ben nog niet eens aan 't detailen + extreme tweaking en heb al de zegen gehad van ongeveer iedereen van dit forum waar ik tegenop kijk, sweet
anyway, updateje:
heb de tire en rim materials getweaked, en de remklauw/binnenkant van de remschijf zwart gemaakt. (ook de band is wat dikker, zoals jullie aanraadden)
en dan de horror:
ben begonnen met de achterlichten, maar met een rode kap is het in ieder geval als kots, gezien die vloekt met de rood van de auto, dus heb ik die ernaast eraf gehaald voor een iets meer "tuned"-achterlicht.
anyway, ik denk dat ik achterlichten in 3dstijl ga doen (die er wat uit komen te zien als de koplampen, maar dan rood

) zodat de auto meer een geheel lijkt.
ennuhm, daaronder zit een veeeel te groot leeg stuk, iemand suggesties wat ik ermee kan doen?
verder:
@Barracuda ziet er sweeeet uit zover. misschien is het mooi om je sideskirt helemaal in 't rood te doen? verder is t mayb cool om t japanse teken op de motorkap heel overdreven over de hele auto te laten gaan.
@Chester strak man, hopelijk mogen we de animatie helemaal in vray renderen, want zover hebben jij barracuda en ik alle mats in vray :]
nog bedankt voor de comments iedereen! Stel ik erg op prijs en ik zal veel van de tuning-tips zeker gebruiken in een net iets later stadium :]
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 20-04-2005 19:35
. Reden: 1: foute link 8)7 2: plaatje erbij gezet waar je de binnenkant v/d rim kan zien ;) ]