Het Grote Guild Wars Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.897 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Schaf vlug een laptop aan, internet moet er wel te vinden zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 20:21

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb het spel sinds woensdag en ben nu bijna lvl 8. Ik las dat je armor kan craften maar hoe & waar ben ik nog niet uit. Heeft er iemand tips & hints ?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn verslavend spel... weer half 1 's nachts, wordt de afgelopen week wel rot wakker elke keer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
hilgo schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 08:53:
Ik heb het spel sinds woensdag en ben nu bijna lvl 8. Ik las dat je armor kan craften maar hoe & waar ben ik nog niet uit. Heeft er iemand tips & hints ?
om armor te krijgen moet je de collectors opzoeken in het beginners gebied pas nadat je in old ascalon terecht ben gekomen kunnen ze armors craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:10

weebl

YARR!

Wat ik zo tof vind aan dit spel, is dat er bijna altijd wel iemand is die je wil helpen met een quest of een mission. Ik heb nog geen een keer een henchman gebruikt. Het saamhorigheisgevoel is erg aanwezig om het zo maar te zeggen. En ik denk ook dat dat het gene is wat dit spel zo verslavend maakt. Je speelt dit spel niet alleen, maar met z'n allen. Ik heb er tot nog toe absoluut geen spijt van dat ik het gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Da's en general het mooie aan MMORPG's (jaja het is geen MMORPG ;))

Gisteren die pre-seering dinges uitgegaan.. vette overgang..
spoiler:
alleen jammer dat al het moois weg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 20:21

hilgo

Clear your mind of can't.

lightstyle schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:19:
[...]

om armor te krijgen moet je de collectors opzoeken in het beginners gebied pas nadat je in old ascalon terecht ben gekomen kunnen ze armors craften.
Die collectors had ik al gevonden :) Maar ik moet dus voor het craften nog even geduld hebben. Bedankt voor de info, kan ik vanavond weer lekker verder spelen :D

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Weet iemand of runes cumulatief zijn? Ik heb nu ongeveer 2 of 3 runes of minor domination magic en heb eens opgelet bij de laatste, maar ik zag de cijfertjes van mijn skills niet hoger worden.

Daarnaast vraag ik me af of iemand recepten weet voor het mixen van dye's... ik heb eens lopen experimenteren met oranje en blauw en kreeg een flesje wat er nog steeds oranje uitzag, maar het was een "mixed" dye geworden. Niet vervelend, want de kleur past weer prima bij mijn outfit hoor...

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Nu ik verder kom beginnen wel steeds meer te irriteren, 20 Level 15 vijanden op een kluitje bv, dat is toch vrij vervelend, Henchman van level 20 zijn half zo goed als jij op level 1 dus dat schiet ook niet echt op. Zonder Spelers is het makkelijker als met spelers, dus met henchman is dat kans dat je het haald groter dan zonder spelers en die kans is al minder dan 5% dat je het haald, je gaat steeds om de 20 meter dood doordat daar weer een kluitje vijanden staat, stuk of 10 is wel minimaal.

Vijanden staan gewoon te dicht op elkaar, het is zo dat als je 10 aanvalt het volgende groepje van 10 zo dicht bij staat dat je warriors naar voren lopen en gelijk het andere groepje ook aan trekken, dan is er geen beginnen meer aan, het was eerst niet erg maar nu vijanden level 15 zijn begint het me de neus wel uit te komen :/

Of spawn points waar je weer tot levenkomt die bevolkt zijn door 15 vijanden is ook niet echt leuk, zo wordt het knap onspeelbaar vind ik |:(

Ik hoop dat hier wat aan gedaan gaat worden want dit zijn gewoon bugs, dat hoord niet meer bij het spel zo, ook heb ik het idee dat als je voorbij Kryta bent dat vijanden gewoon te goed zijn voor wat je tot die tijd aan wapens hebt kunnen krijgen, ook het constant achter je aan blijven lopen is behoorlijk vervelend vind ik, jammer dat dit soort dingen niet bij de beta gezien zijn en verbeterd

[ Voor 52% gewijzigd door Steffy op 06-05-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
CoRrRan schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:49:
Weet iemand of runes cumulatief zijn? Ik heb nu ongeveer 2 of 3 runes of minor domination magic en heb eens opgelet bij de laatste, maar ik zag de cijfertjes van mijn skills niet hoger worden.
Klopt, runes stacken niet, dezelfde iig niet...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:50:
Nu ik verder kom beginnen wel steeds meer te irriteren, 20 Level 15 vijanden op een kluitje bv, dat is toch vrij vervelend, Henchman van level 20 zijn half zo goed als jij op level 1 dus dat schiet ook niet echt op. Zonder Spelers is het makkelijker als met spelers, dus met henchman is dat kans dat je het haald groter dan zonder spelers en die kans is al minder dan 5% dat je het haald, je gaat steeds om de 20 meter dood doordat daar weer een kluitje vijanden staat, stuk of 10 is wel minimaal.

Vijanden staan gewoon te dicht op elkaar, het is zo dat als je 10 aanvalt het volgende groepje van 10 zo dicht bij staat dat je warriors naar voren lopen en gelijk het andere groepje ook aan trekken, dan is er geen beginnen meer aan, het was eerst niet erg maar nu vijanden level 15 zijn begint het me de neus wel uit te komen :/

Of spawn points waar je weer tot levenkomt die bevolkt zijn door 15 vijanden is ook niet echt leuk, zo wordt het knap onspeelbaar vind ik |:(

Ik hoop dat hier wat aan gedaan gaat worden want dit zijn gewoon bugs, dat hoord niet meer bij het spel zo, ook heb ik het idee dat als je voorbij Kryta bent dat vijanden gewoon te goed zijn voor wat je tot die tijd aan wapens hebt kunnen krijgen, ook het constant achter je aan blijven lopen is behoorlijk vervelend vind ik, jammer dat dit soort dingen niet bij de beta gezien zijn en verbeterd
Je klaagt veel te veel 8)7 . Probeer tactisch te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gmail ligt eruit dus kan niet op jullie emails replyen ff wachten dus mocht je de guild willen joinen msg me dan in game Orphix Brag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

offtopic:
gmail werkt al de hele dag hier heur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 14:18:
[...]

Je klaagt veel te veel 8)7 . Probeer tactisch te spelen :P
|:( Taktisch als je 20 man tegenkomt, dan kun je echt niet taktisch zijn hoor, dat is zo klote.

Zijn er trouwens mensen ranger? en wat voor bows hebben jullie, ik heb er een van 11-18 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet waar dit spel in A'dam te koop is want FREErecord shop heeft hem weer is niet(zoals altijd voor spelen die ik wil kopen daaro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Stoned Bob (h4x0rb0b!) >> Probeer Dynabyte =)

Steffy >> IK wil 'm! Ben nu m'n n00bzone uit.. Ben Jalea Sneeuwstorm ingame. Maar ben er denk ik pas rond dinsdag weer. :)
Would love that one :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Ik ben nu een lvl 8 necro/mes en heb het in het 2de gedeelte in me eentje erg moeilijk, nog erg weinig armor. 1/2 enemy's kan ik nog wel aan maar meer is niet te doen. Maar ik speel de meeste tijd samen met Zwoop en dan is het allemaal heel erg goed te doen.

Enige nadeel aan dit spel is dat het veels te verslavend is :D.

[ Voor 19% gewijzigd door bAdmuTs op 06-05-2005 18:05 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:49:

Steffy >> IK wil 'm! Ben nu m'n n00bzone uit.. Ben Jalea Sneeuwstorm ingame. Maar ben er denk ik pas rond dinsdag weer. :)
shit was vergeten dat ik me VV bon wou gebruiken (scheelt 20 euro ;) )dus kan hem alleen hier kopen:
http://www.holland.com/nl...nl/vvv/vooru/vvviris.html
ik ga maar dixons proberen morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

apNia schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:49:

Kan geregeld worden, krijg er minsten 5 per uur :P gratis en voor niets is ie voor jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:56:
Ik ben nu een lvl 8 necro/mes en heb het in het 2de gedeelte in me eentje erg moeilijk, nog erg weinig armor. 1/2 enemy's kan ik nog wel aan maar meer is niet te doen. Maar ik speel de meeste tijd samen met Zwoop en dan is het allemaal heel erg goed te doen.

Enige nadeel aan dit spel is dat het veels te verslavend is :D.
In het begin had ik ook veel moeite in het post gedeelte. Maar zodra je echt samen met andere gaat, word het gelukkig als iets beter :), vooral toen ik voor het eerst aan de andere kant van de muur was in het noorden. Het heeft ook even geduurd voordat ik de eerste stad(kan ff niet op naam komen) daar heb gevonden, damn dat was zweten.
En idd dit spel is TE verslaven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 13:30
Iemand wou PVP screens?

Hier verzamelen mensen en maken teams.
Afbeeldingslocatie: http://img23.echo.cx/img23/3277/gw1898fo.th.jpg

Teams.
Afbeeldingslocatie: http://img11.echo.cx/img11/2768/gw1909ux.th.jpg

Actie.
Afbeeldingslocatie: http://img239.echo.cx/img239/5356/gw1914nk.th.jpg

Verloren :( maar we hebben wel een andere koreaanse team dood.
Afbeeldingslocatie: http://img94.echo.cx/img94/4258/gw1998mh.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 20:44
Steffy schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:03:
[...]

|:( Taktisch als je 20 man tegenkomt, dan kun je echt niet taktisch zijn hoor, dat is zo klote.

Zijn er trouwens mensen ranger? en wat voor bows hebben jullie, ik heb er een van 11-18 :)
Die zwakke bows werd ik ook gek van, maar net een 13-25 bow geruild tegen 200 gold. Kreeg ik 4 seconden later die 200 gold weer terug van die gast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
Een van mijn bows, heb nog een shortbow die bijna hetzelfde is.
Afbeeldingslocatie: http://img99.echo.cx/img99/8237/meenmebow4kl.jpg

Thanks to Ysanne voor de lightning strings :)

[ Voor 17% gewijzigd door Yinchie op 06-05-2005 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Laatst online: 03-05 18:18
Yinchie schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:56:
Een van mijn bows, heb nog een shortbow die bijna hetzelfde is.
[afbeelding]

Thanks to Ysanne voor de lightning strings :)
Wow zo een bow moet ik ook :9~

Weet iemand nu precies wat het verschil is tussen alle soorten bows en welke de beste zijn? (delay/range)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:53
Yinchie schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:20:
Iemand wou PVP screens?

Hier verzamelen mensen en maken teams.
[afbeelding]

Teams.
[afbeelding]

Actie.
[afbeelding]

Verloren :( maar we hebben wel een andere koreaanse team dood.
[afbeelding]
Danku :) Heb het spel vanmiddag ook maar gekocht en ben helemaal hooked :( :P Ik heb een element/necro gemaakt (lvl 7 nu). Momenteel ben ik wat in old ascalon aan het rondkijken en wat materials (vooral cloth) aan het zoeken voor wat armor.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
Er zijn verschillende tournament arenas, zoals de volgende,
Afbeeldingslocatie: http://img8.echo.cx/img8/3898/gw0090rh.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img122.echo.cx/img122/6919/gw0156rc.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img130.echo.cx/img130/6774/gw0244ly.th.jpg

Yay, flawless victory in een tournament, was 1vs1 team.
Afbeeldingslocatie: http://img130.echo.cx/img130/5936/gw0316ws.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img200.echo.cx/img200/5531/gw0437ik.th.jpg

<cut, zie quote>

Over de GOT guild,
Is de forum enzo al online? :)

edit: Zat een forum te lezen over rank en fame and zag dit er tussen.
-Tomb of Primeval Kings. ("Tombs" for short).

Form a party of 8 players and enter into a tiered tournament. This is the hardest and most diverse place to PvP in Guild Wars because there are different game modes for every tier. Will it be 1 on 1? Or will it be 6 teams!? Or will it be capture the relic?! The final tier of this arena is called the Hall of Heroes (HoH for short). If you can capture it, you hold it until you are defeated by another guild. Holding the Hall of Heroes opens up special content for your home world (You pick America, Europe, or whatever else when you create an acount. Can be changed 5 times).

-Guild versus Guild

Go to your guild hall, call all the players in your guild down, and form a group of 8. Then you can either select to randomly fight another team or you can challenge a Guild you specifically want to fight. When you enter the arena, you will be either the home or away team, so to speak. The only difference between the two is that the Home team plays on whatever guild hall type they selected while the away team has to play on the enemies place rather than their own. The "away" team starts on a boat but has essentially the same type of base. To win a Guild versus Guild battle, you must kill the enemy's Guild Lord who is stationed at the most protected part of their base. Capturing the flag stand by placing your team's flag on it gives you a "morale" boost every 2 minutes (opposite of a death penalty. gives +_% health and energy).

-Random Arenas

There are several arenas throughout Guild Wars that are completely random. These are the Crag, Fort Ranik, the D'Allessio Arena, the Ironhorse Arena, and the Ascalon Arena. In these, you just show up at the outpost and click "enter mission" and when the countdown clock stops, you are placed in the arena with 5 random people against a random team of 6.
Je krijgt fame in Tomb of Primeval Kings tournaments en na bepaalde fame punten krijg je een hogere rank.
Las op een GuildWars forum dat je bij 25 fame, rank 1 krijgt en bij 180 fame, rank 3 krijgt.
Je krijgt ook toegang tot de /fame command, die laat iets speciaals doen, een of andere special effect.

[ Voor 62% gewijzigd door Yinchie op 07-05-2005 03:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

site is al online gegooid maar is nu nog in ontwikkeling, ik moet zeggen hij ziet er zeer strak uit :D.

Owjah gmail werkt nog steeds niet op mijn netwerk ik ga dus vanmiddag een oplossing zoeken, zodat ik op de gestuurde emails kan replien.

www.gotguildwars.nl

denk erom hij is nog in ontwikkeling.

suggesties kun je mailen naar gotguildwars@gmail.com ik zal ervoor zorgen dat ze bij de webmaster/designer terrecht komen.

gr tjalle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:9 Damn, waar komen die goeie bows weg, ik heb nu maar 11-18 :'( Ik kan nergens wat beters krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
@Smoke_Screen: die site doet hier niet echt wat hoor...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

MariahCareyLover schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 10:55:
@Smoke_Screen: die site doet hier niet echt wat hoor...
hij doet het gewoon hoor, staat alleen nog niet veel op ;)
linkjes doen het in iedergeval al .

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, orphix kan er binnekort heel makkelijk nog extra tekst op zetten. Als er nog suggesties zijn hoor ik ze graag.

Forum: http://www.gotguildwars.nl/forum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Hmmz nou ik krijg bij de site de melding dat ie niet bestaat, maar zit nu op het werk, misschien is dat de reden. Zal het straks thuis ook ff proberen, ben benieuwd...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Dan is je dns ofzo nog niet updated. Die domeinnaam is gewoon nog nieuw denk ik :)

ps.
Nog ruimte in de guild? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
Steffy schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 10:45:
:9 Damn, waar komen die goeie bows weg, ik heb nu maar 11-18 :'( Ik kan nergens wat beters krijgen
Wil je een 14-26 Composite Bow hebben? (Zitten geen extras erop)
Had het toevallig paar uur terug gevonden.
Geef je character naam maar of neem contact met mij op ingame, Selene Quincy.

Over gevonden dingen gesproken:
Afbeeldingslocatie: http://img108.echo.cx/img108/4050/gw0942ii.jpg
(Chaos Axe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Yinchie schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:26:
[...]

[afbeelding]
(Chaos Axe)
Zodra ik straks speel dan hoor je het wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 11:16:
Ja, orphix kan er binnekort heel makkelijk nog extra tekst op zetten. Als er nog suggesties zijn hoor ik ze graag.

Forum: http://www.gotguildwars.nl/forum/
Ik heb me al aangemeld op het forum, het ziet er al goed uit. :)

@Yinchie
Wapen ziet er wel heel stoer uit zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle eer qua het forum komen aan Swiftey Toe :D

edit en de site natuurlijk ook en het domein ook zow :P)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

domein en de hosting komen weer door mijn broer InfInIte en vaneedehosting.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

De website ziet er strak uit!

Verder heb ik gisteren met Noud en nog 2 de duke's daugther gedaan, was heel gezellig, alleen ik voelde me toch wel een grote noob vergeleken met jullie.
Alsof jullie dit spel al 3 jaar doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
offtopic:
net Guild Wars gehaalt voor 40€ :X
wie heeft er zin om samen met mij als noobs het spel te verkennen (party! :P)
in the GW world :P .. contact me @ adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die site ziet er idd strak uit! :)

Btw, ik ben op en top lurker op GoT maar zou toch graag de guild willen joinen (als er plaats en animo voor is)

Ben op dit moment level 11 Me/E met nick Mori Elee. Wegens wat tijdgebrek van afgelopen week ben ik de PvP content maar eens aan het ontdekken, retegaaf gewoon! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Laatst online: 11-09 13:56
Ben nu in het woestijn gedeelte rechtsonder, damn wat is het daar zwaar.

Ben een E/Mo lvl 19, maar ik heb gebruik die monk skills bijna nooit, had ik maar een necro of mesmer als seconday proffesion gekozen.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~yanik001/mychar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
Ik ben nu Ranger/Warrior van Level 5. Ik was hier voor een Elementalist maar die vond ik niks dus ben opnieuw begonnen met een Ranger. hier een screenshot

http://www.phool-media.com/gw/neo.jpg

[edit]
Ik zie net die post hier boven dat je 90 van die Tinned nogwats hebt. Hoe kom je hier aan? Ik heb geruild met iemand (11 van die dingen voor 274g) maar ik krijg nu het gevoel dat ik behoorlijk ben genaait :/

[ Voor 37% gewijzigd door Dekay op 07-05-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Dekay schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 16:42:
Ik ben nu Ranger/Warrior van Level 5. Ik was hier voor een Elementalist maar die vond ik niks dus ben opnieuw begonnen met een Ranger. hier een screenshot

http://www.phool-media.com/gw/neo.jpg

[edit]
Ik zie net die post hier boven dat je 90 van die Tinned nogwats hebt. Hoe kom je hier aan? Ik heb geruild met iemand (11 van die dingen voor 274g) maar ik krijg nu het gevoel dat ik behoorlijk ben genaait :/
Je kunt er Armor van laten maken, vooral in het begin is het misschien handig dat je het koopt maar voor 274, ik weet niet het is wel goedkoper dan het bij z'n kereltje kopen die allemaal van die rommel verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De site ziet er al aardig goed uit, alleen wel een hele boel grammatica / spelfouten. Nu nog een lijstje van alle members en hun profession. Hoe gaan we dat regelen? Zal onze eventuele teamspeak server ook op die manier geregeld worden?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een E/Mo lvl 19, maar ik heb gebruik die monk skills bijna nooit, had ik maar een necro of mesmer als seconday proffesion gekozen.
dat kan ook !!

Als je in desert bent moet je naar een outpost gaan die Destiny's George (moet je maar ff zoeken op een online map ofzo of vragen in het spel) heet. Daar kun je een missie doen "Mesmer Paths" ofzoiets (je moet 3 draken doden) en dan kan je je secundaire worden verandert in Mesmer. Ik had namelijk een monk/ranger gemaakt maar gebruikte de ranger skills eigenlijk ook niet echt meer toen ik verder kwam.

P.S.

is trouwens ook daar een missie om je sec te verwisselen in warrior.. Maar dit zal waarschijnlijk verschillen per chararcter waar in je kan veranderen.. Want iedereen heeft andere proffesions..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yinchie schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:26:
[...]

[afbeelding]
(Chaos Axe)
Ik heb 2 vragen Yinchie,

1- In welke County kan je zo'n bow krijgen?
2- Bij welke NPC in welke stad kan je druid armor halen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:01:
[...]

Ik heb 2 vragen Yinchie,

1- In welke County kan je zo'n bow krijgen?
2- Bij welke NPC in welke stad kan je druid armor halen? :P
Inmiddels heb ik zijn bow gehad en ben er blij mee :) Maar nu heb ik mijn oude bow over 13-25 als iemand em wil hebben mijn naam ingame is gare gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yanik schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:53:
Ben nu in het woestijn gedeelte rechtsonder, damn wat is het daar zwaar.

[afbeelding]
Heb hetzelfde build als jouw maar ik gebruik monk skill heel vaak. Je hebt veel energy dus kan je vaker healing skills gebruiken in een battle. Ik heb altijd een skill die ik altijd bij me hebt en dat is "Heal Party" _/-\o_ heel handig.

Ben nu al heel lang op lvl 20 en heb het woestijn al verlaten.:P Als je 3 trails heb gedaan dan moet je een in je eentje Mirror Self verslaan. |:( |:( Vond het heel moeilijk maar het is me gelukt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
als iemand zin heeft om te partyen @ starters gebieden (ign= capt. kenji)
zoek namelijk nog wat mensen om mee te spelen aangezien het veel leuker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej als ik op een europe server speel kan ik dan een guild joinen die op een usa server is gemaakt en kan ik op beide servers spelen met dezelfde charcters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
@2stoned.nl

1. Op plaatsen waar je komt als je rond lvl 20 bent :)
2. Vanaf Yak's Bend kan je druid set kopen.

@St0n3d B0b
Ja dat is mogenlijk maar je kan niet op beiden servers spelen met je character.
Je kan wel samen partying maar dan moet je wel elkaar ontmoeten op de Internationale Districts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Balen zeg. Ik was gister bezig van 00:30 tot 2:30 met de quest fires in de east althea's ashes, ze zeggen dat dat een van de moeilijkste quests is. Zijn we er bijna (we moesten alleen de laatste trap nog op), knalt me internet eruit :( :'( .

[ Voor 15% gewijzigd door bAdmuTs op 09-05-2005 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:26
Gisteravond vanaf Grendich Courthouse de missie "Althea's Ashes" gedaan. Eerste keer meteen gehaald! Was wel ERG pittig maar met goed samenwerken en vooral taktisch spelen lukte het ons om de urn met as op te halen en bij Duke Barradin af te leveren voor een beloning van 2.000 XP! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah de ashes quest is wel lekker das echt een quest die je niet kunt rushen je moet iemand hebben die de char pulled dat houd dus in weg lokken 3 of 4 tegelijk want als je erop af probeert te rennen dan is dat toch instant death....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dat hangt er van af. Ik heb hem gisteren nog eens gedaan met een groepje high level vrienden. We zijn er gewoon doorheen gerushed :)

Fires in the east is toch helemaal niet zo moeilijk? Zeker niet in vergelijking met de Ashes quest imho.

[ Voor 30% gewijzigd door Bor op 08-05-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

"Althea's Ashes"

Dat is echt een rotmissie zeg, daar kom ik echt niet in verder. Ik heb het nu al wel 10 keer geprobeerd, maar dat haal je niet, vooral omdat als je beginners meenemt van level 7/8 dan maak je geen kans. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Gewoon niemand onder level 10/11 meenemen en hij is te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu een lvl13 "necromentalist" :P,

Afbeeldingslocatie: http://www.hioxz.com/files/uploads/gw_1_s.jpg

Kep ook zo'n wapen met een paarse naam... weet niet wat daar speciaal aan is,
Daarnaast heb ik bijvoorbeeld ook een zogenaamde "Ash fiend trappings of minor vigor"
waarbij een speciaal schermpje "Item unlocked" naar voren kwam toen ik ze identificeerde...

Geen id wat ik daarmee moet? iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:30:

[afbeelding]

Daarnaast heb ik bijvoorbeeld ook een zogenaamde "Ash fiend trappings of minor vigor"
waarbij een speciaal schermpje "Item unlocked" naar voren kwam toen ik ze identificeerde...

Jammer dat je necro als primary hebt gekozen en helemaal geen soul reaping gebruikt... Had je beter El als primary kunnen doen met energy pool als skill. IK heb een El/Necro btw ;) wel dikke pret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 13:30:

[afbeelding]

Ik heb echt een lading van dat soort items. Omdat ze meestal zwakker zijn dan mijn huidige wapen verkoop ik ze meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb ook ele/nec en ik vind hem wel ownen ;)

edit alleen de player ik dus owned af en toe niet :P

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:21:
Gewoon niemand onder level 10/11 meenemen en hij is te halen :)
Misschien heb je gelijk, maar ik denk dat het vooral vaak mis gaat omdat de meeste spelers gewoon halve zolen zijn. Ik heb die quest zeker 5 keer moeten doen en ik heb altijd mensen onder 10e lvl meegehad. Ik was geloof ik 12e lvl ofzo(E/Me). Ik kon veel Charr groepjes in mijn eentje pakken als ik op full stond, ik weet het omdat ik vaak als laatste overbleef;) Als mensen zich nou eens aan de afspraken zouden houden, ging het een stuk sneller. De laatste keer waren er 3 van 10e of hoger en iedereen hield zich min of meer aan de afspraak, hoewel ze steeds een andere groep kozen als ik en de monk niet ruim achter ons bleef om te healen. Ik koos altijd een groepje die het verst van de rest afstond wat betekende dat je steeds moest omlopen en mensen hebben blijkbaar dat geduld niet, maar ik kan daar niet over klagen, we hebben het gehaald.

Een keer heb ik trouwens uit kwaadheid de groep verlaten, tot nu toe de enige keer sinds ik GW speel. Was nadat ik vroeg waarom de monk niet healde en hij antwoorde met: "I don't heal morons". Ik had echt heel snel F12 ingedrukt en ben maar wat anders gaan doen. Maar goed ook, anders had ik hem helemaal verrot gescholden:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Ja, dat heb ik soms ook wel, dat mensen eruit vliegen ineens, tijdens een missie. Ik snapte nooit echt waarom eigenlijk, maar vandaag had ik het ook: error 44 oid en ik kom bij het login scherm... :( wat wel heel erg triest is zijn mensen die halverwege knocken :'( Vandaag met 1 andere persoon die missie gedaan met die trebuchets en charr die teruggedreven moesten worden. Niet gedacht dat we dat zouden winnen :D

Nog een vraagje btw: wat doen jullie met je oude armor? Die van mij is allemaal customized voor mij en een ander kan daar dan zeker niks mee? Salvagen wil ook niet en verkopen brengt zo weinig op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
KRaMoN schreef op zondag 08 mei 2005 @ 18:58:
Nog een vraagje btw: wat doen jullie met je oude armor? Die van mij is allemaal customized voor mij en een ander kan daar dan zeker niks mee? Salvagen wil ook niet en verkopen brengt zo weinig op :(
Tsja, dat is voor mij: helaas pindakaas. Die gooi ik zo in het prullenbakje rechts van je meest rechter "Bag" in je Inventory wanneer verkopen niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yinchie schreef op zondag 08 mei 2005 @ 03:50:
@2stoned.nl

1. Op plaatsen waar je komt als je rond lvl 20 bent :)
2. Vanaf Yak's Bend kan je druid set kopen.
ik ben lvl 11, kzal ze wel gauw genoeg tegenkomen ;)
Ik ben in Yak's alleen maar drake/fur/leather armor tegengekomen, maar ja vind het wel.

Ik zoek eigenijk nog een Nederlandse guild, ik ben een R/Mo lvl 11.
Waarom ik een NL guild zoek? Door de complete morons die er rondlopen.Ik zoek eigenlijk een guildmet een gem. leeftijdsklasse van 18+, met name omdat ik ervaringen heb met jongere spelers in clanverband.

Ik heb nu een paar missies gedaan met een party, en 90% denkt dat ie Rambo is ofzo.
Dit heb ik vooral ervaren met missies, Althea's ashes Nolan academy, push back charr till the wall enz.
Je worden uitgescholden omdat je als Ranger enkele meters buiten het gevecht gebied staat. "Ja hallo 'Ranger' /monk???
Denk je ook iemand te helpen met een missie, die je btw. zelf al in je eentje hebt gedaan.
(En dus ook weet hoe je de missie het beste kan doen.)
Dat ziekt me een beetje, en het is ook een stuk duidelijker en gezelliger als je dezelfde taal spreekt en evt. TS of Ventrillo kunt gebruiken.

k vind het zelf ook supergaaf om te exploren, dit heb ik wel met sucses gedaan in een party.
Zijn er hier nog echte explorers op GoT, Of zijn het alleen maarr lvl en pvp Junkies?
Zijn er meer die die mening delen? Die exploren ook leuk vinden of een schurft krijgen aan lvl junks en Rambo's? 'Ervaringen mischien?'

Explorers zijn toch anders als de lvl geilers heb ik gemerkt. Het is wel leuk om hidden quest's te vinden, of gewoon lekker te schieten op monsters en te genieten van de grafische omgeving :P
Al sta ik mijn mannetje ook wel in PvP ;)

NB.
is de GoT guild nog wat? de site ziet er erg kaal uit :9
[b][message=23339842,noline]

Ik verkoop ze weer aan de Armor NPC, je krijgt er niet veel goud voor. Maar het is beter dan in de prullebak flikkeren. Want dan krijgt je er dan helemaal niks meer voor.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:40:
Ik zoek eigenijk nog een Nederlandse guild, ik ben een R/Mo lvl 11.
Waarom ik een NL guild zoek? Door de complete morons die er rondlopen.Ik zoek eigenlijk een guildmet een gem. leeftijdsklasse van 18+, met name omdat ik ervaringen heb met jongere spelers in clanverband.

Ik heb nu een paar missies gedaan met een party, en 90% denkt dat ie Rambo is ofzo.
Dit heb ik vooral ervaren met missies, Althea's ashes Nolan academy, push back charr till the wall enz.
Je worden uitgescholden omdat je als Ranger enkele meters buiten het gevecht gebied staat. "Ja hallo 'Ranger' /monk???
Denk je ook iemand te helpen met een missie, die je btw. zelf al in je eentje hebt gedaan.
(En dus ook weet hoe je de missie het beste kan doen.)
Dat ziekt me een beetje, en het is ook een stuk duidelijker en gezelliger als je dezelfde taal spreekt en evt. TS of Ventrillo kunt gebruiken.

k vind het zelf ook supergaaf om te exploren, dit heb ik wel met sucses gedaan in een party.
Zijn er hier nog echte explorers op GoT, Of zijn het alleen maarr lvl en pvp Junkies?
Zijn er meer die die mening delen? Die exploren ook leuk vinden of een schurft krijgen aan lvl junks en Rambo's? 'Ervaringen mischien?'

Explorers zijn toch anders als de lvl geilers heb ik gemerkt. Het is wel leuk om hidden quest's te vinden, of gewoon lekker te schieten op monsters en te genieten van de grafische omgeving :P
Al sta ik mijn mannetje ook wel in PvP ;)
Tsja, daarvoor heb ik m'n eigen gilde opgericht, voor mij en vrienden van mij. Gemiddelde leeftijd is 30+ en we zijn allemaal echte explorers die alle side-quests doen, en niet rusten voordat alle secondary objectives bij de missies ook gedaan zijn! Het Lovers of Whisky and Women [LWW] gilde is nu 10 man groot en veel groter hoeft het ook niet te worden. Belangrijkste is dat we lekker samen kunnen questen. We hebben ook de beschikking over een dedicated TS server trouwens.

Voor de mensen die meer gefocussed zijn op PvP is er op GW-NL ook het LowLands Lions [LLL] gilde. Daar zitten erg goede en gemotiveerde PvP / GvG spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
Ik ben een echte explorer.

Meeste van de tijd zit ik nieuwe plekken te zoeken en als dat me even verveelt dan probeer ik een party te zoeken om naar Underworld of Fissure of WOE te gaan en als dat niet lukt dan ga ik naar de Tombs voor een tournament.

Ik heb zowat bijna alles explored.
Als je me niet gelooft, kan ik screenshots maken van me wereld mapje :)

Heb nu een tweede character gemaakt, een monk/elementalist.
Is niet bedoelt voor pvp maar zodat ik sneller in parties kan komen voor Underworld en Fissure of WOE zodat ik items kan zoeken voor mijn ranger/elementalist.
Zoek namelijk een Eternal/Chaos Bow of Storm Bow, bow die gloeit zoals de Axe waar ik eerder een screenshot van gepost heb.

De GOT Guildwars guild website is nogal leegjes omdat het pas online is gegaan.
De guild heeft al aantallen leden, we zijn elke dag actief.
Hoop echt dat een aantal vlak bij de level 20 komen zodat we naar coole plaatsen kunnen gaan.
Kan niet wachten tot we echte guild parties beginnen en andere eventen...

(Ben de enige in de guild die al een zeer lange tijd lvl 20 is en zowat overal is geweest, ben geen powerleveler, door het exploren krijg je eenmaal experience points :) en lvl 20 halen is makkelijk hoor.)

[ Voor 29% gewijzigd door Yinchie op 09-05-2005 04:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
nou dat vind ik van niet.. ben eergister zelf begonnen met dit spel en ben nu level 8. toen ik level 7 was naar normaal ascalon gegaan en het valt me eigenlijk wel tegen want de monsters zijn gewoon te goed en je kunt alleen overleven met een goede party. Dit heb ik nog niet heel vaak meegemaakt alleen met mijn guildmembers maar die zijn al een veel hoger level (lees level >15).

verder zijn mijn professions R/E dus ben ik niet zo'n hit machine. iemand tips om te overleven en quests te doen zonder steeds een party te vormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:57
Gisteren heb ik samen met mijn vriendin nog even Across the Wall gedaan in Pre-searing Ascalon.
Niet die quest, want die hadden we al gedaan. We zijn gewoon even wezen verkennen. Klopt het dat het onmogelijk is om die Charr te verslaan of kun je parties maken met meerdere personen dan 2.
Daarnaast vraag ik me af wat die Chests zijn die je daar open kunt maken. Er komt niet echt iets uit zetten.

Nadat we 5x dood zijn gegaan en zoveel mogelijk van dat gebied hebben gezien, zijn we maar naar de Academy gegaan. Terwijl we nog in een party zaten, konden we lekker saampies hier doorheen fietsen. Dat was echt ontzettend kewl. Een vreemd iets was dat één van onze henchmen dezelfde naam had als mijn vriendin haar character.

We hebben de gevechten gewonnen, dus dat was wel gaaf. We zitten nu dus in Old Ascalon (mijn vriendin vind het jammer dat die mooie wereld nu vernietigd is) en hebben al enige missies gedaan.
We waren overigens lvl 8 toen we hierheen gingen (en we hebben een aantal keer tot 2 uur 's ochtends gespeeld :O ). We zijn overigens nog steeds lvl 8 8)7 .
De laatste quest die we gisteren geprobeerd hebben is dat je die 3 n00blar recruits moet brengen naar (kan even niet op de naam komen) een ander gedeelte van het veld.
De eerste keer zijn we gaan lopen en vechten, maar schijnbaar waren ze in het laatste gedeelte gekilled. Daarna nog een keer geprobeerd waarbij m'n vriendin vooruit liep en alle monsters aantrok (ik hielp op een afstand mee). Het was namelijk niet een erg moeilijk deel om te doen.
Totdat we bij het laatste open stuk kwamen en er ipv die simpele monsters ineens veel sterkere bepantserde monsters uit de grond kwamen. Dit redde we dus echt niet. We worden volledig de vernieling in geschoten. We ressurecten weer, maar kwamen nu niet bij de stad Ascalon terecht, maar bij die verrekte muur |:( .
We hebben voor nu maar eventjes niet verder geprobeerd.

We hebben beide onze lvl 15 armor (we hadden zo rond de 1k gold ieder) en zijn verrekte blut op het moment. Haar armor is rood en die van mij is volledig blauw. Denk dat ik met één van mijn laatste armor alles zilver verf.

Al met al was het een gezellig potje Guildwars O+ .

Vind het echt gaaf dat mijn vriendin dit spel leuk vind. (er zijn wel dingen die blijven liggen zoals: ***) :X

Maar ja, je moet er wat voor over hebben! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

NielsOveres schreef op maandag 09 mei 2005 @ 08:41:

Vind het echt gaaf dat mijn vriendin dit spel leuk vind. (er zijn wel dingen die blijven liggen zoals: ***) :X

Maar ja, je moet er wat voor over hebben! O-)
:/ Damn er zijn mensen die echt altijd geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Steffy schreef op maandag 09 mei 2005 @ 09:12:
[...]
:/ Damn er zijn mensen die echt altijd geluk hebben.
Heheh. Mijn vriendin wacht even tot er weer centjes binnenrollen en dan is ze ook van de partij. Ze zijn niet zo zeldzaam. ;)

Mijn Library Thing catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het is niet zo dat ik altijd roep: "Kom! We gaan GuildWars spelen!". Zij komt er meestal zelf al mee.
Denk dat ik vanavond ook weer online ben.
We spelen nog op de EU servers, maar ja. We hebben nog niet echt een Party gevormd met andere mensen.

Als we het echt iritant vinden, dan gaan we wel naar de NA servers.

Overigens hebben we een Guild gevormd. OSH (Our Secret Haven).
Nog geen cape aangezien we nog geen leuke hebben gevonden.
Weet nog niet of we ook andere mensen toe laten.
Denk dat het gewoon lekker onze eigen guild wordt.

Maar iemand nog een antwoord op mijn vraag 2 posts omhoog? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Klopt het dat het onmogelijk is om die Charr te verslaan of kun je parties maken met meerdere personen dan 2.
Daarnaast vraag ik me af wat die Chests zijn die je daar open kunt maken. Er komt niet echt iets uit zetten.
Die charr zijn wel te verslaan hoor en je party kan uit maximaal 4 personen bestaan. Die chests geen idee, heb ze nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052

De laatste quest die we gisteren geprobeerd hebben is dat je die 3 n00blar recruits moet brengen naar (kan even niet op de naam komen) een ander gedeelte van het veld.
De eerste keer zijn we gaan lopen en vechten, maar schijnbaar waren ze in het laatste gedeelte gekilled. Daarna nog een keer geprobeerd waarbij m'n vriendin vooruit liep en alle monsters aantrok (ik hielp op een afstand mee). Het was namelijk niet een erg moeilijk deel om te doen.
Totdat we bij het laatste open stuk kwamen en er ipv die simpele monsters ineens veel sterkere bepantserde monsters uit de grond kwamen. Dit redde we dus echt niet. We worden volledig de vernieling in geschoten. We ressurecten weer, maar kwamen nu niet bij de stad Ascalon terecht, maar bij die verrekte muur |:( .
We hebben voor nu maar eventjes niet verder geprobeerd.
uhm.. die missie heb ik toenet even zelf gedaan samen met wat henchmen... ikzelf was level 8 .. het belangrijke is om niet meteen te gaan rushen omdat je dan al diemonsters achter je aankrijgt. gewoon 1 voor 1 af maken en lopen. was wel een makkelijke missie die je in 10 mins kunt doen aangezien je dacht ik maar 250 xp kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
We hebben de 2e keer niet gerushed.

Alleen die laatste monsters (krab-achtigen) kwamen ineens uit de grond zetten in plaats van Devourers. Het waren er 3 waarvan de achterste healing spells caste. Was echt minder (de achterste had overigens geen unieke naam). We proberen het binnenkort nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Heb het gisteren ook gekocht meteen tot 2 uur s'nachts aan het spelen geweest maar zodra ik en een vriend van mij buiten die kapote wereld stappen dan worden we meteen helemaal naar de donder geslagen :(
denk vanmiddag wel even een nieuw karacter aan maken en dan maar eens even kijken hoe het gaat misschien eerst maar eens wat quest oplossen aangezien we meeste van de tijd rond zijn weze lopen en alleen die primaire quest opgelost hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ligt aan het level dat je hebt.

Samen met mijn vriendin heb ik eerst de pre-searing Ascalon wereld voor het grootste deel uitgeplozen en alle quests gedaan die we zijn tegengekomen. We zijn uiteindelijk beiden lvl 8 geworden waarna we naar de Academie zijn gegaan.

In de Old Ascalon omgeving (dus na de Academie) hebben we alleen problemen gehad bij die vage kever/krab achtige beesten. Voor de rest nog niet echt.
Ik neem aan dat je niet echt een heel erg hoog level hebt op het moment.

Een tip als je dan door wilt gaan is om Henchmen te huren en die je te laten helpen (alhoewel onze lvl 3 henchmen van de academie toch redelijk goed schade deden en niet dood zijn gegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Toen ik lvl.5 was heb ik met een monk en een warrior henchmen toch in old ascalon aardig wat quests gedaan, dus ik ben echt heel benieuwd welk level jullie waren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
@NielsOveres

ik ben lvl 6 r/e maar als ik van die stenen beesten tegen kom buiten de stad kunnen we er samen maar stuk of 4 pakken terwijl ze meestal met een stuk meer komen het is dus niet het geval van te weinig kracht maar te veel beesten

verder is het echt een top spel en ga hier zeker heel wat uren in verliezen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vaag, wij komen die beesten met niet meer dan 2 tegelijk tegen. Daarnaast lukt het ons aardig om er eentje uit een groepje te halen (we hebben ook die "boss" gekicked).
Overigens lukt dit natuurlijk niet altijd.
Ik vind het jammer dat het voor mij niet mogelijk is om anderen te healen. Had daarvoor waarschijnlijk beter een Monk kunnen nemen. Nahja, misschien een idee voor een tweede character.
Op het moment lukt het me aardig om mezelf goed in leven te houden. Mijn meiske gaat wel vaak dood. }) Geen idee hoe dit komt, maar dat kan ook komen omdat zij altijd midden in het gevecht staat met haar zwaard. Ikzelf gebruik een wand met ice magic.
De spells om mezelf te healen gebruik ik eigenlijk niet zo vaak.
Geen idee waarom bij haar altijd haar leven zo snel weg is.

Nah ja, als ik dit niets vind. dan ga ik gewoon een Monk/Ranger spellen (Ranger voor de pet O+ ).

We zullen wel zien, zolang het lekker gaat is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

NielsOveres schreef op maandag 09 mei 2005 @ 14:14:
Vaag, wij komen die beesten met niet meer dan 2 tegelijk tegen. Daarnaast lukt het ons aardig om er eentje uit een groepje te halen (we hebben ook die "boss" gekicked).
Overigens lukt dit natuurlijk niet altijd.
Ik vind het jammer dat het voor mij niet mogelijk is om anderen te healen. Had daarvoor waarschijnlijk beter een Monk kunnen nemen. Nahja, misschien een idee voor een tweede character.
Op het moment lukt het me aardig om mezelf goed in leven te houden. Mijn meiske gaat wel vaak dood. }) Geen idee hoe dit komt, maar dat kan ook komen omdat zij altijd midden in het gevecht staat met haar zwaard. Ikzelf gebruik een wand met ice magic.
De spells om mezelf te healen gebruik ik eigenlijk niet zo vaak.
Geen idee waarom bij haar altijd haar leven zo snel weg is.

Nah ja, als ik dit niets vind. dan ga ik gewoon een Monk/Ranger spellen (Ranger voor de pet O+ ).

We zullen wel zien, zolang het lekker gaat is het goed.
Die stenen monsters kom ik nu in groepjes van 4/5/6 tegen :D, ligt er denk ik een beetje aan waar je zit en welk lvl je bent, ben zelf lvl 12.

En je kan je tweede profession ergens nog veranderen heb ik gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Ik kom ze ook met redelijke groepjes tegen das opzich wel te doen maar je moet wel je skills goed hebben aangezien ik maar een beetje aan het aanklooien was ging het niet zo lekker
max hit van 20 ofzo dat is niet echt leuk tegen 5 van die stenen monsters

die rangers pet is inderdaad geweldig maar tot nu toe heb ik alleen maar mensen gezien met een tijger ( wel met verschillende namen zoals White Fang ofzo maar verder zien ze er allemaal het zelfe uit zijn er Rangers met andere Pets? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:10

Ankh

|true

hoe zit het nou met die Guild? Ik wil wel mee doen samen met een vriend van me.. maar hoor er niets van :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dyoma schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:32:
Heb het gisteren ook gekocht meteen tot 2 uur s'nachts aan het spelen geweest maar zodra ik en een vriend van mij buiten die kapote wereld stappen dan worden we meteen helemaal naar de donder geslagen :(
denk vanmiddag wel even een nieuw karacter aan maken en dan maar eens even kijken hoe het gaat misschien eerst maar eens wat quest oplossen aangezien we meeste van de tijd rond zijn weze lopen en alleen die primaire quest opgelost hebben |:(
Je kan weinig fout doen in het spel, je kan bijvoorbeeld je attribute points herverdelen. je hebt 24 pogingen, maar voor elke 250 XP krijg je er weer een terug. Je moet alleen zelf de juiste skills zoeken en niet met zijn tweeen op pad gaan. Neem een groepje van 4, het liefst andere spelers en als er echt niemand mee wil de henchmen. De henchmen zijn niet reg goed, maar het is beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCaRaBaeuS schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:37:
hoe zit het nou met die Guild? Ik wil wel mee doen samen met een vriend van me.. maar hoor er niets van :)
stuur ff een mailtje naar gotguildwars@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik heb een klein probleem. Ik heb geen quests meer en zit daardoor "vast" in Beacon's Perch. Ik hoor van iedereen dat je de "Gates of Kryta" quest moet doen. Helaas heb ik deze niet. De persoon die hem aan mij zou moeten geven (volgens anderen) heeft geen quests meer voor mij. Ik ben nu dus maar met een groep naar Gates of Kryta gelopen zonder het als quest te doen. Daar aangekomen zijn er ook geen quests voor mij. Doe ik iets fout of zit er gewoon een bug in het spel? Het lijkt wel of quests gewoon niet meer bewaard worden. Kun je niet op een of andere manier zien welke quests je al hebt gedaan? Ik hoor ook dat "gates of kryta" een mesmer quest is, dwz als je dat niet als primary of secondary profession hebt, je deze quest niet krijgt. Hoe moet je dan (bv alleen met henchman) in gates of kryta aankomen?

Wie schijnt wat ligt op deze duistere zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:48:
[...]
, het liefst andere spelers en als er echt niemand mee wil de henchmen. De henchmen zijn niet reg goed, maar het is beter dan niets.
Als je het slim aanpakt zijn de Henchman nog makkelijker dan echte players in pve. Ik laat ze de Charr henches bezig houden Terwijl ik en mijn pet de Charr Healer aanpak.
Daarna help ik mijn 2 henches even om het af te maken.

Met 2 Henchman kan ik rustig een groep van 10 Charr of meer aanpakken, ik moet ze alleen niet allemaal tegelijk aanvallen. :P
Ik lok er een paar weg van de groep en maak ze om het hoekje af ;)
Netzolang tot er geeneen meer over is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:58:
Ik heb een klein probleem. Ik heb geen quests meer en zit daardoor "vast" in Beacon's Perch. Ik hoor van iedereen dat je de "Gates of Kryta" quest moet doen. Helaas heb ik deze niet. De persoon die hem aan mij zou moeten geven (volgens anderen) heeft geen quests meer voor mij. Ik ben nu dus maar met een groep naar Gates of Kryta gelopen zonder het als quest te doen. Daar aangekomen zijn er ook geen quests voor mij. Doe ik iets fout of zit er gewoon een bug in het spel? Het lijkt wel of quests gewoon niet meer bewaard worden. Kun je niet op een of andere manier zien welke quests je al hebt gedaan? Ik hoor ook dat "gates of kryta" een mesmer quest is, dwz als je dat niet als primary of secondary profession hebt, je deze quest niet krijgt. Hoe moet je dan (bv alleen met henchman) in gates of kryta aankomen?

Wie schijnt wat ligt op deze duistere zaak?
Ik kan me niet herinneren dat er inderdaad quests vanuit Gate's of Kryta zijn.Dus dat kan wel kloppen. Daar heb je eigenlijk alleen een missie die je moet volbrengen om in Lion's Arch uit te komen.

De quest die van Beacon's Perch naar Gate's of Kryta gaat heeft te maken met 'markers' (die de weg wijzen) die je kunt vinden in de grot tussen deze twee locaties.

Misschien had je dan met een andere speler mee kunnen gaan die die quest wel in zijn lijstje had.

Maar ik hoor dus dat je er al gewoon bent, dus ben je bijna in Lion's Arch, waar je dan weer quests gaat krijgen. Dus op zich (op die ene quest na dan) denk ik niet dat er iets verkeerd gaat. Als je verwacht dat het een bug is, kun je nog steeds via /bug [bug-melding] een bug vermelden aan ArenaNet. (Of hier dan iets mee gedaan wordt is dan weer de vraag...)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ah sorry, ik was niet helemaal duidelijk zie ik nu ik mijn verhaal terug lees. Het probleem was eigenlijk dat ik in het tussenstuk ook een quest of 2 had gevonden maar toen ik in Gates aankwam waren deze alweer uit mijn lijstje verdwenen (zonder dat ik er iets voor had gedaan / een reward had gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:/ Het lijkt wel of ik altijd pech heb, als je iedereen zo hoord hebben ze bergen items, vinden ze van alles en nog wat maar ik vind werkelijk waar eigenlijk nooit wat bijzonders :X Als je quests doet ook, iedereen mag de mooie dingen pakken behalve ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Klinkt alsof je een van de degenerated minority accounts hebt Steffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Bor de Wollef schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:47:
Ah sorry, ik was niet helemaal duidelijk zie ik nu ik mijn verhaal terug lees. Het probleem was eigenlijk dat ik in het tussenstuk ook een quest of 2 had gevonden maar toen ik in Gates aankwam waren deze alweer uit mijn lijstje verdwenen (zonder dat ik er iets voor had gedaan / een reward had gekregen).
Heb ook wel eens gehad dat er bepaalde quests verdwijnen uit mijn lijstje zonder er wat voor gehad te hebben (dat vermoed ik tenminste). Niet te druk over maken en gewoon verder spelen, dat doe ik ook :D.
apNia schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:03:
Klinkt alsof je een van de degenerated minority accounts hebt Steffy
Call me stupid maar is dit serieus, bestaat dat :? :?

[ Voor 17% gewijzigd door bAdmuTs op 09-05-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

offtopic:
hahha neehoor, wou ff onrust stoken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
De lag is momenteel ectht te erg bij mij, kan niet eens normaal missies halen omdat bepaalde vianden soms uit het niets ineens voor me staan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Sommige mensen die vinden echt zo vaak van die kleurstof, als ik al met al 6 heb gevonden dan houdt het wel op en ik speel elke dag minimaal 4 of 5 uur dit spel, zeker omdat het net vakantie was :P maar dan is frustratie All the Way, iedereen mag alles oppakken behalve ik :(

Maar goed het mag de pret niet drukken vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Weet iemand hoe ik mijn pet weer kwijt kan raken?
De pet dood laten gaan helpt niet en me skill verwijderen en dan weer toevoegen ook niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
ga naar een tamer, daar kun je je pet afgeven. Ze staan meestal in de buurt van een Ranger trainer bijvoorbeeld bij ranger master Nente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Tamer ja, kun je weer een andere nemen maar als ranger ben ik toch wel blij met mijn pet ook al is het soms wat vervelend dan ga je liever zonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Steffy schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:00:
Tamer ja, kun je weer een andere nemen maar als ranger ben ik toch wel blij met mijn pet ook al is het soms wat vervelend dan ga je liever zonder :P
Ik had een moa bird :X
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Werving voor clans en/of guilds is niet toegestaan op GoT