Het Grote Guild Wars Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.901 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
ik ook nadat ik mijn panther per ongeluk heb weggegeven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

:D :+ haha die kippen zijn cewl toch, vind ze wel grappig zoals ze lopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Steffy schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:08:
[...]

:D :+ haha die kippen zijn cewl toch, vind ze wel grappig zoals ze lopen _/-\o_
Helemaal agree! Moa birds roeleren de pan uit! _/-\o_

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil op een Moa Bird rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 13:30
Ik heb een beer lvl 18 maar gebruik het niet meer, heb betere skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoe kun je trouwens iemand uit je party kicken? Ik heb er nu al 2 keer zulke #$#$@ tussen gehad. Steeds in en uitzonen, ongeveer 100 x achter elkaar ofzo. Als party leader moet je toch een kick kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als partyleader kan ik gewoon mensen kicken ja. Soms is het wel een zo dat je leaderschap wordt afgepakt door de hoogste level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:53
oke ik ben lvl 20 Wa/Me (Shone Stone) en heb de beste armor van het game 25k geld weg 8)7 ben nu een stad verder dan dragnors forge en ik kom niet verder lol ook heb ik alle skils enzo maar om de 3 sec schieten daar 3 van die siege dinge op 1 plek waar je langs moet en die doen 160 dam per stuck das dus zon 480 dam en het berijk is super groot........ dus je bent binne 6 sec dood......

maar weet iemaand waar je skilz kan krijgen na dragnors forge of is daar nog niemaand van jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door Bschnitz op 10-05-2005 09:08 ]

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bschnitz schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:07:
oke ik ben lvl 20 Wa/Me (Shone Stone) en heb de beste armor van het game 25k geld weg 8)7 ben nu een stad verder dan dragnors forge en ik kom niet verder lol ook heb ik alle skils enzo maar om de 3 sec schieten daar 3 van die siege dinge op 1 plek waar je langs moet en die doen 160 dam per stuck das dus zon 480 dam en het berijk is super groot........ dus je bent binne 6 sec dood......

maar weet iemaand waar je skilz kan krijgen na dragnors forge of is daar nog niemaand van jullie?
Is dat magic damage (fire, lightning, water), die 160? Daar heb je als mesmer natuurlijk Matra's ('stances') voor. (Handig: "Mantra of Lightning" voor Drake's in Gate's of Kryta...) Ik heb nog geen "Ward against Melee" type skill gezien voor de mesmer. Dat zou dan de andere optie zijn, denk ik. Misschien heeft de Warrior zoiets?
edit:
Ah, net bij guilwarsguru.com gelezen dat je een 'Distortion'-spell hebt (ook een 'stance'). Daarmee ontwijk je 75% van de aanvallen. (Je verliest wel wat energy, dat is weer wat vervelend.)

[ Voor 22% gewijzigd door CoRrRan op 10-05-2005 11:48 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Is er ook een mogelijkheid om je sec. in Monk te veranderen. Ik ben nu Ranger secondary maar dat bevalt me niet zo.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:53
Had ik ook al ff naar gekeken, maar volgens mij kan het niet. Toen je je secondary nam werd er ook gewaarschuwddat het niet weer te wijzigen was.

Ik ben nu btw in Yak's Bend en kan nu dus weer wat nieuwe skills claimen :D

/edit
wtf doet little thom in yak's bend, toch niet dood? :S

/edit 2
Iemand nog scales te koop? Heb er momenteel 3 nodig voor een nieuwe robe.

[ Voor 30% gewijzigd door kramon op 10-05-2005 12:33 ]

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt van secondary wisselen, maar dat kan pas zodra je in de woestijn bent. Daar zijn 3 plaatsen met elk 2 personen met een quest waarmee je van secondary prof kan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

KRaMoN schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:17:
[...]
/edit 2
Iemand nog scales te koop? Heb er momenteel 3 nodig voor een nieuwe robe.
Scales zat, kijk vanavond of je me online ziet (Ysanne), dan geef ik je die 3 scales wel. No problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Oké, stel:
Je broertje vind WoW helemaal geweldig maar omdat je geen zin hebt om dat geld per maand te gaan betalen gaat het kopen van WoW dus niet door.

Zou ie dan Guild Wars moeten kopen? In hoeverre lijkt dit spel op WoW. En dan bedoel ik kwa gameplay. Characters en levels boeien me niet, dat geloof ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Hmmm niet :P

Ik vind Guildwars meer een beetje Diablo achtig. Met 5 man een game starten en in die "game" ben je alleen. In de general channels is iedereen aan het blazen en chatten (towns).

Wow is totaal iets anders.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
@ Zerot: Tnx dat wilde ik even weten. Ben nu in Divinity Coast dus ik moet nog wel even.

Ik heb trouwens ook genoeg Scales. Sowieso crafting materials zat. CHAR> Sorian Tukar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
CoRrRan schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:43:
[...]
Is dat magic damage (fire, lightning, water), die 160? Daar heb je als mesmer natuurlijk Matra's ('stances') voor. (Handig: "Mantra of Lightning" voor Drake's in Gate's of Kryta...) Ik heb nog geen "Ward against Melee" type skill gezien voor de mesmer. Dat zou dan de andere optie zijn, denk ik. Misschien heeft de Warrior zoiets?
edit:
Ah, net bij guilwarsguru.com gelezen dat je een 'Distortion'-spell hebt (ook een 'stance'). Daarmee ontwijk je 75% van de aanvallen. (Je verliest wel wat energy, dat is weer wat vervelend.)
nee lol ik heb gewoon total plate set met reduces damage runes en max life :9~ maar het zijn gewoon van die katapultjes die tegelijk schieten op een plek waar je langs moet :( henchmans zijn gelijk dood lol en in mijn eentje kan ik niet winnen tegen 3 healers 3 mages en 6 fighters van lvl 24 die op je afkomen renne zodra je over die plek bent van die 3x160 damage.....

en btw ja je kan je secondary changen ik heb die quests :) maar doe ze lecker niet :P is veels te zwaar....... heb alle warrior en mesmer skilz zelf die ik niet gebruik......mijn max damage met mijn axe op een mage was 106 damage >:) dan nog eens backfire en phantom skils erover heen..... DEAD in 2 secs..... werkt ook goed in PvP btw :9

heb een puur mesmer in PvP met ueber skilz in een dag random group al 20 fame....... backfire is leuk op monks lol :X

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Net één of andere dwarve quest gedaan en daar keeg ik dit gele ding:
Ornate Buckler
Armor 12 (req 7 tact)
Amor +6 (vs skeletons)
Curses +1 (15 chance while using skills)

Iemand geinstresseerd of enig idee naar de waarde? Iemand bood 2k en een party member zei 4k (klinkt goed dus :)).

[ Voor 13% gewijzigd door kramon op 10-05-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vind trouwens alleen maar runes die niet bij mijn eigen professions horen. Is dat bij jullie ook zo?

offtopic:
4k lijkt mij wat overdreven

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 10-05-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

endless schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 13:18:
Oké, stel:
Je broertje vind WoW helemaal geweldig maar omdat je geen zin hebt om dat geld per maand te gaan betalen gaat het kopen van WoW dus niet door.

Zou ie dan Guild Wars moeten kopen? In hoeverre lijkt dit spel op WoW. En dan bedoel ik kwa gameplay. Characters en levels boeien me niet, dat geloof ik wel :)
Ik heb Wow gespeeld en doe sinds dag 1 van de game al GW en ik vind dit veel leuker, bij Wow zit er als je boven een bepaald level komt niet echt meer een uitdaging in de game en al die losse quests zonder een hoofdverhaal is zo saai, die quests doe je ook zonder dat het je echt kan boeien, Wow heeft totaal geen samenhang en zodra je daar een mount hebt "Paard, panter, tijger, etc." dan is het dus leuk geweest en kan het niet echt meer boeien maar goed, dat is mijn mening.

Nadelen zijn wel dat het na een tijdje niet meer kan boeien al ben je dan wel een maand of 2 verder. Graphics die best wel tegenvallen en ronduit saai zijn. Oke als MMORPG zal het wel goed zijn, al is het naar mijn mening een instap MMORPG, het is erg simpel en vrij makkelijk uitgewerkt.

Wow was iets wat ik in 3 jaar niet meer heb meegemaakt, Ik speelde maar door en speelde maar door, soms uren achter elkaar, en ik kan je gerust vertellen dat GW niks anders is, ik merk het niet eens dat als ik om 4 uur begin dat soms de zon al onder is, dan kom je om 10 uur erachter dat je nog moet eten etc. oke het is geen sociallife game dus gamen met mate zich ik altijd maar deze game is echt top. En het kost je €40, geen 200 zoals Wow per jaar kost. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
Net één of andere dwarve quest gedaan en daar keeg ik dit gele ding:
Ornate Buckler
Armor 12 (req 7 tact)
Amor +6 (vs skeletons)

4k LOL dit ding is geen eens 2k waard..... max armor is 15 en een necro heeft geen tactics :X

dus je mag blij zijn als je iemaand vind die hem wil.... verkoopen dus

bv: ik ben warrior maar ik heb niet een tactic omdat ik alles op streng en axe heb :P maar er zijn dus shields die hebben niks of streng noodig :) en die zijn beeter.

btw:

het is niet geel maar gold :)

gold= unique 2-3 magic/upgrades attributs
purple=rare 1-3 magic/upgrades attributs
blue=magic 1-2 magic/upgrades attributs

maar goed een magic is vaak beter dan een purple of gold.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Oke, rap verkopen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
Ornate Buckler
Armor 12 (req 7 tact)
Amor +6 (vs skeletons)
ja verkoopen man....

armor max is 15
armor 6+ vs skels heb je geen ZAK aan.......
curses woorden gebruikt door necros en die gaan geen shield draagen......vooral niet als ze daarvoor 7 tactics moeten hebben als second prof warrior

btw:

Ne/Wa is nuttelos dus veel zal je der niet vinden........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
ik maak even een prijslijstje voor de mensen die niet echt weeten wat een redelijke prijs voor iets is.

Runes:
350-500 minor skill 1+
500-650 major skill 2+
650-1000 supiror skill 3+

purpel items:
600-1250 als ze goed zijn

unique items:
750-1500 als ze goed zijn

note:
dit zijn de prijzen waar ik mij aan heb gehouden en binne 2 weeken 25k geld heb gemaakt !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De verkoop spam stijgt nu zo boven het normale gezwets uit in hoeveelheid dat de meeste mensen het trade kanaal al uitzetten. Je krijgt nu ook veel meer spammerts daar. Op veel plekken lukt het bijna niet om nog iets normaal aan te bieden, laat staan te verkopen. Het wordt tijd voor een soort veilingsysteem ingame zoals WoW ook heeft op sommige plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:25:
De verkoop spam stijgt nu zo boven het normale gezwets uit in hoeveelheid dat de meeste mensen het trade kanaal al uitzetten. Je krijgt nu ook veel meer spammerts daar. Op veel plekken lukt het bijna niet om nog iets normaal aan te bieden, laat staan te verkopen. Het wordt tijd voor een soort veilingsysteem ingame zoals WoW ook heeft op sommige plekken.
Ja idd, dat is wel vervelend maar je raakt nog wel eens wat kwijt hoor, ik verkoop alles tussen de 100 en 300 gold, wil niemand oplichten en heb zelf gold genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Laatst online: 16-09 08:38
Ik zie er nu zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.phool-media.com/gw/nanian.jpg

Ben nu level 8, nog iets van 500XP en ik ben level 9.

Het is hier echt een stuk moeilijker dan 2 jaar geleden. Je kunt nu echt niet even in je eentje naar bijvoorbeeld Fort Rankin lopen. (Dit was me wel gelukt in gewoon Ascalon).

Ik kan trouwens maar geen goede staf vinden.. Dit is echt het max. wat ik heb gevonden en deze doet 4-6 dmg + 20%. Weet iemand waar ik een betere kan vinden?

edit
Weet iemand hoe ik voorbij de "The Great Northern Wall" kom? Ik ben al een half uur aan het rond lopen maar ik kom er maar niet voorbij - Humpf, ik ging nog 1 keer kijken in dat ruine geval.. Blijkt dus een clever te zitten B)

[ Voor 22% gewijzigd door Dekay op 10-05-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:09
Dekay schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 17:43:
Ik zie er nu zo uit:
[afbeelding]

Ben nu level 8, nog iets van 500XP en ik ben level 9.

Het is hier echt een stuk moeilijker dan 2 jaar geleden. Je kunt nu echt niet even in je eentje naar bijvoorbeeld Fort Rankin lopen. (Dit was me wel gelukt in gewoon Ascalon).

Ik kan trouwens maar geen goede staf vinden.. Dit is echt het max. wat ik heb gevonden en deze doet 4-6 dmg + 20%. Weet iemand waar ik een betere kan vinden?

edit
Weet iemand hoe ik voorbij de "The Great Northern Wall" kom? Ik ben al een half uur aan het rond lopen maar ik kom er maar niet voorbij - Humpf, ik ging nog 1 keer kijken in dat ruine geval.. Blijkt dus een clever te zitten B)
Wat voor staf zoek je precies?
Er zijn zat 5-7 staffs te vinden, en ik heb zelf al een paar sterkere gehad maar verkoop ze altijd weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Heb er net toevallig 1 van 6-10 gevonden. Heb tevens een bonus quest gevonden. Je moet daar de equipment van een dooie strijder vinden. Kan het laatste stukje niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Wat bedoelen ze ermee als er bij een item ergens tussen haakjes "while enchanted" achter staat :?

Afbeeldingslocatie: http://img202.echo.cx/img202/696/gw0023td.jpg
Bschnitz schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:40:
dat je die bonus alleen krijgt als je entchanted ben DUH
Tot zover begreep ik het ook nog wel ;), maar hoe werkt dat dan, is dat een spel ofzo ??
Bschnitz schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:43:
oke.... heb je wel eens gelezen wat entchanted is?

soort van je zelf buffen.... beter maken zeg maar van die skils waar je voor 40 sec 2+ mana regenration heb.
Oke, ik weet genoeg. Bedankt :)

[ Voor 96% gewijzigd door bAdmuTs op 10-05-2005 20:47 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
dat je die bonus alleen krijgt als je entchanted ben DUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
oke.... heb je wel eens gelezen wat entchanted is?

soort van je zelf buffen.... beter maken zeg maar van die skils waar je voor 40 sec 2+ mana regenration heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Even wat vragen, ik en een aantal mensen die voorheen Rose Online deden zijn eigenlijk op zoek naar een goede game. Nu Rose gereset wordt moeten we zoiezo overnieuw beginnen en dan is het nog maar de vraag hoelang het gaat duren voordat we met ze allen moeten gaan betalen, vind het echt zonde want Rose Online is wat mij betreft echt een goed spel. Heb even de illegale versie van World Of Warcraft geprobeerd, want ik ga niet eerst betalen voordat ik weet of het leuk is uiteraard, en ik vond dat eigenlijk in het niets vallen bij Rose Online.

Nu zie ik met dit spel iets opmerkelijks en dat is het volgende:

Als je dus gaat spelen heb je de keuze om een soort "modes" te gaan doen, Player vs Player of Player vs Environment. Stel dat ik voor de 2e ga dan kom ik geen andere mannetjes tegen, dus is het niet mogelijk om een soort clan te maken?

Is het mogelijk om een clan te maken in de PvP modes? Want dat vinden we eigenlijk wel belangrijk, we willen een sterke eenheid worden, iets wat we met Rose Online ook mee bezig waren. Maar wat ik ook begreep is dus dat als je een mannetje in PvE hebt, je deze niet kan gebruiken in de PvP en vise versa. Wel is het dan mogelijk om je unlockte skills in PvE te gebruiken in PvP :)

Ik vat em helemaal als het zo werkt, maar dan moet je dus 2 soorten games tegelijk spelen toch? Je moet met PvE je skills zorgen te halen, en met PvP moet je heel sterk worden. Klinkt allemaal erg wijs en het gratis online spelen is ook zeer aangenaam.

Hoe zit het btw met de servers? Met Rose Online was het zo dat er 1 server was met 3 kanalen en dat was het, moest je maar wachten tot er een plekje was. Zijn er nederlandse servers ofzo?

Niet blaten aub over zoek maar zelf etc, iemand anders kan dit mij denk ik het beste uitleggen he :) En dit is de plek om ervaring van anderen te vragen en gewoon wat helderheid te creeeren voor een mannetje of 4 of 5

Hoe zit het trouwens met de aankleding van de mannetjes? Ik vond dat dat met Rose niet zo heel uitgebreid was, veel mensen zagen er hetzelfde uit.

[ Voor 9% gewijzigd door orange.x op 10-05-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
1. Ja het is mogelijk om een guild te maken. Je moet dan wel nog even die mensen toevoegen aan je party zodat ze mee gaan naar een plaats.
2. Geen idee
3. Zie 2
4. Nee het is niet zo dat je moet wachten op een plaatsje. Er zijn namelijk districten waar je in kunt gaan, bij mijn weten zijn die nooit te vol om in te gaan
5. Je kunt gewoon kleding/armor kopen. Je kunt ook de zogenaamde "dye's" kopen om je kleding wat kleurtjes te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey orange, Rose ruled, ik heb rose een paar maanden gespeeld (lvl 76 mage) en dan wordt t gereset! |:( ... Ik heb guild wars ook net gekocht vanwege de reset. Voor mij was 't in ieder geval echt wennen. Je traint niet meer allemaal op een plek behalve als je in een party zit, een stuk minder gezellig vind ik. Ook gaat 't bij Guild wars veel meer om samen questen etc... Ik zit met dezelfde vragen als jou en hoop dat iemand hierop kan antwoorden...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Je hoeft niet perse samen te questen hoor. Je kunt namelijk ook 3 henchmen meenemen, je speelt dan niet in je eentje en ook niet met die vervelende mensen die leaven nadat hun eigen quest is gedaan ;)

offtopic:
Ben net level 10 geworden O+

[ Voor 12% gewijzigd door Dekay op 10-05-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:P Misschien ligt het aan mij hoor maar ik heb nu een aantal runes, Elementalist runes maar waarom kan ik er niks mee, je kunt ze nergens op toepassen 8)7

Misschien heb ik iets gemist hoor, dat kan maar laat het dan ff horen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Steffy op 10-05-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

orange.x schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:57:

Hoe zit het trouwens met de aankleding van de mannetjes? Ik vond dat dat met Rose niet zo heel uitgebreid was, veel mensen zagen er hetzelfde uit.
Rose online vond ik erg slecht. Saai en rechtlijnen. Guild Wars kun je meer (hoewel dat niet mag) vergelijken met WoW dan met Rose Online. RoseOnline was mijn eerste kennismaking met een mmorpg achtige game. Wat een tegenvaller was dat zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:47

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Je kunt alleen runes van je primary profession gebruiken, vigor runes (health) voor elke profession. Je kunt maar één rune van elk type gebruiken, dus een air magic, een fire en een earth. Als je twee keer een air magic rune zou gebruiken heeft er maar eentje effect. Minor runes (attribute +1) hebben geen negatief effect op je health, major (attribute +2) is -50hp en superior (attribute +3) is -75hp.

Maar ik vind toch het PvP gedeelte het leukste, vooral nu je niet meer beperkt bent tot de beta weekenden. Aan het einde van de middag de Hall of Heroes 7-8 keer gehouden (mijn nickname is Chun Y) en al 473 fame. Vooral als je daarna celestial sigils (om een Guild Hall mee te maken) kan verkopen, dat levert echt veel goud op. :)

[ Voor 9% gewijzigd door dArtagnan op 10-05-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:/ Alleen je eerste profession maar, jammer, daar heb ik namelijk nog niks van gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Dekay schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:29:
Je hoeft niet perse samen te questen hoor. Je kunt namelijk ook 3 henchmen meenemen, je speelt dan niet in je eentje en ook niet met die vervelende mensen die leaven nadat hun eigen quest is gedaan ;)
of meer dan 3 hechmen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

PvP doe ik bijna niet omdat ik dat veel minder leuk vind dan het questen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Iemand een idee hoe je eigenlijk het snelste leveled? Mob-bashen, questen, missions? Wil wel graag ff omhoog banjeren =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup net laatste missie uitgespeeld;) Ga nu alle questen doen en in PvP verdiepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
vandaag gekocht, nu al verslaafd :P hmm moet maar eens op bed, morgen weer 6:30 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:58:
Ik heb een klein probleem. Ik heb geen quests meer en zit daardoor "vast" in Beacon's Perch. Ik hoor van iedereen dat je de "Gates of Kryta" quest moet doen. Helaas heb ik deze niet. De persoon die hem aan mij zou moeten geven (volgens anderen) heeft geen quests meer voor mij. Ik ben nu dus maar met een groep naar Gates of Kryta gelopen zonder het als quest te doen. Daar aangekomen zijn er ook geen quests voor mij. Doe ik iets fout of zit er gewoon een bug in het spel? Het lijkt wel of quests gewoon niet meer bewaard worden. Kun je niet op een of andere manier zien welke quests je al hebt gedaan? Ik hoor ook dat "gates of kryta" een mesmer quest is, dwz als je dat niet als primary of secondary profession hebt, je deze quest niet krijgt. Hoe moet je dan (bv alleen met henchman) in gates of kryta aankomen?

Wie schijnt wat ligt op deze duistere zaak?
Ben je er al uit? Je moet naar die Ranger toe en daar links inslaan. Daar kom je op de zgn Ice Cave uit, ga daar maar eens een kijkje nemen. Ik zou een party meenemen ;)

Ik ging daar met een party van die betweters heen, die jongens die alles weten en overal commentaar op hebben, maar om de haverklap dood zijn. Van die gasten die elk een kant oprennen, je kent ze wel. Dat soort parties zijn zo stuk gelukkig, want ze nokken er op gegeven moment meteen mee. Scheelt een hoop stress.

Gelukkig zit ik meestal in parties met toffe gasten die 'teamplayen'. Maakt het spel aangenaam en zelfs de moeilijkste missies doe je in een handomdraai. Als je mazzel hebt, zit er iemand bij die de beta gedaan heeft. Die jongens kunnen je veel leren en weten de geheime bonus quests waar veel XP mee valt te verdienen.

Ik vind mijn skills trouwens vies tegenvallen. Ik doe zo weinig damage. Ik heb Fire lvl 10, Energy 9 en Domination 4 en nog 2 punten over, maar mijn skills laten te wensen over. Ik doe 36 damage met Flare, 21/s met Fire Storm en Lava Font, 65+70 met Phoenix, maar beesten lijken wel vuurresistent:D Kijk, als ik voor de grap Old Ascalon binnen wandel, dan vertrap ik die beesten daar als mieren, maar tegen high level beesten doe ik alleen niets meer. Vooral melee monsters als Snow Ettins hakken me in de pan als ik alleen op stap ga, terwijl ze veel lager level zijn dan ik. Vaag vind ik dat. Hoop dat ik snel wat echte spells krijg!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
Koraalduivel schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:24:
Je kunt alleen runes van je primary profession gebruiken, vigor runes (health) voor elke profession. Je kunt maar één rune van elk type gebruiken, dus een air magic, een fire en een earth. Als je twee keer een air magic rune zou gebruiken heeft er maar eentje effect. Minor runes (attribute +1) hebben geen negatief effect op je health, major (attribute +2) is -50hp en superior (attribute +3) is -75hp.

Maar ik vind toch het PvP gedeelte het leukste, vooral nu je niet meer beperkt bent tot de beta weekenden. Aan het einde van de middag de Hall of Heroes 7-8 keer gehouden (mijn nickname is Chun Y) en al 473 fame. Vooral als je daarna celestial sigils (om een Guild Hall mee te maken) kan verkopen, dat levert echt veel goud op. :)
hoe kun jij 473 fame hebben als je pas 7 of 8 keer PvP gedaan heb? want ik krijg 1 fame per ronde die ik win..... en met een random team (noobs most of the time) kom je vaak niet verder dan de 1 of de 2 ronde maar ik heb wel eens 3 of 4 rondes gewonnen met een random team.... maar geen sigel of wat dan ook :( en ook gewoon 1 fame per ronde.... dus hoe kun jij zo veel fame hebben? en wat heb je der ueberhaupt aan, want ik heb nog niks gevonden waarvoor je fame noodig zou moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Ik heb een guild en zou graag een guildhall willen hebben.
Nu heb ik ergens gelezen dat je nummer 1 in de ranking moet hebben gestaan.
Klopt dit? Of is er een makkelijkere manier om aan een guildhall te komen?
Het lijkt me namelijk wel wat om er eentje te hebben, maar het guild bestaat natuurlijk maar uit 2 personen (mijn vriendin en ikzelf natuurlijk).

Misschien dat er ooit meerdere mensen in komen, maar dan moeten we eerst eens gaan partyen met andere mensen (wat op het moment nog niet echt nodig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ben nu ook al weer een tijd bezig met Guild Wars :) En ik moet zeggen, het was het wachten waard! Ik speel het al vanaf Oktober (had de pre-order laten overvliegen :P) en ik moet zeggen, het wordt steeds beter! De missies worden echt keimoeilijk soms, en dat mag ik wel. Bijvoorbeeld de quest Althea's Ashes, is lekker moeilijk en verlicht je tot goede teamplay!

Heb sinds gister een guild op gezet met wat vrienden van school, en ga proberen wat leuke Guild Wars te doen ;) De guild probeer ik helemaal Nederlands-talig te houden, dat werkt wel zo lekker voor de voice communication. Als iemand intresse heeft dan kun je me op GW wel es een berichtje geven. We proberen het gewoon lekker fun te houden, en zowel te questen als pvp te doen :)

In ieder geval, mijn huidige character is Princess Tenma een R/Mo13 die ik baseer op medium-damage anti-caster build ;)

See you online 8)

ps.: ik speel op de America servers :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 11-05-2005 09:58 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

NielsOveres schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:15:
Ik heb een guild en zou graag een guildhall willen hebben.
Nu heb ik ergens gelezen dat je nummer 1 in de ranking moet hebben gestaan.
Klopt dit? Of is er een makkelijkere manier om aan een guildhall te komen?
Het lijkt me namelijk wel wat om er eentje te hebben, maar het guild bestaat natuurlijk maar uit 2 personen (mijn vriendin en ikzelf natuurlijk).

Misschien dat er ooit meerdere mensen in komen, maar dan moeten we eerst eens gaan partyen met andere mensen (wat op het moment nog niet echt nodig is).
Guild Hall ben ik ook best wel benieuwd naar, zijn er al mensen die weten hoe dit precies moet? Zou wel grappig zijn ook al zijn we maar met 3 man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een Guild hall te krijgen moet je een soort item hebben: iets met "....Sigel " het is moeilijk aan te komen en het kost 23K gold nog een andere manier is volgens mij Hall Of Heroes winnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 14:09:
Om een Guild hall te krijgen moet je een soort item hebben: iets met "....Sigel " het is moeilijk aan te komen en het kost 23K gold nog een andere manier is volgens mij Hall Of Heroes winnen 8)7
hmm dat geld is het probleem niet, moeten we het met zijn 3en maar ophoesten, de andere optie is zo goed als onmogelijk |:( Maar waar kun je het ding krijgen dan, mocht ik het ooit hebben die hoeveelheid geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Wie weet wat "Item Unlocked: Necromancer Rune of Minor Soul Reaping" betekend? Heb het namelijk net gekregen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Dekay schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:13:
Wie weet wat "Item Unlocked: Necromancer Rune of Minor Soul Reaping" betekend? Heb het namelijk net gekregen geloof ik
Dan moet je het item salvagen, geloof met de Expert-kit, die items kun je daarna gebruiken, als het tenminste bij je profession past, anders kun je het altijd verkopen.

Edit, Die Ashes ophalen dat slaat werkelijk nergens, zelfs met een level 18 character met armor 55 dan haal je het nog niet, wat een enorme kut missie zeg, die gasten daar zijn level 5 ofzo en 5 keer schieten en al je 400HP is weg 8)7 Ik wil niet zeggen dat elke quest leuk is maar deze is zo erg dat je bijna zou stoppen met spelen :/

[ Voor 32% gewijzigd door Steffy op 11-05-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een vraagje... kom je nadat je met de eerste missie gestart bent (en je hometown nog kapot gebombardeerd is) weer snel terug in de 'oorspronkelijke wereld' of gaat dat wel effe duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Steffy schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:16:
[...]

Dan moet je het item salvagen, geloof met de Expert-kit, die items kun je daarna gebruiken, als het tenminste bij je profession past, anders kun je het altijd verkopen.

Edit, Die Ashes ophalen dat slaat werkelijk nergens, zelfs met een level 18 character met armor 55 dan haal je het nog niet, wat een enorme kut missie zeg, die gasten daar zijn level 5 ofzo en 5 keer schieten en al je 400HP is weg 8)7 Ik wil niet zeggen dat elke quest leuk is maar deze is zo erg dat je bijna zou stoppen met spelen :/
Gewoon met een party doen en dan is ie goed te doen, probeer ze een voor een weg te lokken en absoluut niet rushen. Wat ook wil helpen is eerst die healers en archers afmaken.

Heb em zelf met een lvl 11 char gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
[...]
Waar haal ik zo'n Expert-kit? Wat voor iets is zo'n rune voor item? Hij staat ook niet in m'n inventory ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Dekay schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:29:
[...]

Waar haal ik zo'n Expert-kit? Wat voor iets is zo'n rune voor item? Hij staat ook niet in m'n inventory ofzo
JE kunt ze bij elke Marchent wel krijgen geloof ik, kosten alleen wel 400. Als je daarmee het item salvaged krijg je die Rune. Ik heb er ook al een heleboel, kan er alleen niks mee omdat het altijd andere professions zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
[...]

oh die heb ik in mijn eentje gedaan jo easy........je hebt gewoon geen strategie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Steffy schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:32:
[...]

JE kunt ze bij elke Marchent wel krijgen geloof ik, kosten alleen wel 400. Als je daarmee het item salvaged krijg je die Rune. Ik heb er ook al een heleboel, kan er alleen niks mee omdat het altijd andere professions zijn :P
Ik kan ze nergens vinden.. Heb gekeken in: Fort Ranik, Piken Square, Ascalon, Ruins of Surmia, Frontier Gate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Dekay schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:44:
[...]

Ik kan ze nergens vinden.. Heb gekeken in: Fort Ranik, Piken Square, Ascalon, Ruins of Surmia, Frontier Gate
Expert Salvage kit niet :S volgens mij wel hoor, toch of vergis ik me en komt dat later pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Denk pas later dan want ik kan het niet vinden.. Heb trouwens weer een Rune: Rune of Minor Vigor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Dekay schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:53:
Denk pas later dan want ik kan het niet vinden.. Heb trouwens weer een Rune: Rune of Minor Vigor
Expert Salvage Kit kun je pas kopen vanaf Yak's Bend. (Na de missie "Nolani Academy".)

Althea's Ashes is leuk omdat je juist datgene moet doen waar GW in uitblinkt: samenwerken. (En ja het zal best in je eentje mogelijk zijn, dan moet je alleen uitgaan van je eigen krachten en de na- en voordelen van de henchmen die je meeneemt.)

Vanavond even kijken of het armor van 400g/craft iets is. Anders ga ik dat gewoon overslaan en hopen dat het niet lang meer duurt voordat ik bij het armor uitkom van 1500g/craft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Oh daar ben ik nu net aangekomen.. Ben benieuwd of ie moeilijk is. Tot nu toe vind ik het niet moeilijk, het duurt alleen zo lang allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Waar kun je eigenlijk die grote zak voor F8 (dacht ik) kopen?
oh die heb ik in mijn eentje gedaan jo easy........je hebt gewoon geen strategie....
En toen werd je weer wakker :O

[ Voor 54% gewijzigd door Bor op 11-05-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:36:
Waar kun je eigenlijk die grote zak voor F8 (dacht ik) kopen?
Yak's Bend Tenminste daar heb ik ze weg maar verder in de game kom je ze ook nog tegen.
Bor de Wollef schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:36:

[...]

En toen werd je weer wakker :O
Ik heb maar niks gezegd, heb al vaker een weekban gehad maar ik dacht idd het zelfde :P >:)

[ Voor 47% gewijzigd door Steffy op 11-05-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ben nu net in Yak's Bend :) Ook deze missie vond ik niet echt moeilijk. Ligt dit aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Dekay schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:16:
Ben nu net in Yak's Bend :) Ook deze missie vond ik niet echt moeilijk. Ligt dit aan mij?
Nee, geloof me maar, dat komt nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ik dacht: "Hé ik kan nu 6 party members meenemen, nu wordt het dus helemaal makkelijk". Loop ik net Yak's Bend uit en ik word bijna afgeslacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nu sinds afgelopen weekend en het is me tot nu toe goed bevallen :) meesterlijke graphics, zeer lekkere gameplay alleen hopen dat de quests iets moeilijker worden... nu lijkt het veel op rondlopen en je experience binnentrekken :P maar dat zal later wel komen denk ik he?

ben nu een level6 Ranger/Monk: ingame name: "Damien Fardle"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dArtagnan
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-08 22:47

dArtagnan

Een voor allen, allen voor een

Bschnitz schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 08:41:
[...]

hoe kun jij 473 fame hebben als je pas 7 of 8 keer PvP gedaan heb? want ik krijg 1 fame per ronde die ik win..... en met een random team (noobs most of the time) kom je vaak niet verder dan de 1 of de 2 ronde maar ik heb wel eens 3 of 4 rondes gewonnen met een random team.... maar geen sigel of wat dan ook :( en ook gewoon 1 fame per ronde.... dus hoe kun jij zo veel fame hebben? en wat heb je der ueberhaupt aan, want ik heb nog niks gevonden waarvoor je fame noodig zou moeten hebben.
Fame loopt op, 1-2-3-4-5-6-8-10-12-14 etc.
Als je het lang vol houdt kan het flink oplopen, aan het einde kregen we 36 fame voor een overwinning. Trouwens niet slechts 7-8 PvP gedaan, maar 7-8 achterelkaar de HoH gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 12:10

weebl

YARR!

Werving wordt niet zo op prijs gesteld :)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 12:10

weebl

YARR!

weebl schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 20:53:
Werving wordt niet zo op prijs gesteld :)
wolkje schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 09:57:
Ben nu ook al weer een tijd bezig met Guild Wars :) En ik moet zeggen, het was het wachten waard! Ik speel het al vanaf Oktober (had de pre-order laten overvliegen :P) en ik moet zeggen, het wordt steeds beter! De missies worden echt keimoeilijk soms, en dat mag ik wel. Bijvoorbeeld de quest Althea's Ashes, is lekker moeilijk en verlicht je tot goede teamplay!

Heb sinds gister een guild op gezet met wat vrienden van school, en ga proberen wat leuke Guild Wars te doen ;) De guild probeer ik helemaal Nederlands-talig te houden, dat werkt wel zo lekker voor de voice communication. Als iemand intresse heeft dan kun je me op GW wel es een berichtje geven. We proberen het gewoon lekker fun te houden, en zowel te questen als pvp te doen :)

In ieder geval, mijn huidige character is Princess Tenma een R/Mo13 die ik baseer op medium-damage anti-caster build ;)

See you online 8)

ps.: ik speel op de America servers :)
Wees dan op z'n minst consequent... Door deze post dacht ik dat het mocht...

Blijkbaar niet. Hiervoor mijn excuses

[ Voor 80% gewijzigd door weebl op 11-05-2005 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:13:
Als je iets 'unlocked' met je rp char, kun je het gebruiken in je pvp char ;)_, dus pas als je een bow grip unlocked met je rp char kun je hem gebruiken op je pvp char ;),

oh, je kunt items unlocken door 'unidentified' items te identifien met een identification kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Ik wil even reageren op de prijslijst die Watopia heeft gepost. Daar klopt dus helemaal niks van. Een Superior Rune voor 1k... ik dacht het niet. Doe maar x10. Hoewel sommige runes wel voor 1k te krijgen zijn kun je dit toch niet over het algemeen stellen.

Een goede prijslijst kun je hier vinden (geen reclame). Hij wordt elke week geupdate.

http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=4039

Wat betreft wapens moet je gewoon goed opletten wat er op het trade kanaal zoal aangeboden wordt en dan eens naar prijzen vragen.

[ Voor 25% gewijzigd door The_Bash op 12-05-2005 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
Color Dyes:

Red Dye: 300
Orange Dye: 150
Yellow Dye: 150
Green Dye: 200
Blue Dye: 250
Purple Dye: 150
Silver Dye: 350
Black Dye: 1500

wahahah wou je zeggen dat dit klopt dan lol..... heb black color al voor 2200 in de shop gezien....
Runes (Minor / Major / Superior):

Vigor: 500 / 1500 / 10000

Absorption: 500 / 1500 / 20000
Strength: 350 / 50 / 3000
Swordsmanship: 500 / 750 / 12000
Axe Mastery: 400 / 500 / 10000
Hammer Mastery: 400 / 500 / 7500
Tactics: 250 / 50 / 2500

Expertise: 500 / 1000 / 25000
Marksmanship: 500 / 750 / 12000
Survival: 300 / 50 / 5000
Beastmastery: 150 / 50 / 1500

Divine Favor: 400 / 200 / 7000
Healing: 400 / 200 / 7000
Protection: 300 / 50 / 5000
Smiting: 150 / 50 / 2500

Soul Reaping: 300 / 100 / 1500
Curses: 250 / 50 / 3000
Death Magic: 300 / 500 / 10000
Blood Magic: 250 / 50 / 3000

Fast Casting: 300 / 100 / 2500
Domination: 300 / 500 / 10000
Illusion: 200 / 200 / 5000
Inspiration: 300 / 200 / 5000

Energy Storage: 500 / 100 / 2500
Fire Magic: 500 / 1000 / 25000
Air Magic: 400 / 750 / 20000
Earth Magic: 150 / 50 / 5000
Water Magic: 400 / 750 / 15000
ya right hier heb ik nog wat over te zeggen!

1: tot zo ver kloppen mijn prijzen tog redelijk...
2:aangezien super runes -75 leven hebben vind je geen mesn die er ook maar meer dan max 2000 voor uit zou geven.
3: de prijzen hangen af van de economie van de server.
4:die kerel komt uit Berkeley, CA dus ik neem aan dat dit geen euro server prijzen zijn .....
5:de volgende keer als je iets zegt dat het niet klopt kijk eerst maar naar je eigen post

en bovendien heb ik gezegt dat dit de prijzen waaren waar ik mij aan heb gehouden das al !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Laatst online: 17-02-2021
Ik ga dit weekend weer eens actief spelen! Was er de afgelopen 2 weken amper :z

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

Dit spel ik echt te verslavend. ik zat alleen nog in het begin en ik heb nog moeite met mijn Proffesion keuze. Ben toch maar voor Me/El gegaan zeer relaxte combinatie.

ik heb wel een vrouwelijke skin genomen (die Mesher Mannen zijn te gay). maar nu frustreer ik met kapot aan de Guild Cape 8)7 . dat vrouwtjte heeft altij strakke broekies/rokjes aan en dan kun het niet zie omdat je de hele tijd tegen die cape aan kijkt. En ik heb nog geen manier gevonden op em te hidden volgens mij kan dat ook niet. en om nu de Tweakers guild te leave omdat ik het kontje van mijn slut niet kan zien gaat ook wel iets te ver :P . Cape's staan so ie so niet bij een Mesher want bij mijn warrior is het echt gaaf maar bij mijn mesher gaat half door mijn kleren heen het ziet er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
[...]

Heb je toevallig runes voor een ranger of een necromancer? Ik ben denk ik vanavond wel online en ik heb wel interesse :D ingame name = gare gast

[ Voor 3% gewijzigd door harry64 op 12-05-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

[...]

Ik heb er ook wel interesse in, voor een necro/mes. Ben vanavond sowieso online. Ingame name is Maze Torment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

bAdmuTs schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:52:
[...]

Ik heb er ook wel interesse in, voor een necro/mes. Ben vanavond sowieso online. Ingame name is Maze Torment.
Als ik wat heb dan hoor je het wel, ben er vanaaf wel moet nu vanmiddag weg. Ik laat hier straks nog wel ff wat horen, maar alles voor 200 Gold, de duurdere 500 en de duurste 800 gold, ik wil niemand oplichten en het moet leuk blijven vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
hehe kijk jij snapt wat ik met die prijzen bedoelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Laatst online: 13-09 12:57

xTmPizzaMan

Error

Is er maybe en lijst van NL clans of van Tweakers clans?? :)

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

edit: sorry, dubbelpost, foutje.

[ Voor 74% gewijzigd door Bor op 12-05-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 16:37:
[...]

Yak's Bend Tenminste daar heb ik ze weg maar verder in de game kom je ze ook nog tegen.

[...]

Ik heb maar niks gezegd, heb al vaker een weekban gehad maar ik dacht idd het zelfde :P >:)
Ik bedoel de echte grote zak he, ik yaks bend vind ik alleen de gewone.

Tweakers clan is de GoT clan btw.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 12-05-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Bor de Wollef schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 17:48:
[...]

Ik bedoel de echte grote zak he, ik yaks bend vind ik alleen de gewone.

Tweakers clan is de GoT clan btw.
Ik heb tot nu toe ook alleen maar de zakken van 5 gevonden. Ik weet wel dat er een rune of holding te koop is in jak's bend voor 500 bij Sanura (merchant) waarbij de inhoud van een zak vergroot word naar 10. Weet niet of dat hetgene is wat je bedoelt.

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 12-05-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Er zijn trouwens ook een wereld updates, ik zag het bij het opstarten al dat bij behoorlijk wat gedownload moest worden :)

http://www.guildwars.com/news/gameupdates.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
hoioi, hoe kom ik in die tweakers guild :D

en wanneer is het verstandig om die quest te doen waar sir tydus vraagt of je alles achter wilt laten? ik heb hem eerder eens gedaan met een andere char, na die quest was ineens de hele wereld anders :x

[ Voor 72% gewijzigd door unfor op 12-05-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat is jouw ingame karakter naam? Dan kan ik je een uitnodiging sturen voor de Guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Killer Deluxe ;) niet al te serieuze nick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik gebruikte hiervoor de nvidia 71.89 WHQL drivers, ik had heel vel last van lags. Heb nu geupdate naar 76.45 WHQL en nu heb ik er geen last meer van.
Vandaag zijn er ook gameupdates geweest maar deze drivers zijn iig een mogelijke oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Laatst online: 13-09 12:57

xTmPizzaMan

Error

ey nodig mij dan ook ff uit nickname = "Pan Tao" :)

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Ik heb nog een map van de gehele guildwars wereld met alle plaatsen en areas erop is alleen wel 4,5 MB iemand interesse als ik em post ?

Linkje naar de map, ik maar maar geen thumbnail :+

Ik denk niet dat iemand binnenkort dit spel uitspeeld :)

[ Voor 44% gewijzigd door harry64 op 12-05-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

harry64 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:36:
Ik heb nog een map van de gehele guildwars wereld met alle plaatsen en areas erop is alleen wel 4,5 MB iemand interesse als ik em post ?
Je kunt het altijd posten, wel benieuwd naar waar ik allemaal nog heen kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah! Ik heb 'm zondag besteld bij gcshop, en nog steeds niet binnen. Ik hoop echt dat ik 'm van het weekend binnen heb D;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Heb hem besteld bij Proxis.be, daar is hij blijkbaar niet meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het nu ook twee dagen, ben een level 8 elementist / mesner, maar ik vind dat je maar weinig damage doet. En echt al die creatures vallen mij aan als ik met een party ben :s
Ook vindt ik het wel lastig om een party bij mekaar te krijgen en dan ook nog eens dezeflde quest te doen, meestal wordt het gewoon wat hack and slashen in de woestijn. En ik heb ook nog geen fatsoenlijk wapens :S, nog steeds een fire wand met 3-5 dmg ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:30:
Speel het nu ook twee dagen, ben een level 8 elementist / mesner, maar ik vind dat je maar weinig damage doet. En echt al die creatures vallen mij aan als ik met een party ben :s
Ook vindt ik het wel lastig om een party bij mekaar te krijgen en dan ook nog eens dezeflde quest te doen, meestal wordt het gewoon wat hack and slashen in de woestijn. En ik heb ook nog geen fatsoenlijk wapens :S, nog steeds een fire wand met 3-5 dmg ofzo.
Ik ben ranger, kreeg eerst nooit een normale bow, nu na dik 65 uur spelen vind ik echt van alles. In het begin lijkt het best wel klote maar na een tijdje trekt de kloof tussen warriors en andere professions dicht, ik doe met mijn bow bijna net zoveel damage als een warrior, hangt er wel vanaf wel wezen natuurlijk. In het begin is het gewoon lastig, vooral als je nog in Pre Ascalon bent, als je verder komt wordt het steeds beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

xTmPizzaMan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 21:22:
ey nodig mij dan ook ff uit nickname = "Pan Tao" :)
Uitnodigingen voor jou en killer verstuurd. Overigens wijs ik graag op de website van de guild www.gotguildwars.nl , dat is een betere plek om dit soort zaken te regelen dan hier vind ik.

Ik vond trouwens de laatste missie 4 runes en een black dye. Wat hebben ze met die patch gedaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Bor de Wollef schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:40:
[...]

Uitnodigingen voor jou en killer verstuurd. Overigens wijs ik graag op de website van de guild www.gotguildwars.nl , dat is een betere plek om dit soort zaken te regelen dan hier vind ik.

Ik vond trouwens de laatste missie 4 runes en een black dye. Wat hebben ze met die patch gedaan :?
Zou je mij ook een uitnodiging kunnen sturen? Ik had ook al gemailed maar dit is sneller :+
Nick: Iroquois Caffa

Vanmiddag GW gehaald en ik ben er zeer tevreden over tot zover =) CE editie heeft een relaxde verpakking :P
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Werving voor clans en/of guilds is niet toegestaan op GoT