Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 10:35:
Paar "n00bvraagjes":
1. Waar kan ik een rugzak halen, want die enige van mij raakt steeds vol.
2. Kun je alle skills krijgen van bijv. Rangers, alleen in een town kun je er maar 8 selecteren?
3. Waar kun je kleding halen?
Yaks Bend, maar in Ascalon kan het ook, in pre ascalon weet ik het niet, daar heb ik het ook steeds met je gewone bag gedaan. Kleren kun je laten craften, tenzij je nog in pre Ascalon bent, daar zijn collecters die je aan nieuwe armor kunnen helpen. Verders wijst het zich de weg wel als je verder komt.
Je kunt gewoon alles skills van je profession krijgen, of je 2e. En ja je kunt er 8 in je balkje zetten en deze kun je gebruiken, het is dus de kunst om zoveel mogelijk skills te krijgen en deze leren te gebruiken op de juiste momenten, als ranger zijnde vind ik trouwens wel dat je alleen maar boutspells hebt maar goed

Ik heb er misschien 5 van de 40 die ik nu heb die echt bruikbaar zijn.
Edit:
Er zijn nu een paar reviews, ze stonden op de site van GW, daar vinden ze de controles waardeloos

Ik snap het niet, ik vind het perfect werken anders. Oke waar "C" meestal Character aanduid is het hier net even wat anders maar de layout van het toetsenbord wordt naar mijn idee perfect gebruikt. Maar goed, het was een Gamespot review die lui hebben altijd wel wat te zeiken, als het daar slecht is kun je het beter maar gaan spelen want anders mis je vaak toch iets
[
Voor 21% gewijzigd door
Steffy op 14-05-2005 11:22
]