ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
gvd grr iets over compatible enzoVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:40:
omg geforce 4 kaarten gaan niet werken met bf2http://www.planetbattlefi...eatures/articles/ears/qa/
[...]
Dat gaat een dure bf2 voor mij wordenmoet sowieso minimaal 512 mb ram erbij (heb nu 512) en moet maar eens gaan starten met lezen van reviews voor een nieuwe videokaart
best wel absurt eigenlijk zo heel erg 'oud' zijn de geforce 4 series niet, ben benieuwd hoe dit effect zal hebben op de verkopen.
maargoed word idd ook weer een dure dan voor mij..
heb nog een GF3
en ook 512 mb ram waar het 1gig moet zijn, maar dat wil ik vrij binnenkort gaan doen.
[ Voor 4% gewijzigd door BasieP op 02-05-2005 17:28 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Volgens mij lees je verkeerd :Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 16:40:
omg geforce 4 kaarten gaan niet werken met bf2http://www.planetbattlefi...eatures/articles/ears/qa/
Dat gaat een dure bf2 voor mij wordenmoet sowieso minimaal 512 mb ram erbij (heb nu 512) en moet maar eens gaan starten met lezen van reviews voor een nieuwe videokaart
best wel absurt eigenlijk zo heel erg 'oud' zijn de geforce 4 series niet, ben benieuwd hoe dit effect zal hebben op de verkopen.
Radeon 8500 = DX 8.1 = Hetzelfde als de GF4 TI reeksQ: Can you give us a definitive answer as to what the system requirements are?
A: Minimum System Requirements are 1.7 GHZ CPU, 512mb of RAM, Video card that supports 1.4 shaders. That is Geforce FX and higher, Radeon 8500 and higher. (Geforce 4 Cards will not work).
Recommended System Requirements are 2.0 GHZ to 2.5 GHZ CPU, 1gig of RAM, Video Card that supports 1.4 Shaders.
Ik denk namelijk dat ze de GF4 MX reeks bedoelen en dat zijn gerelabelde GF2 kaarten !!!
Ook 1.4 Shaders zijn volgens mij gewoon supported door GF4 TI kaarten.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
ow dat zou al weer positiever nieuws zijn, maar ja aan de andere kant er staat geen MX of TI bij, jouw uitleg klinkt opzich wel logisch laten we hopen dat het kloptnero355 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:14:
[...]
Volgens mij lees je verkeerd :
[...]
Radeon 8500 = DX 8.1 = Hetzelfde als de GF4 TI reeks
Ik denk namelijk dat ze de GF4 MX reeks bedoelen en dat zijn gerelabelde GF2 kaarten !!!
Ook 1.4 Shaders zijn volgens mij gewoon supported door GF4 TI kaarten.
Verwijderd
Ik vrees dat dit ook voor mijn 9800PRO best pittig gaat worden..
//edit: ik wil het natuurlijk ook best komen ophalen
//edit2: @ nero355 geforce 4 ondersteund tot en met pixelshader 1.3 en radeon 8500 ondersteund wel 1.4 dus ik denk dat jouw verhaal niet op gaat helaas.
http://www.digit-life.com/articles/gf4/index1.html beetje naar beneden scrollen totdat je een paarse tabel ziet met vergelijkingen.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 19:23 ]
Is er ergens nog een mirror?
Ik weet nog dat het een heel aardig resultaat was, miscchien een idee voor BF2?
Het lijkt wel naar mate we dichter bij de release komen zijn er toch wat dingen gaan tegenvallen (duh meer info)Q: How does exactly does the Laser Designation Kit work in Battlefield 2?
A: Laser Designation was cut.
Maar bij het bovenstaande krijg ik toch het BFV flaregun idee, was ook aangekondigd. Maar nooit gekomen. Gelukkig zitten er wel "slimme" raketten op de straaljagers.
Verder vink het lullig voor de mensen met een geforce4, ik dacht dat de ontwikkelaars het zo wilden hebben, dat je het zelfs op een low-end systeem kon spelen. blijkbaar dus niet...:/ Volgens mij zijn er namelijk nog wel een redelijk aantal gamers met een wat oudere kaart. Lekker als je op die manier word "verplicht" om een nieuwe kaart te kopen

Right for all the wrong reasons.
Hmm...... dan zijn de geruchten die ik ooit heb gelezen waar : De 8500 is de enige kaart ooit gebouwd die DirectX 8.1 compliant was, en dan zijn de GF4 TI kaarten alleen DirectX 8.0 compliantVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:11:
//edit2: @ nero355 geforce 4 ondersteund tot en met pixelshader 1.3 en radeon 8500 ondersteund wel 1.4 dus ik denk dat jouw verhaal niet op gaat helaas.
http://www.digit-life.com/articles/gf4/index1.html beetje naar beneden scrollen totdat je een paarse tabel ziet met vergelijkingen.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Ja, dat merk je al ontzettend bij BF1942, dus dat zal vast wel bij BF2Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:53:
Zou het dan erg veel uitmaken, van 512 naar 1024 mb ram?
Ik denk het wel omdat het een behoorlijk zwaar spel is..Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:53:
Bij BFV is dat verschil gigantisch (zeker in laad-tijd). Zonder die extra 512MB is alt-tab of /quit vanuit de console een drama.. Duurt eeuwig (ratel ratel). En ook tijdens happeren in de gameVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:53:
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
Verwijderd
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nou het leek mij anders wel van toepassing als bepaalde hardware het niet gaat doen met BF2Bor de Wollef schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:11:
Jammer dat we weer terugvallen in geneuzel over specs. Jongens, we zien het wel. Dit topic sneeuwt een beetje onder zo.

Het is onzin om hier over te discussieren omdat er nog niks echt officieel bekend is. Het is gissen wat jullie hier doen. Gewoon afwachten... we zien het vanzelf wel!Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:14:
[...]
Nou het leek mij anders wel van toepassing als bepaalde hardware het niet gaat doen met BF2
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Of de demo!DenniZ schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:42:
Dan kan net zo goed het hele topic gesloten worden natuurlijk tot het spel ook echt uit is

Denk dat er na de E3 pas veel meer duidelijk gaat worden over BF2
Interview
Wie weet toch nog deze maandEAPlay.com: Can you comment on any plans for a Battlefield 2 demo, and if so it’s estimate release date?
A demo is planned. We'll be announcing the demo timing quite soon. Stay tuned!
[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 04-05-2005 11:37 ]
Vaag dat dat nie tkan dan : Zelfs in een oud spel als GTA:VC kan je mensjes hun auto uit headshotten door het glas heenBioHazard schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 11:49:
Ah das wel mooi, heb al VELE malen een mooi geschot gehad op de piloot in Vietnam bijv maar ik kon ze nooit neerschieten
Verwijderd
*Ahum* Dice, EA brengt het alleen uit en fundeert wat, maar heeft eigenlijk geen invloed op de inhoud van het product.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:15:
1e spel hopelijk die de moeite is om weer aan te schaffen, mn laatste originele spel was battlefield 1. En die speel ik nog steeds wekelijks, en dat al 3 jaar. Goed gedaan knulletjes van EA
DICE ownt, EA is uit op geld.
AMENHidde schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:17:
[...]
*Ahum* Dice, EA brengt het alleen uit en fundeert wat, maar heeft eigenlijk geen invloed op de inhoud van het product.
DICE ook, anders hadden ze nooit met EA in zee gegaanHidde schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:17:
[...]
*Ahum* Dice, EA brengt het alleen uit en fundeert wat, maar heeft eigenlijk geen invloed op de inhoud van het product.
EA was op de koopjestoer, en zag de potentie van BF1942 en niemand anders zag dat.jagermeister1 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:09:
[...]
DICE ook, anders hadden ze nooit met EA in zee gegaan
EA was gewoon slim, en ze doen DICE niet meer weg, maar DICE kan het contract volgens mij zo verbreken als ze een beter aanbod krijgen.
Verwijderd
Als de kwaliteit maar blijft! Ik heb weinig goeds over EA te zeggen, maar deze reeks is echt fantastisch! Dus soms komt er wel kwaliteit van ze, al maken ze het niet zelf.Hidde schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 16:15:
[...]EA was op de koopjestoer, en zag de potentie van BF1942 en niemand anders zag dat.
EA was gewoon slim, en ze doen DICE niet meer weg, maar DICE kan het contract volgens mij zo verbreken als ze een beter aanbod krijgen.
Ubisoft kan dat weer wel, die Montreal Studios

EA heeft de orgineel MOH:AA ook flink verpest door met te weinig support te komen als in bijv. patches.
Ik hoop van ganze harte dat DICE niet bezwicht voor het geld alhoewel iedereen wel 'een' prijs heeft lijkt me zo maar zou het bewonderingswaardig vinden als ze zich niet zo gek laten maken
Lol, de gene die het gaat verkopen en uitbrengen heeft uiteindelijk de touwtjes in handen. EA dus.Hidde schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 15:17:
[...]
Ik heb een tijdje vergelijkbare problemen gehad. Het spel werdt traag zodra er veel geluidseffecten afgespeeld moesten worden. Ik heb mijn geluidsettings in BF toen dratisch verlaagd. Hiermee was het probleem dan ook verholpen.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:19:
Hebben jullie ook dat als je met een A10 Thunderbolt in Desert Combat een paar klusterbommen afwerpt hij ontzettend hapert? ook al zit ik in servers met de laagste pings; ik blijf het houden. Ik heb best goede hardware, zie specs, maar toch lijkt het aan m'n performance van m'n systeem te liggen. BF 2 zal dan wel helemaal slecht bij mij draaien... toch maar weer doorsparen voor de nieuwe pc
het is volgens mij wel een beetje te vergelijken met bv een band en hun platenmaatschappij, in sommige gevallen krijgen de bands cart blanche (spelling) en kunnen ze muziek maken zoals zij dat willen in andere gevallen wordt hun product (muziek of in ons geval een game) gekneed tot wat de uitgever wil. Maar het lijkt mij wel dat DICE vrije hand heeft en in principe kan doen wat ze willen zonder dat EA aan de bel trekt.. maargoed wat weet ik ervanBor de Wollef schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 18:50:
[...]
Lol, de gene die het gaat verkopen en uitbrengen heeft uiteindelijk de touwtjes in handen. EA dus.

maakt eigenlijk allemaal niet uit het komt er toch altijd op neer dat het een top game wordt
Het blijft alleen jammer dat die demo zo laat komt.. doet mij een beetje vreemd ruiken dat de release date zo snel achter de demo is (met andere woorden -> mogelijk uitstel) maargoed niet zo pessimistisch
Verwijderd
Hoezo uitstel?? Wat is er vreemd aan komt zo vaak voor dat er een demo rond de release wordt uitgebracht of er zelfs na. Eigenlijk te vaaknudie schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:20:
[...]
maakt eigenlijk allemaal niet uit het komt er toch altijd op neer dat het een top game wordt![]()
Het blijft alleen jammer dat die demo zo laat komt.. doet mij een beetje vreemd ruiken dat de release date zo snel achter de demo is (met andere woorden -> mogelijk uitstel) maargoed niet zo pessimistisch

maja wat ik dus nog wou zeggen(wat ik perongeluk gewist heb. Dat ik er echt zin in begin te krijgen!!! Teamplay gaat gewoon zo vele malen beter worden. Je eigen squad kiezen, spawnen @ sqaud leader, health bij je teammaten. ontzettend goede ideeen. Hopelijk dat dit ook gaat werken. Ben erg beniewd
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 20:04 ]
- Bij EA zit het geld om te investeren.
- De nieuwste tools / hardware en software kan worden gebruikt om de game te ontwikkelen.
- Goede ondersteuning voor public-servers
Ik denk gewoon dat dit een klapper van een game gaat worden en geef EA het voordeel van de twijfel. Er worden redelijk veel nieuwe elementen geïntroduceerd waarvan ik denk dat het best eens hele stoere toevoegingen zullen zijn voor MP games.
- VOIP geïntegreerd
- Commandermode
- Squad's
- Material penetration
- TV-guided missiles
- Betere physics
- Mogelijkheid om gerevived te worden.
- Classes hebben een sprintfactor
- Heel vet geïntegreerd online ranking/score systeem
- Eye candy
Ik zal vast nog een aantal zaken vergeten, maar bovenstaande geeft al aan dat het wederom (net als 1942) een vernieuwende MP game zal worden.

Misschien bedoel je dat Battle TV gebeuren. Dat hebben ze vooralsnog geschrapt dacht ik.
http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=3086EA Benelux is planning a BF2 Lan event in Holland and Belgium in June, and they asked about the amount of interest on the planetcombat network.
So any dutch or belgium BF2 tropper please say eye if u would attend such an event.
Details and location to be announced.
BTW the official BF2 retail date is 23rd June for Holland and Belgium.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2005 20:37 ]
Ik heb meteen gereplied, zou echt top zijn als ze eindelijk es in Nederland een leuk event deden!Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 20:37:
EA BF2 benelux Lan party
[...]
http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=3086
http://www.filerush.com/torrents/bf2pcgameplay.rar.torrent
Hmm, blijkt van de belgische PC Gameplay te zijn
Belgisch commentaar

[ Voor 38% gewijzigd door GG85 op 05-05-2005 10:20 ]
fileplanet heeft momenteel geen wachtrij en ging rond de 300 kb bij mij
overigens wat is er mis met het commentaar?
Maar dat commentaar is inderdaad vlaams oid, kan het niet altijd goed verstaan.
Jammer dat deze preview nog niet gelekt is.
En de release is officieel 23 Juni voor Europa, de counter in de OP staat nog op 17 Juni.
[ Voor 80% gewijzigd door Hidde op 05-05-2005 11:31 ]
En slecht te verstaan zeker weer zo'n ollander die nooit in het zuiden komt.
Bron?Hidde schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 11:29:
Bug in het filmpje of met het opnemen, soort raar gekraak.
Maar dat commentaar is inderdaad vlaams oid, kan het niet altijd goed verstaan.
Jammer dat deze preview nog niet gelekt is.![]()
En de release is officieel 23 Juni voor Europa, de counter in de OP staat nog op 17 Juni.
Ik heb zelf nauwelijks last van gekraak, nu is de kwaliteit van het geluid nogal laag in dat filmpje (96 kbps) maar ik denk dat je dan toch naar een betere geluidskaart en/of de instellingen moet kijken
Alleen jammer dat de aimpoint op de m4a1 verkeerd om zit
Verwijderd
elke maand doen ze dit met spellen en het is een benelux blad
http://forums.totalbf2.com/showthread.php?t=3086&page=1Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:07:
[...]
Bron?
Ik heb zelf nauwelijks last van gekraak, nu is de kwaliteit van het geluid nogal laag in dat filmpje (96 kbps) maar ik denk dat je dan toch naar een betere geluidskaart en/of de instellingen moet kijken
Deze gast is gecontacteerd door EA Benelux om een animocheck te doen naar een LAN event en zegt daarnaast even de officiele date.
Vet filmpje zeg.GG85 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 10:18:
Nieuw filmpje (109Mb):
http://www.filerush.com/torrents/bf2pcgameplay.rar.torrent
Hmm, blijkt van de belgische PC Gameplay te zijn
Belgisch commentaar
Ook mooi is als je in de tank zit, zie je onderin een klein beeldje van de tank zodat je ziet hoe de loop tov de body staat.
Wat ik me ook afvraag is op welke resolutie/settings dit gespeeld is en op wat voor hardware. Ok t is botmatch maar t zag er mooi en soepel uit.
Wat wel een beetje een nadeel zou kunnen zijn is dat je zoveel mogelijkheden in het spel hebt en zoveel informatie op je scherm en er gebeurt megaveel tegelijkertijd dat t moeilijk is om overzicht te houden als je aan t spelen bent en om alle mogelijkheden goed te benutten..
Ook mis ik een beetje het WW2 sfeertje uit BF1942. T is natuurlijk persoonlijk maar ik vind dat altijd een lekker setting voor een dergelijk spel.
Wat ik verder ook hoop is dat ze zeer veel aandacht hebben besteed aan:
1) het echt goed uitbalanceren van alle voertuigen, gevechtsklassen (sniper, assault etc) en de verschillende legers.
2) cheaten
k heb altijd veel BF1942 gespeeld, RTR was beetje miskoop en de rest daarna heb ik maar overgeslagen echter dit spel loopt een hele goede kans om gekocht te worden als ik t zo bekijk.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dat is idd voor mij de hamvraag. Op wat voor systeem is dit filmpje opgenomen? 'Tzag er namelijk allemaal redelijk soepel uit. Als iemand daar nog achter kan komen??Wat ik me ook afvraag is op welke resolutie/settings dit gespeeld is en op wat voor hardware.
Ik denk dat het gewoon opgenomen is met een tv-out achtig systeem, kan jij ook wel doen als je videokaart dat ondersteuntantipode schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:04:
[...]
Dat is idd voor mij de hamvraag. Op wat voor systeem is dit filmpje opgenomen? 'Tzag er namelijk allemaal redelijk soepel uit. Als iemand daar nog achter kan komen??
Als je de recommended specs neemt bij de systeemeisen denk ik dat je dit spel goed zal kunen draaien...
Euh dat zit nu toch ook al in BF Dessert CombatHelp!!!! schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 12:58:
[...]
Ook mooi is als je in de tank zit, zie je onderin een klein beeldje van de tank zodat je ziet hoe de loop tov de body staat.
En euh je zegt dat je hem waarschijnlijk gaat kopen

Veder had iemand het eerder in dit topic over een uitstel van BF2. Echter de releasedatum van nu IS al een uitstel. Hij zou eerder d8 ik in maart oid uitkomen. Ik heb hem nu al denk ik een maand of 3 in pre-order staan bij FreeRecordShop. Op 22 maart heb ik iig een mailtje gekregen dat ie uitgesteld was naar 30 juni.
[Edit]
Ik heb net even het filmpje bekeken. Even wat comment erop:
Er zijn een aantal punten die me opvallen:
- Veel meer beweging in de figuren. Vooral als je ze neerschiet, vallen ze heel erg mooi neer.
- Lange laadtijd van de ammo. Duurt volgens mij langer dan bij DC.
- Het geluid natuurlijk van de wagens
.
- Tank (M1A2) traag met herladen kanon (Was bij de M1A1 juist het voordeel.. snel laden).
- Press "a" to reload
Ik doe et nu met R. Khoop dat dat in te stellen valt
.
- Sprint functie natuurlijk.
- Sniper niet echt nauwkeurig heb ik het idee. Bij DC heb je de M82A1 en die is heel erg precies.
- Het lijkt alsof de voertuigen traploos regelbaar zijn qua snelheid:? Iig het geluid wijst er wel een beetje op.
- Bots zijn eindelijk een beetje slimmer geworden
Bij normale DC of BF knal je ze zo neer.
- Zien van welke richting je beschoten wordt (
sniper).
- De verschikkelijk mooie graphics!!!
[ Voor 44% gewijzigd door IJnte op 05-05-2005 14:33 . Reden: Lijstje met punten over film ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Dat zit ook al in vanilla BF1942IJnte schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:10:
[...]
Euh dat zit nu toch ook al in BF Dessert CombatIIg ik heb het er wel inzitten
. Dat is dus een feature die gewoon meegenomen is van BF DC.
En euh je zegt dat je hem waarschijnlijk gaat kopenALS je hem niet koopt hoor je er niet eens meer bij
![]()
. Ik kan iig niet echt meer wachten
![]()
Veder had iemand het eerder in dit topic over een uitstel van BF2. Echter de releasedatum van nu IS al een uitstel. Hij zou eerder d8 ik in maart oid uitkomen. Ik heb hem nu al denk ik een maand of 3 in pre-order staan bij FreeRecordShop. Op 22 maart heb ik iig een mailtje gekregen dat ie uitgesteld was naar 30 juni.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Wel t is inmiddels ff geleden dat ik BF1942 voor t laatst speelde en DC heb ik eigenlijk zelden gedaan. Altijd plain vanilla 1942 gedraaid. Dat vond ik toch t leukst. Dus t is me wss nooit echt opgevallen van dat tankje ofzo..IJnte schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:10:
[...]
En euh je zegt dat je hem waarschijnlijk gaat kopenALS je hem niet koopt hoor je er niet eens meer bij
![]()
![]()
maar het beeld mocht er zeker wezen

Over dat kopen: Ik heb 1942 veel gespeeld en veel plezier aan beleefd maar ik wil toch wel graag ff een demo spelen en wat reacties afwachten voordat ik weer ns EUR 50 weggooi aan een spel dat ik amper speel. ECHTER: van wat ik nu gezien heb is dit echt een waardige opvolger van 1942 en zeker de moeite waard dus de kans dat ik em aanschaf is wel erg groot. t lijkt me nl weer erg vette gameplay. De realistische graphics verhogen de sfeer ook nog ns.
PS de lange laadtijden vielen mij ook op.
PS ik koop natuurlijk geen games om erbij te horen ...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
In België werken de meesten mensen volgens mij met een AZERTY toetsenbordIJnte schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:10:
• Press "a" to reloadIk doe et nu met R. Khoop dat dat in te stellen valt
.
Haha, tja euhm appart volk laten we maar zeggenjagermeister1 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:47:
[...]
In België werken de meesten mensen volgens mij met een AZERTY toetsenbordBij ons zit de 'Q' dus op die plek. Maar goed... het is vast allemaal naar wens in te stellen.
dat van die tankloop zit er al in sinds battlefield 1942IJnte schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:10:
[...]
![]()
![]()
[Edit]
Ik heb net even het filmpje bekeken. Even wat comment erop:
Er zijn een aantal punten die me opvallen:Jammer idd een beetje van het gekraak tussendoor, maar het beeld mocht er zeker wezen
- Veel meer beweging in de figuren. Vooral als je ze neerschiet, vallen ze heel erg mooi neer.
- Lange laadtijd van de ammo. Duurt volgens mij langer dan bij DC.
- Het geluid natuurlijk van de wagens
.
- Tank (M1A2) traag met herladen kanon (Was bij de M1A1 juist het voordeel.. snel laden).
- Press "a" to reload
Ik doe et nu met R. Khoop dat dat in te stellen valt
.
- Sprint functie natuurlijk.
- Sniper niet echt nauwkeurig heb ik het idee. Bij DC heb je de M82A1 en die is heel erg precies.
- Het lijkt alsof de voertuigen traploos regelbaar zijn qua snelheid:? Iig het geluid wijst er wel een beetje op.
- Bots zijn eindelijk een beetje slimmer geworden
Bij normale DC of BF knal je ze zo neer.
- De verschikkelijk mooie graphics!!!

en dat gekraak? Zo klinkt een firefight in het echt van een afstandje
Ik vergelijk het nu even met BF DC. Daarbij is het echt een stuk sneller hoor!Schuey schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:56:
[...]
dat van die tankloop zit er al in sinds battlefield 1942
en dat gekraak? Zo klinkt een firefight in het echt van een afstandje
Idd dat gekraak lijkt op firefight, maar aan het einde van de film is et irritanter vindt ik
Overigens jammer dat het nauwelijks te zien is of het opdoemen van gras in de verte nu beter is geregeld. Ben wel benieuwd of de vijand echt niet te zien is van veraf als hij in gras is verstopt
[ Voor 49% gewijzigd door jagermeister op 05-05-2005 14:23 ]
Met zo'n raar stoplicht boven je hoofdjagermeister1 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:10:
Het valt me wel op dat de bomen en andere vegetatie rechtstreeks uit BF:V lijken te komen. Ze ogen erg statisch.
edit:
Overigens jammer dat het nauwelijks te zien is of het opdoemen van gras in de verte nu beter is geregeld. Ben wel benieuwd of de vijand echt niet te zien is van veraf als hij in gras is verstopt
Zo'n stoplicht zie je alleen bij je eigen mannetjes, zodat je die juist niet onder vuur neemt... De vijand daarentegen moet je geheel op eigen zicht in het vizier krijgenMet zo'n raar stoplicht boven je hoofd Moet toch wel aardig te zien zijn denk ik ...
Specs:
- P4 3,4 GHz
- 1024 Mb RAM
- ATI Radeon X800XT PE
Ik weet verder alleen dat dit wel high detail is, maar wat voor resolutie etc. weet ik niet.
Kweet haast wel zeker dat mijn pc het goed zal kunnen draaien (XP2400+ / 1024 mb / 9600XT), welliswaar niet op het hoogste detail.
just a thought
giga.de hadden volgens mij ook een testversie gekregen en wat gebeurde daar: juist ja een vastloperMovinghead schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:01:
af en toe vraag je jezelf toch waarom de demo telkens wordt uitgesteld, ook weer bij dit filmpje hebben die mensen een speelbare versie gekregen van BF2 en waarom wij niet......
just a thought
iets wat ik tot nu geleerd heb is dat ik liever een paar weken/maandjes langer wacht op een spel dan dat het boordevol bugs zit.

Weet iemand of het filmpje er mooier eruit ziet op die DVD dan het filmpje op internet?Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 10:24:
http://www.fileplanet.com...ld/news/bf2pcgameplay.rar
fileplanet heeft momenteel geen wachtrij en ging rond de 300 kb bij mij
overigens wat is er mis met het commentaar?
Geluid dat is beter als ik zo lees.
Verwijderd
Verwijderd
SoundBlaster Audigy 4 Pro 2.05.0000 beta
This beta driver adds full support of the OpenAL interface for Sound Blaster® Audigy® 4 Pro audio devices.
Added Features or Enhancements:
Provides full OpenAL / EAX ADVANCED HD support when used with the DOOM 3™ 3 1.3 patch.
Includes EAX 4.0 support for the new DOOM 3: Resurrection of Evil™ expansion pack.
Improves performance of all OpenAL game titles, including Battlefield 2™.
Na wat problemen, en het niet willen herkennen van me hardware (audigy2) heeft deze erg goed geholpen, maar na een herinstall werd de audigy2 wel weer herkend en kon ik zijn originele cd drivers gebruiken en de eax console hierop.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
nlboy schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:06:
Weet iemand of het filmpje er mooier eruit ziet op die DVD dan het filmpje op internet?
Geluid dat is beter als ik zo lees.
Het is niet gecomprimeerd, het is precies hetzelfde bestand als dat op de DVD staat, jammer van het geluid inderdaad, maar daar is niet veel aan te doen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:56:
lijkt me dat dat niks uitmaakt, maar das moeilijk te zeggen als er 1 of andere gek is geweest die het heeft gecomprimeerd dan is die van de pc gameplay beter.
Verwijderd
ik had hem zelfs niet gekocht als er helemaal geen geluid bij zat... Het is maar een filmpje en het gaat mij vooral om het beeld.
edit:
wat houdt OpenAl eigenlijk precies in? Wat voegt het toe?
Nostalgisch en wel toepasselijk dacht ik zo haha.
Battlefield 1942 demo eindelijk uit
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 21:14 ]
Verwijderd
Lol, jij altijd met je bomenjagermeister1 schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:10:
Het valt me wel op dat de bomen en andere vegetatie rechtstreeks uit BF:V lijken te komen. Ze ogen erg statisch.
Hahaha.. ja.. je weet hoe ik ben he!Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:45:
[...]
Lol, jij altijd met je bomen. Ach .... Bootjungen .... du haBt kein Angst zu haben .... ;)!
Wat is er mis met het geluid dan?Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:27:
[...]
[...]
Het is niet gecomprimeerd, het is precies hetzelfde bestand als dat op de DVD staat, jammer van het geluid inderdaad, maar daar is niet veel aan te doen.
Ik heb het filmpje ook net gekeken, ziet er allemaal goed uit natuurlijk (wel een stuk minder dan op de screenshots van een jaar terug, maar dat was wel te verwachten), alleen ik ergerde me wel aan die geluiden van de gunfights die je in de verte hoort. Wel realistisch natuurlijk, maar ik ga me der waarschijnlijk wel aan ergeren als ik een paar uur achter mekaar speel
Verwijderd
Verwijderd
bleek maar weer dat hij de skills er niet voor had, want een die hard kamikaze die blijft erin zitten tot op het laatste moment....Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:40:
Ik vond die gunfight in de verte in het begin wel zeer mooi, maar na een paar minuten begon het toch redelijk vervelend te worden idd. Ook moest ik ineens aan BF1942 toen de speler met een auto de tank wou laten exploderen xD
edit @ jager: bomen en gras zag ik bewegen. Op een gegeven moment is die gast met een sniper in de weer dan zoomt ie ff in op een struik en wat gras, maar dat zie je dan mooi bewegen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 23:48 ]
Ah... dan is het goed. Ik had hem anders niet gekochtVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:47:
[...]
edit @ jager: bomen en gras zag ik bewegen. Op een gegeven moment is die gast met een sniper in de weer dan zoomt ie ff in op een struik en wat gras, maar dat zie je dan mooi bewegen.

Een die-hard kamikaze stap zelfs helemaal niet uitVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:47:
[...]
bleek maar weer dat hij de skills er niet voor had, want een die hard kamikaze die blijft erin zitten tot op het laatste moment....
Hmm ik hoop dat ze een keer kunnen laten weten of hij nu wel of niet gaat werken met een Geforce 4 4200...
Maarja, van de andere kant, een nieuwe kaart moest ik toch al hebben
stelletje zeurpietenVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:40:
Ik vond die gunfight in de verte in het begin wel zeer mooi, maar na een paar minuten begon het toch redelijk vervelend te worden idd. Ook moest ik ineens aan BF1942 toen de speler met een auto de tank wou laten exploderen xD
dit is gewoon zoals het hoort! Hier hebben we jaren op moeten wachten, fatsoenlijke geluiden, beter dan dit wordt het bijna niet als het op realisme aankomt

Das balle, dan koop ik die spel niet totdat ik een nieuwe grafische kaart heb. Overigens vind ik onzin dat spel GF 4 Ti niet ondersteund. Radeon 8500 t/m 9550 (behalve 9500 (Pro) ) zijn allemaal langzamer dan GF 4 Ti.DenniZ schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 08:25:
Het is toch al bekend dat BF niet zal draaien op de GF4 serie?
Hope for the best, prepare for the worst...
Het is sowieso een beetje vreemde videokaart tussen je, voor de rest, redelijk hi-end specs!!

[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 07-05-2005 11:27 ]
Het was een gerucht, nog niet helemaal zekerDenniZ schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 08:25:
Het is toch al bekend dat BF niet zal draaien op de GF4 serie?
Mijn videokaart past ook helemaal niet bij de rest van mn pc (2.8 Ghz 1 GB Ram 160 GB HD ennn...Geforce 4
[ Voor 21% gewijzigd door j86 op 07-05-2005 14:39 ]
Waarom nou weer neit een gf4, had ik nog even kunnen wachten met uitbreiding:(
Verwijderd
he volgens mij was dat niet negatief bedoeld, was een nostalgisch moment johSchuey schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 09:54:
[...]
stelletje zeurpieten
dit is gewoon zoals het hoort! Hier hebben we jaren op moeten wachten, fatsoenlijke geluiden, beter dan dit wordt het bijna niet als het op realisme aankomt
HoezoJostheking schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:38:
[...]
Het was een gerucht, nog niet helemaal zeker
Mijn videokaart past ook helemaal niet bij de rest van mn pc (2.8 Ghz 1 GB Ram 160 GB HD ennn...Geforce 4)
Heb hier een P4 2,6 HT, 1GB Ram en 120 GB HD, en draait Far Cry, Half Life en Doom III als een zonnetje. (En een Ti 4200)
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 12:06 ]
Dit topic is gesloten.