Hoera, ik heb eindelijk m'n dringend gezochte Resurrection Spell verdiend, in kapot Ascalon! :-) Koste me wel 3 sub-quests uitvoeren, maar dat leverde dan ook goede verdienste op!
Idd als we een GoT guild willen moeten we wel aardig snel zijn voordat mensen zich bij andere Guilds aansluiten.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
tot nu toe hebben de volgende mensen zich aangemeld
1.Black Mango
2.Fire Dragonnl
3.Zerot The Mediocre
4.Onar Morgana
5.Orphix Brag
6.Stephan Reijmer
7.Iliares
8.Christopher Necro
9. Gereserveerd
10. Gereserveerd
Er zijn nog 2 andere mensen die zich hebben aangemeld maar deze hebben het spel nog niet maar hun plaats is al wel gereserveerd.
Aangezien ik de boel nu een beetje in mijn eentje aan het regelen ben zou het natuurlijk beter zijn als er een fatsoenlijke staff is.
Aangezien we in het begin stadium van de guild, zoek ik nog 2 mensen die de dingen een beetje met mij willen regelen...
Stuur een mailtje en motivatie naar gotguildwars@gmail.com
Dingen die ik al geregeld heb zijn.
1. Teamspeak server
2. Eventueel domein
3. + bij behorende email adressen voor alle members 1.
natuurlijk moet de guild niet te groot worden dus wie eerst komt eerst vergeven.
Mail me @ gotguildwars@gmail.com
1.Black Mango
2.Fire Dragonnl
3.Zerot The Mediocre
4.Onar Morgana
5.Orphix Brag
6.Stephan Reijmer
7.Iliares
8.Christopher Necro
9. Gereserveerd
10. Gereserveerd
Er zijn nog 2 andere mensen die zich hebben aangemeld maar deze hebben het spel nog niet maar hun plaats is al wel gereserveerd.
Aangezien ik de boel nu een beetje in mijn eentje aan het regelen ben zou het natuurlijk beter zijn als er een fatsoenlijke staff is.
Aangezien we in het begin stadium van de guild, zoek ik nog 2 mensen die de dingen een beetje met mij willen regelen...
Stuur een mailtje en motivatie naar gotguildwars@gmail.com
Dingen die ik al geregeld heb zijn.
1. Teamspeak server
2. Eventueel domein
3. + bij behorende email adressen voor alle members 1.
natuurlijk moet de guild niet te groot worden dus wie eerst komt eerst vergeven.
Mail me @ gotguildwars@gmail.com
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 20:31 ]
Dat is gewoon freeware (correct me if im wrong) je download, instaleerd steld goede ip's in van servers en je connect. En dan kan je met de rest van de boys praten
PSN id angeleyesprox
je moet dan wel een eigen teamspeak server hebbenangeleyes1987 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:54:
Dat is gewoon freeware (correct me if im wrong) je download, instaleerd steld goede ip's in van servers en je connect. En dan kan je met de rest van de boys praten
Hey ik heb me ook aangemeld 
Ik doe graag mee.
Ik sta er al bij
Maareuh... zitten jullie allemaal op de US server! En zo ja, waar zijn (enkele) van jullie... Ik dwaal nog een beetje rond in de buurt van Ascalon.
Ik doe graag mee.
Ik sta er al bij
[ Voor 65% gewijzigd door The_Bash op 02-05-2005 21:21 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Verwijderd
lijst upgedate :
1.Black Mango
2.Fire Dragonnl
3.Zerot The Mediocre
4.Onar Morgana
5.Orphix Brag
6.Stephan Reijmer
7.Iliares
8.Christopher Necro
9. Gereserveerd
10. Gereserveerd
11. Sorian Tukar
12. Delith Levath
kzou nog graag een staff samen stellen dus als je intresse hebt let me know ook ff motiveren
.
gotguildwars@gmail.com
leden stop op 20
dus be snel
1.Black Mango
2.Fire Dragonnl
3.Zerot The Mediocre
4.Onar Morgana
5.Orphix Brag
6.Stephan Reijmer
7.Iliares
8.Christopher Necro
9. Gereserveerd
10. Gereserveerd
11. Sorian Tukar
12. Delith Levath
kzou nog graag een staff samen stellen dus als je intresse hebt let me know ook ff motiveren
gotguildwars@gmail.com
leden stop op 20
dus be snel
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 21:18 ]
Verwijderd
Owjah goed dat ik er even aan denk, willen degene die in de lijst staan Melden op welke server we moeten gaan spelen usa of europe? Mijn voorkeur gaat uit naar de usa vooral sinds de laatste 2 dagen echt alleen fransen en andere gespuis (duisters )
die de channels vol spamen met hun eigen taal k let me know
Verwijderd
ik hoordedat ping niet uitmaakt welke server je speelt is dat waar?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 21:50 ]
Verwijderd
vast niet ... maar het leukste is toch natuurlijk alles op 1 en dezelfde server..Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:45:
ik herinner dat ping niet uitmaakt welke server je speelt is dat waar?
Verwijderd
ik bedoelde met de usa en europe server ik ga waarsschijnlijk bij een usa clanVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:50:
[...]
vast niet ... maar het leukste is toch natuurlijk alles op 1 en dezelfde server..
Verwijderd
USA server is toch International District ?
iig daar speel ik nu op. Bevalt me wel, bij die European districts word ik echt gek van al dat duits, frans, etc.
iig daar speel ik nu op. Bevalt me wel, bij die European districts word ik echt gek van al dat duits, frans, etc.
Iemand enig idee waar ik een goede Bow kan vinden? Ik heb er nu eentje van 9-14 maar dat stelt niks voor
Ik kill echt bijna niks, zeker alleen niet

Haha... trek met mij op... ik hak de mannetjes redelijk in elkaarSteffy schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:16:
Iemand enig idee waar ik een goede Bow kan vinden? Ik heb er nu eentje van 9-14 maar dat stelt niks voorIk kill echt bijna niks, zeker alleen niet
Ik zit in ascalon City... international district. Wat is je naam. Ik ben Sorian Tukar
[ Voor 5% gewijzigd door The_Bash op 02-05-2005 22:22 ]
Das het probleem niet, ik red me verders wel maar er moeten toch wel betere bows zijn dan ditthe_bash schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:19:
[...]
Haha... trek met mij op... ik hak de mannetjes redelijk in elkaar
Ik zit in ascalon City... international district

Verwijderd
lijst update morgen nieuwe update :
1.Black Mango
2.Fire Dragonnl
3.Zerot The Mediocre
4.Onar Morgana
5.Orphix Brag
6.Stephan Reijmer
7.Iliares
8.Christopher Necro
9. Gereserveerd
10. Gereserveerd
11. Sorian Tukar
12. Delith Levath
13. Tha Tronix
14. Tal Vizjerei
Zoals het er nu voorstaat gaan we op de internation server spelen aka usa server.. als iemand het daar niet mee eens is laat het dan even weten.
Ik stuur nog een mail wanneer de guild aangemaakt wordt.
Ik groet u vaarwel
1.Black Mango
2.Fire Dragonnl
3.Zerot The Mediocre
4.Onar Morgana
5.Orphix Brag
6.Stephan Reijmer
7.Iliares
8.Christopher Necro
9. Gereserveerd
10. Gereserveerd
11. Sorian Tukar
12. Delith Levath
13. Tha Tronix
14. Tal Vizjerei
Zoals het er nu voorstaat gaan we op de internation server spelen aka usa server.. als iemand het daar niet mee eens is laat het dan even weten.
Ik groet u vaarwel
Mooi! Ik sta er ook bij (die laatste persoon uit de lijst dus). Ik ben inmiddels level 5 en vroeg me 2 dingen af:Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:30:
lijst update morgen nieuwe update :
1.Black Mango
2.Fire Dragonnl
3.Zerot The Mediocre
4.Onar Morgana
5.Orphix Brag
6.Stephan Reijmer
7.Iliares
8.Christopher Necro
9. Gereserveerd
10. Gereserveerd
11. Sorian Tukar
12. Delith Levath
13. Tha Tronix
14. Tal Vizjerei
Ik groet u vaarwel
1) Hoe verander ik van server? Laat maar, volgens mij is het gewoon dat knopje links bovenin en dan naar international?
2) Neem ik mijn char mee of moet ik opnieuw beginnen (zoals in Diablo)?
Verder vind ik die dye heel gaaf, heb nu een paars bandje voor mijn hoofd, groen shirtje en een rode broek
[ Voor 6% gewijzigd door nnk op 02-05-2005 23:19 ]
1. Nee het is niet dat knopje bovenaan. Bij het inlogscherm kun je van server wisselen (dus voordat je gaat spelen.) De international district is een soort overlapnnk schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:17:
[...]
Mooi! Ik sta er ook bij (die laatste persoon uit de lijst dus). Ik ben inmiddels level 5 en vroeg me 2 dingen af:
1) Hoe verander ik van server? Laat maar, volgens mij is het gewoon dat knopje links bovenin en dan naar international?
2) Neem ik mijn char mee of moet ik opnieuw beginnen (zoals in Diablo)?
Verder vind ik die dye heel gaaf, heb nu een paars bandje voor mijn hoofd, groen shirtje en een rode broek
2. Ja je neemt je char+ alle skills, attribs etc. mee
Ik blijd hangen op "Authentication" op het moment
Ik ben toch malle pietje niet!
[edit]
Hmm, verkeerde topic
[edit]
Quote ipv edit
Hmm, verkeerde topic

[edit]
Quote ipv edit

[ Voor 33% gewijzigd door The Legend op 02-05-2005 23:52 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Als ik dood ga dan komt die "camera" veel hoger te hangen, en ik kan dit alleen oplossen door het spel af te sluiten en weer op te starten. Is dit een bug ofzo?
Verwijderd
Mijn voorkeur gaat uit naar de USA server, daar speel ik nu ook. En dit is iets anders dat het international disctrict wat sommigen denken. Van server wissel je niet ingame, maar voor het inloggen.
Vandaag via bol.com besteld en de status staat nu al op verzonden, aangezien het depot bij mij om de hoek is en de status al verzonden is denk ik dat die morgen al binnen is 
dat word morgen avond dus niet vroeg naar bed
dat word morgen avond dus niet vroeg naar bed
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik slayde een monstertje krijg ik Paarse Dye ik pm Yssard helemaal blij, slay ik het monstertje dat daarnaast staat...
Black Dye
Black Dye
PSN id angeleyesprox
angeleyes1987 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:41:
Ik slayde een monstertje krijg ik Paarse Dye ik pm Yssard helemaal blij, slay ik het monstertje dat daarnaast staat...
Black Dye![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat de guild leider al een teamspeak server had geregeld...?Lawtje.com schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:00:
[...]
je moet dan wel een eigen teamspeak server hebben$$
Ik ga ook voor USA server. Daar zijn tenminste mensen die zich aan willen passen
!
Ohja maak het nog uit voor je naam in de Guild of je met een ander caracter start? (Dus ook met een andere naam)
Ik ga weer spelen
Ohja maak het nog uit voor je naam in de Guild of je met een ander caracter start? (Dus ook met een andere naam)
Ik ga weer spelen
PSN id angeleyesprox
Teamspeak server hoeft geen $$ te kosten toch als iemand dat zelf thuis wil plaatsen? Of gewoon bij iemand op de PC (dan werkt TS dus alleen als die persoon online is). Zo lang het maar geen geld gaat kosten heLawtje.com schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:00:
[...]
je moet dan wel een eigen teamspeak server hebben$$
Wellicht domme vraag maar wat kun je met al die dye's?
[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 03-05-2005 10:17 ]
Verwijderd
Met dye kan je je haar verven als ik het goed herinner.
Nog een grotere noob vraag (kon het niet vinden in topicstart): is GW al in de winkels? zo nee, wanneer komt ie?
Als ie al uit is fiets ik direct naar de winkel.
Nog een grotere noob vraag (kon het niet vinden in topicstart): is GW al in de winkels? zo nee, wanneer komt ie?
Lol, GW ligt al een tijdje in de winkels. Lees dit en het vorige topic nog eens door zou ik zeggen. Dat is al een paar keer genoemd (zowel online als offline winkels en hun prijzen).
Verwijderd
Heel snel fietsen dusVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:22:
Trouwens die teamspeak server die ik heb geregeld is 24/7 online kheb nog 4 leden erbij
Er heeft zich ook al iemand gemeld die de website wil maken.
Kheb voorbeeld van zijn site gezien en ziet er zeer strak en gelikt uit.
Dat klinkt goed. Ik denk dat we de hele guild wel gratis moeten houden. Wellicht is het handig een members area op de website te maken waar ook gelijk de settings voor de teamspeak server komen te staan etc.
Er is nog een Nederlander
die mee wil spelen. Ik heb gisteren samen met hem een aantal uren rongedwaald rons Ascalon. Hij is een lvl 6 elementalist/monk. Ik zal hem een mail latern sturen als ie online is.
Verwijderd
hehehe tuurlijk waarom zouden we ervoor moeten laten betalen lijst wordt zo bijgewerktBor de Wollef schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:30:
Dat klinkt goed. Ik denk dat we de hele guild wel gratis moeten houden. Wellicht is het handig een members area op de website te maken waar ook gelijk de settings voor de teamspeak server komen te staan etc.
Verwijderd
nee, met die dye kan je je armor verven, niet alleen je haar. En black dye is verrekte duur, gezien er maar weinig van is en heel gewilt is.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:22:
...
Verwijderd
Ik zou wel een de fps in het spel willen zien. Ik heb er naar gegoogled, maar daar kwam alleen SHIFT+F12 uit en dat werkt niet meer in de final versie.
Ik heb ook van die rare pop-downs. Dan gaat het spel opeens de taakbalk in. Dan zie ik dat ik een message in Miranda heb, maar die is van een aantal minuten daarvoor - een minuut of 15 - , dat kan het toch niet zijn? (Hoewel de message wel verlicht is) Tis heel vervelend, ben er een paar keer dood door gegaan en dit karakter, een warrior monk - een paladin genaamd Heer Elegast - is nog niet doodgegaan en dat wil ik zo houden;)
Ik heb trouwens nog een 8e lvl R/N genaamd Kyra Granger (vrij vertaald Katja Boerin:P) en een 12e lvl E/Me genaamd Amsterdam Hilton. Zeg maar eens gedag als je een van deze 3 ziet:-)
Ik vind die R/N trouwens matig in vergelijking met de andere 2 karakters. Hij is vrij zwakjes. Merk ik vooral als ik er alleen op uitga. Voor battles tegen groepjes, vooral met 2 of meer healers is de E/Me het beste medicijn, door de door mij veel gebruikte Fire Storm-Backfire combo maak ik vaak korte metten met die healers.
Die dye bewaar ik sinds kort ook, je krijgt er bij de merchant maar 1GC. Ik heb er al best veel vnl basiskleuren als groen enzo, maar ik heb laatst ook silver gevonden. Ik moet alleen ff uitzoeken hoeveel dye je nodig hebt voor een gehele uitrusting en wanneer ik het definitieve armour heb. Het is een beetje zonde om om elke week nieuwe dye te moeten sparen. Zo makkelijk kom je niet aan zwart en zilver bijvoorbeeld.
Je kan trouwens ook kleuren mengen, heb ik vernomen. Is ook wel interessant.
Het is me ook nog opgevallen dat parties graag een healer willen en dat begrijp ik niet zo goed; die healers gaan altijd als eerste dood. Al mijn karakters healen zichzelf op een of andere manier, dus ik heb ze niet zo nodig..
Ik heb ook van die rare pop-downs. Dan gaat het spel opeens de taakbalk in. Dan zie ik dat ik een message in Miranda heb, maar die is van een aantal minuten daarvoor - een minuut of 15 - , dat kan het toch niet zijn? (Hoewel de message wel verlicht is) Tis heel vervelend, ben er een paar keer dood door gegaan en dit karakter, een warrior monk - een paladin genaamd Heer Elegast - is nog niet doodgegaan en dat wil ik zo houden;)
Ik heb trouwens nog een 8e lvl R/N genaamd Kyra Granger (vrij vertaald Katja Boerin:P) en een 12e lvl E/Me genaamd Amsterdam Hilton. Zeg maar eens gedag als je een van deze 3 ziet:-)
Ik vind die R/N trouwens matig in vergelijking met de andere 2 karakters. Hij is vrij zwakjes. Merk ik vooral als ik er alleen op uitga. Voor battles tegen groepjes, vooral met 2 of meer healers is de E/Me het beste medicijn, door de door mij veel gebruikte Fire Storm-Backfire combo maak ik vaak korte metten met die healers.
Die dye bewaar ik sinds kort ook, je krijgt er bij de merchant maar 1GC. Ik heb er al best veel vnl basiskleuren als groen enzo, maar ik heb laatst ook silver gevonden. Ik moet alleen ff uitzoeken hoeveel dye je nodig hebt voor een gehele uitrusting en wanneer ik het definitieve armour heb. Het is een beetje zonde om om elke week nieuwe dye te moeten sparen. Zo makkelijk kom je niet aan zwart en zilver bijvoorbeeld.
Je kan trouwens ook kleuren mengen, heb ik vernomen. Is ook wel interessant.
Ik speel er dus met drie om aan elke professie te wennen en een beter beeld van de sterke en zwakke punten van alle professies te krijgen. Als je goed kijkt heb ik met deze drie ze allemaal gehad.Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:41:
Spelen jullie allemaal met meerdere karakters? Ik heb er op dit moment maar 1 omdat ik die zo goed mogelijk wil maken.
Wat dacht je van er op te klikken?Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:19:
Ok, maar hoe gebruik je die dye dan?
Het is me ook nog opgevallen dat parties graag een healer willen en dat begrijp ik niet zo goed; die healers gaan altijd als eerste dood. Al mijn karakters healen zichzelf op een of andere manier, dus ik heb ze niet zo nodig..
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 11:24 ]
Spelen jullie allemaal met meerdere karakters? Ik heb er op dit moment maar 1 omdat ik die zo goed mogelijk wil maken.
ben nu level 12 net weer coop missie gedaan alleen bonus was door mij ver neukt
Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n
Verwijderd
lijst update:
1.Black Mango
2.Fire Dragonnl
3.Zerot The Mediocre
4.Onar Morgana
5.Orphix Brag
6.Stephan Reijmer
7.Iliares
8.Christopher Necro
9. Gereserveerd
10. Gereserveerd
11. Sorian Tukar
12. Delith Levath
13. Tha Tronix
14. Tal Vizjerei
15. Gereserveerd - Nhaixatael
16. Ysanne Issard
17. Gereserveerd - Scorpiuzz
Forum wordt geregeld, + site
Ik zal zo snel mogelijk een update geven
Zouden jullie het erg vinden om eenmalig een donatie te maken van 10 gold, moet namelijk een guild aanmaken en cape voor de guild.
Let me know
1.Black Mango
2.Fire Dragonnl
3.Zerot The Mediocre
4.Onar Morgana
5.Orphix Brag
6.Stephan Reijmer
7.Iliares
8.Christopher Necro
9. Gereserveerd
10. Gereserveerd
11. Sorian Tukar
12. Delith Levath
13. Tha Tronix
14. Tal Vizjerei
16. Ysanne Issard
Forum wordt geregeld, + site
Ik zal zo snel mogelijk een update geven
Zouden jullie het erg vinden om eenmalig een donatie te maken van 10 gold, moet namelijk een guild aanmaken en cape voor de guild.
Let me know
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 11:52 ]
Iemand al guildwars van play.com binnen? Ik heb hem nog steeds niet ontvangen (heb de post al gehad vandaag), en ze gaven door dat ze hem op woensdag verstuurd hadden?
edit: is net afgeleverd
edit: is net afgeleverd
[ Voor 8% gewijzigd door StephaN900 op 03-05-2005 15:10 ]
Verwijderd
blij dat je er zo over denkt, iig zodra alles beetje goed geregeld is stuur ik jullie een email met tijd wanneer ik online ben zodat julle me kunnen msgen zodat ik jullie kan invitenVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:54:
10 gold moet geen probleem zijn, dat verdien je in no time terug.
Gr tjalle
Verwijderd
(Ja ik ga dus de website regelen en het forum)
Ik heb het er even met Smoke_screen over gehad en die vond het volgende goed:
De guild wordt een "team" van SST (www.sst-clan.com) waar ik lid van ben en wij hebben een eigen server waarop o.a. onze website, forum, teamspeak server en gameservers staan.
Dan hebben we dus een website, een forum en een dedicated teamspeak server en waarscheinlijk ook een eigen email adres (dat weet ik nog niet 100% zeker).
Normaal gesproken vragen wij wel een kleine contributie maar aangezien we voor guild wars geen public en private servers nodig hebben is dit niet van toepassing voor Guild Wars. Dus er wordt geen geld gevraagt ofzo.
Ik moet nog een aantal dingen hiervoor regelen en ik zou graag weten of iemand hiertegen bezwaar heeft? (dat de guild een "team" van SST wordt)
De guild wordt een "team" van SST (www.sst-clan.com) waar ik lid van ben en wij hebben een eigen server waarop o.a. onze website, forum, teamspeak server en gameservers staan.
Dan hebben we dus een website, een forum en een dedicated teamspeak server en waarscheinlijk ook een eigen email adres (dat weet ik nog niet 100% zeker).
Normaal gesproken vragen wij wel een kleine contributie maar aangezien we voor guild wars geen public en private servers nodig hebben is dit niet van toepassing voor Guild Wars. Dus er wordt geen geld gevraagt ofzo.
Ik moet nog een aantal dingen hiervoor regelen en ik zou graag weten of iemand hiertegen bezwaar heeft? (dat de guild een "team" van SST wordt)
dyes gebruik je om er 2x op te clikken net zoals runes ook 2x op clikken en dan op een item
als je een salvage item hebt met een blauwe magic attribut is dit een rune die je uit het item kan krijgen met een expert salvage kit van 500 gold in het dorp yaks ben!
vergeet maar wat fur square is spaar je geld op voor rond de 2000 kun je in yaks bent een mooi setje koopen
voor meer vraagen over game mail me maar
als je een salvage item hebt met een blauwe magic attribut is dit een rune die je uit het item kan krijgen met een expert salvage kit van 500 gold in het dorp yaks ben!
vergeet maar wat fur square is spaar je geld op voor rond de 2000 kun je in yaks bent een mooi setje koopen
voor meer vraagen over game mail me maar
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Verwijderd
Dubbel klik de dye en klik daarna op het kledingstuk dat je wilt voorzien van een andere kleur.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:19:
Ok, maar hoe gebruik je die dye dan?
Ik neem aan dat het "team" alleen maar buiten het spel een subteam is van SST? Ingame heb je gewoon je eigen Guildname en afkorting?Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:20:
(Ja ik ga dus de website regelen en het forum)
Dan nog even over de naam: ik ben voor een naam gebaseerd op de afkorting "GoT". Ik ga even nadenken of ik iets kan bedenken, maar misschien hebben jullie andere ideeen? (Misschien is er al een Guild met "GoT" als afkorting...??)
En 10g is zeker geen probleem. Zou zeggen: maak er wat meer van, want er moet nog meer gekocht worden, geloof ik... (Cape kost ook gold, dacht ik.)
Daarnaast kun je een erg goede prijs krijgen voor black dye: als je zo eens rondwandelt in Ascalon, zie je al snel prijzen ronddrijven van minstens 600g. (En bij de trader kost het je zelfs 1020g...) En bekijk goed welke items je kwijt wilt en of je die via een merchant gaat verkopen, of (wat vaak erg lucratief kan zijn) via een andere speler). Ik ben zelf redelijk vaak wat dingetjes aan het verkopen en heb zo mijn "Courtly" armor kunnen aanschaffen.
Oh ja, en ik ben vanavond weer online. (+/- 19u), stuur de berichtjes dan maar naar "Ysanne Issard". Oh ja, als iemand nog Althea's Ashes wil doen? Het is een leuke, moeilijke quest en daarna kun je Abominations en Hydra's gaan afmaken. Ik heb er een flink aantal leuke items gekregen.
-- == Alta Alatis Patent == --
Pssst, de quest omschrijving klopt niet... De plek die er in de omschrijving staat heeft inderdaad Abominations en Hydras met zeer goede drops, maar dat is niet de plek waar je moet zijn voor Althea's Ashes....CoRrRan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:50:
[...]
Oh ja, en ik ben vanavond weer online. (+/- 19u), stuur de berichtjes dan maar naar "Ysanne Issard". Oh ja, als iemand nog Althea's Ashes wil doen? Het is een leuke, moeilijke quest en daarna kun je Abominations en Hydra's gaan afmaken. Ik heb er een flink aantal leuke items gekregen.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Jah, dat weet ik ook wel.CJ schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:56:
[...]
Pssst, de quest omschrijving klopt niet... De plek die er in de omschrijving staat heeft inderdaad Abominations en Hydras met zeer goede drops, maar dat is niet de plek waar je moet zijn voor Althea's Ashes....
Het punt is dat je dan ook in rankings verschijnt als SST en niet als GoT (of wat de naam moet worden). Als ik het goed begrijp vecht je dan dus mee voor de glory van SST ipv je eigen Guild.CoRrRan schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:50:
[...]
Ik neem aan dat het "team" alleen maar buiten het spel een subteam is van SST? Ingame heb je gewoon je eigen Guildname en afkorting?
Dan nog even over de naam: ik ben voor een naam gebaseerd op de afkorting "GoT". Ik ga even nadenken of ik iets kan bedenken, maar misschien hebben jullie andere ideeen? (Misschien is er al een Guild met "GoT" als afkorting...??)
Verwijderd
Misschien een domme vraag maar hoe kom je aan betere armor , ik heb alles wat je kan krijgen in Ascalon City en ik neem aan dater nog wel verder te upgraden is.
Moet je dan verder in de game zitten, ander deel van de wereld?
Moet je dan verder in de game zitten, ander deel van de wereld?
Verwijderd
Tja je vecht voor de glory van je eigen guild en als die guild een team wordt van SST dus ook voor de glory van SST.Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:10:
[...]
Het punt is dat je dan ook in rankings verschijnt als SST en niet als GoT (of wat de naam moet worden). Als ik het goed begrijp vecht je dan dus mee voor de glory van SST ipv je eigen Guild.
En van mij hoeft de guild geen SST te heten hoor, ik denk dat "GoT" beter is aangezien het meer van GoT is, het is alleen een team van SST waardoor je wat voordelen heb in mijn ogen.. maar het hoeft natuurlijk niet.
Wat zijn de voordelen (behalve teamspeak etc) van het "lid zijn" van SST? Ik voel mijzelf bijvoorbeeld totaal niet verbonden met SST (ken de hele "clan" niet). Wellicht kan iemand eerst wat meer over SST vertellen? Wie zijn dat, wat doen ze (naast Guild Wars)?
Waar vind je trouwens die storage facility? Ik heb er zaken heengebracht maar kan het niet terug vinden
Waar vind je trouwens die storage facility? Ik heb er zaken heengebracht maar kan het niet terug vinden
[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 03-05-2005 13:40 ]
Verwijderd
Het meeste daarover staat wel op onze website. Maar als iemand er niet echt behoefte aan heeft vind ik het ook goed hoor. Dan maak ik gewoon een aparte website (onafhankelijk van SST) voor deze GoT guild wat misschien net zo logisch is.Wat zijn de voordelen (behalve teamspeak etc) van het "lid zijn" van SST? Ik voel mijzelf bijvoorbeeld totaal niet verbonden met SST (ken de hele "clan" niet). Wellicht kan iemand eerst wat meer over SST vertellen? Wie zijn dat, wat doen ze (naast Guild Wars)?
(maar nu ben ik werken.. back @ +/- 20.30)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 13:46 ]
Verwijderd
sanatorium bij old ascalon... en trouwens je hoeft geen lid te zijn je loopt wel beetje te zeuren zegBor de Wollef schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:25:
Wat zijn de voordelen (behalve teamspeak etc) van het "lid zijn" van SST? Ik voel mijzelf bijvoorbeeld totaal niet verbonden met SST (ken de hele "clan" niet). Wellicht kan iemand eerst wat meer over SST vertellen? Wie zijn dat, wat doen ze (naast Guild Wars)?
Ze hebben ons gewoon wat faciliteiten aangeboden waar we gebruik van kunnen maken dit zijn geen verplichtingen maar wel handig.
Got guild staat gewoon opzichzelf, maar wordt ook als onderdeel van SST gezien.
Je hebt dus alleen voordelen geen nadelen
Verwijderd
lijst update:
1.Black Mango
2.Fire Dragonnl
3.Zerot The Mediocre
4.Onar Morgana
5.Orphix Brag
6.Stephan Reijmer
7.Iliares
8.Christopher Necro
9. Gereserveerd
10. Gereserveerd
11. Sorian Tukar
12. Delith Levath
13. Tha Tronix
14. Tal Vizjerei
16. Ysanne Issard
18. Masendria Valsharen
19. Gerserveerd
20.Ubry Mancer
Aangezien er nog een aantal mensen graag willen joinen kunnen mensen zich nog steeds aanmelden
1.Black Mango
2.Fire Dragonnl
3.Zerot The Mediocre
4.Onar Morgana
5.Orphix Brag
6.Stephan Reijmer
7.Iliares
8.Christopher Necro
9. Gereserveerd
10. Gereserveerd
11. Sorian Tukar
12. Delith Levath
13. Tha Tronix
14. Tal Vizjerei
16. Ysanne Issard
18. Masendria Valsharen
19. Gerserveerd
20.Ubry Mancer
Aangezien er nog een aantal mensen graag willen joinen kunnen mensen zich nog steeds aanmelden
net ff naar huis gebelt en mijn exemplaar is binnen
nu nog wachten tot de werk dag over is en dan een heerlijk avondje guildwars spelen
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Goed nieuws ik heb de Guild aangemaakt deze dag wordt gedenkwaardig
haha, ik zal morgen iedereen een mail sturen dat ze me kunnen msgen zodat ik met inviten kan beginnen kunje niet wachten whisper me dan even dan kan ik je al toevoegen. ik heb alleen nog wat gold nodig voor een cape .
groetend tjalle
groetend tjalle
Verwijderd
Ik ben nu in Old Ascalon beland 
heb beetje weinig gold nog maar dat zal wel goedkomen.
Smoke, wat is je ingame naam ? Black Mango ?
en over de kleur van de cape : wit met een gouden logo ?
heb beetje weinig gold nog maar dat zal wel goedkomen.
Smoke, wat is je ingame naam ? Black Mango ?
en over de kleur van de cape : wit met een gouden logo ?
Ik stem voor een zwarte met groen of geel logo
Verwijderd
Neee joh, gadver 
net een potje Black Dye gevonden, en ook 2 groene.
eens kijken of ik daar wat leuks voor kan krijgen want ik heb het toch niet nodig
net een potje Black Dye gevonden, en ook 2 groene.
eens kijken of ik daar wat leuks voor kan krijgen want ik heb het toch niet nodig
Zeg ik wil ook joinen. Maar ben nog caracters aan het testen, heb nog geen definitive. Maar komenende dagen heb ik vrij en ga eens lekker hier aan tijdbesteden.
Da's geen zeuren, da's alleen maar even de voor en nadelen op een rijtje zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:52:
[...]
sanatorium bij old ascalon... en trouwens je hoeft geen lid te zijn je loopt wel beetje te zeuren zeg.
Ze hebben ons gewoon wat faciliteiten aangeboden waar we gebruik van kunnen maken dit zijn geen verplichtingen maar wel handig.
Got guild staat gewoon opzichzelf, maar wordt ook als onderdeel van SST gezien.
Je hebt dus alleen voordelen geen nadelen
Black Mango ben ik trouwens
Weet iemand hoe je die weapon sets kunt instellen?
[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 03-05-2005 15:34 ]
Verwijderd
weapon sets gaat per buidel waar je stuff in kunt stoppen ben tegen 9 uur weer online
Tjalle In game name is Orphix Brag
Tjalle In game name is Orphix Brag
Verwijderd
weapon sets kan je instellen door bij het menu 'customize' te kiezen en daar de weapon sets aan te zetten. dan verschijnt er(als het goed is) linksonder extra sets die je kunt vullen.Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:16:
[...]
Da's geen zeuren, da's alleen maar even de voor en nadelen op een rijtje zetten.
Black Mango ben ik trouwens
Weet iemand hoe je die weapon sets kunt instellen?
't Is rechtsonder, maar what's in a location, eh?Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:27:
[...]
weapon sets kan je instellen door bij het menu 'customize' te kiezen en daar de weapon sets aan te zetten. dan verschijnt er(als het goed is) linksonder extra sets die je kunt vullen.
Je kunt switchen met F1 t/m F4. Dus als je via het menu 'customize' >1 set hebt aangevinked, kun je daarna door op die knoppen te drukken die sets activeren en als ze zijn geactiveerd, kun je ze veranderen.
Voor de play.com bestellers, ik heb mijn exemplaar vandaag binnen gehad. (vorige week woensdag status op verzonden)
Verwijderd
Vraagje over een quest in het begin gebied. Waar kan ik little Tom vinden waaraan ik die beren klau moet geven?
GVD, mijn bestelling is nog niet binnen en die is ook woensdag verzonden
Morgen hopelijk dan maar.
Ik wil ook best wel bij die guild; waar moest ik dan ook weer heen mailen??
Is play.com btw alleen maar creditcard ? Of ook op andere manieren ?Nergunsman schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:55:
Voor de play.com bestellers, ik heb mijn exemplaar vandaag binnen gehad. (vorige week woensdag status op verzonden)
Ik kom er weinig wijs uit (en nu ze het op stock hebben zou ik toch echt wel heel graag mijn deel willen bestellen !!).
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Verwijderd
The Barradin Estate. Dat is toch geen moeilijke?Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:56:
Vraagje over een quest in het begin gebied. Waar kan ik little Tom vinden waaraan ik die beren klau moet geven?
Wel een moeilijke: weet iemand wat er met de tapestry shred moet gebeuren?
Alleen creditcardKhaine666 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:15:
[...]
Is play.com btw alleen maar creditcard ? Of ook op andere manieren ?
Ik kom er weinig wijs uit (en nu ze het op stock hebben zou ik toch echt wel heel graag mijn deel willen bestellen !!).
Als je de RPG versie doet (dus niet alleen PVP) kun je toch ook PVP battles doen? Beide lijkt mij dus. Ik speel trouwens alleen op de USA servers, wat mij betreft huizen we onze guild ook daar (zoals ik al eerder zei).
Verwijderd
Wat mij betreft ook.Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:54:
Als je de RPG versie doet (dus niet alleen PVP) kun je toch ook PVP battles doen? Beide lijkt mij dus. Ik speel trouwens alleen op de USA servers, wat mij betreft huizen we onze guild ook daar (zoals ik al eerder zei).
hoe speel ik op de us servers eigenlijk? heb al ff gespeeld nu maar kan alleen intermnationel vinden
ik heb hier de Collectors Edition liggen, maar ingame heb ik hier eigenlijk nog niets van gemerkt
Zijn er ook ingame voordelen? (op de doos staat dat je een aura krijgt? niet gezien in ieder geval)
Zijn er ook ingame voordelen? (op de doos staat dat je een aura krijgt? niet gezien in ieder geval)
Verwijderd
Sweet!!! Dan krijg ik 't morgen. ( Donderdag besteld en verzonden)Nergunsman schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 16:55:
GVD!

"The serial code you entered does not seem to be correct. Please check it has been entered correctly."
En ja, ik let op hoofd- danwel kleine letters en ik weet verdomd zeker dat ik hem goed intik.
Iemand anders last van als hij probeert om Guild Wars aan zijn Plaync.com account probeert toe te voegen?
"The serial code you entered does not seem to be correct. Please check it has been entered correctly."
En ja, ik let op hoofd- danwel kleine letters en ik weet verdomd zeker dat ik hem goed intik.
Iemand anders last van als hij probeert om Guild Wars aan zijn Plaync.com account probeert toe te voegen?
Verwijderd
Gebruik eens een emote bijvoorbeeld: /dance dan zie wat je special ingame item is.archetta schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:31:
ik heb hier de Collectors Edition liggen, maar ingame heb ik hier eigenlijk nog niets van gemerkt

Verwijderd
Nee, Tidus liegt tegen je;)Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:44:
Is het waar dat je niet meer terug kan wanneer je met sir tydus meegaat?
Verwijderd
Smoke_screen ik sta er trouwes niet bij in die lijst 
En het is misschien handig als de standaard nicknames ook in die lijst komen aangezien een lid meerdere characters kan hebben.
En het is misschien handig als de standaard nicknames ook in die lijst komen aangezien een lid meerdere characters kan hebben.
Ik hoor allemaal gedoe over dat het een US guild wordt. Maar ik zit op Europese servers, maar in een guild die op US servers is aangemaakt. Die guilds zijn for all I know cross-district. Of heb ik 't erg fout?
Either way, heb net gemailed voor de GoT guild en ik ga toch wel naar de US servers. Die f#cking Duitsers verpesten 't weer eens voor de rest
Maar vroeg het me gewoon af, want volgens mij maakt 't niks uit. Alleen onhandig met guild-events ofzo...
Either way, heb net gemailed voor de GoT guild en ik ga toch wel naar de US servers. Die f#cking Duitsers verpesten 't weer eens voor de rest
Maar vroeg het me gewoon af, want volgens mij maakt 't niks uit. Alleen onhandig met guild-events ofzo...
Verwijderd
Iedereen die in de guild wil en nog niet in de lijst staat kan me nu pm in het spel Orphix Brag
net in de arena 25 keer achter elkaar gewonnen
Verwijderd
heel goed
.
De eerste leden zijn gejoind heel goed
...
Ik zoek nog een leader iemand die mijn taak kan overnemen als ik er niet ben en samen met mij de zaakjes wil runnen.
Stuur een mailtje + motivatie naar gotguildwars@gmail.com
of whisper me in de game orphix brag
De eerste leden zijn gejoind heel goed
Ik zoek nog een leader iemand die mijn taak kan overnemen als ik er niet ben en samen met mij de zaakjes wil runnen.
Stuur een mailtje + motivatie naar gotguildwars@gmail.com
of whisper me in de game orphix brag
ik kan alvast zeggen dat ik niet met (alle) guild evenementen kan meedoen want ik ben niet van plan om guild wars heel vaak te spelen en ik heb daarnaast ook heel weinig tijd door school. Ik heb me alleen aangemeld bij de guild omdat ik het wel leuk vind om bij een guild te horen en met nederlanders te questen ipv Amerikanen. Kan ik dan eigenlijk beter uit deze guild stappen of kan ik gewoon erin blijven?
heb inmiddels een username aangemaakt
GW username= Nhaixa Tel
GW username= Nhaixa Tel
Wel een beetje een pruts actie van je Smoke_screen! Ff een ontzettend n00b cape maken en ons 2000g lichter maken. 
Nou ja, de vervanger mag er wezen.
Wel leuke mensen tegen gekomen in het spel. Rare Amerikanen en Canadezen, wel grappig.
Nou ja, de vervanger mag er wezen.
Wel leuke mensen tegen gekomen in het spel. Rare Amerikanen en Canadezen, wel grappig.
Vooral als je met ze gaat handelen
Ik ga morgen weer verder
Ik ga morgen weer verder
PSN id angeleyesprox
Dit topic is gesloten.
Let op:
Werving voor clans en/of guilds is niet toegestaan op GoT