Haay schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:04:
Ach, als je in Ascalon City of Lion's Arch moet zijn om spul te verkopen bij traders die niet in de kleinere outposts zitten, en je heb geen behoefte aan gespam van andere spelers in het All kanaal of het trade kanaal, of het emote kanaal, dan zet je die kanalen toch gewoon uit?

Lekker rustig dan hoor! Houd je alleen je Guild en je Team kanalen open, zodat je wel bereikbaar bent voor mensen die jou wel kennen.
Of anders gooi je lui die herhaaldelijk hetzelfde bericht op de chat gooien tijdelijk in je ignore lijst, dan heb je er ook geen last van.
Zo doe ik het ook altijd ja, als ik écht moet gaan traden etc. gooi ik de rest vd kanalen uit, behalve guild/private/trade. Dan is het al een stuk beter. Ignoren doe ik alleen voor de volhoudende mensjes
Trouwens, een algemene tip voor iedereen, let goed op wat je koopt bij het traden, en inspecteer het item goed voordat je op die Accept knop drukt. Let op dingen als
customized, in welk geval jij er niets aan hebt. En let voor de rest natuurlijk goed op wat je koopt, of datgene hetzelfde is als waar jij om vroeg

En geloof mensen niet als je zegt dat je met een ander item dan een
Celestial Sigil een Guildhall kan maken, want dat kan écht niet.
Mjin 2 eurocentjes ..
[
Voor 1% gewijzigd door
Cloud op 25-05-2005 20:38
. Reden: smiley spam verwijdert :P ]