Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
En als ik het goed begrijp kan je dan in de quick race en online ook kiezen voor de viper?
Welke mod heb je nou? Die hier gepost is?Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:17:
Ik heb de file mod van de viper in de GLOBAL map gezet.
En als ik het goed begrijp kan je dan in de quick race en online ook kiezen voor de viper?
Met die mod kan je in de 3e challenge met een andere auto rijden.
Verwijderd
Ik krijg ook geen andere auto in de 3e challenge.
EDIT:
Ik heb de files opnieuw gedownload van http://www.nfsscene.com en nu werkt het wel !
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 13:54 ]
Dan doe je blijkbaar iets niet goed.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:49:
Ik heb de mod van hier gedownload.
Ik krijg ook geen andere auto in de 3e challenge.
Je pakt de zip van die site uit, en plakt hem over de global.bin heen, dan heb je een andere auto in de roadblock challenge.
Signature
vind ik wel niet kwa graphics maar kwa hoe de wegen lopen vergelijk het maar met een andere race game dan zie/merk je wel dat het wegen net in feite (kwa opbouw) hetzelfde is... (ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen)FnF schreef op maandag 14 november 2005 @ 07:34:
...hoop tekst...
- Motion Blur kan je uitschakelen in register.
- NFSU2 lijkt er in de verste weg niet op.
- Menu had inderdaad wel een beetje aan gesleuteld mogen worden, maar het werkt toch wel goed
- Niet helemaal je gaspedaal in trappen werkt een stuk beter.
- Geen last van hier, je moet 1x indrukken, en nog 1x indrukken om het weer te stoppen.
- Ergerde ik me ook al aan, hopelijk hoeft dit in de volledige versie niet
[...]
Geen last van, werkt hier altijd perfect
aha ok is dat in te stellen? want ik heb best een goed toetsenbord net nieuw gekocht van Logitech , (achterop staat: UltraX keyboard)freak1982 schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:44:
[...]
Dat licht aan je toetsenbord. Dan kan je keyb niet meer dan 3 toetsen tegelijk registreren
Nope, alleen met de GTI, Lexus en GTOBMW_M3 schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:25:
Is er ook een mogelijkheid om met de Porsche de roadblock challenge te doen?
Verwijderd
Quote uit een ander topic:
Ik denk dat ik 't nu verholpen heb.
Ik heb de Typematic Rate in de Bios gewijzigd(stond uit) en tot nu toe geen problemen meer gehad.
Typematic Rate Setting -> Enabled
Typematic Delay (Chars/Sec) -> 6
TYpematic Delay (Msec) -> 250
Het spel zelf is echt vet. lekker scheuren met de lexus is echt gaaf. Een top neergezet van 291km/u ophet laatste stuk van de race
Het is ook heerlijk om met de viper over de golfbaan heen te scheuren en over de bunkers te springen.
Nee, alleen bij challenge (Roadblock) kan je die selecteren.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:10:
Ik heb nou die mod gedownload en de files uitgepakt en de file van de viper in de GLOBAL map gezet.
Bij de quickrace of online kan ik er nog steeds niet voor kiezen!
Iemand een ideetje?
Er is wel een mod voor quickrace en online racing, maar die is al snel weer offline gehaald door de maker (Ik heb hem wel, maar zal die hier niet gaan posten), omdat het illegaal is om de exe file aan te passen.
//EDIT:
Ik heb even een aantal leuke screenshots gemaakt, helaas blijft er door de jpeg compressie weinig meer over (Imageshack vind bestanden van 1.5MB niet zo leuk

[ Voor 29% gewijzigd door Phyxion op 14-11-2005 16:18 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
heb jij hem al?FnF schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:09:
[...]
Nee, alleen bij challenge (Roadblock) kan je die selecteren.
Er is wel een mod voor quickrace en online racing, maar die is al snel weer offline gehaald door de maker (Ik heb hem wel, maar zal die hier niet gaan posten), omdat het illegaal is om de exe file aan te passen.
//EDIT:
Ik heb even een aantal leuke screenshots gemaakt, helaas blijft er door de jpeg compressie weinig meer over (Imageshack vind bestanden van 1.5MB niet zo leuk), maar het moet toch nog te bekijken zijn
:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
57696520646974206c65657374206973206e657264
Natuurlijk zijn t wel andere politieauto's maar t contrast tussen de andere race is wel erg groot vind ik.
Ookal rij je met die golf gewoon rustig naast de politie, of je draait rustig een bochtje (en/of achteruit) is er nog niks aan de hand. Beetje vreemd
PS2 versie staat al online
Ik rijd motor, dus dan is het nog wel is te doen (op de teller). Niet dat het verstandig is ofzo!Krizzie schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:33:
Gaat mij erom dat met motionblur het snelheids effect 10x beter is dan zonder.
@alpha dus jij rijd wel eens 300 in het echt?Volgens mij kun je dan niet meer zeggen dat alles mooi scherp is hoor
Gewoon ver vooruit kijken, en dan is alles nog scherp. Kan ik van het spel niet zeggen. Zou niet best zijn als die gasten in de F1 en MotoGP de wereld zo zouden zien!
Het is inderdaad een mod, kan je wel ergens downloadenCougar schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:09:
dat is gewoon de mod waarmee je met 3 andere auto's kan rijden...
Nu nog PC
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
wie weet de pcversie ook snelwilmocs schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:31:
nog maar eventjes wachten en dan istie uit:) de demo is echt uber bruut! lekker cruise met VIPER:)
offtopic:
PS2 versie staat al online
kleine kans dat hij de FULL al heeft.. Ligt aan zijn contacten
[ Voor 5% gewijzigd door R-B op 14-11-2005 19:12 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Wie weet ... Maar in de demo install folder zit een subfolder \LANGUAGES\ met daarin dutch.bin dus het kan ook prima nog de demo zijn in combinatie met de juiste windows language setting.R-B schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:11:
[...]
offtopic:
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Mail me die mod!Cougar schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:09:
dat is gewoon de mod waarmee je met 3 andere auto's kan rijden...
Nederlandse versie
Welnee joh...tis precies hetzelfde scherm als in de demo, maar dan in het NL. Zou toch te gek zijn als de full version ook maar 3 challenges hadR-B schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:11:
[...]
offtopic:
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
al geprobeerddjmantri schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:32:
kun je niet gewoon dat dutch bestand hernoemen naar english?
If it aint broke, fix it till it is!
HKEY_LOCAL_MACHINE --> SOFTWARE --> EA GAMES --> Need for speed Most Wanted Demo --> English US onder Language veranderen in Dutch
[ Voor 13% gewijzigd door Icingdeath op 14-11-2005 19:58 ]
De Bf2 die je hier kon kopen was niet 'Nederlands', alleen als je tijdens de installatie de taal op Dutch gezet hebt is het spel ook DutchVenxir schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:56:
IE nederlandse taal is zoo triest in een spel, net zoals je BF2 in NL kan kopen echt idioot
Er is ook een mod te vinden die ervoor zorgt dat de demo Duits wordt, dus voor Nl zal het ook aan te passen zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 14-11-2005 19:59 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dit is mijn eigen gemaakte screenshotVerwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:56:
wat is dit voor screen?
of is de demo ook in het NL?
En aangezien hier toch weinig goede reacties op komen, zal ik maar even vertellen hoe je het naar Nederlands veranderd:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted Demo\
Verander daar Language naar Dutch, en Locale naar NL
En dan:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted Demo\1.0
Verander daar LanguageName naar Dutch, en Language naar 1, en DisplayName naar Need for Speed™ Most Wanted PC Demo.
Dan zal je het in NL hebben, en geen intro meer hebben
Wat je al niet met het register kan doen, daar staat echt een hoop in
Verwijderd
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 20:16 ]
hehe, niet een hoop, álles...FnF schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:05:
[...]
Dit is mijn eigen gemaakte screenshot
_
Wat je al niet met het register kan doen, daar staat echt een hoop in
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Je kan ook veel dingen veranderen in config files, dus het is echt niet alles hoor
1:46.26

Ik heb nog niemand online er overheen zien gaan
Rij met een gamepad, is echt beter dan toetsenbord.Dutchmega schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:40:
Wie rijdt hier allemaal met een stuurtje? Ik merk dat het rijden met een stuurtje moeilijker is dan met het toetsenbord...
[ Voor 36% gewijzigd door Sefrijn op 14-11-2005 21:42 ]
Ik vond dat juist andersomDutchmega schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:40:
Wie rijdt hier allemaal met een stuurtje? Ik merk dat het rijden met een stuurtje moeilijker is dan met het toetsenbord...
@ Logitech WingMan Formula Force GP
Ik heb dezelfde stuur maar toch rijd ik met mn joypad. De auto's zwalken hier te veelAngeloonie schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:42:
[...]
Ik vond dat juist andersom
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
offtopic @FnF iedere setting in die cfg file en zelfs elk aan te vinken checkbox of knopje van windows is (uiteraard) ook via het Register aan te passen (register is windows)
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Ik heb al overal in de opties gekeken.
Verwijderd
De demo pakt hier mijn Logitech MoMo nietShailesh schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:44:
[...]
Ik heb dezelfde stuur maar toch rijd ik met mn joypad. De auto's zwalken hier te veel. Tis erg moeilijk om ze met een stuurtje in balans te houden.
Ergens kan je kiezen tussen "Metric" en "Imperial"Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:50:
Ik heb nu ook de demo maar waar kan je de snelheid van Mph naar kmp/u zetten?
Ik heb al overal in de opties gekeken.
Metric is km/h
Verwijderd
Aan mijn pc hangen 2 usb controllers :
- Logitech Extreme 3D joystick
- Logitech Cordless Rumblepad 2
Ik krijg in het 'controls' menu de keuze : 'toetsenbord' of 'logitech extreme 3d'. Kies ik dit laatste kan ik wel de knoppen van mijn game-pad instellen. Ingame is het enkel mijn joystick die hier en daar iets doet. Het is dus net alsof de game de twee door elkaar haalt !!
Hetzelfde heb ik praktisch voor met BF2 (lees ook van EA). Als ik 1 van beide uittrek, wordt de ander wél goed herkend en lukt het prima.
Wat kan ik hieraan verhelpen ? Het is nogal vervelend telkens met die stekkers te zitten spelen
Verwijderd
Zit hier met een Thrustmaster Enzo FF. Wederom (net als NFSU2) problemen. Normaliter is het rempedaal ook "gekoppeld" aan je versnelling, waardoor je als je eenmaal stilstaat hij automatisch naar "R"everse springt. Echter na NFSU vertikt EA (of Thrustmaster
Kalibreren lost niets op en wat erger is... in de wat grotere menus scrollt ie uit zichzelf naar de laatste positie. Met het rempedaal en pijltjestoetsen kan ik dan wel weer bovenaan uitkomen, maar zodra ik de "throttle" opnieuw wil definiëren MOET ik gewoon wel mijn voet van de rem halen ... resultaat dus weer een Y-as opgave ipv van Z. Iemand ook dit probleem en gelijk een oplossing?
Verder op een 9800 non-Pro perfect beeld (1280x960) met alles op high ...
Denk wel dat ik de Goedheiligman eens een liedje ga voorzingen dit jaar. LOL
edit: typo's
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 22:30 ]
idem, maar met stuur MOET ik wel bumpercam..Angeloonie schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:42:
[...]
Ik vond dat juist andersom
Verwijderd
Gewoon allerlei dingen kapot rammen en andere auto's van de weg beuken, dan krijg je dat vanzelf welVerwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:19:
Ik vraag me af hoe ik 'reckless driving' voor elkaar moet krijgen. Aangezien met 320 kmpu een politie-auto van de weg rammen en zo daar toch niet onder lijkt te vallen in dat spel
Probeer eens auto's op een haar na te missen als je aan de verkeerde kant van de weg rijdtVerwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:42:
Ja maar ik doe dus al niet anders. Zelfs na 100 abri's en tolhokjes nog niet
Verwijderd

Heb intussen nog wat leuke dingen uitgevonden waardoor 1.45 zeker haalbaar is (ook offline)
Ik heb anderhalf jaar NFSU 1 gespeeld, op hoog niveau (vandaar dat ik mn stuurtje nog heb) ... daarna NFSU 2 overgeslagen, omdat het niet speelbaar was met stuur
Tijd voor een comeback dus
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 00:10 . Reden: foute link ]
Verwijderd
Ik heb zojuist de demo gespeeld, en ik ben helemaal weg van het "pursuit lenght" gedeelte
Ik kreeg net een enorm verhoogde hartslag
hoezo : ook offline???Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 00:05:
Nou... en toen verbrak ik ook mijn record -> 1.46.17
[afbeelding]
Heb intussen nog wat leuke dingen uitgevonden waardoor 1.45 zeker haalbaar is (ook offline)![]()
Ik heb anderhalf jaar NFSU 1 gespeeld, op hoog niveau (vandaar dat ik mn stuurtje nog heb) ... daarna NFSU 2 overgeslagen, omdat het niet speelbaar was met stuur
Tijd voor een comeback dus
de online tijden zijn sneller?
en wat denk je dat sneller kan? bij die bocht waar je kan afsnijden bij het einde voor die 3 haakse hoeken gebruik ik die slowmotion jullie ook? gaat mijn tijden wel realtime door als ik slowmo gebruik?
Verwijderd
Rijden er 3 politie-auto's voor je, hoor je op de radio: "I'm waiting for a ten-seventy-four-five", en opeens gaan alle 3 de politie-auto's dwars op de weg staan
Ik vind dit de beste politie AI die ik ooit heb gezien
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 00:42 ]
Verwijderd
Ik moet en zal roekeloos rijden
Ik rijd met een stuur, is inderdaad in het begin even wennen, en ik vond het ook een stuk moeilijker dan met toetsenbord. Zodra je echter een hele tijd met het stuur rijdt, dan wil je echt niet meer terugDutchmega schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:40:
Probeer jij maar eens je server settings in het register aan te passen, dat zal je niet lukkensain onez schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:50:
valt hiervoor geen deadzone in te schakelen!? moet me stuur nog aansluiten (wilde nog even op de full wachten), maar zit nu met een dualshock2 logitech (ps2)joypad voor pc te spelen en gaat redelijk....
offtopic @FnF iedere setting in die cfg file en zelfs elk aan te vinken checkbox of knopje van windows is (uiteraard) ook via het Register aan te passen (register is windows)
Gewoon zo slecht mogelijk rijden, beetje hoge snelheid er tegen aan gooien, en het moet te doen zijnVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 01:01:
Dat rakelings missen doe ik ook steeds (gewoonte trekje van het nos-systeem van NFSU2), en dat jumpen heb ik ook al tig keer gedaan. Maar nog steeds geen roekeloos rijgedrag.
Ik moet en zal roekeloos rijden
Verwijderd
Kwaliteit van online servers is nogal wat brakjes ..
ik ging gister ook ff server maken, maar dat kan zonder porten open te gooien hoorVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 07:37:
Weet iemand welke poorten er moeten worden opengezet om te kunnen hosten?
Kwaliteit van online servers is nogal wat brakjes ..
Verwijderd
Daarom , ik heb opzich alles dichtzitten en vond het al vreemd na een paar minuten nog geen players te hebben, toen dacht ik al ligt aan m'n router.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Naar het schijnt welwilmocs schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 09:44:
hij komt vandaag uit in de US toch?
dus misschien ook in nederland
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 15-11-2005 09:45 ]
Verwijderd
Nee, ik gebruik geen slow motion. Online is de NOS iets krachtigerkoekoek2003nl schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 00:36:
[...]
hoezo : ook offline???
de online tijden zijn sneller?
en wat denk je dat sneller kan? bij die bocht waar je kan afsnijden bij het einde voor die 3 haakse hoeken gebruik ik die slowmotion jullie ook? gaat mijn tijden wel realtime door als ik slowmo gebruik?
spuit 11
op een harde schijf ergens op deze prachtige wereld
straks maar even met stuurtje proberen te racen, heb tot nu toe nog maar een enkele game gehad waarbij ik met stuurtje beter was hehe
[ Voor 25% gewijzigd door wilmocs op 15-11-2005 11:22 ]
Heb ook gisteren een keer gereden in NFSU2 en dat ging een stuk beter dan die Viper in NFSMW
[ Voor 17% gewijzigd door Lawrentium op 15-11-2005 11:36 ]
Valt best mee.Lawrentium schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:35:
Ik heb sinds gisteren een Logitech MOMO stuurtje. Nou moet ik zeggen, ben ik het, of stuurt die Viper echt zo erg brak met een stuurtje? Heb tot nu toe alleen kunnen racen met de Viper dus ik heb geen idee hoe de andere wagens scheuren met zo'n stuurtje.
Heb ook gisteren een keer gereden in NFSU2 en dat ging een stuk beter dan die Viper in NFSMW
Ik denk dat het bij de meeste mensen het geval is dat ze te wild sturen, dus als ze oversteer krijgen meteen het stuur omgooien.
Je moet met beleid sturen, en je hoeft echt niet je stuur in een hoek van 90 graden te zetten om een flauwe bocht te nemen..
Nee oke dat snap ik inderdaad. Het al een stuk beter te gaan als ik het gas wat minder hard in trap (logisch met achterwiel aandrijving) maar ik vind toch dat de Viper erg snel de bocht in duikt. Ik denk ook dat het gewoon wennen is, voor het eerst dat ik met een stuurtje race, alhoewel ik ook een rijbewijs heb.Angeloonie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:46:
[...]
Valt best mee.
Ik denk dat het bij de meeste mensen het geval is dat ze te wild sturen, dus als ze oversteer krijgen meteen het stuur omgooien.
Je moet met beleid sturen, en je hoeft echt niet je stuur in een hoek van 90 graden te zetten om een flauwe bocht te nemen..
Het is inderdaad wennen, eerst had ik ook zoiets van "wat is dit..." maar nu stuur ik gewoon met 1 handLawrentium schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:53:
[...]
Nee oke dat snap ik inderdaad. Het al een stuk beter te gaan als ik het gas wat minder hard in trap (logisch met achterwiel aandrijving) maar ik vind toch dat de Viper erg snel de bocht in duikt. Ik denk ook dat het gewoon wennen is, voor het eerst dat ik met een stuurtje race, alhoewel ik ook een rijbewijs heb.
Gewoon blijven oefenen
Hehe juist! Bier en auto rijden, super combo (virtueel dan!).Angeloonie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:54:
[...]
Het is inderdaad wennen, eerst had ik ook zoiets van "wat is dit..." maar nu stuur ik gewoon met 1 hand(andere hand vrij voor bier
)
Gewoon blijven oefenen
Niet teveel anders word je misselijk van de motion blurLawrentium schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:56:
[...]
Hehe juist! Bier en auto rijden, super combo (virtueel dan!).
Verwijderd
Die je via het register uit kunt zettenAngeloonie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:59:
[...]
Niet teveel anders word je misselijk van de motion blur
Ben benieuwd hoe het met de joystick ondersteuning in Most Wanted zit.
Hier kon uw advertentie staan
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:23:
[...]
Die je via het register uit kunt zetten
Vanavond maar even testen
Verwijderd
Ik hou enorm veel van die "pursuit lenght", maar die VW Golf begint me een beetje de keel uit te hangen. Alhoewel die FWD wel enorm handig is! (denk aan reverse to forward 180's )
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 12:32 ]
Er zijn al mods, die staan hier ergens in de topic.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:32:
Is het overigens al mogelijk om met de demo te klooien? Trainer, cheats, mods of whatsoever?
Ik hou enorm veel van die "pursuit lenght", maar die VW Golf begint me een beetje de keel uit te hangen. Alhoewel die FWD wel enorm handig is! (denk aan reverse to forward 180's )
Je kan dan in de Roadblock Challenge rijden met een Pontiac GTO (mijn favo), de Golf GTI en de Lexus IS400(?)
volgens mij stond de mod op http://www.nfs-planet.de
Valt best mee. Het gaat erom dat je optijd terug stuurt... (Geleerd op slip cursus)Angeloonie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:46:
[...]
Valt best mee.
Maar ik heb nu eigenlijk al zin in vanavond want ik heb de demo gedownload en ik ga hem dus snel spelen
Verwijderd
Is dit normaal
Het is beter zo te rijden dat je niet terug hoeft te sturenjoostingh schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:36:
[...]
Valt best mee. Het gaat erom dat je optijd terug stuurt... (Geleerd op slip cursus)
Maar ik heb nu eigenlijk al zin in vanavond want ik heb de demo gedownload en ik ga hem dus snel spelen
Het gaat in slowmotion, dus je hebt meer controle en je kan in een kortere tijd meer sturen, hierdoor kan je de controle verliezen. Je moet gewoon niet te wilde stuurbewegingen makenVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:38:
Ik heb trouwens met dat "slow-motion" knopje (ik ben even de naam vergeten..) dat hij auto alleen maar uitbreekt, in plaats van dat ik er gewoon zoals normaal volle controle over heb.
Is dit normaal
[ Voor 40% gewijzigd door Angeloonie op 15-11-2005 12:39 ]
Verwijderd
Lijkt me sterk, ik denk eerder dat je kont dan naar links zwaaitVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:46:
Dat weet ik, maar als ik naar rechts wil sturen, is het enige wat naar rechts gaat de kont van mijn auto
Als je met toetsenbord raced kan dat gebeuren denk ik, want je stuurt dan meteen voor de volle 100% naar rechts/links, met stuurtje kan je ook 20% sturen.
Helaas niks aan te doen denk ik...
daar heb je opzich wel gelijk in. Liever inderdaad een simpel en duidelijk menu met veel meer opties kwa het instellen van server. Vooral met dat wachtwoord. Je kan nooit voor eigen vrienden houden of andere mensen zitten er al weer in. Maja misschien dat EA ooit nog eens het licht ziet.Lawrentium schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:04:
Heeft iemand trouwens al gemerkt hoe brak de online interface van Most Wanted is. Typisch EA weer (ja, ik weet het, EA maakt zelf lang niet alle spellen), je kan mensen niet kicken, geen password er op zetten en nog meer van dat soort irritante dingen. Ze krijgen het ook echt voor elkaar om dit bij elk spel te doen. Ik heb liever een minder grafische menu interface dan een gelikte interface waar je uiteindelijk geen r*k mee kan (pardon my french).
Ik draai hem op 1680x1050. Heerlijk!!!
Ik speel met tobo (me stuur is verrot en me poten zijn te groot geworden voor de pedalenVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:38:
Ik heb trouwens met dat "slow-motion" knopje (ik ben even de naam vergeten..) dat hij auto alleen maar uitbreekt, in plaats van dat ik er gewoon zoals normaal volle controle over heb.
Is dit normaal
Bedankt =) Werkt perfect en het ziet er ook nog eens perfect uit ook, beter kan nietWannapuf schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:35:
Jazeker. Zie dit topic : http://www.widescreengami...orum/viewtopic.php?t=1988
Ik draai hem op 1680x1050. Heerlijk!!!
Dit topic is gesloten.
![]()