Bij deze nog een verhaal voor het archief:
Eind december 2004 gebeld met de helpdesk en expliciet gevraagd wat sneller / beter zou zijn: downgrade aanvragen of abo opzeggen en nieuw aanvragen. Als antwoord gekregen: downgrade gaat sneller, geen enkele reden om abo op te zeggen en nieuw aan te vragen.
Begin januari downgrade aangevraagd, geen enkele bevestiging of wat dan ook. Na twee weken maar eens gebeld, ze konden niets vinden, of ik de aanvraag nog maar eens wilde aanvragen. Gedaan, weer geen enkele mail / bevestiging. Na ruim 3 weken wachten weer gebeld, zeer onbeleefd figuur aan de lijn, wilde niets voor me doen, ik had maar te wachten... Twee dagen later was de downgrade uitgevoerd (de eerste aanvraag nota bene), we spreken nu eind februari.
So far so good...
Dan de facturering, februari werd (achteraf) gefactureerd voor het oude bedrag. Gebeld, had elkaar net gekruisd, wacht u maar gewoon af, wordt vanzelf geregeld.
Facturering van maart en april afgewacht en natuurlijk weer het oude bedrag afgeschreven. Meteen gebeld, weer een zeer vervelend persoon aan de lijn die niets wil doen behalve een notitie maken. Ik heb direct alle incasso opdrachten terug laten vorderen, het correcte bedrag uitgerekend, overgemaakt en per mei mijn abo opgezegd met een klacht-mail naar de helpdesk.
Twee dagen later post van Demon. Ik denk nog, excuses en een bericht dat alles rechtgezet is. Maar nee hoor: Aanmaning over februari en maart (2x volle maand oude bedrag). Maar weer eens gebeld, helpdeskmedewerker met ochtendhumeur wilde wederom alleen een notitie maken en het zou opgelost worden. Nou heb ik dat vaker gehoord en geloof ik dat inmiddels niet meer, dat heb ik hem dan ook verteld waarop meneer zich blijkbaar beledigd voelde en het gesprek wilde beeindigen! "Iedereen wil dat zijn probleem vandaag nog wordt opgelost, daar beginnen we niet aan." Nee pipo, ik wil dat mijn probleem in februari al was opgelost, dat is toch echt iets heel anders.
Nu zijn we al 5 maanden verder vanaf de eerste aanvraag van een downgrade en het is nog steeds een takkezooi. Zoals je kunt zien werkt mijn verbinding nog altijd. Ik vraag me af hoeveel moeite me dat nog gaat kosten om ze duidelijk te maken dat ik per 1 mei eigenlijk niets meer met Demon te maken wil hebben. Gelukkig verhuis ik deze week en weet ik vrij zeker dat er geen verhuisbericht richting Demon zal gaan.
Nog nooit zo'n belachelijk slechte service meegemaakt. Ruim 2.5 jaar 65 euro per maand overgemaakt en blijkbaar hoort daar, behalve een goed werkende verbinding, geen enkele aanvullende service bij. Voor mij NOOIT meer een abo bij Demon.
de betaler vervuilt