[19" TFT] De Ultieme TFT ervaringen Deel 5

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.651 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
De Xerox, Belinea en Viewsonic gebruiken alledrie hezelfde paneel ja. Maar de Fujitsu weet ik het niet meer, iemand? Vraag me eigenlijk af waar Benq en IIyama blijven, jullie? :)
Darth_Punk schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:33:
@Yokozuna: op zich is de verniewde VP191 van ViewSonic ook interessant, maar Micro-Mail heeft/geeft toch geen 0 pixelgarantie? Ik koop alleen een tft met 0 pixelgarantie, omdat ik voor dat grote bedrag ook een perfect scherm mag verwachten

Deze vraag aan Yoko i.v.m. dat Yoko ervaring heeft met deze zaak
MicroMail heeft geen pixelgarantie, Viewsonic zelf biedt een 0 pixel policy. Dus vanaf 1 dode pixel (altijd wit/zwart) of 3 defecte subpixels (altijd rood/groen/blauw) kun je je TFT omruilen. Dat is best redelijk vind ik, 2x beter dan de ISO (class-II) standaard (2 dode pixels, 6 defecte subpixels) die veel andere merken hanteren.

Verder prima zaak, zit op een industrieterrein, standaard voor goedkope postordershopjes :) Ben er zelf langsgeweest, prima personeel. Als je de TFT ter plekke daar wilt checken op pixels moet je ze ff mailen, ik weet nl. niet of dat mogelijk is bij MicroMail.

Het is alweer tijd voor deel 6, niet gezond :).

[ Voor 61% gewijzigd door Yokozuna op 16-05-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 09:59
Ik wil denk ik die Xerox bij Azerty gaan kopen (ga daar een systeem bestellen, gelijk een scherm erbij nemen is wel zo makkelijk), maar ik twijfel nog over de pixelgarantie erbij. Vind 65 euro eigenlijk best een hoop geld voor een monitor van 400 euro. Komen dode pixels nou nog steeds veel voor of kan ik het risico wel nemen? En waar kan ik de policy van Xerox vinden, in de OP staat wel 1 pixel maar bij Xerox zelf is dit nergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Ik zit te piekeren over de topic titel '[19" TFT] De Ultieme TFT ervaringen Deel 5'

Het topic gaat al tijden niet meer over ervaringen alleen, het gaat eigenlijk over alles dat met 19" TFT's heeft te maken: ervaringen, pro-reviews, nieuws, discussie, advies. De topictitel dekt de lading niet (meer). Misschien is het beter gewoon alleen 'ervaringen' uit de titel te schrappen, dat staat meteen krachtiger 8)
Vind 65 euro eigenlijk best een hoop geld voor een monitor van 400 euro. Komen dode pixels nou nog steeds veel voor of kan ik het risico wel nemen?
65 euro is veel inderdaad. Defecte pixels komen nog steeds voor, maar ik heb geen percentages. Denk wel dat de kans 1/8 of groter is dat je 1 of meer defecte (sub)pixels hebt.

Die 65 euro is ongeveer het bedrag dat iemand korting krijgt als de winkel 'jouw' terug gebrachte TFT met defecte pixels doorverkoopt.

[ Voor 129% gewijzigd door Yokozuna op 16-05-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23
LordLynx schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:59:
En waar kan ik de policy van Xerox vinden, in de OP staat wel 1 pixel maar bij Xerox zelf is dit nergens te vinden.
Ik heb gister Xerox hierover gemailed, ook omdat er hier niet gerept wordt over de subpixel policy. Als ik antwoord krijg plak ik dat wel hier.
Verder bedankt voor alle super info, Yokozuna en alle anderen die in dit topic hun kennis delen, ben een stuk wijzer geworden door dit topic en ben daarmee gelukkig afgebracht van mijn idee gewoon voor een van de goedkoopste 19" TFT'tjes te gaan :)
* Finraziel kan niet wachten tot zijn vakantiegeld binnen is en hij kan gaan rekenen of de nieuwe pc + xerox schermpje gaat lukken :D

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Verder bedankt voor alle super info, Yokozuna en alle anderen die in dit topic hun kennis delen, ben een stuk wijzer geworden door dit topic en ben daarmee gelukkig afgebracht van mijn idee gewoon voor een van de goedkoopste 19" TFT'tjes te gaan :)
Job done!
kan niet wachten tot zijn vakantiegeld binnen is en hij kan gaan rekenen of de nieuwe pc + xerox schermpje gaat lukken :D
Same here, van die TFT dan :)

[ Voor 7% gewijzigd door Yokozuna op 16-05-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 09:59
finraziel schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:41:
[...]

Ik heb gister Xerox hierover gemailed, ook omdat er hier niet gerept wordt over de subpixel policy. Als ik antwoord krijg plak ik dat wel hier.
Geweldig, ik ben benieuwd. Als het 1 pixel is vind ik het iig geen 65 euro voor een verzekering waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124934

Samsung 913N geweldige TFT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07
Ik krijg hem over 2 daagjes binnen :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117116

<niet spammen willend dus laatste keer meldend >
:*)
hoe verhoudt die 913N zich tot de 930B? Die is nl erg goedkoop in de US...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb de 913N sinds zaterdag, echt een top ding! Als iemand iets wil weten erover, vraag maar raak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Wat zijn voor jullie de belangrijkste redenen geweest het scherm te kopen? Lage prijs? Lage responsetijd? Design? Naamsbekendheid v/h merk? Enz... wat is belangrijker?

[ Voor 43% gewijzigd door Yokozuna op 16-05-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Deel 5 behoort bij deze tot de geschiedenis :P
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.