[PC]Wolfenstein: Enemy Territory - deel 10

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.173 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik heb een keer als root gedraait om de updates binnen te halen, want daar had ik eerst een probleem mee. Daarna heb ik enkele potjes gewoon als normale user kunnen spelen zonder enig probleem. Daar staat ok gewoon netjes mijn guid met tussenhaakjes "clean linux". Maar zodra ik dus naar een 3.1.0 server wordt ik gekicked, en dat heeft absoluut niets te maken met het wel of niet up-to-date zijn van punkbuster...

Ik heb een nieuwe install gedaan, met alleen et+oude patch. Verder heb ik et gestart als root-user. Daarna etpro-3.1.0 server gejoined, dus nog zonder ook maar iets wat betreft config aan te passen. Maar na downloaden van etpro en na 4 seconden ingame is het meteen afgelopen. De enige info die ik krijg is:
----- finished R_Init -----
Sys_LoadDll(/root/.etwolf/etpro/ui.mp.i386.so)... ok
Sys_LoadDll(ui) found **vmMain** at 0xa54c1ce4
Sys_LoadDll(ui) succeeded!
^5PunkBuster Client: Not Connected to a Server
Ofwel, net voor de laatste regel gaat het fout. Die library file haalt ET uit zichzelf uit de daarvoor gedownloade pak-file, maar ik heb het idee dat 'ie denk dat dat een aangepaste library file is ofzo, maar ik krijg dus geen enkele informatie van de server terug waarom de server besluit dat ik cheat :?

Tot slot heb ik geprobeerd om cl_allowdownload op 0 te zetten en etpro-3.1.0 van bani zelf te downloaden. Maar dan nog wordt ik vanwege cheating gekicked.

Het enige andere dat ik nog kan bedenken is dat ik gebruik maak van een boostrap compiled gentoo linux (e.g. alles vanaf source gecompiled). Maar dat lijkt me aan de andere kant weer erg sterk want waarom geeft dat bij etpro-3.1.9 geen problemen?

[ Voor 70% gewijzigd door Infinitive op 01-05-2005 09:42 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Ik ben bang dat er geen oplossing is tegen het etpro-3.1.0 cheater kick probleem. Op de bani-forums vond ik een post van iemand met dezelfde problemen en een uitleg:

http://bani.anime.net/ban...p?t=5386&highlight=gentoo
http://bani.anime.net/banimod/forums/viewtopic.php?t=5374
3.1.0 servers are affected (with b_anticheat = 2 you are automatically kicked and = 1 you only get marked as CHEATER in a nice red label)

3.1.9 are are not affected (they shows you as a clean linux client)
De oorsprong van het probleem schijnt met de ati-drivers te maken te hebben.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
AdrianP schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 16:53:
weet iemand dat dynamite script te vinden?
dus die in console aftelt?
Technisch gezien is dat een cheat. Het valt niet te scripten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

arghh... krijg bij bijna alle servers een pb init failure... behalve op xs4all :(

en m'n pb is prima up to date.. kheb zelfs et opnieuw geinstalleerd... frustrerend is dit

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
eendje schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:17:
arghh... krijg bij bijna alle servers een pb init failure... behalve op xs4all :(

en m'n pb is prima up to date.. kheb zelfs et opnieuw geinstalleerd... frustrerend is dit
code:
1
/pb_security 0

Is vaak een oplossing voor heel veel pb problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
AdrianP schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 16:53:
weet iemand dat dynamite script te vinden?
dus die in console aftelt?
http://www.xfire.be/?x=journal&mode=item&id=2130

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:40
dynacounter.exe is te vinden met google.
Als je er mee betrapt word in een offi war voor CB dan kun je problemen krijgen.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

en je hoeft alleen maar naar de gametimer te kijken om tezien wanneer dat ding af gaat... niet zo heel moeilijk

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nee idd, gewoon ff *tellen*, maar ik merk dat er mensen zijn die echt alles willen zien enzo, ik heb gehoord dat er ook timers zijn om de spawntijd van de tegenpartij mee te bepalen..? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:47

Zenix

BOE!

Ryan666 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 01:15:
Nee idd, gewoon ff *tellen*, maar ik merk dat er mensen zijn die echt alles willen zien enzo, ik heb gehoord dat er ook timers zijn om de spawntijd van de tegenpartij mee te bepalen..? :?
Ja die bestaan in prog vorm maar meeste spawntimers. Zijn scripts en mogen gewoon gebruikt worden in wars enzo. In Etpro 3.1.9 en daarboven zit zelfs een spawntimer ingebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
De spawntimer in 3.1.9 is best wel leuk gedaan. Je specificeerd een looptijd, bijvoorbeeld via autoexec files voor specifieke maps en sides. Vervolgens gaat de teller periodiek lopen als je op een knop drukt. Je krijgt die timer in het rood naast je eigen timer te staan.

Je kan het eventueel ook voor dynamiet gebruiken door de looptijd op 30 seconde te zetten.

Toch vind ik de timers niet altijd even handig. Bij de meeste gevechten moet ik om de tegenstander te kunnen zien helemaal met m'n neus in het beeldscherm zitten. Dan heb ik niet de gelegenheid om te focussen om de gametimer of hoeveelheid ammo metertje te raadplegen. Soms zou het wel makkelijk zijn geweest als dat soort dingen niet in de hoeken van je scherm maar meer in de buurt van je cursor zouden hebben gezeten, zoals bij HUDs van space shooters.

Maar het beste zou eigenlijk zijn als iedereen met z'n tweeen achter een pc zit. De ene rent en schiet op alles wat los en vast zit en de ander communiceerd met teammates en geeft instructies. Alleen niet echt iets wat in de praktijk mogelijks is :)

[ Voor 28% gewijzigd door Infinitive op 02-05-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Hmm hebben jullie misschien een voorbeeldje van zo'n timer config? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
In de FAQ op pagina 1 van dit topic staat een linkje naar een config-file generator, en daar kan je een zipje vinden naar de autoexec bestanden en een config genereren die de spawntimer aan een button bind. Kwestie van autoexec_* bestanden kopieren en de bind uit de gegenereerde config halen :)

Direct link: http://lakedrake.boxke.be/.

[ Voor 9% gewijzigd door Infinitive op 02-05-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Vind die spawntimer leuk, wat ik alleen weleens heb is dat ik de tijden door elkaar haal en dus stom selfkill :X. Gelukkig alleen op pubjes, wars zijn nog 3.1. T handigst vind ik zelf als je een 7e man hebt die af en toe omroept als de tegenstander spawnt en precies bijhoudt wanneer de dynas boem gaan, die luxe heb je echter meestal niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 12:29
ph4ge schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:03:
Vind die spawntimer leuk, wat ik alleen weleens heb is dat ik de tijden door elkaar haal en dus stom selfkill :X. Gelukkig alleen op pubjes, wars zijn nog 3.1. T handigst vind ik zelf als je een 7e man hebt die af en toe omroept als de tegenstander spawnt en precies bijhoudt wanneer de dynas boem gaan, die luxe heb je echter meestal niet.
Heb die spawntimer eens uitgeprobeerd, en ik vind hem eigenlijk geweldig :D

En die dyna timer, als ik weet dat er binnen een paar seconden gepland gaat worden ben ik altijd degene die luidkeels over teamspeak roept wanneer er gepland is :) Dus is bij mij een gewoonte geworden, om naar de tijd van planten te kijken, dus dat is bij mij geen probleem meer :Y)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spawntimer??

gewoon uit het hoofd...hoef je ook geen knopjes etc in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:48:
spawntimer??

gewoon uit het hoofd...hoef je ook geen knopjes etc in te drukken.
Ik snap het nut ook niet hoor, als je hoort dynamite planted kijk je ff snel op de game klok en dan kan je dat toch zelf wel bijhouden?? :? en de spawntijd heeft al zijn eigen tellertje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Als jullie ff zouden lezen zag je dat het over de spawntijd van de tegenstander gaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Maja 1x langslopen en je ziet ook wann ze spawnen, bij axis dan 30 aftrekken en je hebt de 2 tijden en bij allied 2x20 aftrekken en je hebt de tijden ook.. Ik gebruik spawntimer alleen in wars, om even te laten weten aan me teammates.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Daar komt bij dat je soms wat beters te doen hebt dan naar een klokje te staren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 11:15

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik ben nu eindelijk overgestapt op de nieuwe patch 2.60
en so far so good...

maar toch een paar vraagjes;

- komt er nog een et pro versie voor deze versie? (ik heb wel zoiets gelezen, dus lach me niet uit als ik iets ontzettend stoms heb gezegt :P )

- werkt het pushen van je teammates nog? t is me al overkomen dat ik niet op tijd weg kon komen doordat er zo'n mafkees tegen me aan stond te rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Pendaco schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:29:
Ik ben nu eindelijk overgestapt op de nieuwe patch 2.60
en so far so good...

maar toch een paar vraagjes;

- komt er nog een et pro versie voor deze versie? (ik heb wel zoiets gelezen, dus lach me niet uit als ik iets ontzettend stoms heb gezegt :P )

- werkt het pushen van je teammates nog? t is me al overkomen dat ik niet op tijd weg kon komen doordat er zo'n mafkees tegen me aan stond te rijden
Ja, iedereen wacht eigenlijk op die officiele ETPro voor versie 2.60 :) Er is al wel een beta uit (3.1.9.3)

En het pushen zit er nog wel in, maar een serveradmin kan dat heel makkelijk uit zetten. Waar het niet werkt staat het dus simpelweg uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 11:15

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Morax schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:36:
[...]

Ja, iedereen wacht eigenlijk op die officiele ETPro voor versie 2.60 :) Er is al wel een beta uit (3.1.9.3)

En het pushen zit er nog wel in, maar een serveradmin kan dat heel makkelijk uit zetten. Waar het niet werkt staat het dus simpelweg uitgeschakeld.
ahh oke, thanx voor de info
maar komt de et pro versie van id software zelf of is dat een eigen opzet van gamers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik heb (omdat ik momenteel 24/7 True Combat: Elite speel waar ze beide servers door elkaar gebruiken) gister die patch selector geinstalleerd. Werkt echt als een zonnetje!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

echt

die complaintkickvoters zijn echt te triest voor woorden.. ben je covert ops... roep je like elke 5s dat je covert bent... schiet zo'n idioot echt 5 min op je.... complain je.. word je gelijk gekicked... werkelijk waar er staat een rood kruis over je crosshair ter grote van je scherm en dan nog niet zien dat ik mischien wel covert bent... en dan niet mogen complainen omdat je dan een "complainer" bent.. kinderachtig gewoon.... je mag dus niet meer complainen tegen teamkills want dat is niet "normaal" ofzo :/

en dan speel je ook een server waar de map goldrush is.. met alleen maar medics en geen enkele engineer... te triest

[ Voor 14% gewijzigd door Bezulba op 04-05-2005 15:04 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

nog erger zijn die gastjes die niet snel genoeg ammo/health krijgen en dan maar paar bullets in je pompen.. :x

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:03:
echt

die complaintkickvoters zijn echt te triest voor woorden.. ben je covert ops... roep je like elke 5s dat je covert bent... schiet zo'n idioot echt 5 min op je.... complain je.. word je gelijk gekicked... werkelijk waar er staat een rood kruis over je crosshair ter grote van je scherm en dan nog niet zien dat ik mischien wel covert bent... en dan niet mogen complainen omdat je dan een "complainer" bent.. kinderachtig gewoon.... je mag dus niet meer complainen tegen teamkills want dat is niet "normaal" ofzo :/

en dan speel je ook een server waar de map goldrush is.. met alleen maar medics en geen enkele engineer... te triest
Daar irriteer ik me ook zwaar aan.. dit gebeurt me vaak op skynet, waar ik trouwens ook gewoon gekickt wordt als ik bv een dode niet zie liggen en die dus niet kan reviven, of erger nog gewoon zomaar gekickt worden omdat een vriendje van hun erin moet.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:03:
echt

Dus ga je maar covert ops :). Het was trouwens op fdnl, en ik wilde nog nee voten maar toen was je al gekickt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Pendaco schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:41:
[...]

ahh oke, thanx voor de info
maar komt de et pro versie van id software zelf of is dat een eigen opzet van gamers?
Is een eigen opzet van Bani :) (http://bani.anime.net/etpro/

En over dat kickvoten: Ik was een keer medic met low ammo op Caen. En er viel iemand van ons dood in het water. Ik kan toch niet reviven, dus ik knifede hem dood en pakte zijn wapen voor ammo. Die gozer helemaal boos dat ik niet revivede en vervolgens werd ik gekickt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

het automatisme vind ik ook zo mongolig he... oh hij complaint... vote kick! niet eens ff vragen waarom je nou complaint.. nee gewoon gelijk kicken :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Het neerschieten van een covert ops teamgenoot kan je niet altijd voorkomen. Het kruisje komt vaak pas nadat je al een aantal hits op iemand hebt en op lange afstand helemaal niet. Verder is het hele "identify" systeem ook aardig buggy in ET, want ik heb heel vaak dat iemand z'n "witte" naam en healthbar niet verschijnt en dan knal ik iemand dood omdat ik denk dat het een covert ops is. Vooral als iemand op een MGs of tank zit wil dat nog wel eens het geval zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Infinitive op 04-05-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik stond naar em te kijken, schoot niet terug, en riep "i'm a covert ops" als je dan door blijft schieten ben je gewoon dom :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Waarschijnlijk werd je gekicked omdat je covert was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Morax schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:49:
[...]

Is een eigen opzet van Bani :) (http://bani.anime.net/etpro/

En over dat kickvoten: Ik was een keer medic met low ammo op Caen. En er viel iemand van ons dood in het water. Ik kan toch niet reviven, dus ik knifede hem dood en pakte zijn wapen voor ammo. Die gozer helemaal boos dat ik niet revivede en vervolgens werd ik gekickt :/
vind ik ook niet zo vreemd.
Je kan hem beter reviven, want anders ben je een Rambo Medic :P
En rambo medics worden niet echt gewaardeerd :)

* Outerspace gaat toch maar 2.60 installeren + patch selector :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outerspace schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:27:
[...]

vind ik ook niet zo vreemd.
Je kan hem beter reviven, want anders ben je een Rambo Medic :P
En rambo medics worden niet echt gewaardeerd :)

* Outerspace gaat toch maar 2.60 installeren + patch selector :)
Je kan onder water niet reviven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:34:
[...]

Je kan onder water niet reviven ;)
:X
ik heb Morax zijn verhaal blijkbaar niet goed doorgenomen :P

Maar in dat geval dus, vind ik het ook schofterig van de kickers :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Merk zelf ook dat er nogal noobs zijn die niet nadenken, ook veel mensen met n lage reactiesnelheid zoals mensen die niet zien dat je cvops bent of mensen die n paar keer knallen als je onverwacht de hoek om komt..

Wat vinden jullie btw van battles waarbij jouw kill gesteald wordt? of als je n battle hebt en je wordt door teammates in je rug geschoten of nog erger; n panzer knalt er ff tussenin ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op pubs is alles wat je noemde irritant, in wars niet :), alhoewel in je ruggeschoten worden door je teammate altijd wel irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

ChangeLife4Ever

owned by above

Beste mensen. Ik heb ergens gelezen dat iemand dit spel op z'n PII nog draaiend kreeg, met een goede video kaart.

In de topic start, staat echter dat je een PIII 600MHZ moet hebben... Kan dat verhaal kloppen?

Verder ben ik nog erg benieuwd naar jullie mening over hoe dit spel draait op een dual P3 500MHZ. Denken jullie dat het soepel draait (met een Radeon 9000 64MB en met 320MB PC100 RAM)?

Ik heb ik de topics gezocht, maar vond geen info...

[ Voor 5% gewijzigd door ChangeLife4Ever op 06-05-2005 13:53 ]

remember your end, someone owns us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

het zal wel werken, maar dan kan je in principe alleen panzeren :P
Want met gewone SMG kan je dan niet goed aimen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 25-08 15:44
Weeet niet of je een etpro speler bent, maar de nieuwe eptro is niet best voor een PIII
Elke nieuwe etpro vraagt steeds meer van je CPU :X

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Het werkt wel. maar daar is ook alles mee gezegd denk ik.
Maar waarom probeer je het niet gewoon uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChangeLife4Ever
  • Laatst online: 22:15

ChangeLife4Ever

owned by above

Danjel schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 15:41:
Het werkt wel. maar daar is ook alles mee gezegd denk ik.
Maar waarom probeer je het niet gewoon uit?
ik ben op zoek naar een nieuwe server met +/- deze specs. Ik draai er GEEN EtPro op, dus dat scheelt. Ik wil echter ook graag nog, als het even kan, een spelletje er op spelen...
Van die ene persoon die het draaiend op een PII kreeg, begreep ik dat dit spel (zoals zoveel spellen) (zwaar) afhankelijk is van de videokaart. Is dat ook zo??

Herkend (lees "heeft WolfET wat aan") de dual proccessor? Ik denk het wel (correct me if i'm wrong ;)) als hij het als hyperthreading gerbuikt, maar ik weet dus niet precies of ik gelijk heb...

http://www.beyond3d.com/r.../index.php?page=page5.inc

is deze link (met een single PIII 733MHZ) vergelijkbaar? Dan zou je toch boven de 35FPS halen en dus een goede kwaliteit hebben?

[ Voor 25% gewijzigd door ChangeLife4Ever op 06-05-2005 17:20 ]

remember your end, someone owns us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Waarom probeer je het niet gewoon uit eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

ET is meer CPU en geheugen afhankelijk
Heb je een vette cpu vet geheugen en een Geforce 4 MX zal het soepel draaien ( behalve op radar met gras dan denk ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Waarom hebben veel mensen iets van @mp3 oid achter hun naam staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
'k heb even met de 2.60 patch gedraaid op skynet. Automatisch de ETpro 3.1.13 geinstalleerd. Gaat een paar potjes goed, maar dan blijf de warmup-countdown hangen op 1 seconde. Iedereen is ready (F3), maar geen beweging in te krijgen. Is dit een "feature" van de nieuwe patch? Iemand een idee hoe de game gestart kan worden?

* Stiegl draait weer op 1.02 patch

[ Voor 13% gewijzigd door Stiegl op 25-05-2005 11:41 ]

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
AdrianP schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:11:
Waarom hebben veel mensen iets van @mp3 oid achter hun naam staan?
Dat zijn in mijn ogen soort van opscheppers, of mensen die dat een excuus vinden om slecht te spelen. Zo van, "ik speel nu slecht, maar normaal speel ik beter. Ik hoor namelijk minder omdat ik muziek op heb staan" :/

Hetzelfde geldt voor al die mensen die @cfgtest enzovoorts achter hun naam hebben staan. Het zal mij boeien hoe jij speelt en hoe of wat je aan het testen bent, ALS je maar speelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
The Cheese schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:16:
'k heb even met de 2.60 patch gedraaid op skynet. Automatisch de ETpro 3.1.13 geinstalleerd. Gaat een paar potjes goed, maar dan blijf de warmup-countdown hangen op 1 seconde. Iedereen is ready (F3), maar geen beweging in te krijgen. Is dit een "feature" van de nieuwe patch? Iemand een idee hoe de game gestart kan worden?

*The Cheese draait weer op 1.02 patch
Gewoon niet meer op skynet spelen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Morax schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:53:
[...]

Dat zijn in mijn ogen soort van opscheppers, of mensen die dat een excuus vinden om slecht te spelen. Zo van, "ik speel nu slecht, maar normaal speel ik beter. Ik hoor namelijk minder omdat ik muziek op heb staan" :/

Hetzelfde geldt voor al die mensen die @cfgtest enzovoorts achter hun naam hebben staan. Het zal mij boeien hoe jij speelt en hoe of wat je aan het testen bent, ALS je maar speelt!
Je mag het toch wel zeggen? Waarom zou je dan anders zoiezo een naam nemen...? Dat @mp3 vind ik altijd wel grappig, ik speel altijd met met MP3 op, maar zet dat niet in me naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
het spelen met MP3 aan zuigt zo verschrikkelijk!
en daarbij verpest het het mooiste element van het spel, de hs *ping*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

AdrianP schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:20:
het spelen met MP3 aan zuigt zo verschrikkelijk!
en daarbij verpest het het mooiste element van het spel, de hs *ping*
Die hoor je nog wel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Wat ik zo vervelend vind met het spelen met dat @mp3 is dat mensen er ook mee gaan patsen.
"Kijk, zelfs als ik muziek luister ros ik jullie nog af" :/

Ik zelf speel nooit met muziek op de achtergrond, domweg omdat het teveel afleid. Het lopen van de tegenstander hoor je dan haast niet, en ik richt me teveel op de muziek ipv het spelen.

Ik ga zometeen eens op deze stage computer de patch installeren en de patch selector. Ik hoop dat het gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Hoe doe je trouwens "gewoon" lopen?
want je kunt rennen, sprinten, en gewoon lopen, maar hoe doe je die?

Waarom zit er trouwens nooit niemand in #xs4all.rtcw?

[ Voor 26% gewijzigd door Piels op 10-05-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

AdrianP schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:43:
Hoe doe je trouwens "gewoon" lopen?
want je kunt rennen, sprinten, en gewoon lopen, maar hoe doe je die?
caps lock dacht ik.

en over #xs4all.rtcw
tja ik heb al genoeg channels waar ik in moet en ik vind het totaal onbelangrijk en xs boeid me nie :P

En ik speel altijd op pub met muziek, maakt het moelijker om te spelen en je moet beter opletten. Daar wordt ik dan weer beter van. En anders is het ook zo stil.

[ Voor 44% gewijzigd door Zenix op 10-05-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
outerspace schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:37:
Wat ik zo vervelend vind met het spelen met dat @mp3 is dat mensen er ook mee gaan patsen.
"Kijk, zelfs als ik muziek luister ros ik jullie nog af" :/

Ik zelf speel nooit met muziek op de achtergrond, domweg omdat het teveel afleid. Het lopen van de tegenstander hoor je dan haast niet, en ik richt me teveel op de muziek ipv het spelen.

Ik ga zometeen eens op deze stage computer de patch installeren en de patch selector. Ik hoop dat het gaat werken :)
Jij snapt wat ik bedoel. Veel mensen doen het om mee te kunnen patsen. Net als @cfgtest en dergelijke. Zo van "Zelfs met deze brakke config own ik nog" :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Morax schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:48:
[...]

Jij snapt wat ik bedoel. Veel mensen doen het om mee te kunnen patsen. Net als @cfgtest en dergelijke. Zo van "Zelfs met deze brakke config own ik nog" :r
Dan moet je die mensen gewoon negeren lijkt me. Ik stoor me er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
@Zenix, zit je bij Bullvox in clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Razor.Timo schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:49:
[...]

Dan moet je die mensen gewoon negeren lijkt me. Ik stoor me er niet aan.
Ik ook niet, maakt niks uit. Die mensen willen gewoon andere mensen graag laten weten wat ze doen zijn. Meestal niet als excuus. Daarvoor is public om cfg's te testen en andere dingen :P

en adrian ja ik zat. Maar bullvox ging naar ander team paar dagen later stopte dat team met spelen. Omdat CL blessure had en niet meer 2 maanden kon spelen en er heelveel inactief waren. De mensen die wel actief waren stuk of 4 hebben een nieuw team opgericht met andere leaders en daar zit bullvox nu in #team.goldfish. Ik heb wel een jaar met hem gespeeld ongeveer

Dat andere team was ook van HP waar die heenging ( blue )
Omdat grey teveel wow'er had en mensen die alleen met real life bezig waren :P
Maar die heb ik atm allemaal gekicked en paar zijn geleaved. Nu aantal goeie recruits en we zijn op de weg naar boven weer

En ja ik ben founder en manager.

[ Voor 56% gewijzigd door Zenix op 10-05-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
hehe, dat wist ik niet.

Ik dacht eigenlijk dat ie nog steeds in HP zat.

Ben je oprichten van HP dan ofzo?

[ Voor 20% gewijzigd door Piels op 10-05-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

WoW en KO en GW verneuken clans... breek me de bek niet los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:43

Hu9o

Schokkend

van WoW en GW wist ik het, maar van KO (kick off) niet :+

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You've been killed by ETplayer@my_other_window_runs_WoW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
wtf is WoW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Kijk maar is wat rond in SGD naar wow
tsjah ko,wow,gw :r

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
WoW = World of Warcraft
een MMORPG, gebaseerd op Warcraft.
Wel een leuk spelletje als je van MMORPG's houd, en als je wil betalen ;)

maar goed, ik kwam gister weer zo'n dude tegen op bat5 :/
Heb meteen gezegd tegen die persoon dat hij beter zijn muziek kon uitzetten, misschien dat hij beter ging spelen :D

En ik heb de patch selector succesvol uitgevoerd _O_
hulde!
offtopic:
en cons is een cheater :P

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 11-05-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Ik krijg die patch selekor niet aan de gang... wacht wel tot CB gaat update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pc is zo lelijk dat ik niet eens winamp en ET tegelijk kan draaien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
AdrianP schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:22:
Ik krijg die patch selekor niet aan de gang... wacht wel tot CB gaat update
Ik denk dat je de readme niet goed hebt doorgelezen :)

• Eerst naar 2.60 updaten.
• Patch selector downloaden
• 100.patch, 102.patch, 260.patch, ETDED260.patch, 100.txt, 102.txt en 260.txt naar je ET folder extracten. De .txt bestanden even renamen naar .bat
• Daarna mp_bin.100, mp_bin.102 en mp_bin.260 naar je /etmain extracten :)

Wat je dan doet is de desgewenste versie selecteren. Als ik dus met versie 1.02 wil spelen moet je dus 102.bat draaien :)
Hij opent dan een dosbox, je moet dan een toets drukken, en je ET is compatible met 1.02 :)
Wil je dan terug naar 2.60 moet je dus 260.bat selecteren en dezelfde handelingen plegen als bovenstaand ;)

Dit stukje zal ik ook even in de startpost gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Als er trouwens iets mis gaat, waardoor je niet meer op 1.02 kan spelen moet je gewoon patchen naar 1.02 werkt gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:58:
Mijn pc is zo lelijk dat ik niet eens winamp en ET tegelijk kan draaien 8)
dan neem je tog windows media player (8>

wat warenook alweer die commands voor horizontale en verticale sens : )

offtopic:
outerspace is een cheater O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:43

Hu9o

Schokkend

m_yaw/pitch

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Iemand enig idee waar je Eluminx in NL kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

als ik de tweede helft van je zin in google gooi heb ik al antwoord :)
http://www.google.nl/sear...llen%3F&btnG=Zoeken&meta=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Ik krijg een hoop zooi terug ja, maar bestellen.... nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
AdrianP schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:59:
Iemand enig idee waar je Eluminx in NL kan bestellen?
Een dom antwoord van mij waarschijnlijk :)
Waarom post je dat in dit topic :?

Kan je het niet beter ergens anders vragen, dan in SGD :?
Maar goed, omdat ik niet de minste ben :P
http://www.psxshop.nl/adv...6c6a640f36c8f51&x=14&y=15

:D
Bat5 heeft al zijn mappen aangepast. Sommige mappen zijn nu in zomeruitvoering (Fueldump/Daybreak e.a.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

echt... skynet heeft z'n servers geupdate.. maar nu blijft ie telkens hangen op goldrush... je krijgt mooi de warmingup en als ie op 1s staat gebeurt er nixs.. en dan na een minuutje ofzo gaat ie restarten.. best wel vreselijk irritant :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Klein vraagje: Klopt het dat de nauwkeurigheid van je geweer (vrij extreem) is aangepast met de nieuwe patch? Met de nieuwe patch vind ik het namelijk een stuk lekkerder spelen (understatement). Edit: Dit is op ETpro servers met meestal versie 3.1.14 volgens de server.
eendje schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 19:27:
echt... skynet heeft z'n servers geupdate.. maar nu blijft ie telkens hangen op goldrush... je krijgt mooi de warmingup en als ie op 1s staat gebeurt er nixs.. en dan na een minuutje ofzo gaat ie restarten.. best wel vreselijk irritant :(
Had ik ook vanmiddag. Best grappig :D.

[ Voor 7% gewijzigd door dr snuggles op 14-05-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

wwillem schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 23:48:
Klein vraagje: Klopt het dat de nauwkeurigheid van je geweer (vrij extreem) is aangepast met de nieuwe patch? Met de nieuwe patch vind ik het namelijk een stuk lekkerder spelen (understatement). Edit: Dit is op ETpro servers met meestal versie 3.1.14 volgens de server.

[...]

Misschien komt het omdat de head hitboxes nu stuk beter zijn en niet meer fucked up :) Je kan dat ook merken op ETpro 3.1.9 servers met oude patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Zenix schreef op zondag 15 mei 2005 @ 01:20:
Misschien komt het omdat de head hitboxes nu stuk beter zijn en niet meer fucked up :) Je kan dat ook merken op ETpro 3.1.9 servers met oude patch
Aha vandaar. Ik ging mij al afvragen hoe het schoonmaken van je muis nu zoveel invloed kon hebben :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Zenix schreef op zondag 15 mei 2005 @ 01:20:
[...]

Dat is ook de reden dat ik eigenlijk wacht tot de officiele patch. Je moet misschien een beetje opnieuw leren spelen, en heb geen zin om me dus bij een beta iets verkeerds aan te leren, om me dan WEER misschien aan te moeten passen bij de officiële versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
wwillem schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 23:48:
tja, heb ik altijd, uitermate vervelend, inderdaad alleen bij goldrush. Kun je niet zoiets zeggen als /teamready?

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
/readyteam

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Morax schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:11:
[...]

Dat is ook de reden dat ik eigenlijk wacht tot de officiele patch. Je moet misschien een beetje opnieuw leren spelen, en heb geen zin om me dus bij een beta iets verkeerds aan te leren, om me dan WEER misschien aan te moeten passen bij de officiële versie :)
Ik heb gewoon ETpro 3.1.9 op clanserver staan ( net nieuwe lineup dus spelen 1 maand alleen nog maar pracs ) Dan als 3.2 uitkomt kunnen we daar al goed op aimen/spelen voor het volgende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Zenix schreef op maandag 16 mei 2005 @ 00:17:
[...]

Ik heb gewoon ETpro 3.1.9 op clanserver staan ( net nieuwe lineup dus spelen 1 maand alleen nog maar pracs ) Dan als 3.2 uitkomt kunnen we daar al goed op aimen/spelen voor het volgende seizoen.
Maar 3.1.9 zitten geen veranderingen in qua hitbox die wel in de beta's voor versie 2.60 zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Morax schreef op maandag 16 mei 2005 @ 00:38:
[...]

Maar 3.1.9 zitten geen veranderingen in qua hitbox die wel in de beta's voor versie 2.60 zitten :)
Jawel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Die zitten er idd wel.
Tenminste, ik raak veel meer als ik op een 3.1.9. server zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
3.1.9 zijn de hitboxen nog erg buggy, en ik mag aannemen dat men pas overstapt als die bugs eruit zijn, wat dus 3.2 zal zijn. Heeft dus imo geen zin om met die buggy versie te oefenen. Plus dat het verschil helemaal niet zo groot is volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Als je eens goed gaat nadenken over de verbeterde hitboxes in etpro 3.1.14 (beta) dan realiseer je je opeens dat je al die tijd met vern**kte hitboxes hebt lopen spelen. Rare gedachte toch?

Ik wist wel dat de hitboxes niet goed waren wanneer je bijvoorbeeld op je buik ligt of op een tank zit. Ook was bekend dat hitboxes veranderen als je omhoog of naar beneden kijkt, maar dat dit zo'n extreme invloed zou hebben wist ik niet. Eigenlijk speel ik dus al sinds rtcw demo van 5 jaar terug slechter dan noodzakelijk was. Die gedachte kan mij maar niet loslaten :D. Ach ja, tis maar een spelletje ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Wil iemand zo vriendelijk zijn om ff de patchselector hier neer te zetten? Want de sites waar ik op kom kan ik ze allemaal niet downloaden (geen server beschikbaar staat er dan) of het is een oude patch selector :(

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
--> startpost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
ph4ge schreef op maandag 16 mei 2005 @ 08:05:
3.1.9 zijn de hitboxen nog erg buggy, en ik mag aannemen dat men pas overstapt als die bugs eruit zijn, wat dus 3.2 zal zijn. Heeft dus imo geen zin om met die buggy versie te oefenen. Plus dat het verschil helemaal niet zo groot is volgens mij.
Daarom dus dat ik gewoon 3.1.0 speel, en pas op een nieuwe versie overga als 3.2 er is. Dan hoef ik mezelf maar 1 keer aan te leren hoe ik nu moet mikken zeg maar. Dan ga ik mezelf tussendoor geen andere aim aanleren, terwijl het in 3.2.0 misschien WEER anders is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
ph4ge schreef op maandag 16 mei 2005 @ 08:05:
volgens mij niet ;)
quote: zinx
The hitboxes didn't change size _AT ALL_, even with b_realhead (b_realhead only changes the position, not the size). There were some antilag tweaks, which should make antilag nearly perfect, though. I'm having a hard time seeing that as being a bad thing, however....
@morax, wat is het verschil tussen op het hoofd aimen en op het hoofd aimen? Behalve dat het onder verschillende ETpro versies verschillend resultaat opleverd, kan ik me niet voorstellen dat je "anders gaat aimen", of wel?

[ Voor 16% gewijzigd door Ron!n op 16-05-2005 14:10 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke keer als ik ET opstart valt me i-net verbinding weg:S

hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

geen et meer spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Die patch selector werkt hier ook niet, zegt in dat bat filetje dattie iets mist in mn et dir ofzo. Niet echt zin om mij in te verdiepen, aangezien ik niet meer zoveel ET speel. En opeens "glij" ik door als ik strafe in ET..iets irritanters kan haast niet :( Had het volgens mij al voor de patch, dus dat mag ik weer zien op te lossen :P Zal eens zelf een server starten, anders ligt het aan de laggy servers..hoop ik stiekem ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Afbeeldingslocatie: http://www.spielerij.net/gallery/20050516/thumb_ETQT01.jpg
Id Software en Activision hebben vandaag Enemy Territory: Quake Wars aangekondigd.

Het spel zal net zoals het orginele Enemy Territory weer gemaakt worden door Splash Damage en zal dit keer in een oorlog spelen die niet staat geregistreerd. De oorlog gaat tussen de mensen en een invasie van de Strogg troepen. Verder zal het in vergelijking met het orginele Enemy Territory niet veel veranderen, zo heb nu nu ook weer 5 classes, en zul je bepaalde objectives moeten klaren om verder te komen in het level.

Natuurlijk zijn er wel nieuwe dingen, zoals sterk verbeterde graphics en voertuigen zoals tanks, helicopters, en anti-gravity schepen. In tegendeel met opvolgers zal dit deel alleen voor de PC verschijnen, een releasedate is nog niet gegeven.

With realistic dynamic lighting and shadowing from headlights, searchlights and even the moon, battles can be fought during the day or night; while accurate simulation of the atmosphere, weather, and vegetation combine to create an unparalleled degree of realism. Battlefields are perfectly rendered using MegaTexture, a totally new rendering technology developed by id Software that crunches millions of polygons and a gigabyte-scale texture into a single, seamless and un-tiled landscape with unique detail down to the square inch or the un-obscured distant horizon.
Bron: Spielerij.net

/me heel benieuwd :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Dat suckt echt zwaar! Ik wil mijn MP40 en Thompson houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Als t maar gratis blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wow dat ziet er al weer uber geil uit :9~

En niet te vergeten de quote van SplashDamage zelf:
Enemy Territory: Quake Wars, a full game based on the amazing Doom 3 engine in collaboration with id Software and Activision
Dat belooft wat moois :9. Als 't ET gevoel nu ook nog een beetje behouden blijft ben ik alvast erg blij 8).
Razor.Timo schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:34:
Dat suckt echt zwaar! Ik wil mijn MP40 en Thompson houden...
Dan blijf je toch fijn ET spelen? Volgens mij ga je dat toch echt wel een keertje zat worden. Ik in ieder geval wel, over een paar weekjes/maanden :D.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het gezellig en nuttig voor elkaar.
Dus geen offtopic geblaat, slow-chat, flames of erger.