[PC] Battlefield 2 - deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.938 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:10

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Klopt, daar verwacht ik best veel van eigenlijk. Zelfde van het stat systeem.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Als ze er nou even voor zorgen dat elke server via het systeem van EA gescand moet worden zodat alle servers aan de rankingsysteem meedoen, en dan kunnen ze tegelijk ervoor zorgen dat er geen cracked server te zien zijn in je BF2 browser, zit je opeens bij allemaal tards die de game gedownload hebben en alleen maar gallen...

Zou toch mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hidde schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:25:
Als ze er nou even voor zorgen dat elke server via het systeem van EA gescand moet worden zodat alle servers aan de rankingsysteem meedoen, en dan kunnen ze tegelijk ervoor zorgen dat er geen cracked server te zien zijn in je BF2 browser, zit je opeens bij allemaal tards die de game gedownload hebben en alleen maar gallen...

Zou toch mogelijk zijn.
Mja.. de tards zitten ook op de legale publics hoor. En zeker als de game net een paar maanden uit is :7 They are like roaches!

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 07-05-2005 23:46 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 20:04
DesertShooter schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 20:26:
[...]

Hoezo :?

Heb hier een P4 2,6 HT, 1GB Ram en 120 GB HD, en draait Far Cry, Half Life en Doom III als een zonnetje. (En een Ti 4200)
Het is wel bekend dat BF2 Geforce 4 (Ti) NIET gaat ondersteunen...... :( Je hebt een videokaart met 128MB RAM en PixelShader 1.4 nodig, en GF4 heeft PS 1.3 ;( (Argh zelfs die trage X300 kan er op gamen!)

bron: http://es.eagames.com/products.view.asp?id=673

[ Voor 3% gewijzigd door wenneyhanney op 08-05-2005 00:03 ]

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker boeiend. De stakkers die zo op de hardware zitten te klagen moeten maar met de tijd meegaan. De tijden van 56k modems en x86 cpu's zijn voorbij :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Lol dat slaat echt nergens op hoor. Een 4Ti kan nog behoorlijk meekomen. Bovendien heeft niet iedereen geld voor de nieuwste hardware (en ook dat is geen garantie dat het goed draait als we naar BF-V kijken).

[ Voor 38% gewijzigd door Bor op 08-05-2005 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Mjah. Koop gewoon een nieuwe Vid. Als je echt BF2 wil spelen doe je dat toch wel. maar hou is op met klagen over die oude brakke kaartjes die niet ondersteunt worden. en zo duur zijn die dingen ook nie meer. een 6600GT heb je al voor onder de 150 euri.. Ik heb zelf ook een nieuwe aangeschaft voor BF2. dus... :O

Naja... nog ff wachten en dan kunnen we eindelijk beginnen. Jammer dat het zolang heeft moeten duren. maar aan de andere kant, hoe langer ze testen des te minder bugs. :)

En het geluid van dat filmpje + de tijden van het laden van de wapens is alleen maar mooier. veel realistischer.. :9~

BF2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 09:32

ReLight

echo("What Now ? !")

Skype schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:46:
Mjah. Koop gewoon een nieuwe Vid. Als je echt BF2 wil spelen doe je dat toch wel.
Idd, Asus 3,4 Ghz HT 1Gb GF6600 Standing by for BF Launch. :7
>:)

(en de rest speelt er ook beter op natuurlijk)

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor de Wollef schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:25:
Lol dat slaat echt nergens op hoor. Een 4Ti kan nog behoorlijk meekomen. Bovendien heeft niet iedereen geld voor de nieuwste hardware (en ook dat is geen garantie dat het goed draait als we naar BF-V kijken).
Ik zeg: "Pech voor de mensen met een GF4... tijd voor iets nieuws dus" Als men altijd maar rekening moet blijven houden met relatief oude kaarten, dan is het einde zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 20:09
Skype schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:46:
Mjah. Koop gewoon een nieuwe Vid. Als je echt BF2 wil spelen doe je dat toch wel. maar hou is op met klagen over die oude brakke kaartjes die niet ondersteunt worden. en zo duur zijn die dingen ook nie meer. een 6600GT heb je al voor onder de 150 euri.. Ik heb zelf ook een nieuwe aangeschaft voor BF2. dus... :O

Naja... nog ff wachten en dan kunnen we eindelijk beginnen. Jammer dat het zolang heeft moeten duren. maar aan de andere kant, hoe langer ze testen des te minder bugs. :)

En het geluid van dat filmpje + de tijden van het laden van de wapens is alleen maar mooier. veel realistischer.. :9~

BF2 _/-\o_
offtopic:
Showoff met zo'n Sig :*) Ik vondt het wel een grappige opmerking die ik laatst hoorde: Al dat gezeik over die mx 440 steentijd kaartjes. Begint idd wel veel gezeik te worden over die VIDs..

[ Voor 6% gewijzigd door IJnte op 08-05-2005 00:58 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Weer een berg nieuwe screens:

http://battlefield1942.filefront.com/screenshots/News/18315/

Verschrikkelijke low-res screens als je het mij vraagt.

[ Voor 25% gewijzigd door jagermeister op 08-05-2005 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Dit zijn toch oude screens?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd low res duidelijk. Vooral als je verder in het landschap kijkt, wazige textures.

edit:
niet dat ik weet

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:54:
[...]

Ik zeg: "Pech voor de mensen met een GF4... tijd voor iets nieuws dus" Als men altijd maar rekening moet blijven houden met relatief oude kaarten, dan is het einde zoek.
Precies!!

Ik heb een paar jaaar geleden ook een gf 4 ti 4200 gekocht, dat was toendertijd tog een zeer goed kaartje, kan er zelfs nu nog hl2 mee spelen met aa op 4 en af op 8, en het speelt dan soepel (pixel shaderm 1.3 idd) maar is het nou zo dat ze een andere pixel shader 100% en wat lager is ook ondersteunt word maar niet volledig, ik bedoel, hl2 is ook voor pixel shader 2.0 gemaakt, maar ik kan het nu ook spelen met die ti 4200...

Ik heb 3 pc's (boeiend, maarja zeg het er ff bij)

Maar goed heb dus een tijdje geleden een gf 6800 le gekocht bij me nieuwe systeem (volledig unlockt) voor 215 euro van Asus met pixel shader 3.0 standaart...
ADus ik zou zeker niet voor een 6600 maar gewoon die 6800 le nemen, en dan wel van Asus (grotere kans op unlock succes)

Maar mensen met een gf4 ti, koop gewoon een andere kaart, en ik zou de gf 6800 le aanraden, omdat deze en goedkoop is, en te unlocken is naar een 6800 ultra (behalve geen 256 mb geheugen), maarja als je RAM geheugen van je pc maar genoeg is, dan maakt die 128 mb videogeheugen niks uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt waarschijnlijk nog wel een Software Mod uit om BF2 op een geforce 4 te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
jagermeister1 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:54:
[...]

Niet iedereen heeft zin om elke 2 jaar een nieuwe kaart te kopen om te kunnen blijven gamen. Er zijn nou eenmaal mensen waarbij het geld niet op de rug groeit. Dat bijv. de GF3 niet meer ondersteund wordt kan ik enig sinds in mee komen maar dat nu al de GF4 niet meer wordt ondersteund vind ik ronduit belachelijk.

Maargoed.. als BF2 net zo brak geprogrammeerd is als BF-V dan heb je nog niks aan een GF4.

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het een slechte manier om aan te raden om een videokaart te kopen om het unlocken. Als het mis gaat om wat voor reden dan ook dan is er een grote kans dat je geen garantie meer hebt.

Ikzelf ga denk ik voor een XFX 6600 agp :) o.a. omdat het niet al teveel ruimte in beslag legt in me kast, geld is ook een issue :P en het heeft goede reviews kwa prijs/prestatie enz. :)

//edit: je interne geheugen heeft volgens mij weinig te maken met je videogeheugen, videogeheugen is volgens mij zelfs sneller/belangrijker als de code ervoor geoptimaliseerd is om het daar in op te slagen/laden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Viper7 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:27:
[...]

Niet iedereen heeft zin om elke 2 jaar een nieuwe kaart te kopen om te kunnen blijven gamen. Er zijn nou eenmaal mensen waarbij het geld niet op de rug groeit. Dat bijv. de GF3 niet meer ondersteund wordt kan ik enig sinds in mee komen maar dat nu al de GF4 niet meer wordt ondersteund vind ik ronduit belachelijk.

Maargoed.. als BF2 net zo brak geprogrammeerd is als BF-V dan heb je nog niks aan een GF4.
Elke 2 jaar is nog een luxe eigenlijk hoor...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:29:
Ik vind het een slechte manier om aan te raden om een videokaart te kopen om het unlocken. Als het mis gaat om wat voor reden dan ook dan is er een grote kans dat je geen garantie meer hebt.

Ikzelf ga denk ik voor een XFX 6600 agp :) o.a. omdat het niet al teveel ruimte in beslag legt in me kast, geld is ook een issue :P en het heeft goede reviews kwa prijs/prestatie enz. :)

//edit: je interne geheugen heeft volgens mij weinig te maken met je videogeheugen, videogeheugen is volgens mij zelfs sneller/belangrijker als de code ervoor geoptimaliseerd is om het daar in op te slagen/laden.
Zeker wel een reden om een kaart te kopen, aangezienz e er bij de winkel ook garantie op geven...

6800 is kwa beel en prestatie's beter als de 6600 :P

Het heeft niks met je videogeheugen te maken nee klopt, (als je te weinig RAM geheugen heb dan gaat je beeld kut doen in spellen) maar hoemeer geheugen hoe sneller je pc loopt, ik heb eens een kaart van 256 MB geprobeert, : op die machine waar die 256MB kaart in zat en 512 mb RAm geheugen en een machine met een 128 Mb kaart en 1024 MB RAM memory , die met 1024 MB RAM geheugen liep gewoon veel soepeler...
Maarja heeft idd niks met je videogeheugen te maken, maar het maakt (nu) nog niet uit of je nou 128 MB of 256 MB hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Voor mensen die over hun hardware twijfelen:

1) Wacht nou gewoon ff de demo / eerste reviews af.
2) Als je een nieuwe videokaart wilt speciaal voor BF2, koop m dan op t laatste moment of koop er gewoon 1 via http://www.tweakers.net/aanbod/list_ads/cat/49/aanbod .

En verder liever nieuwe screens ofzo speculeren over benodigde hardware is toch wat tasten in het duister.... :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

--------edit-------------- 8)7
Er zit hier echt een vage bug, typete het tekentje ( :D ) en alles weg pfff
(al een paar keer gebeurd, maar eerst dacht ik dat ik zelf was) niet dus

[ Voor 139% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:29:

Ik vind het juist een goede manier om aan te raden, aangezien ze er in de winkel ook garantie op geven :>

die 6600 kaarten moeten de winkels snel weg hebben (vandaag die aanbiedingen) Als je een goede prijs kwalitei verhouding wil doen zou ik tog egt een 6800 (le) nemen, 1. 6800 chip 2. te unlocken naar ultra (vooral bij asus) 3. Meer bijd e tijd voor hetzelfde geld :P

Je RAM geheugen heb idd weinig met je videogeheugen te maken ja klopt...
Maar het is wel zo dat het niet uitmaakt als je 128 MB heb ipv 256, omdat als je met die 256 kaart in een 512 MB pc zet en die 128 MB in een 1024 pc zet , nou dan speelt die pc met 1024 MB RAM geheuegen vele malen beter (zelf getest)..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:27:
komt waarschijnlijk nog wel een Software Mod uit om BF2 op een geforce 4 te laten draaien.
Heb je een bron?

Ik ga waarschijnlijk maar gelijk voor de X800 XT, weet ik tenminste zeker dat ik een tijdje geen nieuwe meer hoef te halen.
Of misschien voor de X850, maar dan moeten er een keer zon pci naar agp dingen uitkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

[...]

Kan ik me voorstellen natuurlijk. Ook ik moet op de centen letten. Het is alleen nu eenmaal zo dat als je wilt blijven genieten van de nieuwste games en de eye-candy die daarbij hoort, je gewoon mee zal moeten gaan.

Het is natuurlijk jammer dat deze nieuwe kaarten voor belachelijke prijzen over de toonbank gaan, maar dat is helaas weer een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jostheking schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:49:
[...]

Heb je een bron?

Ik ga waarschijnlijk maar gelijk voor de X800 XT, weet ik tenminste zeker dat ik een tijdje geen nieuwe meer hoef te halen.
Of misschien voor de X850, maar dan moeten er een keer zon pci naar agp dingen uitkomen :D
Ik zou tog voor 1 van de 6800 serie's gaan, aangezien die pixel shader 3.0 heb, en bij ATI heeft die hebben ze dat niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb je een bron?

Geen bron (ik denk) want voor de TNT had je ook softwarematige T&L ondersteuning ....

(ik zweer het het tekentje :D is neit helemaal in orde vage bug) Ik hou van CRTL-Z

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:51:
[...]

Het is natuurlijk jammer dat deze nieuwe kaarten voor belachelijke prijzen over de toonbank gaan, maar dat is helaas weer een ander verhaal.
Valt wel mee tog, ik bedoel, als je de goedkoopste neemt van een bepaalde serie (6800 serie) dan isie niet zo duur, en kun je tog die ëye candy"behalen die je zo belangrijk vind (en ik ook)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? ik weet niet, maar hoe en wat. Me computer is in orde, maar de post zie ik zelf niet meer. maar toch is me post goed gequote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:48:
:D

--------edit-------------- 8)7
Er zit hier echt een vage bug, typete het tekentje ( :D ) en alles weg pfff
(al een paar keer gebeurd, maar eerst dacht ik dat ik zelf was) biet dus
Kheb hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 14:15

DesertShooter

Afgekickt

[...]

Heb je een bron?

offtopic:
Als je een AGP gaat halen zul je binnen twee jaar moeten gaan upgraden als je een nieuwe CPU wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig, want ik gister een grote pc schoonmaak gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

[...]

Eens, bovendien is een nieuwe kaart zo 150 euro en dat vind ik toch een boel geld hoor. Niet iedereen stikt in het geld hoor. :O Maar goed, zoals ik al zei: de tijd zal het leren.

Terug ontopic mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:57
:( ik was net aan het sparen voor een grote update(mem,vga,proc,mb) dan wou k 6600 gt pcie erin doen en dan later nog 1 er bij doen. Ik heb nu een agp mb, om nu een vga van 200 euro te kopen en dan daarna hem weer weg te kunnen gooien vin k zonde maar wil wel BF 2 spelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zucht, zullen we het terug ontopic gaan? Zoals nu al zo vaak aangegeven is dat geleuter over gpu's etc niet interessant en zegt het niets totdat de final versie uit is. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
seamus21 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:17:
Sorry hoor maar al minstens 2 paginas lang alleen maar demo zus, systeem eisen zo, andere pc dit, Hoe lang moeten we nog wachten dat? Voegt dat nog wat toe aan iets wat we nog niet wisten van bf2? Helpt dit mee voor een eventuele discussie? Ik ben dan wel geen mod maar ik heb echt zoiets waar gaan sommige posts over.... post dan niets. Ik zet verders geen nicks hier neer. Iedereen die zich aangesproken voelt, hopelijk denken ze eerst na voordat er een post komt... Dit geld overigens voor meer SGD topics.
Ja ik weet zeker dat ik mezelf wil quoten. Paar paginas terug stuk of 8. Had ik ook al het idee dat er niets zinnigs gepost werdt en nu gaat het weer hetzelfde alleen dan over specs of videokaarten of features vragen die je met de SP te lezen ook kan vinden of door zelf eerst even alle officele sites na te pluizen.

Dit topic kan net zo goed gesloten worden net zoals toen bij HL2 gedaan is. Totdat de demo of het spel uit is kan er denk ik niet zoveel meer bij gediscussieerd worden... Tenzij iemand een nieuw iets heeft over BF2 ofcourse :D

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt je ook stil houden en een topicreport doen OF je post zelf eens wat nieuws met de hoop dat het ,naar jou/jullie, idee(en) weer ontopic gaat :/ persoonlijk vind ik het gezemel over offtopic/ontopic reacties erger dan de systeemspecs.

Nu ben ik ook niet voor dat men uitsluitend het gaat hebben over "kan BF2 wel gedraait worden op mijn systeem", maar de laatste paar posts gaan meer over de aanschaf van een videokaart en over de geforce 4 series waar waarschijnlijk niet mee gespeelt kan worden. Ik weet niet hoe het precies zit bij jullie maar ik heb nog steeds een videokaart nodig om een computerspel te kunnen spelen dus zover offtopic is het nou ook weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op zondag 08 mei 2005 @ 15:32:
[...]

Ja ik weet zeker dat ik mezelf wil quoten. Paar paginas terug stuk of 8. Had ik ook al het idee dat er niets zinnigs gepost werdt en nu gaat het weer hetzelfde alleen dan over specs of videokaarten of features vragen die je met de SP te lezen ook kan vinden of door zelf eerst even alle officele sites na te pluizen.

Dit topic kan net zo goed gesloten worden net zoals toen bij HL2 gedaan is. Totdat de demo of het spel uit is kan er denk ik niet zoveel meer bij gediscussieerd worden... Tenzij iemand een nieuw iets heeft over BF2 ofcourse :D
offtopic:
Dan krijg je straks weer dat mensen er apart een topic voor gaan starten 8) , kunnen ze het volgens mij ook hier vragen ;) ...

Excuseer me als ik het fout heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Goed, ontopic dus maar weer (wat een geneuzel hier zeg, is het nou zo moeilijk om dit topic een beetje on topic te houden zonder voor 80% te vervallen in reeds gestelde vragen (waar elke keer het antwoord hetzelfde op is?)

Hoe worden al die stats per game trouwens verzameld? Aan de server kant neem ik aan? Ik heb trouwens nog wat gelezen (oud materiaal) over de commander mode maar ik vraag mij echt af of ik dat nu wel zo'n goed idee vind. Voor clans is het vast super maar over het algemeen speel ik op publics en red ik mij beter zelf dan dat ik naar de "tactics" van een of andere speler zit te luisteren imho. Gelukkig zal het dan ook vast op de meeste publics uit staan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden jullie de volgende keer gewoon Topic Reports kunnen plaatsen? Dat scheelt een hoop offtopic posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:48:
Goed, ontopic dus maar weer (wat een geneuzel hier zeg, is het nou zo moeilijk om dit topic een beetje on topic te houden zonder voor 80% te vervallen in reeds gestelde vragen (waar elke keer het antwoord hetzelfde op is?)

Hoe worden al die stats per game trouwens verzameld? Aan de server kant neem ik aan? Ik heb trouwens nog wat gelezen (oud materiaal) over de commander mode maar ik vraag mij echt af of ik dat nu wel zo'n goed idee vind. Voor clans is het vast super maar over het algemeen speel ik op publics en red ik mij beter zelf dan dat ik naar de "tactics" van een of andere speler zit te luisteren imho. Gelukkig zal het dan ook vast op de meeste publics uit staan denk ik.
Stats worden alleen verzameld door ea servers :/, waar ff overigens altijd uitstaat :/ . Maar wie weet komt er ooit nog een beter systeem.

Je hebt toch wel meer modes, naast alleen commander mode. Net zoals met de huidige bf's.... Meen me vaag te herrineren dat je ook andere modes kon spelen, maar pin me der niet aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Dat kun je in de FAQ vinden, en anders kan je met de search ongetwijfeld wel iets vinden
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:52:
[...]

Ik zou tog voor 1 van de 6800 serie's gaan, aangezien die pixel shader 3.0 heb, en bij ATI heeft die hebben ze dat niet :>
Maakt dat veel uit dan? Ik heb al wat rondgekeken op Google maar weinig kunnen vinden, ik speel ook nog andere spellen dus het moet niet alleen positief voor BF2 zijn :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jostheking schreef op zondag 08 mei 2005 @ 23:06:
Dat kun je in de FAQ vinden, en anders kan je met de search ongetwijfeld wel iets vinden

[...]

Maakt dat veel uit dan? Ik heb al wat rondgekeken op Google maar weinig kunnen vinden, ik speel ook nog andere spellen dus het moet niet alleen positief voor BF2 zijn :)
volgens mij ondersteund battlefield 2 niet eens pixel shader 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:41

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

als tegenhanger heeft ATI SmartModel2b dat ongeveer het zelfde qua eyecandy brengt, maar zelfs met een betere performance dan SM3.0 als je framerates vergelijkt in bv Farcry wat een van de weinige titels is die het gebruikt.

Zou wel willen weten of er gastjes op die invited lan hebben gespeeld er 'per ongeluk' fraps hadden meedraaien :+
(ervan uitgaande dat ze hun eigen rig mochten meenemen :? )

Dan had het speculeren mogen beginnen.... :D

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Lijkt me sterk dat ze hun eigen pc's mee mochten nemen, dan hadden we inmiddels wel een gelekte versie kunnen spelen ;)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op maandag 09 mei 2005 @ 13:34:
Lijkt me sterk dat ze hun eigen pc's mee mochten nemen, dan hadden we inmiddels wel een gelekte versie kunnen spelen ;)
Ik denk inderdaad niet dat ze dat risico nemen, strak kopieerd er een de handel ff snel en staat de heel zwik een dag later op alle P2P netwerken en in alle nieuwsgroepen!
Denk dat ze wel wat slimmer zijn bij EA en DICE...helaas! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van mij mag er best een demo lekken :D. Niks mis mee toch, als het echt zon mooi spel is kijk je over de bugs heen. Bovendien speel ik de demo evengoed wel, voor mijn eind oordeel. Denk overigens dat de meeste dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

nou, ik kan wel zeggen dat ik dat ook zo gaan doen.
En alle lof en dank voor en aan EA, want ze plannen de demo + full net op het tijdstip dat het schooljaar voorbij is _/-\o_

wat niets wil zeggen over GTA SA, dat net wél op het verkeerde moment uitkomt

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik las net een preview van ene Cutlass (Vietnamcombat spelers zullen hem wel kennen). Erg interessant stukje.
Another key feature is that gunners are going to be much more important in BF2. As a tank turret gunner, your turret will move independently. I know this is going to make the blood of realism freaks everywhere boil, but that's ok, because it's more fun from what I've seen. By this I mean that when the tank driver rotates the turret, your stationary gun on top is fixed. This will make it much easier to take out enemy troops, since the slight movements of your driver won't throw you way off. Tank gunners will also be able to crouch!!! This was really cool, and it got me out of a few very sticky situations, as some sneaky little British guy with black hair (whose name I won't mention here) was pretty good at picking me out of that gunner seat when I was exposed to fire. To crouch all you need to do is hit and hold control. I actually killed about 4 enemies (and who knows how many teammates), with the top gun, in the few hours I got to play. This is a gargantuan improvement over BF:V, where I averaged 1-2 enemies per month.
Bron
Vooral het stukje dat je als de bestuurder de koepel beweegt, de gunner gewoon lekker op het punt blijft richten als waar ie al op richtte, lijkt me een hele verbetering. Als gunner was je meestal snel het zaadje... en iets raken vanaf een rijdende tank was al helemaal niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je beter leren mikke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

jaah... :O :P

Nieuw filmpje van giga.de

http://www.fileplanet.com...ield/gigatvspeciabfl2.zip

En 3 nieuwe filmpjes:

http://www.fragland.net/news.php?id=10600
The Belgium gaming site, Fragland have released 3 .zip files including a new trailer, 3 gameplay and 3 various movies that talk about ranking systems and the commander mode. It also seems as though, the movies were captured by LRRP Clan, who did the BF:V "The Fallen One" movie. The graphics are stunning. For once we can see some great detail.

Bron=http://www.totalbf2.com

[ Voor 47% gewijzigd door jagermeister op 09-05-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en een preview op games.telenet.be van de makers van die filmpjes (L(ong) R(ange) R(ecce) P(atrol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

De vetste filmpjes tot nu toe! :P

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 09-05-2005 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Inderdaad. Ik vind dit ook zeker de beste en informatiefste filmpjes tot nu toe. Zaten ook dingetjes in die ik nog niet wist. Ik vond bijvoorbeeld wel leuk dat die supply crates gewoon destroyable zijn door beide kanten. En die med- en ammopacks vrij duidelijk zichtbaar en opraapbaar zijn voor beide partijen.
Ook wat meer info over rankingssysteem en ook echt hoe de puntenverdeling gaat.

Je kan zeker wel merken dat overal wel over nagedacht is...

Mooie kwaliteits filmpjes! LRRP _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door seamus21 op 10-05-2005 01:34 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een filmpjes en wat een info :9~ het wachten wordt er alleen maar moeilijker op maar hulde aan LRRP voor het maken en delen van dit materiaal! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ook leuk dat als je in de buurt van een medic staat je gehealed wordt. De medic hoeft dus niet meer pal naast je te staan wil je gehealed worden. De radius rond de medic is nog groter als hij zich in een voertuig bevindt.

Maatregelen tegen teamkillen zijn echt beter. Teamkill is meteen -8 punten. Opzettelijk de eigen voortuigen vernietigen zijn ook - punten begreep ik uit het verhaal van die kerel van EA.

Level design zag er ook erg goed uit zeg. Vooral die map met die stad in het midden Oosten zag er erg realistisch uit. Brandjes die in gebouwen woeden e.d... Zand dat in de lucht hangt en het zicht voor een deel verkleind, de gebouwen die erg realistisch ogen... :9~ Kan niet wachten tot ik BF2 onder handen kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Wat ik ook een erg gave feature vind zijn de "kill assists", op die manier scoor je nog een beetje. Dit was iets wak bij de vorige delen toch wel miste. Vloog jij vrolijk rond in een helicopter maar je had zelf geen ammo meer maar je gunner wel, in princiepe ben je dan voor hem aan het vliegen.

Ook fijn is dat als je nu als 2de man een vlag overneemt dat je niet de volle bak punten krijgt omdat je er later bij komt. Op die manier gaan de "credits" toch naar de persoon die er het "de meeste" moeite voor heeft gedaan. Plus dat er op die manier mensen eerder naar de vlag zullen gaan om hem te verdedigen of aan te vallen. :)

De nieuwe medic features zijn ook gewoon te vet, pakketjes droppen voor je teammates. Zodat je zelf eventueel nog covering fire kan geven tijdens het healen. Nadeel is wel dat nme's ook er gebruik van kunnen maken, dus dat word opletten.

Zelfde geld voor de ammo crates e.d. die door de commander worden gedropt, ja er gaaf allemaal 8)

De medic/at gaan denk ik wel mijn favo classes worden.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net zoal vorige delen zal het bij mij wel weer de engineer worden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:17
Heeft er iemand een linkje naar dat filmpje van Giga.de voor mensen die uit principiele redenen _niets_ met Gamespy te maken willen hebben? :P

Ik ben niet alleen erg benieuwd naar het spel, maar zeker ook naar de serverkant. Op lanparties organiseer ik vaak (met een groep vrienden) de Battefield compo, en uiteraard komt daar naast BF:1952, BF:DC en BF:V ook BF2 bij :)

Ik hoop dat BlackBagOps met een BF2 Server Manager uitkomt, maar ik kan er nog maar weinig over vinden (brakke search daar, doet alleen OR, geen AND).

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jagermeister1 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:10:
Ook leuk dat als je in de buurt van een medic staat je gehealed wordt. De medic hoeft dus niet meer pal naast je te staan wil je gehealed worden. De radius rond de medic is nog groter als hij zich in een voertuig bevindt.

.
Je moet es nie met die editor zitten te spelen :D , dan wist je dat dat al vanaf 1942 actief is, ga maar met een medicpack in een vliegtuig of voertuig dan zie je op de minimap ook al het rode kruis, daarmee is je healradius ook al vele malen groter. Ook met je tank langs zo een truck rijden geeft ammo en repairservice, hell je kon zelfs als engineer in vietnam al draaiend aan je moersleutel in een jeep meerijden, om zo de damage zo veel mogelijk te beperken... In die gameplay movies vond ik zelf die videoguided misseles wel hot in die heli. Leuk detail , als je langs die brandende oliebronnen vliegt en ze zouden je met heatseekers bestoken, zouden deze de missiles storen, erg mooi gedaan... :9~

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 23:19:
en een preview op games.telenet.be van de makers van die filmpjes (L(ong) R(ange) R(ecce) P(atrol)
Leuke movies :) weer een stuk wijzer geworden, -4 punten voor =>50% teamdamage en -8 punten voor doodmaken.

Ook dat je een minimum aantal mensen nodig hebt om de ranking te laten activeren op een server klinkt goed.

Ook goed om te horen dat ze de rankings in de gaten gaan houden en dat ze verdachte mensen gaan bannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
http://www.gamershell.com/download_index.shtml Hier kun je de movies ook vinden (misschien snellere mirrors)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister1 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:10:

Maatregelen tegen teamkillen zijn echt beter. Teamkill is meteen -8 punten. Opzettelijk de eigen voortuigen vernietigen zijn ook - punten begreep ik uit het verhaal van die kerel van EA.
Hoe wil je het verschil detecteren tussen opzettelijk en per ongeluk een voertuig opblazen dan? Daarnaast, -8 vind ik wel weer heel erg overdreven. Gooi maar eens een bom per ongeluk iets verkeerd en je tked er zo een per ongeluk. Daarnaast hebben de meeste servers nu al een autokick bij -4 of -6 :)

Dat je gehealed word als je in de buurt van de medic staat vind ik ook weer zo mega arcade. Eigenlijk hoor ik best veel aangepaste dingen die mij juist de gameplay niet lijken te bevorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Bor de Wollef schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:36:
[...]

Hoe wil je het verschil detecteren tussen opzettelijk en per ongeluk een voertuig opblazen dan? Daarnaast, -8 vind ik wel weer heel erg overdreven. Gooi maar eens een bom per ongeluk iets verkeerd en je tked er zo een per ongeluk. Daarnaast hebben de meeste servers nu al een autokick bij -4 of -6 :)

Dat je gehealed word als je in de buurt van de medic staat vind ik ook weer zo mega arcade. Eigenlijk hoor ik best veel aangepaste dingen die mij juist de gameplay niet lijken te bevorderen.
Ehm, als jij met je gun 5seconden staat te pompen op een voertuig is het vrij opzettelijk (detectie via jou locatie/mik richting dus) als jij je al sproeiend 'omdraait' en per ongeluk een eigen voertuig raakt die nog bijna kapot was, lijkt het mij perongeluk?

Volgens mij kan je het wel een 'beetje' controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:36:
[...]

Moet je de bom maar niet verkeerd gooien :P hehe meteen een goed systeem om de n00bs buiten de deur te houden :+ laten ze maar eerst oefenen in SP ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ach ja, ik vind dat vrij ver gaan hoor. Maar we zien het vanzelf. In BF-V hebben verschillende servers ook zelf een auto kick level ingesteld. Iedereen moet het kunnen leren toch? Bovendien heb je ook nog altijd mensen die zich dan expres laten tken om jou te laten kicken. Dat zie je nu ook al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:58:
Ach ja, ik vind dat vrij ver gaan hoor. Maar we zien het vanzelf. In BF-V hebben verschillende servers ook zelf een auto kick level ingesteld. Iedereen moet het kunnen leren toch? Bovendien heb je ook nog altijd mensen die zich dan expres laten tken om jou te laten kicken. Dat zie je nu ook al wel.
Singleplayer kun je oefenen en sorry maar laat jij je uitlokken om iemand te teamkillen? lol >:)

Battle of Britain(bf1942) is overigens een goede map om te lamen zoals jij beschrijft :P als axis met een jeepje onder een startende ju88a doorgaan, jij d00d ju88a piloot een teamkill op zijn naam :o maar goed een beetje geskilde player weet dit soort acties makkelijk te omzeilen. Of anders wordt het tijd je skills te verbeteren of een andere server te zoeken. Erop reageren is imho het stomste wat je kunt doen, behalve de persoon kicken dan.

was gisteren nog mijn screenshot dir. aan het opruimen: http://lighteye.whyz.nl/bf1942/ScreenShot79.jpg :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nee, ik laat me niet uitlokken om iemand te teamkillen maar er zijn wel trucjes waardoor mensen er gewoon voor kunnen zorgen dat jij ze per ongeluk tked. Singleplayer kun je maar tot op een bepaalde hoogte oefenen en bovendien vind ik niet dat het online play alleen voor de elite spelers moet zijn (dan viel er niets tot weinig te spelen). Mensen die de game kopen hebben net zo goed recht om te spelen als iemand die iets beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 11:08:
[...]

Leuke movies :) weer een stuk wijzer geworden, -4 punten voor =>50% teamdamage en -8 punten voor doodmaken.

Ook dat je een minimum aantal mensen nodig hebt om de ranking te laten activeren op een server klinkt goed.

Ook goed om te horen dat ze de rankings in de gaten gaan houden en dat ze verdachte mensen gaan bannen :)
Dat laatste moet ik nog zien... Kunnen ze wettelijk denk ik niet maken aangezien deze lui de game ook hebben aangeschaft. Of zullen ze alleen van de rankinglijsten worden gebanned?

[ Voor 11% gewijzigd door jagermeister op 10-05-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat laatste gaat echt niet gebeuren hoor. Bovendien, wordt er nu al wat ondernomen door name hijackers? Dwz gewoon even de naam van iemand pakken en een avondje tken op een tracked server om zijn score te laten zakken? Dat gebeurt nu ook nog namelijk.

Dat je een minimum aantal mensen nodig hebt om de rankings te activeren vind ik wel weer goed. Ik ken clans die nu gewoon tracked servers joinen om steeds dezelfde (afk) persoon af te schieten om zo te stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
daarom moet je dus een gamespy/EA account aanmaken zodat naamjatten en rank verpesten niet kan gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor de Wollef schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:13:
Dat laatste gaat echt niet gebeuren hoor. Bovendien, wordt er nu al wat ondernomen door name hijackers? Dwz gewoon even de naam van iemand pakken en een avondje tken op een tracked server om zijn score te laten zakken? Dat gebeurt nu ook nog namelijk.

Dat je een minimum aantal mensen nodig hebt om de rankings te activeren vind ik wel weer goed. Ik ken clans die nu gewoon tracked servers joinen om steeds dezelfde (afk) persoon af te schieten om zo te stijgen.
Ik denk dat je playername aan je serial gekoppeld gaat worden. Name-hijacking is dan niet meer mogelijk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:30:
Heeft er iemand een linkje naar dat filmpje van Giga.de voor mensen die uit principiele redenen _niets_ met Gamespy te maken willen hebben? :P

Ik ben niet alleen erg benieuwd naar het spel, maar zeker ook naar de serverkant. Op lanparties organiseer ik vaak (met een groep vrienden) de Battefield compo, en uiteraard komt daar naast BF:1952, BF:DC en BF:V ook BF2 bij :)

Ik hoop dat BlackBagOps met een BF2 Server Manager uitkomt, maar ik kan er nog maar weinig over vinden (brakke search daar, doet alleen OR, geen AND).
Ga hierin helemaal met je mee
de vorige SM bevielen mij zeer zeer goed.

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 08:39
jagermeister1 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:08:
[...]

Dat laatste moet ik nog zien... Kunnen ze wettelijk denk ik niet maken aangezien deze lui de game ook hebben aangeschaft. Of zullen ze alleen van de rankinglijsten worden gebanned?
Natuurlijk kunnen ze dat maken; als jij je misdraagt in een bioscoop wordt je er ook uit gegooid ondanks dat je een kaartje hebt gekocht.

Do as I say, don't do as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:19:
[...]
Ik denk dat je playername aan je serial gekoppeld gaat worden. Name-hijacking is dan niet meer mogelijk lijkt me.
Of aan ip-adres, ook vrij uniek namelijk! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:28:
[...]

Of aan ip-adres, ook vrij uniek namelijk! ;)
En als jij van provider switched moet je ook meteen een nieuwe naam kiezen. Dan nog niet eens te spreken over mensen met een dynamic IP.
Bart-01 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:25:
[...]

Natuurlijk kunnen ze dat maken; als jij je misdraagt in een bioscoop wordt je er ook uit gegooid ondanks dat je een kaartje hebt gekocht.
Dan wordt je dus gekicked. De volgende keer kun jij gewoon die bioscoop weer in (tenzij je het wel heel erg bont gemaakt hebt). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
jagermeister1 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:19:
[...]
Waarschijnlijk wordt hetzelfde idee gebruikt zoals ze ook bij CS hebben gedaan: Een soort Steam ID waarmee je overal kan inloggen op een server en dus ook uniek bent. Dat zorgt er nu ook voor dat mensen met CS:Source gemakkelijk gebanned kunnen worden, puur op hun SteamID.

Verder denk ik wel dat vooral de teamplay door die medics and commando (voor ammo) juist een stuk beter gaat worden. Je hebt ook niet gasten meer die constant aan het campen zijn, omdat ze gewoon terug moeten voor ammo steeds. Tja als je met zijn 2e aan het sniperen bent dan wordt je natuurlijk ook sneller opgemerkt.

Ik hoop dat de Game netjes op 23 juni bij mij op de deurmat ligt :P Ik neem er speciaal voor vrij denk ik van mijn werk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bart-01 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:25:
[...]

Maar heb je het dan over een global ban ofzo? Niet over een individuele server? Dat eerste kan wettelijk gezien niet eens zo maar geregeld worden (je hebt het hier dan gelijk over wetgeving in verschillende landen). Bovendien zou het ook niet echt slim zijn om spelers een global ban te geven (slechte publiciteit etc). EA wil gewoon verkopen, de rest kan ze niet zo veel schelen blijkt.
Of aan ip-adres, ook vrij uniek namelijk
En wat dan bij dynamische ip's? Dan is de volgende die jouw oude ip krijgt gewoon de lul dus.

Je moet nu toch ook steeds terug voor ammo? Of bedoel je supply box campen? Ja, dan weet je ook gelijk waar ze zitten toch? Dan valt er weinig te campen imho. Bovendien is campen ook een tactic volgens velen.

[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 10-05-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
IJnte schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:32:
[...]

Waarschijnlijk wordt hetzelfde idee gebruikt zoals ze ook bij CS hebben gedaan: Een soort Steam ID waarmee je overal kan inloggen op een server en dus ook uniek bent. Dat zorgt er nu ook voor dat mensen met CS:Source gemakkelijk gebanned kunnen worden, puur op hun SteamID.

Verder denk ik wel dat vooral de teamplay door die medics and commando (voor ammo) juist een stuk beter gaat worden. Je hebt ook niet gasten meer die constant aan het campen zijn, omdat ze gewoon terug moeten voor ammo steeds. Tja als je met zijn 2e aan het sniperen bent dan wordt je natuurlijk ook sneller opgemerkt.

Ik hoop dat de Game netjes op 23 juni bij mij op de deurmat ligt :P Ik neem er speciaal voor vrij denk ik van mijn werk _/-\o_
raar dat niemand het nog zegt, maar wat dachten jullie van een systeem zoals 'novalogic' heeft... dus idd een key gebonden aan een account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

En worden er daar ook tkers gebanned? Volgens mij niet hoor. Het nadeel daarvan vind ik ook dat je altijd bij novalogic moet inloggen wat nog wel eens fout gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Bor de Wollef schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:54:
[...]

[knip]
Je moet nu toch ook steeds terug voor ammo? Of bedoel je supply box campen? Ja, dan weet je ook gelijk waar ze zitten toch? Dan valt er weinig te campen imho. Bovendien is campen ook een tactic volgens velen.
Mjah effe een trappetje op of af en dan heb je weer ammo ;) Als je dat dadelijk wilt doen moet je speciaal terug komen of iemand laten komen 8) Dat brengt de motivatie iig wel naar beneden als je wilt gaan campen.

offtopic:
Dat brengt me natuurlijk gelijk op het volgende;) Er zal een stijging optreden van de hoeveelheid huiselijk geweld, omdat broertjes (of zusjes) elkaar niet meer willen helpen als ze ammo nodig hebben of health B). Ow ze worden gepest op school: "Jouw help ik niet meer bij BF2" !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zullen er helemaal geen ammo crates meer "in the field" zijn dan? Dan blijf je dus de hele tijd heen en weer sjouwen als jouw supply meneer niet met je mee gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:05:
Zullen er helemaal geen ammo crates meer "in the field" zijn dan? Dan blijf je dus de hele tijd heen en weer sjouwen als jouw supply meneer niet met je mee gaat?
Zoiets heet teamwork forceren! Mag ik wel! ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik een van die filmpjes wordt iemand gered met elektroshocks terwijl die onder water ligt, zeer merkwaardig ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:22:
[...]

Zoiets heet teamwork forceren! Mag ik wel! ;)!
Nee, zo iets heeft "het forceren van massa gevechten" of "het lastiger / onmogelijk maken van solo techniek". Tenminste als ik de implementatie goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Bor de Wollef schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:30:
[...]

Nee, zo iets heeft "het forceren van massa gevechten" of "het lastiger / onmogelijk maken van solo techniek". Tenminste als ik de implementatie goed begrijp.
Tja dat is dus een van de features dat er geen "Standaard" supply punten meer zijn voor de personen. Dit moet de Teamplay verbeteren en ik denk ook dat dat gaat gebeuren. Hoe het met de voertuigen zit weet ik niet, maar het lijkt me dat daar wel iets voor moet zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dus als sniper zul je ook dicht bij je team moeten blijven? Ik vind het dom dat je op deze manier min of meer gedwongen word om in een team te opereren terwijl dat in veel gevallen juist niet de beste strategie is. En hoe willen ze dat bv dan gaan doen als er later een CTF mode komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt wel gewoon 3 magazijnen en voordat je die leeg hebt als sniper word het toch wel tijd om te verkassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:59:
je hebt wel gewoon 3 magazijnen en voordat je die leeg hebt als sniper word het toch wel tijd om te verkassen
Of je moet heel goed zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:59:
vergeet niet, dat mensen vaak over het hele level verspreid zijn. Ook kunnen die ammo gasten ammo crates droppen of wat het ook mag zijn. Die zullen waarschijnlijk wel de 3d-map aangegeven worden. Maar idd het bevorderd de team-play wel iets. Je zal nu eerst richting van je team moeten en wat maakt het dan uit of je naar een huisje moet of naar je team? Bovendien kan je als je aan t snipe in bijvoorbeeld El alemein ook niet zo snel aan ammo komen. Je zal eerst naar de vijandige vlag moeten rennen of weer helemaal terug naar je basis. Als je dan weer kijkt naar bocage, dat is een uitzondering. Maar bedenk wel dat er daar constant mensen om je heen zijn.

Ik denk daarom ook dat er meer voordelen als nadelen aan zitten.

edit: overigens vind ik dat ze dat name hijacking niet te serieus moeten nemen. Kies je een naam zit je daar gelijk voor altijd aan vast :/ . Te verwachten valt ook dat er dan al ontzettend veel namen in gebruik zijn en jij je eigen naam niet eens meer kan gebruiken. Niet te vergeten als je van clan verwisseld.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:58

nlboy

Alles kitz?

Wat is dit toch een vet filmpje van LRRP bf2_lrrp_trailer.zip :9~ 8)

[ Voor 6% gewijzigd door nlboy op 10-05-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:57:
[...]

edit: overigens vind ik dat ze dat name hijacking niet te serieus moeten nemen. Kies je een naam zit je daar gelijk voor altijd aan vast :/ . Te verwachten valt ook dat er dan al ontzettend veel namen in gebruik zijn en jij je eigen naam niet eens meer kan gebruiken. Niet te vergeten als je van clan verwisseld.
Klopt, ik wissel echt gigantisch vaak van naam, ook omdat ik niet in een clan (wil) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor de Wollef schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 12:54:
[...]

Like the old wise saying: In Liefde & Oorlog is alles veroorlooft.
Zodra ik door een sniper gewhiped word, is dat mijn eerste submissie , hem killen, binnen de hoofdmissie de oorlog winnen, al dan niet met een medaille...

Erg frustrerend maar wel een skill in een regelloze oorlog.... it's all in the Game!! (er bestaan nu eenmaal geen Basecamps meer, en anders konden we het daarop gooien!) :+ :7
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 15:27:
Haha, ik een van die filmpjes wordt iemand gered met elektroshocks terwijl die onder water ligt, zeer merkwaardig ... :)
nog eens kijken bleek te laat, is alleen maar mogelijk zolang die teller loopt dan respawn je ( en valt zelfs in te stellen die revivaltimer), en hij was te laat.... eventueel dat ie zichzelf nog heeft kunnen laten breakdancen door de watergeleiding... :Y) >:)

[ Voor 27% gewijzigd door SAiN ONeZ op 10-05-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

nlboy schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:10:
Wat is dit toch een vet filmpje van LRRP bf2_lrrp_trailer.zip :9~ 8)
Spel ziet er mooit uit, maar wat een VERSCHRIKKELIJKE montage :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

eh spielberg is het je al gelukt om FRAPS aan de gang te krijgen ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Bor de Wollef schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 20:47:
[...]

Klopt, ik wissel echt gigantisch vaak van naam, ook omdat ik niet in een clan (wil) spelen.
Uhm een account wil niet zeggen dat je niet een andere naam ingame kan hebben he?
Zoals bij Steam/HL2/CS:S daar heb je je eigen Steam account met ID en in game (CS:S) kan je gewoon elke naam pakken die je wilt. En je zal vast ook wel je account naam kunnen veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:58

nlboy

Alles kitz?

Stom vind ik dat, want ik heb bij steam nu m'n oude email adres als login naam. 8)7
En dat kan je niet veranderen...(of je moet je orignele spel naar ze opsturen etc etc)

[ Voor 34% gewijzigd door nlboy op 10-05-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond dit bericht op Total BF2 forum, wel interressant voor de tournament liefhebbers.
www.modernwarfare.org

Modern Warfare is a tournament starting out in preparation for Battlefield 2. If you've ever played or even heard of other such popular tournaments such as Battlefield Europe for Battlefield 1942, or 21st Century Warfare for Desert Combat, the gameplay is like that.

Quick highlight of these types of tournaments: Very organized gameplay between two "armies" complete with a full ranking system, chain of command, and team division (including special forces and air force). Teams are always expected to be large, and battles last a long time, so that it pretty much fits everyone's time schedule. Come the battle day, you can come in whenever you want, stay as long as you want, then rotate out.

Longer version:
If you are not familiar with those popular tournaments, Modern Warfare is basically a closed contest between two teams, fighting over territory designated in a fictional map of control points:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v153/vi3tmix/Miscellaneous/modernwarfaremap.jpg

Each week, a territory will be chosen and fought over on the weekend (usually a Saturday). Whether a team is attacking or defending is chosen by either the results of the previous battle, or in the case of the first few scrims, by the TAs (Tournament Administrators). Each territory corresponds with a single map.

On the day of the battle the map is played for a time period ranging from 9-12 hours (depends on the tournament, traditionally it's 12 but I've seen some tournaments reduce the gametime by a few hours). Obviously you are not expected to play all 12 hours; you can merely come in when you are available to lend a helping hand. People will be rotating in and out all day. Team with the most wins (Opposition Forces or US) over that territory, takes it (or keeps control of it if they were merely defending). And so it goes like this for around 15 weeks. There are also practices throughout the week. Practices required (if any), as well as time and frequency, are all determined by whoever's the presiding General of your team's military.

As for the structure of the tournament, all ranks are implemented except for Warrant Officers (which are sometimes used, sometimes not). At the beginning of each campaign, everyone starts out as a pvt unless you're an officer (leading a company) or a general (leading the entire division). Based on your performance during battles--whether it show your skill, support abilities, or leadership abilities--you may receive promotions, as well as medals and ribbons to add to your sig to display your contributions to your team and the tournament. Promotions come into play whenever a higher officer isn't present: it goes down the chain of command to decide who's leading what. Also remember that abandonment of your orders may also result in penalties/demotions as well. Don't let that scare you, we're just trying to be sure that we don't have rambos abandoning their squads trying to accomplish objectives.

Tired of pubbies teamkilling everyone, or people not working for the good of the team? Then join. If you're already in a clan, you're more than welcome to stay with them. Remember, there are no heavy obligations to the tournament, as long as you can help out when you can. We normally have a handful of people in these tournaments that still hold ties to a clan anyway.

Hope to see you there. Once again, it's www.modernwarfare.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mhijong19/pictures/BannerMiddle.gif

offtopic:
Kon het niet laten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ghehe.. het is je vergeven ;) Leuk gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Komt in de gameplaymovies niet echt naar voren maar zijn er omgevingen die verwoest kunnen worden, buiten de Dam Map waar dit blijkbaar mogelijk is, maar ik doel meer op omgevingen als gebouwen, schuurtjes eventueel andere bruggen in maps?!

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.