woef971 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:03:
Vanitas, heb jij het gemaild naar devprograms at apple.com of eurodev at apple.com? Die adressen worden namelijk alle 2 genoemd in dit topic.
Ik heb het vanmiddag om 15:40 naar eurodev at apple.com gemaild en mijn Student membership staat nog steeds op pending, of ben ik gewoon ongeduldig

Het ging inderdaad via eurodev. Maar daar had ik niet direct heen gemaild. Ik had gewoon op de site van apple dat contactformulier ingevuld met de vraag of ik het ook kan emailen. Waarna ik een automatisch mailtje kreeg dat ze het hadden ontvangen, daarna een dat ze er mee bezig waren, en toen pas dat ik inderdaad ook kon mailen.
Vandaag heb ik dan gereplied op dat mailtje (follow up nummer bovenaan het mailtje gezet) met daarbij een foto van mn paspoort en mn studentenkaart.
Stormbringer schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:51:
Jongens, ik kan het via de search niet vinden, dus probeer ik het maar hier:
Ik wil een MacBook (één na goedkoopste) kopen, maar natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk...

Nou snap ik die studentenkorting niet helemaal. Is dat de korting die de site van Apple je geeft, of is dat een andere korting die je bij de winkels of iets kunt krijgen? Die Apple Store geeft namelijk een korting van 6% terwijl ik de studentenkorting vaak met 10% hoor...
In ieder geval heb ik een lijstje gemaak, dus graag correcties erop:
Apple Store normal - 1250 euro
Apple Store Education 6% - 1175 euro
Studentenkorting 10%(?) - 1125 euro
ADC 20% - 1080 euro (80 euro voor de inschrijving van ADC inbegrepen)
Klopt dit? En is het dus zo dat een Macbook bestellen met de ADC de allergoedkoopste manier is?
Thanks!

ADC geeft enkel maar 20% korting op de professionele reeks. Dus niet de MacBook.
Standaard kan je 10% korting krijgen als je student bent. Als je op de surfspot site (dan moet je school daar wel bij aangesloten zijn) gaat inloggen dan vind je daar een linkje naar de apple store met studenten korting. Scheelt je weer ADC kosten, maar dan krijg je niet die maandelijkse (?) mailing van nieuwe software.
Er zullen ook nog wel andere manieren zijn om je korting te kunnen claimen, maar die weet ik zo niet. Daar gaat dit topic ook niet over.
En nou heb ik nog een vraagje. Als
hier kijkt dan staat daar bovenaan:
Log in to the ADC Member Site to verify that you have hardware discounts in the Active Assets area of your account. Note that orders placed through the ADC Hardware Purchase Program can only be processed for members with ADC hardware discounts.
Maar als ik nou ga kijken bij assets dan staat daar:
code:
1
2
3
| Asset Name Quantity Expires on Transfer
ADC Mailing - Student 1 18 Jul 2008
ADC Student Membership 1 18 Jul 2008 |
Klopt dit nou, of is er iets niet goed gegaan? Ik neem aan dat ik nou toch wel recht heb op die korting...?
[
Voor 87% gewijzigd door
Vanitas op 18-07-2007 20:13
]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.