Een verzameling van sportfoto’s. Ik vraag me af of de tweaker en of fotograaf veel aan sport doen maar ook zonder zelf te sporten kunnen er mooie plaatjes geschoten worden.
Ik ben benieuwd naar jullie locaties, posities en sporten.
“Elke” sportfoto is gewenst: voetbal, tennis, biljarten, autosport, motorsport, zwemmen, rennen dus zowel “trage” als “snelle” sporten. (Wat ik wil vermijden in dit topic zijn de zogenaamde zondagmiddag foto’s van “u / je kinderen/ kleinkinderen die een potje voetballen / tennissen in de straat” etc.)
Zelf ben ik zeker geen sportfotograaf, wel probeer ik leuke foto’s te maken. Hieronder enkele uit mijn collectie. Ik maak pas een jaar gebruik van een digitale camera, er zitten dus een paar in-gescande foto’s bij. Velen zijn nogal in een vrij benarde positie genomen. (Allen zijn klikbaar.) Ik heb zelf wat comment gegeven op een aantal foto's. Omdat sommige vanuit een aparte positie zijn gefotografeerd zitten er van die domme foutjes in. Aangezien deze foto’s ook niet digitaal waren was het resultaat pas later zichtbaar.
1. (a75)

2. (a75)

3. (a75)

4. (a75)

5. (in-gescand) (te donker)

6. (in-gescand) (jammer dat niet de hele voet er op staat..)

7. (in-gescand)

8. (in-gescand) (ik mis de actie)

9. (in-gescand)

10. (in-gescand)

11. (in-gescand) (handschoen in beeld, ja het was koud op de top.)
Ik ben benieuwd naar jullie locaties, posities en sporten.
“Elke” sportfoto is gewenst: voetbal, tennis, biljarten, autosport, motorsport, zwemmen, rennen dus zowel “trage” als “snelle” sporten. (Wat ik wil vermijden in dit topic zijn de zogenaamde zondagmiddag foto’s van “u / je kinderen/ kleinkinderen die een potje voetballen / tennissen in de straat” etc.)
Zelf ben ik zeker geen sportfotograaf, wel probeer ik leuke foto’s te maken. Hieronder enkele uit mijn collectie. Ik maak pas een jaar gebruik van een digitale camera, er zitten dus een paar in-gescande foto’s bij. Velen zijn nogal in een vrij benarde positie genomen. (Allen zijn klikbaar.) Ik heb zelf wat comment gegeven op een aantal foto's. Omdat sommige vanuit een aparte positie zijn gefotografeerd zitten er van die domme foutjes in. Aangezien deze foto’s ook niet digitaal waren was het resultaat pas later zichtbaar.
1. (a75)

2. (a75)

3. (a75)

4. (a75)

5. (in-gescand) (te donker)

6. (in-gescand) (jammer dat niet de hele voet er op staat..)

7. (in-gescand)

8. (in-gescand) (ik mis de actie)

9. (in-gescand)

10. (in-gescand)

11. (in-gescand) (handschoen in beeld, ja het was koud op de top.)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 11:24 ]