fsfikke schreef op zondag 13 november 2005 @ 17:11:
Zeer gaaf spel, ziet er geweldig uit
Alleen die politie
Die derde challenge lukt me echt niet. Die politiewagens kunnen drie keer zo hard rijden, ook achteruit, en on the spot een 360 maken

.
Met veel moeite lukt het me om te evaden na vijf minuten oid.
Bij die eerste challenge lukt het me al binnen een minuut.
Gewoon veel oefenen, dan is het echt makkelijk om ze te ontwijken. Maar ik zal je een aantal tips geven.
- Ga bij grote aantallen zo veel mogelijk op de snelweg rijden.
- Gebruik ook de tankstations en wielen e.d. die op de politie terecht kan komen.
- Als je een stukje voor de politie rijdt met grote snelheid, gebruik je handrem+rem en zodra de auto stil staat, rijd je een stukje verder achter uit, 180 graden draaien, en snel vooruit rijden met nitro aan om wat sneller op te trekken.
- Maak gebruik van de leuke vrachtwagens met boomstammen e.d., je kan daar onder door rijden, je kan er tegen aan rijden om de boomstammen er van af te laten rollen.
- Beuk rustig met een hoge snelheid tegen politieauto's aan, met een beetje geluk crashed de politieauto, en er rijdt weer een auto minder achter je aan
- Maak gebruik van winkelcentrums en kleine weggetjes waar je kan schuilen voor de polities, meestal raken er wel een aantal zoekn, en heb je weer wat minder achter je aan zitten.
- Ga altijd door de roadblocks heen, denk nooit, ik ga er niet door heen, nee, gewoon er door heen, meestal gaan er wel een aantal achtervolgers stuk
Verder kan ik de lijst hier nog veel langer maken, maar ik denk dat je hier eerst wel genoeg aan hebt