Heeft iemand hem al op de PS2 draaien?
Ik heb gehoord dat ie enorm brak draait veel schokt en er niet uitziet??
Wat verwacht je anders van de PS2? Die kan de PC en 360 niet bijbenen hoor, dus je zal nooit zulke mooie beelden krijgen.The_Dart schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:26:
Heeft iemand hem al op de PS2 draaien?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Ik miste hem ookVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:12:
mis ik replay functionaliteit? Zo jammer weer he.
Signature
dat begrijp ik wel, maar GTA San Andreas draait toch ook leuk op de ps2 qua graphics natuurlijk wel minder maar hij schokt niet als een gek.Angeloonie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:28:
[...]
Wat verwacht je anders van de PS2? Die kan de PC en 360 niet bijbenen hoor, dus je zal nooit zulke mooie beelden krijgen.
Ja maar die graphics zijn op elke console/pc minder, dat kan je ook niet vergelijkenThe_Dart schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:36:
[...]
dat begrijp ik wel, maar GTA San Andreas draait toch ook leuk op de ps2 qua graphics natuurlijk wel minder maar hij schokt niet als een gek.
Ik heb de demo op de ps2 gespeeld en dat was niet te doen imho. Hij hapert zo erg dat je raceprestatie eronder lijdt.The_Dart schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:36:
[...]
dat begrijp ik wel, maar GTA San Andreas draait toch ook leuk op de ps2 qua graphics natuurlijk wel minder maar hij schokt niet als een gek.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
JuicedVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:53:
heb de demo op de pc gespeeld, en moet zeggen dat ik de besturing echt bagger vind. Je krijgt echt totaal geen gevoel van het autorijden. Die gasten bij EA mogen eens een keer GT4 of Toca Race driver 2 gaan spelen, dan krijgen ze een beetje het idee hoe de auto's zouden moeten draaien. Ik heb het gevoel dat de laatste jaren hetzelfde team aan die NFS games werkt. De eerste paar delen van NFS waren subliem, met crashes etc... stukken realistischer dan nu het geval is.
Jammer, het idee is wel leuk, maar de uitvoering is stukken minder. Ze moeten juiced, GT4, Toca Race driver2 en NFS in 1 molen stoppen en dan komt er een geweldige mix uit. Zolang het maar niet onder leiding van EA is, dan komt het goed.
[ Voor 32% gewijzigd door R-B op 15-11-2005 15:47 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
ARCADEVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:53:
heb de demo op de pc gespeeld, en moet zeggen dat ik de besturing echt bagger vind. Je krijgt echt totaal geen gevoel van het autorijden. Die gasten bij EA mogen eens een keer GT4 of Toca Race driver 2 gaan spelen, dan krijgen ze een beetje het idee hoe de auto's zouden moeten draaien. Ik heb het gevoel dat de laatste jaren hetzelfde team aan die NFS games werkt. De eerste paar delen van NFS waren subliem, met crashes etc... stukken realistischer dan nu het geval is.
Jammer, het idee is wel leuk, maar de uitvoering is stukken minder. Ze moeten juiced, GT4, Toca Race driver2 en NFS in 1 molen stoppen en dan komt er een geweldige mix uit. Zolang het maar niet onder leiding van EA is, dan komt het goed.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:00:
[...]
ARCADE
HELE DIKKE LIJN
SIMULATIE
Zo, snap je het nu eindelijk?
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
En dat zit er ook in de volledige versie niet in, aldus de forums van EA. Heb het altijd al vreemd gevonden dat in een game waar het draait om het uiterlijk van de auto, er geen replay in zit(m.u.v. NfsU2). NfsHp2 moest dat ook ontberen, erg jammer. Kan niet eens tellen hoe vaak ik bij Nfs3 de replay heb bekeken van mijn rondjes Redrock Ridge met een afgestelde Mercedes CLK GTR.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:31:
[...]
Ik miste hem ookIk heb al genoeg acties gemaakt welke ik graag terug wil zien.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:00:
[...]
ARCADE
HELE DIKKE LIJN
SIMULATIE
Zo, snap je het nu eindelijk?
Verwijderd
Dat 1e ben ik het mee eens, maar dat tweede klopt niet. Bijna alle andere arcade games maken gebruik van een schademodel. En om eerlijk te zijn, vind ik het nog steeds erg jammer dat EA di trnog niet in NFS MW heeft toegepast. Zou het spel nog stoerder makenVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:19:
[...]
![]()
![]()
![]()
IDD helemaal gelijk, net zo dom als EA gaan afzijken omdat ze geen schademodel hebben gebruikt
/me Kuch * Licentie-shit /me Kuch *Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:36:
[...]
Dat 1e ben ik het mee eens, maar dat tweede klopt niet. Bijna alle andere arcade games maken gebruik van een schademodel. En om eerlijk te zijn, vind ik het nog steeds erg jammer dat EA di trnog niet in NFS MW heeft toegepast. Zou het spel nog stoerder maken
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Nouwww, neuh, wat mij betreft niet...Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:36:
[...]
Dat 1e ben ik het mee eens, maar dat tweede klopt niet. Bijna alle andere arcade games maken gebruik van een schademodel. En om eerlijk te zijn, vind ik het nog steeds erg jammer dat EA di trnog niet in NFS MW heeft toegepast. Zou het spel nog stoerder maken
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
AmenJumpStart schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:44:
[...]
Nouwww, neuh, wat mij betreft niet...
Als ik arcade spel voor m'n neus heb dan wil ik de vangrail met 200+ km/uur kunnen gebruiken als steuntje of als rem, dankjewelIk wil niet dat de uitlijning na zo'n opzettelijke aanvaring naar z'n grootje is.
Visuele schade? Da's prima wat mij betreft. Maar verder, hou het lekker onrealistisch in plaats van vervelend onrealistisch. Ik bedoel, als ik kan raggen, dan wil ik graag voluit kunnen raggen.
Verwijderd
wat voor kleuter ben jij nou dan?Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:07:
Heb weinig hoop dat het nog wat gaat worden met de NFS serie, vanaf NFS4 vind ik de hele serie zwaar erop achteruit is gegaan.
de underground serie mag de naam NFS niet eens dragen vind ik.
Niet dat het me verder wat uitmaakt, heb me al een tijdje geleden al voorgemomen niks meer van Electronic Arts te kopen, ik vind het best dat een bedrijf geld wilt verdienen, maar doe het dan door kwaliteit producten af te leveren en niet door snel afgerachte games op de markt te zetten met weinig gameplay en veel graphics.
Verwijderd
idd, maare die heli bommen waren juist enorm vet vond ik toenKrizzie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:53:
Mensen lopen wel leuk te klagen over schade enzo, maar als het erin zou zitten dan heb je dus niet die stoere, blockade challenge enzo, 1 keer er doorheen en je bak kan naar de schroothoop.
Ik vind NFS altijd een mooie midden moot, gewoon lekker racen, en toch hier en daar wat realistische trekjes(ook wat onrealistische.. Die Heli bommen in HP2 waren gewoon te triest voor woorden!)
Ik vermoed dat er wel een replay functie in de volledige versie zit.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:31:
[...]
Ik miste hem ookIk heb al genoeg acties gemaakt welke ik graag terug wil zien.
Inderdaad, dan blijft er gewoon geen spel meer over, dan kunnen ze alles wel wegslopen, 1 boompje en je auto ligt normaal gesproken ook overhoop...Krizzie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:53:
Mensen lopen wel leuk te klagen over schade enzo, maar als het erin zou zitten dan heb je dus niet die stoere, blockade challenge enzo, 1 keer er doorheen en je bak kan naar de schroothoop.
Ik vind NFS altijd een mooie midden moot, gewoon lekker racen, en toch hier en daar wat realistische trekjes(ook wat onrealistische.. Die Heli bommen in HP2 waren gewoon te triest voor woorden!)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Tja bij mij draait het echt wel meer dan 30 fps hoor. Op mijn 2700+ met alles aan draaide NFSU2 nog heel soepeltjes, niks geen 30 fps. Als het op jouw oh zo snelle systeem zo brak loopt ligt dat eerder aan jouw systeem.DaWaN schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:43:
Ondanks dat het een arcade spel is blijf ik van mening dat de engine van het spel gewoon gruwelijk brak gaat. Het gaat gewoon niet smooth, zelfs op 640x480 met alles low heb ik het gevoel dat de engine brak is. Ik had precies hetzelfde met NFS:U2, het ziet er niet eens zo super mooi uit zou nooit zo veel stress op je CPU en vga moeten zetten. Op de snelste systemen draait het maar net 30FPS ! Achterlijk ! Als ik kijk naar b.v. HL2 dan zie ik hou je een engine moet bouwen, goede gfx en goede besturing en vooral Goed speelbaar omdat het een beetje fatsoenlijk draait Ze moeten gewoon niet rushen en $$$$$$ willen maken maar eens de tijd nemen om een goede game te maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Acid_Burn op 15-11-2005 18:31 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Maar der was toch maar 1 versie?ther are 2 version for PC black edition and normal.. this info from EA EOT
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
We received an answer from Electronic Arts Germany today: Need for Speed Most Wanted will be released in Europe for all platforms only as the regular edition. There will be only one Black Edition, which is for the Playstation 2. The Black Editions for PC and Xbox could not be localized because of limited resources of the studio.
This is quite unfair, since in North America the PC version will be released only as the Black Edition. We can only hope that the NFSMW Black Edition will be released later, maybe at christmas, but as far as we know there are no plans like that at the moment.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dat hoef je niet aan te nemen, dat is namelijk zo, games die nu gemaakt worden eisen vaak namelijk DirectX 9.0cMadMarky schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:42:
Dan neem ik meteen aan dat je DirectX 9.0c ook hebt?
[ Voor 16% gewijzigd door W00fer op 15-11-2005 20:13 ]
Omdat het ook niet dezelfde graphics heeft slimpieW00fer schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:08:
Iedereen kan blèren wat ie wil, het feit is en blijft dat het spel niet zo fatsoenlijk draait als een NFSU 1 of 2.
Ik niet snap?
Hij is er alleen voor de PS2Krizzie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:17:
[...]
Ik niet snap?
Black edition voor de pc is er wel maar eigenlijk niet?![]()
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:19:
Nee want voor de Amerikaanse markt is er ook een Black Edition PC versie, die daar de standaard versie is.
[ Voor 34% gewijzigd door TheovdS op 15-11-2005 20:21 ]
Verwijderd
Bij mij draait hij toch echt erg lekker hoor, ok, wel op 1024x768, 4x AA en die wazigheid uit. En dan heb ik ook nog car reflections, wegreflections en alles aan, en het ziet er toch wel erg strak uit hoor. En het loopt gewoon soepel.W00fer schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:08:
Iedereen kan blèren wat ie wil, het feit is en blijft dat het spel niet zo fatsoenlijk draait als een NFSU 1 of 2.
Besturing is ook niet je van het nee.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 15-11-2005 20:22 ]
Hij heeft dan ook wel de minste versie gehaalt.Angeloonie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:28:
[...]
Wat verwacht je anders van de PS2? Die kan de PC en 360 niet bijbenen hoor, dus je zal nooit zulke mooie beelden krijgen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Need for Speed - Porsche 2000 blíjft het allerbeste deel tot nu toe! (grafisch en auto's.nero355 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:55:
Wanneer komt er een deel uit dat ik een beetje met een Ferrari Enzo kan rondscheuren
Ben dat Sjonnie gedoe een beetje zat ...... slechte hype !!!
Life is not about specs, it is about joy!
Need for Speed 3 vond ik persoonlijk de beste.djmantri schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:29:
was alleen wel jammer dat er geen fatsoenlijke mp in zat en ook geen splitscreen... anders had ik hem idd wel vaker gedaan!
toch heb ik nfs 2 se het meeste gespeeld (banen ken ik nu nog uit mn hoofd denk ik, vooral die baan met dat viaduct gevolgt door een 270graden bocht... )
Heb een dikke pc vriend, lees de andere forums maar eens. Zelfs mensen met een 7800 GTX draaien nog niet eens alles op hoog.djmantri schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:21:
niet fatsoenlijk?
koop dan es een fatsoenlijke pc en installeer hem es opnieuw ofzo of schoon hem es wat op, want hier werkt ie perfect!
(1024... en alles aan)
En ik met m'n 9800 Pro wel, dus...W00fer schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:58:
[...]
Heb een dikke pc vriend, lees de andere forums maar eens. Zelfs mensen met een 7800 GTX draaien nog niet eens alles op hoog.
Verwijderd
NFSMW heeft Shader Model 1.4 en 2.0, die ondersteunen beide kaarten volledig hoor, ook al eerder vermeldW00fer schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:01:
Een 9800 pro ondersteund geen shaders, zoals al eerder vermeld, daarom draait ie daarop wel goed
FnF schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:06:
[...]
NFSMW heeft Shader Model 1.4 en 2.0, die ondersteunen beide kaarten volledig hoor, ook al eerder vermeld
Als je die toll booth doet hoor je na een paar meter rijden dat vrouwtje over de radio zeggen dat er reports van reckless driving zijn, ookal raak je geen ene ...ietsVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:01:
Ik snap er geen jota meer van. Ik heb net nog een keer de demo gedaan. Echt me helemaal als een hooligan gedragen. Veel jumps door de lucht .. dingen geramd, gesloopt, vanalles. Maar geen 'reckless driving'. Vaag.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Heeft iemand hier al excessive speeding al gekregen dan? Al rij ik met ruim 250 over de snelweg, of met ruim 200 door de wijken, nooit excessive speeding gezien...fsfikke schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:13:
[...]
Als je die toll booth doet hoor je na een paar meter rijden dat vrouwtje over de radio zeggen dat er reports van reckless driving zijn, ookal raak je geen ene ...iets
lol, kom jou ook overal tegenFnF schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:06:
[...]
NFSMW heeft Shader Model 1.4 en 2.0, die ondersteunen beide kaarten volledig hoor, ook al eerder vermeld
Excessive speeding is pas boven de 300 km/h, is al eerder ergens gemeld. Misschien makkelijk om een lijstje bij te houden van overtredingen en wat je ervoor moet doenMartinator schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:14:
[...]
Heeft iemand hier al excessive speeding al gekregen dan? Al rij ik met ruim 250 over de snelweg, of met ruim 200 door de wijken, nooit excessive speeding gezien...
[ Voor 14% gewijzigd door Westlake op 15-11-2005 21:25 ]
30fps vindt ik te weinig, anyway het hele punt is dat ik het gevoel heb dat er een zekere latency zit in je controls of ergens anders in het spel. Punt is gewoon dat het ik het niet lekker vindt spelen.Martinator schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:10:
Draait hier bij mij perfect, op deze specs
ASUS V9999/td
AMD Athlon XP 3200+
768 MB RAM PC2100 (Kingston 256MB 133MHz + Nanya 512MB 200MHz)
nix overclocked
Toch niet denderend dacht ik zo, terwijl alles op full staat. Fraps zegt dat ik constant 30 fps haal, nooit een drop gezien. NFS:U2 draait hier ook prima op, alles op full. Mensen bij wie het brak loopt controleer je computer eens, als het spel hier al perfect op draait moet er echt iets mis zijn met je PC
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Hier niet? Tenminste dat vinkje mis ik op het eind. Alles aangevinkt behalve die!fsfikke schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:13:
[...]
Als je die toll booth doet hoor je na een paar meter rijden dat vrouwtje over de radio zeggen dat er reports van reckless driving zijn, ookal raak je geen ene ...iets
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 21:58 ]
Ik heb een X800Pro en draai alles op hoog.W00fer schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:58:
[...]
Heb een dikke pc vriend, lees de andere forums maar eens. Zelfs mensen met een 7800 GTX draaien nog niet eens alles op hoog.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Overgeclockte 9700@alles omhoogAcid_Burn schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:01:
[...]
Ik heb een X800Pro en draai alles op hoog.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 22:48 ]
Het komt ook niet linksboven te staan dat je reckless aan het rijden bent maar die operator van de politie zecht dat over de radio.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:54:
[...]
Hier niet? Tenminste dat vinkje mis ik op het eind. Alles aangevinkt behalve die!
Edit: oh wacht dat is wat anders. Ik heb het over de Challenge met de Viper.
Excessive speeding is niet zo moeilijk. Zorgen dat je ergens rond de 270-280 rijdt, en dan gasgeeft als er een wout naast je rijdt.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Tjsa ... of jouw eisen liggen heel erg laagMartinator schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:10:
Draait hier bij mij perfect, op deze specs
ASUS V9999/td
AMD Athlon XP 3200+
768 MB RAM PC2100 (Kingston 256MB 133MHz + Nanya 512MB 200MHz)
nix overclocked
Toch niet denderend dacht ik zo, terwijl alles op full staat. Fraps zegt dat ik constant 30 fps haal, nooit een drop gezien. NFS:U2 draait hier ook prima op, alles op full. Mensen bij wie het brak loopt controleer je computer eens, als het spel hier al perfect op draait moet er echt iets mis zijn met je PC
Mja ik heb ook de tips die een aantal keer voorbij gekomen zijn ter harte genomen, maar het lukt me echt niet om reckless driving te krijgen. Ik heb het spel nu de afgelopen 4 dagen regelmatig gespeeld, maar nog geen een keer de reckless drivingVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:01:
Ik snap er geen jota meer van. Ik heb net nog een keer de demo gedaan. Echt me helemaal als een hooligan gedragen. Veel jumps door de lucht .. dingen geramd, gesloopt, vanalles. Maar geen 'reckless driving'. Vaag.
- B.L.A.A.T. -
Verwijderd
Dat is niet de challenge met de Viper. Daar hen je op het einde vinkjes. En die van reckless krijg ik niet aangevinkt, wat ik ook doe.fsfikke schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:54:
[...]
Het komt ook niet linksboven te staan dat je reckless aan het rijden bent maar die operator van de politie zecht dat over de radio.
Verwijderd
Bah, waar is de AAVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:48:
Hier een aantal screens van de demo. Na een tijdje maar de motionblur uitgezet, want het is niet te doen om zo screens te maken.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Mwah, tis maar wat je belangrijk vindt hoor. Bij mij heeft 2xAA niet zo'n grote impact op de performance, maar het slijpt wel mooi alle karteltjes wegVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:05:
AA staat bij mij uit zodat het wat beter loopt. Met heb ik eigenlijk nog niet geprobeert, wordt hij dan nog mooier![]()
Dalijk ff doen, kijken of hij dan slechter gaat lopen.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 00:15 ]
Dit ziet er dan wel gewoon strak uit jahVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:13:
Vette shit, hij staat op zijn hoogst. (8x?) en hij draait nog perfect. Damn, het wordt alleen maar mooier
[afbeelding]
Newsflash: men komt alleen op steampowered om te klagenAcid_Burn schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:11:
[...]
Daarbij heeft de source engine ook de nodige problemen. Kijk maar eens op steampowered. Tis verre van een perfecte engine.
[ Voor 43% gewijzigd door Cougar op 16-11-2005 01:49 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 02:08 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 03:03 ]
JaR-B schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:19:
[...]
lol, kom jou ook overal tegen![]()
offtopic:
Ja, als ik echt engels moet schrijven haal ik die domme NL fouten er wel uit zoals de = the etc
Ja, maar ik heb er ook wel eens 320 voor moeten rijden, zal denk ik nog wel van iets afhankelijk zijn...Westlake schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:22:
[...]
Excessive speeding is pas boven de 300 km/h, is al eerder ergens gemeld. Misschien makkelijk om een lijstje bij te houden van overtredingen en wat je ervoor moet doen
bedankt voor de tip!Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 02:04:
Goeie zaak! Ik heb net ook even de XBOX versie uitgeprobeerd en tja de graphics zijn natuurlijk stukken minder als je de PC demo gewend bent, maar de besturing was wel verrassend goed!
300 rijden als je geen cops om je heen hebt dan krijg je ook niksFnF schreef op woensdag 16 november 2005 @ 06:54:
[...]
JaMaar het is wel te volgen hoor
![]()
[...]
Ja, maar ik heb er ook wel eens 320 voor moeten rijden, zal denk ik nog wel van iets afhankelijk zijn...
Meelobee schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:41:
Kan iemand mij misschien vertellen waarom ik geen regen aan kan zetten in de opties? De rain optie is bij mij greyed outWelke hardware heb je daarvoor nodig? Ik heb een Geforce 6800GT met Forceware 81.85 is dat niet voldoende?
Ja die heb ik uiteraard ook, andere nieuwe games (Q4, FEAR) draaien zonder problemen. iemand enig idee waar het nog meer aan zou kunnen liggen?MadMarky schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:42:
Dan neem ik meteen aan dat je DirectX 9.0c ook hebt?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 12:51 ]
Verwijderd
Als het een bestand is van 1.54Gb, succes met uitpakken. Die werkt namelijk nietMad Scientist schreef op woensdag 16 november 2005 @ 09:48:
hehe vanavond eindelijk de full pc versie spelen!! Kan echt niet wachten, als ik mischien zin heb, post ik wel wat screens!
Verwijderd
Je hebt toch niet de ps2 versie of de xbox versie? Die zijn er namelijk al 2 dagenVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:57:
[...]
Als het een bestand is van 1.54Gb, succes met uitpakken. Die werkt namelijk niet![]()
Been there, done that, didn't work.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Verwijderd
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
4.1 Levering alleen binnen Nederland.
[ Voor 54% gewijzigd door soulrider op 16-11-2005 11:49 . Reden: response naar onder toe ;-) ]
[ Voor 46% gewijzigd door Angeloonie op 16-11-2005 11:38 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
(--=) Peace For Everybody (=--)
Hier kon uw advertentie staan
Ik zou zeggen, probeer de demo es uit he. Enige manier om echt te zeggen of et goed draait.Nitroglycerine schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:52:
Kan iemand me aangeven of het spel "goed" te draaien is op een
AMD Athlon 2400+
1 GB PC3200
ATi Radeon 9800 Pro@XT
Op basis van de sysspecs in de startpost zou je zeggen van wel, maar ik weet niet hoe up to date die info is.
Tesla Model Y RWD (2024)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq