ik meende dus dat enkel je een zippo ontvangt bij preorder, of die met een bf2 logo, of een met een MOH EA logo.. (pffff, ze moeten zich schamen bij EA, de gehele community van MOHPA uitkotsen en niet meer ondersteunen en vrolijk de volgende releasen

)
Ben ook bang dat het gedaan is met support voor 42 en vietnam, eventueel wat mappacks nog maar een patch zie ik niet meer komen..
Bor de Wollef schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 14:06:
Ehh, nee, niet hetzelfde bij de specs. Een vraag als "gaat BF-2 goed draaien op mijn systeem" vind ik totaal anders. Daar zijn namelijk al specs voor vrijgegeven. Als je daar aan voldoet mag je logischerwijs verwachten dat je het goed kunt draaien. Over in game zaken (bv het team force systeem) is nog niet veel bekend, daar zijn weinig tot geen officiele mededelingen over gedaan. Daar zit voor mij het verschil tussen de 2. Kortom, over gameplay etc kun je verwachtingen hebben, voor hoe en of de game zal draaien heb je de systeemspecs zoals die nu zijn vrijgegeven imho.
idd, de gameplay zal meer op vietnam dan als bf42 gaan lijken terwijl het vernieuwende wat bf42 destijds had (de vrijheid van voertuigen en gaan waarheen je wilt) is enkel grafisch en spectaculairder te verbeteren. het brengt niets vernieuwends. Voor bf1942 had je C&C Renegade en dat was me toch bagger ( en totally not my genre

) dus ik wist niet wat ik meemaakte toen een vriend me op de wakedemo attent maakte..
Ook vind ik het jammer dat CTF nergens meer genoemt wordt, ook niet als mod of expansion, wat ik toch de beste gameplay uit de spelers vind halen, als je met gedreven, serieuse mensen aan het spelen bent. (en een John F Rambo is ook altijd wel nodig...)