Het zwemmen kan me niet zoveel boeien, meestal probeer je toch ASAP het water úit te komen. Dus of je nou onder water kan of niet is mij om het even. In plaats van hun aandacht daaraan te besteden heb ik dan liever dat de ontwikkelaars zoveel mogelijk bugs eruit halen
Helaas..
Had gehoopt dat het zwemmen met Joint Ops te vergelijken zou zijn. Maar goed... als de rest van de game maar goed is!

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Het enige nut van zwemmen in BF is (die paar riviertjes uitgezonderd) om tergend langzaam richting dat even groot blijvende schip of eiland te neigen in de hoop dat je het bereikt voordat je na 5 minuten je HP als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen. Meestal doe ik dan ook gewoon suicide...
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
of je graag zwemt of suicidaal bent aangelegd das de discussie hier niet, vond het irri dat men enkel vooruit en achteruit kon in Vietnam, terwijl je in 42 al vooruitzwemmend naar-links-en-rechts-strafent de bullets kon dodgen
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Dat is evenveel ontopic als het al dan niet opzij kunnen in BF:Vsain onez schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:52:
of je graag zwemt of suicidaal bent aangelegd das de discussie hier niet
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
sain onez schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:52:
of je graag zwemt of suicidaal bent aangelegd das de discussie hier niet,
we gaan hier toch geen discussie over beginnenPaul Nieuwkamp schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:14:
[...]
Dat is evenveel ontopic als het al dan niet opzij kunnen in BF:V
In bf 2 kan je ook niet strafen, als goedmakertje
Jammer ik vond het in Joint Ops erg goed gedaan dat zwemmen. Geeft toch wat extra spanning als je onder water weg zwemt zodat de vijand je niet kan zien
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Psies.. of sneaky achter iemand aan zwemmen (onder water) en hem dan open slicen met je kartelmesDenniZ schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:45:
Jammer ik vond het in Joint Ops erg goed gedaan dat zwemmen. Geeft toch wat extra spanning als je onder water weg zwemt zodat de vijand je niet kan zien
Water in Joint Ops is sowieso ubergeil. Geen enkele game gezien die dat evenaart. FarCry komt in de buurt, maar haalt het net niet.
Net nog ff BF:V zitten spelen. Gisteren weer eens voor de gein geïnstalleerd. Toch wel een gemis dat je niet onder water kan zwemmen. Je bent, eenmaal in het water, namelijk een schietschijf. Verder heb ik toch ook wel last van ernstige framedrops terwijl ik nu een 1Gig Ram heb.... Ik hoop zo dat de nieuwe BF:2 engine een stuk soepeler draait. Al met al toch wel weer ff gelachen met BF:V...
Maar goed... dit is het BF2 topic...
Verwijderd
idd zolang je bfv niet te vaak speelt ....
kan het af en toe best leuk wezen. Anders heli's neerhalen door je eigen heli derop te gooien, waarbij eentje het begeeft en de ander doorvliegt. Kan me iets voorstellen van dat water in far cry kwam ik idd ook tegen, best geinig als dat ook in bf2 zou zitten. Maar dan wel dat je onderwater niet kan schieten en je toch minimaal 3 sec nodig hebt om weer op adem te komen om vervolgens weer te kunnen duiken.
Maar weet iemand nog een goede zaak, waarj je kan pre-orderen en zodra ze het binnen hebben gelijk versturen of in ieder geval een paar dagen van te voren.
Maar weet iemand nog een goede zaak, waarj je kan pre-orderen en zodra ze het binnen hebben gelijk versturen of in ieder geval een paar dagen van te voren.
Ik had BF:V vorig jaar exact op de releasedate binnen. Ik vertrouw erop dat dit met BF:2 ook gaat gebeuren.. zo niet.. dan gaan er doden vallenVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:41:
[...]
Dus echt 100% zeker dat hij een paar dagen van te voren binnen is?
Zelfde idee hier. Jammer dat daar niet wat meer werk in is gestoken. Ze hebben een puntje laten vallen imho.jagermeister1 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:21:
Helaas..Had gehoopt dat het zwemmen met Joint Ops te vergelijken zou zijn. Maar goed... als de rest van de game maar goed is!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
ben ik het mee oneens,ik vind de hele sprint-aktie erg realistisch gemaakt, en als dat ook met zwemmen gebeurt is het enkel verbetert, en als ze het strafen uit 42 weer hanteren is het een hele verbetering, hoewel het natuurlijk altijd anders gedaan had kunnen worden.
iemand hier met win XP 64bit ervaring en het gamen hierop, met vooral betrekking op de BF reeks, werken deze zondermeer, en kan men hierdoor extra performance verwachten, of speelt het exact hetzelfde, eventueel door instabiliteit zelfs minder misschien!?
iemand hier met win XP 64bit ervaring en het gamen hierop, met vooral betrekking op de BF reeks, werken deze zondermeer, en kan men hierdoor extra performance verwachten, of speelt het exact hetzelfde, eventueel door instabiliteit zelfs minder misschien!?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
De Battlefield community is nogal conservatief ingesteld, houdt in dat er geen al te grote veranderingenHelaas.. Had gehoopt dat het zwemmen met Joint Ops te vergelijken zou zijn.
doorgevoerd mogen worden in wat ze gewend zijn, en daarnaast mag het ook niet te realistisch worden,
zo veel mogelijk "arcade" dus.

Mja... opzich vind ik het ook niet zo'n ramp. Het water oogt iig niet meer als schenkstroop... dat is dus al een hele vooruitgang als je het mij vraagt. Verder gewoon zoveel mogelijk je kont uit het water houden 
Ik hoop ook dat de hele 'feel' van BF2 t.o.v. BF:V is verbeterd. Ik moet zeggen dat BF:V me na bijna 3 kwart jaar niet meer gespeeld te hebben, best tegen viel. Het is té Arcade...misschien komt dat omdat ik Joint Operations gewend ben. En dan heb ik het over de infanterie .... dus niet over de crappy voertuigen in JO. BF:V geeft je op de 1 of andere manier niet het gevoel dat het zich in Vietnam afspeelt...
Ik hoop ook dat de hele 'feel' van BF2 t.o.v. BF:V is verbeterd. Ik moet zeggen dat BF:V me na bijna 3 kwart jaar niet meer gespeeld te hebben, best tegen viel. Het is té Arcade...misschien komt dat omdat ik Joint Operations gewend ben. En dan heb ik het over de infanterie .... dus niet over de crappy voertuigen in JO. BF:V geeft je op de 1 of andere manier niet het gevoel dat het zich in Vietnam afspeelt...
JO is wat mij betreft ook erg "Arcade". De veranderingen die plaatsvinden vind ik opzich vrij groot hoor. De hele opzet qua teamplay e.d. is veranderd... Ik vind dat BF gewoon realistisch moet ogen... dat het wat arcade speelt zorgt over het algemeen alleen maar voor meer fun, maar het moet niet té worden...Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:19:
[...]
De Battlefield community is nogal conservatief ingesteld, houdt in dat er geen al te grote veranderingen
doorgevoerd mogen worden in wat ze gewend zijn, en daarnaast mag het ook niet te realistisch worden,
zo veel mogelijk "arcade" dus.Zo kent BF2, in tegenstelling tot Joint Ops, dus ook geen 'leaning'.
![]()
[ Voor 42% gewijzigd door jagermeister op 16-05-2005 22:26 ]
Verwijderd
reageer je nu op mij? Want dan vat je me verkeerd opsain onez schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:06:
ben ik het mee oneens,ik vind de hele sprint-aktie erg realistisch gemaakt, en als dat ook met zwemmen gebeurt is het enkel verbetert, en als ze het strafen uit 42 weer hanteren is het een hele verbetering, hoewel het natuurlijk altijd anders gedaan had kunnen worden.
Ik denk dat ik voor de zekerheid toch maar weer de stad in trek om bf2 te halen. Weetje hoe erg ik daar niet tegen kan als ik moet wachten
Waar ik me nu eigenlijk nog steeds aan erger is dat mijn 9700 het waarschijnlijk en dat al na nog maar net 2 jaar dienst

Verwijderd
vanwege die neppe bomenjagermeister1 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:20:
BF:V geeft je op de 1 of andere manier niet het gevoel dat het zich in Vietnam afspeelt...
meen je dat nou conservatief!! Je moest eens weten hoe erg bfv na een uur spelen begint te zuigenVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:19:
[...]
De Battlefield community is nogal conservatief ingesteld, houdt in dat er geen al te grote veranderingen
zo veel mogelijk "arcade" dus.Zo kent BF2, in tegenstelling tot Joint Ops, dus ook geen 'leaning'.
![]()
edit: maar even serieus. Je kiest voor battlefield, omdat je van dat soort genre houdt. Net zoals bepaalde mensen liever voor JO kiezen of OFP 2, terwijl andere voor UT 2004 gaan. Kan jij je voorstellen wat er gebeurt als die spellen in ene gaan afwijken....juist dan zijn de fans teleurgesteld.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 22:29 ]
Ik heb er opzich best veel vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met BF2. Of het nog het intense gevoel gaat geven dat BF1942 destijds teweeg bracht is de vraag. Ik denk dat het zeker wel in de buurt gaat komen.
Online gameplay wordt naar een nieuw niveau gestuwd door alle vernieuwingen mbt teamwork die zijn doorgevoerd. Je gaat het helemaal geweldig vinden.... of je gaat het haten. De Rambo's zullen het gaan haten denk ik ... Al met al denk ik dat dit weer een titeltje is die ik lang zal blijven spelen!
Online gameplay wordt naar een nieuw niveau gestuwd door alle vernieuwingen mbt teamwork die zijn doorgevoerd. Je gaat het helemaal geweldig vinden.... of je gaat het haten. De Rambo's zullen het gaan haten denk ik ... Al met al denk ik dat dit weer een titeltje is die ik lang zal blijven spelen!
hmm ik zit met een vraag. Ze zeggen dat het verstandig is om met een 2.4GHz te spelen. Nu heb ik een p4 3.0GHz met HT, betekent dit dat BF2 maar 50% gebruik maakt van de CPU dus 1.5GHz? Kom ik dan te kort of zie ik dit helemaal verkeerd?
ik weet niet eens of BF2 wel HT ondersteuning heeft überhaupt... en zowieso gaat die theorie niet op, je hebt geen 2 processoren al zegt je PC dit wel...
Deze plek is te koop.
Helemaal mee eens. Teamplay gaat heel belangrijk worden en ik denk dat een hoop mensen zich daar in kunnen vinden.jagermeister1 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:45:
Ik heb er opzich best veel vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met BF2. Of het nog het intense gevoel gaat geven dat BF1942 destijds teweeg bracht is de vraag. Ik denk dat het zeker wel in de buurt gaat komen.
En met alle mods die er weer gaan komen, zal dit weer een spel worden die je nog lang kan blijven spelen. Net als BF1942.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
leuk verhaal ware het niet dat we het hier om verbeteringen hebben waar de community al tijden om vraagt...Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:26:
[...]
edit: maar even serieus. Je kiest voor battlefield, omdat je van dat soort genre houdt. Net zoals bepaalde mensen liever voor JO kiezen of OFP 2, terwijl andere voor UT 2004 gaan. Kan jij je voorstellen wat er gebeurt als die spellen in ene gaan afwijken....juist dan zijn de fans teleurgesteld.
Btw waarom zullen Rambo's de game gaan haten? Je kunt in Bf-2 ook prima solo spelen hoor als ik het zo zie.
[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 17-05-2005 12:42 ]
Mja..geen idee eigenlijk. Misschien omdat de game veel meer op teamwork is gericht enzo. Ach... we zien wel. Er valt nu nog zo weinig van te zeggen helaas. Wordt echt tijd voor een demo! Die eindeloze stroom previews, screenshots en filmpjes ben ik nu wel aardig zat aan het worden. Geef ons gewoon die demo!Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:41:
[...]
Btw waarom zullen Rambo's de game gaan haten? Je kunt in Bf-2 ook prima solo spelen hoor als ik het zo zie.
Verwijderd
Beter een goede demo dan een brakke demo. En zoals eerder vermeld is het markttechnisch gezien met het oog op winst gewoon beter om vlak voor de release een demo eruit te gooien. Ik zou hetzelfde doenjagermeister1 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:26:
[...]
Mja..geen idee eigenlijk. Misschien omdat de game veel meer op teamwork is gericht enzo. Ach... we zien wel. Er valt nu nog zo weinig van te zeggen helaas. Wordt echt tijd voor een demo! Die eindeloze stroom previews, screenshots en filmpjes ben ik nu wel aardig zat aan het worden. Geef ons gewoon die demo!

Aangezien ik een dikke AMD64 heb vraag ik me opeens af of de game 64bit wordt, wat kan schelen in perfomance....
heb je het draaien dan , en kan je bf42 en vietnam en diens mods ook onder winxp 64bit draaien? waar kan je de perfomance gain verwachten dan!?Hidde schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:47:
Aangezien ik een dikke AMD64 heb vraag ik me opeens af of de game 64bit wordt, wat kan schelen in perfomance....
Battlefield 2: Nog maar een maand wachten!
17 Juni is de dag waarop Battlefield 2 in de winkels ligt. Nu is het pas echt aftellen want we zijn nog maar een maand verwijderd van die dag.
Tot die tijd kunnen we nog rekenen op een demo, die waarschijnlijk ergens in het midden, dus vlak voor de release van het echte spel uitkomt.
Stay tuned!
Bron: bf2.nl
[ Voor 3% gewijzigd door nlboy op 17-05-2005 17:13 ]
Verwijderd
je weet best wat ik bedoel... En met die paar vernieuwingen veranderd niet gelijk het hele spel het wordt geen ut 2004, het behoudt de battlefield feel (waarschijnlijk). Zo niet dan krijg je verschijnselen zoals bij bfv.Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:41:
[...]
leuk verhaal ware het niet dat we het hier om verbeteringen hebben waar de community al tijden om vraagt...
Ik snap overigens niet hoe je uberhaupt op die opmerking komt, quote apple dan ff en niet mij....

Dat van die rambo's snap ik al helemaal niet meer....., ter voorbeeld ut2004 is een spel waarvan je houdt en toch niet perse voor rambo's.... Ik snap jou manier van denk niet, sorry.

OK, nu weer even heel iets anders. De 17e -als het goed is- haal ik hem op. Qua performance vraag ik me dan ook af: is het het waard om ook nog 512 mb geheugen extra te halen, als je ook kijkt naar BF:V en misschien '42.
Heeft extra geheugen eerder betrekking tot sneller laden of tot -noemenswaardig- meer performance (fp/s), of kan je bv. de processor beter overklokken?
Heeft extra geheugen eerder betrekking tot sneller laden of tot -noemenswaardig- meer performance (fp/s), of kan je bv. de processor beter overklokken?
Tx to: @internetofshit
Ik weet niet of dit heel betrouwbaar is (niet ten nadele van bf2.nl) aangezien er op de site nergens een bron vermeld word, en bij de meeste shops staat hij nog ingesteld op de 23stenlboy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:12:
Battlefield 2: Nog maar een maand wachten!
17 Juni is de dag waarop Battlefield 2 in de winkels ligt. Nu is het pas echt aftellen want we zijn nog maar een maand verwijderd van die dag.
Tot die tijd kunnen we nog rekenen op een demo, die waarschijnlijk ergens in het midden, dus vlak voor de release van het echte spel uitkomt.
Stay tuned!
Bron: bf2.nl
![]()
Ik kan niet wachten!
![]()
Bij de Dynabyte staat hij ondertussen al op 30 juni.......Sjod schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:48:
[...]
Ik weet niet of dit heel betrouwbaar is (niet ten nadele van bf2.nl) aangezien er op de site nergens een bron vermeld word, en bij de meeste shops staat hij nog ingesteld op de 23ste
Verwijderd
Dat zit ik me ook af te vragen, zeker omdat het nu in de reclame isbertenernie schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:43:
OK, nu weer even heel iets anders. De 17e -als het goed is- haal ik hem op. Qua performance vraag ik me dan ook af: is het het waard om ook nog 512 mb geheugen extra te halen, als je ook kijkt naar BF:V en misschien '42.
Verwijderd
er wordt gezegd door verscheiden mensen die het spel hebben mogen spelen. Dat het perfect liep met 1 gig geheugen, een 6800 gt en p4 3.0+ ghz
Maarre je cpu verder overclocken met extra geheugen, levert vaak juist het tegenovergestelde op.
Maarre je cpu verder overclocken met extra geheugen, levert vaak juist het tegenovergestelde op.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 22:24 ]
ik zou zeker dan nog eens 512 mb kopen zodat je 1 gb hebt bij BF:V had bij sommige mensen een langzamere proc en videokaart maar wel 1gb en ik was nog sneller geladen ook
Ten eerste is het wel leuk als je op publics speelt dat je de map hebt geladen tegelijk met de andere spelers ipv dat de halve (of soms) de hele map alweer voorbij isbertenernie schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:43:
Ten tweede, als het systeem geheugen tekort komt dan moet het swappen naar de HD wat CPU kost.
Ten derde, een beetje een gevaarlijke uitspraak hiero op GoT
Als ik moest kiezen tussen overklokken of geheugen erbij kopen zou ik dat laatste doen
sowieso met gamen geen gemist iets, je zult er geen hogere fps mee halen, eventueel het gemiddelde zal omhoog gaan omdat er geen drops meer komen omdat hij niet hoeft te (pagefile)'swappen'. Laden zal absoluut sneller gaan, en het gelag van PB in het begin zal benoemenswaardig minder zijn...Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:12:
[...]
Dat zit ik me ook af te vragen, zeker omdat het nu in de reclame is
Verwijderd
http://www.totalbf2.com/news/cutlasspreview.php
interessante review, geen troep van een of andere journalist die er de ballen verstand van heeft
interessante review, geen troep van een of andere journalist die er de ballen verstand van heeft
Ik wordt een beetje moe van al die clans en journalisten die WEL BF2 zitten te spelen!

Ik krijg het idee dat de fans de laatste zijn waar aan gedacht wordt. Waarom komt die demo zo laat uit, en niet een goed maand of 2 eerder dan de game ? Aan als die films te zien is er al heel wat om mee te spelen.
Ik krijg het idee dat de fans de laatste zijn waar aan gedacht wordt. Waarom komt die demo zo laat uit, en niet een goed maand of 2 eerder dan de game ? Aan als die films te zien is er al heel wat om mee te spelen.
Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE
Verwijderd
nee ze zijn achterhaald en je kunt dr niet meer stoer mee doenPu_Dy schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:11:
Check mijn sign voor mijn specs,
zal ik deze game goed kunnen spelen?
Verwijderd
weet iemand al of er vooruitgang is in de demo? Ik zal zeker eerst de demo gaan spelen voordat ik het hele spel ga kopen.
Demo komt wanneer die komt. Daar is niets over bekend maar deze word niet ver voor de final release verwacht. Dit is nu al -tig keer gepost. Eerst even lezen svp.
Verwijderd
De pa van de udense kaalkop pyromaan probeert zijn zoons spellen te verkopen, hij heeft battlefield 2 al
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/004960.html#comments
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/004960.html#comments
Verwijderd
Hij is dan wel dom, maar dat is toch best wel knap. Wie gaat een leuk dealtje met die vader sluiten ?
Verwijderd
Wat lees ik daar een gelekte battlefield 2 versie. Dan zal t niet lang meer duren tot wij het ook onder ogen krijgen 
Edit: laat maar het gaat om een marktplaats advertentie.... :x Ik dacht ergens in het verre oosten ofso
Edit: laat maar het gaat om een marktplaats advertentie.... :x Ik dacht ergens in het verre oosten ofso
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 22:26 ]
Ik trof nog een leuke wallpaper aan op de fora van planetbattlefield. Dus... voor de liefhebber wallpaper
1280x1024 overigens
1280x1024 overigens
Verwijderd
mooie wallpaper
Al vind ik deze wat praktischer (gebruik hem zelf ook) :
http://images.ea.com/eaga...wallpaper_02_1024x768.jpg
http://images.ea.com/eaga...allpaper_02_1600x1200.jpg
Al vind ik deze wat praktischer (gebruik hem zelf ook) :
http://images.ea.com/eaga...wallpaper_02_1024x768.jpg
http://images.ea.com/eaga...allpaper_02_1600x1200.jpg
hmmm, volgens mij komen die toch van 25 april, maar oke, bedankt, ik ben nu wel de high-res aan het downloaden 
Ik kwam vandaag nog wel een preview van gamespot vanaf de E3 tegen, ze zijn echt retepositef
edit: moet ik natuurlijk wel de link erbij zetten.
hiero
Ik kwam vandaag nog wel een preview van gamespot vanaf de E3 tegen, ze zijn echt retepositef
edit: moet ik natuurlijk wel de link erbij zetten.
hiero
[ Voor 25% gewijzigd door Nap op 19-05-2005 19:46 ]
Alles en iedereen is tot nu toe positief 
Ik hoor weinig tot geen negatieve zaken. Enige dat ik tot nu toe gehoord heb is dat het mogelijk is te 'bunnyhoppen' en 'dolphindiven'. Oja... en de hoge systeemeisen.. verder niets eigenlijk. Komen nog wel wat dingen bij na de release denk ik.
Ik hoor weinig tot geen negatieve zaken. Enige dat ik tot nu toe gehoord heb is dat het mogelijk is te 'bunnyhoppen' en 'dolphindiven'. Oja... en de hoge systeemeisen.. verder niets eigenlijk. Komen nog wel wat dingen bij na de release denk ik.
Ik startte laatst steam weer es op was er weer een survey: http://www.steampowered.com/status/survey.htmljagermeister1 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:46:
Alles en iedereen is tot nu toe positief
en check de videokaarten, moet je nagaan hoeveel mensen nog met een GF4 kaart spelenThis survey began on April 5th, 2005.

ben dan ook benieuwd als de verkopen tegen gaan vallen of ze support gaan inbouwen met een lagere versie van de pixelshaders
//edit: nog een negatieve punt (zoals ik het zie tenminste): afgaande op de video's die tot nu toe released zijn zal het sniperheaven worden, de sniperkit is super accuraat en krachtig en BF2 omgeving bied enorm veel mogelijkheden om te hiden
wel eens DC gespeelt met bijna alleen maar snipers? De meeste actie was: "<insert playername> is no more" ofwel de meeste mensen gingen d00d doordat ze van een hoogte vielen dan dat er daadwerkelijk vijanden neergeschoten werden

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 19:54 ]
ik dacht juist dat dat niet mogelijk was omdat je zo een soort van energy bar hebt, die steeds een stukje leeg loopt als je springt?
Gamespot impressie @ E3 was geweldig positief, er zijn HEEL wat bugs en fixes gedaan laatste tijd, zij vinden dat de game zo in de winkels gegooid kan worden, das dus alleen maar goed.
Wie weet release vervroeging?
http://www.gamespot.com/p...eld2/preview_6125683.html
Wie weet release vervroeging?
http://www.gamespot.com/p...eld2/preview_6125683.html
Wat ik leuk vond aan BF1942 is dat je de kogels niet "recht" gingen. Je moest bijvoorbeeld een beetje voor het poppetje schieten of boven zijn hoofd om de kogel te laten treffen.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:49:
//edit: nog een negatieve punt (zoals ik het zie tenminste): afgaande op de video's die tot nu toe released zijn zal het sniperheaven worden, de sniperkit is super accuraat en krachtig en BF2 omgeving bied enorm veel mogelijkheden om te hiden
wel eens DC gespeelt met bijna alleen maar snipers? De meeste actie was: "<insert playername> is no more" ofwel de meeste mensen gingen d00d doordat ze van een hoogte vielen dan dat er daadwerkelijk vijanden neergeschoten werdentotaal geen actie dus...
Begrijp ik uit jouw woorden dat dit niet meer in BF2 zit?
Ik hoop nl. wel dat BF2 erg goed wordt want ik ben nu een nieuwe PC in elkaar aan het zetten (cpucode: ADA4000BNBOX

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 19-05-2005 20:08 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Mja.. Als je naar deze getallen kijkt, dan zou je verwachten dat BF2 echt té hoge systeemeisen heeft. Maar goed... we kunnen pas echt oordelen als de demo of full uit is. En wat betreft die Geforce 4.... ik vermoed dat ie wel gewoon gaat werken, maar dat hij niet wordt ondersteund.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:49:
[...]
Ik startte laatst steam weer es op was er weer een survey: http://www.steampowered.com/status/survey.html
[...]
en check de videokaarten, moet je nagaan hoeveel mensen nog met een GF4 kaart spelenof iig een kaart die geen 1.4 shaders ondersteunt
Als er teveel snipers op een server rondlopen ben ik zo weg. Ik heb daar echt een hekel aan. Zo nu en dan eens gefragged worden door een sniper kan ik best hebben, maar continu...

Denk alleen dat het wel mee zal vallen met die snipers. Maar goed... we zullen wel zien joh.. Ik heb nog niets negatiefs over de sniperkit gelezen iig.
Met in het achterhoofd dat het een half jaar geleden nog slechter was, tenminste de processoren dan. Er zijn trouwens wel verschrikkelijk veel mensen met een 6800GT zeg, in verhouding.Ik startte laatst steam weer es op was er weer een survey: http://www.steampowered.com/status/survey.html
quote:
This survey began on April 5th, 2005.
en check de videokaarten, moet je nagaan hoeveel mensen nog met een GF4 kaart spelenof iig een kaart die geen 1.4 shaders ondersteunt
Maar ja, de top tien wordt nu nog vooral beheerst door ati 9xxx etc.
Ik word eigenlijk gek van al die speculaties over systeemeisen. Dan speel ik het maar op medium met über gameplay
Verwijderd
http://www.totalbf2.com/i...news/images/screen002.jpg
Dit is ook niet zo fijn. Toch echt maar langer wachten.
(Hoewel ik het niet erg zou vinden alse er een lekt om toch iets te hebben, en dan later gewoon de orginele)
misslelock in straaljager?
Het lijkt wel of hier iets aan misslelock aanstaat. Dat zou er toch ook inzitten? K vraag me af of dat wat is. Je bent dan wel heel snel uit de lucht geschoten.
(Hoewel ik het niet erg zou vinden alse er een lekt om toch iets te hebben, en dan later gewoon de orginele)
Het lijkt wel of hier iets aan misslelock aanstaat. Dat zou er toch ook inzitten? K vraag me af of dat wat is. Je bent dan wel heel snel uit de lucht geschoten.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 21:33 ]
Dat is in BF vietnam ook, fijne heatseakers op diverse straaljagers en helicopters 
Heatseakers op:
MUTT (klein jeepje)
Phantom (straaljager)
etc.
Het is dan wel geen missile lock, maar werkt praktisch hetzelfde.
Heatseakers op:
MUTT (klein jeepje)
Phantom (straaljager)
etc.
Het is dan wel geen missile lock, maar werkt praktisch hetzelfde.
[ Voor 19% gewijzigd door stfn345 op 19-05-2005 21:54 ]
In vietnam verpesten de heatseakers de sfeer af en toe ook een beetje imho. Dit ookl omdat je daar in een heli bv van stoel kunt wisselen tijdelijk waardoor de heat seaker je totaal niet meer ziet (de heli koelt gelijk af naar omgevingstemperatuur met 1 druk op de knop).
Verwijderd
Klopt je ziet een lock on, alhoewel hij probeerd een lock on te krijgen. In bf2 zijn ze idd head seekend, maar moet je minimaal je vijand 3 a 4 seconden in het vizier hebben. Volgens zon gast die uitgenodigd was door ea, het lijkt makkelijker als dat het werkelijk is zei die. Niet meer zoals in vietnam dus dat je een raket schiet en dat ie direct zelf een doel zoekt. Wat soms tot gevolg had dat hij achter iets heel anders aan ging als bedoeld, lees teammates.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:28:
http://www.totalbf2.com/i...news/images/screen002.jpg
Moeilijk te zeggen of het gaat werken, maar met de flares en de minimale tijd die er aan toegevoegd zijn zal het iig een stuk uitdagender worden.
Release toch op 17 juni?
GameSpot heeft ook een tafel weten te bemachtigen op de E3. Nu kwamen ze Scott evans tegen, en die heeft het geweten ook. Ze hebben een flink aantal vragen aan hem gestelt. Zoals hoe het nu precies zit met de co-op functie. In heb begint was er namelijk spraken van dat deze in battlefield 2 kwam. Maar ze hebben dit er toch maar uit gehaalt. Waarom? Dat hoor je in het interview!
Ga naar deze pagina en scroll naar onder totdat je E3 2005 GameSpot Live Stage Demo ziet staan, klik dan op Stream for free! Verder zie je tijdens dit interview ook wat ingame video beelden.
Wil je nou geen interview erbij horen. Dan hebben ze dit filmpje ook zonder interview. Ga naar dezelfde pagina, en scroll totdat je Gameplay Footage 5 ziet staan. En klik dan op Stream for free!
http://www.gamespot.com/pc/action/battlefield2/media.html
(onderaan staat het interview bij " E3 2005 GameSpot Live Stage Demo"
GameSpot heeft ook een tafel weten te bemachtigen op de E3. Nu kwamen ze Scott evans tegen, en die heeft het geweten ook. Ze hebben een flink aantal vragen aan hem gestelt. Zoals hoe het nu precies zit met de co-op functie. In heb begint was er namelijk spraken van dat deze in battlefield 2 kwam. Maar ze hebben dit er toch maar uit gehaalt. Waarom? Dat hoor je in het interview!
Ga naar deze pagina en scroll naar onder totdat je E3 2005 GameSpot Live Stage Demo ziet staan, klik dan op Stream for free! Verder zie je tijdens dit interview ook wat ingame video beelden.
Wil je nou geen interview erbij horen. Dan hebben ze dit filmpje ook zonder interview. Ga naar dezelfde pagina, en scroll totdat je Gameplay Footage 5 ziet staan. En klik dan op Stream for free!
http://www.gamespot.com/pc/action/battlefield2/media.html
(onderaan staat het interview bij " E3 2005 GameSpot Live Stage Demo"
kan iemand mij vertellen of de helicopters zo realistisch zullen vliegen (en dus lastig te besturen zullen zijn) als in Dessert Combat of hangen ze ze steady als in BF vietnam in de lucht (hetgeen ik echt niets aan vond)?
thx
thx
Dit is al vaker voorbij gekomen, de besturing zal tussen die van BFV en DC liggen.hully schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 08:12:
kan iemand mij vertellen of de helicopters zo realistisch zullen vliegen (en dus lastig te besturen zullen zijn) als in Dessert Combat of hangen ze ze steady als in BF vietnam in de lucht (hetgeen ik echt niets aan vond)?
thx
Right for all the wrong reasons.
wat jammer... die besturing is perfect in DCprimemaximuz schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 08:16:
[...]
Dit is al vaker voorbij gekomen, de besturing zal tussen die van BFV en DC liggen.
Autohover zit erin, maar:
De rest staat hier:Q: Are choppers going to be like the ones in DC or the ones in BF:V?
Ok, this question has been asked a lot and deserves a proper answer. As a fairly keen DC chopper pilot I was dying to find out. My first flight was in the AH-1Z Super Cobra, and well, at first I was disappointed. The closest thing I can compare it to is the attack helicopters in the popular Point of Existence mod for BF:V. There are some subtle differences in the handling, a bit more maneuverable, but basically it is very similar. And yes, it has ‘auto-hover’.
Now put the tissue box down and read on, because there is more to these choppers than first meets the eye. After flying around for a bit I got used to it, but was struggling to hit any ground targets. Every time I dipped the nose to take aim I found myself swooping down directly at them and not pulling up too easily. Pirouetting didn’t quite seem to work either, so I flew back to the carrier, landed and jumped in the gunner position (after Peter was kind enough to tell me that ...................
http://www.totalbf2.com/news/tbi1.php
awww, ik vond die besturing in DC bijna goddelijk. Dat heligevoel!
Eerst keihard bikkelen totdat je het eindelijk kan... Dat auto-hover lijkt me maar niets
Eerst keihard bikkelen totdat je het eindelijk kan... Dat auto-hover lijkt me maar niets
Echt wank..
Ik heb vorige week nog even bij iemand BF:V gespeeld maar vondt er werkelijkwaar nix aan. Veels te gemakkelijks bots neerknallen of tegenstanders, en dat heli vliegen was echt wank. Ik speel nu al bijna een jaar DC en ben al best bedreven in het heli vliegen (koprollen maken en over de kop gaan met de OH-6, OH-5), en het hooveren gaat ook perfect
. Ik zou het echt een gemis vinden als het hei vliegen met autohover zou zijn.... Dan is het dus niet tussen DC en BF:V in maar dan is het dus uit BF:V gejat....

[ Voor 2% gewijzigd door IJnte op 20-05-2005 14:00 . Reden: Emoticons toegevoegd ;) ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Dat bots zo makkelijk neer te knallen zijn is niet zo gek, tis en blijft een multiplayer game. En als je met tegenstanders online mensen bedoelt, word het tijd om een server op te zoeken met betere spelers.IJnte schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:00:
Echt wank..Ik heb vorige week nog even bij iemand BF:V gespeeld maar vondt er werkelijkwaar nix aan. Veels te gemakkelijks bots neerknallen of tegenstanders.
Maar goed zo te lezen gaat het weer wat tijd vergen om echt weer van die zieke chopper acties uit te halen met BF2. En dat is maar goed ook, anders wordt het chopper vliegen te aantrekkelijk en zullen er weer een boel spelers zijn die op de airstrips gaan campen.

Right for all the wrong reasons.
Het maakt me eerlijk gezegd geen hol uit hoe de besturing is van de choppers...
Als dat baserapen, spawncamping met een chopper uit BFV maar niet meer mogelijk is.
En ja, ik deed het ook om mijn stats te verhogen, maar het zo niet mogelijk moeten zijn, door bijvoorbeeld een out-of-bounds net zoals je buiten de map komt boven de bases te maken.
Als dat baserapen, spawncamping met een chopper uit BFV maar niet meer mogelijk is.
En ja, ik deed het ook om mijn stats te verhogen, maar het zo niet mogelijk moeten zijn, door bijvoorbeeld een out-of-bounds net zoals je buiten de map komt boven de bases te maken.
Mja, ik weet niet of je het hele artikel hebt gelezen?
Het idee achter de heli's in BF2 is dat je met ze tweeën vliegt. Dus een piloot die vliegt en het air-combat gedeelte doet en een gunner die het ground-combat gedeelte doet. In mijn ogen word het een stuk uitdagender op die manier. je moet dan prio's gaan stellen van wat belangrijker is om aan te vallen.
Sowieso het hele concept is een stuk beter geworden. Samen werken word superbelangrijk wil je bv een match winnen. Maar goed het wachten is op de demo. Nog minder dan een maand
Het idee achter de heli's in BF2 is dat je met ze tweeën vliegt. Dus een piloot die vliegt en het air-combat gedeelte doet en een gunner die het ground-combat gedeelte doet. In mijn ogen word het een stuk uitdagender op die manier. je moet dan prio's gaan stellen van wat belangrijker is om aan te vallen.
Sowieso het hele concept is een stuk beter geworden. Samen werken word superbelangrijk wil je bv een match winnen. Maar goed het wachten is op de demo. Nog minder dan een maand
'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)
Inderdaad! 
Ennuh.. baserapen en spawncamping is (bijna) niet meer mogelijk... Spawnwaves zijn er niet meer. Als jij gedood wordt, dan moet je iedere keer gewoon dezelfde tijd wachten voor je respawned. Er zullen dus geen grote groepen tegelijk meer spawnen. Tevens is het mogelijk in de directe omgeving van de squadleader te spawnen. Deze zit, als ie het goed doet, nooit lang op 1 positie stil. Je spawnplekkie verplaatst dus ook iedere keer. Kortom.... spawncampen en baserapen wordt veel minder aantrekkelijk.
Ennuh.. baserapen en spawncamping is (bijna) niet meer mogelijk... Spawnwaves zijn er niet meer. Als jij gedood wordt, dan moet je iedere keer gewoon dezelfde tijd wachten voor je respawned. Er zullen dus geen grote groepen tegelijk meer spawnen. Tevens is het mogelijk in de directe omgeving van de squadleader te spawnen. Deze zit, als ie het goed doet, nooit lang op 1 positie stil. Je spawnplekkie verplaatst dus ook iedere keer. Kortom.... spawncampen en baserapen wordt veel minder aantrekkelijk.
Klopt misschien niet helemaal: als er 1 hele groep tegelijk spawned zoals nu het geval is heb je veel meer moeite om die groep d00d te krijgen dan dat er straks met BF2 om de beurt 1tje spawnedjagermeister1 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 14:32:
Inderdaad!
Bij de vlaggen ga ik vanuit dat die fixed spawnplaatsen heeft zoals bij bf1942 en vietnam dus kwestie van leren waar ze spawnen en campen maar. Bij die commander spawn is het ff uitzoeken hoe die mensen gespawned worden, maar als die ook een fixed position hebben rondom een bepaalde radius t.o.v. de commander (of squadleader) dan is het ook vrij makkelijk te campen
//edit: en op publics zijn er vrij weinig mensen die in groepjes werken om alles te spawncampen meestal zijn het maar 1 of hooguit een paar personen die de boel eronder spammen Dan heb ik zoiets van STFU met zeuren over spawncampen je moet met een heel team die gasten makkelijk kunnen overmeesteren. Mensen die altijd maar klagen hebben meestal het geduld niet om eventjes heel erg om te lopen en dan de camper van achteren neer te schieten...
//edit2: ik verveel me maar voor wie het nog lezen wil
Meestal worden de Allies dan zo erg gespawncamped dat het bijna geen zin meer heeft om te spawnen

Maar het is best leuk op Gazala als je Axis bent, 3 B17's die de boel bombarderen
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 14:48 ]
Ben het wel met je eens Lighteye... Ik denk alleen dat het spawnrapen met een tank, Artillerie of heli een stuk moeilijker wordt. Niets irritanter dan te spawen en meteen weggeblazen te worden 
Verder zullen er per vlag meerdere spawnpunten zijn, waardoor het voor een camper moeilijker wordt om veel kills te halen. Ook kan de commander met een beetje geluk de camper spotten en hem bestoken met artillerie of zijn positie verraden.
Verder zullen er per vlag meerdere spawnpunten zijn, waardoor het voor een camper moeilijker wordt om veel kills te halen. Ook kan de commander met een beetje geluk de camper spotten en hem bestoken met artillerie of zijn positie verraden.
[ Voor 17% gewijzigd door jagermeister op 20-05-2005 15:00 ]
Die meerdere spawnpunten per vlag is niks nieuws toch?
Niks nieuws nee, maar als er maar 1 man tegelijk spawnt per punt, wordt het een stuk moeilijker om veel kills te halen. Ik neem aan dat die punt ook wat gespreid zijn t.o.v. de vlag en dat ze niet midden in het schootsveld zijn geplaatst. Dus ... als ze het goed gedaan hebben kun je vanaf geen enkele positie alle spawnplekken overzien. Denk aan objecten en gebouwen die in het schootsveld staan enzo.DenniZ schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:17:
Die meerdere spawnpunten per vlag is niks nieuws toch?
Ik hoop het dat ze de spawnplekken op die manier hebben verbeterd. In BF:V is het soms drama met die spawnpunten.
'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)
Ik heb hem al gepreordered, dus voor mij niet boeiend. Misschien dat 1 van jullie dit wel leuk vindt.Vanaf maandag 23 mei zijn 29 winkels in Nederland en 32 in Belgie helemaal in het teken van Battlefield 2 en Medal of Honor European Assault.
In deze winkels kun je exclusief Medal of Honor European Assault & Battlefield 2 pre-orderen vanaf 24 mei. Dit kun je doen door naar 1 van deze winkels te gaan en dan de pre-order flyer in te vullen. Aan deze flyer zit een afscheurstrook, die na het invullen moet worden afgegeven aan de winkelier. Bij de aankoop van Battlefield 2 of Medal of Honor European Assault ontvang je een exclusieve Zippo aansteker met daarop de logo's van deze games!
De winkels zijn uiterst herkenbaar aan de levensgrote personage's uit de game met vlaggen van Battlefield 2 en Medal of Honor European Assault in de hand!
klik hier om te kijken bij welke shops dit mogelijk is!
Bron
Ik heb em al bij gcshop.nl, maar ik wil best een mooie zippo.
Indien hij bij de gameshop 50 euro is ga ik em daar wel preorderen, ben nooit verplicht op te halen.
Ik had liever zo'n mooie vlag gehad of nog liever zo'n mooi doek die je bij de lanparty zag in Duitsland meende ik
Mag ook alledrie natuurlijk
Idd een mooie BF2 vlag van de box-art... Gewoon plain wit met het logo en die soldaat. Maar goed... alleen het spel is voor mij ook wel voldoende

Zou deze niet gigantisch vet staan naast je computer?
Ghehe.. dat gaat mij iets te ver.
Ik moet aan die vlag en aan dit bord komen.
Ok maar tis nu dus officieel, 23 Juni is BF2 er!!
Ok maar tis nu dus officieel, 23 Juni is BF2 er!!
Verwijderd
haha dit spel wordt echt gehyped. En dan achteraf zal je wel denken van wat moet ik met die troep.
edit1: Over dat spawnen ik denk dat je net zo sterk staat met een groep als in je eentje. In een groep is het zo je ligt klaar en afknallen die handel, meestal bewegen ze de eerste seconde ook nog niet, en weg is het groepje van meestal 3/4 mensen. Wanneer je je eigen spawntijd hebt, kan de vijand denken van zal ik toch maar even reloaden en opeens spawn jij daar. Als er dan om de zoveel seconde mensen spawnen zal die toch een keer door zijn minutie heen zitten. En jah wat is hij dan......yep dan is hij dood.
edit2:
Over die videokaarten. Eerste dag alle winkels leeg denk. En de volgende dag stromen ze weer langzaam binnen
edit1: Over dat spawnen ik denk dat je net zo sterk staat met een groep als in je eentje. In een groep is het zo je ligt klaar en afknallen die handel, meestal bewegen ze de eerste seconde ook nog niet, en weg is het groepje van meestal 3/4 mensen. Wanneer je je eigen spawntijd hebt, kan de vijand denken van zal ik toch maar even reloaden en opeens spawn jij daar. Als er dan om de zoveel seconde mensen spawnen zal die toch een keer door zijn minutie heen zitten. En jah wat is hij dan......yep dan is hij dood.
edit2:
Ik weet niet of je wel eens call of duty heb gespeeld, maar als daar iemand schiet en jij kijkt toevallig in die richting zie je door de lichteffecten echt duidelijk waar het vandaan komt. Ik verwacht met de lightmaps in bf2 eigenlijk iets soortgelijks.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:49:
[...]
Ik startte laatst steam weer es op was er weer een survey: http://www.steampowered.com/status/survey.html
[...]
ben dan ook benieuwd als de verkopen tegen gaan vallen of ze support gaan inbouwen met een lagere versie van de pixelshaders
wel eens DC gespeelt met bijna alleen maar snipers? De meeste actie was: "<insert playername> is no more" ofwel de meeste mensen gingen d00d doordat ze van een hoogte vielen dan dat er daadwerkelijk vijanden neergeschoten werdentotaal geen actie dus...
Over die videokaarten. Eerste dag alle winkels leeg denk. En de volgende dag stromen ze weer langzaam binnen
[ Voor 119% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 21:02 ]
http://battlefield2.launchparty.nl/main/index.cfm
EA Games nederland organiseert ook nog een launchparty waarvoor je je kan inschrijven, overigens staat op deze site ook een releasedatum van 23 juni genoemd
EA Games nederland organiseert ook nog een launchparty waarvoor je je kan inschrijven, overigens staat op deze site ook een releasedatum van 23 juni genoemd
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Ik vind het wel meevallen met die hype... Ik heb spellen gezien die veel erger overhyped waren.. zoals Doom III bijvoorbeeld. Ik denk dat een game als BF2 veel langer houdbaar is als een game waarbij de nadruk ligt op SP.Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 20:37:
haha dit spel wordt echt gehyped. En dan achteraf zal je wel denken van wat moet ik met die troep.
Verwijderd
Ik denk wel dat er nooit meer een battlefield game zal zijn die net zo goed en grensverleggend wordt als 1942. Elke game heeft zijn minpuntjes maar 1942 was wel supervet. En nog steeds.
Verwijderd
of ik vat het woord hype verkeer of jijjagermeister1 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:36:
[...]
Ik vind het wel meevallen met die hype... Ik heb spellen gezien die veel erger overhyped waren.. zoals Doom III bijvoorbeeld. Ik denk dat een game als BF2 veel langer houdbaar is als een game waarbij de nadruk ligt op SP.
Ik denk bij hype aan grote commerciele acties, zoals nu met die pre-order acties, ontzettend veel filmpies, screenshots, community days etc.
Dit neemt niet weg dat het me een geweldig spel lijkt te worden, de hype komt tot zijn recht in tegenstelling tot doom 3 waarbij de engine incl de gameplay gaar is.
Da's waar, maar voeg daar aan toe dat het pas een hype wordt, als de massa erop ingaat en elkaar gek maakt. Ze kunnen je overladen met reclame en screenshots, maar als de massa het niks vindt, zal het geen hype worden.BF heeft haar eigen schare fans, maar dat zijn er imho te weinig om het een hype te noemen...
dat zeg ik niet..
te weinig.. maar goed, eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe groot de BF community is. Voor mijn gevoel is ie niet zo groot vergeleken bij andere bekende games... Ik zal het wel mis hebben
te weinig.. maar goed, eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe groot de BF community is. Voor mijn gevoel is ie niet zo groot vergeleken bij andere bekende games... Ik zal het wel mis hebben
Verwijderd
staat wel best hoog in de lijstjagermeister1 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:43:
dat zeg ik niet..
http://www.csports.net/TopGames.aspx?Matrix=0&Mod=0
Ghehe, plaatsje 6 op dit moment. Dat had ik niet verwacht.
Ik wil ook graag een Zippo, maar er is echt geen in winkel in 't Gooi waar je kan pre-orderen.
[ Voor 10% gewijzigd door nlboy op 21-05-2005 00:18 ]
BF community heeft een trouwe community, die niet zomaar overstapt naar een andere franchise nee.. Ongelooflijk veel mensen van BF1942/DC gaan BF2 kopen, moet je maar es vragen aan mensen als je op een server speelt.
Verwijderd
hele clans switsen ook de clan waar ik inzit
en bf clans zijn groot in mijn clan zitten ook ongeveer 30 man
en bf clans zijn groot in mijn clan zitten ook ongeveer 30 man
Dit topic is gesloten.