Overigens zijn sites als Insidegamer uitgenodigd voor de LAN party en geven kaartjes weg. Dus een beetje extraatje boven op het normale knallen ; nederlands' grootste sites neerknallen.
Mensen... we zullen waarschijnlijk toch even last hebben van Bunnyhoppers en Dolphindivers. Het goede nieuws is wel dat dit in de vorm van een patch gefixt zal worden als de community snel laat weten dat dit gefixed moet worden.
Earlier in this piece, I wrote about the jump height and how ridiculous it looked. Ben explained, ““Well, it now looks like it will be something that will be fixed after release when there’s an outcry by the community. In a patch,” he explained. I replied saying that the community should be very quick to let them know it needs work (let’s get those emails ready now, folks!).Bron
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik wacht ook met spanning op deze game. Samen met wat BF/BF:V spelende bekenden een tijdje geleden die presentatie en alles gezien. Vond het interessant omdat er nu meer sprake is van support rollen. Aangezien ik graag Enemy Territory speel(de) wil ik wel eens weten of deze game ook iets voor mij is! Zo te zien komt mijn ingeplande pcupgrade precies op tijd, want een aardige machine is wel vereist voor een mooi potje gamen
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Bunnyhoppen doe ik altijd bij lasergamen, imo moet het 2/3 kunnen maar daarna is die energiebar, die je ook bij sprinten gebruikt, op.
Over de hoogste van het springen... sja zelf nog niks gezien maar zelf kan ik toch 2 feet wel springen, das niet zo veel.
Over de hoogste van het springen... sja zelf nog niks gezien maar zelf kan ik toch 2 feet wel springen, das niet zo veel.
Ik heb laatst een videotje gezien (een van de laatst geposte drie) waarin er een ventje over zijn eigen lengte heen sprong. Dit zie ik een normaal persoon niet doen zonder trampoline. 60 centimeter is wel te doen, maar richting de 2 meter...Hidde schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:29:
Bunnyhoppen doe ik altijd bij lasergamen, imo moet het 2/3 kunnen maar daarna is die energiebar, die je ook bij sprinten gebruikt, op.
Klik mee voor GoT!........
Ghehe inderdaad... in de filmpjes springen ze zo hoog, dat het gewoon belachelijk is.
Als argument geeft die kerel uit het interview aan dat ze dat zo hebben gedaan om dus over objecten heen te kunnen springen. In BF1942 had je nog wel eens het probleem dat je niet over een stapel zandzakken heen kwam. Ik begrijp alleen niet waarom die zandzakken dan niet ff wat lager worden gemaakt. Ik bedoel deze game is en blijft Arcade, maar het is nog altijd geen Unreal.
Waar ik toch ook wel op gehoopt had, is volgens mij helaas ook niet geïmplementeerd. De mensen die Vietcong weleens gespeeld hebben weten meteen wat ik bedoel. Wanneer je dus voor een object gehurkt zit of ergens achter staat, je wapen dus zeg maar op dat object steunt. Zo steek je minimaal met je koppie boven dat object uit en oogt het allemaal net ff wat realistischer. Hadden ze in kunnen bouwen imho....ook al is het een arcade game.
Neemt niet weg dat 99% van wat ik tot nu toe gezien heb gewoonweg om te kwijlen is. Er zijn gewoon wat (kleine) dingetjes die ik graag anders had gezien. Feit dat je niet met Q en E om een hoekje kan kijken is nog zoiets bijvoorbeeld.

Als argument geeft die kerel uit het interview aan dat ze dat zo hebben gedaan om dus over objecten heen te kunnen springen. In BF1942 had je nog wel eens het probleem dat je niet over een stapel zandzakken heen kwam. Ik begrijp alleen niet waarom die zandzakken dan niet ff wat lager worden gemaakt. Ik bedoel deze game is en blijft Arcade, maar het is nog altijd geen Unreal.
Waar ik toch ook wel op gehoopt had, is volgens mij helaas ook niet geïmplementeerd. De mensen die Vietcong weleens gespeeld hebben weten meteen wat ik bedoel. Wanneer je dus voor een object gehurkt zit of ergens achter staat, je wapen dus zeg maar op dat object steunt. Zo steek je minimaal met je koppie boven dat object uit en oogt het allemaal net ff wat realistischer. Hadden ze in kunnen bouwen imho....ook al is het een arcade game.
Neemt niet weg dat 99% van wat ik tot nu toe gezien heb gewoonweg om te kwijlen is. Er zijn gewoon wat (kleine) dingetjes die ik graag anders had gezien. Feit dat je niet met Q en E om een hoekje kan kijken is nog zoiets bijvoorbeeld.
Over objecten heenspringen, ok, dat is wel handig. Het was inderdaad irritant met die zandzakken en betonnen muurtjes in basrah's edge (desertcombat). Maar om nou over auto's heen te kunnen springen... 
Misschien wel leuk om te proberen: 1 persoon rijdt in de laagste auto of jeep die er te vinden is, en de ander probeert op het juiste moment te springen, zodat hij over de rijdende auto heen springt.
Of een toren van mensen maken, de een springt eerst op een ander persoon. Nog twee personen doen hetzelfde er vlak naast. Dan springt een persoon die bovenop staat op de andere persoon die al op iemand anders staat, en je staat met zijn drieën op elkaar. En dan kijken hoe hoge torens je kan bouwen.
Ben benieuwd of het kan...
Misschien wel leuk om te proberen: 1 persoon rijdt in de laagste auto of jeep die er te vinden is, en de ander probeert op het juiste moment te springen, zodat hij over de rijdende auto heen springt.
Of een toren van mensen maken, de een springt eerst op een ander persoon. Nog twee personen doen hetzelfde er vlak naast. Dan springt een persoon die bovenop staat op de andere persoon die al op iemand anders staat, en je staat met zijn drieën op elkaar. En dan kijken hoe hoge torens je kan bouwen.
Ben benieuwd of het kan...
Klik mee voor GoT!........
Volgens mij hebben ze dat met die toren al in meerdere games geprobeerd. In BF1942 iig wel.. hoe hoog ze zijn gekomen weet ik niet meer
Anoniem: 86074
Dat uit Vietcong was inderdaad erg tof! Spirngen is idnerdaad iets te, hoop niet dat het te bunnyhopperig wordt. Bij Call of Duty hadden ze dat wel aardig aangepakt.
Der lijkt me een duidelijk formule voor, die formule doe je dan < of = 64.jagermeister1 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:33:
Volgens mij hebben ze dat met die toren al in meerdere games geprobeerd. In BF1942 iig wel.. hoe hoog ze zijn gekomen weet ik niet meer
Voip?Maaruh.. de manier van 'vehicle spotten' is veranderd. Het systeem is 'intelligent' geworden, waardoor je nu geen voertuigen kunt spotten zonder dat ze er daadwerkelijk zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door Hidde op 26-05-2005 07:09 ]
Ga jij echt met zo'n stom plastic harnasje rondspringen in die donkere ruimte?Hidde schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:29:
Bunnyhoppen doe ik altijd bij lasergamen...
[ Voor 3% gewijzigd door Apocrypha op 26-05-2005 07:39 ]
Anoniem: 105758
23 juni is die uit, 12 juni is dr een secret party in warstyle op secret place
zie www.launchparty.nl'
ik kan helaas niet
zie www.launchparty.nl'
ik kan helaas niet
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 105758 op 26-05-2005 07:41 ]
Anoniem: 51957
Anoniem: 105758 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 07:41:
23 juni is die uit, 12 juni is dr een secret party in warstyle op secret place
zie www.launchparty.nl'
ik kan helaas niet
Das goed nieuws maar al diverse keren hier gezegt
Tja.. je kunt natuurlijk via VoIP doorgeven dat je een voertuig ziet... maar goed... dan hoort alleen jouw squad de boodschap.Hidde schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 07:02:
[...]
Der lijkt me een duidelijk formule voor, die formule doe je dan < of = 64.
[...]
Voip?
Hebben jullie de BF2 Fan Site Kit al gedownload, daarin zit o.a. een vette muziektrack.
Het is de menumuziek van Battlefield 1942, maar dan met een Arabische klank!
Anoniem: 128025
Ja die heb ik ook gedownload maar dan van Gamespot af, zitten ook wel mooie screenshots, filmpjes en renders bij, vondt het over het algemeen een mooie fan kit, heb die van SWAT4 ook, maar die viel een beetje tegen, helemaal tegen de BF2 kit!Epitome schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 13:48:
Hebben jullie de BF2 Fan Site Kit al gedownload, daarin zit o.a. een vette muziektrack.
Anoniem: 128821
Bij de plaatjes van straaljagers zie je twee stoelen erin zitten. Je kan daar toch maar alleen in? En als het zou kunnen, wat zou de taak van de tweede man dan zijn? Navigator?
Die 2e stoel is de schietstoel, die is tegenwoordig apart gemonteerd.Anoniem: 128821 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:28:
Bij de plaatjes van straaljagers zie je twee stoelen erin zitten. Je kan daar toch maar alleen in? En als het zou kunnen, wat zou de taak van de tweede man dan zijn? Navigator?
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Hoe moet ik dat zien dan???Flyduck schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:44:
[...]
Die 2e stoel is de schietstoel, die is tegenwoordig apart gemonteerd.
Als je neerstort moet je eerst in de andere stoel gaan zitten

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Jah, een beetje, en met paintballen hehe.Apocrypha schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 07:39:
[...]
Ga jij echt met zo'n stom plastic harnasje rondspringen in die donkere ruimte?
Jep, maar hoeveel mensen kan je in je squad hebben?Tja.. je kunt natuurlijk via VoIP doorgeven dat je een voertuig ziet... maar goed... dan hoort alleen jouw squad de boodschap.
Mag ik een uitspraak doen dat de demo van BF2 ook op 12 juni uitkomt? Zeker gezien de releaseparty die plaatsvindt en het feit dat het ongeveer twee weken voor de volledige versie is..
Ik ga vast aftellen...
Ik ga vast aftellen...
idd, denk dat je ongeveer 2 weken na de release wel de demo zou moeten kunnen verwachten
Ik denk het wel demo komt rond de 12e uit
iig op een vrijdag
nee maar ik denk dat ze er serieus werk van maken om hem voor de release te releasen

nee maar ik denk dat ze er serieus werk van maken om hem voor de release te releasen

Anoniem: 109640
Valt niet op
Ik dacht max 6 inclusief de squadleader.Hidde schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 16:18:
Jep, maar hoeveel mensen kan je in je squad hebben?
Ach... de release nadert. Ik zie wel of die demo voor de release komt. Als ie nog komt is dat mooi meegenomen.... komt ie niet... jammer dan.
Anoniem: 105758
Masch schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:46:
[...]
Hoe moet ik dat zien dan???
Als je neerstort moet je eerst in de andere stoel gaan zitten![]()
![]()
Wel eens Desert Combat gespeeld? Daar zit ook een bommewerper in, waar de 2e man alleen de bommen kan werpen. De piloot kan niks.Anoniem: 128821 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:28:
Ik speel alleen nog maar desert combat
Maar welke is dat dan? Ik heb hem dan nog nooit gezien.
Piloot kan vliegen, missles afschieten en het machinegeweer gebruiken (niet nix dusriffey#4 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 22:24:
[...]
Wel eens Desert Combat gespeeld? Daar zit ook een bommewerper in, waar de 2e man alleen de bommen kan werpen. De piloot kan niks.
En welke het is... geen idee, speel het al maanden niet meer. Hij staat iig op de airplane carrier van de Allied.
Anoniem: 91635
Zitten inderdaad mooi filmpjes bij die ik nog niet eerder had gezien. Kan niet wachtenAnoniem: 128025 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 14:38:
[...]
Ja die heb ik ook gedownload maar dan van Gamespot af, zitten ook wel mooie screenshots, filmpjes en renders bij, vondt het over het algemeen een mooie fan kit, heb die van SWAT4 ook, maar die viel een beetje tegen, helemaal tegen de BF2 kit!
Misschien wel een 2e man in straaljager tbv het opvangen van laser designaters, mensen op de grond kunnen doelen aangeven maar ik vraag me af hoe dat kenbaar wordt gemaakt aan de piloten, misschien dus wel zo!
Over demo: Release BF2 is op 23 Juni (donderdag) volgens alle geluiden op andere fora komt de demo 2 weken voor de release dat zou dan donderdag 9 juni moeten zijn er vanuit gaande dat de demo op een vrijdag gereleased wordt zou dat dan vrijdag 10 juni moeten zijn!
Laten we het hopen!
Over demo: Release BF2 is op 23 Juni (donderdag) volgens alle geluiden op andere fora komt de demo 2 weken voor de release dat zou dan donderdag 9 juni moeten zijn er vanuit gaande dat de demo op een vrijdag gereleased wordt zou dat dan vrijdag 10 juni moeten zijn!
Anoniem: 90308
dat laser aanwijs-systeem hebben ze er toch uit gehaald?
stond geloof ik in een interview ergens eerder in dit draadje
Klopt... Wat er wel in zit zijn TV-guided missiles. Krijg je een tv-scherm te zien waarbij je zelf het projectiel naar zijn doel moet geleiden. Tenminste, dat is wat ik ervan begrepen heb.
Ik heb een geheugen als zo'n ding met gaatjes wat namen aangaat..Anoniem: 128821 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 22:29:
Ik speel alleen nog maar desert combat![]()
Hij staat in elk geval in Midway bij de Coalition op het vliegdekschip. Heel geschikt om het opposition vliegdekschip de grond in te boren... maar je moet het wel met z'n 2en doen.
jep, zoiets hebben ze ook in de addon maps gedaan in BF Vietnam, die grauw, bruin rode map, met al die rijstpadios. Daar zit ook een wazig voortuig in (amphibie) waarin de gunner grote missiles afvuurt, die tot een bepaalde afstand na te sturen valt...jagermeister1 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 10:19:
Klopt... Wat er wel in zit zijn TV-guided missiles. Krijg je een tv-scherm te zien waarbij je zelf het projectiel naar zijn doel moet geleiden. Tenminste, dat is wat ik ervan begrepen heb.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Stuurde alleen niet zo heel lekker naar wat ik er van gezien heb.
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Mooi K*T als ze dat eruit hebben gehaald, leek mij wel een leuke optie om pantser mee uit te schakelen en scheelt veel verwarring!Anoniem: 90308 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:54:
dat laser aanwijs-systeem hebben ze er toch uit gehaald?
In BFV kan iemand wel zeggen "Spotted" maar dan weet je nog niet precies waar!
Anoniem: 90308
het is idd best naar dat ze het er uit hebben gehaald, maar maybe zetten ze het er wel weer in dmv een patch...
net als bij BF:v
net als bij BF:v
Battlefield 3 heeft al 2 Awards binnen gesleept! 

It's not even out yet but already Battlefield 2 is winning awards. The hotly anticipated game has landed some prestigious awards from Gamespy, beating hundreds of other titles. Battlefield 2 was ranked 3rd best game at this year's E3 which includes games from all platforms, as well as picking up "Best PC Game of Show" and "Best Multiplayer Game of Show". You can read just why they liked it so much here.
Congratulations to all the hard working guys and gals who are working tirelessly to get this game out!
Bron

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 27-05-2005 16:06 ]
battlefield 2jagermeister1 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 14:45:
Battlefield 3 heeft al 2 Awards binnen gesleept!
[...]
[afbeelding][afbeelding]
leuk om te zien, dat zegt toch wel wat over hoe de game gaat worden
ik denk dat het gemis niet zo groot zal zijn. Ten eerste de piloot bepaalt waar je heen gaat, moet je dus maar net geluk hebben of de piloot er zin in heeft om jouw punten te geven. Ok je krijgt wel kill assists maar de meeste vinden dat vaak een stuk minder aantrekkelijk. Ten tweede vinden de meeste het intressanter om neer te halen wat ze op dat moment zien. Ik denk ook dat het vaak zal voorkomen dat dat vliegtuig daar net aan komt en dat de vijand al dood is. Na een paar keer heb je het dan ook wel gezien. Voor naamste reden zal wel zijn dat ze het niet werkende kregen. Beetje jammer natuurlijk want had best een leuke toevoeging kunnen zijn.Anoniem: 128025 schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 12:55:
[...]
Mooi K*T als ze dat eruit hebben gehaald, leek mij wel een leuke optie om pantser mee uit te schakelen en scheelt veel verwarring!
In BFV kan iemand wel zeggen "Spotted" maar dan weet je nog niet precies waar!
[ Voor 49% gewijzigd door dikki dik op 27-05-2005 16:32 ]
Misschien ook wel geinig voor in de startpost van het volgende topic dat er ws weer aan zit te komen.
Anoniem: 68393
Dit is wel interesant denk ik:
http://xfer13.fileplanet....ld/news/bf2modpackage.rar
http://files.filefront.com/DENIED;3857525
Mirrors:The following pack contains information for the people who are creating or have thought to do a mod for Battlefield 2. Most of this information has been facilitated to "mod" teams but if you have not received it, or simply you want to have a look, download here:
http://xfer13.fileplanet....ld/news/bf2modpackage.rar
http://files.filefront.com/DENIED;3857525
Anoniem: 93525
Damn de sound effects van deze game zijn echt heerlijk, lekker hard en realistisch. Laat die demo btw. nu maar uitkomen. 2 / 3 weken voor de release is toch wel te doen.
Ik hoop stiekem ook op een demo binnenkort... Meestal op vrijdag dus voortaan is iedere vrijdag spannend tot de release

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Toch maar 512 ram erbij gekocht, nu 1024 (kingston valueram, ddr400, eur 42,-) Alleen nog een speakersetje voor de grote explosies. Laat maar komen!!
offtopic:
moest er wel 35 km voor fietsen, t was warm en k ben verbrand:(
moest er wel 35 km voor fietsen, t was warm en k ben verbrand:(
Anoniem: 134162
Lol waar woon je dan als je 35 km moet fietsen

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 134162 op 28-05-2005 11:20 ]
Deze plek is te koop.
Nee dan kan je 2uur lang op de boot bakken

[ Voor 7% gewijzigd door Ghostrider op 28-05-2005 12:08 ]
Asus Zenbook i7 256gb
t was ong 17 heen en dan nog terug. Van Waddinxveen naar Bergschenhoek, informatique. Maar k had tijd zat, was al om 10:30 uit van school. (alleen 2 repetieties)
had me toch een shop voor 35e gezocht, als je het gisteren rond 10:30 had besteld, had je het voor 35E+7e verzend kosten ook vandaag binnengehad.....
Scheelt je toch wat vellen en een tupe aftersun(burn)
Scheelt je toch wat vellen en een tupe aftersun(burn)
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Idd 
Edit: Omg wat heb ik aangericht. Euh klein foutjuh gemaakt dus
Had andere reacties verwacht....
Alleen melden als je speciaal voor bf2 nieuwe hardware hebt gekocht.....
Edit: Omg wat heb ik aangericht. Euh klein foutjuh gemaakt dus

Alleen melden als je speciaal voor bf2 nieuwe hardware hebt gekocht.....
[ Voor 134% gewijzigd door dikki dik op 28-05-2005 17:35 ]
512 extra geheugen erbij.dikki dik schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 14:42:
Idd
Nu we het toch over hardware hebben. WIe heeft wat gekocht, om battlefield goed te kunnen spelen? Vind ik wel intressant
Ik iig een x800xt pci-e (tweedehands 320 euro) met bijbehorend moederbord.
Heb geen super systeem , maar verwacht dat ik het redelijk kan spelen zo.
Ga ik hem spelen met een gf 6600 gt en en 1024 ddr 400 p4 3ghz?
Speel mijn spellen altijd op 1024x768
Speel mijn spellen altijd op 1024x768
Ik wacht de demo af, ik heb nu 512 mb geheugen, hoop eigenlijk dat het dan nog wel te spelen is.
Ik denk dat mijn FX5900XT 128MB het niet zal gaan trekken, dus ik schaf tegen die tijd wel een 6800GT aan. Mits het inderdaad zo'n goede game is als alle filmpjes en screenshots doen vermoeden.dikki dik schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 14:42:
Nu we het toch over hardware hebben. WIe heeft wat gekocht, om battlefield goed te kunnen spelen? Vind ik wel intressant
Verder specs zijn overigens P4 Prescott @ 3.36GHz, 1GB DDR400, 2x 80GB SATA in RAID 0 en een Audigy LS.
[ Voor 12% gewijzigd door Victor op 28-05-2005 16:00 ]
als upgrade in hardware zat ik te denken aan een blik schoensmeer voor de cammo facepaint, kevlar helmet ( US Army 2005 spring collection) en armybackpack met 50kg ballast als realism mod/upgrade.
Overigs pc nog stoerder dan de big mamma testrigs van Dice zelf dus dat zit ook wel snor
Overigs pc nog stoerder dan de big mamma testrigs van Dice zelf dus dat zit ook wel snor

Ati Radeon x800 pro hierzo op AGP... met XP 3500 A64 en 1 GB DDR... dat moet wel goed wezen
Deze plek is te koop.
Gaan we nu allemaal onze specs opnoemen?
-- Altijd blijven prutsen --
Geloof het welFoggyFreek schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 16:34:
Gaan we nu allemaal onze specs opnoemen?
ik wou net zeggen, gaan we weer overnieuw beginnen
hehe respect for your OC capabilitiesDesertShooter schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 16:38:
[...]
Geloof het wel. Zoals gewoonlijk hier.
maar door zelfs het boven je avatar te zetten en onder elke post te onderschrijven, pas je goed in ons topic
back ontopic, stel dikkie (die met die stomme vragen
Ineens sta ik daar hidden opgesteld en wack em met een gericht schot uit me default gun, valt dan net als in de voorgangers het wapen te snatchen en ben ik daar dan van in het bezit?! of enkel als men de zelfde skills bereikt heeft, en zal men bij mindere skills het default weapon er liggen?!
In bfv is mijn eerste submissie 'get-an-AK47-from-some-shot-up-vcfoe' en dan beginnen we aan de oorlog......
[ Voor 24% gewijzigd door SAiN ONeZ op 28-05-2005 18:24 ]
Anoniem: 82299
meen je dit nou? m16 is toch ook goed?sain onez schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 18:21:
[...]
In bfv is mijn eerste submissie 'get-an-AK47-from-some-shot-up-vcfoe' en dan beginnen we aan de oorlog......
Nou ja, vooruit dan maar heheh. Beginnen we weer opnieuw:
Zal mijn pc Battlefield 2 wel draaien?
AMD Athlon XP 2400+
1024mb RAM
ATI Radeon 9600XT 128mb DDR @ 500/680
Neh, niemand weet of t goed zal werken of niet, maar ik heb er wel vertrouwen in. Gewoon afwachten op de demo of de final. Ik wacht eerst ff op de demo, want dan weet ik zeker of het dezelfde goede gameplay heeft als 1942. Nu maar hopen dat ie snel komt
.
AMD Athlon XP 2400+
1024mb RAM
Neh, niemand weet of t goed zal werken of niet, maar ik heb er wel vertrouwen in. Gewoon afwachten op de demo of de final. Ik wacht eerst ff op de demo, want dan weet ik zeker of het dezelfde goede gameplay heeft als 1942. Nu maar hopen dat ie snel komt
[ Voor 8% gewijzigd door AntonH op 28-05-2005 18:42 ]
magazijnen te snel leeg, en klinkt me te blikkerig, tevens heeft ie een veel te lichte feeling...Anoniem: 82299 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 18:29:
[...]
meen je dit nou? m16 is toch ook goed?
Zo snap ik nooit hoe ze de ak's laten liggen nadat ze die gewackt hebben..
Let maar eens op in de sp maps die aks worden ook amper gedragen, zodat ze niet overal te looten zijn.....
Schrik er vaak zelf van hoe makkelijk die over lange afstanden heel secuur aimt.. in burts van 2 loepzuiver, zit er een 3shot burst in dan valt de aim omlaag.. die m15 car heeft weer een betere feeling.. maar niet altijd aanwezig, de aim van de m16 is heel vast, en niet mijn ding....
[ Voor 5% gewijzigd door SAiN ONeZ op 28-05-2005 19:13 ]
Mjah wat vonden jullie van die review @ Gammo
Ik vondt hem eigelijk vrij matig. Al deze info hadden we ook al gezien in de filmpjes en de spelers van het spel waren volgens mij ook niet al te snugger aan het spelen...
Echter de beelden waren wel heel erg mooi en beloven veel goeds
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Zelfs van BFV hadden ze toen meer beeldenIJnte schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 19:41:
Mjah wat vonden jullie van die review @ GammoIk vondt hem eigelijk vrij matig. Al deze info hadden we ook al gezien in de filmpjes en de spelers van het spel waren volgens mij ook niet al te snugger aan het spelen...
Right for all the wrong reasons.
beste kwaliteit die ik tot nu toe gezien heb. Idd niet echt boeiend, maar blijft leuk om bf 2 beelden te zien 
en doe mij maar een car 15

Was eigenlijk de bedoeling om te vragen of er nog mensen waren die specifiek voor battlefield 2 nieuwe hardware hadden gekocht. En tja dat jullie mijn vage vragen dan weer verkeerd opvatten
en doe mij maar een car 15
yep die vraag was gesteld in een interview en jah dat was mogelijk. Enne ik stomme vragen stellensain onez schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 18:21:
[...]
hehe respect for your OC capabilities![]()
maar door zelfs het boven je avatar te zetten en onder elke post te onderschrijven, pas je goed in ons topic![]()
back ontopic, stel dikkie (die met die stomme vragen) dik is keigoed in bf2, heeft behoorlijke rankings in de EA servers waardoor ie bepaalde wapens 'unlocked' en deze selecteert voor de battle.
Ineens sta ik daar hidden opgesteld en wack em met een gericht schot uit me default gun, valt dan net als in de voorgangers het wapen te snatchen en ben ik daar dan van in het bezit?! of enkel als men de zelfde skills bereikt heeft, en zal men bij mindere skills het default weapon er liggen?!
Was eigenlijk de bedoeling om te vragen of er nog mensen waren die specifiek voor battlefield 2 nieuwe hardware hadden gekocht. En tja dat jullie mijn vage vragen dan weer verkeerd opvatten
[ Voor 81% gewijzigd door dikki dik op 28-05-2005 20:14 ]
Anoniem: 112558
Mijn systeem is hetzelfde (nog wel..)Dus hier ben ik ook wel benieuwd naar..anton121 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 18:40:
Nou ja, vooruit dan maar heheh. Beginnen we weer opnieuw:
AMD Athlon XP 2400+
1024mb RAM
Ik heb mijn versie alvast bij Dynabyte gereserveerd..met 15% korting!
hou op hou op ik heb al genoeg schade aangerichtAnoniem: 112558 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:12:
[...]
Mijn systeem is hetzelfde (nog wel..)Dus hier ben ik ook wel benieuwd naar..
Ik heb mijn versie alvast bij Dynabyte gereserveerd..met 15% korting!Aanradertje!
Filmje van gammo (2m. 3sec.):
640x480 (23 MB):
http://lighteye.whyz.nl/b...23MB-XviD-1.1.0-Beta2.avi
320x240 (9 MB):
http://lighteye.whyz.nl/b..._9MB-XviD-1.1.0-Beta2.avi
Ik denk niet dat ik vanavond nog tijd vind om een nieuwe bf2 topic te maken dat zal dan even moeten wachten tot morgenvroeg, hij is toch nog niet helemaal vol
XviD: http://www.koepi.org/xvid.shtml
//edit: ow ja hosting met dank aan Primemaximuz
640x480 (23 MB):
320x240 (9 MB):
Ik denk niet dat ik vanavond nog tijd vind om een nieuwe bf2 topic te maken dat zal dan even moeten wachten tot morgenvroeg, hij is toch nog niet helemaal vol
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 28-05-2005 20:25 ]
was geen 15% maar 11,8%Anoniem: 112558 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:12:
[...]
Mijn systeem is hetzelfde (nog wel..)Dus hier ben ik ook wel benieuwd naar..
Ik heb mijn versie alvast bij Dynabyte gereserveerd..met 15% korting!Aanradertje!

OMFG, die ironsights zijn ook zo heerlijk. Doet me denken aan vietcong, hoe heerlijk was dat altijd om met die AK-47 te schieten
Weet iemand trouwens waar de game goedkoop te krijgen is 100% zeker op de dag van release op de huismat valt?
Weet iemand trouwens waar de game goedkoop te krijgen is 100% zeker op de dag van release op de huismat valt?
Bedankt voor het filmpje, had het nog niet gezien 
Laat maar komen dat spel!
Laat maar komen dat spel!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Anoniem: 104748
Wat blijft het toch een poep programma die gammo, altijd dat gelul over "de speler"...maar goed de game ziet er lkkr battlefield achtig uit! Heerlijke zooi op het slachtveld! Wordt weer s tijd voor een goede nieuwe online shooter.
Ik had Gammo vandaag ook gezien en Battlefield 2 zag er inderdaad super uit moet ik zeggen!Anoniem: 104748 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 23:36:
Wat blijft het toch een poep programma die gammo, altijd dat gelul over "de speler"...maar goed de game ziet er lkkr battlefield achtig uit! Heerlijke zooi op het slachtveld! Wordt weer s tijd voor een goede nieuwe online shooter.
Ik heb em bij www.gcshop.nl ge-preorderd(47EUR). Ze hebben een goede reputatie als et gaat om afleveren op de releasedatum, dus ik hoop dat dat met BF2 ook goed komt.Anoniem: 93525 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:43:
OMFG, die ironsights zijn ook zo heerlijk. Doet me denken aan vietcong, hoe heerlijk was dat altijd om met die AK-47 te schieten![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 29-05-2005 00:25 ]
dot.blaat
Anoniem: 91635
Het programma is inderdaad niet best. Nooit echt een kritische noot over een spel.Anoniem: 104748 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 23:36:
Weet niet of iemand ook naar gamekings kijkt, maar naar mijn mening is dat programma ook achteruit gegaan sinds ze bij tmf zitten.
Maar nu weer ontopic
Klopt, en dan vaak blijkt ie elders nog gewoon goedkoper. Die preorder korting bij dynabyte slaat echt nergens op.Anoniem: 82299 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:41:
[...]
was geen 15% maar 11,8%Erg flauw van dynabyte om dan 15 te zeggen. Kan je dan net zogoed op de dag zelf hem halen met je 10% pas. En misschien is ie ergens anders goedkoper.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
hun BF2 (p)review had mijns inziens nog minder inhoud dan die van Gammo... Idd; gamekings is nog oppervlakkiger geworden en mist het 'gamers' of 'PU' gevoel wat ze bij de box wel hadden...Anoniem: 91635 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 07:49:
[...]
Het programma is inderdaad niet best. Nooit echt een kritische noot over een spel.
Weet niet of iemand ook naar gamekings kijkt, maar naar mijn mening is dat programma ook achteruit gegaan sinds ze bij tmf zitten.
Maar nu weer ontopic: Battlefield 2 zag er goed uit. Ze zeiden ook dat het grafisch veel vraagt van je computer. Nu maar hopen dat het een beetje wil draaien. Zeker met 64 man in een map.
Deze plek is te koop.
Thx! Leuk filmpje, t ziet er allemaal bijzonder gelikt uit.Anoniem: 26235 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:23:
Filmje van gammo (2m. 3sec.):
640x480 (23 MB):
320x240 (9 MB):
De beelden zijn alleen wel ongeveer hetzelfde als in andere filmpjes maarja dat mag de pret niet drukken
Alleen wat hebben ze die muziek onder het dat filmpje k*t gemonteerd zeg.

PS: toch ook wel knap dat er over een spel dat nog niet eens uit is inmiddels al 2 draadjes van 1000 per stuk vol zitten.
offtopic:
@dikkidik: ik heb mijn pc toch ook wel met het oog op BF2 n tikkie geupdate. Heb mijn P4 2800/800@3000/870 en X800pro ingeruild voor een AMD 4000+ en een X800XT. Als t daar niet op loopt vreet ik mijn schoen op.....

@dikkidik: ik heb mijn pc toch ook wel met het oog op BF2 n tikkie geupdate. Heb mijn P4 2800/800@3000/870 en X800pro ingeruild voor een AMD 4000+ en een X800XT. Als t daar niet op loopt vreet ik mijn schoen op.....
[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 29-05-2005 15:35 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
bij welke shop kan je een x800pro ruilen voor een x800xt?Help!!!! schreef op zondag 29 mei 2005 @ 15:31:
[...]
offtopic:
@dikkidik: ik heb mijn pc toch ook wel met het oog op BF2 n tikkie geupdate. Heb mijn P4 2800/800@3000/870 en X800pro ingeruild voor een AMD 4000+ en een X800XT. Als t daar niet op loopt vreet ik mijn schoen op.....![]()
Anoniem: 82299 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:04:
[...]
bij welke shop kan je een x800pro ruilen voor een x800xt?
offtopic:
zonder bijbetalen nergens lijkt me
Zou druk bezocht shoppie worden denk ik..... 
zonder bijbetalen nergens lijkt me
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 29-05-2005 19:30 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Anoniem: 104748
Zal het uiteindelijk niet allemaal meevallen met die eisen? De game ziet er natuurlijk wel mooi uit maar ik denk dat de eisen best wel gaan meevallen. Ik ga vreemd opkijken als me 800xtpe het niet trekt in1280* alles vol.Anoniem: 82299 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:04:
[...]
bij welke shop kan je een x800pro ruilen voor een x800xt?
Planet Combat? Ga je dan voor Gamespyhosting ook? Omdat die kenmerkend zijn voor de Planet sites.Stronkie schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 18:11:
Tja bofkont. Ik heb er veel tijd ingestoken om de nieuwe Battlefield 2 Combat forums klaar te krijgen. Het heeft lang geduurt , maar ben blij dat ik toch er bij ben. Planet Combat heeft trouwens veel nieuws sites
http://www.bf2news.nl/index.php ====> Nederlandse Nieuws SIte
http://www.bf2combat.net/ ========> BF2 Combat (waar ik dus Forum Admin ben ) hehehe
Weet iemand of er in BF2 ook een wireguided antitank wapen terug te vinden is? Ik dacht namelijk een tijd geleden ergens gelezen te hebben dat de Chinezen over zo'n ding beschikken. Heb er alleen verder nooit meer iets over gehoord. Opzich lijkt het me een leuke toevoeging.
Nog een paar weekjes
Alleen dat gezeik over die specs mag wel is stoppen
Tijd voor Deeltje 3
Alleen dat gezeik over die specs mag wel is stoppen
Tijd voor Deeltje 3
Gister voor de gein maar es BFV geinstalleed. Gamespy lobby heeft op primetime nog maar 180 man. Waar zijn al die andere gebleven. Bij release vondt je in de lobby echt wel 500 man.
Ik vind echt nog gigantisch veel BF-V servers met veel spelers in ASE hoor.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hebben de nederlandse strijdkrachten ookjagermeister1 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:58:
Weet iemand of er in BF2 ook een wireguided antitank wapen terug te vinden is? Ik dacht namelijk een tijd geleden ergens gelezen te hebben dat de Chinezen over zo'n ding beschikken. Heb er alleen verder nooit meer iets over gehoord. Opzich lijkt het me een leuke toevoeging.
ook hier zie ik genoeg servers om op te kunnen spelen.Bor de Wollef schreef op maandag 30 mei 2005 @ 12:35:
Ik vind echt nog gigantisch veel BF-V servers met veel spelers in ASE hoor.
en heb zelfs het idee dat het de laatste weken er steeds meer worden, misschien dat mensen weer willen inkomen voor BF2.
en Lighteye maak jij een nieuwe TS?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dit topic is gesloten.