[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.521 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Alpha Suprime schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:02:
Krizzie schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:20:
Persoonlijk geeft dat juist het snelheids gevoel maar goed :)
Beetje raar als je met 300kph rond rijd en alles ziet er gewoon scherp uit :P

Wat denk je dat er in het echt gebeurd?
Als ik tegen de 300 rijd is het echt niet zo dat alles ineens zo vaag word, gelukkig niet!
Ja, inderdaad :) Als in NFSMW ongeveer 300 rijdt, dan zie je nog maar een hokje van een paar cm :)
BMW_M3 schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:18:
Wat voor MP opties zullen er komen? Is er een mogelijk om met vrienden samen de cops te ontvluchten ofzo. Wat kan er strax allemaal?
Er zullen veel meer verschillende modus in komen, of er ook een optie is om samen de politie te ontvluchten weet ik niet, maar het zou wel leuk zijn :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-05 11:50

Krizzie

Progressive Music \o/

Gaat mij erom dat met motionblur het snelheids effect 10x beter is dan zonder.

@alpha dus jij rijd wel eens 300 in het echt? :o Volgens mij kun je dan niet meer zeggen dat alles mooi scherp is hoor ;)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Als je 300 gaat zie je toch echt wel een stuk meer dan wat je nu ziet, en het snelheidsgevoel is dan zeker niet zo sterk als in het spel. En daarbij stuur een auto bij 300 echt niet zo scherp nog. Trek bij 80 maar eens aan het stuur, tenzij je goed kan rijden ben je je auto kwijt hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130394

Krizzie schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:33:

@alpha dus jij rijd wel eens 300 in het echt? :o Volgens mij kun je dan niet meer zeggen dat alles mooi scherp is hoor ;)
Ik rijd weleens 250 met me vader, ziet er echt niet zo blurry uit hoor, alles gaat alleen een beetje snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Krizzie schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:33:

Ik heb ook wel eens iets van 270-275 KM/H gereden, maar je ziet het gewoon nog prima hoor, altijd leuk die Duitse snelwegen waar je zo hard mag als je kan :9

Ik vind het snelheidseffect zonder Motion Blur net zo goed aanwezig hoor, als je toch iets van minimaal 200 KM/H rijdt, dan gaat alles zo enorm snel aan je voorbij, dat je echt wel het idee hebt dat je echt snel rijdt. Ik vind nog steeds dat de hele NFS reeks als een van de weinige games ook echt het snelheidsgevoel in vergelijking met het aantal KM/H over laten komen, bijna geen enkele andere game heeft dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

FnF schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:48:
[...]

Ik heb ook wel eens iets van 270-275 KM/H gereden, maar je ziet het gewoon nog prima hoor, altijd leuk die Duitse snelwegen waar je zo hard mag als je kan :9

Ik vind het snelheidseffect zonder Motion Blur net zo goed aanwezig hoor, als je toch iets van minimaal 200 KM/H rijdt, dan gaat alles zo enorm snel aan je voorbij, dat je echt wel het idee hebt dat je echt snel rijdt. Ik vind nog steeds dat de hele NFS reeks als een van de weinige games ook echt het snelheidsgevoel in vergelijking met het aantal KM/H over laten komen, bijna geen enkele andere game heeft dit.
Dat komt omdat er zoveel langs de weg staat en zoizo, als je het zou vergelijken met het echt zou in need for speed 200 km/h wel 400km/h uur zijn wat je ziet. Maar dat maakt niet uit, als je het realistisch wil speel je maar live for speed ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Afbeeldingslocatie: http://img253.imageshack.us/img253/9338/nfsmw33kz.jpg

_/-\o_ _/-\o_

Wat rijd die GTO lekker zeg!

is iemand anders btw al opgevallen dat het er in de Pursuit Breaker tijd lelijker uitziet, zoals op mijn screenshot? Alles is veel blokkiger...

[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 13-11-2005 15:10 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Angeloonie schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:09:
is iemand anders btw al opgevallen dat het er in de Pursuit Breaker tijd lelijker uitziet, zoals op mijn screenshot? Alles is veel blokkiger...
Het was me nog niet opgevallen, maar ik kan me voorstellen dat als er 20 politiewagens achter je aan denderen het er iets minder strak uitziet :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-05 20:51
[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_

Screens vind ik er zowiezo niet mooi uitzien. Deze game moet je echt in beweging zien. Ik vind het echt een prachtgezicht om die reflectie's op die auto te zien glanzen O+ . Dat is dan ook de optie die ik altijd standaard op maximaal zet. En geen screen capt die essentie ;)

edit,
Ow nee, deze van Mister l komen al aardig in de buurt :P [rml]Mister I in "[ Multi-platform] Need for Speed: Most Wa..."[/rml]

[ Voor 10% gewijzigd door B-Bandit op 13-11-2005 15:21 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als ik Speed Breaker gebruik valt me dat eigenlijk niet zo op.

Nu net ff een uurtje zitten spelen en ik vind hem fantastisch.
Met name de Challenges.
Even die Road Block Evasion Challenge doen en dan gewoon 129,000 scoren op het eind. Wham!
Cop karren uitschakelen, private property slopen. En wat een enorme grijns op mijn gezicht bracht, even van de weg af over de golf course!!! :D

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik vind de weg reflectie erg mooi als je met een noot gang een tunnel uit komt, dan zie je eerst geen drol door de zon en dan glimt alles heel mooi op. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Krizzie schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:21:
Ik vind de weg reflectie erg mooi als je met een noot gang een tunnel uit komt, dan zie je eerst geen drol door de zon en dan glimt alles heel mooi op. :)
Dat is HDR, high dynamic range lighting. Het simuleren van het licht/donker-aanpassend vermogen van je ogen. Dat staat dus los van de reflectie zelf.

Trouwens wel een schoonheidsfoutje:
De laaghangende zon glimt mooi van het asfalt. Ook in de tunnels... 7(8)7

En ik heb de Perfect Launch "ontdekt" ... Nou ja, :+ Ontdekken is een groot woord, gezond verstand gebruiken is beter.

"Dat moet toch beter kunnen, dat wegrijden zonder meters aan zwarte strepen te trekken?"
"Oh verrek, de toerenteller krijgt bij de start soms een ander kleurtje, hmmmm..."
"Zou het? Ok, laat ik eens proberen 'em daar te houden bij launch."

En jahoor, wegspuiten met je donder! 8)

[ Voor 4% gewijzigd door JumpStart op 13-11-2005 15:41 ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115695

Bedankt... :)

Ik moet zeggen, het spel is echt vet.

Voordat ik de demo speelde stond ik al enigszins te popelen om het spel te spelen vanwege de leuke featurelijst maar nu ben ik overtuigd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Worldwide schreef op zondag 13 november 2005 @ 14:41:
Als je 300 gaat zie je toch echt wel een stuk meer dan wat je nu ziet, en het snelheidsgevoel is dan zeker niet zo sterk als in het spel. En daarbij stuur een auto bij 300 echt niet zo scherp nog. Trek bij 80 maar eens aan het stuur, tenzij je goed kan rijden ben je je auto kwijt hoor...
daarvoor heet het ook een arcade racer. Maar goed als jij 300 rijdt concentreer jij je alleen op de weg en let je echt niet op een koe die in het veld staat ofzo. Resultaat is dat alles om je heen wazig is, net zoals dat je nu bijvoorbeeld naar je beeldscherm zit te kijken.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_

Ik vind de GTO echt slecht rijden, hij neemt bochten als een slagschip, nee, geef mij maar gewoon de Viper :) De Golf GTI rijdt ook prima trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Die golf is echt langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Jup zwaar irritant. En toch zijn er straks weer ladingen mensen die een Golfje gaan tunen omdat het een 'vette bak' is...

Doe mij maar een Viper of Ford GT ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
JumpStart schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:40:
[...]

Dat is HDR, high dynamic range lighting. Het simuleren van het licht/donker-aanpassend vermogen van je ogen. Dat staat dus los van de reflectie zelf.
Nee geen HDR maar "overbright" :P
Instead of using HDR, EA chose to implement "overbright," which simulates some of the light bloom effects
Check hier:
http://pc.ign.com/articles/664/664225p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ja en nee. HDR is niets anders dan dat er gewerkt wordt met een groot lichtsterkte bereik, meer dan de standaard 256 helderheidstinten die je normaalgesproken hebt. NFS MW bootst HDR na door gebruik van door blooming en overbright, maar het effect is nog steeds dat de aanpassing van je ogen aan licht/donker gesimuleerd wordt.

Ter vergelijking: In Half-Life 2 Loast Coast, Counterstrike:Source en Day of Defeat:Source kan je kiezen tussen "true" HDR en HDR simulatie door blooming.

[ Voor 3% gewijzigd door JumpStart op 13-11-2005 16:35 ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmm best een lekkere game hoor. Alles draait ook lekker hier (AMD64 3000+, 1 gig ram (PC3200), Ati X800 Pro 256mb). Draai op een res van 1280x1024, shadows uit (zie weinig verschil eerlijk gezegt en het scheelt behoorlijk) en 2 dingen net niet op maximaal en alles draait dan strak 45fps.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

De Golf GTI die in de demo zit gaat toch makkelijk een 285KM/H, valt toch wel mee vind ik. Daarnaast maakt de auto in roadblock challenge niet zo veel uit IMHO, als je een beetje weet hoe je de politie kwijt moet raken, dan maakt echt de auto echt niet meer uit. Ik heb nu vaak al dat ik zelf de politie snel op moet zoeken, omdat anders het balkje helemaal blauw is :) En meestal heb ik dan nog maar 1/6 roadblocks gehad. Ik moet toch wel een aantal keer per challenge zelf de politie opzoeken, omdat ik ander de challenge nog niet complete heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:01
Hey,

Heb de demo net gespeeld, maar het valt me tegen. zal wel aan mijn smaak liggen, maar die
dingen zoals extreme motion blur etc als je hard rijdt is niet aan mij besteed. (imo) wordt het spel
er nogal onduidelijk van. in NFS Underground kon je dit nog uitzetten, dat kan hier ook al niet meer, daar baal ik echt als een stekker van :( ook zitten er teveel "extra" dingen in voor zover ik gezien heb, die me van het racen zelf afhouden. tis net een flipperkast waar je in raced, Als dit het langverwachte vervolg moet zijn op Hot Pursuit 2 (die ik ook al geen waardige opvolger van Hot Pursuit 1 vond) dan is dit toch wel een grote stap terug mijns inziens.

Ik snap dat het een arcade racer is, maar dit gaat mij iets tever.
Helaas, een (behoorlijk) gemiste kans dus (imo).

Kan zijn dat jullie het er helemaal niet mee eens zijn, maar goed daar is het een discussie forum voor :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

De motionblur kun je nog steeds uitzetten, weliswaar met een omweg (aanpassing in register). Zoek even in het topic voor hoe en wat.

En ja, die motionblur is errug irritant.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Visgek24 schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:02:
[...]
Kan zijn dat jullie het er helemaal niet mee eens zijn, maar goed daar is het een discussie forum voor :)
Als je nou even de moeite had genomen om het nodige door te lezen, dan wist je dat je Motion Blurr nog gewoon uit had kunnen zetten via een register aanpassing :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zeer gaaf spel, ziet er geweldig uit :9

Alleen die politie :/
Die derde challenge lukt me echt niet. Die politiewagens kunnen drie keer zo hard rijden, ook achteruit, en on the spot een 360 maken 8)7.
Met veel moeite lukt het me om te evaden na vijf minuten oid.
Bij die eerste challenge lukt het me al binnen een minuut.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

fsfikke schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:11:
Zeer gaaf spel, ziet er geweldig uit :9

Alleen die politie :/
Die derde challenge lukt me echt niet. Die politiewagens kunnen drie keer zo hard rijden, ook achteruit, en on the spot een 360 maken 8)7.
Met veel moeite lukt het me om te evaden na vijf minuten oid.
Bij die eerste challenge lukt het me al binnen een minuut.
Gewoon veel oefenen, dan is het echt makkelijk om ze te ontwijken. Maar ik zal je een aantal tips geven.
- Ga bij grote aantallen zo veel mogelijk op de snelweg rijden.
- Gebruik ook de tankstations en wielen e.d. die op de politie terecht kan komen.
- Als je een stukje voor de politie rijdt met grote snelheid, gebruik je handrem+rem en zodra de auto stil staat, rijd je een stukje verder achter uit, 180 graden draaien, en snel vooruit rijden met nitro aan om wat sneller op te trekken.
- Maak gebruik van de leuke vrachtwagens met boomstammen e.d., je kan daar onder door rijden, je kan er tegen aan rijden om de boomstammen er van af te laten rollen.
- Beuk rustig met een hoge snelheid tegen politieauto's aan, met een beetje geluk crashed de politieauto, en er rijdt weer een auto minder achter je aan
- Maak gebruik van winkelcentrums en kleine weggetjes waar je kan schuilen voor de polities, meestal raken er wel een aantal zoekn, en heb je weer wat minder achter je aan zitten.
- Ga altijd door de roadblocks heen, denk nooit, ik ga er niet door heen, nee, gewoon er door heen, meestal gaan er wel een aantal achtervolgers stuk

Verder kan ik de lijst hier nog veel langer maken, maar ik denk dat je hier eerst wel genoeg aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:36

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Vind er nog iemand dat de auto's rijden als een dweil? :/

Als je een redelijke snelheid hebt, is alles ok, maar je kan niet deftig met die auto's rijden aan een lage snelheid :/ Dat kon wel goed in NFSU2 :)

[ Voor 3% gewijzigd door ETzPliskin op 13-11-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-ETz-Memphis Z schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:31:

Als je een redelijke snelheid hebt, is alles ok, maar je kan niet deftig met die auto's rijden aan een lage snelheid :/ Dat kon wel goed in NFSU2 :)
Als je de positie van de camera veranderd naar de motorkap, heb je volgens mij een stuk betere handling. Ik rijd zelf gisteren en vandaag op die positie, en het bevalt me echt prima :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:42
HaseMike schreef op zondag 13 november 2005 @ 11:11:
Al mijn wagens trekken behoorlijk naar links, met keyboard besturing. Hebben meer mensen hier last van? Controleer het maar op een recht stuk, als je gas geeft moet ik continue naar rechts bijsturen omdat de auto anders stevig naar links wijkt.
Bij mij trekt hij juist naar recht toe.... met usb of ps/2 maakt niet uit.... als ik alles opnieuw installeer doet hij het de eerste paar minuten goed en daarna trekt hij weer naar rechts..... ookal een ander keyboard geprobeerd, maar dat mocht niks baten. Precies het zelfde probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

XdesipleX schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:40:
[...]

Bij mij terkt hij juist naar recht toe.... met usb of ps/2 maakt niet uit.... als ik alles opnieuw installeer doet hij het de eerste paar minuten goed en daarna trekt hij weer naar rechts..... ookal een ander keyboard geprobeerd, maar dat mocht niks baten. Precies het zelfde probleem....
Zelfde hier, maar bij mij is het soms rechts, soms links...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

FnF schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:23:
[...]

Gewoon veel oefenen, dan is het echt makkelijk om ze te ontwijken. Maar ik zal je een aantal tips geven.
- Gebruik ook de tankstations en wielen e.d. die op de politie terecht kan komen.
- Als je een stukje voor de politie rijdt met grote snelheid, gebruik je handrem+rem en zodra de auto stil staat, rijd je een stukje verder achter uit, 180 graden draaien, en snel vooruit rijden met nitro aan om wat sneller op te trekken.
- Maak gebruik van de leuke vrachtwagens met boomstammen e.d., je kan daar onder door rijden, je kan er tegen aan rijden om de boomstammen er van af te laten rollen.
- Beuk rustig met een hoge snelheid tegen politieauto's aan, met een beetje geluk crashed de politieauto, en er rijdt weer een auto minder achter je aan
- Maak gebruik van winkelcentrums en kleine weggetjes waar je kan schuilen voor de polities, meestal raken er wel een aantal zoekn, en heb je weer wat minder achter je aan zitten.
- Ga altijd door de roadblocks heen, denk nooit, ik ga er niet door heen, nee, gewoon er door heen, meestal gaan er wel een aantal achtervolgers stuk

Verder kan ik de lijst hier nog veel langer maken, maar ik denk dat je hier eerst wel genoeg aan hebt :)
Thnx, hopelijk gaat het daarmee beter :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]
Ik kijk toch altijd wel bij een roadblock op welk punt ik er doorheen rijdt. De eerste twee roadblocks kun je inderdaad zo doorheen kachelen, maar daarna halen ze truukjes uit met dubbel geparkeerde politieauto's en zwaardere auto's die je niet zomaar opzij duwt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Marzman schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:57:
[...]

Ik kijk toch altijd wel bij een roadblock op welk punt ik er doorheen rijdt. De eerste twee roadblocks kun je inderdaad zo doorheen kachelen, maar daarna halen ze truukjes uit met dubbel geparkeerde politieauto's en zwaardere auto's die je niet zomaar opzij duwt.
Simpel, gewoon altijd tussen 2 auto's mikken, dan lukt 98% van de keren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
Ja en vooral op neus van de politie auto's mikken, gaan ze lekker vliegen :P

Afbeeldingslocatie: http://img351.imageshack.us/img351/925/w00t5er.th.jpg

Record? :0

[ Voor 25% gewijzigd door Ssilverhaze op 13-11-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Angeloonie schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:02:
[...]

Speedbreaker O-)

Die "bullet time" is wel ergens goed voor :9 Roadblock in zicht? Slow motion, kijken waar je het beste erdoor kan, al dan niet met wat duw-werk, en zodra je er zo goed als door bent, speedbreaker weer uitschakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Neoblade111 schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:08:

[afbeelding]

Record? :O
Was het vanmorgen na 45min zat, al had je deze eerder gepost dan had ik een screenshot gemaakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024

helemaal mee eens, Vooral die viper is erg lelijk op lage snelheid. bijvoorbeeld bij het schuilen na dat je de 6 blokades hebt overleeft. Het lijkt wel of bij het kleinste beetje gas het pendaal vol word in gestampt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:04

Eensch. Ook lijken me die wagens veel te 'licht' (zie opspinnen bij aanvang wedstrijd). Vervolgens is het overigens nog lichter zodat je er zo doorheen beukt...

Graphic-wise is het weer netjes gedaan, hoewel er van mij ook wel wat minder geblurd mag worden.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Breepee schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:12:
[...]

Eensch. Ook lijken me die wagens veel te 'licht' (zie opspinnen bij aanvang wedstrijd). Vervolgens is het overigens nog lichter zodat je er zo doorheen beukt...

Graphic-wise is het weer netjes gedaan, hoewel er van mij ook wel wat minder geblurd mag worden.
Bij de start: Even vol gas geven, zorgen dat je de toeren laat terugzakken tot de wijzer blauw wordt, tappen, goed timen, weer gasgeven en je maakt een "Perfect Launch!"

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/perfectlaunch.jpg
Ja ja, ik weet het, blurr en car reflection heb ik uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Waar is dat vlammetje links boven de radar eigenlijk voor? :?

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
Angeloonie schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:11:
[...]

Was het vanmorgen na 45min zat, al had je deze eerder gepost dan had ik een screenshot gemaakt 8)
Ff verbeterd :

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/420/w00t5ak.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Krizzie schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:02:
Waar is dat vlammetje links boven de radar eigenlijk voor? :?
Gokje: Dat je een burnout gemaakt hebt, bij het wegrijden in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JumpStart schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:17:
[...]

Gokje: Dat je een burnout gemaakt hebt, bij het wegrijden in dit geval.
Ik denk het niet, want dat vlammetje zie je ook als je net begint en dan rijdt je al. Die politie hoor je over de scanner ook iets zeggen met het getal drie er in, dus ik denk dat het daarmee te maken heeft. Dat je wanted-level 3 hebt ofzo.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Marzman schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:57:
[...]

Angeloonie schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:02:
[...]

Ja, maar soms hebben ze ook zo'n:
_
_ _

Soort constructie, dan is het een stuk minder makkelijk. Maar dan nog zijn zulke roadblocks geen enkel probleem. Want je kan namelijk altijd de meest rechtse (of linkse) auto nemen, die staat namelijk vrij dicht tegen de vangrail aan, gewoon met volgas daar tegen op rijden, alle andere politieauto's krijgen dan ook een enorme harde klap mee, en jij hebt nog steeds veel snelheid, omdat je alleen maar even de voorkant of de achterkant hebt verschoven :)
Verder zo veel mogelijk tussen twee auto's door proberen te rijden, lukt meestal wel.
Neoblade111 schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:08:

[afbeelding]

Record? :0
Wat voor een record bedoel je?
Skyline GTR schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:11:
[...]

helemaal mee eens, Vooral die viper is erg lelijk op lage snelheid. bijvoorbeeld bij het schuilen na dat je de 6 blokades hebt overleeft. Het lijkt wel of bij het kleinste beetje gas het pendaal vol word in gestampt. |:(
Als je het gaspedaal niet voor 100% indrukt, valt het wel mee hoor ;)
JumpStart schreef op zondag 13 november 2005 @ 18:37:
[...]

Bij de start: Even vol gas geven, zorgen dat je de toeren laat terugzakken tot de wijzer blauw wordt, tappen, goed timen, weer gasgeven en je maakt een "Perfect Launch!"

[afbeelding]
Ja ja, ik weet het, blurr en car reflection heb ik uitgezet.
Ik heb nog nooit een Perfect Launch gehad, en ik heb ook nog nooit een blauwe wijzer gezien, kan je daar misschien een screenshot van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 23-04 07:23
[...]

Bedankt voor de tips maar deze uitdaging is echt wel moeilijk.
Ik kom steeds tot 2/6 of 3/6

Waarom moet je nou per se 6 van die wegblokking tegenkomen, dan heb je het pas gehaald.

Want als je eerder dan 6/ in zon hide corner zit dan heb je gehaald zeggen ze.

Hoeveel punten hebben jullie hiermee al gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Versteegrob schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:30:
[...]

Bedankt voor de tips maar deze uitdaging is echt wel moeilijk.
Ik kom steeds tot 2/6 of 3/6

Waarom moet je nou per se 6 van die wegblokking tegenkomen, dan heb je het pas gehaald.

Want als je eerder dan 6/ in zon hide corner zit dan heb je gehaald zeggen ze.

Hoeveel punten hebben jullie hiermee al gehaald?
Je moet 6 hebben, anders is de Mission natuurlijk incomplete, een missie moet wel een missie blijven, dat is hetzelfde als jij maar 1/6 van de tijdrit doet, en je dan al kan finishen :)
Een snelle ronde van Roadblock is ongeveer 130000-150000, maar een wat langere ronde kan je makkelijk de 300000 halen.

//EDIT:
Ik heb nog even een leuk screenshot gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/4168/viper8ug.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 13-11-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

FnF schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:27:
[...]
Ik heb nog nooit een Perfect Launch gehad, en ik heb ook nog nooit een blauwe wijzer gezien, kan je daar misschien een screenshot van maken?
Cropje:

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/perfectlaunchRPM.jpg

Let wel, dit krijg je, voor zover ik weet, alleen te zien bij de countdown bij staande starts. Niet wanneer je al rijdend begint, of wanneer je al gestart bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
effe weer noob vraag, hoe maken jullie die screenies van voren?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130394

LosGieros schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:01:
effe weer noob vraag, hoe maken jullie die screenies van voren?
L ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
FnF schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:48:
[...]

Je moet 6 hebben, anders is de Mission natuurlijk incomplete, een missie moet wel een missie blijven, dat is hetzelfde als jij maar 1/6 van de tijdrit doet, en je dan al kan finishen :)
Een snelle ronde van Roadblock is ongeveer 130000-150000, maar een wat langere ronde kan je makkelijk de 300000 halen.

//EDIT:
Ik heb nog even een leuk screenshot gemaakt:
[afbeelding]
Waar kan ik die auto zo bekijken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 23-04 07:23
Neoblade111 schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:14:
[...]

Bij quick race, dan kan je zelf de autos kiezen.

Waar kan je mile naar km/h veranderen, kan het echt niet vinden.

Ik speel trouwens op 800*600 en dat met een 9600XT.

Volgend jaar dualcore, 2GB, sli/crossfire, 20inchTFT, 5.1set! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JumpStart schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:01:
[...]

Cropje:

[afbeelding]

Let wel, dit krijg je, voor zover ik weet, alleen te zien bij de countdown bij staande starts. Niet wanneer je al rijdend begint, of wanneer je al gestart bent.
Bedankt, ik heb deze blauwe teller echt nog nooit gezien :) Even opletten.
Neoblade111 schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:14:
[...]

Je kan met deze auto in quickplay en online. Standaard is deze auto niet beschikbaar, daar heb je een mod voor nodig.

En het is inmiddels al een aantal keren voorgekomen hoe je MP/H naar KM/H veranderd, even zoeken dus ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 13-11-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
FnF schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:21:

Je kan met deze auto in quickplay en online. Standaard is deze auto niet beschikbaar, daar heb je een mod voor nodig.
Aha thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Bah :/

Soms zit je auto gewoon vast aan de weg :X zo lijkt het toch ;(

[ Voor 3% gewijzigd door ETzPliskin op 13-11-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

Angeloonie schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 23:59:
Hier een mod waarmee je met de Pontiac GTO, VW GTI, en IS3000 kan rijden

http://nfs-action.gamaxx....download/categ.php?cat=26
deze site doet het niet bij mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 136845 schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:57:
[...]

Nee, de site ligt er op dit moment uit...
Maar ik heb een aantal pagina's terug ook al ergens de files geupload :)

Ik had net een mooie Roadblock challenge, ik reed mooi op de snelweg, en om de ongeveer 100 meter was er weer een roadblock _O_ De hele snelweg was vol van roadblocks, en later in de stad ook :*) Ik kon gewoon geen snelheid maken, er waren alleen maar roadblocks :+ Ik had in iets van een minuut tijd alle roadblocks (6/6) die ik nodig had, maar na de afloop van de challenge (+- 15 minuten), was ik door maar liefst 44 roadblocks gegaan, 68 policevehicles gesloopt, 82 policevehicles zwaar beschadigd _O_
Echt geweldige challenge, absoluut de beste die ik tot nu toe gehad heb. Ook leuk om in eens 8 policevehicles te slopen door onder een tankstation door te rijden :9 Moeten ze maar niet met zn allen als een hoopje om me heen rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:22

Wimmel

Hello

Ik ben nu ook al een tijdje bezig met de ultieme challenge. Alleen jammer dat ik na 45 minuten busted was. Mijn beste finish tot nu toe:

Afbeeldingslocatie: http://wimmel.otmb.org/screenshots/nfsmw.jpg

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:47

DaWaN

'r you wicked ??

Mja ik hoef dit spel niet, de hele feel van het spel staat me niet aan, je auto reageerd sloom, auto is nooit echt lekker onder controle te houden, nee maar ik vindt het niets

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:40

R-B

Blokkert

DaWaN schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:12:
Mja ik hoef dit spel niet, de hele feel van het spel staat me niet aan, je auto reageerd sloom, auto is nooit echt lekker onder controle te houden, nee maar ik vindt het niets
bumpercam geprobeerd?

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
FnF schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:12:
[...]

Nee, de site ligt er op dit moment uit...
Maar ik heb een aantal pagina's terug ook al ergens de files geupload :)

Ik had net een mooie Roadblock challenge, ik reed mooi op de snelweg, en om de ongeveer 100 meter was er weer een roadblock _O_ De hele snelweg was vol van roadblocks, en later in de stad ook :*) Ik kon gewoon geen snelheid maken, er waren alleen maar roadblocks :+ Ik had in iets van een minuut tijd alle roadblocks (6/6) die ik nodig had, maar na de afloop van de challenge (+- 15 minuten), was ik door maar liefst 44 roadblocks gegaan, 68 policevehicles gesloopt, 82 policevehicles zwaar beschadigd _O_
Echt geweldige challenge, absoluut de beste die ik tot nu toe gehad heb. Ook leuk om in eens 8 policevehicles te slopen door onder een tankstation door te rijden :9 Moeten ze maar niet met zn allen als een hoopje om me heen rijden :P
Zoveel ben ik nog niet tegen gekomen( 8)7), maar verslavend is deze challenge wel. Deze kan ik meerdere keren achter spelen zonder te vervelen. 8)

[update]
Ik heb nu ook eens kunnen uitleven en ben maar na 16 en half minuut maar gestopt op een hiding point. :P
Afbeeldingslocatie: http://img490.imageshack.us/img490/7997/nfsmw8gs.th.png

[ Voor 11% gewijzigd door Mystic_Jack op 14-11-2005 00:26 ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
Anoniem: 136845 schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:57:
[...]

mmh waar kan ik deze mod anders downloaden? of kan iemand deze mischien ff naar mij emailen?

Mail: Neoblade111 at Gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Die demo heeft me echt weer aan het spelen gekregen, nu maar hopen dat het instellen van de gevoeligheid van sturen etc. ook in te stellen is en de multiplayer verbeterd gaat worden..

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

DaWaN schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:12:
Tsja ... Als het spel uit is zal je toch eerst moeten beginnen met een standaard wagen, die je stapje voor stapje kan tunen. Dan leer je stukje bij beetje omgaan met de nukken en nadelen van autogedrag.

Ik heb mezelf al een keer betrapt op het, grijnzend als een gek, AAAAAAHHHHHH!!! schreeuwen omdat ik die Porsche wel zoooooo lekker driftend met dik 200+ KM/h een lange doordraaier doorsleurde...

8)7 :+ _/-\o_ Verder ben ik gewoon fysiek en mentaal gezond hoor ;)

Hard op een bocht komen aanjakkeren, op het juiste moment insturen, heel even van je gas af, kont dwars, en gummen maar! Afhankelijk van hoe krap de bocht is kan een korte tik op de rem ook helpen om de drift in te zetten en is, afhankelijk van je toerental, een versnelling terug ook wel zo verstandig. En hop-a-kee, gaan met die bak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Is het normaal dat het stuurtje veeel zwaarder wordt zodra je wat harder gaat?? Ik vind het sturen absoluut niet fijn! Dan kun je het toch heel wat beter met toetsenbord doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

thecompany schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:47:
Is het normaal dat het stuurtje veeel zwaarder wordt zodra je wat harder gaat?? Ik vind het sturen absoluut niet fijn! Dan kun je het toch heel wat beter met toetsenbord doen...
Richard Burns Rally speel ik met pedalen en force feedback stuur. Moet ook wel, want dat is een rallysimulator waar je de finesse en subtiliteit hard nodig hebt.

NFS? Da's arcade! Daar is overigens helemaal niets mis mee hoor, maar finesse is er niet voor nodig. Als gevolg daarvan speel ik NFS lekker met het toetsenbord. Sterker nog, ik speel NFS beter met toetsenbord dan met stuur, vooral omdat ik sneller ben met slides opvangen met toetsen, in plaats van een stuurtje compleet de andere kant op moeten sleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 14:01
Echt vet spel, maar eh, ik speel het nu een tijdje, en er zijn echt alleen maar NOOBS online!

Mijn beste tijd is nu 1:47.97 op Rockridge & Union (2e track), en ik heb nog niemand daarover heen zien gaan. Wordt wel een beetje saai zo (online heet ik Bazkatz }) , ik daag jullie uit :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

ok mijn eerste impressie
- visueel ziet het er vrij mooi uit het blur effect ziet er ook mooi uit, het is alleen niet handig en het zicht word er slechter van
- de wereld opzich heeft erg veel weg van NFSU2 dezelfde soort banen bochten viaducten snelwegen en dergenlijke...
- het menu vind ik ronduit rommelig en onoverzichtenlijk en schijnt met FRAPS nog zwaarder te zijn dan de game zelf, want in het menu heb ik 30 fps in het spel tussen de 40 en 50
- de wagens rijden als wipkippen over de weg en dat wegrijden... met spinnende banden? sinds wanneer trek je zo het snelst op....
- dat matrix vertraag optie lijkt niet goed te werken, ik word dan ineens ongehaald, het lijkt erop dat hij dan geen gas meer geeft...

- wat ook vet iritant is dat je aldoor op ok moet klikken: weet u zeker dat u deze race wilt starten blablabla automatisch of manuel blaba
als ik zelf wil schakelen stel ik dat wel in, vraag daar niet aldoor naar...

zoals ik al zei visueel een mooi spectakel ik heb zelf alles op high en een resolutie van 1280x960

[ Voor 12% gewijzigd door kaasaanfiets op 14-11-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

koekoek2003nl schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:43:
[...]
- de wagens rijden als wipkippen over de weg en dat wegrijden... met spinnende banden? sinds wanneer trek je zo het snelst op....
[...]
Zie [rml]JumpStart in "[ Multi-platform] Need for Speed: Most Wa..."[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159769

waanzinnig wrede game;

ik houd van die mooie acties met politie:d lekker in een bult rossen enzow

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dfsclan/indeshit.jpg

ik hoop dat er nog veel meer mogelijkheden bijkomen in het echte spel!!! en die roadblock challenge is echt de beste die er is!!! hopelijk ook weer een pursuit mode, EA.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Sefrijn schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:20:
Echt vet spel, maar eh, ik speel het nu een tijdje, en er zijn echt alleen maar NOOBS online!

Mijn beste tijd is nu 1:47.97 op Rockridge & Union (2e track), en ik heb nog niemand daarover heen zien gaan. Wordt wel een beetje saai zo (online heet ik Bazkatz }) , ik daag jullie uit :9 ).
lol die 1:47.97 ga ik nooooit halen... heb je een pic?
toch ff geprobeerd
Afbeeldingslocatie: http://img393.imageshack.us/img393/4829/nfs2min20br.th.jpg
;) niet zo hard he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134434

Sefrijn schreef op zondag 13 november 2005 @ 23:20:

Dan moeten we snel maar eens 1v1 doen :P Mijn record: 1.46.94
Neem de rechterbaan in de tunnel en rij met logitech stuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

printscreen http://imageshack.us/
post eens een screen ik kan ook wel zeggen dat ik een 1.40 heb gereden...

[ Voor 9% gewijzigd door kaasaanfiets op 14-11-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
Anoniem: 134434 schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:06:
[...]

Dan moeten we snel maar eens 1v1 doen :P Mijn record: 1.46.94
Neem de rechterbaan in de tunnel en rij met logitech stuur...
1:47.12
Oke dan, ik kom dichterbij, met mijn Thrustmaster gamepad. Laten we een race doen, ik kan wel een game starten?

Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/8955/record5aq.th.jpg

Ik neem trouwens ook altijd de rechterbaan, snelste...
en ik heb geen zin om een logitech stuurtje te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 12:52

Martinspire

Awesomeness

en dat wegrijden... met spinnende banden? sinds wanneer trek je zo het snelst op....
je moet niet vergeten dat nfs arcade is en het hebben van coole dingen ...

met slippende banden optrekken is cool, niet handig maar daar gaat het niet om...
(nfs = mainstream = coole dingen !=realistisch)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Sefrijn schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:13:
[...]

1:47.12
Oke dan, ik kom dichterbij, met mijn Thrustmaster gamepad. Laten we een race doen, ik kan wel een game starten?

[afbeelding]

Ik neem trouwens ook altijd de rechterbaan, snelste...
en ik heb geen zin om een logitech stuurtje te kopen
}:O
Afbeeldingslocatie: http://img320.imageshack.us/img320/1545/nfs1578qt.th.jpg
en jij rijd 10sec. sneller? ik heb 2x de zeikant van de baan gescrapt dat scherm wat jij ziet zie ik btw helemaal niet... ik zie gewoon wat je op het plaatje ziet...
1:55.46 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:45
Dat scherm wat je niet ziet, is het online results scherm, single player zie je idd die foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
koekoek2003nl schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:45:
[...]

}:O
[afbeelding]
en jij rijd 10sec. sneller? ik heb 2x de zeikant van de baan gescrapt dat scherm wat jij ziet zie ik btw helemaal niet... ik zie gewoon wat je op het plaatje ziet...
Nee, hehe, jij doet single player, ik race online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

maak eens een filmpje :+

wel iri dat ik SOMS niet kan sturen als ik nitro gebruik hebben meer daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mystic_Jack schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:26:
[...]

Zoveel ben ik nog niet tegen gekomen( 8)7), maar verslavend is deze challenge wel. Deze kan ik meerdere keren achter spelen zonder te vervelen. 8)

[update]
Ik heb nu ook eens kunnen uitleven en ben maar na 16 en half minuut maar gestopt op een hiding point. :P
[afbeelding]
Ja, erg verslavend, maar dat geeft niet :9
Neoblade111 schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:27:
[...]

mmh waar kan ik deze mod anders downloaden? of kan iemand deze mischien ff naar mij emailen?

Mail: Neoblade111 at Gmail.com
Zie mijn vorige post, daar had ik hier ook al wat over getikt :)
JumpStart schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:35:
[...]

Tsja ... Als het spel uit is zal je toch eerst moeten beginnen met een standaard wagen, die je stapje voor stapje kan tunen. Dan leer je stukje bij beetje omgaan met de nukken en nadelen van autogedrag.

Ik heb mezelf al een keer betrapt op het, grijnzend als een gek, AAAAAAHHHHHH!!! schreeuwen omdat ik die Porsche wel zoooooo lekker driftend met dik 200+ KM/h een lange doordraaier doorsleurde...

8)7 :+ _/-\o_ Verder ben ik gewoon fysiek en mentaal gezond hoor ;)

Hard op een bocht komen aanjakkeren, op het juiste moment insturen, heel even van je gas af, kont dwars, en gummen maar! Afhankelijk van hoe krap de bocht is kan een korte tik op de rem ook helpen om de drift in te zetten en is, afhankelijk van je toerental, een versnelling terug ook wel zo verstandig. En hop-a-kee, gaan met die bak!
Ik race met Automaat, dus versnelling terug gaat niet zo makkelijk. Maar als je een scherpe bocht hebt, gewoon zo ver mogelijk naar de zijkant rijden, handrem, naar rechts of links sturen, en je bent de bocht zo door. Maar gewoon even op de rem stampen werkt ook prima :*)
thecompany schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:47:
Dat is Force Feedback, als je dat niet wil moet je het uitschakelen. Ik vind het juist wel plezierig sturen, want je zwiebert lang niet zo erg als je met grote snelheid rijdt.
ok mijn eerste impressie
- visueel ziet het er vrij mooi uit het blur effect ziet er ook mooi uit, het is alleen niet handig en het zicht word er slechter van
- de wereld opzich heeft erg veel weg van NFSU2 dezelfde soort banen bochten viaducten snelwegen en dergenlijke...
- het menu vind ik ronduit rommelig en onoverzichtenlijk en schijnt met FRAPS nog zwaarder te zijn dan de game zelf, want in het menu heb ik 30 fps in het spel tussen de 40 en 50
- dat matrix vertraag optie lijkt niet goed te werken, ik word dan ineens ongehaald, het lijkt erop dat hij dan geen gas meer geeft...

- wat ook vet iritant is dat je aldoor op ok moet klikken: weet u zeker dat u deze race wilt starten blablabla automatisch of manuel blaba

zoals ik al zei visueel een mooi spectakel ik heb zelf alles op high en een resolutie van 1280x960
- Motion Blur kan je uitschakelen in register.
- NFSU2 lijkt er in de verste weg niet op.
- Menu had inderdaad wel een beetje aan gesleuteld mogen worden, maar het werkt toch wel goed :)
- Niet helemaal je gaspedaal in trappen werkt een stuk beter.
- Geen last van hier, je moet 1x indrukken, en nog 1x indrukken om het weer te stoppen.
- Ergerde ik me ook al aan, hopelijk hoeft dit in de volledige versie niet :)
koekoek2003nl schreef op maandag 14 november 2005 @ 01:01:

wel iri dat ik SOMS niet kan sturen als ik nitro gebruik hebben meer daar last van?
Geen last van, werkt hier altijd perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

veel mensen zeggen wielspin bij wegrijden van start oid, maar als je gewoon zorgt dat je gas in het blauw is, dan ga je gewoon perfect weg. Zoals iemand anders al laat zien met screenshot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 09-05 20:51

Ligt aan je toetsenbord. Dan kan hij maar een bepaald aantal knoppen tegelijk handelen. Maybe ff via usb aansluiten? Of gewoon een joystick gebruiken

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

R-B schreef op maandag 14 november 2005 @ 07:50:
veel mensen zeggen wielspin bij wegrijden van start oid, maar als je gewoon zorgt dat je gas in het blauw is, dan ga je gewoon perfect weg. Zoals iemand anders al laat zien met screenshot..
Dat gaat niet op als je gewoon tijdens de race stilstaat en moet optrekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05 15:11

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik vind het gameplay idee erg leuk, al had het iets realistischer gemogen. Met volle snelheid op 6 politieautos inrossen en dan zelf gewoon verder rijden is imho een beetje overdreven.

Ook vind ik het wel jammer dat er geen 1900x1200 resolutie mogelijk is. Wennen is de besturing en de reactie van de autos daarop. Vervelend is de inconsequentie in de menus: de ene keer is enter accept en sluiten, en ESC weer terug de andere keer is ESC juist accept en sluiten.

Maar het spel zal wel weer voor de nodige uurtjes plezier zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Gewoon met je tobo door die menu's gaan dan gaat het veel sneller ;)

Die muis hadden ze er helemaal niet in hoeven stoppen :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Krizzie schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:17:
[...]

Gewoon met je tobo door die menu's gaan dan gaat het veel sneller ;)

Die muis hadden ze er helemaal niet in hoeven stoppen :P
Dan is het nog irritant, en hopelijk kan je in de uitendelijke versie de "start race confirmation" uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

mensen,

ik heb in de demo de shadow kwaliteit op zijn hoogst staan, maar nog steeds zie ik een erg blokkerige schaduw. Komt dit door de demo of hebben jullie wel een mooie schaduw?

wat is verder beter trouwens om de AA in het spel aan te zetten en in windows zelf (bij je vgakaart instellingen)

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Dat licht aan je toetsenbord. Dan kan je keyb niet meer dan 3 toetsen tegelijk registreren

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

jos_zwa schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:37:
mensen,

ik heb in de demo de shadow kwaliteit op zijn hoogst staan, maar nog steeds zie ik een erg blokkerige schaduw. Komt dit door de demo of hebben jullie wel een mooie schaduw?

wat is verder beter trouwens om de AA in het spel aan te zetten en in windows zelf (bij je vgakaart instellingen)
Schaduw fouten heb ik ook last van (in BF2 ook maar dan in meerdere mate) Ze zijn heel kartelig zelfs met A-AA en temp AA aan :? Zal wel iets met ATI kaarten temaken hebbe oid? :?

Ik heb AA zowel in game (op de helft) En in me ccc aan staan (voor de andere games :P ) Ik weet niet of ze elkaar beinvloeden maar Adaptive AA merk je wel dat het aan staat :)

in game: AA op helft
in CCC: 2x Adaptive AA + Temp AA (dus eigenlijk 4x AA :P )

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Krizzie schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:51:
[...]

Schaduw fouten heb ik ook last van (in BF2 ook maar dan in meerdere mate) Ze zijn heel kartelig zelfs met A-AA en temp AA aan :? Zal wel iets met ATI kaarten temaken hebbe oid? :?

Ik heb AA zowel in game (op de helft) En in me ccc aan staan (voor de andere games :P ) Ik weet niet of ze elkaar beinvloeden maar Adaptive AA merk je wel dat het aan staat :)

in game: AA op helft
in CCC: 2x Adaptive AA + Temp AA (dus eigenlijk 4x AA :P )
Het vreemde is dat ik wel mooie schaduwen heb met m'n 9800 Pro, maar ik gebruik Omega drivers.. misschien ligt het daar dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Angeloonie schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:52:
[...]

Het vreemde is dat ik wel mooie schaduwen heb met m'n 9800 Pro, maar ik gebruik Omega drivers.. misschien ligt het daar dan aan?
In BF2 heb ik als sinds ik het spel heb rotte schaduwen, het rare is dat ik ze alleen heb op voertuigen, bomen of gebouwen hebben wel een goede schaduws. Toen draaide ik catalyst 5.6 dacht ik, nou draai ik 5.11 en ze zijn er nog steeds (tuurlijk netjes drivers verwijderd voordat ik de nieuwe erop had gezet :) )

In NFS zie ik ze ook maar minder, eigenlijk alleen de schaduw van de auto, vooral als je de auto van dichtbij ziet, Als je met de meest verre camara rijd zien de schaduwen er gewoon goed uit. :?

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 16:45
de orginele versie komt hier pas de 24e :( america is voor de verandering weer eens eerder met de 17e.

Ik vind het wel een super mooi speel. En ik ga zekers de black edition halen. Ben al NFS fan vanaf deel 2.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 16:45
superduper schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:05:
Ik vind het gameplay idee erg leuk, al had het iets realistischer gemogen. Met volle snelheid op 6 politieautos inrossen en dan zelf gewoon verder rijden is imho een beetje overdreven.

Ook vind ik het wel jammer dat er geen 1900x1200 resolutie mogelijk is. Wennen is de besturing en de reactie van de autos daarop. Vervelend is de inconsequentie in de menus: de ene keer is enter accept en sluiten, en ESC weer terug de andere keer is ESC juist accept en sluiten.

Maar het spel zal wel weer voor de nodige uurtjes plezier zorgen...
Idd vind ik ook extreem slecht. Bijna alle nieuwe games hebben Wide screen support behalve die van EA. BF2 had dat ook al niet en nu NFS MW ook niet. Zelf een game als flatout had al wide screen support. HL 2 heeft het ook en WOW ook. En als je dan een wide screen hebt ziet het er super uit. Zonder wide screen support wordt alles uitgerekt. Erg zonde.

En ik vind het ook dom dat de politie auto's wel kapot mogen en jou auto niet. Erg jammer dat ze daar nog steeds geen oplossing voor hebben. Zelfs nfs 4 had dat. Die auto makers moeten stoppen met zijken want ze verneuken de games daar door. In het echt kun je een auto ook kapot rijden en daar lopen ze er ook niet over te zijken.

[ Voor 15% gewijzigd door Astennu op 14-11-2005 10:34 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Astennu schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:28:
de orginele versie komt hier pas de 24e :( america is voor de verandering weer eens eerder met de 17e.

Ik vind het wel een super mooi speel. En ik ga zekers de black edition halen. Ben al NFS fan vanaf deel 2.
Black Edition komt alleen voor de PS2 :(

Overigens komt hij ook gewoon de 17e (al dan niet eerder) in nederland, maar dan op een andere manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Laatst online: 16-04 16:22

BruT@LysT

Fear and Loathing

Gister ff met mijn neef op de Gameplay beurs Most wanted gespeeld op de 360. Ik zag gelijk supergoeie reflecties in het wegoppervlak die mijn radeon 9700 blijkbaar niet kan renderen. Ook zagen de schaduwen er ten opzichte van mijn radeon WEL zeer goed uit. Echter wat nou weer tegenvalt is dat het een half-framerate game is, net als PGR3, gewoon 30fps dus en ZELFS met framedrops!. Viel me erg tegen, ik had meer frames verwacht. Wat betreft resolutie en detail niet veel op te merken, het zag er goed uit maar de PC versie doet niet echt onder voor de xbox360 versie wat betreft framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Zitten er niet eens Honda's in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

En geen Nissan's :( (Skyline/350z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Angeloonie schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:33:
[...]

Black Edition komt alleen voor de PS2 :(

Overigens komt hij ook gewoon de 17e (al dan niet eerder) in nederland, maar dan op een andere manier
Wat er extra in de BE zit voor PS2 zit er standaard in bij de normal version van de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mister I schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:47:
[...]

Wat er extra in de BE zit voor PS2 zit er standaard in bij de normal version van de pc.
_/-\o_

Thanks, dat wist ik niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

BruT@LysT schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:40:
Gister ff met mijn neef op de Gameplay beurs Most wanted gespeeld op de 360. Ik zag gelijk supergoeie reflecties in het wegoppervlak die mijn radeon 9700 blijkbaar niet kan renderen. Ook zagen de schaduwen er ten opzichte van mijn radeon WEL zeer goed uit. Echter wat nou weer tegenvalt is dat het een half-framerate game is, net als PGR3, gewoon 30fps dus en ZELFS met framedrops!. Viel me erg tegen, ik had meer frames verwacht. Wat betreft resolutie en detail niet veel op te merken, het zag er goed uit maar de PC versie doet niet echt onder voor de xbox360 versie wat betreft framerate.
o? Ik was er zaterdag en heb geen MW gezien op de xbox 360 :P En heb er echt niet overheen gekeken. Welke ik wel gezien heb ik CoD 2, PGR 3, nog ander vaag spel
was ook maar paar keer eerder voorgekomen in dit topic hoor B)

[ Voor 12% gewijzigd door R-B op 14-11-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Ik heb nou die mod gedownload en de files uitgepakt en de file van de viper in de GLOBAL map gezet.
Bij de quickrace of online kan ik er nog steeds niet voor kiezen!

Iemand een ideetje?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.