Tja misschien wat geduld tot er weer nieuwe content is , ik vind het eigenlijk wel mee vallen ik ben nog niet aan het eind maar verbaas me elke keer weer hoorBor de Wollef schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:12:
Nee, ik ben aan het eind van het verhaal. Maar de woestijn, de sneeuw etc het is allemaal hetzelfde maar dan met een andere grauwe kleur.
als je het draadje gelezen zou hebben had je gezien dat er een GoTguild is jaTijs_a schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:32:
Is er al een tweakers guild op Guild wars?
http://www.gotguildwars.nl
bij de mediamarkt was hij voor 60euroTheEvilCuber schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 01:44:
Heeft iemand nog een idee waar je Collectors edtion voor een leuke prijs (60 euro max) te krijgen is? play.com is uitverkocht, en verder zijn ze meestal in NL wat duurder.
Ja die is er. Voor meer informatie kun je kijken op www.gotguildwars.nlTijs_a schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:32:
Is er al een tweakers guild op Guild wars?
Ik moet zeggen dat ik het een bere leuk spel vind. Lekker tactics. AL ben ik helemaal geen diablo fan ofzo, maar de gameplay spreekt me aan.
Ooops, sorry, dubbelpost. Ik had even over de reactie van archetta heen gelezen. Excusses.
[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 19-05-2005 09:44 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
nieuwe gebiedenVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 07:55:
[...]
Tja misschien wat geduld tot er weer nieuwe content is , ik vind het eigenlijk wel mee vallen ik ben nog niet aan het eind maar verbaas me elke keer weer hoor
Ik vind WoW er zo cartoonachtig uitzien. GW heeft zo'n mooie gloed over alles heen, die lichtstralen, en al die glimmende dingen. WoW is misschien wel diverser, maar de dingen in GW zien er mooier uit.Bor de Wollef schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:56:
[...]
Ik hoor het vaak als kritiek en eerlijk gezegd vind ook ik WoW er mooier (lees: diverser) uit zien. In Guild Wars is het net even te vaak dezelfde setting met alleen andere kleurtjes. De area's die jij opnoemt zijn ook wel de area's die er wat kleur betreft uitspringen. Het hele gedoe in en rond de woestijnen is bijvoorbeeld 1 pot nat.
En dan kun je het ook nog vergelijken met EverQuest II, dat is helemaal mooi, in elk opzicht. Maar ik denk dat graphics niet zo'n hele grote rol spelen in dit soort spellen. Als het er leuk uitziet dan is dat mooi meegenomen. Maar ik ga met dit soort games toch echt voor de gameplay
Bij Intertoys in Haarlem (Cronjé) zag ik hem gisteren liggen voor €69,-. En als je een klantenkaart hebt bij Dynabyte kost ie €62,95archetta schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:18:
[...]
[...]
bij de mediamarkt was hij voor 60euro
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat vind ik in veel gevallen juist andersom, maw dat WoW er mooier uit ziet. In WoW heb ik soms plekjes waar ik echt even om mij heen sta te kijken naar de omgeving. Dat heb ik in GW bijna nooit jammer genoeg. Graphics en gameplay vind ik beide belangrijk waarbij de gameplay natuurlijk vooraan staat. Ik hoor ingame ook veel mensen "klagen" over het gebrek aan diversiteit. Dat vind ik jammer. Ik hoop dat de nieuwe gebieden wat meer diversiteit gaan bieden.weebl schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:19:
[...]
Ik vind WoW er zo cartoonachtig uitzien. GW heeft zo'n mooie gloed over alles heen, die lichtstralen, en al die glimmende dingen. WoW is misschien wel diverser, maar de dingen in GW zien er mooier uit.
En dan kun je het ook nog vergelijken met EverQuest II, dat is helemaal mooi, in elk opzicht. Maar ik denk dat graphics niet zo'n hele grote rol spelen in dit soort spellen. Als het er leuk uitziet dan is dat mooi meegenomen. Maar ik ga met dit soort games toch echt voor de gameplay
Nou ik heb Wow ook gespeeld en ik vind de locaties in de game meestal gewoon ronduit saai, het is allemaal zo lowres, echt bijzonder is het niet, ook vind ik dat er wel heeeeeeeel erg op Lord of the Rings gebaseerde dingen in de game zitten, valley of the kings was gewoon 1 dikke vette rip-off van de Argonath die we in The Fellowship zien. Nee dan is GW duidelijk een stuk mooier, het komt ook overtuigender over vind ik. Ik heb bij Wow nog nooit iets gezien waar ik van dacht "he dit heb ik nog niet eerder gezien" terwijl ik de verzichten bij GW meestal adembenemend vindt, zelfs levels zoals in de woestijn zijn op een bepaalde manier aangekleed dat het leuk en mooi overkomt, bij Wow was het constant het zelfde hekje, het zelfde bosje etc. Vooral Pre-Ascalon was iets waar ik bijna door van mijn stoel viel van verbazing, ik zag de filmpjes en iedereen, dat is niet Ingame tot het echt gespeeld werd, toen bleek het dus wel ingameBor de Wollef schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:04:
[...]
Dat vind ik in veel gevallen juist andersom, maw dat WoW er mooier uit ziet. In WoW heb ik soms plekjes waar ik echt even om mij heen sta te kijken naar de omgeving. Dat heb ik in GW bijna nooit jammer genoeg. Graphics en gameplay vind ik beide belangrijk waarbij de gameplay natuurlijk vooraan staat. Ik hoor ingame ook veel mensen "klagen" over het gebrek aan diversiteit. Dat vind ik jammer. Ik hoop dat de nieuwe gebieden wat meer diversiteit gaan bieden.
Inderdaad, maar de magie en de uitstraling van pre-ascalon kom je daarna bijna niet meer tegen vind ik. Het gebrek aan vegetatie op sommige plekken bijvoorbeeld.
Verwijderd
Tis hier vast wel eerder gevraagd, maar ik kan dat zo niet vinden.
Maar is het ook mogelijk om gewoon een los account te kopen?
Maar is het ook mogelijk om gewoon een los account te kopen?

Hebben hier mensen tips voor een beginnende Monk? Ik vond het namelijk wel een keer leuk om een monk te spelen (ben nu level 6 (nog 993xp voor level 7)). Tot nu toe vind ik het behoorlijk lastig omdat ik gewent ben aan te vallen niet op het leven van mijn party members te letten. Ik neem nu steeds een healer-/fighter-/archerhenchman mee zodat de healer ook nog zou kunnen healen als ik dat weer eens niet door heb.
^^ mee eensch. Ik vind WoW inderdaad ook een cartoon-achtige uitstraling hebben. Het lijkt wel alsof alles cell-shaded is, en de characters niet echt in de omgeving thuishoren, wat ik totaal niet bij GW heb. Maar ik denk dat dit gewoon een smaakverschil is, de een houdt van realisme en kiest voor GW en de andere houdt van WoW.weebl schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:19:
[...]
Ik vind WoW er zo cartoonachtig uitzien. GW heeft zo'n mooie gloed over alles heen, die lichtstralen, en al die glimmende dingen. WoW is misschien wel diverser, maar de dingen in GW zien er mooier uit.
Zoals gezegd gaan dit soort spellen vooral om de gameplay, maar GW is voor mij toch wel de no. 1 als het om het grafische werk gaat (eigenlijk in alles ..
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Als je dat een bug vind moet je hem natuurlijk wel even als bug aanmelden he. Wat ik mis is de optie om jouw pet een commando te geven of een target aan te wijzen.Steffy schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:58:
Ik hoop dat ze die bug van je pet er snel uithalen, je zit vaak genoeg gewoon vast omdat je niet door je pet heen kunt lopen en het verders ook geen commandos kunt geven om ergens anders heen te lopen, dat is toch behoorlijk knullig hoor, dikke bug gewoon
Dat is toch enkel op een target klikken: je pet die gaat aanvallen en als jij zelf een andere wilt aanvallen dubbel klikken?
Ik vind dat de pet wel wat meer zoals in Wow mocht werken, daar had je nog wat opties voor het gedrag van het beest, de mogelijkheid om het te laten aanvallen, en niet het zelfde target als wat jij hebt. Hopelijk komt er iets dergelijks in.
Verwijderd
De petcontrol vind ik ook ronduit ineffectief, daar mogen ze zeker van mij wel wat meer aandacht aan besteden.
Ik vind het er juist prachtig uitzien... ook in post-searing ascalon blijf ik regelmatig even staan om de omgeving in me op te nemen. Ik heb geen pet, dus ik weet niet of hij vervelend is. Ik speel een Warrior/Mersmer, ben bijna lvl 10.
De quests zijn prima, ik was bang dat het ging vervelen. Ik had ook verwacht dat je echt van hot naar her over de hele map gestuurd zou worden. Dat valt ook mee, t komt allemaal redelijk gedoseerd. Ik heb alleen het communiceren met andere spelers die ik niet ken opgegeven. Ik heb meerdere malen te horen gekregen dat ik niet mee kon op een quest omdat ik niet Duits ben...dus ik negeer alles wat lokaal gezegt wordt, als ze me nodig hebben moeten ze maar whisperen
Mijn ingame naam is Eisja Graburg, maar de kans dat iemand me tegenkom, of ik anderen is best klein geloof ik
De quests zijn prima, ik was bang dat het ging vervelen. Ik had ook verwacht dat je echt van hot naar her over de hele map gestuurd zou worden. Dat valt ook mee, t komt allemaal redelijk gedoseerd. Ik heb alleen het communiceren met andere spelers die ik niet ken opgegeven. Ik heb meerdere malen te horen gekregen dat ik niet mee kon op een quest omdat ik niet Duits ben...dus ik negeer alles wat lokaal gezegt wordt, als ze me nodig hebben moeten ze maar whisperen
Mijn ingame naam is Eisja Graburg, maar de kans dat iemand me tegenkom, of ik anderen is best klein geloof ik
koekjes?
Kom allen naar de amerikaanse server, iedereen praat engels en het is makkelijk om een party te krijgen.
Amerikaanse server heeft geen lagg, de Europese server staat ook in Amerika.
Vandaag de CE gehaald, nu aan het installeren 
Alleen jammer dat de EU versie kartonnen hoesjes heeft en de US versie hardcover
Alleen jammer dat de EU versie kartonnen hoesjes heeft en de US versie hardcover
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Goede tip!Yinchie schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:56:
Kom allen naar de amerikaanse server, iedereen praat engels en het is makkelijk om een party te krijgen.
Ben immers niet zo goed in Spaans en Frans....
Spel is wel top (shipping via play.com duurde 12 dagen).
Vind ik dus dikke BS he. In nog geen enkele party waarin ik heb gezeten spraken ze spaans of wat dan ook. Als ze duits/frans spraken herinnerde ik hun er netjes aan dat ik het niet verstond en werd er engels gesproken.Yinchie schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:56:
XPENG G9 Performance 2024
Mijn ervaring is echt anders, vooral duitsers en fransen houden het bij hun eigen taal. Zelfs het verkoop kanaal is in tig talen. Dat is voor mij echt de reden geweest om naar de USA servers te switchen. Ik zie geen enkel voordeel aan de Europe servers eigenlijk.KRaMoN schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:21:
[...]
Vind ik dus dikke BS he. In nog geen enkele party waarin ik heb gezeten spraken ze spaans of wat dan ook. Als ze duits/frans spraken herinnerde ik hun er netjes aan dat ik het niet verstond en werd er engels gesproken.
[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 20-05-2005 11:33 ]
Ikzelf zit nog op de EU servers, maar dat komt omdat ik op het moment alleen party met mijn vriendin samen. Dit kan uiteindelijk nog veranderen, maar dat zien we dan wel weer.
Verwijderd
Mediamarkt in Zoetermeer heeft hem nog. Ik geloof 50 euro, weet het niet zeker, misschien was het 60.TheEvilCuber schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 01:44:
Heeft iemand nog een idee waar je Collectors edtion voor een leuke prijs (60 euro max) te krijgen is? play.com is uitverkocht, en verder zijn ze meestal in NL wat duurder.
Die adon mag van mij nog wel een jaar wachten ik wil eerst alles zien met alle proffessions...
PSN id angeleyesprox
YESSS!!!!
POST!!!
Mijn god, wat ben ik een kleuter van 25 zeg. Ik hoor *kloenk* en ren meteen naar de brievenbus
Eindelijk heb ik Guild Wars binnen!!
(Nu nog de vraag of ik 'm kan draaien
)
-edit-
Vet, een dik dvd hoesje en eindelijk weer eens een spel met een wat dikkere manual
Had 'm trouwens afgelopen maandag besteld bij Play.com voor 30 euro. Best snel
POST!!!
Mijn god, wat ben ik een kleuter van 25 zeg. Ik hoor *kloenk* en ren meteen naar de brievenbus
Eindelijk heb ik Guild Wars binnen!!
(Nu nog de vraag of ik 'm kan draaien
-edit-
Vet, een dik dvd hoesje en eindelijk weer eens een spel met een wat dikkere manual
Had 'm trouwens afgelopen maandag besteld bij Play.com voor 30 euro. Best snel
[ Voor 33% gewijzigd door KreKkeR241 op 20-05-2005 12:34 ]

Misschien dit weekend nog spelen met me meiske... Of Guildwars natuurlijk.

precies! begin echt een klerehekel aan die gasten te krijgen.. echt die duitsers en die fransen (who else?) blijjjjjven maar ouwehoeren in hun eigen suffe taaltje... en dan ook een grote bek als je vraagt of ze 't engels kunnen houden.. opbokken met die gasten, ik ben naar de US servers gegaan =)Bor de Wollef schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:32:
[...]
Mijn ervaring is echt anders, vooral duitsers en fransen houden het bij hun eigen taal. Zelfs het verkoop kanaal is in tig talen. Dat is voor mij echt de reden geweest om naar de USA servers te switchen. Ik zie geen enkel voordeel aan de Europe servers eigenlijk.
bevalt me heerlijk!
Is best wel mooie muziek, doet het prima ook als achtergrondmuziek tijdens studie enzoNielsOveres schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:44:
Ik bedenk me net dat ik eigenlijk nog nooit die cd van GuildWars geluisterd heb (degene die bij de SE versie zit). Zal ik binnenkort maar eens gaan doen dan.
Misschien dit weekend nog spelen met me meiske... Of Guildwars natuurlijk.
Vond trouwens dat wegkraslaagje voor je key erg goed bedacht en eindelijk weer eens een normaal leesbaar lettertype.
Zeg, is het eigenlijk ook mogelijk om gemaakte characters te verwijderen? En is er een max aan characters dat je mag hebben?
als je een gfx man bent moet je Lineage 2 eens uitproberen ik heb GW WoW en L2 gespeeld en L2 is verreweg het vetstewolkje schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:06:
[...]
^^ mee eensch. Ik vind WoW inderdaad ook een cartoon-achtige uitstraling hebben. Het lijkt wel alsof alles cell-shaded is, en de characters niet echt in de omgeving thuishoren, wat ik totaal niet bij GW heb. Maar ik denk dat dit gewoon een smaakverschil is, de een houdt van realisme en kiest voor GW en de andere houdt van WoW.En ik heb in GW toch echt wel plekken waarbij ik ff rondkijk, en soms een screenshotje maak, omdat het er simpelweg verbluffend uitziet!
Zoals gezegd gaan dit soort spellen vooral om de gameplay, maar GW is voor mij toch wel de no. 1 als het om het grafische werk gaat (eigenlijk in alles ..).
Je mag voor zover ik weet 4 chars maken, en ook deleten...KreKkeR schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:06:
Zeg, is het eigenlijk ook mogelijk om gemaakte characters te verwijderen? En is er een max aan characters dat je mag hebben?
koekjes?
Wat ik overigen raar vind is dat je geen optie hebt om te praten op een manier dat alleen mensen in de omgeving het kunnen zien.
En volgens mij kun je ook alleen rennen en niet normaal lopen, detail maar toch
Maar goed, wie weet zit ik er helemaal naast
En volgens mij kun je ook alleen rennen en niet normaal lopen, detail maar toch
Maar goed, wie weet zit ik er helemaal naast
Ik zit ook op de europe servers. heb eigenlijk weining last van allerlei talen in de chat, heb standaard trade en emotes uit staan en verder kijk ik er weinig naar omdat ik met een vriend op Teamspeak zit.apNia schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:45:
[...]
precies! begin echt een klerehekel aan die gasten te krijgen.. echt die duitsers en die fransen (who else?) blijjjjjven maar ouwehoeren in hun eigen suffe taaltje... en dan ook een grote bek als je vraagt of ze 't engels kunnen houden.. opbokken met die gasten, ik ben naar de US servers gegaan =)
bevalt me heerlijk!
Als ik mensen zoek voor missies probeer ik standaard de fransen te ontlopen want die gasten zijn echt te irritant en hebben volgens mij nog nooit van teamplay gehoord praten stug frans door en negeren gewoon alles wat je zegt..
Duitsers is wel goed mee samen te spelen en praten ook wel gewoon engels in missies.
Mocht je eens een bericht als "looking for group (no french)" tegen komen, kan ik het wel eens zijn
Hier kreeg ik trouwens gister nog een reactie op van een engels dat hij het niet eerlijk vond /racistisch. Het hele verhaal uitgelegd maar toen was hij het nog niet met me eens.
Zo bedoelde ik het nietDrProctor schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:20:
[...]
als je een gfx man bent moet je Lineage 2 eens uitproberen ik heb GW WoW en L2 gespeeld en L2 is verreweg het vetste
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
sommige mensen snappen niet dat discriminatie op logische basis kan zijn.. wat een 80's mentaliteit..Mythrill schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:34:
[...]
Ik zit ook op de europe servers. heb eigenlijk weining last van allerlei talen in de chat, heb standaard trade en emotes uit staan en verder kijk ik er weinig naar omdat ik met een vriend op Teamspeak zit.
Als ik mensen zoek voor missies probeer ik standaard de fransen te ontlopen want die gasten zijn echt te irritant en hebben volgens mij nog nooit van teamplay gehoord praten stug frans door en negeren gewoon alles wat je zegt..
Duitsers is wel goed mee samen te spelen en praten ook wel gewoon engels in missies.
Mocht je eens een bericht als "looking for group (no french)" tegen komen, kan ik het wel eens zijn
Hier kreeg ik trouwens gister nog een reactie op van een engels dat hij het niet eerlijk vond /racistisch. Het hele verhaal uitgelegd maar toen was hij het nog niet met me eens.
Alle duitsers die ik mijn party hebben gehad spraken engels, spanjaarden ook allemaal maar goed ik vraag in het engels dus iedereen die reageert spreekt het wel, dan filter je automatisch fransen en oost europeanen weg
Dit meen je niet, Lineage2 heeft echt bagger graphics vergeleken met GW.DrProctor schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 13:20:
[...]
als je een gfx man bent moet je Lineage 2 eens uitproberen ik heb GW WoW en L2 gespeeld en L2 is verreweg het vetste
En ja ik heb Lineage2 gespeeld
Idd L2 was alles behalve bijzonder, lijkt wel wat op GW en is beter dan Wow maar het is zeker niet mooi te noemen, ik vond het juist allemaal wat basic al zagen sommige vijanden er best wel vet uit, vooral de grote spinnen waren altijd vetM55 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:51:
[...]
Dit meen je niet, Lineage2 heeft echt bagger graphics vergeleken met GW.
Ja maar het irriteert al geweldig als je in steden zit en de helft is in Duits of Frans.. een keertje is niet erg, maar het irriteert me dan gewoon als de helft bestaat uit hun geleuter. Past waarschijnlijk ook prachtig bij hun lack aan Engelse kennis. ALLES op TV vertalen ze naar hun eigen taal =|
Ooit op vakantie op RTL+ gekeken naar een Amerikaanse sitcom, inclusief Duits-lachend publiek.. nooit........ meer.........
Ooit op vakantie op RTL+ gekeken naar een Amerikaanse sitcom, inclusief Duits-lachend publiek.. nooit........ meer.........
[ Voor 18% gewijzigd door apNia op 20-05-2005 14:58 ]
Nou, net begonnen met GW
. Ziet er allemaal wel leuk uit, maar ik moet er wel even inkomen. Denk dat ik toch het manual eens door ga lezen..
Verwijderd
En ja ik heb Lineage2 gespeeld :)[/quote]
Ik vind zelf de buffs en spells toch vrij hoog grafisch gehalte hebben. Landschappen enzo zijn vrij monotoom, maar er zijn wel hele mooie gedetailleerde mob. Maar ik heb vandaag kopie van GW gekocht, 40,- bij de Dynabyte (5, korting), dus dan zie ik het vanzelf wel
En ja ik heb Lineage2 gespeeld :)[/quote]
Ik vind zelf de buffs en spells toch vrij hoog grafisch gehalte hebben. Landschappen enzo zijn vrij monotoom, maar er zijn wel hele mooie gedetailleerde mob. Maar ik heb vandaag kopie van GW gekocht, 40,- bij de Dynabyte (5, korting), dus dan zie ik het vanzelf wel
Sorry hoor maar daar ben ik het niet helemaal mee eens.M55 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:51:
[...]
Als je lineage Chronicle 1 hebt gespeeld dan kan ik het nog wel begrijpen, maar sinds chronicle 2 en 3 hebben ze nieuwe texturen aangepast voor de uber armors en vele andere dingen, dat spel vreet bij mij meer dan 1 Gig aan RAM geheugen na een tijdje en vanaf het begin compleet ingeladen al zo'n 700MB op een resolutie van 1152x864. Maar het ziet er dan superscherp uit en ik vind het echt prachtig.
Ik heb voor dit spel speciaal mijn geheugen lopen upgraden.
Je gaat mij dan echt niet vertellen dat dat er slechter uitziet dan GW.
Ik vind de graphics in GW op hoogste stand trouwens helemaal niet mooi. Er is dan een soort wazige filter die alles er wat dromerig uit laat zien, maar ik houd van lekker scherp, goed kunnen zien wat er in de verte zit. Ik heb daarom ook de instellingen wat teruggeschroefd, zodat die filter nuit staat, en ik echt de omgeving kan zien.
Was daarnet de missie van Nolani aan het doen met onbekende party members. Was er een gast bij die zo leuk was om de eerste 5 minuten AFK te zijn en vervolgens de lever omhalen zodat we iets van 20 char's om ons heen kregen
. Konden we weer alles opnieuw doen - leuk van dat soort mensen

Je moet het positief bekijken, de speelduur van GW wordt zo wel verlengdDekay schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:01:
Was daarnet de missie van Nolani aan het doen met onbekende party members. Was er een gast bij die zo leuk was om de eerste 5 minuten AFK te zijn en vervolgens de lever omhalen zodat we iets van 20 char's om ons heen kregen. Konden we weer alles opnieuw doen - leuk van dat soort mensen
Nee, serieus je komt ontzettend vaak mensen tegen die gewoon afhaken, of van die idiote
warriors die als een gek in zijn eentje de vijanden groep in rent, en in enkele seconden op de grond
dood liggen, omdat ze toch niet zo uber sterk waren als ze dachten.
Je kunt alles hoog laten staan en alleen de post proces effects uitzetten onder advanced.XthinkZ schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 22:20:
[...]
Ik vind de graphics in GW op hoogste stand trouwens helemaal niet mooi. Er is dan een soort wazige filter die alles er wat dromerig uit laat zien, maar ik houd van lekker scherp, goed kunnen zien wat er in de verte zit. Ik heb daarom ook de instellingen wat teruggeschroefd, zodat die filter nuit staat, en ik echt de omgeving kan zien.
Ikzelf vind dat dromerige wel heel erg gaaf. Zeker op hoge resolutie.
Maar natuurlijk ieder z'n eigen interesses.
Hoe lang worden jouw karakters eigenlijk bewaard als je een tijdje niet online kan zijn? Ik kan daar nergens iets over vinden.
Mag er vanuit gaan dat die wel een hele tijd worden bewaard, je heb er immers voor betaald.Bor de Wollef schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 11:48:
Hoe lang worden jouw karakters eigenlijk bewaard als je een tijdje niet online kan zijn? Ik kan daar nergens iets over vinden.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Op de officiele site word er in iedergeval niet over gesproken. Bij WoW worden de karakters wel na een tijdje gewist dacht ik.
Die vraag is ooit eens door ArenaNet beantwoord in een Fansite Friday. De characters blijven altijd bewaard zelfs als je een jaar niet speelt dan zijn ze er nog als je weer eens inlogt.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Wordt echt helemaal gek van me henchman, me hele groep is dood op de mage na en die kan resurrecten maar die staat ergens een stukkie terug vast achter een mannetje dus die doet niks en nu resurrect me hele party dus niet
. En ik heb geen zin om alles weer opnieuw te lopen.
Is er een manier om toch weer te resurrecten of om die mage (de stomme eikel) uit me party te kicken ??
Is er een manier om toch weer te resurrecten of om die mage (de stomme eikel) uit me party te kicken ??
[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 21-05-2005 13:08 ]
Verwijderd
Mensen van het GoT GW guild, welke server spelen jullie? Heb op de website gekeken, maar kan niks vinden over een server...
Dat soort dingen heb ik al zo vaak meegemaakt. Zelfs missies om deze reden vlak voor het eind moeten afbrekenbAdmuTs schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 13:05:
Wordt echt helemaal gek van me henchman, me hele groep is dood op de mage na en die kan resurrecten maar die staat ergens een stukkie terug vast achter een mannetje dus die doet niks en nu resurrect me hele party dus niet. En ik heb geen zin om alles weer opnieuw te lopen.
@Frenkedelic, de GoT guilt speelds op de amerikaanse servers. Maar: voorlopig accepteren wij geen nieuwe leden meer.
Verwijderd
Dat is jammer, maar zal wel beginnen op US servers. Komt vast wel weer eens een plaatsje vrij
Heeft iemand bij de language options overigens al Bork! Bork! Bork! geprobeerd?
Zeker even doen!
Zeker even doen!
Ligt het nu aan mij of kunnen je henchman nu ook schelden, me fighter heeft al een paar keer ##$!$@%# gezegd
.
Aha, had het nog nooit eerder gezienBor de Wollef schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 17:22:
Dat is niet schelden, dat is het effect van een spell van de tegenpartij.
[ Voor 51% gewijzigd door bAdmuTs op 21-05-2005 17:33 ]
Dat is niet schelden, dat is het effect van een spell van de tegenpartij.
Ok bagger is mischien overdreven, maar ik vind het echt een stuk minder dan GW.XthinkZ schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 22:20:
[...]
Sorry hoor maar daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Als je lineage Chronicle 1 hebt gespeeld dan kan ik het nog wel begrijpen, maar sinds chronicle 2 en 3 hebben ze nieuwe texturen aangepast voor de uber armors en vele andere dingen, dat spel vreet bij mij meer dan 1 Gig aan RAM geheugen na een tijdje en vanaf het begin compleet ingeladen al zo'n 700MB op een resolutie van 1152x864. Maar het ziet er dan superscherp uit en ik vind het echt prachtig.
Ik heb voor dit spel speciaal mijn geheugen lopen upgraden.
Je gaat mij dan echt niet vertellen dat dat er slechter uitziet dan GW.
Daarbij is het geheugen gebruik van Lineage2 idd echt idioot hoog, en zoals bij GW te zien
is, hoeft dat helemaal niet. GW start ook bv gigantische snel op, en laad tijden zijn echt minimaal.
Dat kan je van L2 niet zeggen.
Hoe kom je eigenlijk op die US servers?Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:38:
Dat is jammer, maar zal wel beginnen op US servers. Komt vast wel weer eens een plaatsje vrij
Bij het scherm waar je je character kiest ga je naar edit account: choose territory. Hier kun je de regio instellen. Je mag dit echter maar 5x wijzigen.
Ik heb het overigens zelf nog nooit gewijzigd, maar gok dat je het zo doet.
[ Voor 20% gewijzigd door KreKkeR241 op 21-05-2005 20:19 ]
Ik heb ook niet gezegd dat L2 snel start, juist omdat je zo ontzettend veel geheugen nodig heeft duurt het bij de meesten veel te lang, en hoor je constant de harde schijf. Dus schroeven de meesten alle details terug zodat het minder lagt.M55 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:49:
[...]
Ok bagger is mischien overdreven, maar ik vind het echt een stuk minder dan GW.
Daarbij is het geheugen gebruik van Lineage2 idd echt idioot hoog, en zoals bij GW te zien
is, hoeft dat helemaal niet. GW start ook bv gigantische snel op, en laad tijden zijn echt minimaal.
Dat kan je van L2 niet zeggen.
Zonde, want het spel is echt de moeite waard om er extra geheugen voor te kopen, het loopt dan erg soepel en je character ziet er dan echt mooi uit later. Met voldoende geheugen start het spel best snel vind ik.
In GW kan je je char niet eens zo goed bekijken zoals je dat in L2 kan doen. Het zoomen gaat met sprongen, het voordeel hiervan is naturrlijk dat het veel minder geheugen trekt. Maar in L2 kan je heel dicht op je char gaan zitten kijken.
Maar wat wil je van een spel dat uitgepakt bijna 4 GB groot is t.o.v. een kleine 500-600MB van guildwars.
Lineage is kwa texturen en detail zeker wel superieur als je Chronicle 2 of 3 erbij betrekt. GW is lekker toegankelijk gemaakt voor heel veel mensen, aangezien ook een beetje gamepc het aan kan.
L2 en GW zijn verder eigelijk ook niet met elkaar te vergelijken.
Maar het ging om de graphics. Als je ziet in wat voor armors ze op hoge levels lopen en de detail ervan, dan kan GW er echt niet aan tippen.
GW doet me verder enorm denken aan Dungeon siege. Dungeon siege vond ik ook altijd heel mooi om te zien. De wapens hadden altijd hele stoere lichteffecten.
Eigenlijk zou ik het bijna Dungeon Siege 2 willen noemen, of in iedere geval famillie ervan.
Ok het is wel niet precies hetzelfde, maar ik vind dat dit spel er nog het meeste weg van heeft.
Is het iemand trouwens opgevalllen dat je key gekoppeld is aan je account?
Dus niet zoals bij diablo II dat iedereen kan spelen op 1 pc met 1 geldige key.
maar dat je op elke pc zonder key kan spelen met een geldige account
Je krijgt dan niet van die taferelen dat anderen je keyfile jatten en je dus niet meer kan spelen, maar een account maken voor iemand anders op jouw pc zit er ook niet meer bij..
Je krijgt dan niet van die taferelen dat anderen je keyfile jatten en je dus niet meer kan spelen, maar een account maken voor iemand anders op jouw pc zit er ook niet meer bij..
slim toch, om een account te maken ( of te extenden? ) moet je een key hebben ;-)XthinkZ schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 23:27:
Is het iemand trouwens opgevalllen dat je key gekoppeld is aan je account?
De key zelf is daarna niets waard....
Eens gebruikt, word die key geblokeerd van activatie!
Tuurlijk zal marktplaats.nl wel weer vol komen te staan met "guildwars compleet pakket"
The gullibe shall buy everything!
[ Voor 9% gewijzigd door swampy op 22-05-2005 00:25 ]
There is no place like ::1
Ik heb gemaild dat ik lid wil worden van de Guild maar hoe gaat het nu verder. Krijg ik een aanbod en op welke server spelen jullie. Ik op de US.
De GoT guild heeft wegens overweldigend aanbod van spelers een leden stop op dit moment.
Ik ben nu overigens Level 4 Necromancer en zit bij het kiezen van een 2nd profession te twijfelen tussen Mesmer en Elementalist. Mesmer vanwege de vaardigheden om energie te stelen (zover ik weet krijgt voornamelijk de Mesmer deze vaardigheden toch?) en Elementalist vanwege de sterke aanvalsspreuken.
Iemand suggesties?
Iemand suggesties?
Energy storage krijg je toch alleen als je de profession als primary hebt?
Ben zelf een necro/mes en ik zit met een groot probleem, me energie vooraad is veels te laag, heb nu 43 energie en ben lvl 17KreKkeR schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:08:
Ik ben nu overigens Level 4 Necromancer en zit bij het kiezen van een 2nd profession te twijfelen tussen Mesmer en Elementalist. Mesmer vanwege de vaardigheden om energie te stelen (zover ik weet krijgt voornamelijk de Mesmer deze vaardigheden toch?) en Elementalist vanwege de sterke aanvalsspreuken.
Iemand suggesties?
Denk dat je beter voor een ele kan kiezen, is een damage dealer en de ele heeft een hoog energie lvl (een vriend van me is een pimary ele en heeft 64 energie, of iets in die richting) wat je goed kan gebruiken naast een necro.
Gaat niet meer op aangezien alleen een primary ele energy storage heeft.
Only a primary Mesmer has Fast Casting
Only a primary Elementalist has Energy Storage
[ Voor 16% gewijzigd door bAdmuTs op 22-05-2005 12:27 ]
Hmm... ik heb ook een level 3 Elementalist. Misschien dat ik daar maar verder mee ga spelen. 'Probleem' zit 'm meer (klinkt misschien stom) in dat ik de Elementalist qua looks zo'n saai character vind, dit in tegenstelling tot de Necromancer.
Maar zijn er geen andere manieren om een primary Necromancer aan energie te laten komen? Ik merk nu overigens met m'n Necromancer inderdaad ook al dat ik 'energie-problemen' krijg. Energie level blijft steeds maar het zelfde
Maar zijn er geen andere manieren om een primary Necromancer aan energie te laten komen? Ik merk nu overigens met m'n Necromancer inderdaad ook al dat ik 'energie-problemen' krijg. Energie level blijft steeds maar het zelfde
Bij een necro kun je heel makkelijk een idol nemen of een necro "staff" die energy geeft. +9 moet zo aan te komen zijn dacht ik.
Ik heb een necrotic armor waarbij de tunic en gloves +5 geven en een idol met +11 en toch heb ik nog maar 41 energy wat dus veels te laag is. Of je moet het hebben van je energy recovery waarvan me leggings en boots allebij +1 geven wat dus ook te laag is.Bor de Wollef schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:50:
Bij een necro kun je heel makkelijk een idol nemen of een necro "staff" die energy geeft. +9 moet zo aan te komen zijn dacht ik.
Alle armors geven max energy +5 en energy recovery +1 behalve een Scar Pattern waarvan de arm +6, de chest +8, de leg +2 + regen +1 en de foot +1 + regen +1 geven waardoor ik nog maar op 45 zou komen
Als necro is het gewoon erg moeilijk om aan energy te komen waardoor je je energy dus zeer goed in de gaten moet blijven houden.
;-) Necro is dan ook echt een support Char! In PvP ongeveer gelijk met de Monk ( de monk dertegen is een mooie healer ) Ze kunnen behoorlijk wat maar missen de snelheid van bijvoorbeeld een ranger of een warrior!bAdmuTs schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:06:
[...]
Ik heb een necrotic armor waarbij de tunic en gloves +5 geven en een idol met +11 en toch heb ik nog maar 41 energy wat dus veels te laag is. Of je moet het hebben van je energy recovery waarvan me leggings en boots allebij +1 geven wat dus ook te laag is.
Alle armors geven max energy +5 en energy recovery +1 behalve een Scar Pattern waarvan de arm +6, de chest +8, de leg +2 + regen +1 en de foot +1 + regen +1 geven waardoor ik nog maar op 45 zou komen.
Als necro is het gewoon erg moeilijk om aan energy te komen waardoor je je energy dus zeer goed in de gaten moet blijven houden.
There is no place like ::1
Bij de collectors edition krijg je als het goed is een of ander speciaal aura, maar kan het nergens vinden, moet je dat ergens activeren ofzo??
En die headset die erbij zit is wel mooi maar zit niet echt lekker, die beugel die over je oren heenzit hebben ze gewoon open gelaten (waar dus het snoertje doorheen loopt) dus na een tijdje begint dit lekker in je oren te snijden, dus als je de ce koopt voor de headset: niet doen...imho
En die headset die erbij zit is wel mooi maar zit niet echt lekker, die beugel die over je oren heenzit hebben ze gewoon open gelaten (waar dus het snoertje doorheen loopt) dus na een tijdje begint dit lekker in je oren te snijden, dus als je de ce koopt voor de headset: niet doen...imho
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Die aura zie je als je naar jouw poppetje kijkt. Je kunt er echt niets mee ofzo. Het ziet er gewoon wat anders uit. Persoonlijk vind ik de Collectors edition zonde van het geld.
Daarom heb ik ook al een nieuwe char aangemaakt, een ranger en ben al lekker wapens aan het verzamelen met mijn necroswampy schreef op zondag 22 mei 2005 @ 14:12:
[...]
;-) Necro is dan ook echt een support Char! In PvP ongeveer gelijk met de Monk ( de monk dertegen is een mooie healer ) Ze kunnen behoorlijk wat maar missen de snelheid van bijvoorbeeld een ranger of een warrior!
[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 22-05-2005 15:50 ]
die aura is niet als je gewoon naar je 'poppetje' kijkt, maar als die een action doet.. zoals /danceBor de Wollef schreef op zondag 22 mei 2005 @ 15:10:
Die aura zie je als je naar jouw poppetje kijkt. Je kunt er echt niets mee ofzo. Het ziet er gewoon wat anders uit. Persoonlijk vind ik de Collectors edition zonde van het geld.
ik heb met verschillende proffesions ook verschillende kleuren gloed
Daarom is een E / N ook een leuke combinatie, veel energy (heb nu 74 energy en 510 health lvl 20 E/N).KreKkeR schreef op zondag 22 mei 2005 @ 12:36:
Hmm... ik heb ook een level 3 Elementalist. Misschien dat ik daar maar verder mee ga spelen. 'Probleem' zit 'm meer (klinkt misschien stom) in dat ik de Elementalist qua looks zo'n saai character vind, dit in tegenstelling tot de Necromancer.
Mischien heb je betreft textures wel gelijk (ik speelde Lineage 2 wel altijd op high detail), maar ik vind de sfeer en omgevingen bij GW gewoon veel beter. Lineage 2 ziet er gewoon saaier uit.
Verder zijn ze ook niet te vergelijken omdat Lineage2 wel een echt MMORPG is, zal wel leuk zijn als ze dat ooit nog eens gingen aanpassen in GW (dat je elkaar overal tegen kan komen)
Ah is dat het, ok tnxarchetta schreef op zondag 22 mei 2005 @ 15:55:
[...]
die aura is niet als je gewoon naar je 'poppetje' kijkt, maar als die een action doet.. zoals /dance
ik heb met verschillende proffesions ook verschillende kleuren gloed
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Mee eens, voornamelijk de characters zagen er in L2 met uber armors er erg goed uit, de rest valt mee.M55 schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:12:
[...]
Mischien heb je betreft textures wel gelijk (ik speelde Lineage 2 wel altijd op high detail), maar ik vind de sfeer en omgevingen bij GW gewoon veel beter. Lineage 2 ziet er gewoon saaier uit.
Verder zijn ze ook niet te vergelijken omdat Lineage2 wel een echt MMORPG is, zal wel leuk zijn als ze dat ooit nog eens gingen aanpassen in GW (dat je elkaar overal tegen kan komen)maar dat zal wel niet gebeuren.
Dat ik het belangrijk vind dat een character er goed uit ziet komt omdat je daar het grote deel van het spel tegenaan loopt te kijken, Ik neem daarom ook altijd een chick
Ik ben gister in de amoan oasis aangekomen, en na 3x proberen in augury rock terecht gekomen. Vandaag wilde ik proberen een quest te doen vanuit de oasis maar onze groep werd gewoon constant afgeslacht door de eerste, als we geluk hadden, de 2e groep scarabs. Wat een ontzettend moeilijk stuk is dat zeg. Vooral met een zooitje bij elkaar geraapte idioten.
Heb vandaag echt vele malen geprobeert "ancient secrets" te doen maar het bleef maar fout gaan.
Heb vandaag echt vele malen geprobeert "ancient secrets" te doen maar het bleef maar fout gaan.
Hoe kom je eigenlijk bij yaks bend. Ik weet dat je een missie moet doen maar welke?
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Gewoon je primary missies doen, dan kom je er vanzelf.
Verwijderd
Ben daar ook aangekomen en mij is het ook nog niet gelukt "ancient secrets" te doen...Mythrill schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:42:
Ik ben gister in de amoan oasis aangekomen, en na 3x proberen in augury rock terecht gekomen. Vandaag wilde ik proberen een quest te doen vanuit de oasis maar onze groep werd gewoon constant afgeslacht door de eerste, als we geluk hadden, de 2e groep scarabs. Wat een ontzettend moeilijk stuk is dat zeg. Vooral met een zooitje bij elkaar geraapte idioten.
behoorlijk moeilijk stuk idd... (veel én sterke beestjes)
(eerst maar weer nieuwe armor kopen dan)
Het is mij uiteindelijk gelukt naar tig keer met verschillende groepen. Het is best lastig, maarVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 17:03:
[...]
Ben daar ook aangekomen en mij is het ook nog niet gelukt "ancient secrets" te doen...
behoorlijk moeilijk stuk idd... (veel én sterke beestjes)
(eerst maar weer nieuwe armor kopen dan)
wel te doen, maar verwacht maar niet dat het makkelijker wordt als je uiteindelijk een outpost verder komt
Ik dacht dat het die van Nolani Academy was.. Leuk daar hoorExphy schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:42:
Hoe kom je eigenlijk bij yaks bend. Ik weet dat je een missie moet doen maar welke?
Hoe zit dat eigenlijk met die runes? Ik heb nu een major warrior rune op een van mijn armour stukken gedaan en wil nu een 2e toevoegen (minor necro rune). Ik ben primary warrior en secondary necromancer. Ik kan helaas de minor necro rune niet op een (ander) armour stuk zetten. Wie kan uitleggen hoe dit in zijn werk gaat? Kun je bv uberhaubt meerdere runes gebruiken? Zowel van de primary als secondary profession?
Nope, gold is het hoogst maar hoeft volgens mij niet het best te zijn. En je hebt Minor (+1), Major (+2, -50 health) en Superior (+3, -75 health) runes.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 22:49:
Heb je eigenlijk nog beter items dan Golden items of Major runes?
Je kan alleen runes van je primary profession op een armor deel zetten. Als je een minor en major rune van dezelfde skill op je armor zet (kan maar 1 rune op een armor deel) dan stacken ze niet, dus als je er als eerst een Major (+2, -50 health) rune op heb gezet en daarna er een Minor (+1) bij wil zetten dan blijft het +2 -50 health en wordt het helaas niet +3 -50 health.Bor de Wollef schreef op zondag 22 mei 2005 @ 22:53:
Hoe zit dat eigenlijk met die runes? Ik heb nu een major warrior rune op een van mijn armour stukken gedaan en wil nu een 2e toevoegen (minor necro rune). Ik ben primary warrior en secondary necromancer. Ik kan helaas de minor necro rune niet op een (ander) armour stuk zetten. Wie kan uitleggen hoe dit in zijn werk gaat? Kun je bv uberhaubt meerdere runes gebruiken? Zowel van de primary als secondary profession?
Hoop dat ze dat nog gaan veranderen.
[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 22-05-2005 23:35 ]
Soul reaverbAdmuTs schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:06:
[...]
Ik heb een necrotic armor waarbij de tunic en gloves +5 geven en een idol met +11 en toch heb ik nog maar 41 energy wat dus veels te laag is. Of je moet het hebben van je energy recovery waarvan me leggings en boots allebij +1 geven wat dus ook te laag is.
Alle armors geven max energy +5 en energy recovery +1 behalve een Scar Pattern waarvan de arm +6, de chest +8, de leg +2 + regen +1 en de foot +1 + regen +1 geven waardoor ik nog maar op 45 zou komen.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Bedoel je niet dit:
Soul Reaping: For each point of Soul Reaping, you gain 1 energy whenever a creature near you dies.
is een attribute van een primary necro
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Heb je helemaal gelijk in maar het nadeel daarvan is dat er wel eerst een enemy dood moet gaan en ik voor die tijd al in energy nood zit
Komt waarschijnlijk omdat ik verkeerd speel met dit character, ik speel aanvallend ipv support gevend, ik ben meestal degene die als eerst aanvalt
[ Voor 23% gewijzigd door bAdmuTs op 23-05-2005 10:32 ]
Ik wilde eerst Elementalist/Warrior zijn, maar heb toch maar gekozen voor E/N. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik vooral E-fireball gebruik, doen ongeveer 32 hitpoints.
Speel ook nog maar net, ben lvl. 8 en heb voor zover ik weet alle single quests wel gedaan. Moet er nu twee met een ally: de poort en de quest van de monk bij Ascalon. Kan dat eigenlijk ook met een npc of moet ik een speler bereid vinden
Speel ook nog maar net, ben lvl. 8 en heb voor zover ik weet alle single quests wel gedaan. Moet er nu twee met een ally: de poort en de quest van de monk bij Ascalon. Kan dat eigenlijk ook met een npc of moet ik een speler bereid vinden
Ik ben nu bij borliss pass en vind het spel steeds leuker worden vooral omdat je nu met 6 mensen in je party kunt. De missie vond ik eigenlijk best wel simpel, of het kwam omdat we een zeer goede monk meehadden die ook echt iedereen op tijd healde.
offtopic:
Ik word echt gek van die duitsers en fransen met aanpassingsproblemen, ze gebruiken nu alle kanalen (trade enz.) om te praten en dingen te koop aan te bieden.....
Ik word echt gek van die duitsers en fransen met aanpassingsproblemen, ze gebruiken nu alle kanalen (trade enz.) om te praten en dingen te koop aan te bieden.....
Dit topic is gesloten.
Let op:
Werving voor clans en/of guilds is niet toegestaan op GoT