Het Grote Guild Wars Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.894 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 22:52

bAdmuTs

mAzE

TroonStaal schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 23:02:
[...]

Hoe zit het met die schildjes en de zwaarden erdoorheen? Ik heb een stuk of twee schilden met een zwaardje en één met twee zwaardjes. Maakt dat nog uit of komt het omdat ik die quest wellicht twee keer heb gedaan?
Schildje met linker zwaardje is quest mission gedaan en schildje met rechter zwaardje is ook de bonus gedaan ;)

En er is weer een nieuwe update uit :D

-Added language-specific districts to European servers. There are now different districts for each supported language: English, French, German, Italian, and Spanish. Players are placed by default into the district that matches their current language preference, but can still travel freely to any available district or to the International District.

-Added requirement for a guild officer to be present to initiate or accept a guild battle. This can help guilds protect their rating by removing the potential for malicious or careless actions on the part of a guild member.

-Added more boss-monster locations to high-level maps to make it easier for players to acquire elite skills.

-Assured that the skills Battle Rage, Crippling Shot, Defy Pain, Punishing Shot, and Warriors Endurance are now used more frequently by the boss monsters that carry the skills, to make them easier to capture.

-Added new art for unidentified salvaged runes so that the profession and rune quality are displayed. Identifying the rune is still required to learn the rune's attribute and to unlock the rune. This change only impacts newly salvaged runes.

-Assured that all uncommon and rare armor drops have an unlockable ability.

-Assured that rare armor drops will always have either a major or superior rune, not a minor rune.

-Assured that NPC traders, whose price fluctuates according to market demand, will always pay at least the vendor value for an item.

-Assured that Celestial Sigils now have an inherent value of 1 platinum piece, which allows them to be sold at vendors.

-Assured that armor provided by collectors can now be salvaged.

-Added a new "/rank" emote for players who are rank 9 or higher.

-Improved Henchmen in missions beyond Iron Mines of Moladune. They now have three pieces of armor infused instead of one.

-Improved or clarified secondary missions in D'Alessio Seaboard, Divinity Coast, Augury Rock, Thirsty River, Ice Caves of Sorrow, Thunderhead Keep, Ring of Fire, Abaddon's Mouth, Hell's Precipice.

-Increased the gold reward in Divinity Coast that is given for protecting the Chosen.

-Improved the ambient ongoing fight in the D'Alessio Seaboard outpost.

-Doubled the duration of the buff that Vizier Khilbron gives to players in certain missions, from 30 seconds to 1 minute.

-Updated monster and loot balance in Perdition Rock, Vulture Drifts, Prophet's Path, the southern Shiverpeak region, and Hell's Precipice.

-Made improvements to various mission start locations, NPC locations, gates, levers, and bridges.

-Made improvements to various map click points and thumbnails.

-Fixed issues with quests Defend The Temple of War, Hungry Devourer, Supplies For The Duke, Army Life, Duke Ambush, and To Kryta.

-Fixed the glow color of several boss monsters in Crystal Desert and Perdition Rock to match their skills.

-Improved AL on Elementalist Leggings crafted in Quarrel Falls from 30 to 39.

-Renamed "Raw Cloth" to "Cloth."

-Renamed "Enchanted Lodestones" found in post-searing Ascalon to "Scorched Lodestones."

-Removed the ability to dye certain non-equippable items such as crafting materials.

-Fixed skill Winter so that all elemental damage is converted to cold.

-Fixed skill Feral Lunge duration of bleeding effect.

-Fixed skill Spiteful Spirit so that it deals damage when the target uses a skill.

-Fixed skill Fevered Dreams so that it does not affect non-foe targets in response to unsourced condition effects.

-Fixed skill Essence Bond to eliminate the rare incorrect triggering on physical damage.

-Fixed skill Life Bond so that it always deals the correct damage type.

-Fixed skill descriptions for Healing Signet, Balthazar's Spirit, Putrid Explosion, Defensive Stance, Symbol of Wrath, and Desperation Blow, so that the descriptions more accurately match the actual effect of the skill.

-Updated Alt keydown functionality to additionally display henchman names in town.

-Added overhead chat bubbles for team chat (except in competitive missions, where there are no chat bubbles).

-Updated auto-run functionality so that players will auto-run when clicking an NPC in the world but not when clicking an NPC in the party allies window.

-Updated European and Korean translations.

-Updated Korean character naming rules.

-Updated art for Geomancer's armor. This is the first of several updates over the coming weeks that will provide unique art for each ascended armor set, such as Enchanter's, Tormentor's, Necrotic, Aeromancer's, Saintly, Gladiator's, and Druid's armor sets.

-Changed the "Delete Character" dialog to allow the deletion of old characters whose names do not conform to current naming rules. A previous bug prevented the deletion of characters whose names were created under old naming rules and no longer conformed to current naming rules.

-Fixed a bug preventing alternate characters from logging on when one character on the account was blocked.

-Fixed Lightning Drakes' air magic ability.

-Fixed miscellaneous rare crash bugs.

[ Voor 91% gewijzigd door bAdmuTs op 02-06-2005 17:38 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

:) Lol flink wat veranderingen dus, ziet er goed uit dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:10
nou is het game weer 10% leuker gewoorde

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:32
[quote]bAdmuTs schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:00:
[...]

Houd dit in dat elke shield een bonus quest heeft want ik heb bij The Northern wall of dicht daarbij gezocht maar kon niks vinden dus heb maar 1 zwaardje

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

[quote]Ekitch schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:54:
bAdmuTs schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:00:
[...]

Houd dit in dat elke shield een bonus quest heeft want ik heb bij The Northern wall of dicht daarbij gezocht maar kon niks vinden dus heb maar 1 zwaardje
Volgens mij heeft elke quest mission er wel een bonus bij. De bonus krijg je pas terwijl je een missie doet.

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 02-06-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:43

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

[quote]bAdmuTs schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:20:
Ekitch schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:54:

[...]

Volgens mij heeft elke quest er wel een bonus bij. De bonus krijg je pas terwijl je een missie doet.
Een quest heeft geen bonus. Dat zijn alleen de missies.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
maar heeft elke mission een bonus??

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
zie hier voor de bonus missies: http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=324125 let op! Spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

[quote]Bor de Wollef schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:23:
bAdmuTs schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:20:

[...]

Een quest heeft geen bonus. Dat zijn alleen de missies.
lol, dat bedoel ik eigenlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
bedankt is inderdaad voor spoilers maar kon bij die northern wall echt niks vinden dus ik dacht ik mis iets.

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:02

Vrijdag

De Zwarte

bAdmuTs schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:00:
[...]

Schildje met linker zwaardje is quest gedaan en schildje met rechter zwaardje is ook de bonus gedaan ;)
Ah, dus dat was het :) Dankje! Weet ik ook weer of ik wat heb gemist of niet.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:38
Ik heb nu net een nieuwe character gemaakt (word gek vanmezelf..), dat is een warrior (heb namelijk een Chaos Axe gekocht) maar ik zit nog zo sterk te twijvelen wat m'n 2e profession wordt.

Is er eigenlijk een manier om er achter te komen welke profession het beste bij je past? Ik heb nu namelijk echt al 20.000 verschillende characters gehad maar allemaal begonnen ze na een tijdje saai te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Dekay schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:22:
Ik heb nu net een nieuwe character gemaakt (word gek vanmezelf..), dat is een warrior (heb namelijk een Chaos Axe gekocht) maar ik zit nog zo sterk te twijvelen wat m'n 2e profession wordt.

Is er eigenlijk een manier om er achter te komen welke profession het beste bij je past? Ik heb nu namelijk echt al 20.000 verschillende characters gehad maar allemaal begonnen ze na een tijdje saai te worden..
IK ben nu al voor 130 uur Ranger/Elementalist en het verveeld geen minuut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Speel nu een Ranger/Monk voor 31 uur en 35 minuten en het begint al te vervelen.. Heb hier voor ook al andere characters gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Weet iemand waar je key's online kunt kopen.

[ Voor 54% gewijzigd door Steffy op 02-06-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:42
Ik was vanmiddag al naar Dynabyte geweest voor het spel, maar helaas hadden ze alleen nog maar de ''Collectable Edition'', maar morgen worden de ''normale'' versies ook geleverd :D dan heb ik tenminste wat te doen in die 12 weken dat ik vakantie heb _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel een aantal dagen geleden gekocht, in het begin nog niet echt onder de indruk. Graphics vond ik overigens van het begin af aan al geweldig.

Zeker 6 chars aangemaakt, niets beviel me. Nu een lvl 7 E/Me en het bevalt me echt supergoed, ben nu al een beetje wegwijs wat het allemaal wat minder frustrerend maakt.

Kom van WoW af en dat is toch heel anders. Quests zijn super fun in tegenstelling tot WoW. Verveel me hier geen minuut. Lekker snel levelen, een shitload aan leuke spells. En als ik geen zin heb in PVE ga ik even in de Arena PVP'en, wat ik helemaal te gek vind.

Kan nog niet een goed oordeel over het spel geven maar het word steeds leuker en verslavender, toch blij dat ik het spel gekocht heb en met WoW gekapt ben, want het blijkt toch een verrassend goed spel te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 16:38:
Weet iemand waar je key's online kunt kopen.
Ja, wil ik ook graag weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:04:
[...]

Ja, wil ik ook graag weten!
Die mogelijkheid is toch als je op de hoofdsite aan de linkerkant klikt? Buy client online heet het geloof ik.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar je kon ook ergens keys voor $18 kopen hoorde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Laatst online: 15:00

XyS

0.o.O

yo kunnen jullie spelen>??
ik niet.. ik kan niet lopen als ik uit een stad ga ...

Edit:
ik weet dat ze zouden updaten... maar tog niet rond deze tijd?;x

en hoe weten jullie hoeveel uur jullie op je char hebt gespeeld ?:)
gokken ?:P

[ Voor 56% gewijzigd door XyS op 02-06-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashadar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-11-2024

Mashadar

Drie maal is scheepsramp

Ik ben nu toch al een aantal weken verslaafd aan dit spel. Ik speel met een l19 air/earth E/Me. Ik speelde eerst met vuur....maar dit gaat vervelen, vooral door lange cast times. Ik heb vervolgens gekozen voor air/inspiration en daarna inspiration ingeruild voor earth (geweldige whirlwind/aftershock combo). Voor zover verveelt dit karakter niet, vooral omdat je straffeloos je karakter opnieuw kan opbouwen. Het is alleen jammer dat het verkrijgen van goeie skills lang duurt en zo duurt het lang voordat je karakter echt goed wordt. Dit had ik vooral met de archer, daarom ben ik maar snel met een Elementalist gaan spelen.
Ik heb op dit moment enorme lag met Guild wars (gaven ze trouwens wel een melding van), balen want het spel is praktisch onspeelbaar voor mij.

Canon 7D, Canon 70-200L f4, Tamron 28-75 f2.8, Canon 10-22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Raar, 2 vrienden van mij hebben ook last van lag terwijl ik nergens last van heb :?, zit op euro server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashadar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-11-2024

Mashadar

Drie maal is scheepsramp

Tsja, ik speel op de Amerikaanse server......misschien ligt het daaraan.

Canon 7D, Canon 70-200L f4, Tamron 28-75 f2.8, Canon 10-22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Wan een gaar spel zeg. Koop hem vandaag net speel 20 min lagged het als de pest :( Strax install ik WoW dan maar weer :S

Lagged het alleen vandaag of is het altijd al zo ?

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laggen? ik heb nooit last van lag in GW hoor? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Echt aso hoor hey. ik kan niet eens op een recht stukje weg lopen, ik zit lijkt het wel in een pinball machine :|

Anderen die op zelfde internet verbinding GW spelen hebben nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

XyS schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:57:

en hoe weten jullie hoeveel uur jullie op je char hebt gespeeld ?:)
gokken ?:P
/age

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ik heb er nu ook last van. Iemand uit mijn guild heeft nergens last van. Ik denk dat het komt dat er verschillende server zijn en de gene waarmee ze bezig zijn laggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Hmmz,
Wat kun je eiglijk met de Artifacts ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Nergens last van, uhm ik bedoel dus geen last van lag he ... cool dat nu de servers op taal zijn en je van die irri fransen en (in veel mindere mate) duitsers af bent. Misschien dat de mensen met lag ff opnieuw moeten opstarten zodat ie de nieuwe bestanden ophaalt? Ik weet dat ie tijdens het spel ook bestanden ophaalt, maar dat zijn alleen maar area patches volgens mij.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

m0n0 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:43:
Hmmz,
Wat kun je eiglijk met de Artifacts ?
Ik weet alleen maar dat je die in een hand kunt houden met in je andere een wapen en dat zo'n artifact dan + zoveel energy en later ook nog wat andere dingen geeft, maar ik heb er nog geen echt nut van gehad, omdat ze te weinig extra bieden, maar misschien zijn er nog andere mogelijkheden die ik nog niet ken.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

m0n0 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:35:
Wan een gaar spel zeg. Koop hem vandaag net speel 20 min lagged het als de pest :( Strax install ik WoW dan maar weer :S

Lagged het alleen vandaag of is het altijd al zo ?
Tsjonge jonge, je speelt 20 minuten, je lagged, en meteen is het een gaar spel? Sjees, misschien had je het dan maar niet moeten kopen nee |:(
Denk eens terug aan de release dagen van WoW en vergelijk die met de release van GW, dan is het met WoW toch wel een stuk erger gesteld hoor :) Ik speel GW al vanaf de beta's en ik heb welgeteld 2 keer lag gehad, en dat was tijdens de beta, nooit meer sinds de release. Dus ik denk dat je ff zal moeten doorbijten (ofzo? :?), want het komt wel weer goed hoor... :z

Ik haal altijd de maximale download snelheden vanaf de GW servers, dus ik denk dat die wel in orde zijn ;) En tja, misschien is er een keer lag, ik lig er niet wakker van, je betaald toch ook niet maandelijks :)

EDIT:
Blijkbaar zei de GW client eerder op de dag, dat er server onderhoud gepleegd ging worden. Dat is bij mijn weten de 1e keer dat dat gebeurd :) En verklaard dus ook de lag van vele mensen van gister.

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 03-06-2005 09:27 . Reden: toevoeginkje ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:36:

Zeker 6 chars aangemaakt, niets beviel me. Nu een lvl 7 E/Me en het bevalt me echt supergoed, ben nu al een beetje wegwijs wat het allemaal wat minder frustrerend maakt.
Ik dacht dat je maar 4 kon maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:51:
[...]

Ik dacht dat je maar 4 kon maken?
Aanmaken en daarna weer deleten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Meerdere accounts kan ook ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Iemand trouwens een handige tactiek wat te doen, als je een caster bent (E/Me), tegen Backfire.
Ik heb in ieder geval nog geen spells om hexes te verwijderen van mezelf, ben in Ascalon region (na searing tuurlijk). Ik had mezelf gewoon bijna dood gecast... :S

[ Voor 10% gewijzigd door Balachmar op 03-06-2005 09:51 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
ZOrgen dat je een class hebt die opok zonder magic iets kan betekenen. of zelf terug backfiren

Ben een E/R als ik back fire heb gebruik ik me R skills die geen backfire opleveren voor healing en mana regen en laat me pet aanvallen. Dan zodra de back fire weg is heb je ff genoeg mana om hem helemaal weg te blasten

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Ik ben net lvl 5 en begin me nu toch echt af te vragen wanneer ik eens een 2e backpack krijg :( Kan ook niet echt ergens iemand vinden die het verkoopt ofso, neem aan dat het dan grotendeels drops zullen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

m0n0 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:26:
Ik ben net lvl 5 en begin me nu toch echt af te vragen wanneer ik eens een 2e backpack krijg :( Kan ook niet echt ergens iemand vinden die het verkoopt ofso, neem aan dat het dan grotendeels drops zullen zijn ?
Neen, die zijn te koop bij Merchants, alleen niet direct in het begin. Je zult nog even geduld daarvoor moeten hebben denk ik. Overigens: ik heb als level 16 E/Me alle bags en de rune of holding uitbreiding erop om de capaciteit te verdubbelen en nog kom ik weleens ruimte te kort. Wat ik maar wil zeggen: je wordt er alleen maar hebberiger van. Oh ja: later kun je ook een deel van je spullen in een vrij grote storage stoppen, maar dan nog zul je zien dat je keuzes moet maken wat je wel en niet wil bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Online kopen..
Je download die client.. waardoor het spel gedownload wordt..
Dan.. kies je voor online buy oid bij het login scherm..

Daar kan je ook uit een 2e link/site kiezen waar de key blijkbaar voor $ 18 staat .. :? :)

P.s. ik heb een R/EL lvl9 .. errug leuk.. maar ik heb een maatje die is reeds lvl7-8 en nog steeds in de eerste map (dus niet in old Ascalon).
Heb daarom een nieuwe char aangemaakt als Na .. 2nd skill nog niet gekozen.. ga denk toch weer voor EL .. :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

m0n0 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:26:
Bij de loslopende varkentjes (Pre-searing) is een collector te vinden die je in ruil voor (ik dacht 3 scale fins) een pouch kan geven.
Zephyer schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:38:
P.s. ik heb een R/EL lvl9 .. errug leuk.. maar ik heb een maatje die is reeds lvl7-8 en nog steeds in de eerste map (dus niet in old Ascalon).
Heb daarom een nieuwe char aangemaakt als Na .. 2nd skill nog niet gekozen.. ga denk toch weer voor EL .. :)
Ik was ook lvl 8 geloof ik toen ik Old Ascalon verliet en nóg schijn ik quests overgeslagen te hebben :{

[ Voor 35% gewijzigd door Vrijdag op 03-06-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Yep .. dat verklaart voor mij waarom ik in de Arena door sommige werd weg gevaagd.. :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:P Hij zit bijna vol jonges, wie kan er een goed start topic maken, daar kunnen wel ff wat extra dingen bij in namelijk, wat handige info. Zoals die Bowtabel van een paar pagina's terug, linkje naar een overzicht met de elite skills etc. Linkje naar de kaart misschien zodat alles een beetje gemakkelijk terug te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Ja en ik zou ook wel es de damages, attack speeds, HP e.d. van de beschikbare pets willen zien. is dat ergens te vinden eigenlijk?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Zit toevallig diverse maps te printen..
Maar is dat geen spoiler :? :)

Is het trouwens geen idee om een 2e GoT Guild op te richten op de europese server ?
Ik geloof dat de org. GoT guild op de US server zit ?

:)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zephyer schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:06:
Zit toevallig diverse maps te printen..
Maar is dat geen spoiler :? :)

Is het trouwens geen idee om een 2e GoT Guild op te richten op de europese server ?
Ik geloof dat de org. GoT guild op de US server zit ?

:)
Een 2e GoT guild lijkt mij een beetje overbodig imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Bor de Wollef schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:22:
[...]

Een 2e GoT guild lijkt mij een beetje overbodig imho.
Nou ik zou persoonlijk erg graag bij een GoT guild willen (us server) maar de guild heeft een leden stop... Vind ik toch wel een beetje jammer. Hoeveel mensen zitten er nu eigenlijk in 44 (net gekeken)?
Zou het nu eigenlijk zo heel erg zijn om een guild van 100 man te hebben? Voordeel zou zijn, dat er vrijwel altijd iemand van dat guild online is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Da's waar.. :)
Hmm.. hier is nog wat info.. :

Required System Specs:
Windows XP/2000/ME/98
800 MHz Pentium III or equivalent
256 MB RAM
ATI Radeon 8500 or GeForce 3 or 4 MX with 32MB of video memory
500 MB hard drive space
Internet connection
DirectX 8.0

Recommended System Specs:
Windows XP/2000/ME/98
Pentium III 1GHz or equivalent
512 MB RAM
ATI Radeon 9000 or GeForce 4 Ti Series with 64MB of video memory
500 MB free hard drive space
Internet connection

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Is het eigenlijk mogelijk om meer info over een Guild te krijgen voordat je er bij gaat? Krijg zo af en toe een uitnodiging van een voor mij wildvreemd Guild en wil daar graag eerst meer over weten.

Zijn er nog andere voordelen aan het bij een Guild gaan behalve dat je kennis maakt met andere spelers? Het capeje boeit me niks en quests en missies zijn op zich ook prima met henchmen te spelen. Wie overtuigt me dat het gaaf is om me bij een Guild aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Balachmar schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:27:
[...]

Nou ik zou persoonlijk erg graag bij een GoT guild willen (us server) maar de guild heeft een leden stop... Vind ik toch wel een beetje jammer. Hoeveel mensen zitten er nu eigenlijk in 44 (net gekeken)?
Zou het nu eigenlijk zo heel erg zijn om een guild van 100 man te hebben? Voordeel zou zijn, dat er vrijwel altijd iemand van dat guild online is...
Op zich zijn er (volgens mij) altijd wel mensen online in het huidige GoT-guild. (Zeker 's avonds, dat zie ik zelf, maar ik denk dat er overdag ook heel vaak iemand online is.

Op zich is het wel te doen om meerdere Guilds aan te maken (het is natuurlijk wel zo dat er meer dan 50 mensen op GoT dit spel ook spelen). Deze Guilds zouden dan in een alliance vallen. Als je ook op de officiele webpagina van Guildwars kijkt, zie je bij Guild of the Week dat er al wel gewerkt wordt met 'alliances' bestaande uit meerdere Guilds.
Guild of the Week
The Knights Templar (KT) was formed late in 2003 by a group of friends who had previously gamed together in Diablo II. To this day KT remains a guild dedicated to close friendships, and it even includes a few family groups. During alpha testing, KT played in alliance with several other guilds under the tag G.A.M.E. The friendships that were forged as a result of the alliance ultimately lead to a merge between KT and the European Terminal Clan (ETC), and this group of players is now known as the European Templar Crew within KT.
Wat mij betreft vind ik het momenteel wel gezellig genoeg, al zijn er een aantal mensen die niet meer actief lijken te zijn. Daar zijn, als het goed is, de officers en leider van het GoT-guild mee bezig momenteel.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:30:
Da's waar.. :)
Hmm.. hier is nog wat info.. :

Required System Specs:
Windows XP/2000/ME/98
800 MHz Pentium III or equivalent
256 MB RAM
ATI Radeon 8500 or GeForce 3 or 4 MX with 32MB of video memory
500 MB hard drive space
Internet connection
DirectX 8.0

Recommended System Specs:
Windows XP/2000/ME/98
Pentium III 1GHz or equivalent
512 MB RAM
ATI Radeon 9000 or GeForce 4 Ti Series with 64MB of video memory
500 MB free hard drive space
Internet connection
Vriend van me draaide met de minimum specs en had nouwelijks 1fps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Is het zo moeilijk om een Fire Wand/Staff te vinden ofzo? Ik ben echt al de hele dag aan het rond zoeken/schreeuwen naar/voor zo'n Fire geval..

Ik heb nu net een character gemaakt (E/N) wat me tot nu toe erg goed bevalt. Hopen dat ik dit wel leuk blijf vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 12:52
Dekay schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:36:
Is het zo moeilijk om een Fire Wand/Staff te vinden ofzo? Ik ben echt al de hele dag aan het rond zoeken/schreeuwen naar/voor zo'n Fire geval..

Ik heb nu net een character gemaakt (E/N) wat me tot nu toe erg goed bevalt. Hopen dat ik dit wel leuk blijf vinden
Ik heb juist onwijs vaak drops die een firestaff bevatten terwijl ik toch echt liever een bow heb als R/E. ;)

Msg mij even in game ik heb wel wat moois voor je (golden)

Ingame naam: gare gast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Heb er net toevallig 1 gekocht.. Ik wil toch wel even zien. Wanneer ben je online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Dekay schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:47:
Heb er net toevallig 1 gekocht.. Ik wil toch wel even zien. Wanneer ben je online?
Wordt een beetje een slowchat zo, maar ik start net guildwars op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien hoe ik in druids overlook kom? op http://quests.gwonline.net staat dat je er komt nadat je divinity coast gedaan hebt, maar die heb ik nu al 2 keer gedaan en ik kom niet in druids overlook. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:09:
weet iemand misschien hoe ik in druids overlook kom? op http://quests.gwonline.net staat dat je er komt nadat je divinity coast gedaan hebt, maar die heb ik nu al 2 keer gedaan en ik kom niet in druids overlook. :'(
als het goed is zou je inderdaad na divinity coast gelijk in druids overlook moeten zijn. Maar als dit niet lukt kan je vanaf Lion's Arch of D'Alessio Seaboard naar Bergen Hot Springs gaan. Vanaf daar ge je naar het westen naar de Temple of Ages, en vanaf daar ga je net zo lang naar het westen totdat je in druids overlook komt, maar dit is niet de makkelijkste weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Hoe krijg je de volle 200 attribute points:
Alright, just for the people who are still wondering about those attribute points:

The first quest starts in Destiny's Gorge. Talk to Annelle Fipps; she'll give you a quest to go talk to some Forgotten named Siliss Yassith or some unpronounceable shit like that. Go into Skyward Reach, and find the Forgotten. You'll get some quest rewards, and then that Forgotten gives you a quest to go find one of his family members in the Arid Sea; his name is also pretty unpronounceable.
From Augury Rock, leave out the north exit and go right, taking the path that leads south, and then southeast. When you come to a fork in the road near the southern end of the zone, go east, and keep going until you come to the Arid Sea.
When you get there, you'll see a huge statue up in the distance. Head southeast toward the statue, and take the east path around it so that you can come up to it from behind; you'll see an NPC named Yannel Brun. Walk across the statue onto the plateau in the center of the zone; the Forgotten you're looking for is standing there. Talk to him, and you get your 15 attribute points.

The next quest starts in Droknar's Forge; you'll have to Ascend and play through Dragon's Lair before you can get there. Talk to Vanyi, and she'll tell you to visit Destiny's Gorge, Heroes' Audience, and Seeker's Passage, and talk to the ghosts there. Visit those areas, and talk to the ghosts that offer you the quests to change your secondary profession. You have to do one of those quests; it doesn't matter which one, and you don't have to actually change your secondary once you complete it, but you have to get it done. After that, go talk to Vanyi again. She'll tell you to go find her master, Sanyi, in the Frozen Forest.
To get to the Frozen Forest, you'll have to make it to Iron Mines of Moladune, which is the second mission in the southern Shiverpeaks. Once you're there, leave through the southwest exit to enter the Frozen Forest. Sanyi is pointed out on your minimap, and you have to fight your way through tons of enemies to get to her; she'll be standing right outside the Copperhammer Mines (You might want to enter the mines and then exit, that way you'll have the area on your map in case you need to go back later, plus you'll reset your Death Penalty. However, it also makes the monsters near Sanyi respawn, and you might not want that). Talk to her, and she'll tell you to follow her through the mountains. The monsters won't attack her, but they do attack you, so you'll have to fight your way through to where she wants you to go. After you kill them all, follow her some more. Then kill Mragga (or however that's spelled). After that, go back to Vanyi to complete the quest, for 15 Attribute points and 5000 experience (Yay, I only needed that like ten hours ago. Bitch).

Ta-da! You now have a full 200 attribute points, and by this point should have your character more or less maxed out, aside from a few skills and runes.

[ Voor 23% gewijzigd door Count op 04-06-2005 13:33 ]

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:09:
Zodra je de Eye in Loamhurst afgeleverd hebt ga je automatisch naar Druids Overlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Nee, geen werving hier op GoT

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 04-06-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Zijn er meer mensen die last hebben van het vastlopen van je hele pc bij GW. Ik dacht eerst het ligt aan de videokaart die het te warm heeft maar ik kan een middag lang Rome TW spelen die veel meer van de videokaart vraagt dan GW en hij loopt nooit vast en bij GW nu al paar keer gehad dat de hele pc gewoon na 10 minuten al vastloopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Balachmar schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:27:
[...]

Guildwars is een PvP of GvG spel wanneer je het verhaal eenmaal uit hebt. Daarvoor heb je een erg hechte groep nodig. Mensen die af en toe een keer online zijn hebben daarbij geen toegevoegde waarde (in tegendeel) voor een guild die serieus PvP wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Steffy schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:59:
Zijn er meer mensen die last hebben van het vastlopen van je hele pc bij GW. Ik dacht eerst het ligt aan de videokaart die het te warm heeft maar ik kan een middag lang Rome TW spelen die veel meer van de videokaart vraagt dan GW en hij loopt nooit vast en bij GW nu al paar keer gehad dat de hele pc gewoon na 10 minuten al vastloopt :X
Same here!, ik merk dat het niet / minder is (nog niet prescies vast kunnen stellen) als je wat geavanceerde grafische opties lager zet (anti-aliasing uit, schaduwen uit)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

TheEvilCuber schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:21:
[...]

Same here!, ik merk dat het niet / minder is (nog niet prescies vast kunnen stellen) als je wat geavanceerde grafische opties lager zet (anti-aliasing uit, schaduwen uit)
Ik draai beiden alles op max, en het draait prima, GW zelfs AA op 4x. En soms zomaar loopt ie vast, heb ook een keer gehad dat het spel wel bleef draaien maar dat het beeld weg viel, maar alleen bij GW en nergens anders bij 8)7 Das ook het vreemd. Maar goed nu in 150 uur 3 keer gehad, vind ik redelijk stabiel, bij veel games zul je het tegenwoordig niet te weten komen hoe vaak ze vastlopen, meestal na 10 uurtjes al uitgespeeld :P

[ Voor 17% gewijzigd door Steffy op 04-06-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar goed nu in 150 uur 3 keer gehad
WTF?!
Mijn totale speeltijd is 300 uur dacht ik in 17 dagen.
Ik heb een N/W 17, een W/E 9 en een PvP character..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:44:
[...]

WTF?!
Heb je ook nog wel gegeten en geslapen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:44:
[...]

WTF?!
300 uur /17 dagen = 17,65 uur per dag. Dat betekent dat je naast GW nog 6,35 uur hadom te slapen eten etc.
Lijkt me een beetje overdreven, of ik heb medelijden met je... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Nog geen 1 keer meegemaakt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bor en Balachmar,

Klein foutje.. :P
38 uur in 17 dagen :P
Laatst dat ik keek stond ie waarschijnlijk op 30 uur en maak ik er per ongeluk een 0'tje extra ervan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamshadow
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 12:50
Bij mij is guild wars nog nooit vast gelopen in de laatste 3 weken dat ik het heb. Weet iemand of de officiele game guide die op de site van GW staat ook in nederland uit komt en waar het dan tekoop is? Een poster met daarop de hele map lijkt me namelijk wel leuk om te hebben :9 . Ik heb bij bol.com gekeken, daar staat wel een stratagy guide maar dat is niet de zelfde als op de GW site volgens mij. Bij bol.com kost dat boek €25 tewijl de officiele in america voor $20 word verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:14:
@Bor en Balachmar,

Klein foutje.. :P
38 uur in 17 dagen :P
Laatst dat ik keek stond ie waarschijnlijk op 30 uur en maak ik er per ongeluk een 0'tje extra ervan :P
gelukkig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Dreamshadow schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:42:
Bij mij is guild wars nog nooit vast gelopen in de laatste 3 weken dat ik het heb. Weet iemand of de officiele game guide die op de site van GW staat ook in nederland uit komt en waar het dan tekoop is? Een poster met daarop de hele map lijkt me namelijk wel leuk om te hebben :9 . Ik heb bij bol.com gekeken, daar staat wel een stratagy guide maar dat is niet de zelfde als op de GW site volgens mij. Bij bol.com kost dat boek €25 tewijl de officiele in america voor $20 word verkocht.
Ik heb eerder wel een .jpg gepost van de gehele map misschien heb je er iets aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harry64 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 17:27:
[...]

Ik heb eerder wel een .jpg gepost van de gehele map misschien heb je er iets aan ?
Ik iig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
http://guildwars.gameamp.com/ staan meerdere maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25

Infinchible

Woef!

Ik had daar ook last van ja. Ik heb even op de zolder gewoond bij ons in huis. En daar was het met het weer samen toch wel zo'n 30 graden in de kamer. Sliep daar ook erg lekker 8)7 .
Maar mijn GW liep daar ook erg snel vast, soms ook na 5 minuten. Graphics lager zetten hielp niks, en andere spellen deden het opzich veel beter. Nu ben ik sinds een dag of 5 weer terug gegaan naar beneden, met mijn computer. En GW is sindsdien nooit meer vastgelopen. Speel zo uur of 6 achter elkaar B) .
Is dus op een of andere manier best een hittegevoelig spel. Heb trouwens 4 casefans in mijn kast, en een Zalman Al-cu 7000 (ofzo?) als koeler. Weet niet meer precies welk type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Finch85 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 21:13:
[...]

Ik had daar ook last van ja. Ik heb even op de zolder gewoond bij ons in huis. En daar was het met het weer samen toch wel zo'n 30 graden in de kamer. Sliep daar ook erg lekker 8)7 .
Maar mijn GW liep daar ook erg snel vast, soms ook na 5 minuten. Graphics lager zetten hielp niks, en andere spellen deden het opzich veel beter. Nu ben ik sinds een dag of 5 weer terug gegaan naar beneden, met mijn computer. En GW is sindsdien nooit meer vastgelopen. Speel zo uur of 6 achter elkaar B) .
Is dus op een of andere manier best een hittegevoelig spel. Heb trouwens 4 casefans in mijn kast, en een Zalman Al-cu 7000 (ofzo?) als koeler. Weet niet meer precies welk type.
Kan zijn dat hij veel met het geheugen doet. Wij hebben binnen Team_RC (subteam van DPC) wel eens gehad dat mensen last kregen van onstabiele pc's met een DC iets, dat lag waarschijnlijk aan het overclocken. Ik zie dat jij dat ook doet. Dat kan heel goed gaan, maar aangezien je je geheugen ook OC'ed kan het bij een programma wat intensief met je geheugen bezig is weleens problemen opleveren. Probeer maar eens terug te clocken en kijken of ie dan nog vast loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat is eigenlijk de beste plek om spullen zoals runes te verkopen?

De GoT guild accepteert weer nieuwe leden trouwens, de ledenstop is opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 16:15
Mijn excuses. Vragen om een guild te joinen mag dus niet.

[ Voor 73% gewijzigd door Sperenvanger op 06-06-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:08:
Wat is eigenlijk de beste plek om spullen zoals runes te verkopen?

De GoT guild accepteert weer nieuwe leden trouwens, de ledenstop is opgeheven.
Lions Arch, en als je Superior runes hebt leveren ze soms wel 25 of 30.000 op :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sperenvanger schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:15:
Ik zou met mijn level 15 R/Mo en level 6 E/Me wel in een GoT guild willen. Ik speel gewoon op de europese server. Mijn namen zijn Demi Longleaf (R/Mo) en Alexia Longleaf (E/Me).
Laten we de join requests etc buiten dit topic houden. Op de guild site staan de voorwaarden en hoe je kunt joinen. www.gotguildwars.nl Daar kun je beter terecht dan hier imho. Wervingen voor clans en guilds is niet toegestaan en daar wil ik mij graag aan houden!

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 06-06-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb verhalen gehoord over de expansion packs, maar zijn dezen ook waar?
Ik heb namelijk gehoord dat er om de onegveer 2 maanden een nieuw expansion pack uitkomt, dit doen ze voor vernieuwing in het spel te brengen , maar ook om de kosten eruit te halen, dit doen ze dus dmv expansion packs ipv maandelijkse betalingen. Maar nu heb ik gehoor dat de prijs van die expansion pack rond de het 40 50 euro zitten, klopt dit? en klopt het ook dat er om de 2 of 3 nmaanden zon expansion pack uitkomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:32:
Hoe krijg je de volle 200 attribute points:

[...]
dont spoil quests plz, ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Ga toch maar es kijken voor de GoT guild..
Maar.. iemand een idee of het een probleem is als 'een' Guild op een US server zit en je als speler op een Euro server zit ?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:51:
Ik heb verhalen gehoord over de expansion packs, maar zijn dezen ook waar?
Ik heb namelijk gehoord dat er om de onegveer 2 maanden een nieuw expansion pack uitkomt, dit doen ze voor vernieuwing in het spel te brengen , maar ook om de kosten eruit te halen, dit doen ze dus dmv expansion packs ipv maandelijkse betalingen. Maar nu heb ik gehoor dat de prijs van die expansion pack rond de het 40 50 euro zitten, klopt dit? en klopt het ook dat er om de 2 of 3 nmaanden zon expansion pack uitkomt ?
Niet om de 2 maanden maar ongeveer per half jaar. De prijs zal ongeveer de helft van de originele game worden of nog iets lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Bor de Wollef schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:00:
[...]

Niet om de 2 maanden maar ongeveer per half jaar. De prijs zal ongeveer de helft van de originele game worden of nog iets lager.
[edit]
Je bent me voor :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Zephyer schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:54:
Ga toch maar es kijken voor de GoT guild..
Maar.. iemand een idee of het een probleem is als 'een' Guild op een US server zit en je als speler op een Euro server zit ?
Dan ga je toch op de US servers spelen bij de rest van je guild? Of denk ik nu iets te simpel? :?

Mijn Library Thing catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

[...]

_/-\o_ Ik kan echt niet wachten he tot die uit is, jammer genoeg pas in de herfst. Maar misschien we krijgen een soort mini uitbreiding van 2 gebieden, ik denk zo vlak voor de vakanties hier in europa en de US. Het staat tenminste al een tijdje op de frontpage van GW.

Waar ik trouwens wel stevig van baal is de kut GH. Wat een geldverspling zeg, als er mensen zijn die er aan denken om een Sigil te kopen, want winnen is bijna onmogelijk, doe het niet, GH is echt 1 groot BS ding :/ Iedereen had het over extra Storage, ik meende het ook gelezen te hebben op de GW site maar dat is er dus niet, je kunt er echt helemaal niks. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:12:
[...]

_/-\o_ Ik kan echt niet wachten he tot die uit is, jammer genoeg pas in de herfst. Maar misschien we krijgen een soort mini uitbreiding van 2 gebieden, ik denk zo vlak voor de vakanties hier in europa en de US. Het staat tenminste al een tijdje op de frontpage van GW.

Waar ik trouwens wel stevig van baal is de kut GH. Wat een geldverspling zeg, als er mensen zijn die er aan denken om een Sigil te kopen, want winnen is bijna onmogelijk, doe het niet, GH is echt 1 groot BS ding :/ Iedereen had het over extra Storage, ik meende het ook gelezen te hebben op de GW site maar dat is er dus niet, je kunt er echt helemaal niks. :r
Waarom is het een bullshit iets? Het is DE plek om GvG battles te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bor de Wollef schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:27:
[...]

Waarom is het een bullshit iets? Het is DE plek om GvG battles te doen.
Ja oke maar het stelt verders niks voor, en waarom die shit zo duur moet zijn, we moetsen met 4 man 65.000 ophoesten en wat krijg je er voor terug, fucking niks gewoon, een stukje shitland waar je niks kunt behalve verdwalen :r

Jammer die Guild Hall is beetje gemiste kans, had er in ieder geval storage ruimte in gedaan ofzo, het is nu werkelijk waar helemaal niks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hmz, dat scheelt dan weer, beter dan die klote shit van maandelijkse betalingen doen =], Speelt iemand trouwens GW en WOW ? Kan iemand mij dan vertellen welke ik het best zou kunnen kiezen, te letten op:
Ingame mogelijkheden/opties
Graphics
Speelbaarheid/controls
GUI
Ohja en nog een heel belnagrijk punt : welke is verslavender })
en als je geen WoW speelt, wil je dan cijfers geven op de aangegeven puntjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:53:
[...]

Ja oke maar het stelt verders niks voor, en waarom die shit zo duur moet zijn, we moetsen met 4 man 65.000 ophoesten en wat krijg je er voor terug, fucking niks gewoon, een stukje shitland waar je niks kunt behalve verdwalen :r

Jammer die Guild Hall is beetje gemiste kans, had er in ieder geval storage ruimte in gedaan ofzo, het is nu werkelijk waar helemaal niks :X
Sorry maar voor GvG battles heb je volgens mij een guildhall nodig. Het is daarvoor geen optie maar een must. Een guild van 4 spelers is zowiezo niet erg handig omdat je eigenlijk nooit goed aan PvP of GvG battles kunt deelnemen, en laat dat nu net zijn waar de hele game om draait.. Dus: een guildhall is zeker een toegevoegde waarde voor elke serieuze guild :)

Als je level 20 haalt en alle skills hebt houdt de game zo'n beetje op en is PvP en GvG de enige optie die overblijft namelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 06-06-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:34
Tjonge!! KOOP JE HET SPEL!! IS DE CD-KEY IN USE!! NIET TE GELOVEN!!

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

beezze schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:42:
Tjonge!! KOOP JE HET SPEL!! IS DE CD-KEY IN USE!! NIET TE GELOVEN!!
Dat kun je toch ook een beetje minder schreewerig posten? Heb je al contact opgenomen met de afdeling support? Lijkt me dat ze er niet echt een groot probleem van maken namelijk. Een keygen oid is er niet voor Guildwars. Waar heb je de game gekocht? In een normale winkel of alleen een key online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:P Hij is echt vol nu, nu weet ik niet hoe je een goeie oppeningspost maak, met die tabellen sjit enzo, wie doet dat ff. En plak er nog wat extra handige rommel in dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Steffy schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:36:
:P Hij is echt vol nu, nu weet ik niet hoe je een goeie oppeningspost maak, met die tabellen sjit enzo, wie doet dat ff. En plak er nog wat extra handige rommel in dan ;)
Tabellen kan je gewoon kopieren en waar nodig is andere dingen invullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Ik heb net een openingspost gemaakt voor het 3rde topic maar deze is alweer gesloten vanwege het ontbreken van de plaatjes.... Ik had dit gefixxed maar kon niet meer posten omdat het topic alweer gesloten was. Beetje te snel vond ik de mod kon ook eerst wel even posten dat het niet goed was zodat ik dit kon fixxen.

Iemand anders mag em mooi maken heb er nu geen zin meer aan.

[ Voor 11% gewijzigd door harry64 op 06-06-2005 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

harry64 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:51:
Ik heb net een openingspost gemaakt voor het 3rde topic maar deze is alweer gesloten vanwege het ontbreken van de plaatjes.... Ik had dit gefixxed maar kon niet meer posten omdat het topic alweer gesloten was. Beetje te snel vond ik de mod kon ook eerst wel even posten dat het niet goed was zodat ik dit kon fixxen.

Iemand anders mag em mooi maken heb er nu geen zin meer aan.
Hij bedoelt ook denk ik dat je em niet zo moet kopieeren maar wel wat mag toevoegen.

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 06-06-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
bAdmuTs schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:31:
[...]

Hij bedoelt ook denk ik dat je em niet zo moet kopieeren maar wel wat mag toevoegen.
Daar was ik dus mee bezig zoals je kunt lezen in mijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou maar mijn mond hierover, heb het zelf ook al een ker meegemaakt.. topic dat niet af was door een halve gare internet verbinding.. :x
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Werving voor clans en/of guilds is niet toegestaan op GoT