[PC] Battlefield 2 - deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.937 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Volgens mij is er ook een map waarin je een brug moet vernietigen. Maar de 'normale' omgeving is dus niet te slopen. Dat was in eerste instantie wel de bedoeling om in te bouwen, maar daar zijn ze vanaf gestapt aangezien het netwerkverkeer dan enorm toe zou nemen. Iedere verandering in de omgeving moet namelijk naar iedere speler verstuurd worden... kun je nagaan wat er dan allemaal niet aan reut verzonden moet worden.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 10:44:
Ik vond dit bericht op Total BF2 forum, wel interressant voor de tournament liefhebbers.

[...]
21cw gaat ook over. over 1 week begint de laatste campaign met desertcombat. Daarna gaan "we" over naar BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:41

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jagermeister1 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:22:
Volgens mij is er ook een map waarin je een brug moet vernietigen. Maar de 'normale' omgeving is dus niet te slopen. Iedere verandering in de omgeving moet namelijk naar iedere speler verstuurd worden... kun je nagaan wat er dan allemaal niet aan reut verzonden moet worden.
welkom in de wondere wereld van breedband :+ (update ononderbouwt geflame ;))
sowieso zou je ingedeeld moeten worden bij players met dezelfde pingrange.

Zo speelt BF Vietnam perfect op die OPA server op uni twente meen ik, totdat er een yank ofzo met een ping 150-200 de boel komt vernaggelen. meeste spelen met ping <25-30ms en dan speelt het perfect ook met PB aan, maar met paar highpingers is het zo voorbij. Als iedereen met een ping van 150-175 speelt ook geen problemen vaak, maar met 1 ervan wel... dus you got a point :X

En die brugmap das die grote dam, waar de eerste gameplaymovies van waren, zag er erg groots en indrukwekkend uit.

[ Voor 8% gewijzigd door SAiN ONeZ op 12-05-2005 11:45 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod
  • Laatst online: 07:47

Sjod

Ik ben goed luisterend

Ben benieuwd of BF2 1280x1024 support, mag nu toch wel een tijd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

Sjod schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:08:
Ik ben benieuwd of ze widescreen resoluties ondersteunen. Zelfs Codename Eagle kon dat ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 20:35
Sjod schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:08:
Ik ben benieuwd of ze deze keer ueberhaupt iets anders dan 1024x768 no-AA no-AF ondersteunen. Aan een snelle videokaart in BF1942 of BFV heb je weinig aangezien de console en chat-tekst nauwelijks te lezen zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Spleasure schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:46:
[...]

Ik ben benieuwd of ze widescreen resoluties ondersteunen. Zelfs Codename Eagle kon dat ....
Dacht ergens gelezen te hebben dat dit iig niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een aardige preview, eentje waar men in ieder geval ook kritiek durft te leveren.

http://www.planetbattlefi...rs/bf2preview/index.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:43:
[...]

Dacht ergens gelezen te hebben dat dit iig niet gaat gebeuren.
toch wel een gemis zo is bf DC ook niet te spelen op mijn 1680 1050 res

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:52:
Nog een aardige preview, eentje waar men in ieder geval ook kritiek durft te leveren.

http://www.planetbattlefi...rs/bf2preview/index.shtml
Cool man :D

Deze game ziet er echt stevig uit, mooie menu's en natuurlijk ingame screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod

Sjod

Ik ben goed luisterend

The recommended requirements for Battlefield 2 were 2.5 GHz CPU, 1 Gigabyte of RAM, Radeon X800 or higher, and Geforce 6800 or higher.
Dit vind ik nogal erg hoog, had gehoopt met eye candy te kunnen spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

2.5 GHz CPU, 1 Gigabyte of RAM, Radeon X800 or higher, and Geforce 6800 or higher.
Hmm, dit is toch wel hoger dan ik had verwacht ja :(
So after awhile I started to jump about five feet in the air while shooting them, and started to dolphin dive and got quite a few kills out of it.
...
the sticky C4, unfortunately you cannot stick this onto an enemy soldier
hehe

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
bertenernie schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 17:01:
[...]

Hmm, dit is toch wel hoger dan ik had verwacht ja :(

[...]

...

[...]

hehe
Bunnyhoppen zal dus beetje probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:11

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sjod schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 16:47:
[...]

Dit vind ik nogal erg hoog, had gehoopt met eye candy te kunnen spelen. :(
Als dat zo is haak ik af. Ik ga er echt geen nieuwe hardware voor kopen. 2,5Ghz recommended is zo'n beetje minimum als ik naar de recommended config van veel games kijk. Onder recommended draait het dus gewoon niet goed.

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 12-05-2005 17:51 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Wacht nou maar gewoon die Demo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boeit me niet ik koop er wel een nieuwe vidkaart voor. Processor etc heb ik al. De gameplay ervaring lijkt me geweldig. Bovendien is mijn 9700 al wat aan t verouderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grote chaos = vaak grote lag = geld per maand willen vangen = geen taktiek

Bovendien lijkt mij het er helemaal niks aan toe te voegen wat is nou het verschil tussen een 64 man op een 64 mans map en 2000 man op een 2000's man map. 1 verschil weet ik te noemen je zal vaak ontzettend grote concentraties volk krijgen. Met als gevolg dat je maar wat om je heen zit te sproeien en denkt van oh..... ben ik dood...... waar kwam dat nou vandaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb es een paar gameplay movies van gamershell gedownload en moet zeggen dat ik het er zeer goed uit ziet en gameplay matig ook. Very nice indeed!
Krijg wel de indruk dat je naar DesertCombat Deluxe aan het kijken bent.... De jongens van Dice hebben vlot bij geleerd, en blijkt dat de overname van Trauma Studios (DC) een goede move was.
BF2 wordt zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Lijkt me geen zak aan.

Het is leuk dat je in BF zoveel voertuigen tot je beschikking hebt, en dus niet dat je eerst 10 uur moet leren om 1 voertuig te besturen. En om dan de rest van het spel in een onderzeeër oid te zitten lijkt me ook erg snel saai worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt mij opzich wel interessant, ik denk dat het momenteel ons voorstellingsvermogen even te boven gaat omdat je een hell of a PC moet hebben met i-net verbinding o.a :o

bf1942 was ook redelijk uniek toen het uitkwam (CE even daargelaten dan) maar het concept sloeg wel aan :) wie had dat 10 jaar geleden (ik noem maar wat) kunnen bedenken dat je in een tank kon rijden, in een vliegtuig kon vliegen, boot kon bevaren en dat allemaal online als 1 spel? :)

//edit: overigens stond er ergens in een interview over die 100+ mensen: officiele statement is dat ze het niets vonden toevoegen aan de gameplay, had o.a. met de max. mapgrootte te maken en de drukte die je dan kreeg (hierboven wordt al vertelt 'afgeschoten worden en je hebt nauwelijks een idee waar het vuur vandaan kwam). Ongetwijfeld dat de minimum systeemeisen dan ook omhoog moesten.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 17:50:
[...]

Als dat zo is haak ik af. Ik ga er echt geen nieuwe hardware voor kopen. 2,5Ghz recommended is zo'n beetje minimum als ik naar de recommended config van veel games kijk. Onder recommended draait het dus gewoon niet goed.
Beter dit, spel ziet er gewoon mooi uit zoals geen enkel spel tot nu toe, en daarvoor heb je gewoon wat hardware nodig. Weg met die oude troep :P leve de nieuwe hardware en bijbehorende spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

/wave @ Hidde :)

Nieuwe rubriek van InsideGamer inderdaad, mocht als tweede de spits afbijten (ofzo :P). Toen BF1942 uitkwam was ik al helemaal gek van het concept, en een oorlog op nog grotere schaal leek me helemaal tof. Da's hoe deze 'Dromenland' tot stand kwam :)

Het wachten op BF2 wordt trouwens met de dag moeilijker. Zal wel eventjes vanaf de E3 een update hier geven van hoe/wat/waar het nou speelt :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:56:
[...]

Beter dit, spel ziet er gewoon mooi uit zoals geen enkel spel tot nu toe, en daarvoor heb je gewoon wat hardware nodig. Weg met die oude troep :P leve de nieuwe hardware en bijbehorende spellen!
Idd!

Ik ben er klaar voor met mijn systeem dus laat maar komen die pracht en praal :D

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"NVIDIA Geforce FX or above (Geforce 4 series will not work)."

Dat ze de Geforce 4 series zomaar afschuiven :S ....zonde

Zelf heb ik een 6800GT gekocht....@ultra voor hl2 en css, met de toekomst gedachte voor dit spel....blijkbaar niet onverstandig.

Wel triest dat je 400-500 euro in je pc moet investeren om een spel een beetje te kunnen spelen, css speelt nog op een redelijk betaalbare videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:49
Heb voor mezelf besloten om de aanschaf van BF2 minimaal een jaar uit te stellen aangezien die belachelijke >GF4 eis hanteren.
Beslis zelf wel wanneer ik een videokaart ga kopen :{

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dan is ie in ieder geval ook een stuk goedkoper natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 09:32

ReLight

echo("What Now ? !")

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:28:
"NVIDIA Geforce FX or above (Geforce 4 series will not work)."

Dat ze de Geforce 4 series zomaar afschuiven :S ....zonde

Zelf heb ik een 6800GT gekocht....@ultra voor hl2 en css, met de toekomst gedachte voor dit spel....blijkbaar niet onverstandig.

Wel triest dat je 400-500 euro in je pc moet investeren om een spel een beetje te kunnen spelen, css speelt nog op een redelijk betaalbare videokaart.
Een GF 6 serie kaart is er al vanaf 139 Euri

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ReLight schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:38:
[...]

Ooww, dan kunnen ze die ook wel cadeau geven als je bf2 koopt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:43:
[...]

Ooww, dan kunnen ze die ook wel cadeau geven als je bf2 koopt 8)7
Of net als bij HL2 als je zo'n videokaart koopt nu dan krijg je BF2 gratis erbij zodra deze uit komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Wat klaagt iedereen nou toch? Het is toch altijd al zo geweest dat je vrij recente HW nodig hebt om nieuwe spellen fatsoenlijk te kunnen draaien. Tuurlijk zijn de specs hoog, maar goed...als ze zich aan lagere specs zouden houden, dan zou iedereen weer over kwaliteit van de gfx, physics gaan klagen.

Ikzelf heb 'maar' een P4 3,0 GHZ , 1024 MB RAM en een Radeon 9800 Pro. Ik zal ook niet alles op full kunnen draaien hoor, maar goed... dan maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jagermeister1 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:57:
Wat klaagt iedereen nou toch? Het is toch altijd al zo geweest dat je vrij recente HW nodig hebt om nieuwe spellen fatsoenlijk te kunnen draaien. Tuurlijk zijn de specs hoog, maar goed...als ze zich aan lagere specs zouden houden, dan zou iedereen weer over kwaliteit van de gfx, physics gaan klagen.

Ikzelf heb 'maar' een P4 3,0 GHZ , 1024 MB RAM en een Radeon 9800 Pro. Ik zal ook niet alles op full kunnen draaien hoor, maar goed... dan maar niet.
daar gaat het niet om, het gaat erom dat, in dit geval, de geforce 4 series worden uitgesloten die helemaal niet zo oud en versleten is als veel mensen doen voorkomen.

Half Life 2 en Doom 3 ondersteunen deze kaarten ook, natuurlijk kun je dan niet verwachten dat je met deze kaarten het op high settings kan draaien, maar het draait tenminste...

luiheid als in: bijv. de problemen met hiden in gras, ik heb niet veel kaas gegeten hoe de verschillende pixelshader versies precies werken maar ik kan me goed voorstellen dat met pixelshaders >1.4 deze problemen met het gras relatief snel zijn opgelost voor iedere user die een kaart heeft die pixelshaders ondersteunt >1.4

<1.4 zal een te grote workaround zijn waarschijnlijk (kost tijd en daardoor geld en waarschijnlijk durft EA de gok aan om minimaal pixelshaders 1.4 te eisen, zal wel een mooi grafiekje zijn geweest van bijvoorbeeld een schatting van aantal users >1.4 hebben en de opbrengsten die ze mislopen van users die het hierom niet kunnen kopen, oid).

Het is gewoon een luiheid (of een contract met gpu fabrikanten) om geen support erin te bouwen voor pixelshaders <1.4 ...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die aangeraden 2,5 ghz, geldt dat ook voor AMD?
Of moet je daar boven de pr rating 2500+ hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezzus zeg, wacht nou maar tot de demo uit is! ik wordt er een beetje moe van om dit te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dan lees je het toch niet :X

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
in de duitse presentatie gebruikten ze een athlon 64bit 3200 als ik het me goed herrinner.. (tijdens rebooten zag je dat)
volgens mij draait die nog maar net op 2.5 ghz, of zelfs nog niet eens, dus ik denk dat het idd om de pr rating gaat
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:59:
Jezzus zeg, wacht nou maar tot de demo uit is! ik wordt er een beetje moe van om dit te lezen.
anders ga jij lekker naar fok ofzo.. je doet dit op vrijwillige basis hoor..

ik ga ook niet bij een voetbalteam om ze vervolgens uit te schelden en te zeggen dat het een kutsport is |:(

[ Voor 47% gewijzigd door BasieP op 13-05-2005 12:17 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Demo zegt nog geen drol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik denk wel dat je van een MP demo een redelijk beeld krijgt van wat te verwachten. Ook qua specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjod

Sjod

Ik ben goed luisterend

Demo wordt exact hetzelfde als de full game (alleen maar 1 map) dus de systeemeisen liggen hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReLight schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:38:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in....maar voor een obtimaal systeem zit je wel aan een videokaart ala 400-500 pleuro, vast. Blijkbaar denkt EA games dat er voldoende high-end graphics card users zijn om dit spel aan te verslijten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Sjod schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:24:
[...]

Demo wordt exact hetzelfde als de full game (alleen maar 1 map) dus de systeemeisen liggen hetzelfde.
Ja maar niet iedere map is hetzelfde dus je kunt eigenlijk niet vastprikken op specs a/d hand van een demo. OK , het geeft een betere richtlijn

at ^^ ... ik denk dat EA zich hier grondig in vergist..
Een groot deel van de gamers gebruikt nog steeds GF4's en die zullen niet vrolijk worden als ze het spel aanschaffen en het blijkt het niet te doen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door ScuL op 13-05-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

waarom zie je eigenlijk amper footage uit plaines, heb van de 3 uur gameplay die er al is, ook 2 min helis gezien, en amper planes, how about that?!

[ Voor 88% gewijzigd door SAiN ONeZ op 13-05-2005 12:45 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:21:
Die aangeraden 2,5 ghz, geldt dat ook voor AMD?
Of moet je daar boven de pr rating 2500+ hebben.
een 3200+ draait op 2,0Ghz maar in die pc zat een 128mb 6800LE kaartje
die ook maar 8 pipes en 4 vertexshaders heeft. (vergelijkbaar met een 9800pro@xt)

Zodra je zorgt dat je sowieso een lekkere cpu hebt en 1 GB ram zal de videokaart nie veel uitmaken.
Tenzij je high(est) settings wil draaien.

Zet in BF Vietnam alles maar op highest/high/high en dat op 1280x960 met 4xaa en 8xaf dat trekken ook huidige vette gamebakken amper.
jagermeister1 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:21:
Ik denk wel dat je van een MP demo een redelijk beeld krijgt van wat te verwachten. Ook qua specs.
1e demo van MOHPA zoog apekonten, en viel amper te spelen, de full game liep al stuk beter, zei het nog zonder AA en AF.
De laatste MP demo (2) loopt als een tierelier en zelfs FSAA te enablen via console, dus dat was ook geen staaltje servicegerichte ondersteuning... ( kopers hebben nix en krijgen nix, zelfs geen update zodat het gelijk loopt als de 2e demo, en de gratis download is helemaal perfect en vele malen beter 8)7 dan het origineel...

En houdt er rekening mee dat het van de zelfde geldwolfen afkomt..

[ Voor 31% gewijzigd door SAiN ONeZ op 13-05-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
nlboy schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:41:
Stom vind ik dat, want ik heb bij steam nu m'n oude email adres als login naam. 8)7
En dat kan je niet veranderen...(of je moet je orignele spel naar ze opsturen etc etc)
Bij settings in steam kan je gewoon je email adres veranderen hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Laatst online: 08:47
Ik heb pas geleden nog een flinke video gezien over een lanparty in duitsland waar iemand van EA UK een demonstratie gaf van BF2.

Op het grote scherm was duidelijk zichtbaar bij het opstarten van de pc "GEFORCE 4 4600".

Ik zal die video vanavond nog ff bekijken om het met zekerheid vast te kunnen stellen. het zag er iig zeer goed uit qua graphics voor zo'n kaart op leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:40:
waarom zie je eigenlijk amper footage uit plaines, heb van de 3 uur gameplay die er al is, ook 2 min helis gezien, en amper planes, how about that?!
als ze ze helemaal niet lieten zien ok. Maar ik heb ze toch redelijk vaak zien vliegen, maak me er niet druk om. En die geforce 4 kan je nog wel verkopen, koop je er een 9800 pro voor terug.
dikkiedik schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:19:
Ik heb pas geleden nog een flinke video gezien over een lanparty in duitsland waar iemand van EA UK een demonstratie gaf van BF2.

Op het grote scherm was duidelijk zichtbaar bij het opstarten van de pc "GEFORCE 4 4600".

Ik zal die video vanavond nog ff bekijken om het met zekerheid vast te kunnen stellen. het zag er iig zeer goed uit qua graphics voor zo'n kaart op leeftijd.
dat was een geforce 6800 le :P staat nog ergens in dit topic

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm......toch vraag ik me af of BF2 wel op genoeg systemen gaat draaien......

de meeste mensen zitten in ieder geval nog op 512mb.
en ik denk niet dat dat zo fijn gaat draaien als je met 32 man op n server zit?

Zelf denk ik dat mijn pc t grafisch nog wel trekt.....k heb n 9500pro.

Ik hoop tenminste wel dat t hier op draait want erg veel geld heb k niet "over".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht...........

Als iemand nog wat over specs wil weten kan je een paar pagina's terug gaan en dat gewoon lezen. Er wordt met twee pagina's tussenruimte drie pagina's over specs gelult.
Het wordt een erg saai topic zo, kunnen we het alsjeblieft over wat anders hebben? Al is het maar de gezichten van de poppetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

moet volgens mij wel heel erg gaan wennnen aan het pull up menu voor het inschakelen van medic, repairmen en dergelijke, na jaren bf42 en dik jaar bfv zitten die F toesten combis erg vastgeroest denk ik.. en zal dit behoorlijk wennen zijn, dit omdat je het altijd ff snel doorgeven kon terwijl het nu dus daadwerkelijk je gezichtsveld belemmerd 8)7

Is is deze ook weer in transparecy te zetten zodat ie dus doorzichtig(er) word, of eventueel weer naar classic radiocontrols in te stellen!? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 20:06

BioHazard

*\o/*

Jezus kan echt niet meer wachten, lijkt me prachtig om echt in een squad mee te gaan als medic, teammate down, pak je Defibrilator ofzo en bzzt pats, hij loopt weer :) Kijk uit naar de demo. En ik hoop ook dat hij zeker gereleased is als ik op Campzone zit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:51:
moet volgens mij wel heel erg gaan wennnen aan het pull up menu voor het inschakelen van medic, repairmen en dergelijke, na jaren bf42 en dik jaar bfv zitten die F toesten combis erg vastgeroest denk ik.. en zal dit behoorlijk wennen zijn, dit omdat je het altijd ff snel doorgeven kon terwijl het nu dus daadwerkelijk je gezichtsveld belemmerd 8)7

Is is deze ook weer in transparecy te zetten zodat ie dus doorzichtig(er) word, of eventueel weer naar classic radiocontrols in te stellen!? :|
als jij het jezelf hebt aangeleerd zal je dat binnen een seconde kunnen aanklikken, stond ook al ergens in zon preview. Tijdens hevige tegenslag wordt t lastig, maar eerlijk gezegd denk ik er dan niet eens aan. Ik ben het natuurlijk wel eens dat de f toetsen toch wat makkelijker zijn.

Maar goed ben het er wel overeens dat ze ff de moeite hadden kunnen nemen om ps 1.1 te implenteren. Ten slotte is er nog een groot deel dat het nu niet kan spelen, ze zullen hierdoor een groot deel van de kopers teleurstellen of zelfs op afstand houden. Maar omdat ik binnenkort een nieuwe vidkaart ga kopen kan ik er niet zo mee zitten, eyecandy all the way..... :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een klein vraagje over dat spotten van tanks enzo.
Bij bv Brother in Arms moest je als je je mannetjes de vijand wou laten aanvallen een visual op de vijand hebben om te kunnen wijzen waar ze naartoe moesten (met gevolg dat je meestal een beetje geraakt werd). Hoe zit dit in BF2? Moet je met je aimertje de tank kunnen zien om te kunnen zeggen: Tank spotted. Of kun je ook achter een muurtje cover zoeken en dan de positie van tank doorsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

In BF gaat het iig zo:

Je hoeft geen tank te zien om te kunnen zeggen dat je een tank gezien hebt! Het is gewoon een radiocommand wat je geeft, het hoeft helemaal niet perse waar te zijn. Je hoort ook vaak genoeg in El Alamein (soort van woestijn): Enemy submarine spotted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mm, dat weet ik nog waar al te goed maar hoe weet dan de commander waar die tank is? Moet die dan gokken. Ik dacht dat jij als player een tank kon aanwijzen en dat dan op die map van de commander de tank te zien is (als de radar kapot is bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als commander zijnde moet je er idd op klikken en zeggen spotted. Met bulls eye mode zal die automatisch het voertuig benoemen. Bij radar scan alleen spotten enemy. Iets in die richting was het, had het gelezen in een preview. Iig als speler blijft het gewoon hetzelfde

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

offtopic:
Laat maar...

[ Voor 101% gewijzigd door jagermeister op 14-05-2005 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iets van een preview:

http://pc.ign.com/articles/613/613572p1.html

en nog een stuk of 25 gameplay filmpjes:

http://media.pc.ign.com/media/677/677882/vids_1.html

edit: bij dit filmpje let vooral op die waas die ontstaat wanneer zon tank schiet en je staat er vlak bij. Prachtig gewoon.

http://streamingmovies.ig....html%3Fmu%3D%3CURL%2F%3E

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 09:44:
iets van een preview:

http://pc.ign.com/articles/613/613572p1.html

en nog een stuk of 25 gameplay filmpjes:

http://media.pc.ign.com/media/677/677882/vids_1.html

edit: bij dit filmpje let vooral op die waas die ontstaat wanneer zon tank schiet en je staat er vlak bij. Prachtig gewoon.

http://streamingmovies.ig....html%3Fmu%3D%3CURL%2F%3E
Aaarrrrggghhhh ik wil die demo :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand overigens nog waar ik een battlefield 2 commander edition kan bestellen? Zo, ja waar en weet je dan zeker dat hij op de dag van de release op je deurmat ligt?

Overigens hoor ik niemand meer, van ik wil eerst die demo zien en dan kijken wel weer verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

ik denk dat het merendeel dat hier zit battlefield 2 toch wel gaat kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertenernie schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 11:34:
dat was in het begin van deel 1 wel anders ;)

edit:

nog een preview:

http://bf2.nzbattlefield....=84&mode=&order=0&thold=0
While the resolution in the build we played seemed locked to only 800 by 600 resolution it ran quite smoothly on what was not an extremely high spec machine - 3.4ghz P4, 1gig RAM and a Nvidia 6600.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dat vind ik ook niet echt lage specs om eerlijk te zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
DenniZ schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 12:10:
Dat vind ik ook niet echt lage specs om eerlijk te zijn :/
Wat had je dan verwacht, en daarnaast, alsof zij niet op de hoogste standen spelen.
CPU zal je zoiezo een goeie moeten hebben, bij HL2 konden GF4 wel op allerlaagste aan, maar ik heb een AMD XP 2000+ en die kon HL2 niet aan, toen kreeg ik een V9999 GT met zelfde cpu (was tijdelijk) en nog speelde het rot.

CPU is bij sommige games toen nog erg belangrijk, GPU lukt meestal met 1tje van 100/200 euro.

Achja, je moet met de tijd mee als je wilt PC gamen, das het nadeel van gamen en pc gamen, nieuwe generaties is nieuwe dingen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of het ook lekker loopt op de AMD's 64 3000+ t/m 3800+ s939 , aangezien de aanbevolen systeem eisen een 2.5 ghz kloksnelheid vraagt, en standaart hebben deze amd's geen 2,5 ghz...

Pentium daarintegen weer wel met hun 3.6 en 3.8 ghz processoren (die even duur zijn als de amd 64)

Maar je zal dus (als je een amd 64 heb) moeten overklokken tot 2.5 ghz om aan de aanbevolen systeem eisen te voldoen,,, als ik dit eerder had geweten had ik wel een Pentium gekocht, of meschien dat ik iets over het hoofd zie ofzo met AMD???

Ik bedoel dus te zeggen dat Pentium dan voorloopt, als er over een paar maanden een game word released die 3,2 ghz vraagt, dan zou iedereen die een AMD 64 heeft en een hardcore gamer is, een nieuwe proc. moeten kopen, terwijl Pentium even duur is, met meer GHZ en Cache mem, Pfff (correct me if i,m wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:31
Maar natuurlijk, wat doe jij op tweakers als je dat niet eens weet. Kloksnelheid zegt tegenwoordig niets meer over de snelheid van een proc. Nou ja niet veel.

Als jij dus een AMD64 2800+ hebt dan is dat zeker genoeg ook al draait die maar op 1.8Ghz.

[ Voor 23% gewijzigd door Albinoraptor op 14-05-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 14:23:
Maar natuurlijk, wat doe jij op tweakers als je dat niet eens weet. Kloksnelheid zegt tegenwoordig niets meer over de snelheid van een proc. Nou ja niet veel.

Als jij dus een AMD64 2800+ hebt dan is dat zeker genoeg ook al draait die maar op 1.8Ghz.
Wat ik hier doe, wat een lomp antwoord :r ....

dat weet ik wel , maar tog vragen ze 2,5 ghz ;)

Bestaan er AMD64 2800+ dan :D

Kbouw trowuens pc's dus heb er wel degelijk verstand van, maar verspil me tijd niet met het plaatsen van berichten en het bijhouden van forums (zoals jij, wat je wel eens beter ken doen naar mijn mening) ;)

Behalve met zulke games zoek ik is wat info, en voor een muis...

(sorry voor deze offtopic...)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
mensen (albinoraptor) het mag allemaal best wat aardiger hoor. blijf aub ontopic, anders gaat het topic nog dicht :(

ik denk dat de cpu idd een erg belangrijke rol gaat spelen bij dit spel. Dit zagen we ook al bij HL2.
Omdat er veel dingen berekent moeten worden die niks met de grafische chip te doen hebben (denk aan de ragdoll models, de physics, hitboxes enzo) en deze allemaal veel gedetaileerder zijn dan in oudere spellen.

Ikzelf heb een XP2600 @ 2gig, en mijn huisgenoot een XP2200+
hij heeft een ATi 9600 en ik nog een oude GF3, toch draait bij mij HL2 beter dan bij hem (zelfs als hij al ze grafische settings laag zet). hij heeft hogere fps, maar veel diepere fps drops.

zoiets zal het ook worden met bf2 denk ik. Ik zal nu alleen zelf ook een betere kaart moeten kopen (6800 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:31
Was idd beetje bot, sorry. :P
Ene wat is dit dan: http://www.tweakers.net/pricewatch/83428 ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, ja idd, bij ons nog nooi gezien in de winkel >:)
http://www.aci-computers.nl/index2.php

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

offtopic een a64 2800+ is vergelijkbaar met een p4 die 2,8Ghz CPU strength heeft.. en dus recommended voor BF2 omdat die 2,5ghz verlangt (ervan uitgaande dat je een p4 hebt..)

Bij ieder spel zoek je altijd op waar hij vlekkeloos loopt en dan zet iedereen em toch nog een tandje hoger.... iedereen meent dat zijn pc toch beter loopt dan wat de producenten adviseren :+

[ Voor 66% gewijzigd door SAiN ONeZ op 14-05-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 14:43:
mensen (albinoraptor) het mag allemaal best wat aardiger hoor. blijf aub ontopic, anders gaat het topic nog dicht :(

ik denk dat de cpu idd een erg belangrijke rol gaat spelen bij dit spel. Dit zagen we ook al bij HL2.
Omdat er veel dingen berekent moeten worden die niks met de grafische chip te doen hebben (denk aan de ragdoll models, de physics, hitboxes enzo) en deze allemaal veel gedetaileerder zijn dan in oudere spellen.

Ikzelf heb een XP2600 @ 2gig, en mijn huisgenoot een XP2200+
hij heeft een ATi 9600 en ik nog een oude GF3, toch draait bij mij HL2 beter dan bij hem (zelfs als hij al ze grafische settings laag zet). hij heeft hogere fps, maar veel diepere fps drops.

zoiets zal het ook worden met bf2 denk ik. Ik zal nu alleen zelf ook een betere kaart moeten kopen (6800 ofzo)
dat kleine verschil in cpu zal het echt niet zijn. Ik denk dat je het verschil eerder moet gaan zoeken in de vidkaart. geforce 3 zal een oudere vorm van pixelshaders gebruiken (door het ontbreken ervan), terwijl de 9600 de nieuwe ps 2.0 gaat draaien. Wat de 9600 de nek om draait. Ik ging van een 9700 naar een 9600 xt (zelfde systeem), maar dat viel behoorlijk tegen in hl2. Ik kwam niet hoger dan 20 fps. Terwijl ik eerst ruim 50 fps had, dat kwam waarschijnlijk doordat de 9600 xt 4 pipelines heeft en de 9700 8. Door alles op zijn laagst te zetten blijf je even goed nog steeds op ps 2.0 draaien en dat verklaard waarom de geforce 3 dan sneller is. Het vershil tussen een 2200 + en 2600+ zal hoogstens een paar fps schelen.

Overigens over die 2.5 ghz. Logisch nadenken levert op een amd 2500+ is bedoeld om gelijk te zijn aan een p4 2.5 ghz en het antwoord heb je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:17:
offtopic een a64 2800+ is vergelijkbaar met een p4 die 2,8Ghz CPU strength heeft.. en dus recommended voor BF2 omdat die 2,5ghz verlangt (ervan uitgaande dat je een p4 hebt..)
[/small]
offtopic.

Ja, AMD draait op een lagere kloksnelheid dan pentium, maar wel met dezelfde/betere prestatie's dan Pentium. (wist ik allang)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:43:
[...]

Overigens over die 2.5 ghz. Logisch nadenken levert op een amd 2500+ is bedoeld om gelijk te zijn aan een p4 2.5 ghz en het antwoord heb je. :)
maar de kloknelheid is niet hetzelfde, maar de prestatie wel, dat was het enige ik wou zeggen..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
seamus21 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 01:32:
Inderdaad. Ik vind dit ook zeker de beste en informatiefste filmpjes tot nu toe. Zaten ook dingetjes in die ik nog niet wist. Ik vond bijvoorbeeld wel leuk dat die supply crates gewoon destroyable zijn door beide kanten. En die med- en ammopacks vrij duidelijk zichtbaar en opraapbaar zijn voor beide partijen.
Ook wat meer info over rankingssysteem en ook echt hoe de puntenverdeling gaat.

Je kan zeker wel merken dat overal wel over nagedacht is...

Mooie kwaliteits filmpjes! LRRP _/-\o_
wie ze mss nog niet gezien had, www.lrrp.be
voor de mirrors en intressante preview ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:52:
[...]

maar de kloknelheid is niet hetzelfde, maar de prestatie wel, dat was het enige ik wou zeggen..
ik begrijp hoe je denkt, maar als ea zegt met 2,5 ghz kan je het draaien ( en ook hun zijn op de hoogte dat er 2,5 ghz p4's bestaan :9 ) dan moet je er vanuit gaan dat ze de p4 bedoelen. Anders zou hun gegeve niet juist zijn, dan zou je bij amd een 4000+ nodig hebben terwijl je bij pentium maar een 2,5 ghz nodig hebt. Moeilijk uit te leggen, maar gewoon altijd van het laagste uitgaan.
DeNB3rt schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 15:55:
[...]

wie ze mss nog niet gezien had, www.lrrp.be
voor de mirrors en intressante preview ;)
oud nieuws :9

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar gaan de kogels eigenlijk nog doorheen met material penetration? Ik heb in een filmpje al wel door houten schutingen zien schieten, maar gaat het ook door de muren van huizen? (Die zijn daar niet zo erg sterk denk k :P) En het werkt toch ook bij granaten uit tanks en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

bertenernie schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 11:34:
Dat hangt totaal van de demo af. Slechte demo zal voor veel mensen niet kopen zijn. Voor mij niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Ik benieuwt hoe het met de LAG zit, in de vorige servers was er nog al snel LAG op de servers,

natuurlijk is dit afhankelijk van bandbreedte maar is er al bekend wat BF2 aan bandbreedte pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het is ook erg afhankelijk van de lag van verschillende spelers. Als er maar 1 tussen zit met een ping >200 dan heeft de hele server daar last van. Een auto kick ofzo is veel beter imho, of een betere netcode die zich minder aantrekt van een afzonderlijke lagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

OMG ik las net dat BF2 niet compatible is met windows 2000, pfff wat is dat voor belachelijks!!
Heb ik wat gemist ofzo?
Wat is er mis met windows 2000 :?

Moet ik speciaal voor dit spel dat bagger XP installeren, 2000 rulez!.

[ Voor 20% gewijzigd door RAZORDUDE op 16-05-2005 00:48 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niks is nog zeker de ene site zegt dat er geen wideview komt de andere zegt van wel enz enz

gewoon wachten tot de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAZORDUDE schreef op maandag 16 mei 2005 @ 00:46:
OMG ik las net dat BF2 niet compatible is met windows 2000, pfff wat is dat voor belachelijks!!
Heb ik wat gemist ofzo?
Wat is er mis met windows 2000 :?

Moet ik speciaal voor dit spel dat bagger XP installeren, 2000 rulez!.
waar las je dat? link plz... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Ik weet niet of je spaans zo heel goed is, maar een beetje google helpt. Op de officiele spaanse EA games website (http://es.eagames.com/products.view.asp?id=673) staat:
Requisitos
(POR CONFIRMAR)

- Procesador: Pentium IV 1,7 GHz. Recomendado: Pentium IV 2 GHz o Athlon XP
- Memoria: 512 MB RAM. Recomendado: 1 GB RAM
- DVD: Velocidad 16x
- Tarjeta Gráfica: 128 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Misschien draait het wel onder Win2k, maar wordt het bij problemen niet ondersteund. Geldt waarschijnlijk ook voor de GeForce 4 kaarten... of zit ik er naast denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou goed kunnen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik had het niet ondersteund worden van win2k ook al gelezen. Er zijn meerdere games die dat hebben (Guild Wars dacht ik ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

terwijl win2k een veel beter geheugenbeheer heeft, en bv BF Vietnam liep met een vele betere/constante framerate , en onder Win2K viel alleen maar EAX4 te selecteren, terwijl het volgens pachtes ook in XP te selecteren zou zijn (niet dus ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
sain onez schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:17:
terwijl win2k een veel beter geheugenbeheer heeft, en bv BF Vietnam liep met een vele betere/constante framerate , en onder Win2K viel alleen maar EAX4 te selecteren, terwijl het volgens pachtes ook in XP te selecteren zou zijn (niet dus ..)
Werkt dat bij u de eax ondersteuning in BF:v?
Want bij mij wil dit voor geen meter werken. Ik heb onboard Creative 24bit geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
bertenernie schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:38:
Ik weet niet of je spaans zo heel goed is, maar een beetje google helpt. Op de officiele spaanse EA games website (http://es.eagames.com/products.view.asp?id=673) staat:

[...]
ik geloof niet dat dit een officiele bron is eerlijk gezegt. en technisch gezien heeft win2k dezelfde capaciteiten als winxp, dus ik kan me niet voorstellen dat het zaakje niet draait onder win2k

zoals hierboven al staat, ik denk dat ze het alleen niet garanderen (als het als waar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

DeNB3rt schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:23:
[...]

Werkt dat bij u de eax ondersteuning in BF:v?
Want bij mij wil dit voor geen meter werken. Ik heb onboard Creative 24bit geluid
Hij werkt wel maar dan moet je nogal leuke hardware hebben wil het nog in de speelbare framerates blijven.

Zodra je in densed areas komt (drukbevolkt :9 ) kakt je fps flink in.

Speel liever in hoge resoluties met alles op highest high high, en dan zet ik 2milesfast aan, max channels, no occlussion en proximity sounds off.... onboard hardware niet gebruiken gaat ten koste van je cpu kracht, en die is vaak al te weinig in BFV...

[ Voor 4% gewijzigd door SAiN ONeZ op 16-05-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:52:
[...]

Hij werkt wel maar dan moet je nogal leuke hardware hebben wil het nog in de speelbare framerates blijven.

Zodra je in densed areas komt (drukbevolkt :9 ) kakt je fps flink in.

Speel liever in hoge resoluties met alles op highest high high, en dan zet ik 2milesfast aan, max channels, no occlussion en proximity sounds off.... onboard hardware niet gebruiken gaat ten koste van je cpu kracht, en die is vaak al te weinig in BFV...
Ik heb een Audigy 2 ZS, maar dat eax in bf:v is ontzettend brak. Niet genoeg frames daar licht het niet aan, maar geluiden die wegvallen, dubbel klinken, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zorgen dat je creative/windows speakers setup correspondeert met je set boxen (4/5/6/7.1) en zorg dat je deze ook zo in soundoptions hebt staan. Ook ff testen of EAX1, 2 of 3 het beste klinkt, en zorg dat je soundcard helemaal up to date is met bv de creative auto updater...

Had geen problemen maar extreme drops, en speel toch met headset en dan is 2milesfast ook goed genoeg, en 100+ fps tijdens fears fighting, wat met EAX3 aan al naar 40-50 dropte, zonder die rare problemen die jij hebt.... In me headset is links van rechts onderscheiden voldoende.....schiet ze toch wel allemaal af :7
Maar een game als bv COD (UO) , MOH reeks valt EAX perfect te gebruiken zonder maar enige drops in fps, eventueel 2-5% maar das normaal, bij BFV is het wel eens 60-70% ;(

[ Voor 5% gewijzigd door SAiN ONeZ op 16-05-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:28
POR CONFIRMAR betekend volgens babelfish To Confirm, oftewel, is nog niet definitief bevestigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Is er trouwens al wat meer bekend over het zwemmen in BF2? Ik hoop namelijk dat dat niet zo brak is als in BF:V of 1942. De mogelijkheid om onder objecten door te zwemmen lijkt me toch wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 14:23:
Is er trouwens al wat meer bekend over het zwemmen in BF2? Ik hoop namelijk dat dat niet zo brak is als in BF:V of 1942. De mogelijkheid om onder objecten door te zwemmen lijkt me toch wel een must.
Naja, ik denk dat dat niet mogelijk is. Dan zou het een beetje op een adventure game lijken. :) Mischien is het wel MODable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Een adventure game :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ja er is bekend dat dit gewoon hetzelfde gaat als in de eerdere BF. Gewoon alleen via de oppervlakte naar de overkant zwemmen.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mee eens, helaas zal dat er niet in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, adventure game is een beetje een te groot woord. Iig hoeft van mij niet dat je 5 of 10 meter onder water kan zwemmen. In BF1942 kan je zoiezo een zeer klein stukje onder water als je naar beneden kijkt, alleen af en toe dat je kleding er bovenuit steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

je verandert er weinig aan, hopelijk dat het strafen met het zwemmen retourneert, als in BF1942

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.