Hier ook XS4ALL, maar heb jij soms een dynamisch IP-adres, verkregen via DHCP? Ik heb mijn WRT54GL gewoon achter de ADSL-modem staan en die heeft een statisch IP-adres. Bovenstaande problemen heb ik nog nooit ervaren, noch met het modem, noch met de WRT.Damocles.NL schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:13:
Ik draai al tijden naar volle tevredenheid de Firmware: DD-WRT v23 SP2 (09/15/06) micro. Mijn provider was altijd Demon Internet, nu sinds 1 week overgeschakeld naar Xs4all vanwege de overname van Demon door hun.
Maar nu heb ik continue dat me internet weg valt, ik moet steeds in de router dhcp release en renew doen en dan kan ik weer internetten. Kabeltje erin en eruit werkt ook wel van de router. Het is dus een WRT54G
Kan dit aan de firmware liggen? Heeft het met de overstap te maken? Of is de router gewoon dood. Rechtstreeks op de computer lijk ik nergens last van te hebben.
Nou vond ik persoonlijk DD-WRT brak genoeg om over te stappen op Tomato.
Maar op het Tomato-deel van het Linksysinfo-forum komt deze vraag ook wel eens voor... Dus of Tomato nou zo'n verbetering zal zijn..?
De vraag blijft HOE je je hardware hebt opgesteld / verbonden.
This is my sick nature.