[Showcase] Worldchampionships Skateboarding Rotterdam

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:15
Mijn collega (een echte fotofreak) is aan het schieten geweest in Ahoy.. De omstandigheden daar zijn niet zo goed (weinig licht) maar desondanks heeft hij toch een paar aardige shots geschoten.

Ik denk dat er nog wel meer tweakers naar de Worldchampionships Skateboarding in Rotterdam zijn gegaan of nog gaan.. (het is dit hele weekend) .. Wellicht leuk om je actie fotos hier ook eens te posten..?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bvdree/skateboarden/images/wsr05vr_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bvdree/skateboarden/images/wsr05vr_012.jpg

Meer fotos hier..

PS. Mijn collega heeft (nog) geen accountje hier , maar hij leest wel mee ;) ..Brand maar los :)

Bovenstaande fotos zijn gemaakt met een Nikon D70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimD70
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12-2024
je bent bijna net zo snel als "SBS6 - Hart van Nederland" _/-\o_

mooie shots, zeker gezien de licht omstandigheden daar. Ben benieuwd of er nog meer gepost gaat worden dit weekend....

D5200 | Nikkor 80-200 f/2.8 | Nikkor 35-105 f/3.5-4.5 | Sigma 180 f/3.5 MACRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had graag eens willen gaan.
Lijkt mij gaaf om echt prof. skaters te fotograferen tijdens hun acties!

Dan doe ik es iets meer dan alleen bandfotografie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
hmm die foto's vind ik eigelijk niks.
1 is het licht goed maar is de foto (zo te zien) onscherp door de te lange sluitertijd.
2 is te hard ingeflitst. op de d70 kan je gewoon de flitssterkte instellen dus aan de apparatuur zal het niet liggen.
ik zou meer verwachten van iemand die sportfoto's als emailadres heeft ;)

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassekeNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-07 22:42
De grap van het fotograferen van skateboarders (en andere extreme sporters) is dat je echt geen pro's nodig hebt om hele spectaculaire foto's te maken.

Je kunt namelijk op een foto niet zien of die boarder een seconde later bewusteloos op het beton ligt of gewoon verder boardt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
BassekeNL schreef op zondag 17 juli 2005 @ 14:20:
De grap van het fotograferen van skateboarders (en andere extreme sporters) is dat je echt geen pro's nodig hebt om hele spectaculaire foto's te maken.

Je kunt namelijk op een foto niet zien of die boarder een seconde later bewusteloos op het beton ligt of gewoon verder boardt.
Als iemand keihard de lucht in springt met zijn skateboard, dan is de kans groot dat hij weet wat hij doet. Een noob gaat zich niet zomaar flink jumpen, of hij moet er al op geilen om z'n gezicht te laten renoveren (jack-ass O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij inline is dat zo ja. Maar bij skateboarden kun je makkelijk bailen, dus ook als je een dikke air maakt ofzo. Alleen pics van grinds enzo zijn wat moeilijker omdat je daadwerkelijk goed op de rail moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VernL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-02 20:01
@ Ome3ga

Wist je collega al dat één van zijn foto's op nu.nl staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 14:15
Ja hij heeft hem er zelf naar toe gestuurd :)..
Bedankt voor de oplettende melding ;)
Pagina: 1