Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
[ Voor 30% gewijzigd door DroogKloot op 13-07-2005 23:17 ]
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Anoniem: 148782
Dat maakt dit spel voor mij heel erg aantrekkelijk om te spelen. Ik heb het alleen lang niet meer gedaan.
Misschien toch weer is tijd om het te installeren, en het is voor de 1e keer online te proberen
Anoniem: 123052

Ik speelde dit vroeger altijd bij mn neef.. goeie herrineringen aan
Ik moet ook bekennen dat ik het nog nooit online heb gespeeld...Anoniem: 148782 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 20:41:
Ik wist niet dat dit spel nog gespeeld werd online. Ik heb zelf ook gespeeld en ik vind het persoonlijk beter dan C&C. Niet dat C&C slecht is, maar onuitputtelijke resources, en honderden units tegelijk vind ik toch 2 grote pluspunten aan dit spel. En je hebt ook zoveel keuze in units, en sterkte categorie.
Dat maakt dit spel voor mij heel erg aantrekkelijk om te spelen. Ik heb het alleen lang niet meer gedaan.
Misschien toch weer is tijd om het te installeren, en het is voor de 1e keer online te proberen![]()
![]()

Toch moet ik er aan geloven om te oefenen voor Supreme Commander, omdat ik dat spel wel online wil gaan spelen. Maar dan niet als noob, maar toch meer een gevorderde online speler
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Ik moet trouwens nog een eerste print hebben van Core Contingency... die zijn destijds uit de winkel gehaald omdat de cd niet goed was
BT zijn alleen maar maps & singleplayer-campaigns btw, verreweg de meeste mensen hebben alleen maar CC, dus online mis je niet zoveel
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Anoniem: 41252
Ook te downloaden http://home.comcast.net/~annmariervt/btmaps.ccx
jep die heb ik ook, de cc is blauw/groen ofzo de reprint is grijsHakker schreef op zondag 17 juli 2005 @ 00:24:
Ik weet nog wel dat ik vroeger TAUIP 2.1 zat te downloaden over mijn 28K8 dat duurde ongeveer 1 3/4 uuren dan maar duimen dat de verbinding maar niet wegviel
Ik moet trouwens nog een eerste print hebben van Core Contingency... die zijn destijds uit de winkel gehaald omdat de cd niet goed was
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Maar toch lijkt het me leuk de cd in je collectie te hebbenStarLite schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 00:31:
Hij is wel op internet te vinden
BT zijn alleen maar maps & singleplayer-campaigns btw, verreweg de meeste mensen hebben alleen maar CC, dus online mis je niet zoveel
@ Orange thx voor de maps.
Anoniem: 30670
Hehe, ik kon CC nergens meer vinden ... maar wel een Commander Pack voor de Mac voor een paar gulden ... ik heb toen daar gewoon de content uit geript. Fantastisch zo'n modulair opgezette game.Hacku schreef op maandag 18 juli 2005 @ 23:43:
Weet soms iemand of Battle Tactics nog ergens te vinden is? Core Contingency heb ik liggen, maar de andere uitbreiding wil ik ook bestSamen met de extra units van cavedog heb je dan een uitgebreid game
Hey ... maar dan heb je ook wat!
en bij http://www.trp.tadesigners.com/main.htm
* StarLite heeft een blauw/groene, maar hij doet het primaGeckoo schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:13:
[...]
jep die heb ik ook, de cc is blauw/groen ofzo de reprint is grijs
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Zowiezo Craterisland
en Surfacemeltdown.
En ik dacht nog 1 maar weet ff niet welke.
er is ook een TA Mutation file van Queller, maar deze kan ik nergens vinden, iemand die mij uit de brand kan helpen?
Daarnaast probeer ik ook nog de AI nuclear missiles te laten lanceren, heb een deze 2 units gedownload: http://www.shonner.com/ta/units.htm
Maar of het echt werkt weet ik niet, al wel een vijand gehad met verscheidene missile launchers, maar nog nooit afgevuurd.
[ Voor 25% gewijzigd door MailMan op 23-07-2005 01:05 ]
Het verschil tussen een Queller en een default AI merk je na ongeveer tien minuten.Postov schreef:
Vrijwel alle AI download links die naar Fileplanet verwijzen, op de planetannihilation site, werken niet meer. Op dit moment heb ik QuellerTACC16 gedownload, maar of ik het echt aan de praat heb weet ik niet. Heb de text files nu gewoon onder TOTALA/AI staan, maar hoe weet ik dat het werkt?
Inloggen bij fileplanet en dan deze link volgen.er is ook een TA Mutation file van Queller, maar deze kan ik nergens vinden, iemand die mij uit de brand kan helpen?
En je hebt de .ufo wel in je TA root staan?Daarnaast probeer ik ook nog de AI nuclear missiles te laten lanceren, heb een deze 2 units gedownload: http://www.shonner.com/ta/units.htm
Maar of het echt werkt weet ik niet, al wel een vijand gehad met verscheidene missile launchers, maar nog nooit afgevuurd.
Anoniem: 90936
Thx iig al
Ook heb ik een prob met TA + extra units.
Ik heb TA zonder expansions geinstalleerd, patch erop gegooid, taucp geinstalleerd + 6 units van cavedog en dan krijg ik deze foutmelding bij het laden van de units als je een game start:
objects3d\Armaas_dead.3DO
Als ik alle extra units disable door taucp doet hij het wel... enig id?
Anoniem: 100808
Dus de legale speelt geen muziek en de illegale wel?Anoniem: 100808 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:37:
Ik heb hier Total annihilation... alleen speelt er geen muziek af terwijl dit toch een van de betere dingen in Total annihilation is, ik heb 2 cd's deze heb ik on-the-fly gebrand van m'n neefjes 2 cd's en deze spelen WEL muziek af, ook heb ik google afgezocht maar tevergeefs
op hoop van zege!
Ik heb na al dit gekl**t toch een vermoeden dat het aan de cd ligt, dus bij deze vraag ik iemand die mijn cd kan vergelijken met de zijne...de CD_1 ziet er als volgt uit:
Data ( map ) met hierin: 1.zrb t/m 5.zrb
DirectX5 ( map )
Install ( map )
internet ( map )
autorun.txt
install.txt
readme
setup.exe
setup.txt
totala2.hpi
totala3.hpi
totala.id
[ Voor 11% gewijzigd door DroogKloot op 08-08-2005 21:21 ]
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
[ Voor 29% gewijzigd door DroogKloot op 10-08-2005 21:42 ]
Ene Zeuz (+nogiets) kon het in het begin niet helemaal bijbenen maar werd in het middenspel wel even vervelend door met 100 samsons ons om de beurt aan te vallen, niet fijn in mijn geval, de def rond mijn productiekamp was niet echt op volle sterkte, alles was rond de hill gesitueerd.
Na de hill redelijk versterkt te hebben met flink wat flak en een annihilator besloot ik maar een antinuke te bouwen aangezien kloot te lang niets van zich liet zien. En inderdaad, vlak voor de installatie af was kreeg ik een nuke vol op de hill... dag domination
Zeuz was inmiddels redelijk uitgedund door mijn bertha die op de hill stond, de bertha die ergens anders in een klein def-camp stond om kloot onder vuur te nemen bleek achteraf niet zo heel veel schade gedaan te hebben, maar prijsschieten op je radar is altijd leuk. Zoals gezegd was ik de hill echter kwijt, en niet veel later ging mijn bertha-camp er ook aan. In die tijd was ik echter druk bezig om een backup kamp in de linkeronderhoek te maken, alwaar ik een flinke productie op poten zette om snel vliegtuigen te kunnen bouwen om zo air dominance te kunnen krijgen.
Uiteindelijk lukte dat en zat Kloot vast in de rechterbovenhoek, met 150 van mijn vliegtuigen als barriere dat hij niet weg kon. Mijn pogingen om zijn defences te doorbreken per lucht waren onsuccesvol, alles per grond werd vakkundig door nukes platgewalst. Na elkaar nog even flink met nukes bestookt te hebben toch maar remise gedaan, want zelfs het berta kamp met 4 berthas had maar een paar van zijn gebouwen kapot gekregen voordat een nuke er een einde aan maakte (geen tijd meer om er antinukes te bouwen en mobile antinukes zaten niet in de unitlist).
Kortom gaaf om het weer eens te doen naar een jaar ofzo, mischien mensen die vanavond nog even willen knallen?
Meldtm.m schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:56:
Kortom gaaf om het weer eens te doen naar een jaar ofzo, mischien mensen die vanavond nog even willen knallen?
Ik zou graag willen meedoen vanavond, als ik alle andere mensen in huis van de pc kan wegschoppen
Ik ben alleen wel gruwelijk noob in online spelen en überhaupt noob in het online spelen van TA...
Hmm. Ik zit wel te bedenken dat ik iets van IRC moet installeren...
[ Voor 6% gewijzigd door Motrax op 11-08-2005 13:10 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Anoniem: 152282
Bij mij lag het aan de drivers van de geluidskaart.
( Soundblaster Live! )
Heb wel weer zin in een pot, hopelijk krijgen we dit keer 4 man bij elkaar
\o/
Daar speelt de "wereld top"
Top op de dag van vandaag is er een ladder actief en worden er door de communitie zelf nog geld prijs tournooi's gehouden!
Oh ja.. verwacht niet dat je ook maar een schijn van kans maakt om te winnen als je tegen de wat beter clan leden speelt..
Zie jullie daar wel
Ik twijfel of ik mee doe... twijfel twijfel... nee. Een volgende keer misschien, maar het is veels te laat alm.m schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:07:
kom dan ff meedoen we missen voor de 2e pot nog een 4e man
☻/
/▌
Ik kom af en toe wel langs en kijk of er iemand is anders slap ik jullie wel ff als ik er ben
Big trout on his way.
Tijd om een sinasappel te persen
Maar heb een vraagje, moet je een originele versie van het spel hebben om online te kunnen spelen?
Anoniem: 152814
@Orange - Hoi ouwe, groeten aan Lady Ann
@Natas - Hoi J, groeten aan je pa
Recorder is een leuk iets, vooral als je verliest om nieuwe tactieken te leren.. Ik speel heel soms op gamezone als Confuzer.nl... maar moet er tijd voor hebben, en meestal heb ik na een week spelen een maand of 2 geen zin meer.
[ Voor 53% gewijzigd door -=Confuzer=- op 26-08-2005 16:34 ]
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Anoniem: 153279
nog een paar vragen; kan iemand de IRC link nog een keer posten, ik heb een probleem met het kijken van tads (demo's).
alvast bedant en hopelijk zie ik jullie ook op zone...
nick op zone is _SoupComm_
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 153279 op 26-08-2005 21:57 ]
Anoniem: 147891
Aap schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:18:
Ik heb poosje geleden op mirc nog gespeeld tegen Orange samen met DaMorpHeus enzo en ja, Orange is f*cking goed
Verder hoop ik dat het topic weer beetje meer over Supreme Commander gaat want we zijn nu grotendeels over TA aan het praten terwijl die een eigen topic heeft
Stel als de mappen echt zo groot worden als ze zeggen, wie gaat dat dan online spelen? op een LAN kan ik wel 10uur TA spelen maar ik heb geen zin om thuis achter mijn pc te zitten en online even een potje van 9uur te gaan spelen, dan is me nachtrust kapot of kan het spel alleen spelen in het weekend
orage wil je die technieken niet eens met ons delen ?
en verder de vraag om dat ik maar wijnig tegen standers kan vinden kunnen we elkaar niet toevoegen aan msn?
mijn msn is jpderidder77@hotmail.com
voeg me maar toe en zeg er ff bij dat het om TA gaat aap jou krijg ik nog wel !!!
we moeten binnen kord maar weer eens een potje doen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Anoniem: 147891
ik zal daar eens kijken ik ben wel benieuwd
aan gezien ik degenewas die over het algemeen AAP er wel onder kreeg maar soms met moeite
en ook wel eens verloren heb. van AAP dan toch
groeten Knight _core
Omdat wij in dezelfde styl spelen. Eerst even bouwen en dan lekker knallen. Ook spelen wij 9/10 op een metal map. De goede TA spelers, knokken elkaar kapot binnen het eerst uur. Ze gaat als gekken naar het metal op de map, want metalmappen word iets minder gewardeerd onlineAnoniem: 147891 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:04:
zonder op de onderlinge strijd in te gaan
ik zal daar eens kijken ik ben wel benieuwd
aan gezien ik degenewas die over het algemeen AAP er wel onder kreeg maar soms met moeite
en ook wel eens verloren heb. van AAP dan tochhoe het komt dat hij zo snel was ingemaakt
groeten Knight _core
Het is vooral echte vechten om je resources... iets wat ik minder leuk vind, want TA komt pas echt terecht wanneer je honderden troeps gaat sturen naar de vijand.
Daar zit dus dat verschil in. Infeite doet elke TA speler, Rushen.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Zal es eens stevig een sok in die grote waffel van je douwen
Ik heb TAspring net nog getest maar ik vind het toch nog niet helemaal super hoor. De maps zijn niet echt je van het en soms is het geheel nog wat buggy. Wat vinden jullie ervan?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
ik kom nu alleen vervelende flickering in het scherm tegen op deze geteste resoluties
800X600 1024X768 1280X1024
wat kan ik hier aan doen?
xp sp2
9800pro met nieuste driver
DX 9.0c
monitor max 85 hz (waar is dan ook op staat lagere frequenties ook geen effect)
Gedeeltelijke oplossing:TA windowed spelen mbv "-d" in de opdrachtregel.
"D:\games\TOTALA\TotalA.exe -d"
geen flickering meer maar wel desktop er naast/ onder
resolutie gelijk zetten lijkt op fullscreen maar is het eigenlijk niet.
[ Voor 28% gewijzigd door kless op 23-09-2005 23:58 . Reden: halve oplossing gevonden ]
http://www.adf-hq.nl
Anoniem: 156634
dat maakt het namelijk een stuk moeilijker.
\o/
Anoniem: 13710
Wij spelen altijd erg grote battles. Duren soms wel 7 uur en het spel vind 250 - 500 construction aircraft ook neit superfijn
Ik krijg er spontaan weer zin in
Anoniem: 156634
Is er een manier om de AI inteligentie te verhogen??, want de computers zijn een beetje erg dom.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 156634 op 11-11-2005 12:13 ]
Custom AI's installeren (zie bijvoorbeeld http://www.fileuniverse.com/?p=listing&ID=40 )Anoniem: 156634 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:13:
Al ga je met in je eenje tegen 8 computers dan wil je gemakkelijk nog met de moeilijkheidsstand op HARD.
Is er een manier om de AI inteligentie te verhogen??, want de computers zijn een beetje erg dom.
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Heel snel en simpel,maar werkt super.
http://home.centurytel.net/khb/aa/WarZone.html
Zijn er nog mensen die binnenkort eens wat potjes willen gaan spelen? (het liefst in team verband, dus 2vs2 ofzo das nog leukerder dan alleen namelijk).
Ik vind hem zo super wel een beetje te sterk. Maar gaan er nog mensen dit spel spelen op Drom13, ik hoorde dat er veel mensen zijn die het gaan spelen. Nu heb ik het spel niet meer, is er nog een plekje waar je dit spel kan bestellen/kopen?
* anandus is al bezig om TA te installeren.Aap schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:54:
Mensen, door enkele nieuwe screenshots & een brak cam filmpjevan Supreme Commander krijg ik weer zin om Total Annihilation te spelen
![]()
Zijn er nog mensen die binnenkort eens wat potjes willen gaan spelen? (het liefst in team verband, dus 2vs2 ofzo das nog leukerder dan alleen namelijk).
Maar ik heb dit spel zolang niet gespeeld, dat ik er, vrees ik, toch echt weer even in moet komen
TA is echt zo'n spel wat jaren op de plank ligt en dan weer boven komt drijven en nóg steeds heerlijke gameplay achterlaat
Hij is in ieder geval niet te vinden bij Play.com, FRS of Bol.comVersteegrob schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:09:
Nu heb ik het spel niet meer, is er nog een plekje waar je dit spel kan bestellen/kopen?

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 12-05-2006 15:17 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Kijk op marktplaats/ebay regelmatig zie je ze nog langs komen en enkele keer zelfs nog gesealde versies.Versteegrob schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:09:
Wat vinden de mensen trouwens van de unit Krogoth?
Ik vind hem zo super wel een beetje te sterk. Maar gaan er nog mensen dit spel spelen op Drom13, ik hoorde dat er veel mensen zijn die het gaan spelen. Nu heb ik het spel niet meer, is er nog een plekje waar je dit spel kan bestellen/kopen?
anandus schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:13:
[...]
* anandus is al bezig om TA te installeren.
Maar ik heb dit spel zolang niet gespeeld, dat ik er, vrees ik, toch echt weer even in moet komen
TA is echt zo'n spel wat jaren op de plank ligt en dan weer boven komt drijven en nóg steeds heerlijke gameplay achterlaat
zal klootje en starlite ook wel vragen
Battle.net Spud#2543
Anoniem: 13710
De krogoth is niet te sterk. Met 400 hawks is het zo exit. 200 fatsoenlijke tanks heeft de krogoth ook geen kans.Versteegrob schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:09:
Is het installeren en updaten afdoende voor evt. online games of moet ik nog allerhande mods / externe AI patches installeren?
.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
.
Wat me opvalt, eigenlijk ziet ie er zelfs nu nog behoorlijk acceptabel uit.
vroeger was aa en hoge resolutie ook niet te doen met de pcs uit die tijd op 14'' met 200 x aantalspelers....IceStorm schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:08:
Ik ben ook maar weer eens gaan spelen. Gewoon de normale versie zonder uitbreidingen omdat ik daar altijd 'moeite' mee had.
3.1? ofzo heb ik ergens te liggen ( 500 unitmax ) en wat extra typen??
http://www.adf-hq.nl
Zeker als je bedenkt dat het spel alweer 9 (!) jaar oud isIceStorm schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:08:
Ik ben ook maar weer eens gaan spelen. Gewoon de normale versie zonder uitbreidingen omdat ik daar altijd 'moeite' mee had.
En als je ziet wat toen (P1-tijd, geen 3D-acc.) al kon, qua grafisch en aantal units, ben ik niet zo heel erg bang voor extreme systeemeisen voor het vervolg (Supreme Commander)
[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 16-05-2006 11:22 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Zelf heb ik TA 2 keer gekocht, omdat ik 'm kwijt was een keertje. Ook nu kan ik 'm nergens meer vinden. Stel dat ik 'm nog vind, draait het dan wel onder XP met de meest recente update?
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Tuurlijk, alleen moeten er dan wel wat spelers zijn om die intense battle-momenten te genereren.Eijkb schreef:
Zou iemand trouwens eens een screenshotje kunnen posten van een intens battle moment? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet een aantal jaar na dato
Jep, probleemloos.SindaPaus schreef:
Zelf heb ik TA 2 keer gekocht, omdat ik 'm kwijt was een keertje. Ook nu kan ik 'm nergens meer vinden. Stel dat ik 'm nog vind, draait het dan wel onder XP met de meest recente update?
[ Voor 32% gewijzigd door DroogKloot op 16-05-2006 17:54 ]
Ja, dit is veel groter dan de mappen van TA zelf
Als de map klaar is, zal ik, wanneer er intresse is, hem wel online gooien.
Als iemand installatie problemen heeft of het spel wil hebben kan ik hem/haar wel helpen.
Krogoth's.....wel grappig....vooral als de tegenstander er met 10 of zo aan komt. Maar voor dat soort gevallen heb ik altijd repeating bertha's en muurtjes staan. Succes om met maakt-niet-veel-uit-hoeveel-krogoths te komen als er 10 of zo repeating bertha's staan te schieten (met genoeg energie om er nog een paar bij te doen).Versteegrob schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:09:
Beste aanval is nog altijd een goede verdediging (en beter dan dat tegen een grondaanval is lastig....)
En als ze uit de lucht komen....heb je toch een zooi aan flak staan?
Ik weet niet of het spel uberhaubt nog te koop is ergens...misschien heeft iemand een 2e hands versie die je kan kopen.....
komt bekend voor.....komen er ineens 3*150 of zo vliegtuigjes overvliegen, met bommetjes..volgende keer dat m'n scherm een refresh doet (5 of 10 seconden later) is m'n basis foetsie....kless schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:19:
[...]
vroeger was aa en hoge resolutie ook niet te doen met de pcs uit die tijd op 14'' met 200 x aantalspelers....
3.1? ofzo heb ik ergens te liggen ( 500 unitmax ) en wat extra typen??
gelukkig zijn de pc's nu wat steviger, waardoor ze dat aan kunnen
Het ondersteund mods echt goed, heeft geen limitaties meer qua units, (max weapons en units enzo) en de UI scaled tenminste mee als je op een hoge resolutie speelt. En het ziet er ook nog eens prachtig uit als je het op een high end video kaart speelt
http://taspring.clan-sy.com
[ Voor 4% gewijzigd door Wiebbe op 17-05-2006 11:26 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Er zijn al meer dan 10 spelers.
Uit ervaring kan ik zeggen dat TA op een lan met teamspeak erg tof is. 5k units patch en demorecorder .99b3 met true shared los (dus dat je units ook schieten in de gesharede los van je partners) en natuurlijk zonder lag.
Misschien kunnen we zelfs een compo opzetten daar.
Check bovenstaand bericht.Versteegrob schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:09:
.. Maar gaan er nog mensen dit spel spelen op Drome13, ik hoorde dat er veel mensen zijn die het gaan spelen. Nu heb ik het spel niet meer, is er nog een plekje waar je dit spel kan bestellen/kopen?
Kom op Drome maar ff langs (ik ben daar ingelogd als Fist). Je hoeft voor multiplayer trouwens de game niet eens te hebben, je kunt gewoon de multiplayer spawn van iemand anders installeren. Per drie spelers hoeft er maar een een cd te hebben.
Tegenwoordig is er natuurlijk ook de nocd patch.
Anoniem: 122793
(ik heb het spel 3x gekocht voor het geval de cd's eraan zouden gaan