Het Grote Guild Wars Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.898 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Wat vinden jullie van de sales spam die nu ook in het !all channel nogal grote vormen aan neemt?
Ik moet bekennen dat ik de steden in GW niet graag bezoek. Niet omdat ze saai zijn ofzo, maar net omdat er zoveel geshout (en soms grofweg gespamt) wordt. Het meest irritante vind ik dat iedereen maar in zijn eigen taal spamt. Op de Europese servers geeft dat dus een mengelmoes van Frans, Duist, Engels, Nederlands en in mindere maten Spaans (tja in Spanje kennen ze maar 3 talen. Nl. Spaans, Frans Spaans en Engels Spaans). Ik stoor me soms wel aan die mensen die je in het Frans of Duits aanspreken. Dit heb je vrijwel nooit in normale MP-games (ik noem nu bijvoorbeeld NWN waarbij op alle servers standaard Engels gesproken wordt.). Als ze de moeite nemen om me in het Engels aan te spreken, vraag ik steeds vriendelijk uit welk land ze komen (Als Belg heb ik het 'voorrecht' om verplicht 4 talen te beheersen; Nederlands, Frans, Duits en Engels; meteen alle meest gesproken talen op de EU servers) zodat ik gewoon hun taal spreek. Als ze die moeite niet nemen ... waarom zou ik die moeite dan nemen?

Onlangs ben ik echter overgestapt op de internationale server. Ik moet eerlijk bekennen dat ik totnogtoe niemand heb betrapt op het shouten/spammen of zeveren in een andere taal dan het Engels ... heerlijk gewoon!

Maar inderdaad er mag ook wel eens een veilingplaats komen. Je krijgt slecht mondjesmaat betere items.

Performance is a residue of good design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

MariahCareyLover schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 17:18:
In Conquer Online zat een hele goede manier van traden vond ik; daar was een markt, maar dan ook letterlijk :D
Je kon een kleedje nemen en als een geintresseerde op je kleedje klikte zag hij alle spullen die jij te koop hebt staan voor een bepaalde prijs(in gold) Wilde men het item dan propte men de gewenste hoeveelheid gold in het trade venster en dan was het item van de verkoper weg en had dan gold erbij. De verkopen hoeft niet eens achter zijn PC te zitten.

Hierbij werd niks in chat channels gespammed, maar moest je gewoon langs de kleedjes gaan om te kijken wat er allemaal aangeboden werd. Alles was dus vrijwillig en dat maakte het een erg goed systeem.

Ik had zoiets eigenlijk verwacht, maja dat is er nu dus nog niet helaas. Enige nadeel wat daaraan zat was dat de markten al snel vol waren en je uren op een plekkie kon wachten :D Er zijn in GW echter onwijs veel districts dus dit nadeel is er in GW bijna niet...
Geen gek idee zoiets, mag er van mij wel komen hoor, zou niet gek zijn :) Stuk rustiger en mensen kunnen dan rustig kijken zonder gelijk bestookt te worden met vragen of ze het willen kopen etc. Ideaal lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:10

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Steffy schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 13:11:
Er moet gewoon een ander verkoop systeem komen, beter en makkelijker dan dit. En het sale channel er gewoon uitgooien, maak een appart Area aan in steden dat als markt dient en laat iedereen daar maar gaan staan roepen wat je te koopt hebt. Ze moeten in de normale chat gewoon filteren op item en wapen namen/stats en dat dan gewoon blocken. Dan heb je er gewoon geen last van.
Gewoon een online veiling systeem oid zoals in WoW zou al een hele verbetering betekenen. Die spammerts verkopen volgens mij ook nog niet eens vaak iets. Ik heb het wel eens gehad dat er iemand 2 uur achter elkaar hetzelfde stond te spammen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lous
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik heb niet zoveel last van verschillende talen hoor, maar dat komt omdat ik het ook wel begrijp, maar als ik terug ga praten in hun eigen taal snappen de meeste wel dat het makkelijker is om naar Engels te switchen.

Ik heb local alleen aanstaan als ik me rot verveel en een babbeltje wil maken. Als iemand me nodig heeft moet ie maar whisperen en anders is het pech hebben.

Een ander trade systeem zou echt wel relekst zijn. Heeft iemand het idee al gemaild naar de support?

koekjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
vanmiddag lekker gescout met een duitser en 2 henchman
hebben een aardig gebied gescout ook een klein outpost gevonden waar ze skils verkopen.

was best lastig te vinden green.... was de naam ofzo.

veel charr tussen academy en die plek :/
hij moest weg dus ging ik solo met de 2 henchman verder

liep ik lvl 10 warrior met 2 lvl 8 hechman een groepje van 3 hydra en 5 charr tegen het lijf die met elkaar vochten.
8)7 ik dom en wat die ik? ik dood de charr en word dan zeer snel door de hydra afgemaakt getver zijn die sterk.
heb eindelijk iets betere armor maarnog steeds te laag wapen.
scouten is best leuk vooral als je naar main quest je naar zuiden brengt en jij verkent het noorden, enige nadeel is dat je dan soms in regios komt waar je lvl te laag voor is.

maa me lukt de main of bonus quest niet vanuit die Academy. telkens door 15 vijanden tegelijk aangevallen die gewoon in 1 grote groep komen en geen weg er omheen.

btw ik heb iets gelezen over dat je 1 wapen kunt versieren met botten ofzo en dat het wapen er beter van word, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
je kunt je wapens upgraden. en je kunt er een kleurtje aan geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Future Update

Here are some of the changes we're working on for next week's update:

* For players on the European servers, there will be different districts for each supported language: English, French, German, Italian, and Spanish. Players will be placed by default into the district that matches their current language preference, but they will still be able to travel to any available district.

* In order to start a guild battle -- to either issue or accept a challenge -- we will require that at least one guild officer be present on each team. This system will help guilds protect their rating by removing the potential for malicious or careless actions on the part of a guild member.

* Salvaged runes will display their profession and whether they are minor, major, or superior before being identified. Identifying will continue to be required to show the rune's attribute and to unlock the rune. This change will only impact newly salvaged runes; it will not be retroactive to existing unidentified salvaged runes.

* We are adding more boss monster locations to many high-level maps. This will improve the rate at which players can acquire elite skills by dramatically reducing the number of map clearings required to find and capture elite skills.
bron

[ Voor 4% gewijzigd door M55 op 28-05-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is mooi dat ze verschillende districts per taal doen :)

Iemand als is ten zuid oosten van beacons perch geweest? Allemaal level 22/24 beesten. Ik kan je verzekeren dat die best goed zijn :|
Echt onmogelijk met m'n level 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 11:29:
Dat is mooi dat ze verschillende districts per taal doen :)

Iemand als is ten zuid oosten van beacons perch geweest? Allemaal level 22/24 beesten. Ik kan je verzekeren dat die best goed zijn :|
Echt onmogelijk met m'n level 19.
Daar kom je vanzelf wel, volg gewoon het verhaal dan kom je daar uit eindelijk gewoon terecht, want idd het is bijna onmogelijk om daar langs te lopen, al ben ik wel mensen tegengekomen die daar rond liepen maar nog nooit in Dragons Lair waren geweest en vroegen of je daar naar toe moest om in de Hoh te komen dus het kan wel maar vraag niet hoe :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
Pff ik word echt gek van die party members. Ik probeer nu al 3 keer die missie van Nolani Academy te doen maar steeds leaven ze of zijn ze gewoon afk. Vaak zijn ze ook nog is eigenwijs en gaan ze dat level in zijn/haar rond rennen zonder hulp en redden het dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
bedoel je de main quest bij nolani academy?

dies moeilijk al heb je een goede groep ik heb gemerkt dat het toch aankomt of je tegen het einde van de missie een beetje geluk hebt met de charr en die geesten.
heb meerdere pogingen gehad voordat de bonus en MQ in 1 keer gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Heb hem met een vriend gedaan, we hebben de bonus overgeslagen. Die mensen willen de bonus gaan doen terwijl ze het nooit zullen halen.

Heb inmiddels de Borlis Pass missie gedaan en ben nu daar in het volgende stad. Ben trouwens een R/Mo van level 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:36
Ben nu met de quest bezig om de Nothern Gater terug in te nemen..
Best .. pittig.. :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezo
  • Laatst online: 13-09 02:13
Weet iemand hoe groot het bestand is van deze game als ik hem download? Kan het nl niet zien in de download client.

Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilko990
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op dit moment is het bestand bij mij 1058 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Wilko schreef op zondag 29 mei 2005 @ 07:42:
Op dit moment is het bestand bij mij 1058 MB.
Vaag, bij mij is het bestand nu 974 mb.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hebben jullie de data bekeken op de schijf.. zo ja..
Hij update continue .. en download mappen etc.

Dus hoe verder je bent.. hoe meer data je op je HDD hebt denk ik ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 20:44
Bigbot schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:14:
bedoel je de main quest bij nolani academy?

dies moeilijk al heb je een goede groep ik heb gemerkt dat het toch aankomt of je tegen het einde van de missie een beetje geluk hebt met de charr en die geesten.
heb meerdere pogingen gehad voordat de bonus en MQ in 1 keer gelukt is.
Sorry hoor maar de bonusmissie heb ik erg makkelijk gehaald, nadat mijn party members weg zijn gegaan :(. Ik als level 12 r/e en met een healer henchman.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezo
ja ok natuurlijk hoe verder je bent hoe meer eropstaat, maar bedoelde dus het download bestand. Hoe groot dit is hehe, en of het mogelijk is met een 56k6 modem, dnek het wel de site zeg van wel hehe, was benieuwd of iemand het ooit had gedaan.

[ Voor 44% gewijzigd door Freezo op 29-05-2005 10:56 ]

Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ik zou er niet aan beginnen freezo. voor je het weet zit je weer een uur te "laden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezo
ja he.... bah, verveeld me hier soms dood :( moet hier nog 78 dagen zijn hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@harry64
zoals ik gezegd heb komt het aan op geluk.
de eerste 2 of 3 keer dat ik de bonus geprobeerd heb werden we final afgemaakt telkens op dezelfde plek. vlak bij waar je de tablet af moet geven werden we aangevallen door 15+ monsters.

toen het eindelijk lukte vielen die monsters ons niet aan omdat ze de hele tijd dat wij er waren aan het vechten waren met die grijze spirits, en toen was er echt geen bal aan en was de bonus missie dood simpel en wij hadden ook 2 henchman.

van een vriend die dezelfde missie gedaan had had ik gehoord dat hem bijna hetzelfde gebeurd is maar dan iets anders.
toen hij in dat gebied kwam vochten de monsters ook met elkaar, toen het gevecht tussen de monsters afgelopen was en ze begonnen zijn groep aan te vallen waren er maar noch een paar vijandelijke monsters over wat ook erg eenvoudig was.

dus bij die missie ben je erg afhankelijk van of de 2 groepen van monsters met elkaar vechten of nog moeten gaan vechten.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 29-05-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Bigbot schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:33:
@harry64
zoals ik gezegd heb komt het aan op geluk.
de eerste 2 of 3 keer dat ik de bonus geprobeerd heb werden we final afgemaakt telkens op dezelfde plek. vlak bij waar je de tablet af moet geven werden we aangevallen door 15+ monsters.

toen het eindelijk lukte vielen die monsters ons niet aan omdat ze de hele tijd dat wij er waren aan het vechten waren met die grijze spirits, en toen was er echt geen bal aan en was de bonus missie dood simpel en wij hadden ook 2 henchman.

van een vriend die dezelfde missie gedaan had had ik gehoord dat hem bijna hetzelfde gebeurd is maar dan iets anders.
toen hij in dat gebied kwam vochten de monsters ook met elkaar, toen het gevecht tussen de monsters afgelopen was en ze begonnen zijn groep aan te vallen waren er maar noch een paar vijandelijke monsters over wat ook erg eenvoudig was.

dus bij die missie ben je erg afhankelijk van of de 2 groepen van monsters met elkaar vechten of nog moeten gaan vechten.
Ik moest de bonus ook nog, maar ben nu lvl 20 en dat valt het wel reuze mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Weet iemand wat ik hier mee moet doen? Het is nu namelijk nog een salvage item ofzo maar weet dus niet precies wat ik moet doen

Afbeeldingslocatie: http://www.phool-media.com/gw/item.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:47

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Dekay schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:27:
Weet iemand wat ik hier mee moet doen? Het is nu namelijk nog een salvage item ofzo maar weet dus niet precies wat ik moet doen

[afbeelding]
Salvage het met een expert salvage kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Hmm het is een elementalist rune.. Wat kan ik er voor vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
Voor de mensen die geen wachtwoord willen intypen als ze guild wars opstarten is dit wel wat

de snelkoppeling die op de bureaublad staat (als je die nie hem maar er dan ff 1) doe je daar rechterklik op en dan eigenschappen

dan krijg je een scherpje met een een balk met de ze tekst
":\Program Files\Guild Wars\Gw.exe"

dan doe je daar achter -password=jepassword zo als dit

":\Program Files\Guild Wars\Gw.exe" -password=jepassword

dan start je het spel op en je bent gelijk bij je character select screen

voor vragen ingame name Fire Dragonnl/Hero Of The Undead

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

goeie tip.. die gaan we gebruiken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:10

weebl

YARR!

RedDragon schreef op zondag 29 mei 2005 @ 16:07:
Voor de mensen die geen wachtwoord willen intypen als ze guild wars opstarten is dit wel wat

de snelkoppeling die op de bureaublad staat (als je die nie hem maar er dan ff 1) doe je daar rechterklik op en dan eigenschappen

dan krijg je een scherpje met een een balk met de ze tekst
":\Program Files\Guild Wars\Gw.exe"

dan doe je daar achter -password=jepassword zo als dit

":\Program Files\Guild Wars\Gw.exe" -password=jepassword

dan start je het spel op en je bent gelijk bij je character select screen

voor vragen ingame name Fire Dragonnl/Hero Of The Undead
Hee das handig! Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nolani Quest:
Bigbot schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:33:
Sorry hoor, maar bij die sidequest ben je nu niet echt afhankelijk van de monsters en of ze elkaar afmaken. Het klopt wanneer je zegt dat het het makkelijker kan maken, maar om het woord afhankelijk daar te gaan gebruiken... :O
Bij de Nolani SubQuest is het gewoon een kwestie van rustig langs de muur blijven lopen, kleine groepjes naar je toe halen en die langzaam killen. Als je bijna bij die "pedistal" bent gewoon een sprintje doen, tablet eropleggen en snel met die gast praten, de rest van de geest-warriors zal daarna niets meer doen.

Het laatste stuk waarbij je rurik weer moet volgen is gewoon gemakkelijk. Hem voorop laten lopen en de char zullen hem als target zien. Dan heb je met je party alle tijd om de char om hem heen killen.. missie geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:47
voor mense die nog in een Nl guild willen met guildhall en helpende players tusen de lvl 5 en 20 kunne ingame mij msg onder de naam Shone Stone rond 19:00 ben ik online :)

we zijn met zon 20 man op het moment :)

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Bschnitz schreef op maandag 30 mei 2005 @ 13:27:
voor mense die nog in een Nl guild willen met guildhall en helpende players tusen de lvl 5 en 20 kunne ingame mij msg onder de naam Shone Stone rond 19:00 ben ik online :)

we zijn met zon 20 man op het moment :)
Hmm... zal eens kijken ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:) Kwam er vandaag achter dat je de naam van je Pet ook kunt veranderen, nooit geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
@faith
voor jouw misschien niet.
maar ik heb die quest meerdere keren gedaan ook nadat ik hem gehaald heb.
de MQ is inderdaad simpel.
maar de bonus ben je wel degelijk afhankelijk van hoe het staat tussen de monsters en de spirits. omdat deze soms zo ver van elkaar afzitten dat de spirits tegen de muur staan en dan zit je je wel even aan je hoofd te krabben

de 1e 2 of 3 groepen spirits pull je inderdaad simpel omdat die nogal ver weg zijn van de andere groepen maar die groep erna dicht bij het einde van de grote greppel is erg dicht bij de andere spirits en het 1e groepje pull je makelijk van afstand maar als die komen komt soms de rest mee op bezoek.

en een andere keer kom je op die plek en zijn er maar nog een paar spirits of monsters die je simpel opruimt.

en weer een andere keer heb ik op die plek maar een paar spirits afgemaakt omdat er zoals jij zei inderdaad meer dan genoeg ruimte was.

heb deze quest al paar keer gedaan om vrienden te helpen en mijn 2 charackters langs te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
|:(
Vlak voor de northern wall.. laatste groep.. en word ingemaakt.. 8)7

:O

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kom ik bij die nl guild terecht? ik heb al gemaild naar het adres een paar pagina's eerder, maar geen reactie gehad.

ben sinds gisteren begonnen als Necro/Ranger
IGN: Jantje Freggel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:31:
:) Kwam er vandaag achter dat je de naam van je Pet ook kunt veranderen, nooit geweten.
Dat vroeg ik me af hoe je dat doet , hoe doe je dat dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als je het over de GoT guild hebt: die heeft al enige tijd een ledenstop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:08:
[...]

Dat vroeg ik me af hoe je dat doet , hoe doe je dat dan :)
Dat kun je doen met /namepet Petnaampje. Geeft je pet wel een eigen identiteit, ipv al die standaard beestje namen :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Laatst online: 17-02-2021
Iemand een idee waarom je in het begin geen beer kan nemen?

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:P Ik had het al eens gezien dat het kon want in party's kwam ik wel eens mensen tegen met een vreemde pet naam maar omdat ik nergens enige logische oplossing voor het veranderen van de naam kon vinden heb ik er meer geen aandacht aan besteed. Het is toch jammer dat de Pet niet zo werkt als in bv. Wow. Ik hoop dat in ieder geval bij de uitbreiding wat extra opties zitten voor pets.

Ben er ook al achter dat ik in 125 uur spelen al 234 keer ben dood gegaan.

/Deaths

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Steffy schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:39:
:P Ik had het al eens gezien dat het kon want in party's kwam ik wel eens mensen tegen met een vreemde pet naam maar omdat ik nergens enige logische oplossing voor het veranderen van de naam kon vinden heb ik er meer geen aandacht aan besteed. Het is toch jammer dat de Pet niet zo werkt als in bv. Wow. Ik hoop dat in ieder geval bij de uitbreiding wat extra opties zitten voor pets.

Ben er ook al achter dat ik in 125 uur spelen al 234 keer ben dood gegaan.

/Deaths
WoW :+

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

hahahah :D

[ Voor 11% gewijzigd door apNia op 31-05-2005 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Kom er net achter dat als je de client download, en online een key wilt kopen dat je "maar" +/- $18 kwijt bent..

Een vriend van me heeft dit dus gedaan.. zonder problemen..
Voel me dus best.. :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Waar kan je online een key kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Laatst online: 17-02-2021
En dan kan je dus ook meteen spelen? Jezus nu voel ik mij ook *********

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zephyer schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:57:
Kom er net achter dat als je de client download, en online een key wilt kopen dat je "maar" +/- $18 kwijt bent..

Een vriend van me heeft dit dus gedaan.. zonder problemen..
Voel me dus best.. :X
Wtf? Dat meen je niet? Lekker hoor. Heb je een linkje naar een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus de key gekocht, maar kost toch echt $ 45,99 voor zover ik weet kan je hem namelijk alleen bij plaync kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik vraag me af hoe ze random keygens gaan voorkomen. Zometeen heb je echt jackasses die gewoon met een keygen er een kunnen genereren, terwijl degene die 'm kocht dan de lul is. Heel zuur. Dat was dan wel weer handig aan het hele credit card gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

apNia schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:27:
Ik vraag me af hoe ze random keygens gaan voorkomen. Zometeen heb je echt jackasses die gewoon met een keygen er een kunnen genereren, terwijl degene die 'm kocht dan de lul is. Heel zuur. Dat was dan wel weer handig aan het hele credit card gebeuren...
Net als bij prepay telefoonkaarten? Alleen de echt uitgegeven keys toelaten? Dat lijkt me niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Iemand hier die de Galrath quest al heeft gedaan en wat tips voor me heeft?
Gister 4 keer geprobeerd, 3 keer moest er iemand opeens weg :( :( en de 4de keer gingen dood vlak voor zijn "kasteel". Het leverde me wel een stuk of 5 runes en een aantal noemenswaardige items op :D

[ Voor 4% gewijzigd door harry64 op 31-05-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
apNia schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 12:27:
Modbreak:Gedraag je :{

NCsoft maakt keys en weet wat ze weg stuuren
jij krijgt key die beschermt is door een alu laagje en je mag hem maar 1x gebruike

wrom leg ik het ueberhaupt uit het is te simpel voor woorde......het is gewoon een 1 time use keycard dus de kans dat jij random zon key kan krijgen is 1op de XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 31-05-2005 16:30 ]

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
harry64 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:28:
Iemand hier die de Galrath quest al heeft gedaan en wat tips voor me heeft?
Gister 4 keer geprobeerd, 3 keer moest er iemand opeens weg :( :( en de 4de keer gingen dood vlak voor zijn "kasteel". Het leverde me wel een stuk of 5 runes en een aantal noemenswaardige items op :D
Villainy of Galrath is een absurd moeilijke quest voor wanneer je hem krijgt imho. Heb hem zelf ook pas helemaal aan het eind gedaan (na het uitspelen van de hoofd-verhaallijn). Als ik jou was zou ik hem dus ook even opzij leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 19:51

S913

Abusus non tollit usum

Nergunsman schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:59:
[...]

Villainy of Galrath is een absurd moeilijke quest voor wanneer je hem krijgt imho. Heb hem zelf ook pas helemaal aan het eind gedaan (na het uitspelen van de hoofd-verhaallijn). Als ik jou was zou ik hem dus ook even opzij leggen :)
Wat?? Vond hem erg goed te doen, nadat ik iedereen er zo over had horen klagen.

Heb hem vanaf Temple of Ages in mijn eentje met 7 henchmen in een klein uurtje gedaan. Was op dat moment lvl 17 (R/Me, maar alleen Ranger spells).

[ Voor 1% gewijzigd door S913 op 31-05-2005 14:38 . Reden: typo ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ah, ik wil ook wel graag de guild joinen.
Naam. Tisalia Silverwind

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Vanaf Temple of Ages is die wel beter te doen ja, aangezien je dan gewoon een party van 8 mag vormen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
ik noodig jullie 2 vandag wel uit rond 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ik heb een vraag die misschien al 1000 keer is beantwoord, daarvoor alvast sorry :P
Maar ik lees vanalles over pre-seering en de starterlands. Zoals op deze map wel duidelijk te zien is. Ik gok dat als ik praat met die meneer in Ascalon City bij de gates dat ik dan deze lands verlaat. Omdat hij ook vraagt: 'weet je het zeker? Je kan niet meer terug'. Dan neem ik aan dat ik daarna de rest van de wereld kan zien.
Moet ik daarvoor een bepaalde level zijn? (Ik weet dat levels lang niet zo belangrijk zijn het gaat om de skills. Maar moet ik maar met hem praten? of hier nog wat quests doen? Ik ben level 4

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Bschnitz schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:19:
Helaas vanavond trainen maar bedankt voor de uitnodiging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boreras
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-06 02:54
ik ga denk ik binnenkort gewoon GW kopen, maar ik lees zo weinig goeds over Air. Ik denk dat ik nl een me/e wil gaan worden met voornamelijk air en domination. Maar zo te zien heeft bijna niemand het (wat dus juist leuk is ;) ), maar heeft een van jullie of dit wel te doen is?

alvast bedankt, Boreras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boreras schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:39:
ik ga denk ik binnenkort gewoon GW kopen, maar ik lees zo weinig goeds over Air. Ik denk dat ik nl een me/e wil gaan worden met voornamelijk air en domination. Maar zo te zien heeft bijna niemand het (wat dus juist leuk is ;) ), maar heeft een van jullie of dit wel te doen is?

alvast bedankt, Boreras
ik ben zelf el/me en ik gebruik nu nog fire magic, maar ik ben van plan om zo snel mogelijk naar air of earth over te stappen. Elke element heeft zijn sterke kanten en het hangt er vanaf hoe je het gebruikt. Fire ligt mij niet zo, vanwege de hoge energy kosten ben je snel je energy kwijt en ik vind dat je in de praktijk niet zo heel veel aan aoe hebt. Air heeft daarentegen juist wat lagere energy kosten en is meer gericht op single target. Ik heb air nog niet echt uitgeprobeerd maar ik denk dat het mij beter zal liggen als fire, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik ga gewoon vanalles uitproberen en kijken wat me het beste ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Bschnitz schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:19:
Mooi ik ben nu online dus invite maar raak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog Nederlandse (goeie) guild dat ik kan joinen?
Ik ben Necromancer/Warrior level 13

Character naam --> Tha Demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:40:
Ik heb een vraag die misschien al 1000 keer is beantwoord, daarvoor alvast sorry :P
Maar ik lees vanalles over pre-seering en de starterlands. Zoals op deze map wel duidelijk te zien is. Ik gok dat als ik praat met die meneer in Ascalon City bij de gates dat ik dan deze lands verlaat. Omdat hij ook vraagt: 'weet je het zeker? Je kan niet meer terug'. Dan neem ik aan dat ik daarna de rest van de wereld kan zien.
Moet ik daarvoor een bepaalde level zijn? (Ik weet dat levels lang niet zo belangrijk zijn het gaat om de skills. Maar moet ik maar met hem praten? of hier nog wat quests doen? Ik ben level 4
Als je deze land verlaat dan ga je zeg maar op een training missie en 2 jaar later kom je terug in Ascalon city. En toen was het een beetje veranderd.. :) Maar je kan niet meer dezeflde quests doen of emt de mensen uit de "eerste" wereld dan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 13:56
Boreras schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:39:

alvast bedankt, Boreras
Ik ben een Aeromancer / Geomancer. Beide werken erg goed samen. Wat ook erg leuk is aan Air is dat je vijanden kunt verblinden en dan met een mesmer skill "Spirite of Failure" energie kunt regenereren elke keer wanneer de verblinde persoon aanvalt.

Ik vind Air erg goed als je je op 1 persoon richt. Je kunt erg veel schade aanrichten. Jammer dat er weinig Area of Effect spells zijn zoals bij fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boreras
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-06 02:54
ik heb t zelf ook eerder single target attacks, in de meeste games kies ook eerder voor zo'n class (nightblade a la Seiken Densetsu 3 als iemand dat hier nog kent). Ik heb nog een paar vraagjes, bv wat is beter voor air, fast casting of energy storage (als ik t zo hoor cast air al red snel, maar is ook goedkoop).
op welk lvl kan je je tweede profession kiezen (ben alleen FFXI gewend)? (ik las net " and you will be given an opportunity to acquire a secondary profession in the starting region of the game." dus ik kan dat kiezen in n00b-land?)
En zijn er meerdere servers, zo ja waar kan ik de meeste GoT-ers vinden, of iig NLers(of desnoods Europeanen)?

aww wat vraag ik toch weer veel en wat maak ik toch weer automatisch verschrikkelijk lange posts. iig alvast bedankt. cya all in game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Crowmeister schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:40:
het advies is een beetje rond lvl 6 a 7.. ikzelf ging op lvl 6.. was goed te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boreras schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:06:
ik heb t zelf ook eerder single target attacks, in de meeste games kies ook eerder voor zo'n class (nightblade a la Seiken Densetsu 3 als iemand dat hier nog kent). Ik heb nog een paar vraagjes, bv wat is beter voor air, fast casting of energy storage (als ik t zo hoor cast air al red snel, maar is ook goedkoop).
op welk lvl kan je je tweede profession kiezen (ben alleen FFXI gewend)? (ik las net " and you will be given an opportunity to acquire a secondary profession in the starting region of the game." dus ik kan dat kiezen in n00b-land?)
En zijn er meerdere servers, zo ja waar kan ik de meeste GoT-ers vinden, of iig NLers(of desnoods Europeanen)?

aww wat vraag ik toch weer veel en wat maak ik toch weer automatisch verschrikkelijk lange posts. iig alvast bedankt. cya all in game ;)
Ook hier ligt het eraan wat je het best ligt. Als je fast casting kiest moet je oppassen met spells die exhaustion veroorzaken (ze verlagen je energy met 10, gedurende een halve minuut (dacht ik) verdwijnt dit effect). Ook moet je voor fast casting primary mesmer zijn, ik weet niet hoeveel energy een primary mesmer precies heeft maar ik denk minder dan een elementalist. Het voordeel van fast casting is wel dat je in een korte tijd veel damage kan doen als je je spells strategisch kiest. Ik weet wel dat het erg vervelend is als je zonder energy komt te zitten je dan als damage dealer nutteloos bent, dus ik zou voor de zekerheid energy storage kiezen maar ook hier zou je het gewoon uit moeten proberen.

Er zijn inderdaad verschillende servers. Je kan kiezen tussen de American server en de European server (staat ook in amerika raar genoeg). Ik heb tot nu toe niet al teveel positiefs gehoord over de European server (er schijnt veel frans, duits en andere talen gesproken te worden ipv engels, moeilijkheden met parties maken enz.), daarom speel ik ook vanaf het begin op de amerikaanse server en dat bevalt tot nu toe erg goed. Ik denk dat de meerderheid van GoT op de amerikaanse server speelt, en iig bijna het hele GoT guild.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Laatst online: 11-09 13:56
Heb net Ether Prodigy van een boss gecaptured. Weg zijn al mijn energie problemen, een onmisbare spel voor alle elementalists.
Het is wel moeilijk om hem te vinden, je moet hem capturen van een baas in "Ring of Fire".
Jammer dat ik elemental attunement niet meer kan gebruiken omdat ik al een elite spell heb.

Ben ook vandaag in de hall of heroes geweest, ik kwam er heel gemakkelijk door de missie op de juiste tijd te starten. Wanneer je linksonder ziet dat iemand de hall of heroes gewonnen heeft moet je snel de missie starten, dan heb je een grote kans dat je er snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Heet de GoT guild toevallig Illusion Multigaming? Kreeg er net een invite van namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ehm nee, de got guild heet got.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

unfor schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 00:08:
ehm nee, de got guild heet got.. :D
Hah dank je. Decline dan maar :P Heb btw nog geen invite van de got guild.

Ik speel op de 'gewone' EU servers. Moet ik switchen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je onbeperkt aantal karakters aanmaken zoals bij andere mmorpgs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 01:51:
Kan je onbeperkt aantal karakters aanmaken zoals bij andere mmorpgs?
Volgens mij kan je er maximaal 4 aanmaken.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Crowmeister schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 00:20:
[...]

Hah dank je. Decline dan maar :P Heb btw nog geen invite van de got guild.

Ik speel op de 'gewone' EU servers. Moet ik switchen ofzo?
got guild = vol momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Laatst online: 21-09-2024
Voor mensen die twijfelen wanneer ze naar post-searing willen. Mijn advies is... ga met een lvl 7(zorg wel dat je alle skills hebt) en loop zo snel mogelijk alle missie door naar 'ascension'. Daarna heb je alle tijd voor alle bonussen en quests. Ik ga niet helemaal uitleggen waarom... want dat is spoilen. Laat ik iig zeggen dat ik op die manier mijn 2e char (een monk) in 1 week naar lvl 20 heb geholpen. (Met mijn 1e char duurde dat 4 weken)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
apNia schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:33:
[...]
het advies is een beetje rond lvl 6 a 7.. ikzelf ging op lvl 6.. was goed te doen..
Ik was lvl3.. en had ook geen problemen..
Er lopen zelfs mensen met lvl2 :? |:(
Dat is imho een beetje te laag ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
unfor schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 07:35:
[...]

got guild = vol momenteel.
yup got guild is vol en ik had je die invite gestuurd we zijn ook een Nl guild :) met zon 20 man.

als er nog meer mense zijn die in een NL guild willen kunne mij msg in game : Shone Stone of laat je naam achter en ik stuur je een invite :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
ik was lvl 7/8 toen ik nar de volgende ging met 2e char necromancer/elementist maar toen was daar wel beetje makkelijk met blood magic vond ik

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Bschnitz schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:40:
[...]

yup got guild is vol en ik had je die invite gestuurd we zijn ook een Nl guild :) met zon 20 man.

als er nog meer mense zijn die in een NL guild willen kunne mij msg in game : Shone Stone of laat je naam achter en ik stuur je een invite :P
Oops dat was jij dus, tja dat soort dingen kan ik niet ruiken :P
Stuur nog maar een invite aub als je tijd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

[...]

Zulen we hier geen guild spam gaan doen? Over guilds die moeten spammen is zowiezo wel wat te zeggen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:29

Vrijdag

De Zwarte

Heeft iemand misschien een mirror oid voor dat laatste filmpje wat op die site staat? Ik kan het met geen mogelijkheid neerladen, loopt vast ofzo :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
Bor de Wollef schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:41:
[...]

Zulen we hier geen guild spam gaan doen? Over guilds die moeten spammen is zowiezo wel wat te zeggen ...
hij vroeg zich af wie hem heeft uitgenoodigt dus ik heb allen zijn vraag beantwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
the_bash schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 08:47:
Voor mensen die twijfelen wanneer ze naar post-searing willen. Mijn advies is... ga met een lvl 7(zorg wel dat je alle skills hebt) en loop zo snel mogelijk alle missie door naar 'ascension'. Daarna heb je alle tijd voor alle bonussen en quests. Ik ga niet helemaal uitleggen waarom... want dat is spoilen. Laat ik iig zeggen dat ik op die manier mijn 2e char (een monk) in 1 week naar lvl 20 heb geholpen. (Met mijn 1e char duurde dat 4 weken)
Wat is Ascension? Is dat al in "Old-Ascalon" (2 jaar later)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

the_bash schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 08:47:
Uhm ik snap je uitleg niet helemaal. 'Ga met een level 7' Moet ik een ally zoeken die level 7 is? Of zelf level 7 zijn voordat ik naar post-searing ga?

Alle missies doorlopen naar ascension? * Crowmeister snapt dat ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Je hebt eigenlijk 2 'map-instances': Pre- en Post-Searing Ascalon (deze 'searing' vind plaats door een aanvalsgolf van Charr op Ascalon). Pre-Searing Ascalon is eigenlijk 'newbie training ground' en tegelijk character creation/evolution. Post-Searing Ascalon is 'het echte werk'. Level 7 is ongeveer het niveau wat je moet bereiken voordat het 'verstandig' is om naar Post-Searing Ascalon te gaan (via Tydus in Pre-Searing Ascalon).

Door middel van de missies (de gebieden met een schild op de map) kom je over de gehele map van het huidige GW universum. Op een gegeven moment kom je 3 missies tegen die je gedaan moet hebben om te kunnen 'ascenden'. Dat is een handeling die nodig is om verder in het verhaal te komen. In game wordt dit dus ook wel eens 'Ascension' genoemd.

Is dit wat duidelijker?

[ Voor 31% gewijzigd door CoRrRan op 01-06-2005 17:36 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Aha dus er mee bedoelt dat je die missies moet doen. Ik dacht dat het iets nieuws was.

Ik heb ook gewoon al die missies gedaan maar ik ben toch echt niet in 1 week level 20. Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Dekay schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:58:
Aha dus er mee bedoelt dat je die missies moet doen. Ik dacht dat het iets nieuws was.

Ik heb ook gewoon al die missies gedaan maar ik ben toch echt niet in 1 week level 20. Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt
Dat lukt alleen als je ECHT veel online bent...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosdescends
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-02-2022
[...]

ja ik zou ook graag in je guild willen, ben een lvl 3 necromancer/monk name: Chaos Descends (heb de game vandaag pas gehaalt de limited edition) alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

chaosdescends schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 19:39:
[...]

ja ik zou ook graag in je guild willen, ben een lvl 3 necromancer/monk name: Chaos Descends (heb de game vandaag pas gehaalt de limited edition) alvast bedankt
N/M ... het probleem daarmee is dat je "magic heavy" bent terwijl je energy generatie gelimiteerd is. Dus je zal snel door je spels heen gaan!

Elementist/Necromancer is handiger, de Necromancer heeft VEEL energy nodig maar heeft dat standaard nooit! De elementist dertegen heeft als "upgradable" dat ze sneller mana regenereert ;-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:24:
waarom zie ik nooit dat iemand een warrior neemt? Hopelijk krijg ik het spel morgen bij play.com
(donderdag besteld) en dan wil ik graag een Warrior/Ranger denk ik. Schieten van veraf en als ie komt neem ik m'n zwaard.

Wat vinden jullie de beste primary, secondary professions?
Ik heb dezelfde proffesion en behalt goed, ware het niet dat je als ventje met magic spells enzo wel krachtiger bent :/

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 11-09 15:39
daarom dacht ik in eerste instantie dat een ranger/elementist wel een goede combinatie was... maar nu heb ik bijna geen mp en zou een E/R veel beter zijng eweest... btw... de ranger skills zijn niet zo heel speciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Vuurvoske schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:13:
[...]

Ik heb dezelfde proffesion en behalt goed, ware het niet dat je als ventje met magic spells enzo wel krachtiger bent :/
Juist niet krachtiger maar meer zonder magic ben je wel wat meer afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
swampy schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:12:
[...]

N/M ... het probleem daarmee is dat je "magic heavy" bent terwijl je energy generatie gelimiteerd is. Dus je zal snel door je spels heen gaan!

Elementist/Necromancer is handiger, de Necromancer heeft VEEL energy nodig maar heeft dat standaard nooit! De elementist dertegen heeft als "upgradable" dat ze sneller mana regenereert ;-)
maar je kan bij necromance ook soul reaping point nemen waardoor je energy krijg als er iemand om je heen dood gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

RedDragon schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:40:
[...]
maar je kan bij necromance ook soul reaping point nemen waardoor je energy krijg als er iemand om je heen dood gaat
Soul Reaping is alleen beschikbaar als N je primaire klasse is.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soul reaping lijkt mij eigenlijk meer iets waar je je overige attribute points instopt als een soort bonus. Bij soul reaping ben je vrij afhankelijk van waar je bent en wanneer. Bij soul reaping moet er eerst iemand in je omgeving doodgaan voordat je energy krijgt waardoor je er uiteindelijk toch niet erg veel energy uit kan halen. Bij soul reaping krijg je 1 energyxrank voor elke creature dat in je omgeving doodgaat. Bij energy storage krijg je sowieso 3 energy per rank en kan je ook nog skills als ether prodigy of ether renewal gebruiken om weer opnieuw energy te krijgen. Daarom vind ik necromancer over het algemeen ook een betere secondary dan primary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

CoRrRan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:33:
Je hebt eigenlijk 2 'map-instances': Pre- en Post-Searing Ascalon (deze 'searing' vind plaats door een aanvalsgolf van Charr op Ascalon). Pre-Searing Ascalon is eigenlijk 'newbie training ground' en tegelijk character creation/evolution. Post-Searing Ascalon is 'het echte werk'. Level 7 is ongeveer het niveau wat je moet bereiken voordat het 'verstandig' is om naar Post-Searing Ascalon te gaan (via Tydus in Pre-Searing Ascalon).

Door middel van de missies (de gebieden met een schild op de map) kom je over de gehele map van het huidige GW universum. Op een gegeven moment kom je 3 missies tegen die je gedaan moet hebben om te kunnen 'ascenden'. Dat is een handeling die nodig is om verder in het verhaal te komen. In game wordt dit dus ook wel eens 'Ascension' genoemd.

Is dit wat duidelijker?
Kijk dat is helemaal duidelijk. Ik ben pas level 6 dus wacht nog even dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Wat is eigenlijk het nut van die gevechten in de "Arena"? Valt daar ook iets mee te winnen? Ik heb toenstraks een potje of 5 achter elkaar gewonnen en er niks mee opgeschoten...

[ Voor 55% gewijzigd door Naluh! op 01-06-2005 22:43 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
neu eigenlijk niet, je kunt er wat xp vandaan halen als je dat nodig hebt :D het is meer wat voor de lol geloof ik, en om misschien wat te oefenen voor later in pvp gvg etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CoRrRan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:33:

Is dit wat duidelijker?
Hoe zit het met die schildjes en de zwaarden erdoorheen? Ik heb een stuk of twee schilden met een zwaardje en één met twee zwaardjes. Maakt dat nog uit of komt het omdat ik die quest wellicht twee keer heb gedaan?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Werving voor clans en/of guilds is niet toegestaan op GoT