Total Annihilation, wie speelt het nog? [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 11.131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-06 20:11

Hakker

a.k.a The Dude

ok nog een paar links die wel eens heel handig kunnen zijn

TAUniverse Pee-Wee F.A.Q. m.a.w. de big faq draad van TA inclusief afkortingen ed. alleen mis ik de afkorting CPIA ;)
RTSC (Real Time Strategic Carnage) Hebben oa. veel mods gespeeld en geven er beschrijvingen over.
A.I Central Voor veel A.I. Profiles/beschrijvingen en een korte evaluatie zowel cheating als non cheating A.I.'s
TAMEC (Total Annihilation Map Evaluation Center) gok maar eens wat ze daar doen ;)
TAUEC (Total Annihilation Unit Evaluation Center) In hoeverre deze site nog geupdate is weet ik niet.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Topicstarter
Die links zijn mij niet onbekend, maar de onderste drie zijn subpagina's van PlanetAnnihilation en staan daarom niet apart in de OP. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door DroogKloot op 13-07-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker

Hakker

a.k.a The Dude

mjah subpagina's of niet het zijn de meer handige links en de planet.... sites vind ik imho nou niet 1 van de meest overzichtelijke

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

Ik wist niet dat dit spel nog gespeeld werd online. Ik heb zelf ook gespeeld en ik vind het persoonlijk beter dan C&C. Niet dat C&C slecht is, maar onuitputtelijke resources, en honderden units tegelijk vind ik toch 2 grote pluspunten aan dit spel. En je hebt ook zoveel keuze in units, en sterkte categorie.

Dat maakt dit spel voor mij heel erg aantrekkelijk om te spelen. Ik heb het alleen lang niet meer gedaan.

Misschien toch weer is tijd om het te installeren, en het is voor de 1e keer online te proberen :) :Y) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123052

Oeh.. ik zie dit topic voor het eerst 8)7 ..
Ik speelde dit vroeger altijd bij mn neef.. goeie herrineringen aan :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Anoniem: 148782 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 20:41:
Ik wist niet dat dit spel nog gespeeld werd online. Ik heb zelf ook gespeeld en ik vind het persoonlijk beter dan C&C. Niet dat C&C slecht is, maar onuitputtelijke resources, en honderden units tegelijk vind ik toch 2 grote pluspunten aan dit spel. En je hebt ook zoveel keuze in units, en sterkte categorie.

Dat maakt dit spel voor mij heel erg aantrekkelijk om te spelen. Ik heb het alleen lang niet meer gedaan.

Misschien toch weer is tijd om het te installeren, en het is voor de 1e keer online te proberen :) :Y) :P
Ik moet ook bekennen dat ik het nog nooit online heb gespeeld... :X Heel lang telefoontikken gehad en nu eindelijk adsl, maar op één pc internet. Dan kom je niet graag online spellen spelen die een paar uur duren, terwijl er thuis 5 internetters zijn...

Toch moet ik er aan geloven om te oefenen voor Supreme Commander, omdat ik dat spel wel online wil gaan spelen. Maar dan niet als noob, maar toch meer een gevorderde online speler :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker

Hakker

a.k.a The Dude

Ik weet nog wel dat ik vroeger TAUIP 2.1 zat te downloaden over mijn 28K8 dat duurde ongeveer 1 3/4 uur :O en dan maar duimen dat de verbinding maar niet wegviel :)

Ik moet trouwens nog een eerste print hebben van Core Contingency... die zijn destijds uit de winkel gehaald omdat de cd niet goed was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Weet soms iemand of Battle Tactics nog ergens te vinden is? Core Contingency heb ik liggen, maar de andere uitbreiding wil ik ook best :) Samen met de extra units van cavedog heb je dan een uitgebreid game :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hij is wel op internet te vinden ;)
BT zijn alleen maar maps & singleplayer-campaigns btw, verreweg de meeste mensen hebben alleen maar CC, dus online mis je niet zoveel :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41252

Voor online zijn het alleen maar mappen.

Ook te downloaden http://home.comcast.net/~annmariervt/btmaps.ccx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15

Geckoo

Good news, everyone!

Hakker schreef op zondag 17 juli 2005 @ 00:24:
Ik weet nog wel dat ik vroeger TAUIP 2.1 zat te downloaden over mijn 28K8 dat duurde ongeveer 1 3/4 uur :O en dan maar duimen dat de verbinding maar niet wegviel :)

Ik moet trouwens nog een eerste print hebben van Core Contingency... die zijn destijds uit de winkel gehaald omdat de cd niet goed was :+
jep die heb ik ook, de cc is blauw/groen ofzo de reprint is grijs :)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
StarLite schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 00:31:
Hij is wel op internet te vinden ;)
BT zijn alleen maar maps & singleplayer-campaigns btw, verreweg de meeste mensen hebben alleen maar CC, dus online mis je niet zoveel :)
Maar toch lijkt het me leuk de cd in je collectie te hebben :)

@ Orange thx voor de maps.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Ik heb vaak na een minuut of 10 vastloper met TA + all upgrade's. Systeem com. staat al op win98 ...maar het blijf aanhouden ook hardsound versneller op middel gezet zoals in verschillende fora's geroepen worden :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killemov
  • Laatst online: 28-05 21:29

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Hacku schreef op maandag 18 juli 2005 @ 23:43:
Weet soms iemand of Battle Tactics nog ergens te vinden is? Core Contingency heb ik liggen, maar de andere uitbreiding wil ik ook best :) Samen met de extra units van cavedog heb je dan een uitgebreid game :)
Hehe, ik kon CC nergens meer vinden ... maar wel een Commander Pack voor de Mac voor een paar gulden ... ik heb toen daar gewoon de content uit geript. Fantastisch zo'n modulair opgezette game.

Hey ... maar dan heb je ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Geckoo schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 12:13:
[...]

jep die heb ik ook, de cc is blauw/groen ofzo de reprint is grijs :)
* StarLite heeft een blauw/groene, maar hij doet het prima :?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja klopt star maar en zijn dacht ik 2 of 3 mappen die het niet goed doen en dan krijg je een foutmelding.
Zowiezo Craterisland
en Surfacemeltdown.
En ik dacht nog 1 maar weet ff niet welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 22:40
Vrijwel alle AI download links die naar Fileplanet verwijzen, op de planetannihilation site, werken niet meer. Op dit moment heb ik QuellerTACC16 gedownload, maar of ik het echt aan de praat heb weet ik niet. Heb de text files nu gewoon onder TOTALA/AI staan, maar hoe weet ik dat het werkt?

er is ook een TA Mutation file van Queller, maar deze kan ik nergens vinden, iemand die mij uit de brand kan helpen?

Daarnaast probeer ik ook nog de AI nuclear missiles te laten lanceren, heb een deze 2 units gedownload: http://www.shonner.com/ta/units.htm

Maar of het echt werkt weet ik niet, al wel een vijand gehad met verscheidene missile launchers, maar nog nooit afgevuurd.

[ Voor 25% gewijzigd door MailMan op 23-07-2005 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killemov

Killemov

Als het goed is moet de Switeck AI deze zeker gebruiken. Ik snap alleen niet waarom deze nukes wel door alle AI's gebruikt kan worden en de standaard nukes niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Topicstarter
Postov schreef:
Vrijwel alle AI download links die naar Fileplanet verwijzen, op de planetannihilation site, werken niet meer. Op dit moment heb ik QuellerTACC16 gedownload, maar of ik het echt aan de praat heb weet ik niet. Heb de text files nu gewoon onder TOTALA/AI staan, maar hoe weet ik dat het werkt?
Het verschil tussen een Queller en een default AI merk je na ongeveer tien minuten. ;)
er is ook een TA Mutation file van Queller, maar deze kan ik nergens vinden, iemand die mij uit de brand kan helpen?
Inloggen bij fileplanet en dan deze link volgen.
Daarnaast probeer ik ook nog de AI nuclear missiles te laten lanceren, heb een deze 2 units gedownload: http://www.shonner.com/ta/units.htm

Maar of het echt werkt weet ik niet, al wel een vijand gehad met verscheidene missile launchers, maar nog nooit afgevuurd.
En je hebt de .ufo wel in je TA root staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90936

Lo ... ik heb TA zelf en ik wil graag nog een versie kopen (want men orriginele cd heeft paar krassen en hoesje heeft een breukje :'( ). Iemand een id waar je TA kan kopen (via internet), die een beetje betrouwbaar is, geen cc nodig voor is en er geen woekerprijzen worden gehanteerd (30 $ + ).
Thx iig al :)

Ook heb ik een prob met TA + extra units.

Ik heb TA zonder expansions geinstalleerd, patch erop gegooid, taucp geinstalleerd + 6 units van cavedog en dan krijg ik deze foutmelding bij het laden van de units als je een game start:

objects3d\Armaas_dead.3DO

Als ik alle extra units disable door taucp doet hij het wel... enig id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151084

Waar to koop???

Niemand op Amazon gekeken? 9.84 US$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100808

Ik heb hier Total annihilation... alleen speelt er geen muziek af terwijl dit toch een van de betere dingen in Total annihilation is, ik heb 2 cd's deze heb ik on-the-fly gebrand van m'n neefjes 2 cd's en deze spelen WEL muziek af, ook heb ik google afgezocht maar tevergeefs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:58

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 100808 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:37:
Ik heb hier Total annihilation... alleen speelt er geen muziek af terwijl dit toch een van de betere dingen in Total annihilation is, ik heb 2 cd's deze heb ik on-the-fly gebrand van m'n neefjes 2 cd's en deze spelen WEL muziek af, ook heb ik google afgezocht maar tevergeefs :(
Dus de legale speelt geen muziek en de illegale wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m'n neefje heeft ook een gekopierde versie, deze speelt muziek af...ik heb bij volume gekeken en MIDI staat aan, ik ga anders eens proberen om het audiokabeltje te verbinden tussen m'n cdrom station en het mobo..

op hoop van zege!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Topicstarter
Ik zou dat kabeltje eerder verbinden tussen je CD-ROM speler en je geluidskaart, en ipv. MIDI juist CD Audio van mute afhalen, maar OK. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nu alles wat op mute stond aanstaan, het kabeltje tussen het cdrom station en m'n geluidskaart is verbonden, nog steeds geen geluid :'( alleen de mannetjes en gebouwen maken geluid, btw naast het cdaudio connectortje zit ook nog een aux connectortje moet deze wel/niet op m'n cdrom station aangesloten worden?

Ik heb na al dit gekl**t toch een vermoeden dat het aan de cd ligt, dus bij deze vraag ik iemand die mijn cd kan vergelijken met de zijne...de CD_1 ziet er als volgt uit:

Data ( map ) met hierin: 1.zrb t/m 5.zrb
DirectX5 ( map )
Install ( map )
internet ( map )
autorun.txt
install.txt
readme
setup.exe
setup.txt
totala2.hpi
totala3.hpi
totala.id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Topicstarter
Kun je de CD tracks converteren naar mp3 bestanden of afspelen in een stand-alone speler? Zoja dan zijn je instellingen FUBAR, zonee dan zijn je CD's dat. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door DroogKloot op 08-08-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik heb TA weer eens geïnstalleerd en gister al wat met een huisgenoot gespeeld. Iemand zin om nu/straks/vanavond een multiplayer potje te doen?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Topicstarter
* DroogKloot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Zou je mij dan even aan je msn willen toevoegen (staat in profile), bij jou staan er niet bijster veel bruikbare gegevens namelijk ;)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Topicstarter
Server: irc.tweakers.net, kanaal: #ta (MSN is vrij dood hier ATM ;)).

[ Voor 29% gewijzigd door DroogKloot op 10-08-2005 21:42 ]

• MM
  • Niet online

MM

Was een geinig potje gisteren, zowel kloot als ik waren bang om vrijwel direct in de pan gehakt te worden, wat achteraf gezien flink meeval. Mijn rush naar de hill vol met metaal (geloof dat de map king of the hill heet) was niet geheel succesvol omdat kloot hetzelfde had gedaan, het d-gun-de-commander-van-de-tegenstander-en-ren-snel-weg voordat-je-zelf-doodgaat-van-de-nuke trucje werkte niet geheel waardoor we vrij snel zonder commander zaten. Snel ontwikkeld daar en een paar plasma turrets neergezet zodat ik blind schietend op de radar kloot weg kon houden.

Ene Zeuz (+nogiets) kon het in het begin niet helemaal bijbenen maar werd in het middenspel wel even vervelend door met 100 samsons ons om de beurt aan te vallen, niet fijn in mijn geval, de def rond mijn productiekamp was niet echt op volle sterkte, alles was rond de hill gesitueerd.

Na de hill redelijk versterkt te hebben met flink wat flak en een annihilator besloot ik maar een antinuke te bouwen aangezien kloot te lang niets van zich liet zien. En inderdaad, vlak voor de installatie af was kreeg ik een nuke vol op de hill... dag domination :P

Zeuz was inmiddels redelijk uitgedund door mijn bertha die op de hill stond, de bertha die ergens anders in een klein def-camp stond om kloot onder vuur te nemen bleek achteraf niet zo heel veel schade gedaan te hebben, maar prijsschieten op je radar is altijd leuk. Zoals gezegd was ik de hill echter kwijt, en niet veel later ging mijn bertha-camp er ook aan. In die tijd was ik echter druk bezig om een backup kamp in de linkeronderhoek te maken, alwaar ik een flinke productie op poten zette om snel vliegtuigen te kunnen bouwen om zo air dominance te kunnen krijgen.

Uiteindelijk lukte dat en zat Kloot vast in de rechterbovenhoek, met 150 van mijn vliegtuigen als barriere dat hij niet weg kon. Mijn pogingen om zijn defences te doorbreken per lucht waren onsuccesvol, alles per grond werd vakkundig door nukes platgewalst. Na elkaar nog even flink met nukes bestookt te hebben toch maar remise gedaan, want zelfs het berta kamp met 4 berthas had maar een paar van zijn gebouwen kapot gekregen voordat een nuke er een einde aan maakte (geen tijd meer om er antinukes te bouwen en mobile antinukes zaten niet in de unitlist).

Kortom gaaf om het weer eens te doen naar een jaar ofzo, mischien mensen die vanavond nog even willen knallen?

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

m.m schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 12:56:
Kortom gaaf om het weer eens te doen naar een jaar ofzo, mischien mensen die vanavond nog even willen knallen?
Meldt :Y)

Ik zou graag willen meedoen vanavond, als ik alle andere mensen in huis van de pc kan wegschoppen :P

Ik ben alleen wel gruwelijk noob in online spelen en überhaupt noob in het online spelen van TA... :( Ik ben er nog nooit aan begonnen omdat we pas sindskort adsl hebben... :P Maar ik wil wel graag oefenen zodat ik met de komst van Supreme Commander wel online kan spelen :*) (aangenomen dat Supreme Commander en TA qua gameplay op elkaar zullen lijken).

Hmm. Ik zit wel te bedenken dat ik iets van IRC moet installeren... :P

[ Voor 6% gewijzigd door Motrax op 11-08-2005 13:10 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanaaf iemand op irc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152282

Ik had vroeger ook dezelfde problemen als AMDBoy.
Bij mij lag het aan de drivers van de geluidskaart.
( Soundblaster Live! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

* M.M is er vanavond.

Heb wel weer zin in een pot, hopelijk krijgen we dit keer 4 man bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

* StarLite komt zo ook, half uurtje oid :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-07 22:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Kom maar eens kijken op de www.zone.com
Daar speelt de "wereld top"

Top op de dag van vandaag is er een ladder actief en worden er door de communitie zelf nog geld prijs tournooi's gehouden!

Oh ja.. verwacht niet dat je ook maar een schijn van kans maakt om te winnen als je tegen de wat beter clan leden speelt..

Zie jullie daar wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey hey natas lololol eikeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

kom dan ff meedoen we missen voor de 2e pot nog een 4e man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

m.m schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:07:
kom dan ff meedoen we missen voor de 2e pot nog een 4e man ;)
Ik twijfel of ik mee doe... twijfel twijfel... nee. Een volgende keer misschien, maar het is veels te laat al :(

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

vorige potje duurde ook maar iets meer dan een half uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok vanavond ben ik er zeker.

gisteren heb ik jullie telkens net gemist :(

• MM
  • Niet online

MM

Vandaag ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee sorry beetje druk,ga met de vrouw en kids hondje halen.sorry dat ik er donderdag niet was moest werken :(

Ik kom af en toe wel langs en kijk of er iemand is anders slap ik jullie wel ff als ik er ben :)

Big trout on his way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Moet ik dan ook ff langs komen orange? dan is dat slappen van jouw ook meteen voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kom maar natas slap je wel ff :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Sta je al op de ladder?
Tijd om een sinasappel te persen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07 14:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Hey, speel dit spel ook nog wel een beetje (ietsiepietsie beetje).

Maar heb een vraagje, moet je een originele versie van het spel hebben om online te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Nope.. et heeft geen key.. en de no-cd patch is heel makelijk op het internet te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152814

ik speel ook nog wekelijks op Zone. En ik doe ook wel mee als jullie een IP potje doen.

@Orange - Hoi ouwe, groeten aan Lady Ann ;)

@Natas - Hoi J, groeten aan je pa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Malloot.. was je online naam.. geef ik de grtz ff door aan dadof_evil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Ik speel het nog steeds... hier op werk zo... daarom vond ik dit topic omdat ik de patches wilde downen :)

Recorder is een leuk iets, vooral als je verliest om nieuwe tactieken te leren.. Ik speel heel soms op gamezone als Confuzer.nl... maar moet er tijd voor hebben, en meestal heb ik na een week spelen een maand of 2 geen zin meer.

[ Voor 53% gewijzigd door -=Confuzer=- op 26-08-2005 16:34 ]

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan zal ik je niet meer zo bashen Confuzer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153279

allo all, na het lezen van alle ta/sc threads ben ik ook maar eens TA Online gaan spelen, wat voor een firsttimer als ik natuurlijk zwaar tegenvalt. Zoals al eerder is gepost; de eerste 5 minuten zijn er al enorme verschillen te zien... en na een paar keer meekijken leerde is al een boel bij.

nog een paar vragen; kan iemand de IRC link nog een keer posten, ik heb een probleem met het kijken van tads (demo's).

alvast bedant en hopelijk zie ik jullie ook op zone...

nick op zone is _SoupComm_

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 153279 op 26-08-2005 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

soupcomm die naam heb ik gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147891

quote:
Aap schreef op maandag 18 juli 2005 @ 09:18:
Ik heb poosje geleden op mirc nog gespeeld tegen Orange samen met DaMorpHeus enzo en ja, Orange is f*cking goed :( In mijn ogen speelde hij onmogelijk of als cheater maar hij doet het echt. Hebben zelfs nog een instructie gehad van hem :p en nu snap ik hoe hij het zo snel kan en goed doet. Hij weer precies waar, hoeveel en wanneer hij iets moet maken. Best vervelend om zo'n tegenstander te hebben maar ok het hoort erbij.

Verder hoop ik dat het topic weer beetje meer over Supreme Commander gaat want we zijn nu grotendeels over TA aan het praten terwijl die een eigen topic heeft ;)

Stel als de mappen echt zo groot worden als ze zeggen, wie gaat dat dan online spelen? op een LAN kan ik wel 10uur TA spelen maar ik heb geen zin om thuis achter mijn pc te zitten en online even een potje van 9uur te gaan spelen, dan is me nachtrust kapot of kan het spel alleen spelen in het weekend :+

orage wil je die technieken niet eens met ons delen ?

en verder de vraag om dat ik maar wijnig tegen standers kan vinden kunnen we elkaar niet toevoegen aan msn?

mijn msn is jpderidder77@hotmail.com

voeg me maar toe en zeg er ff bij dat het om TA gaat aap jou krijg ik nog wel !!!
we moeten binnen kord maar weer eens een potje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Spelen jullie nu allemaal al TA spring of nog steeds de oude officiele versie?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier: http://tadrs.tauniverse.com/ kun je games van anderen downloaden en afspelen in TA met de demorecorder. Leer je heel veel van en merk je dat Orange ook eigelijk maar een prutser is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147891

zonder op de onderlinge strijd in te gaan

ik zal daar eens kijken ik ben wel benieuwd
aan gezien ik degenewas die over het algemeen AAP er wel onder kreeg maar soms met moeite
en ook wel eens verloren heb. van AAP dan toch 8) hoe het komt dat hij zo snel was ingemaakt
groeten Knight _core

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 147891 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:04:
zonder op de onderlinge strijd in te gaan

ik zal daar eens kijken ik ben wel benieuwd
aan gezien ik degenewas die over het algemeen AAP er wel onder kreeg maar soms met moeite
en ook wel eens verloren heb. van AAP dan toch 8) hoe het komt dat hij zo snel was ingemaakt
groeten Knight _core
Omdat wij in dezelfde styl spelen. Eerst even bouwen en dan lekker knallen. Ook spelen wij 9/10 op een metal map. De goede TA spelers, knokken elkaar kapot binnen het eerst uur. Ze gaat als gekken naar het metal op de map, want metalmappen word iets minder gewardeerd online :p

Het is vooral echte vechten om je resources... iets wat ik minder leuk vind, want TA komt pas echt terecht wanneer je honderden troeps gaat sturen naar de vijand.

Daar zit dus dat verschil in. Infeite doet elke TA speler, Rushen. :) en dat vinden wij toch iets minder spelen ;) geef mij battles van uren :D :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He he he malloot aka NERDSFist jij zuigt anders nog steeds meer dan ik en die natas blehhh geez die zuigt super :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ssssst! Ik zeg toch ook niet tegen iedereen dat Orange eigenlijk Alex, Eternal, Vaporus_Puppet, Ignite en Agonite is! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je vergeet No_Woody en No_Paradox en MilkPrince en nog een paar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Oke kale.. tijd om een gampie te doen en hier een link naar de demo van dat gampie te doen..
Zal es eens stevig een sok in die grote waffel van je douwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zullen we het weer inhoudelijk over de game hebben? Al die prive potjes en rants interesseren mij niet zo eigenlijk.

Ik heb TAspring net nog getest maar ik vind het toch nog niet helemaal super hoor. De maps zijn niet echt je van het en soms is het geheel nog wat buggy. Wat vinden jullie ervan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-06 10:18

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Heb het spelletje weer eens geinstalleerd

ik kom nu alleen vervelende flickering in het scherm tegen op deze geteste resoluties
800X600 1024X768 1280X1024

wat kan ik hier aan doen?

xp sp2
9800pro met nieuste driver
DX 9.0c

monitor max 85 hz (waar is dan ook op staat lagere frequenties ook geen effect)

Gedeeltelijke oplossing:TA windowed spelen mbv "-d" in de opdrachtregel.
"D:\games\TOTALA\TotalA.exe -d"
geen flickering meer maar wel desktop er naast/ onder
resolutie gelijk zetten lijkt op fullscreen maar is het eigenlijk niet.

[ Voor 28% gewijzigd door kless op 23-09-2005 23:58 . Reden: halve oplossing gevonden ]

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killemov

Killemov

Ik heb dat wel meer gehad met oudere games op modernere machines. Wat je sowieso eerst kunt doen is de desktop een keer goed instellen op alle resoluties die je wilt gaan spelen. Daarna kun je in DX de resoluties op bepaalde frequenties locken. Veel succes. Het heeft mij ook nogal wat tijd met pielen gekost.

Anoniem: 156634

Weet iemand hoe je in Single Player tegen 8 > computer kan spelen, i.p.v van maximaal 3 andere.
dat maakt het namelijk een stuk moeilijker. >:)

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

shift+8 • en dan X iirc

\o/

Anoniem: 13710

Ik speel het ook nog veel, vooral met vrienden. De 5000 unit patch is wel noodzakelijk, want 250 units per kant is wel wat weinig. Maar wat wordt de pathfinding slecht zeg van TA...........

Wij spelen altijd erg grote battles. Duren soms wel 7 uur en het spel vind 250 - 500 construction aircraft ook neit superfijn :). Een groot voordeel daarvan is dat een vulcan wel heel erg snel gebouwd kan worden of elke seconde 1 hawk uitpoepen verdeelt over 10 advanced aircraft dingen..

Ik krijg er spontaan weer zin in :)

-NEVER MIND-

[ Voor 115% gewijzigd door Anoniem: 156634 op 10-11-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al ga je met in je eenje tegen 8 computers dan wil je gemakkelijk nog met de moeilijkheidsstand op HARD.

Is er een manier om de AI inteligentie te verhogen??, want de computers zijn een beetje erg dom. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 156634 op 11-11-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Anoniem: 156634 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:13:
Al ga je met in je eenje tegen 8 computers dan wil je gemakkelijk nog met de moeilijkheidsstand op HARD.

Is er een manier om de AI inteligentie te verhogen??, want de computers zijn een beetje erg dom. :)
Custom AI's installeren (zie bijvoorbeeld http://www.fileuniverse.com/?p=listing&ID=40 )

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey guys hier een linkje om in te loggen en dan tegen elkaar te spelen.

Heel snel en simpel,maar werkt super.

http://home.centurytel.net/khb/aa/WarZone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mensen, door enkele nieuwe screenshots & een brak cam filmpje :p van Supreme Commander krijg ik weer zin om Total Annihilation te spelen :D :D

Zijn er nog mensen die binnenkort eens wat potjes willen gaan spelen? (het liefst in team verband, dus 2vs2 ofzo das nog leukerder dan alleen namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
Wat vinden de mensen trouwens van de unit Krogoth?

Ik vind hem zo super wel een beetje te sterk. Maar gaan er nog mensen dit spel spelen op Drom13, ik hoorde dat er veel mensen zijn die het gaan spelen. Nu heb ik het spel niet meer, is er nog een plekje waar je dit spel kan bestellen/kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Aap schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:54:
Mensen, door enkele nieuwe screenshots & een brak cam filmpje :p van Supreme Commander krijg ik weer zin om Total Annihilation te spelen :D :D

Zijn er nog mensen die binnenkort eens wat potjes willen gaan spelen? (het liefst in team verband, dus 2vs2 ofzo das nog leukerder dan alleen namelijk).
* anandus is al bezig om TA te installeren.

Maar ik heb dit spel zolang niet gespeeld, dat ik er, vrees ik, toch echt weer even in moet komen :)

TA is echt zo'n spel wat jaren op de plank ligt en dan weer boven komt drijven en nóg steeds heerlijke gameplay achterlaat :D
Versteegrob schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:09:
Nu heb ik het spel niet meer, is er nog een plekje waar je dit spel kan bestellen/kopen?
Hij is in ieder geval niet te vinden bij Play.com, FRS of Bol.com :/

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 12-05-2006 15:17 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik vind hem zo super wel een beetje te sterk. Maar gaan er nog mensen dit spel spelen op Drom13, ik hoorde dat er veel mensen zijn die het gaan spelen. Nu heb ik het spel niet meer, is er nog een plekje waar je dit spel kan bestellen/kopen?
Kijk op marktplaats/ebay regelmatig zie je ze nog langs komen en enkele keer zelfs nog gesealde versies. :)
anandus schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:13:
[...]

* anandus is al bezig om TA te installeren.

Maar ik heb dit spel zolang niet gespeeld, dat ik er, vrees ik, toch echt weer even in moet komen :)

TA is echt zo'n spel wat jaren op de plank ligt en dan weer boven komt drijven en nóg steeds heerlijke gameplay achterlaat :D
:D Ik ben er ook uit hoor ;) binnenkort zal ik de game ook weer installeren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:27

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

binnenkort maar weeres kijken idd voor een online relletje

zal klootje en starlite ook wel vragen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13710

De krogoth is niet te sterk. Met 400 hawks is het zo exit. 200 fatsoenlijke tanks heeft de krogoth ook geen kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-06 16:10

Eijkb

Zo.

Ik heb onder het stof ook nog een versie van Total Annihilation gevonden, Kingdoms wel te verstaan. Ik neem aan dat dit de zelfde versie is als die van jullie?

Is het installeren en updaten afdoende voor evt. online games of moet ik nog allerhande mods / externe AI patches installeren?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:21

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Hier in het topic gaat het niet over Kingdoms. Dat was de (imho mindere) opvolger.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-06 16:10

Eijkb

Zo.

Ik zie het net inderdaad. Ben de versie van TA zelf kwijt (terwijl ik zeker weet dat ik die gehad heb...). Eens zoeken bij de budget winkels! Zou iemand trouwens eens een screenshotje kunnen posten van een intens battle moment? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet een aantal jaar na dato :+

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben ook maar weer eens gaan spelen. Gewoon de normale versie zonder uitbreidingen omdat ik daar altijd 'moeite' mee had.
Wat me opvalt, eigenlijk ziet ie er zelfs nu nog behoorlijk acceptabel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-06 10:18

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

IceStorm schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:08:
Ik ben ook maar weer eens gaan spelen. Gewoon de normale versie zonder uitbreidingen omdat ik daar altijd 'moeite' mee had.
vroeger was aa en hoge resolutie ook niet te doen met de pcs uit die tijd op 14'' met 200 x aantalspelers....

3.1? ofzo heb ik ergens te liggen ( 500 unitmax ) en wat extra typen??

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
IceStorm schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:08:
Zeker als je bedenkt dat het spel alweer 9 (!) jaar oud is _o_

En als je ziet wat toen (P1-tijd, geen 3D-acc.) al kon, qua grafisch en aantal units, ben ik niet zo heel erg bang voor extreme systeemeisen voor het vervolg (Supreme Commander)

[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 16-05-2006 11:22 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Laatst online: 10:18

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Een tijdje geleden kwam ik er achter dat TA opnieuw was uitgebracht in een zogenaamde War RTS Deluxe pack met Axis & Allies, Act of War, TA en Kingdoms. Ik heb toen Atari NL gemaild om te vragen of deze pack ook in de Nederlandse winkels zou komen, maar dat stond niet in de planning. Jammer.

Zelf heb ik TA 2 keer gekocht, omdat ik 'm kwijt was een keertje. Ook nu kan ik 'm nergens meer vinden. Stel dat ik 'm nog vind, draait het dan wel onder XP met de meest recente update?

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Topicstarter
Eijkb schreef:
Zou iemand trouwens eens een screenshotje kunnen posten van een intens battle moment? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet een aantal jaar na dato :+
Tuurlijk, alleen moeten er dan wel wat spelers zijn om die intense battle-momenten te genereren. :+
SindaPaus schreef:
Zelf heb ik TA 2 keer gekocht, omdat ik 'm kwijt was een keertje. Ook nu kan ik 'm nergens meer vinden. Stel dat ik 'm nog vind, draait het dan wel onder XP met de meest recente update?
Jep, probleemloos.

[ Voor 32% gewijzigd door DroogKloot op 16-05-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik ben weer ff begonnen aan een mapje van mij en hij is beetje groot :D de map is vierkant, en wanneer je van linksboven(indehoek) naar rechtsboven(indehoek) loopt met een peewee, doet hij er zeker 8minuten over! Diagonaal word dat zeker wel 10~12of meer minuten! :D

Ja, dit is veel groter dan de mappen van TA zelf ;) Ik heb nu 1 grote groene plak gras en ben begonnen met het planten van bomen en heuveltjes. En ik kan je vertellen, dit duurd langgggg.

Als de map klaar is, zal ik, wanneer er intresse is, hem wel online gooien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-07 23:29
Ik doe ook graag mee met een potje. Ik speel het nog elke week online maar heb nog nooit tegen tweakers gespeeld. Hoe spreken we af? MSM, irc, iqc, online gaming service (warzone of phoenix works)?

Als iemand installatie problemen heeft of het spel wil hebben kan ik hem/haar wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024

Krogoth's.....wel grappig....vooral als de tegenstander er met 10 of zo aan komt. Maar voor dat soort gevallen heb ik altijd repeating bertha's en muurtjes staan. Succes om met maakt-niet-veel-uit-hoeveel-krogoths te komen als er 10 of zo repeating bertha's staan te schieten (met genoeg energie om er nog een paar bij te doen).
Beste aanval is nog altijd een goede verdediging (en beter dan dat tegen een grondaanval is lastig....)

En als ze uit de lucht komen....heb je toch een zooi aan flak staan?

Ik weet niet of het spel uberhaubt nog te koop is ergens...misschien heeft iemand een 2e hands versie die je kan kopen.....

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
kless schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:19:
[...]

vroeger was aa en hoge resolutie ook niet te doen met de pcs uit die tijd op 14'' met 200 x aantalspelers....

3.1? ofzo heb ik ergens te liggen ( 500 unitmax ) en wat extra typen??
komt bekend voor.....komen er ineens 3*150 of zo vliegtuigjes overvliegen, met bommetjes..volgende keer dat m'n scherm een refresh doet (5 of 10 seconden later) is m'n basis foetsie....

gelukkig zijn de pc's nu wat steviger, waardoor ze dat aan kunnen ;)

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 11-07 09:02

Wiebbe

<none />

Waarom gaan jullie geen TA Spring spelen? Is in mijn ogen echt een perfect remake van de TA engine en het speelt ook nog eens fantastisch lekker! En is basicly hetzelfde als TA met de uitzondering dat ze standaard XTA mee leveren ipv OTA. (en XTA of AA zijn eigelijk beter balanced voor gameplay dan OTA was ;) )

Het ondersteund mods echt goed, heeft geen limitaties meer qua units, (max weapons en units enzo) en de UI scaled tenminste mee als je op een hoge resolutie speelt. En het ziet er ook nog eens prachtig uit als je het op een high end video kaart speelt :P

http://taspring.clan-sy.com

[ Voor 4% gewijzigd door Wiebbe op 17-05-2006 11:26 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Op *Drome 13* (7 tm 9 july) wordt ook TA gespeeld.
Er zijn al meer dan 10 spelers.

Uit ervaring kan ik zeggen dat TA op een lan met teamspeak erg tof is. 5k units patch en demorecorder .99b3 met true shared los (dus dat je units ook schieten in de gesharede los van je partners) en natuurlijk zonder lag. :)

Misschien kunnen we zelfs een compo opzetten daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
.. Maar gaan er nog mensen dit spel spelen op Drome13, ik hoorde dat er veel mensen zijn die het gaan spelen. Nu heb ik het spel niet meer, is er nog een plekje waar je dit spel kan bestellen/kopen?
Check bovenstaand bericht. ;)

Kom op Drome maar ff langs (ik ben daar ingelogd als Fist). Je hoeft voor multiplayer trouwens de game niet eens te hebben, je kunt gewoon de multiplayer spawn van iemand anders installeren. Per drie spelers hoeft er maar een een cd te hebben.

Tegenwoordig is er natuurlijk ook de nocd patch. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hey hey nerd fist hoest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

Ik weet dat dit hier niet "echt" thuishoort, maar voor de liefhebber heb ik hier nog een "total annihilation" staan, ik heb het nooit gespeeld en ben dat ook niet van plan. Dus als je hem graag wil hebben... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
k zou het maar 's gaan spelen dan :P

(ik heb het spel 3x gekocht voor het geval de cd's eraan zouden gaan B) )
Pagina: 1 2 3 4 Laatste