De Xerox, Belinea en Viewsonic gebruiken alledrie hezelfde paneel ja. Maar de Fujitsu weet ik het niet meer, iemand? Vraag me eigenlijk af waar Benq en IIyama blijven, jullie? 
Verder prima zaak, zit op een industrieterrein, standaard voor goedkope postordershopjes
Ben er zelf langsgeweest, prima personeel. Als je de TFT ter plekke daar wilt checken op pixels moet je ze ff mailen, ik weet nl. niet of dat mogelijk is bij MicroMail.
Het is alweer tijd voor deel 6, niet gezond
.
MicroMail heeft geen pixelgarantie, Viewsonic zelf biedt een 0 pixel policy. Dus vanaf 1 dode pixel (altijd wit/zwart) of 3 defecte subpixels (altijd rood/groen/blauw) kun je je TFT omruilen. Dat is best redelijk vind ik, 2x beter dan de ISO (class-II) standaard (2 dode pixels, 6 defecte subpixels) die veel andere merken hanteren.Darth_Punk schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:33:
@Yokozuna: op zich is de verniewde VP191 van ViewSonic ook interessant, maar Micro-Mail heeft/geeft toch geen 0 pixelgarantie? Ik koop alleen een tft met 0 pixelgarantie, omdat ik voor dat grote bedrag ook een perfect scherm mag verwachten
Deze vraag aan Yoko i.v.m. dat Yoko ervaring heeft met deze zaak
Verder prima zaak, zit op een industrieterrein, standaard voor goedkope postordershopjes
Het is alweer tijd voor deel 6, niet gezond
[ Voor 61% gewijzigd door Yokozuna op 16-05-2005 18:27 ]