Heeft iemand enig idee of er inmiddels al een component werkt die de group access levels wat kan uitbreiden? Ik heb vele topics op verschillende mambofora uitgepluisd (bv mambers.com , mamboportal.com), en het lijkt er op dat dit een punt is waar veel mensen op stuklopen;
In de resultaten vond ik wel twee components die die rechten iets uitgebreider regelden dan Mambo zelf doet (als in public, registered, special). Met component 'graccess' kan ik idd nieuwe usergroepen aanmaken, maar helaas worden deze alleen aan menu-items gelinkt.
In principe is dat wel iets wat ik zou willen (verschillende users in usergroepen die sommige menu-items wel/niet mogen zien), maar dat is nog maar de helft van het verhaal. Het liefst zou ik de rechten van een usergroup willen koppelen aan Sections. Volgens alles wat ik tot nu toe gelezen heb, kan dat schijnbaar niet.
Het enige wat ik nog dus kon vinden was die 'graccess' component, ergens een component van mambobrothers.com (MAL), en nog een hack waarbij je de standaard Mambo groepen kan uitbreiden tot 8: maar helaas, je kunt verder niets met die sections.
Om het even duidelijker te zeggen (of juist onduidelijker daardoor

).
Ik heb een zootje bedrijven die moeten kunnen inloggen op de site. Al deze bedrijven hebben bepaalde menu items. Sommige menu-items zijn overal hetzelfde (+dezelfde statische content), sommigen komen met die van andere bedrijven overeen, maar niet de content daarvan!, andere hebben er meer of minder.
Om het in de backend makkelijk te houden heb ik van al die bedrijven Sections gemaakt (wat overzichtelijker). Nu zou het dus het mooist zijn als ik een nieuw categorie en/of item aanmaak, wat specifiek voor een bedrijf (en dus section) zichtbaar is, maar dus niet voor de rest.
Snapt iemand het nog, en weet iemand toevallig of dit er al is of in de pijplijn zit? Zoals ik al zei zijn er zoveel artikelen over, maar het is voor mij onduidelijk of dit in de tussentijd al opgelost is (ik vind dit toch iets wat eigenlijk wel in de standaard Mambo hoort te zitten, en redelijk vroeg in de development ervan?)