[Bug] Lay-outproblemen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 643 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
Heb het niet over de browsers maar over de Windows versies, vooral Windows XP (met of zonder SP1) word nog vaak gebruikt.

Alsof iedereen een 238 MB grote update kan of wil installeren om 1 website te kunnen bekijken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papichulo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-05 20:55
Sir_Killalot schreef op zondag 10 april 2005 @ 00:00:
Heb het niet over de browsers maar over de Windows versies, vooral Windows XP (met of zonder SP1) word nog vaak gebruikt.

Alsof iedereen een 238 MB grote update kan of wil installeren om 1 website te kunnen bekijken :?
Nee voor één website niet, maar mijn broer heeft dit probleem met nog andere websites zoals bv Google :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sir_Killalot schreef op zondag 10 april 2005 @ 00:00:

Allerlei verschillende patchlevels van OS-en testen is zo mogelijk nog lastiger dan verschillende versies van browsers testen. Daarbij verwacht je niet dat een bepaald OS-level problemen veroorzaakt in een browser (en dat kan eigenlijk ook alleen maar met IE vanwege de verwevenheid met het OS).
Ik heb hier nu eenmaal niet 20 pc's tot mijn beschikking die allemaal een verschillende versie windows draaien. Daarentegen heb ik wel verschillende versies IE draaien waar ik ook in test. Ik heb in totaal zo'n 7 verschillende browsers en van elke browser ook verschillende versies draaien. In totaal zo'n 20 verschillende browsers/versies waarin ik testen uitvoer verdeeld over 4 verschillende OS-en; da's een serieuze testsuite zou ik zo denken...

En je hoeft geen 238MB voor SP2 te downloaden hoor, 4.7MB will do for now, totdat ik dit probleem getackled heb (ik heb morgen de beschikking over een aantal andere PC's waar ik op kan testen).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Vind Maxthon een stuk lekkerder werken dus ga geen Firefox gebruiken :)

(ook geen zin om alles over te zetten en opnieuw te configureren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sir_Killalot schreef op zondag 10 april 2005 @ 00:51:
Vind Maxthon een stuk lekkerder werken dus ga geen Firefox gebruiken :)

(ook geen zin om alles over te zetten en opnieuw te configureren)
Ik zal je ook niet dwingen hoor ;) En ik zal mijn mening over IE als renderengine hier ook maar achterwege laten (dat zou ook weinig professioneel zijn en doe ik dus wel in Webdesign & Graphics) :P

Waar het om gaat is dat ik dit probleem dus wel degelijk serieus neem en er ook mee aan de slag ga om een oplossing te zoeken op korte termijn.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het gewoonweg onmogelijk is om alle situaties van tevoren uit te testen en aan de andere kant toch technologisch vooruitstrevend te zijn (wat wij tweakers natuurlijk graag willen). De ervaring heeft al geleerd dat het vaak 3rd party software is dat roet in het eten gooit, maar dit probleem lijkt dus dieper te zitten en dus ook meer mensen te raken dan we zouden willen. Reden genoeg om een onderzoek in te stellen.

We konden dit probleem dus niet voorzien, en ik ben dankbaar voor degenen die de nodige informatie hebben verstrekt die hopelijk zal leiden tot een oplossing. I'll keep you posted!

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Ik weet dat IE nogal outdated is en ik heb Firefox, Opera enz enz al een keer getest maar vind IE + Maxthon toch het beste werken, dus het is niet dat ik geen zin heb om andere browser te proberen/gebruiken ;)

Maar zo te zien zijn jullie er druk mee bezig dus zal er verder niks meer over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:15
Het ligt niet aan SP2, ik heb SP2 erop staan, maar ook hier werkt de frontpage via IE niet.
Via Firefox werkt het wel gewoon.

Het vreemde vind ik ook, dat na een F5, de pagina NOG niet werkt. (In IE werkt het dus gewoon helemaal niet).

WinXP SP2 met IE6, zonder virusscanner of firewall, achter een E-Smith Router (Linux)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
cache legen en een CTRL+F5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
nope, not working

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
ziet het eruit zoals in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Afbeeldingslocatie: http://www.oversoft.nl/tnetfoutthumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

in win98 volledig gepatched heb ik geen noemenswaardige problemen kunnen ondervinden. Heel af en toe krijg ik een (in mijn ogen onterechte) 'object expected' error, maar de layout rendered dan wel goed verder.
Helaas heb ik nog geen winXP SP1 computer in mijn omgeving kunnen vinden...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Het lijkt me dat we kunnen uitsluiten dat het een gebruikersprobleem is. Het was er spontaan en dat was na jullie update. Daar heeft het dus mee te maken. Niet met enige vorm van popup blocker of banner blocker o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

OverSoft schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:19:
Het lijkt me dat we kunnen uitsluiten dat het een gebruikersprobleem is. Het was er spontaan en dat was na jullie update. Daar heeft het dus mee te maken. Niet met enige vorm van popup blocker of banner blocker o.i.d.
That's a matter of opinion. In ieder geval triggered de update een bepaalde bug in bepaalde versies van IE / windows, dus in hoeverre is het dan geen gebruikersprobleem?
Het punt is dat wij waarschijnlijk een workaround zullen moeten verzinnen, maar daarvoor is het noodzakelijk dat we de bug zelf kunnen reproduceren in een gecontroleerde omgeving waar we ook analyses kunnen doen.

Jouw screenshot ziet er ook anders uit dan degene in de startpost, dus wie zegt dat het hetzelfde probleem betreft? Ik zie bij jou linksonder ook geen teken van een javascript error. Heb je javascript (active scripting) ueberhaupt wel enabled staan in je browser? Als ik active scripting uitzet in IE krijg ik namelijk precies hetzelfde plaatje als jij hebt...

[ Voor 25% gewijzigd door crisp op 10-04-2005 21:54 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Lijkt me idd dat hij aan z'n beveiligingsinstellingen heeft zitten rommelen :)

('onbekende zone (Gemengd)' klopt niet helemaal denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
Zucht, nee, ik heb niet aan mijn instellingen zitten rommelen. Heb verder niets veranderd, van de ene op de andere dag was het zo. (Javascript staat overigens gewoon aan in mijn browser...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

OverSoft schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:42:
Zucht, nee, ik heb niet aan mijn instellingen zitten rommelen. Heb verder niets veranderd, van de ene op de andere dag was het zo. (Javascript staat overigens gewoon aan in mijn browser...)
Bij jou is het toch duidelijk dat er geen enkel stukje script wordt uitgevoerd op de frontpage, maar daarentegen je ook geen scripterrors krijgt (geel waarschuwingsteken linksonder) - dat duidt meestal toch op javascript disabled...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb vandaag mijn laptop opgeoffert om dienst te doen als proefdoos. Deze is 1,5 jaar oud en kwam met winXP SP1 pre-installed. Een kale reinstall levert dus het volgende op:

winXP versie 5.1 build 2600.xpsp1.020828-1920
IE6 versie 6.0.2800.1106.xpsp2.021217-1051

Die sp2 in het IE versie nummer komt denk ik door wat pre-SP2 hotfixes die er al bij zaten

Hiermee heb ik dus geen enkel probleem op de frontpage van tweakers.net...
Ik zie verder ook geen enkele reden om voor nog oudere configs een onderzoek in te stellen, patch je bak eerst maar eens tot een acceptabel level. Het kan best zijn dat oudere versies IE6 door een bug geplaagd worden, maar daar zijn juist die patches en servicepacks onder andere voor bedoelt. En gezien mijn eigen ervaringen nu sluit ik ook nog niet helemaal uit dat brakke 3rd party software, add-ons of verkeerde instellingen de veroorzaker zijn.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
tja, ik heb een nieuwere IE6 dan jij en heb het dus nog steeds :)

6.0.2800.1106.xpsp2.040919-1003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Sinds gisteren op m'n laptop ook.

Zowel met IE6 (moet elke keer op F5 drukken..) als met Firefox. Er staat verder niets anders op die PC, dus geen firewalls, bannersblockers of wat dan ook...

Dit alles onder een patch-loze XP.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Ik heb trouwens ook geen software draaien zoals de hierboven genoemde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:47
Goed ik heb ondertussen echt al honderen ander inet pagina's bezocht waar ik bij geen enkele bugs heb of wat dan ook. Het probleem blijft echt bij t.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

sjek schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 00:26:
Goed ik heb ondertussen echt al honderen ander inet pagina's bezocht waar ik bij geen enkele bugs heb of wat dan ook. Het probleem blijft echt bij t.net.
Dat wil niet zeggen dat het probleem ook bij Tnet ligt. De Tnet frontpage maakt nogal extensief gebruik van javascript itt vele andere sites...
Glashelder schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 00:08:
Sinds gisteren op m'n laptop ook.

Zowel met IE6 (moet elke keer op F5 drukken..) als met Firefox. Er staat verder niets anders op die PC, dus geen firewalls, bannersblockers of wat dan ook...

Dit alles onder een patch-loze XP.
ook in Firefox? Krijg je toevallig meldingen in je javascript console?
Overigens is er gisteren naar mijn weten niets veranderd aan de frontpage code, de laatste update die hier iets mee van doen zou kunnen hebben (maar niet zou mogen) was vorige week donderdag.

Is er iemand die deze problemen heeft bereid zijn bak te updaten naar SP2 om te kijken of dat het probleem oplost?

[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 12-04-2005 00:44 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:14

Qwerty-273

Meukposter

Geen probleem op de volgende systemen:

Windows XP Professional SP2
IE 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_rtm.040803-2158 (incl. SP2)

Windows 2000 Server SP4
IE 6.0.2800.1106 (incl. SP1)

Windows NT 4.0 SP6
IE 6.0.2800.1106 (incl. SP1, Q841873, Q889293, Q823353, Q887797)

Windows 2000 Server SP4
IE 6.0.2800.1106 (incl. SP1, Q823353)

Windows Server 2003
IE 6.0.3790.0

Al is het wachten op Crisp dat hij het probleem na kan bootsen, Microsoft heeft nou niet de reputatie om dingen los van elkaar te laten werken. Zelf als programmeur last van gehad dat door een update met IE 6 en/of een Word patch er een aantal instellingen in de Help functionaliteit drastich veranderen waardoor programma's die daar weer afhankelijk van waren problemen kregen. Al verwacht ik met IE en dit probleem geen vage verwantschap met een of andere update van Microsoft.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

crisp schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 00:41:
ook in Firefox? Krijg je toevallig meldingen in je javascript console?
Overigens is er gisteren naar mijn weten niets veranderd aan de frontpage code, de laatste update die hier iets mee van doen zou kunnen hebben (maar niet zou mogen) was vorige week donderdag.

Is er iemand die deze problemen heeft bereid zijn bak te updaten naar SP2 om te kijken of dat het probleem oplost?
Ik krijg het hier niet meer voor elkaar in firefox ;(

Kan je wel wat debugmeldingen geven (IE):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Regel: 23
Teken: 4
Fout: Object wordt verwacht
---------------
Regel: 176
Teken: 2
---------------
Regel: 208
---------------
Regel: 258
---------------
Regel: 774
Teken: 33
Fout: Tekenconstante niet afgelosten
---------------

Je kan hier de source downloaden zoals IE die op het moment binnenkrijgt. In MHT vorm (geen flauw idee wat het precies is, maar IE weigert de bron weer te geven of om de pagina op te slaan als hij zo gerenderd is...

Hoop dat je er wat aan heb :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Heb de source te pakken kunnen krijgen:

http://80.61.21.8/~daniel/tweakers[1].html

Overigens iets vreemds. IE herkent het niet als HTML bestand! Ik heb de extensie .HTML zelf toegevoegd aan het bestand. Als je het bestand opent in kladblok dan zie je dat er een deel van de source ontbreekt. Open je het bestand in firefox dan plakt ie de ontbrekende source er op een of andere manier aan?

Overigens, als ik op F5 druk (IE herlaad lokale HTML bestand + CSS die wordt gedownload van tweakers.net), dan werkt het weer (maar nog steeds niet complete source)....

IE :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 16:59
Maar het is toch opmerkelijk dat dit probleem zich van de een op andere dag heeft voorgedaan? Ik heb nooit problemen gehad, nu opeens wel.

Config:

Windows 98
IE 6.0.2800.1106 SP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan daar niets vreemds in ontdekken, en hij is gewoon compleet. Tot waar zie jij de source (oftewel: wat is bij jou het laatste dat je in het bestand ziet?).
Jewie schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:39:
Maar het is toch opmerkelijk dat dit probleem zich van de een op andere dag heeft voorgedaan? Ik heb nooit problemen gehad, nu opeens wel.

Config:

Windows 98
IE 6.0.2800.1106 SP1
Die config heb ik dus al van het weekend getest, en ook daar ben ik geen problemen tegengekomen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Niet online
Als ik die hier open, krijg ik (zowel in Safari, Mozilla als Internet Explorer onder Windows) een pagina die er goed uitziet? :?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56530/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:40
[b][message=23169431,noline]
Ik heb dit probleem ook sinds vorrige week Donderdag
Alles gedaan wat er in dit draadje staat maar niets helpt.
Alleen geen servpack 2 geinstalleerd daar ik die niet wil.

Bij mij is de eerste pagina goed als ik de browser start maar als ik op een link druk dan klopt er niets meer van.

[ Voor 13% gewijzigd door Skybiker op 12-04-2005 11:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hebben de mensen met problemen toevallig bepaalde plugins geinstalleerd in IE (te denken valt aan java, flash etcetera)? En zo ja, welke versies precies?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
Bij mij is het probleem nu opgelost.

Ik zojuist een update gedaan op de windows update site.
Alle patches gedownd en geinstalleerd, opnieuw opgestart en alles doet het weer prima met de Tweakers site. 8)7 8)

edit
Op mijn laptop nog steeds het probleem, deze ga ik nu updaten en dan laat ik het weten of het geholpen heeft

edit
Laptop ook een update gegeven en daar doet tweakers.net het nu ook goed _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door Skybiker op 12-04-2005 13:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
HIer meldt zich iemand met hetzelfde probleem, ook in verschillende browsers, en met norton uit nogsteeds! Ik zal es wat oplossingen proberen die hier genoemd worden!

Ik heb nodige updates gedl en geinstalleerd via windows-update site, helaas heeft dit niet gewerkt!

[ Voor 24% gewijzigd door Pandemic op 12-04-2005 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Pandemic schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:59:
HIer meldt zich iemand met hetzelfde probleem, ook in verschillende browsers, en met norton uit nogsteeds! Ik zal es wat oplossingen proberen die hier genoemd worden!

Ik heb nodige updates gedl en geinstalleerd via windows-update site, helaas heeft dit niet gewerkt!
Ik heb gaarne:
- versienummer OS + webbrowser(s)
- overzicht geinstalleerde plugins/extensies
- overzicht geinstalleerde 3rd party software (virusscanner, firewall, add/popupblockers etcetera)
- overzicht van de exacte foutmeldingen
- eventueel screenshot

Tevens hebben we vandaag een melding gekregen van een klant dat het probleem opgelost was na een update van de SUN JRE (Java Runtime Environment). Nu heeft Java weinig te maken met JavaScript, maar er zou wel een connectie kunnen zijn in de vorm van de Java-to-JavaScript communication mogelijkheid die de JVM (Java Virtual Machine) toevoegt.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
crisp schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:59:
[...]

Tevens hebben we vandaag een melding gekregen van een klant dat het probleem opgelost was na een update van de SUN JRE (Java Runtime Environment). Nu heeft Java weinig te maken met JavaScript, maar er zou wel een connectie kunnen zijn in de vorm van de Java-to-JavaScript communication mogelijkheid die de JVM (Java Virtual Machine) toevoegt.
Hoi Dat is jammer, ik hoopte dat het een oplossing zou zijn.

In de update zat ook een update voor microsoft Virtual Machine,

Wat ik gedaan hebt is naar de windows update site gegaan, daar zoekt het progamma aotomatisch naar de nog niet geinstalleerde updates, dit waren er 21 in totaal, dit uitgevoerd en toen deed alles het weer goed.
Eerst downloade het een progamaatje om de updates te kunnen downen, moest toen opnieuw opstarten, toen hield ik de 21 updates over, deze gedownload en geinstalleerd toen weer opgestart en tweaknet deed het weer goed.

vervolgens op mijn laptop gekeken, deze had nog hetzelfde probleem. ook hier de updates gedaan en ook de laptop deed het weer goed. (kan geen toeval zijn)

Mischien heeft de Virtual Machine er wel iets mee te maken, zie de quote over java hierboven. ( Het updaten van Java hielp bij mij niet)

Ik hoop dat jullie er ook uitkomen, succes

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-08 17:23
Ik heb het probleem vanaf precies dezelfde dag. Weet niet of er toen iets veranderd is?

Ik heb Avast laatste updates, SP2 voor xp en SP1 voor IE6.
Met Firefox heb ik er totaal geen last van, met IE6 is het te verhelpen door een f5, maar dan wel iedere pagina weer, wat behoorlijk irritant is.

Update,

Alle updates van windows geinstalleerd, geen idee dus welke dit probleem verholpen heeft, maar het werkt iig weer naar behoren.
Maar ik weet zeker dat ik die dag niks heb aangepast, dus het lijkt me dat veel meer mensen er problemen mee hebben dan hier gemeld wordt. Misschien toch even naar kijken of er wat aan te doen is? :)

[ Voor 37% gewijzigd door sjobiscity op 13-04-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

Ik had het probleem ook onder W2K (sp3) met IE6. Windowsupdate gedraaid (nog steeds geen sp4 ivm known issues hier) et voila: problem solved.
Mijn inziens is het nog altijd zo dat dat er door de code van de tweakers.net pagina, een bug wordt geopenbaard.
Iig _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ voor Crisp voor de tijd en moeite die hij er in steekt.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
IE versie 6.0.2600.0
Firefox 1.0.0.0
Java: 5.0.20.9
Flash 7.0.19.0
Shockwave 10.1.0.11
Windows xp sp1 geinstalleerd meen ik, ik weet helaas niet waar ik mijn windows versienummer kan vinden?

Ik heb als enige 3rd party software norton 2005 geinstalleerd, het afsluiten hiervan veranderd niks
aan het laden van www.tweakers.net .

Screenie:
Afbeeldingslocatie: http://img145.echo.cx/img145/2230/tweakers3si.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

IE 6.0.2600 is nog pre-SP1; je loopt dus behoorlijk achter qua patches...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
TheZoo schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:34:
Ik had het probleem ook onder W2K (sp3) met IE6. Windowsupdate gedraaid (nog steeds geen sp4 ivm known issues hier) et voila: problem solved.
Mijn inziens is het nog altijd zo dat dat er door de code van de tweakers.net pagina, een bug wordt geopenbaard.
Iig _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ voor Crisp voor de tijd en moeite die hij er in steekt.
Hier ben ik het dus ook mee eens. Het kan niet zo zijn dat vele mensen van de 1 op de andere dag allemaal fouten in hun config hebben en de code van t.net geen foute bevat..
Maar idd respect voor de hulp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
crisp schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:44:
IE 6.0.2600 is nog pre-SP1; je loopt dus behoorlijk achter qua patches...
Ik heb geprobeerd SP1 te installeren maar dat lukt niet omdat mn windows key niet valid is.
Ik meende dat je SP1 kon installeren met een illegale key, en dat pas bij sp2 je key perse goed moest zijn. Blijkt dus ook bij SP1 gecontroleerd te worden.

Ik ga dan maar eens mn java proberen te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
hey, de bug is weg bij mij zonder SP2 te installeren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sir_Killalot schreef op woensdag 20 april 2005 @ 01:10:
hey, de bug is weg bij mij zonder SP2 te installeren _/-\o_
Ja, ik ben wel wat aan het tweaken geweest zonder eigenlijk precies te weten wat nou eigenlijk de oorzaak is (geweest?). Ik hoop dat het voor de anderen ook opgelost is dan.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10
crisp schreef op woensdag 20 april 2005 @ 01:29:
[...]

Ja, ik ben wel wat aan het tweaken geweest zonder eigenlijk precies te weten wat nou eigenlijk de oorzaak is (geweest?). Ik hoop dat het voor de anderen ook opgelost is dan.
Hier werkt alles ook weer. Geweldig! _/-\o_

Dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:39

pim

Ik heb dit probleem nog steeds, begon ook ergens 3 weken geleden..

Als ik mijn temporary internet files leeg gooi is het tijdelijk opgelost, nu dus..
Als het weer zo ver is zal ik een screenshot maken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Hier is het probleem ook nog aanwezig, is zelfs soms erger als eerst. Zit nu achter een win 2000 server en ook deze heeft precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hier ook. Wel SP1 op Windows. Geen Norton ad-blocker, geen ad's die geblokt worden van web-ads, en geen andere blokkering. FireFox werkt wel goed...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik heb dit probleem ook gehad maar met een beetje zelfwerkzaamheid (bannerblocker uitzetten) is alles weer goed gekomen. wat ik niet begrijp waarom programma's * Koekje kijkt naar Noton Internet security 200X zoveel dingen ongevraagd veranderen zonder ook maar een wizzard of een simpele 'voorafgaande configuatie modus'. dit maakt het voor gebruikers erg moeilijk om clientside problemen te ontdekken (weg nut van makkelijke bediening).

Hier werkt de frontpage goed!
Firefox 1.03 SP2 (als je ads wil blocken is dit op verschillende manieren te doen, naar mijnsinzien heeft deze maatregel voor de meeste 'tweakers' ook geen effect) Ik wil tweakers.net steunen dus block ik niet.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
hmm, nu is het probleem weer terug zonder iets aan me config veranderd te hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sir_Killalot schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:24:
hmm, nu is het probleem weer terug zonder iets aan me config veranderd te hebben :/
vreemd; aan de frontpage is vandaag ook niets veranderd...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
hmm, en nu is het weer ok 8)7

krijg wel regelmatig deze JS fout:

Regel:304
Teken:4
Code:0
Fout:Object wordt verwacht

en deze op mijn profile pagina @ t.net:

Regel:334
Teken:4
Code:0
Fout:Object wordt verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

dat lijkt er toch sterk op dat IE om de een of andere reden niet altijd de JS'jes goed kan laden

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
maar dat had ik dus 2 weken geleden nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb even een wild guess gedaan en de content-type header voor de dynamische scripts weer teruggezet op de on-officiele text/javascript mimetype. Je weet maar nooit...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

crisp schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 01:07:
Ik heb even een wild guess gedaan en de content-type header voor de dynamische scripts weer teruggezet op de on-officiele text/javascript mimetype. Je weet maar nooit...
Hier helpt het niet :/.
Maar nou is de vraag: Waneer begon het, na wat voor update op de FrontPage?

[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 22-04-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:05:
[...]

Hier helpt het niet :/.
Maar nou is de vraag: Waneer begon het, na wat voor update op de FrontPage?
zie [rml].Peter in "[ Bug] Lay-outproblemen?"[/rml]

De bannersync functie in j.js(.dsp) is aangepast; De IE js-parser lijkt zich daar af en toe in te verslikken en weigert vervolgens nog iets van JS uit te voeren of zoiets.

Het meest vreemde is nog wel dat dit dus niet elke keer gebeurt.

[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 22-04-2005 09:52 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim

pim

Gisteren had ik er tot 17:00 geen last meer van, daarna ben ik naar huis gegaan.
Zojuist bezoek ik de frontpage(ben niet ingelogd), die word goed weergegeven, daarna klik ik op de eerste link, en daar is de bug weer:

Afbeeldingslocatie: http://www.skateboarden-denbosch.nl/pics/05-04-22-_screenshot_tweakers.jpg

Vanuit daar terug geklikt naar de frontpage, daar was de bug ook, refresh ik de pagina, dan is het weer opgelost.

Als ik in mijn temporary internet files het bestand j.js.dsp?20050414 verwijder is het ook opgelost!

Afbeeldingslocatie: http://www.skateboarden-denbosch.nl/pics/05-04-22-_tweakers.net-tempfiles.gif

Vreemd dat j.js.dsp?20050414 niet de huidige datum heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

pim schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:17:
[...]
Vreemd dat j.js.dsp?20050414 niet de huidige datum heeft?
Nee, dat is niet vreemd; dat is de laatste wijzigingsdatum voor wat betreft grote wijzigingen waarvoor een reload van de JS noodzakelijk was.

Als je dat bestand verwijdert hebt, keert het probleem daarna nog terug of niet?
Kunnen mensen die dit probleem hebben eens kijken of ze dit bestand kunnen vinden in hun cache, en of het bestand compleet is?

Overigens kan het natuurlijk nooit kwaad om af en toe eens je cache op te schonen; ik zie hier boven bijvoorbeeld een bestand s.css.css dat al tijden niet meer in gebruik is (het staat niet eens meer online). Het lijkt wat dat betreft ook wel op caching-bugs, hetgeen me niet verwonderd.

[ Voor 23% gewijzigd door crisp op 22-04-2005 10:27 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim

pim

Als ik mijn temporary internet files leeg gooi, en ik bezoek bijv. deze pagina:
nieuws: Protest tegen nieuwe kopieerheffing op datadragers
Dan staat ie er gelijk weer..
Mijn cache files gooi ik trouwens dagelijks leeg..

ls ik j.js.dsp?20050414 verwijder, is alles weer opgelost..
Nu kan ik ook minuten lang overal op klikken zonder bugs..

Als ik nu mijn temporary internet files weer leeg gooi, en weer een subpagina bezoek, is het probleem er weer!( inclusief de s.css.css ;) )

Vervolgens gooi ik wéér mijn temporary files leeg, dan is het weer opgelost..
En dan gooi ik ze weer leeg, en dan is het er weer..
En dan gooi ik ze weer leeg, en dan is het er nog steeds..
En dan gooi ik ze weer leeg, en dan is het weer opgelost..
En dan gooi ik ze weer leeg, en dan is het nog steeds opgelost..
En dan gooi ik ze weer leeg, en dan is het er weer..
En dan gooi ik ze weer leeg, en dan is het weer opgelost..

Dat kan ik zo blijven doen, en 50/50% doet ie het wel goed/niet goed..

[ Voor 8% gewijzigd door pim op 22-04-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim

pim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ja, die bestaat niet...

En op het moment dat je het probleem wel hebt, zou je mij dan eens een kopie van die j.js.dsp uit je cache kunnen mailen?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim

pim

Die s.css.css bestaat nu niet meer, maar die kon ik een half uurtje geleden toch echt gewoon nog opvragen!! En dat was 100% zeker geen gecachde file uit mijn temporary internet files.

Hier is de j.js.dsp: http://www.skateboarden-denbosch.nl/j.js[1].dsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

pim schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:40:
Die s.css.css bestaat nu niet meer, maar die kon ik een half uurtje geleden toch echt gewoon nog opvragen!! En dat was 100% zeker geen gecachde file uit mijn temporary internet files.
Heel vreemd...
Hier is de j.js.dsp: http://www.skateboarden-denbosch.nl/j.js[1].dsp
Ah, ik zie het al: IE heeft dus af en toe problemen met de HTTP compressie blijkbaar...
otoh gebruiken we al jaren HTTP compressie voor de dynamische js files. De wijziging in de content moet daardoor een bug hebben getriggered in IE's HTTP implementatie. Echt heel vreemd...

Eigenlijk is de enige mogelijkheid om dat goed te onderzoeken het bekijken van het netwerkverkeer zijn met bijvoorbeeld ethereal, maar dan moet ik wel een systeem hebben waarop het fout gaat :P

edit: jouw j.js.dsp lijkt 1 byte teveel te hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door crisp op 22-04-2005 12:07 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

mmmz; http://support.microsoft.com/?kbid=327286
of waarschijnlijker: http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q312496

:/

check dus even de versie van het urlmon.dll bestand; het zou in sp1 voor IE6 opgelost moeten zijn...
IE5.5 kent dezelfde bug overigens in een oudere versie.

[ Voor 92% gewijzigd door crisp op 22-04-2005 12:53 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
mijn versie:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57272/full.png

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57273/full.png

het probleem is weer volledig terug trouwens, eerst ziet alles er goed uit maar als je op een linkje klikt valt de helft van de site weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 17:10
Hier ook weer terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hebben jullie in het registry toevallig iets staan onder HKEY_CLASSES_ROOT\PROTOCOLS\Name-Space Handler\http ?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Er zijn overigens meer issues wat dat betreft in IE6 getuige deze search, ook in latere versies...

Misschien lost dit iets op ;)

Ik ben er nu redelijk van overtuigt dat het een bug in IE's handling van gzipped data betreft.

[ Voor 28% gewijzigd door crisp op 22-04-2005 19:20 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
crisp schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:10:
Hebben jullie in het registry toevallig iets staan onder HKEY_CLASSES_ROOT\PROTOCOLS\Name-Space Handler\http ?
nope:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57286/full.png

maar op het forum kan je zelf HTTP compressie uitzetten, zou dat op t.net ook niet kunnen of zeg ik nu iets doms? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sir_Killalot schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:19:
[...]

nope:

[afbeelding]

maar op het forum kan je zelf HTTP compressie uitzetten, zou dat op t.net ook niet kunnen of zeg ik nu iets doms? :P
Ik weet niet of die optie ook daadwerkelijk nog een uitwerking heeft; in ieder geval niet voor de static files want die gaan sowieso door de compressor heen ongeacht de instelling.
Otoh is het effect dat het ons 10x zoveel bandbreedte kost, en dus is het onwenselijk. HTTP 1.1 is al vele jaren een standaard en als Microsoft z'n zaken na al die tijd nog niet op orde heeft dan zegt dat meer iets over Microsoft dan over ons :P Maar bedenk daarbij ook dat patches en servicepacks er niet voor niets zijn...

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;871260 maakt melding van versie 6.0.2800.1459 voor urlmon.dll voor IE6.0 SP1; als je dus een lagere versie hebt dan heb ik 1 advies: updaten.
Ik heb zelf een versie 6.0.2800.1485 onder windows 2000 die redelijk up-to-date is qua patches en fixes.

[ Voor 16% gewijzigd door crisp op 22-04-2005 19:29 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
het probleem met die update is dat je dan geen sites meer kan openen die beginnen met een login + pass, voorbeeld: http://user:1234@www.website.com/members

http://www.microsoft.com/...ty/bulletin/ms04-004.mspx > Technical Details > 3de punt

daarom is dat dus de enige IE6 service pack die ik nog niet heb :)

(mensen met een Win2000 bak hadden ook last van die update)

[ Voor 15% gewijzigd door Sir_Killalot op 22-04-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:14

Qwerty-273

Meukposter

Ik kan trouwens hier nog wel ftp-sites openen met een url die user+pass er in heeft. Of heeft ms alleen de http://user:pass@... veranderd?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Alleen dat laatste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
ftp is geen probleem nee, maar omdat sommige lamers misbruik van user:pass@website maakte heeft MS die hele functie maar uit IE6 gegooid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sir_Killalot schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 21:09:
ftp is geen probleem nee, maar omdat sommige lamers misbruik van user:pass@website maakte heeft MS die hele functie maar uit IE6 gegooid :(
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;834489

Daarin staat informatie hoe je mbv een paar registry settings die functionaliteit toch weer kan gebruiken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
dat probleem eindelijk ook weer opgelost d:)b

[edit] zo te zien hebben ze de update aangepast want ik hoefde die registertweaks niet te doen :)

[ Voor 53% gewijzigd door Sir_Killalot op 23-04-2005 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Het leek vandaag even goed te gaan echter nu is elke pagina die in op de frontpage open echt compleet vern**kt zoals eerst. Zover ik doorheb zit het probleem in de reclame die getoont wordt. Ga morgen eens wat updates doen, kijken of dat wil helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Laatst online: 13-09 21:40
Het werkt nu weer helemaal zo als het zou moeten werken hier.

6.0.2800.1106.xsp1.020828-1920

_o_ crisp _o_ als je 't hebt gefixed :P

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mithrandir schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 23:19:
Het werkt nu weer helemaal zo als het zou moeten werken hier.

6.0.2800.1106.xsp1.020828-1920

_o_ crisp _o_ als je 't hebt gefixed :P
Ik heb wederom weer niets gedaan :P (althans, niet aan dit probleem; ik heb wel laminaat gelegt op onze nieuw verbouwde zolder maar ik denk niet dat dat enige invloed heeft gehad ;) )

[ Voor 21% gewijzigd door crisp op 23-04-2005 23:26 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
crisp schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 23:22:
[...]

Ik heb wederom weer niets gedaan :P (althans, niet aan dit probleem; ik heb wel laminaat gelegt op onze nieuw verbouwde zolder maar ik denk niet dat dat enige invloed heeft gehad ;) )
raaaaaaaaarrr....

Hm, m'n kaspersky antivirus is wel ermee gestopt afgelopen week, misscihen dat 't daar dan toch aan heeft gelegen? Vaaaag, want ik had 'm toch afgesloten laatst.

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
En nu doet 'ie het opeens niet meer... :X

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Mithrandir schreef op zondag 24 april 2005 @ 18:20:
En nu doet 'ie het opeens niet meer... :X
Dat komt omdat je nog een oude IE6 hebt, je moet behalve SP2 alle updates voor IE6 installeren en dan zou je geen problemen meer moeten hebben :)

Ikzelf heb al 2/3 dagen niks meer gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Sir_Killalot schreef op zondag 24 april 2005 @ 21:39:
[...]

Dat komt omdat je nog een oude IE6 hebt, je moet behalve SP2 alle updates voor IE6 installeren en dan zou je geen problemen meer moeten hebben :)

Ikzelf heb al 2/3 dagen niks meer gezien :)
Het probleem is ook intermittent; dat staat ook vermeld in de diverse KB's. Dat wil zeggen dat het zich dus enkel af en toe voordoet maar niet constant. Wanneer precies wel en wanneer niet is dus niet echt een peil op te trekken, en dus is het vinden van een workaround aan onze kant bijna onmogelijk.

Het hoeft niet zo te zijn dat je echt alle updates moet hebben, maar ik kan ook niet met zekerheid zeggen welke je wel moet hebben. Het draait dus blijkbaar wel om het urlmon.dll bestand; daar zou je gewoon een recente versie van moeten hebben.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim

pim

Dingen updaten kan ik hier iig niet, want het is de pc van mijn werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
crisp schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:09:
[...]

Het probleem is ook intermittent; dat staat ook vermeld in de diverse KB's. Dat wil zeggen dat het zich dus enkel af en toe voordoet maar niet constant. Wanneer precies wel en wanneer niet is dus niet echt een peil op te trekken, en dus is het vinden van een workaround aan onze kant bijna onmogelijk.

Het hoeft niet zo te zijn dat je echt alle updates moet hebben, maar ik kan ook niet met zekerheid zeggen welke je wel moet hebben. Het draait dus blijkbaar wel om het urlmon.dll bestand; daar zou je gewoon een recente versie van moeten hebben.
Maar sinds ik die laatste SP heb geinstalleerd heb ik 0,0 problemen meer gehad, terwijl ik het daarvoor elke dag wel een paar keer had :)

(er zit dus een nieuwe urlmon.dll versie in die update want ik heb nu hetzelfde versienummer als jij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
Kan iemand die dll misschien even online gooien? Mijn windows update wil niet meer (zal wel aan de router liggen ofzo :?)

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
zou het graag willen doen maar weet niet meer door al die FAQ's/policies hier op GoT of ik windows onderdelen online mag zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik weet ook niet of je zomaar een enkele dll kan updaten zonder in de problemen te geraken...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
daar was ik ook al bang voor ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Ehm, zal deze irritante layoutbug ook opgelost zijn met de vernieuwde source van tweakers.net die morgen online komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:05:
Ehm, zal deze irritante layoutbug ook opgelost zijn met de vernieuwde source van tweakers.net die morgen online komt?
Misschien wel, let's hope so...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

crisp schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:15:
[...]

Misschien wel, let's hope so...
Afwachten dus ;).
Zo zal de FP ook vele malen sneller worden zeker aangezien er minder dingen via JS worden geladen op mijn PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op eenzelfde soort vraag heeft * Femme in een crewforum het volgende geschreven:
Femme schreef op woensdag 27 april 2005 @ 18:46:
[...]

Er is ooit gekozen voor javascript in verband met bandbreedte besparing en het versnellen van de pagina's op langzame internetverbindingen. Tegenwoordig is dat niet meer nodig omdat er met behulp van CSS en HTTP-compressie een vrijwel gelijke paginagrootte mogelijk is.

Ik geloof er weinig van dat de javascript document.writes de reden zijn dan Tweakers.net op bepaalde oudere systeem traag browsed. Dat heeft mijn inziens te maken met de weergave van transparante drop shadows in de menu's wat blijkbaar onder Windows door bepaalde videochips niet wordt geaccelereerd. Het gebruik van javascript had in de tijd dat er mee begonnen werd geen merkbare nadelige invloed op de prestaties en toen waren Celeron 300A's snelle processors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Ok, ik heb weer even gekeken naar de bug op de her-coded t.net, en de bug is minder irritanter geworden. Het bovenste headermenu ziet er wel wat brakkiger uit, maar de layout om de nieusberichten en de content wordt beter weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:30:
Ok, ik heb weer even gekeken naar de bug op de her-coded t.net, en de bug is minder irritanter geworden. Het bovenste headermenu ziet er wel wat brakkiger uit, maar de layout om de nieusberichten en de content wordt beter weergegeven.
Dat komt omdat we de updatetrackers niet meer met JS genereren :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEbing
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01-2022
Sinds gisteren heb ik ook problemen met het laden van de pagina's van t.net. De ene keer gaat het goed de andere keer weer niet. Ook helpt F5 soms. Ik heb Windows XP SP2 en IE6 met de laatste updates en AntiVir antivirus software.

AE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resink
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-01 21:32
Zie http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1295339
Heel vaag: als ik een woord tussen aanhalingtekens typ (laatste regel), komen er backslashes voor te staan. Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
resink schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:52:
Zie http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1295339
Heel vaag: als ik een woord tussen aanhalingtekens typ (laatste regel), komen er backslashes voor te staan. Weet iemand hoe dit komt?
Gevalletje te weinig stripslashes() :P .

[edit]
En fixed: [rml]crisp in "[ FP] Code update / bugmeldingen"[/rml].

[ Voor 12% gewijzigd door Harm op 03-05-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ook voor de mensen met frequente layout problemen: probeer HTTP1.1 in het advanced options menu eens uit te schakelen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AEbing
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01-2022
Na HTTP 1.1 uitgeschakeld te hebben laden de pagina's van t.net goed tot nu toe.

AE

Pagina: 1 2 Laatste