[PC] Battlefield 2 - deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.916 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:24:
[...]

Zou idd leuk, als in BF2 gebruik werd gemaakt van napalm :s

Die tijd hebben we achter ons gelaten vriend ;)

edit:

klik
Gcshop heeft BF2 staan in de pre-order voor €47 + €2 verzendkosten = €49 in totaal voor de DVD-versie.

release staat op 24 juni
Was ook meer "wishfull thinking" het had in Vietnam kunnen zitten dat was het juiste tijdperk qua napalm, nu zullen het meer "smart" bombs, heatseekers en laser guided troep zijn.
Misschien kunnen mannetjes op de grond wel doelen markeren met de laser om de boel op te laten blazen door een kundige piloot, zou ook leuk zijn! :)
Ga zo maar eens op GCshop kijken denk ik! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:11

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik hoop echt niet op heat seakers, dat vind ik echt een van de zaken die BF-Vietnam heeft verpest. Je hebt er bijna geen skills voor nodig om daar een hoge score mee te halen. Wat betreft wapens vraag ik mij nog steeds af op BF-V wel zo'n hit gaat worden voor mij.

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 21-04-2005 11:31 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:31:
Ik hoop echt niet op heat seakers, dat vind ik echt een van de zaken die BF-Vietnam heeft verpest. Je hebt er bijna geen skills voor nodig om daar een hoge score mee te halen. Wat betreft wapens vraag ik mij nog steeds af op BF-V wel zo'n hit gaat worden voor mij.
Ik weet voor praktisch 99% zeker dat er heatseakers in komen, er komen namelijk ook een flare/chaff functie in vliegtuigen. (pin me er niet op vast) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door whyz op 21-04-2005 15:11 ]

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 10:24:
[...]

Zou idd leuk, als in BF2 gebruik werd gemaakt van napalm :s

Die tijd hebben we achter ons gelaten vriend ;)
Nee hoor, in Irak werd ook nog gebruik gemaakt van napalmbommen. 't Is, hoewel gruwelijk, nog steeds een van de meest effectieve anti-infanteriemaatregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Frggl schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:57:
[...]
Nee hoor, in Irak werd ook nog gebruik gemaakt van napalmbommen. 't Is, hoewel gruwelijk, nog steeds een van de meest effectieve anti-infanteriemaatregelen.
Is dat wel zo? Het gebruik van napalm word toch gezien als een oorlogsmisdaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Bor de Wollef schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:58:
[...]

Is dat wel zo? Het gebruik van napalm word toch gezien als een oorlogsmisdaad?
offtopic:
Het was inderdaad al verboden, maar die Amerikanen zijn ook geen lieverdjes:
http://news.independent.c...as/story.jsp?story=432201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:59
Bor de Wollef schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:31:
Heatseakers zitten er zeker weten in.
Het leger gebruikt vandaag de dag niet anders dan auto-aiming devices en computer controlled arms..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat ze er in zitten vraag ik mij eigenlijk ook niet af, wel in hoe verre de gameplay er door bepaald zal gaan worden, maw "hoeveel" zitten er in? Word er iets gedaan om het raken met een heat seaker moeilijker te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De moderne vliegtuigen / helis hebben toch ook van die anti-missile crap. Je laat iets uit je achterklep wat de missile verstoord of tot ontploffing brengt in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 april 2005 @ 14:28:
Dat ze er in zitten vraag ik mij eigenlijk ook niet af, wel in hoe verre de gameplay er door bepaald zal gaan worden, maw "hoeveel" zitten er in? Word er iets gedaan om het raken met een heat seaker moeilijker te maken?
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:03:
De moderne vliegtuigen / helis hebben toch ook van die anti-missile crap. Je laat iets uit je achterklep wat de missile verstoord of tot ontploffing brengt in de lucht.
primemaximuz schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:50:
[...]

Ik weet voor praktisch 99% zeker dat er heatseakers in komen, er komen namelijk ook een flare/chaff functie in vliegtuigen. (pin me er niet op vast) ;)
;) :P

[ Voor 3% gewijzigd door whyz op 21-04-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:11:
Je bedoelt dus hoe makkelijker en hoe meer doelwitten, hoe hoger mijn persoonlijk score .... als dat nu de opzet is .... zou dat jammer zijn!
Nee absoluut niet, maar tegenwwordig heb je heel veel games waarin je als Sniper niet echt als Sniper kan "gedragen" omdat je al heel snel met de rest mee moet helpen en als er heel veel mensen zijn zal dat hoop ik niet zo snel voorkomen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sniper zijn is ook een van mijn favourite hobbies :) Ik vind alleen de rifles in BF-V niet zo fantastisch. Ik mis een beetje power daar. Nou hoop ik dat er aardig wat begroeiing zal zijn in BF-2 zodat je als sniper ook echt goed kunt verstoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 23:39
nero355 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:11:
[...]

Nee absoluut niet, maar tegenwwordig heb je heel veel games waarin je als Sniper niet echt als Sniper kan "gedragen" omdat je al heel snel met de rest mee moet helpen en als er heel veel mensen zijn zal dat hoop ik niet zo snel voorkomen :)
Met een beetje mzzl heb je nu veel dorpjes en bos zodat je hopelijk ongezien langs linie's kan sneaken om zo in vijandelijk gebied te komen. Maar wat erg handig zou zijn is als je met zo'n fast attack unit daarheen rijd of je daarheen laat rijden zodat je op tijd in een dorpje of goede schuilplaats bent voordat de vijand daar is.
Als je de maps bekijkt zoals die nu bekend zijn dan zal je wel voordeel kunnen nemen uit een grotere hoeveelheid huizen als in battlefield vietnam en dus een betere plek kunnen bemachtigen en hopelijk zijn er een paar goede want als er maar 1 of 2 hoge gebouwen zijn dan houd het snel op die zijn dan toch te snel bekend.

Hoop inderdaad ook dat er flink wat plantjes zijn :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:16:
Sniper zijn is ook een van mijn favourite hobbies :) Ik vind alleen de rifles in BF-V niet zo fantastisch. Ik mis een beetje power daar. Nou hoop ik dat er aardig wat begroeiing zal zijn in BF-2 zodat je als sniper ook echt goed kunt verstoppen :)
Ik vond het prima gaan. Enige map die ik deed was Irving. Rivier over zwemmen als VC en onder de bomen gaan liggen en pof, pof, pof. Ja leuk was dat. Je was eerder door je kogels heen dan dat iemand je had gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:16:
Ik heb een filmpje gezien waarin ook een grote bouwkraan stond met een trap, mogelijk kun je daarin klimmen als sniper, ik weet niet in hoeverre je gebouwen en andere objecten (zoals dus die kraan) kan gebruiken, maar zou wel een hele mooie sniper plek zijn, hoog en goed overzicht, neem dan maar genoeg ammo mee naar boven! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:53

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:39:
[...]

Ik heb een filmpje gezien waarin ook een grote bouwkraan stond met een trap, mogelijk kun je daarin klimmen als sniper, ik weet niet in hoeverre je gebouwen en andere objecten (zoals dus die kraan) kan gebruiken, maar zou wel een hele mooie sniper plek zijn, hoog en goed overzicht, neem dan maar genoeg ammo mee naar boven! >:)
En waar denk je dat een enemy sniper in zo'n map als eerste zou kijken of er iets te schieten valt? Mij zou je met nog geen 100 paarden in die kraan krijgen!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Inderdaad, die kranen zijn natuurlijk veel te opvallende plekken :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 23-08 16:11

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ben benieuwd of die demo deze maand nog gaat komen. Als dat zo is, dan hebben we hem binnen een week... :9~ Alleen iets zegt mij dat dit niet gaat gebeuren... :'(

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-08 18:47

Stronkie

Where wind is Trouble

Neh de demo heb ik al lang gespeeld. Het was een ontzettend mooi demo

Toen werd ik wakker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik hoop dattie de 25e komt. Ben volgende week vrij dus dat zou me mooi de tijd geven om hem eens ff flink goed te spelen :P

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook een dag voor vrij, dus hij moet er dan gewoon zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
De enige reden waarom ik die demo nu wil hebben is om te zien of mijn systeem niet bezwijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

De enige reden dat ik die demo wil hebben is dat ik weet dat me pc dat gaat trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p4 2.8Ghz 1GB RAM en een 9800PRO, ik heb redelijk goede hoop dat ik dit nog wel aardig kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DenniZ schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:55:
De enige reden dat ik die demo wil hebben is dat ik weet dat me pc dat gaat trekken :P
Ben ik niet met je eens. Aangezien in de volledige versie van het spel, meer(dere) mappen zitten: lees groter qua grootte en geheugen gebruik. Heb ik bij UT2004 ook gehad... ;) :)

En ik had een AMD Athlon XP 2500+ (Heb nu een XP-M 2400+) @ 2.4GHz met 512 MB ram, en een Radeon 9800 PRO videokaartje... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 22-04-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

P4 3.0 Ghz 1 Gb mem ATi X800 Pro 8)

Dat gaattie echt wel trekken hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-08 20:26
DenniZ schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:13:
P4 3.0 Ghz 1 Gb mem ATi X800 Pro 8)

Dat gaattie echt wel trekken hoor :P
offtopic:
Opschepper :Y)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou met jou sig gaat ie dat zekers wel trekken hehehehehehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 2... Nothing else.
Mag ik dan jouw systeem hebben denniz? Krijg jij van mij bf2 zodra die op de markt is ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-08 20:26
Stronkie schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:50:
Nou met jou sig gaat ie dat zekers wel trekken hehehehehehehehe
Zou erg prettig zijn.. Ik speel nu ongeveer een jaar battefield en elke avond weer is het echt fantastisch om te spelen.. Ik mag dan nog niet zo goed zijn met die rare vliegtuigen, maar met de heli en de SniperRifle (M16.....) kan ik best aardig overweg O-) Ik vindt het echt een super spel en euh ga ook wel een andere vid kopen voor BF2 (Ati 850XT denk ik :D ).
[Edit]
Is die super sniper rifle in Battlefield DC Final deze :? :
Afbeeldingslocatie: http://www.globalsecurity.org/military/systems/ground/images/m-82_020614_06.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door IJnte op 22-04-2005 13:05 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 15:40
Yup, das de Barret.
Ik denk niet dat de demo voor de 29ste komt, aangezien er dan nog een grote MDT meeting bij EA games is in Redwood. Hoop stiekum dat de demo daar dan meteen ook wordt meegegeven. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog ff terug te komen op het aantal spelers in mp, vond ik dit (nou ja vinden)...
Kvond dit op de EA site http://www.eagames.nl/products.view.asp?id=1181

Dus meer als 100 spelers :*)

Of het is verkeerde info???
Maarja we zien wel :*) ...

Met al die wapens en voertuigen zit het wel snor, en daar zijn patches voor ;) ...
Khoop de demo snel te spelen ;)

W8 af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
IJnte schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:00:
[Edit]
Is die super sniper rifle in Battlefield DC Final deze :? :
[afbeelding]
lol., als dat ventje de trekker overhaalt is 'ie een oog kwijt en breek hoogswaarschijnlijk z'n rug....

Deze kennen jullie ook wel denk ik...
Afbeeldingslocatie: http://www.digital8.demon.nl/pic/awaiting_the_insurgents_(tumb).jpg

En dit is ook wel een leuk speeltje... (voor in een spel teminste)
Afbeeldingslocatie: http://www.digital8.demon.nl/pic/sniper_scout_(thumb).jpg

* click 4 larger pictures *

* digital8 wacht met smart op Battlefield 2..... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapwap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:25
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:48:
Om nog ff terug te komen op het aantal spelers in mp, vond ik dit (nou ja vinden)...
Kvond dit op de EA site http://www.eagames.nl/products.view.asp?id=1181

Dus meer als 100 spelers :*)

Of het is verkeerde info???
Maarja we zien wel :*) ...
Ik denk dat het nogal oude informatie is, aangezien de systeemeisen ook nogal oud zijn:

-Systeem: PIII 500 or equivalent
-RAM:128 MB RAM
-Video Geheugen: 32 MB VRAM

Hier draai je never ever BF2 op ;)

Voor de liefhebber, een lading nieuwe filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:12

BaT

Battlefield 2 gaat ass kicken, BF1942 had ik ook al meteen gekocht toen ie uitkwam, Desert Combat gespeeld vanaf beta 1, heb nu net voor BF2 de laatste upgrades gedaan aan me systeem :
Een joystick (moet je toch hebben voor de vliegtuigjes) en een wat krachtiger videokaartje (had eerst Ati 9800 Pro), want het oog wil ook wat.

En laat die demo maar nu maar uitkomen, ik ben er helemaal klaar voor _/-\o_ (8> :7

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:34

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

henk83 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:30:
Yup, das de Barret.
Ik denk niet dat de demo voor de 29ste komt, aangezien er dan nog een grote MDT meeting bij EA games is in Redwood. Hoop stiekum dat de demo daar dan meteen ook wordt meegegeven. >:)
Alle patches en ook zo alle demos van EA werden voorheen altijd op vrijdag geleverd, en dan ook vaak later op de dag ivm amerikaanse tijden. dus je theorie kan kloppen :/ _/-\o_
digital8 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:50:
[...]

lol., als dat ventje de trekker overhaalt is 'ie een oog kwijt en breek hoogswaarschijnlijk z'n rug....

En dit is ook wel een leuk speeltje... (voor in een spel teminste)
[afbeelding]

* click 4 larger pictures *

* digital8 wacht met smart op Battlefield 2..... :9~
nog meer lol, die heeft liggen snipen met zijn arm in het gezichtsveld, want volgens mij mist ie die nu .. :|

[ Voor 7% gewijzigd door SAiN ONeZ op 22-04-2005 20:07 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Damn.. Zijn echt vette filmpjes. Ze laten vrij veel zien van die map 'Gulf of Oman'. Demo is dan misschien toch wel dichterbij dan ik dacht. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik iedereen er nog even op wijzen dat het hier geen Huiskamer is en er dus niet allerlei 'grappige' plaatjes gepost hoeven te worden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:34
Zijn er ook mirrors voor die nieuwe filmpjes, heb niet zo'n zin om te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Albinoraptor schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:05:
Zijn er ook mirrors voor die nieuwe filmpjes, heb niet zo'n zin om te registreren.
Kijk hier eens..., http://www.gametrailers.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Iemand ervaringen met www.nedgaming.nl & www.gservers.nl ?
Battlefield 2 servertjes zijn wel duur, voor 64 man betaal je 96 euro per maand ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-08 17:10
Overigens bied www.gcshop.nl Battlefield 2 voor 47 euro aan, excl verzending, ze zeggen dat de game 60 euro wordt.
Ik heb em al besteld, release staat volgens hen op 24 Juni, das nog maar 2 maanden!
Overigens betaal ik nog even niet, want die prijs is incl verzending 49 euro, en ik geloof niet datie 60 euro wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:36:
Overigens bied www.gcshop.nl Battlefield 2 voor 47 euro aan, excl verzending, ze zeggen dat de game 60 euro wordt.
Ik heb em al besteld, release staat volgens hen op 24 Juni, das nog maar 2 maanden!
Overigens betaal ik nog even niet, want die prijs is incl verzending 49 euro, en ik geloof niet datie 60 euro wordt.
Half-Life2, De Sims 2 (EA), Doom³, MOH: PA (ook EA) anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik vond die grote guns in games altijd zo onrealistisch, blijkt dat die dingen echt zo groot zijn... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 15:44:
[...]

Half-Life2, De Sims 2 (EA), Doom³, MOH: PA (ook EA) anyone?
Kijk even bij Dynabyte of dimensionplus, je zult dan direct zien wat de prijs wel zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Hidde schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:36:
60 euro is ie dus echt wel... en het leuke is dat in de VS 38 euro kost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

€ 52.99 vind ik geen €60,- hoor, bij Dynabyte is hij zelfs € 48,50. Eerder 50 euro dus.

[ Voor 46% gewijzigd door Bor op 24-04-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Is er nog wat bekend of die demo morgen wel of niet uitkomt? Want het gerucht is dat ie 25 april uitkomt. Of zal ie toch pas in mei beschikbaar zijn?

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
herminator schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:44:
Is er nog wat bekend of die demo morgen wel of niet uitkomt? Want het gerucht is dat ie 25 april uitkomt. Of zal ie toch pas in mei beschikbaar zijn?
Ik denk het niet, er komt nog een press preview ofzo waar verschillende sites naartoe gaan ergens in de loop van volgende week dacht ik.

De meeste mensen zeggen op forums dat het logischer is dat een demo of na deze meeting (ook nadat de previews publiek zijn gemaakt) zal komen of inderdaad gewoon rond de e3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik gok op de E3 eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk gewoon dat de demo een anderhalfe maand van te voren uitkomt :P voor de offcail release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 17:24:
Ik denk gewoon dat de demo een anderhalfe maand van te voren uitkomt :P voor de offcail release
Of een maand na de release :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
of als ze een keer naar ons luisteren dan was die der nu al.... B)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zal de demo uberhaubt van te voren worden aangekondigd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Lijkt me wel toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ScuL- schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:33:
[...]

60 euro is ie dus echt wel... en het leuke is dat in de VS 38 euro kost..
Voor ONS euro-landen kost de game in de VS 38 euro. Zij betalen er gewoon 50 dollar voor. Ok dan betalen wij nog meer, maar je moet niet door elkaar halen dat een lage koers van de dollar voor hun geen reet uitmaakt als ze iets in eigen land kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ach ja, de prijs zien we, net zoals de leverdatum vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
niet te vergeten de demo. Maar in de winkels is de prijs tog voorspelbaar 50 euro maximaal...... Eerste dag misschien 45 euro. Ik ga hem overigens echt niet pre-orderen de kans dat hij uitverkocht is en ik alsnog weken moet wachten wil ik niet wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 15:46

nlboy

Alles kitz?

Zeer interessante interview: http://www.royaldanishcom...=36&mode=&order=0&thold=0
8-)
Earlier this year you talked about a target PC for the game.
This target PC's stats were 1,5 Gh cpu, 512 Mb ram and a graphic card supporting 1,4 pixel shader. Is this still standing ?

DICE
Those specs are basically correct. We have changed the CPU to 1.7 GHz.
The minimum RAM is 512 and we generally support all video cards with 128MB RAM with 1,4 pixel shaders or higher. Althought it's not completely locked down yet.

Regarding the planes and choppers. will it still be so easy to fly those,
will you make it harder to fly complicated machinery or are you going for the
"man in from the street flying F16 and Choppers on day 1"
like in bf:vietnam ?

DICE
The aircraft are about half way between DC and BFV in difficulty.
There are also varying degrees of difficulty.
Example: The transport helicopter is easier to fly then the attack helos, but it is also less nimble.

[ Voor 87% gewijzigd door nlboy op 25-04-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ach ja, dat zijn de absoluut minimum specs om de game te kunnen draaien op een prut resolutie neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan er altijd nog onder! maar jah ik heb bij een P3 840mhz een radeon 9500 pro gedouwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Leuk, maar de hele BF serie rust nogal op de processor en veel minder op de gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die demo moet eigenlijk wel ook over het internet te spelen te zijn, dat is het hele spel.
Maar er zijn toch bijna geen demo's die dat al kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Battlefield 1942 kon ook al online (demo)
Net als Quake, Soldier of Fortune e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 23:50
Hallo jongens,

Lukt mijn pc wel om die spel te draaien??? met een antiek VGA kaart (zie hieronder)

[ Voor 28% gewijzigd door wenneyhanney op 25-04-2005 22:32 ]

Hope for the best, prepare for the worst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Daar is maar 1 ding over te zeggen: dat merk je vanzelf wel als de demo (of beter nog, de final) uit komt. Laten we ophouden met dat "zal het bij mij wel draaien". No offence, maar dat is bijna het enige wat nog in dit topic staat (lichtelijk overdreven). Je begrijpt mijn punt vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALtijd leuk wat extra info, alleen het maakt het wachten er niet makkelijker op! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

And we surely will seeing ya all on the battlefield 2-morrow soldiers

Dit interview is van gisteren... Zou de demo dan vandaag komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

DenniZ schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:29:

Bron?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Gamespot wordt in filmpje Demonstration4 gedemonstreerd hoe o.a. een soldaat een doel belicht met een laser waarop een vliegtuig kundig een bommetje dropt op het aangegeven doel! >:) Dat vindt ik persoonlijk wel erg stoer en ben benieuwd hoe dat is uitgewerkt in het spel, communicatie tussen soldaat en piloot of is dat aangegeven op de map voor de piloot? Ben benieuwd, nog nieuws over de demo?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mja ze hadden het er al over op totalbf2 forums (zinnetje staat overigens onderaan dit interview: http://www.royaldanishcom...=36&mode=&order=0&thold=0 ), was ook nog iets met de taiwaneze site: http://bf2.ea.com.tw/

als ik het goed begrepen heb betekend het niet meer dan 25 april 2005 de dag is dat ze bf2 kunnen preordenen. Misschien is er iemand hier op GoT die het kan vertalen? :)

als je die link overigens volgt van die taiwaneze site krijg je dit plaatje ook te zien o.a. : Afbeeldingslocatie: http://www.ea.com.tw/images/ad/BF2dvdAd2_140x200.jpg zou gaaf zijn als wij ook zo'n special edition kunnen bestellen :Y) tenminste ik neem maar even aan dat het een special edition is :P

nog maar een edit :P vond net dit plaatje op totalbf forum ( http://forums.totalbf2.co....php?t=1461&page=36&pp=40 ): http://img207.echo.cx/img207/5274/wtfmeight2aj.jpg geen idee in hoeverre dit klopt :P

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

LOL, BF2 site van eagames is offline, Zou het dan toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik hoop dat ze die site meteen ff wat beter toegankelijk maken. Wat een trage site is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

During the next couple of hours, we'll be busy upgrading our equipment and providing maintenance to our site
Wellicht upgrades omdat ze nogal wat meer traffic verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja misschien wel , maar ik zie nergens op welke server dan ook dat ze idd bf2 spelen, ik snap niet hoe sommige sites aan deze servers komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF wat anders, ik heb het in deel 1 ook al gevraagd,

maar wat is nu een goede combinatie van klassen?

Hoeveel personen en hoeveel van elke klasse?

Wie weet goede combinaties uit BF:V en BF:1942??

Ik weet dat BF2 anders word, maar toch is het wel makkelijk om vast wat uit te zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal het spel uitwijzen als je het speelt. Het hangt heel erg van de maps af. Zo had je in Battle of the Bulge bijv. veel aan anti-tanks op omaha als duitsers meer aan scouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
DenniZ schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:29:

Als je goed leestzie je dat het een comment van die clan is, niet van DICE. Jammer want t klonk wel erg interesant :)

Maar misschien krijgen we hem alsnog erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

jammer site is weer op en geen demo grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden de wapens die je met character growth geunlockt heb als bijv. amerikaan, je ook kunnen krijgen als chinees? Ik kan me best voorstellen dat er anders veel meer amerikanen als chinezen zijn omdat de amerikanen gewoon betere wapens hebben en ook veel ''stoerder'' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Maar als je wapens kunt unlocken met character growth, kun je die dan op alle maps gebruiken? Dat betekend bv dat iemand die heel goed is veel sterke wapens krijgt en daarmee het verschil tussen een skilled player en een n00b nog groter maakt wat weer zorgt voor unbalanced gameplay? Of zie ik het nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden toch gezegd, dat de unloackble geen uber wapens zijn. ze hebben meschien bijvoorbeeld meer ammo maar laad langer... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je gewoon meer nades en dat soort stuff. Als je CoD online hebt gespeelt weet je wel wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:12

BaT

Hier heeft niemand wat aan

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2005 20:29 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Bor de Wollef schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 16:18:
Maar als je wapens kunt unlocken met character growth, kun je die dan op alle maps gebruiken? Dat betekend bv dat iemand die heel goed is veel sterke wapens krijgt en daarmee het verschil tussen een skilled player en een n00b nog groter maakt wat weer zorgt voor unbalanced gameplay? Of zie ik het nu verkeerd?
als je een echte skilled speler ben dan hou je het bij de normale wapens. Ik zou er tenminste geen voldoening van krijgen.

EA lanceert demo's patches meestal op vrijdag om 20.00 uur. Dus misschien vandaag ook om 20.00 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik geef het weinig kans dat er nu een demo komt.(lees geen) Ik denk dat we echt tot na de e3 moeten wachten, zoals meerdere sites dat ook vermoeden. En ergens is dat ook wel logisch, je moet wel je mooiste kindje kunnen tonen op zo'n e3 :P . En als die dan na de e3 zou uitkomen (eind mei dan) is er nog vollop een maand om te kunnen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-08 09:12

link_mario

Ofwa?

Ik wil snel die demo...maar ik vrees dat mijn huidige config ´t niet gaat trekken....

Amd Athlon 1,4Ghz
1x256mb DDR
Geforce2GTS 32mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link_mario schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:53:
Ik wil snel die demo...maar ik vrees dat mijn huidige config ´t niet gaat trekken....

Amd Athlon 1,4Ghz
1x256mb DDR
Geforce2GTS 32mb
whaaha.. !!! jij hoeft niet op die demo te wachten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dikki dik schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:37:
[...]

als je een echte skilled speler ben dan hou je het bij de normale wapens. Ik zou er tenminste geen voldoening van krijgen.

EA lanceert demo's patches meestal op vrijdag om 20.00 uur. Dus misschien vandaag ook om 20.00 uur?
Ja, maar het gros zal dat wel doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-08 09:12

link_mario

Ofwa?

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 17:56:
[...]

whaaha.. !!! jij hoeft niet op die demo te wachten! :P
daarom...Het lijkt mij wel een gigantische vette game te worden, maar eerst maar een andere PC
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Sorry hoor maar al minstens 2 paginas lang alleen maar demo zus, systeem eisen zo, andere pc dit, Hoe lang moeten we nog wachten dat? Voegt dat nog wat toe aan iets wat we nog niet wisten van bf2? Helpt dit mee voor een eventuele discussie? Ik ben dan wel geen mod maar ik heb echt zoiets waar gaan sommige posts over.... post dan niets. Ik zet verders geen nicks hier neer. Iedereen die zich aangesproken voelt, hopelijk denken ze eerst na voordat er een post komt... Dit geld overigens voor meer SGD topics.

Zo dat moest er gewoon even uit :)

[ Voor 9% gewijzigd door seamus21 op 26-04-2005 20:19 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik ben het helemaal met je eens seamus21. Als we zo door gaan kan dit topic snel dicht.

Kan iemand wat meer over de character growth en de online raking vertellen? Ik heb nog geen tijd gehad alle previews etc door te lezen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 21:28:
Ik ben het helemaal met je eens seamus21. Als we zo door gaan kan dit topic snel dicht.

Kan iemand wat meer over de character growth en de online raking vertellen? Ik heb nog geen tijd gehad alle previews etc door te lezen namelijk.
Dit is anders ook lekker zinvol wou je zeggen? T staat toch in die previews, ga ze lezen dan.

En ja ik weet t: dit is ook niet zinvol, maar k vond t zo stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
van totalbf2.com, giga video's nu in high resolution:
http://www.battlefield2.i....php?func=dl&id=47&tv=1_2
http://www.battlefield2.i....php?func=dl&id=48&tv=1_2
http://www.battlefield2.i....php?func=dl&id=49&tv=1_2
http://www.battlefield2.i....php?func=dl&id=50&tv=1_2

beetje langzaam maar de moeite wel waard :) deel 4 laat ook een flink stuk van de commander mode zien. Jammer dat we in Nederland niet zo'n programma hebben :( nah ja we hebben gammo van veronica maar dat stelt geen fluit voor vergeleken met dit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:13:
[...]

Dit is anders ook lekker zinvol wou je zeggen? T staat toch in die previews, ga ze lezen dan.

En ja ik weet t: dit is ook niet zinvol, maar k vond t zo stom.
Ik zit op mijn werk waar GoT wel, maar veel andere pagina's niet in de safelist van de proxy staan (bij een klant op dit moment). Vandaar dat ik het vroeg, jammer dat je gelijk zo stom reageert.

Wat ik jammer vind is dat er niet gewoon een datum word vrijgegeven waarop de demo release zal plaats vinden. Dat scheelt een hoop onrust en gezeur op veel fora en bij veel mensen. Zo moeilijk lijkt me dat toch niet.

Zijn er al expansion packs gepland voor BF-2?

[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 27-04-2005 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor de Wollef schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:51:
[...]

Wat ik jammer vind is dat er niet gewoon een datum word vrijgegeven waarop de demo release zal plaats vinden. Dat scheelt een hoop onrust en gezeur op veel fora en bij veel mensen. Zo moeilijk lijkt me dat toch niet.
Lijkt me dat het nu wel zou kunnen, maar je weet natuurlijk niet zeker of men al klaar is met het testen e.d. Demo moet natuurlijk wel goed zijn. Die pers filmpjes waren toch nog wel wat buggy als ik het zo zag. Vooral de ragdolls enzo. Die demo is er gewoon binnenkort ineens denk ik.
Zijn er al expansion packs gepland voor BF-2?
Ik dacht wel ergens iets gelezen te hebben ja... Maar waar was dat ook alweer... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Bor de Wollef schreef op woensdag 27 april 2005 @ 10:51:
[...]
Ok even logisch nadenken. Wat zou nou een reden zijn dat iemand nog niet zegt wanneer/of de demo uitkomt?

A. Ze zijn nog niet klaar en willen zich niet binden aan een uitspraak
B. Ze weten de datum gewoon nog niet en zeggen dus niets
C. Er komt geen demo en zeggen dus niets
D. Ze willen dat op GoT de postcount omhoog gaat en houden het daarom spannend

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

seamus21 schreef op woensdag 27 april 2005 @ 11:09:
[...]

Ok even logisch nadenken. Wat zou nou een reden zijn dat iemand nog niet zegt wanneer/of de demo uitkomt?

D. Ze willen dat op GoT de postcount omhoog gaat en houden het daarom spannend
Lol, voor de final versie is er ook al een release date toch? Dan lijkt me dat voor een demo ook niet heel erg moeilijk. Wat ze ook kunnen doen is roepen dat de demo bv de eerste maand nog niet komt ipv roepen wanneer het wel komt. Als is het maar onofficieel toch?

Ik ben benieuwd of er inderdaad expantion packs gaan komen en welk thema deze hebben gezien het modern warfare team niet zo heel veel opties mogelijk maakt.

Nog steeds geen bericht over een ctf mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat ze nog niet klaar zijn lijkt me duidelijk, die presspreview versie bij giga.de bevriesde op een gegeven moment :P
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.