[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.675 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:31
Heeft iemand hem al op de PS2 draaien?
Ik heb gehoord dat ie enorm brak draait veel schokt en er niet uitziet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

The_Dart schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:26:
Heeft iemand hem al op de PS2 draaien?
Ik heb gehoord dat ie enorm brak draait veel schokt en er niet uitziet??
Wat verwacht je anders van de PS2? Die kan de PC en 360 niet bijbenen hoor, dus je zal nooit zulke mooie beelden krijgen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:12:
mis ik replay functionaliteit? Zo jammer weer he. :(
Ik miste hem ook :( Ik heb al genoeg acties gemaakt welke ik graag terug wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Heb de full net op PS2 gespeeld. En het ziet er allemaal wel leuk uit, minder mooi dan op de PC maar speelt wel goed. De besturing is nog steeds brak. Ik denk niet dat ik er lang zoet mee kan zijn.
Spikestrips zijn wel cool.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Laatst online: 22:31
Angeloonie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:28:
[...]

Wat verwacht je anders van de PS2? Die kan de PC en 360 niet bijbenen hoor, dus je zal nooit zulke mooie beelden krijgen.
dat begrijp ik wel, maar GTA San Andreas draait toch ook leuk op de ps2 qua graphics natuurlijk wel minder maar hij schokt niet als een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

The_Dart schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:36:
[...]

dat begrijp ik wel, maar GTA San Andreas draait toch ook leuk op de ps2 qua graphics natuurlijk wel minder maar hij schokt niet als een gek.
Ja maar die graphics zijn op elke console/pc minder, dat kan je ook niet vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
The_Dart schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:36:
[...]

Ik heb de demo op de ps2 gespeeld en dat was niet te doen imho. Hij hapert zo erg dat je raceprestatie eronder lijdt.
Daarnaast zijn de graphics ook nog eens :r

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de demo op de pc gespeeld, en moet zeggen dat ik de besturing echt bagger vind. Je krijgt echt totaal geen gevoel van het autorijden. Die gasten bij EA mogen eens een keer GT4 of Toca Race driver 2 gaan spelen, dan krijgen ze een beetje het idee hoe de auto's zouden moeten draaien. Ik heb het gevoel dat de laatste jaren hetzelfde team aan die NFS games werkt. De eerste paar delen van NFS waren subliem, met crashes etc... stukken realistischer dan nu het geval is.

Jammer, het idee is wel leuk, maar de uitvoering is stukken minder. Ze moeten juiced, GT4, Toca Race driver2 en NFS in 1 molen stoppen en dan komt er een geweldige mix uit. Zolang het maar niet onder leiding van EA is, dan komt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:53:
heb de demo op de pc gespeeld, en moet zeggen dat ik de besturing echt bagger vind. Je krijgt echt totaal geen gevoel van het autorijden. Die gasten bij EA mogen eens een keer GT4 of Toca Race driver 2 gaan spelen, dan krijgen ze een beetje het idee hoe de auto's zouden moeten draaien. Ik heb het gevoel dat de laatste jaren hetzelfde team aan die NFS games werkt. De eerste paar delen van NFS waren subliem, met crashes etc... stukken realistischer dan nu het geval is.

Jammer, het idee is wel leuk, maar de uitvoering is stukken minder. Ze moeten juiced, GT4, Toca Race driver2 en NFS in 1 molen stoppen en dan komt er een geweldige mix uit. Zolang het maar niet onder leiding van EA is, dan komt het goed.
Juiced :r

Ik vind niet dat Race Driver beter stuurt ofzo, ik heb beide spellen (nou ja, demo van NFS:MW dan) en ik vind het prima rijden, het vraagt gewoon wat oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

lol, valt me mee dat niemand zegt dat de besturing niet lijkt op dat van GTR :>

hehe

offtopic:
Mij hoef je het niet uit te leggen hoor.. weet heus wel :P

[ Voor 32% gewijzigd door R-B op 15-11-2005 15:47 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:53:

ARCADE

HELE DIKKE LIJN

SIMULATIE

Zo, snap je het nu eindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:00:
[...]

ARCADE

HELE DIKKE LIJN

SIMULATIE

_o_ Amen!!

Als je èchte race simulatie wil doen, vis dan Richard Burns Rally uit de knakenbak bij de Free Record Shop ( voor rond de €6 ). Alles wat je met een echte auto kan doen, lift-off overstuur, powersliden, left foot braking, scandinavian flick, handrembochten, enzovoorts, zit er "natuurgetrouw" in en te hard doorjakkeren wordt kei-hard afgestraft. Net zoals in het echt moet je jezelf dus volledig concentreren, doseren en inhouden om ècht hard te gaan. Geen ABS, geen traction control, en **ALLES** wat je in het echt aan een rally auto kan afstellen kan in het spel ook afgesteld worden, met bijbehorend merkbare aanpassing in rijgedrag van de auto. Pedalen en force feedback stuur zo goed als verplicht.

WHOOPS :+ Sorry, ik liet me even gaan :Y) Nu weer verder over dit arcade spel!

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westlake
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:31:
[...]

Ik miste hem ook :( Ik heb al genoeg acties gemaakt welke ik graag terug wil zien.
En dat zit er ook in de volledige versie niet in, aldus de forums van EA. Heb het altijd al vreemd gevonden dat in een game waar het draait om het uiterlijk van de auto, er geen replay in zit(m.u.v. NfsU2). NfsHp2 moest dat ook ontberen, erg jammer. Kan niet eens tellen hoe vaak ik bij Nfs3 de replay heb bekeken van mijn rondjes Redrock Ridge met een afgestelde Mercedes CLK GTR. :Y)

Maar goed, verder lijkt het me wel een leuke game. Eindelijk weer eens racen met peperdure bolides :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:00:
[...]

ARCADE

HELE DIKKE LIJN

SIMULATIE

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

IDD helemaal gelijk, net zo dom als EA gaan afzijken omdat ze geen schademodel hebben gebruikt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:19:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

IDD helemaal gelijk, net zo dom als EA gaan afzijken omdat ze geen schademodel hebben gebruikt 8)7
Dat 1e ben ik het mee eens, maar dat tweede klopt niet. Bijna alle andere arcade games maken gebruik van een schademodel. En om eerlijk te zijn, vind ik het nog steeds erg jammer dat EA di trnog niet in NFS MW heeft toegepast. Zou het spel nog stoerder maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:36:
[...]

Dat 1e ben ik het mee eens, maar dat tweede klopt niet. Bijna alle andere arcade games maken gebruik van een schademodel. En om eerlijk te zijn, vind ik het nog steeds erg jammer dat EA di trnog niet in NFS MW heeft toegepast. Zou het spel nog stoerder maken >:)
/me Kuch * Licentie-shit /me Kuch *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ondanks dat het een arcade spel is blijf ik van mening dat de engine van het spel gewoon gruwelijk brak gaat. Het gaat gewoon niet smooth, zelfs op 640x480 met alles low heb ik het gevoel dat de engine brak is. Ik had precies hetzelfde met NFS:U2, het ziet er niet eens zo super mooi uit zou nooit zo veel stress op je CPU en vga moeten zetten. Op de snelste systemen draait het maar net 30FPS ! Achterlijk ! Als ik kijk naar b.v. HL2 dan zie ik hou je een engine moet bouwen, goede gfx en goede besturing en vooral Goed speelbaar omdat het een beetje fatsoenlijk draait Ze moeten gewoon niet rushen en $$$$$$ willen maken maar eens de tijd nemen om een goede game te maken.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:36:
[...]

Nouwww, neuh, wat mij betreft niet...

Als ik arcade spel voor m'n neus heb dan wil ik de vangrail met 200+ km/uur kunnen gebruiken als steuntje of als rem, dankjewel }) Ik wil niet dat de uitlijning na zo'n opzettelijke aanvaring naar z'n grootje is.

Visuele schade? Da's prima wat mij betreft. Maar verder, hou het lekker onrealistisch in plaats van vervelend onrealistisch. Ik bedoel, als ik kan raggen, dan wil ik graag voluit kunnen raggen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JumpStart schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:44:
[...]

Nouwww, neuh, wat mij betreft niet...

Als ik arcade spel voor m'n neus heb dan wil ik de vangrail met 200+ km/uur kunnen gebruiken als steuntje of als rem, dankjewel }) Ik wil niet dat de uitlijning na zo'n opzettelijke aanvaring naar z'n grootje is.

Visuele schade? Da's prima wat mij betreft. Maar verder, hou het lekker onrealistisch in plaats van vervelend onrealistisch. Ik bedoel, als ik kan raggen, dan wil ik graag voluit kunnen raggen.
Amen _/-\o_ Niets is heerlijker om lekker vol gas een bocht te pakken met nos terwijl je 2x tegen een vangrail aanbotst en zo langs een politieauto te scheuren.

Ik ben er nu wel achtergekomen dat de politie leert van jou acties. Ik ging vaak links langs de blokades en op een gegeven moment gingen ze links meer auto's achter elkaar staan waardoor ik een andere strategie moest aannemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Mensen lopen wel leuk te klagen over schade enzo, maar als het erin zou zitten dan heb je dus niet die stoere, blockade challenge enzo, 1 keer er doorheen en je bak kan naar de schroothoop.

Ik vind NFS altijd een mooie midden moot, gewoon lekker racen, en toch hier en daar wat realistische trekjes :) (ook wat onrealistische.. Die Heli bommen in HP2 waren gewoon te triest voor woorden!)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:07:
Heb weinig hoop dat het nog wat gaat worden met de NFS serie, vanaf NFS4 vind ik de hele serie zwaar erop achteruit is gegaan.
de underground serie mag de naam NFS niet eens dragen vind ik.

Niet dat het me verder wat uitmaakt, heb me al een tijdje geleden al voorgemomen niks meer van Electronic Arts te kopen, ik vind het best dat een bedrijf geld wilt verdienen, maar doe het dan door kwaliteit producten af te leveren en niet door snel afgerachte games op de markt te zetten met weinig gameplay en veel graphics.
wat voor kleuter ben jij nou dan?
sjonge EA games is met de underground versies gewoon een andere zijweg ingegaan. dus zeik niet zo man. ikzelf en ben waarschijnlijk niet de enige de hele nfs was fantastisch oke op 1 na dan maar daar ga ik nu niet over zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 was juist erg cool. Ik heb de SE versie nog uit de budgetbak gevist. Uren mee zoet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Krizzie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:53:
Mensen lopen wel leuk te klagen over schade enzo, maar als het erin zou zitten dan heb je dus niet die stoere, blockade challenge enzo, 1 keer er doorheen en je bak kan naar de schroothoop.

Ik vind NFS altijd een mooie midden moot, gewoon lekker racen, en toch hier en daar wat realistische trekjes :) (ook wat onrealistische.. Die Heli bommen in HP2 waren gewoon te triest voor woorden!)
idd, maare die heli bommen waren juist enorm vet vond ik toen :+ , lekker overheen gaan en dan zo'n bullet time effect, wel een beetje gejat en over the top maar toch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
Ben het met veel mensen hier eens, underground was eigenlijk geen NFS zoals we het gewend waren. Deze ziet er een stuk fijner uit, mooie lineup van auto's :) Ik mis wel een RS6 :D De demo was wel lekker, hoewel het niet grandioos draaide op mijn bak. Maar ja, da's ook niet veel meer dan een veredelde rekenmachine :Z

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:31:
[...]

Ik vermoed dat er wel een replay functie in de volledige versie zit.
Krizzie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:53:

Inderdaad, dan blijft er gewoon geen spel meer over, dan kunnen ze alles wel wegslopen, 1 boompje en je auto ligt normaal gesproken ook overhoop...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

DaWaN schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:43:
Ondanks dat het een arcade spel is blijf ik van mening dat de engine van het spel gewoon gruwelijk brak gaat. Het gaat gewoon niet smooth, zelfs op 640x480 met alles low heb ik het gevoel dat de engine brak is. Ik had precies hetzelfde met NFS:U2, het ziet er niet eens zo super mooi uit zou nooit zo veel stress op je CPU en vga moeten zetten. Op de snelste systemen draait het maar net 30FPS ! Achterlijk ! Als ik kijk naar b.v. HL2 dan zie ik hou je een engine moet bouwen, goede gfx en goede besturing en vooral Goed speelbaar omdat het een beetje fatsoenlijk draait Ze moeten gewoon niet rushen en $$$$$$ willen maken maar eens de tijd nemen om een goede game te maken.
Tja bij mij draait het echt wel meer dan 30 fps hoor. Op mijn 2700+ met alles aan draaide NFSU2 nog heel soepeltjes, niks geen 30 fps. Als het op jouw oh zo snelle systeem zo brak loopt ligt dat eerder aan jouw systeem.

Daarbij heeft de source engine ook de nodige problemen. Kijk maar eens op steampowered. Tis verre van een perfecte engine.

[ Voor 6% gewijzigd door Acid_Burn op 15-11-2005 18:31 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hmm, andere personen (op andere forums) beweren dat er 2 versies ook voor pc komen
ther are 2 version for PC black edition and normal.. this info from EA EOT
Maar der was toch maar 1 versie? :s.

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Quote van NFSplanet:
We received an answer from Electronic Arts Germany today: Need for Speed Most Wanted will be released in Europe for all platforms only as the regular edition. There will be only one Black Edition, which is for the Playstation 2. The Black Editions for PC and Xbox could not be localized because of limited resources of the studio.

This is quite unfair, since in North America the PC version will be released only as the Black Edition. We can only hope that the NFSMW Black Edition will be released later, maybe at christmas, but as far as we know there are no plans like that at the moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kan iemand mij misschien vertellen waarom ik geen regen aan kan zetten in de opties? De rain optie is bij mij greyed out :? Welke hardware heb je daarvoor nodig? Ik heb een Geforce 6800GT met Forceware 81.85 is dat niet voldoende?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dan neem ik meteen aan dat je DirectX 9.0c ook hebt?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MadMarky schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:42:
Dat hoef je niet aan te nemen, dat is namelijk zo, games die nu gemaakt worden eisen vaak namelijk DirectX 9.0c ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Iedereen kan blèren wat ie wil, het feit is en blijft dat het spel niet zo fatsoenlijk draait als een NFSU 1 of 2.

Besturing is ook niet je van het nee.

[ Voor 16% gewijzigd door W00fer op 15-11-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

W00fer schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:08:
Iedereen kan blèren wat ie wil, het feit is en blijft dat het spel niet zo fatsoenlijk draait als een NFSU 1 of 2.
Omdat het ook niet dezelfde graphics heeft slimpie :Y)

GTA: SA draait toch ook niet zo soepel als GTA 1? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik niet snap? :?

Black edition voor de pc is er wel maar eigenlijk niet? :X :?

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Omg, net even geprobeerd op de ps2, maar wat ziet het er ontzettend crap uit, en het loopt ook voor geen meter. En ja ik weet dat veel mensen nu willen zeggen "ps2 suxxx", maar zelfs voor ps2-standaarden is het gewoon echt 100x niks.
Misschien hadden ze even moeten buurten bij het team dat Burnout-Revenge voor de ps2 gedaan heeft, want dat ziet er EN 10x beter uit EN draait nog 10x soepeler ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Krizzie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:17:
[...]

Ik niet snap? :?

Black edition voor de pc is er wel maar eigenlijk niet? :X :?
Hij is er alleen voor de PS2 :) niet dus.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:19:
Nee want voor de Amerikaanse markt is er ook een Black Edition PC versie, die daar de standaard versie is.

[ Voor 34% gewijzigd door TheovdS op 15-11-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Nou zoveel beter zijn de graphics anders niet hoor.
De zon effecten lijken wel ERG veel op die van Street Racing Syndicate en/of juiced.
De reflectie is gewoon nep, als je met 280 km/u rijd komen politiewagens je nog zo vlot inhalen, ze keren ook super debiel als je bijna stilstaat. Roadblocks zijn gewoon dom gemaakt, Hiding werkt gewoon niet want OEPS daar pop-upt INEENS een nieuwe politiewagen, terwijl er net te horen is gekregen, "i lost visual of suspect". Op de radar is ook NIETS te zien wat maar op een politiewagen lijkt, dus gewoon een saai spel.
Het racen is redelijk maar voor de rest (n)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee want voor de Amerikaanse markt is er ook een Black Edition PC versie, die daar de standaard versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:40

Infinchible

Woef!

W00fer schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:08:

Besturing is ook niet je van het nee.
Bij mij draait hij toch echt erg lekker hoor, ok, wel op 1024x768, 4x AA en die wazigheid uit. En dan heb ik ook nog car reflections, wegreflections en alles aan, en het ziet er toch wel erg strak uit hoor. En het loopt gewoon soepel.
Besturing doe ik met een goedkoop trust stuurtje, het is even wennen, maar na een tijdje rijdt het echt wel relaxed, net nog een half uurtje rondgereden met heel veel politie achter me aan, heerlijk! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

niet fatsoenlijk?
koop dan es een fatsoenlijke pc en installeer hem es opnieuw ofzo of schoon hem es wat op, want hier werkt ie perfect!

(1024... en alles aan :Y))

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 15-11-2005 20:22 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Angeloonie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:28:
[...]

Hij heeft dan ook wel de minste versie gehaalt.

Lees de reviews op IGN maar eens. De PS2 versie heeft de minste graphics enz van de 3 console versies. De Xbox en Gamecube versies hebben betere graphics en draaien tevens strak 60fps zonder slowdown. :)

Dus als je 1 van deze 2 consoles hebt kun je beter voor die versie gaan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Laatst online: 23:35

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

nero355 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:55:
:| Wanneer komt er een deel uit dat ik een beetje met een Ferrari Enzo kan rondscheuren :?

Ben dat Sjonnie gedoe een beetje zat ...... slechte hype !!! :/
Need for Speed - Porsche 2000 blíjft het allerbeste deel tot nu toe! (grafisch en auto's.
Toendertijd was het grafisch echt hélemaal geweldig (vind ik) Nu vind ik het niet meer zo opzienbarend...

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

was alleen wel jammer dat er geen fatsoenlijke mp in zat en ook geen splitscreen... anders had ik hem idd wel vaker gedaan!

toch heb ik nfs 2 se het meeste gespeeld (banen ken ik nu nog uit mn hoofd denk ik, vooral die baan met dat viaduct gevolgt door een 270graden bocht... )

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06
En geen politie, die kwam je amper tegen. Dat is hét goede van dit spel. Nog een goed punt is dat deze versie weer de eerste is sinds Porsche2000 die het op mijn systeem goed doet (6600GT, 3500+ AMD64 enz.). Gewoon brakke programmering zorgde bij mij (en vele anderen) dat NFSU(2) niet goed liep. Over de demo ben ik, op de politie na, niet te spreken. De AI is zo intelligent als mijn onderbroek, ze slaan zo af waar je rechtdoor crossed of andersom. Als je ze kwijt wil raken, dan moet je het park in, daar rijden ze zichzelf altijd vast. Ik moet de politie gewoon constant opzoeken (terwijl ik 'normaal' rijd, niet uitwijkend ofzo) om ze achter me aan te laten gaan. Het verkeer is ook enorm dom en de politie rijdt alles wat maar los en vast zit kapot: ze knallen door de wegblokkades heen, alsof ze er niet zijn. De enige die er dus door wordt gestopt, zijn zij :(. Graphics zijn prima, alleen beetje vage kleuren enz., is gewoon even wennen, net als de besturing. Als je er aan gewend bent, is het OK. Maar er zitten gewoon teveel onvolkomenheden in, die het spel laten zuigen. Nog een voorbeeld is het arresteren, soms lig je bovenop andere auto's en kun je niet wegkomen en word je gearresteerd. Vaak rijd je nog gewoon, terwijl ze je dan toch arresteren. Ik vond het systeem van NFS3 (jawel, 3!!!) beter, dat als ze je tot stilstand brengen, je aanhouden. Ik hoop dat de echte versie al dit soort onvolkomenheden en natuurlijk de bugs (onzichtbare muren, waar je omheen moet rijden, midden op de weg :| of telkens één frame om de zoveel seconde met een dunne streep in het midden van je scherm, in een flits komen die telkens voorbij), anders wordt dit echt een flop. Ben iig wel blij dat het spel EINDELIJK weer eens speelbaar is, maar het is afwachten wat ik van de uiteindelijke versie vind. Ze proberen té wanhopig nieuwe dingen erin te stoppen, maar dat lukt niet echt goed. De politie is met het stoppen ook niet echt slim, alleen op lage snelheden rammen ze je achterkant, anders rijden ze er maar een beetje bij. Ze zouden je ook dan kunnen insluiten en laten stoppen, of met z'n 3en naast elkaar en dan volop de rem trappen ofzo (tis niet realistisch, maar dat is het spel in eerste instantie al niet, als zij alles kapot rijden en jij niet kapot kan :X). Zo dat was mijn mening. Oow ja en ik ben ervan overtuigd dat er meer mensen deze mening hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

djmantri schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:29:
was alleen wel jammer dat er geen fatsoenlijke mp in zat en ook geen splitscreen... anders had ik hem idd wel vaker gedaan!

toch heb ik nfs 2 se het meeste gespeeld (banen ken ik nu nog uit mn hoofd denk ik, vooral die baan met dat viaduct gevolgt door een 270graden bocht... )
Need for Speed 3 vond ik persoonlijk de beste.
Splitscreen is/was echt de bomb met die versie :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
djmantri schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:21:
niet fatsoenlijk?
koop dan es een fatsoenlijke pc en installeer hem es opnieuw ofzo of schoon hem es wat op, want hier werkt ie perfect!

(1024... en alles aan :Y))
Heb een dikke pc vriend, lees de andere forums maar eens. Zelfs mensen met een 7800 GTX draaien nog niet eens alles op hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

W00fer schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:58:
[...]

Heb een dikke pc vriend, lees de andere forums maar eens. Zelfs mensen met een 7800 GTX draaien nog niet eens alles op hoog.
En ik met m'n 9800 Pro wel, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Een 9800 pro ondersteund geen shaders, zoals al eerder vermeld, daarom draait ie daarop wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er geen jota meer van. Ik heb net nog een keer de demo gedaan. Echt me helemaal als een hooligan gedragen. Veel jumps door de lucht .. dingen geramd, gesloopt, vanalles. Maar geen 'reckless driving'. Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

W00fer schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:01:
Een 9800 pro ondersteund geen shaders, zoals al eerder vermeld, daarom draait ie daarop wel goed ;)
NFSMW heeft Shader Model 1.4 en 2.0, die ondersteunen beide kaarten volledig hoor, ook al eerder vermeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

FnF schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:06:
[...]

NFSMW heeft Shader Model 1.4 en 2.0, die ondersteunen beide kaarten volledig hoor, ook al eerder vermeld :)
:>

Hoefde ik het niet te herhalen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Draait hier bij mij perfect, op deze specs
ASUS V9999/td
AMD Athlon XP 3200+
768 MB RAM PC2100 (Kingston 256MB 133MHz + Nanya 512MB 200MHz)
nix overclocked
Toch niet denderend dacht ik zo, terwijl alles op full staat. Fraps zegt dat ik constant 30 fps haal, nooit een drop gezien. NFS:U2 draait hier ook prima op, alles op full. Mensen bij wie het brak loopt controleer je computer eens, als het spel hier al perfect op draait moet er echt iets mis zijn met je PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:01:
Ik snap er geen jota meer van. Ik heb net nog een keer de demo gedaan. Echt me helemaal als een hooligan gedragen. Veel jumps door de lucht .. dingen geramd, gesloopt, vanalles. Maar geen 'reckless driving'. Vaag.
Als je die toll booth doet hoor je na een paar meter rijden dat vrouwtje over de radio zeggen dat er reports van reckless driving zijn, ookal raak je geen ene ...iets 8)7

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
fsfikke schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:13:
[...]

Als je die toll booth doet hoor je na een paar meter rijden dat vrouwtje over de radio zeggen dat er reports van reckless driving zijn, ookal raak je geen ene ...iets 8)7
Heeft iemand hier al excessive speeding al gekregen dan? Al rij ik met ruim 250 over de snelweg, of met ruim 200 door de wijken, nooit excessive speeding gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

FnF schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:06:
[...]

lol, kom jou ook overal tegen B)

offtopic:
Ja, als ik echt engels moet schrijven haal ik die domme NL fouten er wel uit zoals de = the etc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westlake
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Martinator schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:14:
[...]

Heeft iemand hier al excessive speeding al gekregen dan? Al rij ik met ruim 250 over de snelweg, of met ruim 200 door de wijken, nooit excessive speeding gezien...
Excessive speeding is pas boven de 300 km/h, is al eerder ergens gemeld. Misschien makkelijk om een lijstje bij te houden van overtredingen en wat je ervoor moet doen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Westlake op 15-11-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Martinator schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:10:
ASUS V9999/td
AMD Athlon XP 3200+
nix overclocked
Toch niet denderend dacht ik zo, terwijl alles op full staat. Fraps zegt dat ik constant 30 fps haal, nooit een drop gezien. NFS:U2 draait hier ook prima op, alles op full. Mensen bij wie het brak loopt controleer je computer eens, als het spel hier al perfect op draait moet er echt iets mis zijn met je PC :P
30fps vindt ik te weinig, anyway het hele punt is dat ik het gevoel heb dat er een zekere latency zit in je controls of ergens anders in het spel. Punt is gewoon dat het ik het niet lekker vindt spelen.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien overbodig om te melden maar toen ik NFSMW met alles op max speelde had ik weer het gevoel op de xbox 360 te spelen, gfx zijn dan gelijk imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:13:
[...]

Hier niet? Tenminste dat vinkje mis ik op het eind. Alles aangevinkt behalve die!

Edit: oh wacht dat is wat anders. Ik heb het over de Challenge met de Viper.

Excessive speeding is niet zo moeilijk. Zorgen dat je ergens rond de 270-280 rijdt, en dan gasgeeft als er een wout naast je rijdt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

W00fer schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:58:
[...]

Ik heb een X800Pro en draai alles op hoog.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid_Burn schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:01:
[...]

Ik heb een X800Pro en draai alles op hoog.
Overgeclockte 9700@alles omhoog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me draait het op 25fpx met 800*600 en details op 2/4 *schaam schaam*

P4 2.8ghz, 512mb dual channel, FX5600 256MB.

Die videokaart is butt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, ik kan nu ook niet meer wachten op de full game hoor, schiet eens op EA!! :P

Ik straks maar eens beginnen met de XBOX versie, dan begin ik wel weer opnieuw als de PC versie eindelijk uit is.... :|

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:54:
[...]

Hier niet? Tenminste dat vinkje mis ik op het eind. Alles aangevinkt behalve die!

Edit: oh wacht dat is wat anders. Ik heb het over de Challenge met de Viper.

Excessive speeding is niet zo moeilijk. Zorgen dat je ergens rond de 270-280 rijdt, en dan gasgeeft als er een wout naast je rijdt.
Het komt ook niet linksboven te staan dat je reckless aan het rijden bent maar die operator van de politie zecht dat over de radio.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinator schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:10:
ASUS V9999/td
AMD Athlon XP 3200+
nix overclocked
Tjsa ... of jouw eisen liggen heel erg laag :p Maar net hoe je het bekijkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 11:26

TheFruitNerd

iets met fruit

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:01:
Mja ik heb ook de tips die een aantal keer voorbij gekomen zijn ter harte genomen, maar het lukt me echt niet om reckless driving te krijgen. Ik heb het spel nu de afgelopen 4 dagen regelmatig gespeeld, maar nog geen een keer de reckless driving :'(
Voor de rest heb ik alles gehad.
1. Speeding
2. Excessive speeding
3. Ramming a police vehicle
4. Hit and run
5. Damage to property
6. Resisting arrest
7. Driving off roadway

Trouwens ik vind die SUV's altijd wel lache :P Leveren ook gelijk 10.000 op als je ze kapot rijdt :D

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:54:
[...]

Het komt ook niet linksboven te staan dat je reckless aan het rijden bent maar die operator van de politie zecht dat over de radio.
Dat is niet de challenge met de Viper. Daar hen je op het einde vinkjes. En die van reckless krijg ik niet aangevinkt, wat ik ook doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een aantal screens van de demo. Na een tijdje maar de motionblur uitgezet, want het is niet te doen om zo screens te maken.

Het heerlijke grietje van de intro :P
Afbeeldingslocatie: http://media.playstadium.dk/cpg133/albums/wallpapers/NFSMostWanted/Josie%2001%201024x768.jpg

De start van de roadblock challenge, 15 coppers achter je kont aan.
Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/1.JPG

Tsja, wat doe je dan ...
Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/2.JPG
... dan ga je op de golfbaan rondscheuren :P
Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/3.JPG

Springen is nog steeds het mooist 8)
Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/4.JPG

Full speed door een roadblock heen.
Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/6.JPG

Idem.
Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/7.JPG

Een aantal mooie sprongen.
Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/8.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/9.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/10.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/11.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/12.JPG
Pak me dan, als je kunt. })
Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/13.JPG

318km/u uit de Cayman S weten te persen.
Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/5.JPG

Mijn hoogste top & Average speed van mijn pogingen van de tolbooth challenge met de Lexus.
Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/topspeed.JPG

Op naar de 17e, ik ben er klaar voor. Dan gaan we hier lekker scheuren:
Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/mapmostwanted.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:48:
Hier een aantal screens van de demo. Na een tijdje maar de motionblur uitgezet, want het is niet te doen om zo screens te maken.
Bah, waar is de AA :P
Vind het echt raar dat dit spel zo kartelig is, zelfs op hoge resolutie's. Daardoor moet ik weer performance inleveren voor een kartelvrije ervaring. Bij de meeste games is het tegenwoordig wel zo dat als je op 1280*1024 zit je toch echt nagenoeg kartelvrij bent.
Vraag me dan ook af hoe het op de Xbox360 zit :) Zou er daar nou al gebruik worden gemaakt van de AA mogelijkheden? Want ik las dat hij op de 360 ook maar 30 fps draait net als de huidige generatie consoles.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AA staat bij mij uit zodat het wat beter loopt. Met heb ik eigenlijk nog niet geprobeert, wordt hij dan nog mooier 8)7

Dalijk ff doen, kijken of hij dan slechter gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:05:
AA staat bij mij uit zodat het wat beter loopt. Met heb ik eigenlijk nog niet geprobeert, wordt hij dan nog mooier 8)7

Dalijk ff doen, kijken of hij dan slechter gaat lopen.
Mwah, tis maar wat je belangrijk vindt hoor. Bij mij heeft 2xAA niet zo'n grote impact op de performance, maar het slijpt wel mooi alle karteltjes weg :9 Ik hou drvan. Maar er zijn zat mensen die zich er niet aan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette shit, hij staat op zijn hoogst. (8x?) en hij draait nog perfect. Damn, het wordt alleen maar mooier :D

Afbeeldingslocatie: http://dreeke.crewserver.com/~genesiz/foto/nfsmw/8xAA.JPG

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:13:
Vette shit, hij staat op zijn hoogst. (8x?) en hij draait nog perfect. Damn, het wordt alleen maar mooier :D

[afbeelding]
Dit ziet er dan wel gewoon strak uit jah :) En als het goed blijft lopen, waarom niet he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Acid_Burn schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:11:
[...]
Daarbij heeft de source engine ook de nodige problemen. Kijk maar eens op steampowered. Tis verre van een perfecte engine.
Newsflash: men komt alleen op steampowered om te klagen :+ dus gek he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:57
Ziet er toch prachtig uit zo:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hotrod/tweakers.net/nfsmw003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
heb net ff de xbox versie gedaan, ziet er goed uit! Hele leuke intro ook, klein verhaaltje wat er gebeurd is, vervolgens 2 kleine races etc.

Kan geen screens maken met de xbox geloof ik, maar ziet er zeker leuk uit. Leuk stukje met de politie in het begin ook dat ze me aanhielden, wilden ze net me auto in beslag nemen, krijgen ze te horen dat er elders in de stad een race gaande is --> moeten ze weer pleite! bekrast die vuile cop me auto met z'n sleutel! >:)

echt goed gemaakt!!! :)

edit:

ghehe, na 3 races gedaan te hebben moet ik me nu bewijzen @ nr15 van "the blacklist"!!!

leuke bmw trouwens die je meteen hebt :P

2e edit:

lol auto gesaboteerd :x, lekker ff naar bureau, weer vrij gelaten doordat er te weinig bewijs was :D. opgehaald door die lekkere Mia. hehe

_/-\o_

je begint met golf gti, lexus ls 300, fiat puntocobalt ss. je kan ook lekker rond cruisen zoals in laatste versie :D

[ Voor 43% gewijzigd door Cougar op 16-11-2005 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie zaak! Ik heb net ook even de XBOX versie uitgeprobeerd en tja de graphics zijn natuurlijk stukken minder als je de PC demo gewend bent, maar de besturing was wel verrassend goed! :D

Hier even een paar screentjes van de XBOX menu's (heb nog geen career mode gedaan)

Even de kiesbare hoofdmenu's, hetzelfde als in de demo (blacklist heet hier career mode)
Afbeeldingslocatie: http://meuk.jordydejong.nl/GoT/NFSMW_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://meuk.jordydejong.nl/GoT/NFSMW_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://meuk.jordydejong.nl/GoT/NFSMW_03.jpg

De challenge mode is net als in de demo erg leuk omdat je gelijk met gepimpte bakken missies kan doen :)
Afbeeldingslocatie: http://meuk.jordydejong.nl/GoT/NFSMW_04.jpg

En een paar van de te unlocken auto's!
Afbeeldingslocatie: http://meuk.jordydejong.nl/GoT/NFSMW_05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://meuk.jordydejong.nl/GoT/NFSMW_06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://meuk.jordydejong.nl/GoT/NFSMW_07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://meuk.jordydejong.nl/GoT/NFSMW_08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://meuk.jordydejong.nl/GoT/NFSMW_09.jpg

Kan echt niet wachten op de PC versie!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 21:47
En het geluid van die gallardo? Klinkt dat nog een beetje cool (clipje posten misschien :P) ? Ben ook wel benieuwd of die SLR zo'n "spitfire" geluid zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens kijken of ik morgen een filmpje kan maken.. :)

Pfff net nog even de PC demo gespeeld en de graphics nog even wat omhooggekrikt, dat ziet er toch echt TE dik uit hoor! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://meuk.jordydejong.nl/GoT/Screen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://meuk.jordydejong.nl/GoT/Screen2.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

R-B schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:19:
[...]

lol, kom jou ook overal tegen B)

offtopic:
Ja, als ik echt engels moet schrijven haal ik die domme NL fouten er wel uit zoals de = the etc :+
Ja :P Maar het is wel te volgen hoor :*)
Westlake schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:22:
[...]

Excessive speeding is pas boven de 300 km/h, is al eerder ergens gemeld. Misschien makkelijk om een lijstje bij te houden van overtredingen en wat je ervoor moet doen :)
Ja, maar ik heb er ook wel eens 320 voor moeten rijden, zal denk ik nog wel van iets afhankelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 02:04:
Goeie zaak! Ik heb net ook even de XBOX versie uitgeprobeerd en tja de graphics zijn natuurlijk stukken minder als je de PC demo gewend bent, maar de besturing was wel verrassend goed! :D
bedankt voor de tip!

over een uurtje geef ik ook mijn impressie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

FnF schreef op woensdag 16 november 2005 @ 06:54:
[...]

Ja :P Maar het is wel te volgen hoor :*)

[...]

Ja, maar ik heb er ook wel eens 320 voor moeten rijden, zal denk ik nog wel van iets afhankelijk zijn...
300 rijden als je geen cops om je heen hebt dan krijg je ook niks ;)
Je krijgt em alleen als de cops ook daadwerkelijk zien dat je zo hard gaat :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeelding

Zie ik daar 1/68? >:) Zit zeker op de full versie te wachten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Meelobee schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:41:
Kan iemand mij misschien vertellen waarom ik geen regen aan kan zetten in de opties? De rain optie is bij mij greyed out :? Welke hardware heb je daarvoor nodig? Ik heb een Geforce 6800GT met Forceware 81.85 is dat niet voldoende?
MadMarky schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:42:
Ja die heb ik uiteraard ook, andere nieuwe games (Q4, FEAR) draaien zonder problemen. iemand enig idee waar het nog meer aan zou kunnen liggen?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Omdat je dat zo graag wil: check je mail.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb de Demo ook gespeeld, en het is echt een geweldig sfeertje en je krijgt een lekkere gevoel van actie binnen het spel.

Alleen ik blijf het zo jammer vinden dat ze de gamebrowser voor de pc zo slecht is...
Gister probeerde ik tegen een vriend van me te spelen, maar het ging gewoonweg niet, want zodra ik een game maakte was die al vol voordat die vriend er uberhaupt in zat. tot 5x aan toe! 8)7
Opties als password, of lan-only zit er gewoonweg niet in.

Waarom geen LAN-support? ik vind het echt een drama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 21:52
_O_ vette game.. ziet er gaaf uit en speelt als Hot Pursuit, maar ziet er uit als underground

heb de eerste gast defeated.. ff kijken voor een nieuwe auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is een demoooo,
misschien zit het wel in de full?
laat het ons snel vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad Scientist schreef op woensdag 16 november 2005 @ 09:48:
hehe vanavond eindelijk de full pc versie spelen!! Kan echt niet wachten, als ik mischien zin heb, post ik wel wat screens! ;)
Als het een bestand is van 1.54Gb, succes met uitpakken. Die werkt namelijk niet ;)

Been there, done that, didn't work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:57:
[...]

Als het een bestand is van 1.54Gb, succes met uitpakken. Die werkt namelijk niet ;)

Been there, done that, didn't work.
Je hebt toch niet de ps2 versie of de xbox versie? Die zijn er namelijk al 2 dagen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

haha, beginners :) Er is inderdaad een torrent ergens, iets van "black edition + safedisc + making of DVD" etc etc maar dat is dus zever, want die werkt niet ...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar Back ontoppic:

Hoe zit het nou precies met het tunen, zijn er mensen met een full ps2 versie die er al mee rover kunnen vertellen, want deze info ben ik nog niet tegengekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Dacht toch echt dat hij de 15e uitkwam in de USA.. dus zowel voor X-Box/PC/enz.

Maarja iedereen zegt idd dat hij dus de 17e ( Donderdag ) uitkomt.. Morgen ff spelen dus 8)

Maarja nogmaals, hopen dat de full beter gaat worden, want die demo lijkt meer op een Beta.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
volgens de officiele site:

http://www.eagames.nl/products.view.asp?id=7199

Release-datum
Game Boy Advance™: 24-11-2005
GameCube™: 24-11-2005
Mobile: 09-12-2005
Nintendo DS: 24-11-2005
PC CD: 24-11-2005
PlayStation®2: 24-11-2005
PSP: 24-11-2005
Xbox®: 24-11-2005
Xbox® 360: onbekend

dus toch iets langer wachten vermoed ik voor de geperste cd'kes (ipv gebrande versie's ;) )

Mijn geld ligt in ieder geval al klaar :d

edit op hieronder:
ja weet ik ook: net ook eagames.com bekeken:
shipping op 15-11, in store op 17-11
maar us-versie mag hier niet verkocht worden voor de officieel europese release datum dus heb je 2 oplossingen: download of grijze import
(welke beiden bij wet eigenlijk niet mogen, en dus niet bespreekbaar zijn hier op't forum ;) )

ik wacht hoe dan ook wel tot de 24ste om dan de europese versie te kopen

als ik ergens eentje tussentijds kan lenen mss wel rapper, maar de 24ste sta ik zowiezo hier aan een belgische winkel - dus die .nl-shop is geen keuze: incl .be-levering is ie wellicht evenduur als rechtstreeks aankoop in een winkel hier - en dat laatste blijkt zelfs niet eens mogelijk te zijn:
4.1 Levering alleen binnen Nederland.

[ Voor 54% gewijzigd door soulrider op 16-11-2005 11:49 . Reden: response naar onder toe ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dat is voor NL, in de VS komt ie een week eerder.

Waarom pre-order je hem niet bij GCshop.nl? Dan is ie nog goedkoper ook :Y)

[ Voor 46% gewijzigd door Angeloonie op 16-11-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
1004 post's
Tijd voor een nieuwe topic :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hmm, komt ie ook voor GameCube? Ben wel benieuwd hoe de graphics daarop zijn. :) Heb net ff de PC-demo gespeeld, man wat een vette game! Echt Hot Pursuit 2 met veel dikkere graphics zoals een aantal hier al zeggen. :) En veel meer mogelijkheden om te ontsnappen aan de politie, ipv alleen maar zo hard mogelijk kunnen wegrijden en af en toe een shortcut nemen. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
Here we go.. :)

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Kan iemand me aangeven of het spel "goed" te draaien is op een

AMD Athlon 2400+
1 GB PC3200
ATi Radeon 9800 Pro@XT

Op basis van de sysspecs in de startpost zou je zeggen van wel, maar ik weet niet hoe up to date die info is.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Nitroglycerine schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:52:
Kan iemand me aangeven of het spel "goed" te draaien is op een

AMD Athlon 2400+
1 GB PC3200
ATi Radeon 9800 Pro@XT

Op basis van de sysspecs in de startpost zou je zeggen van wel, maar ik weet niet hoe up to date die info is.
Ik zou zeggen, probeer de demo es uit he. Enige manier om echt te zeggen of et goed draait.
Draaien zal het btw wel, maar niet met een resolutie van 1600x1200 en alles maxxed out. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.