Oude CRT's, dat zijn vissenkommen. Daar hebben we verdomme een decennium mee gedaan en dan gaan ze nog zeuren over glasplaten, we zijn verwende mensen geworden, en dat is de maatschappij 
Die foto is bovendien in een uiterst ongelukkige situatie genomen; Hoevaak staat er iemand met witte kleding precies in het zicht als je aan het werken bent? Reflectie van kamer-licht kun je zelf beinvloeden door je werkplek fatsoenlijk(er) in te richten. Wat echter wel een nadeel is, is dat de glasplaat bij de Xerox de hele TFT bedekt, dat is onnodig. Enkel het paneel bedekken is voldoende en zorgt ook voor een minder grote "reflectie-kijkhoek"
Ik zou trouwens ook even wachten tot de Fujitsu/Siemens + Viewsonic wat beter beschikbaar worden. De Viewsonic (blijkbaar zijn er ook al 2 Viewsonic versies in de omloop (800:1 versus 600:1)). is nog niet verkrijgbaar en de Fujitsu slechts beperkt. P.S.: Kan iemand die Fujitsu in de pricewatch zetten? Het wordt tijd om de TN paneeltjes uit de "t.net Pricewatch Top 6" te stoten en het voorbeeld van Xerox te volgen.
Dat zal het zijn.Tenzij je spel-engine er niet tegen kan. UT99 draait bv best ok met 100fps VSync, maar 60 = crap. 75 is al beter maar nog steeds niet lekker. Andere games hebben er weer totaal geen last van.
De reden voor een glasplaat: Een glasplaat zorgt voor een dieper zwart, omdat het backlight licht er nauwelijks op geprojecteerd wordt gezien glas dat licht voor het grootste deel doorlaat, in tegenstelling tot een anti glare laag. Het is niet voor niets dat Sony X-Black TFT's altijd een glasplaat gebruiken.(http://www.prad.de/board/attachment.php?attachmentid=3191) dan begin ik toch te twijfelen of die glasplaat zo'n succes is.
Die foto is bovendien in een uiterst ongelukkige situatie genomen; Hoevaak staat er iemand met witte kleding precies in het zicht als je aan het werken bent? Reflectie van kamer-licht kun je zelf beinvloeden door je werkplek fatsoenlijk(er) in te richten. Wat echter wel een nadeel is, is dat de glasplaat bij de Xerox de hele TFT bedekt, dat is onnodig. Enkel het paneel bedekken is voldoende en zorgt ook voor een minder grote "reflectie-kijkhoek"
Ik zou trouwens ook even wachten tot de Fujitsu/Siemens + Viewsonic wat beter beschikbaar worden. De Viewsonic (blijkbaar zijn er ook al 2 Viewsonic versies in de omloop (800:1 versus 600:1)). is nog niet verkrijgbaar en de Fujitsu slechts beperkt. P.S.: Kan iemand die Fujitsu in de pricewatch zetten? Het wordt tijd om de TN paneeltjes uit de "t.net Pricewatch Top 6" te stoten en het voorbeeld van Xerox te volgen.
He, wanneer heb ik dat eerder gehoordmaar in Duitsland worden ze al uitgeleverd
[ Voor 137% gewijzigd door Yokozuna op 12-05-2005 00:35 ]