Onderstaande foto's zijn met een Canon IXUS 30 (mijn camera) of Canon IXUS 40 (camera broertje) genomen in Les 2 Alpes in Frankrijk. Er is niks aan gefotoshopped. Alleen wat gecropped en een border omheen gezet.
Klik
Vage foto dit. Lijkt net of ik achterover val, maar wonder boven wonder gleed ik zo over de rail zonder te bailen

Rider ben ik, foto is door mijn broertje gemaakt.
Klik
50-50 op een hek in de sneeuw. De rider ben ik. De foto is door mijn broertje gemaakt, maar vind het wel een stoere foto zo.
Klik
Vaag sprongetje over een 'molshoop'. Rider is mijn broertje en de foto is door mij genomen.
Klik
Melon grab over dezelfde 'molshoop' als hierboven. Rider ben ik en de foto is door een maatje van mij gemaakt.
Klik
Vallen hoort er ook bij

Rider ben ik.
Klik
Vind dit wel een leuke foto. Rider ben ik, de foto is door mijn broertje gemaakt. Ik heb hem zo gecropped dat ik het beeld in kom indy-grabben.
Klik
Stukje hiken voor een afdalinkje van zo'n 50 meter

Maar was best de moeite waard. Veel ongespoorde poederstukken waaren er niet te vinden. Rider ben ik en de foto is door mijn broertje genomen.
Klik
Vallen hoort er ook bij op de Big-Air. Heb hierdoor alleen 2 weken last van mijn heup gehad. Rider ben ik en de foto is door mijn broertje gemaakt.
Klik
Aan de ene kant vind ik het jammer dat de foto te vroeg genomen is, maar aan de andere kant is het ook wel weer een toffe pic. Zo net voor de afzet. Bovenlichaam is al een beetje ingedraait voor een FS 180 over de table. Rider ben ik en de fot is door mijn broertje gemaakt.