Het Grote Guild Wars Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.902 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Hmm, zo te zien ligt heel Guild Wars plat en de site ook :X. We waren net bezig met een quest :(.

Raar, nu niet meer :).

[ Voor 15% gewijzigd door bAdmuTs op 13-05-2005 01:06 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:30:
Speel het nu ook twee dagen, ben een level 8 elementist / mesner, maar ik vind dat je maar weinig damage doet. En echt al die creatures vallen mij aan als ik met een party ben :s
Ook vindt ik het wel lastig om een party bij mekaar te krijgen en dan ook nog eens dezeflde quest te doen, meestal wordt het gewoon wat hack and slashen in de woestijn. En ik heb ook nog geen fatsoenlijk wapens :S, nog steeds een fire wand met 3-5 dmg ofzo.
Niemand doet meer damage dan een Elementalist. Ik ben ook E/Me en ik kan 6+ npcs tegelijk slopen met Fire Storm + Lava Font in luttele secondes. Mesmer is een goede subclass om healers te stoppen, neem altijd Backfire mee, dat doet tonnen de damage aan caster mobs. Verder is Empathy ook nuttig voor warrior type NPCs.

De damage op je Fire wand boeit trouwens geen kont want je gebruikt als het goed is altijd Flare. Het belangrijkste op jouw level is gewoon de Primary quest te volgen zodat je naar nieuwe gebieden kan en meer spells krijgen. Je krijgt vanzelf een goede staff drop.

En join een guild of maak een NPC party. Jij + fighter is meestal genoeg, neem zo min mogelijk NPCs mee omdat ze veel geld en items nemen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

harry64 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:47:
[...]

Heb je toevallig runes voor een ranger of een necromancer? Ik ben denk ik vanavond wel online en ik heb wel interesse :D ingame name = gare gast
Ik heb nog ff gekeken, maar ik heb nu geen runes voor je maar ik houd het ff in de gaten voor je, zodra ik wat heb hoor je het gelijk en de prijs is bekent, niet 25.000 zoals sommige beweren dat ze waard zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Monk rune of Divine Favor en een Monk Rune of Minor Smiting Prayers.

Héél handig voor mij als E/R (not!) maarja, het kan wel doekoe opleveren. :+

Enig idee hoeveel deze waard zijn en waar ik dit soort dingen kan nakijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:48
Misschien kunnen we hier een soort ruiltopic in beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:19:
[...]

Niemand doet meer damage dan een Elementalist. Ik ben ook E/Me en ik kan 6+ npcs tegelijk slopen met Fire Storm + Lava Font in luttele secondes. Mesmer is een goede subclass om healers te stoppen, neem altijd Backfire mee, dat doet tonnen de damage aan caster mobs. Verder is Empathy ook nuttig voor warrior type NPCs.

De damage op je Fire wand boeit trouwens geen kont want je gebruikt als het goed is altijd Flare. Het belangrijkste op jouw level is gewoon de Primary quest te volgen zodat je naar nieuwe gebieden kan en meer spells krijgen. Je krijgt vanzelf een goede staff drop.

En join een guild of maak een NPC party. Jij + fighter is meestal genoeg, neem zo min mogelijk NPCs mee omdat ze veel geld en items nemen.
Ga het gelijk eens proberen, en hopen dat ik wat verder kom:)
bedankt voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:37
Count schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:19:
[...]

In pvp komt fireball ook erg leuk van pas, ik doe soms 150 damage met 1 fireball (lion's arch arena - lvl10-15) en het is erg fijn als finishing move. Backfire zal ik ook eens wat vaker moeten gebruiken :D

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

KRaMoN schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:27:
[...]

In pvp komt fireball ook erg leuk van pas, ik doe soms 150 damage met 1 fireball (lion's arch arena - lvl10-15) en het is erg fijn als finishing move. Backfire zal ik ook eens wat vaker moeten gebruiken :D
Waar haal je die spell weg? Ik heb um niet gevonden tot nu toe, of ik heb het over het hoofd gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:40:
[...]

Uitnodigingen voor jou en killer verstuurd. Overigens wijs ik graag op de website van de guild www.gotguildwars.nl , dat is een betere plek om dit soort zaken te regelen dan hier vind ik.

Ik vond trouwens de laatste missie 4 runes en een black dye. Wat hebben ze met die patch gedaan :?
Mag ik ook bij de GoT Guild?
mijn nickname is: Sophia Dawn
lvl 9 Me/E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-08 23:30
Ik wil graag ook de GoT-clan joinen! :*)

Mijn ingame nick is: Ivy Silvanesti (level 15 E/Mo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Steffy schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:38:
[...]

Waar haal je die spell weg? Ik heb um niet gevonden tot nu toe, of ik heb het over het hoofd gezien
Dat wordt me vaker gevraagd, maar ik heb geen idee waar ik dat ding wegheb :/ Ik zal ff kijken op wat sites.Gevonden, je kunt 'm kopen in yak's bend, gewoon bij zo'n skill trainer neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 16:16

MaDDoG

De brakste schakel

En ook ik zou me graag bij de Guild aansluiten.
Ingame name: "Random Shugar" Ben pas levl 9 W/Me, maar 't is een erg leuk spelletje :) Had al een email gestuurd en me bij het forum aangemeld. Overal waar je GekkeHond en/of MaDDoG tegenkomt ben ik het.

Als er nog ruimte is hoor ik het wel. Ben vanavond na ongeveer 21:30 weer online in het spel.

[ Voor 4% gewijzigd door MaDDoG op 13-05-2005 19:27 ]

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 13:30
Big news voor de Rangers!
Barrage is nu wel te jatten van de baas Markis!

Tijd terug heb ik een email gestuurd naar NCSOFT over Barrage, dat niemand die skill kon vinden.
Zagen wel diverse creatures de skill gebruiken maar nooit een boss type class creature gezien die het ook gebruikte.

Nu, na die grote patch is de skill Barrage te jatten van Markis!

Mijn bewijs dat ik Barrage heb,
Afbeeldingslocatie: http://img16.echo.cx/img16/600/gw0436ha.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img74.echo.cx/img74/870/gw0464fx.th.jpg

Over iets anders,
Die arena die je ziet op me screenshot is een van de arenas die je krijgt bij de Tombs of Primeval Kings.
De bedoeling op die arena is dat je de center captured met je Ghost Hero en dan defend tot einde van de tijd. De team waar ik bij zat heeft verloren, we hadden vanaf het begin al 1 minder party member :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:44

Ankh

|true

dat is wel erg mooi :D

trouwens is lvl 20 nou het max of zal dat nog uitgebreid worden?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 13:30
Ja, lvl 20 is max en zal niet uitgebreid worden.
LvL in Guildwars betekent niet veel, tis je skills... welke je gebruikt.
Een lagere LvL speler kan een hoger LvL speler verslaan als die betere setup skills heeft.
(Is een reden waarom ik me skillbar geblurred heb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar "n00bvraagjes":

1. Waar kan ik een rugzak halen, want die enige van mij raakt steeds vol.
2. Kun je alle skills krijgen van bijv. Rangers, alleen in een town kun je er maar 8 selecteren?
3. Waar kun je kleding halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:35:
Paar "n00bvraagjes":

2. Kun je alle skills krijgen van bijv. Rangers, alleen in een town kun je er maar 8 selecteren?
Yaks Bend, maar in Ascalon kan het ook, in pre ascalon weet ik het niet, daar heb ik het ook steeds met je gewone bag gedaan. Kleren kun je laten craften, tenzij je nog in pre Ascalon bent, daar zijn collecters die je aan nieuwe armor kunnen helpen. Verders wijst het zich de weg wel als je verder komt.

Je kunt gewoon alles skills van je profession krijgen, of je 2e. En ja je kunt er 8 in je balkje zetten en deze kun je gebruiken, het is dus de kunst om zoveel mogelijk skills te krijgen en deze leren te gebruiken op de juiste momenten, als ranger zijnde vind ik trouwens wel dat je alleen maar boutspells hebt maar goed :P Ik heb er misschien 5 van de 40 die ik nu heb die echt bruikbaar zijn.

Edit:
Er zijn nu een paar reviews, ze stonden op de site van GW, daar vinden ze de controles waardeloos :? Ik snap het niet, ik vind het perfect werken anders. Oke waar "C" meestal Character aanduid is het hier net even wat anders maar de layout van het toetsenbord wordt naar mijn idee perfect gebruikt. Maar goed, het was een Gamespot review die lui hebben altijd wel wat te zeiken, als het daar slecht is kun je het beter maar gaan spelen want anders mis je vaak toch iets :P

[ Voor 21% gewijzigd door Steffy op 14-05-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt !!
Dan ga ik nog even verder met mijn quests en proberen om nieuwe kleren te krijgen.
Ook nog nieuwe skills zoeken en dan kan ik verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamshadow
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 10:21
Ik ben net opnieuw begonnen nadat ik in old ascalon op het idee kwam om ipv een ranger een elementalist te worden. Klopt het dat de items die ik in mijn storage account heb gestopt, weer beschikbaar worden voor mijn nieuwe character als ik weer in post-searing ben?
Ik zou ook graag de GoT guild joinen, ik ben op dit moment een El/Me van level 6 (over een paar uurtjes al wel weer hoger denk ik). Mijn ingame name is trouwens Dream Shadow. :P

edit:
Bor de Wollef schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:40:

Uitnodigingen voor jou en killer verstuurd. Overigens wijs ik graag op de website van de guild www.gotguildwars.nl , dat is een betere plek om dit soort zaken te regelen dan hier vind ik.
Hieruit vat ik op dat je aanmelden liever niet via het got forum doet, maar op de site staat dat het via het got forum moet :?

[ Voor 32% gewijzigd door Dreamshadow op 14-05-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:35:
Paar "n00bvraagjes":

Ik neem aan dat je nog in pre zit. Volgens je vragenlijstje (het mooie escalon) ;)

In ascalon naast het meisje gwen is een merciant die een belt poch verkoopt waar je 5 xtra items in mee kan nemen..

Skills kan je alleen veranderen in town's of als je een skill quest goed hebt volbracht. Je kan alle skills in principe krijgen, het is allen het foefje om de beste te combineren. Je kan wel zoveel skills verzamelen als je wil, 'geloof ik......'

kleren kan je het best via quest doen of via collector in pre escalon, er zijn overal merciants die je kleren in ruil voor voorwerpen geven. Die zijn verspreid in towns maar ook in de mappen.
in after escalon is het goedkoopste om ze het via collectors te doen maar kopen is makkelijker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:00:
[...]

Ik neem aan dat je nog in pre zit. Volgens je vragenlijstje (het mooie escalon) ;)

In ascalon naast het meisje gwen is een merciant die een belt poch verkoopt waar je 5 xtra items in mee kan nemen..

Skills kan je alleen veranderen in town's of als je een skill quest goed hebt volbracht. Je kan alle skills in principe krijgen, het is allen het foefje om de beste te combineren. Je kan wel zoveel skills verzamelen als je wil, 'geloof ik......'

kleren kan je het best via quest doen of via collector in pre escalon, er zijn overal merciants die je kleren in ruil voor voorwerpen geven. Die zijn verspreid in towns maar ook in de mappen.
in after escalon is het goedkoopste om ze het via collectors te doen maar kopen is makkelijker :9
Kopen dus, want je hebt na een tijdje echt veel geld over, ik zit steeds rond de 6000, je bent eens wat kwijt voor armor of een wapen maar dat vult weer redelijk snel bij, maar goed ik ben nu niet echt verder gegaan, heb we quests gedaan die open stonden dus waarschijnlijk raak ik het straks in rap tempo kwijt als ik betere dingen tegen kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Net even de collectors edition bij bol.com besteld, hopelijk eind volgende week binnen..
Heb hiervoor maandje world of warcraft gespeeld maar erger me daar toch wel aan het langzame tempo, als je dialbo 2 gewend bent is dat echt een afknapper.. En niet te vergeten dat die maandelijke kosten ook niet al te gering zijn, zeker omdat ik niet elke dag zo'n game speel..
Maarja ff afwachten maar, heb hier iig hoge verwachtingen van en kom ook zeker even het GOT guild checken als ik beetje gespeeld heb :)

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik net altheas ashes gehaald, en ben weer terug in een dorpje, haal ik mijn identification kit erbij. Klik op een ding en ineens komt er te staan "Rune unlocked". Maar wat kun je met zo'n ding en waar komt dat ding te staan, want ik zien niets in m'n inventory. Heb dat ding maar gesalvaged, maar toen kwam er ook niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online
(overleden)
Alles wat je "unlocked" wordt voor jou beschikbaar wanneer je een PvP character aanmaakt. Dit geldt voor zowel de skills als voor de runes en bepaalde weapon-upgrades.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Het ding dat je dan ge-identified hebt moet je dan salvagen met een expert-salvage kit (kun je pas in yak's bend krijgen) en dan krijg je een rune/upgrade item die je op een stuk armor kan zetten. Die rune kun je er later altijd weer afhalen met een salvage kit als je nieuwe armor haalt. Ik weet niet of dat met wapens ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
KRaMoN schreef op zondag 15 mei 2005 @ 12:21:
Het ding dat je dan ge-identified hebt moet je dan salvagen met een expert-salvage kit (kun je pas in yak's bend krijgen) en dan krijg je een rune/upgrade item die je op een stuk armor kan zetten. Die rune kun je er later altijd weer afhalen met een salvage kit als je nieuwe armor haalt. Ik weet niet of dat met wapens ook kan.
expert salvage kit kan je ook al krijgen in Piken Square
400 gp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik heb al een aantal keer gehad dat ik een paars item vond (bv charr armor) dan identify ik hem en dan zitten er echt 0,000000 enchantments op. Dan salvage ik het en heb ik er weer een tanned hide bij.
Hebben er hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
ja wat houd dat in, een paars item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
unfor schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:59:
ja wat houd dat in, een paars item?
Dat het een rare item is. meestal met leuke echantments dus, behakve bij mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Een paars item moet je sowieso salvagen met een Expert Salvage kit, maar dit verhoogd alleen maar de kans op een rune of dergelijk item. Als je paarse items salvaged heb je niet 100% kans op het item wat er in zit. Vandaar dus dat je soms ook normale items terug krijgt, of in sommige gevallen helemaal niets (is mij eens overkomen...). Wel is het zo dat zodra je ze identified, het item unlocked is voor je PvP characters. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:48
Ik las hier voor het eerst over die paarse items, en gelijk in het spel daarna heb ik er 4 :D
Zit ook een staff bij iemand hier zocht nog een sterkere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
wolkje schreef op zondag 15 mei 2005 @ 18:31:
Een paars item moet je sowieso salvagen met een Expert Salvage kit, maar dit verhoogd alleen maar de kans op een rune of dergelijk item. Als je paarse items salvaged heb je niet 100% kans op het item wat er in zit. Vandaar dus dat je soms ook normale items terug krijgt, of in sommige gevallen helemaal niets (is mij eens overkomen...). Wel is het zo dat zodra je ze identified, het item unlocked is voor je PvP characters. :)
Dan heeft een vriend van me wel erg vel geluk en ik erg veel pech, ik alle items niks hij alle items wel raak :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een Warrior/Necromancer en ik wil graag zo'n health regeneration skill. Ik zag een monster die regeneration 5 had, maar die was geen baas.

Kent iemand een baas die zo'n health regeneration gebruikt???? Of een andere goeie skill voor W/N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:18:
Ik ben een Warrior/Necromancer en ik wil graag zo'n health regeneration skill. Ik zag een monster die regeneration 5 had, maar die was geen baas.

Kent iemand een baas die zo'n health regeneration gebruikt???? Of een andere goeie skill voor W/N
Voor necro heb je oa Soul Feast (lijk) of Vampiric Gaze (nmy) om leven te stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
net alle quests gedaan in Ascalon en omstreken, m'n lijstje met quests werd me iets te lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreeg net voor de verandering is een geel wapen ipv een paarse:
Afbeeldingslocatie: http://www.hioxz.com/files/uploads/gwweapon01.gif
zal vast wel een paar gp waard zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
Heb net weer een nieuwe char gemaakt. Was al een tijdje bezig (ben nu level 7). Toen ging ik de Poison Devrourer-Quest doen. Daar kwam ik ook een aantal beesten tegen dus ik ging ze allemaal afmaken, maar bij de eerste die ik afmaakte kwam er al een Black Dye uit :D. Dat wordt verkopen in Old Ascalon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:38:
kreeg net voor de verandering is een geel wapen ipv een paarse:
[afbeelding]
zal vast wel een paar gp waard zijn?
:9 Golden Item, die leveren met gemak 1500 op 8)7 Al heb ik het er niet voor over, meer dan 500 zou ik er niet voor geven maar goed, er zijn mensen die er anders over denken, sommige verkopen wapens voor enorme bedragen ik snap niet dat mensen het kopen, je vind het vanzelf wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lous
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik ben net even naar de mediamarkt gesjeesd om hem te halen. Ze hadden toen ik belde nog 1 normale en 3 collectors. Mijn vriend wilde het echt niet gaan spelen, maar heeft dus de collectors mee genomen ;) Ik wist wel dat hij overstag zou gaan.

Ik kon ook echt niet tot morgen wachten... maarehm... i'm waisting precious time here ;)

koekjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al bij die quest geweest waarin je langs een heel groot strand komt?
Dan moet je die witte 'knights' helpen op een gegeven moment.
Geloof na die missie met dat zwevend oog.

Als je flink wat leuke items wilt vinden, doe je die quest met z'n 2en (niet met meer.. zul je niet zien dat die mooie drop voor een ander is. Ga t liefst met een maat ofzo) tot het strand.
Daar lopen tig Lightening Drakes rond.. die droppen pas leuke items :>
Een hoog level warrior met een healing monk.. moet lukken. (Ik deed het destijds in m'n eentje met "Healing Breeze" bij me. Kwas Wa/Mo).
Althans.. dit was zo tijdens de Alpha. Ik ben Alpha tester geweest sinds september 2004.
Moet GuildWars alleen zelf nog aanschaffen, alleen moet geld sparen voor vakantie ;(

Kijk maar wat je met deze tip kunt :)
Ik hoop dat je daar nog steeds vollop items kunt vinden. En met vollop items bedoel ik echt rare items.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat is al lang gepatched als het goed is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Nouja zo'n lightning drake heeft mij anders wel een gouden air wand gedropped :)
Heb ondertussen wel al een paarse fire wand die beter is :p (zie plaatje)
Afbeeldingslocatie: http://vangisbergen.demon.nl/pieter/mapje/weapons.jpg

Wou net rest van mijn lvl 51 aeromancer's armor halen, bleek dat ze de crafter vlak buiten "the wilds" hebben weg gehaalt >.<

[ Voor 19% gewijzigd door Aapenootjes op 16-05-2005 16:25 . Reden: plaatje toegevoegt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:55:
Dat is al lang gepatched als het goed is.
Mja, kheb al maanden geen GW meer gespeeld.
Ik begon er op uit te kijken. Maar dat kwam vast door de Alpha (niemand in town etc, altijd missies alleen doen etc of met 2 man).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier iemand die LineageII gespeeld heeft en nu GW speelt en er een duidelijike vergelijkiing over kan maken? dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:12:
Is hier iemand die LineageII gespeeld heeft en nu GW speelt en er een duidelijike vergelijkiing over kan maken? dank :)
ff snel uit t hoofd->

Geen eindeloos grinden
Niet lvl/money/armor gebaseerd
Gebaseerd op missies doen en later pvp... en niet op grinden grinden grinden en later pvp
20 lvls (ipv 75 in c2?)
Niet specifiek bedoeld om je zo lang mogelijk aan je abonement vast te houden
Geen deathpenalty met xp verlies of item verlies (alleen tijdens missie wat hp en mp verlies)
(gratis) Travelen (jeeej) ipv lopen
grotere spelwereld
Meer gericht op europees gamen
spelwereld is overigens wel onderbroken
ook niet overal "massive" multiplayer... eigenlijk nergens... wel verzamelgebiedjes

imho leuker dan lineage... (terwijl lineage toch ook wel wat had (vooral de eerste 20 lvls :) (beta periode)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Heb het spel vanmiddag besteld. Hoop dat ik 'm voor komend weekend binnen heb.

Wat ik me afvraag, zijn de spells die de magic-users kunnen gebruiken net zo uitgebreid als bijvoorbeeld in Neverwinter Nights (denk aan een 'wail of the banshee' spell)?

Met andere woorden, bestaat het gebruiken van spreuken alleen uit het simpele instant vuur-/ice-/whatever-balletjes afschieten op de vijand en het simpelweg healen of protecten van jezelf/teamgenoten, of heb je ook area spells, spells die je alleen in sommige gevallen kan gebruiken, etc?

En worden de spells eigenlijk instant gecast, of gaat er eerst een beweging en/of spreuk aan vooraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

KreKkeR schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:59:
Heb het spel vanmiddag besteld. Hoop dat ik 'm voor komend weekend binnen heb.

Wat ik me afvraag, zijn de spells die de magic-users kunnen gebruiken net zo uitgebreid als bijvoorbeeld in Neverwinter Nights (denk aan een 'wail of the banshee' spell)?

Met andere woorden, bestaat het gebruiken van spreuken alleen uit het simpele instant vuur-/ice-/whatever-balletjes afschieten op de vijand en het simpelweg healen of protecten van jezelf/teamgenoten, of heb je ook area spells, spells die je alleen in sommige gevallen kan gebruiken, etc?

En worden de spells eigenlijk instant gecast, of gaat er eerst een beweging en/of spreuk aan vooraf?
Ik ben een necro/mesmer en ik kan sommige spells van mij alleen op lijken gebruiken, de rest (voor zover geprobeerd) kan ik gewoon op nmy's doen wanneer ik wil.

En er gaat met sommige spells een lange beweging aan vooraf en dan zie je tegelijkertijd ook een laadbalkje lopen, valt me op dat dat tot nu toe bij mij alleen met spells is die 15 energy gebruiken, degene van 10 zijn zo goed als instant met een kleine beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

bAdmuTs schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:16:
[...]

Ik ben een necro/mesmer en ik kan sommige spells van mij alleen op lijken gebruiken, de rest (voor zover geprobeerd) kan ik gewoon op nmy's doen wanneer ik wil.

En er gaat met sommige spells een lange beweging aan vooraf en dan zie je tegelijkertijd ook een laadbalkje lopen, valt me op dat dat tot nu toe bij mij alleen met spells is die 15 energy gebruiken, degene van 10 zijn zo goed als instant met een kleine beweging.
En heb je bijv. ook area spells? Die een iets groter gebied raken, bijvoorbeeld iedereen in een cirkel om je heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik ben nu bij Augury Rock maar kan mijn mirror me niet verslaan. Hij heeft een lightning axe (zo ziet hij er uit) die ik niet eens heb en doet met 1 blow soms 66 damage terwijl ik maar 24 max bij hem doe. Heeft iemand nog tips? Dit word snel vervelend op deze manier. Ik heb het nu al tig keer gedaan maar steeds zonder resultaat. Ik lig in no time dood op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop beste armor wat je kan kopen en neem als ik jou was skills mee wat jij echt nodig hebt en niet Mirror Self ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Heeft de mirror me niet dezelfde armour als ik dan? Het is toch een kloon van mijzelf? Waar kun je de beste warriors armour kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

KreKkeR schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:23:
[...]
En heb je bijv. ook area spells? Die een iets groter gebied raken, bijvoorbeeld iedereen in een cirkel om je heen?
Jep heb ik ook, al me teamies worden binnen die cirkel met bijv. 3 health per sec geheald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
gewoon even een screenshotje van me char momenteel :D

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online
(overleden)
[...]
Pas op met de skill genaamd "Heal Area". Deze geneest namelijk niet alleen je party-genoten in de buurt, maar echt alle creatures in de buurt dus ook bv je vijanden... Gebruik deze dus alleen als je zeker weet dat er geen vijanden in de buurt zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door CJ op 17-05-2005 05:28 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

CJ schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 05:27:
[...]

Pas op met de skill genaamd "Heal Area". Deze geneest namelijk niet alleen je party-genoten in de buurt, maar echt alle creatures in de buurt dus ook bv je vijanden... Gebruik deze dus alleen als je zeker weet dat er geen vijanden in de buurt zijn.
Waarschijnlijk zijn ze wel handig om te gebruiken wanneer er undead in de buurt zijn gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Laatst online: 17-02-2021
Eens zien hoe dat werkt ;)

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]
Er zijn heel veel area spells, en ook spells die alleen effectief zijn als mensen een bepaalde enchantment hebben, of juist een negatieve hex. Denk aan bijvoorbeeld "Spread Disease" (ik geloof dat het zo heet) van de Necromancer. Als je deze spell op een vijand doet die een negatieve toestand heeft (hex) dan verspreid hij deze onder zijn teamgenoten, als ze dichtbij genoeg zijn. :)

Er zijn nog vele andere soorten spells die ook zulke eisen hebben, en dus wat moeilijker zijn om te gebruiken maar wel krachtiger zijn ;)
KreKkeR schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:41:
[...]
Waarschijnlijk zijn ze wel handig om te gebruiken wanneer er undead in de buurt zijn gok ik :)
Nee dat niet, in GW is healing iets anders als holy, dus iemand healen doet niet per definitie damage aan undead. Wel heb je dus holy damage (naast bijv. elemental) die dus wél extra effect heeft op undead :)

[ Voor 23% gewijzigd door Cloud op 17-05-2005 10:12 . Reden: add ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:47
nou ook even een screen van mijn char gemaakt >|

Afbeeldingslocatie: http://img160.echo.cx/img160/7302/gw0028nz.th.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Bschnitz op 17-05-2005 10:24 ]

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AythamiEsp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 23:16
Heb zojuist het spel gekocht en ik ben het nu aant installere
maar ik weet ni welk type van speler k moet kiezen :?
welk is het beste enz.

kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Er springt niet echt eentje bovenuit gelukkig. Het komt dus meer neer wat je leuker vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online
(overleden)
KreKkeR schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:41:
[...]
Als je zelf Necro bent en minions hebt, dan is Verata's Sacrifice toch wat veiliger. Je minions krijgen dan een health regen van 10+. Enige nadeel is dat je alle negative conditions van ze krijgt, maar als Nec/Mo moet dit geen probleem zijn om op te lossen. Met Verata's Sacrifice is het mogelijk om een gigantisch groot leger van undead op de been te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online
(overleden)
Binnenkort 2 nieuwe exploreable areas en een E3 trailer:
Live Update Preview: New Explorable Areas 16 May 2005

As part of our commitment to bringing you new content via our free live updates, the first streaming update for Guild Wars offers players access to two extensive new explorable areas: the barren expanse of Grenth's Footprint and the fiery depths of Sorrow's Furnace. You can get a sneak peek at these two areas today, with concept art and a bit of the lore on this page.
And on Wednesday, we'll preview this area with an in-game movie, a movie that will also be screened at the E3 trade show in Los Angeles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punishera schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:16:
Heb zojuist het spel gekocht en ik ben het nu aant installere
maar ik weet ni welk type van speler k moet kiezen :?
welk is het beste enz.

kan iemand me helpen?
in principe is er geen beste profession, elke profession heeft zijn voor- en nadelen en sterkes en zwakheden. Als je veel damage wil doen in korte tijd vanaf een afstand kan je t beste elementalist kiezen. Voor close combat is warrior t beste. Met een necromancer kan je o.a. de mogelijkheden van een vijand sterk terugbrengen en minions oproepen uit corpses die tijdelijk voor je vechten. Met een mesmer kan je goed drainen, interrupten en hinderen. Een monk is vooral bedoeld om mee te healen en protecten. Met een ranger doe je ranged damage met een bow, je kan pets hebben die je voor je vechten (vergelijkbaar met minions van necros) en vallen uitzetten.

ff een korte samenvatting van de professions :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Weet iemand waar ik Bolts of Cloth (nee geen raw cloth!) kan krijgen? Ik ben nu in Lion's Arch maar ik ben het nog nooit tegengekomen. Salvagen van items levert ook steeds wat anders op, maar nooit Cloth helaas..

Iemand ideeën ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Is gewoon hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:44

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben vanmiddag bij Dynabyte langsgeweest voor de CE, helaas hadden ze die niet. Gelukkig komen er donderdag weer een paar binnen, meteen maar een exemplaar gereserveerd.
Zal daarna eens rustig uitpluizen wat ik ga spelen.

Hoop dat die stand-out van GW wordt weggegeven...aan mij :Y)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang doe je er ongeveer over om de level cap van 20 te bereiken, met een gemiddelde gameplay tijd van 2/3 uur per dag? Krijg je niet snel het WoW effect dat je snel aan de levelcap zit en alles op een gegeven moment wel gezien hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

OMG :P
* Cloud voelt zich even heel dom ;) |:(

Vreemd dat ze dat apart noemen, verwarrend... ;) Maar nu weet ik dat! Ik kon het al nooit vinden, en niemand had t voor mij, dus ik snapte het al nooit :D
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:53:
Hoe lang doe je er ongeveer over om de level cap van 20 te bereiken, met een gemiddelde gameplay tijd van 2/3 uur per dag? Krijg je niet snel het WoW effect dat je snel aan de levelcap zit en alles op een gegeven moment wel gezien hebt?
Daar komt het goed uitgewerkte PvP deel vh. spel om de hoek kijken :) Als je dat eenmaal doet, dan ben je al snel verkocht! GW is eigenlijk opgezet als een spel met vooral PvP erin dus, als het goed is moet je daar nooit op uitgekeken raken ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Cloud op 17-05-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:53:
Ik ben nu na (jawel nu al) bijna 100 uren spelen, ik had toevallig 2 weken vrij dus nee ik ben geen diehard maar ik had niks beters te doen :P en ik heb nu net vandaag level 20 bereikt, maar goed de levels zeggen zo goed als niets dus maak je er maar niet druk om, er waren toen ik level 10 was mensen van level 15 die slechter speelden dan ik en ook sneller dood gingen, ligt dus helemaal aan hoe je speeld en niet welk level je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dus als ik het goed begrijp speelt level niet zoveel mee, maar dus wel hoe je het speelt. Maar dan vraag ik me af in hoeverre je bij dit spel een eigen rol hebt in het pvp-en, hoe je de spells gebruikt en of het echt skill van jou is als je iemand doodt tijdens pvp. Wat ik bedoel te zeggen is het niet van tevoren al duidelijk hoe je tegen (bijvoorbeeld) een necromancer moet vechten, welke spells/skills te gebruiken en wanneer ze te gebruiken. Er zit dus, als ik het goed begrijp, een grote varieteit in de pvp mogelijkheden?

En goed, dan ben je level 20, ga je pvp-en. Wat is het doel ervan? Zijn er rewards/ranks/skills/items meet te winnen, of is het puur pvp-en om het pvp-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 16:16

MaDDoG

De brakste schakel

@ Frenkedelic:
En behalve dat je als je level 20 bent gaan PvP-en, blijft er als het goed is ook nieuwe content gereleased worden voor het spel. Zodat de verhaallijn door blijft lopen.

Voor een online multiplayer spel is de 'single' player (PvE) dus erg goed.

Je verzameld al je skills, items en upgrades in de PvE modus. Waardoor je ze unlocked voor PvP. Je kan ook uit standaard karakter kiezen voor PvP (lvl20) met voorbedachte skills als je geen zin hebt om de PvE mode te doen. Maar dan heb je dus wel een stuk minder mogenlijkheden in PvP.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:37:
Ok, dus als ik het goed begrijp speelt level niet zoveel mee, maar dus wel hoe je het speelt. Maar dan vraag ik me af in hoeverre je bij dit spel een eigen rol hebt in het pvp-en, hoe je de spells gebruikt en of het echt skill van jou is als je iemand doodt tijdens pvp. Wat ik bedoel te zeggen is het niet van tevoren al duidelijk hoe je tegen (bijvoorbeeld) een necromancer moet vechten, welke spells/skills te gebruiken en wanneer ze te gebruiken. Er zit dus, als ik het goed begrijp, een grote varieteit in de pvp mogelijkheden?

En goed, dan ben je level 20, ga je pvp-en. Wat is het doel ervan? Zijn er rewards/ranks/skills/items meet te winnen, of is het puur pvp-en om het pvp-en?
Level is inderdaad vrij ondergeschikt aan de skillset die je gebruikt, en hoe slim je zelf bent. Je hebt maar 8 slots om een skill in te doen, en dat dwingt je als het ware om een keuze te maken hoe je gaat spelen. Het kan dus inderdaad zoals je zelf zegt, skill zijn als je iemand doodt tijdens PvP.
Het voorbeeld wat je geeft van de necromancer is gedeeltelijk waar. Tuurlijk is het zo, dat als je weet dat je tegen een spellcaster moet vechten, (het is jouw doelwit), dat je dan weet welke skills beter werken dan andere. Máar het is niet zo dat een weg is, die altijd naar de doodt van die necromancer leidt. Necromancers hebben ook een grote diversiteit aan skills, en zouden wel eens skills kunnen gebruiken die jou weer tegen werken. :)

Al met al komt het neer op tactiek en veel teamplay :) Met PvP (vooral Guild vs Guild) kun je extra bonus quests unlocken, en andere privileges krijgen, of dingen mee te winnen. Het heeft dus wel degelijk een doel, maar je moet het ook gewoon leuk vinden om GvG te spelen :) Er zijn veel verschillende spel modi voor PvP en overal zijn andere tactieken nodig. Dus ik denk dat je er niet zo snel op uitgekeken raakt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ben level 13, bijna 14 :) (Elementalist/Ranger).
En dan richting de Fire kant op (Pyromentalist heet dat ofzo).

Heb alleen (nog) maar 4 Fire skills, dat is wel jammer.
Van dat eerste gedeelte heb ik alle towns, behalve die boven Nolani Academy.
En nog 1 mission van Nolani Academy. En de overige quest dan, maar dat zijn er niet meer zoveel.

Daarna maar richting de sneeuw (heb wel al Yak's Bend) en daar de quests doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ik heb hem besteld bij amazon.co.uk. Daar was ie trouwens +- 35 euro als je het omrekent. Alleen wel een levertijd van 1-2 weken... :(
Maar daar had ik dan weer ff niet op gelet. Ik ga me zo meteen ff aanmelden voor het GoT guild...
Ik heb er erg veel zin in gekregen na het lezen van dit topic!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:51:

Van dat eerste gedeelte heb ik alle towns, behalve die boven Nolani Academy.
En nog 1 mission van Nolani Academy. En de overige quest dan, maar dat zijn er niet meer zoveel.

Daarna maar richting de sneeuw (heb wel al Yak's Bend) en daar de quests doen :).
Heb je alle elementalist trainers ed. opgezocht in en rond de steden waar je nu bent? Ik geloof dat in Yak's Bend (daar ben je nu 1 plaats vanaf) er wel een aantal te halen zijn, en sowieso in Lion's Arch. Dus je bent er niet ver meer vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich

Dan doe je iets niet goed, zat missies die nieuwe elementist skills unlocken in (post searing) ascalon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

Ik heb Guildwars bij play.com besteld voor 29 euro incl. verzending maar daar duurt het versturen eeuwen..... 7 mei besteld en de potbode is vandaag langs geweest en natuurlijjk geen Guildwars.

Ze beloven 3-5 dagen maar nu worden het er al minimaal 11! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:44

Vrijdag

De Zwarte

Almering schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:12:
Ik heb Guildwars bij play.com besteld voor 29 euro incl. verzending maar daar duurt het versturen eeuwen..... 7 mei besteld en de potbode is vandaag langs geweest en natuurlijjk geen Guildwars.

Ze beloven 3-5 dagen maar nu worden het er al minimaal 11! :(
Vreemd, meestal is het binnen een week. Als het trouwens een dikker pakje is dan alleen een dvd wordt het vaak door Selektvracht bezorgd.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Vreemd, meestal is het binnen een week. Als het trouwens een dikker pakje is dan alleen een dvd wordt het vaak door Selektvracht bezorgd.
het is een dubbele dvd doos he dus dan zal het inderdaad wel met een pakket service komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Je kan ook online een key kopen, je krijgt dan wel geen mooi doosje/dvd etc maar je kan iig wel gelijk spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online
(overleden)
Hehe. De combinatie Elementalist/Ranger of Ranger/Elementalist wordt Flame Slinger genoemd door ArenaNet. Maar goed, Pyromancer zou je ook goed algemeen kunnen opvatten voor alle fire-casters.

Hieronder een aantal voorbeelden van namen die ArenaNet bedacht heeft voor verschillende combo's en die vaak gebruikt worden door anderen. Zelfs deze namen zijn door ArenaNet aan wijzigingen onderhevig, dus pin jezelf niet te veel vast op een bepaalde benaming.

Ele (Fire)/Mes (Ins) = Pyromancer
Mes (Ins)/Ele (Fire) = Flame Savant (Was eerst Flame Bomber vanwege het feit dat deze combinatie 48% sneller nukes kon casten)
Ele (Earth)/Mes (Ins) = Geomancer
Mes (Ins)/Ele (Earth) = Earth Savant (of Geomesmer, zie Flame Savant)
Ele (Air)/Mes (Ins) = Aeromancer
Ele (Earth)/Mon (Heal) = Arcane Healer
Ele (Earth)/Mon (Protection) = Dwayna's Deacon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dyoma schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:31:
[...]

het is een dubbele dvd doos he dus dan zal het inderdaad wel met een pakket service komen
Dubbele dvd doos? Die van mij zat gewoon in een lame kartonnen doosje hoor. Met 2 kartonnen hoesjes erin en wat boekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ghostie schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:51:
Je kan ook online een key kopen, je krijgt dan wel geen mooi doosje/dvd etc maar je kan iig wel gelijk spelen :)
Waar dan? Dat vind ik eigenlijk ook wel een goede optie? Cancel ik meteen mijn ding bij amazon

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Bor de Wollef schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:31:
[...]

Dubbele dvd doos? Die van mij zat gewoon in een lame kartonnen doosje hoor. Met 2 kartonnen hoesjes erin en wat boekjes.
Het gaat om het formaat.
Maar je heb wel gelijk het is idd een lame kartonnen doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er voor Guild Wars een optie mogelijk om het eerst te testen, zoals bij veel andere MMORPG's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Niet meer, de tests waren de beta test en vooral de E3 test waarbij iedereen kon meedoen.
Daarna kon je meedoen met de weekend beta tests welke waren voor een select aantal mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Wat ik mis in Guild Wars is een beetje kleur, alles is zo grauw allemaal. Weinig diversiteit aan omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Laatst online: 16-09 08:38
Loop je nog in Old Ascalon dan? Ik vind het wel meevallen, vooral daar bij Yak's Bend vind ik het mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Nee, ik ben aan het eind van het verhaal. Maar de woestijn, de sneeuw etc het is allemaal hetzelfde maar dan met een andere grauwe kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Mythrill schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:57:
[...]

Het gaat om het formaat.
Maar je heb wel gelijk het is idd een lame kartonnen doosje.
ik heb mijne in engeland gekocht (waar ik op het moment woon wegens stage)
en hier verkopen ze hem echt in een dubbele en dus harde dvd doos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whohoow, net in een half uurtje 4 paarse en 2 gouden items gevonden:D
Gates of kryta in de buurt, voor bij de sneeuw. Net met z'n 2en daar de buurt explored, net level 14 geworden:)

Heeft iemand al die meteor skill? Kan ik nog nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bor de Wollef schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:12:
Nee, ik ben aan het eind van het verhaal. Maar de woestijn, de sneeuw etc het is allemaal hetzelfde maar dan met een andere grauwe kleur.
Ik vind dit juist wel meevallen, inderdaad begint de omgeving van Old Ascalon na een tijdje te vervelen, maar de sneeuw regionen en vooral de jungle daarna vind ik toch wel heel anders hoor :) En natuurlijk blijft pre-searing ascalon het allermooist _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:59:
Whohoow, net in een half uurtje 4 paarse en 2 gouden items gevonden:D
Gates of kryta in de buurt, voor bij de sneeuw. Net met z'n 2en daar de buurt explored, net level 14 geworden:)

Heeft iemand al die meteor skill? Kan ik nog nergens vinden.
Die krijg je geloof ik na Lion's Arch. Dus je moet nog even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dood gaat, zijn dan ook al je items weg ala diablo 2 ?

(ik ga morgen wel op zoek naar het spel :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

wolkje schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:02:
[...]

Ik vind dit juist wel meevallen, inderdaad begint de omgeving van Old Ascalon na een tijdje te vervelen, maar de sneeuw regionen en vooral de jungle daarna vind ik toch wel heel anders hoor :) En natuurlijk blijft pre-searing ascalon het allermooist _/-\o_ :D
Ik hoor het vaak als kritiek en eerlijk gezegd vind ook ik WoW er mooier (lees: diverser) uit zien. In Guild Wars is het net even te vaak dezelfde setting met alleen andere kleurtjes. De area's die jij opnoemt zijn ook wel de area's die er wat kleur betreft uitspringen. Het hele gedoe in en rond de woestijnen is bijvoorbeeld 1 pot nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:50:
Als je dood gaat, zijn dan ook al je items weg ala diablo 2 ?

(ik ga morgen wel op zoek naar het spel :))
je verliest niets, geen exp, items of wat dan ook
wel zul je een death penalty krijgen waardoor je minder leven/mana hebt zolang je buiten een stad of outpost blijft (om bijvoorbeeld een quest te doen)
deze death penalty verdwijnt langzaam als je monsters dood of helemaal als je terug naar een stad/outpost gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:20
Is er al een tweakers guild op Guild wars?
Ik moet zeggen dat ik het een bere leuk spel vind. Lekker tactics. AL ben ik helemaal geen diablo fan ofzo, maar de gameplay spreekt me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Zeg, ik bekeek net dit filmpje:

Sorrow's Furnace Preview
Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/jpeg/movies/sorrows-furnace-thumbOFF.jpg
Download Windows Media (Large - 39.8MB)
Download Windows Media (Small - 20.8MB)

Van: http://www.guildwars.com/gallery/movies/default.html

Is dit nu echt volledig ingame???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zeker dit is ingame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Heeft iemand nog een idee waar je Collectors edtion voor een leuke prijs (60 euro max) te krijgen is? play.com is uitverkocht, en verder zijn ze meestal in NL wat duurder.

This space is occupied

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Werving voor clans en/of guilds is niet toegestaan op GoT