In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Niemand doet meer damage dan een Elementalist. Ik ben ook E/Me en ik kan 6+ npcs tegelijk slopen met Fire Storm + Lava Font in luttele secondes. Mesmer is een goede subclass om healers te stoppen, neem altijd Backfire mee, dat doet tonnen de damage aan caster mobs. Verder is Empathy ook nuttig voor warrior type NPCs.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:30:
Speel het nu ook twee dagen, ben een level 8 elementist / mesner, maar ik vind dat je maar weinig damage doet. En echt al die creatures vallen mij aan als ik met een party ben
Ook vindt ik het wel lastig om een party bij mekaar te krijgen en dan ook nog eens dezeflde quest te doen, meestal wordt het gewoon wat hack and slashen in de woestijn. En ik heb ook nog geen fatsoenlijk wapens, nog steeds een fire wand met 3-5 dmg ofzo.
De damage op je Fire wand boeit trouwens geen kont want je gebruikt als het goed is altijd Flare. Het belangrijkste op jouw level is gewoon de Primary quest te volgen zodat je naar nieuwe gebieden kan en meer spells krijgen. Je krijgt vanzelf een goede staff drop.
En join een guild of maak een NPC party. Jij + fighter is meestal genoeg, neem zo min mogelijk NPCs mee omdat ze veel geld en items nemen.
Great minds think in parallel gutters.
Ik heb nog ff gekeken, maar ik heb nu geen runes voor je maar ik houd het ff in de gaten voor je, zodra ik wat heb hoor je het gelijk en de prijs is bekent, niet 25.000 zoals sommige beweren dat ze waard zijnharry64 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:47:
[...]
Heb je toevallig runes voor een ranger of een necromancer? Ik ben denk ik vanavond wel online en ik heb wel interesseingame name = gare gast
Verwijderd
Héél handig voor mij als E/R (not!) maarja, het kan wel doekoe opleveren.
Enig idee hoeveel deze waard zijn en waar ik dit soort dingen kan nakijken?
Verwijderd
Ga het gelijk eens proberen, en hopen dat ik wat verder kom:)Count schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:19:
[...]
Niemand doet meer damage dan een Elementalist. Ik ben ook E/Me en ik kan 6+ npcs tegelijk slopen met Fire Storm + Lava Font in luttele secondes. Mesmer is een goede subclass om healers te stoppen, neem altijd Backfire mee, dat doet tonnen de damage aan caster mobs. Verder is Empathy ook nuttig voor warrior type NPCs.
De damage op je Fire wand boeit trouwens geen kont want je gebruikt als het goed is altijd Flare. Het belangrijkste op jouw level is gewoon de Primary quest te volgen zodat je naar nieuwe gebieden kan en meer spells krijgen. Je krijgt vanzelf een goede staff drop.
En join een guild of maak een NPC party. Jij + fighter is meestal genoeg, neem zo min mogelijk NPCs mee omdat ze veel geld en items nemen.
bedankt voor de tips
In pvp komt fireball ook erg leuk van pas, ik doe soms 150 damage met 1 fireball (lion's arch arena - lvl10-15) en het is erg fijn als finishing move. Backfire zal ik ook eens wat vaker moeten gebruikenCount schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:19:
[...]
Niemand doet meer damage dan een Elementalist. Ik ben ook E/Me en ik kan 6+ npcs tegelijk slopen met Fire Storm + Lava Font in luttele secondes. Mesmer is een goede subclass om healers te stoppen, neem altijd Backfire mee, dat doet tonnen de damage aan caster mobs. Verder is Empathy ook nuttig voor warrior type NPCs.
XPENG G9 Performance 2024
Waar haal je die spell weg? Ik heb um niet gevonden tot nu toe, of ik heb het over het hoofd gezienKRaMoN schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:27:
[...]
In pvp komt fireball ook erg leuk van pas, ik doe soms 150 damage met 1 fireball (lion's arch arena - lvl10-15) en het is erg fijn als finishing move. Backfire zal ik ook eens wat vaker moeten gebruiken
Verwijderd
Mag ik ook bij de GoT Guild?Bor de Wollef schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:40:
[...]
Uitnodigingen voor jou en killer verstuurd. Overigens wijs ik graag op de website van de guild www.gotguildwars.nl , dat is een betere plek om dit soort zaken te regelen dan hier vind ik.
Ik vond trouwens de laatste missie 4 runes en een black dye. Wat hebben ze met die patch gedaan
mijn nickname is: Sophia Dawn
lvl 9 Me/E
Mijn ingame nick is: Ivy Silvanesti (level 15 E/Mo)
Dat wordt me vaker gevraagd, maar ik heb geen idee waar ik dat ding weghebSteffy schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:38:
[...]
Waar haal je die spell weg? Ik heb um niet gevonden tot nu toe, of ik heb het over het hoofd gezien
Ingame name: "Random Shugar" Ben pas levl 9 W/Me, maar 't is een erg leuk spelletje
Als er nog ruimte is hoor ik het wel. Ben vanavond na ongeveer 21:30 weer online in het spel.
[ Voor 4% gewijzigd door MaDDoG op 13-05-2005 19:27 ]
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Barrage is nu wel te jatten van de baas Markis!
Tijd terug heb ik een email gestuurd naar NCSOFT over Barrage, dat niemand die skill kon vinden.
Zagen wel diverse creatures de skill gebruiken maar nooit een boss type class creature gezien die het ook gebruikte.
Nu, na die grote patch is de skill Barrage te jatten van Markis!
Mijn bewijs dat ik Barrage heb,

Over iets anders,
Die arena die je ziet op me screenshot is een van de arenas die je krijgt bij de Tombs of Primeval Kings.
De bedoeling op die arena is dat je de center captured met je Ghost Hero en dan defend tot einde van de tijd. De team waar ik bij zat heeft verloren, we hadden vanaf het begin al 1 minder party member
trouwens is lvl 20 nou het max of zal dat nog uitgebreid worden?
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
LvL in Guildwars betekent niet veel, tis je skills... welke je gebruikt.
Een lagere LvL speler kan een hoger LvL speler verslaan als die betere setup skills heeft.
(Is een reden waarom ik me skillbar geblurred heb.)
Verwijderd
1. Waar kan ik een rugzak halen, want die enige van mij raakt steeds vol.
2. Kun je alle skills krijgen van bijv. Rangers, alleen in een town kun je er maar 8 selecteren?
3. Waar kun je kleding halen?
Yaks Bend, maar in Ascalon kan het ook, in pre ascalon weet ik het niet, daar heb ik het ook steeds met je gewone bag gedaan. Kleren kun je laten craften, tenzij je nog in pre Ascalon bent, daar zijn collecters die je aan nieuwe armor kunnen helpen. Verders wijst het zich de weg wel als je verder komt.Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:35:
Paar "n00bvraagjes":
2. Kun je alle skills krijgen van bijv. Rangers, alleen in een town kun je er maar 8 selecteren?
Je kunt gewoon alles skills van je profession krijgen, of je 2e. En ja je kunt er 8 in je balkje zetten en deze kun je gebruiken, het is dus de kunst om zoveel mogelijk skills te krijgen en deze leren te gebruiken op de juiste momenten, als ranger zijnde vind ik trouwens wel dat je alleen maar boutspells hebt maar goed
Edit:
Er zijn nu een paar reviews, ze stonden op de site van GW, daar vinden ze de controles waardeloos
[ Voor 21% gewijzigd door Steffy op 14-05-2005 11:22 ]
Verwijderd
Dan ga ik nog even verder met mijn quests en proberen om nieuwe kleren te krijgen.
Ook nog nieuwe skills zoeken en dan kan ik verder.
Ik zou ook graag de GoT guild joinen, ik ben op dit moment een El/Me van level 6 (over een paar uurtjes al wel weer hoger denk ik). Mijn ingame name is trouwens Dream Shadow.
edit:
Hieruit vat ik op dat je aanmelden liever niet via het got forum doet, maar op de site staat dat het via het got forum moetBor de Wollef schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:40:
Uitnodigingen voor jou en killer verstuurd. Overigens wijs ik graag op de website van de guild www.gotguildwars.nl , dat is een betere plek om dit soort zaken te regelen dan hier vind ik.
[ Voor 32% gewijzigd door Dreamshadow op 14-05-2005 22:56 ]
Verwijderd
Ik neem aan dat je nog in pre zit. Volgens je vragenlijstje (het mooie escalon)Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:35:
Paar "n00bvraagjes":
In ascalon naast het meisje gwen is een merciant die een belt poch verkoopt waar je 5 xtra items in mee kan nemen..
Skills kan je alleen veranderen in town's of als je een skill quest goed hebt volbracht. Je kan alle skills in principe krijgen, het is allen het foefje om de beste te combineren. Je kan wel zoveel skills verzamelen als je wil, 'geloof ik......'
kleren kan je het best via quest doen of via collector in pre escalon, er zijn overal merciants die je kleren in ruil voor voorwerpen geven. Die zijn verspreid in towns maar ook in de mappen.
in after escalon is het goedkoopste om ze het via collectors te doen maar kopen is makkelijker
Kopen dus, want je hebt na een tijdje echt veel geld over, ik zit steeds rond de 6000, je bent eens wat kwijt voor armor of een wapen maar dat vult weer redelijk snel bij, maar goed ik ben nu niet echt verder gegaan, heb we quests gedaan die open stonden dus waarschijnlijk raak ik het straks in rap tempo kwijt als ik betere dingen tegen kom.Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:00:
[...]
Ik neem aan dat je nog in pre zit. Volgens je vragenlijstje (het mooie escalon)
In ascalon naast het meisje gwen is een merciant die een belt poch verkoopt waar je 5 xtra items in mee kan nemen..
Skills kan je alleen veranderen in town's of als je een skill quest goed hebt volbracht. Je kan alle skills in principe krijgen, het is allen het foefje om de beste te combineren. Je kan wel zoveel skills verzamelen als je wil, 'geloof ik......'
kleren kan je het best via quest doen of via collector in pre escalon, er zijn overal merciants die je kleren in ruil voor voorwerpen geven. Die zijn verspreid in towns maar ook in de mappen.
in after escalon is het goedkoopste om ze het via collectors te doen maar kopen is makkelijker
Heb hiervoor maandje world of warcraft gespeeld maar erger me daar toch wel aan het langzame tempo, als je dialbo 2 gewend bent is dat echt een afknapper.. En niet te vergeten dat die maandelijke kosten ook niet al te gering zijn, zeker omdat ik niet elke dag zo'n game speel..
Maarja ff afwachten maar, heb hier iig hoge verwachtingen van en kom ook zeker even het GOT guild checken als ik beetje gespeeld heb
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
Verwijderd
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
expert salvage kit kan je ook al krijgen in Piken SquareKRaMoN schreef op zondag 15 mei 2005 @ 12:21:
Het ding dat je dan ge-identified hebt moet je dan salvagen met een expert-salvage kit (kun je pas in yak's bend krijgen) en dan krijg je een rune/upgrade item die je op een stuk armor kan zetten. Die rune kun je er later altijd weer afhalen met een salvage kit als je nieuwe armor haalt. Ik weet niet of dat met wapens ook kan.
400 gp
Hebben er hier meer mensen last van?
Dat het een rare item is. meestal met leuke echantments dus, behakve bij mijunfor schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:59:
ja wat houd dat in, een paars item?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Zit ook een staff bij iemand hier zocht nog een sterkere
Dan heeft een vriend van me wel erg vel geluk en ik erg veel pech, ik alle items niks hij alle items wel raakwolkje schreef op zondag 15 mei 2005 @ 18:31:
Een paars item moet je sowieso salvagen met een Expert Salvage kit, maar dit verhoogd alleen maar de kans op een rune of dergelijk item. Als je paarse items salvaged heb je niet 100% kans op het item wat er in zit. Vandaar dus dat je soms ook normale items terug krijgt, of in sommige gevallen helemaal niets (is mij eens overkomen...). Wel is het zo dat zodra je ze identified, het item unlocked is voor je PvP characters.
Verwijderd
Kent iemand een baas die zo'n health regeneration gebruikt???? Of een andere goeie skill voor W/N
Voor necro heb je oa Soul Feast (lijk) of Vampiric Gaze (nmy) om leven te stelen.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:18:
Ik ben een Warrior/Necromancer en ik wil graag zo'n health regeneration skill. Ik zag een monster die regeneration 5 had, maar die was geen baas.
Kent iemand een baas die zo'n health regeneration gebruikt???? Of een andere goeie skill voor W/N
Verwijderd

zal vast wel een paar gp waard zijn?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 14:38 ]
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:38:
kreeg net voor de verandering is een geel wapen ipv een paarse:
[afbeelding]
zal vast wel een paar gp waard zijn?
Ik kon ook echt niet tot morgen wachten... maarehm... i'm waisting precious time here
koekjes?
Verwijderd
Dan moet je die witte 'knights' helpen op een gegeven moment.
Geloof na die missie met dat zwevend oog.
Als je flink wat leuke items wilt vinden, doe je die quest met z'n 2en (niet met meer.. zul je niet zien dat die mooie drop voor een ander is. Ga t liefst met een maat ofzo) tot het strand.
Daar lopen tig Lightening Drakes rond.. die droppen pas leuke items
Een hoog level warrior met een healing monk.. moet lukken. (Ik deed het destijds in m'n eentje met "Healing Breeze" bij me. Kwas Wa/Mo).
Althans.. dit was zo tijdens de Alpha. Ik ben Alpha tester geweest sinds september 2004.
Moet GuildWars alleen zelf nog aanschaffen, alleen moet geld sparen voor vakantie
Kijk maar wat je met deze tip kunt
Ik hoop dat je daar nog steeds vollop items kunt vinden. En met vollop items bedoel ik echt rare items.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 15:54 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Heb ondertussen wel al een paarse fire wand die beter is

Wou net rest van mijn lvl 51 aeromancer's armor halen, bleek dat ze de crafter vlak buiten "the wilds" hebben weg gehaalt >.<
[ Voor 19% gewijzigd door Aapenootjes op 16-05-2005 16:25 . Reden: plaatje toegevoegt ]
Verwijderd
Mja, kheb al maanden geen GW meer gespeeld.Bor de Wollef schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:55:
Dat is al lang gepatched als het goed is.
Ik begon er op uit te kijken. Maar dat kwam vast door de Alpha (niemand in town etc, altijd missies alleen doen etc of met 2 man).
Verwijderd
Verwijderd
ff snel uit t hoofd->Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:12:
Is hier iemand die LineageII gespeeld heeft en nu GW speelt en er een duidelijike vergelijkiing over kan maken? dank
Geen eindeloos grinden
Niet lvl/money/armor gebaseerd
Gebaseerd op missies doen en later pvp... en niet op grinden grinden grinden en later pvp
20 lvls (ipv 75 in c2?)
Niet specifiek bedoeld om je zo lang mogelijk aan je abonement vast te houden
Geen deathpenalty met xp verlies of item verlies (alleen tijdens missie wat hp en mp verlies)
(gratis) Travelen (jeeej) ipv lopen
grotere spelwereld
Meer gericht op europees gamen
spelwereld is overigens wel onderbroken
ook niet overal "massive" multiplayer... eigenlijk nergens... wel verzamelgebiedjes
imho leuker dan lineage... (terwijl lineage toch ook wel wat had (vooral de eerste 20 lvls
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 19:01 ]
Wat ik me afvraag, zijn de spells die de magic-users kunnen gebruiken net zo uitgebreid als bijvoorbeeld in Neverwinter Nights (denk aan een 'wail of the banshee' spell)?
Met andere woorden, bestaat het gebruiken van spreuken alleen uit het simpele instant vuur-/ice-/whatever-balletjes afschieten op de vijand en het simpelweg healen of protecten van jezelf/teamgenoten, of heb je ook area spells, spells die je alleen in sommige gevallen kan gebruiken, etc?
En worden de spells eigenlijk instant gecast, of gaat er eerst een beweging en/of spreuk aan vooraf?
Ik ben een necro/mesmer en ik kan sommige spells van mij alleen op lijken gebruiken, de rest (voor zover geprobeerd) kan ik gewoon op nmy's doen wanneer ik wil.KreKkeR schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:59:
Heb het spel vanmiddag besteld. Hoop dat ik 'm voor komend weekend binnen heb.
Wat ik me afvraag, zijn de spells die de magic-users kunnen gebruiken net zo uitgebreid als bijvoorbeeld in Neverwinter Nights (denk aan een 'wail of the banshee' spell)?
Met andere woorden, bestaat het gebruiken van spreuken alleen uit het simpele instant vuur-/ice-/whatever-balletjes afschieten op de vijand en het simpelweg healen of protecten van jezelf/teamgenoten, of heb je ook area spells, spells die je alleen in sommige gevallen kan gebruiken, etc?
En worden de spells eigenlijk instant gecast, of gaat er eerst een beweging en/of spreuk aan vooraf?
En er gaat met sommige spells een lange beweging aan vooraf en dan zie je tegelijkertijd ook een laadbalkje lopen, valt me op dat dat tot nu toe bij mij alleen met spells is die 15 energy gebruiken, degene van 10 zijn zo goed als instant met een kleine beweging.
En heb je bijv. ook area spells? Die een iets groter gebied raken, bijvoorbeeld iedereen in een cirkel om je heen?bAdmuTs schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:16:
[...]
Ik ben een necro/mesmer en ik kan sommige spells van mij alleen op lijken gebruiken, de rest (voor zover geprobeerd) kan ik gewoon op nmy's doen wanneer ik wil.
En er gaat met sommige spells een lange beweging aan vooraf en dan zie je tegelijkertijd ook een laadbalkje lopen, valt me op dat dat tot nu toe bij mij alleen met spells is die 15 energy gebruiken, degene van 10 zijn zo goed als instant met een kleine beweging.
Verwijderd
Jep heb ik ook, al me teamies worden binnen die cirkel met bijv. 3 health per sec geheald.KreKkeR schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:23:
[...]
En heb je bijv. ook area spells? Die een iets groter gebied raken, bijvoorbeeld iedereen in een cirkel om je heen?
Pas op met de skill genaamd "Heal Area". Deze geneest namelijk niet alleen je party-genoten in de buurt, maar echt alle creatures in de buurt dus ook bv je vijanden... Gebruik deze dus alleen als je zeker weet dat er geen vijanden in de buurt zijn.KreKkeR schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:23:
[...]
En heb je bijv. ook area spells? Die een iets groter gebied raken, bijvoorbeeld iedereen in een cirkel om je heen?
[ Voor 11% gewijzigd door CJ op 17-05-2005 05:28 ]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Waarschijnlijk zijn ze wel handig om te gebruiken wanneer er undead in de buurt zijn gok ikCJ schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 05:27:
[...]
Pas op met de skill genaamd "Heal Area". Deze geneest namelijk niet alleen je party-genoten in de buurt, maar echt alle creatures in de buurt dus ook bv je vijanden... Gebruik deze dus alleen als je zeker weet dat er geen vijanden in de buurt zijn.
PSN id angeleyesprox
Er zijn heel veel area spells, en ook spells die alleen effectief zijn als mensen een bepaalde enchantment hebben, of juist een negatieve hex. Denk aan bijvoorbeeld "Spread Disease" (ik geloof dat het zo heet) van de Necromancer. Als je deze spell op een vijand doet die een negatieve toestand heeft (hex) dan verspreid hij deze onder zijn teamgenoten, als ze dichtbij genoeg zijn.KreKkeR schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:23:
[...]
Er zijn nog vele andere soorten spells die ook zulke eisen hebben, en dus wat moeilijker zijn om te gebruiken maar wel krachtiger zijn
Nee dat niet, in GW is healing iets anders als holy, dus iemand healen doet niet per definitie damage aan undead. Wel heb je dus holy damage (naast bijv. elemental) die dus wél extra effect heeft op undeadKreKkeR schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:41:
[...]
Waarschijnlijk zijn ze wel handig om te gebruiken wanneer er undead in de buurt zijn gok ik
[ Voor 23% gewijzigd door Cloud op 17-05-2005 10:12 . Reden: add ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
[ Voor 55% gewijzigd door Bschnitz op 17-05-2005 10:24 ]
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh
maar ik weet ni welk type van speler k moet kiezen
welk is het beste enz.
kan iemand me helpen?
Als je zelf Necro bent en minions hebt, dan is Verata's Sacrifice toch wat veiliger. Je minions krijgen dan een health regen van 10+. Enige nadeel is dat je alle negative conditions van ze krijgt, maar als Nec/Mo moet dit geen probleem zijn om op te lossen. Met Verata's Sacrifice is het mogelijk om een gigantisch groot leger van undead op de been te houden.KreKkeR schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 08:41:
[...]
Waarschijnlijk zijn ze wel handig om te gebruiken wanneer er undead in de buurt zijn gok ik
Live Update Preview: New Explorable Areas 16 May 2005
As part of our commitment to bringing you new content via our free live updates, the first streaming update for Guild Wars offers players access to two extensive new explorable areas: the barren expanse of Grenth's Footprint and the fiery depths of Sorrow's Furnace. You can get a sneak peek at these two areas today, with concept art and a bit of the lore on this page.
And on Wednesday, we'll preview this area with an in-game movie, a movie that will also be screened at the E3 trade show in Los Angeles.
Verwijderd
in principe is er geen beste profession, elke profession heeft zijn voor- en nadelen en sterkes en zwakheden. Als je veel damage wil doen in korte tijd vanaf een afstand kan je t beste elementalist kiezen. Voor close combat is warrior t beste. Met een necromancer kan je o.a. de mogelijkheden van een vijand sterk terugbrengen en minions oproepen uit corpses die tijdelijk voor je vechten. Met een mesmer kan je goed drainen, interrupten en hinderen. Een monk is vooral bedoeld om mee te healen en protecten. Met een ranger doe je ranged damage met een bow, je kan pets hebben die je voor je vechten (vergelijkbaar met minions van necros) en vallen uitzetten.Punishera schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:16:
Heb zojuist het spel gekocht en ik ben het nu aant installere
maar ik weet ni welk type van speler k moet kiezen![]()
welk is het beste enz.
kan iemand me helpen?
ff een korte samenvatting van de professions
Iemand ideeën ?
Zal daarna eens rustig uitpluizen wat ik ga spelen.
Hoop dat die stand-out van GW wordt weggegeven...aan mij
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
OMG
* Cloud voelt zich even heel dom
Vreemd dat ze dat apart noemen, verwarrend...
Daar komt het goed uitgewerkte PvP deel vh. spel om de hoek kijkenVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:53:
Hoe lang doe je er ongeveer over om de level cap van 20 te bereiken, met een gemiddelde gameplay tijd van 2/3 uur per dag? Krijg je niet snel het WoW effect dat je snel aan de levelcap zit en alles op een gegeven moment wel gezien hebt?
[ Voor 47% gewijzigd door Cloud op 17-05-2005 20:19 ]
Ik ben nu na (jawel nu al) bijna 100 uren spelen, ik had toevallig 2 weken vrij dus nee ik ben geen diehard maar ik had niks beters te doenVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:53:
Hoe lang doe je er ongeveer over om de level cap van 20 te bereiken, met een gemiddelde gameplay tijd van 2/3 uur per dag? Krijg je niet snel het WoW effect dat je snel aan de levelcap zit en alles op een gegeven moment wel gezien hebt?
Verwijderd
En goed, dan ben je level 20, ga je pvp-en. Wat is het doel ervan? Zijn er rewards/ranks/skills/items meet te winnen, of is het puur pvp-en om het pvp-en?
En behalve dat je als je level 20 bent gaan PvP-en, blijft er als het goed is ook nieuwe content gereleased worden voor het spel. Zodat de verhaallijn door blijft lopen.
Voor een online multiplayer spel is de 'single' player (PvE) dus erg goed.
Je verzameld al je skills, items en upgrades in de PvE modus. Waardoor je ze unlocked voor PvP. Je kan ook uit standaard karakter kiezen voor PvP (lvl20) met voorbedachte skills als je geen zin hebt om de PvE mode te doen. Maar dan heb je dus wel een stuk minder mogenlijkheden in PvP.
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Level is inderdaad vrij ondergeschikt aan de skillset die je gebruikt, en hoe slim je zelf bent. Je hebt maar 8 slots om een skill in te doen, en dat dwingt je als het ware om een keuze te maken hoe je gaat spelen. Het kan dus inderdaad zoals je zelf zegt, skill zijn als je iemand doodt tijdens PvP.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:37:
Ok, dus als ik het goed begrijp speelt level niet zoveel mee, maar dus wel hoe je het speelt. Maar dan vraag ik me af in hoeverre je bij dit spel een eigen rol hebt in het pvp-en, hoe je de spells gebruikt en of het echt skill van jou is als je iemand doodt tijdens pvp. Wat ik bedoel te zeggen is het niet van tevoren al duidelijk hoe je tegen (bijvoorbeeld) een necromancer moet vechten, welke spells/skills te gebruiken en wanneer ze te gebruiken. Er zit dus, als ik het goed begrijp, een grote varieteit in de pvp mogelijkheden?
En goed, dan ben je level 20, ga je pvp-en. Wat is het doel ervan? Zijn er rewards/ranks/skills/items meet te winnen, of is het puur pvp-en om het pvp-en?
Het voorbeeld wat je geeft van de necromancer is gedeeltelijk waar. Tuurlijk is het zo, dat als je weet dat je tegen een spellcaster moet vechten, (het is jouw doelwit), dat je dan weet welke skills beter werken dan andere. Máar het is niet zo dat een weg is, die altijd naar de doodt van die necromancer leidt. Necromancers hebben ook een grote diversiteit aan skills, en zouden wel eens skills kunnen gebruiken die jou weer tegen werken.
Al met al komt het neer op tactiek en veel teamplay
Verwijderd
En dan richting de Fire kant op (Pyromentalist heet dat ofzo).
Heb alleen (nog) maar 4 Fire skills, dat is wel jammer.
Van dat eerste gedeelte heb ik alle towns, behalve die boven Nolani Academy.
En nog 1 mission van Nolani Academy. En de overige quest dan, maar dat zijn er niet meer zoveel.
Daarna maar richting de sneeuw (heb wel al Yak's Bend) en daar de quests doen
Maar daar had ik dan weer ff niet op gelet. Ik ga me zo meteen ff aanmelden voor het GoT guild...
Ik heb er erg veel zin in gekregen na het lezen van dit topic!
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Heb je alle elementalist trainers ed. opgezocht in en rond de steden waar je nu bent? Ik geloof dat in Yak's Bend (daar ben je nu 1 plaats vanaf) er wel een aantal te halen zijn, en sowieso in Lion's Arch. Dus je bent er niet ver meer vanafVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:51:
Zo, ben level 13, bijna 14(Elementalist/Ranger).
Van dat eerste gedeelte heb ik alle towns, behalve die boven Nolani Academy.
En nog 1 mission van Nolani Academy. En de overige quest dan, maar dat zijn er niet meer zoveel.
Daarna maar richting de sneeuw (heb wel al Yak's Bend) en daar de quests doen.
Dan doe je iets niet goed, zat missies die nieuwe elementist skills unlocken in (post searing) ascalon.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:51:
Ze beloven 3-5 dagen maar nu worden het er al minimaal 11!
Vreemd, meestal is het binnen een week. Als het trouwens een dikker pakje is dan alleen een dvd wordt het vaak door Selektvracht bezorgd.Almering schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:12:
Ik heb Guildwars bij play.com besteld voor 29 euro incl. verzending maar daar duurt het versturen eeuwen..... 7 mei besteld en de potbode is vandaag langs geweest en natuurlijjk geen Guildwars.
Ze beloven 3-5 dagen maar nu worden het er al minimaal 11!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
het is een dubbele dvd doos he dus dan zal het inderdaad wel met een pakket service komenVreemd, meestal is het binnen een week. Als het trouwens een dikker pakje is dan alleen een dvd wordt het vaak door Selektvracht bezorgd.
Hehe. De combinatie Elementalist/Ranger of Ranger/Elementalist wordt Flame Slinger genoemd door ArenaNet. Maar goed, Pyromancer zou je ook goed algemeen kunnen opvatten voor alle fire-casters.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:51:
Zo, ben level 13, bijna 14(Elementalist/Ranger).
Hieronder een aantal voorbeelden van namen die ArenaNet bedacht heeft voor verschillende combo's en die vaak gebruikt worden door anderen. Zelfs deze namen zijn door ArenaNet aan wijzigingen onderhevig, dus pin jezelf niet te veel vast op een bepaalde benaming.
Ele (Fire)/Mes (Ins) = Pyromancer
Mes (Ins)/Ele (Fire) = Flame Savant (Was eerst Flame Bomber vanwege het feit dat deze combinatie 48% sneller nukes kon casten)
Ele (Earth)/Mes (Ins) = Geomancer
Mes (Ins)/Ele (Earth) = Earth Savant (of Geomesmer, zie Flame Savant)
Ele (Air)/Mes (Ins) = Aeromancer
Ele (Earth)/Mon (Heal) = Arcane Healer
Ele (Earth)/Mon (Protection) = Dwayna's Deacon
Dubbele dvd doos? Die van mij zat gewoon in een lame kartonnen doosje hoor. Met 2 kartonnen hoesjes erin en wat boekjes.Dyoma schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:31:
[...]
het is een dubbele dvd doos he dus dan zal het inderdaad wel met een pakket service komen
Waar dan? Dat vind ik eigenlijk ook wel een goede optie? Cancel ik meteen mijn ding bij amazonGhostie schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 11:51:
Je kan ook online een key kopen, je krijgt dan wel geen mooi doosje/dvd etc maar je kan iig wel gelijk spelen
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Het gaat om het formaat.Bor de Wollef schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:31:
[...]
Dubbele dvd doos? Die van mij zat gewoon in een lame kartonnen doosje hoor. Met 2 kartonnen hoesjes erin en wat boekjes.
Maar je heb wel gelijk het is idd een lame kartonnen doosje.
Verwijderd
Daarna kon je meedoen met de weekend beta tests welke waren voor een select aantal mensen.
ik heb mijne in engeland gekocht (waar ik op het moment woon wegens stage)Mythrill schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:57:
[...]
Het gaat om het formaat.
Maar je heb wel gelijk het is idd een lame kartonnen doosje.
en hier verkopen ze hem echt in een dubbele en dus harde dvd doos
Verwijderd
Gates of kryta in de buurt, voor bij de sneeuw. Net met z'n 2en daar de buurt explored, net level 14 geworden:)
Heeft iemand al die meteor skill? Kan ik nog nergens vinden.
Ik vind dit juist wel meevallen, inderdaad begint de omgeving van Old Ascalon na een tijdje te vervelen, maar de sneeuw regionen en vooral de jungle daarna vind ik toch wel heel anders hoorBor de Wollef schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:12:
Nee, ik ben aan het eind van het verhaal. Maar de woestijn, de sneeuw etc het is allemaal hetzelfde maar dan met een andere grauwe kleur.
Die krijg je geloof ik na Lion's Arch. Dus je moet nog even verder.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:59:
Whohoow, net in een half uurtje 4 paarse en 2 gouden items gevonden:D
Gates of kryta in de buurt, voor bij de sneeuw. Net met z'n 2en daar de buurt explored, net level 14 geworden:)
Heeft iemand al die meteor skill? Kan ik nog nergens vinden.
Verwijderd
(ik ga morgen wel op zoek naar het spel
Ik hoor het vaak als kritiek en eerlijk gezegd vind ook ik WoW er mooier (lees: diverser) uit zien. In Guild Wars is het net even te vaak dezelfde setting met alleen andere kleurtjes. De area's die jij opnoemt zijn ook wel de area's die er wat kleur betreft uitspringen. Het hele gedoe in en rond de woestijnen is bijvoorbeeld 1 pot nat.wolkje schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:02:
[...]
Ik vind dit juist wel meevallen, inderdaad begint de omgeving van Old Ascalon na een tijdje te vervelen, maar de sneeuw regionen en vooral de jungle daarna vind ik toch wel heel anders hoorEn natuurlijk blijft pre-searing ascalon het allermooist
![]()
je verliest niets, geen exp, items of wat dan ookVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:50:
Als je dood gaat, zijn dan ook al je items weg ala diablo 2 ?
(ik ga morgen wel op zoek naar het spel)
wel zul je een death penalty krijgen waardoor je minder leven/mana hebt zolang je buiten een stad of outpost blijft (om bijvoorbeeld een quest te doen)
deze death penalty verdwijnt langzaam als je monsters dood of helemaal als je terug naar een stad/outpost gaat
Ik moet zeggen dat ik het een bere leuk spel vind. Lekker tactics. AL ben ik helemaal geen diablo fan ofzo, maar de gameplay spreekt me aan.
Sorrow's Furnace Preview
Download Windows Media (Large - 39.8MB)
Download Windows Media (Small - 20.8MB)
Van: http://www.guildwars.com/gallery/movies/default.html
Is dit nu echt volledig ingame???
Verwijderd
Ja zeker dit is ingameKreKkeR schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:54:
Zeg, ik bekeek net dit filmpje:
Sorrow's Furnace Preview
[afbeelding]
Download Windows Media (Large - 39.8MB)
Download Windows Media (Small - 20.8MB)