aan. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.David op 07-05-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Thijs B schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:11:
Hey ik host nu een servertje Tweakers TEST met max 10 players en dat gaat tot mijn verbazing prima op adsl met max 95 kb up.

Maarre bij de race wordt de formation lap elke keer overgeslagen weet iemand waar je dat kan instellen, bij een dedicated kan je het instellen maar ik host het gewoon op mijn pc dus geen dedicated en dan kan je dat nergens instellen ???????
Bij een dedicated kan je dat niet instellen hoor doormiddel van een vinkje of zo. Dit moet je instellen in je PLR file.
Dus ga naar: C:\Program Files\GTR\UserData\<naam> en open naam.PLR met je kladblok.
En zoek dan naar: Skip Formation Lap daar achter staat nu 1 dit moet je op 0 zetten. En dan werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Mr.David schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:17:
Bij mij gaat het anders heel goed hoor.... Ik sta inmiddels op plaats 18 8) . Hier een paar patser screenies.
[afbeelding]

Deze is net gereden 'New track record op Barca' was een gezellige NGT race met 2 mede tweakers. Jan Duijs en M. v/d Meulen volgens mij. Ik moet eerlijk zeggen dat het niveau op de RaceMore servers een stuk hoger is dan op de Tweakers servers :X . Achterblijvers laten je zeer professioneel voorbij. Daardoor verliezen beide auto's bijna geen tijd.
[afbeelding]

[afbeelding]

Sorry hoor, maar ik moest 't ff met jullie delen. Als ik het aan mijn vriendin vertel dan kijkt ze me een beetje raar aan. :P
maar het nadeel is, ik ga ECHT NIET later voor deze crap betalen ;) (Racemore)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:21
Uhm, ligt het aan mij? Maar die more servers zijn gewoon dezelfde servers als in de normale lobby hoor, het is alleen makkelijker joinen en je ranking wordt bijgehouden. Dus het niveau blijft altijd hetzelfde :}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Sorry hoor, maar ik moest 't ff met jullie delen. Ik kan het moeilijk aan mijn vriendin vertellen dan kijkt ze me een beetje raar aan. :P
Hmmm, ik zag dat je me inmiddels ingehaalt heb in de ranking. Maar dat het niveau een stuk hoger is, dat ben ik niet met je eens. Er zijn genoeg gasten die het bij de start verprutsen of zelfs in de race. Ben vanmiddag namelijk nog even loeihard rechtdoor getikt aan het einde van het rechte stuk op Barca, waarna het einde race was voor mij... Ik moet wel zeggen dat veel lui wel ontzettend hard kunnen rijden. Tevens snap ik ook niet helemaal hoe het zit met de puntentelling. Ik stond halvewege de week op de 3e plaats met 1026 punten, sindsdien zijn er alleen maar punten vanaf gegaan, ook al rijdt ik races uit op de 3e of 4e plaats :? Ben er echter nog steeds niet uit of ik er voor wil betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Boinkie schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:23:
Uhm, ligt het aan mij? Maar die more servers zijn gewoon dezelfde servers als in de normale lobby hoor, het is alleen makkelijker joinen en je ranking wordt bijgehouden. Dus het niveau blijft altijd hetzelfde :}
Volgens mij niet :? . Maar als het zo is dan heb ik de laatste 4 races geluk gehad. Geen wreckers en ik ben geen 1 X opgehouden. Iedereen gaat opzij ook in Hotlaps. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat men zegje er de eerste keer niet stond, toch wel

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 20:36 . Reden: Verhaal stond er toch al wel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:29:
[...]

Ben er echter nog steeds niet uit of ik er voor wil betalen...
Ik doe het iig niet. Zonde van me geld ;) De tweakers servers zijn mij goed genoeg. op gegeven moment kan iedereen normaal rijden bij ons :) (Doet iedereen bijna al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boinkie schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:23:
De More server, die blauwe dus, staan volgens mij niet in de lobby en volgens mij wordt alleen op deze servers de ranking bij gehouden...Correct me if i'm wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik stond ook 20 maar ja.. dat kan een race later zomaar 866 zijn, dat is RaceMore.

edit:
ViperDriver, you're right die kun je niet joinen via in-game lobby

[ Voor 12% gewijzigd door OzBoz op 07-05-2005 20:59 ]

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Oke weet ik dat ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Shit zeg,net weer een bsod.Toch maar f mijn proc terug geclocked.
Was wel gaaf op de leaque server.Ik lag op een bepaald moment ineens eerste,ik had nl een superstart :) ,maar ik kon helaas de druk niet aan,tracker zat zo achter mij te pushen,en ja hoor,ik trap er natuurlijk in.Ik vlieg er vanaf,en wat denk je,juist,lekke band.Kan je van de helft van het circuit langzaam rijden.Kostte me gelijk een ronde achterstand.
Met volle moed weer verder,ging goed,en ineens zie ik een gele vlag.
M vd Meulen ligt eraf,komt de baan op,rijd gelijk in een bocht op de ideale lijn,en baf,weer een crash :( .
Typ nog zo van "thank you",hij zegt srry en ik wil nog wat typen,bsod!!En dat gebeurt nou elke keer.Als ik typ,een bsod.Ik weet nou niet waar het aan ligt,maar het zuigt wel.
Wie kan mij trouwens f de replay geven van de race van net,ik wil m wel hebben,was wel trots op mijzelf in het begin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja was een leuke race, nadat ik een 4e tijd had getraint, verloor ik de auto in de eerste ronde en kon ik van achter beginnen. Daarna stabiel gereden, moest echter rekening houden dat de motor niet overhit ging raken. Wat een enorm temp verschil tussen warmup en race. B) 8)7 Gelukkig pakten de med. banden wel goed uit en ben ik uiteindelijk achter Tracker op de 3 plaats geeindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Corona schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:36:
Wie kan mij trouwens f de replay geven van de race van net,ik wil m wel hebben,was wel trots op mijzelf in het begin :P
Kan je zelf ophalen:
ftp: 130.89.164.46
user: gotgtr
pass: gtr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je zelf ophalen:
ftp: 130.89.164.46
user: gotgtr
pass: gtr
waarvoor hulde _/-\o_

Het was weer een echt hetige race.. Na een slechte start een spannend duel met corona en op t eind wist ik de snellere viperdriver net ff voor te blijven met als eindresultaat een 2e plek :9

Nog ff hulde aan _/-\o_ Mark vd Meulen _/-\o_ voor het halen van de 4e plaats in z'n NGT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Vanavond de vaste zondagavond race:
  • Server: Tweakers League Server
  • Pass: got
  • Track: Barcelona
  • Duur: 59min. (33%)
  • Weer: droog
  • Qual2: 20:00 - 20:30
  • Warmup: 20:30 - 20:35
  • Race: 20:35
Ik weet niet of ik er zelf op tijd bij kan zijn en zal vanmiddag de server alvast aanzetten. In dat geval zullen jullie zelf de volgende sessie's moeten voten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Goldfinger schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:29:
Vanavond de vaste zondagavond race:
  • Server: Tweakers League Server
  • Pass: got
  • Track: Barcelona
  • Duur: 59min. (33%)
  • Weer: droog
  • Qual2: 20:00 - 20:30
  • Warmup: 20:30 - 20:35
  • Race: 20:35
Ik weet niet of ik er zelf op tijd bij kan zijn en zal vanmiddag de server alvast aanzetten. In dat geval zullen jullie zelf de volgende sessie's moeten voten.
Jezus alweer barcelona.. Doe eens uniek? ;)

iig ben er toch niet. Moet werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
niets mis met barca, bovendien toepasselijk vanwege de f1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het dan toch iets anders te maken, maak er een porsche of seat of whatever klasse van.
Of is de keuze vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kolere, gister tijdens mijn wedstrijd een knieband om zeep geholpen. Zal een tijd niet kunnen racen, want dat werkt niet echt als je van je enkel tot je bovenbeen in een spalk zit... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
R-B schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:39:
[...]

Jezus alweer barcelona.. Doe eens uniek? ;)

iig ben er toch niet. Moet werken :)
HIj doet Barcelona omdat hij, Mark en ik woensdag een league race op die baan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

En dan willen jullie de baan 1000x gereden hebben ipv 999x??? :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
pur_DutchDevil schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:49:
En dan willen jullie de baan 1000x gereden hebben ipv 999x??? :X
Ey, niet zeuren! Goldfinger heeft vorige week al gezegt dat het deze week barca zou worden. Vorige week is het al een andere baan geworden omdat velen dat wilde..

En als je niet op barca wilt rijden, kom je toch lekker niet?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
MrBarBarian schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:55:
[...]

Ey, niet zeuren! Goldfinger heeft vorige week al gezegt dat het deze week barca zou worden. Vorige week is het al een andere baan geworden omdat velen dat wilde..

En als je niet op barca wilt rijden, kom je toch lekker niet?
En daar komt ook nog eens bij dat je op de Tweakers.net 100Mbit server gewoon zelf een baan kan uitkiezen alleen niemand doet dat gaat gewoon rijden op de baan die geladen is atm. Dus tja dan doe je het dus compleet zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik zit met een vervelend probleem online dat ik nog niet eerder bij de posts tegen ben gekomen.

Tijdens online trainen en qualifiseren heb ik elke keer een freeze van een seconde tot twee seconden op het moment dat er iemand inlogd. De naam staat eerst ook in het rood boven en daarna in het groen.
Vooral voor qualifiseren is dit erg irritant en kan je de ronde meteen afbreken. Als er regelmatig iemand inlogt ben je helemaal het haasje.

Ik dacht dat dit normaal was (aangezien niemand hierover melde), maar sinds ik even op een andere pc heb gespeeld (die voor de rest overigens niet voldoende power heeft voor online) merkte ik dat het ook anders kan!!. Als ik daar online speel en er logt iemand in, blijft het beeld gewoon doorgaan en zijn de naam van de inlogger meteen groen. Dus niet eerst in het rood.

Heeft iemand dit probleem al eens eerder gehad, en/of weet daar een oplossing voor?

Ik heb een ADSL 1024/512 verbinding. Beiden pc's waren getest op hetzelfde netwerk.

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:35:
Hoi

Ik zit met een vervelend probleem online dat ik nog niet eerder bij de posts tegen ben gekomen.

Tijdens online trainen en qualifiseren heb ik elke keer een freeze van een seconde tot twee seconden op het moment dat er iemand inlogd. De naam staat eerst ook in het rood boven en daarna in het groen.

Marco
Ergens bij advanced/options staat een vinkje ad new players ad save speed of in garage, die moet je op garage zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs B.. Zal het vanmiddag even proberen.
Heb snel geprobeerd, maar de meeste servers lukten niet of zaten te weinig in. Vanavond zal het wel wat drukker zijn.

Bedankt voor je snelle reactie.

Marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vandaag eindelijk weer eens echt tijd kunnen steken [lees meer dan 30 minuten] en zowaar onder de 1:40 gedoken op Barca.
Vanmorgen een Race gereden [4e] van een half uur en vanmiddag een race van 45 minuten. [8e]
De kwali versnel ik niet dus gewoon lekker real-time, zo heb je nog tijd voor een bak koffie. :)
Waar ik de eerste race pole kon pakken was ik in de 2e race gestart met dezelfde tijd alleen dan vanaf positie 5..
De tweede race was echt super gaaf, Ik reed 4e vlak achter een groot gevecht nadat ik een gat van 3 seconden in 7 rondes had dicht gereden.
Stiekem hoopte ik op een foutje voor mij maar zag tegelijker tijd een lister steeds groter worden in mijn spiegel.
Frustrerend als je sneller kunt zijn maar de 3 in gevecht zijnde auto's niet voorbij kan.
Je raadt het al, ik moest wat vroeger in de remmen vanwege het gevecht voor mij en daarvan proviteerde de lister en moest ik met twee wielen naast de baan wat me een spin koste.
Uiteindelijk wel 8e geworden.

Ohja die 1:39.860, kan volgens mij nog een seconde af als ik zo eens naar mijn sector tijden kijk met dezelfde setup.
1:04.710 -> 1:40.791
1:04.848 -> 1:39.860
Mijn winst/verlies ligt hem in de laatste 2 bochten.
Dit alles in een F550 Marinello.

p.s. vuistje natuurlijk even omhoog toen ik de 1:39 zag :+ [over obsessies gesproken]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Vraagje, als je gecrashed ben en je motor is uitgevallen. Kan je die weer starten door middel van de ignition? Of is tie dan echt kapot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
soms kan je em d8 ik starten, en soms niet. je kan het iig altijd proberen natuurlijk :+

naja ik ben net terug van een race-weekend op eemshaven, daar4 met mijn r6-je de 3de plaats opgeeist :D (begon wel 2de ma toch 3de geworden.)

ik kom vnaaf denkk ook weer even racen met jullie, is het trouwens een keer mogelijk om bijvoorbeeld volgende week zondag oscherleben te draaien? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:43:
Kolere, gister tijdens mijn wedstrijd een knieband om zeep geholpen. Zal een tijd niet kunnen racen, want dat werkt niet echt als je van je enkel tot je bovenbeen in een spalk zit... :( :(
Toetsenbord zal geen optie zijn, maar heb je geen joystick?
Sterkte ermee in elk geval. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
LoneRanger schreef op zondag 08 mei 2005 @ 17:08:
1:04.710 -> 1:40.791
1:04.848 -> 1:39.860
Mijn winst/verlies ligt hem in de laatste 2 bochten.
Dit alles in een F550 Marinello.
nou dat was vast geen f550 maar een F2020 naar het ontwerp van schumacher en Alonso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
jeehaa schreef op zondag 08 mei 2005 @ 19:58:
[...]

nou dat was vast geen f550 maar een F2020 naar het ontwerp van schumacher en Alonso
Is een sector tijd he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Nou zeg,het was me weer een race.Ik lette beter op dan de man die voor mij stond,had m ingehaald bij de start.Haal ook nog een Ferrari in,en die word aangetikt door Fastcossie.En alsof dat nog niet genoeg is tikt fastcossie mij ook nog s aan.Zit net de replay van de start te bekijken,en dit sloeg werkelijk alles Fastcossie.
Uiteindelijk uit de grindbak,met wat schade,dus wagen niet meer zoals ie hoort te zijn,en weer verder.
M vd Meulen let goed op,laat mij ook voor,ben natuurlijk veel sneller dan zijn ngt bak.Rij achter J Duijs,en die let dus niet goed genoeg op.Natuurlijk hall ik op verkeerde plekken in,maar in principe moet mijn gt bak beter remmen,en een betere wegligging hebben.En dat was ook zo.Toch daardoor 2x van de baan gegaan,omdat ie een snellere niet voor laat.
Bij de 2 e spin die ik had was ook B Baars gespind.Ik rij weer verder,komt hij de baan op zonder te kijken!!
Weer een crash tot gevolg,en nu echt heel goed beschadigd.Geprobeerd verder te racen,maar ging niet meer.Maar weggegaan,met een ...gevoel in me.Had voor mijn doen goed gekwalificeerd,een 1:40.9**,tevens een pb,maar als het zo moet dan heb ik er de balen van.

Er werd zelfs al gezegd voor de green flag dat het helemaal fout zou gaan,en helaas kwam dat weer s uit.
Dus voor degene die die crashes veroorzaken,let f op in het vervolg aub.
Iemand typte al dat de race niet aan het begin van start gewonnen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Ik had een slechte race :/. Kwam laat binnen, moest me even snel kwalificeren, toch nog een derde plaats met 39.3 ofzo. Daarna de race, haalde bij de start Arnaud in, weet niet helemaal of ik hem hard aanraakte waardoor hij van de baan schoot, had eerder het idee dat hij zn rempunt miste. Daarna reed ik achter David aan, bleef constant in zijn spoor, 2.4,2.2,1.8,2.6 seconden achterstand etc. Totdat de eerste achterblijvers kwamen. David haalde hen met meer gemak en handiger in dan ik dat deed en dus won hij tijd.. Daardoor ging ik iets teveel pushen denk ik en spinde in de bocht waarin Montoya en Liuzzi vanmiddag ook al probleempjes hadden. Vanaf dat punt waren mn banden aan gort.. Kwam terug, 4 plaats, bleef pushen... steeds meer overstuur. Weer een spin in turn 3 en nu waren de bandjes echt op. Toen ik besloot om mn stop iets eerder te doen sloeg het noodlot toe. In de snelle bocht naar het 2e kortere rechtestuk brak de auto uit, ik kon hem niet meer houden en reed vol de muur in. Suspension kapot.

Jammer jammer. Ik denk dat ik zeker de 2de plaats had kunnen halen. David was iets te snel helaas. Vond dat de achterblijvers vrij goed opletten allemaal. Wel lastig met die GT's en NG'T's door elkaar. Maar heb me zeker vermaakt. Zweet stond weer op mn rug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stond op een 0 stop strategie, was ff afwachten of ik de race uit zou kunnen rijden. Banden wilden maar niet warm worden, daarvoor was het asfalt veel te koud. Op een gegeven moment kwam furbykiller opzetten, ik lag toen iets van 4e. Dat je dan sneller bent, oke, maar dan hoef je nog niet met een noodgang in mijn kofferbak te rammen. Je kwam wel van heel erg ver, en zo vroeg remde ik niet eens. Anyway, ik houd het maar op een raceaccident maar ik kon mijn weg niet meer vervolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Nou ik heb hem uitgereden :9 Balen dat ik in de laatste 2 rondes 2 plaatsen verpruste anders was ik 5e geworden. Maar ging er in de (op 1na) laatste ronde hard af einde rechte stuk. Snap er geen snars van ... remde voor mijn gevoel gewoon, maar toch ging ik met alle 4 de wielen blokkerend de bandenstapels in. :| 8)7 Het leek wel een remprobleem (oververhit) mar kan ook wel eens gare banden geweest zijn. :? Kon gelukkig doorrijden, maar anders was ik 5e geworden nu 7e. Minder blij mee. :'( 5e had ik een goed resultaat gevonden ! Zeker omdat ik verre van de snelste was van het stel.

In de opwarmronde ging het weer helemaal fout ... ook ik liep ff compleet vast en safetycar was steeds weer te zien :( Naja zal er geen woorden verder aan vuil maken.

Owja nog ff complimenten aan de NGT'ers ... super werk .... geen onnodige blokacties enzo ! SUPER ! _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Bertuss op 08-05-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Corona schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:12:

Bij de 2 e spin die ik had was ook B Baars gespind.Ik rij weer verder,komt hij de baan op zonder te kijken!!
Excuus Corona.. Ik dacht dat jij diegene was die spinde in de bocht, waardoor ik dus ook weer ging. En daardoor had ik iets van "ik eerst weg, daarna jij"... Verkeerd gekeken, het was nl een f550 die dat deed

Maar ik probeerde het goed te maken door je daarna voor me te laten...

Anyway. hoogte punten:

- de NGT'ers! Ik vond het echt goed jongens!

Dieptepunt
- Aanvaring met Corona
- Start waarbij ik weer gedwongen mocht zandhappen

Leuk trouwen, Quantar (?), de hele race zonder achterbumper.. ben hem 3x ingehaald geloof ik..

[ Voor 9% gewijzigd door MrBarBarian op 08-05-2005 21:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:26:
Ik stond op een 0 stop strategie, was ff afwachten of ik de race uit zou kunnen rijden. Banden wilden maar niet warm worden, daarvoor was het asfalt veel te koud. Op een gegeven moment kwam furbykiller opzetten, ik lag toen iets van 4e. Dat je dan sneller bent, oke, maar dan hoef je nog niet met een noodgang in mijn kofferbak te rammen. Je kwam wel van heel erg ver, en zo vroeg remde ik niet eens. Anyway, ik houd het maar op een raceaccident maar ik kon mijn weg niet meer vervolgen.
hier een megagroot excuus van mijn kant! :/ ik kwan niet van heel ver maar ik lette niet goed op en miste mijn rempunt, deze fout kwam geheel van mij af, nogmaals excuses! ;(

maarja, uiteindelijk verder een leuke race gehad, 3de geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

David gefeliciteerd, volgens mij heb je een wereld race gereden. Ondanks je voorsprong bleef je snelle ronden rijden en kon ik geen klap dichterbij komen.

En wat een beginnersfout maakte ik zeg, eerste bocht schoot ik rechtdoor het grind in. Tim en Fabian hadden een wereld start en gingen me links op het rechte stuk voorbij, dacht nog een kans te houden door rechts te houden maar daar proberen te remmen resulteerde in blokkerende wielen en gelukkig kon ik zonder iemand te raken de bocht missen.
Toen rond de 10de plek de race verder aangevallen, fabian en tim vielen uit en op een geven moment reed ik weer rond op plek 2, met David ver voor. Die maakte geen fout dus uiteindelijk na nog wat foutjes van mijn kant, met 40 sec. achterstand de race uitgereden op plek 2.

Kan iemand misschien een filmpje maken van de pace car problemen in de warm up lap? Vooraan heb ik namelijk niks gemerkt en liep het allemaal soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Eerste keer dat ik een uur reed met 1 stop strategie. Ik wist er toch nog een zooi 1:40 en 1:41 uit te persen. Het nadeel aan rijden op een redelijk koude baan (20 graden) en dus vrij zachte bandenspanning om toch nog genoeg warmte te krijgen i.c.m. met een behoorlijk volle tank in een Saleen (bandenvreter) was dat er geen moment in de race was waarop de gewicht/grip verhouding optimaal was (kan ik natuurlijk wel mn strategie wat op aanpassen). 1:40 was echt de max.
Het resultaat was dat ik op een kwart van de race ernstig last kreeg van onderstuur. Op driekwart weer het zelfde. Maar het 2e deel van de race was ik aardig consistent. Ik startte op P22, door gebrek aan tijd in quali en eindigde op P4 :)
Mijn beste resultaat tot nu toe in een race met zo veel deelnemers (25 bij de start).

Wat gebeurde er allemaal in de warmup-lap????
Als de persoon voor je stil gaat staan voordat de groene vlag gedropt is MAG JE NIET INHALEN!!!
Tenzij de persoon is gecrasht. Toch deden een man of 10 dat.

Wat is ook alweer het ip voor de replay?

Sorry iemand in een saleen ergens in het begin van de race.....Ik schatte het rempunt verkeerd in door het extra gewicht wat ik had aan benzine. Daardoor gaf ik je een klein tikje, net genoeg om je in het grind te zetten.....sorry sorry...mijn fout.

_/-\o_ Respect voor de NGT (mark volgensmij) die 6e wist te worden met een Porche GT3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Goldfinger schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:53:
David gefeliciteerd, volgens mij heb je een wereld race gereden. Ondanks je voorsprong bleef je snelle ronden rijden en kon ik geen klap dichterbij komen.

En wat een beginnersfout maakte ik zeg, eerste bocht schoot ik rechtdoor het grind in. Tim en Fabian hadden een wereld start en gingen me links op het rechte stuk voorbij, dacht nog een kans te houden door rechts te houden maar daar proberen te remmen resulteerde in blokkerende wielen en gelukkig kon ik zonder iemand te raken de bocht missen.
Toen rond de 10de plek de race verder aangevallen, fabian en tim vielen uit en op een geven moment reed ik weer rond op plek 2, met David ver voor. Die maakte geen fout dus uiteindelijk na nog wat foutjes van mijn kant, met 40 sec. achterstand de race uitgereden op plek 2.

Kan iemand misschien een filmpje maken van de pace car problemen in de warm up lap? Vooraan heb ik namelijk niks gemerkt en liep het allemaal soepel.
Tja ik vind dat toch wel heeeel wazig steeds in de warm-up lap. Ik heb steeds hetzelfde:
Bijna op het rechte stuk ... ineens mijn beeld **freeze** + geluid **freeze** ... dan denk je dat wordt een vastloper, maar 5 seconden later kan je doorrijden. Maarja dan is het hele veld al bij de eerste bocht :? Ik heb het steeds vlak voor of op het rechte stuk en steeds ongeveer 5 seconden lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
MrBarBarian schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:47:
[...]

Excuus Corona.. Ik dacht dat jij diegene was die spinde in de bocht, waardoor ik dus ook weer ging. En daardoor had ik iets van "ik eerst weg, daarna jij"... Verkeerd gekeken, het was nl een f550 die dat deed

Maar ik probeerde het goed te maken door je daarna voor me te laten...
Dat meen je niet he??Ik weet t,ik heb t ook s gedaan,en ik heb toen beloofd het nooit meer te doen.Dit zorgt voor heel veel irritatie.En dat ben ik nu al na die stomme actie van Fastcossie.
ik zie hem haast nooit op de servers,en als ie zo doet,mag ie van mij ook wegblijven.
Ik wil hiermee zeggen dat een raceongeluk kan gebeuren,maar dit KAN echt niet.
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:06:
quote van het wauwelende biermerk:Rij achter J Duijs,en die let dus niet goed genoeg op.Natuurlijk hall ik op verkeerde plekken in,maar in principe moet mijn gt bak beter remmen,en een betere wegligging hebben.

Mijn reactie: ik lig op plaats 18 en het biermerk op 19 ,hoezo opletten?
Je verremt je volledig en ik let niet op, zal voortaan opletten dat jij je niet meer verremd.De replay levert weer een paar interessante gevallen voor de Comissie op kan ik jullie melden,met fatcossie toch als onbetwiste winnaar in deze.
Dat weet ik,maar ben zoveel sneller dat het helemaal geen nut heeft om te blokken.Komt ook doordat ik nogal gefrustreerd was door fastcossie.

Nog f een edit.

Hoe het komt,ik weet het niet,maar wanneer er heel veel mensen zijn die rijden,dan is er altijd wel wat.
Ik geloof dat het gisteren was,maar zeker weten doe ik het niet.We raceden toen met 10 man,en geen problemen,crashes,what soever.Ik blijf het maar raar vinden dat het zo'n zooitje moet zijn bij het begin.Daarbij de server en GTR buiten beschouwing gelaten,ik zie zelfs in de replay stilstaande auto's (lag :? ).En ik verdenk dus niet de server hoor.
@ Dr.Zeldenrust:

Zoals ik al typte haalde ik op de verkeerde plek in.Alleen is mijn mening dat het blokken van een gt bak met een ngt niet nodig is,ookal is het voor een plaats.Het heeft domweg gewoon geen nut.
Ik typte al dat M vd Meulen het super deed.Die reed ook in een ngt,en die had zoiets van laat maar voor,die hou ik toch niet bij met deze auto op dit moment.
Dat wou ik ermee aangeven.

[ Voor 58% gewijzigd door Corona op 08-05-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote van het wauwelende biermerk:Rij achter J Duijs,en die let dus niet goed genoeg op.Natuurlijk hall ik op verkeerde plekken in,maar in principe moet mijn gt bak beter remmen,en een betere wegligging hebben.

Mijn reactie: ik lig op plaats 18 en het biermerk op 19 ,hoezo opletten?
Je verremt je volledig en ik let niet op, zal voortaan opletten dat jij je niet meer verremd.De replay levert weer een paar interessante gevallen voor de Comissie op kan ik jullie melden,met fatcossie toch als onbetwiste winnaar in deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
was inderdaad een aardige race. met uitzondering van de start. GTR bevat veel te veel bugs: bij de start stond er ineens een pace car vooraan... STIL dus nadat de eerste 3 al waren gespind voor de streep en dus ook voor de warmup blokkeerde die pace car de boel ook nog eens... naja... doorrijden en steeds maar waarschuwingen krijgen dat ik achter die en die moet blijven terwijl die gecrashed was... zucht...

achter op het circuit waren weer allerlei braketesten en banden warm stuur manoeuvres... ook weer de nodige slachtoffers... en dan 2 bochten voor de streep staat er ineens weer een pace car... midden op!!! dus :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klopp270/pacecar.jpg

en in de replay ook nog eens onzichtbaar...

1 is de auto die er op botst, 2 ben ik die MOET remmen, 3 is degene die er niets aan kan doen maar mijn achterkant aan diggelen tikt.

zo heb ik dus weer na een paar ronden na nog een andere crash mijn achterstand moeten incasseren door een stop van ruim 120 seconden: dag race... nou opzich ging alles daarna heel lekker, 1 stop moeten maken ivm fuel op 13 min voor het einde ofzo. en nog wat mede achterblijvers ingehaald om zo van mijn 'lap' af te komen. en dus vind ik dat de uitslag weer geflateerd is, dit maal niet door de rijders maar door het programma zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Hmmm Ik had dus geen achterbumper? Kreeg alleen "some aero damage" te horen en ik heb alles laten maken in de pits, toen ik vergat te remmen, nadat ik een NGT had ingehaald. (beetje dom)
Toen ook de tank helemaal volgegooid, maar op het einde van de race veel problemen met de banden en ik kwam er te laat achter dat m'n brakebalance nog een stuk naar voren moest.

Verder best een leuke race en idd de NGT rijders van vanavond letten prima op, soms moet een GT gewoon wachten tot een recht stuk, dat is nu eenmaal part of the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Corona schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:01:
[...]

Dat meen je niet he??Ik weet t,ik heb t ook s gedaan,en ik heb toen beloofd het nooit meer te doen.Dit zorgt voor heel veel irritatie.En dat ben ik nu al na die stomme actie van Fastcossie.
ik zie hem haast nooit op de servers,en als ie zo doet,mag ie van mij ook wegblijven.
Ik wil hiermee zeggen dat een raceongeluk kan gebeuren,maar dit KAN echt niet.
Dat meen ik wel :P

Ik zie nu in de replay dat jij ook spinde in die bocht (onafhankelijk van mij en mijn voorganger.. En die voorganger die niet zijn remmen vast had, toen ie spinde.. en daardoor achteruit naar de binnenkant van de bocht reed.. ik zat dus in principe aan de goede (binnenkant) van de bocht om langs hem te komen)

Maar van mij kan je nooit veel schade hebben gehad lijkt me..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Zullen we het even leuk houden, ja? Ik ben iedere dag op de servers te vinden, en alle tweakers
races heb ik tot nu toe uitgereden.
Verder remde Bart na de start bij het 200m punt ipv het 100m punt. Dat je iets eerder remt dan
met warme banden ok, maar 100m. In ieder geval, door de klap (het ging aardig hard) schrok ik
nogal en was even de concentratie kwijt. Hierdoor raakte ik jou ook nog, waarvoor excuses.
Ik vind trouwens wel dat als je, zoals jij schrijft al 3 auto's hebt ingehaald na de start, je precies aan het doen bent waarvoor aan het begin gewaarschuwd werd, nl. in de eerste ronde de race proberen te winnen. De meeste mensen zullen toch proberen hun positie vast te houden, waardoor je dus dit soort crashes krijgt.
Maar goed, verder prima race gehad. Lag op het einde 4e, maar toen sloeg het concentratiespook weer eens toe. Paar flinke fouten en daardoor de pits moeten opzoeken. Waren ze net klaar, einde race...

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Konden de ferrari's ook zonder stop :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Jemig wat een mooie race van de tweakers. Ik heb bijna niets op de achterblijvers aan te merken _/-\o_ . Ik kon snel door al het verkeer heen. Een keer of 2 deed iemand een beetje vervelend, maar diegene had uiteindelijk zichzelf ermee. Jammer van Arnaud in de eerste bocht. Hij was waarschijnlijk de enige die mij echt kon blijven volgen. Ik heb mijn race zeer tacties uitgereden. Niet gepushed gewoon mijn eigen tempo gereden. Daardoor konden een paar mensen me in het begin volgen, maar na 15 minuten begonnen ze tijd te verliezen. Waarschijnlijk omdat ze teveel van hun banden hadden gevraagd. De NGTers waren ook top!! Ik wil iedereen bedanken die zo netjes opzij waren gegaan zonder dat ze er zelf tijd mee verloren. :9~
Het niveau is weer gestegen op de tweakers server.... O-)

Volgens mij is een 0 stopper niet mogenlijk. Als het wel mogenlijk is dan is het niet sneller denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr.David op 08-05-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
fastcossie schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:27:

Verder remde Bart na de start bij het 200m punt ipv het 100m punt. Dat je iets eerder remt dan
met warme banden ok, maar 100m. In ieder geval, door de klap (het ging aardig hard) schrok ik
nogal en was even de concentratie kwijt. Hierdoor raakte ik jou ook nog, waarvoor excuses.
Ik vind trouwens wel dat als je, zoals jij schrijft al 3 auto's hebt ingehaald na de start, je precies aan het doen bent waarvoor aan het begin gewaarschuwd werd, nl. in de eerste ronde de race proberen te winnen. ...
Je hebt gelijk dat je zegt dat je er juist voor gewaarschuwd wordt voor het begin van de race.Dus kan je dan juist verwachten dat iemand al eerder remt,toch??
Ik had eigenlijk best wel een superstart,en toch rem ook ik vroeger dan normaal,zeker omdat ik op het vuile gedeelte zit.Dan nog vind ik wat ik doe niet echt fout daar.

Zand erover!! :)
MrBarBarian schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:26:
[...]

Dat meen ik wel :P

Ik zie nu in de replay dat jij ook spinde in die bocht (onafhankelijk van mij en mijn voorganger.. En die voorganger die niet zijn remmen vast had, toen ie spinde.. en daardoor achteruit naar de binnenkant van de bocht reed.. ik zat dus in principe aan de goede (binnenkant) van de bocht om langs hem te komen)

Maar van mij kan je nooit veel schade hebben gehad lijkt me..
Nope,ik had al aardig wat schade na de eerste crash,maar deze erbij was de "druppel",ik had echt haast geen grip meer :)
fastcossie schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:39:
Nou vooruit dan maar :*) .
Even iets over dat remmen nog: Ik heb de laatste paar bochten van de warm-up lap constant met de rem erop gereden.
Hierdoor bij opkomen rechte stuk zijn remmen 500 graden. Zijn er meer mensen die dit doen zo?
Yep,probeer ze ook zo heet mogelijk te krijgen.Al heb je daar niets aan,want je banden zijn nog niet op temp,dus heb je nog steeds geen grip.

[ Voor 41% gewijzigd door Corona op 08-05-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Nou vooruit dan maar :*) .
Even iets over dat remmen nog: Ik heb de laatste paar bochten van de warm-up lap constant met de rem erop gereden.
Hierdoor bij opkomen rechte stuk zijn remmen 500 graden. Zijn er meer mensen die dit doen zo?

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
fastcossie schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:27:
Zullen we het even leuk houden, ja? Ik ben iedere dag op de servers te vinden, en alle tweakers
races heb ik tot nu toe uitgereden.
nogal en was even de concentratie kwijt.
Ja, je weet dat dat punt gaat komen.. De eerste kan op het normale punt remmen, de tweede iets eerder enz enz.. En de eerste bocht begin ik inderdaad (zeker na de afgelopen keren op barca) redelijk vroeg met remmen.. Nu is dat niet direct vol, maar ik begin wel afstand te maken, om verschillende redenen:

1. d'r valt absoluut niets te winnen in die eerste bocht, dus waarom alle risico's nemen
2. je hebt slecht (of iig beperkt) overzicht door de vele auto's. Op het moment dat je je voorganger ziet remmen, ben jij in principe al te laat als je dan nog moet beginnen met remmen
3. Meestal, als het fout gaat, staat alles in een keer stil. Ik heb dan liever wat meer ruimte, zodat ik eventueel nog kan uitwijken.
4. Ik rem niet op meters (ik kijk nooit naar die borden), maar op inschatting. Ik zag (ongeveer) 7 auto's voor me, en eentje naast me (die had een betere start). Ik weet dat die auto naast me naar buiten gaat komen (iig moet die ruimte hebben om de bocht door te komen). Niemand kan mij meer inhalen, dus nogmaals, waarom alle risico?

Het blijft op hetzelfde neerkomen; rustig aan die eerste bocht en geef elkaar de ruimte. Je kan beter 3 plaatsen en 10 seconde verliezen (en dat is heeeeel veel) dan direct de eerste bocht eruit vliegen.

@Corona:
Bij mij stond het water ook al aardig hoog, door de zet in de eerste bocht (en de herinnering van mijn vorige race op zondag, op barca).. Ongelukkige samenloop dus ;)

[ Voor 6% gewijzigd door MrBarBarian op 08-05-2005 22:47 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Sportieve spirit hier :) Beter dan een maand geleden.

Achterblijvers deden het idd erg goed. Leuk ook dat veel mensen ondanks een flinke achterstand de race toch nog hebben uitgereden.

Bij zo'n lange race scoor je toch al snel hoog als je gewoon consistent rijd.... zo min mogelijk fouten maakt. Ook al zijn je rondetijden dan niet eens top. Het mooie is dat je dan niet zo'n goede quali hoeft te rijden of zelfs maar hoeft te kunnen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wat een geouwehoer hier zeg, wat mij betreft kunnen we de GoT-league wel schrappen. Misschien ga ik maar zelf een leuke league zoeken waar ik rustig aan mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
ZAMoRANo schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:55:
Wat een geouwehoer hier zeg, wat mij betreft kunnen we de GoT-league wel schrappen. Misschien ga ik maar zelf een leuke league zoeken waar ik rustig aan mee kan doen.
Waarom dat??Het gaat steeds beter vind ik.Ok,soms is er wat gezeur,maar dan nog,het word steeds leuker,de tijden komen steeds meer bij elkaar te liggen.Dus qua competitie is het beter,nu nog het gedrag op de baan (welke ook steeds beter word,ook ik maak mij soms schuldig,maar wie niet :) )

[ Voor 5% gewijzigd door Corona op 08-05-2005 23:00 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.