Ik heb een keer als root gedraait om de updates binnen te halen, want daar had ik eerst een probleem mee. Daarna heb ik enkele potjes gewoon als normale user kunnen spelen zonder enig probleem. Daar staat ok gewoon netjes mijn guid met tussenhaakjes "clean linux". Maar zodra ik dus naar een 3.1.0 server wordt ik gekicked, en dat heeft absoluut niets te maken met het wel of niet up-to-date zijn van punkbuster...
Ik heb een nieuwe install gedaan, met alleen et+oude patch. Verder heb ik et gestart als root-user. Daarna etpro-3.1.0 server gejoined, dus nog zonder ook maar iets wat betreft config aan te passen. Maar na downloaden van etpro en na 4 seconden ingame is het meteen afgelopen. De enige info die ik krijg is:
Tot slot heb ik geprobeerd om cl_allowdownload op 0 te zetten en etpro-3.1.0 van bani zelf te downloaden. Maar dan nog wordt ik vanwege cheating gekicked.
Het enige andere dat ik nog kan bedenken is dat ik gebruik maak van een boostrap compiled gentoo linux (e.g. alles vanaf source gecompiled). Maar dat lijkt me aan de andere kant weer erg sterk want waarom geeft dat bij etpro-3.1.9 geen problemen?
Ik heb een nieuwe install gedaan, met alleen et+oude patch. Verder heb ik et gestart als root-user. Daarna etpro-3.1.0 server gejoined, dus nog zonder ook maar iets wat betreft config aan te passen. Maar na downloaden van etpro en na 4 seconden ingame is het meteen afgelopen. De enige info die ik krijg is:
Ofwel, net voor de laatste regel gaat het fout. Die library file haalt ET uit zichzelf uit de daarvoor gedownloade pak-file, maar ik heb het idee dat 'ie denk dat dat een aangepaste library file is ofzo, maar ik krijg dus geen enkele informatie van de server terug waarom de server besluit dat ik cheat----- finished R_Init -----
Sys_LoadDll(/root/.etwolf/etpro/ui.mp.i386.so)... ok
Sys_LoadDll(ui) found **vmMain** at 0xa54c1ce4
Sys_LoadDll(ui) succeeded!
^5PunkBuster Client: Not Connected to a Server
Tot slot heb ik geprobeerd om cl_allowdownload op 0 te zetten en etpro-3.1.0 van bani zelf te downloaden. Maar dan nog wordt ik vanwege cheating gekicked.
Het enige andere dat ik nog kan bedenken is dat ik gebruik maak van een boostrap compiled gentoo linux (e.g. alles vanaf source gecompiled). Maar dat lijkt me aan de andere kant weer erg sterk want waarom geeft dat bij etpro-3.1.9 geen problemen?
[ Voor 70% gewijzigd door Infinitive op 01-05-2005 09:42 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]