Wat te verwachten als ADC member?

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 8.463 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Vanitas schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:53:
Het ging inderdaad via eurodev. Maar daar had ik niet direct heen gemaild. Ik had gewoon op de site van apple dat contactformulier ingevuld met de vraag of ik het ook kan emailen. Waarna ik een automatisch mailtje kreeg dat ze het hadden ontvangen, daarna een dat ze er mee bezig waren, en toen pas dat ik inderdaad ook kon mailen.

Vandaag heb ik dan gereplied op dat mailtje (follow up nummer bovenaan het mailtje gezet) met daarbij een foto van mn paspoort en mn studentenkaart.
Als ik de bovenstaande quote van Vanitas lees, zie ik dat hij eerst een contactformulier heeft ingevult, is dit perse nodig of kun je je fototjes ook meteen mailen naar eurodev?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Gewoon proberen, dan merk je het vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
domi235 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:29:
[...]

Als ik de bovenstaande quote van Vanitas lees, zie ik dat hij eerst een contactformulier heeft ingevult, is dit perse nodig of kun je je fototjes ook meteen mailen naar eurodev?
Ik denk niet dat het perse hoeft, maar op de apple site stond wel dat je via het contactformulier het moest vragen als je de andere contactmogelijkheden wilde weten.

Maar aangezien je die nu al weet...

[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 27-07-2007 14:52 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anghell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-06 08:44
Anoniem: 215492 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 12:24:
gister eindelijk me ADC pakketje thuis gekregen met een groot tshirt en veel cd's hahhaa
Toevallig. Ik ook.
Zouden ze zo'n hele bende tegelijkertijd verslepen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196397

Anghell schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:19:
[...]

Toevallig. Ik ook.
Zouden ze zo'n hele bende tegelijkertijd verslepen? :P
Ik heb het 2 dagen geleden ook ontvangen. Die T-shirt is me alleen een beetje te lang maar past verder goed :) Alleen vindek het spijtig dat er geen box wordt meegegeven met de Tiger osx... nu heb ik een simpel hoesje met die dvd en een developers dvd zonder een schone box. Khad wa meer style verwacht :p Hopelijk da die leopard wel in een box komt :D

En men mac pro is nog steeds niet verzonden... hopelijk morgen al maar betwijfel t.
Om de tijd te doden ben ik al volop bezig met tutorials af te printen om vista erop te draaien met parallels enzo, eerste keer dat ik op een mac ga werken en wil er al vanalles mee doen hehe

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 196397 op 27-07-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 196397 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:28:
[...]

Ik heb het 2 dagen geleden ook ontvangen. Die T-shirt is me alleen een beetje te lang maar past verder goed :) Alleen vindek het spijtig dat er geen box wordt meegegeven met de Tiger osx... nu heb ik een simpel hoesje met die dvd en een developers dvd zonder een schone box. Khad wa meer style verwacht :p Hopelijk da die leopard wel in een box komt :D
Lijkt me niet. Je krijgt gewoon de OEM versie en dat is imo goed genoeg. Zo'n doos kijk je 2x naar en daarna neemt ie enkel nog maar plek in beslag. Dan mag hij van mij ook weg.

En dan heb ik geen zin om meer te gaan betalen voor een doosje waar ik niks mee doe ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-06 00:17
Hoe gaat dat bestellen van ADC precies in zn werk eigenlijk ? Ik heb het paar uur geleden besteld en betaald met CC. Net kreeg ik 2 mailtjes;

- Uw Apple bestelling Wxxx wordt verwerkt (Hierin staat wanneer die verzonden wordt enzo)
- Wxxx Orderbevestiging (Bedanktje enzo en verder staat er dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9e3a29445bff3899057ccd98bd944dac/full.png

Die link gaat naar Veelgestelde vragen dus daar kan ik niks mee ? Moet ik gewoon nog even wachten op een andere mail ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Armo schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 23:22:
Hoe gaat dat bestellen van ADC precies in zn werk eigenlijk ? Ik heb het paar uur geleden besteld en betaald met CC. Net kreeg ik 2 mailtjes;

- Uw Apple bestelling Wxxx wordt verwerkt (Hierin staat wanneer die verzonden wordt enzo)
- Wxxx Orderbevestiging (Bedanktje enzo en verder staat er dit:

[afbeelding]

Die link gaat naar Veelgestelde vragen dus daar kan ik niks mee ? Moet ik gewoon nog even wachten op een andere mail ofzo ?
Dat had ik ook, dat is gewoon een beetje raar van apple.

Je krijgt na je bestelling (binnen 24 uur) nog een mailtje met een activatiecode. Deze kun je gebruiken om je membership te activeren binnen je ADC account. Hiervoor moet je wel in je profiel aangevinkt hebben dat je een student bent (daarvoor moet je een schoolnaam en student nummer invullen). Als je membership geactiveerd is, hoef je alleen nog te bewijzen dat je een student bent door een kopie van je ID en een bewijs van inschrijving (of iets dergelijks) van je school te faxen of te mailen. Je krijgt daarna vanzelf een mailtje dat je account volledige 'active' is.

Het duurde bij mij overigens een dag voordat de fax goed door was gekomen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 28-07-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Anoniem: 107960 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:02:
[...]

Dat had ik ook, dat is gewoon een beetje raar van apple.

Je krijgt na je bestelling (binnen 24 uur) nog een mailtje met een activatiecode. Deze kun je gebruiken om je membership te activeren binnen je ADC account. Hiervoor moet je wel in je profiel aangevinkt hebben dat je een student bent (daarvoor moet je een schoolnaam en student nummer invullen). Als je membership geactiveerd is, hoef je alleen nog te bewijzen dat je een student bent door een kopie van je ID en een bewijs van inschrijving (of iets dergelijks) van je school te faxen of te mailen. Je krijgt daarna vanzelf een mailtje dat je account volledige 'active' is.

Het duurde bij mij overigens een dag voordat de fax goed door was gekomen. :)
Zo, heb die mail gehad en geactiveerd. Naar welke nummer of beter emailadres moet ik mailen of faxen ? Kan ik kopie rijbewijs en kopie studentenkaart sturen ?

Gek dat in de mail avan Apple niks hierover staat, of komt dat nog ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Armo schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:06:
[...]

Zo, heb die mail gehad en geactiveerd. Naar welke nummer of beter emailadres moet ik mailen of faxen ? Kan ik kopie rijbewijs en kopie studentenkaart sturen ?

Gek dat in de mail avan Apple niks hierover staat, of komt dat nog ? 8)7
Dat is inderdaad een beetje raar. Ik heb zelf gefaxed, zal het nummer even voor je zoeken.
1. How do I verify my student status so my ADC Student Membership can be activated?
After you purchase an ADC Student Membership and receive an Activation Code via email, you must verify your student status before ADC will activate your product. The verification steps are:
Visit the ADC Member Site to confirm that you are a student in your ADC Profile. After you click the Student Status checkbox, you must also provide your student ID number and school name.
Proceed to the Activations area in the ADC Member Site and use the Code you received via email to start the Activation process.
Fax a copy of your passport or other official identification (such as a driver's license or student identification) along with a current or upcoming course schedule or other official proof of enrollment from your college/university.
North America 1-408-974-7683
Europe 44 (0) 131-458-6988
Australia 61 2-8223-9347
Hong Kong 800-908-212
Japan 81-3-3570-8075
Singapore 1-800-2775-3248
Your Student Membership will not be considered Active and you will not receive any Student member benefits until your verification fax is received by ADC. If you need assistance, or a local fax number is not available in the list below, please contact ADC.
Dus: 44 (0) 131-458-6988

Anders kan je ook eurodev@apple.com proberen begreep ik.

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 107960 op 29-07-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-03 21:04
Okay, 25 juli heb ik een ADC aangevraagd en is goedgekeurd [via mail ontvangen: "We are happy to confirm that your Student status has been verified and your ADC Student Membership is now active and available for your use."]

Maar wanneer krijg ik een pas met daarop een nummer die ik moet doorgeven bij een bestelling?
Of moet ik bij bestellen mijn membernumber [inloggen bij connect.apple.com >> profile ] doorgeven?

Wanneer kregen jullie je eerste post [cd's, evt t-shirt? ] nadat je studenten account geactiveerd was [factuur heb ik btw al ontvangen, maar dat bedoel ik niet :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Raween schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:25:
Okay, 25 juli heb ik een ADC aangevraagd en is goedgekeurd [via mail ontvangen: "We are happy to confirm that your Student status has been verified and your ADC Student Membership is now active and available for your use."]

Maar wanneer krijg ik een pas met daarop een nummer die ik moet doorgeven bij een bestelling?
Of moet ik bij bestellen mijn membernumber [inloggen bij connect.apple.com >> profile ] doorgeven?
Je membernummer uit je profiel ja.
Wanneer kregen jullie je eerste post [cd's, evt t-shirt? ] nadat je studenten account geactiveerd was [factuur heb ik btw al ontvangen, maar dat bedoel ik niet :P ]
Dat zou ik ook wel eens willen weten, ik heb het ook nog niet ontvangen. (ik heb sinds 18 juli ADC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 12:40

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Vanitas schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 16:01:
[...]

Je membernummer uit je profiel ja.

[...]

Dat zou ik ook wel eens willen weten, ik heb het ook nog niet ontvangen. (ik heb sinds 18 juli ADC)
Bij de eerste van je maandelijkse toezendingen. Meestal komt het op de 4de of 5de dag van de maand aan, bij mij althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-06 14:36
Anoniem: 196397 schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 21:28:
[...]
Om de tijd te doden ben ik al volop bezig met tutorials af te printen om vista erop te draaien met parallels enzo, eerste keer dat ik op een mac ga werken en wil er al vanalles mee doen hehe
Je neemt een Mac, geen PC. Vergeet tutorials, na het aanzetten gaat alles vanzelf 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196397

NiteSpeed schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 19:34:
[...]

Je neemt een Mac, geen PC. Vergeet tutorials, na het aanzetten gaat alles vanzelf 8).
lol ja het is idd een supermachine en mac gaat echt vanzelf :D kwil zekers vista er nog op zetten om wat games erop te spelen en bepaalde windows appl te runnen :) verder is de mac echt wel de moeite! ;) het is echt even wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Zo, mijn membership is ook geactiveerd dus meteen Apple gebeld en MBP besteld :)

Wat ik raar vond is dat ik volgens de telefoniste van Apple die 20 % korting alleen op de MBP krijg, ik wou namelijk ook een ACD 30" erbij bestellen maar daarvoor kreeg ik geen 20 % korting ? |:(
ADC Student members are entitled to purchase one system for development and testing at a significant discount. A system is equivalent to one (1) CPU with one (1) monitor, one (1) desktop, or one (1) portable. If you are purchasing peripherals (monitor, cable, etc.) you MUST order all items at the same time as your system purchase.
Scherm hoort toch ook bij een systeem ? Iemand al een Cinema Display besteld met ADC korting ?

[ Voor 5% gewijzigd door Armo op 02-08-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Das gek, de telefoniste die ik aan de telefoon kreeg vroeg mij zelfs of ik er geen display bij wou, omdat ik dan korting zou krijgen..? Zelf bestelde ik alleen een MBP maar er werd gewoon naar gevraagd. Weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Als je het met ADC korting wilt bestellen, moet je dan bellen of kan het ook gewoon via de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:11
Je moet bellen, je kunt niet via de site bestellen. Overigens krijg je wel degelijk korting op een display als je besteld via ADC, alleen geen 20%, maar ik geloof 10% (in dit topic staat precies hoeveel).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
dawuss schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 21:26:
[...]

Waarom zou Apple je aanklagen voor fraude als je betaalt voor een dienst die zij aanbieden :?

Ik ben zelf ADC student developer, en heb daarbij inderdaad ook geprofiteerd van de once-in-a-lifetime korting op hardware van 20%. Die 20% geldt trouwens alleen als je een systeem bestelt. Op een Cinema Display zit bijvoorbeeld maar 10% korting, op assecoires als keyboards en muizen 9%, en op non-Apple producten helemaal niets.

Verder is het ook leuk dat je toegang krijgt tot een aantal extra developer tools, maar ik moet bekennen dat dat niet zo heel bijzonder is. De maandelijkse DVD's puilen overigens wel uit van de boeiende documentatie :)

Bij een Apple Developer Connection lidmaatschap hoort bovendien een up-to-date OS. Bij je eerste mailing krijg je een exemplaar van het op dat moment gangbare Mac OS (toen ik lid werd was het Panther), en bij de introductie van een nieuwe versie krijg je die ook toegezonden. Ik heb toevallig vandaag gebeld met een van de lieftallige dames van Apple, en die kon me helaas nog niet vertellen wanneer Tiger dan ook daadwerkelijk verzonden gaat naar bestaande ADC leden, behalve dan het niet onderdeel is van de Mei-mailing :)

Als je er echt meer over wilt weten, kun je natuurlijk altijd terecht op http://developer.apple.com

Daar staat ook een lijst met contactgegevens, met de telefoonnummers voor Apple Nederland, en e-mail addressen :)
Zie zijn post. Dus 10% op displays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

Vanmorgen eindelijk mn creditcard binnengekregen, gelijk aangemeld voor een ADC Student account, gelijk ook even het contactformulier op de ADC site ingevult, en een aardige mevrouw wist me te vertellen dat aan de hand van mijn gemailde OV, studentenkaart en ID, mijn studentenstatus goekgekeurd was, maar dat ik het ADC studentenpakket nog niet had aangeschaft :O

Hoelang duurt het ongeveer bij jullie? Ik heb achtereenvolgens 2 mails van apple gehad, in de eerste stond alleen een link naar een faq (diezelfde waar hierboven ergens een screenshot van staat) en als tweede kreeg ik een mail waarin staat dat mijn bestelling wordt verwerkt, dit is echter alweer een paar uur geleden.

Of ben ik gewoon veel te ongeduldig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

domi235 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 16:46:
Vanmorgen eindelijk mn creditcard binnengekregen, gelijk aangemeld voor een ADC Student account, gelijk ook even het contactformulier op de ADC site ingevult, en een aardige mevrouw wist me te vertellen dat aan de hand van mijn gemailde OV, studentenkaart en ID, mijn studentenstatus goekgekeurd was, maar dat ik het ADC studentenpakket nog niet had aangeschaft :O

Hoelang duurt het ongeveer bij jullie? Ik heb achtereenvolgens 2 mails van apple gehad, in de eerste stond alleen een link naar een faq (diezelfde waar hierboven ergens een screenshot van staat) en als tweede kreeg ik een mail waarin staat dat mijn bestelling wordt verwerkt, dit is echter alweer een paar uur geleden.

Of ben ik gewoon veel te ongeduldig :9
Je bent ongeduldig :P Als je even wacht krijg je nog een mailtje waarin je activatiecode staat, dan heb je het pakket daadwerkelijk in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Hoedje schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:56:
Je moet bellen, je kunt niet via de site bestellen. Overigens krijg je wel degelijk korting op een display als je besteld via ADC, alleen geen 20%, maar ik geloof 10% (in dit topic staat precies hoeveel).
Op ACD's krijg je dus gewone studenten korting eigenlijk.

Ben benieuwd wanneer mijn MBP komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Dus ik krijg geen korting op tassen bij mijn notebook, sleeves, of muziekinstrumenten alles ik alles in één klap bestel? Oei, daar had ik wel op gerekend :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204018

beste mensen,

Ik hb gelezen dan je met een ADC member een opbergdoos toegestuurt krijgt, nu wil alleen wel weten hoe dat ding er uitziet.

kan iemand hier er een foto van posten.

bvd

Boyd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Vanmiddag kreeg ik mn ADC spullen thuis, net ff wat pics gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/327836/ADC02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/327836/ADC05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/327836/ADC03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/327836/ADC04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.myopera.com/Vanitas1440/albums/327836/ADC01.jpg

En een t-shirt wat veel te groot voor me is (XL en ik heb S) :P

edit:
Hehe, komt goed uit voor Boyd :P

[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 04-08-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126684

Die 20% ADC korting op een Macbook Pro geldt zeker alleen op die 1899 euro prijs en niet op de 1708,84 via Surfspot? Ik las trouwens ook ergens dat je perse 18 moest zijn. Is dit ook in NL zo? Zoja zou zeer jammer zijn, ben ik eindelijk student, en dan nog 17 :'(, geldt die 18 dus ook in Nederland?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 126684 op 05-08-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 126684 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 09:56:
Die 20% ADC korting op een Macbook Pro geldt zeker alleen op die 1899 euro prijs en niet op de 1708,84 via Surfspot? Ik las trouwens ook ergens dat je perse 18 moest zijn. Is dit ook in NL zo? Zoja zou zeer jammer zijn, ben ik eindelijk student, en dan nog 17 :'(, geldt die 18 dus ook in Nederland?
Alleen op de prijs in de apple store (1899 dus), je kan niet korting op korting krijgen. En ja, je moet ook 18 zijn wil je er gebruik van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118819

Houdt Apple rekening met het duur van het academiejaar? Het zit zo volgend jaar is het mijn laatste jaar hogeschool, kan ik dan nadien nog ADC member zijn voor een jaar? Of loopt dit af bij een nieuw academiejaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
Als jij op 30 aug 2008 nog ingeschreven staat bij je hogeschool, dan kan je nog op 30 aug ADC studentsmembership aanvragen. Je membership duurt gewoon 1 jaar, ongeacht of je verder gaat studeren. Ik heb namelijk bij mijn aanvraag niet aangegeven nog 4 jaar te gaan heb. Dit staat ook niet op mijn bewijs van inschrijving. Dus apple weet niet wanneer jij stopt.

Zolang je het ADC studentsmembership maar in het jaar dat je nog studeerd aanvraagd :) . Mijn abo stopt ook midden in de vakantie.

ps: ik heb nog steeds niks ontvangen [geen cool pakketje zoals vanitas :( ] komt komend week hoop ik dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Raween schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 16:23:
Mijn abo stopt ook midden in de vakantie.
Ik neem aan dat je daarvoor niks hoeft te doen ? Niet dat je abo stil zwijgend verlengt wordt ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163281

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort net als velen van jullie ook een ADC student membership aangevraagd. 99 euro via cc betaald, activatiecode ingevoerd en geactiveerd alleen heb ik nog een paar vragen? wellicht zijn ze al beantwoord, maar ik was te lui om even in de geschiedenis te duiken.

Is het voldoende om alleen een ov en studentenpas(waar geen schooljaar op staat) te laten zien dat je een student bent ? want ik heb geen andere papieren meer.

Hoe gaat de betaling eigenlijk als je een MBP telefonich bestelt? cc, acceptgiro, overboeking, mogelijk nog in termijnen?

Krijg je die MBP opgestuurd of moet je het ophalen bij een apple reseller? en hoelang duurt het voordat je het krijgt?

Op de apple site stond er een aanbieding (alleen kan ik hem even nu niet meer terug vinden), bij aanschaf van een apple macbook (Pro) kreeg men gratis een Ipod nano erbij? is dit bij ons ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

Anoniem: 163281 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:59:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort net als velen van jullie ook een ADC student membership aangevraagd. 99 euro via cc betaald, activatiecode ingevoerd en geactiveerd alleen heb ik nog een paar vragen? wellicht zijn ze al beantwoord, maar ik was te lui om even in de geschiedenis te duiken.

Is het voldoende om alleen een ov en studentenpas(waar geen schooljaar op staat) te laten zien dat je een student bent ? want ik heb geen andere papieren meer.

Hoe gaat de betaling eigenlijk als je een MBP telefonich bestelt? cc, acceptgiro, overboeking, mogelijk nog in termijnen?

Krijg je die MBP opgestuurd of moet je het ophalen bij een apple reseller? en hoelang duurt het voordat je het krijgt?

Op de apple site stond er een aanbieding (alleen kan ik hem even nu niet meer terug vinden), bij aanschaf van een apple macbook (Pro) kreeg men gratis een Ipod nano erbij? is dit bij ons ook het geval?
Dat is (voorlopig) alleen bij de Canadese store. Iig (nog) niet in NL.

Je krijgt m opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Anoniem: 163281 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:59:
Hallo allemaal,

Daar gaat het al niet goed, een beetje inzet mag wel:
GoT is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze enthousiasteling. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf onderzoek en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt.
Zo te horen ben je er niet echt druk mee geweest...

Met een beetje zoeken kan je antwoord vinden op al je vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raween
Net m'n ADC-pakket gehad. Bestelt op 25 juli, heeft dus 13 dagen geduurd. Ik mis alleen de "07"-dvd, maar voor de rest heb ik precies dezelfde inhoud als Vanitas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:24

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Hoeveel korting zit er op een nieuwe iMac als ADC member, 10% of 20% ?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junjur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-02 21:34
Erhnam schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:43:
Hoeveel korting zit er op een nieuwe iMac als ADC member, 10% of 20% ?
hoogstwaarschijnlijk 10% zoals op alle consumer producten. Op de professionele lijn (mbp en mp) zit 20 procent korting.

Dit had je trouwens door de hele thread heen al een keer of 20 kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:24

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

junjur schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 18:08:
[...]

hoogstwaarschijnlijk 10% zoals op alle consumer producten. Op de professionele lijn (mbp en mp) zit 20 procent korting.

Dit had je trouwens door de hele thread heen al een keer of 20 kunnen lezen.
Okee. Ik dacht het is een heel systeem met die aluminium behuizing ziet die er stuk professioneler uit :)

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Vannacht gemaild of ik mijn papieren kan emailen naar Apple om mijn studentstatus te verifieren maar ik heb nog niets gehoord ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
NiteSpeed schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:34:
Vannacht gemaild of ik mijn papieren kan emailen naar Apple om mijn studentstatus te verifieren maar ik heb nog niets gehoord ;(.
Heb vanochtend een ADC account afgesloten en betaald via Visa. Jammer genoeg nog geen mailtje gehad dat ik het moest verifiëren. Hoe lang zit daar tussen, gewoon 24 uur wat ik uit dit topic begrijp toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:45
krijg je eigelijk wel korting op je Aplle Care (verzekering)?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
donald_dick schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:37:
krijg je eigelijk wel korting op je Aplle Care (verzekering)?
Nope :)

Weet iemand wanneer deze actie in Nederland komt trouwens?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d18a9a8cae1c8778c83cfd0526f9b709/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
DaannO schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:22:
[...]

Heb vanochtend een ADC account afgesloten en betaald via Visa. Jammer genoeg nog geen mailtje gehad dat ik het moest verifiëren. Hoe lang zit daar tussen, gewoon 24 uur wat ik uit dit topic begrijp toch?!
Binnen een uurtje of 5 kreeg ik een mailtje met mijn activeringscode binnen. Die voer je in op developer.apple.com en vervolgens staat er bij status Pending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 06:41
DaannO schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:41:
[...]

[afbeelding]
Die is er al, alleen in mindere versie. Bij de IFactors in Rotterdam(centrum) krijg je bij een aankoop van een macbook een Ipod Shuffle (volgens mijn onbetrouwbare ogen). Ik hoop dat je iets eraan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
NiteSpeed schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:19:
[...]

Binnen een uurtje of 5 kreeg ik een mailtje met mijn activeringscode binnen. Die voer je in op developer.apple.com en vervolgens staat er bij status Pending.
Hmm vaag. Ik heb het vanochtend besteld via het telefoon nummer en 3 mails gehad dat het betaald is etc en dat het morgen afgeleverd wordt. Maar nog geen activatie mail oid :?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c835a5b82d633ef73f98b08694474667/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 14-08-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Stond er bij mij ook. En binnen 24 uur stond er gewoon afgehandeld en voor de rest niets meer. Het zal wel goed zijn, als op developer.apple.com je maar kan zien dat je ADC Student er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Ik heb trouwens ondertussen nog steeds niets gehoord van Apple over of ik mijn ID en IB-groep inschrijving kan toesturen via mail. Mijn mailtje was netjes in het Engels dus moeite met vertalen zullen ze niet hebben. Bijna 24 uur al, nog even en faxen is net zo snel als mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

NiteSpeed schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:59:
Ik heb trouwens ondertussen nog steeds niets gehoord van Apple over of ik mijn ID en IB-groep inschrijving kan toesturen via mail. Mijn mailtje was netjes in het Engels dus moeite met vertalen zullen ze niet hebben. Bijna 24 uur al, nog even en faxen is net zo snel als mailen.
Duurde bij mij ook eerst 24 uur, daarna kreeg ik antwoord. Toen heb ik meteen mn zaakjes gemailt en kreeg meteen een reply :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
NiteSpeed schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:55:
Stond er bij mij ook. En binnen 24 uur stond er gewoon afgehandeld en voor de rest niets meer. Het zal wel goed zijn, als op developer.apple.com je maar kan zien dat je ADC Student er is.
Mjah, ik kan inloggen op de adc site met mn mail adres en wachtwoord, maar heb nergens een code of iets gekregen om te activeren. :?

edit:

Apple neemt de 24 uur wel heel letterlijk. Gisteren om 9.15 besteld en nu om 9.13 een mail met de activatie code 8)7
domi235 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:13:
[...]

Duurde bij mij ook eerst 24 uur, daarna kreeg ik antwoord. Toen heb ik meteen mn zaakjes gemailt en kreeg meteen een reply :)
Weet je toevallig nog welk adres dat was?!

[ Voor 33% gewijzigd door DaannO op 15-08-2007 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:11
[...]

[afbeelding]
Waarschijnlijk per 1 september, als die nog komt, maar deze actie (of de equivalent in NL) geldt niet i.c.m. ADC korting. Alleen bij gewone aankopen en aankopen met studentenkorting.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hoedje schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:40:
[...]

Waarschijnlijk per 1 september, als die nog komt, maar deze actie (of de equivalent in NL) geldt niet i.c.m. ADC korting. Alleen bij gewone aankopen en aankopen met studentenkorting.
Grmbl :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235

domi235

Magic!

DaannO schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 08:34:
Weet je toevallig nog welk adres dat was?!
Ja dat is hetzelfde adres als wat op de contact pagina staat, namelijk eurodev [at] apple.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
[...]

[afbeelding]
Lees ook even hier! En lees dan gelijk even wat verder door.. :)

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213876

Ik heb een maand terug een MacBook gekocht, telt de actie dan ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Laatst online: 14-11-2023
Anoniem: 213876 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:58:
Ik heb een maand terug een MacBook gekocht, telt de actie dan ook nog?
Vraag je nou of je gratis een iPod Nano krijgt bij een toekomstige actie, terwijl jij een Macbook een maand geleden gekocht hebt?

8)7

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
domi235 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:22:
[...]

Ja dat is hetzelfde adres als wat op de contact pagina staat, namelijk eurodev [at] apple.com.
Ik ben te braaf om daar meteen naar te mailen zonder toestemming :'). Die mailtjes van het contactformulier zullen wel op een grote hoop komen en de mailtjes naar eurodev snel omdat het specifieker is ofzo. Nog steeds niets ontvangen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Zo, kleine update:
Hello xxxxxx,

Thank you for contacting the Apple Developer Connection regarding your ADC Student Membership.

To allow us to fully activate your ADC Student Membership, we require that you verify your student status by providing us with a copy of your picture ID (drivers license, passport, student ID, etc.) along with a current or upcoming course schedule or other official proof of enrolment from your college/ university.

You may submit via email your two forms of student verification by replying to this email with your details attached if you do not have access to a fax machine.

Once we have received your student verification information, we will review the information and notify you once we have activated your ADC Student Membership.

I hope that this information is useful to you. Please let me know if you have any questions or need further assistance.

Best regards,

David Nicol
Apple Developer Connection
Worldwide Developer Relations
Leuk antwoord, simpele reply is voldoende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
NiteSpeed schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:32:
Zo, kleine update:

[...]

Ghehe, ik wacht ook met smart op dat mailtje. Ik ga ook niet naar dat adres mailen als dat niet gevraagd wordt, zo ben ik idd ook wel weer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik wil graag een MBP aanschaffen. met studentenkorting (surfspot) is de MBP 40e duurder dan met ADC korting. Aangezien het toch wel eea regelen is vraag ik me af wat ADC nu extra te bieden heeft ten opzichte van de normale studentenkorting. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
DaannO schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:46:
[...]

Ghehe, ik wacht ook met smart op dat mailtje. Ik ga ook niet naar dat adres mailen als dat niet gevraagd wordt, zo ben ik idd ook wel weer. :P
Ik moet trouwens replyen naar een ander adres wat hierboven vermeld staat. Misschien dus wel zo netjes dat we niet ongevraagd naar eurodev@apple sturen :P.

In ieder geval, mijn formuliertjes zijn nu als PDF onderweg. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Xander2000 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:50:
Ik wil graag een MBP aanschaffen. met studentenkorting (surfspot) is de MBP 40e duurder dan met ADC korting. Aangezien het toch wel eea regelen is vraag ik me af wat ADC nu extra te bieden heeft ten opzichte van de normale studentenkorting. :?
In Oktober krijg je Leopard gratis thuisgestuurd. Goed genoeg? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Xander2000 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:50:
40 euro? Bij surfspot krijg je 10% en ADC 20% korting dus hoe kom jij aan 40 euro :?
NiteSpeed schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:54:
[...]

Ik moet trouwens replyen naar een ander adres wat hierboven vermeld staat. Misschien dus wel zo netjes dat we niet ongevraagd naar eurodev@apple sturen :P.

In ieder geval, mijn formuliertjes zijn nu als PDF onderweg. :*)
Wat heb je mee gestuurd? Collegekaart, OV en ID?

[ Voor 31% gewijzigd door DaannO op 15-08-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

DaannO schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:57:
[...]

40 euro? Bij surfspot krijg je 10% en ADC 20% korting dus hoe kom jij aan 40 euro :?

[...]

Ik vind het verschil ook opvallend. Als ik via de studenten login op de apple site inlog krijg ik minder korting dan wanneer ik via surfspot door gelinkt wordt. Ik log op surfspot in met TUDelft gegevens. Ik denk dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215492

40 euro wat is dat nou kom op zeg kom dan een pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
DaannO schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 19:57:

Collegekaart heb ik niet, OV heb ik nog niet en ID-kaart dan weer wel.

Ik heb dus net mijn ID-kaart gescand, briefje van de Hogeschool (simpele bevestiging van inschrijving die je altijd krijgt) en een briefje van de IB-groep (ook een simpele bevestiging van mijn studieinschrijving) en alles in een PDF gepropt met Adobe Acrobat.

Om 20:10 kreeg ik trouwens al mail terug dat mijn status nu actief is. Dat was echt binnen 15 (!) minuten nadat ik het mailtje met PDF had verstuurd denk ik.
Re: ADC Student Membership

Hello xxxxxx,

Thank you for your reply and for your assistance.

We are happy to confirm that your Student status has been verified and your ADC Student Membership is now active and available for your use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Xander2000 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:00:
[...]

Ik vind het verschil ook opvallend. Als ik via de studenten login op de apple site inlog krijg ik minder korting dan wanneer ik via surfspot door gelinkt wordt. Ik log op surfspot in met TUDelft gegevens. Ik denk dat het daar aan ligt.
Oke, het werkt zo:

Apple site 5%
Surfspot 10%
ADC 20%

Een stuk meer dan 40 euro dus. Een mpb heb je dan al voor 1520. :)

• DaannO
Niet cool, nog steeds geen mailtje gehad met dat ik moet bewijzen dat ik student ben. Het gaat zo wel spannend worden of ik mn MBP krijg voor dat school begint weer. :S

• Vanitas
DaannO schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 20:35:
[...]

Oke, het werkt zo:

Apple site 5%
Surfspot 10%
ADC 20%

Een stuk meer dan 40 euro dus. Een mpb heb je dan al voor 1520. :)
Enkel kost ADC 99 euro dus is het 1619 euro.

En ADC geld enkel voor de pro reeks.
DaannO schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:56:
Niet cool, nog steeds geen mailtje gehad met dat ik moet bewijzen dat ik student ben. Het gaat zo wel spannend worden of ik mn MBP krijg voor dat school begint weer. :S
Je krijgt ook geen mailtje dat je moet bewijzen dat je een student bent, dat komt op je eigen initiatief neer.

En standaard gaan ze er vanuit dat je je gegevens faxt.

[ Voor 3% gewijzigd door Vanitas op 16-08-2007 20:33 ]

• DaannO
Vanitas schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:32:
[...]

Enkel kost ADC 99 euro dus is het 1619 euro.

[...]

Je krijgt ook geen mailtje dat je moet bewijzen dat je een student bent, dat komt op je eigen initiatief neer.

En standaard gaan ze er vanuit dat je je gegevens faxt.
Zo, kleine update:

[...]

Hmm die mail krijg je toch binnen en daarop moet je je gegevens zenden?!

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 13:53
Zo, kleine update:

[...]

Zou je anders even kunnen zeggen wat je daarheen gemaild hebt voor die reply, dan stuur ik zo ook even zoiets en hoop ik ook dat ik zo'n reply krijg om mijn spul (ID, rooster etc) op te sturen :)

Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
DaannO schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:39:
[...]

[...]

Hmm die mail krijg je toch binnen en daarop moet je je gegevens zenden?!
Je krijgt een mail met een code zodat je ADC student op je apple account kan activeren. Dan is de status pending. Dan moet je je student gegevens opsturen zodat ze je account actief kunnen maken. Dit kan je doen door je student ID + paspoort + je apple account gegevens, naar apple te faxen.

Als je wilt mailen moet je via het contact formulier op de site een vraag stellen of je ook kan mailen, en dan krijg je verdere informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 21:37
Ik heb 2 weken terug net een Macbook aangeschaft, maar natuurlijk nog zonder 10.5 Leopard.
Bij de release van Leopard zal deze net als momenteel Tiger 129 euro gaan kosten...

Ondanks dat ik dan niet van de korting gebruik maak is het dan wel verstandig ADC aan te vragen?
En zijn er ook voorwaarden? Moet je bijvoorbeeld beslist HBO of hoger volgen?
Want als dat niet zo is scheelt het me sowiezo 29 euro voor leopard + ik krijg nog extra gratis goodies...

edit:

Hmm ik zie net dat OSX los maar 89.25 euro kost met studentenkorting... Das dus weer goedkoper als ADC... What should i do?

edit:
En laat trouwens maar :) Ik lees net het volgende op de Apple site. Geen ADC voor mij, maar Leopard voor slechts 89,25 euro...
Studenten van 18 jaar of ouder die staan ingeschreven bij een universiteit of hogeschool kunnen het ADC Student-lidmaatschap aanvragen, zodat ze de beschikking krijgen over de tools en voorzieningen die ze nodig hebben om hun ontwikkelvaardigheden verder te verfijnen.

[ Voor 36% gewijzigd door Saeverix op 20-08-2007 11:27 ]

Chookity-pok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Laatst online: 26-08-2024
18 jaar :(
Iemand een idee of ze hier echt naar kijken? Pas in november ben ik 18j maar dan is het nieuwe schooljaar al lang bezig en heb ik al een laptop nodig. Als ik die korting niet kan krijgen zal ik waarschijnlijk voor de gewone macbook moeten gaan...
Toch een beetje oneerlijk tegenover degene die na september verjaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
joriske18 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:51:
18 jaar :(
Iemand een idee of ze hier echt naar kijken? Pas in november ben ik 18j maar dan is het nieuwe schooljaar al lang bezig en heb ik al een laptop nodig. Als ik die korting niet kan krijgen zal ik waarschijnlijk voor de gewone macbook moeten gaan...
Toch een beetje oneerlijk tegenover degene die na september verjaren.
Ja ze letten echt op je leeftijd, je moet je paspoort + student ID immers meesturen.

En dat is niet oneerlijk, ze moeten ergens een grens stellen en dat doen ze ook. Als je dan toch korting wilt hebben moet je even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196341

ik ga waarschijnlijk binnekort ook ADC student halen denk ik :)

ben benieuwd :)

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 196341 op 21-08-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik ben ook van plan om ADC te gaan kopen, ik doe het niet voor de korting maar eigenlijk puur voor Leopard, is het al zeker dat je Leopard bij release thuis gestuurd krijgt?

Ik heb namelijk erg weinig geduld en wil Leopard zo snel mogelijk thuis krijgen. :9

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Royal schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:23:
Ik ben ook van plan om ADC te gaan kopen, ik doe het niet voor de korting maar eigenlijk puur voor Leopard, is het al zeker dat je Leopard bij release thuis gestuurd krijgt?

Ik heb namelijk erg weinig geduld en wil Leopard zo snel mogelijk thuis krijgen. :9
Niet zeker, wel zo goed als. :)

• Saeverix
  • Laatst online: 07-06 21:37
Royal schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:23:

Niet doen... Als je dat doet kost Leopard je 99 euro... Als je gewoon besteld via de Studenten Shop kost Leopard je maar 89,25. Check mijn post hierboven maar...

Chookity-pok

• m-kay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06-2024

m-kay

kaas & aapjes

Vanitas schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:32:
[...]

Enkel kost ADC 99 euro [..]

[...]
Heeft iemand enig idee van de exacte kortingspercentages die Apple geeft bij een ADC student pakket op een MB? Ik heb deze thread doorgelezen, maar het gaat overal over een MBP en ik ben vooral geïnteresseerd in een normale MB. De Apple site zelf laat in ieder geval weinig los over de kortingspercentages.

Someone?

I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, and three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Volgens mij 10% op de non-pro lijn.

• m-kay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06-2024

m-kay

kaas & aapjes

Na wat zoeken heb ik het telefoonnummer van Apple gevonden en het is inderdaad 20% op pro producten en 10% op non-pro.

I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, and three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 10:07
Wiiiii hoej!

Eindelijk, na 2 weken, mijn pakketje uit.... Nieuw Zeeland... Like.
Anyweg, ook hier T-shirt te groot. Maar wel geinig zo.

Voor de geinteresseerden trouwens:
Ik heb hier stukje terug gevraagd of al aangegeven dat het mij logisch leek om hem met ADC te kunnen bestellen en dat te betalen vanuit mijn bedrijfje. Dit is dus ook al gebeurt. Heb mijn MBP nog niet maar hij is nu toch wel bijna klaar met maken mag ik hopen :D Maar dat is dus BTW technisch ook nog een voordeel. Overigens werd toen ook al gezegd dat het met een B.V. niet zou gaan... Dit weet ik verder niet omdat ik zelf een V.O.F. heb.

Denk ik zeg het nog even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thQS
  • Laatst online: 25-01-2018
Zou ik eigenlijk ook m'n ADC Student ook kunnen kopen in 'n apple Premium Reseller kunnen gaan halen en dan ook onmiddelijk een MBP bestellen met de 20% korting?

dat zou eig perfect zijn (vandaar m'n vrees... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:55

alienfruit

the alien you never expected

Nee, je moet bij Apple zelf bestellen via de webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
Nee, via de telefoon ;).

Niet via de webwinkel en niet via de normale resellers. ;(

[ Voor 56% gewijzigd door NiteSpeed op 03-09-2007 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Via de webwinkel kan volgens mij ook ;)

Wel moet je een creditcard hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dat idd wel, maar je MBP niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215492

terug lezen is ook een sport :P

maar het best is voor jou om via de telefoon bestellen had ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thQS
Ga ik ook doen dan,,, en dan m'n MBP bestellen. 'k hoop wel dat we Leopard gaan krijgen, zo anders 'n domper op m'n nieuw gevonden apple vreugde zijn denk'k ;^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thQS
Hey, 1 ding is nog niet duidelijk voor mij. Die OSX die je krijgt is 'n speciale Dev versie... wat zijn de verschillen met de gewone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thQS
Allez jonges, dit toch geen al te moeilijk vraagje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 19:36
OS X Leopard is nu nog beta, de final duurt nog even

|>

Anoniem: 91841

Grrr, ik heb een grrot probleem.
Mijn HP laptop is het scherm van gebroken.
Reden dus om eindelijk maar een MacBook Pro te bestellen de 15" 2.4 ghz versie

Nu heb ik deze per direct nodig maar dat is niet mogelijk aangezien geen enkele winkel ze op voraad heeft.
Als ik de Apple store bel vertellen zij me dat de levertijd via internet ong. 2 weken is.
Maar weet iemand misschien of dit ook zo is voor de bestelling via ADC aangezien ik deze uiterlijk 29 September nodig heb.

• borstel
  • Laatst online: 04-06 12:53
Je ADC membership kun je snel regelen. Maar dan moet je de MBP via de telefoon bestellen, en dan heb je gewoon de levertijden van i-net.

Ik had 15 augustus de MBP besteld, 17e was het geld binnen. En de bezorging staat nu op 11 september geplanned, dus het duurt wel even. 29 september wordt krap.

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 91841 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:50:
Grrr, ik heb een grrot probleem.
Mijn HP laptop is het scherm van gebroken.
Reden dus om eindelijk maar een MacBook Pro te bestellen de 15" 2.4 ghz versie

Nu heb ik deze per direct nodig maar dat is niet mogelijk aangezien geen enkele winkel ze op voraad heeft.
Als ik de Apple store bel vertellen zij me dat de levertijd via internet ong. 2 weken is.
Maar weet iemand misschien of dit ook zo is voor de bestelling via ADC aangezien ik deze uiterlijk 29 September nodig heb.
Woon je dicht bij de grens van Belgie of Duitsland? Mischien kan je daar proberen, ik heb mijn macbook pro 1,5 maand geleden bij Apple store london gekocht daar hadden ze wel vooraad.

Als je echt niet kan wachten kan je Marktplaats / Ebay / Tweedehandsmac proberen?

Succes

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:20
Zojuist ook een ADC besteld en betaald met m'n CC
Nu nog wachten dus op de mail met registratie gegevens en even retour mailen.

Ga gelijk de MacBook Pro 15.4" bestellen met onderstaande specs :)

2,2-GHz Intel Core 2 Duo
2 GB DDR 667Mhz
GeForce 8600M GT 128 MB SDRAM
Serial ATA-schijf van 160 GB (5400 rpm)

Zit nog te twijfelen tussen het scherm? Mat of Glans ?

Anoniem: 91841

Ik kon dus niet wachten vandaag vanuit Maastricht naar Utrecht gegaan om daar de 15" 2,4 Ghz te kopen.
Moest er 2300 voor neer leggen maargoed ik heb een notebook nodig en kon maximaal 1 week wachten.

Anoniem: 210383

Ik wil misschien een MacBook kopen, en dan eerst het ADC kopen om korting te krijgen. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat dat allemaal geregelt is? Ik heb ook gehoord dat je die korting pas na 1 jaar kan gebruiken. Klopt dat?

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06 21:10

996

Anoniem: 210383 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:21:
Ik wil misschien een MacBook kopen, en dan eerst het ADC kopen om korting te krijgen. Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat dat allemaal geregelt is? Ik heb ook gehoord dat je die korting pas na 1 jaar kan gebruiken. Klopt dat?
:O Gewoon dit topic even lezen, dan is het je zo duidelijk....

Het is te regelen binnen enkele uren/dagen en dan kan je gelijk van die korting gebruik make n

• DaannO
996 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:23:
[...]

:O Gewoon dit topic even lezen, dan is het je zo duidelijk....

Het is te regelen binnen enkele uren/dagen en dan kan je gelijk van die korting gebruik make n
Korting is alleen voor de pro serie en niet voor de normale, zoek even in dit topic. :)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.