Het Grote Guild Wars Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.895 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Weet iemand toevallig uit welk item je silk kan halen met een expert salvage kit?
Net als bijv charr hides + expert kit = 5-10% kans op fur squares

Ik heb een keer op die manier al silk gehad maar weet niet meer uit welk item ik dat heb gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Lawtje.com schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 06:08:
Weet iemand toevallig uit welk item je silk kan halen met een expert salvage kit?
Net als bijv charr hides + expert kit = 5-10% kans op fur squares

Ik heb een keer op die manier al silk gehad maar weet niet meer uit welk item ik dat heb gehaald :P
Ik zou zeggen: ff googlen... :)
Salvage Items Guide @ GWOnline.net

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:35

weebl

YARR!

Ik heb hem gisteren ook gekocht. Ik vind het tot nu toe al erg leuk. Ik denk dat het alleen nog maar leuker kan worden. Mijn username is "John Eagleeye". Ik heb samen met een andere gast een guild gemaakt, deze heet The Wise Ones [TWO]. Dus als er nog mensen zijn die in een guild willen pm mij dan eff, dan geef ik je de naam van de leader (ben z'n naam nu eff kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Niemand dus die zijn exemplaar bij Play.com heeft gekocht en ook geen serial herkend kan krijgen? :(

Mijn Library Thing catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook lekker bezig met GW, echt gaaf spel.

Nu ben ik onderhand lvl5 en heb ik aardig wat van die Char Gear gevonden, deze kan ik ongetwijfeld ergens voor gebruiken maar voor wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:41
koop salvage kit en gebruik het op die items dan krijg je materials

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:10
Ik heb op mijn vraag in het vorige topic nog geen antwoord kunnen vinden.

Wat doet die Divine Aura die je bij de Special Edition van GuildWars krijgt?
Ik zie het ook niet echt aan mijn character, dus geen gloed om mijn character heen. Mis ik iets?

Misschien dat ik vanavond nog tijd heb om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
NielsOveres schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 09:31:
Ik heb op mijn vraag in het vorige topic nog geen antwoord kunnen vinden.

Wat doet die Divine Aura die je bij de Special Edition van GuildWars krijgt?
Ik zie het ook niet echt aan mijn character, dus geen gloed om mijn character heen. Mis ik iets?

Misschien dat ik vanavond nog tijd heb om te spelen.
Voer maar eens een special uit. /dance bijvoorbeeld. Je kijgt dan glinsterende handen.... En daar heb je dus extra voor betaald >:)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
ahhahaa! O+ Dat is waar! Had er eigenlijk niet eens iets achter gezocht.

Nu ik zo over het dansen na denk... :| Mijn Mesmer/Elementalist danst als Michael Flatley (Lord of the Dance), maar kan ook Monsieur Hood zijn (Shrek) 8)7

Ik ga vanmiddag maar eens eventjes kijken hoe dat er nou eigenlijk uit ziet en dan ook meteen de verschillende /"" commands. Thanks!

[ Voor 3% gewijzigd door Arunia op 04-05-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:04

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat is mis is een goede manier om elkaar te vinden. Kun je niet een naam in de chat klikken om op de minimap te zien waar deze persoon is ofzo? Dat ging gisteravond (de eerste avond dat de guild online was) eigenlijk continu fout. Hebben jullie trouwens zelf [GoT] achter jullie naam gezet of gebeurt dat automatisch bij het joinen van een Guild?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
[GoT] komt auto achter je naam staan, dat krijg je zo gauw als je invited bent in de guild :)

*Nhaixa Tel is inmiddels al trots lid* ^^

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whehehe naar gister een stomme actie gedaan te hebben zal ik het nog wel goed makenmet jullie hehehe sorry van die 2000 g :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Tsja, het opzoeken van mensen zal waarschijnlijk wel het probleem blijven. Je moet goed aangeven in welke 'hub' en in welk district je bent en dan ook nog bij een herkenbaar punt.

Later hebben we (als GoT-guild) een eigen GuildHall en kan vandaaruit alles georganiseerd worden. Dus tot die tijd: even doorbijten en de drie locaties in 1 zin doorgeven:

Hub - District - Locatie

Bijv.:
Ascalon - 12 - Storage
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:02:
whehehe naar gister een stomme actie gedaan te hebben zal ik het nog wel goed makenmet jullie hehehe sorry van die 2000 g :S
Ach, het was wel even lachen! ;)

[ Voor 25% gewijzigd door CoRrRan op 04-05-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:00

Khaine

Python liefhebber

Kent er iemand nog een zaak waar GW voor 30 euro all-in t koop is ? Ik heb geen creditcard en ook geen in de omgeving die ik gebruiken kan. En de overige winkels zijn allemaal zo duur.....

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk erover om als secondary ranger te kiezen, ben nu een elemantist en het bevalt met wel om een pet te hebben die kan tanken. Iemand al ervaring met deze keuze?

Is het overigens ook mogelijk om wapens te krijgen/maken (bows dus) die ook bonussen geven in je magic? Of is het handiger om uiteindelijk te zorgen dat je meer extra's in je armor hebt en gewoon de bow als melee wapen kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khaine666 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:05:
Kent er iemand nog een zaak waar GW voor 30 euro all-in t koop is ? Ik heb geen creditcard en ook geen in de omgeving die ik gebruiken kan. En de overige winkels zijn allemaal zo duur.....
ga gewoon naar intertoys en koop hem daar ... voor gw hoef je niet maandelijks te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Maar daar is hij geen 30 euro neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:31:
Maar daar is hij geen 30 euro neem ik aan.
Het is dan geen 30 euro, maar bij Dimension Plus heb ik hem zojuist besteld voor 39.99
Misschien heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hij is praktisch overal rond de 44,95 euro ... Op zich nog geen geld voor een MMORPG waar je normalitair altijd maandelijks moet betalen. Dus die vijftien euro meer of minder, het is het wel waard in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:16

bAdmuTs

mAzE

Ik denk dat ik em vanmiddag ook maar ga halen, trackmania maar omruilen bij de free, hopen dat zij er nog 1 hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door bAdmuTs op 04-05-2005 12:54 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die zijn exemplaar van play.com (donderdag besteld vrijdag verzonden) al binnen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:38:
Ik denk erover om als secondary ranger te kiezen, ben nu een elemantist en het bevalt met wel om een pet te hebben die kan tanken. Iemand al ervaring met deze keuze?
Het zwijntje is de beste tank in Guild Wars. Dus als je Oink ziet, moet je 'm proberen te tamen.
Is het overigens ook mogelijk om wapens te krijgen/maken (bows dus) die ook bonussen geven in je magic? Of is het handiger om uiteindelijk te zorgen dat je meer extra's in je armor hebt en gewoon de bow als melee wapen kiest.
Ja, dat is zeker mogelijk. Je krijgt dan bv +1 Marksmanship of +1 Deathmagic er bij. Of iets dergelijks als Armor +10 (vs Char) of +10 Energy Storage. Soms heeft een wapen al een extra stat, maar ook via runes kan je je wapens upgraden.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:22:
Iemand die zijn exemplaar van play.com (donderdag besteld vrijdag verzonden) al binnen heeft?
Vorige week woensdag verzonden, gisteren binnen, dus wijsheid zegt dat hij voor jou vandaag of morgen binnen komt.

Voor de 3e keer overigens: ben ik de enige met een niet-werkende serial code (besteld bij Play.com)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Is het overigens mogelijk om de runes e.d. te salvagen uit speciale items ook al heb je deze nog niet geidentified? Zelf denk ik van niet, maar het is wel handig om te weten. Kan geld schelen namelijk.

@Crayne,

weet je zeker dat je de code goed ingevuld hebt?
Met andere spellen heb ik het ook weleens gehad (UT2004 pasgeleden) dat sommige cijfers/letters nagenoeg hetzelfde leken, maar toch iets anders waren.

[ Voor 35% gewijzigd door Arunia op 04-05-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:44
Crayne schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:24:
[...]

Vorige week woensdag verzonden, gisteren binnen, dus wijsheid zegt dat hij voor jou vandaag of morgen binnen komt.

Voor de 3e keer overigens: ben ik de enige met een niet-werkende serial code (besteld bij Play.com)???
Anders bel/mail je even met support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:53:
Ik denk dat ik em vanmiddag ook maar ga halen, trackmania maar omruilen bij de free, hopen dat zij er nog 1 hebben.
Toch maar wel ;)

Is een aanrader hoor, ben gister nog tot *kuche* *kuche* 1:00 's nachts doorgegaan, eigenlijk meteen weer begonnen toen ik weer thuis was gister :)

Heb ondertussen heel wat extra ontdekt, laat het vanavond wel allemaal aan je zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word niet goed van die pets en henchmen. Ze staan de hele tijd in de weg. Als je bijvoorbeeld op weg bent om een monster te hakken of je wilt vluchten, en een henchman of pet wil dezelfde weg of de andere kant op en/of je komt een obstakel tegen, zit je geregeld vast:/ Ik ben daar een aantal keren door doodgegaan, zeer irritant. Ook lijken liggen vaak hinderlijk in de weg als je in battle bent. De AI laat erg te wensen over, vind ik. Zo heb ik ook een keertje een minuut vastgezeten toen lieve Gwen voor mijn neus ging staan en ik geen kant meer op kon. Mijn fout natuurlijk, moet ik haar maar niet toestemming geven om mij te volgen. Je merkt het ook als met R(un) loopt en met links en rechts af en toe eens bijstuurd(wat ik veel doe). Als je een opstakel tegenkomt, vertikt het poppetje om eromheen te lopen. je moet het echt zelf doen.

Over Gwen gesproken, ik heb de indruk dat de Tapestry Shred quest niet geactiveerd is. Ik zoek me een ongeluk en niemand schijnt er ook maar iets vanaf te weten.
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:42:
[...]

Ja ik zit ook weleens vast, inderdaad irritant. Hoe krijg je trouwens die quest met Gwen dan? Wordt ook een beetje simpel van dat mens, maar goed...
Haar gebroken fluit zoeken, nieuwe fluit bij merchant voor haar kopen en aan haar geven, irissen geven, little girls cape voor haar kopen en aan haar geven. Op gegeven moment geeft ze aan erg om je tegen en geeft haar meest kostbare bezitting: de Tapestry Shred.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:40:

Over Gwen gesproken, ik heb de indruk dat de Tapestry Shred quest niet geactiveerd is. Ik zoek me een ongeluk en niemand schijnt er ook maar iets vanaf te weten.
Ja ik zit ook weleens vast, inderdaad irritant. Hoe krijg je trouwens die quest met Gwen dan? Wordt ook een beetje simpel van dat mens, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

harry64 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:28:
[...]Anders bel/mail je even met support?
Ik vraag of ik de enige ben, niet of iemand een oplossing weet. Support kan mij niet vertellen of er op GoT nog meer mensen zijn die hun spel bij Play.com hebben gehaald en een niet-werkende serial hebben.

@NielsOveres:
weet je zeker dat je de code goed ingevuld hebt?
Jazeker. Het is een hele duidelijk code, zonder G/9 0/O of andere simpele verwisselingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:19
Er zijn al diverse mensen geweest die gemeld hebben hun play.com kopie binnen gehad te hebben, en nu aan het spelen zijn. Zou ook een beetje vreemd zijn als alle play.com exemplaren een niet werkende serial zouden hebben. Gewoon even bellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nergunsman schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:13:
Er zijn al diverse mensen geweest die gemeld hebben hun play.com kopie binnen gehad te hebben, en nu aan het spelen zijn. Zou ook een beetje vreemd zijn als alle play.com exemplaren een niet werkende serial zouden hebben. Gewoon even bellen dus.
Bij mij zat boven de code een kraslaagje zodat je zker weet dat het niet gebruikt was of een valse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

kan je met meer codes tegelijk spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

um ik had in het begin niet pvp gedaan maar de andere. Ik kon alleen een primary profession kiezen en niet een secundary. Kan ik dat nog doen ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:34:
um ik had in het begin niet pvp gedaan maar de andere. Ik kon alleen een primary profession kiezen en niet een secundary. Kan ik dat nog doen ofzow?
Ja die keus krijg je nog ergens in het begin van het spel.

Bedenk wel dat je langs verschillende trainers kan gaan om puur de secondary class uit te proberen en of je dit lekker vindt spelen. Heel erg handig, zo weet ik nu dat ik een Elemantist / Ranger ga worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk hij is binnen, installeren maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg, de pc ging tijdens het spelen rebooten, =[

Ik heb een Amd Athlon XP 2400 + , 512 mb ram, geforce 6600gt,
Er gebeurd toch niks ergs met je game als het opeens reboot ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuh niet dat ik weet... Was gister er ook een paar keer zomaar uitgegooid door een slechte internet verbinding, begon gewoon met mn courante gear in het laatst bezochte dorpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een high salvageble bow gevonden weet je hoeveel wooden planks ik hieruit kreeg 10 hahaha relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Wooden planks are a menace to this game!

:P

Krijg er altijd veel en veel teveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:12:
Net een high salvageble bow gevonden weet je hoeveel wooden planks ik hieruit kreeg 10 hahaha relax :P
Vanaf wanneer kan ik die salvage kit kopen? Heb deze nog niet gezien bij de merchant. Het ligt er toch niet aan dat ik nog niet uit Ascalon ben geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:41
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:40:
Ik word niet goed van die pets en henchmen. Ze staan de hele tijd in de weg. Als je bijvoorbeeld op weg bent om een monster te hakken of je wilt vluchten, en een henchman of pet wil dezelfde weg of de andere kant op en/of je komt een obstakel tegen, zit je geregeld vast:/ Ik ben daar een aantal keren door doodgegaan, zeer irritant. Ook lijken liggen vaak hinderlijk in de weg als je in battle bent. De AI laat erg te wensen over, vind ik. Zo heb ik ook een keertje een minuut vastgezeten toen lieve Gwen voor mijn neus ging staan en ik geen kant meer op kon. Mijn fout natuurlijk, moet ik haar maar niet toestemming geven om mij te volgen. Je merkt het ook als met R(un) loopt en met links en rechts af en toe eens bijstuurd(wat ik veel doe). Als je een opstakel tegenkomt, vertikt het poppetje om eromheen te lopen. je moet het echt zelf doen.

[...]

Haar gebroken fluit zoeken, nieuwe fluit bij merchant voor haar kopen en aan haar geven, irissen geven, little girls cape voor haar kopen en aan haar geven. Op gegeven moment geeft ze aan erg om je tegen en geeft haar meest kostbare bezitting: de Tapestry Shred.
wat moet je eigendlijk met de Tapestry Shred doen?

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm k heb t net geinstalleerd en k speel nu automatisch op de europese server, weet iemand hoe je op de amerikaanse server kan gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:19
Gewoon bij je account options, kan je kiezen voor "Change Territory" of iets in die trand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:04:
omg, de pc ging tijdens het spelen rebooten, =[

Ik heb een Amd Athlon XP 2400 + , 512 mb ram, geforce 6600gt,
Er gebeurd toch niks ergs met je game als het opeens reboot ofzow?
Automatisch rebooten staat by default aan in Windows XP. Het houdt in dat er een onherstelbare fout is opgetreden. Om de BSOD te zien te krijgen en de fout op te lossen moet je de automatische reboot uitzetten. Dat doe je door via Start My computer te selecteren en op je rechtermuisknop te drukken. Nu kies je properties(eigenschappen). Dan komt er een window waar je het tabblad Advanced(geavanceerd?) kiest. Dan kies je Startup and recovery(geen idee hoe dat in het Nederlands heet). Daar vink je automatisch herstarten of hoe dat ook heet uit(Automatically restart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Ankh

|true

Hier nog een nieuwe speler
gaaf spel, ik kom van EQ2 af, maar dit is toch meer in mijn straatje

hoe zit het met die guild? Ik en een vriend willen namelijk wel mee doen :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zo ook kijken of ik het spel zo nog ergens kan halen, ik zou dan ook graag bij de guild willen :)

zou iemand me wat tips kunnen geven voor een nieuwe char?

ik zat zelf te denken aan een E/N maar weet niet of dat wel een goede keuze is?

of iemand me wat meer kan vertellen over een keuze hieruit: (omdat ik nog geen ervaring zelf heb met het spel)

Elementalist / Monk :: Master of healer because elementalist have more
energy than other profession.

Elementalist / Warrior :: If you are thinking about close rank killer.

Elementalist / Necromancer :: Blood sucker and animate bone master. You
can be rank killer and let your
animate bone be your tanker.

Elementalist / Mesmer :: Energy drain and Energy burn allow you to cast
more spell.

Elementalist / Ranger :: Can act as caster killer.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Zo net leuk met de [GOT] guild gespeeld =)
Leuke guild! Blijf ik voorlopig lekker in.. ben alleen van mening dat we wel ff snel een forumpje/portal moeten opzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:17:
Ik ga zo ook kijken of ik het spel zo nog ergens kan halen, ik zou dan ook graag bij de guild willen :)

zou iemand me wat tips kunnen geven voor een nieuwe char?

ik zat zelf te denken aan een E/N maar weet niet of dat wel een goede keuze is?

of iemand me wat meer kan vertellen over een keuze hieruit: (omdat ik nog geen ervaring zelf heb met het spel)

Elementalist / Necromancer :: Blood sucker and animate bone master. You
can be rank killer and let your
animate bone be your tanker.

Elementalist / Mesmer :: Energy drain and Energy burn allow you to cast
more spell.

Ik speel nu als E/R, vindt het wel handig om je animal te laten tanken. Je kan alle secondary professions ook uitproberen... Dan krijg je tijdelijk enkele skills om een quest van hun te doen, waarna je de keus bij elk krijgt of je dat als tweede klasse wilt kiezen. Kies je voor nee, dan hou je de skills totdat je een andere profession gaat uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:55:
[...]

Automatisch rebooten staat by default aan in Windows XP. Het houdt in dat er een onherstelbare fout is opgetreden. Om de BSOD te zien te krijgen en de fout op te lossen moet je de automatische reboot uitzetten. Dat doe je door via Start My computer te selecteren en op je rechtermuisknop te drukken. Nu kies je properties(eigenschappen). Dan komt er een window waar je het tabblad Advanced(geavanceerd?) kiest. Dan kies je Startup and recovery(geen idee hoe dat in het Nederlands heet). Daar vink je automatisch herstarten of hoe dat ook heet uit(Automatically restart).
Hij stond al op uit. De pc reboot niet eens meer. Je ziet op het beeldscherm gewoon no signal staan.
Ik krijg ook niet het blauwe scherm te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minder, hij zat nog niet in de bus. er is geen post op 5 mei (morgen) zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
Wohoo me nieuwe armor eindelijk bij mekaar

Afbeeldingslocatie: http://img135.echo.cx/img135/2306/gw0066qn.th.jpg

het is een hydromancer armor te halen in jak's bend

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

Ik vind het spel echt te gek maar aan 1 ding erger ik me echt dood, je kunt het spel dus alleen spelen, nu doe ik dat het grootste deel van de tijd niet maar die keren dat het wel zo is dan is het echt 1 grote frustratie :( Dan kom je echt geen 500 meter ver, die Henchman zijn zo verschrikkelijk slecht en alleen is het als ranger gewoon echt niet te doen, dus alleen, ja het zo kunnen maar vraag me niet hoe 8)7

Maar goed we gaan rustig verder, we komen er wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Als ranger kun je ook pets charmen.. ik had die cat gecharmed uit m'n Ranger quest... maar ik hoorde CJ iets zeggen over een varkentje genaamd oink ofzo.. nooit gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:17:

Als je gaat voor Energy Storage en Earth Magic van de Elementalist plus Healing Prayers van de Monk dan heb je inderdaad een enorme energy-pool om uit te healen + dat je de Earth wards van de Elementalist kan gebruiken ter verdediging. E/Mo's kunnen goede primary healers zijn (dit zijn de zogenaamde Arcane Healers), maar die moeten toch altijd het gemis hebben van Divine Favor. Door Divine Favor zal een pure monk altijd beter kunnen healen dan een E/Mo healer. Voordeel van de E/Mo is dat-ie minder snel de target zal zijn tijdens een PvP wedstrijd..
Dat ligt er aan. Close range hoeft niet per se. Je zou ook richting Ice Blighter kunnen gaan, dus via Water Magic damage doen en vijanden vertragen op long range, terwijl je daarna je Warrior skills gebruikt om ze snel af te maken terwijl ze dus slomer zijn.
Elementalist / Necromancer :: Blood sucker and animate bone master. You can be rank killer and let your animate bone be your tanker.
Ook weer volledig afhankelijk van je build. Als je bv Bone Fiends hebt dan heb je geen tanks, maar long range minions. Je hebt wel een enorme energypool om minions uit te creeeren, maar je mist de skills om snel je energy weer aan te vullen. Een primary Necro heeft namelijk Soul Reaping, waarmee hij 1 energy steelt telkens als er iemand in z'n buurt dood gaat (incl. minions!), terwijl je met een Mesmer als secondary bij een Minion Master build je Inspiration kan gebruiken om energy af te tappen bij je vijand. Minion Masters hebben veel energy nodig (een bonefiend kost 25 energy), dus gaat het bij een Ele/Nec variant vooral om energy-management.
Elementalist / Mesmer :: Energy drain and Energy burn allow you to cast more spell.
Dit is vaak de combo die gebruikt wordt als je puur voor een nuker wilt gaan zoals een Pyromancer (Ele Fire/Mes) of Geomancer (Ele Earth/Mes) of voor een support Aquamancer (Ele Water/Mes) gaat. Die gebruiken namelijk skills die veel energy verbruiken en Energy Drain + Energy Burn + Energy Tap helpen enorm om constant op een hoog energy peil te blijven. Let er op dat je weinig skills equipped die Exhaustion veroorzaken bij jezelf.

Tip voor zo'n build:
- Energy Storage (grote energy-pool)
- Fire/Earth Magic (voor de damage skills)
- Inspiration (om energy te leechen)
Mwah, als caster killer zijn er wel beter combinaties zoals de Mes/War die min of meer de ultieme caster-killer is of The Leech die zich volledig focussed op het op 0 houden van de energypool van de vijand. Er is een guild die ooit eens een team had van 8 Ele/Rans, maar die zich volledig richten op nuken + pets. Daardoor had je feitelijk 16 spelers in het veld zitten. Reken maar dat dit de eerste paar keren voor flink veel verwarring zorgde bij de vijand.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit spel nu ook een aantal dagen, maar ik heb eigenlijk een vraag. Weet er iemand hoe je aan de andere kant van de muur komt voor een quest in het noorden? Elke keer als ik de hendel omzet om de poort te openen, dan is de poort weeral dicht voordat ik er door kan. :?

Ik heb trouwens ook intresse om de guild te joinen als er nog plek over is. Ik zal straks een e-mail sturen met mijn gegevens. De belangrijkste reden dat ik de guild wil joinen is omdat ik al wat langer op dit forum rond hang (al bijna 3 jaar) en omdat het veel leuker is om in een Nederlandse groep te spelen dan met al die buitenlanders, die het vertikken om Engels te praten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:18:
Ik heb dit spel nu ook een aantal dagen, maar ik heb eigenlijk een vraag. Weet er iemand hoe je aan de andere kant van de muur komt voor een quest in het noorden? Elke keer als ik de hendel omzet om de poort te openen, dan is de poort weeral dicht voordat ik er door kan. :?

Ik heb trouwens ook intresse om de guild te joinen als er nog plek over is. Ik zal straks een e-mail sturen met mijn gegevens. De belangrijkste reden dat ik de guild wil joinen is omdat ik al wat langer op dit forum rond hang (al bijna 3 jaar) en omdat het veel leuker is om in een Nederlandse groep te spelen dan met al die buitenlanders, die het vertikken om Engels te praten. :(
Geen idee, ik weet dat het met meerdere personen wel lukt maar dan ben je dus alleen en moet die andere maar wat anders gaan doen, ik heb het stuk dan ook maar overgeslagen, met andere character nog maar eens naar kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Steffy schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:39:
[...]

Geen idee, ik weet dat het met meerdere personen wel lukt maar dan ben je dus alleen en moet die andere maar wat anders gaan doen, ik heb het stuk dan ook maar overgeslagen, met andere character nog maar eens naar kijken :P
Moet je idd doen met 2 personen, en als je door de deur heen bent aan de andere kant, laad hij een nieuw gedeelte in, waarin beide spelers dan weer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

M55 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:19:
[...]

Moet je idd doen met 2 personen, en als je door de deur heen bent aan de andere kant, laad hij een nieuw gedeelte in, waarin beide spelers dan weer zijn :)
lol had ik dat eerder geweten :P naja volgende keer maar eens kijken als ik nieuw char heb:P

Edit:
Wat erg suckt is dat als je ergens iets opslaat, items he dan laat je een ander character dan zie je dus beiden dezelfde inhoud 8)7 Dat is behoorlijk klote want dan store je de beste wapens over een tijdje en dan haal je die daar met je mindere charcater weer uit, dat is volgens mij niet helemaal de bedoeling heb ik het idee

[ Voor 32% gewijzigd door Steffy op 04-05-2005 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M55 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:19:
[...]

Das ook makkelijk om te weten. Ik heb net in mijn mail gelezen dat ik een invite heb dus misschien kan ik de quest nog doen ;).
Heb trouwens wel iets leuks mee gemaakt. Als je nog aan het zoeken ben voor een 2 proffesion en je hebt als laatste getest met Ranger en daarmee een animal meegenomen, dan kan je vervolgens een 2de proffesion kiezen en blijft de animal gewoon achter je aanlopen :D
Hieronder ff een screenie ervan :
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~thekingl/edwin/3soortenT.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net de laatste mail de deur uitgedaan als het goed is heeft iedereen nu een invite mogen ontvangen, en voor degene die geen invite hebben ontvangen .. Deze hadden ene verkeerde naam opgegeven of waren al lid van een guild, Voor degene die het spel nog binnen moeten krijgen maar alwel een plaats hadden gereseveerd, kunnen me altijd msgen en ook zal ik hun nog een invite proberen te sturen. Orphix Brag (ingame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik heb GW nu sinds gister middag. Gister avond begonnen met spelen en tot half 2 doorgegaan. Ben nu een lvl 6 Ranger/Mesmer en het spel ziet er echt fantastisch uit!
Mijn guild (Gathering of Dudes) heeft nu al 3 leden :P maar er zijn al wat meer mensen die erin willen dus dat komt wel goed.
Teamspeak is echt superhandig en eigenlijk gewoon een must wil je makkelijk kunnen communiceren.

Ben tot nu toe 2 keer dood gegaan. 1x omdat ik een aantal nogal sterke char tegen kwam. Ik kwam voor de quest vanaf de verkeerde kant aanlopen waardoor ik geen hulp van npc's had.
en 1x omdat ik ff naar het volgende dorp wilde rushen }:O zodat ik daar een teleport naar had zodat ik dat vandaag niet meer hoefde te doen. Helaas had ik toen een stuk of 15 spiders en andere beesten achter me aan die maar bleven schieten en ik niet kon afschudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahah je wil niet weten hoe vaak dood ben gegaan..... 146x -_-' in 8 dagen |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Een vraagje: ik heb een Athlon XP 2800+, 1GB DDR333, Radeon 9700 Pro @ 400/300. Zal dit spel vloeiend draaien op 1680x1050 ? Moet ik veel detail uitzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 11:23:
Ik heb GW nu sinds gister middag. Gister avond begonnen met spelen en tot half 2 doorgegaan. Ben nu een lvl 6 Ranger/Mesmer en het spel ziet er echt fantastisch uit!
Mijn guild (Gathering of Dudes) heeft nu al 3 leden :P maar er zijn al wat meer mensen die erin willen dus dat komt wel goed.
Teamspeak is echt superhandig en eigenlijk gewoon een must wil je makkelijk kunnen communiceren.

Ben tot nu toe 2 keer dood gegaan. 1x omdat ik een aantal nogal sterke char tegen kwam. Ik kwam voor de quest vanaf de verkeerde kant aanlopen waardoor ik geen hulp van npc's had.
en 1x omdat ik ff naar het volgende dorp wilde rushen }:O zodat ik daar een teleport naar had zodat ik dat vandaag niet meer hoefde te doen. Helaas had ik toen een stuk of 15 spiders en andere beesten achter me aan die maar bleven schieten en ik niet kon afschudden.
niet stiekum je eigen guild promoten hier he ;) :7

Vandaag doe ik ff niet spelen, dit omdat ik ga bbq en hierdoor de drang om te spelen nog groter wordt heheheh zelf pijniging noemen ze dat :P.

Khoop morgen tot lvl 14 te kunnen komen dus zal ook wat minder op whispers reageren omdat ik me op het questen ga richten.

Er worden nog wel invites verstuurd dus al je nog wil joinen gotguildwars@gmail.com

Gegroet! (Btw kingdom of heaven is een vette film ;) zeker voor de liefhebber van guild wars )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 00:00:
[...]

Heb trouwens wel iets leuks mee gemaakt. Als je nog aan het zoeken ben voor een 2 proffesion en je hebt als laatste getest met Ranger en daarmee een animal meegenomen, dan kan je vervolgens een 2de proffesion kiezen en blijft de animal gewoon achter je aanlopen :D
Hieronder ff een screenie ervan :
[afbeelding]
alleen lastig als je dier dan doodgaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Phuncz schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:15:
Een vraagje: ik heb een Athlon XP 2800+, 1GB DDR333, Radeon 9700 Pro @ 400/300. Zal dit spel vloeiend draaien op 1680x1050 ? Moet ik veel detail uitzetten ?
Da is natuurlijk een behoorlijke res, ook een rare btw :?, weet niet eens zeker of GW dat wel kan. Details zal je volgens mij wel wat omlaag moeten schroeven, tenzij je ook games als UT2K4 oid op die res draait...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:56
Hoe zit het nu met PvP in deze game, iemand al pics of filmpjes hiervan? Ik zie alleen maar pvm(monster) pics.

[ Voor 6% gewijzigd door kramon op 05-05-2005 13:34 ]

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Heb het spel ook sinds gistermiddag, de laatste en enige bij de free die ze gister hadden binnengekregen :D. Heb alleen nog niet kunnen spelen, heb thuis even geen inet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat wanneer je mee gaat met Tydus, je niet meer terug kan naar de oorspronklijke Ascalon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:16:
[...]

niet stiekum je eigen guild promoten hier he ;) :7
Hoezo niet? Bang voor concurrentie :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:04:
Klopt het dat wanneer je mee gaat met Tydus, je niet meer terug kan naar de oorspronklijke Ascalon?
ja dat klopt

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand een Fire wand of een fire staf heeft met damage van ..-25 of hoger wil ik het graag overkopen voor 1.5k gold. Whisper me dan: Nataku kun :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou moeten kunnen, ik speelde op 1280-*960 maar test nu ff 1600*1200 met alles op het hoogste voor je. Het loopt tot nu toe wel aardig. Ik heb een Xp-M@2.26 GHz, 6800NU en 1 GB OCZ PC3500-EL. Ik had wel eens stotters, maar dat is geloof ik lag in het spel, dat had ik toen ik op 1280*960 speelde.

k heb mijn XP-M ff teruggeklokt, want mijn casetemp is abnormaal hoog. Ik kan mijn casecoolers niet aansluiten, heb tussen stukjes nodig want mijn nieuwe mobo heeft maar een fanaansluiting en die gebruik ik voor HDD cooling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ik weet het niet maar ik heb een 2500+@3200 met 200(400)mhz 1GB en een 9700 Pro en het draait op 1280x1024 in ieder geval perfect, ik zou willen dat elke game zo draaide, er zijn games die er minder uitzien dan dit en ook nog eens veel slechter draaien :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu 2 dagen het is echt wel een verslavende game.. maar ik weet niet hoe ik verder moet
ik heb allemaal quests gedaan maar hoe kan ik verder komen kwa nieuwe steden enzo want ik ben het in deze wereld een beetje zat aan het worden.
ik heb een screenshot van me map toegevoegt kan iemand naar aanleiding van dit mij aanwijzingen geven al vast bedankt

http://img161.echo.cx/img161/9739/naamloos6wj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img161.echo.cx/img161/9739/naamloos6wj.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, wat is dé manier om geld binnen het laatje te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Ik ben een aantal dronken lui tegengekomen in het zuiden van de eerste kaart in een bos met spinnen. Als ik daar even rondloop, begint er een timer af te tellen van 2:50 of 2:30, maar er gebeurt niks als hij op 0:00 staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:07:
Ik heb het spel nu 2 dagen het is echt wel een verslavende game.. maar ik weet niet hoe ik verder moet
ik heb allemaal quests gedaan maar hoe kan ik verder komen kwa nieuwe steden enzo want ik ben het in deze wereld een beetje zat aan het worden.
ik heb een screenshot van me map toegevoegt kan iemand naar aanleiding van dit mij aanwijzingen geven al vast bedankt
Je moet in Ascalon City gaan spreken met Sir Tydus en eventueel ook met dat mannetje dat er vlak bij staat. Als je alle quests met (primary) gedaan hebt, dan krijg je de optie om je te laten recruteren om tegen de Charr te gaan vechten. Dan verlaat je Pre-Seering Ascalon voorgoed en kom je in kapot Ascalon terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27
M55 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:22:
Ik ben een aantal dronken lui tegengekomen in het zuiden van de eerste kaart in een bos met spinnen. Als ik daar even rondloop, begint er een timer af te tellen van 2:50 of 2:30, maar er gebeurt niks als hij op 0:00 staat ?
Als je leest wat ze tegen elkaar zeggen dan had je moeten weten wat je moet doen. Ze zijn tegen elkaar aan het opscheppen hoe goed ze wel niet zijn. En ze geven jou vervolgens de uitdaging om binnen die tijd een beer (geloof ik) te doden en weer terug te komen. Doe je dat dan zijn ze onder de indruk en krijg je een drankje van ze. Wanneer je dat opdrinkt krijg je een leuk grafisch effect wat tijdelijke dronkenschap verbeeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Haay schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 16:49:
[...]

Als je leest wat ze tegen elkaar zeggen dan had je moeten weten wat je moet doen. Ze zijn tegen elkaar aan het opscheppen hoe goed ze wel niet zijn. En ze geven jou vervolgens de uitdaging om binnen die tijd een beer (geloof ik) te doden en weer terug te komen. Doe je dat dan zijn ze onder de indruk en krijg je een drankje van ze. Wanneer je dat opdrinkt krijg je een leuk grafisch effect wat tijdelijke dronkenschap verbeeldt.
ok, dan heb ik blijkbaar niet goed opgelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

MariahCareyLover schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:29:
[...]

Da is natuurlijk een behoorlijke res, ook een rare btw :?, weet niet eens zeker of GW dat wel kan. Details zal je volgens mij wel wat omlaag moeten schroeven, tenzij je ook games als UT2K4 oid op die res draait...
Mja heb 20" widescreen schermpie en dat is zijn native resolutie. UT2004 gaat met alles op max maar niet zo vloeiend...
Steffy schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:58:
[...]

Ik weet het niet maar ik heb een 2500+@3200 met 200(400)mhz 1GB en een 9700 Pro en het draait op 1280x1024 in ieder geval perfect, ik zou willen dat elke game zo draaide, er zijn games die er minder uitzien dan dit en ook nog eens veel slechter draaien :X 8)7
Hmm dan zal het wel goed komen :D CPU kan bij mij ook op 3200+ maar dan loopt het asynchroon met het 166MHz geheugen dat zich helaas niet laat overclocken boven de 170MHz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Hahah net in Lion's Arch:

Afbeeldingslocatie: http://img208.echo.cx/img208/7016/gw148copy8fw.th.gif

Afbeeldingslocatie: http://img208.echo.cx/img208/8605/gw146copy1kp.th.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nIghtorius
  • Laatst online: 12-09 16:49

nIghtorius

Poef!

Gaaf spel dit.. heb 'm sinds gisteren en heb al wat tijd erin gespendeerd. Ben al lid van een Nederlandse guild (eentje met cape/guildhall) en ben op het moment van schrijven hun zwakste "guildmember" :'( :P

ben hard op weg om goed sterk te worden.. heb nu al lvl-9 bereikt in 8 uur speeltijd >:)

een ranger/necromancer

[ Voor 11% gewijzigd door nIghtorius op 05-05-2005 19:12 ]

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
ik vermaak me geweldig met dit spel. maar helaas is het een beetje eenzaam in het begin gebied :S.
een party van 2 is toch niet het grootste wat je kan krijgen?
ik ren nu rond als level 7Wo en moet nog een 2de profession kiezen maar heb geen idee wat...
het moet een beetje controle freak achtige held worden heeft iemand wat tips voor mij?

anyway mijn held heet mendel the cunning en loop nog in het begin gebied rond dus als je nog wat met mij wil questen moet je maar even wisperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lightstyle schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:23:
ik vermaak me geweldig met dit spel. maar helaas is het een beetje eenzaam in het begin gebied :S.
een party van 2 is toch niet het grootste wat je kan krijgen?
ik ren nu rond als level 7Wo en moet nog een 2de profession kiezen maar heb geen idee wat...
het moet een beetje controle freak achtige held worden heeft iemand wat tips voor mij?

anyway mijn held heet mendel the cunning en loop nog in het begin gebied rond dus als je nog wat met mij wil questen moet je maar even wisperen :)
neem necromancer als 2nd profession. Heb ik ook gedaan. Je kunt bv met een necro skill de hp laten dalen van de enemy en gelijktijdig met je wapen aanvallen. Erg cool. Of dode creatures summonen en ze vechten met je mee voor een bepaalde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe ik items kan craften en armor kan kopen? Ben nog in het eerste deel van Ascalon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Via welke missie kom je eigenlijk in Yaks Bend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 18:44:
Via welke missie kom je eigenlijk in Yaks Bend?
Via de Nolani Academy mission.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Lol, en waar krijg je die? Is er nergens een hint doc ofzo waar dit allemaal in staat? Ik kon er geen vinden en ik wil ook naar Yak's bend :)

[ Voor 69% gewijzigd door Bor op 05-05-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is dit spel te koop en hoe duur? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:00

Khaine

Python liefhebber

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 19:14:
Waar is dit spel te koop en hoe duur? :/
Dat staat verspreid over dit topic in , pak um beet , 24 posts ? :D

Bol.com , intertoys , bart smit , play.com , etc.

44 euro , 34 euro , 39 euro , 30 euro etc.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
60euro voor de Collecters Edition... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

Ik heb nu volgens mij alle quests gedaan in de eerste wereld, maar
ik word helemaal gestoord van die Gwen, heb ik wel 15 bloemen gegeven, een fluit
(nieuw ! :)) en een nieuwe cape en ik krijg nog niets :/

Ik heb bijna, behalve de robe, een nieuw amour, weet iemand waar de collector is
met de elementalist robe ?

btw ben nu lvl 8

[ Voor 4% gewijzigd door M55 op 05-05-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verdien ik veel geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Door verder te komen in het spel, andere oplossing is er niet, in het begin verdien je niks of heel weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 13:30
Drops salvagen, verkoop de materialen.
Heb je in no time gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M55 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:48:
Ik heb nu volgens mij alle quests gedaan in de eerste wereld, maar
ik word helemaal gestoord van die Gwen, heb ik wel 15 bloemen gegeven, een fluit
(nieuw ! :)) en een nieuwe cape en ik krijg nog niets :/

Ik heb bijna, behalve de robe, een nieuw amour, weet iemand waar de collector is
met de elementalist robe ?

btw ben nu lvl 8
Met de Tapestry Shred van Gwen kan je toch niets doen, dus laat maar hangen.

Nieuwe armour koop je na de searing, maak je niet druk. Je moet ook niet gaan roepen om zeldzame materialen. Tegen de tijd dat je die vindt, kan je je armour weer upgraden. Gewoon het beste kopen wat je kan met normale materialen en je tijd niet verspillen. Er zijn maar 3 upgrades voor de searing, tenminste, ik heb er maar 3 gevonden en ik heb die wereld helemaal doorgespit.(denk ik). Die upgrades voor de searing zijn eigenlijk al tijdsverspilling en totaal niet nodig.
Yinchie schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 23:44:
Drops salvagen, verkoop de materialen.
Heb je in no time gold :)
Je moet wel weten wat je salvaged. Een keer salvagen kost ook 4 goud, dat verdien je niet altijd terug. Je kan vaak beter alles verkopen. Identifyen moet je uiteraard wel doen.
Bor de Wollef schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 19:00:
Lol, en waar krijg je die? Is er nergens een hint doc ofzo waar dit allemaal in staat? Ik kon er geen vinden en ik wil ook naar Yak's bend :)
Via Surmia kom je in Nolani. Primary quest gewoon, kom je tegen, kan niet missen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Eindelijk weer internet thuis en heb sinds half 3 tot nu gespeeld. Dit spel is zeer verslavend :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 13:30
Als ik nu iets salvage krijg ik 12 items ervoor terug dus ik maak wel winst :)

Zit nu trouwens bij de aller laatste missie, de big boss, wie zeg ik niet, no spoilers.
Heb 99% van alle questen gedaan. Enige wat ik nog mis is elke hoek van de Tyria wereld exploreren :)
Word binnenkort pvp'en in tournaments, had ergens een tournament arena gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online
(overleden)
Booohooo, ik moet het nu 1 week zonder Guild Wars stellen omdat ik over een paar uur in Kreta zit. Domme vakanties ook. :+

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Werving voor clans en/of guilds is niet toegestaan op GoT