[PC] Battlefield 2 - deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.917 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 16:11

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Had die presentator niet als verklaring voor het bevriezen dat het een speciale persversie was, welke na een bepaalde tijd spelen automatisch stopt? Om het uitlekken van de demo tegen te gaan ofzo? Mijn Duits is niet zo geweldig... vandaar... :D

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-08 20:26
Mjah zoals al meerdere zeggen, lijkt het me niet slim om steeds maar te blijven speculeren over die Demo. Maakt er anders een nieuw toppic van in --HK [BF2]Wachten op Demo-- oid. Laten we gewoon verder praten over de features en screenshots die er op dit moment zijn :)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Steek van wal zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:51:
[...]

Ik zit op mijn werk waar GoT wel, maar veel andere pagina's niet in de safelist van de proxy staan (bij een klant op dit moment). Vandaar dat ik het vroeg, jammer dat je gelijk zo stom reageert.
OK, ik dacht dat je er gewoon geen zin in had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Ik heb even een vraag aan de diehard battlefield spelers hier..

Ik ben sedert 2 jaar fanatiek Americas Army speler, maar nu heb ik het idee ontwikkeld om straks battlefield 2 te gaan kopen. Op de volgende vragen zoek ik eigenlijk nog antwoord...:

- Americas Army werkt met een HONOR systeem. Je begint met 10 en eindigt met 100. De puntenverdeling is zo geregeld dat 90% van de mensen de 80 nooit zal halen. Na een bestaan van 3 jaar heeft slechts een handjevol mensen de 100 HONOR behaalt.. Heeft battlefield ook een soort van puntensysteem wat door blijft tellen? Iets wat zich jarenlang blijft uitbouwen?

- Voor Americas Army heb je een tracker-site. Deze site houdt precieze gegevens en statestieken van je overwinningen op het slagveld bij. Bestaat er ook zoiets voor battlefield?

- Americas Army is gratis - en heeft als gevolg daarvan te kampen met "slechte dagen" (heel veel lag en slechte pings op alle servers) Heeft battlefield altijd perfecte servers en pings omdat het een beter geregeld en gefinancieerd systeem is?

- Americas Army is gratis - en heeft daarom veel last van cheaters (op zijn tijd) omdat er geen fatsoenlijke account-check is. Je hebt immers geen serial nodig om het spel te kunnen spelen. Is dit bij battlefield beter?

- Heb je nog andere zaken die misschien voor mij interessant zijn?

- Hoe is de gameplay? Wordt je de hele tijd gerespawnt? Of moet je wachten totdat een veldslag is afgelopen.. Moet je uberhaupt een missie doen? Of is het hersenloos schieten???

Bij voorbaat al heeeel veel dank!!!!!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door TRG op 27-04-2005 20:33 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

- Americas Army is gratis - en heeft als gevolg daarvan te kampen met "slechte dagen" (heel veel lag en slechte pings op alle servers) Heeft battlefield altijd perfecte servers en pings omdat het een beter geregeld en gefinancieerd systeem is?

- Americas Army is gratis - en heeft daarom veel last van cheaters (op zijn tijd) omdat er geen fatsoenlijke account-check is. Je hebt immers geen serial nodig om het spel te kunnen spelen. Is dit bij battlefield beter?
Op deze 2 wil ik wel even reageren.

Punt 1:

Iedereen kan een BF server hosten. Dat zijn in sommige gevallen dedicated (vaak gehuurde) systemen maar in andere gevallen zit je op een oude brakke pc bij iemand thuis. Een snelle server kun je gewoon zelf uitzoeken door naar dingen als ping, packet loss etc te kijken.

Punt 2:

Elke game heeft last van cheaters, gratis of niet. Dat is bij BF niet anders dan bij AA. Wel heeft BF een serial systeem en punkbuster wat de cheaters tegen zou moeten houden. In de praktijk werkt dit aardig tot goed. Een waterdicht systeem is het echter nog lang niet.

Veel van deze dingen zijn makkelijk te vinden. Bovendien zijn er demo's die je kunt uitproberen (niet van BF-Vietnam). Lees eens een paar previews en er zal veel duidelijk voor je worden.

Ps. je word inderdaad de hele tijd (wanneer de spawnpoints niet overwonnen / verwoest zijn) gerespawned.

[ Voor 49% gewijzigd door Bor op 27-04-2005 20:40 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRG schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:32:
Ik heb even een vraag aan de diehard battlefield spelers hier..

Ik ben sedert 2 jaar fanatiek Americas Army speler, maar nu heb ik het idee ontwikkeld om straks battlefield 2 te gaan kopen. Op de volgende vragen zoek ik eigenlijk nog antwoord...:

- Hoe is de gameplay? Wordt je de hele tijd gerespawnt? Of moet je wachten totdat een veldslag is afgelopen.. Moet je uberhaupt een missie doen? Of is het hersenloos schieten???

Bij voorbaat al heeeel veel dank!!!!!!!!
Servers zijn stabiel, die van EA vond ik bij 1942 het stabielst zelfs

Je wordt idd telkens gerespawned, soms duurt dit een minuut als je een teammember hebt gekilled, het duurt ook langer als je zelf veel dood gaat en kost weer minder tijd als je 'beter' (fraggen en vlaggen veroveren dus) speelt. De missie is om de vijand zijn tickets tot 0 terug te brengen. (Elke kant begint aan het begin van een veldslag met een X aantal 'levens'). Dit tot 0 terug brengen doe je door de vijand te killen, maar sneller gaat het als outposts verovert en er meer hebt dan de vijand.

edit: Maar ik zou zeggen, download de Battlefield 1942 MP demo eens, de belangrijkste principed worden je dan duidelijk

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Hmz, bedankt voor de antwoorden. Ik ben nu bezig met het downen van wat filmpjes en het zoeken van wat degelijke reviews. Er zijn previews genoeg, maar de vragen die ik heb (de werkelijke gameplay) worden nauwelijks beantwoord. Er wordt vooral geroepen hoe vet het wel niet is en in hoeveel tanks je wel niet kan kruipen...Gewoon doorlezen dus..

Dat respawnen lijkt me wel leip, want bij AA moet je de ronde vervolgens gewoon uitzitten, hetgeen weer een grote motivatie geeft om juist niet dood te gaan.. Maar zoals ik hierboven lees is het nog wel aardig goed uitgewerkt om het toch niet tot hersenloos spamschieten te degraderen.

De enigste vragen waar ik nu nog mee zit zijn die van de statestieken. Want bij AA draait (voor mij dan) werkelijk alles om de stats. Hoeveel heb je er gekillt.. hoeveel punten heb je gehaald.. welke plaats sta je nu.... hoeveel punten moet je nog tot je volgende HONOR point...enz..

Is dat bij jullie niet zo?

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRG schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:53:
Hmz, bedankt voor de antwoorden. Ik ben nu bezig met het downen van wat filmpjes en het zoeken van wat degelijke reviews. Er zijn previews genoeg, maar de vragen die ik heb (de werkelijke gameplay) worden nauwelijks beantwoord. Er wordt vooral geroepen hoe vet het wel niet is en in hoeveel tanks je wel niet kan kruipen...Gewoon doorlezen dus..

Dat respawnen lijkt me wel leip, want bij AA moet je de ronde vervolgens gewoon uitzitten, hetgeen weer een grote motivatie geeft om juist niet dood te gaan.. Maar zoals ik hierboven lees is het nog wel aardig goed uitgewerkt om het toch niet tot hersenloos spamschieten te degraderen.

De enigste vragen waar ik nu nog mee zit zijn die van de statestieken. Want bij AA draait (voor mij dan) werkelijk alles om de stats. Hoeveel heb je er gekillt.. hoeveel punten heb je gehaald.. welke plaats sta je nu.... hoeveel punten moet je nog tot je volgende HONOR point...enz..

Nog een reden om niet snel dood te gaan, is omdat je dan ook je vliegtuig/tank kwijt bent. Tevens spawn je wel eens een eindje af van waar je naar toe wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

- Americas Army werkt met een HONOR systeem. Je begint met 10 en eindigt met 100. De puntenverdeling is zo geregeld dat 90% van de mensen de 80 nooit zal halen. Na een bestaan van 3 jaar heeft slechts een handjevol mensen de 100 HONOR behaalt.. Heeft battlefield ook een soort van puntensysteem wat door blijft tellen? Iets wat zich jarenlang blijft uitbouwen?
Het is voor mij nog niet duidelijk hoe de puntentelling precies gaat werken in BF2, maar zoals het er naar uit ziet ga je punten krijgen voor repairen van vehicles, healen van teammates, veroveren (en verdedigen!) van vlaggen en natuurlijk de normale punten als je een vijand doodschiet.

Het punten systeem gaat wel zo werken dat er een officieel ranking systeem komt. Je kunt wapens en medailles unlocken. Dit zal alleen kunnen op official EA servers. EA heeft beloofd dat er in alle werelddelen aparte (en genoeg) servers hiervoor komen om op te kunnen spelen. Vanwege de cheatgevoeligheid zal je dit rankingsysteem voorlopig alleen kunnen gebruiken op de official EA servers.

De punten (ranking) kun je wel meenemen naar private/andere public servers. Als ik het goed heb begrepen kun jij als admin bijvoorbeeld een minimum vereiste van 'skill'/punten instellen voordat iemand jouw server mag joinen.

- Voor Americas Army heb je een tracker-site. Deze site houdt precieze gegevens en statestieken van je overwinningen op het slagveld bij. Bestaat er ook zoiets voor battlefield?
De mogelijkheid zit er dacht ik wel in bij BF2, en volgens mij heb ik ook begrepen dat er een site komt ala bftracks (wel officieel dan).

In de eerste alinea had ik al wat uitgeleg hierover, momenteel heeft EA ook official servers voor bf1942 (met expansions) en bfv. Er staan een hele zooi servers in Amerika die meestal beginnen met EA en een stuk of 30 ofzo in Engeland (EAUK). Nvidia heeft ook nog een tijdje 64 man servers gehost (reclame voor nforce), die werden volgens mij EA nvidia nforce (OID!) genoemd en waren ook o.a. located in Engeland :)

Ook Battlefield heeft last van cheaters, wel zit punkbuster erin en mag je ervan uitgaan dat de mainstream cheater geen flikker meer kan doen, maar er zullen altijd cheaters blijven natuurlijk, alhoewel ik het idee heb dat het steeds moeilijker wordt en public cheats worden vrijwel nooit meer released/gemaakt omdat punkbuster er vrij snel opzit :)

- Heb je nog andere zaken die misschien voor mij interessant zijn?
Bij de FAQ in de startpost (als je die nog niet gelezen hebt) staan misschien nog leuke weetjes.

Ik leg dit even uit naar voorbeeld van bf1942 (bf2 zal vrijwel hetzelfde zijn neem ik aan). In bf1942 heb je een spawn-delay en een spawn-wave tijd. Die spawn-wave time staat default op 20 seconden. Deze spawn-wave tijd gaat continue door ongeacht of je dood gaat of niet. Soms kan het zijn dat je al na 5 seconden weer kunt spawnen als je dood bent gegaan en soms moet je die 20 seconden 'uitzitten'. Bij clanwars is het soms wel handig als je de 'speeltijd nog te gaan' ziet, dan kun je aan de hand daarvan 'uitrekenen' wanneer dode gasten spawnen :P Die spawn-delay tijd is eigenlijk mij nog steeds niet helemaal duidelijk :X (staat default dacht ik op 10 sec.).

De default (en de meest populaire) gameplay mode is conquest. Hier spawn je dus continue als je dood bent gegaan en de bedoeling hiervan is om zoveel mogelijk vlaggen te veroveren. Of in ieder geval genoeg om de vijandelijke team te laten 'bleeden'. Bleeden betekend hier dat de teamtickets dan sneller gaan lopen naar de 0 toe.

Sommige servers hebben een timelimit (default 20 min. dacht ik). Dus het kan zijn dat die 0 nooit gehaalt wordt en dan is het een kwestie van welk team de meeste tickets over heeft om de winnaar te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRG schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:53:

Je hebt in Battlefield ook lijsten met alle kills en keren dat je dood ben gegaan en ook een punten systeem met een gouden, zilveren en bronzen medaille. Iets dat op het HONOR systeem lijkt is er niet. Gewoon een spel en daarna weer op nul beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De missie is om de vijand zijn tickets tot 0 terug te brengen. (Elke kant begint aan het begin van een veldslag met een X aantal 'levens'). Dit tot 0 terug brengen doe je door de vijand te killen, maar sneller gaat het als outposts verovert en er meer hebt dan de vijand.
Wat dacht je van missie maps? CTF? Er zijn dus meerdere doelen dan alleen maar tickets naar beneden jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 21:07:

Ik leg dit even uit naar voorbeeld van bf1942 (bf2 zal vrijwel hetzelfde zijn neem ik aan). In bf1942 heb je een spawn-delay en een spawn-wave tijd. Die spawn-wave time staat default op 20 seconden. Deze spawn-wave tijd gaat continue door ongeacht of je dood gaat of niet. Soms kan het zijn dat je al na 5 seconden weer kunt spawnen als je dood bent gegaan en soms moet je die 20 seconden 'uitzitten'. Bij clanwars is het soms wel handig als je de 'speeltijd nog te gaan' ziet, dan kun je aan de hand daarvan 'uitrekenen' wanneer dode gasten spawnen :P Die spawn-delay tijd is eigenlijk mij nog steeds niet helemaal duidelijk :X (staat default dacht ik op 10 sec.).
dis dus niet waar, op die presentatie ergens in duitsland (filmpje) verteld die gozer dat elke persoon zijn eigen spawn delay heeft. juist om te voorkomen dat er spawn waves ontstaan en iedereen op hetzelfde moment respawned.

om iedereen dus zo'n apparte timer heeft is het dus zo dat je idd wel soms na 3 en soms na 10 seconden spawned, maar dan niet met ze alle tegelijk...

ook kan je als je nog genoeg health over heb (dus niet -100, maar -10 ofzo) ook nog gerevived worden door een medic als je zelf nog niet gerespawned bent..

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor de Wollef schreef op woensdag 27 april 2005 @ 21:57:
[...]

Wat dacht je van missie maps? CTF? Er zijn dus meerdere doelen dan alleen maar tickets naar beneden jagen.
Psies...

Bijvoorbeeld King of The Hill. Denk niet dat dit in BF2 te vinden zal zijn, maar goed... lijkt met toch wel een aardige toevoeging.

Of zoiets als in Joint-ops. Advance And Secure (AAS). Bases moeten dan op volgorde veroverd worden. Zo kun je C pas innemen als je B al hebt bijvoorbeeld. Op deze manier krijg je dat de gevechten zich wat meer op 1 doel concentreren.

[ Voor 26% gewijzigd door jagermeister op 27-04-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:01:
[...]

ook kan je als je nog genoeg health over heb (dus niet -100, maar -10 ofzo) ook nog gerevived worden door een medic als je zelf nog niet gerespawned bent..
Hoe kan je dat als medic weten? Verdwijnt het lichaam als die persoon gerespawnd is of zie je het dan verschijnen als je ernaar kijkt ofso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:53

beany

Meeheheheheh

het lichaam verdwijnt niet... er verschijnt een soort indicatie geloof ik dat het nog gerevived kan worden(als ik het goed zag in een filmpje met wat in game footage)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:00:
het lichaam verdwijnt niet... er verschijnt een soort indicatie geloof ik dat het nog gerevived kan worden(als ik het goed zag in een filmpje met wat in game footage)
Ik zag juist in dat duitse filmpj met interview,enz een lichaam plotseling verdwijnen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:17:
Sorry hoor maar al minstens 2 paginas lang alleen maar demo zus, systeem eisen zo, andere pc dit, Hoe lang moeten we nog wachten dat?
Ik vraag me nu toch al geruime tijd af wanneer die demo uit komt... Het wachten duurt wel errug lang zech, iemand een idee?

De systeem eisen zijn me ook nog niet bekend.... Zal mijn systeem het gaan trekken? Of toch maar een andere pc kope tegen die tijd (met next gen r520 of g70?)?

Punt 3, wanneer is de release? Zal deze werkelijk zijn op de genoemde datum, of zal de game weer eens vertraagden worden (wat we natuurlijk niet mogen hopen)?

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 23:12 . Reden: Do NOT react :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-08 13:16

Ikke!

aka Netfinity

Als je de rest van het topic had door gelezen, had je gezien dat er hier niemand is die je vragen kan beantwoorden. ;)
Maar zo'n hele dikke videokaart schijn je niet nodig te hebben. Mij lijkt dat het met jouw systeem prima te spelen zal zijn. Dus wacht gewoon even op de demo.

[ Voor 23% gewijzigd door Ikke! op 28-04-2005 23:16 ]

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:10:
[...]

De systeem eisen zijn me ook nog niet bekend.... Zal mijn systeem het gaan trekken? Of toch maar een andere pc kope tegen die tijd (met next gen r520 of g70?)?
Nou, dat zou ik echt meteen gaan doen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:00
:X

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Leuk zo'n rij smilies :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is eens een keer wat anders als al die vragen over demo, release, systeem eisen etc. :+
maar ik moet toegeven, ik heb nog nooit zoveel mensen zichzelf zo rithmisch op hun hoofd zien slaan met een hamer :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:06:
[...]

Ik zag juist in dat duitse filmpj met interview,enz een lichaam plotseling verdwijnen. :/
Misschien ligt het eraan hoe iemand neergeschoten word, met een tank ben je wel ff meteen dood. Als je geraakt word door wat kogels dat je dan criticaly wounded bent, en op die manier nog gerevived kan worden. Het zou wel leuk zijn als dit op die manier werd toegepast. :)
Iemand die er hier meer van weet?

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:56:
[...]

Hoe kan je dat als medic weten? Verdwijnt het lichaam als die persoon gerespawnd is of zie je het dan verschijnen als je ernaar kijkt ofso?
De (half)dode persoon kan medic roepen. Vervolgens ziet (en hoort indien dichtbij genoeg) de medic een plaats op de map waar het slachtoffer ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 08:43:
[...]

De (half)dode persoon kan medic roepen. Vervolgens ziet (en hoort indien dichtbij genoeg) de medic een plaats op de map waar het slachtoffer ligt.
Net als in Enemy Territoy dus, voor wie hiermee bekendt is, dat is wel een handig principe, je team hoort je schreeuwen om een medic en die zien het ook op hun map waar er geschreeuwd wordt!
Dan moet je nog een medic hebben met wat lef om jou te reviven terwijl hijzelf misschien ook om het leven kan komen bij die actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:30:
[...]
Dan moet je nog een medic hebben met wat lef om jou te reviven terwijl hijzelf misschien ook om het leven kan komen bij die actie!
Het mooie is... een medic krijgt punten als hij iemand revived! Dus het is de moeite waard... tevens zullen de niet-medics wel zo vriendelijk zijn om wat dekking te geven... toch? ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:54:
[...]

Het mooie is... een medic krijgt punten als hij iemand revived! Dus het is de moeite waard... tevens zullen de niet-medics wel zo vriendelijk zijn om wat dekking te geven... toch? ;)
Zo is het ook geregeld in ET, maar niet alle medics zijn zo heldhaftig maar zolang er goed dekking wordt gegeven moet het wel te oden zijn voor een medic, je bent op zo'n moment natuurlijk wel erg kwetsbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Als medic kan je health packs rond gooien... zouden die ook op jezelf werken eigenlijk? Dus voordat je in een panibele situatie een teammate gaat reviven even wat van die packs neer gooien zodat je daarna zelf wat health kan pakken...

Offuh... kan je die defibrilator(of hoe dat ding ook mag heten) op jezelf gebruiken?? Ik krijg ineens beelden van MrBean in het ziekenhuis voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:03:
Als medic kan je health packs rond gooien... zouden die ook op jezelf werken eigenlijk? Dus voordat je in een panibele situatie een teammate gaat reviven even wat van die packs neer gooien zodat je daarna zelf wat health kan pakken...

Offuh... kan je die defibrilator(of hoe dat ding ook mag heten) op jezelf gebruiken?? Ik krijg ineens beelden van MrBean in het ziekenhuis voor me...
Healthpacks kun je als medic ook vat en zeker zelf gebruiken, je zal jezelf niet kunnen reviven maar wie weet wat allemaal mogelijk is, we moeten het maar weer afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

Afbeeldingslocatie: http://www.iaf.mitnet.pl/photos/f00/637_6.jpg

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:30:
[...]

Net als in Enemy Territoy dus, voor wie hiermee bekendt is, dat is wel een handig principe, je team hoort je schreeuwen om een medic en die zien het ook op hun map waar er geschreeuwd wordt!
Ja en dat schreeuwen hoor je om de 2 sec, vond het maar niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Misschien nog een interessant stuk over de wapens en voertuigen in BF2. Heb het zelf nog niet gelezen.

http://pc.ign.com/articles/608/608271p1.html?fromint=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://media.pc.ign.com/media/677/677882/imgs_1.html
die screenies moet je zien, ik heb het idee dat sommige wel wat oud zijn maar datum is 28/4/2005 anyway het is wel high res. met de hoogste details heb ik het idee (geen aa/af geloof ik).

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:51
LoL :P

ontopic: idd wel leuk gedaan, dat gedoe met die medic. Zo wordt het tenminste nog aantrekkelijk om hem te spelen. Als het speelveld straks maar niet gevuld is met medics. :+ 8)7

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:17:
die screenies moet je zien, ik heb het idee dat sommige wel wat oud zijn maar datum is 28/4/2005 anyway het is wel high res. met de hoogste details heb ik het idee (geen aa/af geloof ik).

Wat een sfeer op die screens, ik krijg er steeds meer zin in O+

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gegenüber der Fanseite BF-News.de soll Electronic Arts den 23. Juni 2005 als Veröffentlichungsdatum für Battlefield 2 bestätigt haben. Außerdem wurde bekannt, dass der Mehrspieler-Shooter ausschließlich mit Windows XP funktioniert - Nutzer von Windows 2000, ME oder noch älteren Versionen können Battlefield 2 laut Ben Smith von EA nicht installieren. Neben einer CPU mit 1,7 GHz benötigt man zum Spielen mindestens 512 MByte Arbeitsspeicher; der Hersteller empfiehlt ein GByte RAM
dit van http://www.pcgames.de/?article_id=366680

belangrijkste: release op 23 juni 2005 en de (minimum :( ) systeemeisen : 1,7Ghz, 512MBRAM, windows XP only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:17:

Ik moet eerlijk zeggen dat het er minder mooi uit ziet hier dan ik verwachtte.
De kogels op bijvoorbeeld het machinegeweer zijn bijna vierkant, en de textures zijn ook niet zo scherp.
Het lijkt wel gewoon desert combat.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

1,7 Ghz! Lol dat ga ik niet trekken met mijn 2.4 Ghz. Vreemd omdat er nog niet zo kort geleden is gezegd dat de origineel vrijgegeven systeemeisen wel ongeveer klopten. Dit komt niet eens in de buurt! Nou is een demo helemaal wel nodig om te zien of het nog een beetje te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

RAZORDUDE schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:42:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat het er minder mooi uit ziet hier dan ik verwachtte.
De kogels op bijvoorbeeld het machinegeweer zijn bijna vierkant, en de textures zijn ook niet zo scherp.
Het lijkt wel gewoon desert combat.
Screenshots zijn natuulijk stilstaande beelden.. wacht maar tot je de boel bewegend en vloeiend over je schermpje ziet trekken! :9~

Maar dit vind ik dus echt wel mooi he.. Hoog detail. Zo zie je het in DC niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 17:22

BaT

Die demo zou toch eind april komen ??? HET IS EIND APRIL :( en nu is het nog steeds niet duidelijk wanneer de demo nou komt .... |:( This sucks :X

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Het is nooit officieel bevestigd dattie eind april zou komen. Dat waren geruchten.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Klopt, tot nu toe is er geen enkele officiele informatie rond de demo. Steeds duiken er weer geruchten op die tot nu toe niet waar lijken te zijn. Hij komt vanzelf wel als 'ie klaar is toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-08 17:10
Mja, er zijn nu al dik 3 weken geen updates op de site geweest, zou geweldig zijn als ze vanavond dan opeens de demo deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-08 22:08

DaWaN

'r you wicked ??

Wat een grote onzin zeg: geen Win2k support :( Als je WinME of Win98 niet support; OK, maar wat mist win2k tenopzichte van XP :? Bovendien, als ik zo de systeemeisen zie vraag ik me af of dit spel wel soepel gaat lopen op mijn bakkie, ik ben bang van niet :/

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vind het vooral vreemd dat de systeemeisen in deze onofficiele meldingen steeds veranderen. Wat is nu het officiele standpunt? En gaat dat ingame teamspeak achtige voip systeem nog door?

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 29-04-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-08 22:08

DaWaN

'r you wicked ??

Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:39:
Ik vind het vooral vreemd dat de systeemeisen in deze onofficiele meldingen steeds veranderen. Wat is nu het officiele standpunt? En gaat dat ingame teamspeak achtige voip systeem nog door?
Als ik die 'vaagheid' zo bemerk vraag ik me ook ten zeerste af of ie Juni wel wel gereleased gaat worden....

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Daar heb je helemaal gelijk in. Als je de onofficiele berichten mag geloven stijgen de systeemeisen nogal de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:39:
http://www.ea.com.tw/products/products_info.asp?no=14930LTW

Dit zijn naar mijn idee de officiele eisen, persoonlijk ben ik van mening dat de systeem eisen wel meevallen. (het had erger gekunt ;) ) Veel PC's van tegenwoordig hebben dat allemaal wel aan boord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ach ja, maar een 1,7 Ghz als minimale eis vind ik wel tegenvallen hoor. Met de minimale eis voor vietnam is bv vietnam ook amper speelbaar. Naja, we zien het wel. Des te meer reden om de demo eerst goed te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Hier nog een praktisch zekere datum voor de release van de demo
BF2 Demo Release Date
The demo release for Battlefield 2 will be in Mid-June it will feature one map. This was said from the executive producers Scott Evans during community day at EARS. So look forward in June for the demo. While I write this newspost I am currently alt-tabbed out of Battlefield 2 game, and all I can say in short words is Game of the year. So look forward for a report sometime this week. Bye for now from EARS.
Bronnen

midden juni... duurt mij iig te lang dit, had toch wel op een mei release gehoopt :'( + dat er maar 1 map in de demo komt :/

[ Voor 68% gewijzigd door whyz op 29-04-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

primemaximuz schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:40:
Hier nog een praktisch zekere datum voor de release van de demo

[...]

Bronnen

midden juni... duurt mij iig te lang dit, had toch wel op een mei release gehoopt :'( + dat er maar 1 map in de demo komt :/
Het is gewoon een goede taktische beslissing van EA en DICE. Je hebt kans om de demo te kunnen spelen, en de demo zal gezien de release behoorlijk bug-vrij zijn. Daarnaast gaat het niet vervelen in die paar weken voor die release (voor de meesten dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Dat het 1 map is, is vrijwel altijd bij multiplayer demo's.... lol....

Leuk mid-juni... mja wat kunnen we er verder over zeggen, we hebben er totaal niks over te zeggen nu.

[ Voor 46% gewijzigd door Hidde op 30-04-2005 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
dice heeft in al hun demo's idd altijd maar 1 map gereleased.. het voordeel daarvan is dat je wel feedback krijgt van alle functies van alle spelers (types) maar het nadeel is dat je map specifieke dingen mist.

zo zullen er denk ik weinig bugs meer zitten in de officiele release wat betreft de ventjes, animaties, menu's etc.

dan rest de grote vraag.. is de final uit voor 22 juli.... (campzone)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Battlefield 2 eerder voor Europa volgens planetbattlefield :)
BF2 Demo Release Date 49 Comments
14:19 PST | Stealth97
The demo release for Battlefield 2 will be in Mid-June it will feature one map. This was said from the executive producers Scott Evans during community day at EARS. So look forward in June for the demo. While I write this newspost I am currently alt-tabbed out of Battlefield 2 game, and all I can say in short words is Game of the year. So look forward for a report sometime this week. Bye for now from EARS.

**Note: Official Release Date for Battlefield 2: June 23, 2005 (Ship Date: June 22). This date will be earlier for Europeans, it's estimated it will be June 17, 2005.
Bron: http://www.planetbattlefield.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Dat is nog behoorlijk lang wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat er dik in natuurlijk, maar ja tijd gaat zo voorbij joh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-08 15:58

DesertShooter

Afgekickt

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 07:10:
Battlefield 2 eerder voor Europa volgens planetbattlefield :)

[...]

Bron: http://www.planetbattlefield.com/
F ck, net voor de proefwerkweek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Newsletter April
http://www.eagames.com/of...f_newsletter_april05.html

Ziet er wel goed uit dat filmpje, lekker raggen met een tank :P De screens zien er ook weer erg mooi uit :9~

[ Voor 13% gewijzigd door whyz op 30-04-2005 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
Ziet er goed uit, de animaties en wapens zien er een stuk beter uit waardoor de infantry combat ook wat minder knullig aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zeven nieuwe screens op http://www.bfnation.net/ :)

Hoop cijfertjes :P daaamn, als de stats goed zijn uitgewerkt mbt de gameplay gaat dit een kickass spel worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
de rank gaat idd iets heel leuks toevoegen aan het geheel.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo en de full die rond dezelfde tijd uitkomen?

Jammer, begin mei zou zeer leuk zijn geweest. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ach ja, mij maakt het niet zo veel uit. Liever een demo die af is dan een te vroege buggy versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 13:19

BioHazard

*\o/*

True, btr bugfree dan een buggy final of demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 17:22

BaT

En toch had ik stiekem gehoopt hem vanavond te kunnen spelen ... darn this sucks !

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou jongens; midden juni :'(

Maar goed; er is een datum om naar uit te kijken.

http://www.gamer.nl/nieuws/26101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over de helicopter gameplay? Wordt deze zoals DC of is dezelfde prutcontrol gebruikt als in Vietnam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:00:
Is er al iets bekend over de helicopter gameplay? Wordt deze zoals DC of is dezelfde prutcontrol gebruikt als in Vietnam?
Volgens een recent interview zit de besturing er tussen in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:15:
[...]

Volgens een recent interview zit de besturing er tussen in...
Dat zou eigelijk dan vrij degelijk zijn. Dit gezien die van DC in mijn ogen altijd een beetje arcade stijfjes was, maar die van Vietnam echt ontzettend los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verveelde me een beetje en na weer even bijlezen van de laatste nieuwtjes had ik (hoop ik :P ) wel een leuk idee voor een nieuwe poll die misschien wat positief discussievoer geeft :) wel wat meer dan 1 woord of 1 zin mocht je willen replyen anders heeft het denk ik nog niet veel zin ;)

Poll: BF2: Beste nieuwe feature?
Commander + squads
VOIP
Ragdoll physics
Graphics (overall graphics, belichting, schaduwen enz.)
Fixes van oude BF1942 bugs (zoals pixelshooting, voeten niet meer door muren, valhoogte van bijv. trappen in huizen enz. )
Guided missiles
Material penetration
Score systeem, ranking, unlocken van stuff
Battlerecorder
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=60260&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik hoop niet dat ik grote nieuwe features vergeten ben in de poll.

//edit: ik heb overigens gekozen voor het scoresysteem, ik las vandaag dat het enigzins gaat lijken op een mmorpg achtig systeem, de basis dingen zal je vrij snel kunnen unlocken maar naarmate je vordert zal het langer gaan duren voordat je verder komt :) en verder hoop ik dat het nieuwe scoresysteem betere public teamplay bevordert (voor een clan hoeft het natuurlijk niet daar werk je al samen als het goed is :P ).

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-08 14:18

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Ik ga voor de Battlerecorder, dan hoef ik geen fraps meer te draaien om mezelf strake acties te zien doen :P . (en als ie aanstaat is de actie al over voordat ie aan het opnemen is ) Maar die Battlecam neemt dus alles op, je hoef je zelf niet per sé zien te vechten maar je kan dus ook gewoon naar de ander gevechten in de ander kant van de map gaan kijken ofzo?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
ranking systeem gaat mensen veel meer laten samenwerken denken, ben pro ranking systeem :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Rankingsysteem duidelijk, dat geeft het wat meer diepgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op material penetration gestemd, want het geeft veel meer realiteit. Het is nu toch wel stom dat je achter een houten deurtje al niet meer geraakt kan worden, terwijl je in het echt daar zonder moeite door heen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:59
De massa zal toch wel voor de graphics gaan - bij iedere spel-release irriteer ik me weer aan de 'moderne gamer' die als rasechte eycandygeiler een spel maakt of kraakt aan de hand van hoe het er uit ziet :{
Voor iemand zoals ik die in de 320x200 tijd is begonnen met gamen is het echt onbegrijpelijk dat je daar zo'n groot waardeoordeel aan kunt hechten. 't is GAMEPLAY waar het om draait.

Wat ik in BF2 dus belangrijker vind zijn innovaties die dat verbeteren, en niet die focking graphics. :|

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn stem viel op de guided missiles, wat me best een leuke additie lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Laatst online: 17:23

nlboy

Alles kitz?

In the videos the bodies seem to take a lot of punch, is it going to require a lot of bullets for a kill?
You're right; players can take a fair bit of punishment. It's not enough to take away enjoyment from the game, but can be a little frustrating at times.

Are 100 player servers not possible anymore, or was it necessary to reduce to 64 because of net code issues?
A couple of reasons were mentioned about this. The first being that with 100 players, it just wasn't much fun. The second was that with so many players, there weren't enough vehicles for everyone. I played on a 64-player server and it felt perfect like that.

Does the engine support colour names?
No it doesn't, because we hard coded that for the purposes of teamplay. For example the enemy will appear in red, friendlies in blue, and squad leaders in yellow.

Can you comment on anything Trauma Studios has done?
We are big fans of trauma, we started working with them on desert combat, gave them some extra support which established a relationship between to us. We then contracted with them to make prototypes for Battlefield 2 like the commander mode feature.
Zeer intressante interview: part1, part2, part3.

Paar nieuwe screens: part1, part2.

Nieuwe Gameplay movie.

[ Voor 9% gewijzigd door nlboy op 01-05-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Net terug uit Parijs... had gehoopt nog ff de demo te kunnen spelen, maar goed... nog ff wachten. Er is nu iig meer duidelijkheid :)
-ScuL- schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:25:
De massa zal toch wel voor de graphics gaan - bij iedere spel-release irriteer ik me weer aan de 'moderne gamer' die als rasechte eycandygeiler een spel maakt of kraakt aan de hand van hoe het er uit ziet :{
Voor iemand zoals ik die in de 320x200 tijd is begonnen met gamen is het echt onbegrijpelijk dat je daar zo'n groot waardeoordeel aan kunt hechten. 't is GAMEPLAY waar het om draait.

Wat ik in BF2 dus belangrijker vind zijn innovaties die dat verbeteren, en niet die focking graphics. :|
Deels mee eens. Gameplay is natuurlijk het belangrijkst, maar ik vind dat een game tegenwoordig toch wel staat of valt bij de kwaliteit van de gfx. Als ik zo de filmpjes en screens zie, dan zit het met die gfx wel goed.... Damn wat is dit kwijlen zeg :9~ Voor mij dragen goede gfx bij aan sfeer, en sfeer vind ik dus minstens zo belangrijk. Ik wil het gevoel hebben zelf op die Battlefield aanwezig te zijn. Zo te zien gaat Dice dat aardig lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Ja idd.
Bijv. Battlefield Vietnam is veel mooier, dan BF1942.
Maar het boeide niet zo als BF1942, want de gameplay was gewoon niet verslavend als bij BF1942.
Ik speel nu nog steeds Battlefield 1942. :*)

Maar bij Counterstrike: Source spelen de graphics wel een rol, want je speelt dezelfde maps, zelfde weapons, etc. alleen is ie mooier geworden.
Maar toch wel weer verslavend door die grafische tintjes en effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang de graphics maar eruit zien zoals of beter dan BF1942 en het niet zo brak is als BF:V dan zit het wel snor.
De gameplay is nog altijd belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je hebt wel eerst graphics nodig om de mensen te kunnen lokken voor de gameplay
Maar bij Counterstrike: Source spelen de graphics wel een rol, want je speelt dezelfde maps, zelfde weapons, etc. alleen is ie mooier geworden.
Denk niet dat iedereeen het met je eens is (cfr Counter Strike Source forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Graphics zijn altijd goed, graphics dienen niet alleen voor het mooi zijn maar zo komt de gameplay duidelijker naar voren, als het gal graphics waren en je wilde helicopter en je stapt ergens in wat lijkt op een heli maar is het niet.

Maja anyways, wat dacht je van onderscheid tussen gebouwen en mensen en voertuigen enz, strepen van de vliegtuigen zodat je weet dat er een vliegtuig in de buurt is, dat soort dingen helpen toch mee aan de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Graphics zijn opzich best belangrijk en kan veel toevoegen aan de gameplay imho. Neem bijvoorbeeld het oplichten van een plek als je met een gun schiet. Onderdeel van de gameplay is dan dat de vijand jouw makkelijk spot bijvoorbeeld. Of schaduwen, zie je een vliegtuig/heli schaduw over je heen komen dan ga je daar toch op reageren al is het alleen maar om te kijken of het friendly of nme is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08 15:22

Speeder

42 ;)

ben het wel met Lighteye eens. Het gaat om de combinatie van graphics en gameplay.

Ik heb zelf BF42 nooit gespeeld maar wel de mod voor op BFV en moet zeggen dat het wel aardig is maar BFV zelf toch lekkerder speelt. Maar goed het wachten is op demo en de final om BF2 goed te kunnen beoordelen :)

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het spel gewoon afwachten, ik lees geen reviews, geen info geen screenshots. Kan ik tenminste ook geen hoge verwachtingen hebben en uiteindelijk teleurgesteld worden. We zien dus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
nlboy schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:46:
Ja idd.
Bijv. Battlefield Vietnam is veel mooier, dan BF1942.
Maar het boeide niet zo als BF1942, want de gameplay was gewoon niet verslavend als bij BF1942.
Ik speel nu nog steeds Battlefield 1942. :*)

wat zeg je bf vietnam mooiere graphics als bf42, dacht t niet hehehe. Bomen zijn net van karton. Gare mist. Gras dat al na 100 m verdwijnt. Wazige lelijkere textures. Ik weet niet of je de remake van lostvillage al eens hebt gezien, maar dies echt tien keer zo slecht. De mooiheid van de bf42 engine komt pas echt naar boven in de mod FH, die heeft gewoon zoveel sfeer en alles oogt scherp. Kortom BFV engine is brak ;)

Overigens vind ik dat de graphics net iets extra toevoegen aan een spel. Als het er hetzelfde had uitgezien als bf42, dan voelt het toch bekend aan. Het zou dan teveel lijken op DCF. Bij mooiere graphics komt het toch wat meer bij realisme, je kan beter schuilen voor tanks in tegenstelling tot bf waar de oppervlakte vaak vrijwel vlak is. Meer afwisseling is gewoon beter kunnen schuilen, er zal taktischer moeten nagedacht worden. Net zoals eerder al gezegd het voegt veel toe aan de sfeer en ik denk zelf ook aan de gameplay. Bovendien wil het oog ook wat :) Het geeft vaak een voldaan gevoel als je iemand dood en er komt een leuk effect achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 11:56:
Ik ga het spel gewoon afwachten, ik lees geen reviews, geen info geen screenshots. Kan ik tenminste ook geen hoge verwachtingen hebben en uiteindelijk teleurgesteld worden. We zien dus wel
de verassing is iig dan meestal wel groter, maar zou jezelf niet willen weten of het voldoende toevoegd om het spel te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-08 15:58

DesertShooter

Afgekickt

Wie weet er eigenlijk of er 64bit ondersteuning komt voor BF2, en Linux?

Ik bedoel dan FULL 64bit ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DesertShooter schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:33:

Ik denk het niet als ik naar de game industrie kijk op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
schaduwen, licht effecten, verbergen in gras, jongens, als jullie niet kunnen wachten op BF2, koop dan gewoon Joint operations Typhoon rising + Escalation expansion... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Er komt geen Linux Client als je dat bedoelt, maar zal waarschijnlijk wel door Transgaming "geport" worden naar linux zodat je toch nog op je Linux box kunt spelen. (Athans, dat hoop ik en ga ik vanuit)

Volgens mij is er geen 64bit versie aangekondigd.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Mister_X schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:06:
schaduwen, licht effecten, verbergen in gras, jongens, als jullie niet kunnen wachten op BF2, koop dan gewoon Joint operations Typhoon rising + Escalation expansion... !
:O vond er niks aan.
Besturing was niet al te best en de gameplay vond ik niet zo boeiend als bij BF1942.
* nlboy vermaakt zich nog wel met DC.

Ontopic:
Nieuw interview: http://battlefield1942.fi...creenshots_Included;18269
Interessante preview: http://bfcentral.ca/bf2/intel/articles/?a=7

Beetje jammer dat bijna alle sites steeds dezelfde vragen stellen.... :/

[ Voor 33% gewijzigd door nlboy op 02-05-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Yep er is 64-bit support 8) :
Linux 64-bit support: Yes
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik

alleen voor servers, stond in het interview dat hierboven was gepost. net doorgespit ;p Erg interessant overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Onzin, ik heb toevallig JO ook origineel gekocht maar vind het een veeeeeeel minder spel als BF1942. De voertuigen zijn veel minder goed uitgewerkt, en het algemene gevoel is gewoon stukken minder als bij BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic

Even een vraagje: wat betekent het # bij de stats in bf1942?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:51:
offtopic

Even een vraagje: wat betekent het # bij de stats in bf1942?
Dat is de ID. Makkelijk voor kickvote of om als buddy te adden. ipv dat je de naam schrijft kun je ook gewoon de ID van de speler gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
omg geforce 4 kaarten gaan niet werken met bf2 :X http://www.planetbattlefi...eatures/articles/ears/qa/
Q: Can you give us a definitive answer as to what the system requirements are?
A: Minimum System Requirements are 1.7 GHZ CPU, 512mb of RAM, Video card that supports 1.4 shaders. That is Geforce FX and higher, Radeon 8500 and higher. (Geforce 4 Cards will not work).
Recommended System Requirements are 2.0 GHZ to 2.5 GHZ CPU, 1gig of RAM, Video Card that supports 1.4 Shaders.
Dat gaat een dure bf2 voor mij worden :X moet sowieso minimaal 512 mb ram erbij (heb nu 512) en moet maar eens gaan starten met lezen van reviews voor een nieuwe videokaart :X

best wel absurt eigenlijk zo heel erg 'oud' zijn de geforce 4 series niet, ben benieuwd hoe dit effect zal hebben op de verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Lol, al die dingen die jij opnoemt kunnen ook al met BF-Vietnam hoor.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.